חם מהתנור: כריס פול בדרך ליוסטון והניקס פיטרו את פיל ג'קסון / רועי ויינברג

לפי אדריאן ווז'נבסקי האמין מ-ESPN, יוסטון רוקטס (27-55) העבירה לשורותיה את חבר חמישיית ההגנה הראשונה, כריס פול, תמורת פטריק בברלי, חבר חמישיית ההגנה הראשונה גם הוא, סם דקר, לו וויליאמס ובחירת סיבוב ראשון ב-2018 (מוגנת טופ 3) שיעשו את הדרך ההפוכה לקליפרס (31-51). פול הודיע לקליפרס שהוא יחתום ביוסטון, ולכן בוצע הטרייד. פול לא מימש אופציית היציאה וישחק ביוסטון בשנה הבאה. מימוש האופציה והמשחק יאפשר לפול לחתום על חוזה מקסימום ברוקטס בקיץ 2018.

העונה פול עם 18.1 נקודות (47.6% מהשלוש, 41.1% מהשלוש) ו-9.2 אסיסטים במשחק לצד 1.6 חטיפות, בברלי עם 9.5 נקודות, 5.9 ריבאונדים, 4.2 אסיסטים ו-1.5 חטיפות, דקר עם 6.5 נקודות ו-3.7 ריבאונדים למשחק ולו וויליאמס עם 17.5 נקודות לערב. מעניין לראות כיצד פול ישתף פעולה עם ג'יימס הארדן ושות' ביוסטון השנה.

בשל בעיות שכר, שחקנים נוספים צפוים להיות מועברים וכמה על חוזים לא מובטחים – ביניהם מונטזל הראל מיוסטון, טים קוורטרמן ודרון הילארד, שהגיעו מפורטלנד ודטרויט תמורת כסף בהתאמה. חוזי השניים האחרונים לא מובטחים. גם ראיין קלי מאטלנטה צפוי לעבור ליוסטון.

*

לאחר הטרייד על כריס פול, הקליפרס ינסו להשאיר את גריפין בשוק השחקנים החופשיים. גריפין העונה עם 21.6 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק. הרוקטס מחפשים פורוורד והוזכרו השמות של כרמלו אנטוני ופול ג'ורג' כיעדים אפשריים.

*

יועצו הפיננסי לשעבר של טים דאנקן, השחקן האגדי, שהוביל לכך שטימי איבד 20 מיליון דולר, נשפט ל-4 שנים בכלא בגין הונאה.

*

לפי ESPN, ניו יורק ניקס (51-31) צפויים להודיע על סיום שיתוף הפעולה עם נשיא הקבוצה ב-3 העונות האחרונות, פיל ג'קסון, היום (ד') אחר הצהריים לפי שעון ישראל. ב-3 העונות בהן ג'קסון משמש כנשיא הניקס, הקבוצה לא הגיעה לפלייאוף ורשמה מאזן של 80 ניצחונות ו-166 הפסדים. סטיב מילס, מנג'ר הניקס, יחליפו באופן זמני.

ראוי לציין כי מוקדם יותר השבוע היו שיחות בין ג'קסון ובעלי הניקס, ג'יימס דולאן, בהן הוחלט לא לשחרר את כרמלו אנטוני מהקבוצה. לאחר השיחות, דולאן הביע דאגה בקשר להתאמה של ג'קסון לתפקיד ולהצלחה של המועדון בטווח הארוך. ככל הנראה דולאן רצה לשחרר את אנטוני ואילו ג'קסון להשאירו, מה ששבר את גב הגמל והוביל לפרידה. מסאי יוג'רי, נשיא טורונטו ומנג'ר דנבר בעבר, מועמד מוביל לתפקיד. גם שמו של דיוויד גריפין, מנג'ר קליבלנד בדימוס, הוא שם שיתכן ויגיע לתפוח הגדול.

*

MVP הגמר וחבר חמישיית הליגה השנייה, קווין דוראנט, צפוי לחתום מחדש בגולדן סטייט (15-67) מאוחר יותר במהלך יולי, אחרי שהווריורס יעשו מספר מהלכים בולטים בשוק השחקנים החופשיים (החתמתו מחדש של סטפן קרי, למשל). דוראנט, MVP העונה הסדירה לשעבר, צפוי לחתום על חוזה דומה לזה שבו חתם שנה שעברה – שנה אחת ואופציית שחקן לשנה נוספת. הוא קלע העונה 25.1 נקודות (53.7% מהשדה, 37.5% מהשלוש) עם 8.3 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק.

*

עבוגדן בוגדנוביץ', חבר חמישיית היורוליג הראשונה, סיכם עקרונית על חוזה של 36 מיליון דולר ל-3 שנים בשורות סקרמנטו קינגס (50-32), הקבוצה שמחזיקה בזכויות הבינ"ל עליו. העונה הוא עם 14.6 נקודות (50% מהשדה, 43% מהשלוש), 3.8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים למשחק במדי פנרחבצ'ה ביורוליג, כשהוא זכה באליפות המפעל. הקינגס לא יגישו הצעת סף לבן מקלמור ויהפכו אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל.

*

פניקס (58-24) הפכה את אלאן וויליאמס ואלכס לן לשחקנים חופשיים מוגבלים, כך שהיא תוכל להשוות כל הצעה עליהם. העונה וויליאמס עם 7.4 נקודות ו-6.2 ריבאונדים ולן עם 8 נקודות ו-6.6 ריב' למשחק.

*

בוסטון (29-53) צפויה לא להגיש הצעת סף לקלי אוליניק, מה שהופך אותו לשחקן חופשי בלתי מוגבל שיוכל לחתום היכן שירצה. העונה אוליניק עם 9 נקודות (51.2% מהשדה, 35.4% מהשלוש) ו-4.8 ריבאונדים למשחק.

*

אוקלהומה סיטי (37-45) צפויה להגיש לראסל ווסטברוק, ה-MVP, הצעת חוזה ענקית ל-5 שנים שתהפוך אותו למשתכר הגבוה ביותר בתולדות ה-NBA בתחילת שוק השחקנים החופשיים. ווסטברוק, שיהיה שחקן חופשי בסוף 2017/18, צפוי לפי מקורות לקבל את ההצעה מיד שהשוק מתחיל. נוסף על כך, הת'אנדר מימשו את אופצית השחקן של ג'רמי גרנט (5.9 נקודות למשחק) שישאר עוד שנה במועדון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 312 תגובות

  1. אני עוד לא מצליח להבין איך מורי חושב שפול והארדן ביחד זה משהו שאמור לעבוד? בייחוד אחרי שהארדן הוסב לפוינט גארד

      1. להעביר את הארדן לא ולא הקרמה שלו ביוסטון לדעתי,
        אולי בחלק הגדול של המשחק פול יהיה הפוינט גארד
        ובחלקים אחרים הארדן,
        יבלבל את האויב 🙂

        1. אני מאמין גדול בקארמה, ובתור כזה אני מאמין שלהארדן קארמה רעה, על כן אם הקארמה שלו ביוסטון על יוסטון להיפטר ממנו 😉

          לגבי בילבול האויב, זה מטרה טובה, השאלה אם במקרה כזה זה לא יותר יבלבל את השחקנים שלצידם ? לחסום להארדן על מנת ש״יתפלפ״ ישר לזריקה זה שונה מלחסום לפול ולהסתובב לכיוון הסל..

          1. מעניין, ויכול ליהות, זה זה שהוא הגיע ליהות שחקן גדול
            מראה לדעתי גם על קרמה טובה,
            החלק הרע של הקרמה שלו בהחלט התחמק מראייתי,
            לא מכיר את חייו מספיק אלא דרך המדיה.
            בגלל שמחת אפלטון במזוקן, אני מחזיק מההארדן

    1. זו שאלה מעניינת.

      אני חושב שמי שזוכר את הסאנס של 04/05, עם נאש, ג'ו ג'ונסון, ושון מאריון,
      יכול לדמיין את הרוקטס עם פול, הארדן, ואריזה משחקים כדורסל דומה.
      מה שחסר זה גבוה שמצטיין בפיק אנד רול.

      1. אני מניח שאתה זוכר יותר ממני אבל לא זכור לי שמריון וג'ונסון היו כל הזמן עם הכדור,אני זוכר שמי שהיה בעל בית שחילק את הכדורים היה נאש,פה יש לך 2 שחקנים שעל מנת להוציא את המקסימום מהם,הם צריכים את הכדור ביד שלהם

        1. ISO ג'ו לא זכה לכינוי שלו סתם ככה…

          קצת יותר ברצינות –
          הארדן, לפי הדיווח, שותף מלא למהלך. כך שלא "מפילים" עליו את כריס פול.
          אני חושב ש-2 שחקנים פיקחים כמו הארדן ופול ידעו ללמוד לשחק ביחד –
          לא בשונה מאיך שקיירי ולברון למדו לשחק ביחד.

          1. בטח שבשונה.

            ההשוואה בין קיירי לפול כאן לוקה בחסר לדעתי. גם מבחינת סגנון משחק, מבחינת הנסיבות שהביאו/יביאו לשילוב הכוחות, ותק ושלב בקריירה וכו'

            לדעתי שילוב שלא יעבוד טוב

          2. אין לי מושג אם יעבוד או לא,
            אבל זה 2 מקרים של 2 שחקנים שצריכים ורגילים להיות עם הכדור ביד,
            יחדיו באותה הקבוצה.

            פול והארדן, אם זה יקרה, זה בגלל שה-2 מעוניינים לשחק יחדיו. זה כבר מגדיל משמעותית את הסיכוי להצלחה.

          3. ג'ונסון בתקופתו בפיניקס היה שחקן צעיר והיה ידוע ממי בעל הבית (נאש).
            במצב הזהמדובר על שני שחקני עילית כאשר בלי ספק המעמד של הארדן גבוה יותר כאיש המרכזי ביוסון, אבל לא אותה סיטואציה

  2. סחטיין על ווסטברוק. אם הוא חותם על חוזה ארוך טווח כשמסביב כולם בפורפרת הסופר טים הוא ראוי ללא מעט הערכה. כך או כך באוקיסי הוא יהפוך מחצי אל לאל במשרה מלאה.
    עכשיו בוא נראה אותו לוקח את הקבוצה שלו לגמר המערב.

    1. השאלה היא אחרת.והיא האם אחרי שהוא עשה את השיא שלו וזכה בMVP הוא סוף סוף מוכן לשחק כדורסל אמיתי שיביא לו היצחונות ויביא אליו עוד סופרסטארים או שהוא חותם באוקלהומה כי ככה עד שהוא יאבד את האתלטיות הוא ימשיך לשחק רק עבור הסטטיסטיקה.לי נראה שהוא עדיין בשלב שהסטטיסטיקה יותר חשובה לו מאליפות

      1. לזה התכוונתי כשאמרתי שבוא נראה אותו לוקח את הקבוצה שלו לגמר המערב. איך הוא יעשה את זה? אני לא יודע, אבל שיעשה. לשם זה צריך ללכת עכשיו. עוד עונה של סטטיסטיקה אישית תוריד לי מהערכה כלפיו, אני חושב שבזה אני מסכים אתך.

      2. לא נראה לי בכלל שהסטטיסטיקה של ווסטברוק יותר חשובה לו מאליפות. אם כן אז מה יש לו לכעוס על דוראנט? רק פינה לו את הבמה.
        אוקלהומה משחקת משחק שמבוסס על היכולת המדהימה של ווסטברוק להפעיל לחץ על ההגנה, מאד דומה למה שעושים עם הארדן ביוסטון, רק שביוסטון בנו את זה יותר חכם, או פשוט עם שחקן שישי יותר מוצלח שיכול לגרום לקבוצה לתפקד שהאלפא לא על המגרש.
        יכול להיות שהחברים ויתרו קצת על ריבאונד כדי שהוא ייקח אבל זו לא פגיעה של ממש בקבוצה.
        זה פשוט כדורסל שעובד פחות טוב בפלייאוף אבל זו השיטה של הקבוצה, ווסטברוק הוא חלק ממנה.
        האכזבה היחידה שלי מווסטברוק זו ההגנה שלו וגם היא יכולה להיות חלק מהשיטה, לנוח בהגנה כדי שיוכל לעבוד בהתקפה בעומס מטורף.

        1. ניתוח מוצלח. מסכים. אבל סימן השאלה עדיין עומד בעיני, כי אם זה אכן לא עובד בפלייאוף, מה אתה עושה? אתה רוצה לעשות משהו, נכון? אתה לא רוצה להיות קבוצת סיבוב ראשון.
          לזה אני מחכה. סומך על פרסטי שכהרגלו יעשה קיץ מעניין.

          1. דבר ראשון תודה על הטור.
            לא מסוגל עם ההנחות שעושים לראס והאמירות עד כמה סביבו יחסית לא מוכשר. כל הקאפלות וננות וההאנדרסונים והאריזות למה מי הם בכלל ללא הזקן? נכון שלקנטר אין הגנת ברזל אבל יש שם סגל מצויין שראס חייב לנצל. לא זוכר כמה זריקות יש לאדאמס במשחק אבל בטוח שלא מספיק. אני בטוח שלאולדיפו חסר עוד כמה שניות בהתקפה עם הכדור ושאפשר להפעיל הרבה יותר את גיבסון.

          1. אני לא יודע כמה זה היה הארדן וכמה השיטה של מייק ד'אנטוני שהם היו תפורים עליה. ד'אנטוני ידוע בזה שהוא עושה קריירה לשחקנים נשכחים (לנדרי פילדס למשל).

            ווסטברוק אולי שיחק הירו-בול אבל מה כבר היה מסביבו? שחקן שהיה מספר 1 באורלנדו הכושלת, עוד סנטר שהוא אסון בהגנה, פורוורד עם 42% מהעונשין ורוקי בן 19. כמה רחוק אפשר להגיע עם זה?

            המבחן יהיה בשנה הבאה לדעתי, כשהם ינחיתו FA בעל שיעור קומה (בלייק גריפין מאוד מתאים). וכשזה יקרה, הם יכולים להיות קבוצה טופ 3 בקונפרנס שלהם והוא יעבור למשחק פחות אנוכי. גם מעבר של אולאדיפו לספסל ושל אלכס אברינס לחמישייה יכול לתרום מהבחינה הזאת, כשאולאדיפו/ווסטברוק תמיד על המגרש

          2. דאג מקדרמוט? כבר בן 25 ומעולם לא קלע בדאבל פיגרס או בכמות סבירה מהשלוש כשוטר (1.4 שלשות למשחק זה השיא, רע בשביל מישהו שהקליעה היא כרטיס הביקור שלו).

            סטיבן אדאמס? ריבאונדר מעולה ושחקן הגנה ענק, אבל לא שחקן התקפה. בלי קשר לזה שזאת הייתה העונה ההתקפית הכי טובה בקריירה שלו (שיא קריירה בנקודות ובהפרש וגם בזריקות), 56% מהזריקות שלו הן בטווח של 0 עד 3 פיט. אין לו קליעה או משחק פוסט מגוון מדי ו-20% מהזריקות שלו הן דאנקים. לא הייתי בונה עליו בהתקפה.

            טאג' גיבסון? טאג' "13 נקודות למשחק ביום טוב" גיבסון?

          3. ואם הוא היה באמת רכז כזה טוב הממוצעים שלהם היו משתפרים אבל הם לא השתפרו, שלא נדבר על זה שרכז כל כך מהולל צריך למצוא את החברים שלו במקומות שמתאימים להם

  3. לחצי מדבריו של ווסטברוק איני מאמין
    לא תדע אליפות לעולם ראסל אם תמשיך כך.
    דוראנט הפך לשחקן שמח שנהנה ונראה הרבה פחות לחוץ
    מהשנים שנתן לברקים

  4. לא מבין את בוסטון.
    יחכו לראות מה מועדונים אחרים מציעים, ורק אז שיחליטו אם משווים את ההצעה או לא.
    ב-6 מיל' לשנה הוא יופי של שחקן.

  5. פיל ג׳קסון התנהל כמו פיל בחנות חרסינה. כנראה לא הפנים את רוח התקופה שמה שעבד לך לפני 20 שנה עם סקוטי פיפן לא עובד יותר עם ילדים כמו פורזינגיס. או שתהיה שטיח או שתחפש ג׳וב אחר.

    חבל לי קצת שקלי אוליניק עוזב אבל זה היה די ברור. הוא יבקש סכומים גבוהים מידי בשביל הסלטיקס, אבל עכשיו חסרים לנו גבוהים בקבוצה כי גם אמיר ג׳ונסון הולך. נחפש כנראה איזה דחליל שישים גוף בזול.

      1. אני משוכנע שהוא מקבל לפחות 10-11 מליון לשנה. ברוקלין זאת אופציה אחת. בכל מקרה, עם התכניות של איינג׳ להנחית בבוסטון כל מיני הייוורדים וגריפינים, וכשיהיה צריך לתת לאיזייה מקס, ולבראדלי איזה 14-16 מליון, גם לפלאפל כבר לא נשאר לנו כסף. אפילו לא חצי מנה.

      2. בהחלט כן.

        אני מודיע מראש – שאנשים לא יופתעו מנסיונות נואשים של ברוקלין למשוך כל שחקן אפשרי מהשוק החופשי העונה, כי אין להם מה לבנות על הדראפט.

        הדבר שיהיה להם קשה למכור הוא הרוח הלוזרית כרגע ששוררת מעליהם, בלית ברירה. ובנוסף לכך, אסור לזלזל גם באפקט שכרגע יש לראסל סביבו אל מול נסיונות שידול שחקנים למועדון. אחרי הפרשות סביבו בחדר ההלבשה של הלייקרס, אני לא יודע כמה יהיה קל למכור לשחקנים סיבות לרצות לשחק אצלם.

        במקרה הזה – הכסף יהיה הגורם הכי מכריע. בפער…

        1. א.ב. בוא נעשה דיל – אתה מחליף תמונה ומאפשר לי להוציא את הפרצוף של גיאורגי מורסן מהתודעה (זה לא קל להזכר בזה על בסיס יומיומי!) ואני מחליף לתמונה בצבע ירוק.

          1. לא אמרתי שזה מפריע לי…רק מפתיע…
            יש לך המלצות למה להחליף? סם קאסל? אולי ללכת מחוץ לליגה לקונסטנטין פופה?

  6. כרמלו אנת'וני וקליבלנד קאבלירז בעצם משחקים צ'יקן עם הניקס. כרמלו והקאבס מעוניינים ב-byeout של אנת'וני, ואז הוא יוכל להצטרף ללברון ג'יימס וחבורתו בחוזה חדש נמוך שקליבלנד יכולה להציע.
    ניו יורק מצידה מתעקשת להחזיק את אנת'וני, שחתום לעוד שנתיים בשכר אסטרונומי, שהוגדר כבר כסרטן בחדר ההלבשה שמרעיל את המוח של פורזינגיס והצעירים. הניקס הראו כבר את הדרך לאנת'וני החוצה, אבל רק בתמורה לטרייד הולם, מה שהקאבס לא יכולים להציע.
    אבל מה שמסבך את העסק הוא העובדה שלאנת'וני יש סעיף שמונע טרייד עליו בלי הסכמתו. מבוי סתום. מישהו ירים דגל לבן מתישהו.

    1. אם כרמלו עושה לניקס דווקא אז אני במקומם לא משחרר אותו ומשאיר אותו עד שהוא מסכים לעבור בטריד.
      הגיע הזמן ששחקנים יבינו שהם צריכים לשחק בקבוצות שמשלמות להם ולא להתעסק בקבוצות שרוצות אותם ואיך הם משארים את הסגל של הקבוצה השניה חזק ללא וויתורים (זה תקף גם לפ.גורג)

      1. רק שיש הבדל מהותי בין כרמלו לפול ג'ורג'. ג'ורג' יכול להיות מועבר בטרייד רגיל, בלי הסכמתו, ואולי כך עוד יקרה. עבור שנת החוזה שנותרה לו.
        כרמלו (כמו לברון בלבד) מחזיק בסעיף שמונע טרייד עליו בלי הסכמתו. ואז השאלה האם ההתעקשות להחזיק אותו שווה לך. במחיר של משהו כמו 60 מיליון דולר לשנתים, ושחקן שברור לך שלא מעוניין להישאר בקבוצה, עם כל ההשפעות על השחקנים סביב. פרינציפ יקר.

    2. מי האידיוט שמסכים לחתום עם שחקן , ולא משנה אם זה לברון אנתוני או כל אחד אחר על הסעיף הזה? ועוד לחוזה ככ ארוך טווח? טמטום מדרגה ראשונה

      1. אני מבין את האידיוט שהחתים את לברון על חוזה כזה, אני לעולם לא יבין את האידיוט שחתם עם כרמלו, כבר מהשנה השלישית שלו בליגה ניתן היה להבין איזה מין שחקן הוא למרות המספרים היפים שניפק.

  7. אני בטוח שכרגע דובי קופץ מרוב אושר! זה די דרמה שגקסון עוזב… לא מאמין עד שזה לא קורה😄
    הוא אמנם הכניס לכולם בזה שבסוף פורזינגיס שחקן אבל הוא עשה אסונות בעיקר.

  8. תרומתו העיקרית של ג'קסון לניקס תהיה ככל הנראה פרידה ממלו.
    תרומתו העיקרית של מלו לניקס תהיה ככל הנראה פרידה מג'קסון.
    מינוס כפול מינוס, כידוע, זה פלוס

  9. דווקא פול והארדן יכול להיות שילוב מעולה, היתרון של הארדן זה שהקליעה שלו מספיק טובה שהוא יכול לשחק גם בכנף(זה הרי התפקיד המקורי שלו), פול מצד שני יכול להחזיק את הכדור ולהריץ התקפה בצורה מעולה(בנוסף המהלך היעיל שלו הספוט-אפ גאמפ שהוא כ"כ אוהב יתאפשר לו יותר בקלות בריווח של יוסטון). אם הם מצליחים להביא את פול זה חיזוק רציני, לא בטוח שזה יספיק מול גולדן, אבל לספרס למשל זה יעשה המון בעיות(כל עוד הם לא מנחיתים רכז), להיות מקם שני במערב רק אחרי קבוצת על כמו גולדן זה דבר מכובד(והסיכוי שתקום קבוצה שתוכל להיות שווה לגולדן -למעט קליבלנד- הוא נמוך ).

  10. קצת קשה לי להבין את כל האלה שעכשיו עפים על הno trade של כרמלו.
    אם הארדן או ווסטברוק או דוראנט לדוגמא יבקשו כזה סעיף בחוזה יש ג'י אם שלא יתן להם?
    כרמלו בשלב מסוים, קצת לפני,שחתם על החוזה היה נחשב שחקן טופ 5 בליגה

    1. את החוזה האחרון שלו בניקס, כרמלו חתם בסוף עונת 14/15.
      זו עונה שהוא החמיץ חצי ממשחקיה, כאשר הוא סבל מצניחה בנק' למשחק (ירידה של 3 נק'), באחוזים מה-3 (ירידה של 6%), באחוז האפקטיבי (ירידה של 2%).
      הירידה באחוזים, אותה ניתן להסביר שהיא חלק מהמנעד של כל שחקן,
      אבל מה שבלט בעיקר –
      השינוי בצורת המשחק.
      תמיד הלחם והחמאה היה הג'אמפ ל-2 נק', אבל הירידה ביכולת להגיע לטבעת, זו פגעה במשחקו בצורה בולטת.
      5.9 ניסיונות זריקה מהעונשין במשחק, נכון ל-14/15 היה הנתון הנמוך בקריירה של אנתוני.
      מאז הנתון רק המשיך להתדרדר.

      כך שלדעתי, חוזה מקסימום, אני מסכים. בהחלט סביר.
      סעיף no trade?
      זה שמור לכוכבים הכי גדולים במשחק,
      וכרמלו, הוא לא היה כזה ב-14/15.

    2. עצם זה שבכלל שחקנים יכולים לדרוש משהו כזה זה דפוק ומקולקל. תחשוב מה קורה אם אחד מהם נפצע פציעות גומרות קריירה כמו רוז..

        1. דוראנט/קוואי/קרי/ רוצה לחתום אצלך עם סעיף NO TRADE ואתה יכול להרשות לעצמך מבחינת שכר ובלה בלה אחרים, איזה מנג'ר יצליח לסרב? אבל זה מלכתחילה שם אותם בסיטואציה לא טובה במובן שאם משהו משתבש הם מחויבים לכוכב על הנ"ל.

          1. לא ידעתי שלככ הרבה שחקנים היה סעיף כזה. שמתי לב שזה מהעידן של אחרי שנות ה2000, ייתכן שזה משהו חדש שלא היה קיים קודם אתם יודעים על זה משהו? ועידו מה התנאים שצריך בשביל להיות מסוגל לדרוש סעיף כזה?

          2. האמת שבשנים המוקדמות של הליגה אחד הדברים שכן עמד לזכות השחקנים היה סעיף כזה בחוזה אבל בהישגים של 1970 אחד הדברים שעליו ויתרו היה הסעיף.
            כיום ניתן להכניס חוזה כזה רק עם השחקן היה כבר 8 שנים בליגה ושיחק 4 שנים בקבוצה בה הוא חותם. זה נדיר כי לא ניתן להכניס סעיף כזה להארכות חוזה שבדרך כלל מתרחשות כששחקן נשאר בקבוצתו.

          3. תודה על ההסבר. לדעתי המצב היה צריך להישאר ככה בלי החוק הזה זה פתח בדיוק לצרות שיש עכשיו עם אנטוני.
            ואם הבנתי אותך נכון במידה ודראנט היה חותם עם אוקלהומה על חוזה חדש שנה שעברה הוא יכל לדרוש כזה סעיף?

          4. אז בעצם כל כוכב ששיחק ב8-9 שנים הראשונות שלו בקבוצה שבחרה אותו בדראפט יכול לדרוש את זה אחרי שנגמר לו החוזה, מסביר איך לכל התותחים למעלה היה את זה. תודה על ההסברים.

  11. תכלס מבחינתי הטעות היחידה של ג'קסון, מלבד האישיות המעצבנת שלו והדיבורים המיותרים לתקשורת היתה החתימה של נואה.
    בכל השאר הוא עשה עבודה סבירה (קזאוסקס או איך שקוראים לו, הרננגומס, פורזינגיס, קורטני לי, יחד עם הארכות לאוקווין ולאנס תומאס הקשוחים).
    עכשיו הוא אומר להנהלה שצריך לעשות ביי אאוט לכרמלו. תכלס יש מישהו שלא חושב שזה רעיון נכון? עשו נסיון עם כרמלו, לא צלח. עוברים הלאה. פאקינג הקבוצה עם השווי השני הכי גבוה בליגה שדולאן ישתוק ויפתח תכיס.

    1. אפלטון, האמת שלפי הבנתי, ג'קסון דווקא מתעקש לא לתת לאנתוני Buyout, כי הוא עוד רוצה להשיג תמורה עבורו, כאשר הגורמים מצד דולאן גורסים שהוא לא רואה סיבה להחזיק באנתוני, כי בגלל הסעיף בחוזהו זה רק ישאיר בסוף את המצב בסטטוס קוו וכלל המועדון רק ימשיך לסבול מכך – שחקנים לא ירצו לבוא לקרקס כזה, אמון של שחקני הקבוצה ימשיך לרדת, ההחזקה ביעדים לא רציונליים (כמו שימוש בשיטת המשולש) ימשיכו להיות המטרה במועדון וכמובן שגם אין כיוון ברור למועדון, כאשר מחזיקים באנתוני.

    2. נכון, אבל בנבא החטא הכי גדול של מנהל ומאמן זה להסתכסך עם הכוכב שלך. גם ההתעסקות הסמי פומבית עם כרמלו לא תעשה חשק מיוחד לכוכבים אחרים לנחות שם.

        1. מסכים איתך. פשוט הכל התחיל (ובעיקר סבב) בסוגיה עם אנתוני. היא הייתה החיידק שהביא לכל שאר "המחלות" שהחלו להופיע לאחר מכן. ג'קסון באנלוגיה הזאת הוא "מפיץ המחלות".

          אגב, לא מפתיע אם כך שהסוגיה שיצרה את כל הבאז הייתה גם זאת ששברה את גב הגמל בסוף.

  12. ג'קסון בחוץ, סופית. והעיר שושן צהלה ושמחה.
    הוא פוטר כי הוא יהיר ועיוור. כי הוא סירב להקשיב למבקרים ולמציאות שהוכיחו מעל לכל ספק שהאובססיה שלו על שיטת המשולש כשלה כישלון חרוץ והשאירה קבוצה בינונית ומבולבלת, עם כוכב צעיר וממורמר, כוכב מבוגר שאת הקשר איתו כבר אי אפשר לשקם, עם חוזה עתק לא הגיוני, עם מאמן, נוסף, שמחזיק במשרה לא בזכות איכויותיו אלא משום שאמר אמן לג'קסון ונשבע לשחק במשולשים, עם תדמית איומה של קבוצה שמתנכרת לכוכבים שלה,
    ובעיקר עם התחושה שהראש של מי שפעם היה מאמן נערץ מלא היום בעיקר בשתן ותפיסות מוטעות של המשחק ושל היכולות שלו עצמו.
    אסור היה שזה ימשיך, אפילו שזה מה שסטיבן א. סמית אומר.

  13. המטרה הבאה שדולן סימן הוא מסאי יוג'ירי, שהכיל אותו מרורים פעמיים, הראשונה כג'יאמ דנבר, בעסקת מלו תמורת מחיר מופקע, והשנייה מטורונטו, כשמכר לו את ברניאני בכפול משוויו

    1. לפחות מהבחינה הזאת הוא לא עיוור.

      בתור אוהד ועוקב צמוד של הקבוצה, היית מאמין שניתן לפתח גם משא ומתן עם גריפין, או שאחרי גילברט בקאבס הוא לא יהיה מוכן לעוד פרוייקט כזה?

      1. גם סטיבי וונדר היה מזהה את מי שפעמיים שדד לו את התחתונים והשאיר אותו באמצע הטיימס סקוור צבוע במשחת שיניים.

        אני מקווה שהמנכ"ל הבא יקבל את חופש הפעולה ומרווח הנשימה הנחוצים לתפקיד, אלה שמעולם לא ניתנו בניו יורק

      2. לדעתי גריפין עוד לא נבחן בלנהל קבוצה "רגילה". עד עכשיו הוא ניהל קבוצה שהמטרה שלה היא לנצח ועכשיו- בכל מחיר. לא ברורה יכולת הבחירה שלו בדראפט כי הוא לא ממש בחר (או ש… רגע הוא זה שבחר באנתוני בנט?) בדראפט נכון שהוא "ניצח" בכמה טריידים אבל הוא לא הגיע בקאבס לשלב שבו הווטרנים שלו יתחילו לדעוך ועם הגילאים שלהם היום הזה היה קרוב…

        1. בכל מקרה אני לא בטוח שהוא מתאים אבל עדיין ישנה שאלה האם עם בעלים כמו דולאן מסוגל לשבת בשקט ולתת לדמות בכירה וסמכותית לעבוד, אם מישהו בכלל רוצה לעבוד תחתיו בניקס…

  14. אוליניק מתאים מאוד לוויזארדז שמחפשים יותר נפח בקו הקדמי. גם זה יאפשר לו לעשות סולחה עם קלי אחר ( אוברה).

    1. דדי כבר היה מקרים שעשו טרייד ענק על שחקן עם יתרת חוזה לשנה תמורת הבטחה שלו לחתום על חוזה ארוך טווח וכעבור שנה הוא עשה ויברח?

  15. תענו על השאלות הבאות :
    גריפין לאן? רדיק לאן? דיאנדרה לאן?
    קליפרס לאן? סתם זו שאלה רטורית – בחזרה לתחתית ולפחים של אל איי. החתולים התגעגעו

    1. גור, כמי שחי כאן – הקליפס מעולם לא ממש התרוממו גבוה מדי מעל פחי הזבל העירוניים. זה שבא מיליארדר ליצן עם תנועות מוזרות ושופך עליהם 2 מיליארד דולר לא הופך אותם לאהודים בעיר. כמה שהלייקרס מצחינים – הם עדיין בפער ניכר מהם

  16. מזכיר לכולם – אנחנו עדיין ביוני (!)

    לא חושב שאני זוכר כאלה פצצות כמו שהיו עד עכשיו באוף סיזן, בשלב כל כך מוקדם.

  17. מחשבות זריזות על הטרייד:

    * מהלך לא רע של הקליפרס. במקום לאבד את פול בחינם הרוויחו עליו פוינט גארד פותח לגיטימי, עוד שחקן יחסית מבטיח וגאנר שיהיה שווה תמורה בטרייד, בנוסף לבחירת סוף-סיבוב-ראשון. לא מדהים, אבל הרוויחו תמורה. סחתיין.

    * מאוד מעניין איך המצב של פול והארדן ביחד יראה. כמו שגיא אמר השילוב בדומה לנאש וג'ו ג'ונסון של 2004/05 מאוד אפשרי ואם הם יצליחו לשחק ביחד זה יהיה נהדר. שניהם לא רעים בספוט-אפ שוטינג (41.1% להארדן, 40.5% לפול ב-1.3 ו-1.4 ניסיונות למשחק).

    * אחת החולשות של הרוקטס שנה שעברה הייתה מה שקורה כשהארדן על הספסל. עכשיו אפשר לפתור את זה – הארדן או פול תמיד על המגרש ויש פליימייקר. שימושי מהבחינה הזאת.

  18. וואו איזה טרייד!!!
    התגובה הראשונה לי הייתה שזה טרייד נוראי
    יוסטון מפסידה את לו ווילאמס (כוח אש מהספסל) ואת בברלי (שחקן ההגנה המובהק היחידי בקבוצה), בשביל כריס פול!
    הוא והארדן משחקים באותה העמדה,שניהם חייבים את הכדור ומעבר לזה הסגנון משחק שלהם שונה מאוד אחד מהשני.
    אבל במחשבה לעומק זה יכול להתפתח למשהו מאוד מאוד מעניין.
    הכול כרגע תלוי בד'אנטוני….

    1. על אף שאני לא מבין איך זה יצליח, אני לא חושב שזה בגלל הטיעונים שהבאת, פול שומר כמעט טוב כמו בברלי (או יותר, תלוי את מי שואלים) וויליאמס כוח האש מהספסל הובא לקראת סוף העונה, הם הראו עד אז שהם מסתדרים יופי בלעדיו, לגבי האותה עמדה ומשחקים עם הכדור, אולי זה דווקא לטובה, אולי הארדן יהיה יותר מועיל לקבוצתו אם יסתפק בלהיות גאנר בלי כדור ולא גאנר עם כדור שלא הביא לשום דבר..

  19. ידעתי … מורי הזה פשוט קוסם איך כל פעם מכלום הוא מביא כוכב , לא אתפלא אם ג'ורג' גם יגיע , עדיין שילוב שנשמע בעייתי

        1. אבל עדיין…

          בשביל שחקן טוב אפשר לשים את העלבונות בצד.

          האוהדים של קליבלנד קיבלו את לברון אחרי הסאגה ההיא.

    1. ראיתי פרסום שבוסטון מעוניינת בהייוורד וג'ורג' אך הבסיס הוא שהייורד יעדיף את הסלטיקס ואז היא תעשה טרייד כדי להביא את ג'ורג'.

  20. עוד שאלה. האם לכריס פול שהוא אחד מאבירי המיד-ריינג' האחרונים יהיה אור ירוק לזרוק מהטווח ברוקטס של מורי?

    1. לא הייתי קורא לפול לוזר, אולי חסר מזל, אבל הוא תמיד הראה שהוא ווינר, וגם כשקבוצתו הפסידה הוא היה מדהים וזה כמעט אף פעם לא היה בגללו למרות היוסג הגבוה שלו..

      1. אני נאלץ שלא להסכים לטענה הזאת, כריס פול עד שלא יוכח אחרת משתנק במעמדים החשובים, אני חזיתי במספר לא מבוטל של מקרים למען האמת בכל המקרים המכריעים בקריירה שלו (שכולם אגב הסתכמו בסיבוב השני) הוא יצא עם ידו על התחתונה, הדוגמה הכי מייצגת לטעמי היא איך ביתרון 7 פחות מדקה לסיום במצב 2-2 נגד התאנדר הוא איבד כדור חשוב ועשה פאול מטומטם על ווסטברוק מהשלוש, ובהתקפה האחרונה לא הצליח בכלל למסור או להגיע למצב זריקה. ואפילו לא התחלתי לדבר על ה3-1 נגד יוסטון ואיך ב2012 אנעי חושב נגד הספרס שיחק כמו שק תפוחי אדמה.

        1. הזיכרון שלי כנראה מתעתע בי ומשכיח את המשחקים שציינת בוא בעת שהוא מחזק משחקים אחרים (זכורים לי כמה סלי ניצחון והופעות הירואיות בפיליואפים האחרונים).

          אאלץ לזרום איתך, אלא אם מישהו פה יחזק אותי 🙂

          1. חח תראה פעם ניהלתי את הדיון הזה עם כמה חבר'ה פה, כביכול המספרים של פול מאוד מרשימים ולרוב הוא כביכול מספק את הסחורה אבל ברגע האמת לעולם לא ראיתי אותו סוגר עניין כשהיה צריך (חוץ מפעם אחת שזכורה לי טוב שזה היה ב2015 נגד הספרס בסיבוב הראשון במשחק 7).

  21. וואו.
    דבר טוב אחד אפשר להגיד על המעבר של קווין דוראנט – לקח לליגה שנה להתאושש, והנה מתחיל הפייבאק. עכשיו רק SF אמין ביוסטון ויש לנו קונטנדרית ראויה במערב.
    מי אבן הדומינו הבאה ליפול? פול ג'ורג', כרמלו אנת'וני, גורדון הייווארד, פול מילסאפ…? ההימור האישי: בלייק גריפין.

  22. למה בוסטון מחכים?
    אותו טריק של "לא לצאת מהחוזה" מצדו של בלייק, וטרייד עבורו.

    תומאס, בראדלי, קראודר, גריפין, הורפורד.

      1. פול ואריזה פייטרים באמת, גם קאפלה הצעיר והחביב.

        הארדן ומלו לא חומר של סופר טים, זאת אומרת אולי על הנייר, איפה שמופיעים המספרים, לא במציאות – איפה שמקבלים טבעות..

  23. מסיר את הכובע בפני מורי. אמנם בסופו של דבר זאת החלטה של פול אבל עדיין. נראה לי שעכשיו הם ילכו בכל בכוח על גורג. אני עדיין לא רואה איך זה מצליח הארדן ופול ביחד. הארדן יצטרך להקריב המון מהמשחק שלו ולתת לפול לנהל את ההצגה. יהיה מעניין זה בטוח

  24. מבחינת כדורסל לדעתי 2 הקבוצות נחלשו, ובמיוחד יוסטון. מה הארדן יעשה עכשיו בלי הכדור ביד? גם הוא וגם כריס פול בול דומיננטס בצורה קיצונית ופול בכלל לא סקורר, אף אחד מהם לא יוכל לשחק את המשחק שלו כשהשני על הפרקט.

    1. אני גם מתקשה חראות את זה אבל לזכותו של הארדן הוא לא בראש בקיר ומסתגל יפה לשינויים. סהכ העמדה המקורית שלו זה שוטינג גארד ואמנם הוא חייב את הכדור ביד אבל אם הוא יידע שברגע שהוא מפנה לשבריר שניה פול יידע למצוא אותו אז זה יכול לעבוד. מה שכן אם זה יעבוד אז סוף סוף פול יגיע לגמר איזורי

      1. לא יודע, הארדן מאז 2012 עשה פחות או יותר כרצונו בהתקפה, פתאום לחזור היות מוגבל כמו בימיו באוקלהומה כשחקן שישי… ועוד שנה אחרי שהסיטו אותו לעמדת הרכז עכשיו בחזרה לסקונד גארד? מצד שני הסטת את הרכז שלך שמאבד 6 כדורים למשחק ברכז אחר שאצלו יש 3 ביום רע, לא יודע לדעתי יש פה הרבה יותר פוטנציאל שזה יקרוס מאשר יצליח.

        1. כנראה שגם עם ההגעה של פול, הארדן לא יחזור להיות שחקן שישי..
          זו עדין הקבוצה שלו, ולדעתי, עצם זה שפול רצה להגיע ולשחק עם הארדן (לפי ה״שמועות״), מראה שהוא יודע שזו עדין הקבוצה של הארדן.

          נכון שהארדן שיחק פוינט גארד בעונה שעברה, אבל הוא עדין השוטינג גארד הכי טוב בליגה (תומפסון יכול לשבת). ביחד עם פול, שהוא אולי כבר לא בטופ 5 של הרכזים (יש שיגידו שכן, יש שלא), הוא עדין אחד הרכזים הטהורים הטובים שיש.

          אני חושב שתהיה לספלאש בראדרס תחרות על הקו האחורי הטוב בליגה. ברור שדוראנט יטה את הכף בממשחקים ביניהן, אבל עדין

          1. מן הסתם שלא התכוונתי ברמה כזאת, אבל החופש פעולה שלו בהתקפה יגמר. וברגע שאתה מוציא ממנו את הכדור מהידיים (וגם פול יצטרך לעיתים) איבדת חלק מהקסם שלו, הוא לא קליי/דוראנט/קרי שפחות או יותר משחקים את רוב הקריירה שלהם OFF THE BALL.

  25. לא הבנתי למה הוא לא פשוט יצא מהחוזה וחתם ביוסטון – בגלל שלא היה לכולם מקום תחת התקרה? ואם כן לא יכלו קודם להעביר את השחקנים הנ"ל תמורת בחירות דראפט לא גבוהות? אשמח להסבר.

      1. מה זה אומר?

        לגבי הקליפרס זה ברור, לגבי יוסטון ופול אני לא מבין.

        חוץ מזה, מה נשאר להם לתת בשביל פול ג'ורג'?

        1. יוסטון לא היו יכולים להחתים את פול כשלקן חופשי מבלי לסלק כמה חוזים שישחררו מקום מתחת לתקרת השכר.
          הטרייד היה פשוט בהרבה, וכדאי בהרבה, לכל הצדדים.

          1. לא נכון.
            יוסטון הפסידו הרבה מהטרייד הזה.

            הם היו יכולים לשמור את בחירת הדראפט, לשמור את דקר, ובטח לקבל מינימום בחירת סיבוב ראשון נוספת עבור בברלי + וויליאמס, סביר להניח שאפילו יותר.

            אבל פול רצה את זכויות הבירד שלו יותר משרצה סגל יותר טוב ביוסטון.

          2. הם היו על הערך 95 מיליון לפני הטרייד (כולל הקאפ הולד של ננה).
            זה היה חתיכת פרוייקט, פינוי החוזים הנדרש בשביל להחתים את פול על חוזה של שחקן חופשי.
            בברלי + לו וויליאמס + דקר, לדעתי לא מספיקים בשביל לפנות מקום לפול כשחקן חופשי.

          3. ההולד של ננה לא רלוונטי. הוא לא יישאר בכסף הזה.
            ויוסטון על 90 בלעדיו.
            לא היתה שום בעיה להחתים אותו על מה שהוא ירוויח בעונה הקרובה בכל מקרה, בטח כשבברלי ווויליאמס שווים בחירות דראפט בשוק.

            כל הטרייד קרה רק בגלל שפול איים לחתום ביוסטון כשחקן חופשי.

          4. מה שהכי מעניין הוא שהדיל כמו שדווח – לא עובד מבחינת חוקי שכר.
            יקרו פה עוד איזה מהלך או שניים לפני הטרייד.

  26. וואו..
    טוב ייקח לי זמן לנתח את טיב המהלך, אבל ללא ספק הולך להיות מעניין..
    לא עצוב לי על סוויט לו (בהתחשב בסדרה נוראית שנתן מול הספרס), קצת עצוב על דקר, ומאוד עצוב על בברלי.. אבל מצד שני – פאקינג כריס פול, ועוד בשלב בקריירה של להיות או לחדול.

    אשתדל לרשום התייחסות מפורטת יותר בהמשך.

    תודה על העדכונים רועי!

  27. פיל ג'קסון בניקס היה הצעד שיתחרה חזק על "הטעויות הגדולות ביותר של בעלי קבוצות". הוא פשוט גנב להם 36 מיליון דולארים. הוא גם איבד את ג'יני. דורון, אתה צריך ללמד אותו איך לעשות מדידציה שתעזור לו.

    לדעתי לא נשמע יותר מפיל ג'קסון עד העולם הבא

    1. למה 36 מל? דולן החתים אותו בתחילת העונה לשנתיים נוספות נוו מטר וואט. 60 מיליון עגולים טוטאל. מבסוט שג׳יני שלנו פתחה פרק חדש בנפרד ממנו. לדעתי יש לו התחלה של דימנציה…

  28. לא ברור למה שחקן כמו כריס פול בגילו אולי בהזדמנות האחרונה לקחת אליפות בתור שחקן מוביל עובר לחבורת הגאנרים של יוסטון ולא לסן אנטוניו ופופ . לדעתי הוא היה החוליה החסרה ובהחלט היתה אפשרות להדיח את גולדן סטייטת חבל…

  29. או הצלחה ענקית או התרסקות איומה. הארדן ירכז איזה 16 דקות בערב כשפול נח, אבל מעניין איך הוא בלי הכדור. היה טוב בזה באוקלהומה, ואם הוא רצה את המהלך הוא יתרגל לתפקיד

  30. יוסטון עשתה לדעתי עסקה לא טוב . בברלי , לו וויליאמס ודקר זה יותר מדי עבור רכז שכבר מעבר לשיאו . נכון , פול רכז טהור מצויין וגם שחקן הגנה טוב . אבל הוא לא קלע מדהים מבחוץ וממעט יחסית לזרוק משם . והוא גם מועד לפציעות . בנוסף , כתבו כאן נכון שהוא והזקן צריכים את הכדור אצלם . ברור שכששניהם על המגרש הזקן יחזור לשחק SG . אז יוצא שיוסטון החליפה רכז ברכז , כשאומנם פול טוב מבברלי , אבל נתנה 2 שקחני ספסל לא רעים . ובעיקר , החולשה שלה בצבע נותרה כשהיתה.

    הדרך היחדה שאני יכול להסביר את הטרייד הזה, זה אם מורי מתכנן ומצליח להביא גם פורוורד דומיננטי , וישתמש בכריס פול לפתות אותו להגיע. PG , ואם לא אז את בלייק גריפין .
    שלישיה של כריס פול , הארדן ופול ג'ורג' זה כבר כוח שצריך להתחשב בו .

    1. בשנה שעברה, פול וקרי קלעו בדיוק באותו האחוז מה-3.
      קליי, הוא קלע ב-0.3% טוב יותר מפול וקרי.
      (41.1% קרי ופול, 41.4% לקליי)

      בקאצ' אנד שוט?
      שם פול בכלל פורח, עם 49.3% בעונה שעברה.
      (קרי 46% , קליי 43.8%)

    2. ענית לעצמך על השאלה – ברור שחלק עיקרי מהעסקה הוא הבאה של שחקן נוסף, בדגש על פ. פורוורד ואולי אף יותר. עם הארדן ככוכב היחידי בקבוצה יוסטון כנראה לא היו יעד מספיק אטרקטיבי, אבל הארדן+כריס פול זה יעד דיי קורץ לפורוורד שמחפש קבוצה שמכוונת גבוה.
      אגב, אם באמת יגיע 4 ראוי, אז אין כל בעיה עם זה שקאפלה ימשיך לפתוח בסנטר. הוא עשה קפיצה משמעותית השנה, וימשיך להשתפר.

  31. לא הבנתי את האינטרס של פול- זה לא שיוסטון ירוצו לאליפות (אלא אם יש עוד החתמה בדרך). ולא את האינטרס של יוסטון- לפרק קבוצה שדי הצליחה בעונה האחרונה בשביל האוברייטד המתבגר הזה? לא עדיף להחתים שחקן צבע משמעותי? המרוויחים היחידים בסיפור הזה זה הקליפרס

    1. כמו שדדי כתב פול והארדן רצו לשחק ביחד. לגבי יוסטון אז נכון שהקבוצה רצה יפה אבל הייתה לה תקרה מאוד ברורה וזה לא היה מספיק לאליפות כאשר פול זה הסנונית הראשונה מורי בטוח כבר עובד על הסופרסטאר הבא שיגיע

  32. כריס פול לפחות משאיר את הקליפרס עם תמורה לגמרי לא רעה.
    במקום לברוח ולהרוס את הפרנצ'ייז, כמו לברון ג'יימס וקווין דוראנט הנקמנים.
    המעבר שלו גם מאלץ את הספרז להתפכח מהחלומות, שלא היו ריאליים ממילא. אין יותר PG איכותיים על המדף, אם מעוניינים להתחזק שם ולא להסתמך על עוד עונה של פארקר ומאריי. אולי ג'ורג' היל. אפילו אריק בלדסו בא בחשבון.

  33. זה קרה מהר משחשבתי, אבל אחרי כמה שנים יחסית טובות הקליפרס בדרך חזרה לתחתית.
    בלי פול אין לגריפין מה לחפש שם, ובלי שניהם יהיה קשה למשוך שחקנים ברמה.

    לא יודע מה לחשוב על יוסטון עכשיו, הם לוקחים הימור רציני, בטח אחרי שהארדן התרגל לתפקיד של מנהל משחק.

    1. יש סיכוי הרבה יותר גבוה עכשיו שגריפין ירצה להישאר בקליפרס.

      אבל זה לא בטוח, וגם אפילו לא בטוח כמה הקליפרס ירצו שישאר…

  34. לויודע.
    קשה לי לראות את הארדן חוזר לימי ה off ball שלו.
    כריס פול בעיני כבר מתי לצד הפחות טוב של הגבעה.
    פול בגילו כבר לא יהיה תחליף לכלב השמירה שבברלי היה והיום נדרש בכל קבוצה שרוצה להאט את קארי, ראסל, קיירי וכו (אגב, קיירי בעונה הרגילה, כן..)
    דקר היה נראה כמו לפני התפתחות יפה.
    היתרונות הגדולים של פול הם בדברים שביוסטון הנוכחית פחות שמישים – התקפה עומדת, הכנסת כדור לצבע, לובים ומיד ריינג..

        1. השאלה אם מחפשים "שדרוגון " הגנתי ובריאותי בלבד.
          לא חושב שהם מה שיגרום לספרס להזיז את פארקר מפוינט פותח..
          שינוי יבוצע אם הוא יביא ת הספרס להתחרות על הכסף .וול?

    1. זיו, איפה קראת על זה?

      בכל מקרה, אם זה נכון, הוויזרדס קיבלו כאן מכה לא פשוטה במהלך הזה.

      אוטו פורטר על חוזה MAX מסנדל את התפתחות הקבוצה קדימה לטעמי.
      בהצלחה להם עם זה הקיץ..

      1. באתר האוהדים של הקינגס אבל שים לב.
        זה בוגדן בוגדנוביץ מפרנחבחצה אולקר ושחקן חמישית היורוליג ואלופ היורוליג ולא בויאן בוגדנוביץ של וושינגטון.

  35. Holly Mother God..!

    איינג' המחושב כרגע מחוויר לצד מורי הנועז.

    אין ספק שהשוק התחרפן והרבה מכך נובע בסוף מהבנייה בגולדן סטייט. "זה מאלץ קבוצות לקחת יותר סיכונים". GM אחד אמר זאת לפני הדראפט.
    שמו דריל מורי.

    עסקה של "חיים או מוות" וכזאת שהייתה גם מאוד מחושבת משני הצדדים. כנראה שהתבשלה מהר מאוד ב-48 השעות האחרונות.

    קליפרס – מקורות טוענים שהטרייד אינו סימן לכך שהם לא רוצים להשאיר את גריפין. מאידך, האם הוא ירצה להישאר?
    בכל מקרה, הם קיבלו תמורה לא רעה שתאפשר להם גם במידת הצורך להעביר אותה תמורת עוד נכסים עתידיים במהלך העונה. תלוי איך יילך להם. אכזבה של הציפיות של ההנהלה – וניתן להתחיל פירוק כבר בדד-ליין. עלייה על הציפיות – ואולי בקיץ הם יאמינו שהם במירוץ בשוק החופשי בקיץ 2018. בכל מקרה, הם וגם פול פעלו בהגינות ראויה לציון – הייתה להם ישיבה אתמול, בה כנראה הם דיברו על סיטואציית יוסטון. נראה שפול לא רצה להשאיר את הקליפרס ללא תמורה, כאשר הם האמינו שפול באמת לא יישאר למרות הכל.

    יוסטון – פרוייקט מעניין ומורכב. בעיקר אם הם רוצים לצרף לשם עוד כוכב. חשוב לציין – לא משנה מה, עדיף להם מאוד שזה יהיה שחקן שטוב בשני צידי המגרש. להיות טובים רק בהתקפה לא יעזור להם בסוף (ראו ערך פיניקס של דאנטוני וגם הקאבס של העונה).
    אני מניח שהם ינסו לצרף את ג'ורג'. הבעייה כאן היא שלעומת הקליפרס, על אינדי אין לחץ מצידו של ג'ורג' על עזיבה לאלתר. החוזה הוא עד הקיץ הבא, לכן ההחלטה הסופית עדיין בידיהם. יתרה מכך, אם בוסטון והלייקרס באמת רציניות לגביי טרייד עם הפייסרס, אני מאמין שהחבילות שהם יכולים להציע בהחלט יותר אטרקטיביות לקבוצה בפתיחת תהליך בנייה מחדש.

    הארדן ופול לטעמי לא קנונים. הם דיברו על המהלך ביניהם. כנראה שדווקא נראה להם נוח שיהיה לצידם עוד מישהו שמנהל את המשחק והם גם ישחקו off-ball לפעמים. שלא לדבר על כך שהם יוכלו גם לנוח ויהיה לקבוצה מנהל משחק שהוא גם אלפא דוג על המגרש.
    אני חושב שזה מהלך שיהיה להם לא פשוט להסתגל אליו, אבל עם הרצון (+ההבנה שאולי רק כך יש להם מה לתת מול גולדן סטייט), באה היכולת.

    וכמובן שאני חייב לגעת בבוסטון בהקשר לכך – ייתכן שבמהלך יעיר את איינג' ממה שרבים חושבים שהיא "קומה נצחית" מבחינת ביצוע מהלכים מצידו.

    אני אישית חושב שהדבר הכי נכון לליגה בכלל, ולא רק לבוסטון ויוסטון, הוא הדבר הבא:

    גריפין וג'ורג' בבוסטון – מבחינה קלאסית, זה יותר הגיוני. מצד שני, ע"פ ההתנהלות בליגה כיום, וורסטיליות וקליעה הן התכונות הקריטיות ולכן בוסטון מעדיפה שני SF שיכולים לשחק 4 בסמול בול (עם היווארד זה סימן שאלה. עם ג'ורג' זה פחות הלך בפייסרס. אבל נגיע לגשר ואז נחצה אותו..).
    היאוורד עם פול והארדן ביוסטון – קשה להאמין שאלפא דור שלישי שם יהיה קל לשילוב. מצד שני, הוא פחות טוב בהגנה מהיאוורד. מצד שלישי, קשה לי להאמין שאינדיאנה תלך לטרייד עם יוסטון. מצד רביעי, תמיד אפשר לערב עוד קבוצה…

    ובנימה כללית לסיום – אם אני איינג' אני לא יכול להתפלל מהר יותר שיגיע ה-1 ביולי כדי לדבר ישר עם היווארד, להשיג ממנו הסכמה ולהוציא ישר לפועל טרייד על ג'ורג'. כי מורי נועז ויכול למצוא קבוצה שלישית עד יום שבת, טרום פתיחת המורטוריום, ולפנצ'ר ככה את תוכניות הסלטיקס במקום.

    איינג' יישן הלילה בעיניים פקוחות 🙂

    1. אגב – גם מילסאפ אחלה אופציה לרוקטס. אבל אני מאמין שהם ינסו קודם להשיג את ג'ורג'.

      כרגע הוא הקלף החזק האחרון שזמין באמת בשוק הטריידים ותזוזה שלו תקבע המון בשוק הקיץ וכך גם קדימה.

  36. קו אחורי מפחיד, הצמיחו ביוסטון.
    בכל רגע נתון מתוך 3 הגארדים המובילים (הארדן, פול, גורדון),
    2 יהיו על הפרקט,
    ואף אחד מהם לא יזדקק להיות על הפרקט ליותר מ-32 דקות למשחק.

    שאלו מה קרה להארדן בפלייאוף האחרון?
    אני חושב שלעייפות יש חלק לא קטן בתשובה לשאלה זו.

    1. מסכים איתך גיא.
      אני בטוח שגם פול יש עומס בקליפרס, כי צריך להודות שמהסופרסטארים בקבוצה הזאת, רק פול ידע ליצור לעצמו מצבים (בלי לזלזל יצר על המידה ביכולת הכדרור של גריפין).

      אני באמת מאמין שהשניים הללו דיברו על היכולת לשחק ביחד וגם העובדה שרק איחוד מהסוג הזה יוכל לקרוא תיגר על גולדן סטייט.
      אבל שוב – ללא שחקנים משמעותיים גם בהגנה זו תהיה במקסימום עוד קליבלנד כמו השנה מולם.
      אני בטוח שדריל מורי לא סיים את המלאכה עדיין.

  37. עוד מנצחת מהטרייד זאת אינדיאנה שפתאום תתחיל לקבל הצעות טובות על גורג שימו לב ששוב בעוד המזרח מנמנם לו ונכון לעכשיו שוב סוללים ללברון גמר במערב לא מפסיקים להתחמש ועד שקבוצה אחת יורדת(קליפרס) קבוצה אחרת מאוד מתחזקת(מיני סוטה)

      1. ממש לא יד מכוונת אבל בעוד כל הזמן הטענה שהמזרח לא מתחזק כי יש את לברון ואי אפשר להדיח אותו אז הנה במערב יש את גולדן ובכל זאת קבוצות מנסות לתת פייט. אני פשוט לא מבין את הקבוצות במזרח ואם בוסטון לא יעשו משהו אני בכלל אשתגע

        1. קראתי שוול אמר שוושינגטון מנסים לגייס את ג'ורג'. לא יודע עד כמה זה אפשרי אם בכלל אבל בטוח יש ניסיונות מאחורי הקלעים, הבעיה העיקרית שהstar power לא מאוזן בשיט וכמעט כל התותחים הכבדים משחקים במערב (וכאילו זה לא מספיק באטלר עבר למינסוטה וג'ורג חולם על הלייקרס). מקווה מאוד שבוסטון יצליחו להנחית איזה כוכב סטייל היאוורד/גריפין/ מישהו שיעשה קצת עניין בקונפרנס השומם הזה.

  38. בקצרה ממש.
    1. לא מתלהב מהטרייד שכן הארדן הסתדר מצוין גם בלי פול השלם קטן מסכום חלקיו .
    2. אם הייתי אוהד ניקס הייתי מרים כוסית ללכתו של משיח השקר

  39. אנחנו בטוחים שלא הולכת להיות חזרה על הפעם האחרונה ששחקן של הקליפרס התכוון לעבור לטקסס? האם אנחנו בדרך לסיפור על איך נעלו את כריס פול בבית בעוד מוריי מפטרל ברחובות ומנסה לתפוס אותו?

  40. יכול להיות שהתוספת של לו לקליפרס יותר משמעותית מאשר האבדן של פול? לא היה להם גיבוי ליום רע של רדיק. נראה לי שסגל כיום כשהאלפא הוא בלייק ובברלי ואוסטין רכזים רדיק וויליאמס נותנים עמדה 3 חזקה ועמוקה ודקר נותן גיבוי לדקות שבלייק נח. שווה סיבוב שני לדעתי (כמובן עם דיאנדרה נשאר)

  41. אמנם הימור, אבל לדעתי יכול להתברר כגאוני. ליוסטון עד אתמול היו חסרים שני סופרסטארים כדי להיות קונדטורית, ועכשיו חסר להם רק אחד.
    אם היוורד או בלייק גריפין מגיעים אליהם הם מועמדים חזקים לגמר המערב, אם במקרה פול ג'ורג מגיע ויש כימיה, אזי הם יכולים להסתכל ללוחמים בלבן של העיניים.
    מצפה לנו המשך קיץ רותח, שיישפך בו הרבה כסף ויעברו בו שמות גדולים.ככל שיותר קבוצות יבנו את עצמם כסופרטים, הלחץ על הלוחמים להשאיר את איגי ולווינגסטון יגדל, גם במחירים יקרים יותר ממה שתכננו.
    לא סתם דוראנט הודיע שהוא יחתום רק בסוף יולי, הוא בוחן את ההנהלה וכדאי להם לעמוד במבחן. זה מדהים כמה כוח יש לו (ולעוד סופרסטארים). הרי לכולם ברור שאם הוא עובר ליוסטון (מה שהוא לא יעשה בחיים, אבל יש לו את האופציה), הם הופכים למספר 1.

      1. אין הבדל מבחינת היכולת של הווריורס להחתים את שאר השחקנים החופשיים שלהם – בין אם דוראנט חותם ראשון או אחרון.

          1. לטעמי, ההבאה של ג'ורדן בל היא בהחלט במקום אחד מהגבוהים שלא יחזור לשם (כנראה שאם אצטרך לבחור מישהו מביניהם, זה יהיה דווקא פאצ'וליה. שנה שלמה שם ועדיין הוא נראה לא קשור בכלל להתנהלות של הקבוצה על המגרש לטעמי. מגי לפחות אתלטי. פאצ'וליה גם לא זה. ובל עשוי לפצות על הפיזיות שפאצ'וליה הביא לשם).

            לצד זה, אי החתמת דוראנט כן מאפשרת בסוף לקבוצה יותר גמישות.
            בסופו של יום, איגי וליווינגסטון עדיין יכולים לעזוב בסוף (מסיבה כזאת או אחרת), ואי החתמת דוראנט לפניהם מאפשרת יותר גמישות בחיפוש אחר מחליפים והחתמתם על חוזים.

            לכן, לא מדובר פה על החתמת הסגל הקיים, אלא השארת אופציות נרחבות יותר לבניית הסגל במידה והדברים לא ילכו כמתוכנן.

          2. "לצד זה, אי החתמת דוראנט כן מאפשרת בסוף לקבוצה יותר גמישות."

            אתה יכול לכתוב את זה גם בפעם העשירית – וזה עדיין לא יהיה נכון.

          3. "בסופו של יום, איגי וליווינגסטון עדיין יכולים לעזוב בסוף (מסיבה כזאת או אחרת), ואי החתמת דוראנט לפניהם מאפשרת יותר גמישות בחיפוש אחר מחליפים והחתמתם על חוזים."

            פשוט לא.

          4. תמיד אהבתי את המגיבים כאן שעונים בציניות ולא נותנים תשובה אחרת, אלא פשוט אומרים "אתה טועה". זה בהחלט סוג האנשים הכי אהוב בחברה שלנו בעולם….

            יש לקבוצה כרגע 65 מיליון תחת התקרה בערך?
            זה אומר שאי החתמת דוראנט וקרי לא חוסמת את התקרה ומאפשרת לקבוצה להחתים שחקנים אחרים במידת הצורך.

            אם זה לא נכון, אשמח לשמוע אותך מסביר בצורה מפורטת ורציונלית מה כן נכון.

          5. ואתה עדיין טועה עידו.

            הווריורס יתחילו את הקיץ מעל לתקרת השכר – קח את זה כעובדה.

            הדבר היחיד שיכול לשנות את זה אם בא לך סתם ללכת על תיאוריות היפוטטיות – , זה אם דוראנט לוקח קיצוץ עוד יותר גדול מזה שהוא כבר הסכים לו – וגם במקרה כזה, הווריורס יצטרכו להחתים אותו קודם כדי להנות מהאפשרות שהוא נתן להם – ולא אחר כך.

          6. כן , כן הבנתי מה שכחתי.
            אתה יודע שיהיה הרבה יותר פשוט אם תסביר מההתחלה את הדברים.
            אני יודע שזה נגד הדת שלך אבל תחשוב על זה.

          7. פאצוליה, מגי ווסט – כל הקו הקדמי שלהם.

            לא יהיה פשוט למצוא מחליפים לכולם בחוזה מינימום. ווסט ומגי נתנו עונה מדהימה, ופאצוליה חסם (נע) יפה מאוד בדקות שהוא שיחק, הוא גם פיצץ כל מה שזז (קוואי) בדרך לאליפות.

            לא הייתי ממהר להיפטר מאף אחד מהם.

          8. השרת, אל תשכח שלא סתם הם הביאו בדראפט עכשיו את ג'ורדן בל. הוא בוודאות הגיע במקום אחד מהם ואני מהמר שזה או פאצ'וליה, או מגי.

            אם אני צריך להשאיר מישהו כרגע, זה יהיה השחקן שיכול לשחק ב-2 עמדות הפנים (רק ווסט מתוך ה-3) ויכול לקלוע מעבר ל-5 סנטימטר מהטבעת (גם רק ווסט מה-3).

          9. רוקי לא יכול להחליף את שלושתם.

            גם אני הייתי מתעדף את ווסט מעל כולם, אם כי לא הייתי מזלזל ביקירו של מנחם.

            פאצוליה הכי זניח מבין השלושה לטעמי.

      2. "מבין קטן-בינוני", מה שעידו ציין הוא הדבר המציאות.

        דוראנט דווקא עושה כאן את "המהלך הגאוני", כי הוא מאפשר לקבוצה שלו להחתים קודם את החיזוק ורק בסוף להתעסק איתו. אני מניח שכך גם קרי יפעל.

        דבר שני, אני מזכיר לך שגם בלי דוראנט זאת קבוצה שהייתה 73-9 ועונה לפני כן הם השיגו את אותו המאזן כמו של השנה.

        דבר שלישי, גם אם כביכול דוראנט היה ברוקטס, לטעמי זאת לא קבוצה טובה יותר מהווריורס. למה? כימיה קבוצתית, עדיין קבוצה שקולעת טוב יותר (קרי ותומפסון הם כל אחד בנפרד מהקלעים הגדולים שהיו בליגה אי פעם, אז ביחד..?).
        והכי חשוב? גם עם דוראנט שם (כביכול..), גולדן סטייט עדיין טובה יותר בהגנה לטעמי.

        בכל מקרה, מדובר כאן על דיון סרק. זה לא יקרה.

        1. למיטב הבנתי,
          תזמון החתימה מחדש של קרי ודוראנט לא משנה את יכולתה של גולדן סטייט להתחזק, או להחתים מחדש את לווינגסטון ואיגודאלה.

          לגולדן סטייט יש זכויות בירד על לווינגסטון ואיגודאלה, ומעבר לכך, יש לה אפשרות לחוזי מינימום, ולחוזה אחד של 5 מיליון.

        2. אהלן גיא.

          עניתי בדיוק למעלה לדדי על כך.

          אני מאמין שהמהלך הזה הוא לא בהכרח בשביל לאפשר לקבוצה החתמות של מה שקיים, אלא להשאיר את האופציות להחתים שחקנים אחרים לקבוצה, במידה והתוכנית הנוכחית (להחתים את הסגל הקיים להארכת חוזה) לא ייצא לפועל כמתוכנן.

          1. חוקי השכר לא כל כך פשוטים.
            גם אם קרי ודוראנט עדיין לא חתמו על חוזה חדש, יש עבורם קאפ הולד שנחשב כחלק מתקרת השכר.
            בשביל "להשתחרר" מהקאפ הולד, קבוצה צריכה לוותר על הזכויות שלה על אותו שחקן,
            ולכן לא נוצרת גמישות בגלל תזמון החתימה.

          2. תודה רבה גיא.
            הנה לו אדם שכן מועיל לחברה בגישה שלו.

            ומאידך, אבל זה עדיין לא נותן הסבר מדוע דוראנט יחתום על חוזהו רק מאוחר יותר ביולי.

            תהיות על כך יש לך?

          3. אני מנחש שדוראנט רוצה לראות שגולדן סטייט אכן משתמשים ב-"הנחה" שהוא נתן להם על מנת לחדש את החוזים של לווינגסטון ואיגודאלה.

            הרי הסיבה בגללה הוא לא לוקח מקסימום, אלא את ה-120% מהשכר של העונה שעברה היא שבשביל המקסימום, גולדן סטייט היו צריכים לוותר על הזכויות של איגודאלה ולווינגסטון.
            (לא שזה פער כל כך גדול…)

    1. אם אתה אוהד של הסלטיקס, אתה אמור בעיניי להתפלל דווקא על הגעה של ג'ורג' לסלטיקס. לפחות אם הדיווחים על המגעים בין הסלטיקס והפייסרס נכונים.
      אם היווארד לא מגיע, אז באפשרותך להביא את גריפין (שמבחינת ההרכב הקלאסי, הוא התאמה טובה יותר לקבוצה). ייתכן גם שהוא יהיה זול יותר.

      ומאידך,. לג'ורג' לא יהיה לך תחליף כרגע בשוק. גם מבחינת המחיר הנמוך יחסית שניתן להשיג אותו (אני די בטוח שבוסטון לא מעבירה שום חלק מה-CORE העתידי שלה: בראון, סמארט, טייטום והבחירה של ברוקלין).
      יתרה מכך, ג'ורג' הוכיח את עצמו כשחקן בשלבים המאוחרים בפלייאוף והוא בוודאות יכול לעמוד במאצ'-אפ מול לברון. הוא סטאר פאוור אמיתי ומעטים יטילו בכך ספק. על היווארד עדיין קיימת עננה של "חובת ההוכחה". גם אחרי שנה כזאת. בסופו של יום, הוא הוביל התקפה של יוטה. קבוצה נחמדה וצעירה, שנחשבת לכח עולה כרגע במערב (אם הוא יישאר), אך לא יותר מכך. אפילו מעל תומאס לטעמי העננה הזאת פחות דומיננטית. והוא מושמץ אינסופף לגביי המגבלויות שלו (הגובה, ההגנה שמושפעת מכך באופן כזה או אחר…).

      שורה תחתונה – אתה לא רוצה את ג'ורג' שם.
      תקווה שזה יהיה אנתוני.

      1. לא מאמין בפול ג'ורג' בקונטנדורית, יותר מדיי אגו בשביל משחק קבוצתי. הייוורד לעומת זאת תפור על הסלטיקס וישתלב שם נהדר בתשבץ שאיינג' בונה. אני מעדיף בהרבה את מילסאפ והייוורד מאשר גריפין וג'ורג'.

  42. According to SportsCenter's Michael Eaves, Paul had begun to resent Rivers because he, along with other Clippers players, thought the head coach was coddling his son, guard Austin Rivers.

    "It led to resentment within the locker room, which often played out during games," Eaves wrote. "One of Paul's biggest contentions with Doc was that Paul, and other players, felt Doc treated Austin more favorably than other players. He would yell at guys for certain things during games and practices but not get on Austin in the same manner for similar transgressions."

    Along those same lines, Paul reportedly became fed up with Rivers—who is also the team's president of basketball operations—when he nixed a trade last season that could have landed the Clippers Carmelo Anthony.

    "New York offered Carmelo and Sasha Vujacic to the Clippers in exchange for Jamal Crawford, Paul Pierce and Austin Rivers, a deal to which Rivers ultimately said no. That event led Paul to feel that keeping his son on the roster was more important to Doc than improving the team."

    Citing a league executive, Eaves reported Paul now "despises" Rivers because of how those situations were handled.

    1. אני מניח שרבים לא מופתעים מכך. אולי רק לגביי "עוצמת" החיכוך.

      אני בהחלט לא מגלה לך את אמריקה כשאגיד זאת – אבל אבא ובן באותה קבוצה מקצועית, ועוד במצב כזה של בן שחקן ואבא מאמן + נשיא הקבוצה, הוא מורכב

      אני לא אופתע שבמידה וזה נכון, שרדיק וגריפין בהחלט לא נשארים אחרי הטרייד על פול.

      עכשיו זה המבחן האמיתי של המועדון הזה בהתגלגלות החדשה שלו לאחר קנייתו ע"י באלמר מסטרלינג. לפחות כרגע, זה מתחיל להיראות שהלייקרס עומדים לעקוף אותם בסיבוב. ייתכן שכבר מהעונה.

    2. אם הדיווח הזה נכון, כריס פול צודק 101 אחוז. זה היה טרייד שנותן לקליפרס במתכונת הקיימת סיכוי אחרון להיאבק על התואר, עם כרמלו אנתוני בעמדה 3.
      הסירוב של דוק ריברס לטרייד הזה, כדי לשמור על הבן שלו, היא ניגוד אינטרסים מהסוג החמור ביותר, שפועל נגד הקבוצה והאוהדים שלה.

    1. רק ב-1 ביולי.

      כרגע זו הסכמה בעל פה.

      זה טרייד שעוד צריך להחתים את פול על חוזה ואז להעביר את כל השחקנים בצורה חוקית.

      אני מודה שאיני בקיא לעומק בעניין הספציפי הזה של איך ההשתלשלות של האירועים הופכת את המהלך לחוקי, אבל זה פחות או יותר בהסתכלות ברמת המאקרו.

    2. אין בעיה לבצע טרייד אפילו היום.
      אי אפשר לבצע טריידים בין 1-6 ליולי.

      אבל ליוסטון יש עוד עבודה לעשות כדי להשיג חוזים לצרף לעסקה.
      כמו שהיא דווחה – העסקה לא יכולה להתקיים מבחינת חוקי שכר, וכבר יצא דיווח שגם הארל בדרך לקליפרס.
      זה עוד לא מספיק וכאמור עוד יצטרכו לקרות כאן עוד כמה תמרונים של מורי.
      סביר להניח שהוא יצטרך לחכות עד ל 6.7 כדי ליצור חבילת שכר שתתאים.

      1. זה מידע מאוד מעניין וקריטי שהתקשורת, ברובה, לא מציגה אותו.

        כנראה שזה חלק מהסיבה למה הקבוצה הביאה כבר 2 שחקנים תמורת כסף לקבוצה?

        1. יש לזה פוטנציאל להפוך לעסקה עמוסת חוזים. מעניין כמה מהם יהיה לא מובטחים לפני יולי, כי אם המספר יתחיל להיות גבוה מדי בקליפרס, יצטרכו לקרות שם עוד עסקאות.

  43. בואן פורסם אתמול שהסלטיקס מעוניינים בהייוורד וג'ורג' אך זה תלוי בהעדפה של הייוורד את הסלטיקס.

  44. מהלכי סלארי קאפ של 2 הקבוצות מהיום:

    טים קוורטרמן, דרון הילארד וכנראה ראיין קלי הגיעו ליוסטון – חוזים לא מובטחים שתופסים מקום

    פול פירס שוחרר מהקליפרס – צעד שמפנה מקום בסגל

    סביר שהטרייד יקרה שקוורטרמן, הילארד, קלי, הראל, בברלי, דקר ולו וויליאמס מעורבים על פול ככה שזה מסתדר מבחינת משכורות. הקליפרס יוכלו לשחרר את ה-3 הראשונים

  45. נו עכשיו אתם מבינים למה הקליפרס זאת הבדיחה של ל.א ואף אחד לא מתייחס אליה ברצינות?
    גם אם הלייקרס היו 2 עשורים רצוף בתחתית הליגה בלי בחירות דראפט ועם המנקה רצפות בחמישייה הם עדיין ייחשבו לפרנצ'ייז מצליח יותר.

    הדומינו של הקליפרס התחיל לקרוס. בלי כריס פול גריפין וג'ורדן הם 2 גופות בצבע. ספק אם יגיעו לפלייאוף למרות התמורה הטובה.

  46. אז אחרי הטרייד המזעזע של באטלר קיבלנו את הצד השני וכנראה שזו התמורה הטובה ביותר שיכלו לקבל על CP3.
    מה שיהפוך את המחיר של פול ג'ורג' ליקר יותר.

    אני לגמרי אבין מהלך של אינגראם תמורת גורג'.
    הלייקרס יהיו חייבים להשיג אותו כי ממילא הם יושבים על אותה משבצת.
    אם גורג' יגיע לקבוצה שהיא לא הלייקרס הוא לא יחכה לה בקיץ הבא.

    מקווה מאוד שהם אגרסיביים בעניין.
    אם הדיווח שהלייקרס הציעו את קלרקסון רנדל ו 2 בחירות סיבוב ראשון תמורת ג'ורג' הוא נכון, אני לא רואה איך אינדיאנה יוותרו על אינגראם.

    וזה לא רק שפול ג'ורג' יבוא, זה יאמר בוודאות שהלייקרס יחתימו עוד שחקן לפחות ברמתו.

    הכל או כלום

      1. כי בשורה התחתונה – אלו שני שחקני רוטציה/ חמישייה סבירים + ושתי בחירות שעשויות מאוד להיות בסוף הלוטרי במקרה הטוב.

        כאשר הם בינתיים אוספים הצעות, המהלך של פול עכשיו יגרום לקבוצות להציע על ג'ורג' יותר.

        סתם לדוגמא, הם יכולים לסחוט מהסלטיקס יותר ממה שהלייקרס הציעו כאן. כולל עם יכניסו לתמונה את אינגראם (מה שלטעמי צפוי לא לקרות, אבל אחרי היום כבר אין לדעת…).

        ייתכן מאוד שגם מפורטלנד או מטרייד יצירתי שיוסטון תצליח לרקום (והיא יודעת לרקום כאלו) הם ישיגו יותר.

        בסופו של יום, הליגה נמצאת עכשיו בכאוס לאור הדומיננטיות הצפויה של גולדן סטייט. קבוצות נדרשות לבצע מהלכים נועזים ולבחור אחת משתי דרכים הפוכות לחלוטין – בנייה לטווח ארוך מאוד, או לנסות לבנות עוד קבוצת כוכבים בליגה (מאפשרויות דלות בהחלט) ואולי להצליח לקרוא תיגר על הווריורס. במצב כזה, אינדיאנה כנראה יודעים מה הם עושים והם צודקים – מישהו כאן ישלם בסוף לא מעט על ג'ורג'. בעיקר אחרי המהלך על פול היום.

    1. האמת שהייתי בטוח שאינגראם תמורת ג'ורג' מהלך מתבקש אבל אחרי הטרייד על ראסל קשה לי לראות את זה קורה.
      לדעתי בהחלט יש סיכוי אבל שהלייקרס יאבדו את ג'ורג' אם איינג' יגדל ביצים.

      1. זה אחד ה-"אם" הכי גדולים שיש כרגע בליגה.

        מה שכן, אם גם איינג' פתאום שובר את הכלים ועושה טרייד, אני חושב שהליגה תאבד את זה.

        כי אם אפילו איינג' כבר לחץ על הכפתור, אז זהו….זה פתיחת הגוג ומגוג. כאוס מוחלט….

        1. אני אישית די בטוח שאיינג' ילך על ג'ורג' אחרי החתימה של הייוארד, כמו שאמרתי בפודקאסט עם יונתן. הוא חייב לעבוד לפי סדר מהלכים מסויים כדי שזה יסתדר עם התקרה. בגלל זה גם אינדיאנה מוכנה לחכות.
          ואם איינג' רוצה, הוא יכול לעשות כל טרייד בליגה ואין אף אחד שיכול לעצור אותו.

          1. אפלטון, אני גם כמוך וחושב שהפייסרס מחכים לסלטיקס לעשות את המהלך הראשון לטעמה (אגב, אני אומר כאן ראשון זאת – אל תתפלאו אם בוסטון תנסה בסוף ללכת על גריפין במידה והוא יתגלה כאופציה טיפה זולה יותר).

            השאלה כאן אפלטון היא – האם אינדי באמת תחכה?

            השוק כיום נכנס למהלומה. אף אחד לא ציפה את זה.
            וזה משנה לא מעט…כי זה עוד קבוצה שרחוקה עוד סטאר אחד מלנסות לקרוא תיגר מול הווריורס. זה דוחף קבוצות כמו הקאבס והסלטיקס להתחיל לחשוש במעט וזה עלול להביא לקבוצה מסויימת למצמץ ולהציע יותר.

  47. קודם כל מפתיע אותי שזה הגיע בתצורה הזאת. קליפרס הרוויחו תמורה יפה למה שהיו יכולים להפסיד בלי כלום. הרוקטס גם לא וויתרו על יותר מדי, אבל איבדו כמה נכסים חשובים לטרייידים נוספים. בכל מקרה אבל חייבים להשיל עוד שכר כדי להביא את השם הגדול השלישי. לדעתי אם פול הגיע, סיכוי סביר שיגיע גם כרמלו. כנראה לא בביי אאוט כי הרוקטס חייבים להוריד משכורות. מניח שאנדרסון יעבור, אולי בדיל עם קבוצה שלישית, והשאלה הגדולה אם יהיה אפשר להשאיר את גורדון, מה שאני לא בטוח לגביו.

    1. אני חושב שה-חלום של יוסטון כן יהיה ביי-אאוט של אנתוני, כי אז זה משאיר עוד מקום לעסקה נוספת, כאשר יש אולי תקווה מסויימת לא להחתים את אנתנוי מעבר ל-MLE (שכנראה יש לזה כיום שם אחר ב-CBA החדש).

      בכל מקרה, התסריט הריאלי הוא כנראה כן לנסות לרקום טרייד והאמת היא שאני דווקא הייתי מנסה לברר קודם לגביי מילסאפ. ההתאמה שלו בקבוצה תהיה הרבה יותר מועילה לטעמי. הוא יכול לקלוע מה-3, כך שהתכונה העיקרית שמאבדים באנדרסון מתקזזת. אך לצד זה, הוא גם מציע הגנה טובה ושחקן שבתור אופציה שלישית יכול לתפקד מצויין. אם אנתוני מגיע לשם, זה בטח לא יהיה פשוט לשלב את הכל יחד.
      ומאידך, אם הייתי חלק מהנהלת הליגה, חיבור של אנתוני לרוקטס היה יותר טוב בעיניי, בגלל פוטנציאל השיווק.

      לטעמי, מילסאפ צריך להיות האופציה כאן. הוא כנראה גם השחקן שיהיה קל יותר להשיג אותו. ג'ורג', לעומת זאת, הוא שחקן שלטעמי הרוקטס יצטרכו קבוצה שלישית בשביל להצליח לרקום עבורו טרייד שאינדי תסכים לבצע עליו. אם הייתי אוהד של הרוקטס הייתי סומך על מורי שהוא יעשה כל מה שניתן כדי להביא עוד שחקן לצד הצמד החדש ביוסטון.

      בשורה התחתונה – האופציות שיהיו הכי טובות/יתרמו הכי הרבה הם מילסאפ או PG13. האופציות הריאליות לטעמי – מילסאפ או אנתוני.

    2. אגב אפלטון, סתם הצעה מופרכת שלי – טרייד משולש של יוסטון,ניו יורק ופורטלנד יכול לעבוד לדעתי ואף יתרום לכולם.

      אנתוני לרוקטס, אנדרסון ואריזה לפורטלנד, אלן קראב ומייארס לאונרד לניקס.

      סתם מנק' המבט שלי –

      יוסטון: מקבלת את הצלע השלישית לפאזל שלה.

      פורטלנד: נפתרת מחוזים ארוכי טווח אצלה + שני שחקני חמישייה שיתאימו לאיזון של הסטארים שלה (אנדרסון הסטרץ' 4 לצד נורקיץ' ואריזה בתור ה-שומר בחמישייה הזאת שיהיה בד"כ על השחקן הכי טוב מהצד השני).

      ניו יורק: נהיית צעירה יותר, משיגה שני שחקנים שאולי הם בעלי פוטנציאל טוב קדימה. הבעייה כאן הם החוזים המזעזעים שלהם ואין יותר את ג'קסון שייקח שם החלטות הזויות כאלה ברצון.

      בכל מקרה, אולי החוזה של אנדרסון הוא לא הדבר הכי קל להעברה, אבל הוא, בתור נכס לקבוצה, מציע את מה שרבים מחפשים כרגע בשוק. ולצד זה, אריזה שחקן שיכול להיכנס נהדר בכל חמישייה שצריכה טיפה יותר איזון בה, כי הוא מציע טיפה מהכל כרגע.

      אפשר בהחלט לרקוח כאן עוד מזימה, אבל זה לא יהיה נעים כל כך…אם אני מורי זה לא יהיה פשוט. מצד אחד, הבאת אנתוני/ג'ורג' זה בהחלט נראה ומרגיש כמו הוספת סטאר פאוור. מצד שני, יש חור עצום ב-4 והשוק הקיץ לעמדה הזאת די דל. ברם, הבאת מילסאפ, למשל, עשוייה להיות נכונה ותיצור יותר איזון בחמישייה, כאשר לצד זה, השוק הקיץ של שחקני 3 מגוון ורחב יותר. אבל…מילסאפ הוא לא ג'ורג' או אנתוני (מבחינה התקפית ושיווקית).

      יהיה מאוד מעניין לעקוב

  48. יוסטון יכולה לבנות קבוצה חד פעמית לאליפות. פול וארדן יכול להיות שילוב מעולה הארדן יתעסק פחות בכדרור וניהול משחק וישאיר זאת לפול ויחדור לסל יותר ויהיה פנוי יותר לשלשות כאשר פול חודר זה יכול להיות ציוות מעניין. יוסטון חייבת להביא 3 טוב האופציות הכי טובות מבחינתה הם איגודלה וגורדן היוורד עם אחד מהשניים חותם ללא ספק זו הצהרת כוונות. כמובן שחייבים גם 4 טוב גריפין אופציה טובה אבל די נראה שהיתייאש מפול ולא ירצה לבוא אבל פול מילסאפ שחקן חופשי ונראה לי שזו אופציה טובה. אפשר להוסיף סנטר טוב לא בהרבה כסף (גם ליוסטון יש גבוהים בעמדה 5 מתאימים ) ויוצרים קבוצה הגנתית מפחידה שיכולה לתת פייט לסאן אנטוניו וגולדן במערב. כמובן גם פול גורג אופציה ויש דיבורים על כך אבל זה נראה לי לא רלוונטי כי ליוסטון אין משהו להציע לאינדאינה בטרייד לעומת בוסטון או קליבלנד. סאן אנטוניו חייבת לצרף את לאורי שהוא שחקן חופשי הוא בדיוק מתאים לסגנון המשחק שלה בנוסף גם גריפן אופציה טובה ואז צריך לעשות טרייד על אולרדג כדי שיהיה מקום בשכר

    1. דביר, אבל איפה כל זה ייכנס מתחת לתקרת השכר?

      הם עוד מרכיבים את הטרייד על פול מבחינה חוקית…!

      בוא נהיה ריאלים – שחקן MAX מהשוק החופשי לא מגיע. END OF STORY.

      האופציות שיש לקבוצה כרגע, ולטעמי הם ריאליות, יהיו מילסאפ או אולי ג'ורג'. אבל לגביי האחרון הם יצטרכו כנראה עוד קבוצה בעסקה שתעביר לאינדי נכסים, כי אלו שיש כרגע ליוסטון להציע לא יעניינו כנראה את פריצ'ארד (אם הוא סירב להצעה האחרונה של הלייקרס, אין לרוקטס מה להציע להם באופן ישיר שהוא עדיף).

      אגב, הבאת איגודלה לא מקרבת אותם לאליפות לטעמי. איך הבאת שחקן ספסל "זקן" של האלופה מקרב אותה לאליפות, כאשר אצלה הוא ככל הנראה יפתח?

      הם צריכים (וכנראה גם יעשו כך) להתמקד בטרייד – PG13, או מילסאפ או אנתוני.

  49. טוב הסבר קצר על הטרייד שהרבה ממנו עוד נלמד בימים הקרובים. משהו שאנליסטים בליגה מכנים מאסטרפיס של מניפולצית תקרה.
    בגדול הרוקטס שולחים בטרייד נכון לעכשיו: בברלי, דקר, וויליאמס,ווילטג'ר, הראל וליגינס (מהקאבס), הילארד (מדטרויט), בחירת 2018 (מוגנת טופ 3) ו600,000 במזומן.
    חוץ מזה הרוקטס החתימו 3 שחקנים עם חוזים לא מובטחים כדי לעלות מעל התקרה ולהקל על חריגות.
    יוסטון צריכה לעבור מעל התקרה ולהגיע למספר של 17,868,827 מיליון כדי לבצע את הטרייד.
    עכשיו זה עוד מסתבך, ואני לא בטוח שאני מבין את הניואנסים של הטרייד שקשורים בשינויים בcba שיכנסו ב1 ביולי.
    רוקטס קונים מלא שחקנים עם חוזים לא מובטחים בשכר מינימום ולהעביר אותם לקליפרס כדי שהטרייד יוכל לעבור (והקליפרס יחתכו אותם). עכשיו זה מהלך שהיה חייב לקרות לפני ה1 ביולי כי אז יכנסו לתוקף חוקים שבהם לא יהיה לחוזים כאלו ערך בטרייד.
    יחד עם זה יש ליוסטון 3.5 מיליון דולר שהם חייבים להשתמש עד ה1 ביולי מallocarion money. אחרי זה לא ניתן יהיה להשתמש בכסף הזה כערך בטרייד.
    בקיצר עשה מלא תחמונים, אם סטרן היה כאן יש מצב שהיה פוסל עוד טרייד על פול.

  50. Gordon Hayward’s free agency schedule is starting to take shape. The All-Star forward will meet with the Utah Jazz on Monday, two days after the moratorium begins, multiple sources told The Tribune on Wednesday.

    אם מישהו ציפה ל-BOOM על היום הראשון במורטוריום, ככל הנראה עדיף שלא יצפה זאת ע"י החתמה של היווארד.
    אם הוא נפגש עם הג'אז ביום שני זה אומר שההחלטה תהיה הכי מוקדם ביום שני (מה שלא צפוי לקרות, כי כנראה שהפגישות עם ההיט והסלטיקס יקרו בהמשך אותו שבוע).

    בפועל מה זה אומר? אם אתם אוהדי סלטיקס, תהיה מודעים לכך שייתכן שלא יהיו תזוזות מכיוון המועדון בערך עד סוף השבוע הבא – זה בערך 10 ימים בהם קבוצות אחרות יכולות לנסות לשכנע את אינדיאנה שההצעה שלהם אולי טובה משל הסלטיקס. מה שכן, לטעמי כרגע יש סיכוי שיש שקט תעשייתי מאינדיאנה כי הם מעדיפים עסקה עם בוסטון ומעדיפים לחכות בשבילם את ה-10 ימים האלה. אולי כן, אולי לא. זאת דעתי לפחות.

    1. גם הייוורד וגם ג'ורג'? איך זה יעבוד בדיוק? יסתום את כל הקו האחורי של בוסטון. זה חייב להיות אחד משניהם ועוד פאוור פורוורד (מילסאפ, גריפין, איבאקה) אולי אפילו די ג'יי אבל שתי שחקנים שמשחקים בעמדה 2-3 לבוסטון שגם ככה משופעת בשחקנים בעמדות האלה? לא נראה לי

      1. גולדן סטייט פחות או יותר עושה את זה. זה מאוד אפשרי. היווארד או ג'ורג' יכולים לשחק לצד תומאס או ב-4 בסמול בול.

          1. אם היה לי כוח הייתי מביא פה קישור לתמונה הידועה ההיא של רנדי (אבא של סטו) מסאות׳פארק.
            דמיינו שאתם רואים אותה.

  51. הקינגס לא ישוו אץ ההצעה אל בן מקלמור והוא יהיה שחקן חופשי.

    בוגדן בוגדנוביץ יקבל 3 שנים 36 מיליון מה שנראה קצת גבוהה מידי, אבל זה זמנים טובים בקינגס הם היו קצת פחות מ70 מיליון מתחת לתקרת השכר.
    בסיטאוציה ובמזל קצת אחר כספי יכל להתעשר, קצת חוסר מזל…

  52. זה מה שכיף בליגה הזאת, תמיד יש משהו מעניין לעקוב אחריו, גם ל מי שחושב שהאמנות סגורה..
    נראה קצת שהדיבורים על הסופר טימס הגיע גם קצת לשחקנים, אני מחכה לעודד העברות בומבסטיות!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט