הטור של מל: פיל ג'קסון פוטר כי בסוף אפילו דולן הבין שאין לו מושג

לכן אין לי הוכחה להראות לכם שמהרגע הראשון שהודיעו שפיל ג'קסון נשכר ע"י ג'ים דולן – בעל הקבוצה  – לארבע שנות נשיאות הקבוצה ובעל ההחלטה הסופית, טענתי  מ-י-ד  שזאת אחת השגיאות הקולוסאליות ביותר שהניקס עשתה אי-פעם.
*
אני יודע על כל האליפויות שלקח, ואני יודע שזה לא תמיד קל לנצח אפילו כשיש לך את השחקנים הטובים בעולם. לאף אחד אין את הזכות לקחת ממנו כבוד זה. אבל תמיד חשדתי – והרגשתי – שלפיל ג'קסון אין ידע כדורסל ברמה גבוהה כמו לכמה מהמאמנים האחרים, ושהוא פשוט היה בר מזל בשיקגו כשהיה לו את טקס וינטר –  המומחה מס' 1 בשיטת המשולשים – בכל שנות אימוניו את השיקגו בולס והלייקרס. וכמובן שגם בשיקגו וגם בלייקרס היו לו את השחקנים הטובים ביותר בעולם.
 *

כמה מילים על בריאת 'שיטת המשולשים':

לידת השיטה:The triangle offense is an offensive strategy used in basketball. Its basic ideas were initially established by Hall of Fame coach Sam Barry at the University of Southern California. His system was further developed by former Houston Rockets and Kansas State University basketball head coach Tex Winter, who played for Barry in the late 1940s. Winter later served as assistant coach for the Chicago Bulls in the 1980s and 1990s and for the Los Angeles Lakers in the 2000s, mostly under head coach Phil Jackson.

הסבר "השיטה" על קצה המזלג:

The system's most important feature is the sideline triangle created by the center, who stands at the low post, the forward at the wing, and the guard at the corner. The team's other guard stands at the top of the key and the weak-side forward is on the weak-side high post — together forming the "two-man game". The goal of the offense is to fill those five spots, which creates good spacing between players and allows each one to pass to four teammates. Every pass and cut has a purpose and everything is dictated by the defense.

טוב. נניח. למעשה כל קבוצה עם סנטר דומיננטי של העבר שיחקה "משולשים" אפילו שמעולם לא קראו ככה לתרגיל המשחק הפשוט הזה. זהו תרגיל שקורה אוטומטית כל הזמן עם סנטר דומיננטי. אבל כמובן שניתן לשרטט דיאגרמות ולהפוך את התרגיל הכמעט טבעי הזה לסופר תיאוריה. פיל ג'קסון – שתמיד ידע לדבר – השתמש 'בשיטה' הזאת כ-SECURITY BLANKET שלו ('שמיכת ביטחון' של תינוק).
*
סקוטי פיפן היה הראשון שהודה שעד היום הוא לא יודע בדיוק על מה מדובר מלבד שהסנטר עומד 'נמוך', הוראס גראנט היה צריך לעמוד בפינה, והגארד השני בפינה הנגדית (בצד הנגדי לצד בו עומד הסנטר), והוא עצמו היה אמור לעמוד בהיי פוסט, ומייקל עם הכדור מאחורנית.
*
מאותו רגע והלאה הכל היה תלוי במייקל, בדיוק כמו שבלייקרס הכל היה תלוי בקובי. זוהי שיטה סטאטית טיפוסית שכל קבוצה בעבר שיחקה אותה בלי לדעת שהיא משחקת אותה, בלי לקרוא לה כך.
 *

*

השיטה לא היתה הבעייה של פיל ג'קסון בניקס. הבעייה היתה שהוא השתמש ב"חוסר השימוש הנכון" ב'משולשים' כתירוץ לכל ההפסדים ולכל הפאשלות של מאמנים-לא מאמנים שהוא שכר, בחירות דראפט גרועות, וטריידים לא מוצלחים.

הוא פיטר את וודסון מיד בסיום העונה ושכר את דריק פישר שהיה הפוינט גארד שלו. לדריק אין את האישיות שצריכה להיות למאמן. הוא בנוי להיות איש משא-ומתן. אולי יום אחד יהיה בקונגרס, אבל לבטח לא מאמן NBA. אחריו קורט רמביס. אתן לאוהדי הלייקרס כדדי לדבר על השחקן שחי עבור לקיחת ריבאונדים עבור קארים. ואז ג'ף הורנאסק, שוטינג גארד שלא ידע, ולא רצה לדעת על 'משולשים', אבל פיל הכריח אותו וג'ף כבר 'הצהיר' שבעונה הבאה משחקים משולשים.

הוא בכוונה שכר מאמנים שיישמעו לו וייפחדו להוציא מילה.

אפילו הדבר האחרון שהוא עשה כנשיא הניקס היתה שגיאה. יום לפני הדראפט לפני שבוע הוא נשאל מה הניקס מתכננת לעשות. תשובתו?

"WE KNOW WHAT WE ARE DOING".

לא היה לו מושג מה הניקס עומדים לעשות, ובכלל, מי זה "WE"?

אצל ג'קסון "WE" זה תמיד הוא, והוא הנשיא-אחראי על כל פעולות הכדורסל חסר הידע מס' 1 על שחקני הקולג'. הוא לא הלך לאף משחק ולא ראה אף שחקן. זה מתחת לכבודו. הוא תמיד שלח שתולים שלו לעשות עבורו את הסקאוטים.

אני לא רוצה לדבר  עליו כמאמן כי אחרי הכל הוא יכול להראות לי טבעות על כל אצבעות ידיו (ואחת באצבע בכף הרגל), אבל כ-EXECUTIVE הוא היה יותר אפסי, אבסורדי, נטול ידע, וקטנוני אפילו מאייזיה תומאס, שעד פיל ג'קסון החזיק בתואר "המנהל הזיבורי והמזופת בכל תולדות הניקס". להיות נחות מאייזיה תומאס כמנהל צריך כישרון מיוחד.

הרקורד של הניקס תחת ג'קסון הוא 166-80. בעשור וחצי האחרונים רק למינסוטה היה רקורד יותר גרוע ב-246 משחקים.

דולן בעל הקבוצה לא עזר. אולי היתה לו מין יראת כבוד מפיל, או לך תדע מה הסיבה, אבל על לכל שאלה שג'יימס דולן  נשאל, הוא ענה "תשאלו את פיל".

הבעייה היתה שבעל הקבוצה פחד מהאדם עליו הוא מבזבז  12 מיליון דולארים לשנה, ועל מה? בשנתיים הראשונות, כשג'יני באס עדיין התכסתה איתו באותו סדין, הוא גר בלוס אנג'לס וניהל את הניקס בשלט-רחוק, עם טיסות לתפוח הגדול פעם בשבוע-שבועיים. דולן לא הוציא מילה בנידון במקום לצוות על פיל שיביא את התחת הגדול שלו מיד למנהטן, ושממנהטן הוא יוכל לטוס פעם בשבועיים להיכנס תחת הסדין עם ג'יני.

רק אחרי שלג'יני נמאס ממנו, הוא עבר לגור בדירה שכורה – מפוארת, אבל שכורה – בפארק אבניו.

סוף-סוף לדולן היה את האומץ לפטר את הטיפוס המוזר הזה – איש פילוסופיית 'זן' – שפעם התלבש כקצין  SS כשהוא מחקה את ריק אדלמן, מאמן  מינסוטה, והכל לעיני שחקניו בלייקרס במטרה לחמם אותם למשחק.

לבקש ממאמן הניקס לנצח עם "משולשים" בשנת  2017 זה כמו לבקש ממאמן מנצ'סטר יונייטד לנצח את הפריימייר-ליג בשיטת ה-"W-M"  או השיטה שלפניה:  שני מגינים, שלושה רצים, חמישה חלוצים (קיצוני ימני, קשר ימני, חלוץ מרכזי, קשר שמאלי, קיצוני שמאלי). אתם צוחקים? אני שיחקתי בגיל  17 משחק אחד בהפועל בלפוריה בליגה הלאומית (אז ליגת העל) כקיצוני ימני, בגלל "המהירות" שלי.
*
פיל ג'קסון לקח קבוצה עם מסורת ואפילו תהילה והפך אותה לבדיחת הליגה עם המשולשים שכפה עליהם. (לי אין מושג אם הם שיחקו אי פעם 'משולשים' או לא; אני מניח שכן כי בכל HALF COURT GAME משחקים די הרבה 'משולשים' בלי לדעת שמשחקים אותם…
*
פיל חשב שהוא יוכל להגיע לתפוח הגדול וששמו בלבד יגרום לחלחלה בקרב יריבי הניקס, והוא אמר "נחזור לימים הזוהרים של 'רד' יותר מהר משאתם חושבים".
*
הוא תמיד החשיב את רד הולצמן (רד היה מאמנו כשפיל שיחק כשחקן ספסל בניקס הגדולה של שנות ה-70 המוקדמות) כאחד מגדולי המאמנים אבל הוא לא הבין דבר אחד: רד הולצמן תמיד ידע והאמין שהכדורסל הוא המשחק של השחקנים. פעם רד אפילו אמר על קבוצות 1970-1973 "כל מה שאני מנסה לעשות זה לא להפריע". כמובן שהוא הגזים, אבל רד הולצמן ידע את מקומו. פיל ג'קסון תמיד האמין שהוא חשוב יותר מכל שחקן.
*
הדבר היחידי הטוב שהוא עשה  –  ה-י-ח-י-ד-י  –  היה להסכים לבחור בקריסטפאס פרוזינגיס, שחקן שהוא אף פעם לא ראה, אבל הוא הומלץ בשפה שאינה משתמעת לשתי פנים והוא נתן את האוקיי.
*
אז הוא תמיד יוכל לומר "אני הבאתי את פרוזינגיס".
*
אז אני אענה לו מיד: "אבל אתה גם החתמת את כרמלו אנטוני על 120 מיליון דולארים עם חוזה לארבע שנים שהכל תלוי בו".
*
ולפני כמה שבועות כשהלאטבי החליט שהוא מראה את סלידתו ממה שהולך בקבוצה ע"י אי הופעה למפגש קבוצתי, פיל ג'קסון איים שהוא יעבירו בטרייד!!!
להעביר בטרייד את הנכס היחיד שיש לניקס? השחקן היחידי שבגללו הקהל עוד בא למשחקים?
*
פיל צעיר ממני ב-9 שנים, אבל האמינו לי שהוא זקן ממני בהלך מחשבתו ב-30 שנה. הוא איבד קשר עם ההווה ועם המציאות החדשה בכדורסל כשהוא מאמין ש'המשולשים' הם מקור התקווה היחידי של הניקס.
*
כל מה שיש לי לומר – כאחד שהיה אוהד ניקס שרוף משך כמעט 40 שנה – זה:
*

ברוך שפטרנו!

 

Phil Jackson threatens to trade Kristaps Porzingis, the one player on the Knicks people want to watch.

 

James Dolan finally woke up and got rid of his 'Ask Phil' philosophy.

דולן ושאר הבוסים מנסים להתחבא מרוב בושה אבל אין איפה!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. וואה וואה…. לוחמני משהו. וולקאם באק מנחם 🙂
    אבל אתה צודק, ואם אני זוכר נכון אכן התרעת מההתחלה שזה הולך להיות גרוע.
    אני זוכר כי הסכמתי אתך כבר אז….
    מה יהיה עם ניו יורק העיר החביבה עלי יחד עם תל הביב???
    יותר גרוע כבר לא יכול להיות

  2. מה זה משנה בעצם. עוד שנה תעבור שוב הלוחמים והקאבס יפגשו בגמר… שייתן להינקי הוא לפחות לא מבזבז יותר מ 40 מליון בשנה

  3. תענוג של מאמר מנחם תודה
    מעניין אם ילמדו מהמקרה ויביאו הפעם איש מקצוע ולא איזה שחקן עבר מיותר שיחשוב את עצמו יותר מדי

  4. האסון של גקסון היה הבחירה של סטיב קר ללכת לג"ס במקום לבוא לניו יורק. לקר היתה שיטה שבה רצה שהקבוצה שלו תשחק. הוא לא היה מותר לגקסון. יכול להיות שהיה פיצוץ אבל אני מאמין שגקסון היה לוקח צעד אחורה ומתרווח בכורסא ונותר לקר לעשות את שלו. וקר היה מצליח. לא סתם הוא הקפיץ את הנצחונות של ג"ס בשנה הראשונה שלו ב 16. וזו היתה קבוצה שניצחה 51 משחקים בעונה הקודמת, יותר מכל מה שעשתה בעשרים השנים הקודמות.

    בניגוד לך קר דוקא מכיר את שיטת המשולשים ואותר שהוא שילב אלמנטים שלה בשיטת המשחק של ג"ס. הטענה העיקרית שלו היא שזו שיטה מורכבת ולוקח הרבה זמן להטמיע אותה לכן הוא מוספיף מספר אלמנטים שלה כל שנה וכך יעשה גם בשנה הבאה. זו תהה העונה הרביעית שלו בקבוצה עם 3 או 4 שחקים שלומדים את השיטה, קרי, קלי, גרין ואולי גם איגואדלה

        1. לא נראה לי. הדיבורים על בלאט בווריורס תמיד היו בתור עוזר לקר.
          לא זכור לי שאי פעם דובר על בלאט כמועמד לעמדת המאמן בווריורס.

      1. סבבה. בדיוק תהיתי על דראפט 2009 ומה היה קורה עם הווריורס לא היו בוחרים בקרי בסוף . מעניין מי בחר אחריהם ואם היו לוקחים אותו.

        1. אין מצב בעולם שהיינו לוקחים אותו, בטח לא כשג'ורדן היל פנוי.
          אל תשכח שהיו לנו שני רכזים שהשלימו אחד את השני מצוין והתאימו לנו כמו כובע לתחת, את כריס דוהון וקריפטונייט רובינסון.
          בנוסף, בדיוק התאוששנו מהפרידה מסטארבורי וכל הרגשות היו עדיין חשופים בכל מה שקשור לגארדים קטנים ורזים.
          בעיניי מצחיק שצריך בכלל להסביר את זה, אבל אתה יודע, בתוך עמי אני חי וכאלה.

          1. סתם, נשאר לי קצת מלח בשקית אחרי שמיליתי את הצנצנת ולא ידעתי מה לעשות איתו.
            סטף לא היה מגיע ל-8 כי אם הווריורס לא לוקחים אותו הם היו עושים איתנו טרייד תמורת אמארה ואז סטף היה כתום-סגול, ואני מנסה לחיות עם ה"מה-אם" הזה כבר 8 שנים.

  5. המשולשים זה חתיכת בולשיט שהבולשיט היחיד שגדול ממנו זה המאסטר זין בעצמו. השאלה היא אם הניקס ילכו עכשיו על מישהו מוצלח כמו גריפין או ילכו על בולשיט אחר

  6. הניקס הפכו להיות בית הקברות ל GM's ומאמנים ב NBA.
    אם לארי בראון, בוודאות אחד מ 10 המאמנים הגדולים בכל הזמנים, נכשל שם (והוא לא נכשל בשום מקוo אחר שאמן בו, ועבר יותר ממקום אחד) , המסקנה היא שיש פשוט לפרק לגמרי את המועדון ולבנות אות מחדש, ללא ציפיות כאילו הם ניו-פרנצייז ב NBA, אולי אף לעבור מהגארדן לאירנה פחות מחייבת ומלחיצה.
    לתת את המפתחות עם סמכות בלעדית למאמן מכללות מוכח שיודע לבנות קבוצה ולגייס שחקנים ולהכריז שמצפים לתוצאות רק ב 2025.
    בדרכם הנוכחית הם יורשים של הקליפרס של שנות ה 80-90.

  7. ייאמר לזכות ג'קסון, לפחות לפי הספרים שלו שקראתי(SACRED HOOPS והשני שכתב אחרי האליפות הראשונה בלייקרס עם קובי) שהוא לא זקף לזכותו שום דבר. הוא אמר שאת השיטה של המשולשים לקח מטקס וינטר, וכל מה שעשה הוא בעצם התאמות לשחקנים שהיו לו.
    הוא הפעיל לדעתי את ג'ורדן בצורה מושלמת בשיקגו וצריך לזכור שהביא אותם לגמר המזרח בשנה שאחרי מייקל ואילולא קרב האיגו שפיפן ניהל מולו היה עולה לגמר הNBA.
    בלייקרס היתה לו קבוצה שונה לחלוטין ושוב הוא הצליח לעשות התאמות לסנטר משמעותי (שאק).
    בנוסף הוא ניהל קרב איגואים אדיר בינהם בצורה מושלמת עד שהעסק לא החזיק יותר והתפרק מול דטרויט.
    גם אני חושב שהוא היה מנהל מחורבן ולא הצלחתי לרדת לסוף דעתו במהלכים שעשה בניקס אבל יש כל כך הרבה חוקים וחוזים איני מבין בהם שיכול להיות גם מירושה של קודמיו שהקשו עליו להצליח.

  8. מצוין מנחם, מסכים לכל מילה, עם שתי הערות:
    ראשית, בתקופתו של ג'קסון הגיעו לניקס שורה לא רעה של שחקני משנה במחירים טובים – קורטני לי, הרנאנגומז וקוזמינסקאס הם העיקריים. נותן הרגשה של נקודת אור לזכותו, אבל מאחר וזה התקיים גם לפני תקופתו, כנראה שמחלקת הסקאוט שלנו היא זו שמגיעה לה הקרדיט.
    בהחתמות המשמעותיות, כמו שכתבת על נואה, היו כישלון חרוץ. אפשר להוסיף לזה כמובן גם את החוזים של כרמלו ורוז אם ממש מחפשים כישלונות ידועים מראש.
    הנקודה השניה, ומבחינתי העקרונית, היא הסיבה המרכזית לנפילה של ג'קסון.
    פיל ג'קסון נפל והתרסק כי פיל ג'קסון יהיר. פיל ג'קסון נפל כי פיל ג'קסון מסרב להקשיב ומסרב לראות ומשוכנע שהוא מחרבן זהב ומשתין וויסקי בן מאה וכשהוא מדבר יהלומים מתפזרים מסביבו.
    כי כשכולם מסביבו ראו, וכולם מסביבו אמרו, ואפילו המציאות בכבודה ובעצמה התגייסה והגיעה להכניס לו סטירה, פיל ג'קסון התעלם ועדיין היה משוכנע שהוא צודק וכולם טועים וכל מה שצריך זה שכולם יפתחו עיניים לראות.
    קוראים לזה היבריס, וזה חטא שהפיל גם מלכים.
    ועכשיו אני אנסה לכתוב על זה פוסט.

    1. מסכים מאוד דובי ויותר מזה ג'קסון די קיבל יד חופשית לעשות מה שנראה לו ועדיין גם אחרי שהפיל הלבן הוצא מהחדר נשארתם עם דולן ,
      מקווה שבבחירת המחליף הוא יקבל החלטות טובות יותר, יש שמות על הפרק?

    2. החוזה של רוז היה לעונה אחת והיה עוד מתקבל על הדעת אבל הסיפור עם נואה זה אחד החוזים המופרחים ביותר שנתנו לשחקן פצוע עם "זריקת טורנדו"

  9. ב2017 הכישורים שצריך gm הם לא רק שונים מתפקיד המאמן, הם אפילו סותרים. אין לפיל ולא היה לו רבע מושג במקצוע וזה לא נראה שהוא רצה ללמוד. אתמול בבוקר כששמעתי את הידיעה מיד חשבתי שהינקי יגיע. עכשיו מדברים על מסאיי. אני הייתי הולך על דייויד גריפין.

    האיש מקצוען ויודע לעבוד בתנאים לוחצים.

  10. עדיף להם לשכב על הסדינים ולהתכסות בשמיכה כמו כולנו. אבל מה מוז'יק כמוני יודע, אולי הם ישנים ומזדיינים ברמה אחרת לגמרי.

    1. נשמע דווקא טוב. אני קצת מקווה שהקליפרס יילכו לעונת פירוק ושדיאנדרה יגיע לסלטיקס אבל אני לגמרי רואה את ווייד ורונדו נוחתים בקליפרס.

  11. שאלה: האם המשולשים זה בעצם מונח מתוחכם לתרגיל שהיינו מריצים שוב ושוב בליגות הנערים בשם הפחות סקסי, "פסינגיים"?

  12. חדשות נהדרות לניקס, רק צריך להחליף את הבעלים, את הקבוצה ואת המאמן ויש סיכוי שהם יצליחו לקבל בחירת דראפט איכותית בשנה הבאה (לא שהם ידעו מה לעשות איתה).

    לגבי ג'קסון המרגיש: אין ספק שהוא מאמן דגול, הטוב ביותר בכל הזמנים, שפיתח את שיטת האימון הנדירה והמדהימה:
    1. מקבלים את השחקן/נים הכי טובים בליגה או ביקום או בכל הזמנים
    2. מדברים על משולשים
    3. בוכים לשופטים

  13. מה שפיל עשה לאיזואה ריידר ב-ל,א ,השפיל אותו לא נתן לו לשחק בפלייאוף חיסל אותו כשחקן ,ובסוף איזאיה מצא עצמו בכלא גובל בפלילי .
    הטיפוס הזה פיל גקסון הוא זבל !
    ואסור היה לתת לו כל תפקיד ברמת עבודה עם אנשים ,רק שבארהב המטרה מקדשת את כל האמצעים .
    קפיטליזם חזירי שגקסון מסמל אותו טןב מכולם.
    פשוט אפסהשסיכסך בין השחקנים שלו .

    1. איך משכנעים את גריפין ללחתום בניו יורק ? הוא יעדיף קבוצה שיכולה להגיע עמוק בפלייאוף עם פליימייקר מוביל שיבליט את יכולות הסיום שלו, יעדים אפשריים : בוסטון, אוקלהומה(חזרה הביתה), סן אנטוניו(במידה וייפרדו מגאסול או אולרידג), וושינגטון(וול וגריפין יכולים להיות הצמד הקטלני של הליגה), מיאמי ואם יחשוב על העתיד מינסוטה.

  14. פשוט פוסט אדיר ומדויק. המשפט שסקוטי פיפן אמר-Priceless! פעם ראיתי ביוטוב סרטונים שמסבירים על השיטה, הרבה מאוד מזה כפי שתיארת נראה כמו משהו טבעי לחלוטין.

  15. אוקלהומה רוצה את רודי גיי. זה יכול להיות מעניין – עוד סקורר ליד ווסטברוק. אני מקווה שישחק לידו כפאוור פורוורד ויוכל גם להיות על המגרש כשווסטברוק נח.

    אם גריפין לא מגיע, גיי אחלה של תוכנית ב'

    1. אם הוא יכול להציג את היכולת של לפני הפציעה,
      אז הוא יכול לתרום ללא מעט קבוצות.
      הוא שיפר את האחוזים שלו משלוש,
      וה-50 וקצת אחוז אפקטיבי שלו, נראים גבוהים במיוחד ליד ווסטברוק…

  16. פיל ג"קסון הוא הרוברט דה נירו של הכדורסל. מהסנדק, שור זועם, נהג מונית וצייד הצבאים למיט דה פוקרס.

    את מה שהם עשו וכמה שהם ריגשו – איש לא יוכל לקחת מהם.

  17. חחח רודי גיי לאוקלהומה…"מתאימים כמו מכסה לאסלה". ככ מדויק. צפייה בהם תהיה מסוכנת לחוש הראייה. עלית עליי עגל, אני מתבגר.

  18. אני לא יודע אם רשמו את זה כאן, אבל:

    Source added that Pritchard's last demand was for next year's Nets and Lakers picks, plus starting player(s).

    בשביל ג'ורג' על חוזה נגמר, לדרוש את הבחירה של ברוקלין + הבחירה של הלייקרס + שחקן חמישייה פותח בבוסטון (קראודר/בראדלי) זה אחד הדרישות הכי יומרניות שפריצ'ארד יכול לדרוש. ועוד מי ממי לדרוש אחת כזאת – איינג'.

    אם הוא לא יהיה מוכן לוותר על הדרישה הזאת, איינג' לא יעשה את זה. אנחנו כבר מכירים את הפרוצדורה. והאמת? הפעם לטעמי זה גם מאה אחוז מוצדק. נטו בגלל הבחירה של ברוקלין. בלי זה הייתי מסכים ואני מאמין שגם איינג'.

    1. ברגע שסירב לטרייד עם הלייקרס שהיו סופר אגרסיביים הבנתי שהבחור לא איתנו.

      חבל על פול ג'ורג' ואני באמת לא מבין איך אפשר לדרוש כזה טרייד במיוחד שככל שהזמן עובר מרווח התמרון מצטמצם.

      בכל מקרה לדעתי לא תהיה עסקה עם בוסטון לפני שפינת היוורד נסגרת.
      כי אם משיגים אותו אני חושב שאז איינג' יהיה יותר אגרסיבי (וכן גם לוותר על הבחירות אבל זה דיון ליום אחר אם וכאשר)

      שחקנים צריכים להפסיק לרדוף אחרי כסף ולהתחיל לרדוף אחרי הנהלות שיעשו אותם שמחים ויכוונו גבוה. באמת שאין הבדל ביכולת הכלכלית בין 150 מיליון ל 170 מיליון לאורך קריירה
      (סתם דוגמה)

    2. כמה שפריצ'רד יחכה יותר ככה הערך של ג'ורג' ירד. הוא היחיד שיש לו אינטרס למהר עם העניין. למרות שהטרייד של כריס פול בטוח העלה את הערך של ג'ורג', עדיין ככל שמחכים יותר, כך הקבוצות יתקררו מהעניין.

  19. מנחם כיף ותענוג גדול המעורב וכל האחרונות כמובן
    וגם לשמוע אותך עם ג'ון,(הוספתי תודות באיחור)
    מחוסר זמן לא מספיק להודות.
    האתר ממש מדהים.
    🙂

  20. כיף להיפטר מהבחור המנופח הזה.
    היו ימים שהיה לו מה לתת בשיקגו, כרקע למשהו הרבה יותר גדול ממנו. כנ"ל בלייקרס.
    היום הוא חושב שהוא המרכז ובפועל אין לו מה למכור כשהוא שם.
    שלום חבר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט