דראפט 2017 – סיפורי דראפט + בלוג חי החל מ 2:00 עם עידן עופר שיהיה בברקליס סנטר / MBK

הלילה הגיע הרגע לו קבוצות הטנקינג ( ובוסטון סלטיקס ) חיכו לו.

בהתאם למסורת של הופס וכמו בשנים קודמות גם הלילה בלוג חי ילווה את הדראפט במהלכו נוכל להעיר, להאיר, ובעיקר לצחוק על GM בליגה שיוציאו לנו אצבע משולשת.

מי תבחר במי, איזה טרייד מפתיע נקבל? מי יודע. דבר אחד בטוח – משעמם לא הולך להיות…

*סדר הבחירה ( נכון ליום ד' בלילה): –

1. פילדלפיה 76 ( לאחר הבחירה בסימונס בשנה שעברה פילי עשתה טרייד עם בוסטון ותבחר ראשונה )
2. ל.א לייקרס ( שנה שלישית רצופה שהיא בוחרת מס 2 , בשנה שעברה בחרה בברנדון אינגרם דיאנג'לו כבר לא איתנו , בחירה מוגנת טופ 3 יכלה להגיע לפילי )
3. בוסטון ( מהברוקלין נטס, ויתרה על הבחירה ה 1 בטריייד עם פילי גם בשנה שעברה בחרה 3 הלכה על ג'יילן בראון )
4. פיניקס ( זה לא דראפט 2016 אבל הסאנס שוב בבחירה 4 כנראה יוצאו יותר מדראגן בנדר )
5. סקרמנטו ( ושוב אתכם ושוב אתכם ב 9 השנים הארחרונות סקרמנטו בחרה 4 עד 8 ועדין ממשיכה )
6. אורלנדו ( תוסיף שחקן לצוות הצעיר והמעניין שכשל קולסלית בשנה שעברה )
7. מינסוטה  (הכיוון החיובי שהם יורדים בסדר הבחירות  )
8. ניו יורק ניקס ( מי היה מאמין ? דובי ! )
9. דאלאס ( נכנסה ללוטרי
10סקרמנטו ( ושוב אתכם ושוב אתכם נראה מה יעשו עם הבחירה 10 )
11. שארלוט ( חזרה לבחור בלוטרי ,מכיעה אחרי טרייד שהנחית את הווארד בקבוצה )
12. דטרויט  ( האם תמתיק את הגלולה לאחר עונה נוראית )
13. דנבר (יודעת להוציא יהלומים בדראפט )
14.מיאמי ( ככה יעשה לקבוצה שפיספסה את הפלייאוף ,היו צריכים להיות באזור הבחירה ה 1-2-3 באמצע העונה )
15. פורטלנד ( יש פוטנציאל נפלא להוסיף צעיר נוסף לסגל )
16. שיקגו ( לא מצליחה להתרומם )
17. מילוווקי( מקבוצה שהוציא את הגריק פריק ב 15 הכל אפשרי )
18. אינדיאנה( צריכה להתרגל לחיים שאחרי פול ג'ורג' ולארי בירד )
19. אטלנטה
20. פורטלנד  ( ראה 15 , בחירה 2 הלילה )
21. OKC
22. ברוקלין נטס
23. טורונטו רפטורס
24. יוטה ג'אז
25. אורלנדו
26. פורטלנד ( ראה 20 בחירה 3 הערב )
27.לייקרס ( חם מהתנור הבחירה של ברוקלין חלק מהטרייד של לופז )
28. לייקרס ( אייכה לו ווילאמס )

29 סן אנטוניו ספרס ( השחקן שיבחרו בו ייצא עם קריירה )
30.יוטה ג'אז ( אולי תוציא את הג'ימי באטלר הבא ? )
31. שארלוט
32. פיניקס
33. אורלנדו
34. סרקמנטו
35. אורלנדו
36. פילדלפיה
37.בוסטון
38. שיקגו
39. פילדלפיה
40. ניו אורלינס
41. אטלנטה
42. יוטה
43. יוסטון
44. ניו יורק ניקס
45. יוסטון
46.פילדלפיה
47. אינדיאנה
48. מילווקי
49.דנבר
50.פילדלפיה
51. דנבר
52. ניו אורלינס
53. בוסטון
54. פיניקס
55. יוטה
56. בוסטון
57. ניו יורק נטס
58. ניו יורק ניקס
59. סן אנטוניו ספרס
60. אטלנטה הוקס

=============================================================================

הדראפט של 2017 נפתח עם הטרייד של פידלפיה (3) ובוסטון (1). זו הפעם ה- 3 בהיסטוריה שהקבוצות בבחירה ה 3 וה 1 מחליפות בחירה

איך זה נגמר בפעמים הקודמות?

1980 בוסטון מחליפה עם גולדן סטייט שבוחרת בג'ו בארי קרול שחקן שאמנם נבחר לחמישיית הרוקיס אבל לא ממש הותיר חותם בליגה ( עקב פציעות ), וריקי בראון בבחירה ה 13. מה יצא לבוסטון מכל הסיפור ? – הפרונט ליין הטוב בהיסטוריה.
בבחירה ה 3 נבחר קווין מקהייל ורוברט פאריש היה חלק מהטרייד יחד עם לארי בירד, הם ניפקו 3 אליפיות ו 5 הופעות בגמר הליגה. דני איינג' אולי מנסה ללכת בדרכיו של רד אאורבך אבל לדעתי המרוויחה הגדולה של הטרייד היא פילדלפיה.

1993 אורלנדו, שכבר הייתה במעמד בשנה הקודמת כשבחרה בשאקיל אוניל, בחרה בכריס וובר בבחירה ה 1. הבחירה ה 2 הלכה לפילי (שון בראדלי) וגולדן סטייט בחרה בפני הארדווי בבחירה ה 3 .
הצמד שאקובי ,סליחה שאקפני, הגיע לגמר הליגה ב 1995 והפסיד ליוסטון בסוויפ . הצוות המלהיב עוד הספיק לנצח 60 פעמים ב 1996 אבל נכנע לג'ורדן והבולס בגמר המזרח. הצמד פורק כששאק לקח את הכישרון שלו מערבה.

כריס וובר ? נבחר לרוקי השנה אבל לא שרד את שיטת המשחק של דון נלסון ועבר בטרייד לוושינגטון עבור טום גוגליוטה ובחירות דראפט (אחת מהן הייתה וינס קארטר ובאותם ימים שכל לא היה הצד החזק של הלוחמים , וינס עבר לקנדה בתמורה לאנטואון ג'יימסון …. ).

לא שווה פני ? 2 שחקנים ענקיים עם קריירות מפוספסות

מעט חומר למחשבה לGM שיהיו מספיק אמיצים לעשות טרייד על הבחירה שלהם הלילה.

2006 הבולס בוחרת בלמרקוס אולדריג' ומעבירה אותו בתמורה לטיירוס תומאס שנבחר בבחירה ה 4 . פורטלנד שבדרך כלל זכורה כקבוצה שבוחרת רע מאוד ( בואי על ג'ורדן , אודן על דוראנט ) מזהה משהו באולדריג' ויוצאת מרוויחה ביג טיים מהטרייד.

1987 שוב שיקגו רק שהפעם היא עושה מהלך שיביא 6 אליפיות לשיקגו ויעזור למייקל להיות ה GOAT הבלתי מעורער. בדרך שכיום נראית לא הגיונית בעליל היא מחליפה את אולדן ( מי ?? ) פולינס עבור סקוטי פיפן ואיך אומרים, השאר היסטוריה . בסיאטל יכלו לשחק בנדמה לי ומה היה קורה אם פיפן , קמפ ופייטון היו באותה קבוצה.

מקבוצה ירוקה אחת לאחרת  מילווקי באקס בוחרת בבחירה ה 9 את דירק נוביצקי ומעבירה אותו ואת פט גריטי עבור רוברט "הטרקטור" טריילור שנבחר 6 , בעוד נובציקי חצה השנה את גבול 30 אלף הנקודות , טריילור מנוחתו עדן החזיר ציוד ב 2011.

נמשיך בירוק ונלך אחורה בזמן ל 1956 כבר אז רד אאורבך  הוכיח שהוא לא פחות מגאון. סנט לואיס בוחרת בראסל בבחירה ה 2 ולהבדיל מדיאנג'לו ביל הופך לעמוד התווך בשושלת הירוקה ומוביל את בוסטון ל 11 אליפויות ב 13 שנה. סנט לואיס ? עברו לאטלנטה ב 1968 באותו הזמן לראסל היו כבר 10 טבעות.

טריילור חגג מוקדם מידיי ,נובצקי נראה מופתע מהמעבר

1996 קופצים 40 שנה קדימה לקבוצה צהובה שעושה מהלך גדול . קובי בריאנט עושה טריקים וטוען שקובי מוכן לשחק רק בלייקרס (הסוכן הוא לא לאבר בול למתעניינים), ואם לא יהיה שם הוא יעבור לשחק באירופה .
12 קבוצות מוותרות על קובי ושארלוט בוחרת בו ומסתפקת בולדה דיבאץ. קובי ? 7 גמרים ו 5 טבעות אליפות עבור הלייקרס בעוד שארלוט עדין מנסה להגיע לגמר הקונפרנס.

2011 הספרס שחילצה לאורך שנים יופי של בחירות עשתה לאינדי מעשה לא חברי עת שלחה לשם את ג'ורג' היל בתמורה לברנש צנוע שנבחר בבחירה ה 15. קוואי לנארד לא מצטער על המהלך. יש לו אליפות ו MVP של גמר 2014.

כובע של הפייסרס על הראש …. נשאר פחות זמו מכובעון

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי

לפוסט הזה יש 604 תגובות

  1. אהבתי.

    יום גדול לפנינו רבותיי.

    כרגיל, אני חייב לגעת בבוסטון שוב.
    שמעתי הבוקר את הראיון של JAX לגביי המצב עם פורזינגיס ונכון שכבר אי אפשר להיות מופתע, אבל לפי דבריו זה באמת ריאלי מבחינתו שהשחקן יעבור לקבוצה אחרת.
    הוא אף ציין מה לטעמו יהיה ראוי לתת עבורו וזה מסתכם בערך בשתי בחירות דראפט גבוהות במיוחד + שחקן צעיר שמתאים לפתוח בחמישייה.
    אבל גם זה, בסופו של יום, זה רק דיבורים. מה כן משך את תשומת ליבי בראיון? שברגע שהמראיין שאל אותו אם ההברזה מהראיון סיכום עונה היה באמת משמעותי, הוא לא ענה תשובה ברורה של "כן/לא", אלא דיבר על כך שבחיים שלו שחקן בגיל כזה צעיר עשה זאת.
    לדעתי, ג'קסון איבד את זה גם עם פורזינגיס וגם כאן, בדיוק כמו כרמלו, הוא ירד לפסים אישיים. וזה ירד כל כך נמוך שהוא כבר התעוור מכך.

    אם יש דבר אחד שאני מזקק מתוך דעתו של דקסטר בקשר להתמקדות בהווה הוא – "חשיבות ניצול ההזדמנויות".
    באטלר הוא לא הזדמנות חד פעמית. גם לא ג'ורג'. אפילו לא הבאת היווארד מהשוק החופשי כך שהם לא בהכרח מוסרים שום דבר תמורתו (ואגב, זה לא באמת נכון, כי אם הוא דורש MAX, אז הם יצטרכו להעיף מישהו, לא כולל השחקנים החופשיים שלהם כרגע, בראשות אוליניק).
    אז מה כן הזדמנות חד פעמית? שחקן ברמת "חד קרן", מרוב הנתונים החריגים שלו והוורסטיליות שלו על המגרש. נציין שלצד זה הוא עדיין על חוזה רוקי ובגיל 21 ואתה מבין שזה משהו שכן מותאם למה שבוסטון מחפשים – שחקן צעיר, זול ומתאים גם לתחרותיות בהווה ובנייה לעתיד.

    ומכאן אני נוגע בנק' העיקרית – אחרי הראיון של ג'קסון מבינים שיש קבוצה אחת שיכולה להעניק לניקס את מה שג'קסון רוצה מבלי להרגיש זאת בכלל. הבחירה של עכשיו מפילי, הבחירה השנייה מהם ומרקוס סמארט. או לא סמארט, אפילו ג'יילן בראון אם צריך (ואני ממש אוהב את השחקן הזה).
    רוצים להילחם בווריורס? מה עם לשים על המגרש שני גבוהים שקולעים שלשות ולהקיף אותם בשחקנים, שלפחות שניים מהם סקוררים + יכולת ליצור קו אחורי של שומרים טובים?

    ודובי, אם אתה קורה את זה – אתה יודע שבסופו של יום זה גם עדיף לכם…הריי תראה מה נהיה ממכם? מי מבטיח שבסוף חוזה הרוקי החד קרן לא ידהר משם? עם ההנהלה שלכם הכל אפשרי לצערינו….אז מה אם לבנות בעסקה עליו כבר חמישייה צעירה ותוססת? זה הלך בחצי עונה שהייתה לפני שהבאתם את אנתוני. אני יודע שזה לא מעודד, אבל מבחינה רציונאלית, פורזינגיס בניו יורק עד סוף החוזה שלו זה שחקן עם הפוטנציאל למרמור עצום שמוביל לעזיבה בטריקת דלק.

    אני לא רוצה להשלות אף אחד שזה באמת יקרה, אבל לטעמי, אם יש משהו ששווה בשבילו לסטות מהתוכנית שהסלטיקס בנו זה הניסיון לנצל את ההזדמנות ההזויה בניו יורק וללכת על פורזינגיס. אם ניתן לבצע זאת מבלי לתת את הבחירה של ברוקלין ב-2018 זה מטורף.

    אבל אני כבר רגיל לאיינג' ולכן כבר התכוננתי ליום הזה.
    ברוך הבא לבוסטון דניס סמית' / ג'ונתן אייסק – כי אם אתם בדיוק הגעתם למסקנה שג'קסון/טייטום מתאימים לסלטיקס, תחשבו מי השחקן שיפתעי אתכם פתאום אם ייבחר – וזה מי שיגיע לשם.

    ועכשיו ברצינות, לעומת הפסקה הקודמת – אני רואה זאת ככה.

    ווילד קארד זה לבחור בג'ונתן אייסק. כלומר, אל תצפו לזה במיוחד, אבל זאת גם אפשרות.
    האופציה הנורמלית/זאת שמרמזת שאותו שחקן יישאר שם – ג'ייסון טייטום. בסופו של יום, זה שחקן שיודע ליצור לעצמו מצבים בהתקפה. הוא סקורר ובוסטון משוועים לכך.
    האופציה שגורמת לך להאמין שאולי יהיה פה טרייד על הבחירה – ג'וש ג'קסון. למה? כי שיקגו/ניו יורק אוהבים אותו.

    שיהיה לנו יום טוב ונפגש שוב בערב. נקווה לטוב.

    1. בס"ד
      בתור אוהד ניו יורק- פרוזינגיס הוא נכס אדיר.
      ניתן להשוות כל הצעה עליו לעוד 6 שנים.
      לא סתם דיוויס עדיין בניו אורלינס הכושלת.
      זה מספיק שמן בשביל לתקן ולבנות סביבו.
      אומנם אם מקבלים מבוסטון בחירת דראפט של השנה+שנה הבאה ברוקלין+ שחקן כמו סמארט יתכן שבצירוף בחירת הדראפט של ניו יורק השנה אפשר לבנות באמת קבוצה חדשה ויש לשקול

  2. אני חושב שישנם הרבה קבוצות בליגה שאין להם מה להפסיד. זה לא שתוך שנתיים הם מדיחים את הווריורס או הקבוצה של לברון (זה כבר כמעט לא משנה…)

    בתוך תחושת היאוש צומחת תחושת הנועזות. אני בעד! שהג'יי אמים יתנו בראש

  3. הדראפט של 1956 הוא דוגמא קלאסית לאיך דראפט טוב יכול לשנות לחלוטין מועדון. עד אז הסלטיקס היו עוד קבוצה טובה. היה להם כבר את קוזי, שרמן ומקולי בהרכב אבל הם היו מסוג הקבוצות שלא מגיעות לשום מקום בפלייאוף.
    אז נכון שלבוסטון הייתה מעשית גם את הבחירה הראשונה בדראפט הזה אבל אורבך נתן להוקס אולסטאר מוכח – אד מקולי שהיה אחד השחקנים הטובים ביותר של הסלטיקס. מכיוון שאורבך היה חם על ראסל בגלל היכולת ההגנתית שלו ההוקס גם סחטו ממנו את קליף הגאן שכמו מקולי הפך בהמשך לאול סטאר וחבר היכל התהילה. זה היה הימור לא קטן מצד אורבך והיום היו שוחטים אותו על העברת שני שחקני התקפה טובים עבור שחקן הגנה מצוין אבל מאד מוגבל התקפית.
    בסופו של דבר הסלטיקס יצאו מהדראפט הזה עם טום היינסון בבחירה הראשונה ביל ראסל בשלישית ו-KC ג'ונס ב-14. שלושה שחקני HOF בדראפט אחד והדיינסטי הגדול ביותר בתולדות הליגה. כנראה שזה היה הימור לא רע.

    1. +1

      היום, לעומת אז, אנחנו בעידן שבו כנראה כבר חושבים יותר מדי (אני יודע, כי בבוסטון זאת התחושה לפעמים, אבל אני ממשיך להאמין בתהליך שם).

      בגלל המצב של גולדן סטייט אני כן חושב שקבוצות היום ידרשו להמר ולהסתכן יותר. אם זה במשכון הווה למען העתיד, או ההפך.
      נניח המצב של פורזינגיס – זה שווה סיכון לטעמי. ורשמתי זאת גם למעלה – זה שחקן שיכול להגיע לקבוצה ולשנות בה את המומנטום בהחלט.
      אם הסלטיקס אדישים עד כה, אני יכול להבין זאת, אבל לגביי פורזינגיס (ועוד אחרי הראיון של ג'קסון אתמול), כאן שווה בעיניי לקחת באמת סיכון. וכך גם כל קבוצה אחרת. היחידה שבעיניי יכולה לקרוא תיגר על בוסטון מהבחינה הזאת היא פיניקס אולי, עם הבחירה ה-4 וניסיון לתת עוד כמה שחקנים צעירים ששמם לא בוקר ובתמורה גם לסחוב את אחד החוזים הגרועים שלהם (כנראה נואה. מצטער, אבל זה תסריט ריאלי במצב כזה..).

      מה אתה חושב?

        1. דמיין את פיל ג'קסון מנסה למכור לניקס שבלדסו הוא רכז העתיד של הקבוצה וביחד עם לאורי מרקאנן כיורש של פורזינגיס, הם יהיו בצמרת הפלייאוף המזרחי העונה הקרובה.

          1. נכון,אבל מצד שני זה נראה כרגע שלהורנסק שמו מחסום והדבר היחיד שמותר לו להגיד זה "משולש". כל משפט בלי "משולש" בתוכו זה קנס.

    2. הכל נכון במה שרשמת רק שבחירות טריטוריאליות לא נחשבו כבחירות בתוך הדראפט כך שהיינסון נבחר בבחירה טריטוריאלית, ביל בבחירה השנייה וקיי סי ג׳ונס בבחירה ה13

      1. זאת סמנטיקה. בשביל הבחירה הטריטוריאלית היית חייב לוותר על הבחירה שלך בסיבוב הראשון. אז נכון שזה לא הופך את היינסון לבחירה ראשןנה קלאסית, אבל למעשה זה יותר חזק כי רק הם יכלו לבחור בו ראשונים.

        1. פשוט לפי מה שאתה מתאר הם היו צריכים לוותר על בחירת סיבוב ראשון שלהם והם עדיין בחרו ב2 בחירות בסיבוב הראשון

          1. רביד אתה שוכח שאז היו בליגה רק 8 קבוצות.
            ראסל היה בחירה של ההוקס וג'ונס היה בחירת סיבוב שני. היינסון היה הבחירה של הסלטיקס בסיבוב הראשון.

  4. מעולה ואינפורמטיבי:
    אני מודה שאני קצת אובססיבי:
    יש קבוצות שכבר דופקות כרטיס בבחירות טופ 10 כבר כמעט עשור:
    סקרמנטו, מיני, אורלנדו, פניקס
    והתוצאה היא לא רק כישלון מקצועי קולוסאלי, אלא אפילו אין התפתחות של אף כוכב שיכול להוביל אותה.

    אולי זה הזמן לסחור בבחירות האלה, תמורת סחורה מוכחת וותיקה?
    במקרה, אני מכיר קבוצה אחת כזאת. אם מישהי מעוניינת RC פנוי בטלפון.

    נקודה למחשבה 1:
    ונגיד שקאווי היה משחק באינדי היום.
    איזה מין שחקן הוא היה?

    נקודה למחשבה 2:
    הטרייד בין קאווי להיל, מזכיר לי שאם הספרס רוצים רכז הגנתי סולידי שמכיר את המערכת ולא יתקשה להתרגל לשיטה של פופ.
    זה הזמן . אני מכיר בדיוק מישהו שמסיים חוזה ואפילו לא ייקח שכר מקסימום: "אברשה, חזור הביתה"

    1. נק' 1 מתקשרת למה שרשמתי על הסיטואציה שפולץ יהיה בה ואנשים,בעיניי לפחות, לא מסוגלים לבצע חשיבה על כך –
      קאווי באינדי זה לא אותו קאווי בסן אנטוניו. והאמת שאני מרגיש די בטוח להגיד שלעומת פולץ, כאן זה כנראה היה בולט יותר.
      בסופו של יום, פולץ מדורג בדראפט #1, הוא צפוי להגיע רחוק, הוא שלם יותר בנתונים והיכולות שלו לעומת קאווי בדראפט, אבל גם כאן – פולץ בפילי זה לא הפולץ שהיה יכול להיות בסלטיקס וכנראה שלא נדע לעולם איך לעשות השוואה או לגבש דעה מובהקת איך הוא היה נראה שם.

      ונק' 2 – אתמול קרה אחד המהלכים היותר חשובים בשוק והוא חלף מתחת לרדאר וזה אי-מימוש אופציית השחקן של פאו בספרס, בשביל לאפשר עוד מקום מתחת לתקרה. הבנתי שהמהלך הבא בדרך להשלמת מקום לחוזה MAX כעת הוא ניסיון להעביר את דני גרין לקבוצה שיכולה לקלוט אותו כלכלית. הייתי מנסה את פילי, כי הם צריכים קליעה + ווטרנים.
      וחכה עם הבאת היל, כי כרגע זה נראה שאתם תתמקדו על הבאת שחקן גדול יותר. לא יודע עם זה פול, אבל כנראה שהספרס מכוונים לבצע ספלאש נוסף.

      1. בנדר, נגיד. לא משהו, הדראפט של העונה שעברה.

        אבל אלכס לן?
        עליו באמת מגיע לנו "סליחה" גדולה…

        (גובר, אדאמס, נואל, ואפילו אולניק, טובים יותר מלן.)

        1. המזל של לן זה שאנטוני בנט נבחר כמה בחירות לפניו. זה אחד הדראפטים היחידים שבו שני שחקנים שלא נבחרו (מת'יו דוולדובה, רוברט קובינגטון) עשו קריירה יותר טובה מבחירות 1 ו-5.

          1. הנקודה היא שמגוחך לדבר על קריירה בנקודה הזאת. מבחינת אורך קריירה הוא רק מתחיל עכשיו את מה שהם כבר עשו וזה עוד בלי להכנס לנקודה שגבוהים כמעט תמיד צריכים זמן התפתחות ארוך יותר בליגה.

          1. כל כך רך, אלכס לן.
            יש לו פוטנציאל, יד רכה, והסאנס באמת שלא ממש ניסו להפעיל אותו (חוץ מיוליס).
            אבל כל כך רך…

            בדיוק ההפך מאדאמס.

        2. חוץ מנואל שהיה חשש למצב הבריאותי שלו כל השאר לא הגיעו עם נתונים יותר טובים מלן לדראפט. אפשר לסלוח גם על הבחירה הזו. פשוט, היה להם בחירות טובות בדראפטים לא טובים. על הדראפט של השנה לעומת זאת, כבר יהיה קשה לסלוח.

  5. תודה, מידן.
    אחלה פריוויו.

    אני במתח. סימן שאלה גדול מרחף מעל הסאנס:
    מי מ-2 הגארדים מקנטקי יצטרף לקבוצה…

      1. וואלה זה טריק שעדיין אף אחד לא ניסה, להגיב שני שחקנים בבחירת דראפט אחת. צריך לנסות לראות אם זה באמת עובד.

  6. יש לי הרגשה שיהיה חם הערב
    יש לי שאלה , השנה סדר הקבוצות 1 עד 4 זהה לשנה שעברה
    לא היה לי זמן לבדוק אבל אני חושב שזה ארוע נדיר ש 4 הבוחרות הראשונות חוזרות על עצמן בק טו בק
    זה קרה פעם בעבר ?

  7. מעניין מאוד, מידן. תודה.
    גם לי הרגשה שיהיו הפתעות מכיוונים שלא דובר עליהם

  8. סתם נתונים:

    ב-2016 18 שחקנים הגיעו מהסיבוב השני לליגה. מתוכם 6 היו משמעותיים (מעל 12 דקות במשחק).

    מתוך 30 השחקנים שנבחרו בסיבוב השני של 2015, רק 13 הגיעו לליגה. 6 מתוכם היו שחקנים די משמעותיים העונה. יש את אנטוני בראון ששיחק 14.5 דקות למשחק ב-11 המשחקים האחרונים של המג'יק, לא החשבתי אותו כי אני לא יודע מי זה.

    ב-2014 יש 23 שחקנים שהגיעו לליגה. 8 שחקנים משמעותיים.

    ב-2013: 22 שחקנים הגיעו לליגה. 6 משמעותיים.

    ב-2012: 26 שחקנים הגיעו לליגה. 8 משמעותיים.

    מה אפשר ללמוד מזה? רוב בחירות הסיבוב השני לא שוות יותר מדי. דרך אגב, ב-2012 היה סיבוב שני מאוד חזק (חמישייה של וויל ברטון, קריס מידלטון, ג'יי קראודר, דריימונד גרין וקייל או'קווין יכולה לעשות פלייאוף)

    1. יפה. אבל נכון יותר יהיה לראות כמה משחקי הסיבוב השני מגיעים לשנה שלישית ביחס לשחקני הסיבוב הראשון.

  9. http://www.nbadraft.net/nba_mock_drafts/141792/edit אוקיי זה המוק דראפט שלי אני חי איתו מספיק בשלום כדי לשלוח לפה, שיהיה בהצלחה לאוהדים שיקבלו את השחקנים שירצו, לשחקנים שיקבלו קבוצות שיתאימו להם והכי חשוב ללייקרס שלא יעשו בושות.
    שאלות\ביקורות\דעות על המוק אני אשמח לשמוע. ואיזה כיף שיש את האתר הזה שללא ספק הוא הטוב בתחום הנבא שאפשר למצוא בעברית

    1. אופס…

      כל הדיווחים מהסאנס הם שעם הבחירה ה-4 הם לוקחים את ג'וש ג'קסון, ואם הוא לא פנוי אז את פוקס או את טאטום.

      1. אני הימרתי על הפתעה (האמת היא שאני לא מחזיק יותר מידי מאיזייק ביחס ליתר השחקנים "הבטוחים בטופ 10") והסאנס יכולים להפתיע ולבחור (ואולי גם ליפול) בבחירה הרביעית באי ניצול מקסימלי שלה

  10. הסאנס צריכים ללכת על פרוזינגס בכל הכח , חוץ מבוקר הכול הולך , הסליפרים של הדרפט דניס סמית גוניור ואנאובי

    1. הניקס רוצים את בוקר + בחירה 4.
      הסאנס (אנחת רווחה…) מסרבים בכלל לדון על בוקר.

      היתרון הגדול של הסאנס על פני שאר המתמודדות על פורזינגיס?
      הם מסוגלים בקלות לספוג את החוזה של נואה.

  11. היום הזה שבו כל אוהד בוסטון מתחיל לחפש מרשמים לציטניד.

    את דעתי על הדראפט הזה כבר אמרתי- שני שחקנים עם פוטנציאל לתקיעת יתד בליגה(כוכבים, רמה עולמית שימי תבורי), השאר? במקרה הטוב רוח פליירס, לידיעת הקורא דני איינג׳.

      1. בהצלחה בלראןת את השחקן הכי טוב בדראפט נבחר ונלקח לפילי בעבור שקית פיצוחים, מקווה שהלב שלך יעמוד בזה כשתראו את עצמכם שוב לוקחים רול פלייר שיעשה קריירה מגוונת אצל מיטב ספסלי הליגה(טייטום).

        אני ממש מתרגש מבול, ביי פאר הכשרון הכי טוב על הלוח בשלב הזה.

  12. האם טרייד הזקנים של בוסטון לנטס ב2013 לדעתכם יכנס בראי ההיסטוריה לאחד מחמשת\עשרת הגרועים בהיסטוריה?

    1. http://www.espn.com/nba/story/_/id/19705087/san-antonio-spurs-shopping-lamarcus-aldridge-top-10-draft-pick
      נסיונות חיזור אגרסיבים אחרי כריס פול, אולי טרייד על למרקוס שרק לפני שנתיים הגיע כהבטחה למחליף של טימי (בדיעבד זה נשמע כמו בדיחה ממש לא מוצלחת) ואפילו דיבורים על דני גרין נדמה לי.
      הקיץ הכי פעיל בשוק השחקנים של הספרס מזה איזה 15 שנה לא?

    1. זה נהדר, תהיה תחרות בין לגביע "אפילו לשחקנים לא אכפת שהם משתתפים בזה" הקונפדרציות לזה על הדרך להעביר את הזמן עד שתיים

  13. הבחירות של הקינגס:
    5 מי שיחליק מבין, פוקס גקסון וטאטום
    10 אחד מבין זאק קולינס ומרקנן, אם מונק יחליק יש מצב טוב
    34 אחד מבין גורדן בל ופרנק מייסון

    שחקנים שאני אוהב-
    מליק מונק
    איזאק
    מרקנן
    ב34
    סווניגן, חואן אוונס, טוני ברדלי, גוש הארט או גורדן בל, פרנק מייסון

    בכל מקרה אני מאד סומך עליהם-
    מיק בראץ הסקאוט הראשי,דיוואץ וסקוט פרי הרכש החדש מבינים מה הם עושים.

  14. אני מתנצל מראש נירו ודובי –

    Marc Stein: The Celtics remain in trade pursuit of Kristaps Porzingis, league sources say, trying to assemble a package to meet the Knicks’ demands

      1. היי, אמרתי שאני מתנצל מראש :-/

        וחוץ מזה, אני לא אשם כאן. צריך לכבול את JAX בחלוק משוגעים וישר להשכלה פסיכיאטרית.

  15. בעונות האחרונות הלייקרס הצליחו להביא שחקנים טובים ביחס לבחירה שלהם(בחירות נמוכות) – לארי נאנס וזובאץ ששניהם שחקני ספסל הרבה יותר מלגיטמיים. גם בבחירות 27+28 הלייקרס יוכלו להביא שחקנים טובים לספסל שיוכלו להוות ספסל טוב לקראת שנה הבאה שפול ג'ורג ולברון יגיעו…
    בהרבה מקרים כשבונים קבוצת סופר סטארים אז לא נשאר להביא שחקנים טובים לספסל, לכן יש משמעות גדולה לשחקנים שאתה מביא בבחירות המאוחרות בדראפט…

  16. עדכון נוסף סביב סאגת פורזינגיס:

    IanBegley –
    Sources: BOS offered NYK its No. 3 pick, a player & an additional lottery pick that they think they can acquire tonight in a trade for KP.

    2 דקות אחר כך…

    MikeAScotto –
    Boston Celtics have spoken to the Minnesota Timberwolves about acquiring the 7th pick in the draft, league sources told Basketball Insiders.

      1. אם בוסטון מצליחה לרכוש בחירה נוספת, יכול להיות שכן.

        כרגע אני אומר 30٪ שזה קורה. וזה אחרי שהיום זה עלה מ-10٪ ל-30٪.

          1. לא יודע. דווקא נראה לי כמו דיל מצוין לניויורק.
            לקבל 2 בחירות לוטרי ועוד שחקן שמיש לשנים קדימה זו חתיכת התקדמות, יחד עם הבחירה שלהם זה יופי של הזדמנות.
            פורזינגיס סבבה אבל בואו לא נעשה ממנו איזה מייקל ג'ורדן החדש. קיבל הרבה הייפ כי זו ניו יורק אבל לא הראה התקדמות משמעותית בשנה השנייה בליגה.

          2. אבל אפלטון זה בדיוק התעתוע של הדראפט. שתי בחירות גבוהות נשמעות דבר מפתה כל כך. אבל לך תדע מה יצא מהם ולאן זה ילך. מהצד השני יש לך שחקן עם סט יכולות כל כך נדיר, שהרגיש טוב בקבוצה ויכל להוביל אותה שנים קדימה. אתה מוותר על זה תמורת עתיד נזיל?

            ואני חושד בביטוי שחקן מוכח כשזה מגיע לבוסטון, השיטה שם מוציאה משחקנים כל כך הרבה יותר עיין אוון טרנר השנה בפורטלנד.

          3. לא מסכים איתך אפלטון. ביגמנים בדרך כלל מתקדמים לאט יותר. הוא כבר משפיע על משחקים. הניקס זה בור של צוואה, במיוחד בשנה האחרונה, ולכן חוסר ההתקדמות לא מראה על שום דבר לפי דעתי.
            רק מצב בריאותי יכול להיות לא שווה שתי בחירות לוטרי, בשביל סופרסטאר צעיר

          4. אני עם ניב. לדעתי זה win-win בוסטון מקבלת שחקן צעיר כישרוני ומתאים לה לעמדה חלשה שלה. ניו יורק מקבלת עתיד. אין מה לעשות לא משנה כרגע של מי האשמה אבל פורזינגס והניקס זה כבר לא

          5. אני פשוט חושב שההייפ על פורזינגיס הוא גבוה בהרבה מהשווי האמיתי שלו. ומניה צריכים למכור כשהיא גבוהה.
            אם ג'קסון מצליח לצאת מהדראפט הזה עם 3 בחירות לוטרי ושחקן לשנים קדימה (לא בהכרח סמארט- ג'רבקו גם נראה כמו פרוספקט מבטיח) ובעיקר מצליח להיפטר מהחוזה של נואה מבחינתי הוא ניצח בענק. גם אם וויתר על פורזינגיס

    1. מה שמצחיק בכל העניין הזה הוא שעברו רק שנתיים מאז שהקהל בגארדן חשב שפיל ג'קסון מטומטם כשבחר בפוזינגס. סתם נקודה למחשבה .

    1. זה התכנון דניאל.

      והיופי הוא שעל הסלטיקס זה לא משפיע. הריי גם ככה אנחנו יודעים שאת כל הבחירות האלה הם לא יכולים לשמר.

      השיח כרגע הוא שלניקס יהיו מבוסטון 2 בחירות מעל הבחירה שלהם ב-8.
      ולחשןב שמהצד השני יהיה לבוסטון את בראון, פורזינגיס והבחירה של ברוקלין ב-18.

      מדהים. אם זה קורה כמובן..

      מה שכן חשוב לי לציין – יוצא מצב כרגע שבוסטון אולי הופכת את היריבות שלה בדיביזיה לקבוצות עולות במזרח.
      קטע…

      1. אגב, סתם מציין עובדה – בגלל התקרה הנמוכה מהצפוי שנקבעה לעונה (99 במקום 102 מיליון דולר), בוסטון עדיין חייבת להזיז שחקן מהרוטציה בשביל שיהיה לה מקום לעוד חוזה מקסימום. וכל זה כשהם לא מחדשים לפני כן שום חוזה לשחקנים החופשיים שלהם.

      2. הבחירות לא רלוונטיות כשיש את פורזינגס על הכף. פורזיגנס + השארה של תומאס +בראדלי +הורפורד וחתימה של שחקן כגון היווארד (אם פורזינגס מגיע מאמין שזה יהיה השלב הבא) והקבוצה מסודרת. כל השאר חלב שאפשר לשפוך.

        1. ומה עם העובדה שפורזינגיס אשכרה על חוזה רוקי עדיין?

          אם זה קורה, זה מדהים בעיני.

          והיופי הוא שזה מדהים לשתי הקבוצות – 3 בחירות בדראפט של העונה, כאשר כולן בתוך הטופ 8? + שחקן נוסף לחמישייה שבוסטון תביא להם?

          זאת בניית חמישייה על המקום. זה יכול בפוטצניה להראות כך:

          ניקס – סמארט, מונק, ג'קסון, אייסק/אנתוני והרננגומז.

          בוסטון – תומאס, בראדלי (?), היאוורד, פורזינגיס והורפורד.

          האמת? החמישייה של הניקס בעיניי מלהיבה מאוד. פוטנציאל להיות סוג של עוד קבוצת 1999, אם האינטנסיביות בהגנה של ג'קסון וסמארט תחדור לכולם.

          1. חוזה רוקי עוד שנתיים, גם הארכה של אייזיה בשנה הבאה לא תסבך את הסלטיקס. לפחות לשנה. ואז כבר הורפורד יהפוך להרבה פחות רלוונטי והחוזה שלו ירד בדרך כזו או אחרת.
            נו שיקרההההההההההההההההה

  17. קודם כל שאפו האמת כתבה מדהימה כרגיל עם נתונים רבים וידע מעמיק. נתונים שמוכיחים שהדראפט בסופו של דבר הוא סוג של הימור. יכול להיות שלאורך זמן ההסתברות של שחקנים בבחירות גבוהות יותר להיות כוכבים בליגה גבוהה משל שחקנים שנבחרו מתחתם אבל בסופו של דבר כל מקרה לגופו. הדרך להפוך כוכב בליגה הזאת היא כל כך ארוכה ומסובכת ורמת המיומנות שנדרשת מהשחקנים שבטופ היא כל כך גבוהה שבסופו של דבר אף שחקן לא יגיע מהדראפט ויהפוך מיד לכוכב. יש המון משתנים מעבר לכשרון טבעי (אישיות פציעות נכונות לעבודה מפרכת יכולת פיזיולוגית יכולת עמידה בלחצים וכ') ואחרי כל אלה גם המון מזל כדי להפוך לכוכב אמיתי בליגה הזאת וזה מה שיפה בה. סטף קרי נבחר שביעי לברון נבחר ראשון. קשה להגיד היום מי משניהם הוא כוכב יותר גדול אבל בטוח שיש שש קבוצות באן בי אי שויתרו עליו שמצטערות על זה עד היום. וכך גם בדראפט הנוכחי . כתבה מעולה. שאפו .

  18. בוסטון ופיניקס צריכים לעשות הכל, בשביל להביא את פורזינגיס. אלא אם יש איזה פציעה שלא יודעים עליה, או משהו בגב. זה שחקן שיכול לשנות גורל של פרנצ'ייז. וגם אם לא הוא מספר 2 בקבוצה מאוד מאוד חזקה.
    הבחור ממש צעיר, צריך לנצל את הטירוף של הניקס ולהביא אותו.
    הסיכוי ש 2 בחירות טופ 3 אפילו יביאו לך שחקן כמו פורזינגיס הוא נמוך מאוד!
    אני חושב שאפילו את בוקר הייתי מעביר. בוקר הוא SG מדהים, אבל יש הרבה גארדים בליגה. למרות שזה באמת הימור כי אי אפשר לדעת אם בוקר גם יהיה טוב כמו קובי בסוף הקריירה.

  19. שמעו חמישיה של אייזיאה,ברדלי,הייוורד, פורזינגיס והורפורד זו כנראה החמישיה הכי מטורפת בליגה. לגמרי נותנים פייט לקליבלנד.יאללה,איינג' צא מהקונכיה ותעשה את זה.

    1. פיניקס לא צריכה עכשיו כוכב בשיא שלו , הם צריכים זמן להריץ תצעירים , פרוזינגס צעיר ושווה לעשות מהלך בשבילו

        1. תקן אותי אם אני טועה אבל הוא שיחק לא מעט בכנף השנה לא? אבל בעצם אני לא בטוח כמה הוא מתאים לשיטה של פיניקס. אבל האמת שאני גם לא בטוח שהיית איזו שהיא שיטה בפיניקס השנה.

          1. 2 השחקנים צריכים את הכדור ביד.
            ושיטה בפיניקס?
            חדירה של בלדסאו, או פול אפ של בוקר,
            ויאללה, לרב' ההתקפה.

          2. אוקי חברה בהתקפה הבאה נעשה חדירה של בלדסו או פול אפ של בוקר ,בנדר אתה עומד ומסתכל בסדר?
            לאחר מכן, כולם לריבאונד התקפה יש? בנדר? אתה עומד ומסתכל.

  20. אגב, אם אוהדי הניקס מחפשים נק' לעידוד (ברצינות אבל!), אז:

    1 – שחקנים גבוהים באופן חריג (+ עדיין עם גוף יחסית צנום) כמו של פורזינגיס נוטים ללא מעט פציעות ולפעמים גם מסיימים את הקריירה יחסית מוקדם. סביבות גיל 31 נגיד?

    זאת לא הדוגמא הכי טובה, אבל יאו מינג עולה לי בראש כשאני חושב על חריגים שנמצאים בטווח גובה של פורזינגיס (למרות שיאו גבוה ממנו בראש. הזוי…)

    2 – אם בוסטון באמת מביאה לניקס 2 בחירות בדראפט הזה שהן מעל לבחירה 8 שלהם ועוד שחקן שלהם (שכנראה יהיה גם טוב, לא איזה ג'יימס יאנג מגוחך), אז זה מטורף. זאת הזדמנות לבנות חמישייה על המקום.

    3 – אני מזכיר שההנהלה של הניקס היא זאת שמצאה את פורזינגיס. תתנו לה עוד הזדמנות בנושא הזה. אולי הם ידעו לזהות גם אול-סטארים בדראפט הזה?

    1. עקרונית טריידים שנעשים ביום הדראפט עוברים רק ביום שלמחרת לכן קבוצות שעושות טרייד צריכות לבחור אחת עבור השנייה.

  21. באיזה שעה מתחיל הדראפט עצמו? אני מתכוון הבחירות ממש ולא הדיבורים שלפני?
    רשום בשעה 2:00 אבל אני מניח שהבחירותצ עצמן מתחילות אחרי?

  22. אני חוזר ואומר – בוסטון צריכה עוד בחירה בלוטרי, אחת מעל הניקס כנראה, כדי להכניס את העסקה של פורזינגיס לשיחות רציניות.

    בנוסף, גם ככה בגלל התקרה הנמוכה יחסית למה שציפו, עכשיו הם בוודאות חייבים להוציא עוד חוזה של שחקן מהקבוצה וזה חייב להיות חוזה שהוא בסביבות ה-4 מיליון.

    קבוצות שצריך לשים עליהן עין שבוסטון עלולה לבצע איתם מהלך,כי הן מתחת לתקרת השכר ולכן בוסטון תוכל להעביר אליהן שחקן מבלי לקבל אחד חזרה:

    ברוקלין (לא סביר + סתם לחזק אותם והורס את המיקום של הבחירה שלהם ב-2018).

    דנבר (רק עם קבוצה שלישית, כי הבחירה שלהם נמוכה יחסית)

    יוטה (כנ"ל כמו המצב עם דנבר)

    פילי (לא יקרה…)

    פיניקס (יכול להיות…בעיקר אם הם רוצים באמת לנסות למשוך את באטלר אליהם)

    מינסוטה (עיין ערך פיניקס)

    השתיים האחרונות הן הכי רלוונטיות בעיניי ועל שתיהן גם מדווח על רצון לבצע עסקה על באטלר, כך שנכס נוסף מבוסטון יכול אולי לעזור להן להניע את השיח מול שיקגו.

    1. ראית את הדיווח שדולן הולך לנגן בלהקה בזמן הדראפט? לא שזה לא לגיטימי , והרכילותיות קצת מרגיזה, אבל איזו שכונה הולכת שם. פלא.

  23. אם דני איינג לא משחרר בחירות דראפט על פורזינגיס הוא באמת גנרל מנגר גרוע.בלי שאני מכיר את הדראפטים הבאים אני לא חושב שהוא ישיג שם שחקנים יותר טובים מפורזינגיס שכבר בשנתו הראשונה הוכיח שהוא הולך להיות כוכב בליגה הזו.עם החוזה רוקי של פורזינגיס וחמישייה שכולה זורקת שלשות של

    תומאס
    בראדלי
    הייורד
    פורזינגיס
    הורפורד

    פורזינגיס גם מאד צעיר והוא יכול להיות הפרנצייז או מספר 2 של בוסטון בעשור וחצי הקרוב

    גם אפשר לעשות ספסל לא רע עם
    סמארט
    סקנד גארד מהפרי אייגנסי
    בראון
    גרבקו
    אולייניק

    רק שאיינג כבר ישחרר את הבחירות דראפט שהוא כל כך התאב בהן

    1. שיתן לניקס 2 בחירות דראפט פלוס קראודר ואם הם ממש מתעקשים גם את רוזייר או זלר אחד משניהם ויסיים את הסיפור

  24. ולחשוב ששרקו בוז שבחרו אותו שנה שעברה ועכשיו רוצים להרוג אותם שרוצים לעשות עליו טרייד, איך שגלגל מסתובב…

  25. אני אומר שאת הלילה פורזינגיס מסיים בסלטיקס תמורת הבחירה 3 בדראפט ובראון או קראודר ובנוסף סלטיקס מקבלים את בחיר 8.

    1. קרוגר אולי, אינג אוהב מידי את ברון מכדי לוותר עליו.
      יום אחרי משחק מספר 5 של בוסטון בראון כבר התחיל להתאמן לעונה הזו

  26. Ramona Shelburne: Knicks source on Phil right now: “he’s dug in. If he doesn’t get exactly what he wants, there will be no (Porzingis) trade.”

    הדיווחים מהסוג הזה מגיעים מאנשים לא פחות אמינים מאלה שמדווחים על המאמצים של הסלטיקס והשיח על החבילה של שתי בחירות מהסלטיקס בדראפט הזה + שחקן טוב שלהם.

    כמובן שאם הדיווח של ראמונה הוא המדוייק יותר, אל תצפו בכלל לטרייד של פורזינגיס לסלטיקס.

  27. אולדריג' הנחש עשה מהלך "פול ג'ורג" לספרס ונראה שמקורות שקרובים אליו הדליפו שהוא רוצה לעוף משם ושהקבוצה הורידה אותו ואת היכולות שלו.

    הגעת למועדון שאולי הכי ממצה את השחקנים אצלו וזאת דעתך….אני לא אגיד שאין סיכוי שהוא אולי גם צודק, אבל יש סיכוי שהוא ירה לספרס ברגל בניסיון להעביר אותו.

    וזה עוד אחרי הפלייאוף ה-"מעולה" שלו העונה.

    1. שמע, לא משנה מה היו הסיבות אבל אולדריג' של הספרס לא היה כמו אולדריג' בפורטלנד.
      כמו שרשמת, לא היו לא סיבות לשחק כמו ששיחק, מכיוון שהגיע למערכת הכי טובה בליגה שבאמת אין סיבה לא להצליח שם (דיוויד לי הולך לשדרג את עצמו אחרי העונה הזו).

      1. כי אולדרידג' צ'וקר שמשחק יותר ויותר גרוע ככל שמתקרבים לשלבים המכריעים, לא במקרה הוא זרק לבנים משך כל הסדרה האחרונה נגד ג"ס, ולא במקרה שנה שעברה עם כל משחק שעבר נגד אוקלהומה הוא תפקד יותר ויותר גרוע. גם בפורטלנד תמיד חירב ברגעים המכריעים.

        1. זה נהיה כך רק השנה. לטעמי הוא היה טוב מאוד גם שנה שעברה.

          יש פה בעייה מנטאלית כנראה. אני מזכיר שהוא נחשב בעיניי רבים אולי ל-4 הכי טוב בליגה בשיאו בפורטלנד.

          מדובר כאן על סיפור מעניין

          1. תסתכל על המספרים שלו בסדרה נגד אוקלהומה ב2016, בסדרה שלו נגד ממפיס ב2015 ובסדרה שלו נגד הספרס ב2014. הוא פשוט נופל ככל שהלחץ גדל.

        2. אולדריג' בפורטלנד היה מצויין ולדעתי היה צריך להמשיך שם עם הבסיס של ליליארד ומקולום.
          מצד שני, אני גם לא מאשים אותו בחתימה בספרס, גם מכיוון שסיכויי האליפות שלו צמחו משמעותית בארגון שמתמודד כל שנה על התואר והוא "חזר" הביתה לטקסס, איפה שנולד ואף שיחק במכללות.

          לצערו וגם לצער הספרס הוא לא ממש שמר על אותה יכולת והיה נראה כי הוא מתקשה עם תפקידו החדש והמעבר למערכת חדשה

  28. Dave McMenamin: Source familiar with the talks between Knicks and Celtics told ESPN that New York’s demands for Kristaps Porzingis are “ridiculous.” Also the source gives the sense that Boston will likely keep its No. 3 pick to draft a player and not trade down again.

    1. ובצדק…ג'ורדן אחד הסנטרים הטובים במשחק והוא משפיע מאוד בצד ההגנתי, אבל באותה כמות של השפעה חיובית בהתקפה, ככה הוא עלול גם להשפיע לרעה בהתקפה.

      והדבר הכי קריטי איתו הוא שאי אפשר להציב אותו על המגרש בסיום משחקי בגלל האחוזים שלו מהקו.

      כשהבחירה הזאת של בוסטון מקושרת לבאטלר ועוד לפורזינגיס? לא שווה את זה בעיניי.

  29. לאורך השנים קיבלתי את התחושה שככל שיש יותר ויותר דיבורים סביב שם מסוים כך הסיכוי שיקרה משהו מסעיר שכולל אותו נמוך יותר, בגלל זה אני לא מאמין שפורזינגיס יועבר לבוסטון או לכל מקום אחר, אבל מקווה בשביל האקשן שזה יקרה.

  30. אשכרה יכול להיות שהלייקרס יוותרו על לונזו בול ויבחרו בדארון פוקס?!?!?! אם כן, כנראה מישהו שם לקח חומרים אסורים…

    1. אגב, הכל בגלל JAX.

      כששחקן כמו פורזינגיס נמצא על ה-BLOCK, כל תשומת הלב הופנתה לניסיון להשיג אותו.

      ומאידך, ישנם דיווחים ש-JAX דורש דברים לא מהעולם הזה מקבוצות.

      סתם דוגמא, מבוסטון הם ביקשו את שתי הבחירות של בוסטון, קראודר וג'יילן בראון.
      שזה בקיצור – משכון כמעט כל העתיד של הקבוצה, תמורת אחלה עתיד, אבל זה שחקן שכרגע זה אומר שממש עוד איזה 3 שנים לא יהיה סביבו שום גרעין רציני.

  31. יצא לי לראות כאן אנשים שמזלזלים בלונזו בול… ולא הצלחתי להבין למה…
    מבחינת יכולת מסירה הוא ברמה הגבוהה ביותר…הוא רכז טוב…שיכול להתאים בצורה משולמת לקיץ הבא ( עם פול ג'ורג ו…?)
    מה שכן חייב לשפר את הקליעה שלו…בעיקר את אופן הזריקה שלו…

    1. צריך רכז ואני מאמין שהוא יוכל להיות חלק משמעותי בעמדת הרכז בעתיד ככה שאפשר לקחת אותו בלב שלם לטעמי

    1. כל החמישייה שצפויה להיבחר ב1-5
      בול לפי דעתי עם רמת פוטינציאל הכי גבוהה ביחס (בדגש על ביחס) לפוטנציאל ההתרסקות

  32. אוף, אם הינקי עוד היה בפילי, הוא היה שם היום חותם על התהליך:
    פורזינגיס תמורת הבחירה מס' 1!
    תאומי המגדל אמביד ופורזינגיס…

  33. מותה של אחותו של תומאס לגמרי מסנדל את בוסטון.
    זה קשר אותם באיזה שותפות גורל שלסלטיקס קשה להתיר רגשית.

    ללא התאונה המצערת איינג' היה לוחץ על ההדק, מרוויח לקבוצה עוד 45 סנטימטר לטביים, ונפטר מהחוזה שהיה צריך לשים על השולחן של אייזאה.

    1. אם אתה באמת מאמין שיש משהו שאיינג' לא מוכן להעביר אותו תמורת משהו שהוא רוצה, אז אתה לא מכיר מספיק טוב אותו ואת הסלטיקס.

      אם הוא היה יכול, גם ה-TD GARDEN היה נכנס לרשימת העברות.

      פשוט אין למה לתת את תומאס תמורתו. בוסטון כביכול מקבלת את הנכס היותר טוב בפוטנציה, אבל גם תומאס כרגע השחקן היחיד בקליבר של אול-סטאר בקבוצה. זה לא מקדם או משרת אותם.

      ואגב, סתם שתדע – יצא מחקר שהוכיח שככל שקבוצה משנה יותר את ההרכב של שחקניה, הסיכויים שלה להיות קבוצה מנצחת באותה עונה מדרדרים. גם ב-NBA זה ככה. היחידה שאני זוכר שהצליחה גם לשנות את ההרכב בערך בחצי וגם לנצח באותה אותה בהתאם לציפיות ממנה זאת הבוסטון סלטיקס. וזה נטו בגלל שההרכבה שלה הייתה סוג של תקדים בעידן שנות האלפיים. משם והלאה הגענו למיאמי היט והשאר היסטוריה, כי עניין הסופר-טים החל משם לנסוק לשחקים.

      1. איינג' בהחלט בן זונה, אבל גם לשמוקים יש רגשות בנסיבות מיוחדות, וכמו שהוא ארכי נוכל הוא גם ארכיבישוף בכנסייה…

        אימג' של "קליבר של אול סטאר" ותדמיות מהסוג הזה לא בהכרח זוכות באליפות, לתומאס היה פלייאוף יפה מאוד, אבל הגבול שלו ברור, וזו בדיוק ההזדמנות לנצל את הערך הגבוה שלו. אגב, אם ההחלטה הזו נובעת בעקבות הטרגדיה, אז אני מאוד מכבד אותה, למרות שכשחלה התיישנות על מקרי מוות בקבוצה אתם באמת לא בוחלים בכלום.. (סאגת גופיית רג'י לואיס – גיוס דוראנט)

        המחקר הזה לא קשור למה שכתבתי – אני אמרתי לשנות את כל המועדון ? אתה כותב כאילו טריידים הם לא חלק מעולם האן בי איי.. ואגב טרייד של כוכב בקליבר של תומאס יכול לחסוך יותר חלקים בפאזל של הקבוצה, מאשר שחקנים אחרים, ככה שזה יכול יותר לשמור על הרכב הקבוצה.

    1. הדרישה של הספרס גבוהה? מה כבר הם גם יכולים לדרוש בחזרה שיועיל להם? זה לא משא ומתן שיועיל לאף אחת כאן…..הספרס צריכים עוד מקום מתחת לתקרה ולקאבס אין דרך להעניק להם זאת. והקאבס? אולי כן יתרום להם שחקן כמו גרין, שיכול גם לשמור (לעומת שאר השומרים ה-"דגולים" שם), אבל זה לא יקדם אותם בהרבה ואני חושב שהוא פורח בספרס בגלל המערכת, כאשר בקאבס הוא לא יהיה טוב כמו בספרס, כי בקאבס לא כולם מחוייבים להגנה.

      אגב – אגב, TALK ABOUT קבוצות נואשות כרגע….הספרס חייבים מקום נוסף מתחת לתקרת שכר, הקאבס כולם אומללים כרגע באופן כללי מהבעלים הרודן שלהם.
      זה נראה לי עוד אחד ממסכי העשן כרגע, כי לא נשמע לי הגיוני בכלל מהלך כזה. איך הגענו למצב ששתי המאיימות הכי גדולות על הווריורס כרגע מנהלות ביניהן משא ומתן? לא מסתדר לי…אולי רק עם עוד קבוצה בעסק הזה.

  34. יש דיווחים שיוסטון מנסה להשיג את הבחירה 10-14. כמובן שמועות לא מבוססות אבל נראה שדריל מורי מוכן לטריידים. והרבה. כל מי שלא הארדן מועמד. עוד לא וויתרו על פול ג'ורג' ברוקטס, אבל צריכים לקרות הרבה דברים כדי שזה יהיה ריאלי.

  35. דיווחים רשמיים מספרים כי נצפתה משאית ליד הבית של פול ג'ורג בשעות האחרונות שהעמיסה ציוד שלו…ככל הנראה בדרך ליעד חדש…

    1. אם לצד הדיווח הזה מופיע עדכון שגורס שלקחו את JAX לאבחנה פסיכיאטרית ולכן גם נהיה פתאום שקט, אז זה בהחלט דיווח שנתקבל על הדעת

  36. מה דעתכם על טרייד של סאריץ׳+אוקאפור+הבחירה של פילדלפיה בסיבוב הראשון ב2019 תמורת חד הקרן+נואה (והחוזה הנוראי שלו)?

  37. השמועה על פול ג'ורג' והמשאית נכונה מישהו שנמצא בסירה ממוזל הבית של ג'ורג' צילם את המשאית שנמצאת בבית שלו באדיבות ballgod אינסטגרם

    1. פורסם גם שהם גם נכנסו למירוץ אחרי באטלר.

      אם שני הטריידים יוצאים לפועל, תהיה לנו עוד קבוצה שתדגדג את גולדן סטייט ל-5 משחקים..!

  38. דיווחים נוספים:

    באטלר –

    Woj on @TheVertical broadcast: Bulls “seriously engaged” with Timberwolves on Jimmy Butler talks. LaVine, Dunn, picks involved

    פורזינגיס –

    Frank Isola: There is talk of Boston trying to make a deal with Minnesota to acquire the No. 7 pick. That could be part of a bigger Porzingis trade.

    נראה שאלו המגמות כרגע בנוגע לאותם שחקנים והשחקנית העיקרית היא מינסוטה.
    אל תתפלאו אם מינסוטה מסיימת את הערב עם חמישייה של:
    סמארט-באטלר-וויגינס-ג'נג-טאונס

  39. הייתה פה שאלה לגביי תקדים לכך ש-4 הראשונות בוחרות שוב באולם עמדות.

    אז נבדק ונמצאה התשובה – מעולם לא קרה דבר כזה.

    1. אנחנו איתך בשעותיך הקשות כשהגי אם המפגר שלך כרגע הקריב את הבחירה הראשונה כדי לבחור בגוש גקסון או המחליף העתידי שח אארון גורדון – טייטום.

      אההה או סליחה הוא רוקח טרייד… Yes sure.

  40. כל כך הרבה רעש וצלצולים סביב הדראפט הזה.

    הדברים המעניינים בו יהיו באיזור סוף הסיבוב הראשון(ועם כמות הבאסט שנערמת בלוטרי זה לא מפתיע) והטריידים שעוד צפויים.

    הורג אותי איך בפריוויואים מנסים לשווק את גוש ג׳קסון כאיזה אנדרו וויגינס הבא.

    מקסימום בתקרה שלו אני רואה איזה קראודר ואני ממש הדיר במחמאות.

  41. חדשות רעות לסלטיקס – כנראה שבטרייד עם באטלר הבחירה ה-7 גם מעורבת.

    חדשות טובות? גם באטלר יהיה עכשיו במערב, רחוק מבוסטון.

  42. השניים הראשונים היו צפויים. עכשיו זה מתחיל להיות מעניין יותר

    תזכרו את דבריי – טייטום בסלטיקס = אין טרייד. ג'קסון בסלטיקס = אולי כן טרייד. אגב – לא בהכרח עם הניקס.

    נראה מה יהיה

    1. טרייד טוב לשתי הקבוצות, עכשיו וויגינס יעבור לשתיים ואני מאמין שנראה שיפור באחוזים גם שלו וגם של באטלר

  43. LOLOLOL
    טאטום עוד שחקן לא אתלטי מדיוק ששולט בקולג' ולא מסוגל לשחק ב NBA
    בשביל בוסטון עשו את הטרייד ?
    דני איינג' אידיוט שבאידיוטים

    1. כנראה שלא ראית אותו בכלל משחק…אפילו בספורט סיינס של ESPN הוא שם דאנק עם שריון אבירים במשקל של כ-70 פאונד עליו.

      1. ראיתי 15 משחקים שלו השנה , שחקן שביעי בקבוצה טובה במקרה הטוב.
        פשוט בחירה איומה , הוא אפילו לא בטופ 10 שלי בדראפט הזה

  44. הטיימליין של באטלר לא תואם לוויגינס וקאט
    למה לא להוסיף את אייזקס לcore המעולה שיש עכשיו ולחכות עוד כמה שנים עד שגולדן סטייט יפסיקו לשלוט.
    למה להרוס משהו כל כך מבטיח וטוב..
    יעלה להם בהמון עומק שיכל להיות להם עם דאן ואייזקס מהספסל.. חבל
    + בחיים לא יוכלו להשאיר את שלושתם עכשיו תחת התקרת שכר..

  45. בוסטון ואינדיאנה בשיחות רציניות להעברת פול ג'ורג'
    גייסון טאטום יעשה את הדרך ההפוכה?
    ומה בוסטון ירוויחו בפול ג'ורג' לעונה אחת?

  46. איזה ערב🔥 מאמין שגם בלדסו ימצא את עצמו בקבוצה אחרת. הבחירה החמישית תהיה דארון פוקס שילך לסקרמנטו

  47. אני לא חושב שדמיינו ערב בו פורזינגיס עשוי לסיים בפיניקס, באטלר במינסוטה וג'ורג' בסלטיקס.

    אגב, השיח כרגע הוא שטייטום לא יהיה חלק מהטרייד על ג'ורג' ואם באמת העסקה תושלם, יהיה מעניין לדעת איך הסיטואציה עם החוזה שלו תהיה בבוסטון.

    אם הוא בורח ללייקרס, אני מודה שהלייקרס הכניסו לבוסטון חזק מאוד

  48. ברטר חג רע שבוסטון בוחרת רע בטייטום, ברור לגמרי שעכשיו גם יזיינו את המוח שהם באדוונס טוק על גורג.

    ברור לגמרי שיואל ילד מבחנה.

        1. אני לא הולך לחרוץ את גורלו בגילו אבל יש לו הרבה מאוד עבודה בשביל לפתוח בליגה ואתם צריכים שם הרבה יותר ממה שהוא יתן בשנתיים הקרובות.

  49. הטרייד של באטלר שיחוק מתחת לאף של איינג׳, בערך הדבר שמינוסוטה הכי הייתה צריכה עכשיו, מפחיד לחשוב על החיבור שם.

    רק תארו לכם שגם כריס פול בטעות מגיע לשם עכשיו.

    פחד אימים.

    1. שמע k, באטלר היה טוב בשבילם, אבל לא היה נותן הרבה לקבוצה, כי בשיטה ההתקפית שלהם הוא היה תוקע את המשחק.

      יש היגיון לנסות ללכת בהפתעה עכשיו על PG13, רק נראה אם זה יקרה. מקרה הכי גרוע, היווארד גם אחלה דבר.

      1. אם זה לא היה ברור הטרייד הזה קבר את שיקגו, זה על התפר שבין אחוזת ראשונים לבית קברות.

        אף פרי אייגנט או כוכב לא יגיע לשם.

        איזה גורג ואיזה הייווד.

  50. אני לא מצליח להבין למה שיקגו לקחה את מרקאנן. הקבוצה חייבת גארד טוב עם קליעה ואין לה כזה. כמה מרקאנן טוב ממירוטיץ?

  51. אני צריך עוד זמן לעכל, אבל בינתיים הטרייד על באטלר נשמע כמו עוד איוולת של הנהלת הבולס. באטלר נתן עונה מצוינת והוא פשוט שחקן פנטסטי גם מבחינה סטטיסטית וגם מבחינת המחויבות שלו למשחק ולקבוצה. קצת עצוב לי

  52. ניו יורק ניקס מדהימים
    דרך אגב מעכשיו ואילך הסיכוי להוציא קליבר באזור ה 10 אחוז
    זה הזמן של קבוצות לנסות להמר קצת

    1. יש סיכוי.

      השיח כרגע הוא שבוסטון מנסים לסגור את העסקה והם לא יכריזו עליה כרשמית לפני שהם ינסו גם להביא את היווארד מהשוק החופשי, כך ששניהם יהיו בקבוצה.

      האמת? זה יראה לי מוזר אם במקרה של PG13 שם שהם לא ינסו דווקא לרדוף אחרי גריפין.

      בכל מקרה, צעד צעד…נראה אם זה יקרה בסוף.
      מה שכן, השיחות עם אינדי מתקדמות יותר ממה שהן היו בכל התהליך עם הניקס על פורזינגיס וכאן הם כבר בנו מתווה מסויים. כעת נשאר לראות אם הם יצליחו לסגור את כל הפרטים.

    1. אשכרה
      למה ללכת על בחירות 15 ו 20 במקום 10
      נראה לי שדיבאץ הוא הביץ של הליגה ,כשרוצים לדפוק מישהו הוא האופציה הראשונה שאתה חושב עלייה

  53. טוב, הקו האחורי של מיני מזכיר את הקו האחורי של שיקגו של שנה שעברה באחוזים ל 3…

    לא התלהבתי.

    1. ההשוואה ללו וויליאמס מתבקשת.
      שניהם שחקנים שלא מביאים הרבה למשחק חוץ מסקור מכל מיני צורות ובצורה שכונתית.

      מצד אחד בדראפט הזה היה צריך להבחר גבוה יותר, מצד שני זה גם מראה לך מה יש לך בדראפט הזה אחרי מקום 2, בעיקר שחקנים עם פוטנציאל לשחקן שישי בליגה ביום מן הימים.

  54. איך מבינים כמה הדראפט הזה גרוע?? שוטינג גארד יותר גרוע מג׳ון שייר נבחר 12, מה אפשר להגיד עליו? שהוא יודע את כל המילים בסרט frozen ועוד שנתיים הוא ימצא סבתא יהודייה ויעלה לשחק בהופעל ירושליים.

    1. בעיקרון, לא טרייד ברור אבל, כל זמן שסניידר מאמן את יוטה לליילס לא נתנו צ'אנס. מה עושים עכשיו עם היל? מפקידים את הקבוצה בידיים של כל השחקנים הצעירים?

  55. בתור רפה הבנה לא התלהבתי מהטרייד של מינסוטה.הם נתנו יותר מדי עבור אולסטאר גבולי כמו באטלר.כמו שממזר אמר אין להם אף שחקן שירווח את המגרש הכול חדירות.אם היו חוסכים את דאן בטרייד ושולחים אותו יחד עם רוביו תמורת לאורי או לפחות גורג היל זאת היתה קפיצת מדרגה לגדולות

  56. הם צריכים פויינט שיודע לרווח ולקחוע וזו קבוצה שתשחק עכשיו הגנה מצוינת ותנסה לשחוט בדרך לטבעת.

    אתה לא באמת מביא את תיבודו ומצפה לייצר קבוצת קליעה.

    קלעים הם יחפשו לספסל.

    טרייד מדהים למינוסוטה.

    1. אני מסכים שאם כריס פול מגיע ורוביו נשאר להחליף אותו הם הופכים למפלצת.אבל אם הם לא עושים שינוי נוסף,הם ממשכנים את כל הבחירות והמזל שצברו בשנים האחרונות תמורת חצי גמר מערב מקסימום

        1. זה בתסריט האופטימי ולאו דווקא על השנה הראשונה.
          הייתי מתערב איתך שהם עושים פליאוף כבר השנה אבל אני יודע שאתה מושך חובות עד שאתה יוצא באיוון 😉

          1. חחח… סחטיין על הסקאוטינג.. אבל זה לא אשמתי.

            אם רשע היה מגיע למפגש היה מחכה לו שם הסכום המתאים ל 3 פיינט..

  57. באם אדיובו , רועי יכולתם יותר טוב.
    הקינגס יבחרו בסמול באחת הבחירות 15 או 20
    לדעתי הם אוהבים את גסטין גקסון

  58. יוטה עשתה צעד נכון וטרייד טוב. מצד שני, לא ממש מובן למה בחרו רכז/ קלעי. כנראה מצפים שישארו להם מספיק גבוהים בסוף הסיבוב כמחליף לגובר. לפי התחזיות ג'ונתן ג'ני, תואם גובר (גם צרפתי) יהיה גם בסוף הסיבוב השני ולא חסרים גבוהים בחלק השני של הדראפט

    1. עשו טרייד מהמם דאן לא יפתח שליטה בכדור כבר רכז כמו פול והם מאיימים על התואר יש להם מאצאפ מדהים

        1. גם מול קליבלנד וגם מול הלוחמים טאונס חזק ואתלטי מדי לגרין באטלר שומר מדהים, ההשפרות שתהיה לוויגנס כsg, פלוס הקפיצה ביכולת שלו ושל טאונס רכז כמו פול (בגלל שרוביו הוא בדיחה עצובה) והם קבוצה כל כך מסוכנת.

          1. קליבלנד… חחח..

            הם יראו את קליבלנד רק בערוץ התהילה גולד של ספורט5.

            נראה לך שבאמת פול שוקל לעבור מאל איי…

            תצטרך להטריד למיני קודם את השמש, החופים, והבחורות של אל איי, לפני שזה יקרה.

            ופול כבר בן 33, רכז שתמיד צריך את הכדור ביד, כמו באטלר, כמו וויגינס.. הם לא קרובים לדגדג את גולדן.

            תפסיקו להסתכל על שמות, ותחשבו גם על כימיה.

  59. זה דראפט שהייפ שלו עצום ויתפוצץ מהר מאוד פרט לפולץ (השחקן הטוב בדראפט) וללונזו שהתקרה שלו במקרה הטוב גבוהה מאוד, אף שחקן לא שווה הארי גיילס לא חזק מהפציעה יפה.דראפט מאכזב מאוד סך הכל דראפט חלש (ללא ספק עם סימונס היה בדראפט היה נבחר 1

    1. אני אומר שזה דראפט חלש ובשום שלב בעונה לא כתבתי שזה דראפט חזק.

      עוד בתור הראשון והענייני שנכתב פה על הדראפט הזה(של ג׳ון) לפני מרת כתבתי מה דעתי על הדראפט הזה, מוזמן לחזור אליו.

      1. אני לא באמת זוכר שמות,רק את הקונסנזוס.אם אתה אומר אני כמובן מאמין לך,במיוחד שזה אפילו לא בדיעבד ועדיין לא ראינו אותם בליגה

  60. ברד ליף האבא היה שחקן שחקן .
    שיכל לשחק עך תפקיד מ 1 עד 4.
    היה בחמישייה עם שפר ,קנדי ,מאלוביק (ז"ל ) וגיבסון …שהביאה את האליפות לגליל בשנת הדובדבנים של 93.
    לא ראיתי את הבן משחק ….אשמח לפרטים באיזו עמדה ומה יכולותיו

  61. שאלתי את ליף על מה הוא צריך לשפר במשחק והאם נראה אותו בנבחרת בעתיד. אמר שאם הדברים יסתדרו אז כן.

    1. ממש לא ברור מה הם עשו! יש להם קבוצה שיא העמוקה וחסר להם בעיקר איכות. חוץ מזה, הם קבלו בטרייד את ליילס ובחרו בדראפט שחקן תואם שלו! צריך להסביר להם שרק חמישה עולים לשחק.

  62. גדול!! לבאר ירד מהמגרש עכשיו, כולם שרקו לו בוז, הוא מצידו היה מבסוט יותר מכל אחד באולם וזרק את הכובע לקהל😂

  63. פורטלנד עשו דראפט טוב.
    זאק קולינס וסווניגן מהבחירה ה26 בחירות סולידיות ++
    ביחד עם נורקיץ הם חיזקו בזמן קצר את משחק הפנים שלהם משמעותית.
    אוהב את הבניה שלהם

    1. לא כל כך מבין מה הלחץ לתת את בחירה 42 בשביל להתקדם 2 מקומות. מה הסיכוי שבראדלי היה נבחר ב28 או ב29?
      חוץ מזה, חסר גבוהים עם פוטנציאל שנשארו עדיין?

      1. הם רצו להבטיח כנראה שפחדו שהספרס יקחו אותו.
        עדיף להבטיח את מה שאתה רוצה בשלב הזה מלקחת יותר מה שאתה לא רוצה

  64. מי זה הדרק וויט הזה? ולמה הספרס לוקחים פ"ג? מילס\פרקר\מורי לא מספיקים? ובספק ייחתימו את כריס פול?

  65. שארלוט לקחו את פרנק גקסון באסה קיוויתי שיפול לקינגס.
    דראפט נהדר לשארלוט מונק וגקסון זה ממש אחלה ביחס לבחירות שלהם.

  66. פרנק מייסון ב34 נהדר וויונר , היה אחלה מנהיג בקנזס. אני הייתי מעדיף כאן את גואן אוונס אבל מייסון סבבה והקינגס השלימו דראפט נהדר.
    פוקס, גסטין גקסון, גילס ומייסון בהחלט מכובד.
    אני הייתי יותר שמח אם היו בוחרים במונק ב10 אבל עדיין דראפט יפה והם שילבו גם שחקנים יותר מבוגרים.

  67. קבוצות נוספות שלדעתי עשו דראפט טוב:
    שארלוט עם מונק ופרנק גקסון.
    פורטלנד- זאק קולינס וסווניגן
    יוטה עם דונבן מיצל וטוני ברדלי

  68. איזה דראפט הזוי.

    לרוע מזלי פיספסתי את רוב הדרמה כי התעוררתי באמצע הסיבוב הראשון. אני כרגע מסיים לצפות לפני שאגיב. יש כמה ג'יי אמים שנראים לא חכמים במיוחד הלילה…

    באטלר למינסוטה זה טרייד איום ונורא! ואת זה אומר גם אם יגיעו לסיבוב הראשון של הפלייאוף. רוביו וויגינס ובאטלר זו שלישיה נוראית בקליעה וכעת גם אין מי שירווח את המגרש. תיבדו קיבל יהלומים בהתקפה ורוצה להפוך אותם לגריזליז איזה מדכא! אני אכה על חטא עם ויגינס ורוביו מגיעים שנה הבאה עם קליעה יציבה אחרי קיץ בו שינו את הקליעה שלהם מבחוץ.

    1. מסכים שמינסוטה כרגע לא קבוצה עם איזון נכון . אבל יש עוד הרבה זמן . אולי תיבודו יעשה טרייד נוסף .

      1. אם לא נאפה א ברור שאין מה לשפוט….

        מה גם שאני לא יודע מה קורה בתוך הקבוצה. אולי וויגינס ורוביו כבר 4 חודשים זורקים 400 זריקות משלוש ביום. בלי ציניות אם שניהם מגיעים לבין 35%-ל37% משלוש אז מיניסוטה בפלייאוף. ולא במקום ה8.

        העניין הוא שוב הספסל.

        אין מה לבוא למינסוטה בטענות. הם נפטרו מלוין ומדאן וכבר לא יכלו להביא את ג'ונתן אייזיק. בשביל לןרי מרקונן זה ממש שוד לאור יום. הם גם השיגו את אחד הסנטרים הטובים בדראפט אם לא הטוב מביניהם. לא שנראה את זה במינסוטה כי טיבס שונאאאא רוקיס. אבל אין כרגע בכלל ספסל. וזה צריך להיות מטופל אחרת שבאז מוחמד הוא הספסל יחד עם טיוס ג'ונס.

        אם אני טיבס אני בא לרוביו וויגינס ואומר להם: 'הראשון שיורד מ35% משלוש עד הפסקת האולסטאר עובר בטרייד'. קיצר ככל שאני חופר המסקנה שלי היא שאני לא סומך על טיבס המאמן למרות שטיבס הג'יי אם עשה מהלך טוב מבחינת שויי השחקנים.

    2. זה שההרכב של מינסוטה מכיל כרגע יותר מדי שחקנים שצריכים את הכדור ביד, זה ברור,
      וזה שהם צריכים קלעים מבחוץ, זה עוד יותר ברור.
      אבל –
      לוויגינס יש ערך בשוק, ולמינסוטה יש הרבה מקום מתחת לתקרת השכר.

      סתם name dropping, תדמיין טרייד על אוטו פורטר,
      וג'ורג' היל בשוק השחקנים החופשיים.

      זו הופכת לקבוצה מפחידה.

      1. לא היא לא :). טיבס אולי היה פעם מאמן הגנתי טוב. מסתבר שגם היו לו מגנים טובים… הוא עשה עבודה איומה עם מינסוטה ושלא יספר שהצעירים לא הקשיבו לו. הצורה בא ניהל את ההתקפה וניהול המשחק היתה על גבול הפשיעה. כשטאונס או וויגינס יפלו לפציעה הרצינית הראשונה שלהם כולם ינתחו בדיעבד. הם הובילו את הליגה בדקות ובקילומטראז'. הם לא יעילים בתנועה ועובדים קשה מידי על כל דבר. כמו שטיבס אוהב. טיבס חיסל קריירות שלמות. בן גורדון נגמר. קירק היינריק נגמר. דרק רוז נגמר (לא רק באשמת טיבס כמובן). ג'ואקים נגמר. דנג נגמר. שחקנים מצויינים שאיבדו רלוונטיות עד מחצית הקריירה.

        וגם צריך להתייחס לעובדה שלג'ימי אין היסטוריה נעימה כשמאתגרים לו את המנהיגות. זו קבוצה שצריכה את טאוונס במנהיגות.

  69. Frank Mason to the Kings at 34! What is happening? The Kings are killing this draft. Mason is so tough and competitive. Love the pick!

    Chad Ford, ESPN Senior Writer

    לקח לו קצת זמן אבל גם צאד פורד הבין שהקינגס בעידן דיוואץ בוחרים נהדר.

  70. באשר לבוסטון , שוב גיחכתי לגבי ה"גדולה" של איינג' שעליה כתבו רבים , ושוב כנראה יצאתי צודק . יכול היה לקחת את פולץ המצויין , לתת לו את המפתחות ולהשתמש ב-IT לטרייד על PG או על באטלר . יכול היה גם להשאיר את IT ולתת אחרים בטרייד בשבילם . ומה הוא עשה ? השתפן כרגיל. לא לטעות – הסלטיקס ממש לא השניים במזרח באיכות – התמזל מזלם השנה , גם בגלל חולשת הקונפרנס וגם בגלל הפציעה של רונדו .

    1. איינג' בחר 38 בחירות עד כה בעידן הסלטיקס. 0 בחירות אולסטאר. הוא בנה באר וירק פנימה. עכשיו כשהבחירה מאחוריו ובאטלר עף והיוורד יושב בול על המשבצת של הבחירה השלישית של השנה וזאת של שנה שעברה הוא נראה רע מאוד. פול ג'ורג' לשנה על כל הנכסים שצבר זה…. אולי משהו. אם הוא מנחית את אנטוני דיוויס על ג'ייסון טייטום גי' קראודר ועוד שאריות פלוס הבחירה של שנה הבאה אז ניו אורלינס מצילים לו את הקריירה.

      טייטום בעיקר הראה שהוא שחקן iso מצויין ברמת הקולג'. האם ג'יילן בראון עולה איתו בחמישייה? ג'קסון יכל לתת ורסאטיליות כי יכל לשחק גם כsg. היוורד יבוא כדי להאבק בדקות עם ג'יילן בראון וג'ייסון טייטום? עכשיו הקלפים של איינג' על השולחן. טרייד טוב הוא כבר לא יוציא (אלא עם כן ניו אורלינס המטומטמים מחליטים לעשות טרייד על דיוויס ולבנות שם גרסה גרועה של סקרמנטו קינגס הישנים)

      דיוואץ' הוא מצטיין הדראפט. נראה את הטיפשים של espn צוחקים כשסקרמנטו תגיע לפליאוף בשנים הקרובות (כנראה לא השנה…)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט