מעורב הופס וטניס ליום רביעי / מנחם לס

1. כאילו בהזמנה מיוחדת לדוק בשלבי התבגרותו!

*

*

זאת לא הפעם הראשונה. המגזין היקרתי לאופנה VANITY FAIR צילם שחקניות קולנוע מפורסמות צעירות בהריון בפוזה דומה. אבל 'האשה שלי' סרינה ויליאמס היא הראשונה אי פעם בין הספורטאיות.

בעקבות התמונה (וגם לדבר על ספאו החדש) ג'ון מקנרו הוזמן לריאיון ב-NPR. הנה:

2. ג'ון מקנרו: "אם סרינה שיחקה בגברים היא היתה מס' 700"

*

*

3. ג'ון מקנרו: "אני לא אתנצל. אין לי על מה להתנצל! אני הייתי מנצח אותה היום!"

*

*

מנצח ה-7 המייג'ורס בטניס ג'ון מקנרו אמר בריאיון ל-NPR שסרינה היא "השחקנית הגדולה בין הנשים בכל הזמנים", אבל משהו דחף אותו להמשיך ולומר "אבל אם היא היתה משחקת בטור של הגברים היא היתה במקום ה-700". הוא המשיך: "אני לא אומר שלא יגיע היום שנשים תנצחנה גברים, אבל היום הזה עדיין לא הגיע".

לפני כמה חודשים הוא אמר "ככל שהיא נהדרת, הייתי מנצח אותה היום".

כל השיחה עמו התחילה על נושא צילומי נשים גברים בערום במגזינים השונים בגין ההוצאה החדשה של ESPN עם תמונת הערום של אייזיה תומאס. הוא כמובן לא הראשון. ESPN MAGAZINE יוצא עם הוצאת ה-"BODY" כבר כמה שנים:

*

 

.

*

הריאיון היה גם חלק מספרו החדש של מקנרו "BUT SERIOUSLY". אז הוא השתמש ב-"בכל הרצינות" לומר

 if Serena played on the men's circuit she'd be "like No. 700 in the world."

"That doesn't mean I don't think Serena is an incredible player. I do, but the reality of what would happen on a given day is Serena could beat some players, I believe, because she is so incredibly strong mentally," McEnroe said.

"But if she had to just play the circuit — the men's circuit — that would be an entirely different story."

אבל כשהוא כנראה 'הרגיש' שהוא אמר דבר שלא היה צריך לומר, הוא סיים:

Forget tennis players. With Serena Williams' 21st Grand Slam title in hand,  she might be the greatest athlete of the past 100 "years..

תגובת סרינה? "הייתי מעדיפה אילו ג'ון מקנרו היה מדבר על עובדות, ולא על מה שפורח לו בראש"

4. הלייקרס מצאו שחקן הקולע 58 מ-58

לא מאמינים? הכנסתי את הקליפ להוכחה!

לא סתם 58 מ-58. אבל בסיבוב מסביב כסאות, מהבריכה, מדאונטאון. אלוהים עשה BLESSING גדול על הלייקרס. ברך אותם בשחקן שיימלא את 'סטייפלס סנטר' כמו פעם עם כל היפים והיפות, ויחזיר את השואו-טיים שהלך איבוד כמו כוכב הלכת בירבוליק32Q  שנראה פעם מעל המושבה (אולי כבר עיר) גדרה בערב בהיר אחד ופתאום, פוווף… נעלם מהשמיים כאילו לא היה.

אני מאמין שההר יוליד עכבר, אבל ניתן לילד ולאביו צ'אנס לתקוע יתד במורשת הלייקרס.

*

*

5. אייזיה טוד – הכוכב הבא

*

עכשיו מתחילים לדרג את השחקנים כשהם בכיתה ט'. הטוב שבהם?

אייזיה טוד. אומרים על הפאור פורוורד הזה שהוא "ללא ספק הדבר הבא". כל אוניברסיטה השווה להיקרא 'אוניברסיטת כדורסל' מקנטקי ועד דוק, ודרך מישיגן סטייט, קנזס, והרווארד (הוא תלמיד מצויין!) כבר בקשר איתו. איזה מין קשר? סימכו על אוניברסיטאות הכדורסל הללו (מאז ג'רמי לין גם הרווארד הפכה לאוניברסיטת כדורסל!)

השנה שלפניהם, שנת 2019 (כיתה י') היא "שנת השוטינג גארדים". בין 25 הטובים ביותר של ESPN ישנם 7 שוטינג גארדס, והם כולם נמצאים בין ה-15 ראשונים ברשימה. הטובים שבינהם הם ג'לן קרין, קיירי וולקר, ג'לן ג'ונסון, וג'דן ספרינגר. אני מרשה לכם לרשום את השמות, לשים את הפתקאות תחת הכרית, ובדראפט של 2021 נחזור לדבר.

6. עכשיו אני עם שיקגו

Chicago Bulls

זאת אומרת, לקח להם 15 שנה להרוס פרנצ'ייז. עכשיו השאלה היא כיצד בונים אותו מחדש?

אני יודע בדיוק מה שכתבתי על שיקגו שלשום. אבל כשדדי כתב אתמול ב'תגובות' שהטרייד  שהם עשו על ג'ימי באטלר הוא אחד הגרועים אי-פעם – והרי גם אני דרגתי אותו כאחד הטריידים הגרועים –  ישבתי ועשיתי חושבים:  איך זה שדדי ואני יודעים מה שמנהלי הבולס לא יודעים?

אני לא מחדש מאומה לאף אחד מכם כשאני אומר שלכל קבוצת NBA ישנו צוות מוחות המכיר ויודע מה הולך בשטח ובקבוצה טוב יותר מכל אחד מאיתנו. כמובן שגם לנו יש מוח חושב, וכמה מאיתנו תוהים על צעדים שנעשו (ונעשים) ,ולעתים אנחנו צודקים אפילו יותר מהם כי ברור לכולנו שבכל בחירת דראפט ובכל טרייד ישנו הימור. דברים שאין לדעת למפרע, אלא רק לעשות הימור הגיוני.

אז ישבתי וחשבתי: מה עבר בראש של הבוסים של הבולס כשהחליטו לעשות טרייד על ג'ימי באטלר?

יצאתי מנקודת הנחה שאין כל דרך שהבולס יהיו טובים יותר בעונה הבאה מאשר בעונה שזה עתה נגמרה אם ג'ימי היה נשאר. הם היו חייבים לבנות ע"י הריסה, אבל הריסה שיש בה פוטנציאל לבנייה חדשה. אני אוהב את ג'ימי באטלר ולדעתי עוד נשמע ממנו רבות, אבל זה לא היה קורה בבולס.

עכשיו יש להם צעירים בעלי פוטנציאל בשמיים שלא נוצל במינסוטה – זאק לאביין וכריס דאן, ואיתם הם קיבלו את בחירת מינסוטה, לאורי מרקנן. אתם יודעים שבגדול אני לא מת על וונילים אירופאים. אבל היו יוצאים מין הכלל, ובראשם דירק נוביצקי. ובכן, כל מה שקראתי היום על הפיני הזה שסיים שנת לימודים באריזונה גורם לי להאמין שיש כאן סיכוי למשהו קרוב לנוביצקי, ואולי קריסטאפס פורזינגיס (נמוך בכמה סנטימטרים) חדש בליגה. הוא בגובה של נוביצקי (2.13 מ').

כמו נוביצקי הוא מסוגל לקלוע מכל מרחק, ולשים את הכדור על הפארקט ולשלוט בו. עד שהגיע לאריזונה הוא לא שיחק אף פעם כפי שהיה צריך לשחק. עם השליטה בכדור והקליעה שלו, השתמשו בו כשוטינג גארד גבוה. באריזונה ידעו מה לעשות איתו: הוא סיים את העונה עם 15.6 נק' ו-7.2 ריב'. הוא שחקן המסוגל לקחת שומר גבוה ולבלבלו בכדרור ואפילו קרוס לג, והוא יכול להיות אש חמה ביותר בפיק-אנד רול. וכמובן הוא יכול לשלשל שלישיות בין הטובים בליגה מעל 2.13 מ'.

האם אני מנסה לומר שהוא טוב כג'ימי באטלר?

בוודאי שלא.

אבל עם MCW, ג'ריאן גראנט, דנזל וולנטין, אנטוני מורו, וכמובן עכשיו זאק לאביין, אולי ג'ימי באטלר יחסר פחות משחושבים כשהפוינט גארדים רונדו ראז'ון, כריס דאן, ואייזיה כנען אני יכול לראות כל מיני קומבינציות שתעבודנה, ובפרונט ליין יש מספיק גובה, כישרון, וקליעה להתחיל בבנייה של קבוצה אחרת לחלוטין משהיתה עם ג'ימי. את דוויין ווייד אני לא מחשיב יותר. לדעתי נגמר לו הסוס. לרונדו אני עדיין נותן צ'אנס, אבל בבולס יכולים לעשות זאת בלעדיו.

Chicago Bulls Roster

גם למינסוטה הטרייד היה מצויין כי עם השלישייה קרל אנטוני טאונס, אנדרו ויגינס, וג'ימי באטלר, אני יכול לראות הרבה דברים טובים קורים שם.

.

Chicago Bulls.
ג'ימי באטלר – לשיקגו הוא לא יכול היה לעזור יותר!
Chicago Bulls

זאק לאביין – אני אוהב את השחקן הזה!

לשיקגו ישנה אפשרות ליצור פרונט-ליין מפחיד. אני מתחיל לחשוב שהטרייד של ג'ימי באטלר לא רק שלא היה רוע, הוא הביא לשיקגו סיכוי לבנייה מהירה ורצינית. לא כל כך בגלל לאביין ודאן אלא בגלל  מרקאנן.

ג'ימי באטלר הוא שחקן הרבה יותר טוב ממרקאנן (באופן יחסי לעמודתיהם), אבל אני מתחיל לחשוב שלבולס הווניל הפיני הזה יכול להיות חשוב יותר, ויעיל יותר, והוא רק בראשית דרכו. לך תדע אם לא יתפתח כאן דירק נוביצקי חדש.

7. עם ג'ייסון טאטום בקבוצה, על מי הולכים – גורדון הייווארד או בלייק גריפין?

 

גורדון הייווארד לא ישחק ביוטה. בקשר לבלייק, אני לא בטוח מה מתחולל בראשו.

אבל הנה שאלה: מאחר ולדני איינג' יש כסף תחת הסף, ויש לו את ג'ייסון טאטום, על מי עליו ללכת אם שניהם מוכנים לבוא?

ההחלטה תלוייה באיזה סוג של שחקן הוא הטאטום הזה ומי יתחבר איתו טוב יותר מבלי שהאחד ידרוך על רגלי השני…

בדוק הוא הצדיק את דירוגו בין חמשת התיכוניסטים הטובים ביותר שהוא נושא עמו כבר מכיתה י'. ה-2.03 הזה סיים עונה בדוק עם 16.8 נק' למשחק, 7.3 ריב', ו-2.3 אסיסטים. הוא כמובן שחקן WING עם מוטת ידיים של 2.10 מ' והוא אחד האתלטים הטובים ביותר בדראפט בין כל הפורוורדים או הסנטרים. יש לו צעד ארוך ביותר המזכיר קצת את הגריק פריק, והוא יכול לעבור מגרש שלם בכמה צעדי ענק.

הוא בעל כתפיים רחבות מאד למבנה גופו, והוא שחקן המסוגל לשחק סמול בול מספר 4, אבל מקומו הטבעי הוא כ-3.

הוא אחד הדפנסיב ריבאונדרים הטובים ביותר שנראו זה זמן רב בגובהו, ומה שמייחד אותו היא יכולתו ליצור מיד טרנזישיון גיים בצעדו הארוך ובאינסטינקט המצויין שלו. הוא אחד המנתרים הטובים ונראה אותו שוב ושוב מעל ה-RIM. לא אתפלא אם הוא יחליט להשתתף בתחרות הדאנק. הוא יהיה גם אחד הטובים יותר מכל הצעירים הגבוהים במשחק ISOLATION.

מה שאין לו זו זריקת SPOT-UP (בעמידה, ואז עלייה לג'אמפ) טובה מה-3. זוהי לא בעיית קואורדינציה: אני מסתכל עליו ורואה ג'אמפ טוב מאד. יכול להיות שכל מה שהוא צריך זה ניסיון. שחקן הקולע 84.9% מהקו הוא שחקן שיש לו קואורדינציה יד-עין, והשלשות תבואנה עם אימונים. בכך אין לי ספק. עד עתה היה לו הרבה יותר פשוט להיכנס עם הכדור עד הטבעת.

 

 

ליד כזאת לא יכולה להיות קליעת שלוש גרועה!

 

הוא טוב מאד ב-PICK AND POP כשהוא משחק 'סמול', ויש לו את כל הכלים: HESITATION PULL UP שגורם להמון פאולים עליו, יש לו צעד אחורי לג'אמפ, קרוסאובר מצויין, וקליעות ספין.

במיד-ריינג' הוא חלום בלהות לשומרו כי יש לו את כל כלי הנשק ששחקן צריך בעמדתו, ובמיוחד צעד ראשון אקספלוסיבי ביותר לשחקן בגובהו. יש לו ראייה טובה מאד וציפייה מצויינת, ולכן ה-1.4 חסימות ו-1.6 גניבות למשחק.

חולשתו? הוא לא המגן הטוב ביותר שנתקלתם בו. אבל לדעתי זאת יותר תוצאה מזה שהוא היה שחקן כזה עליון בתיכון ובקולג', שהוא שם לב להתקפה הרבה יותר מאשר להגנה. לאתלט מסוגו אין בעייה לשמור. הוא רק צריך לחטוף כמה צעקות מהמאמן.

אז עם כל זאת, גורדון או בלייק?

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 105 תגובות

  1. תודה על המעורבב דוקטור
    אפשר להחליף את התמונה ראשית לחכות עד שקייט אפטון תהיה בהריון ?
    מומי לא מבין מה רוצים מלאמר בול הבן אדם נותן קצת בוש לילד
    דני איינג׳ הוא ילד כאפות ג'ינג'י שאכל הרבה לקרדות עכשיו יש לו צעצועי ביד והוא משחק לנו אותה ילד חרא יכל להביא את באטלר בקלות
    היווד גריפין מה זה משנה ? אלו לא שחקנים לאליפות
    מומי חשב שלורי מרקנן זה שחקנית מערוץ הלילה של פנטהאוז ,מומי נראה לו מקרנן כמו האח הפיני האבוד של דרגן בנדר איזה נוביצקי ???

  2. אם בוסטון יצליחו להביא את גורדון הייוארד, תהיה להם גמישות מדהימה בקו האחורי, תומאס, רוזיאר, סמארט, טאטום , ברדלי,, קראודר והייוארד. דיי מדהים . יהיו חייבים אבל לעבות את הקו הקדמי .

  3. כמה רגשי נחיתות צריך ספורטאי להצטלם בעירום,
    עלאק אין לך אהבה מהקהל, או היא לא תספיק אף פעם
    כי אין לך אהבה פנימית אמיתית.
    עלוב, באמת מרחם וחומל
    חו (מל) מל אחלה מעורב.

      1. אני בקלות מצליח להוציא תמונה לא פחות מרשימה מזו של סרינה!
        (כרס לא פחות "מרשימה"…)

        אתה צודק, התמונה של סרינה צועקת ביטחון עצמי.

    1. "בילי ג'ין קינג היא זאת שאחראית לאבסורד (שלא לאמר שערוריה) שהיום נשים מרוויחות את אותו סכום כסף שהגברים מרוויחים בארבעת הטורנירים גדולים"

      במילה אחת – משפט מטופש.

      מה שקובע זה הרייטינג. והרייטינג של הטניס הנשי לא נופל, ולפעמים עולה, על זה של הטניס הגברי.

      1. גיא תבדוק בבקשה את הרייטינג של הנשים מול הגברים לא מזמן היה סיפור עם הטניסאים שדרשו יותר מהנשים בגלל ריטינג גדול משמעותית. אני אסתכל בפרטים אחר כך

        1. קראתי על זה מאמר שהתייחס לדברי ההבל של דג'וקוביץ' על הטניס הנשי,
          ושם הביאו דוגמה שגם ב-2014, וגם ב-2015, הרייטינג של גמר הפלשינג מדו היה גבוה יותר במשחק הנשים (היו דוגמאות נוספות).

          1. טוב באמת שאין לי מושג אבל לפחות לעבור הדוגמאות שהבאת זה ברור לחלוטין למה וזה לא קשור למין. הסיבה היא שבגמרים האלו הייתה מתמודדת אמריקאית בזמן שבגמר הגברים לא.
            בקיצור זה משהו שצריך לבדוק לעומק לפני שיוצאים בהצהרות.

          2. זה מסוג המקרים שאתה נתלה על קוצו של יוד.

            הבן אדם כתב "היא זאת שאחראית לאבסורד (שלא לאמר שערוריה) שהיום נשים מרוויחות את אותו סכום כסף שהגברים מרוויחים"

            כאשר אם בודקים את נתוני הרייטינג, מגלים שהאחיות וויליאמס הן מושכות רייטינג לא פחות מדג'וקוביץ'
            (2015, רולאן גרוס. גמר הנשים משך יותר צופים מגמר הגברים בין דג'וקוביץ' וסטן.)
            גם כשבודקים את גמר הרולאן גרוס השנה, בכיכובו של אחד הכוכבים הגדולים (נדאל) ומשווים לגמר נטול כוכבות,
            היחס הוא 1.6 מיליון מול 1.1 מיליון.
            בווימבלדון האחרון – שוויון 2.2 מיליון צופים בין גמר הנשים לגמר הגברים.
            ווימבלדון 2015, 2.7 מיליון צופים בגמר הגברים, 2.4 מיליון בגמר הנשים.
            פלשינג מדו 2014, כפול צופים בגמר הנשים מאשר בגמר הגברים (4.5 מיליון מול 2.19 מיליון).

            אני חושב שהנתונים מגבים את דעתי שמה שבלום כתב זה בהחלט משפט מטופש.

          3. אלו רק נתונים של גמרים ואני מניח שגם רק מארה"ב שם כמו שאמרנו מזמן אין שחקן מוביל בגברים. אז שוב ללא מספרים מלאים לא הייתי יוצא בהצהרות.
            אישית אני דווקא תומך בהחלטה להשוות את כספי הזכייה של הגברים והנשים בטורנירי הגראנד סלאם. אבל אתה יכול להבין את הדברים של בלום שמגיע מנקודת המבט של אחד שהיה צריך לקרוע את התחת כדי להתפרנס מהספורט. אז לקרוא לדברים שלו מטופשים על סמך מספרים של כמה גמרים זה קצת נמהר בעיני בדיוק כמו לקרוא לאחת האגדות הגדולות של כל הזמנים טמבל על זה שהביע את דעתו המקצועית.

          4. כאשר מישהו כותב את דעתו, ומפרסם אותה,
            זכותי לחשוב שהיא מטופשת, ואף לכתוב זאת בתגובה.

            לדעתי, יש פער עצום בין המשפט
            "בילי ג'ין קינג היא זאת שאחראית לאבסורד (שלא לאמר שערוריה) שהיום נשים מרוויחות את אותו סכום כסף שהגברים מרוויחים בארבעת הטורנירים גדולים"
            לבין פערי הרייטינג.

            בדבר אחד אתה צודק. לכתוב "טמבל" על מקנרו, מישהו שאני באמת לא מכיר, על סמך קטע קצר של ראיון – זה לא במקום.

            לקרוע את התחת?
            כולנו עושים את זה. אשתי, אני, בלום, וגם לא מעט שחקניות טניס.
            זה לא גורם לכבד אמירות שוביניסטיות.

            תקרא שוב את המשפט:

            "בילי ג'ין קינג היא זאת שאחראית לאבסורד (שלא לאמר שערוריה) שהיום נשים מרוויחות את אותו סכום כסף שהגברים מרוויחים בארבעת הטורנירים גדולים"

            ועכשיו במקום "בארבעת הטורנירים גדולים" תכתוב – במקצוע הרפואה/בעריכת דין/במשטרה/וכ"ו

          5. אז לדעתך צריך להשוות את תקרת בשכר ב-WNBA לזו של ה-NBA?
            מכיוון שמדובר בספורט מבוסס רייטינג אז זה לא בהכריח אמירה שובינסטית. כי מה לעשות שסרינה וויליאמס לא מתקרבת ביכולת לג'וקוביץ'. לעומת זאת ברפואה או עריכת דין אין הבדל ביכולת.

          6. יש הבדל לא קטן.
            ה-WNBA וה-NBA לא תחת אותה קורת גג.
            ואם הרייטינג של ה-WNBA יהיה גבוה כמו זה של ה-NBA,
            אז השחקניות ירוויחו לא פחות מהשחקנים הגברים.

          7. גם ה-WTA וה-ATP לא.
            כן זו מסגרת שונה אבל באותה מידה אתה יכול לדרוש שהפרס לזוגות יהיה זהה (לא יודע אבל נראה לי שהוא לא).
            אני לגמרי בעד השוואת הפרסים אבל אני יכול להבין את הגישה של שחקנים פעילים שרואים זאת כאפליה נגדם.

          8. לפחות בווימבלדון, הפרסים זהים.

            לא מצאתי את כל הנתונים, אבל כשמתבוננים בנתוני הגמרים של הגראנד סלאמים, הפערים קטנים, ולפעמים לא קיימים.

            למעשה, זהות המתמודדים/ות משמעותית יותר לנתוני הרייטינג.

            אני מנחש שזו שאלה של השקפת עולם. אני לא מסכים (בלשון ההמעטה) עם המשפט שבלום כתב.

          9. לא מצאתי נתונים מרוכזים של צפייה בעולם.
            (חוץ מגמר האוסטרליאן אופן האחרון בין נדאל לפדרר, שהיה משחק הטניס הנצפה ביותר בכל הזמנים. אפילו אני צפיתי בו. אולי המסקנה היא שנדאל ופדרר צריכים לקבל יותר כסף…)

  4. 2. מקנרו צודק לא יודע אם סרינה 700 אבל אין לי ספק שמקום 200 אצל הגברים מנצח אותה בקלות ההבדלים הפיזים העצומים בין הגברים לנשים עושים את ההבדל.
    3. היום הוא יושפל לחשוב שהוא יכול בגילו לאחר שלא התאמן שנים לנצח את השחקנית הטובה בעולם זה הגזמה למרות ששוב בספורט ההבדלים הפיזיים.
    7. איינג נמצא בשנה קריטית חשבתי שבלתי אפשרי להרוס את המתנות שקיבל מבילי קינג האדיוט אבל איינג מוכיח לי שטמטום זה מחלה .אם הוא לא מצליח למשוך את אחד הכוכבים עונה הבאה לא תהיה לו את הגמישות הכלכלית של העונה המשך הקריירה שלו בענף תחיה על הסיכוי למשוך את היווארד.
    5. אני עדיין מפחד מבול מאוד, מרגיש לי כמו הייפ גדול מדי שיתפוצץ מהר מאוד,מקווה שאני טועה, אבא שלו לאט לאט מתחיל להתחבב עליי.

    1. אין מה להשוות בספורט מושתת על פיזיות ואתלטיות זה לא רק אנדי מארי, זה גם מקום 200 ואפילו 300 בעולם היה משפיל אותה אין מה לעשות זה אנטומיה שונה.

  5. מקנרו סתם טמבל. זה בכלל רלוונטי את מי מהגברים סרינה מנצחת?
    סתם עוד מישהו שסובל מתסמונת בארקלי…

    סרינה?
    היא תותחית. להצטלם כמו שהיא הצטלמה, לא בתמונה שמנסה להציג אותה שונה ממה שהיא – זה דורש המון ביטחון עצמי.

    בלייק גריפין. אני חושב שזה שחקן שיכול לשנות מועדון.
    אני חושב שלצד סנטר שמרווח את המשחק הוא יכול להיות דומיננטי הרבה יותר משהיה בקליפרס.
    לדוגמה – בלייק וג'וקיץ' יכולים להיות קו קדמי מפחיד.
    גם הורפורד וגריפין.

    1. אל תיסחף כמו כולם ותוציא דברים מקונטקסט.
      הוא התראיין בתוכנית ואמר שהיא הטניסאית הכי טובה אי פעם ואז אמר את מה שאמר רק לאחר שנשאל למה הוא אמר טניסאית ולא בכללי. בקיצור הוא נתן תשובה כנה לשאלה. אז נכון אולי זו לא תשובה PC אבל היא משקפת את דעתו (וכנראה גם את המציאות לדעת מומחים) ובאמת אין לו על מה להתנצל. הוא גם ציין שהיא יכולה לנצח הרבה שחקנים בסבב ביום נתון אבל אם היא הייתה צריכה לשחק בסבב זה היה המיקום הריאלי שלה לדעתו.

          1. לי זה נשמע כמו ניסיון לשנמך את הטניס הנשי.
            לא שאלו אותו "מה המיקום שלח סרינה ביחס לטניסאים גברים",
            זה הוא שבחר לקחת לשם את הדיון.

          2. כן אבל שאלו אותו למה אתה מסייג את זה? למה לא להגיד הטניסאי הטוב ביותר אי פעם?
            איך אתה רוצה שהוא יגיב לזה בלי ליצור השוואה ?
            לי נראה כמו ניסיון לענות תשובה כנה לשאלה בלי להתחמק או להתפתל. אני דווקא מעריך את זה.

          3. אני לא בעד או נגד,
            i call it as i see it.
            אף אחד לא הצמיד למקנרו אקדח לרקה והכריח אותו להתראיין.
            הוא אמר את מה שהוא חושב, ואני, מפרש את דבריו כניסיון לשנמך את הטניס הנשי.
            הוא לא הראשון, ולא האחרון לעשות זאת.
            וכנראה שהוא לא האחרון שאני אחשוב שהוא "סתם טמבל".

          1. גיא בחייאנת דינאק
            המראיינת לא הבינה מהחיים שלה. אין לה שום פרופורציה רק לדחוף פמיניזם לכל חור.
            הוא המחיש לה במספרים מה זה אומר בסבב הגברים להיות מס 1 בנשים.
            כמו בכל ספורט פיזי ישנם הבדלים שאי אפשר לגשר עליהם.
            עניין אנטומי ופיזיולוגי.
            אני בטוח שעם ה OCD שלך אתה כבר יודע יותר ממני על מה אני מדבר.. 😀

  6. לדעתי בבוסטון הולכים להחתים את היוורד, וטאטום וקראודר ישחקו ב4.
    הם יביאו עוד 4 קצת יותר גדול והם מסודרים.
    לא רואה איך בלייק גריפין מסתדר עם מה שהולך שם

  7. דוק אתה צריך לפרסם אזהרה בפעם הבאה כשאתה שם תמונות כאלה.
    לעניין בוסטון,הם הולכים בכל הכוח על הייוורד ולדעתי הם גם יצליחו. אם הם מביאים אותו ואת פול גורג,הם יתנו פייט טוב לקליבלנד.

    1. אני לא מצליח להבין כל כך למה הם רוצים גם את היווארד וגם את ג'ורג'.?
      זה להעביר את ג'ורג' ל4 מה שכבר לא הצליח באינדיאנה.

  8. מנחם הבעיה העיקרית שמפריעה כרגע לבנייה של הבולס והיא חלק מקבלת ההחלטות המקצועיות ניהוליות הלא משהו שם היא העובדה שהיא לפחות עוד עונה תקועה עם 37 מיליון שהולכים לשחקן בן 35 בלי ברכיים ולשני עם ברגים רופפים שעתידם כבר מאחוריהם (בניגוד לעברם המכובד)

    1. 4+ שעות של היסטוריה, נוסטלגיה, והנאה צרופה.

      והדבר שהסדרה מלמדת יותר מכל הוא עד כמה כיום התקשורת מכסה כל פיפס בהשוואה לעבר.
      עם כיסוי תקשורתי כמו שיש היום, מג'יק היה חוטף, ובגדול.
      מערכת היחסים עם באס, האייר-בול ב-81', ההתנהלות ב-82' (החלפת המאמן), ובעיקר ההפסד ב-84'.

      1. מסכים איתך.האמת שהייתי רק בחיתולי כאוהד ב84 ולא זכרתי את זה בכלל,אבל אשכרא מג'ייק הפסיד את הסדרה במספר החלטות מזעזעות(יחד עם וורתי).מה שכן הסדרה הזאת מאוד מאוד הזכירה לי את הסדרה של שנה שעברה.קבוצה אחת הרבה יותר טובה מהשנייה מבחינת כדורסל עד שהקבוצה השנייה מבינה שבכדורסל נטו הם לא ינצחו ומשנים פאזה ומצליחים להפוך את הסדרה

        1. לפי האנלוגיה הנ"ל, קליבלנד צריכים לחזק את הספסל באול סטאר לשעבר (וולטון/כרמלו?), והם זוכים באליפות הקרובה…

          1. חס וחלילה 🙂
            אתה יודע מה עוד למדתי שלמרות היריבות האדירה בינהם לאורך כל שנות ה80 אז דווקא הקבוצות הכי טובות של כל אחת לא התמודדו אחת מול השנייה.
            הכוונה שלי שמכל שנות ה-80 הקבוצה הכי חזקה של בוסטון הייתה ב86 ואז לא נפגשו מול הלייקרס ואילו הקבוצה הכי טובה של הלייקרס הייתה 87 ואמנם היא נפגשה מול בוסטון אבל שהיא כבר חבולה ופצועה

          2. לי הסדרה אוששה את התחושה שלי שבוסטון 86', והלייקרס של 87',
            הן 2 קבוצות הכדורסל הטובות ביותר שיצא לי לראות.

  9. חח Berch, אהבתי שרודמן בזמנו הוציא אצבע משולשת והצטלם
    כמעט בעירום לפני שנים, כי זה היה נגד
    \סטארקס הערס השמרני מניו יורק,
    ואהבתי את קייט אפטון, אז אני צבוע קצת או הרבה,
    אפטון מתפרנסת מצילומי בגדי ים,
    אך זה די מבאס ולא מעניין בכלל לראות את אייזאה או לאב
    או שחקני כדורסל מנסים לחשוף את גופם לקבל אהבה נוספת
    כי הפ מרגישים חסך וחוסר.

  10. כאילו רוטישלד תשובה לביייב יפשטו יד ויקבצו נדבות ברחובות
    זה מאד לא לעניין,
    אם סרינה רוצה להעצים נשים בהריון סבבה.
    אך ספורטאי שמילונים אוהבים מחפיץ את גופו (אפילו כבדיחה)
    לקבל עוד כמה לייקים,
    באמת עלוב.

  11. חוסר אהבה עצמית שמושרש חזק גורם למחלות (אפילו איידס)
    מחקירה עמוקה שעשיתי לפני שנים,
    לא מדובר עליכם,
    אלא על כוכבי זמר וקולנוע שאינם אוהבים את עצמם בשיט,
    זה לא מהרוחניות שאני נמצא בה היום,
    אלא לפני שנים הבנתי שאיידס נגרם מחוסר אהבה עצמית
    סרטן מכעס שהגיע לידי תיסכול (סוגים מסוימים של סרטן)
    אלא דברים שסמויים ואותם אנשים שחולים במחלות הקשות הללו
    יודעים להסתיר מכם טוב טוב שכאילו נפשית הכל בסדר אצלם.

    1. סבתא שלי עלתה מגרמניה כהורה יחיד עם 7 ילדים.
      שיכנו אותה ברבע צריף ליד פסי הרכבת בצפון נהריה,
      במקום שאחר כך התברר שקברו בו פסולת של אסבסט.
      5 מ-7 הילדים שלה נפטרו מסרטן, כולם לפני גיל 60.
      הראשון בגיל 24.
      סבתא שלי נפטרה ממחלת ראות.

      לפעמים סרטן נגרם מרשלנות.

      1. מצטער גיא, כמובן אמרתי לא כל סוגי הסרטן,
        אני לא יודע אם אני מספיק אמיץ להגיד את זה,
        אך תבין שבטוח שכולם שמתו הולכים למקום לנח וחוזרים
        אפילו בתור בני משפחה וילדים שלכם.
        אין מוות אמיתי כמעט, הכל זמני,
        עכשיו הורים שכולים שמאבדים את בנם הלוחם
        לא מבינים שזו הפסקה זמנית והם יראו אותו שוב בחיים אחרים
        ובנתיים לא רוצים לחיות יותר,
        ממש כואב הלב,
        40% לפחות מאוכלוסיית העולם מאמינה שיש עוד ועוד חיים
        אני לא מאמין, אני יודע!!! לגמרי!!!
        אני יודע שכולכם תתעסקו בספורט או בכתיבה בחיים אחרים,
        ע"פ בחירתכם ו ע"פ הקרמה שלכם.

      2. וואו איזה סיפור. מזעזע איך דברים כאלה קרו.
        באמריקה (אולי) הייתם יכולים לתבוע את העירייה, המחוז, הנפה, המדינה, ואת טראמפ.

  12. עכשיו תבינו שכוכב כדורסל/קולנוע שמת לפני זמנו לעיתים
    בקרמה נוראית אחרי שברח לסמים קשים, שתיה, אוכל שמן
    ואפילו יותר מידי סקס,
    הכל נעשה מבריחה וחוסר סיפוק (או סיפוק זמני מעולם החומר),
    שום דבר לא סיפק את הסחורה אלא הנאה ריגעית,
    הי תהנו כמוני מהשוקולד בזמן שאת אוכלים אותו
    א"חכ אל תיהו כמוני 🙂 ותרצו עוד שוקולד.
    להנות מהחומריות זה טוב מאד, לאותו רגע בלבד,
    מחקירה היא לעולם לא תתן לכם מילונית מהנאת הרוח (כמו מדיטציה)
    אושר רוחני שקיים בכל אחד ואת מכם, (באחריות עלי)
    יתן לכם בליס אושר שמחה אושר שתסדר לכם את כל החיים.

  13. הייוורד בלי ספק. אפשר גם לסדר סיין אנד טרייד על מילסאפ ואז בוסטון טובה מהקאבס עם מאץ' אפ לא רע מול הלוחמים.

  14. אחרון, אני עדיין מכור לשוקולד וחלב ותוך כדי לקרוא אתכם,
    אני לא כזה רוחני כמו שהייתי רוצה
    ואני חס וחלילה לא יותר טוב מאף אחד מכם,
    להיפך אתם יותר טובים ממני בהרבה דברים
    וגם יש לכם לב טוב יותר ממני,
    זה שמצאתי וחקרתי כמה דברים עשרות שנים
    לא עושה אותי שונה מאף אחד, (אני מוכן ליהות הכי פחות טוב)
    אני פשוט התאהבתי באנשים כאן
    בכם,
    ומידי פעם אני פשוט מנסה לזרוע איזו טיפונת של ידע
    שאולי תעזור לכם פעם.
    הידע אינו שלי (אלא שלכם ומגיע לכולם)
    בסליחה אם זה הפריע למישהו
    ובאהבה (גם אהבה עצמית לכם) לכולם

      1. אתה לא קיי, אך מי שלא תיהיה שתתחיל לסבול חלילה וחס
        (אתה כבר סובל בראש הרי, שזה לא יגיע לגוף)
        תראה שדברי צודקים, ואולי זה יעזור לך,
        לפעמים אני טיפש גדול,
        יום אחד תגלה שברב האנשים יש חכמה וטיפשות ביחד.
        רק טוב מאחל לך באמת.
        יש בי משהו אלים מאד שרוצה לפוצץ, אני מודע לזה
        ומנסה למנוע את זה, בחיים אחרים הייתי רוצח לוחם ומה לא,
        עלאק רוחני בשקל
        אתה ואתם חושבים שלא, הרי אתם רובכם צמאי דם
        רוצים ששחקנים ילכו מכות שישרטו שיבעטו,
        שיהיה בלגן רע. תחקרו חקירה עצמית למה.
        אני יורד על עצמי כדי להראות לכם שיום אחד תגלו את החסרונות
        בכם. ובאמת אני מחייך עכשיו (עלאק רוחני) 🙂
        יום טוב לך ולכולם באמת.

      1. תודה, אני מאד אוהב אותך, אתה מגיב ממש מבורך לאתר
        (ולא בגלל שהחמאת לי).
        תמיד כיף לקרוא אותך באמת.
        ימים מבורכים לך ולכולם.
        🙂

    1. עזוב אותך דורון, ספר קצת על השדרנית החתיכה הזאת (שכחתי את שמה)
      אנחנו חומרניים עד הסוף . . . (סתם צוחקים איתך)

    1. אין מה להגיד מזל טוב, זה שפיל ג'קסון פוטר זה רק אומר שיביאו מנהל גרוע אחר אולי אפילו יותר גרוע.
      אני בטוח שאחרי אייזיה אוהדי הניקס אמרו שיותר גרוע מזה לא יכול להיות, ואז פיל הגיע…

  15. אז קולות הנפץ הכבירים ליד ערד זו לא חתונה בדואית
    (דובי שואג משמחה) 🙂
    פיל ג'קסון שפעם אהדתי זו דוגמה ענקית
    למי שהאגו (האויב הכי גדול לאדם) הכניע והביס אותו
    כל ילד רואה את הטעויות הנוראיות שלו וחבל.
    אם היה לו ערך עצמי אמיתי (בניגוד גמור לאגו) היה מתנהג
    אחרת לחד קרן הלטבי ובכלל.

  16. מה יהיה עכשיו עם פורזינגיס שהוא יחשוב שיש לו כוח לגרום לפיטורי אגדה כמו פיל ג'קסון. ממש מקווה שלא יעלה לו לראש.
    פיל ג'קסון הולך אבל דולן נשאר. לא בטוח שיש מה לשמוח

    1. מקווה שלא יהפוך לדארון,השמן יותר מסרינה "באתי כי המפקד
      לברון ציווה" ווילאמס, שפיטר את סלואן מיוטה ועוד.
      אם זה עזר להוריד מהסבל של דובי אז כל הכבוד לחד קרן
      מצד שני שלא יהפוך לדיווה.

    2. מסכים עד שדולן לא יעזוב אין עתיד לניקס.זה מאוד מזכיר אחרי שהעיפו את איזיאה גם אז חשבו שבא לציון גואל וכלום לא השתנה.

  17. גדלה והתכערה ואיבדה את כל האיזורים היפים בה…
    גדרה, לא סארינה.
    אבל עדיין נחשבת למושבה לפי מיטב ידיעתי.

    נכון, התגובה הכי פחות רלוונטית. אבל בתור גדרתי לשעבר הייתי חייב.

  18. דולן וג'קסון היו צפויים לריב, 2 מנופחי איגו שחושבים שהשמש
    זורחת מגופם, חסרי חמלה אינטיליגנציה ריגשית
    והבנה לאנשים אחרים,
    גם אם פול יגיע לסאן אנטוניו יש סיכוי שילך מכות עם פופ בשדה תעופה.
    הפיתרון היחידי להוריד את הראש או שיורידו לך את הראש
    (מטאפורית)
    אחד חייב להכנע לסמכות שמעליו.
    זה מרסק קצת את האגו בתוכנו ויוצאים נשכרים מהעניין

  19. מי היה מאמין….דולן ו-JAX צפויים להודיע על היפרדות מוקדם בבוקר (שעון EST).

    זהו מהלך מאוד מתבקש ומעניין לדעת אם הוא לא קרה לפני כן (אולי מלחמות אגו, אולי רצון להיות מפוטר ולקבל עדיין את השכר?).

    בכל מקרה, ממליץ עדיין לא לחגוג יתר על המידה, כי דולאן הוא מי שהביא את JAX מלכתחילה והוא זה שהשאיר אחרי כל התקריות האחרונות שלו.
    זה הבעלים שכל אותן תקריות של JAX הסיטו הצידה את מלחמת האגו של דולאן מול צ'ארלס אוקלי, שקרתה השנה,

    לפטר את JAX ישים את דולאן, במקסימום, מתחת לדן גילברט בדירוג ה-"בעלים הכי גרועים בליגה".

    אני מאוד מקווה שאיכשהו נוכל לקוות שיגיע אדם רציני לתפקיד הנשיא בקבוצה, כך שדולאן יהיה כמה שפחות מעורב. מצד שני, גם בקליבלנד, עם השחקן הטוב בעולם כרגע + GM טוב, עדיין נהיה קרקס בסוף.

    מחזיק אצבעות לניקס לחזור להיות רלוונטיים. לבינתיים, ניתן להתנחם בכך שלפחות הקרקס ישכך במעט ע"י שחרור מג'קסון (שזה אומר שלא ימכרו את אחד מ-3 "חדי הקרן" הצעירים המבטיחים בליגה – יאניס, KAT וקריסטפס).

    1. אגב, אני הייתי עט על האופציה של גריפין כנשיא ישר עכשיו, אבל אני לא בטוח שהוא יהיה להוט לעבוד תחת עוד בעלים "לא מחובר לקרקע"…

      1. 2+ גריפין רעיון טוב מאד, אך יכול ליהות שהקרמה שמנהלת אותו
        הוציאה אותו קליבלנד לפני הנפילה,
        ולא תחבר אותו לקבוצה עם קרמה שדבוקה לבוץ נהר המדיסון
        ולא רוצה לעלות מעל השפמנונים שם (אולי אני טועה בשמות),
        יונתן הרעיונות שלך טובים מידי כנראה. 🙂
        הלוואי

    2. איך גילברט בדיוק הבעלים הגרוע בליגה? לדעתי הוא נמצא בצד השני של הסקאלה מעט מאוד בעלים היו מוכנים להשקיע ככה כדי להביא טבעת.

      1. אתה מבין שע"פ הצורת חשיבה הזאת גם ג'יימס דולאן הוא בין הבעלים הטובים בליגה? הוצאה כספית היא לא הכל. זאת ההתנהלות שלך, בנוסף להתנהלות הכספית.
        פיטורי גריפין הן ההוכחה הכי קרובה מבחינת ציר הזמן.

        ההתנהלות הלא מקצועית סביב עזיבת לברון, למרות שנים של חוסר השקעה אמיתית בניסיון לבנות קונטנדרית אמיתית סביבו.

        העובדה שהוא משקיע סכומים אדירים רק מאז שזה כבר לא פוגע בו יותר מדי כלכלית, בגלל עסקאות עסקיות שביצע בשנים האחרונות.
        ועדיין…דווח לא פעם ולא פעמיים שאנשים במועדון נאלצו "להיאבק" עם גילברט בכדי להביא שחקנים טובים ולבנות קבוצה טובה יותר סביב לברון.

        יש המון סיבות נוספות כמובן הנמצאות בפיהם של אוהדי הקאבס. לא סתם ישנן קובלנות רבות על גילברט.

  20. היו הרבה מאוד דיונים אם סרינה הייתה יכולה לשחק בגברים ובאמת היא שיחקה ככל הידוע לי נגד מדורג 300 לשעבר בן 40 והפסידה בקלות.
    הבדלי הרמות עצומים ולא ניתנים לגישור. מדורג 700 בעולם מנצח את סרינה. מדורג 400 בעולם גם נותן לה 6-0 6-0 משפיל. זה הבדלים עצומים בעוצמות, בזריזות, בכושר ועוד ועוד.

    לגבי הטרייד של שיקגו. אני עדיין בגישה שגם שיקגו הרוויחו משהו והם באמת היו צריכים לעדות מתישהו מהפך, מה שכן אני בטוח שהיו יכולים להשיג משהו טוב יותר.

  21. עכשיו שקצת נרגעתי אחרי שבוע שעבר אני כאן יכול לראות את ההגיון בטרייד עם באטלר (לא שאני שלם עם ההגיון). לבולס לא היתה שום אפשרות ריאלית להביא שחקן נוסף ברמה לצד באטלר. בייחוד שוויד עשה אופט אין לכספי הפנסיה שלו (עוד החלטה טפשית של ההנהלה). לכן הם קיבלו החלטה, לקצץ משמעותית בהוצאות (ואני לא מתפלא אם הם ישחררו גם את רונדו ולופז) ולהביא צעירים מבטיחים וזולים ולקוות שהם יפרחו בשנים הקרובות. אחרי שוויד יפרוש, ובהנחה שיש איזהו שמץ של מושג מה הם עושים, לבולס יהיה הרבה כסף להביא עוד שחקן או שניים משלימים ברמה גבוהה ולבנות קבוצה חזקה. זה ההימור שלי לגבי הלך המחשבה שלהם

כתיבת תגובה

סגירת תפריט