היישר מברוקלין, דראפט גדוש באירועים עם מנצחת גדולה – מינסוטה / עידן עופר

 

" בבחירה הראשונה לדראפט 2017 פילדלפיה בוחרת ב…הופס ". לצערי הרב המשפט האחרון לא נשמע הערב בברקלייס סנטר שבברוקלין אך גם זה לא מנע מאוהדי האן בי איי ערב מעניין וגדוש באירועים. 3 שעות וחצי שעות לפני שאדם סילבר קורא ( כצפוי ) בשמו של מרקל פולץ והאולם ריק מאנשים. אחרי קצת יותר משעתיים של ציפייה וצפייה בלוואר בול המסקרן ובאדם סילבר מתרגל את הדברים שינאם שעה וחצי לאחר מכן, מגיעים להם השחקנים למגרש בשביל התמונות המסורתיות על הבמה.

הכוכבים של הערב.
אבא לוואר..איזה דמות.

מרקל פולץ, הכוכב הראשי של הערב נראה מחוייך מתמיד, ביחד עם די'ארון פוקס שלא הפסיק לחייך ולצחוק עם החברים שלו לערב הזה. קצת אחרי שהצטלמו לבדם, אדם סילבר, הקומישינר של הליגה, הצטרף לצילום הקבוצתי ולאחר מכן התראיין לטלוויזיה. קשה בלי להוסיף כמה מילים על סילבר. מאז שנכנס לליגה הקומישינר עושה עבודה נהדרת ותענוג לראות את היחס שלו לאוהדים, כאשר גרם ללא מעט מהם אושר רב כשרק אמר להם שלום, כיף לראות.

אחרי דחייה של חצי שעה מהזמן המקורי, הגיע הזמן להתחיל. בנאום הפתיחה של סילבר הוא ציין מספר כוכבים שנבחרו לאורך השנים כאשר כל שחקני הווריורס והקאבס שציין זכו לקריאות בוז מהקהל לעומת קוואי לאונרד, ג'ינובילי ואיזייאה תומאס שזכו לתשואות.

בבחירה הראשונה לדראפט 2017 אדם סילבר הקריא כצפוי בשמו של מרקל פולץ מאוניברסיטת וושינגטון שיצטרך ל"תהליך" בפילי וינסה להחזיר אותם לפלייאוף, מקום בו הם לא היו הרבה זמן.

הבחירה הראשונה של הדראפט מצטרף לפילי ול"תהליך".

מיד לפני הבחירה שהגשימה ללוואר בול את חלומו, "הציוץ" הראשון והמשמעותי של הלילה מגיע, ג'ימי באטלר והבחירה ה-16 בדראפט עוברים למינסוטה בתמורה לקריס דאן, זאק לאבין והבחירה ה-7, וואו. את  לוואר בול השנוי במחלוקת ג'ימי באטלר או כל אחד אחר לא באמת מעניין את האבא למשפחת בול ובבחירה השנייה הוא זוכה לשמוע את השם של בנו ומיד מוציא כובע צהוב של המותג שלו, איזה דמות. לונזו בול הנהדר ספג לא מעט קריאות בוז מהקהל לאחר שנבחר במקום  השני כצפוי לאחר הטרייד על דיאנג'לו ראסל שסלל סופית את דרכו למועדון. בול מגיע לקבוצה צעירה שהתחדשה בג'נרל מנג'ר ונשיא בסיום העונה ומכוונת לחזור לפלייאוף עם פול ג'ורג' שכל הסימנים מצביעים על כך שהוא יגיע למועדון עד הקיץ הבא.

לונזו בול. ההייפ יצדיק את עצמו?

ג'ייסון טייטום שעד לפני מספר ימים לא היה אמור להיבחר בשלישייה הראשונה הצליח להשתחל לתוכה לבסוף לאחר שנבחר ע"י בוסטון בבחירה השלישית. טייטום, סמול פורוורד שקולע טוב מבחוץ מגיע לקבוצה עמוסה בשחקנים על העמדה שלו והבחירה בו מראה שהסלטיקס אולי מתכננים לשחק בהרכבים יותר נמוכים העונה כמו שניסו לא מעט פעמים במהלך הפלייאוף האחרון.

תוך כדי הדראפט צצות לא מעט שמועות על טריידים כשהמעניינת ביותר היא על פול ג'ורג' שאולי נמצא בדרכו לבוסטון לאחר שהשיחות בין בוסטון לאינדיאנה התקדמו. פיניקס שבחרה רביעית הייתה מועמדת לטרייד גדול הערב כאשר השם של אריק בלדסו עלה בלא מעט שמועות והיה מעניין לראות במי יבחרו, די'ארון פוקס או ג'וש ג'קסון. למרות הימצאותו של טי ג'יי וורן שהשתפר רבות בשנים האחרונות, הסאנס בחרו בג'קסון, הסמול פורוורד הנהדר מקנזס. ג'קסון יוסיף אתלטיות והגנה קשוחה לקבוצה המסקרנת מאריזונה שמקווה שהבחירה הרביעית שלה השנה לא תיראה כמו זה של שנה שעברה ( בנדר ).

אחרי שבבחירה החמישית ולאדה דיבאץ' לא פישל ובחר ברכז ( פוקס ) אנחנו רצים לבחירה השמינית, הבחירה של הניקס. כל הסימנים הצביעו על כך שהניקס יבחרו בדניס סמית' או מאליק מונק, רק שפיל ג'קסון חשב אחרת, כמו תמיד יש לומר. הבוז הידוע של אוהדי הניקס חזר אחרי שהקבוצה בחרה בפרנק נטיליקינה הצרפתי. למרות שהוכיחו שאפשר לסמוך על הסקאוטים האירופאיים שלה, הניקס מהמרים בגדול בבחירה השמינית.

עוד טרייד מעניין מתבצע כאשר סקרמנטו שולחת את הבחירה העשירית ומקבלת בתמורת 2 בחירות, 15 ו-20. בבחירה ה-11 מגיעה אחת מגניבות הדראפט כשהשארלוט הורנטס בחורים את מאליק מונק הנהדר שהיה אמור להיבחר בשביעייה הראשונה. תוך כדי הבחירות ירדתי לחדר מסיבות העיתונאים ולמסדרונות הברקלייס סנטר על מנת לשמוע קצת קולות של השחקנים ואולי גם למצוא את לוואר בול ולראיין אותו ( לבקשתו של גור גולן ).

רגע משעשע קרה באחת ממסיבות העיתונאים כאשר  עיתונאי שאל את הבחירה ה-15 של הדראפט, בם אדאביו, מה הוא למד ממייק ששבסקי מדיוק למרות שהשחקן בכלל שיחק תחת ג'ון קאליפרי בקנטקי. אדאביו לא התבלבל ומיהר לתקן את העיתונאי, הכל עם חיוך כמובן. אני מצדי חיכיתי לבחירה הישראלית של הערב, טי ג'יי ליף. ליף ששיחק בנבחרת הנוער של ישראל לפני מס' שנים, נבחר במקום ה-18 על ידי אינדיאנה ומיד לאחר מכן ירד למסיבת העיתונאים בה שאלתי אותו איזה אספקטים במשחק שלו הוא רוצה לשפר והאם נראה אותו פעם נוספת בנבחרת הלאומית.

ליף ענה שהוא צריך לשפר כל אספקט במשחק ולהתחזק פיזית על מנת לשפר את ההגנה. לגבי הנבחרת אמר שהוא מאוד נהנה בישראל כשהיה שם ובמידה והדברים יסתדרו הוא ישמח לחזור.

החלטתי לחזור למושב שלי ולראות את סוף הסיבוב הראשון אך הדבר המעניין ביותר שקרה עד סוף הסיבוב היה יציאתו של לוואר בול מהאולם לקול קריעות בוז מהקהל שלא ממש הפריעו לו לצאת בגאווה ועל הדרך לזרוק את הכובע שלו לקהל, ממש רוק סטאר. את בול הספקתי לראות פעם נוספת במסדרונות הברקלייס ושמתי לב שהוא הולך עם 4-5 שומרי ראש, הזוי.

חצי דראפט כבר מאחורי ואפשר להתחיל לסכם כשנתחיל דווקא מהמפסידות של הלילה.

פורטלנד נתנה 2 בחירות בטופ 20 בשביל הבחירה העשירית אבל שם היא בחרה את מאיירס לאונרד 2.0 בדמות מאיירס לאונרד, חבל. קשה לדעת אם הניקס הפסידו או שהרוויחו עוד שחקן אירופאי אדיר בבחירה לא צפויה אך נכון לעכשיו הבחירה ברכז הצרפתי נראית לא טוב, במיוחד שדניס סמית' ומאליק מונק עוד היו פנויים.

מהמפסידים למנצחים של הלילה. מלבד פילי שבחרה את פולץ הנהדר במקום הראשון, המנצחים הגדולים של הלילה הם טום ת'יבודו והמינסוטה טימברוולבס שהצליחו לשים את ידם על ג'ימי באטלר שמגיע לשתף פעולה עם אנדרו וויגינס וקארל אנטוני טאונס המעולים, מישהו אמר פלייאוף?

המנצחת השנייה של הלילה בשבילי היא לא אחרת מאשר הסקרמנטו קינגס. מה לא נאמר על ההתנהלות הגרועה של הקינגס בשנים האחרונות. הפעם ולאדה דיבאץ' לא טעה והפסיק לבחור סנטרים ובחר את השחקן הכי טוב על הלוח. אחרי שבבחירה החמישית בחר את רכז העתיד של הקבוצה, די'ארון פוקס, הקינגס קיבלו 2 בחירות בתמורה לבחירה העשירית וגם שם השכילו לבחור את ג'סטין ג'קסון מצפון קרוליינה והארי ג'יילס מהיריבה השנואה, דיוק.

עוד ערב נהדר של אן בי איי מאחורינו לאחר דראפט שעוד ידובר עליו רבות אחרי שרבים החשיבו אותו לאחד הטובים בשנים האחרונות ויהיה מעניין לראות איזה טריידים עוד יהיו בימים הקרובים, מי מהשחקנים יעבור לקבוצה אחרת ( טייטום? ) ובעיקר איך השחקנים המבטיחים יתפתחו ואיך אלה שלא מצפים מהם יפתיעו אותנו.

סיכום הבחירות והטריידים על ידי רועי ויינברג

3 וחצי שעות לפני, ככה זה נראה.

לפוסט הזה יש 159 תגובות

  1. תודה עידן
    שיקגו לא יצאו פה כל כך גרוע, לאבין ודאן זה פוטנציאל לקו אחורי לשנים
    דווקא בבחירה ה 7 הם הימרו על הפיני וביום כזה נראה שהם החליטו ללכת על כל הקופה
    ג׳ימי באטלר במערב מקטין את הסיכוי שלו להיות אול סטאר משמעותית
    לזאק לווין סיכוי לעשות את זה במערב ( סתם אנקדוטה )
    מינסוטה חייבת קליעה . באטלר ,וויגנס ,רובי זו מתחרה רצינית ל-4 נגרים
    אני סומך על טיבדו שישחוק את ה 3 שלו עד דק

  2. מייקל ג'ורדן בעוד בחירת דראפט מהתחת.
    אין סיכוי שבעולם שתהיה קבוצת פלייאוף עם בק קורט של וולקר ומונק,הגארדים של הקבוצה השניה יקלעו כל אחד 40 נקודות ויכניסו את כל הגבוהים לבעיית עבירות כי יחדרו לסל בקלות

    1. לא מסכים.

      מונק היה השחקן הטוב ביותר שנשאר על הלוח. לכל היותר יוכלו להבע עליו חילוף תמורת שחקן ברמה שווה בעתיד

  3. שיקאגו קיבלו אתלט סקורר וקלעי טוב מ3 בדמות זאק לווין.
    רכז עם אפסייד נפלא ואפשרות לשלוח את רונדו בטרייד.
    ושיפור מיקום בדראפט.
    כל זה תמורת אולסטאר ממורמר שהיה עוזב אותם בקרוב..
    לדעתי שיקאגו אחת המנצחות הגדולות

    1. 1. את מי הוא היה עוזב? הוא תחת חוזה לעוד כמה שנים…
      2. זאק לוין אשרי המאמין.
      3. כריס דאן פוטנציאל ענק. אם הוא חוזר למה שראינו ממנו בפרובידנס אז זה פחות ישרוף.
      4. לורי מרקנן. עליו תפול ותקום העסקה הזאת.

      ראיתי הרבה חורים במשחק שלו במיוחד בהגנה.

      העניין בטרייד הוא לא מה השגת כי בכל טרייד משיגים משהו. השאלה האם השגת את הטוב ביותר שיכולת. הם לא. בודאות.

  4. שורה תחתונה אחרי כל הדיבורים פרוזינגס נשאר בניקס ולדעתי גם ישאר.. פיל ג'קסון יודע בדיוק מה יש לו ביד ולא יוותר עליו בחיים. הכל היה סדרת חינוך לילד אחרי שלא הופיע למפגש. אם הוא בונה עליו לשנים הקרובות כשחקן המרכזי של הניקס (וכל הסימנים מראים שכן כולל הרצון לזרוק כבר את מלו) הוא היה חייב לאפס אותו באיזה שהיא דרך וזאת היתה דרך מצויינת.

    1. ככה זה באמת נראה. לפי הדיווחים הוא ביקש עליו מחיר מטורף שלכולם היה ברור שהוא לא יקבל. אני גם חושב שזה היה בסך הכל נסיון ליישר אותו.

      1. בס"ד
        לא לשכוח!
        לא רק שהוא לא הגיע הוא גם צייץ משהו על הקליפרס.
        לדעתו ג'קסון יתן אותו רק תמוררת קבוצה חדשה טובה.
        משהו ברמה כזאת

  5. אחלה של סיקור, פינוק עם הקפה של הבוקר.
    אחלה שאלה לליף, אחד הכישרונות ה"ישראלים" הגדולים שהגיעו לנ.ב.א.
    שיקגו נכון להיום הפסידה בטרייד.
    זה מובן שהם רוצים לפנות את הסגל לצעירים אבל הטרייד לא הועיל להם הרבה. שנה שעברה הם ניסו לטפס בדראפט כדי להשיג את דאן והשנה שהגיעה להם ההזדמנות הם קפצו עליה מבלי להסס, כי זאק לווין שחזר מפציעה לא פשוטה הוא לא אותו שחקן. יכול להיות שבהמשך הקריירה שלו דאן יהיה שווה את הטרייד הזה אבל היום, אחרי שנה בליגה, הוא ממש לא שווה את זה.
    בנוסף זה ידוע שבאטלר היה תפוח רע בחדר הלבשה, הוא ווויד לא התחברו יותר מדי לשאר הקבוצה, ובנוסף הוא ביקר את המאמן לא פעם אחת, אבל עדיין שיקגו יכלו לקבל הרבה יותר.
    פיל ג'קסון מביך, פשוט ככה, בכל הראיונות הוא חוזר על המשפט שבחיים לא היה לו שחקן שלא הגיע לפגישות שלהם. הבנו שפורזינגס לא מדבר איתך בגלל מה שעשית למלו, אבל זה מביך שאתה מנסה לחנך אותו בצורה הזו.
    דני איינג' לדעתי לא רצה את באטלר, הוא רוצה את היוורד ולהשאיר את הבחירות שלו, הוא מבין שקבוצה בונים דרך הדראפט וצברית נכסים.
    למינסוטה יש קבוצה מצויינת השנה, הם צריכים להוסיף עוד קלעים אבל לדעתי זו השנה שהם יכנסו לפלייאוף.
    וללייקרס יש את בוזגלו של הכדורסל, כישרון ענק שמגיע עם אבא שמדבר הרבה שטויות. מקווה שהוא לא יהרוס לבן שלו את הקריירה.

    1. גורדון הייוורד בשוק השחקנים החופשיים שווה יותר מטרייד על באטלר או ג'ורג'.
      (עכשיו רק שבאמת יחתום…)

      1. אני ממש לא חושב ככה.
        עם כמה שבוסטון מחכים ל'תקווה הלבנה" הבאה, באטלר שחקן שיכול להתאים לקבוצה הרבה יותר, גם בגלל ההגנה אבל לו רק בשל היכולת שלו להחזיק כדור וליצור בעצמו.
        הייוורד אחלה שחקן, כשיש שחקנים דומיננטים סביבו זה מעולה אבל נראה די דומה להורפורד באופי שלו. יחסית פסיבי כשדברים לא הולכים. אי אפשר לחיות ולמות על הביצים הגדולות של איזאה תומאס.

        1. אני חושב הפוך ממך.
          באטלר ותומאס ביחד?
          2 שחקנים שחיים על הכניסה לצבע, ושצריכים את הכדור ביד?
          זה אחד יותר מדי.
          זה יכול להסתדר בקבוצה עם היררכיה ברורה (קאבס),
          אבל כאשר זה לא המצב, מקבלים שיקגו 2016/7…

          והייוורד?
          אנדרייטד. הוא שומר טוב מאוד (וכן, זה ללא ספק קל יותר להיות שומר טוב לצד גובר…),
          הוא מניע את הכדור נהדר,
          והוא קלע. אמתי, כזה שקובר את השלשות באחוזים טובים גם במאני טיים (את זה לדוגמה, באטלר לא יכול לומר על עצמו).

          ואז יש את שאלת המחיר.
          אם המחיר היה סביר, אני מאמין שבאטלר כבר היה בבוסטון.
          להבדיל –
          אם הייוורד מגיע לבוסטון, אז לקבוצה יש עדיין המון נכסים לטייד המשך, כזה שיביא לקבוצה את החלק החסר האחרון –
          שחקן שישחק לצד הורפורד מתחת לסל.

          לא קשה לדמיין סיטואציה של סיין אנד טרייד בין יוטה לבוסטון על הייוורד בעסקה שתכלול קבוצה שלישית ושחקן שיחזק את בוסטון בעמדה 4/5.

          טרייד על באטלר היה מצמצם משמעותית את המשאבים של הקבוצה לקראת מהלכי המשך.

          כמובן, יש את העובדה הפעוטה שהקבוצה צריכה עדיין להחתים את הייוורד…

          1. בס"ד
            לדעתי בוסטון בונה גם על הבחירה הגבוהה של ברוקלין בדראפט הבא+ של לייקרס או התקדמות לבחירה גבוהה בעזרת בחירות נוספות בדראפט הבא שאמורים להיות בבו סנטרים מעולים.

        2. ממש לא מסכים איתך לגבי הייוורד. הוא ממש לא רך. באטלר שחקן נהדר אבל כנראה לא הדמות הכי חיובית ובבוסטון (בין אם תסכים שזה חכם או לא) מאוד מסתכלים על האישיות של מי שמחתימים. אוהבים שם ילדים טובים. בגלל זה בוגי לא שם, ויש מצב שזו גם אחת הסיבות שג׳וש ג׳קסון לא שם.

          1. לא אמרתי שהייוארד רך, ובטח לא שהוא שחקן הגנה לא טוב, רק שהוא נראה פסיבי כ go to guy. בדיוק כמו הורפורד, שאי אפשר להגיד עליו שהוא רך. הייווארד ממש לא אנדרייטד, אין קבוצה שלא רוצה אותו אצלה, בדיוק בגלל היכולות שלו להשפיע על המשחק בלי לגעת הרבה בכדור. אבל דווקא באטלר יכול להביא לסלטיקס מה שחסר להם. כבר ברור לכולם שקבוצה עם יומרות חייבת לפחות שני שחקנים שהםGo to פר אקסלנס. אני לא רואה אף אחד כזה בסלטיקס מלבד איזאה תומאס וזה מה שהפיל אותם מול קליבלנד. קשה לי להאמין שהייווארד הוא השחקן הזה. פול ג'ורג' כן, באטלר כן. באטלר גם יכול לשחק מצויין בתור 2, הייווארד לא יוכל לשמור על שחקנים ב-2 ואני בספק לגבי יכולת הנעת הכדור שלו.
            מבין באטלר וג'ורג' אי אפשר להגיד שדווקא ג'ורג' הוא בעל אופי טוב יותר, אז כל עניין האופי מצוץ מהאצבע.
            איינג' פשוט פוחד לבצע מהלכים עם סיכון. ברור שזה יכול לעבוד לו, ובטוח שלא יתלו אותו על זה שלא יזכה באליפות ולהגיד שהוא מכוון לשנים קדימה, אבל לדעתי מכל המהלכים באטלר הוא זה שהיה מזיז את המחט בכיוון של ניצחון על קליבלנד. והמחיר לא היה כזה גבוה כמו שאפשר היה לראות.

          2. ״איינג' פשוט פוחד לבצע מהלכים עם סיכון.״
            אנחנו מדברים על ההוא שהרגע ויתר על מרקל פולטס ועל ג׳וש ג׳קסון, כן? תגיד מה שתגיד אבל הוא ממש לא מפחד לקחת סיכונים.
            גם התעלמת ממרכיב האישיות שבבוסטון מאוד מחשיבים.

          3. דווקא הבחירה בטאטום די חשפה את העובדה שאיינג' לא באמת רצה לעשות טרייד על הבחירה אלא תכנן להשאיר אותה אצלו. הערך של פולץ בטרייד היה הרבה יותר גדול מן הסתם.
            הבעיה שלי עם איינג' זה שהוא לא החליט אם הוא מכוון לעכשיו או לעוד 3 שנים. אז הוא מתפשר על משהו באמצע.
            דעתי היא, ואמרתי את זה מאמצע שנה שעברה שאיינג' חייב לנצל את ההזדמנות הכבירה שקיבל מבילי קינג ו to cash out.
            המהלכים הזהירים אולי יביאו אותך רחוק בשולחן הפוקר, אבל לא יקחו אותך עד הסוף. בלי לעשות all in באיזשהו שלב כל מה שנותר זה לקוות לנס גולדן סטייט. ובהצלחה עם זה.

  6. הטרייד על הנייר טוב למיניסוטה אבל אני באמת לא מבין מה מוביל את ת'יבודו בבנייה של הקבוצה. דאן ולאבין הם שני השחקנים שהיו אמורים להיות היחידים שיש להם קליעה סבבה מ3 מהרוטציה הבחירה. מאחר שאצל ת'יבודו אם אתה לא מהרוטציה הבכירה אין מה לדבר עלייך אז בראנדון ראש לא בדיוק נחשב.
    קו אחורי של וויגינס, רוביו ובאטלר יכול להיות מטורף הגנתית, שזה מה שת'יבודו יודע לעשות. אבל אין פה שום ריווח בהתקפה. נניח ולא מביאים סטרץ' פור, זאת תהיה קבוצה שהגנות צריכות פשוט לצופף את הצבע מולה בטירוף והכול יתקע.
    טואנס מדהים, אבל קבוצות שהולכות עם הראש בקיר כבר לא יכולות להיות בטופ.
    אולי אני אוכל את הכובע, אני אשמח, אבל יש תחושה שהגג של קבוצה כזאת זה טורנטו משופרת.

    1. זה נכון שכרגע אין קלעי גדול בקבוצה אבל גם וויגינס וגם באטלר הם שחקנים שלא יעזבו אותם לזריקה חופשית..
      יש גם את ראש בייליצה וכספי שיכולים להוסיף לריווח של המשחק שלא לדבר על טאונס שיכול להכות מכל נקודה בפארקט.
      הטרייד ההגיוני הבא יהיה לקחת את דני גרין מהספארס

      1. אני מסכים. הבעיה היא שכשזאת קבוצה של ת'בודו צריך לקחת בחשבון חמישייה שמשחקת הרבה ושאר השחקנים מעט. והחמישייה המסתמנת מחזיקה בתוכה בעיות דומות לאלו של השנה שיברה.

  7. מיניסוטה הרוויחה ובגדול. רובי רכז לא רע בכלל בעל יכולת מסירה טובה בלאטר הוא שחקן מצויין וטאונס וווינגס היו סופרסטארים עוד שנה שנתיים. בהחלט קבוצה מעניינת שתסיים מקום 3 4 אפילו במערב השנה

  8. אז בוסטון הביאו את טייטום.
    כמו תמיד, רק הזמן יגיד עם זה היה באמת מהלך טוב או לא, ואם כל הכבוד לגאונים, לחכמים, לדדי ולקיי 700, לאף אחד אין באמת מושג איך דברים יתגלגלו מכאן. הנה כמה הערות:
    1. להבדיל מג׳קסון, יש לטייטום זריקה מ3. היום זה חשוב. הוא גם שחקן יוצר וכשאייזיה היה פצוע ראינו כמה שחסר לנו כזה.
    2. ג׳קסון עשה קולות של פרימדונה בימים האחרונים שלפני הדראפט – מעיד על אישיות בפוטנציה בעייתית. יותר מתאים ללייקרס מהבחינה הזאת.
    3. ג׳קסון הוא אתלט מטורף שנותן הגנה ובלי זריקה מבחוץ – כבר יש לנו כזה אחד, ג׳יילן בראון.
    4. איינג׳ בונה על הדראפט של השנה הבאה יותר מעל הדראפט של השנה. ועכשיו יש מצב לבחירות 1 ו2 בשנה הקרובה.
    5. אין דני ווי טראסט.
    6. מנחם אמר פה באתר שטייטום יהיה הכוכב הכי גדול במחזור הזה. ואם מנחם אני לא מתווכח, גם אם זה אומר שהבאנו פה את האשים ת׳אביט החדש. אין מנחם ווי טראסט, גם אם דרכיו נסתרות לפעמים.

    1. על זה אתה מתבסס על מה שמנחם אמר?
      על כל דבר נכון שהוא מצליח לחזור יש 20 לא נכונים ועוד 40 תחזיות שמתבררות כטמטום. לא כל כך הייתי אוחז בזה

      עכשיו אני מקווה שמנחם לא יהיה קטנוני ויגיב לי הכל בסדר אני אוהב את מה שהוא כותב רק שהוא הבן אדם הכי גרוע בתחזיות, אם זה שחקנים תוצאות סדרות ומה לא.

  9. צהריים טובים.

    avri, מעליי כבר אמר את הרוב. בוא נשים קודם כל את הצביעות בצד – אנחנו כרגע אופטימיים בנוגע לקבוצה ומהלכיה. לעומתנו, אני חושב שרוב אוהדי הלייקרס פה נמצאים בצד השני של בציר והם מסתכלים על המהלכים בזלזול תמידי, כך שאיני יכול לקחת בשיא הרצינות תגובות מסוג זה.
    כרגע קל לכולנו להגיד דברים טובים/רבעים ולהגיד שדני מפסיד גדול שוב, שהוא בוחר גרוע, או שהוא בכלל גאון שמתכנן קדימה…בוא נראה בכלל איך הסלטיקס פותחים את העונה ואז נדבר טיפה יותר ברצינות.

    נקודות למחשבה:

    1 – עומס בעמדת הסמול פורוורד: קראודר, טייטום ובראון. משום מה יש עומס גדול יותר בעמדות הגארד, אבל אנשים ממשיכים להתעסק בעמדת הסמול פורוורד. אזכיר גם ששמה שעברה הקבוצה הייתה הכי נמוכה בליגה בהפרש ניכר, גם אם תומאס היה יחסית בגובה רגיל של רכז. בכל מקרה נגיע לעיקר – סטיבנס רוצה ליישם השנה סוג של הרכבים "חסרי עמדות". כלומר, הרכב למשל עם 3 סמול פורוורדים יחדיו על המגרש. בנוסף לכך, הצעירים המבטיחים (?) בעמדה הזאת כעת עובדים מן התאמה תחת צוות האימון להתאים לעמדות שונות על המגרש. עם בראון עובדים על יכולת התאמה לשחק ב-2, כאשר עם טייטום יעבדו על התאמה לעמדה 4. קראודר כמובן כבר מוכר לנו כאחד שמתאים לשתי עמדות הפורוורד. בסופו של יום, מה שאמור להיות לנו חשוב הוא שבוסטון כיוונו על החזקה של 3 פורוורדים טובים בסגל לצורך ניסיון לטיפוח שיטת הגנה על הווריורס והקאבס. בפועל, עומס. במציאות – שפע. ככה אני מאמין שאיינג' וסטיבנס רוצים לראות זאת ועכשיו הם יצטרכו להוכיח שהם צודקים.

    2 – טריידים: נושא שכבר ניהלנו עליו 1000 דיונים….יודעים משהו? אני בטוח שגם איינג' יודע שהוא צריך לעשות טרייד, כי הוא בוודאות קיבל התראות על כך שרק עם בחירות הדראפט שהוא כבר כן בחר והם תחת רוטציית הקבוצה, אפשר לבנות שתי קבוצות G-League. אז הוא הפסיד את באטלר…גם אותי זה די אכזב, אבל הדבר הטוב הוא שבאטלר נשלח למערב לפחות. לצד זה, avri רשם זאת והוא צודק – באטלר מתאים לבוסטון רק בצד אחד של המגרש (הגנה). בהתקפה הוא צריך את הכדור ביד כדי להיות אפקטיבי יותר. אתם לא זוכרים איך זה היה עם רוז? וחוץ מזה, באטלר-תומאס-הורפורד עדיין לא נותן לבוסטון יתרון אפילו מול הקאבס. אז הווריורס..?

    3 – תזמון המהלכים: מה שהולך עם בוסטון הוא לאו אי רצון לעשות מהלכים. ראינו שהם היו הכי מתקדמים עם המו"מ מול JAX (מה לעשות שהבנאדם כבר פלופ וכנראה שהוא כבר לא ידע מה הוא רוצה). בנוסף, הסלטיקס היו במגעים אמיתיים מול אינדיאנה ולפי הדיווחים, אלו שיחות שימשיכו להתקיים ביולי שוב, כי בדראפט לא היה ניתן עוד לבצע טרייד מצידה של בוסטון. מה זאת אומרת?
    האמת שזה פשוט – השנה הזאת תהיה האחרונה שלבוסטון תהיה אפשרות להחזיק במספיק מקום מתחת לתקרת השכר בשביל להביא חוזה MAX נוסף מהשוק החופשי. ייתכן שהבאת ג'ורג' לא תאפשר זאת, כי בוסטון כנראה לא רוצה להשוות את השכר של ג'ורג' במהלך כזה. לכן, התעדוף הוא להביא את היווארד/גריפין ואז לבוא עם זה לג'ורג' ולהגיד לו "תראה, עכשיו יש לנו את תומאס, היווארד, הורפורד ואותך – בוא תחתון על הארכת חוזה ונמשיך יחד הלאה".

    כרגע הכל עדיין ברמת חלומות באספמיא, אבל זה התכנון.
    ומה כבר יהיה הדבר הכי גרוע? אוי…בוסטון מחזיקה בגרעין צעיר של בראון, טייטום והבחירה של ברוקלין בדראפט 18'.
    צריך להבין כבר משהו אנשים – נכון שאי אפשר להחזיק בבחירות לנצח, אבל אין סיבה גם שבוסטון ימסרו נכסים מהסוג הזה בשביל שחקנים שלא יצרו אצלם יתרון מול הקאבס ובעיקר הווריורס.

    אתם יכולים לבחור פשוט לחשוב שאני נאיבי. אני מקבל זאת, כי אני אדם אופטימי מטבעי, אבל מאידך, אני לא אדם פתי. יש הגיון מאחורי ההתעקשות של הסלטיקס על מהלך חכם וכל עוד אין גם כישלונות, אין סיבה לכך שאני עדיין אעביר ביקורת חדה על המהלכים של הקבוצה.
    בוא נחכה ונראה הקבוצה תעשה ביולי בשוק החופשי. בוא נחכה לראות מהי הרוטצייה של השנה. אנחנו שופטים לפני שאנחנו באמת יודעים הכל. כמו ששפטו את פורזינגיס רבות בערב הדראפט ואין ספק שהגלגל יסתובב. אז אסיים בכך – אני לחלוטין מבין את הביקורת של כולם, מקבל אותה ואף מזדהה איתה במקום מסויים. אבל אני, בתור אוהד הקבוצה וכאדם, מעדיף לחכות טיפה לתוצאות לפני שאכריע מהי דעתי.

    1. אגב, אני אגיד לכם שהדבר שאולי כרגע אני מטריד מבחינת בוסטון זה דווקא בתקרת שכר שלהם.
      הבנתי את ההיגיון ברצון לשחק עם הרכב פורוורדים כניסיון לפיתוח אנטיתזה נגד הווריורס, אבל אני לא מבין איך הקבוצה תצליח לשלם על כל זה.
      אם נניח והאמת גם היווארד/גריפין וגם ג'ורג' יגיעו לקבוצה, אין סיכוי שאייזאה אפילו חוצה את רף ה-15 לעונה ככה!
      יש 28 להורפורד, בטח סכום דומה להיווארד/גריפין וג'ורג' ירצה סכום כזה גם. שלושתם יחד יוצא כבר כ-85 מיליון דולר!

      לכן, אותי אישית זה מה שמעניק כרגע. בעיקר כי כאשר מדובר בדברים מהסוג הזה (בניגוד לדעה פחות רווחת לגביי יכולות בקטגוריית הדראפט), איינג' יותר חזק בהם. אני תוהה עם עצמי מה הפתרונות של הקבוצה, במידה וזה ימומש, כאשר אני נוטה להאמין שבוסטון עשויים לחפש גם אופציות של שחקנים על חוזה רוקי עם פוטנציאל להיות אול-סטארים בעתיד.

        1. אתה כנראה צודק, אבל מאידך, אני לא יודע כמה זה יכול להתאפשר לקבוצה גם עם יוטה וגם על ג'ורג', ע"פ התכנון שדובר בלילה האחרון. אולי רק אם זה אחד מהם והם עדיין ירצו להביא שחקן שצפוי להיות אול-סטאר והוא עדיין על חוזה רוקי. אבל באופן כללי, כן. זה יכול להיות רעיון טוב וישים, בעיקר כשליוטה לא תהיה אופציה ריאלית בסמול פורוורד במצב כזה ובוסטון יכולים לתת לה מענה בכך. כנ"ל לגביי עמדת הרכז, במידה והם מעריכים את סמארט או רוזייר בתור אופציות טובות יותר ממה שיש להם כרגע, ללא ג'ורג' היל.

      1. בס"ד
        בסופו של דבר קשה להגיד שאין צדק בדבריך.
        בוסטון הייתה שנייה לקליבלנד.
        כלומר הגיעה להישג יפה.
        גם בהרכב עכשיו היא כזאת.
        אין לה סיבה למכור נכסים שיאפשרו צמיחה עתידית שלא תיתן עכשיו יתרון על קליבלנד.
        מצד שני הם חייבים לעשות את ההמהלך השובר שיוויון השנה לפני שהתקרה שנה הבאה לא תאפשר להם בגלל בראדלי ותומאס.
        לכן יתכן שדווקא המהלך השנה בדראפט לא היה טוב.
        אם היו בוחרים את פולץ ההיה להם גיבוי לתומאס.
        הם היו משיגים אולסטאר בחוזה רוקי ושני הבאה בסנטר מברוקלין
        ואז יכלו לשחרר את תומאס שנה הבאה במקרה הצורך

        1. איתן, אני מאוד מבין את דברייך. גם אני האמנתי כך לגביי פולץ.
          מאידך, יש סיכוי שיש אמת בדבריהם של INSIDER'S בקבוצה שטענו שהבאת פולץ, מעבר לכך שלא היו בטוחים בכלל שהוא אולסטאר עתידי (כי בוא נגיד את האמת – הוא לא קונצנזוס כמו טאונס ואחרים שהיו שם), הבאתו הייתה יכולה להתבטא כלפי חוץ כמצויינת בעיניי השחקנים, אבל בתוך חדר ההלבשה זה היה עלול ליצור תחושות שליליות.
          אין לדעת גם איך הוא היה מתפתח בבוסטון לעומת פילי כעת ואין גם טעם להיכנס לעוד משחק של "מה היה קורה אם?" מהסוג הזה.

          הסנטר של ברוקלין לא טוב בכלל לבוסטון, כי הוא לצד הורפורד זה שני גבוהים שמפחדים לקחת ריבאונד. זה היה נראה נורא לדעתי.

          וכל עוד תומאס הוא אול-סטאר, שחקן חמישייה שנייה של העונה – אין סיבה לשחרר אותו ובעיניי גם לא להעבירו בטרייד.
          עוד לא ראינו איך הוא יתפקד עם לפחות עוד סקורר אמיתי לידו. אולל-סטאר TYPE. אני חושב שמגיעה לו ההזדמנות שלפחות יבחנו זאת איתו ואז נראה מה יהיה כבר.

          1. סה"כ תגובה מאוד מנומקת ורציונלית….(ב-2 מילים: אני ציני).

            הייט, גם רשמתי אחרי הפסקה הזאת כמה הסברים רציונליים על כך שיש המון הגיון במה שאיינג' עשה. ממש "נורא" שהוא ניסה ללכת על פורזינגיס ולא על באטלר.

            אני לא יודע איזה קבוצה אתה אוהד, אבל כרגע איינג' הוא חלק קרדינלי באחת מהטופ 5 הנהלות הטובות בליגה.
            זאת הקבוצה שייתכן מאוד שהיא נמצאת במצב הכי טוב לרגע זה, מלבד אולי הווריורס. (כי מינסוטה, מילווקי ופילי עוד צעירות וצריכות להוכיח את עצמן. בעיקר כשרק אחת מהן הייתה בפלייאוף בעונה האחרונה. נחזיק להן אצבעות).

          2. יונתן – הסברתי השנה לא פעם ולא פעמיים מה הבעיה של איינג' לדעתי.
            הוא פשוט מאוהב ב"תהליך" ( פילי לעשירים ) ופוחד לדעתי לעשות את הצעד הנוסף . מה הטעם בהעמסה של בחירות דראפט מבטיחות יותר ופחות בלי כל יכולת לנבא מה יצמח מהן ? אי אפשר לבנות לנצח לעתיד. האימרה כאן מלטה כאן קפוץ מדוייקת במקרה שלו .
            ראשית , עם איזאייה תומאס כרכז ראשון בוסטון לא תגיע עד הסוף . אם אתה לא מבין את זה , אכתוב לך בפוסט נפרד למה.
            כנ"ל עם קבוצה של לוחמים אפורים , גם אם אתלטיים ומגינים טובים ,
            בוסטון לוקה בקליעה , ומה לעשות – אין שחקן בטופ 10 , כנראה גם בטופ 20 , שאינו סקורר ברמה גבוהה. אם לא מבחוץ – אז לפחות בחדירה.
            בוסטון חייבת סקורר אחד כוכב לפחות שהוא גם 2 WAY , ורצוי שניים . אחד בקו האחורי ואחד בקדמי . כיום אין לה אף אחד. כדי להשיג אחד כזה היא חייבת טריידים , ובתמורה לוותר על נכסים . יש לה רוסטר רחב וגם נכסי דראפט – אז מה הטעם אם לא משתמשים בחלקם ?
            לטעמי איינג' היה צריך לבחור בפולץ , ולהוסיף טרייד שיביא את PG (בהנחה שזה לא רק לשנה הקרובה ) , ואם לא אז את באטלר . "התקווה הלבנה הגדולה" מהמורמונים הוא אוברייטד לדעתי ולא הפתרון
            ושהדירוג שלכם במזרח, מקרי כשלעצמו השנה – לא יטעה אותך – אתם רחוקים מרחק מזרח ממערב ( תרתי משמע ) מהטופ של המערב – ולא רק מג"ס.

          3. הייט, לצערי אני חושב שאתה לא מבין את דבריי ואתה ממוקד בתוך דעתך, עד כדי כך שאתה לא עוצר שנייה לחשוב מה רשמתי.

            אמרתי איפשהו בתגובות שבוסטון קרובים כרגע למשהו? המאזן לא מטעה אותי, אבל לעומת רבים אחרים שמאמינים שהם אלו ש-"על פיהם יישק דבר", אני לא מתיימר להיות חכם יותר מאדם שעד כה בנה קבוצת צמרת יותר מהר מכל GM אחר בליגה במצב כמו שאיינג' היה בו לאחר פירוק הקבוצה הקודמת בקיץ 2013.

            בוסטון לא סתם קושרה גם לפורזינגיס, גם לבאטלר וגם לג'ורג'.
            תבין – בגלל כמות הנכסים שלהם, קבוצות מנסות לדרוש מהם יותר ממה שהן היו דורשות מקבוצות אחרות (ראה ערך הדרישות של שיקגו ממינסוטה ומבוסטון על באטלר). בסופו של יום, מבחינה חוקית, בוסטון לא תוכל להחזיק בכל הבחירות שלה ואני בטוח שאיינג' מבין את זה כי הוא מחזיק בכמות חריגה במיוחד של פרוספקטים, כאשר יש עוד בחירות רבות קדימה.
            זה לא יעזור להתמרמר ולחשוב שאיינג' לא מבין עניין, כי הוא פועל נכון בסוף – יש לך קבוצה כמו גולדן סטייט כרגע. מה אתה חושב, שזה נכון לנסות לבנות קבוצת סופר טים סוג-ב' ? כי תומאס-באטלר-הורפורד ואפילו עוד איזה שחקן ב-4 כמו גריפין לא בהכרח היה נותן את העבודה מולם. ובוסטון מבינה את זה…אנתוני דיוויס הוא לא אופציה ריאלית כרגע, עד שלא ינסו שם את קאזינס לצידו. חד קרן כמו פורזינגיס ניסו להביא. לא הלך. עכשיו מנסים להביא את ג'ורג', שבבירור מתאים לבוסטון יותר, כי הוא פחות חייב את הכדור ביד כדי להיות דומיננטי, בגלל שהוא (לעומת באטלר) יכול לקלוע מה-3. ובכלל כמעט מכל מקום באזור הקשת.

            איינג' לא פחדן – הוא מחושב. והוא צודק. אם הוא היה נותן למשל את כל הנכסים מברוקלין על באטלר המון היו מתפחלצים ממנו ובצדק. אז מצד שני, גם כשהוא לא עושה מהלך כזה, כועסים עליו. בוא פשוט נודה באמת שכולנו יודעים, האמת הרציונלית והשפויה – איינג' חייב לעשות עד הדד-ליין בפברואר טריידים. הוא יודע את זה וגם אנחנו. הוא צריך לעשות זאת בצורה החכמה ביותר, שהיא לנסות לשמר כמה שאפשר מנכסי העתיד הכי טובים שלו, ומשם לנסות להמשיך לעלות מעלה.
            עד עכשיו הייתה הזדמנות רצינית כזאת?
            הדרישות של שיקגו על באטלר הוכיחו ששם זה לא היה רציני.
            הדרישות וההתנהלות הכללית של ג'קסון הראו שלצערה של בוסטון, גם זה לא יילך.
            כעת הם מקושרים עם אינדיאנה ולעומת מה שרבים חושבים, השיחות לא הסתיימו. השיחות הושהו. כלומר, המשא ומתן ביניהן עומד על הפרק וכנראה ששתיהן מחכות לנק' זמן מסויימת בכדי להמשיך לחדש אותן. אני מניח שהנק' היא הבדיקה של בוסטון לגביי היווארד, אבל נראה מה יהיה שם.

            אם אני מבין נכון, בוסטון מכוונת לפרוייקט של קבוצה גבוהה, שרובה וורסטילית ויודעת לשמור על שחקנים בכמה עמדות (כמו שהסברתי לגביי ה-3 פורוורדים שיש לה כעת) ובמידה ומביאים את היאוורד וג'ורג' זה רק יאמת זאת יותר (כאשר בטח אחד מה-3 סמול פורוורד יעבור בטרייד ואז ה-2 האחרים יהיו מחליפים שלהם).

          4. הייט, נמאס לך להטריל את סן אנטוניו / קליבלנד אז עברת לבוסטון? משפט כמו ״איינג׳ סאקס״ מתאים לאוהדי לייקרס, ולא לאנשים ראציונלים. הוא בסך הכל שבר שיא עולם בבניה מחדש ואנחנו רק באמצע התהליך. לא ממש ״סאקס״.

          5. תגידו לי , יונתן ואברי וכל המסונוורים האחרים מה"תהליך של איינג'" – מתי, אם בכלל, יבוא זמן בו , אם בוסטון לא תתקדם , תודו בכך שאיינג' לא מוביל לכולם ? יש בכלל תפוגה כזאת ? 2019 ? 2022 ? יותר ?

          6. ברור הייט. אם השנה לא יעשה טרייד והסלטיקס מפסידים את תומאס או בראדלי או סמארט בשוק החופשי ולא תהיה לכך תמורה / סיבה נורמלית לסיטואציה כזאת, אז על זה אני עלול להטיל ספק. אולי אף אתחיל שם לחשוד אם אנחנו עלולים לחזות בהתנפצות התוכנית של איינג' אט אט לרסיסים. אבל גם שם לא אגיד נואש עדיין.

            תבין – אמרתי שאני עשוי להיות נאיבי לפעמים, אבל אני מאמין שזה בולט יותר באיך שאני רואה שחקנים של בוסטון. ברמת המאקרו, אני בעיקר אופטימי, אך גם רציונאלי בהסתכלות על הקבוצה. ואני מאמין שיקרה מהלך העונה עם בוסטון עד הדד-ליין בפברואר. יש המון היגיון כרגע במה שאיינג' עושה וחבל שאתה לא טורח לחשוב על זה מעבר להסתכלות שטחית של "אוי, יש שם יותר מדי בחירות + לא קרה עד כה מהלך = זה יקרוס בטוח".

            אגיד בפעם השלישית כבר:

            הם-רוצים-לבנות-סגל-שיכול-להחתרות-בווריורס. שוב – בווריורס.
            אם הם לא יוכלו לעשות זאת, אז הם יחתכו באופן מלא אל תוך בניית גרעין צעיר ואיכותי ע"י בראון, טייטום, הבחירה ה-18' ועוד שלל הנכסים הללו, שמהם יזקקו את מה שצריך ומה שלא, יעבירו.

            באמת שאני שואל את עצמי מה קשה כל כך להבין את זה….אני כן מבין שכרגע בוסטון לא מתקדמת בצעדים גדולים והיא חייבת לבחור כיוון דומיננטי יותר – בנייה או ריצה. אבל אני גם לא ממהר לשפוט ישר תוך 5 שניות את המהלכים של איינג' מבלי לחכות לכך שיהיו תוצאות להתנהלות הזאת. אני לא חסר סבלנות ועקב כך אני יוצא בהצהרות שהוא לא עושה כלום. אני כן טורח לקרוא קצת יותר ולהקשיב לדעות של מומחים אמיתיים. לנתח ולהבין אם המהלכים של הקבוצה תורמים לה (כמו שחיפשתי את הדעה של סטיבנס כדי להבין למה בחרו בטייטום כשיש את בראון. והבנתי למה – בניית הרכב הפורוורדים שציינתי בתגובות קודמות). אני לא בוחר להקשיב ואף להאמין לפאנלים בחצי שקל של ESPN או כתבות של כתבי סוג ב' שצריכים למשוך קוראים. יש להנות מההקשבה ויש לקחת זאת ברצינות יתרה. כמו שאתה פחות תטרח להאמין לקיירי בכל הנוגע לצורת כדור הארץ ותעדיף להסתמך בנושא הזה על דעותיהם של מדענים מוכחים.

            אז….שוב תסביר לי – למה שהם יבנו קבוצה שתהיה טובה, אבל לא טובה מספיק בכדי להתחרות מול הווריורס?
            כי אתה חושב שזה נכון? או שעוד רבים אחרים שמתיימרים להאמין שהם יודעים טוב יותר מה נכון ומה לא? כי פעם אחרונה שבדקתי, רוב הביקורת היא לא מאנשים מומחים שעוסקים במקצוע הזה. אלא בעיקר אנשי תקשורת שצריכים להשיג רייטינג וחוות דעת חיובית של קהל.
            הבאת באטלר לבוסטון (שזה אומר טרייד = איבוד נכסים) יביא לבוסטון אליפות? אנשים אומרים לי – "המועדון צריך להיות תחרותי, מה זה משנה? " וזה בכלל מצחיק אותי – אתה לא מדבר פה על מועדון כמו סקרמנטו או מינסוטה – מועדונים בעלי שוק קטן וכאלה שהעיקר בשבילם זה להיות תחרותיים. להתחרות על אליפות זה מתנה משמיים. מועדונים כמו הלסטיקס והלייקרס רוצים אליפות. הם לא בונים פשוט בשביל התחרות.

            אני סומך על איינג' – אני חושב שראוי לתת לו כבוד ואמונה בו אחרי כל מה שהוא עשה למועדון בשנים הללו. לא מדובר פה על איזה מיץ' קופצ'אק שבוודאות חירב את הלייקרס עד להיכן שהם הגיעו. איינג' עד כה בנה את הקבוצה באופן יציב והם השתפרו אט אט. זה לא רק מזל כשמדובר בכל כך הרבה מהלכים טובים:
            – הבאת סטיבנס. העובדה שעד אז מאמנים מהמכללות נכשלו בליגה ועדיין הוא בחר להמר על המאמן שעבד בבאטלר הקטנה והפחות מוכרת.
            – הטרייד על השלישייה הגדולה (העובדה שזה היה אמור להיות רק על פירס והוא ידע להוציא את הטרייד גדול יותר ואף דרש את הבחירות בערמומיות, כדרך אגב – זה גם מזל? כי לא הציעו לו אותן…הייתה לו תוכנית איך להשיגן. מזל זה מיקומן. לא הדרישה שלהן).
            – הטרייד על תומאס (הוא צפה שיהיה כוכב? לא. הוא ידע לזהות את הפוטנציאל שלו? חד וחלק – כן. הוא ידע לנצל הזדמנות שם, כמו שניסה בניקס עם פורזינגיס? חד וחלק -כן).
            – הבאת קראודר תמורת רונדו (כולם חתכו אותו על הטרייד הזה. מה קרה מאז?).
            – הבחירה בבראון (כולם שחטו אותו על זה. מה קרה מאז? קיר רוקי מהיר ואז השתפרות הדרגתית עד לכדי הופעות טובות גם בפלייאוף. שיפור הקליעה, הכדרור, ההגנה ופתאום רוב הפרשנים מאמינים שיש לו "פוטנציאל אול-סטאר". אה…רגע אז למה ישר הם קפצו לבקר אותו ולא חיכו עד סוף העונה? שאלה טובה).

            חשוב לי לציין כאן – אני לא בא לזלזל בדעה של אף מגיב, כולל בך, או כל בעל דעה אחר שציינתי הנ"ל. אבל אני כן בא להגיד שאני שם יותר משקל על דעה של מומחים מוכחים יותר + אני לא ממהר לשפוט משהו לפני שהוא מראה תוצאות.
            אבל לצערי, אנשים היום מאוד חסרי סבלנות והמון לא יודעים להיות סבלניים ככה. בנוסף לכך, אנשים לא טורחים להעמיק ולהבין מהי הסיבה שעומדת מאחורי דברים. הם אוהבים לשפוט דברים ממקום רגשי ולא רציונלי. אולי אני אוהד הקבוצה, אבל לצד זה אני גם טורח להבין מה עומד מאחורי מה שהיא עושה. תשאל את עצמך אם גם אתה עושה כך, לפני שאתה מתיימר לטעון שאתה מבין ויודע שהקבוצה עושה שטויות.

          7. הייט אתה אמיתי? בוסטון לא מתקדמת? איינג׳ לא מוביל לכלום?

            2013 – 25 נצחונות – מחוץ לפלייאוף
            2014 – 40 נצחונות – סיבוב ראשון
            2015 – 45 נצחונות – סיבוב ראשון
            2016 – 53 נצחונות – גמר פלייאוף

            אתה רוצה את זה בגרף? בתרשים זרימה?
            שלא לדבר על ה4 בחירות טופ 5 שהוא מסדר לנו תוך כדי התהליך הזה.

            מהתגובות שלך אני מבין שאתה לא באמת אוהד הדאבס כמו שאתה טוען – אני מזהה בך אוהד לייקרס נסתר.

          8. תשמע – כתבת הרבה, ואין לי כח וזמן להגיב במגילה משלי.
            בשורה התחתונה – אתה מנסה כל הזמן להצדיק את אייינג'. מה שאתה לא מבין – אין כאן מתימטיקה טהורה . מדבריך משתמע שאיינג' לא מביא את באטלר כי זה לא מספיק להתחרות בג"ס.
            סליחה – אלה שטויות . הוא צריך להביא את כל מי שיהפוך את הקבוצה שלו לטובה יותר . והוא פשוט דורך במקום . האם בוסטון 2016/2017 היתה טובה יותר מזו של 2015/2016 ? לדעתי לא , ואל תביא לי את גמר המזרח כהוכחה. המיקריות הביאה אותה לשם ולא הדומיננטיות על פני האחרות מצרת המזרח . האם בוסטון מודל 2017/2018 תהיה טובה יותר מזו של השנה שחלפה ? מההרכב שאני רואה כעת – ממש לא . אולי איינג' יעשה עוד צעדים עד פתיחת העונה . נחייה ונראה .

          9. אברי – אני לא אוהד הלייקרס. מעולם לא חיבבתי אותם . בעיקר בגלל ג'ק ניקולסון השחצן על הקווים שלהם . וכאנגלופיל וליברל , תמיד היתה לי סימפטיה לבוסטון . לדוגמא, החזקתי להם אצבעות בעימותי הגמר מול ל.א. לפני כעשור , וכמובן שהייתי בעדם מול הלברונים בגמר המזרח השנה (למרות שהיה לי ברור איך זה יסתיים ).
            אל תסתנוור מהשיפור בנצחונות שהבאת . הוא בא בד בבד עם שקיעת המזרח . נראה השנה מי צודק – אתה ויונתן או אני .

          10. לאברי: לפי כתיבתך אתה אוהד סלטיקס, אז איך לעזאזל (ולכל הרוחות ולמעו השם) שמת תמונה של שחקני לייקרס.

          11. ציפור נדירה, אני בהחלט אוהד הסלטיקס. הנשיקה הצרפתית שקובי הדביק לג׳יימיסון היתה אקט כל כך מתוק שלא יכולתי להתאפק. זאת התמונה שלי כבר די הרבה שנים וקל לזהות ככה את התגובות שלי.

          12. הייט, אני מצטער, אבל אם אתה לא תטרח לרדת לעומק הדעת של דבריי, אז הדיון מיותר…

            שאלה עקרונית עכשיו – למה אני צריך להעמיק ולהבין את דברייך וזה, משום מה, לא מורגש כהדדי? אין לי בעייה שלא תסכים עם דבריי, אבל אתה לא מוכן לקבל גם עובדות, כי זה לא "מתמטיקה טהורה"? גם תזות של רפואה הן לא בהכרח מתמטיקה טהורה, אבל אתה עדיין מגיע למרפאות וביה"ח לקבל טיפול ואני מקווה שגם בהם אתה לא מזלזל…אין כאן מתמטיקה, אבל יש כאן עובדות שניתן לבסס עליהן דברים ונתתי לך דוגמאות לכך בתגובה האחרונה, ע"י טענות בעלות ביסוס יציב ולא כאלו שבאות סתם מתוך דעה אישית שלי בלבד, או מתוך מקום רגשי בלבד.

            מהמשפט שלך:

            "…מדבריך משתמע שאיינג' לא מביא את באטלר כי זה לא מספיק להתחרות בג"ס.
            סליחה – אלה שטויות . הוא צריך להביא את כל מי שיהפוך את הקבוצה שלו לטובה יותר…" (הייט-אשברי)

            אני עלול לחשוב שאתה לא מעמיק או מבין מספיק במצב השחקנים בליגה + העניין הכלכלי + הדבר הקטן שציינתי שקבוצות דורשות מבוסטון יותר מכל קבוצה אחרת.
            הסברתי לך מה שיקגו דרשו מבוסטון על באטלר ומה הם דרשו ממינסוטה מאידך. הבאת באטלר הייתה שווה למשכון כלל הנכסים העתידיים המוערכים ביותר של הקבוצה.
            ואז לאן זה היה מתקדם? אז נגיד היו מביאים את גריפין או היווארד.

            לטעמך קבוצה של תומאס-באטלר-היווארד-הורפורד, לוקחת את גולדן סטייט? מעבר לכך – האם זאת קבוצה שניתן להחזיק תחת התקרת שכר כיום? בוודאות זה לא היה. ואולי זה היה תחרותי, אבל למעט זמן. זאת ועוד, מדובר על קבוצה שעדיין אין לה כח אש כמו שלגולדן סטייט יש והדבר הכי חשוב – אין להם שום יתרון על גולדן סטייט שיכול להפיל את הפור לטובתם.

            אבל מה כן יכול להביא את הפור? מה שהם מנסים כעת – בניית קו פורוורדים וורסטיליים שיכולים לעשות המון חילופים מעמדה 1 עד 4. בנוסף לכך, הסברתי זאת כבר בהודעה הקודמת שהם מנסים לעשות זאת.

            אתה עושה בדיוק את מה שאמרתי שרבים חוטאים בו – אתה לא יורד ומעמיק לתוך העובדות.
            להגיד שהמקום הראשון לא נחשב שיפור, סבבה. אתן לך. אבל:
            שיפור המאזן הוא גם לא שיפור?
            הבאת הורפורד?
            השיפור של תומאס?
            ג'יילן בראון שהתקדם השנה?
            שימור מקום מתחת לתקרת השכר לחוזה MAX נוסף?
            השיפור של בראדלי?
            הגעה רחוק יותר בפלייאוף?

            אז אם לא, אשמח לשמוע מה בעינייך נחשב לשיפור. כי האמת היא שמה שלטעמך נראה לעין שיפור, ייתכן שהוא לא מה שבהכרח אחרים יחשבו שהוא שיפור. בהחלט אם הדברים שציינתי למעלה מגובים בעובדות (חלקם הם עובדות בפניי עצמן) ושלך לא.

            אתה דוגל בטענה שצריך לבנות "בשם הבנייה". עכשיו. בכח. ללחוץ על זה. זכורה לי קבוצה מאוד מעניינת מברוקלין שעשתה זאת ועתידה לאחר מכן לא נראה משהו….כנ"ל עוד קבוצה מניו יורק שעשתה זאת, נתנה את כל הצעירים הטובים שלה תמורת כוכב מדנבר וזה גם לא הלך משהו מאז (כמובן לצד עוד משתנים רבים). אבקש ממך להבין משהו – אם איינג' מפעיל חשיבה מאחורי מעשיו, זה חיובי. לא שלילי.
            אם שאר המנג'רים בליגה טוענים שהם לא אוהבים לנהל איתו מו"מ, כי הוא תמיד עשוי "להפיל את הרצפה תחתם" אם הם לא ישימו לב לכל פרט – זה בעיניי גם דוגמא טובה לכמה יש להעריך אותו ודעתי מכך לא תשתנה בגלל שאתה חושב שהוא לא עובד טוב. בעיקר כשלצערי, אתה פשוט גם מתכחש לקבל עובדות כבסיס לאנתיטזה שעשיתי לטענתך, וגם כי אתה מראה גישה חסרת סבלנות כלפיי תהליך שמחייב סבלנות.

            בשורה התחתונה – הייט, הטענות שלך דורשות עובדות בשטח בכדי שאקבל אותן לתשומת ליבי. יש פה מגיבים כמו גיא, עידו, ג'ון, רועי ורבים אחרים שעושים זאת ואני מעריך את דעתם ע"י כך. ומאידך, אם אתה לא מוכן לקבל את הדוגמאות שגם הפעם נתתי כעובדות, כאשר אתה לא נותן עובדות בעצמך ופשוט טוען שלדעתך בוסטון לא השתפרה השנה האחרונה + שזאת טעות שהם לא עכשיו-עכשיו-עכשיו בונים סוג של סופר-טים במקום להמשיך לבנות בדרך שלהם (בנייה סבלנית וניצול הזדמנויות נכונות), אז אין לאן להמשיך עוד את הדיון הזה.

  10. לדעתי הטרייד מעולה למינסוטה. אי אפשר לדעת מה יהיה עם לאבין מבחינת הבריאות, ובגדול הוא פשוט לא התאים לקבוצה, לא בהגנה וגם לא בהתקפה למרות המספרים היפים שנבעו מאגואיזם לטעמי.

    יכולת הקליעה מ-3 זה לא הדבר הכי חשוב בליגה. זה נכון שזו המגמה בשנים האחרונות אבל יש גם דרכים אחרות לנצח, והדבר הכי חשוב בכדורסל ותמיד היה כך זה הגנה, ואין ספק שהפוטנציאל ההגנתי של הקבוצה בשמיים.

    רק נותר לקוות שתיבודו ישתפר בניהול המשחק וחלוקת הדקות, כי זאת היתה הבעיה העיקרית שלהם השנה. היו פה באתר ניתוחים מצויינים של זה, והראו את ההבדל בין המחצית הראשונה של הקבוצה למחצית השניה, מה שכנראה מראה על ניהול דקות משחק לקוי ביותר.

    חוץ מפילדלפיה זו הקבוצה שהכי מסקרנת אותי לראות השנה (אני לא מחשיב את הלוחמים שפשוט תענוג צרוף לצפות בהם משחקים)

  11. אגב, כולם פה אוהבים לקרוא לאיינג גרוע ולוזר.

    בינתיים התוצאות מראות אחרת, הוא בנה קבוצה תוך שנים בודדות שרק עלתה במעלה הדירוג וששנה שעברה סיימה ראשונה במזרח והגיעה לגמר המזרח.

    וכל הטוענים שקליבלנד נתנו להם, ווושינגטון וטורונטו היו יותר טובים, ואם רונדו לא היה נפצע… זה הכל בילבולי מוח, דיבורי סרק. ואם ואם ואם.

    1. 100+ ואישית אותי מצחיק לראות את אחד מהאוהדים של הלוחמים אומר שבוסטון לא היו עוברים סיבוב אם רונדו לא היה פצוע… כאילו מול הווריורס פגשו רק קבוצות בסגל מלא מולם בשלוש שנים האחרונות

  12. ולגביי שיקגו – הטרייד על באטלר מוכיח מבחינתי 2 דברים. אחד רובנו מבינים והשני זה משהו שאני כבר טוחן אותו מפברואר ואני מקווה שאנשים לפחות חושבים על ההגיון מאחוריו.

    1 – הנהלת שיקגו צריכה לקבל F על הטרייד היום.
    זה אותו שחקן שבדד-ליין הם דרשו מבוסטון עליו את 2 הבחירות מברוקלין, קראודר ועוד שחקן צעיר. היום? כריס דאן (כרגע לפחות, פוטנציאל לבאסט), זאק לבין (כרגע הוא במקסימום שחקן שלישי בקבוצת צמרת) והבחירה ה-7 (שהיא לאורי מרקאנן).
    אבל נשים שנייה את מה שהם קיבלו בצד – גם ככה לא היה להם לאן למהר….וויד תופס רגע מהתקרה בערך, אמרתם שתחזירו את רונדו לשנה האחרונה של החוזה, יש לכם FULL גארדים….מה, למען השם, אללה, ישו והבודהה – אתם עושים?
    טוב, האמת היא שגם הם לא בטוחים מה לענות לי. אני שומע קולות המומים וגמגומים של "אמ אמ….בנייה מחדש…". נראה מה יהיה.

    2 – אמרתי ואגיד שוב: אם בוסטון מנהלת עם קבוצה מסויימת מו"מ, דורשים מבוסטון הרבה יותר מכל קבוצה אחרת, עקב ריבוי הנכסים שלה. פשוט אוטומטית כל שחקן של אותה קבוצה מקבל ערך של "חדי קרן". רק לראות את ההבדל בדרישה מבוסטון ומינסוטה ואפשר להבין טיפה על מה מדובר. איינג' לא יוכל להחזיק בסוף את כל הנכסים יחדיו, אבל אני מרוצה מכך שלפחות הוא לא מראה אדישות לכך שקבוצות מנסות לשדוד אותו. הייתי מוכן להבין טיפה יותר דרישות מוגזמות על פורזינגיס (אחד מ-3 חדי קרן צעירים בליגה לטעמי בדמות יאניס, פורזינגיס וטאונס). וגם לגביו אני מבין למה בוסטון הייתה מוכנה למשכן עד 75% מנכסי העתיד שלה, אבל רק לא בראון והבחירה של ברוקלין ב-18'.
    אני מקווה שדני ימצא את העסקה הטובה ביותר עבור הקבוצה. לעומת הדראפט, כאן אני מאמין שהדעה הרווחת היא שהוא יודע יותר טוב מה לעשות. אי אפשר לצפות לעוד הום-ראן כמו בטריידים של השנים האחרונות, אבל הוא צריך להיות לפחות רציונלי ולא משכון כלל העתיד שבנו עד כה בערך, תמורת באטלר אחד או ג'ורג' אחד.

  13. אגב, רק אציין גביי הבחירה בנ'טיליקינה – הרכז ה-"טיפה גבוה ודי מסתורי + בן 18" שנבחר בדראפט בפעם האחרונה הוא דאנטה אקסיום.
    שכל אחד יפנים מזה את מה שהוא רואה לנכון..

    1. ברור רועי (למרות שגם היא לא בשמיים…). סתם מציין נתון מעניין שמישהו שסיקר את הדראפט אמר.

      אני מקווה שהוא יהיה יותר בכיוון של "מגיע מליגת שום מקום ונתונים מרשימים" כמו יאניס, מאשר אקסיום.

      אגב, סתם בשביל ההומור – כשהמראיינת של ESPN שאלה אותו מה הוא חושב על הניקס, הוא אמר שזה "ארגון מצויין" וש-"הוא בטוח שהוא יוכל להשתפר שם".

      הבחור עדיין לא 19 אפילו….אין לו מושג לאן הוא נכנס…

      1. כן, זה אכן נתון מעניין. לצערו הוא הלך לארגון די עקום, אבל הוא יכול להיות שחקן שחקן, ורכזים עם מוטת ידיים ארוכה יכולים להיות מפחידים. הבעיה היא שהם יכולים להיות מייקל קרטר וויליאמס

  14. Look, all bullshit a side for a moment, I came to realize lately that my effort may be fruitless. People are to lazy to care, or more likely, they just don't believe… your doings are, alas, pretty incredible…

    be that as it may, I once told myself that by doing what I do I'm willing to lose everything I have.
    but I'm srarting to believe that I don't stand to lose anything seeing the bunch of chickenshit girls I'm facing. Honestly I'm a little bit offended by the means that you take compared to how I'm trashing you…

    You are obviouse and amateurishand I can see through you.

    keep on sending my colleagues to try and annoy (I'm not saying that they fail to do so, especially Talmor) I'm just saying that I can live with it. On the opposite, I'm kind of greatful for these gestures; they make me a more patient man.

    So maybe even thank you (?)

  15. קבוצת שונאי איינג' צריכים לרגע לעזוב את ה- preconceptions,
    ולבדוק את הנתונים:

    הייתה קבוצת אליפות (2008) ופיינלס (2010).
    איינג' החליט (בצדק) לפרק, ולבנות מחדש, אחרי עונת 2012/13

    עכשיו בו נבחן את התוצאות:

    2014 : 25 ניצחונות.
    2015 : 40 ניצחונות.
    2016 : 48 ניצחונות.
    2017 : 53 ניצחונות.

    וזו קבוצה שלא זכתה בשחקן בקליבר של לברון, דוראנט, או קרי.

    המעבר שלהם מקבוצת תחתית, לקבוצת צמרת, הוא מעבר מהיר בצורה כמעט חסרת תקדים.
    אם בודקים את הנתונים של קבוצות דומות שהיו בתהליך של בנייה בעונת 2014 –
    מתוך 14 הקבוצות שלא הגיעו באותה עונה לפלייאוף, 4 הצליחו לשדרג עצמן לקבוצות פלייאוף –
    בוסטון, מילווקי, יוטה, קליבלנד (למעשה 4.5, גם דטרויט הצליחו מאז להעפיל לפלייאוף).
    קליבלנד בזכות לברון,
    ומילווקי ויוטה בזכות תהליך בנייה מוצלח.
    אין בכלל ספק שמצבה של בוסטון טוב מזה של יוטה ומילווקי –
    הם מצחים יותר, הם העפילו יותר שנים לפלייאוף, ומצב הרוסטר שלהם טוב בהפרש אדיר.

    כך שלקבוע ש-"איינג' סאקס" לא מסתמך על שום דבר שקשור למציאות.

    1. גיא, לצערי אתה שייך לקמצוץ מגיבים שאני כן יכול לקחת כאן את דעתם רצינות לתשומת ליבי. זה כי אתה, לעומת רוב המגיבים, חושב גם בצורה רציונאלית ולא מסיק מסקנות שטחיות, או כאלו המבוססות על דעת תקשורת המוטעית בכוונה לצורך משיכת קהל או כזאת שמוטעית עקב אהדת קבוצות אחרות, שבד"כ מלווה בשנאה כלפיי בוסטון בפרט, או קבוצות מצליחות בכלל.

      כמו שעניתי להייט למעלה, אגיד כאן במשפט – לפני שאנשים קופצים לשפוט, בו ננתח לפני כן את המציאות, נסתמך על דעות של ברי דעת מוכחים ונהיה סבלניים בהמתנה לראות תוצאות.

      1. אני לא מאמין אבל אני והייט אשברי מסכימים, איינג באמת מסריח את התפקיד, הוא עשה עבודה מדהימה בלהשיג את הבחירות, אבל בכל מה שקשור בלבחור ולנצל את הבחירות מדהים אותי שעדיין לא פיטרו אותו, כמות הנכסים והבחירות שהייתה לו פשוט עצומה וכולם מאכזבות, בעונה שעברה לא האמנתי עד כמה אידיוט איינג יכול להיות הוא שובר את השיאים מחדש, הוא למען השם החליף את השחקן הטוב בדראפט ללא ספק בחבילה בזיונית(אני לא מדבר עד כמה התקרה של טייטום נמוכה). מעניין אותי שלא פיטרו אותו עדיין אחרי הניצול המבייש של כמות הנכסים שהייתה לו. גיא מאיפה הגעת למסקנה שמצבה של בוסטון טוב מזה של מילווקי (שהסגל שלהם כישרוני בהרבה מזה של בוסטון פשוט צעיר) ושל יוטה (שהבנייה שהוא עשה שם פשוט מדהימה כל כך הרבה עומק כל החלקים מתאימים,בבוסטון איינג בחר כל כך הרבה שחקנים דומים עם כל כך הרבה חסרונות שזה מצחיק) התקרה של מילווקי גבוהה בהרבה מהתקרה של בוסטון שאני לא רואה אותם מתמודדים על אליפות בכלל בשנים הקרובות (אחרי נפילתם של קליבלנד והלוחמים איזה שחקן יש להם שיכול לתת להם את האפשרות להתמודד באמת על אליפות?) כמות הניצחונות לא פקטור פה בכלל שבפלייאוף הבינישאין לקבוצה מה למכור.

          1. איזה שחקנים בדיוק יש לקבוצה שידחפו אותה בעתיד, קבוצה אפורה מאוד הוא יצר עם כמות נכסים בלצי הגיונית, ואני לא מדבר בכלל שמדובר בבוחר הגרוע בליגה

          2. השחקנים שדוחפים אותה עכשיו ואלו שהצטרפו. בינתיים הם דחפו יפה מאוד. לדעתי בראון הראה בפליאוף למה הוא נבחר, לא ראיתי אף רוקי מהמחזור הזה השנה שהראה יותר מידי ניצוצות. וגם זיזיץ אני מאמין ידבר חזק לכשיצטרף.

        1. ברוך, אני מבין את טענותייך על היכולות של איינג' בנוגע לדראפט, אבל אני חושב שהביקורת לגביו היא יותר מדי מועצמת.

          לפני הגעת ה-BIG 3 הוא בחר לא רע בכלל בעיניי:

          דלונטה ווסט (דראפט 2004, בחירה 24)
          אל ג'פרסון (דראפט 2004, בחירה 15)
          טוני אלן (דראפט 2004, בחירה 25)
          ג'ראלד גרין (דראפט 2005, מקום 18)
          ראג'ון רונדו (דראפט 2006, מקום 21. טכנית נבחר ע"י הסאנס, אבל הוא ביקש אותו בבחירה ה-21. תמורת רנדי פוי בבחירה ה-7).

          אחרי זה, מהתקופה של ה-BIG 3 הבחירות שלו היו בסוף הסיבוב הראשון. אני מזכיר שזה אזור שמאוד קשה למצוא בו כשרונות טובים.
          עם השנים, כאשר בוסטון התחילה להיות מעיין קונטנדרית משנית/סוס שחור, הבחירה הייתה גבוהה יותר וכך גם האיכות השתפרה.

          אייברי בראדלי (דראפט 2010. מקום 19)
          איטואן מור (דראפט 2011. מקום 55)
          ג'ראד סאלינג'ר (דראפט 2012. מקום 21)

          אחרי פירוק ה-BIG 3 הוא החל לבחור במקומות גבוהים יותר וכמובן שלצד האפשרויות הרבות, הסיכון לצאת פראייר גדלה.

          קלי אוליניק (דראפט 2013. מקום 13)
          מרכוס סמארט (דראפט 2014. מקום 6)
          טרי רוזייר (דראפט 2015. מקום 16)
          ג'יילן בראון (דראפט 2016. מקום 3)
          גרשון יבוסלה (דראפט 2016. מקום 16)
          אנטה זיזיץ' (דראפט 2016. מקום 21)

          הבחירות שצויינו מדראפט 2014 ואילך עוד בחוזי הרוקי שלהם ונמצאים עדיין בשנים הראשונות של ההתפתחות שלהם. לצד זה, לטעמי לא יצא מאלו שציינתי מעלה אף באסט. אולי הם לא סטארים, אבל הם שחקנים טובים.

          לצד זה, היו לאיינג' גם בחירות רעות מאוד, כמו גידנס (2008), ג'חואן ג'ונסון (2011), אר.ג'יי האנטר (2015), פאב מלו (2012), אבל כולם היו בחירות לאחר המקום ה-20 בדראפט וקשה למצוא משם בחירות טובות. ואם היו אחריהן שחקנים טובים, תזכור שגם רבים אחרים דילגו על אותו שחקן ולכן קשה לי לבוא בטענות כלפיו באופן מלא.
          נכון, הוא לא בחר אול-סטאר, אבל תחשוב על זה גם ככה – זה לא שאיינג' פספס בוודאות אול-סטאר תחת ידיו. הוא התלבט ופשוט בחר בבאסט וודאי, לעומת אול-סטאר ישר בחירה לאחר מכן.

          לסיכומו של עניין – גם אני לא חושב שאיינג' הינו בוחר מצויין בדראפט בצורה מעוררת השראה, אבל אולי מלבד הספרס, אני לא חושב שיש מועדון שבאופן קבוע מצליח למצוא באזור הזה שחקנים שלא הופכים אצלו לבאסט. הוא בוחר סביר לכל היותר ואני כן חושב שגם מגיע לו קרדיט על כך שהוא ידע לאתר שחקנים טובים שהועילו כשהם היו במועדון לאורך השנים.

          1. איזה בוחרסביר הבחירה ה3 עונה שעברה הייתה מחכה לו לאמצע סיבוב ראשון, הבחירה ה2 שלו בסיבוב הראשון הייתה מחכה לסיבוב השני, הקבוצה מאומנת מאוד אבל הבחירות שלו פשוט הזויות אני אעבור איתכם על הבחירות שלו, ועם עונה שעברה נדהמתי שלא העיפו אותו (8 בחירות ללא טרייד) העונה הוא פשוט הפתיע אותי בטמטום שלו הוא החליף את השחקן הטוב בדראפט בעבור רול פלייר ובחירה כנראה באמצע סיבוב ראשון (אני לא רואה אותו מקבל את הבחירה של הלייקרס אין לה שום סיבה לעשות טנקינג). עם הבחירות שהוא השיג מברוקלין הוא היה חייב ליצור מועמדת לאליפות ופשוט עונה אחר עונה הוא בוחר שחקניים מבדחים עם כל כך הרבה חסרונות שטובים רק בדבר אחד (הקבוצה מאומנת מבחינת פוטניאל היא לא קרובה לאיים על התואר, יותר מדי שחקנים דומים). אני אעבור איתך יותר מאוחר על הבחירות שתבין כמה מפגר האיש

          2. תחליט, או שהוא בוחר גרוע, או שהוא טריידר או גם וגם.

            אם אתה חושב שהוא טריידר גרוע, אז אין מה להמשיך את הדיון.

            לגבי הבוחר גרוע, אמרת שעם הבחירות שלו הוא היה חייב להפוך למועמדתלאליפות. תביא לי קבוצה אחת חוץ מסן אנטוניו שהיא אנומליה שהציגה מועמדת לאליפות שנה/שנתיים אחרי בחירת דראפט ובזכותה..

          3. ברוך, באמת בשיא הרצינות אני אומר לך את זה – אשמח לקרוא את דברייך, אבל הדיון הזה לא הולך ללהתקדם…כאתה מחליט לנבא את העתיד של שחקנים מהדראפט ועל כך לטעון שזאת עוד עובדה (לא דעה, עובדה) שאיינג' "הכי גרוע בדראפט" (ציטוט שלך), אז אנחנו לא קרובים ללהיות על אותו קו.

            מעבר לכך, אני לא בטוח שאתה בכלל מנסה לרדת לשורש העניין.
            שחרר מהדעה שלך לשנייה ותקרא את דבריי מלמעלה. נתתי לך עובדות בשטח + אמרתי גם מס' רב של בחירות רעות שלו ואמרתי – הוא לא בוחר גדול, אבל:
            א – הוא גם לא גרוע, כי היו לו בחירות טובות
            ב – תן לי עוד GM שבוחר קבוע כמו שצריך בדראפט + שהוא גם עושה מהלכים טובים לקבוצה שלו + שהוא בנה קבוצה לאליפות.
            יש לך כזה? אולי בוב מאיירס וביופורד. זהו….השאר? כל אחד חלש בתחומו.

            הבחירות של ברוקלין עוד לא סיימו עונה שנייה בליגה. אם אתה טוען שמכך בוסטון הייתה צריכה לעשות טרייד, אז זאת גם החלטה חסרת פשר לטעמי, כי אם לבוסטון אין הזדמנות ריאלית לבנות קבוצה שתתחרה בגולדן סטייט, היא צריכה לשמור את הבחירות. ואם אתה חושב שהיא חושבת רק על בנייה לעתיד ולא על מהלכים שיעשו אותה קונטנדרית רצינית (שזה לא עוד איזה אטלנטה, כמו שרבים, וייתכן שאתה ביניהם, דוחפים לכיוון זה) – היא כבר לא הייתה מחזיקה בתומאס והורפורד.

            שחקנים עם מלא חסרונות הוא בחר? ברוך….מה חשבת שהוא יבחר אז? מה אתה מצפה? הם לא טובים רק בדבר אחד. הם מאומנים תחת שיטה מסויימת. חלקם קולעים (רוזייר), חלקם טובים בריבאונד (בראון ורוזייר), חלקם שומרים בכמה עמדות (בראון וסמארט), חלקם מנהלים משחק לא רע (סמארט). לך תבדוק את הסטטיסטיקה שלהם והאחוזי איכות שלהם בכל קטגוריה ואז תגיד לי שהם טובים בדבר אחד. אל תגיד זאת רק ע"פ דעתך שקבעת אותה על סמך כמה משחקים בודדים שראית של הקבוצה.

            והיא לא קרובה לאיים על התואר, בדיוק כמו שאר הליגה (בה גם הקאבס). ומאידך, כרגע היא יותר קרובה לשם מהרוב, כאשר רק סן אנטוניו וקליבלנד לפניה (יוסטון לא עוברת את גולדן סטייט ו-DC עדיין צריכים להוכיח את עצמם לאורך עונה שלמה + פלייאוף. טורונטו וקליפרס כנראה כבר גמורות).

            אז בבקשה ממך, פשוט תחסוך לשנינו את הזמן ואל תנסה לשכנע אותי בדעותייך האישיות בתחפושת של "עובדות", כי זה יהיה דיון מיותר.

        2. ברוך, התגובות שלך על איינג׳ ועל בוסטון הן מההזויות.
          קשה להגיב למישהו שחושב שקבוצה שקפצה מ25 נצחונות ל53 זה לא מספיק טוב וצריך להעיף את המנהל. וזה קשה במיוחד כשאותו מנהל גם מצליח להביא על הדרך 4 בחירות טופ 5 מכלום, פחות או יותר. לא יודע איך להתייחס אליך, או איך לנהל דיאלוג עם דבר כזה. זה כמו לדבר עם עבם, שנחת אתמול מהחלל וצריך להסביר לו מה זה כסא, מה זה אוטו, ומה זה ירוק. מסובך מידי.

          1. איזה בוחרסביר הבחירה ה3 עונה שעברה הייתה מחכה לו לאמצע סיבוב ראשון, הבחירה ה2 שלו בסיבוב הראשון הייתה מחכה לסיבוב השני, הקבוצה מאומנת מאוד אבל הבחירות שלו פשוט הזויות אני אעבור איתכם על הבחירות שלו, ועם עונה שעברה נדהמתי שלא העיפו אותו (8 בחירות ללא טרייד) העונה הוא פשוט הפתיע אותי בטמטום שלו הוא החליף את השחקן הטוב בדראפט בעבור רול פלייר ובחירה כנראה באמצע סיבוב ראשון (אני לא רואה אותו מקבל את הבחירה של הלייקרס אין לה שום סיבה לעשות טנקינג). עם הבחירות שהוא השיג מברוקלין הוא היה חייב ליצור מועמדת לאליפות ופשוט עונה אחר עונה הוא בוחר שחקניים מבדחים עם כל כך הרבה חסרונות שטובים רק בדבר אחד (הקבוצה מאומנת מבחינת פוטניאל היא לא קרובה לאיים על התואר, יותר מדי שחקנים דומים). אני אעבור איתך יותר מאוחר על הבחירות שתבין כמה מפגר האיש. אין לי ספק שאם הייתי בעלים הייתי מעדיף את הסגל של מילווקי לעתיד מזה של בוסטון

    2. אני לא בטוח שאם יוטה במזרח היא לא משיגה יותר ניצחונות מהסלטיקס.
      בנוסף לא לג'אז או לבאקס היה את מצבור בחירות בדראפט באדיבות בילי קינג שהיה לסלטיקס כך שזה בסיס לא הוגן להשוואה כאשר התלונה כנגד איינג' היא שהסלטיקס היו צריכים להוציא יותר ממה שהם השיגו עד כה.

  16. יונתן S, אני חייב ממש לשבח את תרבות הדיון שלך. אתה לא נגרר לניבולי פה, ולא משתמש במשפטים מעליבים כמו שהרבה אחרים עושים כאן. יפה גם שאתה מניח ךפעמים שאתה אולי לא מסביר טוב במקום ישר להאשים את האחר שהוא לא מבין.

    הרבה קלאס יש לך, ומגיע לך ריספקט.

    לפעמים אתה קצת חופר 😉 אבל אין לי בעיה עם זה. אני פשוט לא מספיק לקרוא את הכל.

      1. חברים, תרבות דיון זה חשוב אבל גם ללהכניס לאוהדי הלייקרס כמו שצריך יש ערך לא מבוטל. זה אתר אוהדים ולא צריך להבהל אם איזה קיי 700 או דדי כזה מאבד קצת את הראש ויוצאת לו איזו קללה. לא קלאסי במיוחד אבל זה בסדר, אנחנו ילדים גדולים, נשרוד.

        1. הכל במסגרת הטעם הטוב כמובן. הקללות לא מפריעות לי לכשעצמן, וגם לא מעליבות, פשוט יש להן נטייה להוריד את איכות הדיון, שאם זה כן יש לי בעיה. יש לנו מספיק זבל בארץ.

  17. תודה רבה. מעריך את זה מאוד.

    אני חושב שיש כאן עוד רבים כמוני, פשוט בהודעות ארוכות כשלי אולי זה בולט יותר (?).

    ואגב, בקשר לחפירה – מודע לזה, אבל למדתי לחיות עם זה.

    1. אתה מבין את הדיסוננס שכתבת יונתן. באחת התגובות רשמת ׳איינג חייב לעשות טרייד עד פברואר וזה כולם יודעים. מצד שני אתה כל הזמן רושם על המחיר הגבוה והבלתי הגיוני שדורשים מאיינג. זאת אומרת ל-י ההגיון שלי שיגיע פברואר איינג בכלל יהיה עם הגב לקיר וינצלו אותו עוד יותר. דבר נוסף מישהו אתמול הביא נתון ׳איינג בחר 38 בחירות בדראפט ואף שחקן לא נבחר לאולסטאר אז נכון שזה לא המדד היחידי שקובע ואני מודע לכך שאתה מאוד אופטימי מטבעם אבל אם אני אוהד בוסטון הייתי קצת חושש. לסיום תראה איינג עשה מהלכים באמת מצויינים וכמו שגיא כתב המעבר מקבוצה חזקה לשוב קבוצה חזקה היה הכי מהיר שראיתי אבל כפי שמנסים להראות לך את הצד השני זה פשוט נראה שאיינג לא מסוגל לעשות את המהלך שמצד אחד יביא אותו להיות מועמד לאליפות אבל מצד שני יכול להתרסק. זה פשוט נראה מהצד שטוב לו עם המצב. יש לו קבוצה טובה שהאוהדים סהכ מבסוטים(למרות שאוהד בוסטון צריך לשאוף לדעתי להתמודד תמיד על אליפות בדיוק כמו לייקרס ולא להיות מרוצה מקבוצה טובה בלבד) ומצד שני הוא כל הזמן מדליק אותם איך בעתיד יהיה יותר טוב. כמו שכבר כתבו לפני פילי לעשירים

      1. יניב. דעתך מבורכת ומקובלת ואתן לך את תשובתי בנק' פשוטות:

        1- איינג' כן מסוגל לעשות את המהלך. הוא בנה קבוצה אלופה ב-2008.

        2 – 38 בחירות ואף אולסטאר – הברתי למעלה כבר למה זה המצב.

        3 – אוהדים מרוצים מבוסטון לא בגלל שהקבוצה נחמדה, אלא כי הם עד כה ממשיכים להשתפר והפוטנציאל שיש להם ביד להשתפר הוא עצום, כך שהתקרה לא נמוכה או קורסת עליהם (מה שכן היה גורר ביקורות).

        4 – אמרתי כאן זאת ואחזור גם בשבילך בשמחה: סבלנות + ניצול הזדמנויות הוא שם המפתח. נניח, אף אחד לא היה מתאר לעצמו שבוסטון תהיה בתוך משא ומתן בלילה האחרון על פורזינגיס (!) ופול ג'ורג'. הגעה לדד-ליין היא לא אידיאלית, אבל אני לא אראה בה הבדל האמת, מאשר מסיטואציות קודמות. מנסים לסחוט את בוסטון בכל מצב אפשרי ולכן זה חכם שאיינג' מחפש הזדמנויות שיאפשרו "קנייה יותר בזול", עד ההגעה לדד-ליין, בה גם ככה ידרשו ממנו הרבה.
        אני חושב שהקיץ הוא כבר יבצע מהלכים, כי מאז הטרייד דאז על קנדריק פרקינס, אני לא חש שהוא GM נלהב לטריידים בדד-ליין מאשר באוף-סיזן.

        לסיכומו של עניין, אני אדם רציונאלי – אני אוהב שנותנים לי עובדות שעליהן ניתן לבסס מסקנות. העובדות בשטח מצביעות שהמצב של בוסטון טוב ולכולנו ברור שמתישהו בוסטון תצטרך לשחרר חלק מהנכסים. הוויכוח פה הוא על מתי ועל מה. ואני מאמין שאיינג' כן הוכיח את עצמו מספיק עד כה בשביל שבתור אוהד הקבוצה אני אתן בו ביטחון שהוא יודע מתי ועל מי לעשות את העסקאות.

  18. טוב הייתי ממש חם על המקלדת אך לא היתה לי שניה פנויה.
    עכשיו אני עם השקט והקפה ובאתי על מנת להרוג.

    תראו אני לא צריך להכיר כל עוזר מאמן וכל עוזר GM וכל פרט בחוקי שכר כדי להבין מה הסיפור מאחורי הסיפור.
    הרי כל דבר שקורה בספורט יש לו הקבלה מושלמת בחיים ולהיפך.

    קודם כל בואו נתחיל מהשורה התחתונה- בוסטון מחוץ למשחק כרגע.
    להרגשתי יש עליה מין "חרם" שבעל פה.
    ואיינג' לא יודע וגם לא בנוי לפתור אותה כי הוא לא בנוי להפסיד.
    ולמה אני מתכוון-
    בוא נניח שאנחנו על שולחן פוקר ויש שחקן שנכנס אחרי הפלופ רק במידה ויש לו פול האוס פעם אחר פעם, כלומר משחק על בטוח.
    אחרי שתפסיד פעם או פעמיים אתה לא תיכנס איתו להימור אלא פשוט תתקפל כי תבין שהוא לא מבלף.
    אותו שחקן יכול לקחת רק קופות קטנות .הקופות הגדולות הוא יצטרך בלית ברירה להשאיר לאחרים.

    מה הכי נכון בשבילו לעשות כדי "לצבור אמון" מחדש? לשחק רע פעם אחת. להמר כשיש לך קלפים לא טובים ולשלם את המחיר שאפשר "לקחת" כסף ממך.

    אותו דבר פה. בגלל ההצלחות האחרונות של איינג' למעשה אף מנהל לא מוכן לקחת את הצ'אנס ולהמר על טרייד אפלו כזה שבבירור טוב לשני הצדדים.

    יש למישהו ספק שבוסטון יכלו להציע הרבה יותר למינסוטה? בהרבה יותר.
    אבל מה.. דורשים מהם יותר. ובצדק! מה איינג' עושה? מחכה ל"דיל" הנכון.
    יש לי חדשות לאוהדי בוסטון וליונתן…
    ה-ד-י-ל ה-נ-כ-ו-ן ל-א י-ג-י-ע !!!

    איינג' לא ירשה לעצמו לצאת פראייר פעם אחת הוא ירצה לשלם בדיוק את מה שהוא חושב. הבעיה שיש מציאות ויש על הנייר. ובמציאות לפעמים צריך לשלם יותר.

    ובתכלס אין פה באמת תשלום באטלר שווה כל מחיר שידרשו מבוסטון
    אם מינסוטה גנבה את באטלר זה אומר שלא רוצים לעשות עסקים עם הסלטיקס. כי אפילו החבילה ההתחלתית של בוסטון יותר טובה מזו של מינסוטה אז לאחר משא ומתן מינסוטה היו יכולים לצאת עם הרבה יותר!

    ואתם מדברים איתי על הבחירה של הנטס או פילי ב 2018.
    ראינו מה הסלטיק עשו עם הבחירה הראשונה של 2017! הראשונה!!!!
    עשו טרייד דאון! וקיבלו עוד שחקן שלא יהיה כוכב

    אז זה נחמד שיש נכסים אבל הנכסים האלו צריכים להיות מומרים לסופרסטארים בתזמון הנכון ועכשיו זה התזמון.

    עכשיו, למה בוסטון גמורים.
    באטלר וגורג' שייכים לקבוצת השחקנים שאם יתאגדו יכולים לקחת אליפות.
    יש בסך הכל כ 12-13 כאלה בכל הליגה.
    כמעט כולם נעולים במקומותיהם והשלושה ארבעה שמסתובבים ברחו לבוסטון בין הידיים.

    לנצח תישארי בינונית בוסטון.

    1. לא תמיד אני מסכים עם סקיפ בייליס. אני גם לא מסכים עם כל מה שהוא אומר כאן . אבל אני בהחלט מסכים איתו שבויתור על הבחירה הראשונה ובאי הבאת באטלר/ג'ורג' בוסטון הרימה ידיים בתחרות עם קליבלנד על אליפות המזרח בעונה הבאה, עוד לפני שהעונה החלה.

      https://www.youtube.com/watch?v=RkNwxAhPNCY

      1. הייט, אתה שוב מכריע וקובע מסקנות לפני שיש תוצאות בשטח.

        אפילו השוק החופשי עוד לא נפתח…

        אמרתי לך – להקשיב לתוכניות דיונים זה נחמד ויפה, אבל בייליס עיתונאי מוערך, אך לא מומחה כדורסל שעבד בתוך התחום עצמו באופן מקצועי.
        וכן, יש לו גם המון הצהרות חסרות שחר ופשר ואתה יכול למצוא סרטונים שלמים לכך ביו טיוב בשנייה.

        אתה רוצה להמשיך להאמין לתוכניות טלוויזיה באופן מלא, עקב העובדה שהפעם הוא אמר משהו שאתה כן מסכים איתו (כי זה נוח ככה. עדיף לשמוע מה שאני חושב, מאשר משהו שאני לא חושב, לא?) – שיבושם לך. אתה רק מצדיק כך את דבריי מהתגובות הקודמות שרשמתי לך למעלה.

        1. 'בייליס עיתונאי מוערך'

          אני לא יודע אם היית ציני או לא, אבל סקיפ בייליס הוא 100% טרול ואף בן אדם שמכבד את עצמו לא יכול להעריך אותו.

    2. דקסטר, מאוד אהבתי את ההקבלה שלך ואני חש שהיא נכונה.

      אבל….שוב, כמו עם המגיבים האחרים כאן – הטיעון שלך מאוד רחוק להיות מבוסס על עובדות.

      1. באטלר: איינג' יצא היום בהצהרה שהם בכלל לא לקחו חלק במשא ומתן עם באטלר. כנראה שהפעם האחרונה שבאמת היה ביניהם שיח היה בפברואר. אתה זוכר מה היה אז? שביקשו מהם את שתי הבחירות של ברוקלין + בראון + קראודר כנראה? ואז ראינו מה מינסוטה קיבלה וזה מוכיח את הטענה שלך לגביי מטאפורת הפוקר.
      אגב – סתם אציין שהיה לנו בעבר דיון, כאשר העליתי טענה על כך שמבוסטון דורשים יותר ולכן לא חכם שהם יבצעו את הטרייד עם באטלר במחיר שציינתי. יכול להיות שאני טועה, אבל אני אישית זוכר שאמרת שהוא היה צריך ללכת ALL-IN.
      ומה הבעייה כאן לטעמי?

      א. הבאת באטלר בדד-ליין לא היתה אפשרית בגלל המחיר המוגזם, שכנראה היה מרוקן את בוסטון מרוב הנכסים הטובים והיה בהחלט מקציב לה חלון הזדמנויות קטן יותר לאליפות.
      ב. הבאת באטלר בקיץ כנראה הייתה חוסמת את האפשרות להביא עוד חוזה MAX בקיץ, בגלל הירידה של התקרת שכר + העובדה שאין לבוסטון עוד חוזים גדולים שניתן לחבר יחדיו בכדי להשוות את השכר של באטלר, אלא אם זה יכלול כבר טרייד של 3 שחקנים (הכי קרוב זה בראדלי וזלר ועוד בפברואר שיקגו דחו הצעה על בראדלי ולא על קראודר).
      ג. בנית עכשיו עם באטלר ונניח עוד כל מיני מהלכים והחתמות, קונטנדרית. תסכים איתי שהגילאים בה דומים לאלו שבגולדן סטייט? כן. כי זאת המציאות. עכשיו….אתה באמת חושב שקבוצה של [תומאס, באטלר, היווארד, הורפורד, והשם יודע מי ב-5] עדיפה על זאת של גולדן סטייט בשיאה? זאת שהפכה לאלופה בשנתה הראשונה עם דוראנט? למה? כדי שנגיד ש-"אין לדעת מה יהיה, אז בוא נלך על זה?"

      שאלה עקרונית טענה כזאת – היית מנהל את החשבונות שלך גם ככה? קונה פתאום דברים בהגזמה, כי אין לדעת מה יהיה?
      אתה יכול לטעון שאלו החיים שלך ופה זה רק משחק, אבל מי אמר שפה זה רק משחק/ספורט/כל הקבלה אחרת, אבל לא חיים של אנשים? וכסף של אנשים? כנראה בסכומים הרבה יותר גדולים משיש לשנינו?

      2. איינג' לא מוכן לצאת פראייר: למיטב זכרוני, כולם פה אמרו כמה פראייר איינג' על הטרייד עם פילי. זה שהוא הימר בו כדי להשיג עוד בחירת לוטרי שאמורה להיות גבוהה? כנראה בשביל טרייד?

      אין מה להמשיך כאן את הנק', כי אני מאמין שזה כבר סוגר את הגולל פה, אבל רק אציין שבשביל פורזינגיס הוא כמעט נתן כל נכס והיה מוכן לתת בערך כל שחקן בשבילו ולבסוף התברר כנראה שרק בגלל ש-JAX איבד את זה סופית, כנראה שהובן שהעסקה לא תהפוך לרצינית בכלל. אגב, רק לאחר מכן מינסוטה הסכימה לתת את הבחירה ה-7 ובאטלר עבר לזאבים. כלומר, בוסטון הייתה בעדיפות לבחירה 7 של מינסוטה, שהייתה חלק מהטרייד עבור פורזינגיס.

      3. הדיל הנכון לא יגיע: אוקיי. כאן זה יותר עניין של תפיסה….אני אגיד לך את האמת, אני לא יכול לדמיין אותך אומר בכללי "עסקה טובה לבוסטון", כי עד כה ראיתי שאתה רק מעביר ביקורת על ההתנהלות של בוסטון מכף רגל ועד ראש, כאשר יש גם בבירור דברים טובים להגיד על העשייה של המועדון וזה לא נשמע ממך. אני לא אצפה לכך, אבל אני מצפה שאם תרצה שנמשיך את הדיון הזה, שתחשוב גם בצורה רציונאלית. הבאת הורפורד הייתה מצויינת (המחיר לא משהו בכלל, אבל זאת בעייה שכלל המועדונים שהחתימו שחקנים בקיץ האחרון חוו אותה – מן אינפלציה בשוק שלא ידעו איך להתמודד איתה, כי הקבוצות התפרעו. עכשיו כשאין קפיצה והתקרה אפילו טיפה נמוכה יותר ממה שציפו, אני פחות צופה את זה קורה).
      ומכאן לקיץ הקרוב – אם לא שמעת, כרגע בוסטון בשיחות על ג'ורג' לגביי הבאתו לבוסטון. השיחות לא נמשכו לשלב המכריע בגלל שבוסטון ביקשה לחכות לפתיחת השוק החופשי בכדי לקבל "הסכמה בעל פה" מהיווארד שהוא יחתום בקבוצה ואז להתחיל להריץ את העניינים.הם ינסו להביא את ג'ורג' (בטענה שיש להם כבר את היווארד בהסכמה – כמו שעשו עם דוראנט וציינו את הורפורד) ויצא גם דיווח שיש כבר הארכת חוזה מוכנה עבורו ל-3 שנים בבוסטון.
      כן, הכל יכול גם להשתנות בקיץ, אבל אם גם עקבת ושמעת, פריצ'ארד (GM אינדיאנה) טען שהם לא יקבלו עסקה גרועה. אם בוסטון יודעת שהיא מעריכה לג'ורג' חוזה אצלם, היא גם יכולה להציע יותר מהלייקרס וזה ניסיון לגיטימי של אינדיאנה לנסות לקיים עם בוסטון משא ומתן וגם להשאירו בחיים. למה? כי כמו שאתה ואני מכירים את איינג' הוא גם יכול לבחור לחפש עסקה אחרת, כאשר לאינדיאנה בחרה האופצייה הכי טובה לטרייד והם יחזרו עם זנב בין הרגליים ללייקרס.

      אמרתי זאת למעלה כמה פעמים ואם לא קראת, אז אחזור בשמחה: שם המשחק הוא לא "יאללה להמר כבר, כי נגמר הזמן" , אלא לפעול בסבלנות ולמצוא את ההזדמנות הנכונה. גם ככה עד הדד-ליין הם חייבים לעשות עסקה ותמיד דורשים מהם מחיר גרוע, אז למה לא לנצל עד השנייה האחרונה את העסקאות שיכולות אולי להיות "זולות" יותר? בנוסף לכך, אם השחקנים הטובים כל כך נעולים במקומות אחרים, אז מה רע שבוסטון אוגרת שחקנים צעירים ונכסים? היא תשתמש בהם, תזקק מתוכם את מי שהכי טובים לה לעתיד הרחוק ואת השאר תעביר. אין דבר רע גם בזה בעיניי, כי אם קריאת השטח מלמדת שאין כרגע דרך לבנות קבוצה שיכולה לתת פייט לגולדן סטייט באופן מובהק ולא כשצריך להתפלל שמישהו שם ייפצע, אז למה לא לבנות לעתיד וזהו?

      בשורה התחתונה דקסטר – אני מקווה שהפעם אולי כן הצלחתי להבהיר את עצמי ומהו ההגיון הרציונאלי שעומד מאחורי ההתנהלות בבוסטון, אבל לצערי אני חש שגם אין ברצונך לנסות להעמיק ולהבין זאת באמת. זאת מניסיון של דיונים קודמים איתך. תבין שאין שחור ולבן בחיים. העולם הוא אפור. זה למה מחד גיסא, הסכמתי עם תיאוריית הפוקר, ומאידך גיסא, לא הסכמתי עם שאר הטענות שלך, כי הן לא מבוססות על עובדות. טענות אישיות שלך ודעתך הן לא עובדות. יהיה לך עובדה לזקוף לטענתך רק העונה, אם בוסטון תאבד חלקים קרדינליים משחקניה ללא תמורה. בכל מצב אחר, לא ניתן לטעון עדיין ב-100% שהדרך שבוסטון פועלת בה אינה נכונה.

      אני יכול רק לקוות שכמו שאני מקבל חלק מדברייך, אתה כן תקבל את טענתי (לפחות את העובדה שעדיין אי אפשר לגרוס שאיינג' טועה וכל שאר ההצהרות שהעלית, כי באותה מידה הוא גם יכול עדיין להפתיע).
      המאני טיים שלו לגביי הבנייה הזאת הוא העונה וזה מתחיל כבר מה-1 ביולי עם פתיחת השוק החופשי. נחיה ונראה מה יקרה.

      שבת שלום.

      1. יונתן, אתה אחלה והכל, וזרמתי לצידך היום בדיונים, אבל אתה הורג אותי עם המגילות האלה, אין לי כוחות כבר…

    3. תכלס בוסטון הייתה צריכה ללכת על גורג באטלר פרוזינגס בכל הכח , מתי היה יש לך הזדמנות לבחור ב3 כוכבים טופ 15 בליגה באותו זמן וחלק במחיר הגיוני , לבוסטון יש נכסים בשביל להשיג את כל ה3 ועדיין להשאיר עוד שחקן או 2 שיהיה חלק מהבסיס , הם באמת ויתרו ולא עושים שום מהלך אמיתי להשתפר , אינג יותר מדי מחושב , נראה כאילו חוץ מזה שהוא מחכה שזמנו של לברון/גולדן יעבור הוא מחכה גם ליצור בסיס אמיתי מוכן לכוכב שיבוא , החישוב בויתור על פולץ היה גם שאין לו דקות לתת לו בקבוצה כדי שיצמח אז העדיף ללכת על בטוח ולהרוויח עוד בחירה , אינג לא מאמין כנראה ששום כוכב נזיל שישיג יכול לעבור את קליבלנד כי אם באמת היה מאמין בכך היה מביא בעונה שעברה את באטלר וקוזינס , בפרי איגטנטס עכשיו הוא לא מנסה להביא את קריס פול או גריפין אלא הולך על בינוניים כמו היוורד , נראה כאילו הוא מחכה לשנה הבאה או עוד שנתיים שדיוויס אולי יהיה פנוי וירצה לעזוב ואז יהיה לאינג תנכסים להציע לפליקנס , בתכלס אני דיי מסכים עם השקפת העולם שלו שכדי לזכות באליפות צריך פרנציז פלייר טופ 10 לפחות (2 כאלה) ויסלחו לי גורג ובאטלר , הם טופ 15 ומטה הם יכולים להיות במקס רובין לבטמן , מבחינתי אם רוצים אליפות אתה חייב לפחות 1 מהרשימה( דיוויס קוזינס לברון דוראנט ווסטברוק קארי קוואי גיאנס הארדן טואנס ) בוקר פרוזינגס ואמביד עדיין צריכים להוכיח .

      1. גורג הראה שהוא באטמן אחושרמוטה בריצה היפה של אינדיאנה. קארי ודוראנט חלק מקבוצה היסטורית, דיוויס וקאזינס בקושי ראו פליאוף, סתם ככה להציק לך..

      2. פספסת גם ללכת על לברון בכח.

        יוסי, אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל.

        1. כריס פול? קאזינס? – למה פול (בן 32 אחרי עוד פציעה העונה) במקום תומאס? למה קאזינס (בעיות משמעת רבות ולא הוכיח את עצמו בכלל שהוא יכול להוביל מועדון, אלא רק לייצר סטטיסטיקה בקבוצת תחתית כמו סקרמנטו. ס-ק-ר-מ-נ-ט-ו).

        2. רשמת בהתחלה שהיה צריך ללכת על באטלר וג'ורג'. בסוף רשמת שהם לא מתאימים לקבוצת אליפות. אז למה לעשות זאת?
        זאת בדיוק הנקודה שלי – רבים מחזיקים בדעה דומה לשלך שבוסטון חייבת לעשות מהלך, כי יש לה מלא נכסים אז זה הגיוני, כדי לרוץ לאליפות. ומי אמר שבכלל יש דרך לבנות כרגע קבוצה שתסתכל ללבן שבעיניים לגולדן סטייט? אתה יודע שזאת קבוצה חסרת תקדים בליגה? 4 סטארים לפני גיל 30? שניים מהם טופ 10 בליגה? 3 מהם מהקלעים הגדולים בהיסטורייה? 1 מהם אולי העוזר בהגנה מהטובים אי פעם? יוסי, לא בונים קבוצה כדי להיות "האטלנטה לקליבלנד". או שיבנו קונטנדרית שתיתן תחרות, או שיבנו לטווח הרחוק וזהו.
        הם עדיין לא הגיעו לקיץ. המו"מ עם אינדיאנה עוד לא הוכרע, הדד-ליין לטריידים רחוק לו בפברואר 2018.

        3. איזה מחיר הגיוני בדיוק אתה מדבר עליו?
        תקרא את הדיווחים. את העובדות הקיימות בשטח. הם היו יכולים להביא רק אחד מהשלושה האלה, כי כל קבוצה דרשה את כל מה שהשנייה רצתה, אז אשמח לדעת איך הגעת למסקנה שהייתה להם הזדמנות להביא את שלושתם.

        1. לא יודע במדויק את הרשימה של כל קבוצה אבל לפי דעתי היו צריכים ללכת מהקשה לקל , כלומר כמו שאמרת בגלל שיש הרבה נכסים אז קבוצות דורשות יותר מדי , אז תתחיל לממש ואז הקבוצות לא יוכלו לדרוש יותר מהשווי האמיתי , לדוגמא פרוזינגס תמורת בחירה של ברוקלין השנה ושנה הבאה יחד עם בחירה של הלייקרס , באטלר – בראון סמרט ובחירה של ממפיס , גורג תמורת הורפורד (טריד תמורת בחירת דרפט של השנה ) בחירה של ממפיס ןקליפרס שנה הבאה וקרודאר.

          1. אתה קבעת את זה או הקבוצות?

            יוסי – תברר בבקשה קודם עובדות ואז נדבר בשמחה על כך. אל תקבע עובדות על דעת עצמך.

  19. אני מאמין שאם לצורך העניין דוראנט היה חותם בקיץ שעבר בבוסטון , אינג היה ממש את כל הנכסים שיש לו , ובאטלר כבר בקיץ שעבר היה בבוסטון , אינג לא מאמין שיקח אליפות אם מה שקיים בשוק ובינתיים מחכה וצובר נכסים , מה יבוא קודם פרנציז אמיתי מהדרפט או פרנציז מהפרי איגטנטס

    1. או! יפה. עכשיו אמרת דבר שמוגדר כעובדה, כי הנהלת הקבוצה אמרה שזה מה שהיא פועלת על פיו.

      וזה המהלך הנכון. תבנה קונטנדרית אמיתית מול הווריורס או שלא תבנה אחת בכלל ותתכנן קדימה חכם.

  20. ליונתן

    קודם כל אני מחמיא איפה שצריך. אם אמרתי שאיינג' שיחק אותה בעבר זה אומר שאני חושב שעשה טוב.
    בניגוד לאחרים' הוא לא מדהים בעיניי כי הוא עשה מלא טעויות בדרך.
    גם לא לטעות זו לפעמים טעות.

    בוסטון היא בסך הכל פיקציה של המזרח החלש מה יש לי להתרגש מהקבוצה הזאת? ואתה לא היית באתר אבל אמרתי בזמנו שהורפורד זאת החתמה טובה.

    איינג גם ככה לא יודע לבחור בדרפאט אז מה יעזרו לכם בחירות דראפט???.
    מי זה קראודר או סמארט או בראון לעומת באטלר שחקן מוכח בליגה טופ 12 לפחות!
    בין השחקנים הבודדים בליגה שיכולים לשמור על כל שחקן כולל לברון- ומן הסתם להתיש ולהאט ולא לעצור טוטאלית.. וגם הוא גיימר רציני!

    ותפסיק לחשוב על הווריוס או קליבלנד. גם אם באותו גיל הדינמיקה של הליגה לא תוביל אותם אליפות ליותר מ שנתיים ברצף. בזמן הזה צריך לבנות קבוצה מוכנה ולא פוטנציאל

    תראה מה קורה- מי האמין שמינסוטה תביא את באטלר.
    פתאום הוא שם.
    פתאום שנה הבאה לברון בלייקרס (סתם זורק כן.. אבל זה הגיוני)
    פתאום אנטוני דייויס יהיה בקבוצה אחרת

    אי אפשר לדעת בליגה הזאת! ואין פה הימור בכלל!!! זה באטלר! זה פול גורג'! הם חלק יסודי מקבוצה שאיים על אליפות.

    הם לא יבואו מהדראפט שאתם גם ככה מחרבנים אותו!
    עלק נתן את הבחירה הראשונה תמורה טייטום!
    אתה יודע מה אפשר לעשות מהבחירה הראשונה????? תוסיף לזה עוד 2 נכסים בינוניים ויש לכם כמעט של שחקן שתרצו.

    לשלם יותר זה לא לצאת פראייר. זה פשוט לשלם יותר.
    אתה משלם פרמיום כדי לקבל פרמיום. לפעמים המחיר הוא שולי.
    תוצאת הלוואי הרבה יותר משמעותית.

    1. פעם אחרונה שבדקתי, המחיר שדרשו מבוסטון ומה שמינסוטה נתנו הוא שמיים וארץ.

      אם כך, אתה לא משלם פרימיום עם פרימיום. אתה משלם ע"פ הסיטואציה וההזדמנות.

      הסלטיקס לא מחרבנים דראפטים. איינג' לא בוחר דגול, אך גם לא גרוע.
      מלבד הספרס, אין כרגע קבוצות שבאופן קבוע הוציאו שחקנים טובים מתחתית הסיבוב הראשון וע"פ זה שופטים את איינג'.
      עדיף שאני לא אראה לך בחירות דראפט של מועדונים אחרים, ועוד כאלה שלעומתו, בחרו רצוף בלוטרי.

      אני אגיד אם איינג' בוחר גרוע אחרי שאראה איפה סמארט, בראון, טייטום והבחירה שנה הבאה יהיו בעוד כ-4 שנים. אז זה יהיה דיון רלוונטי מבחינתי. עד אז, דעתך במקומה מונחת, אך היא מבחינתי דעתך האישית בלבד ואינה קרובה להיות ה-מציאות. וכן, כרגע גם לא זאת שאני מחזיק בה ומקווה שהיא תתממש.

      מזרח חלש מזרח חלש, בוסטון סיימו מעל רוב קבוצות המערב במאזן השנה. הם גם טובים כנראה מאותן קבוצות שם שבמאזן חלש משלה והייתי אומר שאולי גם יוסטון.

      לבוסטון אין באמת דבר להפסיד וזה מה שלא מבינים פה – אז לבוסטון יש מלא נכסים. ו…..? היא יכולה בסוף להחליט גם שאם לא תלך באמת בנייה לקונטנדרית אמיתית, אז שיבנו על העתיד שהם יכולים ליצור לעצמם די בקלות ולהמשיך משם. נכון שזה לא האידיאל, אבל שוב -בסופו של יום, להגיד דקסטר ש-"אין לדעת מה יהיה" זאת לא גישה של אף מועדון בליגה. אף אחד. לכולם יש תוכנית. והתוכניות כרגע של כולם לא בנויות תחת שיטת ה- "גולדן סטייט לא תחייה לנצח", אלא "איך מנצחים אותם? / האם יש לנו איך לבנות משהו שיתחרה בכלל מולם?"
      לא סתם יש יותר רעש עד כה, בשלב כל כך מוקדם.
      ומעבר לכך – חכה עם ההצהרות שלך לגביי גולדן סטייט. קל להגיד שהדינמיקה בליגה לא תאפשר להם אליפות מעבר לשנתיים. זה לא אומר שקבוצות ימכרו את העתיד שלהן בתמורה לסיכוי הזה, בגלל שאנשים, שמחזיקים בדעה הדומה לשלך, מאמינים שגולדן סטייט תתחלש או אלוהים יודע מה. לפחות כרגע, זאת קבוצה חסרת תקדים ברמת השחקנים שהיא מחזיקה בה יחדיו.

      בקיצור, שוב – בוא נתמקד בבקשה בעובדות ולא נטו בטענות חסרות בסיס.
      – איינג' לא חסיד דראפט. גם לא הכי גרוע בעולם. נדע אולי טוב יותר עוד 4 שנים, כששאר הבחירות יתחילו להשתפשף.
      – אל תכריע את גורלה של גודלן סטייט, קבוצה חסרת תקדים בהיסטוריה של הליגה מבחינת איך שהיא בנוייה, כי ההגיון האישי שלך אומר לך כך.
      – מספיק עם הטענות שווא לגביי תשלומי פרימיום. אתה יודע שדורשים מהם יותר ומאחרים לא. היחס לא שווה. הם מחפשים הזדמנות נכונה, לא הזדמנות לזרוק חצי לפחות לפח.
      – יש עדיין מלא זמן להחלטות על הקבוצה. אפילו השוק החופשי לא נפתח. אז בוא נניח את ההצהרות בצד.

      שבת שלום

      1. העובדות הן:
        חוסר הצלחה להביא את באטלר
        חוסר הצלחה להביא את גרוג'
        חוסר הצלחה להביא את היוורד
        חוסר הצלחה להביא את קאזינס
        בניתם על בחירה מס 1 והפכתם אותה ל 3
        לא הצלחתם להטריד את הבחירה מס 3 שממילא לא בניתם עליה

        אלה העובדות ולא איזו מנטרה שמבוסטון מבקשים יותר בלה בלה בלה..

        ושוב אז מה אם היחס לא שווה. זה ממילא לא משנה אם תתנו 2 או 3 בחירות דראפט כי ממילא אין לכם מה לעשות איתם וגם אתם לא יודעים לבחור או להתנהל.
        איינג' הוא לא דראפט בינוני כמו שאתה עושה ממנו הוא דראפטר גרוע. אפילו מביך. את הבחירות שלו גם קוף עושה.

        1. דקסטר, אלו לא עובדות.

          בנית את טענותייך, שוב, על דיווחי שווא.

          הקבוצה לא הלכה על באטלר אתמול. לפני כן המחיר מוגזם.
          ג'ורג'? לא נגמר המו"מ.
          קאזינס? בכלל לא רצו אותו
          היווארד? לא נפתח בכלל השוק עדיין…
          בחירה 3 בטרייד? מי אמר שזאת המטרה הראשית, כשאיינג' אמר בבירור שהוא רוצה שם בחור שהוא רצה ב-#1? אם כבר, הבחירה השנייה מפילי מועמדת לטרייד קודם כל, לא זאת.

          נתתי לך דוגמא על הטרייד עם באטלר – הוכח שמבוסטון דורשים יותר.

          אה ולגביי הבחירות של איינג'? לך תבדוק את הרקורד של הלייקרס ושאר המועדונים לפני כן….חוץ מהספרס, שאר הקבוצות בוחרות במאזן הצלחה דומה לאיינג'. אבל אני לא בטוח שתטרח עד כדי כך. אני חושש שאתה תמשיך להישען על דעות לא מבוססות.

          אני מסיים כאן את הדיון, אז חבל שתגיב מעבר. אתה לא נשען בדעותייך על עובדות, אלא על דעתך האישית ואני לא אבזבז את שאר היום בשביל לנסות להסביר לך למה. אני מקווה שבדיונים אחרים איתך זה יהיה אחרת ושנשעין את השיח שלנו על עובדות כבסיס ועליהן טענותינו ולא בלעדיהן.
          בוא נחכה שנינו לשוק החופשי ונראה אז מה יקרה.
          ועד אז, מקווה שתזכור שמדובר כאן רק על דעתך בלבד, למרות שאני מניח שאתה לא תחשוב כך.

          1. מה הבעיה בראסל? פרט חפרוזינגיס הוא השחקן הכי טוב שהיה על הלוח וזה נכון גם לשנייה זאת.

            הלייקרס וויתרו עליו כי קודם כל בחקו להשיג כשרון עוד יותר גדול שיוביל מהדראפט הנוכחי, זה לא סותר.

            התחתית של ראסל בליגה זה להיות גארד טוב, התקרה? אולסטאר.

  21. התפיסה של אנשים שאם לא הולכים על אליפות ורוצים לצבור נכסים צריך להסריח , בוסטון מקום 2 במזרח ולא מנסה להשתפר ורק צוברת נכסים , אפילו החתמה של היוורד זה בגדר צבירת נכס

  22. דקסטר צודק גם במה שהוא אומר , אינג לא מאמין כרגע שהוא יכול לאיים באמת והוא מחכה שמישהו יקרה , בחירה של פרנציז או פרנציז שירצה לבוא , אבל איפשהו הוא צריך להיות גם דינאמי יש אופציה להשיג כוכב אז לך על זה ,אחר כך לא יהיה וגם תביא כוכב אחד אחרי זה כוכב אחר גם ירצה לבוא , נגיד הייתם מביאים את גורג ובאטלר הקיץ ונותנים פייט טוב לקליבלנד , שנה הבאה קוזינס רוצה לבוא ואז כבר באמת תיהיו איום על בליגה , אל תשכח שקבוצה צריכה זמן להשתפשף

    1. יוסי אני מתחנן. מספיק….אתה אומר דברים חסרי בסיס….זה מכאיב לי לקרוא את זה. אין דרך להביא את באטלר וג'ורג' וקאזינס וגם להחזיק את הורפורד וגם להחזיק את תומאס ואפילו בלי שניהם זה אולי לא אפשרי.

      איינג' היה דינאמי! שיחות על פורזינגיס היו הכי מתקדמות איתם, פשוט JAX לא שפוי. השיחות עם ג'ורג' לא נגמרו. הן הושהו לפתיחת השוק החופשי כרגע.

      יוסי, בבקשה ממך – קודם תבדוק עובדות.

      1. ראסל זו הבחירה הכי טובה שיכלו לעשות אחרי פורזינגינס וגם שם זה חתיכת הימור!
        ראסל שחקן טוב מאוד אבל לא לכרגע ולא למצב הנוכחי שנוצר בלייקרס שהחתימו 2 שחקנים על חוזים שערורייתיים.
        ראסל הוא הקורבן. ילד בן 19-20 גיימר לחלוטין ושווה את כל הבחירות של בוסטון ביחד.
        הלייקרס לא טועים בדראפט.
        מהשנים האחרונות- לארי ננס, זובאק, קלרקסון, רנדל , אינגראם כולם הבחירות הכי טובות במה שנשאר על הלוח. אין אף באסט אחד בלייקרס

  23. חברים לפורום, אני מודיע רשמית שאת הדיונים אני מפסיק להיום.

    בבקשה לפעם הבאה בוא נקיים דיונים שמבוססים על עובדות ולא רק דעות חסרות בסיס.

    דיונים כאלה לא מובילים לשום מקום ואני לא יודע מה אתכם, אבל לי הם עושים כאב ראש. קשה לי אישית לקרוא דברים חסרי בסיס שלא נשענים על עובדות ואנשים חושבים שזאת המציאות.

    המציאות היא לא שחור ולא לבן. והמציאות היא עובדות ולא דעות. כדור הארץ הוא עגול נקודה. לא אולי עגול ואולי שטוח.

    יש עובדות ואשמח שעליהן נבסס דיונים לפעמים הבאות, כי עייפתי להשקיע חצי מהיום שלי על הסברה פה שאנשים צריכים להבין שהם לא בהכרח צודקים, אם אין בידיהם עובדות שמוכיחות את טענותיהם. מבחינתי שאנשים יחשבו כאן מה שהם רוצים עד לפעם הבאה. והאמת היא שאני לא אשמח מזה,אבל אין בעייה בכך שגם דעתכם תצא צודקת בסוף (לצערי כמובן). אך לפחות במקרה כזה היא תשען על עובדות.

    שבת שלום לכולם.

    1. יונתן על אילו עובדות אתה מדבר?
      אתה היית בשולחן הדיונים של הסלטיקס? מישהו באתר הזה היה?

      אבל כן יש לי עובדה בוא נראה אותך מתווכח על העובדה הזאת-
      באטלר עבר תמורת- דאן- רכז דרג ד' כרגע. לאבין.- שחקן ספסל נחמד והבחירה מס 7. זאת עובדה.
      לבוסטון היה ביד בחירה מס 1 שהפכה ל 3 סמארט קראודר בראון ואולי עוד מישהו ששכחתי.

      אם אני שיקגו מה אני מעדיף לקבל את הבחירה מס 1 או 7 ? באיזה רציונל אני אעדיף לקבל 7 על 1 ?
      (בהנחה שאני משווה את לאבין ודאן בעזרת שניים מהנכסים שיש ברשותי ואולי יותר)

      זאת עובדה! לאיינג' יש 100,000 דולר והוא הופך אותם ל 100,000 דולר . למינסוטה היה 100,000 דולר והם הפכו אותם למיליון דולר.

      זה עד כדי כך פשוט.
      ישנו דפוס התנהגות מסוים והדפוס הזה יחזור בכל פעם.
      גם של איינג'.

      אלוהים הרי אמרנו בפורום הזה שאפילו איינג' לא יצליח לחרבן את הבחירה מס והוא בכל זאת הצליח חחחחחח איזה קלמזי..

      1. דקסטר, הם לא רצו חלק בדיון על באטלר אתמול. רשמתי לך גם למעלה. איינג' בעצמו הצהיר על כך.

        שוב, זאת לא עובדה מה שאתה אומר, אם כך.

        וקבעת כרגע עתיד שלם של שחקן מעכשיו + שאיינג' הרס את הבחירה.

        השיח הזה לא בוגר ולא מבוסס כלל על עובדות.

        לתראות ושבת שלום.

  24. אני מתייחס למה צריכים להביא בשביל שיוכלו להתחרות, והכוונה של החלפה של הבסיס הקיים הורפורד תומאס , אני לא אמור לתאר את הסגל 15 שחקנים , אני אומר בסיס של באטלר גורג קוזינס + רול פלייר כמו קרודאר סמרט בחירות דרפט יכולים להגיע רחוק , אינג יכול לעשות מהלכים פשוט הוא פחדן כמו 90% מג'מ בליגה

  25. יונתן אתה ממש חיי בסרט שאתה רשמת את החוקה של הליגה , ממש מעצבן ומעליב היחס שלך גם אם אתה בטוח שאתה צודק (ואתה לא) ,מאחל לך שפולץ יהיה סופרסטאר ברוקלין תגיע לפלייאוף וטאטום יהיה באסט , תמשיך להאמין לשטויות שאתה רושם אולי תקחו אליפות 2025 שקרי ודוראנט יפרשו או שבעצם זה לא יהיה הזמן שלכם כי יש את פילי של פולץ סימונס אמביד

    1. יוסי, אם כבר אני אמור להיפגע עכשיו מדברייך.

      אני מסביר לך פעם אחר פעם למה דברייך לא הגיוניים ואין לי בעייה שלא תסכים ומאידך, אל תצפה שלא אגיד לך אם הם מציאותיים בכלל או לא.

      אני לא מתיימר לטעון שרשמתי שום חוקה. קטנתי. אבל אני כן טרחתי לקרוא חלק ממנה, טרחתי לקרוא ולשמוע באופן קבוע דעות של מומחים מהמקצוע ולא פרשני תקשורת שמשלמים להם בשביל להתסיס דיונים שלא בהכרח מבוססים על עובדות.

      מבחינתי אל תקשיב לי. אתה מוזמן להגיש את ההצעה שלך לעוד אנשים שעוסקים במקצוע (לא צופים בו, עוסקים בו) ולשאול אותם אם אפילו בכח זה הגיוני. אשמח לשמוע את התשובות שתקבל.

      אסיים בהתנצלות כלפייך. אם נעלבת, אז שתדע שלא כיוונתי לשם. איני אדם מתנשא, אבל אני אדם רציונלי שחשוב לו לאחוז בעובדות ובאמת.

  26. גם אני אדם רציונלי ועוקב מעל 20 שנה אחרי הליגה ומכיר את רוב החוקים , אתה פוסל כל הצעה שמישהו מציעה לגבי בוסטון כאילו אתה הדובר של אינג , כל מה שנאמר פה הוא הגיוני ואפשרי ברמת תקרת שכר ושווי של שחקנים אחד מול השני , אני חשתי זלזול בדברי וזה עצבן אותי , מאחל לך כל טוב ואולי תקרא את כל התגובות שלך כלפי אנשים ותראה על מה אני מדבר

  27. דיון מאוד מעניין,
    תקצור שלי,
    אינג' בנה קבוצה טובה יציבה שמשתפרת בקביעות ב4 שנים האחרונות
    אינג' לא עשה עד עתה את המהלכים הגדולים הנדרשים שיהפוך אותם מטובים לקונדיטורים

    סיכום – שני הצדדים צודקים,
    מה הלאה – חובת ההוכחה על אינג', 4-1 בגמר אזורי זה לא מספיק לסלטיקס הגדולים

  28. עוד לא התאוששתי מהטרייד של מינסוטה.
    זה פשוט היה שוד לאור היום. אני בשוק.
    אבל לא ממש. הרי 5 שנים אני חופר על ג'ון פקסון המומיה הזה.
    חצי ליגה היתה יכולה לתת מחיר טוב יותר על באטלר מה אתם צוחקים איתי?? דאן ולאבין?? לא הייתי שם אותם על הספסל של הלייקרס!!!
    אני לא צוחק!
    הם שווים גג בחירת סוף סיבוב ראשון ועוד איזה צ'יקמוק.
    פשוט אי אפשר להסביר טרייד כזה בעידן עם כ"כ הרבה מידע.

  29. אני חושב שאיינג' רוצה ללכת על כוכב ענק, דייויס, דוראנט או לברון סטייל. לא פחות. לא באטלר ולא ג'ורג' שווים התאבדות לדעתו

    1. גם אם הם ישיגו אותם והם ממש לא!
      הם חלק מכמה אולסטארים שאין אותם לבוסטון.
      דוראנט משחק עם קארי קליי ודריימונד.
      נראה לך שדוראנט לבד מספיק לאליפות? הורפורד הוא שחקן דרג ב. תומאס לא רלוונטי לפלייאוף. אפילו לברון צריך את קיירי ולאב וסגל מלא מכל הכיוונים כדי להוות איום.
      באטלר גו'רג' או הייוירד הם התחלה של קבוצה חזקה. עכשיו תוסיף לזה את מה שיש במילא בבוסטון והם מרחק של החתמה אחת מבאמת להיות חזקים.
      בוסטון לא יתפסו 2 סופרסטארים במכה.

      עזוב נו… למה מינסוטה התאבדה????? מינסוטה נתנה את המינימום- 2 שחקני ספסל! פאקינ ספסל של מינסוטה ובחירה מס 7? איזה ילד בן 19 שעדיין לא מקנח לבד את האף.

  30. לכל קוטלי איינג והטריד עם פילי. שאלה אחת קטנה נניח לרגע שנמאס בוחרים מספר 1 ובול עם כל הגדולה שלו לא משפר בעונה הראשונה את הלייקרס , האם לוותר על פולץ ב 2017 תמורת שתי בחירות טופ 5 ב 2018 זה טרייד כל כך גרוע?
    ולכל מי שאומר שאיינג מפחד לקחת סיכונים , איינג לקח סיכון מטורף הטריד הזה מכיוון שאם פולץ יהיה כוכב על, הלייקרס לא יסיימו 2-5 ומהבחינה של הרינגטון לא יצא משהו מדהים אזי יזכרו לו את זה לדראון עולם.

    1. מי הבטיח לך שתקבלו את הבחירה טופ 5 לליקרס אין שום סיבה לעשות טנקינג עונה הבאה (ששאר הקבוצות מתחילות חודשיים לפני) כשבדראפט הנוכחי יש רק שני שחקנים ששוים משהו (התקרה של טייטום הוא שחקן חמישיה במקרה הטוב במקרה הרע רול פלייר) הם החליפו את השחקן הטוב בדראפט בעבור רול פלייר וככל הנראה בחירה אמצע סיבוב ראשון (אפ השיפור של סקרמנטו).

        1. יש לך איזו טעות מחשבתית או לוגית.
          אם הלייקרס לא בטום 5 בחיגה בעונה הבאה זאת אומרת שכנראה נבנה שם משהו ולזה רק יוסיפו בקיץ הבא.

          זה לא יסתדר עם זה שקיץ לאחר מכן הקבוצה עוד יותר לא תשתפר.
          בדרך כלל שקבוצה מתחילה לצאת ממסלול הבנייה היא במגמת שיפור בטח עם סגל מוכשר שרק יתבגר עוד יותר ואולי יקבל אליו פרי אייג׳נט(נניח גורג) ועם מאמן מצוין על הקווים.

          הייתי אומר שעם על הבחירה של עוד שנתיים אתה בונה שווה לך לשמור את הז׳יטונים בכיס.

      1. אם תקרא את החלק השני של ההודאה תראה שכתבתי שאינג הימר.
        אני לא יודע האם הוא יזכה בהימור או לא את זה רק זמן יגיד.
        מה שכן איינג בדק לעומק את פולץ ואני מאמין שאם הוא היה חושב שמדובר בסופרסטאר ודאי הוא לא היה מבצע את הטריד (רק אמונה).
        יש משהו שאני חושב שגו האוס אמר (לא בטוח במאה אחוז שהוא אמר את זה) ממתי הפסדים לא חשובים , האם זה ודאי שהוא (ובאותה מידה בן סימונס) יהיה כוכב על כאשר הם לא הצליחו לסחוב את המכללה שלהם לטורניר ה NCAA?

    2. הבחינה של הרינגטון , היה אמור להיות הבחירה של הקינגס (תיקוני מקלדת אוטומטיים של האייפון 😡)

  31. אוי כמה תירוצים לשטויות של איינג'…

    שורה תחתונה – תן לי היום לבחור לקבוצה שלי 5 שחקנים משני הסגלים של בוסטון ופילדלפיה, וארבעת השחקנים הראשונים שאני בוחר הם של פילדלפיה…

    וכולם בני 20-23.

    איינג' בנה לעצמו קיר עתידי בקונפרנס שלו בדמות פילדלפיה, פספס את באטלר כמו חובבן במחיר רצפה, הבחירות היקרות שלו מאבדות ערך בכל יום שעובר שבו עוד קבוצות מצטרפות למרוץ הטנק (בזמן שלברוקלין וללייקרס אין שום סיבה), ואחרי כל העבודה שלו וכל המזל הבלתי יאומן שלו לפגוש בבילי קינג – הוא היום במצב שרק החתמה של הייורד כשחקן חופשי (שגם היא בעצם לא תלויה בו), תוכל להצדיק את כל מה שהוא עשה (או לא עשה) בשנתיים האחרונות…

    האמת, זה ממש לא פשוט להביא לסף כישלון את כל הדברים הטובים שהיו לו ביד. כמעט בלתי אפשרי הייתי אומר.
    הכל יקום ויפול על הייוורד – מה שאומר הרבה על איכות העבודה של איינג' בשנתיים האחרונות.

  32. אומנם ירד מהפרק, אבל בתסריט שג'ורג' בכל זאת חותם לעונה בקאבס לאב עוד יכול לעבור חזרה למינוסטה תמורת כלום וחצי (להיפטר מהמשכורת). הנה לכם PF שיכול לרווח התקפה לקבוצה עם קץיכולת קליעה בעייתית של הקו האחורי. כמובן שכל החמישייה שם תגמור את הקריירה תוך שנתיים מקסימום כי אף אחד אחר לא יראה מגרש :).

  33. דדי אם אתה טוען שגמר המזרח זה כשלון אז אני לא מסוגל להתווכח עם ההגיון שלך, בינתיים השלישייה שהופכת את פילי לקונדיטוריה שיחקה 31 משחקי NBA

    1. איך בדיוק אתה קורא להגעה לגמר מזרח שבו הקבוצה לא מהווה כלל תחרות ואין לה אפילו סיכוי מזערי לנצח את הסדרה ושהקבוצה הגיעה אליו רק בדיוק ששאר הקבוצות גם ממש גרועות?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט