אירועי דיומא – 23.06.2017

טניס / מתן גילור:

טורניר האלה (500) – רבע גמר

שידורים בערוץ ספורט 5+ וערוץ הספורט בהפרדה גבוהה החל משעה 13:00 (שלושת המשחקים הראשונים) ובערוץ הספורט החל משעה 18:30 (המשחק האחרון).

13:00 קארן חצ'אנוב-אנדריי רובלב (ספורט 5+, ספורט 5HD). חצ'אנוב נהנה מפרישה של נישיקורי. רובלוב ניצח את יוז'ני בדרבי כדי להתמודד בדרבי קשה יותר ברבע הגמר.

מיד אחריו רישאר גאסקה-רובין האס (ספורט 5+, ספורט 5HD)

מיד אחריו רוג'ר פדרר(1)-פלוריאן מאייר (ספורט 5+, ספורט 5HD). פדרר נראה לא טוב מול מישה זוורב, אבל שמירה על ההגשות ושבירה אחת הספיקו. מאייר, זוכה השנה שעברה למי ששכח, חלף על פני פוי שהגיע בכושר מעולה.

18:30 רוברטו באוטיסטה אוגוט(7)-אלכסנדר זוורב(4) (ערוץ הספורט). אחרי ההדחה של ט'ים ומונפיס, המנצח פה יהיה פיבוריט גדול להפעיל לגמר מהחצי התחתון של ההגרלה.

 

טורניר קווינס (500) – רבע גמר

שידורים בערות ספורט 5 לייב החל משעה 14:00.

13:00 סאם קווארי-ג'ילס מולר. קווארי שם סוף לסיפור הסינדרלה של תומפסון. מולר עם מיני הפתעה הדיח את טסונגה.

מיד אחריו מארין צ'יליץ'(4)-דונלד יאנג. צ'יליץ' נותר המדורג הבכיר בטורניר אחרי ההדחה של מאיר, וואוורינקה ורואניץ'. יאנג נהנה מפרישה של קריוס בסיבוב הראשון כדי להגיע עד הלום.

מיד אחריו גריגור דימיטרוב(6)-דניאיל מדבדב. דימיטרוב שהחל לחזור לעצמו בעונת המשטחים הקשים מראה שכל עוד לא מדובר על חמיר הוא בפרונט. המדורג הבכיר בחלק התחתון של ההגרלה.

מיד אחריו תומאס בדריך(7)-פליסיאנו לופז.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר המאסטרס של ריגה – סיבוב ראשון:

עונת 2016/7 הסתיימה בריפיט של מארק סלבי באליפות העולם באפריל. כעת, לאחר פגרה קצרה, אנו שבים לעוד עונה אינטנסיבית מאד. הטורניר הפותח של העונה הוא טורניר המאסטרס של ריגה, שייערך במשך שלושה ימים בריגה, לטביה. זהו טורניר דירוג, הכולל 64 שחקנים (כאשר התבצע סינון מה-128 מדורגים בטורניר מוקדמות). בין השחקנים המוכרים לנו נראה את אלוף העולם מארק סלבי, ניל רוברטסון, בארי הוקינס, סטיוארט בינגהאם, אנתוני מקגיל, ראיין דיי, קיירן ווילסון, ג'ו פרי, מארק וויליאמס ולוקה ברסל. משחק אחד מעניין יפגיש את הוקינס מול דיי בשעה 17:00. שידורים ביורוספורט בין 11:00 ל-18:00 וביורוספורט 2 מ-18:00.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. נציין גם את משחק הכדורסל האחרון לעונה האירופאית (לא כולל יורובסקאט שבתפר של העונה ובעונה הבאה ).
    המדובר במשחק מספר 5 …המשחק המכריע בגמר הצרפתי בין שאלון לשטרסבורג.
    בשטרסבורג משחק השחקן הצרפתי שנבחר אתמול על ידי הניקס (ניקלייטה ) וחוזר מהדראפט הישר למשחק האליפות.

    למי שהעניין אז גם המחזור השני של כדורגל חופים משוחק.

    1. גם בעונות הקודמות הוא בחר טורנירים בפינצטה. כבר אמר שהוא לא מת על עומס התחרויות שהענף יוצר בשנים האחרונות. מן הסתם נראה אותו יותר מאוחר באליפות סין (באיזור אוגוסט).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט