מעקב שחקנים חופשיים: יום 1 / רועי ויינברג

השוק מתחיל וגם השנה אנחנו עם מעקב פרי אייג'נטס יומי. המעקב יחולק ל-2: חלק ההחתמות והדברים הרשמיים וחלק השמות. לנוחיותכם, מצורפת השעה בסיום כל ידיעה. השוק נפתח באופן רשמי, וכרגע מותר לקבוצות לסכם עקרונית עם שחקנים ולא להחתימן, מה שיוכל להיות אפשרי החל מה-7 ביולי.

חתימות ומעברי קבוצה:

אוקלהומה: הת'אנדר (37-45) סיכמו עם אינדיאנה (40-42) על מעבר של פול ג'ורג' לאוקלהומה סיטי, כשויקטור אולאדיפו ודומאטס סאבוניס יעשו את הדרך ההפוכה. העונה ג'ורג' עם 23.7 נקודות ו-6.6 ריבאונדים (46% מהשדה, 39% מהשלוש), אולאדיפו עם 15.9 נקודות למשחק (44.2% מהשדה, 36.1% מהשלוש) וסאבוניס עם 5.9 נקודות ו-3.6 ריבאונדים למשחק בעונת הרוקי. ראוי לציין כי כרגע לפייסרס יש למעלה מ-27 מיליון דולר פנויים מתחת לתקרה (06:40).

*

מינסוטה: הטימברוולבס (51-31) סיכמו עם ג'ף טיג על חוזה של 57 מיליון דולר ל-3 שנים, כשהוא יוכל לצאת מהחוזה אחרי שנתיים. העונה הרכז קלע 15.3 נקודות עם 7.8 אסיסטים למשחק (07:01).

*

גולדן סטייט: דיוויד ווסט סיכם על חוזה לשנה נוספת במשכורת מינימום בשורות האלופה. העונה ווסט קלע 4.6 נקודות עם 3 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק, וזכה באליפות הראשונה בקריירה שלו. ווסט צפוי לפרוש בסיום החוזה. (19:53)

מוקדם יותר היום, הדאבס סיכמו עם ה-MVP לשעבר, סטפן קרי, על חוזה של 201 מיליון דולר ל-5 שנים. קרי, שסיכם למעשה על החוזה הגדול בתולדות ה-NBA, קלע העונה 25.3 נקודות למשחק (46% מהשדה, 41.1% מהשלוש) עם 6.6 אסיסטים בערב. נוסף על כך, הווריורס (17-65) סיכמו על חוזה של 24 מיליון דולר ל-3 שנים שישאיר את שון ליבינגסטון במועדון. העונה ליבינגסטון עם 5.1 נקודות למשחק מהספסל של האלופה (07:12).

*

קליפרס: בלייק גריפין נשאר בלוס אנג'לס (31-51) עם חוזה של 173 מיליון דולר ל-5 שנים. גריפין העונה עם 21.6 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק. (07:40).

*

בוסטון: אנטה זיזיץ' מדרושפאקה, הבחירה ה-23 בדראפט 2016, חתם רשמית בקבוצה על חוזה רוקי. הסלטיקס (29-53) החתימו גם את הבחירה השלישית בדראפט 2017, ג'ייסון טייטום, והפורוורד דניאל ת'ייס. (21:08)

*

ניו אורלינס: ג'רו הולידיי סיכם על חוזה של 126 מיליון דולר ל-5 שנים במדי ניו אורלינס (33-49) שישאיר אותו בקבוצה. הוא קלע העונה 15.4 נקודות עם 7.3 אסיסטים למשחק. (14:10).

*

יוטה: הג'אז (31-51) סיכמו על טרייד עם מינסוטה במסגרתו הגארד ריקי רוביו יועבר ליוטה, ככל הנראה תמורת בחירת סיבוב ראשון שתגיע למינסוטה. העונה הגארד קלע 11.1 נקודות עם 9.1 אסיסטים, 4.1 ריבאונדים ו-1.7 חטיפות למשחק. הבחירה, של אוקלהומה, מוגנת לוטרי (מקומות 1-14). (00:20)

*

סן אנטוניו: הספרס (21-61) סיכמו על חוזה של 50 מיליון דולר ל-4 שנים עם פטי מילס, העונה עם 9.5 נקודות (44% מהשדה, 41% מהשלוש) למשחק. (07:01).

*

דטרויט: הפיסטונס (45-37) סיכמו עם לנגסטון גאלוואי על חוזה של 21 מיליון דולר ל-3 שנים. גאלוואי קלע העונה 7.9 נקודות למשחק (39% מהשלוש) במדי ניו אורלינס וסקרמנטו. (21:01).

*

מילווקי: הבאקס (40-42) מתכננים סיכמו עם טוני סנל שפתח ב-80 משחקים עבורם העונה על חוזה של 46 מיליון דולר ל-4 שנים. הוא קלע 8.5 נקודות עם 3.1 ריבאונדים למשחק כשחקן מילווקי. (07:09).

*

יוסטון: הרוקטס (27-55) החתימו את השחקן הסיני זו שי על חוזה לכמה שנים. זו נבחר בבחירה ה-43 בדראפט 2016 וזכה באליפות הליגה הסינית השנה. ההסכמה של הרוקטס עם ננה קרסה, כנראה בגלל שיוסטון לא הייתה מוכנה לשלם לו את כל ה-MLE שלה ל-4 השנים הקרובות (סיבה כלכלית). ננה חוזר לשוק השחקנים החופשיים. הוא עדיין מעוניין לשחק ביוסטון ויש סיכוי גבוה שהצדדים יגיעו לדיל בסופו של דבר. (20:06).

*

שיקגו: הסנטר כריסטינו פליסיו סיכם על חוזה של 32 מיליון דולר ל-4 שנים שישאיר אותו בשורות הבולס. העונה הוא עם 4.8 נקודות ו-4.7 ריבאונדים למשחק. יתר על כן ,הבולס (41-41) שחררו את ראז'ון רונדו, כצפוי. העונה רונדו עם 7.8 נקודות, 6.7 אסיסטים, 5.1 ריבאונדים ו-1.4 חטיפות בערב. (07:02).
*

ממפיס: הגריזליס סיכמו עם הגארד ווין שלדן על חוזה דו שנתי. שלדן בן ה-22 קלע השנה 5.1 נקודות למשחק ב-14 משחקים לערב במדי ממפיס וניו אורלינס. (15:18).

*

ניו יורק: הגארד רון בייקר הודיע שסיכם מחדש בניקס (51-31). העונה בייקר פתח ב-13 משחקים בשורות הקבוצה. (07:05).

*

קליבלנד: צ'די אוסמן, בחירת הדראפט של הקאבלירס (31-51) מ-2015, צפוי להצטרף לקבוצה ב-2017/18. הוא עם 7.1 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק העונה במדי אפס איסטנבול ביורוליג. (00:20)

*

אטלנטה: ההוקס (39-43) שיחררו את מייק דאנליבי שיצטרף לשוק ויהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל. השחרור בוצע העונה כך שחלק קטן ממשכורתו (היה על חוזה מובטח חלקית) יצטרך להיות משולם בסופו של דבר. העונה דאנליבי קלע 5.2 נקודות למשחק (39.6% מהשלוש). (00:20)

*

פילדלפיה: ג'רלד הנדרסון לא ימשיך לעונה הבאה אצל הסבנטי-סיקסרס (28-54). הוא לא הרשים יותר מדי העונה עם 9.2 נקודות למשחק. (00:20)

*

פורטלנד: הבלייזרס (41-41) שחררו את פסטוס אזילי, אשתקד בגולדן סטייט, שבשל פציעה לא שיחק משחק אחד עבור הקבוצה השנה. הוא מצטרף לשוק. (00:20)

*

שכר: תקרת המשכורות העונה היא 99.093 מיליון דולר. תקרת המיסוי, תקרת המשכורות הקשיחה, היא 119 מיליון דולר. מדובר בתקרת השכר הגבוהה בתולדות הליגה (07:18).

שמועות:

קליפרס: אחרי שסיכמו על החתמה מחדש של בלייק גריפין, הקליפרס צפויים לנסות להגיע להסכם עם דניאלו גלינארי, ויערכו איתו פגישה בקרוב. (10:12)

*

סן אנטוניו: הספרס (21-61) צפוים להגיש לג'ונתון סימונס, שחקן חופשי מוגבל, הצעה של בערך 9 מיליון דולר לשנה למספר שנים. כשחקן חופשי מוגבל הספרס יוכלו להשוות כל הצעה על הגארד. שמועות אחרות טענו כי הספרס יהיו מעוניינים באנדרה איגודלה ונפגשו עמו. (06:46)

*

פילדלפיה: ה-76' (54-28) הציעו 20 מיליון דולר לשנה אחת לג'יי ג'יי רדיק במידה ויבחר לשחק אצלם. הגארד עם 15 נקודות למשחק ב-42.9% מהשלוש (07:47).

*

ניו יורק: הניקס מועמדים להחתים את ג'ורג' היל, לאחר שכנראה לא יחתום מחדש ביוטה לאור הטרייד על ריקי רוביו. השיחות של היל עם הספרס לא התקדמו יותר מדי והקבוצה, לצד דנבר, הוזכרה כמועמדת להחתים הרכז (16.9 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק). (07:11)

*

אינדיאנה: הפייסרס (40-42) הוזכרו כיעד אפשרי, לצד מספר של קבוצות (מינסוטה, מיאמי, דאלאס, קליבלנד) לסנטר מייק מוסקלה, בעונה האחרונה באטלנטה. (07:31).

*

וושינגטון: הוויזארדס (33-49) מתכננים הציעו הצעת חוזה ענקית של 170 מיליון דולר ל-4 שנים לכוכב הקבוצה, ג'ון וול. וול, העונה עם 23.1 נקודות ו-10.7 אסיסטים למשחק, אמר כי הוא ישקול את ההצעה. (06:46).

*

דאלאס: טים הארדוואי, שחקן חופשי מוגבל, מועמד למאבריקס. הם צפויים לסכם עם נרלנס נואל על חוזה בתחילת השוק. הארדוואי שחקן חופשי מוגבל כך שאטלנטה תקבל 72 שעות להשוות כל הצעה עליו. (06:46).

*

דנבר: שמועות שהקבוצה פייבוריטית, יחד עם מינסוטה, להחתים את פול מילסאפ, חבר חמישיית הליגה השלישית. גם סקרמנטו ופניקס הוזכרו כמועמדות. (06:46).

*

שרלוט: ההורנטס יחפשו רכז מחליף בשוק השחקנים החופשיים. ריימונד פלטון, טיי לאוסון, בנו אודריך ושלבין מאק הוזכרו כשמות ששרלוט (46-36) תשקול. (06:58).

*

וושינגטון: הוויזארדס מתכננים, לפי הורטיקל, להשוות כל הצעה על אוטו פורטר שיהיה שחקן חופשי מוגבל (00:20). הוא עם 13.4 נקודות למשחק (51.6% מהשדה, 43.4% מהשלוש) ו-6.4 ריבאונדים העונה. (00:20)

*

גולדן סטייט: MVP הגמר לשעבר, אנדרה איגודלה, מתכנן להפגש עם מספר קבוצות ולא להפגש עם האלופה המכהנת, בה הוא משמש כשחקן השישי ב-3 העונות האחרונות. הווריורס מתכננים להשתמש בדווין דדמון מהספרס, שחקן חופשי, כסנטר פותח במידה ואיגי יעזוב. (00:20)
*

סקרמנטו: הקינגס (50-32) הביעו עניין בג'ף טיג וטיי לאוסון, שני רכזים חופשיים. (00:20)

*

שיקגו: הבולס (41-41) שוקלים להביא את מילוש תאוסודיץ', MVP היורוליג לשעבר, כרכז מחליף. יש שמועות על חוזה של 30 מיליון ל-3 שנים בשביל הסרבי הבין לאומי. (00:38)

*
שחקנים חופשיים בולטים*:

רכזים: קייל לאורי, ג'ורג' היל, ראז'ון רונדו, דריק רוז, דרון וויליאמס.
גארדים: דיון וויטרס, ג'יי ג'יי רדיק, קנטביוס קלדוול-פופ, טים הארדוואי ג'וניור, קייל קורבר.
סמול פורוורדים: קווין דוראנט, גורדון היווארד, דניאלו גלינארי, אוטו פורטר, אנדרה איגודלה.
פאוור פורוורדים: פול מילסאפ, סרג' איבקה, פאו גאסול, ארסן אליאסובה, טאג' גיבסון.
סנטרים: נרלנס נואל, דווין דדמון, קלי אוליניק, אנדרו בוגוט, מייסון פלומלי.

* למעשה כל השחקנים הם שחקנים חופשיים, אבל הרשימה לא כוללת אלו שסיכמו עקרונית (לפי מקורות בארצות הברית) בקבוצות כלשהן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 425 תגובות

  1. מוזמנים להגיב כאן עם כל מיני שמועות כמו תמיד. נשמח אם תוכלו להמנע ממקורות לא מבוססים (המקורות המבוססים הם כתבי ESPN בעיקר, ביחוד woj, ושאמס קנרייה). הפוסט עצמו יתעדכן במהלך היום, בעיקר עם ההחתמות הרשמיות מאותו יום.

    1. ניטפוק קטן , וודג כתב של יאהו (למרות שהשמועה הכי מענינת בשוק השחקנים החופשיים היא שהוא עובר לespn)

          1. צה"ל קרובים להחתמה של רועי על חוזה מינימום של 300 שקל לחודש.
            תגובת השחקן: "יואווו… איזה דיכאון, לא רוצה…"

  2. תודה ענקית רועי.כל העדכונים שמרוכזים במקום אחד זה ממש עוזר.זו התקופה שאני הכי אוהב בנבא שכל הקבוצות מתעצבות והקלפים מתערבבים.שנה שעברה הייתי מאד פעיל פה בתקופה הזו.עכשיו יש לי פחות זמן אבל עדיין מתכוון להיות פעיל.

  3. פורקאן קורמאז ,בחירת דראפט של פילדלפיה בסיבוב הראשון שנה שעברה משלם מהכיס האישי שלו 1.2 מליון דולר(פילדלפיה משלמים עוד 650 אלף דולר המקסימום המותר לפי חוקי ה NBA) בשביל שחרור מקבוצות בטורקיה וישחק ב NBA בשנה הקרובה

  4. אחלה החתמה של יוטה ,סימן שהיל עוזב ובעקבותיו הווארד???
    ניו אורלינס אשכרה תאומה של סקרמנטו,רחמים על האוהדים שלהם

      1. אני מאד אופתע אם הייורד לא ילך לבוסטון.זה על הקיר כבר שנה שלמה.היחסים עם בראד סטיבנס אפילו הקהל של בוסטון השנה עודד את הייורד במשחק שלהם נגד יוטה מה שגרם לקראודר להעלב.ביוטה הוא לא יגיע ליותר ממה שהגיע השנה.בבוסטון הוא חתיכה גדולה בפאזל שיאיים על אליפות המזרח

  5. הימורים איפה שחקנים חופשיים בולטים נוחתים:

    מילסאפ – יוטה
    גריפין – קליפרס
    היווארד – יוטה
    היל – ספרס
    לאורי – מינסוטה
    טיג – דנבר
    כרמלו – רוקטס (ביי-אאוט)
    וויטרס – מיאמי
    דוראנט – גולדן
    קרי – גולדן
    איגודלה – פילדלפיה

    1. מילסאפ-יש יותר מידי אפשרויות כרגע
      גריפין-אוקלהומה
      הייורד-בוסטון
      היל-ספרס
      לאורי-מיניסוטה
      טיג-ניקס
      כרמלו-ניקס[יעבור במהלך השנה לקאבס]
      וויטרס-who cares
      דוראנט-גולדן
      קרי-גולדן
      איגואדלה-פילי[יעשה טוב גם לוורירס וגם לפילי]

        1. כתבתי על זה מנקודת מבט של הוורירס.כתבתי על זה במהלך השנה שעם כל הכבוד למה שאיגי תרם הוא בירידה חדה ולא הייתי מחתים אותו על חוזה חדש בסכומים שהוא מבקש בגיל 34.את השלישיה שהייתה עכשיו רביעייה עם דוראנט חייבים לשמור ב 5-6 שנים הבאות וכל שאר השחקנים מבחינתי סחירים.זה הזמן של איגי ללכת. את ליבינגסטון לדוגמא הייתי משאיר לעוד שנתיים ואז משחרר.הוורירס יכולים להביא שחקן יותר צעיר מהפריי אייגנסי במקום איגי ובנוסף יש את מקאו שלפרקים התלהבתי ממנו העונה והוא מוכן לפריצה.בנוגע לפילי יש להם ערמה של חברה צעירים מוכשרים עם משכורות מגוכחות אז איגי יכול לבוא בתור המבוגר האחראי שיכוון אותם קצת.

          1. לא מבין בחוקי השכר אבל מבין 15 שחקני הוורירס של השנה

            משאיר-קרי דוראנט תומפסון גרין ליבינגסטון קלארק[יקבל הצעה יותר גבוהה ויעזוב לצערי] מקגי מקאו מקאדו דיוויד ווסט[לעוד עונה 1 בלבד] דמיאן גונס[היה פצוע העונה]

            משחרר-איגי מאט בארנס לוני ופאצוליה

            גורדון בל הצטרף בדראפט לפני שבוע ואותו כמובן הייתי משאיר

    2. היווארד יש לי תחושה שיגמור במיאמי משום מה
      מילסאפ-יוסטון
      גריפין-פיניקס
      מלו- נשאר או הולך לקאבס (ביי-אאוט) לא רואה אותו ביוסטון

  6. הימורים:
    מילסאפ: פינקיס
    גריפין: קליפרס
    היווארד: יוטה
    היל: מינוסוטה
    טיג: סן אנטוניו
    וויטרס: פילי
    איגואדלה: פילי
    לאורי: טורונטו
    גיימס גונסון: ברוקלין
    גלינארי: ניו יורק
    אוטו פורטר: ברוקלין
    גי גי רדיק : לייקרס
    קוולד פופו: מיאמי

  7. טיג פחות או יותר כבר סגור במינסוטה
    וויתרס בחיים לא ישחק בפילדלפיה , הוא בחור מקומי עם קשרים לכנופיות פשע בעיר והם לא רוצים את זה בקבוצה.

      1. הכוונה במקושר היא שחלק גדול מהחברים שהוא גדל איתם הם חברים בכנופיות פשע בפילדלפיה (הוא מגיע מאחת השכונות הקשות והעניות בפילדלפיה) .
        אני לא אומר שהוא בעצמו פושע

        1. צודק לחלוטין .
          כשאחיו נרצח דיון ועיתרס שמע על כך ממקור ראשון מהחברים בכנופיה של אחיו .
          הןא בנחלט לא פושע ההיפך הגמור פילס את דרכו החוצה בעמל רב.
          הוא אישית לא רוצה לחזור לאזור ולסכן את המשפחה שלו בשל הקשרים הישנים .

  8. סקרנות לדעתכם: אתם פט ריילי ,על מי אתם נאבקים בכל הכח : הווארד או גריפין?

    דרך אגב מה לכל השדים עושים בניו יורק ? פיטרתם את פיל אחרי הדראפט, מתחילה העונה הכי חשובה בשנה שחקנים חפשיים ועדיין לא החתמתם gm?

    1. השמועות נכונות.תודה שעדכנת עומר

      Paul George has been traded to OKC, per source
      Just to confirm it all: It's Paul George for Domantas Sabonis and Victor Oladipo. No picks.

      1. מצד שני מקור אחר פרסם לפני כמה דקות ש

        Celtics trade offer for Paul George back at trade deadline, per league source: Brooklyn pick (wound up being No. 1) and 3 other first-rounders.

        בקיצור צריך לחכות לwoj

        1. זה כנראה סופי המעבר של פול גורג ל או קיי סי.
          ראסל ווסטברוק ופול גורג ביחד.
          ממש המערב הפרוע נהיה.
          גם באטלר וגם גורג שעוד איכשהו היוו קצת סטאר קוואלטי למזרח החלש עברו למערב.

          1. המחיר לא גבוה מבחינת התאנדר למרות שזו כנראה השכרה לעונה לפי מיטב השמועות, שילוב מעניין הוא וראס. אינדיאנה מקבלת משהו שזה יותר טוב מכלום, סאבוניס לצד טרנר יכול להיות שילוב מוצלח.
            לדני איינג' נותר בערך רק ללכת על היווארד כרגע אחרי שנראה שפספס גם את ג'ורג' וגם את גריפין… רוביו זה תחליף טוב להיל שכנראה בדרך לספרס? סימונס לדעתי יישאר בספרס על אף שיפסיד מעט כסף וירוויח בתמורה קידום במעמדו..

    1. לג'ון וול יש מקום ב14 הכי טובים, אולי גם ליאניס, אבל חוץ מהם זה פשוט בושה מה שקורה בקונפרנס הזה, בלייק גריפין כנראה לא ינדוד והיאוורד לא ממש יעשה איזה אפסייד מהותי גם אם יעבור לבוסטון/מיאמי, אין כוכבים אמיתיים בצד הזה של הליגה ולברון ימשיך לטייל כל עונה לגמר.

  9. אני מסיר את הכובע בפני פרסטי.
    חיזק את הקבוצה, וסילק את החוזה של אולדיפו, שפשוט לא התאים לקבוצה במתכונתה הנוכחית.

    עכשיו, אם ווסטברוק יראה שהוא יכול לשחק בשביל ג'ורג' כמו שקרי שיחק בשביל דוראנט,
    השמיים הם הגבול.
    (וההגנה של הת'אנדר? מפחידה)

    1. הוא לקח פה סיכון משוגע אם הת׳אנדר לא ימריאו גם הוא וגם ווסטברוק עלולים לעזוב בקיץ אולדיפו לפחות היה חתום לעוד 3 שנים אם אני זוכר נכון.

      1. הנקודה היא שאולדיפו היה שווה את החוזה שגורם לקבוצה להיכנס למחוזות המס,
        רק אם דוראנט היה באמת נשאר בקבוצה.
        ללא דוראנט, החוזה הגדול שלו לא אפשר להם מרווח תמרון בשוק השחקנים החופשיים.

        עכשיו, גם אם ג'ורג' עוזב, יהיה לקבוצה יכולת לתמרן בעתיד.

          1. מיהרו לחתום איתו על הארכת החוזה שנה שעברה, 21 מיליון לעונה למשך 3 שנים זה פשוט חוזה מופרך לשחקן כמוהו, גם ה100 מיליון לאדאמס הייתה טעות

          2. המטרה הייתה להשאיר את דוראנט ואת ווסטברוק.
            אם דוראנט היה נשאר, הם היו חזק בתמונת האליפות בעונה שנגמרה.

          1. אמור לחתום על מקסימום חדש לחמש שנים ולהיות בעל השכר הגבוה בעבר.
            הטרייד שיפר אותם, אולי אפילו יעזור למשוך איזה ווטרן על מינימום, וגם נפטרו מהחוזה של אולדיפו. על פניו טרייד מצוין של אוקלהומה.

    2. נו שוין ….
      יפה זו הדעה שלך והיא מענינת.
      לדעתי זהו הסוף של פול גורג ככוכב בליגה.
      ויקטור וסאבוניס אומרים תודה והם עוברים לקבוצה כדי לשחק ולהוכיח מה הם שווים.
      אוקלהומה תמשיך לדשדש עם ראסל שימשיך לחשוב רק על עצמו.

  10. 2 קבוצות שיפלטו השנה מהפלייאוף במערב הן יוטה וממפיס.2 הקבוצות שיחליפו אותן הן מיניסוטה וניו אורלינס
    סן אנטוניו וקליפרס יסיימו במקומות יותר נמוכים מאשר סיימו שנה שעברה.
    פורטלנד הולכת להיות הסוס השחור במערב עם נורקיץ בריא ולעונה שלמה.

    1. חבל לי על ממפיס, תמיד מוציאים מים מהסלע ונלחמים בלי סוף, אבל הם יותר מדי סטטים עם הסגל שלהם והרגליים של קולני גאסול ורנדולף לא נעשות צעירות יותר. העונה מינסוטה חייבים להתפוצץ, טיב כנראה חותם שם ביחד עם באטלר טאונס וויגינס הם חייבים לעשות פלייאוף.

  11. כאוהד הסאנס אני מרוצה.
    יש לנו קבוצה צעירה שצריכה בראש ובראשונה זמן.
    בקונפרנס כל כך חזק, יש 0 לחץ להצליח בטווח הקרוב.
    יהיו כמה ניצחנות מפתיעים, יהיו המון הפסדים, ותהיה התקדמות של השחקנים הצעירים שיקבלו המון דקות.
    עכשיו, חשוב שמקדונו לא יתפתה לחלק חוזים גדולים ארוכי טווח.

      1. אני לא חושב שג'ורג' בבוסטון או בוויזרדס מספיק בשביל למנוע מלברון עוד פיינלס.
        כך שזה לא ממש רלוונטי.

        וחוץ מזה, הכובע השני אולי נוצץ יותר, אבל משמעותי הרבה פחות. בשנה שעברה צפיתי ב-80 ממשחקי הסאנס, מתוכם הרוב המכריע בלייב.
        את הקאבס ראיתי הרבה פחות.
        יש לי תחושה שהשנה אני הולך ליהנות מהסאנס הרבה יותר.

        1. אני יודע.הייתי ברוב הלילות שאתה היחיד שצפה בסאנס שהיו מאבדים את היתרון ברבע הרביעי.
          סתם צחקתי לגבי לברון

    1. עכשיו אנחנו תקועים עם אולדריג. אולי טרייד עליו תמורת נכסים מבוסטון? הבעייה היא שאין להם מישו שקולע אשכרה. אולי הורפורד?

  12. ג'י ג'י רדיק צריך לחתום באוקי סי
    אם היה אפשר להביא את מארק גסול זה יהיה החתיכה החסרה להתמודדות מול ג"ס!
    מארק גסול וסטיבן אדמס ישלימו מצויין האחד את השני (גסול יכול לאיים מבחוץ ככה שהוא לוקח איתו סנטר/פאוורד ומשאיר את אדמס כמעט חופשי מתחת לסל!!)
    קבוצה הגנתית מעולה!
    ראסל
    ג'ורג'
    גסול
    אדמס
    רוברסון/רדיק

    אוקי סי וסם פרסטי עובדים מתחת לרדאר בלי רעש והמולה!

    1. לא מסכים.
      כל הgm מנסים לאנוס אותו.. לדוגמא על גורג רצו את הבחירה של ברוקלין + ל.א שנה הבאה , אתה מבין שזה שני בחירות טופ 5?
      במקום זה קיבלו את סבוניס ואולדיפו

      1. אתה מקשיב יותר מדי להדלפות השקריות של מלכחי הפנכה של איינג'.
        כמעט אחרי כל טרייד שאיכשהוא לא קרה הוא מוציא הודעה לתקשורת שההצעה שלו הייתה הרבה יותר טובה אבל זה הכל שקרים.
        איינג' חושב שבגלל שהוא אנס את בילי קינג האידיוט כולם יפתחו לו את הרגליים.
        הוא מציע הצעות לובולס שקבוצות נעלבות שאין לו אפילו בושה, והקבוצות האלה מחליטות להראות לאיינג' שיתעורר מהחלום שלו.
        זה קרה פעמיים השבוע עם באטלר וג'ורג'

        1. צודק לגמרי… בגלל זה הטרייד איתכם קרה?
          תפסיק לדבר שטויות, הבחירה מספר אחת בדראפט הקודם והכוח שמקבלים איתה בסוף העונה כשמקבלים את פולץ ובנוסף לקבל עוד שחקן איתה זה יותר שווה מלקחת את אולאדיפו ואת סאבוניס.
          פשוט מרוב שיש לבוסטון נכסים ובגלל הטרייד הזה עם בילי קינג כל הGMים רוצים להראות שהם חכמים יותר ומנסים לקבל מאיינג חבילה שכוללת גם כמה בחירות דראפט וגם חצי קבוצה בערך בתמורה לשחקן אחד וככה בעצם לגרום לבוסטון לוותר גם על ההווה כי איך אפשר להצליח כשהעברת שלושה שחקנים מ7 השחקנים הבכירים וגם על העתיד כי לקחו את הבחירות

          1. ברור הרי שקבוצות לא יסכימו להצעה יותר טובה, ובמקום זה יעשו דווקא לאיינג'. נו באמת, נראה לך?? זה עסק. אם היה נותן הצעה שהיא באמת יותר טובה, היה מקבל את הטרייד.

    2. לפי הדיבור אינדי לא רצו להשאיר את ג'ורג' במזרח וההצעה של הסלטיקס היתה 3 בחירות סיבוב ראשון פלוס קראודר ועוד שחקן.
      הגי אם של אינדיאנה פשוט פגע במועדון כדי לא לראות את גורג משחק בשביל השכנים

        1. Dave McMenamin
          ESPN Staff Writer

          A source familiar with the Cavs thinking told ESPN that the Paul George trade to Oklahoma City further solidifies Cleveland as the class of the conference.

          "The East continues to get worse," the source said.

          Also, there was a belief by the Cavs that Indiana general manager Kevin Pritchard, when it came down to it, felt more comfortable shipping George to a Western Conference team rather than an East rival — Boston and Cleveland both made countless inquiries — that could continue to stand in the Pacers' way as they start a rebuild.

  13. לא מספיק מדברים על החשיבות של איגודאלה. זה שחקן שנתן 20 נקודות מהספסל במשחק 5.
    אם הוא עוזב את גולדן סטייט, אין להם את היכולת למצוא שווה ערך בשוק השחקנים החופשיים (תהיה להם את האפשרות לשלם גג 5 מיליון למחליף פוטנציאלי).

    1. וינס קרטר סוג של אמר שאם יתאפשר הוא מאוד ירצה לשחק איתם כדי לפרוש בטעם טוב, אמנם הוא לא שווה ערך לאיגי אבל בהחלט יכול להוות פקטור משמעותי כמו שהראה העונה בממפיס.

      1. אי אפשר שלא לכבד את השינוי שקארטר עבר,
        הוא הפך לסופר מקצוען. ואין ספק שהוא יכול לתרום המון לכל קבוצה כשחקן ספסל.
        אבל לא כשחקן השישי של הקבוצה.
        איגודאלה נתן בוסט בהגנה. הוא מסוגל להתמודד עם הכוכבים של היריבות, הוא מרווח את המשחק, והוא גורם להמון נקודות קלות בהתקפת המעבר.
        קארטר, הוא יהיה בעונה הקרובה בן 41.

      2. וינס זה יופי של סגירת מעגל עם יכולת מסירה מעולה.

        אבל אין תחליף לאיגי מהספסל.
        הכימיה וההגנה שלו מושלמות, ויש לו לפחות עוד עונה בקנה.

        וזה חתיכת כאב ראש לקר לפגוש אותו בפלייאוף בס"א או יוסטון.

      1. ההבלחה, היא הייתה של עשור. 2004 – 2013 האליפויות התחלקו 5 – 5.

        אבל בשנה הבאה, באמת יהיה חוסר איזון יוצא דופן.

        1. זה לא קשור לאליפויות.זה קשור לאיכות הקונפרנס.גם בשנה שקליבלנד זכו באליפות הקונפרס המערבי היה בהרבה יותר טוב

          1. וגם מבחינת האליפויות אחרי שגורדן פרש ב 98[לא נחשיב לו את וושינגטון]המאזן באליפויות הוא 6-13 למערב.יותר מפי 2

          2. לא הכנסתי את השנה שהקאבס זכו לרשימת השנים.

            אני מתכוון לתקופת הפיסטונס של האחים וואלאס, ושל בוסטון המחודשת.
            לא סתם 5 האליפויות התחלקו בין 4 קבוצות אליפות שונות:
            דטרויט, מיאמי א' (ווייד, שאקיל), בוסטון, מיאמי ב' (לברון, ווייד).

          3. כל אוהדי המערב, ובעיקר אוהדי גולדן סטייט.
            יש לי הצעה בשבילכם, אולי במקום להתבכיין על חולשת המזרח תעבירו למזרח אחד מארבעת האולסטארים שלכם כדי להפוך את המזרח לחזק יותר? או שאתם מעדיפים להתבכיין ולא לשים לב שמה שגולדן סטייט עושה במערב בפלייאוף לפחות ותכלס גם בעונה הרגילה די זהה למה שקליבלנד עושה במזרח? ולא רק זה אלא אתם התרברבתם על זה! הרי קרי משחק הרבה פחות כי בכלל לא צריכים אותו לרבע האחרון לא? וזאת למרות שהוא משחק 52 משחקים מול המערב וברובם הוא ישב על הספסל

          1. הבטחתי לעצמי שאני מפסיק עם וויכוחי המזפח המיותרים.
            אז תגובה אחרונה בנושא:

            א. אין ספק שהמזרח, שהיה חלש יותר מלכתחילה, נחלש עוד יותר.

            ב. להתעלם משורה של קבוצות גדולות שהיו במזרח בשביל הטיעון "המערב חזק יותר כבר 20 שנה" זה לטעמי, עיוות.
            הפיסטונס, הסלטיקס, מיאמי. כולן קבוצות אליפות מתקופה שהמזרח היה שווה למערב.

          2. גיא, הבעיה היא שהטיעון שלך הוא איש קש. לא טוענים שהמזרח לא העמיד קונטנדרית ראויה. מדברים על המזרח בכללותו.

    1. לג'ורג' לא היה מילה בעניין. זה טרייד שהוא הימור גדול של פרסטי.
      אבל אם הוא יאריך את החוזה שלא בסוף העונה,
      אז אתה תהיה צודק.
      אני מאחל לך להיות בצד הצודק.

      1. זה לא הימור כזה גדול, להעיף את אולדיפו והחוזה שלו זאת תוצאה מצוינת בשביל התאנדר גם בלי קשר להגעה של ג'ורג'

      2. באמת לג'ורג' אין מילה בעניין? OKC היו מביאים אותו אם לא היה נותן את ה OK שלו , ומסתכנים בשחקן מוביל מתוסכל שרק מחכה שהשנה תסתיים?

  14. בהנחה שמה דנכתב לגבי PG נכון והוא נוחת ב-OKC , אז יש לי 2 תגובות :

    הראשונה – איינג' לא סתם אידיוט , הוא אידיוט ופחדן. שממשיך למכור לחסידיו השוטים שהוא מוח כדורסל דגול ואסטרטג מזהיר. המלך מהסיפור על בגדי המלך החדשים . ואת זה כבר כתבתי מזמן.

    השניה – עליבות המזפח , שאף אלפא-טופ לא נשאר בח לאתגר את לברון. וגם את זה כבר כתבתי מזמן . גם מעבר של הייוורד מזרחה , אם יהיה, לא ישנה את זה . הייוורד אינו טופ-אלפא ולדעתי גם לא יהיה. אני חושב שהוויכוח על איכות הקונפרנסים הוכרע כבר מזמן, והמעברים של באטלר ו-PG היו המסמר האחרון.

  15. או על אומץ של שחקנים ללכת ולהתמודד דווקא במערב מול הקבוצה הכי מאתגרת וייחודית שנוצרה בליגה מזה הרבה שנים במפרץ…

  16. מישהו מבין את הטרייד הזה של אוקלהומה ואינדיאנה ויכול להסביר לי? יכול להיות שאני רפה הבנה, אבל אני לא מבין איך פול ג'ורג' יצליח לשחק עם ווסטברוק באותה קבוצה

    1. אני חושב (ומפחד) שהוא חתם לעונה אחת בכדי לתרגל תיאום עם ראסל בכדי שאחרי העונה הבאה שניהם עוזבים ללייקרס

    2. 42% בקאצ' אנד שוט מה-3.
      זה המספר של פול ג'ורג'. יותר מכל שחקן ששיחק בשנה שעברה בת'אנדר.
      למעשה, טוב יותר מהנתון של דוראנט ב-2016 בת'אנדר.

      כמובן שחובת ההוכחה נופלת גם על כתפיו של ווסטברוק.
      הוא זכה ב-MVP, עכשיו יש לו הזדמנות להראות שהוא מסוגל לגרום לכוכב לפרוח לצדו כמו שקרי עשה עם דוראנט.

      יהיה מעניין.

    1. וראינו לכמה אליפויות זה הביא אותם… בלי הארדן גם גמר לא היה להם, וכרגע אין מקביל להארדן בקבוצה. מרגיש לי שזה סתם תוקע את אוקלהומה באמצע, ולא באמת הופך אותה לקונטנדרית בליגה הנוכחית.

  17. לפי hoopshype בוסטון הציעו לאינדיאני 3 בחירות דראפט ,קראו דר ועוד סטארטר, קליבלנד הציעו את לאב ועוד שחקן.

  18. לוקח לי עשר דקות לשלוח מסר (אני בחווה של בני החורג ליד שרלוט עם אינטרנט זוחל) אז אני הולך לישון.
    לא נראה לי שיקרה עוד משהו הלילה

  19. אז לברון לא שיקר כשאמר not 1 not 2 והגיע עד לnot 7, הוא רק דיבר על אליפויות מזרח…
    בוסטון יצאו בלי כלום מכל הכיוונים, גם אם ישיגו את היאוורד זה לא מה שיהפוך אותם לקבוצה שיכולה לאיים על קליבלנד.

    1. לא ברור עם איזה כסף, נראה לי שהוא עדיין מחפש חוזה שמן.

      אם לא, זה דווקא יהיה מעניין לראות אם הוא מסוגל לא לנחש קבוצה פעם אחת בקריירה המקצועית שלו.

    2. בתור אחד שמסמפט+ את רודי גיי יש הרבה בעייתיות במה שאומרים עליו אבל אין לי כוח לפתוח את זה פה כרגע. במועד אחר אני אכתוב תגובה באורך הגלות על למה זה לא בדיוק נכון להגיד עליו את זה

    3. רודי גיי אף פעם לא שיחק ממש ליד כוכבים, מלבד הנבחרת האמריקאית שם היה מצויין מהספסל בעיקרבתור PF.

      אומנם הוא חזר מפציעה שלא פשוט לחזור ממנה והוא הימור, אבל מדובר ב-SF חזק וגבוה שמסוגל ליצור מצבי קליעה ולשמור על כמה עמדות.
      ג"ס הראו שהם מסוגלים לרתום שחקנים למכונה שלהם כמו מגי, ליווינגסטון שהחיה קריירה.

      אומנם איגודאלה הוא בטח לא יהיה ואין ממש תחליףבשו אבל הוא אופצית גיבוי ריאלית.

  20. המעבר של ג'ורג' יספיק לאוקלהומה לעבור בפלייאוף את הרוקטס במקרה של עימות חוזר. את אליפות המערב זה לא יביא לה . היא חוזרת שנה אחרוה – בלי אולדיפו , ועם PG בתפקיד KD . רק שדוראנט שחקן טוב יותר . ואיך פרסטי ישכנע את ג'ורג' להישאר בקיץ הבא ? הוא יברח מהר מהחור של אוקלהומה לל.א. הזוהרת. ואולי באמת ייקח איתו את ראס.

    1. בלי פציעות של הוורירס אנחנו הולכים למפגש רביעי רצוף של הוורירס-קאבס.כל השמות הנוצצים שמתקבצים במערב זה נחמד ויפה אבל עדיין שום קבוצה לא יכולה לאיים על הוורירס בריאים ב 7 משחקים.על המזרח אין טעם להרחיב

  21. אני מאוד מאוד לא אוהב את החוזה של מילס. יותר מדי כסף. למה הספארס לא שיחררו אותו בסכום הזה? מה שווה ללכת על גארדים בדראפט אם אתה לא נותן להם לשחק ולהשתפר?

  22. אני מניח שאיגי לא יישאר. חבל – נתן לנו שנים יפות , ועזר מאוד בסדרות הניצחון על קליבלנד ב-2015 והשנה .
    אבל טבעות הוא כבר השיג , והוא רוצה חוזה גדול אחרון לפני פרישה, שהוא לא יכול לקבל אצלנו . אני גם לא בטוח ששווה לשלם לו 50 מיליון ויותר ל-3 שנים שבסיומן הוא יהיה בן 37 , אבל זו כבר הבעיה של הקבוצה שתיתן לו את זה.
    ג"ס לא תיחלש. חוץ מאיגי כל האחרים המהותיים יחתמו, , מקקאו יהיה שחקן משופר עם הרבה יותר ביטחון , והליכתו של איגי תפנה קצת מקום להבאת חיזוק נוסף .

    1. העזיבה של איגי לא מפנה כלום. הם יכולים להחתים אותו בגלל זכויות בירד.
      בכל מקרה מה שיש באפשרותם להציע זה חוזה בודד של 5 מיליון (MLE למשלמי מס), וחוזי מינימום.

  23. לא יהיה כסף ללוחמים, לאיגי יש זכויות בירד. הם כבר מעל התקרה. ארבעת הכוכבים מרוויחים סביב 110 מיליון. פלוס לוינגסטון בחיזה החדש זה כבר 120 מיליון. עוברים גם את סף מס המותרות.

    1. כרגע, 5 השחקנים החתומים (גרין, קליי, לוני, ג'ונס, מקאו) + החוזים מהלילה (לווינגסטון + קרי) + דוראנט בחוזה של 1.2 מהעונה שעברה =
      119 מיליון.

    2. נכון . אבל ימצאו דרך להביא Free agents במינימום או קרוב לזה. אני מניח גם שישחררו את לוני , ואולי גם את דמיאן ג"ונס ו/או את מקאדו

      1. עם איגי או בלעדיו,
        הם יכולים לצרף שחקנים חופשים עבור חוזה אחד של 5 מיליון, וחוזי מינימום בלבד.
        קבוצה שחורגת את תקרת השכר לא יכולה להציע סנט יותר מחוזה המינימום (שנקבע לפי הוותק של אותו שחקן).

  24. רשע, מה הקשר איך האליפויות התחלקו בין המזרח למערב ?

    אם קליבלנד השנה יזכו באליפות אז זה סימן שהמזרח היה יותר חזק ??

    בדיוק ההפך..

    אתה הופך את זה לטיעון מעגלי.

    1. אנחנו מדברים על שיעור בהיסטוריה.
      אין בכלל ספק שכיום המערב חזק לאין שיעור מהמזרח.

      אבל תבדוק את תמונת ה-NBA ערב "ההחלטה" של לברון.
      כל מי שאומר שהוא בחר להישאר בקונפרנס החלש מבלבל את המוח.

      (דרוג 15 השחקנים הטובים ב-NBA שנכתב במהלך עונת 09/10 על ידי בליצ'ר רפורט)

      http://bleacherreport.com/articles/353082-nbas-top-15-best-players-2009-2010-halfway-rankings

      1. אני שואל אותך על משהו אחד, אתה עונה על משהו אחר..

        אחלה דרך לפתוח את האוף סיזן של העונה הקרובה.

        1. אתה אומר שאליפויות הן לא מדגם מייצג,
          אז אני מראה רשימה בלתי תלויה של שחקנים שמראים את מאזן הכוחות בתקופה עליה אני מדבר,
          וגם זה לא בסדר?

          תתבונן ברשימת השחקנים שהובילו את הליגה ב-Value Added באותה תקופה. תגלה שהפער ממה שקורה היום אדיר.

          אבל הכי טוב?

          לשחרר.
          אני נוטש את דיוני המזפח המיותרים.

          שבת שלום.

          1. הבובקטס עם 2 שחקנים בטופ בולשיט הזה..

            באמת הרכיבו סופר טים בלתי נשכחת..

            אתה גוזר סטט' שלא קשורות לכלום, בלי שום קונטקסט.

          2. לפחות אני את הבולשיט שלי מלווה בנתון כלשהו,
            ולא סתם מפריח אותו לחלל המרשתת כהצהרה שלא מגובה בכלום.

          3. לא נתתי שום הצהרה, שאלתי אותך 2 שאלות פשוטות :

            "מה הקשר איך האליפויות התחלקו בין המזרח למערב ?"

            "אם קליבלנד השנה יזכו באליפות אז זה סימן שהמזרח היה יותר חזק ??"

            נא לדייק…

          4. התגובה האחרונה שלי בנושא.

            א. חד משמעית, המזרח חלש יותר. הוא היה חלש יותר בעונה שעברה, וככל הנראה הפערים רק גדלו.

            ב. לי מציקות הטענות שלברון בחר לעזוב למיאמי בסוף 09/10 בגלל שהמזרח היה חלש יותר.
            לכן לטעמי, הנתון שמראה שהיו מספר קונטנדריות במזרח באותה תקופה רלוונטי.

            ג. חלוקת הכישרון בין המזרח למערב באותה תקופה לחלוטין רלוונטי לאור כמות זעקות המזפח אחרי הטריידים האחרונים.

            ד. מאזן המזרח מול המערב. ב-2010 זה היה 246 – 204 לטובת המערב.
            ב-2009 זה היה 231 – 2019 לטובת המזרח.
            המאזנים הללו מושפעים לא רק מנתוני הקונטנדריות, אלא גם מנתוני קבוצות התחתית.
            וכאשר יש קבוצה שהיא גרועה ברמה היסטורית כמו הנטס של 2010 (70 הפסדים באותה עונה), זה משפיע על התמונה בצורה ניכרת.

          5. הטענה שלברון עבר למיאמי כדי להשאר במזרח החלש היא מטומטמת ולא באמת דורשת התייחסות. הוא עבר למיאמי כי שם היו התנאים שאפשרו לו לשחק עם הסופר חברים שלו. אתה פשוט צריך להבין שזה לא טיעון שצריך לתת לו מענה בצורה שגויה ומעוותת.

            ג שגוי לחלוטין והבן של כבר הסביר לך למה. מלבד זאת הסיבה שאומרים את זה עכשיו הינה בגלל שזה הולך בסבירות גבוהה להפוך את המזרח לפחות טוב בשנה שנתיים הקרובות ולא בגלל שיש משמעות גדולה במיוחד לפיזור הכוכבים בקונפרנסים. אם כל הכוכבים בקונפרנס אחד מצויים או בשתי קבוצות או בקבוצות גרועות שלא בנוייות להצלחה מינימלית בעוד בקונפרנס אחר הם מפוזרים כך שיש שלוש וחצי קונטנדרית ועוד חמש וחצי קבוצות טובות עד טובות מאוד אין שום משמעות לדיסטריביוציה שווה של כוכבים בין הקונפרנס.

            ד נכון אבל גם בהתחשב בכך זה עדיין מייצג הרבה יותר טוב מאשר הנתונים שבחרת להציג.

        1. זו רשימה בה שחקנים כמו דאנקן ונוביצקי פתאום גרועים משחקנים כמו ג'אקים נואה ג'רלד וולאס סטיב ג'קסון ג'ו ג'ונסון ועוד.

          בבקשה בלי טמטום של בליצ'ר ריפורט בתור נתונים בהמשך החיים

      2. התחלת עם זה שהאליפויות התחלקו 5-5 כעדות לכך שהקונפרנסים היו מאוזנים. עכשיו הטיעון על הטופ 15 ב-2009? ככה בודקים איכות של קונפרנס? ואם כן, מעניין בכמה מאותו עשור שציינת רוב הטופ 15 הגיעו מהמזרח (בכל מקרה, זה מדד מגוחך בעיניי לטיב הקונפרנס)

        1. דיוני המזפח הלילה נפתחו אחרי שינוי כוחות לרעת המזרח בעקבות הטריידים הלילה.
          אז איך זה לא רלוונטי להתבונן ברשימת השחקנים המובילים בליגה?

          http://insider.espn.com/nba/hollinger/statistics/_/sort/VORP/year/2010

          30 בשחקנים שהובילו את הליגה באותה שנה התחלקו שווה בשווה בין 2 הקונפרנסים.

          מבחינתי זה רלוונטי לאור כמות הטיעונים המגוחכים הגורסים שלברון נשאר במזרח בגלל שזה קונפרנס קל יותר.

          1. זה לא קשור רק לשחקנים, זה גם איך הם משתלבים בקבוצה, מסורת, כימיה, צוות אימון וכ"ו.

            דיוויס וקאזינס הם שחקנים שסטט' מהטובים בליגה, אף אחד לא חושב (כולל יוסי) שניו אורלינס קונטנדרית.

        2. אם זה טיעון מגוחך למה הביאו אותו עכשיו כעדות לחולשת המזרח בשנה הקרובה? זה מטומטם להגיד שטיעון נכון כשצד אחד מביא אותו ולא בסדר כשצד שני מביא אותו

          1. הרשימה ההיא נכונה לזמנה, וזו לא בעיה של גיא.
            היכולת לשפוט אותה עכשיו כשעברו שמונה או תשע שנים מההכנה שלה היא יותר טובה מלהכין את הרשימה בזמן הווה.
            בנוסף חלק לא קטן מהשחקנים ההם באמת נחשבו לשחקנים מובילים בליגה בזמנו כך שעכשיו זה אולי נראה לא הגיוני אבל ל2010 או תשע זה ממש מתקבל על הדעת. וכבר ב2010 אמרו על דאנקן ונוביצקי שהם זקנים וגמורים כך שזו הסיבה לכך שלא הכניסו אותם כנראה

          2. וכן ראיתי את הרשימה וכן גם ב2010 הייתי משנה בה כמה שחקנים אבל זה לא הופך אותה לגרועה בצורה אבסולוטית

          3. הרשימה ממש ממש לא נכונה להזמנה. מספיק שהשווה אותה לבחירות לשלושת קבוצות האול nba לראות כמה היא רחוקה. תעמיק טיפה יותר ותראה עוד ועוד סיבות לכמה היא גרועה ושגויה. מבט אחד על האולסטארים של המערב יזכיר לך יפה יפה מי לא מופיע ברשימה וצריך להיות בה לפני הרבה מהנוכחים בה(אחד מהם לדוגמה בדיוק עבר ליוסטון).
            מעבר לזה מי בדיוק אמר על נוביצקי שהוא גמור ב2010? הוא לא הראה שום סימנים של החלשות.

          4. היא לא גרועה בצורה אבסולוטית, רק השחקנים שברשימה מהמזרח, שלא ממיאמי..

            (ואם להיות רציני יש שם גם שמות הזויים מהמערב, הנק' היא שהרשימה הזו תלושה מכל קונטקסט קבוצתי. אף אחד עכשיו במערב לא עושה ממיניסוטה או ניו אורלינס קונטנדריות, ההסתכלות היא יותר רחבה משמות של שחקנים.)

            ובנושא אחר – בא לך לתת עכשיו לפחות בקצרה חוות דעת מקצועית וחברתית על רודי גיי ?

          5. מעבר לזה, עכשיו כשהסתכלתי בכתבה מעבר לשמות בה, אפילו לא מדובר בה על מה שגיא טען. היא מייצגת בכלל דעה של מישהו באמצע השנה (סוף פברואר) ולא בסופה, עת לברון החליט את החלטתו. שנית הוא בכלל לא מדבר על האם אלו השחקנים הטובים ביותר בליגה בכללי אלא מי לדעתו משחק את הכדורסל הכי טוב נכון לרגע זה.

  25. אוקלהומה צריכה עוד טרייד על סטיבן אדמס ,משהו בסגנון של אדמס תמורת הנסון ומייקר ממילווקי או תמורת צנדלר וכריס מפיניקס , החוזה של קנטר לא סחיר כרגע אבל שנה הבאה הוא יהיה סופר סחיר , אומנם יפסידו סנטר הגנתי אבל ישארו עם סנטר התקפי מצויין , מחתימים סנטר הגנתי נוסף בזול כמו בוגט

      1. טרייד על סנטר הגנתי מצויין וצעיר שיכול להיות חלק מהכור של הקבוצה להמשך , יש להם מקום לספוג חוזה קצת עובר אבל שווה בסיטואציה שלהם שיש צעירים עם חוזים נוחים, יוסיף המון לחימה לקבוצות שהם דיי רכות

        1. הבעיה היא שאדאמס לא שחקן כזה טוב והמשכורת שלו מפלצתית, כך שהוא ממש לא שווה בנוסף על קליטת המשכורת הזו גם יתור על פוטנציאל כמו כריס או מייקר

  26. המזרח הולך להיות הליגה למקומות עבודה
    להעיף את איינג׳ על הכשלון להנחית את גורג או באטלר אוש שניהם
    יהיה שמח מאוד במערב

  27. תודה ענקית

    נראה שיש תחרות פתוחה בין הג'יאמים לציוותים הכי גרועים בליגה.
    אחרי פול והארדן, ווסטברוק וג'ורג'??
    אני מהמר על מכות ביניהם בפלייאוף.
    יוטה שיחקן אותה עם רוביו, הוא הפך לדבר האמיתי.
    הקצב חסר מושג, כרגיל.

  28. אזרוק פצצה לאוויר,

    הטרייד של פול ג׳ורג׳ לאוקייסי מעלה מאוד את הסיכויים ששניהם באל איי בקיץ הבא, בטח אם הלייקרס תהיה במגמת
    התקדמות ופרוייקט כמו מיניסוטה עם שני צעירים ושני כוכבים בפיק(שלא תטעו- השני זה לאורי), יצליח.

    אני רואה סיכוי גבוה מאוד לזה ששניהם באל איי בקיץ הבא(לראס אפשרות יציאה).

  29. – ההגנה של אוק' יכולה להיות מפחידה עם הטרייד של ג'ורג'.
    – בתחושה, אינג' שחרר לעצמו 9 שעות, צפה פעמיים ב 30/30 של לייקרס-סלטיקס ועכשיו הוא מחפש את התקווה הלבנה הבאה של בוסטון. היוורד, פורזינגיס, יוקיץ' או גאסול. בנוסף, אולי ינחית את אינגלס.

  30. דווקא לדעתי אינדי עשו בשכל. לא מכיר הצעות אחרות שהם קיבלו לפרטי פרטים, אבל נראה שעכשיו יש להם שני שחקנים חדשים לא רעים בכלל, אחד מהם צריך קבוצה בלי לחץ על הגב והשני יהיה שחקן שנה שניה מצוין שרק ישתפר + יש להם מלא כסף. אז נכון, הם כנראה לא יביאו סטאר, אבל כבר ראיתי איך הם מתפשרים על משהו יותר גרוע בהמשך די בקלות ומתוך לחץ.

    המערב לחלוטין חזק יותר מהמזרח נכון להיום, אין כלל ויכוח. לפחות מבחינת חומר השחקנים הכוכבים. בכמה אבחות מהירות המזרח ״שכל״ את באטלר וג׳ורג׳, המערב יצר עוד סופר-טים-שבדרך עם פול ביוסטון ואולי גם באוקייסי, איזה שחקן חופשי ל-א ירצה ללכת לס״א, אפילו הסאנס מקבלים החלטות טובות…. ובמזרח?

    איינג׳ הוא אותו איינג׳, הקאבס שקטים עד לא קיימים עד כה וגילברט בצעד תמוה משהו נתן לגריף ללכת, הניקס בדרמה, כרגיל, שתסתיים בבזבוז זמן, כסף, ובריאות לדובי, כרגיל, הרפטורס נראים כאילו התקרה שלהם הייתה לפני שתי עונות וההוקס ממש לא אי של יציבות, בלשון המעטה. מה שנשאר לתת פייט ללברון זה וושינגטון שכנראה השנה הזו תהיה בשבילם מה ש 2016 הייתה לטורונטו, מילווקי שיכולה פתאום להפתיע ויש לה מצ׳אפ טוב עם הפרשים, וזהו בערך. כל השאר תקועות בבינוניות, והיחידה שאולי יהיה שווה לראות אותה משחקת זו כמובן פילי, שאולי תתחיל להראות מה היא יכולה להיות שווה בעוד 3-4 שנים. אבל דחילק.

    משעשע לחשוב, אגב, שכל הכוכבים שמוטרדים למערב הם בטח תוכנית זדונית של הג׳יאמים. אולי פשוט הסתכלנו על זה לא נכון עד כה…. הם לא רוצים להישאר במזרח ולתת לעצמם הזדמנות לנצח את לברון, אם רוצים לחזר את המערב כדי שהלוחמים יעבדו יותר קשה במהלך העונה והפלייאוף….

  31. ג.ס נשארו עם חור אחרי איגואדלה, בלי שחקן זמין דומה בליגה. וינס קראטר ורודי גיי פשוט הכי קרובים לסטנדרט של אולסטאר עבר (עבר), בגלל זה הדיבור עליהם.
    דווקא פי.גי' טאקר יכול להתאים להם לא רע לתפקיד.

    1. אחלה שחקן, פי ג'יי טאקר.
      אבל הוא לא הרוויח סכומים גדולים בקריירה,
      ולכן אני לא רואה איך הוא מתפשר על MLE למשלמי מס (5 מיליון).

      1. מצטער, אבל איזו פשרה {לא מכיר מספיק את החרגות התנאים (חוזה, ותק ושכר) למיניהן}?
        הוא מרוויח כרגע בסביבות ה-5 מיליון + בן 31 כבר..

        1. טאקר הרוויח בקריירה קצת פחות מ-14 מיליון.

          הוא שחקן חופשי שמבוקש על ידי לא מעט קבוצות ב-NBA,
          ובאקלים הנוכחי, הוא שווה יותר מה-5 מיליון שגולדן סטייט יכולים לתת לו.

          טוני סנל קיבל 46 מיליון ל-4 שנים –
          זה לא בלתי סביר שטאקר יקבל הצעה דומה.

          ושוב, עבור שחקן שהרוויח 14 מיליון בקריירה, בחוזה הרווחי האחרון בקריירה, זה פער עצום.

  32. ההחתמה של ננה מאד מאד חשובה כי לפי הסכום זה נעשה על ידי שימוש בזכויות ה נון בירד שלו, מה שישאיר ליוסטון MLE מלא להחתמה נוספת משמעותית.

  33. וכל התנועה של הכוכבים לחזק עוד יותר את המערב – סביר להניח שעשויה לדחוף את הייורד לבוסטון…

    שוב יותר מזל משכל ל danny ain't

  34. לעזאזל, כל קבוצות המערב מתחזקות חוץ מהספארס. שלא לדבר על בוסטון שממש מאכזבת.

    אני כל הפוסט סיזון אומר שבוסטון חייבים ללכת בכל הכוח על הייוורד ומילסאפ. במידה וזה קורה אז הפוסט סיזון ייחשב כהצלחה מבחינתי. לא רוצה את פול ג'ורג' והאגו שלו, לא רוצה את גריפין והפציעות שלו. תנו לי את הייוורד ואת מילסאפ ולבוסטון יש סיכוי מצויין להעפיל לגמר הnba.

    לגבי הספארס, זה בכלל מדכא, מכל הרכזים החופשיים הטובים נשארו רק היל ולאורי. היל חזרה לספארס זה חלום ואז גם הספארס מתחזקת במערב. השאלה הגדולה היא אם זה יקרה.

    1. שוק ה-PG השנה הוא די דליל, בטח עם לאורי שידרוש חוזה עצום וחוב=סר יכולת בפלייאוף וגם היל שירצה חוזה גדול.
      לא חושב שמישהו מהם ינחת בספרס כי הם פשוט לא יכולים לשלם סכומים כאלה אלא אם כן יש טרייד של גרין (לא יודעמי יקח אותו) ואולי אלדריג' (מניח שישאר בסופו של דבר).

      החתימו את מילס שימשיך לתת נקודות מהספסל וימשיכו את ההתקדמות של דז'ונטה מורי בעל הפוטנציאל.

  35. והטרייד של אינדי, wtf???
    זאת ההצעה הכי טובה שיכולתם להשיג על ג'ורג'?
    אולאדיפו בחוזה מופרך וסאבוניס? בלי בחירת דראאפט? הטרייד הגרוע של העונה עד כה

    1. לא לשכוח שיש את הצד של השחקן.
      הקבוצה שעושה תטרייד יכולה לבקש המון אבל כל עוד השחק לא נותן את ההן או עושה קולות של הערכת חוזה אופציונאלית אף קבוצה לא תעשה תטרייד.
      לגבי הטרייד על קאזנס לדוגמא קאזנס והסוכן שלו סכלו לפחות שתי הצעות שאני יודע עליהן.

      1. פול לא נתן לאוקייסי שום הבטחה בדיוק כמו שראס לא באמת נתוצלהפ הבטחה.

        במקרה הזה פרסוי משחק אול אין כי אין לו ברירה אחרת.
        יש לו את האמ וי פי של הליגה ואחיו הוא צירף כוכס במורה לייצר קונטנדרת במערס כדי לאתגר את שניהם להשאר בקיץ הבא, הוא עושה את הכי טוב שיכל ובתכלס? במחיר מינימלי, הוא לא באמת ויתר בטקייד הזה על נכס משמעותי לעתיד.

        אם זה לא יצלח ושניהם יעזבו, הוא עדיין עם בחירות וילך לריבילד.

    1. גם לא יהיו הרבה מילים..

      לכספי הייתה עונה חלשה בעיקר בגלל צרוף רע של נסיבות, ביחד עם העובדה שעומרי לא שפר משמעותית אספקטים במשחק ועובדה נוספת שהגיע מחזור דראפט משובח בליגה, כספי הפך משחקן משלים 7-10 שיכל בתנאי שכר החדשים להגיע לחוזה רב שנתי של 6-8 לעונה, לשחקן 12-15 אולי שלא בטוח שיש לו מקום בליגה ואם כן סביב הוטרן מינימום לעונה 2.

      יצטרך כנראה להסתגל למציאות אחרת השנה,אירופה או סין הן האופציות הבאות… מקווה בשבילו שהכל יבוא לטובה.

      1. במחשבה שניה,נראה לי שיש גם אופציה שלישית עבור כספי לעבור לעבוד אצל הפטרון הון עיתון עולם תחתון שלדון אדלסון.
        הצד של כספי שפחות אהבתי שגרם לי ממש לא לאהוד אותו למרות אהדתי לקבוצה בה שחק הייתה החבירה לאדלסון.

        1. מקווה בשבילו, קל זה לא יהיה לדעתי,אבל בתנאים של היום זה חוזה של שחקן 10-12.
          תבין שבוגדן בוגדנוביץ שלא עשה כלום בליגה , רק באירופה קבל 3 שנים 36.
          עדיין מצבו לא רע, אפילו בווקום מעולה, אבל הנסיבות המקצעויות שלו יכלו ללכת אחרת.
          לדעתי עשה קריירה לא רעה, בשנים האחרונות שגה קצת בכיוון אליו הלך מבחנת ניהול הקריירה.
          הליגה משופעת בכסף וסקרמנטו הכי הרבה , אחרי החוזה של בוגדנוביץ יש להם קרוב ל60 מיליון תחת תקרת השכר.

          1. בקינגס למשל הוא היה מזוהה יותר מידי עם קאזנס, מה שבדיעבד כהנראה לא היה בטובתו.
            שחקן מקצועי צריך קודם כל לדבר על המגרש וכמה שפחות מסביב , בעיקר אם אתה לא כוכב על.[לאלה יש מעמד אחר באמריקה…]

          2. אני אחדד. אני חושב שאם כספי ממנה אותי לסוכן שלו אני משיג לו את החוזה הזה תוך כדי שינה. אני מעריך שהוא ישיג חוזה טוב מזה כל עוד הסוכן שלו הוא לא הסוכן של מאט בארנס

  36. פול ג׳ורג׳ באוקלהומה הא?
    מצד אחד זה בהחלט יוצר שם קבוצה חזקה – ג׳ורג׳, בניגוד לדורנט, ייפגע לדעתי פחות מכך שווסטברוק יחזיק הרבה בכדור.
    כמו כן, ברמה ההגנתית, בדקות בהן גם ג׳ורג׳ וגם רוברסון נמצאים על הפרקט, ההגנה שלהם תהיה פשוט חונקת ומפחידה.
    מצד שני עולה כאן שאלת הטווח הארוך – שכן כפי שכבר ציינו כאן, אי אפשר לדעת מה יהיה עם ג׳ורג׳ וראס בקיץ הבא.. אני מאמין שכל הישג נמוך מגמר מערב עלול לגרום לפירוק החבילה.

    ברמה המקצועית אני כן חושב שג׳ורג׳ באוקלהומה דווקא יעבוד יותר טוב מביוסטון או בוסטון.
    ואגב בוסטון – הנכסים הזמינים הולכים ואוזלים לאיינג׳, האם מתבשל שם איזה משהו מאוד גדול, או ששוב הוא קופא על שמריו?

  37. הרבה קבוצות מנמערב מרוצות מהטרייד:
    – אוקלהומה – קיבלה כוכב במחיר מצוין, היא נתנה על פול פחות ממה שקיבלה על איבאקה בדיוק לפני שנה. בנוסף, לאוקלהומה אין סיכוי להביא כוכב ב-FA, ועכשיו הם יהיו באמת חזקים.
    – הלוחמים – אמנם הרעמים יהיו "סוס שחור" לא צפוי עם צמד קטלני כל כך, אבל זה הרבה יותר טוב עבורם שג'ורג נחת באוקלהומה ולא ביריבות רציניות יותר כמו יוסטון, בוסטון ובמיוחד הקאבס.
    – הלייקרס – שמחים על היעד של PG13, אם הוא היה נוחת בבוסטון למשל העתיד שלו היה לא ברור. עכשיו אני לא רואה מצב שהוא נשאר באוקלהומה וזה כמעט 100% שהוא יגיע ללייקרס.

    בנוסף, גם לליגה ולטלוויזיה זה טוב. ארבעת המשחקים רעמים-לוחמים יהיו מעולים ועם רייטינג גבוה וחצי גמר המערב יהיה מאוד מעניין.

    קבוצות המזרח, לעומת זאת, יוצאות גרוע מהטרייד כשבוסטון יצאו פרייארים ברמות מפחידות, והקאבס איבדו סיכוי להתקרב מאוד לרמה של הלוחמים.

    וואו

  38. הולדי אמר שהוא צריך "לישון על ההצעה" כנראה הוא לא קיבל חוזה מקס ,אישית הייתי מוותר ומחתים את רונדו בזול, תכלס הייתי מביא את החמישיה של סקרמנטו הולך על רונדו מקלמור וגיי , אומנם זה לא עבד בסקרמנטו אבל עדיין זה נראה שיש שם פוטנציאל

    1. כיוון מחשבה מעניין.
      אני הייתי הולך על אותו כיוון רק במקום רונדו מנסה להחתים את קוליסון.
      רונדו כבר לא שווה הרבה, קוליסון יחזור לאן שבו התחיל והוא נראה לא רע בכלל וזול בהרבה מהולידיי.
      מקלמור יכול להיות הצלחה לא קטנה בסיטואציה אחרת שהיא לא הקינגס.
      דרך אגב בקינגס זה לא עבד הרבה בגלל קארל והשיטה שלו שלא התאימה.

      1. רונדו לפי דעתי שחקן מציאה שיכול להקפיץ המון קבוצות , אבל רק בסיטואציה הנכונה שהוא מקבל את ניהול המשחק של הקבוצה , במצב שלנו כיום בפליקנס הוא פחות מתאים לשיטה שכנראה תיהיה אבל עדיין קשה לי לוותר עליו מה גם שצריך תוכנית גיבוי למקרה שסנטר/רכז בוגי לא יעבוד , וגם יכול להיות 2 שיטות משחק לקבוצה , באמת לא מבין את דאמפס ואת החוזים הגרועים שתקע אותנו איתם , בכל מקרה הייתי עובד על הארכת חוזה לקוזינס , נראה כאילו הוא רוצה להשאר וכרגע מנסה לגייס שחקנים לקבוצה, החתמה שלו אולי תתרום לכך ששחקנים כן ירצו לבוא אם הוא ודיוויס מתכננים השארות לטווח ארוך , ולא רואה סיבה שלא ישאר :
        1.לשחק ליד כוכב טופ 3
        2. הצעה חוזה הכי גבוה יקבל אצלנו
        3 . בוגי נמצא קרוב לבית "מוביל אטלנטה," 3 שעות נסיעה דבר שיצר אצלו יותר שקט והרגשת ביתיות
        בנוסף רואים שהוא לקח את עצמו ברצינות הקיץ והרזה והוסיף מסה ,אני באמת חושב שהוא שחקן טופ5 בליגה בקלות , לגבי מקלמור וגיי ,הם שחקנים טובים שאפשר להוציא מהם יותר , ואולי באמת הסיטואציה בסקרמנטו הייתה כזאת גרוע שהם לא מימשו ראה קוזינס .
        מקווה שדאמפ לא יחרבן תקיץ ןיעשה מהלכים טובים ויש הרבה שאפשר לעשות

    2. מסתבר שהולידיי השתכנע יוסי שעדיף לישון על בוכטה בטוחה של 25 מיליון ירוקים לעונה , נשמע כמו מצע רך ומפנק .

  39. איך אתם חושבים שראס וג'ורג' יעבוד?
    שני אלפות אגואיסטים שרוצים את הזריקה האחרונה ואת כל התהילה לעצמם.
    לא יחזיק מעבר לשנה לדעתי

  40. הטרייד טוב לאוקלהומה ובינוני ופחות מכך לאינדיאנה למרות שאני מבין את ההיגיון בשבילם.
    הבעיה שאינדי לקחו שחקן לעמדה שיש בה כבר שני שחקנים כשבעמדות אחרות אין להם הרבה מעבר לשחקן אחד.
    פוינט: טיג משתחרר, ועכשיו יש להם רק את ארון ברוקס, ג'ו יאנג ואולי את אדמונד סאמנר אבל בכל מקרה אף אחד מהם לא רכז טוב ביחס לליגה ואפילו לא ממוצע.
    שוטינג: אולאדיפו, סטיבנסון ומונטה אליס, עמדה סגורה שני שחקנים טובים שדומים אחד לשני והחוזה הנוראי של מונטה.
    סמול: סי ג'יי מיילס, גלן רובינסון השלישי וגיורגס ניאנג (מי זה?), שינמוך משמעותי ביחס לג'ורג' אבל מה שבעיקר משנה ששניהם בעיקר שיחקו כשוטינג והם לא רגילים לשחק כסמול.
    פאוור+ סנטר, מתוך כל השחקנים בפאוור כך שהגיוני לעשות רשימה אחת לביגמנים רק שניים לא מסוגלים לשחק כסנטרים (ת'ד יאנג וליף) ואלו שמות: יאנג וליף, טרנר, ראקים כריסמס, אייק אניגבוגו, לאבוי אלן, אל ג'פרסון וקווין סראפין.
    כל שיש להם ואקום יחסי בעמדות הנמוכות ומלא ביגמנים שלאו דווקא יכולים לשחק אחד עם השני או בכלל לראות פרקט (מיילס טרנר ישחק בסנטר לפחות 36 דקות והפאוור יתחלק כנראה בין ליף, יאנג וסאבוניס כשסאבוניס אולי גם ישחק כסנטר כשטרנר על הספסל)

    1. מביינת אינדיאנה הטרייד לא רלוונטי כי המסקנה אחת- זו קבוצה שתלך לריבילד ותהיה אחת מהגרועות בליגה ותצטרך לחלום על עוד איזה כוכב בדראפט ממכללה קטנה כמו פרסנו.

      רק מחדד כמה חמוצים בפיתה אינדיאנה היו מסוגלים להשיג על פול ואני קצת שמח שלא התפתנו לזרוק להם איזה רנדל/קלארקסון ובחירה27 בשביל להשיג אותו בטרייד(ונקווה שככה נתפוס שניים במכה אחת).

  41. אני לא מבין למה איגי לא נפגש עם גולדן ורק עם אחרות?
    הוא זוכה למעמד מאד מאד מכובד בקבוצה
    אני בטוח שהם גם ישלמו לו לא מעט כסף

    הוא בגיל שהוא יכול לתת את התרומה המעולה שלו אבל לא כשחקן חמישיה
    ואיפה עדיף לשחקן להיות מאשר אלופה מכהנת שהוא כבר מבוסס חברתית מעמדית וכיו"ב בזה אצלה

    מה אני מפספס?

          1. אחרי זה מדברים על חוסר תחרותיות בליגה. הרוקטס שכבר מחזיקים ברוסטר אוהדים מהטובים באתר מתחזקים עוד יותר…..

            🙂

          2. נקודה מעניינת אתה מעלה.
            יהיה מגניב לעשות סקר באתר "את מי אתה אוהד?".
            אני מניח שהתוצאות ייראו ככה:
            1. לייקרס
            2. בוסטון
            3. ג"ס
            4. קליבלנד
            5. יוסטון
            6. אוק

          3. נראה לי שהווריירס והתאנדר לא יהיו אפילו בעשר הראשונות, והספרס יכנסו לצמרת במקומם, אבל קשה לדעת כי רוב הקוראים כנראה לא מגיבים, בין המגיבים הפעילים הקבועים אני די בטוח שזה נכון.

          4. צודק. לא יודע איך ברחו לי הספרס מהראש.
            אבל אני חולק עלייך על הווריורס, נראה לי שהם כן ידורגו גבוה. בדומה לקליבנד.

    1. אין לו צורך להפגש איתם כאשר הוא בתהליך גילוי מה הוא יכול לקבל במקומות אחרים. כאשר הוא מקבל הצעות הוא יכול לחזור ולדבר איתם בשקט לראות מה הם מוכנים להציע ואז להחליט.

  42. שמועה שאני מפיץ – דוראנט נעלב מחוזה הענק של קארי, אנדרה נעלב מהחוזה של שון. שניהם החליטו להראות שהם הווינרים האמיתיים בהישג של שנה שעברה ולקחת אליפות במועדון אחר. פופ קפץ על המציאה וחמשית הסמול בול של הספרס תהיה דוראנט, קוואי, אנדרה, מילס וגרין. קבוצת ההגנה הטובה ביותר בכל הזמנים משאירה את הקאבס על ממוצע של 89 נקודות בסדרת הגמר וזוכה באליפות. אז זהו יש תכנית ועכשיו פופ רק צריך לגרום לזה לקרות. בהצלחה

    1. אחרי שהם רואים מה קורה בליגה הם מבינים שוב שהמאצ' אפ הכי קשה יהיה בגמר הליגה.
      המזרח כרגע זה שוב מי מבין וושינגטון ובוסטון יפסיד בגמר וכל הכבוד לפילי שעשו פלייאוף

  43. פול גורג מחכה ללייקרס בקיץ הבא. בינתיים מנסה לשכנע את ווסטברוק.
    עכשיו הלייקרס צריכים להכין את הקבוצה, אני חושב שחוזה של 24 ל3 שנים לרדיק/ קורבר בן מקלמןר זה אחלה דבר.

  44. פול מילסאפ ימצא את עצמו בקבוצה שתהיה מוכנה לתת לו מקסימום, במיוחד כשמייק קונלי קיבל כזה סכום. ממפיס תתפרק בקרוב ובתור אוהד דאלאס הייתי שמח לראות את היוורד/מילסאפ + ג'ורג' החל מגיעים אלינו, במיוחד עם החתמה מחדש של נואל.

  45. בוסטון הציעה לאינדיאנה 3 בחירות סיבוב 1, ג'יי קראודר ועוד שחקן. קליבלנד הציעה לאינדיאנה את קווין לאב ועוד שחקן. שתיהן נדחו עבור הצעה בלי ספק פחות טובה, אולדיפו וסבוניס. נימוק שניתן מפי אינדיאנה – לא רצינו לחזק יריבה במזרח.
    נשמע מופרך ביותר. גם לאור הסיכויים (שאין) לאינדיאנה לזכות במזרח בעונה הקרובה, היחידה של ג'ורג'. אז את מי בדיוק הייתם מחזקים?

    1. זה דווקא נשמע כמו ההסבר ההגיוני היחיד. ההצעה של הסלטיקס כל כך הרבה יותר טובה מהטרייד עם אוקלהומה שנשאר רק להאמין שזה קרה בגלל היריבות בקונפרנס.

      1. אבל אינדיאנה ממילא לא תהיה מועמדת השנה לזכות במזרח – השנה היחידה שבה ג'ורג' היה משחק בבוסטון. זאת אומרת, אין לה בעצם יריבות ממשית העונה עם בוסטון.
        והיא עכשיו תישאר בידיים עם הרבה פחות, ממה שהיתה יכולה לקבל מבוסטון. עיסקה רעה.

        1. יש שתי אופציות:
          א. אינדי מרוצים מהתמורה שהם קיבלו וממש מאמינים באולדיפו וסבוניס, מה שמוציא אותם טיפשים ברמה אחרת כי אין אחד בליגה שחושב שזאת תמורה ראויה (בעיניי הבונוס של התאנדר על ג'ורג' זה להיפתר מהחוזה המוגזם של אולדיפו)
          ב. הפייסרס לא רצו לראות את ג'ורג נשאר במזרח ומבין האפשרויות הלא רבות שהיו במערב זאת של התאנדר היתה הבהירה ביותר.
          מבחינתי, זאת טיפשות לא פחות קטנה מאשר באופציה א'.

  46. איפה איינג' כן פישל.
    שנה שעברה.
    TRADE THE FUCKING PICK
    אף אחד לא היה אומר לא לאפשרות לבחור בלונזו או פולץ ועוד תוספות.
    על באטלר או על גורג'.
    מילא היה בוחר בפולץ אבל ברגע שעשה טרייד דאון הבנתי שאין באמת לאיינג' תוכנית.

    חוץ מזה שתמיד כשאני רואה אותו מדבר הוא נראה לי קצת חולמני לא יודע למה

  47. אנשים לא מספיק מדברים על המשימה הקשה שהולכת להיות לgm במזרח- הקרב על הטאנקינג. המשימה תהיה קשה מאוד ורק החזקים היותר שיצליחו להחתים את דגן יבזורי על חוזה מקס ישרדו. בהצלחה לכולם

  48. ופשוט לא להאמין על אינדי. קיבלו הצעות נדיבות לאין ערוך על pg מהקאבס ובוסטון ובסוף החתימו שחקן שבקושי שווה את החוזה שלו (אולדיפו) ועוד איזה רוקי בינוני. חצי מה gm בליגה צריכים לשבת בכלא על גנבה ממעביד

  49. ולפי הרוסטר הנוכחי של אינדי שכנראה תשלם עוד מקס לאיזה שחקן בינוני היא בדרך הבטוחה לטאנקינג- משימה לא פשוטה בכלל במזרח

  50. בוא נשים את הקלפים על השוולחן – אף אחד לא צפה את זה.
    סם פרסטי שוב הוכיח לנו שהוא, כמו מורי, GM שמוכן לקחת סיכונים.
    צריך לזכור שזה גם קל יותר דווקא כאשר אתה נמצא במן עמדה ללא מוצא, כמו ש-OKC היו בה הקיץ.
    צריך לפרגן להם וספציפית למנג'ר, כי עובדתית זה השאיר את רוב הליגה במין הלם. עכשיו תהיה מלחמה על שחקנים טובים, אך כאלה שאינם כוכבים, כמו גאלינרי. לצידם יהיה גם מאבק על כוכבים יחסית מבוגרים שכבר לא בטוח שהם יצליחו לשנות את המומנטום של המועדון, כמו מילסאפ.
    נשאלת השאלה – האם אינדיאנה רצתה לא להעביר את ג'ורג' לקונטנדרית במזרח? אין לדעת אם הדיווחים לגביי ההצעות שבוסטון נתנה על ג'ורג' אמינות. ברם, אם אינדיאנה הייתה מחכה לראות איך המשא ומתן של בוסטון עם היווארד היה מסתיים, היא אולי יכלה לסחוט מהסלטיקס יותר, כאשר הם עשויים להרגיש יותר בנוח ללכת על מהלך כזה, כי הם קירבו את עצמם בצירוף היווארד צעד נוסף אל עבר לגיטימיות אמיתית. מהמזרח בוודאות.
    אולם, ההמתנה לבוסטון גם יכלה לחשוף צד אחר במו"מ – כזה שמוכיח שאינדי רוצה נכסים מבוסטון ולכן עלולה למצוא את עצמה בצד החלש של ההחלפות. יתרה מכך, המתנה לבוסטון הייתה עשוייה לנהול את האפשרויות למו"מ עם קבוצות אחרות ואז באמת לנהול את אינדי עם מו"מ מול בוסטון בלבד.
    אין ספק שהמפסידים הכי גדולים מהטרייד הזה הם קליבלנד ובוסטון.
    הם נרדמו בשמירה ולקחו הימור – קליבלנד בכך שמשכה את המינוי של מנג'ר שיסגור את העסקה. בוסטון בכך שהם רצו לחכות להחתים את היווארד קודם ולבוא עם זה כהוכחה לג'ורג' שהקבוצה עובדת בכדי להרכיב סביבו קבוצה ראוייה.
    ההבדל בין השתיים הוא ברור, בעיניי לפחות, וכאשר בוסטון יכולה בסופו של יום לבחור לבנות רחוק יותר ולהתמקד בשלל הבחירות ולהמשיך לבנות, כאשר המטרה כרגע היא לבנות סביב בראון, טייטום והבחירה של ברוקלין בשנה הבאה. זה ממש לא מבטיח שייצא מזה בכלל משהו, אבל זה יותר טוב מהנק' בה קליבלנד נמצאת כעת.
    אני מאלה שבאמת מתקשים לראות את לברון עוזב לעוד קבוצה ב-NBA, אבל אם דברים לא יתחילו להשתנות שם בקרוב, זה באמת עלול ליצור איזשהו חלון ריאלי למהלך כזה.
    מה שכן – בתור אוהד הסלטיקס אני מאמין שזה בסדר להגיד כרגע שקיים תסכול מהמהלך הזה. בעיקר כשרואים את התמורה שאינדי קיבלה. יהיה מעניין לראות מה ההנהלה תחליט לעשות כעת.
    האופציות כרגע נראות כמעט ולא קיימות. מלבד היווארד (שגם לא נראה לי ששם את הקבוצה מעל הקאבס במזרח כרגע. אולי מעל DC וטורונטו, אך לא מעבר), האופציות הריאליות למועדון הינם מילסאפ וגאלינרי ולטעמי הם יוכלו להחתים אותם, אלא רק עם מדובר בסיין אנד טרייד + חוזה קצר יחסית (עד 3 שנים), בכדי לאפשר חלון סביר אך לא ארוך מהרצוי.
    אני חושב שכעת הדבר הכי נכון לקבוצה הוא הבאת היווארד וניסיון להביא שחקן יותר רציני לעמדה מס' 4, אך לא Star Quality בהכרח. משהו בסגנון של סיין אנד טרייד על דרך פייבורס, שבמידה והיווארד יעזוב לבוסטון, זה עשוי לתת לקבוצות הזדמנות טובה לכל אחת:
    מצידה של בוסטון, אולי דווקא סיין אנד טרייד על היווארד וניסיון להשאיר עדיין CAP ROOM יהיה מהלך שיאפשר להם מקום להביא עוד שחקן מהשוק החופשי. יתרה מכך, בגלל שהיווארד יוכל לחתום בבסוטון גם ללא אופציה כזאת, זה נותן לבוסטון אפשרות לנהל מו"מ ע"פ ההגדרות שלהם.
    ליוטה זה ייתן הזדמנות כמו לקליפרס – ניסיון להביא נכסים במקרה של הפסד בטוח של נכס. הם יוכלו לקבל כמה נכסים טובים לבנייה מחודשת ומהירה יותר.
    בכל מקרה – הטרייד על ג'ורג' הוא אגרוף בפרצוף לצמרת המזרח.
    כעת נשאלת השאלה – "איך הם יגיבו לכך?"
    הזמן אוזל, המלאכה מרובה והאופציות כבר עכשיו לא מושלמות.
    ומאידך, כמו שהאוף סיזן נראתה עד כה, אולי דווקא כעת אנחנו אמורים לצפות לעוד מהלך לא צפוי שמתקרב אלינו מבלי שאנו שמים לב אליו?

    1. אני לא חושב שבוסטון הפסידה כל כך אלא אולי (וזה באמת אולי) פספסה הזדמנות.
      ג'ורג' מדבר כל הזמן LA ולכן זו נורת אזהרה לכל קבוצה וסיבוב של שנה (ובקבוצה חדשה ולהתרגל למערכת זה הימור).
      אסור לשכוח שבוסטון על שלל הסגל העמוק לשה לקחה את המזרח, ואומנם לא היוותה יריב לקאבס, אבל עוד שנה של ריצה, ניסיון לשחקנים והתאמות קטנות של הסגל זו מחשבה סולידית.
      בנוסף, היווארד היה עושה רושם הוא השחן המועדף לעמדת ה-SF,ולכן גםסבירלהניח שיהיה פה עוד טרייד של קראודר ואלי בראון/טייטום (או נכסים אחרים) עבור איזה PF/C או הבאת כוכב (קאזינס/דיוויס) באמצעהעונה.

  51. אני לא חושב כמו הרוב פה לגבי איי נג׳, אני חושב שהוא דווקא מתנהג בשיקול דעת, במיוחד במצב בו קבוצות דורשות הרבה יותר מדי.
    במצב של המזרח כרגע אני לא רואה סיבה שהם לא יגיעו שוב לגמר מזרח. ואם יצליח להחתים את הייוורד, אני באמת חושב שיש להם סיכוי נגד קליבלנד .מה גם שבשנתיים הקרובות אין שום סיכוי שמישהי תצליח לקרוא תיגר על גולדן סטייט ככה שבזכות השיקול דעת שלו יש להם קבוצה שתגיע רחוק בעשור הקרוב בכל שנה .

    1. נירו, גם אני חושב כמוך.

      אבל אתה צריך לזכור דבר אחד חשוב – אם בוסטון באמת מחתימה את היווארד, לא נראה שיהיה לה סיכוי להשאיר את כל הנכסים שלה כאשר מסתכלים על העתיד בקיץ הבא.

      תומאס, בראדלי וסמארט – לא ניתן להשאיר את שלושתם כשצפויים להיות שני חוזה MAX כבר על התקרת שכר של הקבוצה.

      כלל בחירות הדראפט קדימה – האוסף גדול במיוחד ויש גם לבוסטון עוד הרבה יחסית שהם יצטרכו לקחת לגביהם החלטות ורבים אפילו לא מכירים אותם – גרשון יבוסלה, אבדל נאדר, דימטריוס ג'קסון, סאמי אוג'ליי….

      אני אומר – צעד צעד. אין ספק שלמהלך הזה לא פיללו בבוסטון, אבל עדיף להתעסק בלחיצה על החתמת היווארד ולראות משם מה עושים.

      1. גם אם מחתימים את הייורד ובוא לא נתבלבל הוא לא לברון כן?..
        אין יותר לבוסטון עם מה לשחק.
        אייגנ' פשוט לא יצירתי זה הכול. הוא יותר מדי מקובע כנראה

        הטרייד שזיכה אותו בתהילה לא נולד מגאונות שלו אלא מטיפשות של בילי קינג.

      2. לגביי המהלך עם ברוקלין – מסכים, אבל זה לא שחור ולבן, כי הם רצו את הבחירות ואיינג' הרחיב את כמות הנכסים בטרייד עד למצב שאנו מכירים.
        ומאידך, הוא לא ציפה לכך שהבחירות יהפכו לכאלה משמעותיות שנים קדימה. אולם, אף אחד לא צפה זאת. אף אחד…

        היווארד לא לברון, אבל עתיד הקבוצה מבחינת צעירים טוב בהרבה ממה שלכל הצמרת המזרחית יש ביחד. רק פילי והבאקס מחזיקות כרגע בעתיד טוב יותר, אך הוא צריך לממש את עצמו מבחינת הגעה לרף הפוטנציאל שלו (ובהצלחה להם עם זה, כי פארקר, אמביד וסימונס חוזרים מפציעות. לגביי פארקר ואמביד – שוב מפציעת ברך…).

        לבוסטון אין יותר מדי מה לעשות כעת. בזה אני מסכים. מצד שני, עד כה הפתיעו אותנו ונראה אם גם איינג' מסוגל ליצור הפתעה. צריך לזכור – זה לא שגם יש לו המון בחירה כרגע, כי בקיץ הבא הרבה חוזים חשובים נפקעים בקבוצה.

  52. תודה רבה! לדעתי אוקלהומה לא יגיעו רחוק מידי עם ג'ורג,למרות שהוא די מתאים לשיטה שלהם,אבל קשה לשחקן עם ראס.
    ג'ף טיג החתמה מצויינת למינסוטה שפועלים נהדר עד עכשיו.
    תיקון-מילסאפ לא היה בחמישיה השלישית העונה :/

  53. שהבעלים של הלוחמים יפתח את הכיס השמן שלו וישלם לאיגודאלה כמה שהוא מבקש לכמה זמן שהוא מבקש.

    יש להם הזדמנות ליצור את השושלת הגדולה מכולם, איגי חלק מאוד מאוד חשוב ממנה. כשהוא לא היה במיטבו בגלל הגב הם הפסידו את האליפות, בשתי סדרות הגמר שהם ניצחו הוא היה מדהים, הוא מחבר את כל הקבוצה כשהוא על המגרש. מקאו נחמד אבל עדיין רחוק מלהיות תחליף.

    בהסתכלות רחבה, שושלת אדירה תייצר הרבה מאוד כסף בעקיפין למועדון, הרבה יותר מתשלומי המס ב-3 שנים הקרובות. אם אני הבעלים של הווריורס, אני פותח את הכיס וסוגר את הליגה ל-3 שנים. איגי בסאן אנטוניו זו מחשבה סופר מפחידה.

    אגב, הייתי מציע את ה-5 מליון הפנויים לאזילי שיחזור. ואז מחתים את איגי ל-3 שנים על חוזה מפנק, מגיע לו.

  54. הולידי נשאר בפליקנס, 126 ל- 5 שנים.
    הלייקרס נפגשו עם רונדו ואיגודלה הלילה לפי ווג'… מג'יק קצת נרדם בשמירה הייתי אומר…

      1. עזוב אגריסיבי, מה עם הצעת חוזה לרדיק או kcp? במקום זה הוא מתעסק עם איגי ששנותיו הטובות מאחוריו, ורונדו שלא צריך להרחיב עליו

        1. רדיק רוצה חוזה לכמה שנים באזור ה 15 מיליון דולר לעונה.
          הוא לא שווה את זה. יש ללייקרס שחקנים יותר טובים ממנו ובטח שהם לא רוצים לבזבז מקום בתקרת שכר על שחקן שלא יהיה רלוונטי לאליפות!

    1. הבאת רונדו – לא חכם בעיניי. מבין שהוא יכול להוות מנטור ללונזו, אבל אני חושב שעדיף שלא יביאו שחקן שהמנהיגות שלו בהחלט שנויה במחלוקת ולא כולם מסתדרים איתה.

      איגודאלה – באמת..? עוד הפעם לנסות להביא שמות שעבר זמנם להרים בעצמם קבוצה? יש שם כבר את דנג. אני לא חושב שהבאת איגי הוא מהלך חכם.

      1. בטוח תהיה אופציית קבוצה לשנה הבאה.
        מג'יק ופלינקה לא אהבלים. הם יחתימו את מי שיעזור להם לבסס ארגון מנצח.

        1. דקסטר, אתה לא חושב באופן ריאלי אם אתה מאמין שמישהו טוב יחתום בלייקרס עם אופציית קבוצה כבר בקיץ הבא.

          אולי רונדו. וכמו שהוא היום, הוא לא מביא את המועדון קדימה…

        2. בינתיים דקסטר לדעתי הצנועה כאוהד לייקרס הם פשוט צריכים לתת לצעירים להתבסס ,לראות מה יתפתח מלונזו,אינגרם ,זובאק וכו'…
          ובעיקר לא להתחייב לשום חוזה כבד (עד שנפטרו מאחד של מוזגוב)
          לדעתי הגעה למקומות 10-12 ובאזור 35 נצחונות בשילוב עם הפיתוי שהעיר מציעה לכוכבים מבחינת פרסום וכדומה כאפשרות הכנסות צדדיות כבר תגרום ללפחות אחד או שניים מהם לנחות בקיץ 18.

      2. אני מניח שהליקרס חושבים אם יחתימו אותו זה יהיה לחוזה של גג 3 שנים
        הם יטרידו אותו במהלך העונה כדי לקבל בחירת דראפט

    2. אני מאמין שאם יחתימו את רונדו או איגי זה יהיה לעונה אחת או לחוזה ממש קטן בגלל תקרת השכר. איגי זה כן שחקן שהייתי מחזיק לעונה אחת. אני ראיתי גם שהם נפגשו את בו מקלמור, חוזה דל 21 ל3 בשבילו נראה לי יהיה הצלחה

  55. הלוואי איגי לספרז. התאמה מושלמת, ומכה קטנה לגולדן סטייט. לא משהו שיהרוג אותם, אבל הספרז חייבים להתחזק במעט שיש ביכולתם.

    1. היות וטיג סגר במינסוטה והיל בדרך לבית הקברות העונה לשם ניקס מה הדעה הרווחת בנוגע לרונדו לספרס? נשמע לי שאם יש מישהו שיכול להפיק ממנו עוד משהו ולהציל לו את הקריירה זה פופ (כמובן שיצטרך להפחית בשכרו)

  56. עכשיו עם ההחלמה של הולדי איפה זה שם אותנו לגבי החתמות נוספות לעונה ,אנחנו עכשיו עם 105 מיליון משכורות מובטחות 9 שחקנים , יש אופציית מיד לבל 8.4 ו mle 3.2 שזה אומר ???
    רועי דקסטר k ..????

    1. אנסה לענות, דדי/k700/מזיג אתם מוזמנים לתקן טעויות אם יהיו:

      105 מיליון דולר אומרות שניו אורלינס מעל תקרת השכר. לכן יש לכם 3 דרכים להחתים שחקנים:

      בשימוש בחריגה אחת, ה-MLE, מיד-לבל אקספשן. זה אומר שאתם יכולים לשלם לשחקן מסויים באזור ה-8.4 מיליון דולר לעונה. זה החוזה הכי גדול שניו אורלינס יכולה לתת.

      חריגה נוספת שמותר להשתמש בה נקראת הבי-אנואל אקספשן, BAE, והיא בגודל 3.2 מיליון דולר. גם בזה ניו אורלינס יכולים להשתמש בשביל להחתים שחקן על חוזה בשווי הזה.

      שאר המקומות בסגל יהיו על חוזי מינימום כי אלו היחידים שקבוצה שמעל התקרה יכולה לשלם.

      ניו אורלינס עצמה יכולה להפטר מקווינסי פונדקסטר שלא שיחק שנתיים והמשכורת שלו תרד, אבל זה לא יספיק כדי להוריד אותם מתחת לתקרה. רק טרייד של היל/אסיק/מור יוריד אותם מתחת לתקרה ויאפשר להם הרבה יותר גמישות.

        1. יהיה להם קשה להעביר את שניהם, כל אחד על חוזה ל-3 שנים. אין לפליקנס נכסים שאפשר להעביר יחד איתם וזה יוצר בעיה. להיל אולי יהיה שוק – איזה אטלנטה יכולה להשתמש בו טוב. אסיק? אני לא חושב שיש לו מקום ב-NBA כרגע

      1. אפרופו השאלה של יוסי … מה דינה של קבוצה שלא מגיעה לתקרת השכר (נמצאת מתחתייה) ,האם קבוצה מחוייבת להגיע אליה?

    2. אתם מעל מס המותרות – 5.2 מיליון כנראה.

      אני מאמין שתצטרכו ללכת על שחקן 3&D לעמדה 3.
      העניין הוא שלטעמי אתם גם צריכים סקנד גארד לא פחות מ-SF.

      הדרך שלכם לשפר את הקבוצה מאוד מינימאלית, כי יש לכם כמות גדולה של חוזים נוראיים (כאלו שאני לא רואה שום קבוצה לוקחת אותם על עצמם. אפילו לא ברוקלין כרגע).

      ומאידך, אולי תצליחו להחתים שחקן אחד עם החריגה ועוד אחד וותיק מאוד בחוזה מינימום – תוך שכנוע של שניהם על כך שהם משחקים בקבוצה שאולי היא בעלת פוטנציאל אמיתי להגיע רחוק (בכל זאת, עם הניסוי בעמדות הפנים הולך, זה באמת עשוי להביא לשינוי מומנטום מסוים בליגה).

      תזכור דבר אחד – עם הצמד בפנים עובד טוב ביחד בשני הצדדים, אתם לא צריכים יותר משני שחקני 3&D בעמדות החוץ, כאשר גם לא באמת חייב רכז ענק שם, כי הוא גם ככה יהיה אופציה שלישית כשיש שני ביג מן דומיננטיים כמו אצלכם.

      אני הייתי מנסה למשוך לשם שחקנים כמו – מייק דאנליבי, ארון אפללו, ת'אבו ספולושה, עמרי כספי ואם נלך טיפה יותר על אקסטרים – מייק ביזלי.עוד אופצייה מעניינת הוא טוני אלן, אבל השחקן כבר מאוד מבוגר ולא קלע מעולם טוב. מצד שני, שחקן ענק בהגנה וניתן לשכנע אותו להגיע על חוזה מינימום, לכן הוא גם שווה בדיקה בעיניי.

      1. רשימת השחקנים שרשמת היא דיי מה שחשבתי שיהיו אופציות טובות ,אופציה נוספת שחשבתי היא בחירת דרפט + חוזה גרוע תמורת פינוי מקום בתקרה או אולי להציע בחירת דרפט (סיבוב ראשון או שני או שתיהם במישהו ממש טוב)תמורת חוזה רוקי(סטנלי ג'ונסון,קלי עוברי, אנאובי ,מליק ביזלי )

      2. אופציית הבחירות לא תלך לכם. אף אחד לא ייקח את החוזים הרעים שאצליכם. לפחות לא הקיץ הזה.

        מבחינת השחקנים – אני כן רואה אפשרות שמישהו מהרשימה חותם אצליכם. הבעייה היא שאני לא סומך על ההנהלה שלכם שתבצע זאת, אלא רק על דייוויס או בוגי מדברים עם שחקנים וכך מושכים לשם שמות.

        אגב, אני לא מעורב לעומק בענייני הקבוצה – יש לצמד הזה בכלל אופי או שיח סביבם, שמוכיח שהם כן מגייסים למועדון שמות?

        1. הבעיה כמובן זאת ההנהלה , אם היה לנו מנהל מוערך אז הכול היה נראה אחרת , אם נגיד היו מעיפים את דאמפ בסוף העונה כמו שהיו צריכים והיו ממנים את גריפין בטוח שכבר הינו נראים אחרת ושחקנים כן היו רוצים לבוא , יש לנו 2 שחקנים טופ 10 בליגה בכל קבוצה אחרת זה מספיק בשביל למשוך שחקנים אחרים .
          אני יודע שבוגי מנסה לדבר עם שחקנים (היה כתןב איפשהו לא זוכר ,מקור טוב) , בכללי אני חושב שההחתמה של הולדי היא הצערת כוונות מצד ההנהלה שמוכנה לשים כסף בשביל להעמיד קבוצה , דבר שפרסטי לא עשה שהיה צריך .הבעיה היחידה של הקבןצה זה החוזים התקועים, איך דאפס זרק35 מיליון לזבל .

          1. הקבוצה זרקה 35 מיליון, כי רמת הניהול והסקאוטינג לא הייתה גבוהה במיוחד ברמה המקצועית.

            אין ספק שההנהלה זה הדבר הכי חשוב – זה הבסיס להכל.
            לברון זכה בקאבס בכל שנותיו שם רק באליפות אחת (וזאת לאחר פציעה של בוגוט והשעייה של גרין במשחק הכי קריטי להמשך הדרך שהסדרה תלך בה).
            במיאמי? 4 שנים, 4 גמרים. 2 תארים. גם לא מעט מזל מעורב באחת, אבל אחת בוודאות נלקחה באופן מרשים מול הקבוצה הכי מפוספת של העשור ואולי אף יותר.

            גולדן סטייט מעולם לא הייתה מגיעה רחוק ככה ללא הנהלה רצינית.
            לצידם יש קבוצות כמו הקליפרס, הפייסרס והסאנס, המנוהלות באופן שרבים חושבים שהוא קלוקל וקשה להאשים אותם ע"פ צפייה בתוצאות לעומת הפוטנציאל שהיה קיים שם במשך לא מעט שנים.

          2. הנהלה של קבוצה חשובה אפילו יותר מהכוכב וגם מהכוכב, לגולדן גם התמזל המזל שהצליחו לדחוף את כל החוזים בגלל שחלק חתמו לפני שנתיים 4 הכוכבים שווים בחוזים של היום מעל 140 מיליון גם בשביל זה צריך מזל , אנחנו נשלם 25 להולדי זה חוסר מזל , יש עכשיו דיבורים על swaggy p

          3. אנחנו באותו ראש לגביי חשיבות ניהול של קבוצה.

            לגביי יאנג – אני אישית פחות אוהב את הרעיון.
            נראה לי שמיותר לחבר סביב הצמד בצבע שחקן שאמנם יתרום בהתקפה, אבל בהגנה לא יביא כל כך תועלת.

  57. ג'רו הולידיי לא שווה 126 מיליון ל-5, גם במונחים של התקרה הדי חדשנית. לא מספיק טוב בשביל חוזה כזה לדעתי, במיוחד בקבוצה שיכולה לשחק עם קאזינס כמוליך כדור לא מעט. גם מסבך את הפליקנס כלכלית.

    הפער בין הרכזים החופשיים לפני שבוע והרכזים החופשיים עכשיו הוא הדבר הכי קרוב לפער בין הבולס של 1998 לבולס של 1999 בשוק הפרי אייג'נסי שראיתי

    1. לראות כמה באמת שילמנו יותר נדע אחרי שלאורי והיל יחתמו בקבוצה למרות שהם הרבה יותר מבוגרים ואחרי השיא בעוד הולדי אמור להיות עכשיו בשיא

      1. לאורי על כיסא גלגלים מחובר למכונת חמצן עדיף על הולידיי בריא(למרות שבגדול ההיפך בדרך כלל) יש המון הנהלות גרועות בליגה אבל זו של ניו אורלינס מתחרה על תואר הגרועה ביותר

    2. לא היו מצליחים להביא מישהו טוב ממנו ולא יכלו לשלם פחות כי היו צריכים להשאיר אותו.
      השנה הם צריכים לראות תוצאות מניסוי דיוויס-קאזינס והולידיי הוא PG טוב ששנה שעברה היו לא בעיות מחוץ למגרש (אשתו לדעתי נלחמה בבעיה בריאותית) שגרמו לו לא להגיע לעונה.

      לפליקנס אין את הלוקסוס לחכות עוד עונה שיהיו שחקנים אחריםחופשיים ב-PG.
      יש מספיק שחקנים שיכולים לקחת חוזה מינימום מפעת בעיותיהם:
      1. מקלמור – לא יודע אם הוא FA, אבל לא נראה שיש מישהו שמאמין בו.
      2. רודי גיי – להמר על שחקן שחוזר מפציעה קשה.
      3. צ'אלמרס – שחקן שחוזר מפציעה ולא שיחק שנה.
      4. ביזלי – תוספת לברגים הרופפים של קאזינס.

      1. סוף סוף מישהו מבין שלא הייתה באמת אופציה אחרת עם התקרה שהייתה קיימת של 13 מיליןן , זוהי שנה חשובה וקריטית לגבי אם קוזינס ישאר וגם דיוויס יצטרך לחשוב עם דברים לא יסתדרו .
        הולדי הוא האופציה המקסימלית שיכלו לבחור , נכון חוזה אובר אבל יש יותר סיבות למה כן לחוזה מאשר למה לא והסיבה היחידית ללמה לא זה הסטוריית פציעות.
        רכז צעיר עם נסיון וכבר מכיר תמערכת ואהוב על השחקנים מאוד מוערך בכלל בליגה , רק עכשיו חזר לקו הבריאות האמיתי שלו , יש לו הרבה יותר לתת ממה שראינו ואני בהחלט חושב שהוא ברמה של קונלי , דבר נוסף בשנים בפליקנס בתקופת ג'נטרי הוא יותר מדי החליף וריאציות של שחקן שישי ,קלעי וכולה ולא באמת קיבל לשחק כמו שהוא צריך בתור רכז פותח

  58. בתכלס ההחתמה נותנת שקט בקבוצה וקובעת את הולדיי דיוויס קוזינס ככור של הקבוצה לשנים הבאות , השאלה גם איזה חוזה יוכלו להציע לקוזינס שנה הבאה .
    השאלה העיקרית מבחינתי זה רק אם הוא בריא ב100% להולדי יש המון כשרון ונחשב לרכז בכיר ביותר בקרב הרכזים שנותנים גם הגנה וגם התקפה , המחיר מופרז כמובן אבל זה המחירים של השוק היום , נראה לי כאילו הליגה לא תיאמו בן המשכורות לתקרת השכר , כאילו לשחק במשחק הידוע של להרכיב קבוצה ב15 שח כאשר סופרסטאר 5 אולסטאר 4 שחקן מצויין 3 שחקן טוב 2 שחקן סביר 1 ,רק שהליגה נתנה תקציב של 12 שח.
    שחקנים רוצים מקס ואם לא מציעים להם הם נפגעים וגם רוצים עוד כוכבים ליידם ומי שנדפק בסוף הקבוצות שמוכרחות לשלם מס מותרות בשביל לרצות את כולם

    1. אין סיכוי.

      לא כלכלית (התקרה כבר תהיה מלאה בטח, למרות שתמיד ניתן לבצע סיין אנד טרייד) ולא תדמיתית – בוסטון היא ה-יריבה הכי גדולה של לברון במזרח בכל הקריירה שלו. מעבר אליה, לטעמי, מגמדת אותו מאוד.

  59. שאלה למומחי החוזים ותקרת השכר:
    לא היה דיבור שקארי ודוראנט יתנו הנחת ״מקום למשלימים טובים״ לבעלב״ת שלהם?
    בסוף קארי לקח אל כל הקופה

  60. אם נסכם את הכוכבים הגדולים שזזו בזמן האחרון. אני לא מבין איך אחד לא הגיע לבוסטון?
    קאזינס, באטלר, ג'ורג', כולם עברו בעבור הרבה פחות ממה שהיה לבוסטון להציע.

    בקשר למזרח וחולשותו. אחרי שני המעברים האלו, אתם צודקים. אבל אי אפשר לדעת מה יכול לקרות כל שנה באנביאי, ואיזה קבוצה פתאום תהייה קטלנית.
    יש לי הרגשה שמילווקי הולכת להשתדרג, לא בגלל הסגל, אלא בגלל הגריק פריק, שהוא משהו מיוחד והולך לתת שנה מטורפת שנה הבאה.

    1. עומר, לבוסטון קשה לנהל מו"מ עם קבוצות, כי מצד אחד, הרוב לא מרגישים לנהל עם איינג' עסקים, לאחר שנראה שעקץ את רוב ה-GM בטריידים האחרונים שביצע. ומצד שני, הכמות הגדולה של הנכסים שאיינג' מחזיק בקבוצה גורמת לכולם לדרוש את הירח והשמש עבורם.

      לכן, לצערו של איינג', הפריבילגיה שהוא נמצא בה כרגע היא ברכה וקללה יחדיו.

  61. אני אסלח על התשלום אובר אם רק יחתימו שחקנים טובים אחרים : טוני אלן ,ספלושה ,טים הארדוואי ג',קורבר , בוגדונוביץ ,סי.גי מיילס,קוליסון ביזלי גאלוואי מקלמור אפללו , מקדאנילס , דאנילבי.
    לפחות 2 מהרשימה ואני אומר תודה

  62. לא ברור לי החוזה האידיוטי הזה… השחקנים התחילו לדרוש יותר והקבוצות כל כך נואשות שהם מתחילים לשחרר כספים לזמן ארוך..

  63. הייתי רוצה לראות את לייקרס מציעים לרדיק או קורבר חוזה ל3 שנים של 10 לעונה בערך .
    זה ישאיר מספיק כסף ויתרום רבות

    1. + הייתי רוצה שהם ירדפו אחרי איבקה (75-70 מיליון ל-4 שנים נשמע סביר) להשיג סיין אנד טריד עם טורונטו
      איבקה+קארול תמורת דנג+רנדל
      לקורבר הייתי נותן חוזה לשנתיים וזה רק כדי לדפוק את הקאבס

  64. אפקט נוסף לאימפוטנציה של איינג' הוא היוורד.
    אם הוא יקבל את ההרגשה שאיינג לא מסוגל לעשות דברים ולחתוך בבשר החי יכול להיות שהוא יעדיף יעד אחר כמו מיאמי.
    ואין כמו פט ריילי לחתוך עניינים!

    עכשיו כשאני חושב על זה אני מעריך שזה מה שיקרה ואיינג יישאר עם הפרוספקט של 2018 והעיקר שלא וויתר על אימת ההגנות סמארט וקראודר.

    הזהרתי…

    1. אני לא רוצה להישמע רשע,
      אבל מה עם הלייקרס?
      ריצה יפה של הת'אנדר בעונה הקרובה,
      ולא רק שג'ורג' לא יגיע (וראסל ווסטברוק),
      הלייקרס גם "ירוויחו" תחרות נוספת במערב במירוץ להשגת מיטב הכישרונות.

      אחרי שקוראים על העובדה שאינדיאנה פשוט לא רצו את ג'ורג' במזרח,
      אז ההחמצה של הלייקרס הופכת לברורה ובולטת הרבה יותר.

      1. אין כאן שום החמצה.
        הלייקרס הציעו את ההצעה הטובה ביותר.
        אינדיאנה החליטה- לא לבוסטון ולא ללייקרס.
        למה? עמה. יש סיבה אבל אתה לא תבין אותה כי היא נוגדת היגיון אבל ככה זה עובד.
        הלייקרס הציעו 2 בחירות דרפאט סיבוב ראשון+רנדל+קלרקסון.
        למעשה ההצעה של אוקלהומה היתה הפחות טובה מבין כל ההצעות.

        אוקלהומה זה חור.
        זה הכי טוב שיכל לקרות ללייקרס. הוא יבוא שנה הבאה או אפילו במועד ההעברות באול סטאר כי אם פרסטי יבין שהוא לא נשאר הוא יעביר אותו תמורת מה שאפשר לקבל עליו.
        ופרסטי זה בן אדם עם הגיון.

        1. אם הת'אנדר מסיימים בטופ 3 במערב העונה,
          ואני מהמר שהם יסיימו בטופ 3 –
          אז אני מאמין שבעונת 18/19 הלייקרס יזכו לראות את ג'ורג', וגם את ווסטברוק,
          על הפרקט בדאון אטון לוס אנג'לס, כאורחים.

          אם הלייקרס היו מציעים את אינגראם,
          אז ג'ורג' היה לובש צהוב כבר בעונה הקרובה.

          1. לא מאמין שהם יסיימו בטופ 3.
            ועדיין הם לא יכולים לגייס אף שחקן רק בטריידים.

            למה שהם לא יעברו ללייקרס הרי ראס לונזו PG13 אינגראם זובאק רנדל קלארקסון לארי ננס נואבה לופז ועוד כמה FA שיחתמו בוודאות הקיץ זה בסיס הרבה יותר טוב ממה שיש לאוק' להציע

            אני גם חושב שאינגראם אחד היה פותר את הכל.

          2. ודקסטר, למה לא עשיתם זאת?

            כי לא שווה לוותר על נכסים טובים לעתיד תמורת שחקן שלא יביא לשינוי אמיתי. PG13 לא בטוח מכניס אתכם לפלייאוף אפילו. גם עם בול, זובאק, לופז, רנדל וכל מי שיש כרגע שם.

            והבסיס שיש באוקלהומה טוב ממה שיש לכם, בגלל שיש להם סנטר רציני יותר ממה שיש אצליכם + ה-MVP של השנה.

            אמרת בעצמך שכוכבים הם הדבר הכי חשוב ומה שמביא מועדון קדימה – בו אנחכה ונראה שבול מצליח להראות פוטנציאל של זה. בינתיים, בהשואה אליו מ-OKC, ווסטברוק MVP כרגע.

            בשורה התחתונה – גם המועדון שלך יודע שבסוף אין הגיון לוותר על העתיד תמורת הווה סביר +.
            לצד זה, באוקלהומה יש בסיס טוב משלכם. לטעמי לפחות. כי אני מאמין שעונה של ג'ורג' ב-OKC מסתיימת בפלייאוף. בלייקרס זה לא בטוח.

            אם תקבלו את ג'ורג' בסופו של יום בקיץ הבא, זה כי הוא רוצה לשחק בלייקרס בגלל חלום ילדות, לא בסיס טוב יותר מ-OKC.

          3. ואם הלייקרס מסיימים במקום ה-10 במערב?
            וכל מי שהם מצליחים להחתים בשוק השחקנים החופשיים זה את דנג 2.0?
            להבדיל מהלייקרס, שם ההנהלה החדשה עוד צריכים להוכיח את עצמם,
            פרסטי הוכיח שהוא יודע מה הוא עושה.

            אני באמת חושב שהפוטנציאל של הת'אנדר בשמיים. פול ג'ורג' הוא שחקן קאצ' אנד שוט נהדר,
            הוא שחקן הגנה נהדר,
            ולווסטברוק תהיה את המוטיבציה להוכיח ששחקנים גדולים יכולים לפרוח לצדו.
            אין כמו האמונה ש-"nobody believes in us" בשביל לתת דחיפה לקבוצה מוכשרת…

          4. מסכים איתך גיא, אבל אני לא חושב שדקסטר רואה זאת ככה.

            מצטער, אבל נטו ווסטברוק זה בסיס טוב יותר מכל מה שיושב כרגע בלייקרס. רק אם בול יהיה מדהים בעונה הקרובה זה עשוי להתעלות על ווסטברוק לבד. ורק בעתיד. לא כרגע.

          5. גיא ויונתן ברור שיש לאוק בסיס יותר טוב אבל מדובר על שחקן שמצהיר שהוא רוצה לשחק בלייקרס. לא מצהיר שהוא רוצה לשחק בקבוצה שתיתן לו את האופציה הכי טובה להתמודד על אליפות. אז באמת אני חושב שרק תסריט קיצוני שבו אוק הופכת למשהו באמת מיוחד וגורג וראש הופכים לחברים הכי טובים. הוא יישאר כל תסריט אחר הוא יעזוב

          6. יניב, הכי חשוב להישאר אופטימי.

            אני רק אזכיר כמה נק' –

            – גם פול פירס היה אוהד של הלייקרס לפני שנבחר בדראפט ע"י הסלטיקס. היום אנחנו כבר יודעים בעד מי הוא.

            – על לברון דובר במשך שנים כמה הוא רוצה לשחק ב-MSG במדי הניקס. עד שבא פט ריילי והפך את היוצרות.

            – גם דוראנט אהב את OKC וחלם להיות שם כל הזמן.

            – גם וול אמר שהוא רוצה להישאר ב-DC, אבל מאידך, הוא עוד לא חתם על הארכת החוזה שלו שם.

            בשורה התחתונה – שחקנים רוצים לשחק במועדונים שהם אוהדים. הרוב, בניגוד לג'ורג', לא מצהירים על כך בפומבי ומראים תשוקה כזאת (זה יאמר לזכותך), אבל….שום דבר לא לוקח בעיניי שהייה במועדון מנצח. סביב שחקנים גדולים. ג'ורג' לא היה עוזב בכלל את אינדיאנה אם שם היה המצב כזה. אם המצב ב-OKC יהיה טוב העונה, אל תמהר לבנות ציפיות שהוא מגיע בקיץ הבא.

            ממליץ מראש לקחת זאת בעירבון מוגבל, כדי לא לסיים כמו שאוהדי הניקס היו אחרי חתימת לברון במיאמי.

          7. אם לא נסעת לעתיד וראית שם אותו משחק בלייקרס, אל תקבע לנו עובדות בבקשה.

            גור, אנחנו נראה איך העונה תרוץ ואז (אולי..!) נדע להעריך היכן הוא כבר יהיה בקיץ הבא. בינתיים ללייקרס יש הרבה יותר עבודה לעשות בשביל לגרום לו להעדיף אותם על OKC. הוא אמנם הצהיר שהוא רוצה להיות ב-LA, אבל הוא קודם כל רוצה לנצח. אז מקווה בשבילך שתמצאו משהו טוב יותר מווסטברוק.

      2. דווקא מכל האופציות שהיו על השולחן. זאת העסקה הכי טובה בשביל הלייקרס(למעט כמובן הגעה ישירה). בקליבלנד או בוסטון אז מה שכתבת היה עלול לקרות. באוקלהומה קשה לי להאמין שהם באמת יקפצו לדרגת קונדיטורית. מקסימום סיבוב. שני במערב ובשביל זה גורג לא יישאר שם

        1. אני מת על האופטימיות שלכם, אוהדי הלייקרס.
          כל שנה ב-5 השנים האחרונות אתם משוכנעים שהנה, הכוכב הגדול בדרך לחתום בלייקרס,
          ובסוף אתם נתקעים עם דנג…

          1. ממש לא.
            ב 5 שנים האחרונות לא הפסקתי לרדת על מיץ קופצאק וג'ים באס ואמרתי שאין שום סיכוי שמישהו יחתום גם לא בצחוק
            עם מג'יק ופלינקה זה שונה.

          2. אני כן מסכים עם דקסטר שכרגע המצב בלייקרס שונה, בגלל הגעת מג'יק ופלינקה, כאשר יש להם אולי שחקן פרנצ'ייז בקבוצה בולנזו בול, אבל זה עדיין סימן שאלה לגביו ונצטרך לראות איך יתפקד העונה.

            לצד זה, בווא נשים את הדברים על השולחן – כרגע, עדיף ללייקרס לקוות מאוד שלונזו הוא באמת כוכב עתידי, כי PG13 לא מכניס אתכם אפילו לפלייאוף במערב העמוס הזה ואין לכם בחירה בשנה הקרובה.

          3. קודם כל זה הזמן להיות אופטימיים הרי איך שמתחילה העונה מתחיל הדיכאון אז יש לנו כמה חודשים בשנה שאפשר לחלום😀 לגבי אור וטום 3 אז השאלה גם מה זה טופ 3. טופ 3 שכמו במזרח הוא לא באמת משהו שיכול לדגדג את לברון או במערב את גולדן אז שחקן שאומר בריש גלי שהוא רוצה ללייקרס לא ישאר שם. רק במידה והחיבור יהיה מושלם ותהיה הרגשה שחסר שחקן אחד בשביל לאיים באמת על גולדן אז אולי אולי הוא ישתכנע להישאר

          4. בהעדרו של סומסום אני אתן נבואת זעם משל עצמי –
            בשנה הבאה אתם תסיימו עם מאזן פחות טוב משל הסאנס,
            והת'אנדר –
            הם יצליחו לשחק ברמה כזו שתשאיר את ג'ורג' באוקלהומה.

            (ואתה צודק – הקיץ, זה הזמן לאופטימיות. לראשונה מזה שנים אני אופטימי לגבי הסאנס)

          5. גיא אתה טועה לגמרי לדעתי… ההנהלה הזו לא הייתה עושה את ההחתמות האלה.
            דבר שני ת׳אנדר זה חור שלא ישאיר את גורג והם לא יעשו יוצר מסיבוב שני במערב הפרוע. וזה לא ישאיר אותו בחיים זה מקסימום יעביר את שניהם ביחד כי הם נהנים ביחד.

          6. גור, אתה אופטימי חסר תקנה. 10 בכל מה שקשור להופס,
            עד שזה מגיע ללייקרס.

            "ללייקרס יש סגל שמסוגל בעונה נתונה להגיע לפלייאוף, עכשיו מקום 8 כרגע לא ברור מי תיהיה וזה תחרות עם סקרמנטו וואלאס ופורטלנד…כך שלייקרס אולי ינצחו את המשחקים החשובים ויצליחו להשתחל.
            מה שיותר חשוב הוא הצעירים! קלארקסון ראסל ורנדל מהווים שלישייה של הדור הבא… ולסיכום כולנו נגיד דוראנט( אמן )!"

            את זה כתבת לפני עונת 15/16

            ואת זה לפני עונת 16/17:

            "אני אופטימי כתמיד! מהמר על תסריט שבין האופטימי לריאלי 38 ניצחונות בערך.
            אני מאור מקווה שראסל, זובאק ואינגראם יתנו עונה טובה כי אני רואה אותם כעתיד של הקבוצה."

            האמת –
            השנה גם אני אופטימי בצורה לא הגיונית,
            ואני הולך על ה-38 ניצחונות,
            רק עבור הסאנס.

            ובקשר ל-"חור",
            אתה צודק רק אם הם יכשלו. אם הת'אנדר יתנו עונה חזקה, הניצחונות יהיו משמעותיים יותר. לדעתי.

          7. אתה רוצה באמת לתת נבואת זעם סטייל הסומסום?
            סאנס יהיו הקבוצה הכי טובה שנה הבאה
            לייקרס יסיימו מעליהם
            סאנס יהיו הקבוצה הכי גרועה שנה הבאה
            בוקר יהיה עוד עשר שנים השחקן הכי טוב בליגה
            כולם שונאים את ריאן קלי כי הוא אישה
            סאנס לא יגיעו לפלייאוף כנראה
            מי שלא חושב ככה הוא פייק ניוז ופנט דתי

            עכשיו רק לחזור על זה כל לפנות בוקר תוך כדי פניה מזרחה ואתה מסודר

          8. איפה מצאת את זה ??? חחחחח שמע הבאת עבודה עכשיו
            כן אני אופטימי חסר תקנה בכל הנוגע ללייקרס
            השנה אני מהמר על 33😀

            אבל אין קשר בין זה לבין העניין של גורג. לא רואה את העניין הזה מפריע לגורג להגיע אלא באמת רק מחזק.

  65. נראה לי שפיניקס תפתיע העונה הבחירה בג'קסון ללא ספק הייתה חכמה ויחד עם בוקר יעשו עוד הרבה שמות בליגה , והם עדיין מדברים על מיסלאיפ

  66. Bill Simmons on Twitter:

    Would be funny if Prichard's reason for PG13 trade was:
    "You don't like being on a non contender in a small city? well watch this dickhead!"

    חחחחחח
    Man….gotta love Simmons…

    1. מה שמצחיק זה שככל ששומעים על ההצעות האחרות שהוא קיבל זה באמת גורם לך לתהות עד כמה המשפט למעלה מופרך…

      1. ממי שמעת ? אף אחד כבר לא מאמין לכל ההדלפות של איינג' אחרי כל טרייד שלא הצליח.
        אחרי כל טרייד איינג' בוכה ומדליף שהוא לא יודע איך זה לא קרה.

        1. אני מאוד התאפקתי לא לרשום פה הודעה צינית מתחכמת.

          כשתביא לי מקורות מהימנים שזהו המצב, אז תפרסם לנו ותתייג את שמי.

          עד אז, אמליץ לך לא להאמין לכל מה שאוהבים לרשום בקבוצות פייסבוק ופורומים של אוהדים.

  67. ליונתן
    יש הבדל בין המצב של בוסטון ללייקרס.
    בוסטון היו במצב הרבה הרבה יותר טוב מהם להזכירך הם סיימו ראשונים במזרח. היה חסר להם כמה גרושים והם היו ממש נאבקים רש בראש עם לברון מה גם שבוודאות הבאת אול סטאר אחד תמשוך עוד אחד כי בוסטון היא האלטרנטיבה.
    גם אם לברון היה מנצח אין לו יותר משנתיים חזקות בטופ וזה הזמן לבנות משהו חזק ויציב עם שינויים קטנים לאורך הדרך

    מלבד זאת בוסטון היתה צריכה לוותר על משהו שממילא לא היה שלה- מעין בחירה עתידית שמי יודע מה האיכות שלה.

    אינגראם הוא כבר חלק מהסגל של הלייקרס והשחקן שבונים עליו שיהפוך להיות משהו מיוחד. אין שום שחקן בבוסטון שיהפוך להיות משהו מיוחד. יש הרבה מאותו דבר.

    אם היו מוותרים על אינגראם זה היה קצת מוזר אבל הייתי נותן את הקרדיט. אין מה לבנות קבוצה לעתיד. הזדמנויות של בחירות דראפט או בניה מחדש תמיד יהיו. אין שום תסריט שבו לא להביא את פול ג'ורג' לא יקדם את הלייקרס.

    מבחינתי הלייקרס עשו את המקסימום במקרה הזה.

    1. דקסטר, עשיתם את המקסימום גם לטעמי. אתם לא אמורים לוותר על אינגראם. ולמה? כי הוא חלק מהתוכנית שלכם לבנייה לעתיד.

      אולי זה כי אתה אוהד לייקרס והתרגלת לזה שבונים קבוצה מטריידים ועבודה קשה של קבוצות אחרות, השקעה של שנים בשחקן עד שהוא רוצה ללכת לניצוצות המושכים ב-LA.
      אבל, אני חש לפעמים שאתה חושב שהליגה היא פשוט דינמית 100% ואין בה גם כמה אכסיומות ברורות. אין בה מעמדות. הכל אפשרי. פשוט צריך להמר וללכת ALL-IN ויהיה בסדר…
      אז מה עם בוסטון בצמרת המזרח עכשיו? זה אומר שצריך לשבור את הקופה? הבאת ג'ורג' לבוסטון לא מבטיחה כוכב נוסף לשם. צריך להבין שבוסטון הייתה צריכה לפרק כמעט את כל הסגל בשביל הבאת הצמד ג'ורג'-היווארד. אני אישית לא הייתי חש בנוח עם זה, כי גם רביעייה כזאת של הורפורד-תומאס-ג'ורג'-היווארד לא מבטיחה לך שאתה לוקח אליפות. וזה מבלי לזכור שהיה לך ספסל של שאריות….כל עוד הרביעייה בגולדן סטייט תתקיים, אתה צריך לחשוב על בנייה חכמה יותר – למה להגביל את עצמך כשיש לך אפשרויות כמו בוסטון? למה אתה חושב בצורה נואשת כל כך לגביהם? שהם חייבים עכשיו-עכשיו-עכשיו לעוף על כוכבים ולבנות קונטנדרית? כדי שהם יראו כמו השכנה שלכם, הקליפרס? מלא כוכבים ורק אבק? או אולי כמו טורונטו, שבנו קבוצה והלכו ALL-IN ונראו פתטיים בפלייאוף?
      לבוסטון יש יותר נכסים מהם? יופי – שיבנו חכם יותר מהם. למה? כי יש להם את האופצייה לכך. הם לא צריכים למסור את כל העתיד שלהם בערך בשביל להחזיק אצלם עוד סטאר ולהתפלל שעוד כוכב השתכנע להגיע לעיר בשם רעיון ה-"כוכב שלישי יצטרף לעוד שניים בקבוצת צמרת".

      הבחירות ש-"גם ככה לא שלה" הן חלק מתוכנית שהקבוצה בונה. גם לקבוצה שלך יש תוכנית כזאת ואתה צריך להיות חסר תקנה בשביל לחשוב שזאת לא המציאות. יתרה מכך – הבחירות הללו מבטיחות יותר סיכויים להשיג לקבוצה שחקן טוב מאשר הבחירות הרגילות שיש לבוסטון, שהיו בשנים האחרונות בסוף הלוטרי.

      ודקסטר, אני שוב אגיד, כמו בהודעות קודמות – לא הבנתי למה אתה שוב חורץ גורלות של שחקנים. מאיפה אתה מסיק שלברון לא יהיה טוב עוד שנתיים? מאיפה אתה מסיק, וכבר יודע,שהרוקיז בבוסטון לא יהיו טובים? אז מה עם הם משחקים באותה עמדה? הכדורסל היום מודרני….גם במועדונים אחרים יש 2 פורוורדים טובים באותה עמדה והם משחקים לא רע, כשלצידם עוד פורוורד כמוהם שמשחק טוב ב-4. קוראים לה גולדן סטייט. עוד אחת שעשתה זאת? יוטה. הם צעירים וצריכים זמן בשביל להתפתח? אחלה – בשיטה של סטיבנס הוא עובד עם בראון על משחק בעמדה 2. עם טייטום הוא עומד לעבוד על משחק בעמדה 4. הם לא אותו דבר – בראון אתלטי ושחקן טוב בהגנה. טייטום שחקן התקפי טהור.

      למה צורת השיח הזאת תמיד עולה איתך? אתה מאמין שיש בידך את הידע הברור והנכון לגביי כל כך הרבה נושאים בליגה (בד"כ זה מובא גם עם מלא סימני קריאה או שאלה – ממליץ לך לוותר על זה). אתה לא תמיד צודק….שמעתי אותך מדבר לכל אורך העונה על כמה בראון גרוע ואינגראם תותח. כרגע, במבחן התוצאה, אינגראם שיחק בקבוצה שהיו לו הרבה יותר הזדמנויות ובראון בהחלט פחות. ועדיין בראון הצליח לתרום לקבוצה שלו בסיטואציה לא פשוטה ונחש מה? שניהם סיימו בחמישייה השנייה של הרוקיז. ודווקא בראון קיבל יותר קולות (ואני מזכיר לך – זה קולות שחובה להצביע ע"פ ההופעה בעונה הרגילה).

      בשורה התחתונה – ייתכן ואתה כן תהיה צודק ולבוסטון לא יילך טוב בשנים הקרובות. ייתכן שהכל יילך לטמיון. ומאידך, גם ייתכן מאוד שתטעה והגרעין הצעיר בקבוצה יוכיח את עצמו ויראה פוטנציאל דומה למה שקיים בבאקס ובסיקסרס. אני לא יודע באיזה שלב אתה בחיים, אבל אני יכול להגיד לך שבאוניברסיטה לומדים מהר מאוד שאין דבר כזה "שחור" או "לבן" – המציאות היא תמיד איפשהו באמצע.
      והכוונה שלי בכך היא שבוסטון לא צריכה במצבה רק ללכת על טריידים ועל ההווה. ולצד זה, היא גם לא אמורה למשכן את כל העתיד שלה ולהתיימר שהיא תצליח להביא קבוצה שתהיה טובה ממה שקיים בגולדן סטייט (וזה בחיים לא יכול לקרות כבר, כי איך הם בנו את הקבוצה שלהם? מהדראפט…מהדראפט…). היא צריכה לדעת לשלב זאת אם ניתנה לה הזדמנות הפז לעשות זאת – הם היו אמורים להיות באותו מצב כמו קבוצתך והם זכו להיות בעמדה הרבה יותר טובה. לא רק ממזל. נחיה ונראה מה ייצא מזה בסוף, אבל רק העתיד יידע לנבא לנו מה ייצא משם. אז תסלח לי אבל אני אעדיף להאמין בו. ואם אגלה שאתה צדקת, אני אקבל זאת בבגרות והבנה, אבל מתוך ידיעה שלא פסלתי מראש תסריטים והתיימרתי להאמין שאני מבין טוב יותר מאנשים שמתעסקים שם בביזנס יותר מהשנים שחלקינו כאן חיים על פני האדמה.

      השיח הזה תמיד עולה ככה בינינו וזה מרגיש כמו תקליט שבור –

      1. יונתן
        אני באמת מצטער על זה שאני צודק..

        אתה לא היית כאן באתר בכל התקופה אבל:
        -אחרי הבלוק של הטרייד עם כריס פול אמרתי שיקח 5 שנים עד שהלייקרס יוכלו לחזור לעצמם
        -אמרתי שלהשאיר את הווארד בזמן היא טעות וצריך להמיר אותו בטרייד
        -אמרתי שהטרייד עם נאש היא טעות פטאלית
        -אמרתי שהלייקרס לא יצליחו להחתים אול סטאר ומעלה בעידן ההוא
        -אמרתי שרוז זה בלוף ואף שחקן כמוהו לא יכול להוביל לאליפות
        -אמרתי ששיקגו גמורים ואין שום סיכוי שמההנהלה הזאת יצמח משהו (עוד לפני 5 שנים ומאז כל שנה)
        -אמרתי שאם לברון לוקח 3 אליפויות בקריירה שיגיד תודה
        -אמרתי שמיאמי לא יישארו מיאמי לנצח ומשהו יקרה באמצע
        -אמרתי שהקליפרס זאת קבוצה ללא איזון וללא סיכוי אמיתי לנצח
        -אמרתי עוד לפני כמה שנים שהליגה הולכת לכיוון של גארדים ולסנטרים אין ולא תהיה משמעות אמיתית ושהם לא יותר משחקנים משלימים
        -ובהמשך אמרתי שקאזינס ודיוויס לא יכולים להוביל קבוצה אלא כחלק ממארג של שחקנים מובילים.
        -אמרתי שזו ליגה שאתה יכול לתכנן תוכניות עד מחר ובא מישהו וטורף את הקלפים.
        -אמרתי שזו ליגה שבה המנהל היוזם והאגרסיבי בסוף מנצח גם אם יעשה פה ושם טעויות.

        אז כל הדברים האלה כתובים בטורים שכתבתי לאורך הזמן.
        ברור שאני יכול לטעות פה ושם אבל לא בדברים הגדולים.
        נראה לי שהרקורד שלי די סבבה

        אני לא מבין גדול בחוזים ובחוקי טרייד אבל אני מבין גדול בדינמיקה של הליגה הזאת – כל חוק שקיים בחיים ובטבע מתקיים בליגה וזה מה שנפלא. מי שמבין קצת את החיים יכול להבין את הליגה מבלי להעמיק בחוקיה.
        היו לנו מלא דוגמאות נפלאות רק בימים האחרונים

        כמו כן מעולם לא רשמתי שבראון לא שחקן טוב. לדעתי הוא אחת הבחירות הטובות של הדראפט. איפה רשמתי שהוא לא טוב?
        אבל יש הבדל של שמיין וארץ בינו לבין אינגראם. בראון הוא לכל היותר שחקן רוטציה טוב. אינגראם הוא לכל היותר סופרסטאר.

        כמו אמרתי שלכל קבוצה ישנו חלון הזדמנויות.
        גם אם אנחנו ל מסוגלים לראות את זה הוא קיים.
        הנה חלון ההזדמנויות של מינסוטה- הלכה על באטלר והחתימה את טיג.
        יש לה חמישייה שבמזרח היתה מדברת חזק. מה לעשות שהיא במערב….

        בוסטון נמצאת במצב של GO FOR THE KILL וכמו בטבע אם אתה לא הורג הורגים אותך. אתה תראה שבוסטון לאט לאט תגווע.

        סופרסטארים הולכים אחרי אלפא חזק. ובינתיים נראה שלאיינג אין מספיק שיניים. נחש למי כן יש? פט ריילי, בוא נראה מה יקרה שם..

        כל הקטע שלא הבנת שבוסטון לא ממשכנת שום עתיד יש לה עתיד בטוח. בחירה פה או שם לא יעשו את ההבדל.
        ראינו מה הם עשו עם הבחירה מס 1 שלא רצו לוותר עליה.

        בסוף ראינו מה נתנו עבור באטלר ועבור פול ג'ורג'.

        1. זה ממשיך להיות תקליט שבור….

          נתחיל מזה שכלל הדוגמאות שנתת שאמורות ליצור אצלי מן "לגיטימציה לדעה שלך" לא משפיעות כך. אני אקשיב תמיד לאנשים שימשיכו לי דעה רציונלית והגיונית ולא יטענו שהם מן עיקרון של "מבינים את החיים וכך גם את הליגה".
          סלח לי, אבל יהיו דברים שאסכים איתך ויהיו כאלו שלא ואין לי בעייה להגיד זאת ואתה גם רואה זאת בתגובות שלי אלייך תמיד.

          אני חושב שאתה לא מבין הכל. וגם אני לא. אבל אני כן חושב שכנראה אצה מבין הרבה יותר בלייקרס וכך אני בסלטיקס. ובגלל שאתה מודה שאתה לא מתעמק יתר על המידה (לפחות זה מה שהבנתי ותתקן אותי אם אני טועה), אז יש דברים שאתה לא בהכרח רואה לעומק.
          לקבוע שאינגראם הוא מינימום סופרסטאר ובראון מקסימום שחקן רוטציה זה בעיניי דוגמא להצהרות סטייל FIRST TAKE או Sportnation או עוד הרבה הצהרות של עוד פאנליסטים, כמו שאנון שארפ (כשמדובר בכדורסל בעיקר) – מלאות בקביעות, אך לא בהכרח מלאות במידע מהימן שיכול לתת אינדיקציה לכך שזאת דעה לגיטימית וכזאת שעשויה לנבא את העתיד.

          אז שוב, כמו שאמרתי, לנהל דיון כזה שוב הוא מיותר מבחינתי. אנחנו נחכה כנראה יותר מהקיץ הזה בשביל לראות מה יקרה בסוף מכל הסיפור בבוסטון ואנחנו נראה אם אתה צודק או לא. ושוב, אין לי בעייה אם תהיה צודק. אני אוריד את הכובע ואגיד שאפו. אבל כל עוד לא הגענו לנק' הזאת, אני אישית לא הייתי מתיימר לטעון שאני צודק מראש. גם אני יכול לרשום המון דברים שהאמנתי בהם והוכחו כנכונים. אבל זה לא אני. בעיניי עדיף להבין שדעתי במקומה מונחת, אך היא דעתי בלבד ולא חיזיון העתיד. אני מעדיף לא להתיימר שאני ה-מבין.

          נחיה ונראה מה יהיה.

          1. יונתן עזוב הוא אוהד לייקרס.
            אני עוקב אחר התגובות שלך והן ענייניות ונכונות !
            לא משנה אם אתה יומיים באתר או שנים (אגב כמוני)
            Let's go Celtics

    2. לא יודע דקסטר לגבי אינגרם,ראיתי אותו לא מעט העונה בהתחשב בזה שהיו כאלה שדיברו עליו כדוראנט הבא היה לו לא מעט קשיי הסתגלות העונה, מקווה שהשנה הזו תביא אתה את הבשורה. מסכים שלהציע אותו על ג'ורג' היה כבר מוגזם ולו בכדי הפוטנציאל שבינתיים עדיין חבוי שם.

  68. ת'יבודו עושה דברים יפים במינסוטה. הצליח להביא את טיג הסולידי על רוביו חסר הקליעה (שדי מיצה את עצמו במינסוטה).
    לוולבס יש אחלה חמישייה עם טיג, באטלר, וויגינס, דנג ןטאוונס. עכשיו רק צריך שתהיה שם רוטציה שפויה עם שחקני ספסל סבירים

    1. אין ספק שגם בעיניי – סטרץ' 4 הוא החלטה טובה בשבילם. העניין הוא שיש להם שם את בייליצה ות'יבס רואה אותו כאחד כזה.

  69. דרך אגב בדר"כ זה לא קל לחזות דברים אבל בעידן גולדן סטייט זה לא משימה קשה. אוקלהומה גמר מערב בתחזית הכי טובה, חצי גמר תחזית ריאלית. אין שום סיבה שהצמד ווסטברוק וג'ורג' יגיע רחוק יותר מהצמד ווסטברוק ודוראנט. דוראנט חד וחלק שחקן יותר טוב מג'ורג'. יוסטון ואוקלהומה עדיין מרחק עוד מהלך שומט לסתות מלהציג קבוצה שתאתגר את גולדן סטייט. לא רואה מאיפה יש להם עוד שפנים לשלוף. פציעה משמעותית בגולדן סטייט זה הדבר היחיד שיכול (אולי) לפתוח את הליגה.

  70. תחנות מעניינות העונה: המשחק האחרון של הווריורס בניו אורלינס. ווסט שיחק שם 8 עונות ואולי השחקן השני או השלישי הכי גדול בהיסטוריה של המועדון הזה אחרי פול והגבה. גם המשחק באינדיאנה יכול להיות פיקנטי

  71. החתמות המאה:

    – דטרויט החתימה את לנגסטון גאלוואי ל-3 שנים תמורת 21 מיליון דולר.

    – בוסטון החתימה את הפורוורד הגרמני, דניאל ת'ייס, לחוזה דו שנתי. לא ברור מה הסכום. כרגע צפוי להיות חוזה מינימום.

  72. לא מבין את הסכום שגלוואי מקבל, הוא היה חותם גם על 10 לשלוש שנים. שחקן שבקושי מצא קבוצה בליגה שתיקח אותו.

    הג'י אם של הפיסטונס מחלק חוזים לא ברורים לשחקנים (ג'ון על יותר מעשר, בובאן מריאנוביץ על חוזה של מעל עשרים לשלוש שנים, ועוד)

      1. The J.J. Redick $23M, one-year contract in Philadelphia will put a minor dent in the 76ers cap space. Philadelphia still has $26M in cap space remaining with 14 players on the roster.

  73. The Lakers announced that they have waived center Tarik Black, who averaged 5.5 points and 5.1 rebounds in 144 career games over parts of the past three seasons. Black was slated to be paid about $6.7 million next season if the Lakers kept him. This move clears more salary cap space for a front office that is focused on trying to acquire two maximum salary superstar free agents in the summer of 2018.

    1. בלי פציעות זו מילת המפתח. אבל גם לא באמת ראינו אף זוג מהם משחקים ביחד (מלבד סאריץ ואמביד). אין לדעת עד שניווכח

  74. רשימת משימות של קולנגלו לקיץ:
    1. להשיג את פולץ – בוצע.
    2. לחתוך את הנדרסון – בוצע.
    3. להביא את קורמאז – בוצע.
    4. להחתים את רדיק לשנה -בוצע.

    מה נשאר?
    5. הארכת חוזה לקובינגטון – נובמבר

    חמישיה ראשונה:
    פולץ
    רדיק
    קובינגטון
    סימונס
    אמביד…

    שניה:
    מקונול
    בייליס/סטאוסקס
    TLC/קורמאז
    סאריץ
    הולמס/אוקאפור

  75. ווז'נרובסקי מדווח שפילי החתימה גם את אמיר ג'ונסון. כמו אדיר, גם החוזה שלו הוא לעונה אחת בלבד. במקרה שלו זה 11 מיליון לעונה הזאת.

    אין ספק שהסכומים שפילי הייתה מוכנה להשקיע לעונה הקרובה בכל אחד מהם הוא גם משהו שקבע את הפור פה.

    אני חייב להודות שאני אוהב מאוד את המהלכים של פילי. ג'ונסון ווטרן מצויין לחדר הלבשה, גם אם הוא לא משחק. רדיק גם יתרום המון. בין עם על המגרש או בחדר הלבשה. אם לפני כן הרגשתי שזאת קבוצה ללא ניסיון והיה לי קצת קשה להכניס אותם לפלייאוף, כעת אני בהחלט רואה בכך אפשרות ריאלית.

  76. והסאנס ביטלו את הפגישה עם מילסאפ באופן מיידי, לאחר שהבינו שהמחיר שהוא דורש גבוה מדי לטעמם.

    כרגע הוא צפוי להיפגש עם הנאגטס הלילה. דנבר ומינסוטה הן המובילות לשירותיו כרגע. שתיהן אופציות מצויינות עבורו. ככל הנראה מיני מאפשרת יותר סיכוי להתחרות ברבות הגבוהות מדנבר. ומאידך, הנאגטס יכולים להציע לו את הסכומים שהוא רוצה.

    יהיה מעניין לראות איך זה יתפתח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט