שחקנים חופשיים בולטים (5) – פוינט גארדים / רועי ויינברג

סדרת הפוסטים נגמרת עם העמדה העמוסה ביותר בשוק, פוינט גארדים. תודה לכל מי שקרא עד עכשיו, ובואו נתחיל:

כריס פול לא מוזכר במאמר עקב כך שהוא סיכם אתמול על מעבר לשורות יוסטון, תמורת לו וויליאמס, סם דקר, פטריק בברלי, מונטזל הראל, בחירת סיבוב ראשון ב-2018 וכנראה עוד כמה חוזים לא מובטחים (שון לונג, דיאנדרה ליגינס, דארון הילארד וטים קוורטרמן) בכדי שהטרייד יעבוד כלכלית.

*

1.סטפן קרי (גולדן סטייט ווריורס), 29, שחקן חופשי

העונה: 25.3 נקודות (46.8% מהשדה, 41.1% מהשלוש), 6.6 אסיסטים, 4.5 ריבאונדים למשחק.

חבר חמישיית הליגה השנייה לא נתן עונה ברמה של שנות ה-MVP שלו, אבל בניגוד ל-2015 ו-2016 הפעם הוא נתן סדרת גמר מדהימה כולל טריפל-דאבל באחד המשחקים. הסיכוי שנראה את הקלע הגדול בהיסטוריה עוזב קבוצה קלוש עד לא קיים, ואני מאמין שהוא יפרוש, בעוד הרבה שנים בשאיפה, כשחקן הווריורס.

יעדים אפשריים: גולדן סטייט.

*

2.קייל לאורי (טורונטו ראפטורס), 31, שחקן חופשי

העונה: 22.4 נקודות (46.4% מהשדה, 41.2% מהשלוש), 4.8 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 1.5 חטיפות למשחק.

נתן את העונה הטובה ביותר בקריירה עם שיאים בנקודות למשחק, אחוזים מהשלוש, ריבאונדים וקרוב מאוד לשיא שלו באסיסטים. אול-סטאר במלוא מובן המילה ומאוד מעניין מה העתיד שלו – השארות בטורונטו שמתבססת על ההירו-בול שלו ושל דרוזן ומקבלת סוויפ מסורתי מקליבלנד ולברון, או מעבר למערב וניסיון לבנות סופר-טים במקום כלשהו בשביל לאיים על התואר. מעבר לקבוצה צעירה שמשחקת מהר וצריכה פוינט גארד גם יכול להתאים, וקשה לדעת במה יבחר. יכול להיות שלאור גילו קבוצות לא ירצו לשלם לו מעל 30 מיליון דולר כשהוא יהיה מעל 35.

יעדים אפשריים: טורונטו, סן אנטוניו, דנבר.

*

3.ג'ורג' היל (יוטה ג'אז), 31, שחקן חופשי

העונה: 16.9 נקודות (47.7% מהשדה, 40.3% מהשלוש), 4.2 אסיסטים ב-49 משחקים.

מאוד התאים ביוטה כששיחק. השילוב בין ההגנה הטובה שלו, הקליעה מהשלוש וניהול המשחק הופכים אותו לרכז מעולה שכל קבוצה תרוויח ממנו. הבעיה היא הנטייה לפציעות – 49 השנה ו-43 ב-2015/16, משהו שקבוצות צריכות לקחת בחשבון. הוא מאוד יציב ואחרי שנה של הרצה יוטה יכולה להגיע יותר רחוק מה-51 ניצחונות והסיבוב השני בפלייאוף אם הוא וגורדון היווארד ישארו, וזה סימן שאלה די גדול.

יעדים אפשריים: יוטה, סן אנטוניו, ניו אורלינס.

*

4.ג'רו הולידיי (ניו אורלינס פליקנס), 27, שחקן חופשי

העונה: 15.4 נקודות (45.3% מהשדה, 35.6% מהשלוש), 7.3 אסיסטים, 1.5 חטיפות למשחק.

הולידיי נתן את העונה הטובה שלו מאז השנה הראשונה בניו אורלינס (2013/14) ויכול להיות רכז פותח לגיטימי בליגה. לי הוא מזכיר את לאורי ויכול להיות שקבוצות שינסו לרדוף אחרי האחרון ולא יצליחו ילכו על הולידיי כתוכנית ב' איכותית. הוא נוטה לפציעות ולא עבר את ה-70 משחקים בקנדציה שלו בניו אורלינס, אבל יתכן שזאת אשמת הצוות הרפואי של הפליקנס. שחקן שיכול לתרום להרבה קבוצות.

יעדים אפשריים: דנבר, ניו אורלינס, טורונטו.

*

5.ג'ף טיג (אינדיאנה פייסרס), 29, שחקן חופשי

העונה: 15.3 נקודות, 4 ריבאונדים, 7.8 אסיסטים למשחק.

שחקן טוב שהצליח להראות יציבות יחסית באינדיאנה הכושלת של השנה. הוא עשה נפלאות באטלנטה כרכז האנדרייטד שמוביל את המכונה ההתקפית של מייק בודנהולצר ומזכיר את טוני פארקר לא מעט. יש עניין הדדי בינו ובין הניקס, אבל אני חושב שיש קבוצות שהוא יתאים להן יותר, כאלו שמתבססות על משחק המסירות בו הוא מוציא מעצמו את המקסימום. עם אינפלציית הרכזים בשוק שווה לשים לב ליעד שלו.

יעדים אפשריים: סן אנטוניו, דנבר, ניו יורק.

*

6.ראז'ון רונדו (שיקגו בולס), 31, אופצית קבוצה

העונה: 7.8 נקודות (37.6% מהשלוש ב-2 ניסיונות למשחק), 6.7 אסיסטים, 5.1 ריבאונדים, 1.4 חטיפות למשחק.

הבולס יכולים לממש את האופציה עליו, אבל כשהוא בן 31 ורוב המשכורת שלו לא מובטחת לעונה הבאה, סביר שהם יעדיפו לפנות מקום מתחת לתקרת השכר בשביל שחקנים חופשיים אחרים (או אפשרות לבלוע משכורות כבדות בשביל נכסים עתיידים לבניה מחדש). בפלייאוף הוא הראה שעדיין יש לו המון כדורסל עד שנפצע, בסדרה שיתכן והיה מנצח אם היה בריא (שיקגו עלו ליתרון 0-2 מול בוסטון, רונדו נפצע והפסידו ב-6 משחקים בסופו של דבר). היה לו קשר טוב מאוד עם הצעירים של שיקגו, אבל אם הוא יעזוב בסופו של דבר יהיו קבוצות שישמחו מאוד להנות משירותיו של הרכז המחונן הזה.

יעדים אפשריים: שיקגו, ניו אורלינס, סן אנטוניו.

*

7.דריק רוז (ניו יורק ניקס), 28, שחקן חופשי

העונה: 18 נקודות (47.1% מהשדה), 4.4 אסיסטים למשחק.

למרות שרוז קלע 18 נקודות למשחק השנה, הכי הרבה מאז הפציעה הגדולה הראשונה, אני לא יודע איזה קבוצה תרצה אותו. בלי קשר לכל הבעיות מחוץ למגרש (משפט על אונס, העלמות מוחלטת לפני משחק וכו'), יש לו 21.7% מהשלוש למשחק, בקצת פחות מניסיון לערב. השחקנים חסרי הקליעה הידועים (טוני אלן, מרקוס סמארט) קולעים באחוזים טובים בהרבה ומחפים על העדר הקליעה עם הגנה עילאית, משהו שלרוז אין. הוא עדיין יודע לחדור ולסיים בפנים, אבל כשהוא מזדקן ובלי ברכיים אני לא יודע כמה כסף החדירה הזאת תהיה שווה. ה-MVP לשעבר נעמד בפני צומת דרכים, וקשה לי לראות קבוצה שתפקיד בידיו את המושכות. זה לא אומר שהוא לא ימצא חוזה בליגה.

יעדים אפשריים: אינדיאנה, דטרויט.

*

8.פטי מילס (סן אנטוניו ספרס), 28, שחקן חופשי

העונה: 9.5 נקודות (42.5% מהשדה, 38.4% מהשלוש), 3.5 אסיסטים למשחק.

מעניין מה יקרה איתו בקיץ. קלע משכמו ומעלה שיכול גם לחדור, אבל ה-3.5 אסיסטים למשחק ב-21.9 דקות זה לא סימן מעודד במיוחד (5.8 פר 36 דקות). הוא יכול להיות רכז פותח איפשהו או לפחות שחקן שישי, והוא הולך לקבל לא מעט כסף השנה אחרי 5 שנים מרשימות בסן אנטוניו כמחליף של טוני פארקר. מאוד סביר שבדומה לרבים לפניו הוא ילך על הכסף הגדול מחוץ לעיר האלאמו, אבל יתכן שהאוסטרלי יבחר להשאר בסופו של דבר. כל קבוצה בה יבחר תרוויח מאוד בסופו של דבר.

יעדים אפשריים: סן אנטוניו, דנבר, יוטה.

*

9.שון ליבינגסטון (גולדן סטייט ווריורס), 31, שחקן חופשי

העונה: 5.1 נקודות (54.7% מהשדה), 2 ריבאונדים, 1.8 אסיסטים (17.7 דקות) למשחק.

האיש והמיד-ריינג' הוכיח בפלייאוף כמה הוא חשוב לגולדן סטייט ותרם מאוד לטבעת השנייה, עם השילוב בין הקליעה מחצי מרחק, החדירה והמיס-מאץ' שלו מול כל רכז בזכות גובהו, 2.01 מ'. הפך את עצמו לרול-פלייר מועיל בגולדן סטייט בה נתן את העונות המוצלחות ביותר שלו קבוצתית והוא הפך לחלק חשוב מהקבוצה הזאת. אני חושב שהוא יבחר להשאר בסופו של דבר, אבל יש מצב שקבוצות אחרות יפתו אותו לתפקיד דומה לזה שהיה לו בווריורס, עם משכורת גדולה יותר.

יעדים אפשריים: גולדן סטייט, יוטה, מילווקי.

*

10.דרון וויליאמס (קליבלנד קאבלירס), 33, שחקן חופשי

העונה: 11 נקודות (43.8% מהשדה, 36.3% מהשלוש), 5.6 אסיסטים למשחק.

די-וויל נראה מושלם לתפקיד הרכז המחליף בקונטנדרית, והיה לו שליש אחרון של עונה לא רע בקליבלנד, אבל אז הגיע הגמר. באותו גמר וויליאמס סיים עם 5 נקודות (2 מ-16 מהשדה), 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. ב-5 המשחקים ביחד. הוא הוסיף 5 איבודים ו-8 עבירות באחת הסדרות הרעות ביותר שאני זוכר משחקן מפתח, מה שפוגע במידת התאמתו לתפקיד. עדיין יהיה לו יעד, בין אם בתור רכז מחליף בקונטנדרית או בתור וטרן בקבוצה צעירה.

יעדים אפשריים: קליבלנד, סן אנטוניו, מינסוטה.

*

שמות בולטים נוספים:

  • טיי לאוסון (סקרמנטו קינגס), 29, שחקן חופשי.
  • דארן קוליסון (סקרמנטו קינגס), 29, שחקן חופשי.
  • מייקל-קרטר וויליאמס (שיקגו בולס), 25, שחקן חופשי מוגבל.
  • מילוש תאוסודיץ' (צסק"א מוסקבה – רוסיה), 30, שחקן חופשי.
  • ברנדון ג'נינגס (וושינגטון וויזארדס), 27, שחקן חופשי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. תאודוסיץ', שיגיד תודה לחוזה של 5 מיל' בשנה, הוא גניבה לאור היום שרק מחכה להיקטף.
    מאוד מקווה שפופ לוקח אותו לפני יוטה שלוטשת עין, כגיבוי לטוני, אם נשארים עם הצרפתי לעוד עונה. DM עדיין צעיר מדי ליותר מדי נטל.

    1. תאודוסיץ' טוב בשביל לתת דקות מנוחה ברבע השני.
      אבל הוא לא מתפקד תחת לחץ ברגעי ההכרעה, כך היה גם בצסק"א וגם בליגה האדריאטית.

  2. קשה לי לראות את תאודושיץ בספרס למרות החיבה של פופוביץ לכדורסל סמי אירופאי. יש במילוש מין טמטום מסוים אין לי הגדרה אחרת שלא תשתלב במכונה

  3. גם רונדו לא באמת מתאים לשם מבחינת אופי כמובן. מבחינת אינטילגנציית המשחק הוא ממש מתאים. לדעתי גורג היל אמור להיות מועדף בספרס. למרות שקצת מסובך לסמוך על שני רכזים פציעים כמו היל וטוני

    1. שאלה טובה לגבי ההתאמה של רונדו. המערכת של הספרס יציבה וחזקה מספיק בשביל לספוג שחקן בעייתי אחד או שתיים (לדוגמא סטיבן ג'קסון) אבל הסיבוב בדאלאס מעלה חששות. אולי הוא התבגר והתפכח מאז

    1. הוא יכול להיות אופציה לשם, אבל אני מקווה שלא יגיע – רוז, באטלר, וויגינס, ג'נג וטאונס זה מעט מאוד קליעה בחמישייה

  4. כבר מלא זמן יש לי תחושה שהספרס ישיגו רכז בכיר, ונראה לי שלאורי מועמד טוב לתפקיד. גם הניקס בלי פיל יכולים לפנטז להביא מישהו מהחבורה. הולידיי יקבל מקסימום(או קרוב לזה) בניו אורלינס, רונדו יתגלגל לקליפרס אולי, ואם יוטה ירצו אז היל ישאר שם עם שכר נאה.

  5. לספרס לא נשארו הרבה אופציות חוץ מלאורי – כל שאר הרכזים בליגה דיי תפוסים, ולאורי באמת אחלה שחקן(ונראה אישיות) שיכול להתאים להם יופי, השאלה כמה כסף ירצה על מקס ממש לא בטוח(למרות ששוב שאתה יכול להחתים אולסטאר אתה מחתים לא מחכה).

  6. הספרז לחוצים מאוד כספית. לאורי בוודאי ידרוש מקס', היתה לו עונה מעולה, ותהיה מי שתיתן לו. לא משוכנע שזה יסתדר בסן אנטוניו.
    אולי פשוט צריך לפתוח את העונה עם TP ו-DM ולראות מה נופל במהלכה. טרייד על ריקי רוביו, למשל. אני מאוד מחזיק ממנו, אינטליגנט, וההגנה שלו מצוינת. תנאי כניסה למועדון.

    1. TP = טוני פארקר
      DM = דיונטה מורי

      דרך אגב, השם שלך מופיע בתור השם ה-default של המגיבים: שם (נחוץ). אתה מוזמן לשנות אם אתה רוצה, כי אתה מגיב לעניין.

      טרייד על רוביו יהיה צעד חכם, השאלה מה נותנים תמורתו. אולדריג'?

      1. לא את אולדריג'. קודם כל יצטרכו להוציא כסף כדי להשאיר את סימונס. לפטי מילס לא יהיה כנראה מספיק. מאנו לא ברור, פארקר לא ברור. ואז מגיעים לגבוהים: דדמון עוזב, דיוויד לי עוזב, פאו לא ברור. אין פרונט-קורט. הכסף של אולדריג' צריך ללכת לגבוה איכותי, ויש מבחר יפה כמו שכתבת בעצמך.
        אני הייתי מחכה עם רוביו, ואם תיבודו מאבד בו אמון, לנסות ולקחת אותו מכל מיני חלפים שיש בספרז. לא כיעד ראשון במעלה עכשיו.

        1. אתה עלול לחכות לרוביו הרבה זמן, תיבודו התבטא מספר פעמים כמה הוא מאמין בו, וגם שלח את הרוקי המחליף המבטיח שלו בטרייד מה שעוד יותר מדגיש את העניין.

  7. זוהי סידרה שחייבת להופיע כל שנה, ואם רועי לא יוכל בגלל הצבא מישהו אחר חייב לקחת זאת על עצמו! מעניין אם הווריורס ימצאו דרך להשאיר את ליבונגסטון. הוא שחקן חובה עבורם. מתאים כמו כפפה ליד.

  8. קייל לאורי – מחפש כסף גדול ואני לא בטוח שמגיע לוו. מדובר ברכז עונה טובה טוב מאוד אבל הוא כבר מבוגר ולא הוכיח את יכולתו בפלייאוף. אם הוא מוכן להתפשר על כסף ולהגיע למערכת שתמקסם את יכולתיו אז קדימה לספרס.
    ג'ורג' היל – הרבה תלוי מה יקרה עם היווארד כי אני לא בטוח שהוא ירצה להישאר עם היווארד ילך. שחקן שמצא את הנישה שלו ומוערך מספיק. הבעיה שהוא פציע ולא שווה חוזה מקסימום.

    לא יודע איך שמת את MCW בשמות בולטים, הבנאדם שכח לשחק מאז משחק הפתיחה שלו בתור רוקי – כאילו במשחק הזה הוא עשה סטטיסטיקה לכל הקריירה… 😉

    1. מסכים בקשר ללאורי והיל. לזכותו של לאורי יאמר שלא רק הוא לא הגיע לפלייאוף אלא כל הפרנצ'ייז, והשנה הוא היה יותר סביר ונתן למשחק לזרום (15.8 נקודות ו-5.9 אס' למשחק בפלייאוף, גבולי אבל באחוז טוב בהרבה מה-3 עונות הקודמות)

      MCW – עדיין יכול להיות אחלה רול פלייר וגם אחרי משחק הפתיחה, למרות שזה שיא הקריירה שלו, נתן עונה וחצי טובות בפילי. עדיף על לאוסון לדעתי.

      1. רועי ראיתי המון משחקים של שיקגו העונה והאיש פשוט פח אשפה. לשחקן אין מוח ורגש למשחק, לא ברור לי מה קרה באותו משחק פתיחה אבל מאז המציאות דפקה בדלת והוא מראה בדיוק מה היכולות שלו, כלומר החוסר שלהם.

        1. הוא כנראה השחקן הכי גרוע שזכה ברוקי השנה כולל טירייק אוואנס, כן, אבל יש לו אורך סביר. 6.6 נקודות, 3.4 ריב', 2.5 אס' למשחק. אולי יש שם טיפה פוטנציאל והוא יכול להגיע לקבוצה בבנייה כלשהי, איזה ברוקלין (ליד ראסל), אינדיאנה או אטלנטה.

  9. תודה על סדרת הפוסטים. בהנחה שקרי ב99.9% חותם בגס כעת עפ המעבר של כריס פול לא ממש נשארו שמות גדולים שזמינים בשוק. הופתעתי לגלות שלאורי בן 31, הייתי בטוח שהוא עוד בשנות ה20, מה שאומר שלשיאו הוא כבר הגיע ובקרוב תתחיל הירידה. בהתחשב בזה שמעולם הוא לא הוכיח את עצמו יותר מדי בשלבים החשובים, לא יודע אם מגיע לו מקס כמו שהוא בטח רוצה. בשביל התחרותיות הייתי רוצה אותו בסן אנטוניו. ככ חבל לי על דרק רוז, איך אהבתי לראות אותו משחק לפני הפציעות הארורות.

  10. קודם כל תודה על סדרת הפוסטים הזאת, באמת מוסיף המון!

    דבר שני, טיג חופשי?! למה פופוביץ' מחכה? שילכו עליו בכל הכח.
    פארקר גמור, מאנו כבר גריאטרי (חוץ מבפלייאוף כמובן…), טיג של אטלנטה יהפוך אותם לכח מפחיד, והוא יכול להתאים בול לספרס.

  11. תודה רועי. סדרת פוסטים מצויינת ואינפורמטיבית. מסכים עם רוב ההערכות. מקווה שטורונטו יצליחו להשאיר את לאורי.

  12. מסכים עם כולם כאן ש"ה"שאלה היא מי יגיע לספרס. לדעתי כל האופציות לא מספיק טובות בעיקר מסיבות של פציעות ואופי. מטריד אותי שכריס פול העדיף את הרוקטס על הספרס. לא ברור לי למה, וזה לא סימן טוב ל"עוצמת המותג" של הספרס. גם דוראנט וגם פול העדיפו מקום אחר, אז את דוראנט אפשר להבין מאחר ולספרס יש את קוואי בעמדה שלו, אבל מאותה סיבה פול היה אמור להעדיף את הספרס ובכל זאת העדיף להצטרף לניסוי, שתוצאותיו מי ישורון, של הרוקטס. הייתי שמח להיות זבוב על הקיר בשיחה בנושא בין פופ לביופורד.

    1. אני חושב שהרבה שחקנים, בעיקר כוכבים, חוששים להגיע לספרס בגלל ה-DNA של המועדון שמושתת על צניעות ולא על ראווה. בספרס באים לעבוד קשה ולא תמיד לקבל תהילה ומעריצות. זו עיר די משעממת. כוכבים לא מתחברים לזה, אלא אם הם מיוחדים באמת – כמו דאנקן או קוואי.

      אני בטוח שפופ וביופורד מבינים את זה, ומבינים שזה חלק מלהיות הספרס, לטוב ולרע.

      אחרי כל זה – השחקן שהכי הייתי רוצה לראות בספרס זה רונדו. על פניו לא מתאים, אבל שחקן חכם שאולי רק פופ יצליח לרסן ולהוציא ממנו את מה שהוא שווה באמת.
      לא יקרה…

      1. הוא הימור די מעניין. אם יצליח לשתף פעולה עם פופוביץ', אז הוא פליימייקר בחסד עליון ושחקן שנותן 110% מעצמו בפלייאוף, ופתרון לבעית ההגנה בקו האחורי. גם קוואי ודני גרין יכולים להרוויח ממנו.

        אם לא יהיה פיצוץ. בכל מקרה, משהו שהייתי רוצה לראות

          1. השנה: רונדו הגן על 7.9 זריקות ב-45%. פארקר הגן על 7 ב-49%, מילס על 6.1 ב-46%. משלושתם הוא השומר הכי טוב, וזאת בעונה מאוד לא יציבה כשהוא רב עם המאמן ונראה חסר חשק באופן כללי

          2. הנתון של רונדו הןא 46.7%
            45% זה הנתון הממוצע של השחקנים עליהם שמר. פער של 1.7% לרעתו.

            הנתונים של מילס דומים לאלו של רונדו,
            ופרקר?
            הוא כבר ממזמן לא מסוגל לשמור על אף אחד (4.7% לרעתו)

            אם כבר, מבין הפוינט גארד החופשים המושמצים,
            רוז הוא שומר לא רע בכלל.
            לא היה לו את "הגב" שהיה העונה לרונדו (באטלר) או למילס/פארקר (גרין).
            אבל להבדיל מה-3, הוא בצמרת המגנים של קבוצתו, כאשר הוא מוריד את אחוזי יריביו ב-2.1%

  13. מלבד קארי שברור שישאר בג"ס, אף אחד ברשימה לא שווה חוזה מקסימום, אם מבחינת גיל ו/או פציעות ואם מבחינת יכולות משחק.
    לאורי אולי השם הגדול ברשימה הזו אבל אף קבוצה לא תרצה להיתקע איתו על חוזה מקסימום בעוד 2-3 עונות שלא בטוח באיזה יכולת הוא יהיה, ובטח בעמדה שמוצפת בכשרון בשנים האחרונות.
    ג'ורג' היל הוא אופציה אידיאלית אבל הוא לא הוכיח שהוא בריא מספיק.
    טיג והולידי עוד חייבים להוכיח את עצמם אבל כנראה יהנו מקבוצה שיש לה כסף לבזבז.
    השמות האחרים זה הימור מכיוון שעונות השיא שלהם מאחוריהם והם מתוסבכים מדי עם זה הראש או הברכיים.
    פטי מילס גם כנראה ישדרג את עצמו, אבל השאלה אצלו אם הוא יכול להצליח מחוץ למערכת של הספרס (ד"ש משחקן דומה שעונה לשם גארי ניל).

  14. תודה רועי.
    גם אני הופתעתי לגלות שלאורי בן 31, גם אני הופתעתי מגילו של רוז.
    אני מציע לרוז ללכת לספסל של הקאבס כתחליף איכותי לדרון ויליאמס.

  15. תענוג אמיתי רועי, סידרה שמוגשת מאד מסודר ויפה
    כולל הזווית המיוחדת של הראיה שלך.
    גם אחלה תגובות.
    (לא מספיק להודות מחוסר זמן)
    ראה תודה נתונה לכל כתבה שלך

  16. טוב, סיכום ביניים של הפוסט סיזן של הספרס עד עכשיו:
    כריס פול לא יגיע
    ג'קסון עזב את הניקס ולכן הסיכויים לטרייד של זינגר פחתו משמעותית, ואולי הגיעו לאפס. מכאן שגם זינגר לא יגיע.
    אם הניתוח יצליח יוסטון תהיה יריבה קשה יותר בפלייאוף בשנה הבאה, גם אם לא תדורג שניה במערב בהנחה שיקח לה זמן להתחבר.
    נראה שחלה הידרדרות בגזרת למרקוס.
    כלומר, למעט הסרת הנטל הפיננסי של גאסול, אין חדשות טובות בכלל וחיזוק משמעותי בפרט. אז כנראה יגיע פ"ג כלשהו בשלב כלשהו, אבל חוץ מזה? רעיונות מישהו?

    1. אין חדשות טובות. אבל זה לא חדש. היה ברור שיהיה קיץ קשה והנה הוא מגיע.
      האמת, הספרז יצטרכו שנת מעבר ספרזית – התקדמות של הצעירים מהבית. קודם כל DM וסימונס. הבק-קורט של העתיד, כמו שזה נראה עכשיו.
      סן אנטוניו לא יכולה להיכנס למצב של win-now עם יותר מדי טריידים. המקום שמשווע לזה הוא העמדה של LMA, ויש מספיק PF טובים על המדף. פול מילסאפ או בלייק גריפין בראשם.
      אפשרות אחרת או נוספת לבלוקבאסטר טרייד בצבע, היא הימור על הנואשות של דטרויט או ניו אורלינס, עם דראמונד וקאזינס בהתאמה. הראשון מועמד לטרייד של דטרויט כבר הרבה זמן, השני מועמד לפיצוץ בכל עונה, ואולי יקרה כבר במהלך הקרובה.
      אבל התנאי לכל הוא ניקוי מגירות ומאזנים – המעמד של פאו גאסול, טוני פארקר, מאנו ג'ינובילי, והאם ממשיכים עם דני גרין. שזה בעצם השלד הנותר של הספרז כמו שהכרנו. אם אתה מוסיף את פטי מילס שעוזב (שאי אפשר יהיה להשוות הצעה עליו, מדברים על זה שהוא יקבל בין 12-17 מיליון), את דוויין דדמון שעוזב, או דיוויד לי שעוזב – אתה מבין שהספרז תיכנס לעונה ארוכה של בניה מחודשת. לא משהו שצריך להדאיג את גולדן סטייט.

  17. בנוגע ללמרקוס, אני נוטה להעדיף את מילסאפ עליו, לא בטוח שאת גריפין. אבל אני לא רואה את אטלנטה ובודנהולצר מתלהבים לקחת מישהו שלא לגמרי מסתדר בספרס. אולי אם לא תהיה להם ברירה.

    בנוגע לצבע – בהנחה שפאו נשאר, ואין סיבה להניח שלא, אחרת לא היה מוותר על האופציה שלו, צריך מישהו במקום דדמון. לא בטוח שדראמונד מתאים, ודי בטוח שקאזינס לא מתאים. יהיה חבל אם דייויד לי יעזוב, אני חושב שהוא מתאים ולא רואה מה יש לו לחפש במקום אחר, חוץ מקצת יותר כסף. אם תוספת קטנה בשכר אני מקווה שאפשר יהיה להשאיר אותו.

    בנוגע לפ"ג – ממה שפורסם אפשר להבין שטוני רוצה לחזור, אבל גם אמור להיות פצוע עד ינואר לערך. המשמעות היא שבקיץ, כנראה, נצטרך להתייחס אליו כחלק מהסגל. מורי לא בשל עדיין להיות רכז פותח, ובוודאי אם מילס עוזב יהיה חור בעמדה הזו, גם אם וייט, מהדראפט, ישתלב ברוטציה. בעיה. בליגה של היום להיות עם פ"ג בינוני זה חסרון משמעותי. צריך להביא מישהו.

    בנוגע לש"ג – מקווה שמאנו ישאר. נדע, ככל הנראה, בזמן הקרוב, ואז אפשר יהיה לעשות משהו בנידון כבר בקיץ. אני לא יודע אם סימונס עדיף על גרין. סימונס שיפר את הקליעה השנה, והוא מגן טוב, אבל לא בטוח שהוא עדיף על גרין ולא בטוח שיהיה יותר זול ממנו.

    בשורה התחתונה, ולאור המגמה של סופר טימז, צריך לראות איך מייצרים עוד שני אולסטארים ליד קוואי. אם ללמוד ממקרה למרקוס (וריצ'ארד ג'פרסון לפניו), קשה להשתיל אולסטארים בספרס, ולגדל שניים כאלה זה בטח לא פשוט, אפילו לספרס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט