אחד הטריידים הגדולים של השנים האחרונות היה המעבר של פול ג'ורג' לאוקלהומה תמורת ויקטור אולאדיפו ודומאטס סאבוניס. הנה הזווית שלי לטרייד. מוזמנים לקרוא:
קודם כל, מבחינת אוקלהומה. זה מעניין מאוד הגנתית – קבוצה עם אנדרה רוברסון, פול ג'ורג' וסטיבן אדאמס זאת קבוצת הגנה טובה. כל כך טובה שהיא יכולה להסתדר עם שחקן שהולך באופן קבוע על הריבאונד הגנה (ווסטברוק) ולהחביא אותו על השומר החלש ביותר של היריבה, כשהוא מתמקד יותר בניסיון לחטוף ולהוציא מתפרצות – משהו שיעשה יותר טוב משמירה אישית. האורך של ג'ורג' והעובדה שהוא אחד השומרים הטובים ביותר בליגה היא שדרוג רציני לאוקלהומה, שיכולה בכל רגע לשים 2 מ-15 שחקני ההגנה הטובים ביותר בליגה על המגרש. מדובר במשהו שלא כדאי לזלזל בו, במיוחד מול הכוכבים של היריבות בעמדות האלה (מקווין דוראנט, דרך קוואי לנארד וכלה בלברון ג'יימס). הוא יכול להיות שימושי בחיפוי הגנתי נוסף על כך, וכשיש גם את אדאמס, מגן הטבעת הטוב ביותר שג'ורג' ישחק לידו מאז רוי היברט, הם קבוצה שיכולה להיות אדירה בהגנה.
ג'ורג' רשם את העונה ההתקפית הטובה ביותר שלו, בפער, השנה כששיחק ליד פליימייקר כג'ף טיג. עכשיו הוא מקבל רכז טוב בהרבה שיסדר לו יותר ריווח ולא ישמש כאופציה הבלעדית בהתקפה. הוא קאץ'-אנד-שוטר טוב (60.1% אפקטיבי בזריקות שבאו מיד ממסירה) וזה משהו שווסטברוק, שחקן עם 10.7 אסיסטים למשחק, יכול לנצל. ווסטברוק יוכל להנות מהרכבים נמוכים שבהם ג'ורג' משחק כפאוור פורוורד ליד סטיבן אדאמס ועוד שני גארדים (אלכס אברינס ואנדרה רוברסון?), מה שירווח את המגרש לחדירות היעילות שלו.
ג'ורג', נוסף על כך, יכול להכניס את הכדור לסל בעצמו וזה משהו שלא היה באוקלהומה חוץ מווסטברוק. בדקות שהוא נח ג'ורג' יהיה על המגרש ויוביל את ההתקפה יחד עם כמה שחקני משנה, מה שיאפשר להם להוריד ממנו את העומס ולהביא ווסטברוק רענן לפלייאוף. הוא יכול לרדת ל-32-33 דקות בערב מה-34.6 שלו, ולא לשחק בכל דקה כאילו זה הפוזישן האחרון של המשחק השביעי בגמר.
הם יכולים להסתדר לא רע. ג'ורג' שחקן התקפה מאוד מגוון (אין לו נשק אחד שהוא הולך עליו פעם אחר פעם אלא ארסנל שלם) וזה משהו שרכז חכם יכול לנצל. התקפות מעבר מהירות, חיתוכים חכמים לסל או כל מהלך אחר יכול להפוך את השילוב שלו ושל ראסל למאוד מעניין.
זאת השורה התחתונה – הכל תלוי בראס. אחרי שנה פסיכית מבחינה אישית ועם מעט הצלחה במאני טיים, השחקן האימפולסיבי המדהים הזה בסוג של צומת דרכים השנה. אם הוא ינסה לחזור על ההישג של עונת טריפל-דאבל ושבירת שיאים על בסיס יומי, אוקלהומה לא תעבור את הסיבוב הראשון. אם הוא ינסה לשחק ביחד עם ג'ורג' ולהפוך את אוקלהומה לשלם הגדול מסכום חלקיו, הם יכולים לנצח הרבה משחקים ולהיות האיום הגדול ביותר על גולדן סטייט בקונפרנס.
מבחינת אינדיאנה, הם היו יכולים להוציא יותר. אין ספק. כנראה שהם ממש מאמינים בפוטנציאל של סאבוניס. הוא יכול להפוך לשחקן חמישייה מעולה מצד אחד אבל גם לסנטר מחליף ולא הראה משהו מדהים (ברמה של שווה טרייד על ג'ורג') בעונת רוקי לא יציבה. הוא יכול להתאים מאוד ליד טרנר (כך גם טי ג'יי ליף) וזה יכול לסגור להם קו קדמי לשנים הבאות. אולאדיפו יהיה הגו-טו-גאי בתפקיד דומה לזה שהיה לו באורלנדו, אבל אני חושב שהוא יהיה מונטה אליס של העשור שלנו. טרייד לא חכם שלהם בלשון המעטה.
מתן גילור
1 יול 2017 11:44:41תודה רועי.
המרוויחה הגדולה מהטרייד הזה היא הלייקרס. חברות בין ג'ורג' לווסטברוק יכולה להביא את שניהם לל.א. בעונה הבאה.
בחידון יצאתי מורי. 🙂
ולדי קוגן
1 יול 2017 11:47:14אני חושב שזה טרייד מדהים. לפני שנה הוא העביר את איבקה ואת מה שהוא קיבל הוא הפך בתוך שנה לפול ג'ורג'. קוסם.
לגבי החידון, זה דבר גדול. יצאתי דריל מורי עם הרבה ניחושים מוצלחים.
איתן זאב זרצקי
1 יול 2017 22:42:32בס"ד
קיבל יותר. על איבקה קיבל גם אל אילאסובה. ואכן גם איבקה היה על שנה אחרונה בחוזה.
הבעייה הגדולה שג'ורג בא לשנה. איבקה יכול היה להישאר.
אף שלא בטוח שהיה משתלם
איתן זאב זרצקי
1 יול 2017 22:43:18בס"ד
בכל מקרה אם יצטרכו שנה הבאה בנייה מחדש פינו את החוזה של אולאדיפו שלא היה מתאים לבנייה מחדש
הממזר של סטוקטון
1 יול 2017 11:49:19אז למה בחרת בראס ל MVP אם אתה חושב ש המרדף שלו פגע בקבוצה ?
רועי ויינברג
1 יול 2017 11:52:21כי אני חושב שהעונה שהוא עשה הייתה מטורפת, והתועלת שהייתה לקבוצה החלשה שהייתה סביבו אם הוא היה פחות אנוכי מאשר אם הוא היה אנוכי לא הייתה כל כך גדולה. רק אולאדיפו באמת היה סקורר מהחבורה שמקיפה אותו (דיברנו על זה כבר) והם בכל זאת ניצחו 45 משחקים.
הממזר של סטוקטון
1 יול 2017 11:57:28לא מבין את ההיגיון הזה.
אבל לפחות תסתדר איתו מצוין בצבא ההגנה לישראל.
חמי
1 יול 2017 13:29:56חחחח גדול
תום
1 יול 2017 13:52:21הוא היה השחקן שהכי הועיל לקבוצתו, ללא שום קשר למספרים שהוא מספק, חוסר הביטחון של השחקנים של אוקלהומה שנה שעברה כשהוא לא היה על המגרש היה חסר תקדים לדעתי
רועי ויינברג
1 יול 2017 14:00:461+
הממזר של סטוקטון
1 יול 2017 14:13:54זה כמו שתיקח ראש ממשלה תיתן לו את כל התיקים החשובים, תמנה את שרים בלי תיקים, הוא יהיה הכי "יעיל" בממשלתו..
ובמקרה של התנקשות חלילה וחס, מן הסתם אותה ממשלה לא תתפקד.
היפוטתי לגמרי…
כשאתה בונה היררכיה כזו, אתה מזמין אנדרלמוסיה.
אגב, האחוזים שלו היו בין הנמוכים בקבוצה.
שם (נחוץ)
1 יול 2017 12:18:21בוסטון הציעה לאינדיאנה 3 בחירות סיבוב 1, ג'יי קראודר ועוד שחקן. קליבלנד הציעה לאינדיאנה את קווין לאב ועוד שחקן. שתיהן נדחו עבור הצעה בלי ספק פחות טובה, אולדיפו וסבוניס. נימוק שניתן מפי אינדיאנה – לא רצינו לחזק יריבה במזרח.
נשמע מופרך ביותר. גם לאור הסיכויים (שאין) לאינדיאנה לזכות במזרח בעונה הקרובה, היחידה של ג'ורג'. אז את מי בדיוק הייתם מחזקים?
IDO
1 יול 2017 12:24:53ה GM של אינדי קיבל משהו מתחת לשולחן, אחרת אין שום הגיון לדיל הזה.
הממזר של סטוקטון
1 יול 2017 12:34:47עזוב לזכות.. הם מפגרים אם הם בכלל מכוונים לפלייאוף..
עם PG13 הם בקושי עשו מקום 8.
ובירד אולד סקול וויטראש כבר לא שם – אז הם בכלל במגמת טנקינג..
זה הרבה יותר חשוד מטרייד מטומטם.
ואני לגמרי מאמין להם שהם לא רצו לחזק את המזרח..
מה וושינגטון הציעה להם ?
הממזר של סטוקטון
1 יול 2017 12:37:397 SEED
חזיר יבלות צעיר
1 יול 2017 12:57:30את פורטר
דקסטר
1 יול 2017 12:39:48אוקיי הנטיה הראשונית שלי היתה לרגת על איינג' אבל מה שאני מסיק מהטרייד הזה הוא ששמו איקס על 2 קבוצות- בוסטון והלייקרס.
אין שום דרך להסביר טרייד עם תמורה כזו קטנה בעוד שעל השולחן היו ו הצעות יותר טובות.
בהרבה יותר טובות.
לחזק קבוצה מהמזרח? מה אתה עושה צחוק? אתם לא רלוונטיים ב 5 שנים הקרובות אם בכלל. עד שאינדיאנה תחזור להיות רלוונטית ג'ורג' יפרוש כבר.
ודבר נוסף.
ההנהלות במזרח דפוקות בחיי.
מתן גילור
1 יול 2017 12:46:13כשאטלנטה עשו טרייד טוב עבורם שגם חיזק את קאבס כולם התלוננו שהם מחזקים יריבה מהמזרח. עכשיו מתלוננים כשלא רוצים לחזק יריבה מהמזרח.
דקסטר
1 יול 2017 12:49:59אל תוציא מהקשר.
יש לחזק קבוצה ויש לפגוע בעצמך.
שיקגו ואינדיאנה זה על סף המזוכיזם
יוסי
1 יול 2017 12:47:49צריכים קלעי 3 טוב ועוד פאור איכותי , שילוב מצויין שלפי דעתי טוב מהשליוב של הארדן כריס פול ביוסטון , הולך להיות רותח במערב העונה , קבוצת הגנה מצויינת
רועי ויינברג
1 יול 2017 14:01:56אני מקווה שנראה שם את קייל קורבר. יכול להתאים מאוד
אשך טמיר המקורי
1 יול 2017 12:48:56גדול אתה רועי
ראס וג'ורג' זה מתכון לקלקול קיבה רציני
יונתן .S.
1 יול 2017 12:50:06בוא נשים את הקלפים על השוולחן – אף אחד לא צפה את זה.
סם פרסטי שוב הוכיח לנו שהוא, כמו מורי, GM שמוכן לקחת סיכונים.
צריך לזכור שזה גם קל יותר דווקא כאשר אתה נמצא במן עמדה ללא מוצא, כמו ש-OKC היו בה הקיץ.
צריך לפרגן להם וספציפית למנג'ר, כי עובדתית זה השאיר את רוב הליגה במין הלם. עכשיו תהיה מלחמה על שחקנים טובים, אך כאלה שאינם כוכבים, כמו גאלינרי. לצידם יהיה גם מאבק על כוכבים יחסית מבוגרים שכבר לא בטוח שהם יצליחו לשנות את המומנטום של המועדון, כמו מילסאפ.
נשאלת השאלה – האם אינדיאנה רצתה לא להעביר את ג'ורג' לקונטנדרית במזרח? אין לדעת אם הדיווחים לגביי ההצעות שבוסטון נתנה על ג'ורג' אמינות. ברם, אם אינדיאנה הייתה מחכה לראות איך המשא ומתן של בוסטון עם היווארד היה מסתיים, היא אולי יכלה לסחוט מהסלטיקס יותר, כאשר הם עשויים להרגיש יותר בנוח ללכת על מהלך כזה, כי הם קירבו את עצמם בצירוף היווארד צעד נוסף אל עבר לגיטימיות אמיתית. מהמזרח בוודאות.
אולם, ההמתנה לבוסטון גם יכלה לחשוף צד אחר במו"מ – כזה שמוכיח שאינדי רוצה נכסים מבוסטון ולכן עלולה למצוא את עצמה בצד החלש של ההחלפות. יתרה מכך, המתנה לבוסטון הייתה עשוייה לנהול את האפשרויות למו"מ עם קבוצות אחרות ואז באמת לנהול את אינדי עם מו"מ מול בוסטון בלבד.
אין ספק שהמפסידים הכי גדולים מהטרייד הזה הם קליבלנד ובוסטון.
הם נרדמו בשמירה ולקחו הימור – קליבלנד בכך שמשכה את המינוי של מנג'ר שיסגור את העסקה. בוסטון בכך שהם רצו לחכות להחתים את היווארד קודם ולבוא עם זה כהוכחה לג'ורג' שהקבוצה עובדת בכדי להרכיב סביבו קבוצה ראוייה.
ההבדל בין השתיים הוא ברור, בעיניי לפחות, וכאשר בוסטון יכולה בסופו של יום לבחור לבנות רחוק יותר ולהתמקד בשלל הבחירות ולהמשיך לבנות, כאשר המטרה כרגע היא לבנות סביב בראון, טייטום והבחירה של ברוקלין בשנה הבאה. זה ממש לא מבטיח שייצא מזה בכלל משהו, אבל זה יותר טוב מהנק' בה קליבלנד נמצאת כעת.
אני מאלה שבאמת מתקשים לראות את לברון עוזב לעוד קבוצה ב-NBA, אבל אם דברים לא יתחילו להשתנות שם בקרוב, זה באמת עלול ליצור איזשהו חלון ריאלי למהלך כזה.
מה שכן – בתור אוהד הסלטיקס אני מאמין שזה בסדר להגיד כרגע שקיים תסכול מהמהלך הזה. בעיקר כשרואים את התמורה שאינדי קיבלה. יהיה מעניין לראות מה ההנהלה תחליט לעשות כעת.
האופציות כרגע נראות כמעט ולא קיימות. מלבד היווארד (שגם לא נראה לי ששם את הקבוצה מעל הקאבס במזרח כרגע. אולי מעל DC וטורונטו, אך לא מעבר), האופציות הריאליות למועדון הינם מילסאפ וגאלינרי ולטעמי הם יוכלו להחתים אותם, אלא רק עם מדובר בסיין אנד טרייד + חוזה קצר יחסית (עד 3 שנים), בכדי לאפשר חלון סביר אך לא ארוך מהרצוי.
אני חושב שכעת הדבר הכי נכון לקבוצה הוא הבאת היווארד וניסיון להביא שחקן יותר רציני לעמדה מס' 4, אך לא Star Quality בהכרח. משהו בסגנון של סיין אנד טרייד על דרך פייבורס, שבמידה והיווארד יעזוב לבוסטון, זה עשוי לתת לקבוצות הזדמנות טובה לכל אחת:
מצידה של בוסטון, אולי דווקא סיין אנד טרייד על היווארד וניסיון להשאיר עדיין CAP ROOM יהיה מהלך שיאפשר להם מקום להביא עוד שחקן מהשוק החופשי. יתרה מכך, בגלל שהיווארד יוכל לחתום בבסוטון גם ללא אופציה כזאת, זה נותן לבוסטון אפשרות לנהל מו"מ ע"פ ההגדרות שלהם.
ליוטה זה ייתן הזדמנות כמו לקליפרס – ניסיון להביא נכסים במקרה של הפסד בטוח של נכס. הם יוכלו לקבל כמה נכסים טובים לבנייה מחודשת ומהירה יותר.
בכל מקרה – הטרייד על ג'ורג' הוא אגרוף בפרצוף לצמרת המזרח.
כעת נשאלת השאלה – "איך הם יגיבו לכך?"
הזמן אוזל, המלאכה מרובה והאופציות כבר עכשיו לא מושלמות.
ומאידך, כמו שהאוף סיזן נראתה עד כה, אולי דווקא כעת אנחנו אמורים לצפות לעוד מהלך לא צפוי שמתקרב אלינו מבלי שאנו שמים לב אליו?
יונתן .S.
1 יול 2017 12:53:56ואם דקסטר קורא את זה – היי, תסתכל על הצד החיובי מבחינתך:
דדי אמר זאת והקרדיט הולך אליו כמובן – לג'ורג' יש כעת שנה בה הוא עשוי לחפור לווסטברוק על מעבר אחוד ללייקרס.
תמיד מותר לחלום.
ולגביי בוסטון – היום נסכים איתך, בוסטון יצאו מפסידים כאן בהחלט ויתרה מכך, זה עלול להיות מהלך שישפיע מאוד על הכיוון בו המועדון יילך כרגע.
מה שכן, אני גם מסכים לגביי התיאוריה שקבעת למעלה – אני גם חושב שהפייסרס שמו X על קבוצות, אך גם על הקאבס האיקס הזה היה.
הם כנראה לא רצו שום מהלך עם צמרת המזרח, או הלייקרס, אלא אם זאת האופציה האחרונה שלהם.
דקסטר
1 יול 2017 13:08:39קורא גם קורא.
הזהרתי אותך ואת אוהדי בוסטון.
איינג' היה צריך להיות אגרסיבי שנה שעברה ואגרסיבי עוד יותר השנה.
מרבה נכסים מרבה דאגות:
1. מרוב נכסים אתה לא יודע מה לעשות
2. מרוב נכסים אחרים יהיו גרידיים יותר כלפיך
אנשים לא חושבים בצורה רציונלית אלא אי רציונלית- העיקר שאתה לא תצא מנצח. כלומר איינג'. אם איינג' היה כזה חוכמולוג כעת שאר ה GMים מענישים אותו אפילו במחיר של עסקה פחות טובה כי אין ספק שבוסטון יכולה להציע הרבה יותר.
איינג' חשב שכולם רציונליים כמוהו. חצי מהליגה צריכה להישלח לבידוק פסיכיאטרי, עוד רבע על כדורים ועוד חמישית בערך חולמים בהקיץ.
ואם אחזור לשולחן הפוקר, שחקן פוקר טוב חושב רמה אחת מעל האחרים. 2 רמות מעל כולם הוא מאבד את הכסף.
המטוטלת נעה לכיוון השלילי. לא תהיה להם ברירה ולהחתים את אייזה תומס על חוזה מפלצתי. הם אולי יביאו את הייוורד.
יישארו עם יותר מדי שחקנים בינוניים ביד ומקסימום ימירו אותם לשחקנים בינוניים אחרים.
זהו, אין יותר סופרסטארים!
בוסטון לא תהווה אלטרנטיבה. השוק מת.
יונתן .S.
1 יול 2017 13:39:13השוק בהחלט נראה מת כרגע גם בעיניי.
אבל אתה צריך לזכור – עד כה, קראו מהלכים שאף אחד לא צפה אותם. לך תדע אם כך זה יהיה גם עם בוסטון. הבעייה היא שזה לא נראה שיש להם על מה לעוט כרגע.
אולם, אם כך הוא המצב, זה בטח נראה דווקא נוח בעיניי איינג'.
הוא נותן תחושה, שמתחזקת מיום ליום, שהוא מעדיף לחפש כרגע את הכוכב הבא שלו מהדראפט.
בריאן קולאנג'לו זרק כבר עצם על כך לתקשורת כשאמר שההנהלה של הסלטיקס לא שיחררה לו כבר במשך שנה דווקא את הבחירה של ברוקלין ב-18'. זהו דראפט שאמור להיות עמוס בשחקני פנים ופורוורדים גבוהים (שנראה שדני אוהב אותם, אחרי הקראש על רכזים בעונות לפני כן).
בכל מקרה, לאיינג' זה נוח, כי הוא הצהיר שהוא "בונה קבוצה" ולא יבנה קונטנדרית בכח. האם הוא משלם על כך בסוף? כרגע זה נראה כך.
אך מצד שני, תגיד לי בעצמך (ובאמת בכנות) – נראה לך כרגע שיש איזשהו כוכב אמיתי (טופ 8 לפחות, לא כמו ג'ורג' או באטלר, שהם בערך בטופ 20) שבוסטון יכולה לשים עליו את ידה כרגע ובאמת להביא לשינוי היוצרות במזרח, נטו בהבאת אותו שחקן?
כרגע זה לא נראה כך….
ושוב, אני מסכים איתך ואמרתי לך זאת – בסופו של יום, ריבוי הנכסים של בוסטון גם מקשה עליה לנהל מו"מ (באופן אירוני), אבל הם לא ייצאו מופסדים מכך לחלוטין, כי הנכסים הללו הם בחירות מרובות שיכולות לאפשר לבוסטון בקלות להרים גרעין צעיר.
נכון שגם איינג' לא בוחר מדופלם (בלשון המעטה), אבל אני אעדיף לקחת את ה-"סיכון" הזה, מאשר לוותר על אותה אפשרות ולנסות לבנות קבוצה שבסוף לא באמת תהווה תיגר על הפייבוריטיות בליגה.
בכל מקרה, חשוב לזכור – בוסטון כנראה תצטרך לבצע מהלך מסויים, בין אם היא תרצה או לא, כי החתמת היווארד די תחרוץ את גורלה בעניין הזה – הבאתו כנראה לא תאפשר להשאיר גם את תומאס, גם את בראדלי וגם את סמארט בקיץ הבא. משהו יצטרך לקרות.
ואני אגיד עכשיו משהו שלא הרבה צופים בו כך, אבל אני מניח שהלייקרס שואפים להגיע לפלייאוף השנה הוא מעבר לעובדה שהם יכולים להוכיח כך שהם יעד טוב לשחקנים החופשיים של קיץ 2018, אלא גם בכדי להרוס את הבחירה של בוסטון עד כמה שניתן.
האם הם יגיעו לפלייאוף? בהצלחה עם זה….כרגע זה נראה כך במערב מבחינת הנכנסות לפלייאוף (שרירותית כמובן):
גולדן סטייט
סן אנטוניו
יוסטון
מינסוטה
אוקלהומה
פורטלנד
ניו אורלינס
והשמינית תהיה כנראה הנאגטס, הקליפרס (במידה והם יצליחו להביא את גאלינרי לשם – הם אפשרות טובה למקום 8 העונה) או הגריזליס.
בשורה התחתונה – איינג' כרגע במקום לא טוב. אין למה להעמיד פנים אחרת מכך. דראפט או לא דראפט – אין לו יכולת להחזיק את כל הנכסים הללו יחד עד סוף הקיץ הבא. בוא נתקדם אבל צעד צעד….נראה אם הוא מצליח לסגור את היווארד ומשם נראה לאן זה יתקדם. אני אישית חושב שהוא עשוי לנסות לחפש עוד שחקן לצד הורפורד בטרייד או מהשוק החופשי ולבצע עליו סיין אנד טרייד (נגיד, גאלינרי, מילסאפ או פייבורס – האחרון האופצייה הכי טובה בעיניי לקבוצה).
דקסטר
1 יול 2017 13:54:34בשורה התחתונה איינג' לקח מיליון דולר והפך אותם ל 950,000 אלף.
GM אחרים לקחו 100,000 דולר והפכו אותו למיליון.
איינג' זה כמו אחד ששם את הכסף שו בבנק. הוא לא יאבד את הערך יותר מדי אבל בחיים לא יוכל להגיע למצב שהוא לא תלוי באף אחד.
סתם עוד בן אדם, סתם עוד קבוצה.
ולא כרגע אין להם יותר מדי מה לעשות כי הם פספסו בערך 10 תחנות!
הבה של באטלר שנה שעברה היתה מונעת 90 אחוז מההעברות המטורפות שקרו ויקרו השנה.
זה היה הדבר הכי צפוי שיקרה וברגע שאיינג' בחר לסטות מהטבע הטבע בגד בו. כמו בחיים ככה זה בספורט.
אין חוכמות!!!!!!!
יונתן .S.
1 יול 2017 14:06:25בוא נראה מה יקרה עם היווארד ואז נדבר….
הבאת באטלר הייתה שווה לוויתור כלל הנכסים המשתפרים של בוסטון.
כ-ו-ל-ם. בעינייך זה לא שפוי, אבל בעיניי הרוב המוחלט של המנג'רים בליגה (שיורכב כנראה מהשפויים שבהם) – אין סיכוי שללכת על כך היה חכם. אפילו מג'יק לא היה עושה כך. אני מתערב שאם היה לך דרך לשאול אותו הוא היה עונה כך.
אני אגיד את זה שוב, כי אני באמת מאמין בכך (בלי קשר לאהדת הסלטיקס או לא) – אתה לא מוסר כזאת כמות של נכסים (בעיקר באיכות כזאת) תמורת האפשרות שאולי (רק אולי..!) תגרד את הפייבוריטיות של הליגה בשלבים המתקדמים של הפלייאוף. וזה רק אם אתה בונה על פציעה של שחקן צמרת אצלם, כי "אין לדעת מה יהיה".
ייתכן באמת שאיינג' נמצא כרגע בפלונטר מרוב כמות הנכסים, אבל זאת עדיין בעייה עדיפה מאשר קבוצה נטולת אותם נכסים. למה? כי כנראה שמישהו בסוף כן ייקח את אותם נכסים.
הגישות שלנו כנראה תמיד יהיו שונות לגביי זה, אבל אני יודע שכרגע שתי הקבוצות בעלות הפוטנציאל הכי גדול של העשור האחרון נבנו כך. אחת נכשלה (OKC) והשנייה אולי בדרך לבניית דיינסטי מכובד במיוחד (ווריורס). גם הבאקס והסיקסרס בנו את עצמן כך וכרגע הן נראות טוב.
אתה לא תבנה קבוצה טובה ע"י צבירת אול-סטארים שהגרעין המאוחד שלהם לא נותן לך יתרון על הפייבוריטיות של הליגה. אתה תבנה קבוצה טובה אם יהיה לך בקבוצה שחקן טופ 8 לפחות. שחקן שהוא גיים צ'יינג'ר אמיתי. אחד שתורם בכל האספקטים במגרש. אם אתה בונה קבוצה על טהרת ה-"הנה, אנחנו מנסים להתחרות, אבל לא באמת נקרא תיגר ואז גם די דפקנו את העתיד שלנו בשביל זה", אז זאת גישה של מועדונים אולי כמו אורלנדו או מינסוטה. אבל לא בוסטון, לא מיאמי, לא הלייקרס ולא הספרס – זה או שאתה בונה קבוצה רצינית לאליפות, או שאתה בונה בדרך הישנה והמוכרת – דרך הדראפט.
עומר
1 יול 2017 17:02:56עכשיו בונים על הדראפט ב 18?
לפני שנה בנו על הבחירה הגבוהה בדרפאט הזה.
לפני שנתיים בנו על הבחירה הגבוהה בדראפט ההוא.
אחד מהכוכבים היה צריך להגיע לבוסטון. איינג' פחדן, חבל מאוד.
יונתן .S.
1 יול 2017 17:26:16בונים על כל דראפט. אין בכלל בעייה בכך….קבוצה רצינית יודעת ליצור לעצמה תוכנית כזאת לטווח ארוך. זה לא אומר שהיא זאת שתצא לפועל, אבל יודעים להיערך על אחת מראש, אם אתה נמצא בפוזיציה שהסלטיקס נמצאים בה כעת.
ובאמת חבל מאוד שאחד הכוכבים לא הגיע לבוסטון. אבל לא הייתי מוסר על אף אחד מהם את מה שהקבוצות שלהם דרשו ספציפית מבוסטון.
רשמתי לך זאת גם בכתבה אחרת ואגיד זאת גם כאן – אין סיבה שבוסטון יכנעו ללחץ הזה ובשביל שחקן שלא ישים אותם אפליו מעל קליבלנד הם ימשכו לפחות חצי מהעתיד שלהם. אם ככה קבוצות רציניות היו עובדות בליגה, ההיט והלייקרס גם ממזמן היו מחזיקות בעוד כוכבים שהאסופה שלהם עדיין לא הייתה יוצרת להם יתרון מול הקאבס, הספרס ובהחלט לא מול הווריורס.
איינג' פחדן? אני אומר שהוא מחושב. והאמת היא שאם זה אומר שיהיה לו סיכוי גבוה יחסית לעתיד ורוד וזה יבוא על חשבון ה-"חלון" שיש להם עכשיו, אני מסכים לכך בכל שלב.
חזיר יבלות צעיר
1 יול 2017 13:01:46בוסטון וקליבלנד לא אשמות. הם שמו על השולחן הרבה הרבה יותר ממה שאןקיסי נתנה- הם פשוט לא אמורים לדעת שההנהלה של אינדי מזוכיסטית. לא שחסרים אידיוטים בעולמנו- הבאסה זה ש15 מהם gm בליגה הטובה בעולם
רועי ויינברג
1 יול 2017 14:04:16קודם כל כיף לקרוא אותך. הבעיה של בוסטון היא שקבוצות מנסות לסחוט אותם כמה שיותר, ואיינג' עושה בשכל שהוא לא עושה את המהלך הגדול עכשיו. יכול להיות שהוא יקרה עוד כמה שנים.
במקום הסלטיקס, אני פשוט מביא את איבקה במקום אמיר ג'ונסון ואולי מחזק את הספסל. נותן עוד זמן לנכסים להתפתח ואז רואה מתי הזמן הנכון למהלך הגדול הבא.
יונתן .S.
1 יול 2017 14:11:57תודה. הייתי מסכים איתך אם לבוסטון היה חלון יותר ארוך מבחינת פקיעת החוזים של חלק משחקניה.
הבאת היווארד די בוודאות תמנע מהם להשאיר את כלל הקו האחורי שלה, כשלצד זה, בשנה הבאה כמות הבחירות תחת הקבוצה חוצה בעצמה את רף 12 השחקנים (!), כך ששחקנים/ בחירות יצטרכו להיות מומרים לנכסים אחרים.
ולצד אלטרנטיבות לקבוצה – קודם צריך לראות שהם סוגרים את היווארד על חוזה. הם צריכים עוד GO-TO-GUY בוודאות. משם כבר נשפוט יותר בקלות. אני דווקא הייתי מעדיף לנסות להביא את פייבורס, כי גם ככה החתמה של היווארד תמנע הבאת עוד שחקנים רציניים מהשוק החופשי בהחתמה בלבד. ראיתי את איבקה מול הקאבס. לא הייתי הולך על זה אם אני בוסטון. פייבורס בעיניי הוא השחקן הנכון לכוון אליו במידה ואני בוסטון, כי הוא מסיים חוזה בקיץ הבא, כך שהוא יהיה זול. הבעייה לגביו הוא שגם חוזהו נגמר בקיץ, כמו תומאס, בראדלי וסמארט.
רועי ויינברג
1 יול 2017 15:57:27אני לא חושב שיצא מפייבורס יותר מדי. מילסאפ עדיף, או פשרה זמנית (גיבסון?) לקראת כוכב שנה הבאה
יונתן .S.
1 יול 2017 17:31:26לא יהיה כוכב שנה הבאה, אלא אם בוסטון לא מחתימים העונה אף אחד ושנה הבאה הם יקחו סיכון ענק עם בראדלי, תומאס וסמארט וירדפו קודם אחרי שחקן נוסף. אגב, כוכב נוסף = חוזה MAX נוסף = כנראה שמישהו אחד לפחות מאותו קו אחורי לא יישאר בקבוצה.
ופייבורס אופציה טובה מאוד. הוא גם טוב בהגנה, גם טוב בחילופים בתוך הצבע בין גבוהים והוא גם קולע סביר + מחצי מרחק. לא אשקר, הוא לא אידיאלי לשיטת המשחק בבוסטון, אבל אם יצא מצב שעם אמיר ג'ונסון בחמישייה הם תפקדו טוב, אז פייבורס ישדרג זאת.
אני אישית הייתי שוקל לברר מה עם גאלינרי, אך אני חש שהביקוש עליו גבוה כרגע והוא ידרוש חוזה ארוך מדי.
אבל שוב – בוא נראה שבוסטון סוגרת בכלל עם היווארד ונדבר לאחר מכן. כרגע הם בפלונטר ואני בטוח שהם כרגע חושבים על יכולת לשכנע אותו שהם האופצייה העדיפה בשבילו. ובשביל לשכנע אותו על כך, הם צריכים לחשוב על אלטרנטיבות להראות לו שהם ירצו לבצע במידה והוא יחתום אצלם.
גיא הרשע
1 יול 2017 17:35:06בהצלחה עם ההתמודדות מול פאט ריילי.
לא קל…
יונתן .S.
1 יול 2017 17:41:38אין ספק
Smiley
1 יול 2017 18:03:27בוסטון אולי פספסה כאן הזדמנות אבל:
1. הסגל שלהם שנה קודמת לקח את המזרח ותומאס נפצע בגמר (לדעתי לא היה משנה הרבה). ככה שעם עוד קצת ניסיון והחיזוקים הקטנים הם יהיו טובים יותר השנה.
2. שבאים לטרייד עםבוסטון, עקב כמות הנכסים שלהם מבקשים מהם "מחיר מופרז"(כמו שכל שחקן שמכבי מתעניינת בו מקפיץ את מחירו) ולכן לא בטוח שזה היה עדיף לבוסטון עם שחקן שאומר שהוא רוצה LA. כמובןשאיני יודע מה היו ההצעות אלא על סמך שמועות.
3. אינדיאנה יצאו מפסידים כי בכל מקרה PG השחקן הטוב שעוזב והתמורה יהתה דלה מאוד (אלא אם אולדיפו הופך לסקורראימתני וסאבוניס הופך לאבא שלו). סביר להניח שאיכות ההצעות כבר ירדה משמעותית והיה שם איבוד מומנטום.
אסף
1 יול 2017 22:15:20התמורה הייתה זה או די כלום ברגע שדחו את ההצעה של בוסטון שלפי השמועות הייתה מפתה מאוד…. סאבוניס הימור סביר (לצד טרנר או ליף ג'וניור בהרכבים שונים), אולדיפו זה הצפרדע הפחות מוצלחת בטרייד בעיקר בגלל החוזה הנפוח שלו.
captain beefheart
1 יול 2017 12:55:17שמישהו יביא שקית אטומה לשים במזפח הזבל כדי שהמיץ לא ינזול.
יוסטון התחזקה, עכשיו OKC, ג"ס והספרס…
ובינתיים במזרח שאינו קליבלנד – יהושע פורזינגיס, יחזקאל קראודר ותנחום אוליניק מסעירים את הדמיון עם טריידים אפשריים.
חגי - התותח הקטמוני
1 יול 2017 14:10:34הצחקת אותי עם השמות
Berch
1 יול 2017 16:06:19גם אותי 🙂
כדור הרעם
1 יול 2017 12:57:48לאוקלהומה לא היה שחקן שיכול להיכנס עם הכדור לסל בעצמו? הארדן ודוראנט הם עז?
רכז חכם יכול לנצל את יכולות ההתקפה המגוונות של ג'ורג'? ווסטברוק לא רכז חכם.
הטרייד הזה לא ייקח את אוקלהומה לשום מקום, ג'ורג' מהר מאוד יבין את מה שכולם הבינו – אי אפשר לשחק עם ווסטברוק.
הלוחמים יכולים להיות רגועים מאוד לנוכח הטריידים האחרונים.
captain beefheart
1 יול 2017 13:05:39אתה יוצא מנקודת הנחה שווסטברוק אינו מתבגר, טבעת לא מעניינת אותו ומטרתו בשנה הבאה היא ממוצע עונתי של קווטרופל דאבל. אני סבור אחרת.
כדור הרעם
1 יול 2017 17:28:04אשרי המאמין.
ניפגש בפלייאוף הבא
רועי ויינברג
1 יול 2017 14:05:20חשבתי שלפי השם אתה אוהד אוקלהומה 🙂
הארדן ודוראנט הם לא עז, אבל התכוונתי לעונה האחרונה כמובן. ווסטברוק יכול להיות רכז הרבה יותר חכם והיה כזה בפלייאוף 2016 עד וכולל משחק 4 בגמר המערב. אם הוא יחזור לזה, הם יכולים להגיע רחוק. אני מסכים עם הקפטן
אסף
1 יול 2017 22:16:32מבחינת ג'ורג' זה לא משנה, יצליח להסתדר עם ראסל מה טוב, לא יצליח להסתדר עם ראסל הלייקרס מחכים לו בזרועות פרוסות…
חזיר יבלות צעיר
1 יול 2017 12:59:00גניבה ממעביד, זה מה יש להגיד על הטרייד הזה. הזוי
שגיא נאור
1 יול 2017 13:14:28תודה רועי, סיכום מצוין.
צריך לחכות לראות איך הסגל של התאנדר ייסגר ובכלל הקבוצות האחרות במערב אבל בעיניי השילוב יעבוד מצוין ובלי פציעות אוקלהומה קבוצה של 52-54 נצחונות בעונה הבאה.
הטרייד מבחינתי מוכיח די בוודאות שלקאבס ובטח לסלטיקס לא היה שום סיכוי. הסלטיקס יכלו לשלוח לאינדי גם שחקנים טובים ומבטיחים יותר להווה ולעתיד הקרוב כמו קראודר, סמארט, ברדלי, בראון וטייטום ולחילופין הרבה בחירות סיבוב ראשון גבוהות מהנטס והלייקרס.
אם הפייסרס חשבו שאולדיפו על 21 מיליון לשנה וסבוניס זאת תמורה טובה יותר הם הכי מטומטמים שיש.
דקסטר
1 יול 2017 13:16:37המזרח בתהליך של דלול סופרסטארים רציני שלא החל מהיום.
זה לא רק הערים היותר מושכות אלא גם מי שעומד בראש ההנהלות.
תראו איזו אנשים מבריקים במערב- בוב מאיירס, פרסטי, ביופורד, מורי לעומת פקידי הבנק במזרח במקרה הטוב או כאלה ששכחו את הכדורים שלהם בבית.
שנה הבאה החמישייה של המזרח באול סטאר תהיה החמישייה של קליבלנד.
חזיר יבלות צעיר
2 יול 2017 00:55:48כי דמפס ודיבאץ' וההנהלה הקודמת של הלייקרס. ומקדונו הגאון
`נזיר הנשמה
1 יול 2017 13:24:16ידוע מה איינג לא מוכן היה לתת ולא כל כך מה רצה לתת. לא לתת בחירה של נטס, או הבחירה של השנה. קראודר היה בתמונה , לא מציאה גדולה.
לגבי הקאבס אם היו מקבלים את לאב , היו מקבלים אותו לזמן קצר.הוא לא היה נשאר באינדי, והיה דורש מייד טרייד.
הענין שאינדי בכל מקרה קיבלה תמורה עלובה. אולדיפו שנזרק מקבוצה לקבוצה, וסבוניס לא יותר מרול פלייר
בלעם
1 יול 2017 13:30:30הולי פאק 93% בחידון! למישהו יצא יותר?
הלכתי על השיטה הגזענית אך יעילה של "האם הוא נשמע כמו שחקן לבן או שחור".
יונתן .S.
1 יול 2017 13:54:39דבר אחד נראה בעיניי לא חיובי למזרח כרגע והוא שהצמרת הפוטנציאלית במערב נראית טובה בהרבה מצמרת המזרח. הפער כרגע רק גדל.
גולדן סטייט
סן אנטוניו
יוסטון
אוקלהומה
מינסוטה
פורטלנד
קאבס
סלטיקס
וושינגטון
מילווקי
טורונטו
ומי אמור למלא את החלל כאן? כנראה שארלוט ומיאמי?
אטלנטה – בנייה מחדש
שיקגו – ALL IN בתוך בנייה מחדש
אינדי – לא נראה שהם סגורים על עצמם כרגע, אז…לא יהיו בפלייאוף (חור ענק בעמדת הרכז והסמול פורוורד – אולי שתי העמדות הכי קריטיות לבניית קבוצה מנצחת בליגה כרגע).
אשכרה יש באמת סיכוי שפילי תהיה בעונה הקרובה בפלייאוף המזרחי. זה לא נראה טוב גם בעיניי…
רועי ויינברג
1 יול 2017 14:06:56פילי תהיה בפלייאוף כי הם קבוצה טובה אם אמביד בריא. מיאמי תמלא את החלל ולדעתי גם טופ 3 אם מגיע מישהו להשלים את החמישייה, אפילו איזה ניקו מירוטיץ'. גם שרלוט האפורה תגיע
יונתן .S.
1 יול 2017 14:13:58א – אני מאמין שאתה תסכים איתי שזה, בהשוואה למערב, נראה רע מאוד.
ב – אתה גם בטח תסכים איתי שבשני הצדדים מישהו בטוח יפשל ולא ייכנס בסוף, כאשר במקומו תופיע הפתעה מסויימת שלא צפינו בה. אולי במערב לא, אבל במזרח יש לזה סיכוי לקרות. זה גם ככה קורה כל שנה כבר בעונות האחרונות.
רועי ויינברג
1 יול 2017 14:38:47מסכים בקשר לשניהם. אבל כרגע, בהנחה שאין שחקן חופשי מהטופ, אני לא חושב שאטלנטה, שיקגו, אינדיאנה, ניו יורק, ברוקלין, אורלנדו, שרלוט ודטרויט שוות פלייאוף. אחת מהן לפחות תהיה שם.
דקסטר
1 יול 2017 14:00:03כמה אינדיאנה דפוקים אתם שואלים?
אפילו בחירות סיבוב ראשון לא קיבלו.
הערבי
1 יול 2017 14:05:42ווסטברוק הוא לא רכז (גם ס.קארי, הארדן, קיירי, לינארד הם לא רכזים)
להגיד שהוא רכז כי הוא מוסר 10 אס' זה לפספס את מהות התפקיד.
כמי שצופה בו משחק רואה שהוא מוסר מתוך אילוץ ולקראת סוף שעון.
הבן אדם מוסר בשלושת הרבעים הראשונים ואז הוא מפסיק למסור.
למרות 10 אס' הוא שחקן אגואיסטי ברמות של קובי (בעונות 2004-2007).
רועי ויינברג
1 יול 2017 14:07:48הוא מחליט מה הקבוצה תעשה בכל פוזישן. לא בדיוק ג'ייסון קיד או נאש (דרך אגב הארדן של העונה כן רכז), אבל הוא קובע איך ההתקפה של OKC תראה. בעיניי זה רכז.
הערבי
1 יול 2017 14:20:28התכונה הכי חשובה לרכז היא לקבל את ההחלטה הכי נכונה לכל פוזישן
וווסטברוק פשוט אין את זה הוא ראש בקיר
הוא יעדיף דאנק מפלצתי על שחקן יריב מאשר למסור לחבר לליאפ קל
הממזר של סטוקטון
1 יול 2017 14:25:21אם "התכונה הכי חשובה לרכז היא לקבל את ההחלטה הכי נכונה לכל פוזשן", אז למה ס. קארי לא רכז ?
רועי ויינברג
1 יול 2017 14:41:12דריימונד עושה את זה, לא?
הממזר של סטוקטון
1 יול 2017 14:56:39כולם "עושים את זה" – זה בדיוק ההחלטה הכי נכונה לכל פוזשן.
עוד 2 גלגולים ו 2 בריחות של סטארים מ OKC (מה שיבוא קודם) ואולי גם הצ'יטה תבין את זה.
אתה לא לא קורא לטוני P רכז, רק בגלל שפופ אומר שנטל ניהול ההתקפה התחלק בין מאנו, דאנקו, דיאו וכ"ו.
ודריימונד לא יכול "לעשות את זה", מבלי שהרכז שלו "יחליט" לשחרר לו חבל.
הערבי
1 יול 2017 16:38:56כי אני רואה את ס.קארי יותר כקלעי מאשר כרכז.
והסיבה היחדיה שאנשים מסווגים אותו כרכז בגלל הגובה שלו.
האם אייברסון היה רכז או סקורר?
למסור אס' זה דבר אחד אבל לרכז משחק זה דבר אחר.
נכון כתבתי "התכונה הכי חשובה לרכז היא לקבל את ההחלטה הכי נכונה לכל פוזשן" אבל זאת לא התכונה היחידה.
לסנטר התכונה הכי חשובה זה להיות לפחות 2.10 מ' האם זה מספיק כדי להחשב סנטר טוב? התשובה בוודאי לא.
הקיסר החבשי
1 יול 2017 15:35:52משום מה הרבה אוהדים בארץ מחזיקים מכריס פול
לא יודע למה ועל מה,הבחור מעולם לא עבר סיבוב שני
הוא תוקע את ההתקפות כשהוא מכדרר 23 שניות בממוצע
אבל אותם אוהדים שמהללים את פול הם אותם אוהדים שבזים לראסל
ראסל הוכיח את עצמו לא פעם בפלייאוף
כן,הוא אגו מנייאק אבל עם ביצים של שור
דוארנט חסר הסבלנות היה התפוח הרקוב והסוכן הסמוי
וכולם פתאום שוכחים לו את המעבר הפחדני ביותר שכוכב עשה מאז ומעולם
למה שוכחים לו? כי הוא חביב
כי הוא ילד של אמא
כי הוא נעים עם התקשורת
(הכל כמובן קשקוש בלבוש כי הוא נחש צפע מהזן המסוכן ביותר בטבע)
דוארנט היה עסוק בטקסטים והתכתבויות עם גרין וקארי תוך כדי ההתמודדות ביניהם בגמר המערב
אבל האוהדים כאן ימשיכו לשנוא את ראסל ולחבק את כריס "הרכז האדיר" או את נחש הצפע שהרס את הליגה ואת הסיכוי של אוקי סי לאליפות
הממזר של סטוקטון
1 יול 2017 15:47:34בלאק ממבה נחש יותר מסוכן מצפע.
Ish
1 יול 2017 16:03:35הרשה לי להכיר לך חבר
http://stats.nba.com/players/touches/#!?sort=AVG_SEC_PER_TOUCH&dir=1
איך בדיוק השנאה שלך לפול ודוראנט עדיפה על השנאה של אחרים לווסטברוק?
א.ב
1 יול 2017 16:15:37ואם אני מחבב את שניהם?
הערבי
1 יול 2017 16:54:40אני לא שונא את ראס (אגב קובי הוא השחקן הכי אהוב עלי אייבר).
דומניק ווילקנס לא הגיע בקרירה שלו לגמר האם זה מוריד ממנו מהיותו שחקן ענק ו-HOF?
אז ראס שחקן יותר טוב מכ.פול כי הוא שיחק עם שחקנים יותר טובים והגיע לגמר פעם אחת ולא חזר לשם?
ראס הוא שחקן ענק טופ 5-6 בליגה אבל הוא פשוט לא רכז פשוט אין לו את זה
captain beefheart
1 יול 2017 17:34:10דומיניק מי?
(זה מה שישאלו אנשים בעוד חמש עשר שנים, וייתכן שכבר עכשיו)
הערבי
1 יול 2017 18:01:31תרשום לי את נבחרת ה-50 של כל הזמנים ביובל ה-NBA משנת 1996
(דומינק לא נמצא זה שם אם כי הוא צריך להיות בה).
אני מתערב איתך שלא תדע חצי מהרשימה לא כי הם שחקנים לא אגדיים
כי למי אכפת משחקנים ששיחקו לפני 30 שנה וזוכרים רק כמה בודדים שמשש היו בשפיץ
ןאני מבטיח לך כל עוד ראס לא יקח אליפות כולם יזכרו אותו בתור שאלת טריוויה "מי הם השחקנים שרשמו טריפל דרבל עונתי?"
captain beefheart
1 יול 2017 18:59:48בתגובה לערבי: צודק בהכל
p
1 יול 2017 19:22:56רגע, אבל אני מת על כריס פול (השחקן האהוב עליי בליגה), לא שונא את ווסטברוק (למה לשנוא? מה כבר עשה לי?) אבל לא יכול להגיד שאני מת על המשחק שלו, לא אוהב את דורנט ולא שונא אותו, לא כועס על המעבר שלו, אבל לא יכול גם להעריך אותו עליו ולא מת על זה שעשו ממנו קדוש, אז איפה זה שם אותי?
או בקיצור, עשית וואחד הכללה שלא נראית לי מתאימה. כל אחד ודעתו.
דבר אחד אני כן חולק עלייך, וזה הדעה על כריס פול, הגיע מעבר לסיבוב שני הוא עדיין הרכז הטהור הכי טוב בעיניי ומקבל החלטות מעולה, אפשר לנתח בדיוק מה הנסיבות שלא הגיע, אבל זה באמת מיותר.
אה, והוא ממש לא מכדרר את הכדור על כל ה23 שניות. זה פשוט לא הוא, הוא פשוט pass first בליגה שמובלת על ידי רכזים של score first.
חגי - התותח הקטמוני
1 יול 2017 14:17:40תודה רבה רועי
האמת שאין לרעמים מה להפסיד אבל לאן הקבוצה הזו הולכת? אם לפני שנה הם לא הצליחו לעבור את ג"ס כאשר היו לכך את כל התנאים האידאליים – למה שעכשיו זה יקרה? זו בעצם אותה הקבוצה כאשר ג'ורג' על הבלטה של דוראנט (שזה אותו הדבר רק קצת פחות טוב) ובלי איבקה שהיה קטלני בתפקיד שלו בOKC. הטרייד הזה יכול להועיל להם אולי לעבור סיבוב ראשון ואני שם את זה בסימן שאלה גדול.
איתן זאב זרצקי
1 יול 2017 23:02:48בס"ד
ומול גולדן אין סיכוי כי גולדן הוסיפה את דוראנט
אפלטון
1 יול 2017 15:07:11הטרייד הכי הזוי ששמעתי, יותר גרוע מהטרייד של באטלר. הנהלות המזרח מבצעות חרקירי קבוצתי, פשוט מדהים.
אוקלהומה הרוויחה פה בענק, אבל עדיין חייבים לחזק את הספסל בגארד איכותי. אם יצליחו לשלוף מהקליפרס שתקועים עם איזה 20 שחקנים ברוסטר את לו וויליאמס הם על הגל, ויתנו פייט רציני ליתרון ביתיות בפלייאוף.
TheGreatWall
1 יול 2017 15:16:11יש לאוקלהומה אפשרות ללכת על פול מילסאפ? כמו שאני רואה את זה הוא בדיוק החתיכה החסרה בפאזל בשביל שיוכלו ללכת רחוק. משלים אותם לחמישייה הגנתית אולי הכי טובה בליגה, שמאפשרת להם הרבה חילופים דינמיים בהגנה- בדיוק מה שצריך בשביל להתמודד עם גולדן סטייט. חוץ מזה, צריך גו טו גאי נוסף אם יש לך בחמישייה את רוברסון ואדמס בהתקפה… (ורצוי עם יד רכה מבחוץ)
חוץ מזה, אם השמועות על ההצעה של בוסטון לאינדיאנה נכונות זה באמת לא מובן לי. נשמע לי דווקא אינטרס של אינדיאנה לחזק את המזרח בשביל להיות קבוצת לוטרי בטוחה. בטח כשעכשיו הם נכנסו למצב טאנקינג באופן רשמי. אגב, זו הסיבה שגם אני לא הייתי לוקח את לאב.
ואפרופו טנקינג, יש למישהו הסבר מקצועי להחלטה של בלייק גריפין? החלטה שלא קשורה לכסף ו/או לחיים באל איי?
רועי ויינברג
1 יול 2017 15:20:42בלייק – זה גם כסף (והרבה) וגם נאמנות לקבוצה. הוא יכול לפרוש בתור השחקן הכי גדול בתולדות הקליפרס והסמל, ואולי הוא מאמין בבנייה מחדש.
הסיכוי של הת'אנדר ללכת בעקבות מילסאפ רק השתפר כי הם חסכו משכורות בטרייד הזה. הם עדיין הרבה מעל התקרה ורק טרייד של קנטר יפתור את זה
p
1 יול 2017 19:27:24רועי, אני חושב שנתת פה חתיכת קרדיט לגריפין עם הנאמנות לקליפרס. אני ממש לא בטוח שזה נכון. נראה לי שזה באמת הכסף והחיים בLA.
לזכותו ייאמר שהוא כן שחקן שעבד על עצמו ושיפר מאד קליעה מחצי מרחק ועונשין, לגנותו ייאמר שהוא התעסק ביותר מדיי דברים מחוץ למגרש (כמו להרביץ לאפסנאי) ובאופן כללי, נראה שחשוב לו לנצח, אבל לא בעדיפות ראשונה.
Smiley
1 יול 2017 18:14:241. OKC יצטרכו בטח לוותר על קאנטר בשביל PF כמו מילסאפ. אני דווקא חושב שאם הם מצליחים להחתים בזול את גיבסון זה גם פתרון ולהשאיר את קאנטר ליחידה השניה.
2. גריפין – כסף והישארות בעיר כמו LA. מניח שגם ווסט שיכנע אותו שריברס יפסיק עם השטויות. ישנןגם שמועות שלא הסתדר עם כריס פול.
בחתימה הזו הפכו אותו פורמלית לאיש של הקליפרס (וגם כי פול עבר)
אסף
1 יול 2017 22:21:33מעניין מה יקרה עם ג'ורדן, בערך 90% מהתפוקה ההתקפית שלו נשענה על זה ששיחק לצד כריס פול שהפעיל אותו בצורה מושלמת
(10% מריבאונד התקפה וכאלה). כבר כתבו את זה לפני פה בימים האחרונים מאז נודע על הטרייד של פול יתכן ששווה לעשות עליו טרייד עכשיו כשהמניה בשמיים לפני הנפילה…
פה איתמר
1 יול 2017 15:18:56מסכים עם יונתן.
אין נכסים שהם גיים ציינג׳ר על השולחן.
איינג׳ לא מוגן לשלם ביוקר לוואן אנד דאן.
גורה
1 יול 2017 15:19:26גם חושב שהטרייד הזוי.
פול גורג עומד להבין את דוראנט עכשיו טוב יותר מכולם.
עד שאוקלהומה לא יבינו שהם מהמרים על סוס מת ,ראסל .
חא תהיה להם קבוצה.
הקיסר החבשי
1 יול 2017 15:37:46משום מה הרבה אוהדים בארץ מחזיקים מכריס פול
לא יודע למה ועל מה,הבחור מעולם לא עבר סיבוב שני
הוא תוקע את ההתקפות כשהוא מכדרר 23 שניות בממוצע
אבל אותם אוהדים שמהללים את פול הם אותם אוהדים שבזים לראסל
ראסל הוכיח את עצמו לא פעם בפלייאוף
כן,הוא אגו מנייאק אבל עם ביצים של שור
דוארנט חסר הסבלנות היה התפוח הרקוב והסוכן הסמוי
וכולם פתאום שוכחים לו את המעבר הפחדני ביותר שכוכב עשה מאז ומעולם
למה שוכחים לו? כי הוא חביב
כי הוא ילד של אמא
כי הוא נעים עם התקשורת
(הכל כמובן קשקוש בלבוש כי הוא נחש צפע מהזן המסוכן ביותר בטבע)
דוארנט היה עסוק בטקסטים והתכתבויות עם גרין וקארי תוך כדי ההתמודדות מולם בגמר המערב
אבל האוהדים כאן ימשיכו לשנוא את ראסל ולחבק את כריס "הרכז האדיר" או את נחש הצפע שהרס את הליגה ואת הסיכוי של אוקי סי לאליפות
TheGreatWall
1 יול 2017 15:46:12בקצב הזה הווארד עוד יחזור לחמישיית המזרח באולסטאר
Ish
1 יול 2017 17:09:05בקצב הזה יהיה לניקס שחקן חמישיית המזרח באולסטאר.
והנה קניתי שנתיים של קרמה רעה
Berch
1 יול 2017 16:01:35פאקינג 78% בחידון !!!!!
עבר לאוקלהומה, לא עבר, ווסטברוק וואטאבר…. הכל מחוויר ליד ההישג שלי 🙂
אני כמו ווסטברוק בעונה שעברה
Ish
1 יול 2017 16:06:04עכשיו השאלה היא האם אתה יכול לשחזר את זה או להשתפר בפעם השנייה וכמה ניסיונות אתה צריך בשביל לעשות מאה אחוז?
Berch
1 יול 2017 18:13:01תכלס אני סוגר חוזה עכשיו, נפצע והולך לים.
במיוחד בחום כזה….
דה שוט
1 יול 2017 16:59:14גדול ! MVP
דה שוט
1 יול 2017 17:02:51אמרתי לכם 🙂
האופוזיציה עוברת דרך ראסל
פרסטי גדול, עכשיו שיביא את גריפין או מילסאפ ויש למה לחכות
גם ככה אני כבר לא יכול לחכות לתחילת העונה.
באשר למזרח, אולי ההתאבדויות של הג׳י אמים שם הם סוג של מחאה נגד ההגמוניה של לברון ?
הערבי
1 יול 2017 17:29:13עם K.D הם לא נצחו את GSW
אז עם PG13 הם ינצחו אותם?
OKC צריכה להתפלל חזק חזק שאפילו אחד מהם ישאר מעבר לעונה הזאת.
לפחות הם נפתרו מאלדוליפו או איך שלא כותבים את השם שלו
עידן עופר
1 יול 2017 17:35:07תודה רועי, מעולה ! השמועות אומרות שקווין פריצ׳ארד פשוט לא רצה להשאיר את ג׳ורג׳ במזרח ולכן עשה את הטרייד הזה, מעניין. הדבר שבעיקר מסקרן אותי בטרייד הזה זה מה בוסטון הציעו ( לפי השמועות – 2 שחקנים ושתי בחירות דראפט ) ולמה טרייד איתם לא יצא לפועל.
בנוגע לטרייד עצמו קשה שלא להסכים איתך רועי, אוקלהומה היא המנצחת הגדולה ובמידה וג׳ורג׳ יחליט לעזוב בקיץ הבא אפשר לסמוך על פרסטי שישלוף עוד שפן מהכובע. לגבי אינדיאנה – היא בונה את עצמה על מייחס טרנר המוכשר שהראה הרבה פוטנציאל אך לא בטוח שברמה של פרנצ׳ייז פלייר וקו קדמי איתו ועם סאבוניס יהיה מסקרן למרות שאיטי מדי לדעתי, בטח בליגה של היום.
A.h
1 יול 2017 17:37:26קורא את התגובות….תענוג תענוג תענוג!!! איזו הבנה! איזו שפה איזה כבוד והדדיות.והקפטן….הקפטן הרג אותי על המזפח…רשימת השחקנים עשתה לי את הערב
captain beefheart
1 יול 2017 19:00:35TNX 😉
A.h
1 יול 2017 17:51:23ו89 % בחידון…
KingJames23
1 יול 2017 18:12:40אם אוקלאמה רוצים להתקדם הם צריכים לוותר על רוברסון
Smiley
1 יול 2017 18:18:161. OKC מנצחים גדולים של הטרייד הזה. קיבלו SF מהטופ במחיר מבצע, גם אם זה לשנה אחת.
2. לקחו את הסיכון שבשנה הזו PG ישתכנע שאולי כדאי לו להישאר (מניח שהוא גם ירצה לראות קודם מה מתכננים בLA).
3. הבאתו של PG ל-OKC תגרום לשחקנים להצטרף אליהם כי בכל זאת הם יהיו טובים.
4. אינדיאנה – WTF!?!? איבדו מומנטום והתרסקו עם הטרייד הזה. לא מובן מה ניסו לעשות.
5. השמועה שרצו להעביר אותו מהמזרח – אם זה נכון צריך לשלוח שם כמה אנשים להסתכלות פסיכיאטרית.
יונתן .S.
1 יול 2017 18:32:40סמיילי זה בהחלט נכון. גם הבולס עשו כך. קבוצות מעדיפות לא לחזק את המתמודדות איתם באותו הקונפרנס. זה קורה המון וזאת לא פעם ראשונה.
דקסטר
1 יול 2017 18:46:33כן אבל באיזה מחיר?
גם במחיר של הטרייד הכי מצחיק של השנה אחרי שהתפקענו מצחוק על הטרייד של באטלר?
יונתן .S.
1 יול 2017 19:33:17כנראה שכן דקסטר. אל תשאל אותי מה ההיגיון מאחורי זה…
דקסטר
1 יול 2017 20:02:48כי פשוט אין.
מכיר את דן אריאלי?
יונתן .S.
1 יול 2017 22:04:52אכן כן.
יונתן .S.
1 יול 2017 22:05:17אכן כן
Smiley
1 יול 2017 18:59:04לא מבין למה לא רו לחזק את בוסטון, כשבמצב הנוכחי גם ככה בוסטון רחוק מעליהם.
במצב כזה פשוט צריך לקחת את ההצעה הטובה ביותר.
סביר להניח שכבר לא נשארו הצעות על השולחן והפייסרס איבדו מומנטום.
עוד ש"מכשיל" את בוסטון זה כמות הנכסים ולכן הדרישות הלא הגיוניות מהם בטרייד שאני מניח ששמים על השולחן עם כל שיחה איתם.
חזיר יבלות צעיר
1 יול 2017 18:33:44הקלידו את התגובה כאן…
הורנט
1 יול 2017 21:11:51המרוויחה הגדולה מהטרייד הזה היא גולדן סטייט.
ג'ורג ביוסטון, קליבלנד או בוסטון היו איום גדול יותר על מעמדה.
אלא אם כן פרסטי מתכנן עוד מהלך מפתיע שכזה בזמן הקרוב.
אסף
1 יול 2017 22:24:21לא חושב שמבחינת שכר וכאלה נשאר לפרסטי מקום לתמרון סביב עוד איזה מהלך בסגנון הזה.
רועי ויינברג
2 יול 2017 00:50:22הקטע המטורף זה שהטרייד *חסך* משכורות לאוקלהומה. גם השנה (ג'ורג' מרוויח 19 מיליון, אולאדיפו 21 וסאבוניס עוד 4-5) וגם בשנים הבאות: החוזה של ג'ורג' מסתיים השנה, של אולאדיפו עוד 4 עונות ושל סאבוניס עוד 3.
ספלאש
1 יול 2017 22:30:28וואו יום ראשון של החתמות, וכבר פצצה כזו! יותר מדי בשביל לעכל כרגע..
מה שכן, אני מחכה לטור של מנחם מחר, "למה הטרייד על ג'ורג' הוא בעצם מעולה לאינדיאנה!" הפעם יהיה לו קשה באמת קשה
דוד
1 יול 2017 23:43:44איבדו את דוראנט וקיבלו שחקן טוב ממנו וקבוצתי הרבה יותר.
גיא
2 יול 2017 00:10:41ניראה לי שפשוט ההנהלה של אינדיאנה רצו להכניס לג'ורג' ותקעו אותו עם ווסטברוק. אני רואה את הצחוקים שהם הריצו בישיבה. הוא רצה ללכת?ניראה אותו עכשיו מקבל כדור…
ידידיה
2 יול 2017 00:21:11תודה רבה!
שאלה מבחינת החוקים –
אוקלהומה יכולה עכשיו לעשות טרייד על פול ג׳ורג׳?
נגיד, תמורת לאב?
רועי ויינברג
2 יול 2017 00:49:28הם לא יכולים לעשות טרייד על שחקן שהחתימו 3 חודשים לאחר פתיחת העונה
דדי
2 יול 2017 03:05:20כן ידידיה.
לא כל טרייד שהם רוצים, אבל תמורת לאב – כן.
צביקה
2 יול 2017 00:25:28חידון גדול! 48% בזכות ניחושים מוצלחים כשכבר היו פחות אפשרויות…
כדור הרעם
2 יול 2017 01:20:59איזה ילדים קטנים אתם, זה לא יאמן.
טרייד אחד קטן וכבר כולם פה מפליגים בפנטזיות על אלופה חדשה.
אוקלהומה תגיע גג למקום שלישי במערב ותעוף בסיבוב השני.
תצלמו ותשמרו.
amitlahev
2 יול 2017 09:09:46טרייד מעולה לאוקלהומה שזועק 2 מילים: פול מילסאפ. יש פה חלון שנפתח לשנה אחת בה הרעמים חייבים ללכת על כל הקופה. החוזה של ג'ורג' נמוך יחסית בשנה הקרובה וזה יאפשר החתמה של מילסאפ, שחקן מצוין ולא צעיר שרעב לטבעת.
גם אם יחתימו את מילסאפ הם אולי יכולו להשאיר את קאנטר אם יצליחו להיפטר מהחוזים של סינגלר ואברינס (10 מיליון ביחד). הם ישלמו מס מותרות אבל לעונה אחת זה בהחלט שווה. במידה וזה יקרה, על הספסל שלהם יחכו שחקנים לא רעים בכלל : קאנטר, גיבסון, מקדרמוט, ג'רמי גראנט, וגם נוריס קול + כמה צעירים. ללא ספק קבוצה חזקה מאוד ומאוזנת. שנה לאחר מכן, במידה ופול ג'ורג' יחליט להישאר, יהיה להם הרבה יותר קשה להמשיך עם הרוסטר הזה כיוון שפול ג'ורג' ירוויח כפול ואז הם יהיו חייבים להיפטר מקאנטר.
בינתיים ראינו 2 קבוצות שעברו למצב "ביג 2" – יוסטון ואוקלהומה. ויש את מינסוטה שהתחזקה מאוד אבל עדיין טעונה שיפור בספסל.
יופי של פוסט ואחלה דיון בתגובות!
גיא הרשע
2 יול 2017 09:13:27הת'אנר כרגע על 108 מיליון פיירול. הם לא יכולים להחתים את מילסאפ כשחקן חופשי.
הם כן יכולים לנסות סיין אנד טרייד.
פרסטי מסוגל לשלוף שפן שכזה במקרה הצורך…
פינגבק: פריוויו יום רביעי הגדוש / גלעד | Hoops