מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

 

קומראדים, הבוקר ב-9 אשתי גייל ואני יוצאים לארבעה ימי מדיטציה, ניקוי ראשים, הרהורים, הגות, והעיקר – חיפוש מהות ואמת – בהרי האפלשים שבוירג'יניה. כשאמצא את האמת אחליט מה לעשות עמה. אולי אפילו אתחלק בה אתכם.  מה שזה אומר באופן מעשי זה ש'המעורב' הזה הוא המילה האחרונה שתשמעו ממני עד שנחזור הביתה בשבת. לך תדע איזה דוק יחזור אחרי שתתגלה לו האמת. נחכה ונראה. בכל מקרה, האתר בידיים נאמנות של העורכים וחברי הצוות, ועידן עופר כבר קנה היום חליפה ב-"דילנסי סטריט" ב-$18 ("חליפה מחודשת". הם שמים כפתורים חדשים ואם יש צורך צובעים פה ושם חלקים שדהו, מגהצים, והופה, חליפה הנראית חדשה וטובה לחתונה) כדי שייראה מכובד בדראפט שייערך ביום חמישי ה-22 ליוני בשעה 7 בערב שעון ניו-יורק (אצלכם 2 אחרי חצות של ה-23) באולם של הנטס. אנחנו נהיה כולנו (מלבדי) בבלוג החי הגדול כי הדראפט הזה הוא אחד המותחים והסוערים בזיכרון.

1.כיצד הקאבס יכולה להשפיל את הווריורס?

 

נאסר-א-דין מחמד  (6 במרץ 1508 – 1556 בינואר 1556), הידוע יותר בשמו הרינגלי, הומאיון , היה הקיסר השני של האימפריה המוגולית , ששלט על שטחים באפגניסטן , פקיסטן וחלקים אחרים של צפון הודו מ 1531-1540 ושוב מ 1555-1556. כמו אביו, באבור , הוא איבד את ממלכתו מוקדם אך חזר אליה בעזרת השושלת הצפתנית של פרס, עם שטח נוסף. בזמן מותו בשנת 1556, האימפריה המוגולית התפשטה לכמעט מיליון קילומטרים רבועים.

בדצמבר 1530, חומיון ירש את אביו כשליט של השטחים המוגולים בתת היבשת ההודית. בגיל 23, הומאיון היה שליט חסר ניסיון כשעלה לשלטון. אחיו למחצה קמרן מירזה ירש את קאבול ואת לאהור, החלקים הצפוניים ביותר של האימפריה של אביהם. מירזה הפך ליריב מר של חומייון.

חומייון איבד שטחים מוגוליים לאציל הפשטון , שר שאה סורי , אך השיב להם 15 שנה לאחר מכן בסיוע סאפוויד. שובו של הומאיון מפרס לווה בפמליה גדולה של אצילים פרסיים וסימן שינוי חשוב בתרבות המשפט המוגולית. מקורותיה של אסיה המרכזית של השושלת הציקו במידה רבה להשפעות האמנות הפרסית , האדריכלות , השפה והספרות . ישנם גילופי אבן רבים ואלפי כתבי יד פרסיים בהודו מימי חומאיון.

לאחר מכן הרחיב חומיון את האימפריה  אחרי הקרב הידוע כ-BATTLE OF SURHIND, והותיר אחריו מורשת משמעותית עבור בנו, אכבר. אישיותו השלווה, סבלנותו ושיטות הדיבור הלא פרובוקטיביות שלו זכו לו בתואר "אינסאן -כאמיל" (איש מושלם), בין המוגולים. 

 

חומיון, שהפסיד לשר שאה סורי ואז בנה את עצמו ואת האיפריה שלו לינצחון עתידי גדול הוא הקליבלנד קאבס היום שחייבים לבנות את עצמם לקראת הניצחון שיחסל את הווריורס אחת ולתמיד. לא סתם ינצח אותם, אלא יבייש וישפיל אותם בצורה כזאת שהם יעדיפו להתפרק (או לעבור לעיר אחרת, למשל גרינוויל, דרום קרולינה) מאשר לחזור ולנסות להילחם שוב.

על מנת שזה יקרה הקאבס חייבת לעשות את הדברים הבאים – והכל הוא בבחינת (ובגדר) ניתן לעשייה ולא סתם פנטזיה של בוגר מזדקן כמוני (איזה פוץ כתב אתמול שאני "זקן תמים". אילו הייתי כזה 'תמים' לא הייתי מצליח לתחמן כל כך הרבה פרופסורים ב-PENN STATE ולזכות ב-PH.D בביומכניקה עם אינטיליגנציה הרבה מתחת לממוצעת כשלי,  ולצאת לפנסיה בגיל 59 כשהדאגה היחידה שלי היום בחיים היא מה לעשות עם כאב האוזניים של העיזה שלי יוכבד II (יוכבד I נפטרה לפני שנה הרעלת קיבה)

1. להביא (לשכור אותו יותר נכון) את פול ג'ורג' לעונה אחת

פעמיו של פול ג'ורג' הן לעבר הלייקרס. לבריאות גם לו וגם להם. מדובר על 2018-2019, שזה העולם הבא. אנחנו מדברים על עכשיו. ההווה. אחרינו המבול. המטרה: לרטש את הווריורס ולהשפיל אותם עד כדי כך שדוראנט יעדיף לברוח מהם לוושינגטון, וסטפן קרי לחזור לעיר מכורתו שרלוט. אז ככה: הפייסרס יודעת שהיא תאבד אותו עבור מאומה בסוף העונה הבאה, והם לא הולכים איתו לשום מקום בעונה הזאת  הם יהיו לוזרים איתו או בלעדיו. אז מאחר ולקאבס לא משנה דבר אחרי עונת 2017-18 הם נותנים לאינדיאנה את בחירת הדראפט הראשונה שלהם בעונה הבאה (דראפט 2018) עבור ג'ורג' שחותם לעונה אחת. זה כל מה שצריכים משכיר החרב הזה…

2. כרמלו אנטוני מצטרף לחברו לברון

פיל ג'קסון לא רוצה מאומה עבור כרמלו. רק שיילך כבר. אז הקאבס מציעה לג'קסון לקחת את כרמלו וחצי המשכורת שלו ב-2017-18, ואז להיות אחראי על משכורתו עד סוף חוזהו (כרמלו לוחש באוזני הקאבס שהוא רק מחכה לטבעת אחת ואז הוא מוכן לפרוש). כי הרי אם הוא זוכה לטבעת עם הקאבס ב-2017-18 הוא יכול למות בשקט, והוא פורש. עם חצי משכורת הוא יעלה לקאבס רק כ-10 מיליון).

3. קאבס  נותנת לדטרויט את טריסטן ת'ומפסון עבור אנדרה דראמונד (או את ת'ומפסון ושומפרט עבור דמרכוס קאזינס, שהפליקנס תשמח להיפטר ממנו)

דראמונד וסטן ואן גנדי לא מסתדרים בלשון המעטה. אנדרה הולך ונאבד שם. בקאבס הוא יפרח מחדש. טריסטן ת'ומפסון לא היה רע עבור הקאבס, אבל קרדשיאן מתחילה להתערב במשחקו ואומרת לו מה לעשות, ולא להקשיב למאמנו, או ללברון ג'יימס. ת'ומפסון עבור קאזינס? קאזינס ואנטוני דייויס הוא ניסיון שלא הצליח כי אנטוני לא מאפשר לקאזינס להיות האלפא-דוג תחת הסל. אנטוני דייויס וטריסטן ת'ומפסון נראה הרבה יותר טוב תחת הסל בעת ובעונה אחת.

4.  הקאבס נותנת לקליפרס את לאב בחינם

הקליפרס מסכימה לקחת את חוזהו כי היא יודעת שבלייק גריפין עוזב. אבל לפני שהצעד נעשה, כריס פול – שהוא שחקן חופשי – מתחייב לקאבס (בתנאי שהיא נותנת לו את הכסף שהיה הולך ללאב). הוא, כמו כרמלו, חייב אליפות. גובה המשכורת שהיתה משולמת לקווין לאב מספיקה לו.

עם הגידול בסך המשכורות הקאבס יכולים בקלות להכיל את השינויים הללו ועוד יישאר לה עודף.

הקאבס של 2017-18 עולה לשחק עם כריס פול, קיירי אירוינג, לברון ג'יימס, כרמלו אנטוני, ואנדרה דראמונד (או קאזינס). רגע, האם זאת קבוצת NBA או נבחרת ארה"ב?

2. פילדלפיה עם מרקל פולץ – סוף 'התהליך'

לסלטיקס היו את סיבותיה היא לתת את בחירתה הראשונה לפילדלפיה. היא קיבלה מה שרצתה או שהיא לא היתה עושה את הבחירה, נכון או לא?

אפילו K-700 אומר "נכון".

אני רואה בצעד זה את הצעד האחרון ב-PROCESS של פילדלפיה. לכן היא הסכימה לתת את בחירת הדראפט שלה של השנה הבאה לסלטיקס. הצעד שסוף-סוף ייקח את כל החלקים ויעשה מהם שלם שאפילו רוקי בלבואה יהיה גאה בו.

אפילו עם בן סימונס וג'ואל אמביד המחכים להראות סוף-סוף מי הם, ומה הם יכולים לתרום, אוהדי הסיקסרס לא היו בטוחים לאן הקבוצה הולכת ואיזו קבוצה זאת תהיה. כשהחדשות סוף-סוף התפרסמו בשבת בערב (the news broke Saturday evening.) קרה לפחות דבר אחד: כל מי שהקבוצה חשובה לו חש לפחות הרגשת כ-י-ו-ו-ן. עד עתה לאיש לא היה מושג לעבר מה הקבוצה הזאת צועדת.

דיברו מה יקרה אם הקבוצה תבחר בג'אש ג'קסון שלישי. אח"כ הדיבור עבר בעתון 'פילדלפיה איקוויירר' לכיוון דניס סמית'. חשבו אפילו מה יהיה והלייקרס לא יבחרו בלונזו בול. אז הדיבור עבר לעבר מאליק מונק שכמה בהנהלת הסיקסרס רצו מאד כמס' 3 בבחירה.

על מרקל פולץ לא דיברו כי היה ברור שהסלטיקס בוחרת בו, ואם תחליט שאייזיה תומאס הוא האיש שלה, יש לה את כל הזמן שבעולם לעשות טרייד על מרקל.

כשפילדלפיה ובוסטון החליפו את בחירותיהן, דבר אחד – לפחות דבר אחד – התברר לחלוטין: ההוספה של מרקל מסיימת את 'התהליך' (Adding Fultz marks the end of The Process). אין כלל שאלה שהוא השחקן המצוחצח והמוכן מכל צעירי המכללות ללבוש מדי שחקן NBA ולהיראות כאחד. הוא המחונן מכולם, הכשיר מכולם, והמיומן מכולם לקחת כדור ולהיראות כאילו הוא ווטרן בליגה. הוא המוכח ביותר והמלובן ביותר. הסיקסרס רצתה אותו כי היא רצתה מנהיג שינהל את 'התהליך' כאילו היה כריס פול, ולא ראסל ווסטברוק.

ה'אינקוויירר' בחר במילה שאפילו אני לא הייתי מצליח  למצוא מתאימה יותר: הם חיפשו – ואיתו מצאו – שחקן ש-WILL SPEARHEAD את משחק הפרימטר, ומשם את כל חלקי 'התהליך'האחרים לא רק לשנה-שנתיים, אלא לשנים הבאות. איתו הם מצאו OLD FAITHFUL בדיוק כמו כריס פול והגייזר ההוא בילוסטון פארק שכבר 200,000 שנה פורץ מבטן האדמה כל 45 עד 125 דקות לגובה של 40 עד 45 מטרים משך 3 עד 10 דקות, ומוריק בין 8,500 ל-10,000 גלוני מים בכל התפרצות.

 

 

עם פולץ, ומשכורת הרוקי שלו שתישאר נמוכה משך ארבע שנים, המנכ"ל בראיין קולנג'לו יכול להרשות לעצמו ללכת אחרי שחקן טוב מאד בשוק החופשי. עם סימונס, אמביד, דריו סאריץ', ועתה פולץ, יש לסיקסרס את ארבעת השחקנים הטובים ביותר בליגה מכל ארבעה שחקנים בסך-כל גילם.

אני רואה זאת כצעד מונומנטלי של הסיקסרס לקראת עתיד בהיר מאד בשנים הבאות.

3. מה בקשר ליוטה?

כולנו מעדיפים לדסקס את מה שקורה עם הקבוצות הגדולות.

אז היום כתבתי על הסיקסרס, ועתה נדבר קצת על יוטה.

עד עכשיו דיברנו רק על שחקניה החופשיים – בראשם גורדון הייוארד – ולאן הם הולכים. מה בקשר לאלה שעלולים לרצות לעשות מסולט לייק סיטי את ביתם? לפרונט אופיס שלהם ישנו ג'וב לא פשוט: הקבוצה הנוכחית שיפרה ב-11 נצחונות את הרקורד של השנה לפני, אבל כולם יודעים שגורדון הייווארד הוא שחקן חופשי הרוצה לנסות מזלו בשדות אחרים, אולי ירוקים יותר. בנוסף לגורדון, גם ג'ורג' היל וג'ו אינגלס יהיו חופשיים.

מה סיכויי הג'אז למצוא שחקנים מחליפים שיצליחו לשמור על הרמה? אולי אפילו שחקנים שישכנעו את גורדון הייוארד להישאר?

אפשרות אחת היא פול מילסאפ.


דריק פייבורס הוא האיש שמשחק PF עבור הג'אז. הוא מסוכל לקבור את המיד-ריינג' אבל הוא לא מסוגל לרווח את ההגנה מספיק. אין לו בכלל זריקה מה-3, יכולת שהופכת יותר ויותר חובתית ממספרי 4. כמובן שישנן לו גם בעיות גב חוזרות ונישנות. הוא לא האדם שיביא אותם לריצה רצינית לאליפות המערב. פול מילסאפ כן יכול לעשות זאת. הוא יכול להיות תוספת מושלמת לג'אז. עם פול מילסאפ יש סיכוי שגורדון הייוארד יסכים להישאר ג'אזי עבור חוזה מקס. שהם יכולים לתת לו, כספית. למה שפול מילסאפ ירצה לבוא? הוא בן 32. באטלנטה לא יקרה יותר מאומה מלבד עוד בינוניות. אולי אם הג'אז יתנו לו חוזה מובטח של 3 שנים, בגילו זה יהיה אטרקטיבי מספיק.

אפשרות שנייה היא ג'יימס ג'ונסון.

אם ג'ו אינגלס נשאר – אין צורך לרוץ אחרי ג'יימס ג'ונסון. אבל אחרי המשחקים הנפלאים שהוא הראה בפלייאוף (במיוחד נגד הקליפרס) ישנם מספיק מנכ"לים שירוצו אחריו עם כסף גדול.

אז אם אינגלס בורח, לג'יימס היתה שנת התעוררות במיאמי. הוא לא מתקרב לאינגלס בזריקות מה-3, אבל הוא מגן טוב יותר. עם ג'ונסון וגובר בהגנה, יוטה תהיה אחת הקבוצות המגינות הטובות ביותר על הטבעת.

אפשרות שלישית הוא 'האיש שלי' ג'בל מגי

 

מי שרוצה להתחיל לצחוק – שיתחיל.

עצם הרעיון שג'בל יהיה שחקן חופשי שרצים אחריו היה מתקבל בצחוק רק לפני שנה. היום הרבה פחות צוחקים. ג'בל מגי כסנטר מחליף לרודי גובר יכול להיות תוספת מצויינת שתעשה מיוטה קבוצה מפחידה תחת הסל. מגי הראה בווריורס את איכותו. הוא עשה את שלו (ויותר!) בכבוד וממש תרם לקבוצה הטובה בעולם. הוא יעשה עוד יותר עבור הג'אז. 

4. חדש: חששות בלייקרס בקשר ללונזו בול

*

*

5. האם ג'ורג' פול הוא חתיכת הפאזל שהקאבס חייבת לנצח את הווריורס?

אני לא יודע אם שמתם לב שאת רוב הידיעות אתם יודעים כאן באתר יום לפני שהאחרים יודעים, אבל זה רק כדרך אגב.

העניין של הוידיאו הזה הוא בשאלת פול ג'ורג', והאם הוא יספיק לנצח את הווריורס. שימו לב שאני לא בטוח ולכן הוספתי את כרמלו אנטוני וכריס פול לנקודה מס' 1 במעורב הזה!

*

*

6. פול ג'ורג' הוא השחקן המושלם עבור לברון

*

*

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
302 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 9:12:44
הגב ל  עידן

והכותרת בוואלה:
"האיש שפיטר את דיוויד בלאט שילם את המחיר"

יניב
יניב
20/06/2017 9:21:24

חחח גדול טוב שלא כתבו שאת הנקמה מגישים קרה

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 9:24:41
הגב ל  יניב

הם נחלשים. היו יכולים ללכת עם:
"האיש שלא החתים את עמרי כספי כשהיה פנוי משלם את המחיר"

יאיר
יאיר
20/06/2017 15:57:23

ראיתי את הכותרת בוואלה ולא הבנתי איך קליבלנד מוותרת כל כך בקלות על לברון

מנחם לס
מנחם לס
20/06/2017 16:45:09
הגב ל  עידן

מי כתב על זה אתמול?

מנחם לס
מנחם לס
20/06/2017 16:45:39
הגב ל  עידן

אז מי כתב על זה אתמול?

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 6:05:12

בוקר טוב, מנחם.

קליבלנד לא יכולה לתת את בחירת הדראפט הקרובה שלה, בגלל שהשנה הם לא בוחרים בדראפט.
גם את בחירת 2019 הם כבר נתנו (לאטלנטה).

גם אם הייתה להם בחירת דראפט לתת, הם לא היו יכולים לעשות טרייד ששולח אותה תמורת ג'ורג' בגלל שאין להם מקום מתחת לתקרת השכר (האנדרסטייטמנט של השנה…)

עסקה כמו זו שאתה מתאר על כרמלו לא יכולה להתרחש.
הדרך היחידה שכרמלו מגיע לקאבס זה או בטרייד (ואז הפ צריכים לשלוח שחקנים ששווים לפחות 80% משכרו של כרמלו),
או אם הניקס הולכים על ביי אאוט (ואז זה תלוי בכרמלו).

לאב תמורת כלום עבור התחייבות של פול?
לא אפשרי. קליבלנד קבוצה משלמת מס. הכללים של הטריידים עבורה קשים יותר (אסור לה סיין אנד טרייד, שזה יכול היה להיות הפתרון התאורטי עבור פול).

ואחרון –
תומפסון. זה כבר לא "יכול/לא יכול", זו ספקולציה שלי. לדעתי באקלים הנוכחי, החוזה של תומפסון הוא אחד החוזים הבלתי סחירים בליגה.
לא 5 אמתי, לא יודע לרווח את המשחק, לא יודע ליצור לעצמו מצב קליעה.

תודה על המעורב, ושתהיה אחלה חופשה!

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
20/06/2017 8:18:57
הגב ל  גיא הרשע

מסכים איתך לגבי האחלה חופשה. לגבי השאר ככה ככה.
קליבלנד מנהלת מגעים רציניים להשיג את פול גורג . כנראה שבכל זאת יש לה ארגומנטים לטרייד.
לגבי השאר דוק עושה בסך הכל תרגיל אינטלקטואלי. משהו בסגנון what if
ברור שדוק לא חושב שכל השחקנים האילו יכולים להגיע לקליבלנד.
לגבי תומפסון, בנות קרדשיאן לא מחזיקות גברים הרבה זמן, כך שאפשר להרגע לגביו. הוא עושה המון עבודה שחורה , ואין אופציה ריאלית אחרת להחליף אותו.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 8:49:48

אין לי בעיה עם תרגילים מחשבתיים,
איו לי בעיה עם wishful thinking,
אבל היה חשוב להבהיר שחלק מהדברים פשוט לא ברי מימוש תחת ה-CBA הנוכחי.

אפשר לעשות תרגילים מחשבתיים שהם סופר wishful thinking,
אבל עדיין ברי מימוש:
לאב תמורת אנטוני דייויס.
כרמלו + פורזינגיס תמורת תומפסון + ג'פרסון.

קיירי, ג'יי אר, לברון, פורזינגיס, דייויס.
כרמלו מהספסל.

חמישייה דמיונית, עם סיכוי התממשות נמוך מהסיכוי לזכות בלוטו –
אבל תאורטית, אפשרית.

וזו לא הייתה ניסיון להתנגח עם מנחם.
ברור לי שהוא כתב את המעורב ממקום של להראות שמשהו יכול, וצריך לקרות בקליבלנד.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2017 8:30:33
הגב ל  גיא הרשע

מנחם עזוב שלא התייחסת בכלל לחוקי תקרת השכר, למה שקבוצות יסכימו לטריידים הזויים שכאלה לרגע חשבתי שתציע שקליבלנד תביא את ווסטברוק תמורת פלדר,אני מאמין שקליבלנד עם פול גורג טובה מגולדן סטייט אם מהלך כזה יקרה הוא יצאפשר רק בוויתור על לאב (אני לא רואה למה קבוצה תיקח אותו)? ואני חייב לדעת איך למען השם דיוויס יהיה טוב יותר עם תומפסון לעומת קאזינס? אני לא מדבר בכלל לזה שפסלת את הניסוי פחות מחצי עונה ששיחקו ביחד.קיירי בעמדה 1 גורג בעמדה 3 לברון ב4 (דקות למשחק 33-35 במקסימום) מאמן סביר, ואם אפשר להחליף את תומפסון בנזיד עדשים והקבוצה לוקחת אליפות לדעתי.
2. קולנגלו פשוט האכיל את איינג שאין לי מילה חוץ מטמטום (אם אין לו בקנה טרייד על כוכב על) הוא כנראה קיבל על השחקן הטוב משמעותית בדראפט בחירה 3 ובחירה אמצע סיבוב ראשון (אין שום סיבה לליקרס לעשות טנקינג העונה לעומת הרבה קבוצות אחרות הבחירה תישאר כנראה אצל פילי). שלושה שחקנים יוצרים בהרכב (סימונס אמביד ופולץ כשסאריץ משחק 30 דקות מהספסל אם יהיו בריאים יכולים העונה לעשות פלייאוף).
3. אני לא רואה שום סיבה שהיווארד לא יחתום ביוטה חוזה נוסף האופציה הטובה ביותר שלו.
4. מבול אני לא מתלהב כל כך אני חושב שהוא הייפ שיתגלה מקווה שאני טועה, אני לא רואה קו אחורי שלו הגנתית עם דיאנגלו מתפקד.
5. לגבי פול עבודה מצויינת של פלינקה ומגיק (אף אחד לא תמים דיברו איתו מספר פעמים לפני שנכנסו לתפקיד).

רביד אראל
רביד אראל
20/06/2017 9:18:17

קודם כל הבחירה של הלייקרס שנה הבאה במילא לא תגיע לפילי או שהיא עוברת לבוסטון אם היא בחירה 2-5 או שהיא נשארת אצל הלייקרס שזה בכל מקרה אחר.
בנוסף זה לא משנה שללייקרס אין סיבה לעשות טאנקינג, גם לנטס לא הייתה סיבה לעשות טאנקינג ועדיין הם העבירו לבוסטון את הבחירה הראשונה בדראפט כי הם היו גרועים והלייקרס גם אם התוספת של לונזו לא תהיה טובה בהרבה מהשנה כשהשנה הם היו אחת משלוש הקבוצות הגרועות בליגה ולכן בוסטון כנראה הפכה את הבחירה הראשונה לשתי בחירות טופ חמש בדראפטים עוקבים

יניב
יניב
20/06/2017 9:24:25

אני צריך הסבר כי אני כבר מבולבל.
מה שאתה אומר זה ככה:
[בחירה 2-5 בוסטון
בחירה 6 ומעלה- כן של הלייקרס?
בחירה 1 ???

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 9:30:43
הגב ל  יניב

הלייקרס לא מקבלים את הבחירה הזו בכל מקרה. אם היא לא 2-5 אז היא של הסיקסרס ואז בוסטון מקבלים את הטובה מבין הבחירות של פילי או סקרמנטו ב-2019 (בתנאי שהם לא בחירה ראשונה בדראפט).

יניב
יניב
20/06/2017 9:58:17
הגב ל  יניב

אוקי זה גם מה שאני ידעתי.הצליח לבלבל אותי

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
20/06/2017 16:07:16
הגב ל  יניב

יניב אתה צודק עדיף לנסות להבין את חוקי ניוטון מאשר הטרייד הזה.הם פשוט שיגעו את השכל.

רביד אראל
רביד אראל
20/06/2017 12:29:52

טעות שלי התבלבלתי מכל הדיבורים אתמול על הבחירה, חשבתי שהלייקרס הם אלו ששלחו אותה ככה ופילי רק העבירה אותה ככה.
איזה באסה ללייקרס.

רביד אראל
רביד אראל
20/06/2017 12:31:13

וכמובן שגם לבוסטון אבל פחות (הנטס עדיין בסיכוי גבוה להיות הקבוצה הגרועה ביותר ולכן סיכוי לא קטן שהבחירה כן תגיע לבוסטון בסוף)

ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2017 15:24:09

רביד קבוצות עושות חודשיים לפני טנקינג, לליקרס אין את הבחירה בכל מקרה, איזה סיבה יש לה להכנס להליך של טנקינג רוב הסיכויים שהבחירה נשארת אצל פילדלפיה, אני מאמין העונה בעונת פריצה של דאנגלו עם בול יבחר בצד ההתקפי הם מתאימים אחד לשני כמו כפפה בצד ההגנתי זה משהו אחר.

רביד אראל
רביד אראל
20/06/2017 17:12:06

ברור שהלייקרס לא יכנסו לטנקינג אבל אני אומר שזה לא משנה!
לפי חומר השחקנים הנוכחי ומצב המשכורות שלהם לא יהיה שינוי גדול בסגל בין השנה לשנה הבאה ולכן הם יישארו לפי דעתי אחת מהקבוצות החלשות בליגה ויפסידו הרבה.

א.ב
א.ב
20/06/2017 12:08:21

העניין הפשוט פה הוא מה שאיינג' אמר ואפשר להאמין לו או לא: בבחירה השלישית ניקח את מי שהיינו לוקחים בראשונה.
אפשר להאמין לו, לפחות חלקית, כי אם הוא היה חם מאד על פולץ הוא היה לוקח אותו. אז הוא כנראה פשוט לא התרשם.
אולי הוא טועה ואולי לא, כרגע פולץ הוא ברמת פוטנציאל וגם מי שזה לא יהיה בבחירה השלישית הוא ברמת פוטנציאל.

avri
avri
20/06/2017 14:14:08
הגב ל  א.ב

צודק.
אבל יש עוד משהו. לסלטיקס חסר גבוה איכותי והם עכשיו יקבלו, בסיכוי די גבוה, את הבחירה טופ 5 של הלייקרס בשנה הבאה. בדראפט הבא יש כמה פרוספקטים גבוהים ברמה מאוד מאוד גבוהה וזה יכול לסגור להם את הפינה הזו להרבה מאוד שנים.

ואם הלייקרס באופן פלאי לא יסריחו ולא יגיעו לטופ חמש בדראפט, אז יש את הבחירה של סקרמנטו בשנה אחר כך, שדי בוודאות תהיה מאוד גבוהה.

יניב
יניב
20/06/2017 14:18:11
הגב ל  avri

אתה מודע לכך שהכל יכול להשתנות ברגע.
פול ג'ורג' עובר ללייקרס כבר השנה ואופס אין בחירה בטופ 5.
סקרמנטו יש 2 בחירות גבוהות השנה+הרבה מקום,הצעירים שלהם מתפתחים+בחירת דראפט יחסית גבוהה שנה הבאה ואופס עוד שנתיים הבחירה שלהם כבר לא כזאת אטרקטיבית

avri
avri
20/06/2017 17:41:08
הגב ל  avri

Wishful thinking…

The Lakers will suck this year

Sacramento, even with good draft picks, is the second worst team in the league and it won't change anytime soon

Ish
Ish
20/06/2017 9:04:17
הגב ל  גיא הרשע

מה זה משנה, גם אם זה היה אפשרי, הקאבס עדיין לא היו סופרטים

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
20/06/2017 7:26:11

קמתי הבוקר עם תיאבון לגבינה קשה על הסלט. פותח את המקרר ומוצא גבינת חלומי.
באנלוגיה למציאות- קם בבוקר ועדיין מחפש מי מנחית את המכה על "הסלט" (דריימונד כמובן הוא המלפפון בגלל אאהמ. קלי הוא המלח (על הפצעים) וקרי הוא כנראה העגבניה. סתם כי בא לי) פותח את המעורב ומוצא חלומי. רעיון חלומי.
חלום טוב- חלום מתוק שמשאיר עליך את הרושם גם אחרי. הוא חלום שאתה יודע שהוא כנראה לא יקרה לך, אבל עדיין הוא מתוק.

no funny shtuff
no funny shtuff
20/06/2017 7:51:29

תודה על המעורב, מנחם. בהצלחה במדיטציה.

בנושא אחר, לכל מי שרוצה להאזין לתוכנית רדיו איכותית על ספורט, שני חבר'ה מכנרת ואפיקים (מתגורר עכשיו בברעם) יוצאים עם תוכנית מצויינת ב-12.7 שנקראת "אימון קליעות". בתפריט הרבה כדורסל, מוזיקה טובה, וגם קצת כדורגל, טניס וכו'. התכנית עולה בקול הכנרת 106FM אבל בטח אפשר למצוא אותה ברשת.
הם כבר עשו פיילוט שיצחק טוניק אישר..
להאזנה לפיילוט (המצויין)-
https://www.mixcloud.com/mcmushi/%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%98-%D7%90%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%9F-%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98-%D7%A9%D7%9C-%D7%A2%D7%9E%D7%A7-%D7%94%D7%99%D7%A8%D7%93%D7%9F/

מיקי
מיקי
20/06/2017 8:03:27

אם יש דרך להביא את ג'ורג בלי לשחרר את לאב, ועם לשחרר את תומפסון, קורבר, ויליאמס ועוד שוכני ספסל הקאבס יכולים לאתגר את הלוחמים בגמר בשנה הבאה.

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
20/06/2017 8:06:09

פילי עשתה צעד גדול והיא המרוויחה הגדולה בטרייד. סוף כל סוף יש לה שחקן שינהל את העסק , ישפר מאוד את ההתקפה.
בוסטון עשו שטות , לא מוותרים על שחקן כמו פולץ שעשה התקדמות גדולה מאוד בשנתיים האחרונות. יש להם הרכב מאוד נמוך לדעתי כנראה מהנמוכים בליגה. אם הם במערב הם לא יותר ממקום 7 במערב.הם כמעט הפסידו לשיקגו בסיבוב הראשון וניצלו רק בגלל שרונדו נפצע.
היה לבוסטון הזדמנות לפרק חלקית את המבנה. לעשות טרייד על תומאס , שהמחיר שלו עכשיו בשיא, להמנע מלשלם לו מחיר מטורף של 200 מליון דולר חוזה בשנה הבאה.את פולץ היו מקבלים בשנה הבאה ברבע מחיר. איינג כמו תינוק שמחזיק צעצועים ולא כל כך יודע מה לעשות איתם.אם יבחר בגקסון יצור בלגן בעמדה 3 (קרודר, בראון, גקסון)
פולץ יחד עם טריידים על תומאס ברדלי וקראודר. יכלו להיות בסיס מצוין ללכת הלאה.
פילי בעזרת הטרייד תעבור את בוסטון כבר בעתיד הקרוב. משהו חייב כבר להתחבר סוף כל סוף.

א.ב
א.ב
20/06/2017 12:22:03

נדמה לי שיש לך פה הטייה משמעותית.
פולץ עוד לא דרך על מגרש NBA. אי אפשר לדעת איך הוא יהיה, אי אפשר לדעת אם מישהו שייבחר אחריו יהיה יותר טוב ואי אפשר לדעת כמה שנים ייקח לו להתפתח.

דראפט זה אחלה אבל הסיכון בדראפט עצום. שני הפוינטים הבכירים בשני הדראפטים האחרונים – דאן אקסום וראסל. לא ממש שחקנים שיכולים להוביל קבוצה אי פעם ובטח לא להיות משמעותיים בשנתיים הראשונות, אחורה צריך ללכת עד אירווינג כדי למצוא פוינט בחמישיה הראשונה וגם הוא לא ממש הביא אותם לניצחונות בלי לברון. אפשר גם לציין את וול שעכשיו מצוין אבל לקח לו זמן להגיע להיות רכז טופ 5 בליגה.
אולי פולץ הוא מיוחד ויהיה כוכב על איך שהוא דורך על המגרש, אבל רוב הסיכויים שלא.

בוסטון סיימה ראשונה במזרח ועם סיכוי טוב להגיע לגמר המזרח גם בשנה הבאה, אין לה הרבה דקות לתת כדי לפתח את פולץ או מוטיבציה לקחת הימורים גדולים על רכז פותח כשיש לה את תומאס שהיה אחד הטובים בליגה העונה.

ולא הבנתי את הטרייד על קראודר, אם יש משהו שקונטנדרית צריכה חוץ מכוכבים זה רול פליירס מצויינים בחוזים טובים.

א.ב
א.ב
20/06/2017 12:26:39
הגב ל  א.ב

ואותו דבר לגבי פילי
שום דבר לא חייב להתחבר
בינתיים יש לה בעיקר שחקנים פצועים או שלא הוכיחו את עצמם.
אם הם יצליחו לבנות קונטנדרית רק מבחירות דראפט זה יהיה עצום.
גולדן סטייט ואוקלהומה הן יוצאות הדופן, חוץ מהן רוב הקבוצות עושות טנקינג שנים ובמקרה הטוב נכנסות לפלייאוף..

avri
avri
20/06/2017 14:22:44

נזיר יקר, אתה מגזימן גדול.
ממש לא ברור אם פולטס יהיה יותר טוב מג׳קסון והטרייד הזה נעשה אחרי שאיינג׳ ראה את פולטס בוורקאאוטס וכנראה לא אהב במיוחד את מה שהוא ראה.

דבר שני, כולם פה מתעלמים מהבחירה בונוס שהוא קיבל לשנה הבאה שיכולה להיות מאוד מאוד משתלמת. יש מצב שיהיו לסלטיקס שני בחירות טופ חמש בשנה הבאה, וזה דראפט שאמור להיות די חזק.

דבר שלישי, יש מצב שאיינג׳ כמובן אוגר נכסים לאיזה טרייד בומבסטי – זה לא שהוא לא עשה את זה בעבר. אני במקום הג״מ האחרים בליגה נכנס כבר עכשיו לכוננות ספיגה ושומר טוב טוב על התחתונים שלי.

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
20/06/2017 16:20:17
הגב ל  avri

לאברי . מי קבע שגקסון מגיע לבוסטון אולי יגיע ללייקרס?אנו מדברים על סיכויים לא על תנאים לחוזה של פוליסת ביטוח.בהחלט קיימת האפשרות שהשחקן שיבחר 3 יהיה טוב ממספר 1. הבעיה את זה נדע עוד כמה שנים לא עכשיו.
זה כמו לבחור אישה לנישואין ,זה בחירת דראפט ראשונה.אבל לפעמים מתברר שזו שניתקת איתה יחסים היא בסופו של דבר הטובה יותר.
בעקרון אני מקבל את הגישה שלך גם לי יש הרגשה שאנו שופטים חצי עבודה דהיינו יש עוד טרייד בדרך.
הרגשתי האישית ואני לא יכול להוכיח אותה , שהמהלך הראשון הוא שגיאה. קבוצה מתחילה מרכז ופולץ נכון לשבוע זה נחשב לטוב ביותר.אני סבור שבוסטון צריכה לעשות טרייד על א. תומאס. איתו היא לא תגיע בשנה הבאה אפילו לגמר המזרח.גם אם יהיה איזה טרייד בומבסטי שיביא עוד שחקן טוב.
אגב עדיין אםשר לתקן לבחור את בול או פוקס ולהחליף את תומאס תמורת פול גורג למשל.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2017 8:33:19

מנחם עזוב שלא התייחסת בכלל לחוקי תקרת השכר, למה שקבוצות יסכימו לטריידים הזויים שכאלה לרגע חשבתי שתציע שקליבלנד תביא את ווסטברוק תמורת פלדר,אני מאמין שקליבלנד עם פול גורג טובה מגולדן סטייט אם מהלך כזה יקרה הוא יצאפשר רק בוויתור על לאב (אני לא רואה למה קבוצה תיקח אותו)? ואני חייב לדעת איך למען השם דיוויס יהיה טוב יותר עם תומפסון לעומת קאזינס? אני לא מדבר בכלל לזה שפסלת את הניסוי פחות מחצי עונה ששיחקו ביחד.קיירי בעמדה 1 גורג בעמדה 3 לברון ב4 (דקות למשחק 33-35 במקסימום) מאמן סביר, ואם אפשר להחליף את תומפסון בנזיד עדשים והקבוצה לוקחת אליפות לדעתי.
2. קולנגלו פשוט האכיל את איינג שאין לי מילה חוץ מטמטום (אם אין לו בקנה טרייד על כוכב על) הוא כנראה קיבל על השחקן הטוב משמעותית בדראפט בחירה 3 ובחירה אמצע סיבוב ראשון (אין שום סיבה לליקרס לעשות טנקינג העונה לעומת הרבה קבוצות אחרות הבחירה תישאר כנראה אצל פילי). שלושה שחקנים יוצרים בהרכב (סימונס אמביד ופולץ כשסאריץ משחק 30 דקות מהספסל אם יהיו בריאים יכולים העונה לעשות פלייאוף).
3. אני לא רואה שום סיבה שהיווארד לא יחתום ביוטה חוזה נוסף האופציה הטובה ביותר שלו.
4. מבול אני לא מתלהב כל כך אני חושב שהוא הייפ שיתגלה מקווה שאני טועה, אני לא רואה קו אחורי שלו הגנתית עם דיאנגלו מתפקד.
5. לגבי פול עבודה מצויינת של פלינקה ומגיק (אף אחד לא תמים דיברו איתו מספר פעמים לפני שנכנסו לתפקיד).
6. כמעט שכחתי אני לא רואה את הניקס עושים ביי אאוט לחוזה של כרמלו, אני לא רואה אותו מגיע כשחקן שישי לקאבס

דובי
דובי
20/06/2017 8:35:39

התכנית לגבי קליבלנד מתאימה מאוד ללברון – עכשיו, מייד, אינסטנט, להביא את הכי טוב שאפשר הכי מהר ולעשות מזה מיקס זריז ובלתי מנוצח.

מתן גילור
20/06/2017 8:38:59
הגב ל  דובי

האם יש להם הימור טוב יותר מאשר לנסות למצות ככל שניתן ממה שנשאר מלברון כשחקן על?

דובי
דובי
20/06/2017 8:42:01

כמובן שלא

דובי
דובי
20/06/2017 8:44:24
הגב ל  דובי

למעט תכנון שיבנה את הקבוצה בהדרגה בשלוש או ארבע השנים הקרובות, במקביל לנסיגה טבעית ביכולת של לברון וישאיר קבוצה מתפקדת גם אחרי לכתו.
אבל זה, כאמור, אומר תהליך ארוך טווח, סבלנות וקבלה של לברון את הרעיון.

מתן גילור
20/06/2017 8:57:15
הגב ל  דובי

אם זאת היתה לייקרס או בוסטון או מיאמי הייתי מסכים. קליבלנד לא אבן שואבת לשחקנים. הסיכוי שלהם לצמוח מבסיס טוב לכיוון הקונטנדרית, לדעתי, ועל סמך מה שניתן ללמוד מההיסטוריה של הפרנצ'ייז, נמוך עד לא קיים. הם זכו בלוטו לתקופה קצובה. לדעתי, הם צריכים לעשות כל שביכולתם למצות את התקופה הזו. אז אחרי זה יהיה חומש שחון לחלוטין או אפילו למעלמה מכך? עדיין עדיף מקבוצה שבמשך 20 שנים תדשדש בין חצי גמר אזורי למאבקי כניסה לפלייאוף.
יותר מזה, הם כבר די משכנו את העתיד הקרוב. זה כמו שוער בקרן – אם התחלת לצאת אתה לא נעצר באמצע, אלא כבר מנסה לקחת את הכדור בכל מחיר. גם פה, אם הם כבר החלו למשכן את העתיד, אז שילכו אול אין.

דובי
דובי
20/06/2017 9:18:40
הגב ל  דובי

למה, סן אנטוניו מגנט שחקנים?
אם נפלת על עיר דפוקה תייצר מסגרת מושכת. אם כמובן הביטוי טווח ארוך אומר לך משהו.
במקרה של קליבלנד ולברון, כמו שאמרת, הוא לא.

דובי
דובי
20/06/2017 9:26:47
הגב ל  דובי

המשכיות מתחילה במשרד חזק ויציב. חוסר הנכונות של גילברט להמשיך עם גריפין מראה כוונות פרנצ'ייז בכיוון המיידי, כפי שתיארת.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 9:31:51
הגב ל  דובי

יכולת להגיד חוסר הנכונות של גילברט להמשיך עם כל GM. הוא חלש בלהתחייב ולא נתן הארכה לאף GM שעבר תחתיו.

מתן גילור
20/06/2017 10:18:16
הגב ל  דובי

40 שנים הם ניסו כל מי דברים שלא עברו בלי לברון. איתו יש להם 4 גמרים ואליפות. אני חושב שאפשר להבין את ההיגיון מאחורי דרך הפעולה הנוכחית.

דובי
דובי
20/06/2017 11:32:59
הגב ל  דובי

ההתנהלות יותר ממובנת. קשה להסתכל מהצד על קבוצה שהולכת בעיניים פקוחות לתוך תקופת חושך. נוספת.

מתן גילור
20/06/2017 12:25:35
הגב ל  דובי

אבל אתה הרי יודע מה עושים אוהדים מבואסים… הולכים להמר בקזינו!

Ish
Ish
20/06/2017 9:02:51

Ainge be like:
Now is not the time for winning,… That comes later.

amitlahev
amitlahev
20/06/2017 9:07:31

תודה על מעורב מצוין. תהנה בחיפוש אחר פול פירס.

1. אני חושב שפול ג'ורג' במקום לאב ועוד חיזוקים משניים ישדרגו את הקאבס משמעותית. קאזינס (אחד השחקנים האהובים עלי) וכרמלו רק יפריעו ואני גם לא רואה את הפליקנס מסכימים לטרייד המוצע על קאזינס, ששכרו מאוד נוח כרגע.

2. על פניו סיום התהליך נראה מבטיח. הבעיה ששתי הצלעות הותיקות יותר: אמביד וסימונס, הן סימן שאלה גדול מאוד בגלל הפציעות. נניח שאחד מהם יהיה פצוע כרוני והשני כוכב – זה עדיין לא מספיק גם אם יביאו אולסטאר/סופרסטאר.

3. מילסאפ זו אחלה אופציה ליוטה, במיוחד לאור הפציעות של פייבורס שפצוע יום כן יום לא – היום כן. הבעיה שיוטה עדיין נשארת קבוצה בלי שחקן מוביל שיקח אותה קדימה שלב נוסף. עם מילסאפ הם יהיו סוג של בוסטון: הרבה שחקנים טובים אבל ללא אחד שהוא טופ 10 בליגה (בבוסטון תומאס על הגבול). גם ג'יימס ג'ונסון הוא אחלה אופציה. נתן עונה אדירה במיאמי.
.

john
john
20/06/2017 15:57:48
הגב ל  amitlahev

מצויין
1. מסכים. אם כבר אחרי המבול אז עד הסוף. גם אם קליבלנד תחזור למרתף שנה אחרי

2. אמביד נכון. סימונס עם פציעת רגל. הוא באותה רמת סבירות לפציעה של KD. שנה רציפה תשתיק את הסיפור. אני חושב שאחרי הכל אמביד צריך להיות שחקן של 25 דקות כל העונה הרגילה מעכשיו ועד סוף הזמן. עכשיו יש אופציות טובות ומגוונות יותר

3.מסכים עם שתי האופציות

kidd
kidd
20/06/2017 9:19:50

תודה מנחם
הצעת שיפור לאתר:
כאשר לוחצים על לינק (בתגובות וכו'), עדיף שהלינק יפתח בטאב חדש ולא בחלון הנוכחי

מנחם לס
מנחם לס
20/06/2017 16:52:41
הגב ל  kidd

אני לא מבין מה שאתה מציע

john
john
20/06/2017 18:05:56
הגב ל  מנחם לס

מה שהוא רוצה זה שכשמגיב מוסיף לינק בתוך תגובה שלו לאתר אחר, וגולש אחר לוחץ עליה, אז שהעמוד החדש יפתח בחלון חדש ולא על חשבון הדף של הופס

אם אתם רוצים שזה יקרה יש שתי אופציות (היתרון זה שהגולש לא עוזב את הדף שלנו):

מכיוון שאתם עובדים בוורדפרס – אם יש לכם מתכנת שעוזר לכם הוא יכול להוסיף לקובץ functions.php את הקוד הבא:

<?php

function open_in_new_window($text) {
$return_url = str_replace('<a', '

הבעיה בהוספת קוד ידני הוא שאם הערכת נושא של האתר תעבור עדכון הקוד הזה ימחק. הפיתרון לזה הוא להוסיף את הקוד בפלאגין (תוסף).

מצאתי אחד שעושה את זה בדיוק. במקרה כזה לא חייב מתכנת רק מישהו מבין בוורדפרס:
https://srd.wordpress.org/plugins/wp-open-comment-links-in-new-window/

תורידו ותתקינו מפה

john
john
20/06/2017 18:11:53
הגב ל  john

<?php
function open_in_new_window($text) {
$return_url = str_replace('<a', '
***///

john
john
20/06/2017 18:12:59
הגב ל  john

הדבקת קוד בתגובה לא עובדת….

אם תרצו צרו איתי קשר….

תום
תום
20/06/2017 9:58:29

קליבלנד חייבים לעשות טרייד על לברון, לאב וג'יי אר, לאב וג'יי אר תופסים מלא מקום לא מוצדק מתקרת השכר, ולברון יעזוב בשנה הבאה את קליבלנד אם הם לא לוקחים אליפות, קליבלנד יכולה לקבל את אינגרם, ראסל והבחירה של הלייקרס השנה ובשנה הבאה (מקווה שהבחירה של השנה תהפוך לג'וש ג'קסון או טאטום), והלייקרס תקבל את לברון, תמורת ג'יי אר אפשר להשיג מישהו דוגמת ת'ד יאנג, ותמורת לאב מביאים את הבחירה השלישית של הסלטיקס, אמנם זה נראה מופרך, אך אלא אם קליבלנד מצליחה להביא את ג'ורג'/באטלר ומצליחה לשמור על הטריו הקיים (קיירי-לברון-לאב), היא לא יכולה להתמודד מול ג"ס, כך שעדיף לה כבר לחשוב על העתיד

דובי
דובי
20/06/2017 9:59:33
הגב ל  תום

יהיה יותר קל להעביר את האגם מאשר את לברון

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 10:02:53
הגב ל  תום

הקאבס לא יכולים להעביר את לברון בלי הסכמתו וקשה לי לראות איך הוא מסכים לוותר על שנת ריצה לאליפות.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 10:03:18
הגב ל  תום

ללברון יש no trade clause.

דובי
דובי
20/06/2017 10:06:51
הגב ל  גיא הרשע

ללברון יש סעיף לא בא לי מה תעשו לי

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 10:08:27
הגב ל  דובי

למה ללברון יש סעיף כזה, זה ברור.
(ברור, ובדיעבד משתלם)
אבל למה לעזאזל לכרמלו יש סעיף כזה???

יניב
יניב
20/06/2017 10:21:26
הגב ל  גיא הרשע

כי הייתה פעם תקופה שכרמלו נחשב לסופרסטאר קצת מתחת ללברון

דובי
דובי
20/06/2017 11:31:11
הגב ל  גיא הרשע

כי הוא ביקש.
אנחנו בניקס אנשים נחמדים, כל מה שאנשים רוצים, אנחנו נותנים.
אז למה אף אחד לא רוצה אותנו?

john
john
20/06/2017 16:00:42
הגב ל  תום

אחרי המבול מבחינת קליבלנד. עדיף 20% לאליפות העונה מאשר 2% לעשר הבאות.

the comedian
the comedian
20/06/2017 10:23:11

http://www.hoops.co.il/?p=71334 איפה ימים שהיינו צעירים…

john
john
20/06/2017 16:18:01
הגב ל  the comedian

חחח… לא היינו כאלה רחוקים. ג'יילס הצדיק את ההיפ בתיכון. הוא פשוט חזר מפציעות קשות והופך לנעלם. אם הוא חוזר לעצמו עם התקדמות הרפואה וכו' יהיו הרבה קבוצות שיבכו על הויתור עליו. אגב בניגוד להווארד הזריקה שלו סבבה פשוט עד יא' כששיחק בצורה סדירה היה ב7 רמות מעל כולם והגיע לטבעת. אם מבחינה אתלטית הוא מה שראו בדיוק אז לא נורא כבחירת אמצע סוף סיבוב ראשון

עומר
עומר
20/06/2017 20:08:49
הגב ל  the comedian

תחזית דיי מדוייקת דוווקא

יניב
יניב
20/06/2017 10:23:54

לדעתי גילברט צודק.למה לשלם לGM כל כך הרבה כסף שבסך הכל התפקיד שלו מתבטא בקבלת הרשימה מהGM האמיתי ולדאוג שהשחקן מהרשימה יגיע .הוא אומר לעצמו כל אחד יכול לבצע את התפקיד,ניתן לGM האמיתי להחליט מי יהיה עוזר הGM וככה לפחות הוא יחסוך כמה דולרים

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 10:28:57
הגב ל  יניב

אני מעריך את האהבה הגדולה שלך ללברון אבל הג'ינג'י יודע מה הוא עושה ויקבל בקלות חוזה חדש בקבוצה אחרת . קצת מצחיק שאחרי כל מה שגילברט שילם הוא מתקמצן על מי שבנה לו את הקבוצה.

יניב
יניב
20/06/2017 10:34:28

האמת שאני מסכים איתך.הוא עשה כמה פעולות מצוינות ובהחלט עשה עבודה מעולה בתנאים שבהם הוא עבד.תחשוב שהוא נאלץ להתמודד גם עם השגעונות של גילברט וגם של לברון ותכלס לדעתי העמיד ללברון את הקבוצה שהכי מתאימה לסט יכולות שלו.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2017 15:18:10

מה בדיוק גילברט עשה?עם התקציב היקר בהיסטוריה והשחקן הטוב בעולם הוא היא צריך להביא אליפות? במקום זה נתן חוזים גרועים לשחקנים בוחר מאמנים סבירים במקרה הטוב, ולא מבין דבר וחצי דבר בשחקנים צעירים, אין שום סיבה לתת לו את המשכורת שביקש.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 16:21:04

אתה כהרגלך זורק הצהרות מפוצצות לאויר כאילו שזה הופך אותן לנכונות.
למיטב זכרוני בשנה שעברה הקבוצה הביאה אליפות לקליבלנד. אז נכון אני יודע שזו עיר שרגילה לאסוף תארים כאילו הם אשפה שמסתובבת ברחוב אבל בכל זאת הם הגיעו 3 פעמים לגמר מול קבוצה היסטורית וניצחו פעם אחת.
אין מה לעשות כדי להחזיק קבוצה קונטנדרית עם 3 שחקני מקסימום צריך לשלם והרבה (וזה תלוי בהחלטה של גילברט לא של גריפין). הוא בחר בדיוק מאמן אחד (לדעתי עשה אחלה טובה) ואז בחרו בשבילו.
נתן חוזים גרועים? אפשר להתווכח. אני חושב שהחוזה של טריסטן תומפסון גרוע אבל בימינו צריך לשלם מעל מה שמגיע כדי להחזיק סנטר בקבוצה. כמה סנטרים יותר טובים ממנו מקבלים פחות ממנו? בקיצור יש לא מעט חוזים לביגמנים הרבה יותר גרועים. אותו דבר פחות או יותר לגבי החוזים של JR ושאמפרט.
כל שנה הוא דאג לטריידים ששיפרו את הקבוצה והעמידו אותה במצב יותר טוב לקראת הפלייאוף. על סמך מה בדיוק אתה מבסס את הטענה בנוגע לשחקנים צעירים?
אני חושב שבהתחשב בסיטואציה הוא עשה עבודה מצויינת במשך שלוש שנים וקיבל החלטות לא פשוטות (כולל הפיטורים של בלאט שאני מאד לא מסכים איתם) והתוצאות מדברות בעד עצמן.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2017 18:54:42

חוזים גרועים תומפסון, JR ושאמפרט המוגבל, לא עשה טריידים בזמן כשערך של השחקנים גבוה, בנה מאצאפ נוראי מול גולדן סטייט (היה חייב לעשות טרייד על לאב שגרין הורג אותו במאצאפ) על דרון וויליאמס אני כבר חצי עונה אמרתי שהוא לא יוכל להשתתף בסדרה מול הלוחמים (מגן איום), לגבי ההגעה לגמר כמה שנים רצוף לברון מגיע לפיינל? כשקבוצה מקבלת תקציב כזה כל דבר חוץ מאליפות הוא כשלון טוטאלי בטח שמשחק אצלך השחקן הטוב בעולם, המטרה שלו הייתה לבנות קבוצה שתנצח את הלוחמים, להעמיד קבוצה שיהיה לה מאצאף טוב מולם (בשניהם הוא נכשל טוטאלית). איזה תוצאות בדיוק מדברות בעד עצמם גם עונה שעברה היה להם מאצאפ נוראי מול הלוחמים שהיו מרחק דקה מריפיט. ועל המאמנים שהוא בוחר אין בכלל מה לדבר אין דבר טוב אחד לומר על טיירון לו אחרי סדרת הגמר כשלברון ירד מהפרקט נראו כמו אוקלהומה ללא ווסטברוק (קבוצות לא מאומנות).

I עידו גילרי
I עידו גילרי
20/06/2017 19:00:54

כרגיל המון דיבורים בומבסטיים בלי גיבוי.
גרין מול לאב היה מה שהפסיד את הסדרה? אתה בטוח שראית את הגמר?
עזוב את זה שגיא מוכן עד היום להישבע שהמאצ'אפ של קליבלנד מול הווריורס מצוין. תראה לי קבוצה אחת שיש לה מאצ'אפ טוב מול הווריורס. מצאת מילת קסם.
עזוב את זה שאת לו הוא לא בחר אלא נאלץ לקבל, בוא ותספר לנו את הצעדים שאתה היית עושה. אני מקשיב.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2017 19:30:34

לאב לא מתמודד מול גרין לא יכול להגן בחילופים אוטומטים (קרי התעלל בו כקהטצב מולו ופשוט לא מתאים הגנתית לסדרה מול הלוחמים) מה שהפסיד את הסדרה אלא חולשת הספסל הגנה ואי היכולת של הקבוצה לשחק ללא לברון (בעיות אימון), אני חייב שתסביר לי איך בדיוק המאצאף של קליבלנד היה טוב מול הלוחמים? אבל בוא נדבוק בשקר הזה פעם אחר פעם. קבוצות עם מאצאף טוב יותר מול הלוחמים הם הספרס בוסטון (למרות שחלשים משמעותית מהקאבס).
גילברט לא שילם סכום כל כך מופרך כדי לבנות קבוצה שמתמודדת על אליפות אלא שתזכה (הדרישה שלו הייתה לריפיט), כל דבר אחר חוץ מזה הוא כישלון וחבל שאתה לא מקבל את זה. לגבי הגעה לגמר כמה שנים רצופות לברון מגיע לגמר? כשיש לך את לברון גיימס ההגעה לגמר כמה שזה הזוי הוא דבר שבשגרה המטרה לקחת אליפות.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 19:53:11

אתה שוב זורק אמירות חסרות ביסוס מעבר לזה שהכל אצלך זה או הצלחה מוחלטת או כישלון.
אני אישית לא חושב שלקאבס יש מאצ'אפ טוב מול הווריורס אבל זה בגלל שאני לא מאמין שיש כזה דבר מאצ'אפ טוב או רע. לכל קבוצה יש נקודות תורפה שאתה יכול לנצל בעזרת הכלים שיש לך.
גם האמריה זהו על כשיש לך את לברון ג'יימס ….. ג'יימס מגיע ל-7 גמרים רצוף בכלל שהיו לו שני GM's שדאגו לקבוצה טובה מסביבו בין השאר. או שגם ריילי הוא סתם טרמפיסט?
שוב אני נותן לך את הבמה להגיד איך היית מביא את הקאבס לעמדת אליפות במורה יותר מוצלחת. בוא תספר לנו מה היו הצעדים שלך.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2017 20:27:56

מאמן נורמלי שינחיל שיטת משחק ולא יתבסס על ביבודים כל כך הרבה ולא ישחוק את לברון בצורה כזו הזוייה לא נותן לתומפסון את החוזה ומשאיר אותו כשחקן חופשי מוגבל מביא שחקנים כמו ווסט ומו בקטס במינימום, מנצל את החריגת טרייד שהייתה להם בצורה הרבה יותר טובה, וסמית יכול לחלום רק על חוזה כזה. אני אפרט לך בצורה הרבה יותר מקצועית עוד כמה שעות

ברוך רובין
ברוך רובין
20/06/2017 20:29:52

מאמן נורמלי שינחיל שיטת משחק ולא יתבסס על ביבודים כל כך הרבה ולא ישחוק את לברון בצורה כזו הזוייה לא נותן לתומפסון את החוזה ומשאיר אותו כשחקן חופשי מוגבל מביא שחקנים כמו ווסט ומו בקטס במינימום, מנצל את החריגת טרייד שהייתה להם בצורה הרבה יותר טובה, וסמית יכול לחלום רק על חוזה כזה. אני אפרט לך בצורה הרבה יותר מקצועית עוד כמה שעות על כל המהלכים שהוא יכל לבצע הרבה יולר טוב

the comedian
the comedian
20/06/2017 10:48:18

יש לי הרגשה שהפרוסס לא יגמר השנה אלא בדראפט של שנה הבאה כשלוקה דונצ'יץ' יגיע לפילדלפיה

the comedian
the comedian
20/06/2017 10:59:29

מישהו יודע אם הדראפט ישודר או שהשנה נחזור ללינקים?

פאקו
20/06/2017 11:45:49
הגב ל  the comedian

לא משודר.

the comedian
the comedian
20/06/2017 12:39:09
הגב ל  פאקו

חבל דווקא אחרי ששידרו בשלוש שנים האחרונות, שהשנה הם התעצלו

שימחה ריף
שימחה ריף
20/06/2017 11:20:31

האם איגי באמת בדרך החוצה מגולדן סטייט?
אם כן זה חדשות חשובות כי אחרי החוזה החדש של קרי לא יהיה להם מקום בשכר להחתים מישהו ברמה שלו. סדקים ראשונים במכונה וזה משמח

הייט אשברי
הייט אשברי
20/06/2017 15:09:52

Not in your dreams /

95% שאיגי נשאר . ֵ

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 15:15:07

בהתחשב בעובדה שהוא שווה לפחות 15 מיליון לעונה,
אז בעל הבית יאלץ לפתוח את הארנק בשנה הקרובה.
לא רחוק הרגע בו גולדן סטייט תירש את מקומה של הקאבס כקבוצה היקרה בליגה.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 16:36:34
הגב ל  גיא הרשע

על 15 הוא בטוח ישאר, בדיוק לפי התרחיש שתיארת לפני חודש בערך.
זה יצריך בערך 20 מיליון למשוך אותו משם. נראה לך שמישהו ישלם?

john
john
20/06/2017 16:30:16

לאן הוא עובר ב5% שנותרו? חוזר לפילי?

יוסי
יוסי
20/06/2017 12:54:07

חבל שלבנסון אין שכל בגילו המופלג , דיוויד גריפין יכל להיות בדיוק מי שאנחנו צריכים שיעשה סדר במועדון , חוץ מזה נראה לי כאילו המהלכים האחרונים שקורים בליגה עובדים לטובתנו , אינדיאנה לא תשקיע בחוזה לטיג פילי לא צריכה רכז , לאורי לא רוצה לטורונטו , כל זה ועוד כמה דברים יביא לכך שיהיה אפשר להחתים בפחות כסף רכזים טובים ,ואולי לנצל את כל המרדף של הקבוצות לטריידים על כוכבים בשביל להשיג כמה פירורים מועילים .
מקווה שהשנה ערב הדרפט יהיה יותר מעניין מהדרך כלל שנוטה לאכזב , מקווה שנדוג כמה דגים

Berch
Berch
20/06/2017 13:06:36

ממש מעורב משובח

רועי
רועי
20/06/2017 13:06:40

מעורב ענק שלך מנחם.
רמת ידע ויצירתיות כזו ביחס לליגה הכי טובה בעולם לא מוצאים בעברית ומעט מאוד באנגלית -העפת לי את הראש עם כל התרחישים!

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/06/2017 13:28:01

מעורב מצויין, תודה. מקווה שתחזור עם תובנות מהמדיטציה, רק אל תשכח להשאיר אוכל לעיזות

גיל(איש טבח שמו)
20/06/2017 13:32:49

👍👍 😀 👋 👋 ❤
יופי של מעורב מנחם, אחד מהטובים שיצאו לקרוא פה.
כדי לזקק את כל ספקולציות הfantasy stuff שדנו פה .
💭 בוסטון, רוצה את ג. ג'קסון, רוצה להנחית אגימי באטלר
וגורדון היווד.
ומבחינת רוסטר לשנה הבא…
וזה אומר שלא מענין אם זה בחירת דרפט, פורספקט צעיר, שחקן חמישה וכו וכוו. בקיצור לא מעניין כלום.!!!!
כל מי או מה שלא עונה לשם, איזה תומס, או אל הורפורד
בוא נגדיר את זה בצורה כזאת !!!his a valuable asset

נ. ב, המון כבוד ל מרכוס סמארט שחקן חמישה לגיתמיתי מיתי בליגה), גילן בראון (גם הראה שיש לו את הפליאוף), רוזיר (שנה שעברה היה חרה, אבל השנה גם הראה המון פוטנציל)
ועוד כל מיני שיש להם פוטנציאל!!!
כדי להיות קונטדרית צריך סאטר פאוור בליגה הזאת.
ומה שיש שם כרגע זה רק המןן פוטנציאל ונכסים בעלי ערך.
בהמשך אגיב גם על הקאבס

Tragic Bronson
Tragic Bronson
20/06/2017 14:14:24

יש לי הרגשה שלונזו בול הולך להיות פלופ היסטרי.
נתראה בסוף העונה.

זיו
זיו
20/06/2017 15:08:11
הגב ל  Tragic Bronson

אין מצב!!

דדי
דדי
20/06/2017 15:17:17
הגב ל  Tragic Bronson

אפילו הרצפה שלו היא שחקן יותר טוב מרוביו.
כמה קרוב לתקרה הוא יגיע ? את זה עוד אי אפשר לדעת.
אבל פלופ לא נמצא באפשרויות.

john
john
20/06/2017 16:37:29
הגב ל  Tragic Bronson

לונזו בול ימדד בשני מדדים:
1. מאזן הלייקרס
2. האם השחקנים סביבו הפכו לטובים יותר. דיאנג'לו ואינגרם במיוחד

אם לונזו מסיים עם 8 נק 8 אסיסטים ו6 ריבאונדים הוא כישלון או באסט? אף קבוצה לא מביאה אותו בשביל לזרוק 20 זריקות בעונת הרוקי שלו. הדאגה היחידה שלי איתו זו הגנתית וגם שם הוא קצת מאחורי האחרים בפיתוח הגוף מבוגר שלו. אני חושב שהריצפה שלו לא רעה גם אם לא יעמוד בהייפ. ההגנה שלו כן מדאיגה אבל שוב הוא קודם ימדד במה שהזכרתי

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 16:40:04
הגב ל  john

אני מאד משתדל להעלים את כל הרעש רקע, ולדעתי הוא הולך להיות שחקן נהדר (בשביל הרפרנס האחרון שהייתה לי תחושה כזו חזקה לגביו הייה MKG).

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 16:42:56

גם ביל סימונס היה מתומכיו הגדולים.
(זו מחמאה או השמצה???)

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 16:43:45
הגב ל  גיא הרשע

השמצה …..

john
john
20/06/2017 18:18:33

comparing apples to Donald Trump

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 18:19:54
הגב ל  john

אצל שניהם זה עלול להיות לא נעים כשמגיעים לגרעין.

הייט אשברי
הייט אשברי
20/06/2017 14:49:32

1. מי שמחפש את "האמת" ב-NBA , שיחפש אצל פול פירס.
2. כשאני קורא את המאמר , אני מבין שהגיעה עונת המלפפונים .

דדי
דדי
20/06/2017 15:10:34

אייי מנחם אתה חמוד.
לא ממש מבין מימינך ומשמאלך בחוקי הליגה, אבל חמוד.
יאללה בלגן.
ואנחנו עדיין ביוני…
איזה אופסיזן.

שמעון
שמעון
20/06/2017 15:11:31

את האמת?
עדיף לקליבלנד לשלוח את לברון בטרייד ולקבל עליו כמה שיותר.

בכל מקרה הוא עוזב שנה הבאה. עדיף למקסם מיידית את הערך שלו

יהיה מעניין לראות אם גילברט למד את הלקח מהסיבוב הראשון של לברון.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 15:16:39
הגב ל  שמעון

אי אפשר "לשלוח" את לברון לשום מקום.
יש לו no trade clause.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
20/06/2017 15:14:21

מבחינת יוטה, אני חושב שהם לא צריכים לעשות יותר מדי שינויים – סנטר מחליף ושדרוג בעמדת הפאוור פורוורד (אפילו טאג' גיבסון במקום דריק פייבורס) יחד עם עוד בגרות בשנה יכולים להספיק לעוד עונה אחלה לגמרי

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 15:17:25

השמועות הן שהם מאוד רוצים את איגודאלה.

מלובני
מלובני
20/06/2017 15:17:50

ומה נותן לעשות אחלה עונה ?

john
john
20/06/2017 16:42:23
הגב ל  מלובני

הרבה מאוד… 30 קבוצות ואליפות אחת כל שנה. אליפות או באסט היא שיטה מבאסת. כשיש הזדמנות אז סבבה. אם אין אז הכל טוב. שכל קבוצה תשאף למקסם את עצמה ושהטוב ינצח. אתה באמת רוצה ש 24 קבוצות יעשו process עוד 3 קצת ינסו והשאר יהיו all in?

אני נהנתי מהרבה קבוצות לאורך השנים שאף אחד לא סימן אותם כטוענות לכתר.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 16:44:38
הגב ל  john

+ גדול!

הקבוצה שהכי אהבתי הייתה הסאנס של KJ והורנאסק.

john
john
20/06/2017 18:20:57
הגב ל  john

סקרמנטו 2001

שארלוט של 93

יוסי
יוסי
20/06/2017 15:58:37

מה אומרים על טרייד:
קליבלנד קוזינס
פליקנס גורג
יוטה לאב
אינדיאנה אקסום פאברוס ובחירת סיבוב ראשון

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 16:14:12
הגב ל  יוסי

מכל הטריידים הדמיוניים שצמחו תחת כל פוסט רענן,
זה המוצלח ביותר.

הפליקנס מחליפים שחוזה של שנה אחת, בחוזה של שנה אחת.
אבל עם ג'ורג', יש להם סיכוי טוב יותר להצליח.
נשמע כמו הימור הגיוני.

יוטה מקבלים תחליף הייוורד בזול. כזה שכבר חתום על חוזה ארוך.
הגיוני +

אינדיאנה מקבלים די הרבה עבור שחקן שעוזב.
הגיוני ++

והקאבס, הם מקבלים סיכוי.
יש אלמנט של הימור לאור החוזה הנגמר של קאזינס, ולאור היסטוריית האופי שלו.
אבל הוא נותן לקאבס משהו שאין לגולדן סטייט –
נוכחות בצבע.
גם בהגנה, גם בהתקפה.
הימור יותר מסביר.

אחלה תרחיש!

john
john
20/06/2017 17:01:42
הגב ל  גיא הרשע

על הנייר נהדר אבל לא מסכים עם הניתוח של מלומדי ה'רשע'….

קאזינס לקאבס.

1. קאזינס לא ריבאונדר טוב בהרבה מלאב. אם בכלל. חסר ניסיון בפלייאוף. כבד מלאב בחילופים בפיק אנד רול וגם המשחק עם הגב לסל נחמד אבל מעולם לא חווה אותה תוך כדי שמירות פלייאוף. שם ממוצעים מפחידים אך כמו לאב של מיניסוטה לא היה אפקטיבי לעמדה שלו (אני יודע שהקליעה משלוש שיפרה את שניהם). והכי חשוב יוסיף דרמה ויהפוך בפלייאוף למטרה קלה ליריב להוציא אותו מריכוז ולעשות שטויות. שלא לדבר על הירידה שלו להגנה שתכפיל את הסיכוי לפאסט ברייקים. אם זה טרייד של פאק איט נזרוק את העתיד לפח ואין לנו מה להפסיד בסדר. אבל מצד שני הוא לא מעגן את ההגנה של הקאבס במצ' אפ עם הווריורס ולא מאפשר ללברון מנוחה כאשר היריבה בעצם תהפוך לסקרמנטו קינגס.

2. ג'ורג' בפליקנס זה חלום. העניין הוא שאם את קאזינס עוד היה סיכוי להחתים להערכת חוזה אם הניסוי הולך טוב. את ג'ורג' תאבד בכל מקרה שלא יהיה. הוא רוצה ללייקרס או אליפות. או שניהם יום אחד. גם אם יקלע בצרורות וניו אורלינס תצא בסיבוב השני.

3. יוטה מרוויחה. סוף פסוק.

4. אינדיאנה – פייבורס זה בדיוק הסגנון שהם ברחו ממנו. אקסום עדיין בעל סיכוי להתפתח. סיכוי סביר לא יותר. הבחירה של יוטה תהיה בן 15-24. הדראפט שנה הבאה נראה על פניו top heavy. לא בטוח שיהיו מספיק אוצרות בטווח הזה. על ג'ורג' בוודאות הם יכולים לקבל יותר.

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 17:15:16
הגב ל  גיא הרשע

על נקודות 2 ו-4 אין לנו באמת ויכוח.

נקודה אחת היא המעניינת.

לא ראינו אף פעם את קאזינס בקבוצה בה הוא לא מס' 1,
או בקבוצה בה הוא יכול לקבל מבטים פנויים כמו שהוא יכול לקבל בקאבס.

כרגע הוא מגרד את ה-50% אפקטיבי.
לצד קיירי ולברון?
אני בהחלט רואה אותו מטפס ל-55% עד 60% אפקטיבי.

בנוסף, בריבאונד, כאשר הוא מחליט ש-"יש לו את זה", אז "יש לו את זה!"
זה שחקן שכבר הגיע בעברו לכמעט 5 רב' התקפה למשחק.

אני מדמיין אותו משחק בעמדה 5, ואת לברון ב-4.
זו יכולה להיות התקפה מפוארת.

זו גם יכול להיות כישלון מפואר לא פחות…

דרך אגב, בעיקר אהבתי את החשיבה מחוץ לקופה מצדו של יוסי, ללא בריחה למחוזות הפנטזיה.

john
john
20/06/2017 17:36:27
הגב ל  גיא הרשע

1. בתיאור הראשוון תיארת את קווין לאב של מיניסוטה. כמעט אחד לאחד.

2. נכון הוא ישחק 5. לברון לא ישחק 4. הוא לא הסכים מאז ימיו במיאמי ובטח שלא יסכים עכשיו.

אכן חשיבה יפה של יוסי רק שהוא נשאר בסוף עם אינדיאנה עם חבילת בוטנים… אבל שאפו על הניסיון. כולה נתתי את דעתי. אם באמת הייתי שווה משהו כgm הייתי נותן את חיי המקצועיים בשביל חוזה אחד של כזה

יוסל'ה שוחמכר
יוסל'ה שוחמכר
20/06/2017 17:51:45
הגב ל  john

אני לא רואה סרט לפיו לברון מסכים לקבל את התינוק המגודל הזה. השעון שלו מתקתק והוא במרדף אחר עוד טבעות, אין לו זמן לבייביסיטינג.
נכון שהיו דברים מעולם (רודמן, מד מקס ואפילו ג'יי אר בקאבס) אבל הבוגי הזה נראה לי חסר תקנה.

יאיר
יאיר
20/06/2017 16:00:22

מנחם, אני מופתע שאתה נוסע להתבודדות באפלצים בחיפוש אחר האמת כשיש לך באתר מגיב כמו ישראל קרמר שיודע את האמת כולה…

אבל אם נהיה רציניים אז האמת היא שאין דבר כזה אמת. יש רק מיליון נרטיביים מתוכם כמה שתופסים יותר

נתן גולד
נתן גולד
20/06/2017 17:23:30
הגב ל  יאיר

בטח שיש אמת זה שאנחנו כבני אדם לא יודעים אותה זה לא אומר שהיא לא קיימת.

Ish
Ish
20/06/2017 19:49:00
הגב ל  נתן גולד

אמת קיימת רק בתלות קונטקסט. אמת קיימת תאורטית ללא קונטקסט זה סתם מושג חסר משמעות

נתן גולד
נתן גולד
21/06/2017 6:41:05
הגב ל  Ish

כשעץ נופל ביער ואף אחד לא מקשיב האם הוא השמיע רעש?
האמת היא מוחלטת וקיימת לא משנה איך בני האדם תופסים אותה. חוקי ניוטון היו קיימים לפני שניוטון גילה אותם וכו' אלוהים קיים או לא זו שאלה עם תשובה אמיתית אחת ויחידה.

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 16:00:45

אני מודיע מראש שאנחנו חייבים שתהיה לנו לפחות כתבה ביום להעביר בה דיונים על ענייני דיומא. בעיקר כשהפגרה נפתחה כך.
כמובן שאני סומך על המנהלים באתר על כך.

רק אציין לגביי הטרייד של בוסטון – מצחיק אותי איך לרוב אנשים מנסים להכריע מי מפסיד ומי מנצח בכל עסקה.
ייתכן גם מאוד ששני הצדדים יצאו מנצחים. וכמובן אסור לשכוח עוד שני סעיפים חשובים –
1. הסתכלות על טווח קצר: אנשים עושים השוואה לא נכונה בעיניי, כי בעיקרון זה לא מאצ'אפ של פולץ מול ג'קסון או טייטום (מי שהסלטיקס יבחרו), אלא פולץ נגד הבחירה השנה + גם זאת של שנה הבאה (או ב-2019).
2. חשוב להבין גם שמהרגע שפולץ יגיע לפילי, ה-"גורל" שלו השתנה. אנשים כבר קובעים מראש שבפילי הוא יהיה כוכב וסטאר ושוכחים גם לציין שההתפתחות שלו בפילי לא תהיה זהה להתפתחות שהוא היה עלול לחוות בבוסטון. אני דווקא מאמין שלא עם כולם זה עובד, אבל יש רוקיז שדווקא מתעלים בסביבה ווטרנית וקונטנדרית כזאת. לפי הבנתי מהדיוטי המהימנים שיצאו על המהלך, הקבוצה בחנה את השחקן שהם צפויים לבחור בבחירה ה-3 ואת פולץ כבר המון חודשים והם חשו שלפולץ סביבה תחרותית ושאפתנית כמו שלהם דווקא תפגום בפתיחת הקריירה של פולץ ואולי תשפיע גם על שטץאר הקריירה שלו. נוסף על כך, הם חשו שלא מדובר השחקן עם אופי של ווינר. את טענה זאת אותם דיווחים מדעיים על כך שהוא בחר ללכת דווקא לוושינגטון, מכללה לא מוצלחת במיוחד, כאשר היו לו הצעות ממכללות בחירות כמו דיוק וקנזס. ובנוסף לכך, הוא ניצח רק 9 משחקים עם וושינגטון ולמרות שהוא היה מוקף בסגל כושל ביותר עם בעיות באסטרטגיה ההגנתית שמשפיעות על הקבוצה כבר מס' עונות, עדיין מצופה ליותר משחקן שמיועד לבחירה הראשונה. נאמר שציפו ממנו ליותר קילר אינסטינקט ולא ראו זאת מספיק.

בסופו של יום, הכל זה השערות ואין לדעת אם אותם חששות בכלל יתורגמו ל-NBA, אבל מה שכן אני חושב הוא שלא ניתן לעשות את ההשוואות שרבים עושים מבלי להתייחס לאותם 2 סעיפים. ובעיקר לא כשאותם שחקנים אפילו לא שיחקו דקה בליגה ורוד האנשים בכלל לא ראו אותם משחקים בעצמם ומשעינים את דעתם על סמך דעות של אחרים (שגם לא בהכרח צפו בו יותר מדי, אם בכלל – וזה דבר שאנליטים רבים בתקשורת הודו בכך).

ולגביי אוהדי סלטיקס רבים שמאוכזבים מהטרייד – חברים, תתעוררו!
הטרייד עם הנטס היה אחד הניסים הגדולים של המועדון. זה טרייד שהצ רה בה הסלטיקס ניצחו בו אולי לא יחזור מעולם בליגה. בהחלט לא השנים הקרובות, כאשר ההשפעה שלו עדיין מרחפת על הליגה.
הטריידים בד"כ לא מנצחים כמו באותו טרייד וצריך להבין שזה סיכון תמיד. ההרגשה צפויים להיות אמביוולנטית כמו שרבים חשים כעת. אבל…מה שלא יהיה, אנשים צריכים לחכות עם ההכרעות שלהם, הדיכאון שלהם מכך או הביקורות הנוקבות ביתר שאת.

יניב
יניב
20/06/2017 16:08:46
הגב ל  יונתן .S.

ברור שהכל נמדד לפי הרגע.הרי לא היה בן אדם בעולם שחשב בזמנו שממפיס יצאו מורווחים מהטרייד עם הלייקרס על פאו גאסול.אין מה לעשות אנחנו מודדים לפי התוצאות עכשיו ולא מה יהיה בעתיד.
קח לדוגמא את הטרייד של קאזיניס זה טרייד גרוע כי על שחקן ברמה שלח קאזיניס הם בטוח היו יכולים לקבל יותר ,אבל מה עוד כמה שנים תגלה שסקרמנטו הבריקו בבחירת דראפט שיצאה להם מהטרייד והביאו כוכב.אז בטווח הארוך הם אולי יריוויחו אבל בטווח הקצר ומה שהם יכלו לקבל אז הם הפסידו.
לגבי בוסטון אז במידה ופולץ יהפוך לכוכב שכולם חושבים שהוא יכול זה יהיה לרעתו של איינג' איך שלא תהפוך את זה(אלא אם ג'קסון יאפיל עליו)

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
20/06/2017 16:28:34
הגב ל  יונתן .S.

לי יש נרוויח בטוח בעסקה וזה פולץ. איך אפשר להתפתח כשיש לידך את תומאס עם חוזה אפשרי של 40 מליון לשנה (מה יושיבו אותו בספסל?)
שני ותיקים כמו סמארט ורוזייר.
היה סיכוי גבוה שהוא יגיע לאן שסמארט נמצא עכשיו.
גקסון ובול לא הסכימו לבוא למבחנים לבוסטון. רוקי בבחירות 1-5 רוצה שפע דקות משחק ולא להיות נער עידוד מהספסל.
אגב סמארט נדפק חזק מההגעה שלו לבוסטון.

john
john
20/06/2017 17:27:33
הגב ל  יונתן .S.

איבדת אותי בנושא של פולטס הווינר. mvp של אליפות העולם בנבחרת ארה"ב. שחקן שבשנתיים בנה ארסנל של מובס שלוקח לכוכבים 10 שנים לפתח. כאילו ג'יילן בראון (קאל) ואייזיה (אונ וושינגטון. כן אותה מכללה של פולטס) הגיעו מתרבות של וינרים.

קילר אינסטינקט? ראית את תחילת העונה שלו? הוא שיחק אחד על חמש עם שמירות כפולות ומשלושות ושם לא מעט משחקים של 30 נקודות באחוזים טובים. בתכלס שחקן שגדל בעוני מוחלט וחייב להאכיל פיות מהר הוא מטומטם אם הוא רץ למכללה בה ישחק בחינם 30-40 משחקים ויסתכן בפציעה קשה כשבכל מקרה הוא יבחר גבוה.

לונזו גדל עם כפית זהב בפה כלכלית. ג'קסון עם אמא ששירתה בנייבי ומשפחה גדולה ותומכת. טייטום אמנם חווה סיפור קשה בילדות עם אם חד הורית. אבל האם המופלאה הזאת הלכה ללמוד משפטים ונתנה לטייטום חיים נטולי דאגות. דיארון פוקס גדל כגיימר וגיק גאה במשפחת פרוורים נהדרת. מונק ממשפחה של אתלטים מבוססת.

אז מרקל לא רצה את קנטאקי ולא התאבד על הפרקט לפני התשלום הראשון. ממש לוזר….

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 19:17:39
הגב ל  john

ג'ון, גם אני חושב כמוך לגביי פולץ. אם אתה זוכר, אני שיבחתי את השחקן כאן רבות. איני משנה את דעתי על יומיים.
רשמתי את מה שהסלטיקס טוענים שהם ראו והעלתי את זה כאן כדי שאנשים יכירו זאת ויתנו את תשומת הלב על כך.

וליניב – אני מבין את דברייך, אבל שוב – אני מאמין בחשיבה רציונלית ומבוקרת ולכן אני לא רואה סיבה טובה לתת ביקורת ישר על המקום על כל דבר שאיני מסכים איתו. נדרש זמן בשביל להעריך נכונה את המהלך. אם אנשים בוחרים בכל זאת לתת ישר ביקורת, שיבושם להם. גם אני כרגע לא אוהב את המהלך. אבל אני מחכה לראות מה ייצא בסוף ממנו.
ולטעמי גם אם פולץ ייצא כוכב, אני שוב חוזר ואומר – מהרגע שרגלו דורכת בפילי, הוא לא יהיה מה שהוא אמור היה להיות בבוסטון מבחינת מסלול הפיתוח שלו. וגם אם נשים זאת בצד, אם שני השחקנים של בוסטון מהבחירות השתלמו ולפחות אחד מהם יהיה כוכב, העסקה כנראה הייתה משתלמת.

נצטרך לחכות ולראות מה יהיה.

רפי
רפי
20/06/2017 19:54:39
הגב ל  יונתן .S.

כדאי לך לשמוע את הפודקאסט של ביל סימונס . אחרי שעה הוא מעלה את אבא שלו אוהד סלטיקס שרוף לראיון-מומלץ.
את המהלך שאיינג הוציא לפועל אין הרבה מנהלים שמסוגלים להעביר מהלך כזה. מול דעת הקהל. בהיטוריה של הליגה יש 6 פעמים שהבחירה הראשונה נשלחה בטרייד ב40 שנים האחרונות השצקן שעבר הפך לכוכב מינימום עם 2 הופעות אולסטאר.
פילי ובוסטון לקחו הימור כל אחת מסיבותיה ורק הזמן שיחלוף יגיד מי צדק ומי נפל…..

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 20:06:37
הגב ל  רפי

איפה הפודקאסט הזה? ב-RINGER?

trusttheprocess
trusttheprocess
20/06/2017 23:50:09
הגב ל  יונתן .S.

הסיבה שפאלץ הלך לוושינגטון זה כי הוא בחור נאמן ואמיתי שלא שוכח מי היה איתו בזמנים הקשים.
בשנתו השנייה של פאלץ בתיכון כשאף קולג' לא הסתכל עליו וושינגטון היו היחידים שבאו אליו והציעו לו מלגה והוא לא שכח את זה , פתאום בשנה האחרונה שלו בתיכון כשהוא התפוצץ למעלה הוא קיבל התעות מרוב הקולג'ים הגדולים אבל פאלץ אמר להם שיכלו לחפש והוא נשאר עם מי שהאמין בו מהתחלה.

MJ234523
MJ234523
20/06/2017 16:33:23

מנחם , מעורב מעולה.

בהצלחה.

נ.ב. קצת תמוה איך בתור יהודי אתה אמור ללכת "לחפש" אמת?…….

דדי
דדי
20/06/2017 16:36:34
הגב ל  MJ234523

במיוחד בתור יהודי עם חשיפה לתגובות שלי.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 16:38:24
הגב ל  דדי

מכל התסביכים פה באתר (ואלוהים יודע שיש בלי סוף), שלך הוא ללא ספק המוצלח ביותר.

דדי
דדי
20/06/2017 17:18:06

אני באמת יודע שיש בלי סוף.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 17:25:59
הגב ל  דדי

ידעתי שיש על מי לסמוך.

דדי
דדי
20/06/2017 17:46:46
הגב ל  דדי

זה נראה לך מקרי שהתרגום של השם שלי (השם המפורש אפשר להגיד) הוא "אבא" ?

Dan
Dan
20/06/2017 17:41:11
הגב ל  דדי

Comment of the year!

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 1:12:45
הגב ל  Dan

10כפול 🙂 ענק לדדי עידו גילרי הרגתם אותי, צודק דן.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 1:15:57

ל mjש מבין שצחקת, במקרה ולא אז כן יש מה לחפש גם ליהודים
ןלכל אחד

מיקי
מיקי
21/06/2017 6:43:02
הגב ל  Dan

+1000

עומר
עומר
20/06/2017 20:15:19
הגב ל  דדי

חחח גדול

יאיר
יאיר
20/06/2017 16:57:31
הגב ל  MJ234523

גם אם נניח לרגע שהיהדות היא האמת (הנחה שיש לי כמה סיבות לתהות לגביה), איזה וריאציה של היהדות היא האמת? הליטאים? החסידים? הסרוגים? יהדות זה לא איזה דבר אחד ברור

daniel
daniel
20/06/2017 17:19:21
הגב ל  יאיר

כמובן שהחסידונים
כל היתר זה סתם בלוף!

john
john
20/06/2017 17:32:37
הגב ל  יאיר

הגירסה הנכונה היא זו שתשרוד ותעביר את המסורת. בעולם פוסט מודרני אין אמת. אם ישו היה יורד מהשמים והולך על מים היו אומרים שהתמונה מבויימת ושהCIA עומד מאחרי זה. לתיעוד ביסוס ואמת יש 0 משמעות. לכוח עוצמה ושבטיות (גזע תרבות חברה) יש. בסוף אנחנו לא יותר משימפנזות מוכשרות שיודעות לשתף פעולה מספיק טוב על מנת לחרב אחד את השני ואת העולם

מלובני
מלובני
20/06/2017 17:35:59
הגב ל  john

בנימה אופטימית זו

john
john
20/06/2017 17:38:09
הגב ל  מלובני

תכלס

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 1:19:06
הגב ל  מלובני

10+ ליאיר וג'ון, מחייך ומרחיב את אופקי בו זמנית איתכם
חכם מה שאמרתם.
גם למלובני ועומר

Dalzred
Dalzred
20/06/2017 17:41:28

לא יודע למה, אבל פולץ לא הרשים אותי(לא עקבתי כל השנה או משהו, נטו מלראות את ההילטים שלו, סרטון שאמור להציג אותו בתור טוב יותר ממה שהוא) הוא היה נראה לי לא אקפלוסובי מספיק ושחסר לו הסטאר קוולטי, הוא היה נראה כמו רול פלייר פסיכי, אבל לא כמו שחקן שיהפוך להיות מנהיג(סטייל מה שאנדרה איגודלה עשה מעצמו, או שיגמור בתור כוכב בקבוצה בינונית) דווקא ג'קסון ובול נראו לי הרבה יותר כוכבים. אין לי מושג איפה לשים את הנקודה בדיוק, אבל משו בו היה נראה לי מאוד בסיסי לעומתם שהיו נראים הרבה יותר פלאשים (כמובן שיסודות זה חשוב מאוד, אבל בשביל להיות כוכב ברמה הגבוהה ביותר אתה צריך יותר מאשר יסודות, בכל זאת טים דאנקן יש רק אחד וקשה לי להאמין שיהיה עוד שחקן שלא יהיה בכלל פלאשי ועדיין יצליח להיות סופרטאר ככה.)

דדי
דדי
20/06/2017 18:36:37

אוי ניו יורק ניו יורק.

עידו גילרי
עידו גילרי
20/06/2017 18:37:33
הגב ל  דדי

זה רק דיבורים לא?

עידן
עידן
20/06/2017 18:46:40
הגב ל  דדי

הם שוברים כל פעם שיא חדש של טמטום

דדי
דדי
20/06/2017 18:40:41

אף אחד מהקבוצה לא היה איתו בקשר מאז סוף העונה כשהוא עזב בעצבים ???
משהו לא שפוי קורה שם.

I עידו גילרי
I עידו גילרי
20/06/2017 18:42:10
הגב ל  דדי

טוב, זה לא חדש.

דובי
דובי
20/06/2017 19:23:41
הגב ל  דדי

זה התחיל לטפטף לפני חצי שנה, ומאז מתגבר. כמו שג'קסון סימן לכרמלו את הדרך החוצה במשך שנתיים, לא הייתה אמירה מרחיקה, מבאסת, מדכאת, מטומטמת שלא יצאה ממשרדי הניקס בנוגע לשחקן היחיד ששווה משהו בקבוצה

שימחה ריף
שימחה ריף
20/06/2017 18:45:55

מה קרה

עידן
עידן
20/06/2017 18:50:50

הניקס לא החליפו מילה עם פורזינגיס מאז סיום העונה ועכשיו יש שמועות שהם שומעים הצעות מקבוצות אחרות בשביל טרייד עליו

דדי
דדי
20/06/2017 18:52:35
הגב ל  עידן

אם לבוסטון עוד היתה את הבחירה הראשונה, הטרייד כבר בטח היה קורה…

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 19:19:33
הגב ל  דדי

דדי, אל תזלזל בהתנהלות חסרת הפשר של JAX…

שימחה ריף
שימחה ריף
20/06/2017 18:52:16

טוב אם פיל גקסון עושה טרייד על פורזינגיס כל הלגאסי שלו שווה לתחת

עידן
עידן
20/06/2017 18:53:45

איינג חייב ללכת על פורזינגיס.שישחרר קצת בחירות דראפט.השכר של פורזינגיס ננוך בגלל שזה החוזה הראשון שלוץשישחחרר כמה בחירות דראפט.חמישייה של

תומאס
בראדלי
הייורד
פורזינגיס
הורפורד

שימחה ריף
שימחה ריף
20/06/2017 18:58:50

הבחירות דראפטו שקיבלו מפילי
פלוס קראודר בראון סמארט
ושבוסטון ייקחו את החוזה של נואה

עידן
עידן
20/06/2017 19:06:55

2 בחירות דראפט פלוס קראודר רוזייר וטיילר זלר זה יספיק?

שימחה ריף
שימחה ריף
20/06/2017 19:10:28
הגב ל  עידן

לדעתי ממש לא אבל לך תדע עם הליצן הראשי קולונל הרלנד סנדרס

דובי
דובי
20/06/2017 19:17:53

בא לי לבכות

דובי
דובי
20/06/2017 19:20:17
הגב ל  דובי

האם זה האוורסט של ניהול גרוע?
כן. אני מאמין שכן.

Ish
Ish
20/06/2017 20:02:11
הגב ל  דובי

לא. בילי קינג.

דובי
דובי
20/06/2017 20:06:31
הגב ל  Ish

אכן אילן גבוה להיתלות עליו.
מצד שני, אם יש לו שני ענפים חסונים ופנויים יש לי צמד הצעות

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 19:23:15
הגב ל  דובי

לאורי מרקאנן במקום פורזינגיס נשמע לך סבבה?
כי כרגע זה השחקן שפיל שוקל במידה וכריס עובר

דובי
דובי
20/06/2017 19:25:22
הגב ל  יונתן .S.

כן, זה באמת מאוד קשור, המחט הלטבית לתחת שאולי יגיע במקום השמיני.
אין שום הסבר בעולם להתנהלות של הנהלת הניקס בשנה האחרונה שמתבסס על תהליכי חשיבה רציונליים.

עידן
עידן
20/06/2017 19:25:10

FWIW regarding the Kristaps Porzingis stories, the Knicks love Kansas' Josh Jackson, as Ramona Shelburne said. Sources say that some in the organization have Jackson as the top ranked prospect in the draft.

דובי
דובי
20/06/2017 19:26:26
הגב ל  עידן

הכי טוב חתול בשק עם חלב על השפתיים במקום פורזינגיס

מלובני
מלובני
20/06/2017 19:33:48
הגב ל  דובי

מגיע לך מדליה על הסבל שהניקס מעמידים אותך דובי

שימחה ריף
שימחה ריף
20/06/2017 19:38:12

פיל גקסון זה סוכן סמוי של גני בס.

עידן
עידן
20/06/2017 19:45:26

עם הניהול של פיל גקסון אני לא אתפלא עם בנוסף לפורזינגיס דני איינג יצליח להוציא עוד בחירות דראפט לשנים הבאות.זה נשמע לא הגיוני אבל אין דבר כזה לא הגיוני כשזה נוגע לניקס

עידן
עידן
20/06/2017 19:47:19

Knicks' Phil Jackson met with Lauri Markannen recently, sources confirm. Markannen plays the same position as Kristaps Porzingis so it would be strange for the Knicks to select Markannen if they have Porzingis on the roster. The Knicks have taken calls from teams interested in trading Kristaps Porzingis in recent days, per sources. Jackson's meeting with Markannen was first reported by The Vertical.

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 19:49:39

שאלה – מה הסיכוי שהליגה תטיל וטו על המהלכים של ג'קסון ותדיח אותו ואת דולאן כבר מהליגה?

אני לא מבין איך הליגה מקבלת את זה שהמועדון הנמצא במרקט הכי גדול וחשוב במדינה מתפקד כמו הדחליל חסר המוח.

אם פורזינגיס עובר קבוצה אני אהיה בהלם ואפילו לי, בתור אוהד הסלטיקס, יכאב לי במעט. עד כדי כך כבר כואב על המועדון הזה, שלראות בו את המאמן מהגדולים בהיסטוריה נראה מביך ברמת בילי קינג וקצת גורם לך להיות בהלם עצוב בכל פעם מחדש.

דובי
דובי
20/06/2017 20:02:37
הגב ל  יונתן .S.

חבל שאי אפשר לפסול מהלכים עקב חוסר שפיות

נירו
נירו
20/06/2017 19:57:29

הלב נשבר, פשוט אין מילים

דדי
דדי
20/06/2017 20:05:50
דובי
דובי
20/06/2017 20:07:15
הגב ל  דדי

בדיוק, פלוס שלוש עשרה חולדות רעבות

דדי
דדי
20/06/2017 20:10:50
הגב ל  דובי

לא יאומן, פיל עוד יציל את איינג' מעצמו.

דובי
דובי
20/06/2017 20:16:14
הגב ל  דדי

פורזינגיס…. הוא מוכן לוותר על פורזינגיס…

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 20:13:31
הגב ל  דדי

כבר מהכותרת המאמר שווה קריאה.

+1

עומר
עומר
20/06/2017 20:20:21

אם זה לא היה מwoj בחיים לא הייתי מאמין. זה לא נשמע הגיוני. להחליף איזה חלום בדראפט בשחקן שכבר הוכיח עליונות וכשרון בשנתיים הראשונות שלו. פורזינגיס הוא אבן פינה לכל מועדון, יכול להיות מספר 1 (אולי) או 2 בטוח, בקונטנדרית, הוא מיסמאץ אנושי מהלך. הוא צעיר מאוד, וביגמנים ושחקנים גבוהים כמוהו נהיים דומיננטים בטירוף שהם קצת מתבגרים, אפילו לנוביצקי לקח מלא זמן.

עומר
עומר
20/06/2017 20:20:22

אם זה לא היה מwoj בחיים לא הייתי מאמין. זה לא נשמע הגיוני. להחליף איזה חלום בדראפט בשחקן שכבר הוכיח עליונות וכשרון בשנתיים הראשונות שלו. פורזינגיס הוא אבן פינה לכל מועדון, יכול להיות מספר 1 (אולי) או 2 בטוח, בקונטנדרית, הוא מיסמאץ אנושי מהלך. הוא צעיר מאוד, וביגמנים ושחקנים גבוהים כמוהו נהיים דומיננטים בטירוף שהם קצת מתבגרים, אפילו לנוביצקי לקח מלא זמן.

עידן
עידן
20/06/2017 20:22:35

חבר של האשך מייקל רפפורט

https://twitter.com/barstoolsports/status/877210897231618048

דובי
דובי
20/06/2017 20:28:27
הגב ל  עידן

שיקרא לי כשהוא הולך

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/06/2017 21:28:34
הגב ל  עידן

חחח זה דובי מדבר מפיו
הם כולם אותו דבר האוהדי ניקס האלה

דובי
דובי
20/06/2017 20:27:24

הבעיה היא לא רק הנכונות להעביר את פורזינגיס. הבעיה היא התפיסה המעוותת של ג'קסון שמסרב להתייחס לכוכבים שלו כראוי. כרמלו עם יחס טוב ותחושה שהוא רצוי יכול היה להיות שווה בשבילנו פי כמה וכמה, ולהראות את הקבוצתיות שדובר עליה כל כך הרבה כשהיה בנבחרת.
ופורזינגיס… למה לא לתת לו תחושה שהוא רצוי, מוערך, אהוב, בסיס לתכניות עתידיות…? משהו?
הוא עצבני, הוא לא מגיע לפגישה, דבר איתו לעזאזל אתך! תרים טלפון… משהו!
אז אתם יודעים מה ג'קסון עשה במקום כל זה?
פיטר את ג'וש לונגסטאף, שהוא עוזר המאמן עם הקשר הכי טוב לפורזינגיס. ככה, מתנה לפגרה בשביל ביחד.
למות מהאידיוט המתנשא הזה. למות.

Smiley
Smiley
20/06/2017 21:18:32
הגב ל  דובי

גם כשכרמלו היה אהוב ומוערך בניקס הוא לא הביא אותם ליותר מדי.
השנים היחידות שכרמלו היה טוב ומועיל היו בדנבר עם מאמן שהיה סמכותי כלפיו (קארל) ועם מנהל משחק ומנהיג (בילאפס).

גיא הרשע
גיא הרשע
20/06/2017 20:29:15

הקונספירציה –
פיל ג'קסון הוא הסוכן של משפחת באס.
לא, הם לא יקבלו את פורזינגיס, או כלשהו נכס כדורסלני.
הם פשוט בדרך למכור בחסר מניות מהחברה של דולאן…

(צריך לכסות על ההפסדים מכך שהלייקרס חרא של קבוצה…)

דובי
דובי
20/06/2017 20:36:26
הגב ל  גיא הרשע

או שהוא באמת מנהל גרוע

נירו
נירו
20/06/2017 20:40:27

העונה נהרסה עוד לפני שהתחילה. תעירו אותי ב2022

לביא
לביא
20/06/2017 21:28:28
הגב ל  נירו

הדוק הכריז שאז הלייקרס חוזרים לרלוונטיות. אתה בטוח שאתה רוצה להתעורר אז?

דובי
דובי
20/06/2017 21:31:31
הגב ל  נירו

ברחה לך ספרה במאות

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 21:00:49

למי שלא יצא עדיין לראות את התגובות של סטיבן איי סמית' על השמועות בנוגע לפורזינגיס:

https://youtu.be/mG4K8mBFEZg

אני אישית צחקתי. אבל מייאוש כמובן..

עידן
עידן
20/06/2017 21:07:36
הגב ל  יונתן .S.

סטיבן איי סמית ,תמיד קורע אותי מצחוק.שנה הבאה 2 הקבוצות של ניו יורק עם המאזן הגרוע בליגה

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 21:12:06
הגב ל  עידן

אחלה "תחרות" תהיה ביניהם….והכל בחסות מנג'רים שבמזל לא התנקשו בהם עד כה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/06/2017 21:42:09
הגב ל  יונתן .S.

גדול

עגל
עגל
20/06/2017 22:33:54
הגב ל  יונתן .S.

זה באמת קטע גדול

עידן
עידן
20/06/2017 21:21:49
הגב ל  דדי

זה כנראה יהיה לקליפרס עם גרי ווסט בקיץ הבא.מעניין אותי עכשיו המהלכים של הקליפרס בפרי אייגנסי הנוכחי עם פול וגריפין

דדי
דדי
20/06/2017 22:00:44
הגב ל  עידן

הקליפרס זה לא לוס אנג'לס.

גל אל איי
גל אל איי
20/06/2017 22:28:07
הגב ל  דדי

תודה על ההסבר לרפי ההבנה כאן, דדי. הקליפס היו ותמיד יישארו ילדי הכאפות של העיר. עשו לא מזמן דירוג פופולריות והם במקום השישי או השביעי, אפילו אחרי הגלאקסי, אולי באותו לבל של הספארקס. קארמה איז איי ביץ׳

עידן
עידן
20/06/2017 22:31:15
הגב ל  גל אל איי

חח אני בעד הלייקרס פשוט נפוצו ידיעות בעיקר בתקשורת הישראלית על הקליפרס.בכל מקרה שנה זה הרבה זמן בשביל לדעת מה יהיה

לביא
לביא
20/06/2017 21:20:25

אני כנראה לעולם לא אבין איך הנהלת קבוצה בNBA עובדת.

אם, ואם פיל ג'קסון עושה דבר כזה תושבי ניו יורק צריכים לעלות עם לפידים על הדירה שלו.

בבקשה בבקשה, שמישהו יציע בדל הגיון ברעיון הזה, בדל, לא יותר, משהו קטן, שביב. משהו.

לביא
לביא
20/06/2017 21:23:21
הגב ל  לביא

דובי,
דדי,
גיא,
יונתן,
עדו,
כל אחד אחר.

אנא, עזרה פה.

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 22:24:18
הגב ל  לביא

ממני לא תגיע הישועה הפעם.

ההיגיון היחיד שעובר לי בראש כרגע הוא דווקא עניין בכלל לא מקצועי – JAX פשוט עושה הכל כדי להיות מפוטר ולקבל את הכסף שלו. דולאן בינתיים לא זז, כי הוא בטח לא רוצה לשלם לעוד GM במקביל לג'קסון, כי גם ככה המשכורת שלו לבד מוגזמת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/06/2017 21:22:33

יש לי! פורזינגיס לספרס תמורת למארשה !!!

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
20/06/2017 21:24:57

קרמר, תן איזה מילה לחבר הדימיוני שלך כדי שזה יקרה

לביא
לביא
20/06/2017 21:25:54

איפה אלוהים היה בניו יורק,
המשבר התאולוגי הגדול הבא.

דדי
דדי
20/06/2017 22:02:03

אני וקרמר לא חברים.

שלום שלום מקסימום.

דורון
דורון
20/06/2017 23:15:25
הגב ל  דדי

נקרעתי שיא. לא יכול לעצור את החיוך 🙂

דובי
דובי
20/06/2017 21:50:12

צחוק צחוק, אבל א.סמית צודק בשני הדברים:
פיל ג'קסון עושה הכל כדי להיות מפוטר ולהמשיך לקבל את המשכורת השערורייתית שלו.
פיל ג'קסון חייב ללכת.

הבנאדם איבד את הקשר למציאות.

יניב
יניב
20/06/2017 21:55:43

תגידו אין מצב שגני מחליפה איתו מילה שיגיע לליקרס תמורת הבחירה שלנו

עידן
עידן
20/06/2017 21:58:39

League sources tell @RamonaShelburne and me: The Pacers and Lakers have engaged on Paul George trade talks in advance of Thursday's draft.

דדי
דדי
20/06/2017 22:04:09
הגב ל  עידן

הגיוני. הפייסרס יצטרכו להחליט את מי לבחור ב 28…

עידן
עידן
20/06/2017 22:10:35
הגב ל  דדי

שמח שהלייקרס הולכים על פול גורג עכשיו ולא מחכים לקיץ 2018.מי יודע מה יקרה עד אז[קליבלנד וכדומה]

the comedian
the comedian
20/06/2017 22:11:08

https://www.playbuzz.com/ta11jk10/6-20-2017-7-10-08-pm סקר אוהדי לייקרס מוזמנים להצביע

the comedian
the comedian
20/06/2017 22:11:24
הגב ל  the comedian

לא ללייקרים בלבד

אפלטון
אפלטון
20/06/2017 22:14:28

לפי זאק לואו אינדיאנה לא יגעו בחוזים הגרועים של הלייקרס.
יוסטון מוכנה להציע את אריק גורדון, 2 בחירות סיבוב ראשון וממלא שכר. מה שאינדיאנה יכולה להתפתות ולהסכים אם לא תקבל הצעה טובה יותר.
לקאבס אין ממש מה להציע לפי לואו

דורון משתגע מהמודט החדש מנחם
דורון משתגע מהמודט החדש מנחם
20/06/2017 22:16:04

וואוו, גייל ומנחם, איזה יופי, מדהים, עשית לי את היום.
מאד שמח בשבילכם על המדיטציה,
תחזור בן אדם אחר!

דורון משתגע מהמודט החדש מנחם
דורון משתגע מהמודט החדש מנחם
20/06/2017 22:18:16

מעורב מופלא (קיבלת מחמאות שזה אולי אחד הטובים)
וכל מי שמגיב בעצם אומר תודה בקטנה או בגדול.

עידן
עידן
20/06/2017 22:19:34

The Clippers, Rockets, Wizards and, yes, Cavs are among the teams that have also talked Paul George trades with Indiana, league sources say

דורון משתגע מהמודט החדש מנחם
דורון משתגע מהמודט החדש מנחם
20/06/2017 22:22:07

התגובות נהדרות, מלאות ידע כרימון, מצחיקות, ציניות,
(דדי בתפקיד אלוהי חשוב 🙂 )
מנחם נתן השראה לתגובות כיפיות ביותר.

דורון משתגע מהמודט החדש מנחם
דורון משתגע מהמודט החדש מנחם
20/06/2017 22:24:20

מי שהולך לעשות מדיטציה הקרמה שלו משתפרת
לעיתים עוד לפני שהוא מתחיל אפילו תקופת זמן לפני
(אפשר לראות את המעורבים האחרונים שממש ברמה גבוהה)

דורון ומלכודת המוות
דורון ומלכודת המוות
20/06/2017 22:31:25

אני מתנצל כמובן בפניכם חבריי ואחיי לאהבת הכדור
לברון מפטר את גריפין ומיתמם (גם עם בלאט הוא " לא ידע"
פיל ג'קסון מתחת לכל ביקורת, הבן אדם שכח את הורדת
האגו ואת המדיטציה ואת האנרגיות האינדיאניות שפעם
השתמש בהם לחבר בין אגואים ענקים מייקל פיפן רודמן קובי שאק
ורבים אחרים..
ועכשיו זרק לזבל את כל מה שלמד, ונפל במלכודת המוות של האגו.
הלך עליו. מאיגרא רמה לבירה עמיקתא,
הדראפט מעניין מאד
פול ג'ורג כריס פול לאב.. ועוד הפתעות ואני מדבר על מדיטציה

יונתן .S.
יונתן .S.
20/06/2017 22:33:18

סתם מעניין לדעת איך טרייד בין סקרמנטו לניקס יראה…

הקינגס מציעים לניקס את קאזינס (למרות שהוא כבר לא שם, הם פשוט שכחו..) תמורת נואה, הניקס מבקשים שלא יערבו שום שחקן בעסקה, מלבד פורזינגיס, אשר מוגדר כיחיד שניתן להעברה.
עקב כך, הקינגס פשוט מציעים להם 3 בחירות לא מוגנות כלל ואז הניקס מסכימים גם לתת את קוזמינסקאס.
בינתיים כשהם מנסים להשיג את משרדי הליגה (שמסננים אותם מרוב ייאוש, כי נמאס להם להסביר שוב למה הוטל עליהם איסור לבצע מהלכים אחת עם השנייה), ג'קסון מנסה לשכנע את דיבאץ לקחת בטרייד גם את צ'ארלס אוקלי, בטענה שהוא שחקן טוב ומרוב תשוקה למשחק הוא אפילו הורחק פעם אחת העונה מהאולם.

the comedian
the comedian
20/06/2017 22:40:54

פול ג'ורג חותם על חוזה מינימום והולך לוויריורס בתרגיל דיוויד ווסט

הפרעוש 10
הפרעוש 10
20/06/2017 22:46:41

שלום מנחם
איך אפשר ליצור איתך קשר

שאולן
שאולן
21/06/2017 4:42:24
הגב ל  הפרעוש 10

האימייל שלו
sefersheli@hotmail.com

דורון על מדיטציה
דורון על מדיטציה
20/06/2017 22:58:44

מקווה מאד שתתבונן במחשבות מנקודת מבט חיצונית למנחם.
מדיטציה משנה את החיים לטובה אלפי מונים.
שקט, ביטחון, מיקוד, אושר, אהבה פנימית אמיתית,
ובאמת אלפי דברים טובים אחרים,
כסף ומה שתרצו.

דקסטר
דקסטר
20/06/2017 23:10:29

והנה עוד הוכחה למה אי אפשר לדעת מה עומד לקרות ולא ניתן לתכנן מעבר לשנה הבאה.
אין ספק שצריך לחשוב על העתיד אבל לא מעבר לקווים כלליים, הליגה דינמית מדי.
פתאום במקום ג'וש ג'קסון איינג' עוד יוכל לקבל את פורזינגס..
בכל שנה יש כמה קוקואים שיעשו מהלך דפוק ומישהו צריך להיות מוכן לזה

דורון על מדיטציה
דורון על מדיטציה
20/06/2017 23:13:13

ובאמת מדיטציה מתאימה ומושלמת לאתאיסטים באמת.
גם למאמינים בכל דרך אחרת
להגונים ופושעים קאבסים וגולדנים בוסטון ולייקרים
אפילו לסם הינקי המיידוף של הספורט
תתפלאו מקבלים בשיוויון אוהדי פיניקיס ניו יורק ומיניסוטה
מוגזם אך אוהדי הסיקסרס מתקבלים בעין יפה.
משוגעים הח'ברה שמדריכים מדיטציה.

דורון
דורון
20/06/2017 23:14:04

שירשור באמת יפה מאד לכולכם 🙂

פינקי
פינקי
21/06/2017 0:15:18

יש דיבור שפאו גאסול מוותר על אופציית השחקן שלו (16 מיליון) לשנה הקרובה.
אלו חדשות מעולות לספרס.
מאוד מקווה שאיכשהו יצליחו להביא את דראגיץ' בכסף שיתפנה, תחליף מעולה לפרקר המזדקן.
מאוד מקווה שלא יתפתו להביא את כריס פול.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 0:25:11

אם זה מעניין את מישהו – ג'וש ג'קסון היה אמור להגיע היום לבצע workout פרטי לסלטיקס ולא הגיע בסוף. הסיבה לא ידועה, אך זאת כבר הפעם השנייה שזה קרה להם איתו. צ'אד פורד האנליסט מ-ESPN ,והכתב שמבקר באופן קבוע את בדראפט כל שנה לאותו ערוץ תקשורת, טוען שג'קסון יגיע ל-workout רק אם הוא יודע שהסלטיקס לא מעבירים את הבחירה בטרייד + שהוא האיש שלהם בבחירה 3.
ובלי קשר לאותן הברזות, ישנם דיווחים מתגברים שהסלטיקס צפויים לבחור דווקא את ג'ייסון טאטום.

מעניין…אני מדמיין בראש את איינג' מקבל שיחות מהניקס והבולס והוא טוען שהוא חושב שטאטום טוב יותר מבאטלא ופורזינגיס חח.
דני הזה נחש…אלוהים יודע מה הוא מתכנן, אבל יש לי תחושה שהוא מנסה להתנתק מהכאוס עכשיו ולא להכנס לקלחת. אולי כי הוא מעדיף כבר לבסס את הקבוצה לאט לאט על אותם שחקנים צעירים שיגיעו מהבחירות במהלך השנים. או שהוא מחכה לתקוף בזמן לא צפוי (מה שהוא עושה המון לאחרונה).
נצטרך לחכות ולראות מה התכנון. כרגע זה נראה כמו אותו scenario משנה שעברה – במקום טרייד על כוכב (באטלר), הוא יביא בחירה לא צפויה (שנה שעברה היה בראון, השנה אולי טייטום).

ואגב – אם מישהו לא שמע, קולנג'לו טוען שכבר שנה הוא ניסה להשיג מבוסטון את הבחירה של ברוקלין משנה הבאה ואינו מצליח לשכנע את ההנהלה בבוסטון. הוא גם טוען שכל עסקה איתם מרגישה לו קשה, בגלל שהם חכמים. ואז טען שבמילה ל-"חכמים", הוא מתכוון בכלל לעוזר מנג'ר, מייק זארן (באמת אחד האנשים החכמים בליגה ואחד שכבר מס' פעמים ניסו לחטוף אותו מבוסטון, אבל הוא טוען שהינו אוהד שרוף של הקבוצה ואני מאמין שהוא מקווה לרשת את איינג' בעוד מס' שנים).

דדי
דדי
21/06/2017 0:32:45
הגב ל  יונתן .S.

ג'קסון מתחמק מוורקאאוט בגלל שבאלה שהיו לו – למשל אצל הלייקרס – הוא אכזב גם ביכולת וגם במדידות הגובה.

דדי
דדי
21/06/2017 0:36:18
הגב ל  דדי

ההימור שלי הוא שאיינג' יבחר מישהו אחר בכלל. אולי אייזיק או קולינס.

הבן אדם כבר מצליח לעבוד על עצמו מרוב מניפולציות.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 0:53:09
הגב ל  דדי

מתאים לו לעשות את זה בסוף. ועוד אחרי שהוא אמר שהשחקן בבחירה 3 שהם רוצים לקחת הם היו לוקחים גם בבחירה הראשונה.

ולגביי ג'קסון – ייתכן ואתה צודק. מצד שני, התקשורת השתגעה לאחרונה ועל כל דיווח אחד, יוצא דיווח שסותר את הקודם. כבר קשה לדעת למי להאמין. וזה לא שהקבוצות משאירות אותנו בלי נושאים לדבר עליהם.

קודם הקאבס, עכשיו הניקס. עוד מעט סקרמנטו תבוא בקטע של
Hold my beer ואלוהים יודע שהם מסוגלים להתעלות על Jax וגילברט.

דדי
דדי
21/06/2017 0:34:24
הגב ל  יונתן .S.

זארן הוא המוח בבוסטון.
וגם כנראה האוהד הכי קנאי שלהם.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 0:48:46
הגב ל  דדי

גם אין ספק בעיניי.

גם אם אנשים חושבים שאיינג' "לא איתנו", זארן בהחלט מייצב את השורות שם.

דדי
דדי
21/06/2017 0:49:50
הגב ל  יונתן .S.

החבר העיתונאי שלי מכיר אותו טוב וסיפר לי עליו.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 0:55:57
הגב ל  דדי

מה חבר שלך מספר עליו?

אני מקווה שהוא יירש את איינג' בהקדם.
אני מאוד מעריך את איינג' על פועלו, אבל עושה רושם שזארן בעל מוח חריף והוא יותר מתוחכם ממנו ומרוב המנג'רים בליגה.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 1:02:43

עוד חדשות מהליגה חברים:

1 – דיווח מ-CSN Chicago גורס שהבולס כעת לא רק מקבלים שיחות על באטלר, אלא מציעים אותו למספר קבוצות.

אני מזכיר שזה אחרי שהם ישבו עם באטלר על התוכנית של ההנהלה לקראת שנים קדימה והוא היה חלק ממנה. אבל כמו שאנחנו מכירים את הארגון הזה, הוא מאוד דיכוטומי…פעם פורמן מנהל, פעם פקסון…איך אין לאנשים שם פיצול אישיות בגללם זה כנראה כי לשיקגו יש פסיכולוגים טובים.

2 – דיווח עצוב מבחינתי. מינסוטה הודיעה רשמית שהיא חתכה את ניקולה פקוביץ' מהסגל. זאת לאחר מס' שנים של פציעות גב וברכיים שצפויות גם לסיים את הקריירה שלו מוקדם מהצפוי.
חבל מאוד…אחד הביגמנים המאסיביים והמוכשרים שהיו לליגה. מצד שני, לא יצא לנו לראות אותו בהשתלטות הסטרץ' 4 על הליגה, אז זאת לשאר חידה מתסכלת לדעת איך היה הולך לו לצד טאונס או כגיבוי שלו.

BirdMan
BirdMan
21/06/2017 1:13:57

לייקרס מעבירים את מוזגוב ודיאנג'לו ראסל לברוקלין, בתמורה לברוק לופז והבחירה ה-27 בדראפט.

יואל
יואל
21/06/2017 1:18:01

חם לדדי ולאוהדי "הממ הממ"הלייקרס

טרייד!
הלייקרס מעבירים את מוזגוב ודיאנג'לו ראסל לברוקלין, בתמורה לברוק לופז והבחירה ה-27 בדראפט.

דקסטר
דקסטר
21/06/2017 1:19:36
הגב ל  יואל

טוב בדיוק באתי לישון מה אתם מפילים עלי פצצה כזאת??

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 1:25:01
הגב ל  דקסטר

דקסטר, העפתם את מוזגוב? תגיד תודה ולך לישון.

מה אכפת מראסל. ההנהלה לא עובדת עליכם בעיניים. הם יביאו רכז רציני יותר בדמות לונזו ונסגר הסיפור.

דקסטר
דקסטר
21/06/2017 1:29:24
הגב ל  יונתן .S.

ברור שאני אותר תודה
מגי'ק ופלינקה באו לעשות סדר. יש שריף חדש במערב תרתי משמע
הזהרתי את כל אוהדי הקבוצות שהלייקרס יעקפו את כולם בסיבוב.
הנה מכינים חבילה יפה עבור פול גורג' ולדעתי זה לא ייגמר שם.

רק באסה קצת על ראסל מקווה בשבילו שיצליח

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 1:34:33
הגב ל  דקסטר

כרגע בברוקלין גם גופות יכולות להצליח….

הוא יהיה בסדר. שם ממש לא יהיה עליו לחץ והוא יוכל להפוך בנוח למייקל רד של העשור הזה – קולע הרבה ולא משמעותי במיוחד באופן כללי בליגה.

ובהחלט העליתם את הסיכוי להביא את PG13 לטעמי. יחד עם בול, כבר יש לכם כך שלישייה מעניינת, אבל רק ג'ורג' עושה בה הגנה, אז ממליץ לך עדיין לא לצאת בהכרזות של עקיפות בסיבוב. בעיקר לא במערב. בעיקר לא עם גולדן סטייט כרגע. אבל לאט לאט…אמרתי בעצמי שהצמד מג'יק את פלינקה עדיף על הקודם. למרות. שכמעט כולם היו עדיפים כבר עליהם…

העיקר שתחזרו להיות יותר רלוונטיים. זה באמת חשוב לליגה.
מקווה שאולי נראה עוד מאצ'-אפ בין הצדדים עד סוף העשור הזה בפיינלס.

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 1:23:32
הגב ל  יואל

בואנה הטמטום בליגה שובר שיאים…!

הלייקרס במהלך חכם מבחינתי.

1- לא צריך לשבור את הראש בניסוי עם ראסל ובול.

2 – העפת את פאקינג טימופיי מןזגוב מהקבוצה והבאת במקום את ברוק לופז, שלפחות בצד אחד יודע את העבודה.

3 – העפת אולי את החוזה הכי גרוע בליגה מהקבוצה!

הדבר היחיד שקיבל מבחינתי הוא שהבחירה הזאת של הלייקרס נמוכה מדי לטעמי בשביל להצליח להשיג בה שחקן שיעזור להם כנדרש. אולי זה נכס שהם רוצים למען טרייד נוסף.

וברוקלין? הם מבחינתם גם במצב טוב, כי הם קיבלו עכשיו שחקן שימכרו אותו לאוהדים בתור הפרנצ'ייז פלייר. בהצלחה עם זה…והם וויתרו על עוד בחירת דראפט.

לא יודע מה להגיד לכם…אני עוד מחכה למהלך "גאוני" של הקינגס. הם היחידים מתוך קבוצת חולי הנפש של הליגה שעוד לא יצרו באז עדיין.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 1:27:16
הגב ל  יואל

תודה לבירדמן וליואל התותחים, נראה חבל על דיאנג'לו
אני רפה הבנה בנושא, מוזוגוב ששידרתי אותו כאן במשחקו
הראשון בקאבס והופתעתי לטובה, היום בטח כישלון, מעניין
מה חושבים הלייקרים היקרים

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 1:32:32

יונתן ב, לשאלתך הקודמת הכל כאן מעניין, בערך כולכם,
אהבתי את ההומור בשורות האחרונות, קבוצות חולי…
טוב אולי ראסל דורך על המקום של לונזו ואחרים,
חשבתי שהוא די טוב אם אני לא טועה

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 1:41:11

דורון, דעתי היא כזאת – אלא אם מדובר בפוטנציאל סטאר פאוור מובהק, כמו טאונס/אנתוני דיוויס/דאנקן וכדומה – השחקן יצליח בכל מקום שיגיע אליו.
אבל הרוב צריכים גם להגיע לסיטואציה שמתאימה להם. ראסל שחקן טוב, אבל להיות רכז בלייקרס זאת משימה סופר קשה ולא כל אחד יוכל להתמודד איתה. יהיה לו הרבה יותר טוב בברוקלין. וייתכן שהוא אך יפרח שם. רק אני מקווה שלא יפסיקו מכך שהוא פתאום כוכב. לא כזה קשה לככב בקבוצה חסרת כישרונות כמו הנטס כרגע. אגב, הגעתו לשם כנראה סוגרת סופית את אי הגעת תאודוסיץ' לשם והאמת שגם בדיוק יצא דיווח שהבולס מציעים לו חוזה והם המובילים כעת לשירותיו. אני מניח שזה עלול להגיד משהו לגביי רונדו, כי תאודוסיץ' בן 30 אם אני לא טועה. קשה לי להאמין שהוא יקבל חוזה רב שנתי ויפתח על הספסל, אחרי שנים שמנסים לשכנע אותו לבוא ל-NBA.
אני מאמין שבול כן יוכל לרשת את עמדת הרכז בלייקרס כמו שצריך. יש לי תחושה טובה לגביו, אבל רק אם הוא מגיע ללייקרס.
אני רק מקווה בשבילם שיש להם גארד בעל אוריינטציה הגנתית להציב לצידו עד תחילת העונה. זה יעזור מאוד.

דורון האסטבן
דורון האסטבן
21/06/2017 2:24:32
הגב ל  יונתן .S.

מעניין באמת מה יהיה עם הלייקרס, אנחנו נוהגים לחבוט
בהם שנים כאן, ואני מקווה שהפעם נראה קבוצה משתפרת,
כנראה חיבתי לאוהדי לייקרס (גם לבוסטון ולכל שאר הקבוצות)
התגברה, או שאני רוצה לראות אותם צוהלים ושמחים יותר.
תודה על תגובתך.

דורון ממליץ על תגובות לנצור ולשמור
דורון ממליץ על תגובות לנצור ולשמור
21/06/2017 1:23:06

אחת השיחות המצחיקות מתוחכמות כאן בתגובה ל31 (שאומר
משהו לא נכון) ואז דדי וגילרי בשיחה הורסת 10000+
לקח לי זמן להבין (מטיפה עייפות) אך היה שווה.

אוהד בוסטון האחר
אוהד בוסטון האחר
21/06/2017 1:32:37

Wodje אולי תתחשב קצת , מספיק להטיל פצצות בשעות כאלו!

דורון ממליץ על תגובות לנצור ולשמור
דורון ממליץ על תגובות לנצור ולשמור
21/06/2017 1:52:59

טוב התגובות היום מדהימות
דדי במשפט שצריך לאמץ:
"הבן אדם כבר מצליח לעבוד על עצמו מרוב מניפולציות."
התעלתם על עצמכם.

דורון טיפה על האמת
דורון טיפה על האמת
21/06/2017 1:59:20

לגבי האמת: היא קיימת, אך אנחנו במטריקס, וצריך עבודה
פנימית ורצינית, ונקיון מחשבות
כמעט בלתי אפשרי למי ששבוי
בדעה שהוא כבר יודע את האמת והיא בעיקר מה שהוא רואה.
האמת מוסתרת, וחלק מהמח והאגו שלנו מסתיר אותה עוד יותר.
כן, הסיכוי להגיע אליה קלוש,
כי האדם כבר החליט שאין מה לחפש ואינו
חוקר.

k_700
21/06/2017 2:10:02

לייקרס העבירו את ראסל ומוזגוב לנטס תמורת ברור לופז ובחירה 28 פאקקקק.

וולקאם לורונזו וזה כנראה אומר שהולכים להתאבד על פול ג׳ורג׳ ולהשיג עוד גניבה ב28.

לא מפתיע שבדראפט כזה בונים על איתור של שני שחקנים במרתפי הסיבוב הראשון.

k_700
21/06/2017 2:11:26

בחירה 27 כמובן, כפתורים של האייפון סלחו לי.

sad
sad
21/06/2017 2:17:46

כחלק מהטרייד הלייקרס יקבלו מהנטס גם את כריס לברט(נבחר בחירה 20 בדראפט האחרון)…חיזוק טוב לספסל בחוזה מצויין…

יונתן .S.
יונתן .S.
21/06/2017 2:21:31
הגב ל  sad

אם זה רשמי, זה יכול להיות חיזוק יותר טוב ממה שרבים יחשבו עליו

גארד גבוה, בעל פוטצניאל להיות טוב בהגנה והוא גם קלעי סביר +

מבחינתי, אם הוא עובר זה רק מחמיר את נראות הטרייד מבחינת הנטס.

k_700
21/06/2017 2:23:19

כריס לברט זה שחקן שעשה טעות שנשאר יותר מעונת הפרשמן במישיגן.
בהמון דראפטים זה שחקן של פוטנציאל לוטרי ואפילו טופ 10.

סווינגמן מעניין מאוד.

אבל יבל על דיאנג׳לו הוא יתפתח למשהו הרבה יותר טוב ממה שהראה עש עכשיו במגבלות ששיחק.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/06/2017 2:43:30

שתי קבוצות החליפו שני שחקני זבל וחוזים דפוקים

יוסי
יוסי
21/06/2017 2:44:12

עכשיו אתם צרכים למצוא קונה לדאנג והחוזה הגרוע שלו , בשום מקום לא היה רשום שלמברט גם כלול בעסקה

trusttheprocess
trusttheprocess
21/06/2017 2:57:52

הפרונט קורט של לופז ורנדל יהיה הפרונט קורט ההגנתי הכי גרוע ב NBA
טריסטאן תומפסון יקלע עליהם 25 נקודות

k_700
21/06/2017 3:00:51
הגב ל  trusttheprocess

מי אמר שרנדל בכלל שאוד את הקיץ שלא לאמר ערב הדראפט??

הוא חזק בכל חבילת טריידים.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/06/2017 3:22:55
הגב ל  k_700

זה נכון , אולי תוכל לקבל את ילאבוי אלן עליו

k_700
21/06/2017 3:41:47
הגב ל  trusttheprocess

אין אתה מקרה אבוד.

יותר בכיוון של פול ג׳ורג׳ עם הבחירה השנייה שלנו.

k_700
21/06/2017 3:42:16
הגב ל  k_700

וגם זה עם המון המון רחמים כלפי בירד מהאח שלו.

ודיע
ודיע
21/06/2017 3:45:31

דיווחים שהלייקרס מציעים את הבחירה 27 ו או קלראקסון או רנדל

k_700
21/06/2017 3:55:10
הגב ל  ודיע

וואי אני מנש מופתע עכשיו.

בירד כבר על הקו השני? ניתן לו חמש דקות לפני שהbestie מתקשר שוב.

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 4:18:07

טוב דווייט הווארד לשארלוט תמורת מיילס פלאמלי וחבילת צ'יטוס. מי המפסיד בטרייד הזה?

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 4:27:22

קצת מצחיקים כל אוהדי הלייקרס הזחוחים שבכל קיץ מתנהגים כאילו הם מסובבים את העולם.
רק אתמול הפכתם את דיאנג'לו ראסל לשחקן בקנה מידה היסטורי ומציעים לאונדיאנה את מוזגוב תמורת ג'ורג' ושיגידו תודה על זה.
רק כדי לגלות שהייתם צריכים להיפטר מה"אגדה בהתהוות" רק כדי להיפטר מהחוזה הזוועתי של מוזגוב.
ועוד ממשיכים להיות זחוחים לגבי ג'ורג'. חבר'ה אם לא תתאפסו גם תפסידו אותו

k_700
21/06/2017 4:33:08

וואי אפלטון זה היה כל כך ברור שלא תצליח באמת להבין מה מטרת הטרייד הזה, דווקא אתה
״להפטר מהחוזה של מוזגוב״.
כל כך שקוף.

k_700
21/06/2017 4:35:43

אני החזקתי מדיאנגלו, לא יודע מה זה קנה מידה היסטורי לא הפכתי אותו לכזה.

מה שלא החזקתי בכלל זו המחשבה שהוא יוסט לשוטינג גארד כשלידו בול.

לא מתאים, לא בכדורסל של היום שדורש גם תקרה ברורה בהגנה.

ומבול כנראה מחזיקים יותר כפויי ט גארד שמסוגל להניע גלגלים יותר כבדים מרוקיז כבר עכשיו(ובצדק).

אני לא רואה איך הפייסרס מצליחים להוציא מאתנו בטרייד על גורג את הבחירה השנייה.

התקרה של הטרייד הזה אם יקרה זה רנדל או קלארקסון והבחירה המאוחרת.

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 4:46:54
הגב ל  k_700

אני לא חושב שבחירות 27 ו 28 יחד עם אחד מהשניים (רנדל/קלארקסון) יעשו את זה.
קבוצות מוכנות לקחת סיכונים הרבה יותר גדולים.
יוסטון מוכנה להציע יותר מזה ובטוח שגם יוכלו להזיז את אריזה או בברלי כדי להשיג יותר.
אני יותר החזקתי מראסל מאשר מאינגראם בהנחה שבונים על ג'ורג' לטווח הרחוק. לא רואה איך שניהם יוכלו לשחק ביחד בחמישייה אחת. לאינגראם אין עוד תפקיד חוץ מ-3 ועד שהוא יתפתח להיות שחקן משמעותי (אם בכלל) הלייקרס כבר יהיו בבנייה השנייה.

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 5:06:15
הגב ל  k_700

בוא נגיד שאם סקרמנטו היו מוכנים להחליף את הבחירות שלהם תמורת בחירה 2 של הלייקרס, ג'ורג' כבר היה באל איי. אבל סקרמנטו סרבו

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 4:51:24

השרשור על דאנג'לו הפך למתוק כל כך…

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 5:08:44

אז מסתבר ש-

א. גם הלייקרס לא חושבים שדאנג'לו ראסל הוא "הדבר הבא".
ב. ההנהלה החדשה לא מפחדת מצעדים בעלי PR גרוע.

לדעתי, זה מהלך שצריך לשמח את אוהדי הלייקרס. כבר לא משלמים חוזה ענק לשחקן שלא נותן תפוקה,
וזה אומר שהקבוצה רוצה לנצח כמה שיותר כבר השנה.

יהיה מעניין בלוס אנג'לס השנה.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 5:22:44

הדיווחים הם שהלייקרס מציעים את הבחירות ה-27 וה-28 + קלרקסון/רנדל.

(אוהדי אינדיאנה צריכים לאסוף כסף, לקנות סלסלת שי, ולשלוח לגילברט. אחרי הכל, הוא זה שהצליח לגרום למחיר של ג'ורג' שוב לטפס…)

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 5:34:20

וצריך להגיד שאפו גדול לשון מארקס שלקח קבוצה מפורקת ללא הווה וללא עתיד ומחבר מחדש חלק אחר חלק.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/06/2017 5:59:25

כשמג'יק נהיה ה GM של הלייקרס כולם ידעו שהוא לא מבין מה הוא עושה וציפו לפניקה, טריידים זוועתיים ושגעון גדלות.
פשוט לא האמנתי שזה יגיע כל כך מוקדם.
זה יהיה תענוג לצפות במג'יק קובר את הלייקרס 6 פיט אנדר

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 6:18:13
הגב ל  trusttheprocess

למה זה טרייד רע?

לופז סנטר סופר מוכשר התקפית. יש לו הכל –
משחק פוסט, יד רכה, אפילו קליעה מ-3 .
והמוניטין שלו אודות ההגנה הרעה שלו –
לא מוצדק.
אם הלייקרס בונים על בול, אז לופז אתו בהרכב זה בהחלט התאמה מצוינת.

בנוסף, יש את העובדה שהחוזה של מוזגוב עוזב.

(אני לא מאמין שאני כותב משהו חיובי על הלייקרס..)

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 6:32:27
הגב ל  גיא הרשע

לופז חוזה נגמר בהשאלה לשנה. טרייד שבעיקר נועד לפנות את החוזה הזוועתי של מוזגוב.
טרייד שבו ברוקלין יוצאת המורווחת הגדולה ללא ספק. גם יתן לה אפשרות להחתים את ראסל על חוזה גדול יותר מכל השאר בהארכת חוזה הבאה, ועד אז להמשיך ולחפש מציאות.
לייקרס בעיקר מתקנת טעויות עבר, אבל משלמת ביוקר

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 6:36:22
הגב ל  אפלטון

ואם לופז נותן עונה של 20+ נק', כאשר הוא פורח לצד בול,
והקבוצה מעפילה לפלייאוף,
אז אתה חושב שהוא, או הלייקרס, לא ירצו שהוא ימשיך בקבוצה?

אני מסכים שהטרייד טוב לנטס. אפילו טוב מאוד.
אבל לי זה מרגיש כמו WIN, WIN

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 6:49:10
הגב ל  גיא הרשע

לא רואה את הלייקרס משלמים ללופז 20+ מיליון עוד שנה. ממש לא. גם אם יתן עונה של 20 נק' וסף פלייאוף.
מה שיקבע אם הטרייד הזה הוא הצלחה או כישלון מבחינת הלייקרס הוא אם הבחירה ה27 תוכל להביא את ג'ורג' כבר העונה.
כמו שאמרתי, החבילה המוצעת כרגע שהלייקרס מציעה לאינדיאנה לדעתי לא תספיק.

דובי
דובי
21/06/2017 6:54:44
הגב ל  גיא הרשע

יש מצב שגם ג'ורג' וגם לופז מגיעים לשנה אחת. מנסים, בודקים ואחרי שנה חושבים הלאה.

דובי
דובי
21/06/2017 6:21:00
הגב ל  trusttheprocess

ראסל הדקייס בהתהוות ומוזגוב החוזה הכי גרוע בליגה.
לופז סנטר התקפי מצוין וטיפוס חיובי ואהוב.
איפה הבעיה?

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 6:27:21

קצת משמועות בגזרת יוסטון, מניח ש99% בולשיט כי אי אפשר לדעת מה מורי מתכנן.
א. יוסטון מוכנה לקחת סיכון על ג'ורג' ולהציע הרבה תמורתו. מדובר על 2 בחירות סיבוב ראשון עתידיות, פטריק בברלי/אריק גורדון ואחד מהצעירים.
ב. התכנית של מורי במידה שיצליח להנחית את ג'ורג' היא לעשות הכל כדי להביא את כריס פול.

ברוקטס מאמינים שקו אחורי של פול, הארדן וג'ורג' יוכל לתת פייט ראוי לגולדן סטייט. (ולאשך זה בכלל יהיה להיט- כל השחקנים שהוא שונא באותה קבוצה).
בכל עונה אחרת הייתי שונא אפילו לחשוב על רעיון כזה, הימור שצפוי לכישלון מהדהד. (איפה המם של טחן?)
אבל בגלל המצב בליגה אז למי אכפת. Go big or go home

k_700
21/06/2017 6:30:30
הגב ל  אפלטון

שום סרט שמכל האופציות של פוח הוא בוחר לסיים את החיים שלו לצד הארדן.
שום סיכוי גם שהארדן במוד של ״חייב לשחרר את הכדור למישהו אחר״ יצליח.

שום סרט שבחלק האחרון הרלוונטי בקריירה של פול הוא יחשוב בכלל לשחק ליד מאמן עונה רגילה דביל כמו דאנטוני.

שום סיכוי רציני גם לטרייד כזה על ג׳ורג׳ לצאת לפועל.
לא מאמין שמורי בכלל מעריך אותו ככה בטח לא כשבכל הסביבה מבינים את המצוקה של הפייסרס.

אפלטון
אפלטון
21/06/2017 6:40:09
הגב ל  k_700

מורי פשוט מוכן לקחת סיכונים כדי לנצל את השנים הטובות בקריירה של הארדן.
הוא אמר שגולדן סטייט גרמו לכולם להעלות את חישובי הסיכון בהחלטות שלהם. אם רוצים לנצח, צריך להסתכן.
לגבי פול, תכלס גם אני לא רואה את זה קורה, ולהגיד את האמת ממש לא מתלהב מג'ורג' ומהאופי שלו שמזכיר לי את כרמלו יותר מהכל. אבל ביוסטון מאמינים ששווה לקחת את הסיכון.
אני לא אומר אם טוב או רע ומה הסיכוי שזה יקרה, בניגוד אליכם אוהדי הלייקרס אין לי מקום בישיבות ההנהלה. רק אומר מה מדווח.

k_700
21/06/2017 6:27:31

ולזה תוסיפו בחירה מספר 27 בדראפט שכל מי שמבין עניין מבין שפרט לבחירה 1-2 הדברים המעניינים הולכים ליפול לאיזור הזה.

והדבר הכי חשוב לפחות מבחינתי הצוות בראשות פלינקה ומג׳יק לא מאמין לחלוטין בבק קורט של בול ודיאנג׳לו כשלפעמים רק ההפנמה חשובה יותר מהתוצאה לגבי הציפיה שלי מהם לקבלת החלטות בעתיד.

לופז אנדרייטד שהיה צריך להשתפר ולבנות את עצמו במערכת הכי גרועה בליגה ובקבוצה שבכלל המילה הגנה לא הייתה קיימת בה באף שלב בחמש- שש עונות אחרונות(חדי העין מבינים שהוא אנדרייטד גם שם).

מבחינת מה שקיבלנו ואם לזה מוסיפים את הכשרון של כריס לאברט אז אין ספק בכלל מי הצד המנצח היחיד בטרייד.

ובהצלחה להם עם מוזגוב ועם שאר ה״נכסים״.

הנטס פחות או יותר מודעים למצבם ומנסים לרפד את הסלרי קאפ בכל מיני דרעק כי הם כל כך אחורה שהריבילד שלהם אם בכלל יתחיל בעוד כמה שנים טובות.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/06/2017 7:16:05
הגב ל  k_700

זה צוות מנצח , שמעתי שהם מועמדים לסרט השלישי בסדרה
DUMB AND DUMBER – LAKERS RULE

הם העדיפו את 2 הליצנים האלה על ג'רי ווסט LOL

אולי מג'יק ג'ונסון יעזור לנו עם קצת צחוקים בעוד טוויטס
יש הרבה אופציות אבל הטוויט האהוב עלי של מג'יק הוא :

The Bucks just acquired the next Jason Kidd in Michael Carter-Williams.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/06/2017 7:37:49

אם הלייקרס לא בונים על לופז בטווח הארוך,
אז למעשה יכול להיות שיצא שהמחיר של ג'ורג' זה –
קלרקסון + ד'אנג'לו ראסל + מוזגוב + בחירת סוף סיבוב ראשון.

(הלייקרס הציעו את בחירות 27 + 28 +קלרקסון/רנדל תמורת ג'ורג')

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2017 7:56:49
הגב ל  גיא הרשע

אסור לוותר על קלארקסון

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/06/2017 7:55:42

ברכות לליקרס על טרייד מוצלח.
דיאנג'לו זה מכה, תפור לקבוצה קטנה שלא מגיעה לפלייאוף לצורך שיפור סטטיסטיקה.
לופז חתיכה ראשונה חשובה בפאזל החדש.
ומה שהכי חשוב שזה אומר שהם בוחרים בבול בוודאות.
יהיה מהנה לצפות בלייקרס השנה