מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

 

 

1.קצר בין הקאבס ודייויד גריפין

דייויד מקמנמין (reports Sunday) מדווח היום ב-ESPN שהחוזה של דייויד גריפין, הג'נרל-מאנאג'ר של הקאבלירס, מסתיים ב-30 לחודש זה, ובינתיים בעל הקבוצה לא מוכן לדבר איתו על הארכת חוזה בסכום גדול הרבה יותר משהיה שכרו. דייויד גריפין רוצה העלאה משמעותית במשכורתו, ובינתיים הוא לא שמע מילה מהבעלים. ידוע שבין גריפין ולברון אין אהבה גדולה.

גריפין הביא להם אליפות ושני גמרים והוא רוצה שסוף סוף יכירו בפועלו וישלמו לו (wants a big raise).

אורלנדו מוכנה לשלם לו מה שהקאבס לא מוכנה.

2. פול ג'ורג' לקאבס?

פול ג'ורג' הודיע רשמית לאינדיאנה פייסרס שהוא לא נשאר אחרי תום החוזה ב-2018. אם אינדיאנה לא תמצא עבורו קבוצה מיד, היא עלולה לאבדו עוד שנה מבלי לקבל עבורו פרוטה שחוקה.

אדריאן ווג'נרובסקי מיאהו ספורט מדווח שהפייסרס והקאבס (discussions with the Cavs) נמצאים בדיונים די מתקדמים בקשר לסידור בין שתי הקבוצות לפיו פול ג'ורג' יעבור לקאבס עוד לפני תחילת העונה. פול ג'ורג' מעוניין לשחק בלייקרס, ז"א שהעונה בקאבס תהיה "עונת הלוואה" לקאבס. הקאבס מוכנה להביאו אפילו לעונה אחת בניסיון אחרון לגבור על הווריורס בעונה הבאה עלינו לטובה.

לי נדמה שגם לברון יסיים בקאבס את העונה הבאה, ולי ישנה גם הרגשה בבטן (שכבר כתבתי אותה) שהוא עצמו יעבור ללייקרס ב-2018. עם לברון, פול ג'ורג', לונזו בול, ד'אנג'לו ראסל, ברנדון אינגראם, ג'ורדן קלרקסון וג'וליוס רנדל, יש ללייקרס על מה לדבר.

הפייסרס לא פנו ללייקרס כי הלייקרס ידרשו עבור פול ג'ורג' יותר מדי העונה ביודעם שבעונה הבאה הם מקבלים אותו חינם (מלבד המשכורת כמובן). הפייסרס לא ידרשו הרבה מדי עבור פול ג'ורג' העונה כי מה שיקבלו הוא טוב מכלום.

ידוע שפול ולברון ניפגשו ושוחחו ארוכות אך פול לא מוכן לגלות הרבה ( he gave very little away.). ישנם הערב כבר הטוענים שכל העיסקה הזאת נעשית כבר ללא מעורבותו של דייויד גריפין.

לך תדע, אבל בטוח שעניינים מתבשלים ובעוד 11 יום נדע הכל.

3. הלייקרס הודיעו לפייסרס שהם לא מוותרים על טלנט צעיר עבור פול ג'ורג'

פול ג'ורג' לא מסתיר את רצונו לשחק עבור הלייקרס ( wants to play for the Los Angeles Lakers,). הלייקרס יודעים זאת; הפייסרס נודעים זאת. אז למה ללייקרס למהר? הם הודיעו לפייסרס שהם רוצים כמובן את פול ג'ורג' אבל לא מוכנים לוותר על טלנט צעיר כעת עבורו, כשהם יודעים שהם יקבלו אותו חינם אין כסף בקיץ הבא.

לכן נולד הרעיון של "שכירת פול ג'ורג' לעונה אחת לקאבס" כדי לנצח את הווריורס וכשהוא עשה את שלו עבור הקאבס, הוא יכול ללכת. אבל הקאבס יצטרכו לתת ערך די גבוה לפייסרס עבור "השימוש בפול ג'ורג' לעונה אחת".

4. עולם מטורף: פול ג'ורג' מציע למג'יק ג'ונסון את מי לבחור בדראפט

פול ג'ורג' אמר לג'אד ברנבורן מה-SB NATION של אינדיאנה ש"לדעתו מג'יק ג'ונסון יעשה שגיאה גדולה אם לא יבחר בדראפט את לונזו בול." הוא הוסיף: "אין שחקן בכיתת הרוקי'ס הזאת שאעדיף לשחק איתו מאשר לורנזו. HE IS MY TYPE OF PLAYER". הוא מדבר כאילו הוא כבר הווינג של הלייקרס.

 

5 רעיון לטרייד: מלו למיאמי

(מלו: נולד לשחק במיאמי!)

לי יש רושם שהקבוצה היחידה שכרמלו אנטוני יסכים לעבור אליה היא מיאמי היט. בקאבס הוא יהיה כינור שני ללברון. שיקגו כבר הודיעו שיש להם תכניות אחרות. מלו במיאמי נשמע לי כטרייד שיכול למצוא חן בעיניו: מזג האוויר… פט ריילי (הם ביחסים מצויינים…), קבוצה שהוא יכול להיות הראש לשועלים וזאת קבוצה שתלך רחוק.

מיאמי לא צריכה לתת הרבה עבורו. פיל ג'קסון היה שמח לתת לו ללכת חינם, רק שיילך, אבל ב-NBA אין דבר כזה בחינם. אז אני מציע עבורו את טיילר ג'ונסון, ג'סטיס וינסלו, וגאש מקרוברטס.

 

 

כרמלו אנטוני יביא איתו הילה של כוכבנות מהסוג של לברון או דוויין, ונראה לי שלכולם ייצא טוב מהעיסקה הזאת. פיל ג'קסון חייב לדעת שאין לו ברירה אחרת.

לומר לכם משהו? ההיט יכולה להציע את העיסקה גם בלי לתת את טיילר ג'ונסון, ופיל ג'קסון ייקח אותה בשתי ידיים. כל מה שהוא רוצה זה להיפטר מכרמלו.

 

6. לונזו בול זורק כדור בין שני חלונות פתוחים של מכונית נוסעת 46 קמ"ש בנסיון לSPORT SCIENCE

 

 

This week, NBA lottery-bound guard Lonzo Ball spent some time with John Brenkus on ESPN's Sports Science.

According to the show, Ball can launch passes north of 35 mph in 0.21 seconds—faster than Green Bay Packers quarterback Aaron Rodgers' release.

Later, when Lonzo moved from the hardwood to the blacktop, his brothers, LiAngelo and LaMelo, and dad, LaVar, joined in. (Were you expecting them not to?)

LaVar and LaMelo drove an SUV 10 mph, with Lonzo and LiAngelo on both sides. As the car went past, Lonzo zipped a pass right through both back windows into his brother's hands.

The Big Baller Brand CEO loved the drill; he told Brenkus they'll be back.

7. אייזיה תומאס המקורי בריאיון מעניין עם לונזו בול


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. לגבי הלייקרס וג'ורג' יש מצב שלמרות הכל עדיף ללייקרס לעשות טרייד.
    קחו למשל תרחיש שבו איינג' מחליט סוף סוף לעשות צעד ומביא את ג'ורג'.
    ג'ורג' משחק בבוסטון,רצים יפה כל השנה,מגיעים לגמר המזרח שמה נגיד מעמידים פייט צמוד לקליבלנד וג'ורג' רואה שוואלה יש לו סיכוי לאליפות פה,אז למרות הרצון להגיע ללייקרס הם יכולים לאבד אותו בסוף

    1. איינג' לא יעשה צעד כזה כשג'ורג' מודיע לכולם שהוא רוצה לייקרס. אולי קבוצות נואשות יותר כמו פורטלנד או קליפרס ינסו לגנוב אותו.

        1. יניב…
          לגבי הקאבס זה נשמע מאוד הגיוני בעיניי אבל אני חא חושב שזה יצליח כמו גולדן סטייט. שתי שחקנים עם אגו גדול שצריכים את הכדור בידיים ואני לא רואה אף אחד מהם מוותרעל התהילה בשביל השני.

    2. בוא אני אעזור לך יניב, מה שאתה באמת מפחד ממנו, זה שג'ורג' יעבור לקאבס, יקח אליפות איתם וירצה עוד.
      זה אגב, המהלך היחיד שג'ורג' צריך לעשות אם הוא רוצה אליפות בחייו, כי את ג"ס הוא לא ינצח, ועד שהלייקרס יגיעו למשהו, אם בכלל, הוא יהיה כבר מעבר לשיא.

  2. כרמלו למיאמי זה רעיון נהדר:
    – כמה נזק הוא כבר יכול לעשות שם? ולכמה זמן?
    – ובעיקר בעיקר: מעבר לבית אבות מצויין כמו כל יהודי (ניו יורקי) טוב

      1. דווקא אני עם יוסי.כרמלו בסן אנטוניו יהיה בלוקבסטאר רציני.הוא יהיה כרמלו אחר לגמרי,השאלה מה הם צריכים אותו שיש את קוואי

        1. חברים, אתם יכולים להתלוצץ,אבל כאוהד ס"א יש לי רק שתי בקשות בחיים האלה: בלי מלו ובלי ראסל, עם כל השאר אני יכול לחיות… תודה מראש.

  3. הקונספירציה –

    לברון כבר בקשר עם ג'ורג' מאז האול סטאר.
    ג'ורג' משמיע רעשים של "לא בא לי", ומוריד את הערך בשוק הטריידים.
    עכשיו הוא אומר "רק הלייקרס", ולא זאת שגם המחיר ירד פלאים,
    גם הלייקרס לא מציעים כלום כי הם משוכנעים שהוא מגיע בחינם.
    פתאום הקאבס יכולים לארגן חבילה "אטרקטיבית" עבור "השכרה" לעונה אחת,
    וג'ורג' יגיע לקאבס תמורת ג'יי אר, ג'פרסון, וחבילת תפוצ'יפס…

    1. אם קאבס מתליחים להביא את ג'ורג' בלי לוותר על הביג 3 ועדיין להישאר עם 2-3 שחקני ספסל סבירים, פרס ה-GM של העשור צריך להיות סגור, בלי קשר לתוצאות של הקבוצה.

      1. לגמרי. והסנטור באוהיו צריך להתחיל לדאוג על הכיסא שלו כי אם זה מהלך כמו שגיא מתאר זה שח מט של פוליטיקאי מהדרג הראשון

    2. נראה לי שלברון ישלח גם את גריפין כחלק מהטרייד.
      ברמת הקונספרציה גיא עד כמה שאני מבין נניח שדבר כזה מתרחש אז שנה אחרי קליבלנד יכולים להציע לו חוזה גדול כחלק מזכויות הבירד נכון?

      1. כן.
        נוצר מצב בשוק, שהחתמה של שחקן בשוק החופשי מקטינה משמעותית את יכולתה של קבוצה להיות קונטנדרית.
        (בשביל חוזה מקסימום צריך מקום מתחת לתקרת השכר,
        ומקום מתחת לתקרת השכר משמעותו שאין לקבוצה מספיק שחקני מקסימום בשביל קונטנדריות.
        המקרה יוצא הדופן הוא גולדן סטייט בשנה שעברה – בזכות הקרסוליים של קרי)

        1. בלירות של 2020, 2021 יכולות להיות שוות המון בקליבלנד בלי לברון. בוסטון עד היום נהנית מטרייד שקרה לפני 5 שנים.

      1. ואני לא מבין איך כולם החמיצו את גודלה של רשעותו של לברון –
        שקית התפוצ'יפס?
        לברון גנב אותה מבלאט, רגע לפני שסילק אותו!!!

  4. אם הייתם הכ'נרל מנג'ר של ניו אורלינס הייתם נותנים את דיוויס עבור 4 בחירות סיבוב ראשון? (2 השנה כולל הבחירה השלישית ו-2, כנראה לפחות אחת טופ 10 שנה הבאה). אתם חושבים שזה באמת מה שקורה מאחוריי הקלעים? בוסטון גם בטח יסכימו לקחת עוד איזה חוזה מהתחת (לא חסרים כאלה בניו אורלינס).

    1. כעקרון כן, אבל לא השנה. מגיעות לקאזינס ודיוויס שנה אחת לרוץ ביחד, ואחרי זה אפשר לראות לאיזה כיוון לקחת את זה כי קאזינס שחקן חופשי ב-2018

      1. בכלל לא בטוח שזה לא חלון קטן מאוד שייסגר לפני שהפליקנס ימצמצו. הבחירות של הסלטיקס יכולות להתפזר ולניו אורלינס לא תהיה הזדמנות שניה.
        לאן בדיוק הפרויקט של דיוויס וקאזינס בכלל יכול להגיע? יש להם שאיפה גבוהה יותר מלעשות את הפלייאוף?

        1. מסכים איתך חלקית, מצד אחד מענייו לראות את הצמד הזה משחק עונה שלמה ולראות מה ייצא מהדבר הזה.
          מצד שני בכדורסל של היום אין מקום ל 2 גבוהים כלכך דומיננטיים ולדעתי אין להם סיכוי להגיע רחוק באמת.

          לכן אולי עדיך להם ללכת על הטרייד המוצע של דוויס סתמורה ל4 בחירות סיבוב ראשון ואולי גם שיוסיפו עוד איזה מרקוס סמארט ושניו אורלינס תדחוךף את סולומון היל והחוזה המגוחך שלו.
          ואת קאזינס גם לשלוח אולי למשל לשיקגו בתמורה לבאטלר, פורטיס ומירוטיץ.

    2. אני לא הייתי מוותר על א"ד בשום מקרה. שחקן פרנצייז כזה לא מגיע כל יום, בטח לא לניו אורלינס (ע"ע כריס פול), ובסוף בלי סטאר שהוא העוגן של הקבוצה ומושך כוכבים נוספים אי אפשר ללכת עד הסוף.

  5. אחלה מעורב.

    1.אני חושב שגריפין ישאר. אחד המנג'רים הטובים בליגה ועשה עבודה טובה מאוד בקליבלנד, משא ומתן שיפתר בסופו של דבר.

    על פול ג'ורג' אני מתכנן לכתוב מאמר, אז אתייחס לזה שם.

    5.אני מקווה שמלו לא יגיע. אני לא יודע כמה הוא יכול לתפקד בתור מנהיג והחוזה שלו יכול למנוע מצב שבו דיון וויטרס וג'יימס ג'ונסון מקבלים את הארכות החוזה שמגיעות להן. יש הרגשה של buy-out בין כרמלו והניקס, ואז אפשר להשיג אותו על חוזה קטן בהרבה.

    1. מה בדיוק טוב בגריפין הוא עשה חוזים נוראיים ובלתי שכירים פלוס לא מבין דבר בבחירת צעירים, אחד הגרועים בליגה לדעתי.

      1. הוא הצליח להוציא מדיון וויטרס (לפני הפריצה במיאמי), לו אדמונסון, אלכס קירק, מייק דאנליבי וג'ארד קנינגהאם את ג'יי אר סמית', אימאן שאמפרט, צ'אנינג פריי וקייל קורבר. נוסף על כך הוא הצליח להחתים שחקנים חופשיים טובים באמצע העונה (דרון וויליאמס ואנדרו בוגוט שלצערם נפצע דקה אחרי).

        1. הוא קיבל את התקציב הגבוה מעז ומעולם להפוך את קליבלנד לאלופה שוב, הוא חילק חוזים נוראיים לרוב הקבוצה, הוא יצר מאצאפ היום לקליבלנד מול הלוחמים, הוא לא החליף מאמן בזמן.

  6. מעניין. העסק מתחיל להתחמם כיאה לעונת המלפפונים.
    ג'ורג' בקאבס נשמע כמו משהו מאוד אפשרי. עם לברון והשאר בהחלט יוכלו לקרוא תיגר על האליפות שוב, בהנחה ויצליחו להתגבר על אריות המזרח- טורונטו, אטלנטה, שארלוט, מילווקי ושות'.
    לברון ללייקרס? מלו למיאמי? אייל בליב איט וון אייל סי איט.

  7. רק אגיד כאן שמורי מחפש לעשות איזה ספלאש רציני הקיץ ביוסטון.
    הוא אמר לא מזמן לזאק לואו שמה שגולדן סטייט עשו גורם לכולם להעלות את אלמנט הסיכון בפורטפוליו שלהם כדי להיות תחרותיים.
    לא רואה איך זה קורה אבל הוא מכוון על כריס פול ועל גורדון הייוורד. יש יכולת תיאורטית לעשות את זה, אבל זה אומר לפרק לגמרי את הקבוצה

    1. צריך לפרק הכל, ליוסטון אין תרחיש אפשרי להתמודד עם גולדן סטייט (פול והארדן פורחים עם הכדור ביד, ולא מתאימים אחד לשני) אין להיוורד שום סיבה לעזוב את יוטה.

      1. המצב שגולדן סטייט העמידה גורם לכך שיכולות להיות בערך 2-3 קבוצות שינסו להתחרות וכל השאר צריכות להחליט על בינוניות או פירוק.
        אם יוסטון מחליטה להתמודד באמת במצב שנוצר היא צריכה ללכת לפירוק מהיר ולנסות להביא עוד איזה 2 סופרסטארים לפחות. היתרון זה שיש לה גמישות לגרום לזה לקרות אם תהיה הזדמנות, ואין שם חוזים לא סחירים. החיסרון- לא באמת רואה הזדמנות בפתח.
        אני כרגע די חסר תקווה לגבי העונות הקרובות. אבל עם מורי באמת שאי אפשר לדעת. לפחות הוא שומר עלינו במשחק התקווה

    2. ךא הייתי מביא את פול ליוסטון, כי לא ברור לי איך הוא יכול לשחק עם הארדן.
      גם לא הייתי מפרק קבוצה שנמצאת במקום ה-4 בליגה. יוסטון צריכה חיזוקים כלשהם (לא ברור לי מה יותר חשוב) ומאמן הגנה.

  8. אם הלייקרס מפספסים את גורג' השנה ומחכים לו בשנה הבאה באותה מידה הם יכולים לחכות גם למשיח
    אין שום השפעה לשחקן כמו קלארקסון או רנדל על הקבוצה או על הליגה ואם אפשר לשלוח אותם יחד עם החוזה של מוזגוב או דנג זה יהיה נהדר.

    אני מעדיף שורג' יבוא תמורת אחד החוזים המופרכים באשר "בחינם" בקיץ הבא.
    אין כזה דבר חינם! זה תמיד משהו על חשבון משהו.

    מאוד מקווה שהלייקרס חושבים כמוני וזה סתם משחק להוריד את הערך אבל בסוף צריך לסגור עסקה ועוד שחקן רוטציה או פחות לא ישנו.
    זה משהו שרק גיקים אוהבים לעשות לא כרישים אמיתיים

      1. יש להיות מטומטמת ויש להיות במצב של חוסר ברירה כמו הפייסרס.

        מה שכן, יש סיכוי שבסוף זה קלקסון שיעבור בתור החוזה הכבד. אם הייתי אוהד הלייקרס זה גם מתקבל על הדעת.

          1. בוסטון בחיים לא יעשו את זה בלי הבטחה שהוא חותם על חוזה חדש. כמו שהיה עם אנתוני והניקס. לכן אני לא רואה את זה קורה.
            אחרי מעקב קפדני אחר המהלכים שאיינג' ביצע בשנים האחרונות, אני מאמין מבחינת טריידים אנחנו יכולים לצפות להתעניינות של הקבוצה רק בבאטלר וב-AD מהפליקנס (וזה עדיין לא מבטיח בכלל שהקבוצות מהצד השני יסכימו – שיקגו וניו אורלינס).

            באשר למצב הכללי עצמו של בוסטון עכשיו – לטעמי שווה יותר כבר להשקיע בעתיד הקבוצה. יש לטעמי מעט מאוד סטארים מוכחים שניתן יהיה לרכוש והם באמת יביאו לאיזושהי טריפת קלפים בפסגת הליגה. הווריורס שמו את הקבוצות במצב שיהיה קשה מאוד לבנות תחרות שווה מולם. נניח, אם אני מסתכל על נבחרות האול סטאר, יש בהן מעט שחקנים שאני מאמין שהתאגדות שלהם תביא לקבוצה שווה לווריורס, כאשר בנוסף לכך, מתוך המעט האלה ייתכן שגם אף אחד לא ניתן להעברה כרגע.

            ועדיין – אני מאמין שאיינג' הולך לנסות להמשיך ולבנות סוג של קונטנדרית, אשר מכילה בתוכה גם גרעין צעיר (סוג של המודל של הספראס בתחילת-אמצע העשור, רק שבמקום כוכב צעיר אחד בקאווי, זה יכול להיות גם 3 כאלה). אני חושב שאולי יש בו אמונה שהוא הולך להמציא את הגלגל עם תהליך הבנייה שלו ולצד אוסף כשרונות צעירים, יהיה לו גם קבוצה שמאוד וורסטילית בהגנה ויכול לקלוע טוב.

            עכשיו נצטרך לחיות ולראות אם הוא הולך להתבדות בעמק או לא לצחוק על כולנו.

    1. דקסטר, בשביל השחקנים החופשיים יש לכם את מג'יק.
      בשביל הטריידים קיים פלינקה.

      אני כבר רואה איך אינדיאנה המסכנים מתפשרים על שאריות הלייקרס תמורת PG13, כמו בהרבה טריידים של LA בשנים קודמות.

  9. אנשים שפחות התמקדו השנה בדראפט ורוצים להתחיל כמה מקומות להעזר בהם:
    סרטונים להכרת הפרוספקטים: גרסא מקוצרת בחסות הרינגר:https://www.youtube.com/playlist?list=PLiI3wRw9PbSbs6l2J2r9XXyMQsWxMn6ZK
    גרסה ארוכה יותר של דראפט אקספרס: https://www.youtube.com/playlist?list=PLGbx-x-czRRfAVI5Vuds2-f0KM0aeEd4I
    קצת אתרים מומלצים:https://nbadraft.theringer.com/
    http://www.nbadraft.net/, http://www.draftexpress.com/

    תהנו

  10. הופה עד הניקס, גם אנחנו לא מספיק מפגרים לקחת את החוזים שלהם.

    המצב שלנו הרבה יותר טוב, בעזרת השם כרמלו עף עוד השנה אפילו נצליח לקבל בתמורה איזה נכס נחמד כמו וינסלו ואולי עוד איזה בחירת דראפט.

    חוץ מהחוזה של נואה אנחנו במצב דיי טוב

    1. לא נראה לי שאתה מודע לתשוקה המטורפת של JAX להעיף את כרמלו מהקבוצה. אם היה אפשר הוא גם היה נותן אותו בחינם.

      לא משנה כמעט מה יציעו עליו. אם ההצעה שווה בשכר, לטעמי הוא ייקח אותה. גם חוזים גרועים בתמורה. הוא רואה באנתוני רוח רעה ששוררת במועדון ומפריעה לו לצמוח אל תוך עידן חדש.

  11. אני רק מזכיר 2 דברים –

    1. הטרייד של פילי ובוסטון עדיין לא רשמי, כך שאם אנשים מחכים לראות תזוזות של בוסטון בעניין, אז צריך לחכות שבמהלך יאושר רשמית.

    2. אני חושב שלא הרבה קולטים זאת, אבל עניין החוזה של גריפין שמנים ציין חשוב מאוד בשביל המשא ומתן של הקאבס עם הפייסרס. במקום להתעסק בטרייד, ההנהלה מתעסקים בגריפין. אני בטוח שהם לא דמיינו את עצמם בסיטואציה הזאת עם אינדי (חלק יגידו שזאת קארמה על כך שלא סגרו את החוזה החדש של ה-GM לפני כן), אבל אני מאמין שהחלון למהלך ביניהן יהיה ה-48 השעות הקרובות וגם במקביל אליו יהיו שיחות עם עוד קבוצות נואשות, כשהלייקרס הם האופציה האחרונה מביניהן, כי המשא ומתן שם הם בוודאות נכנסים למלכוד.

  12. 1. במצב הנוכחי קשה לראות את גריפין נשאר בקאבס.
    2. אם אינדיאנה מצליחים טרייד בו הם מקבלים את לאב זה הכי טוב מבחינתם.
    הימור של קליבלנד על שנה אחת של ג'ורג'. יתכן ששנה הבאה הקאבס ישארו ללא ג'ורג' וללא לברון.
    3. בצדק עושים הלייקרס שלא מוכנים לוותר על נכס משמעותי תמורת ג'ורג'. שנה הבאה יכולים להחתים אותו ללא איבוד שחקן צעיר.
    4. כדאי לג'ורג' לא לנסות לעשות לברון.
    5. גם ריילי יודע שזמנו של כרמלו עבר בליגה. כרמלו צריך לידו לפחות 2 שחקני עילית כדי להיות טוב (ראה הנבחרת האמריקאית).

  13. דיווח מ-ESPN ע"י הכתבת המוערכת ראמונה שלבורן:

    הלייקרס מנסים להשיג עוד בחירת סיבוב ראשון. כל זאת מבלי לוותר על הבחירה השנייה.

    מסקנה אישית שלי:
    הלייקרס מנסים להשיג לפייסרס בחירת לוטרי כבר בדראפט הנוכחי בכדי שיהיה להם טיפה פשוט יותר לוותר על ג'ורג' בטרייד איתם.

    אופציה טובה בעיניי – שארלוט עם הבחירה ה-11.
    אני בטוח שניתן לשכנע אותם לתת לתת את הבחירה תמורת לארי נאנס ג'וניור או ג'וליוס רנדל. זה יהיה שווה את זה אם הם יודעים שאותה בחירה מעניקה להם בסוף את הפור באישור הטרייד על ג'ורג' מול אינדיאנה.

      1. הכוונה שבמידה והם מוכנים עם טרייד על ג'ורג' שרק נדרשת בשבילו הבחירה בשביל לעבור, אז התמורה שווה כאן.

  14. מנחם תודה רבה!

    2-4 – פול ג'ורג' התחיל בתור הבטחה גדולה לאנטי לברון במזרח, והפך בהדרגה ללברון wannabe מושלם.
    הוא נהיה נרקיסיסט רציני וקוץ בתחת לכל קבוצה שרוצה להתבסס על יסודות נכונים.

    6-7 – אדיר! בול הוא השחקן המיוחד בדראפט והלייקרס יהיו מטומטמים אם לא ייקחו אותו.

  15. היי. אני מניח שלא מעט כבר ראו את זה, אבל רק היום קלטתי שמעבר לעובדה ש-4 הבוחרות בדראפט בחמישי הן אותן 4 בוחרות בדראפט האחרון, הן גם בדיוק באותו הסדר ב-2016.

    #סתם_עובדה_מעניינת

  16. מעניין אותי כמה פעמים המכונית בסרטון עברה עד שבול הצליח להשחיל את הכדור שיעבור בין שני החלונות.

    1. הצלם, העורך והדמות המוזרה שלאבר כמעט דרס (מה זה היה?) יקחו את המידע הזה לקבר…

      אני מניח שגם הוא ידע מראש והתאמן. אני הולך לבצע ניסוי בשבת עם האוטו המשפחתי ב-5 קמ"ש. האוטו מבוטח

  17. תדמיינו לכם את ההחלטה 2.0:

    גורג איכשהו מתגלגל לקליבלנד, ובסוף השנה גם הוא וגם לברון חותמים בלייקרס. איך אני מת שזה יקרה (אין לי חיבה יותר מידי ללייקרס, סתם בא לי אקשן)

  18. מנחם – תודה על המעורב! ובכלל עבודת הקודש בעונת המלפפונים

    1.קצר בין הקאבס ודייויד גריפין – בפעם הראשונה ללא שמץ ציניות או סרקזם: תנו ללברון להיות GM! כבר היה מאמן שחקן (ביל ראסל) והיה מה שמייקל היה פעם בוויזארדס. תנו ללברון להיות המגייס/מחתים/בוחר. הוא יקבל על כך תשלום סימלי בכסף שיחסך יביא מספיק עוזרים שידעו מספרים הסכמים ושאר ירקות. נפסיק לשחק ב'כאילו'.

    2. פול ג'ורג' לקאבס?
    הכל כשר. כולל אולי תרגיל של פול להורדת הערך טרייד שלו על מנת לדפוק את אינדיאנה על חשבון קבוצתו העתידית. אבל אם הדיל קורה נראה לי שאפשר להפסיק את קישקושי KD וה'מעשה הנוראי שעשה'…'אבל ג'ון, KD הצטרף לקבוצה שניצחה אותו והרס בלה בלה…' ששש… לא רוצה לשמוע 🙂

    3. הלייקרס – מג'יק בחתיכת דילמה. פול ג'ורג' ביד ביוקר או פול ג'ורג' על העץ בחינם. אם הוא עובר בשכירות לקאבס וזוכה באליפות (שיט האפנס) הוא עובר ללייקרס שנה אחר כך? קשה לי להאמין…

    4. פול ג'ורג' ממליץ ללייקרס על שחקנים…כמו שלברון הציע להיט לבחור את שאבז נאפייר ב-2014 ואז הבריז להם וחתם בקליבלנד!!!

    5 רעיון לטרייד: מלו למיאמי
    אני התחלתי להתרגל לרעיון של כרמלו כשחקן שישי בקונטנדרית… משהו סטייל בוב מקדו של הלייקרס (MVP לשעבר). מה אתם אומרים? מלו לגולדן סטייט תמורת לוינגסטון, זאזא וכל האירים של גולדן סטייט (מק'קאו, מק'גי ומק'אדו)? גיא אני מניח שזה לא באמת אפשרי…

    6. לונזו בול – המכונית נוסעת ב16 קמ"ש המהירות שציינת היא מהירות המסירה. זה מרשים. לפי הספורט סיאנס של שנה שעברה דיאנג'לו ראסל הוא אחד המוסרים הכי טובים אי פעם… אנחנו לא יודעים כמה טייקים גם היו (היו משדרים כישלון?). זה עדיין רעיון חמוד מאוד שמביא צופים לא מעולם הכדורסל להתעניין בלונזו. אני תמיד בעד כתבות צבע על ה-NBA

    1. סעיף 5 משעשע ביותר גם אם לא ממש מדוייק-
      מק' זו קידומת סקוטית לשם בעוד ש-או' זו קידומת אירית.

      לדוגמא- מק'דיוויד- המבורגר סקוטי. אלי או'חנה- עז'וז' (מיני ערסוואט) אירי.

    2. אני מקווה שסעיף 1 זה בציניות.

      אין לי בעייה שלברון ייקרא מעכשיו "שגריר הקבוצה", בנוסף להיותו שחקן פעיל בה, אבל רובנו יודעים שתפקיד GM זה לא משהו שאפשר לנהל ביחד עם תפקיד שחקן. גם להיות מאמן זה לא כמו להיות GM. רק לחשוב על ההשפעה הרעה שיכולה להיות מזה ואפשר למלא צהובונים למשך שנים שלמות.

      ולגביי סעיף 4 – אני רק מזכיר שגם הניקס חיכו שנים ללברון, ידעו שגם הוא רוצה ללכת לשם ביום מן הימים, תכננו הכל בשביל הקיץ הזה ואז….אופס….במצב כמו עכשיו, כשהוא עוד הוריד את המחיר על עצמו בכמה רמות, אני חושב שחובה על הלייקרס ללכת על זה. אם לא, אני דווקא חושב שהקליפרס ימצאו עוד מישהי בליגה להתחבר אליה לטרייד משולש עם הפייסרס והם ירכיבו טרייד שלו אליהם.

    3. john לפי השמועות לברון כבר שנתיים גם ככה על תקן ה-GM של הקאבס אז מה זה משנה עם זה תפקיד רשמי או לא?
      אם אני מקבל החלטות בניקס אני נותן את כרמלו לכל דורש גם תמורת מנה שווארמה, זה לפחות ישביע וירגיע אותי לפני הבחילה שתהיה לי לעומת כרמלו שרק גורם בחילה ומחריב קבוצות.

  19. מלו למיאמי… פנטזיה נהדרת.
    גם מלו לשארלוט, לנצרת, לאום אל פאחם או ליוסטון. רק שנגמור עם זה כבר.
    אולי למכבי תל אביב ובשנה הבאה דרבי אקס ניקסים מול אמארה?

  20. שווה תגובה 27 עגל נותן האלי אפ לג'ון שקורע,
    אנחנו באים בשבת לניסוי המוצלח של ג'ון,
    לונזו, היזהר ג'ון ישראלי אבל לפניך, 🙂

    1. תשארו בבית אני לא מתפקד טוב מול קהל. אני אשים את האוטו בראש גבעה ואשחרר את בלם היד ארוץ למעטה ואשחיל את הכדור בין שתי החלונות. אם אצליח אפנק את עצמי באייפון חדש או בנעליים החדשות של לונזו. אומרים שהם אותו המחיר. אם לא ארוץ במורד הגבעה ואציל את הרכב.

      1. 🙂 צחקתי בקול, אגב בתחרות שתערך הזוכה יקבל
        כפכפי אצבע של לונזו, (לא התכוונו שאבא שלו מוציא לנו אצבע)
        שווים 20 סנט אך הם יעלו יותר בקרוב (73 סנט ערך משוער),
        קרעת אותנו ג'ון

  21. מצחיק שלברון יכול לפטר את גריפין או מאמן ולהאשים אחרים
    הרי הוא הGM והוא המאמן,
    לברון: תוכנית נהדרת, אני אף פעם לא טועה ואשם תמיד זה טיירון גריפין
    או אירופאי אחד (בעצם הוא ישראלי אמריקאי)
    חברים אני כותב בחיוך וממש לא ברצינות,
    מה אני יודע מה הולך שם, דדי ומקורבים יודעים הרבה יותר,
    זו סתם השערה, או רצון לחמם,
    🙂

  22. אני רואה 3 תסריטים אפשריים לטרייד של ג'ורג' שלא ללייקרס. יש כל מיני אפשרויות למשחק בתוך הטריידים, אבל אלה הרעיונות הכלליים –

    1. לאב ליוטה,
    פייבורס, אקסום, 24, 30 או איזה קומבינציה אחרת (ליילס,
    ברקס) לאינדיאנה
    ג'ורג' וסטיבנסון לקליבלנד.

    2. תסריט דומה, אבל לאב הולך לאורלנדו והפייסרס מקבלים חבילה
    שכוללת את הבחירה השישית

    3. דאנדרה ג'ורדן לבאקס
    פול ג'ורג', הנסון לקליפרס
    פארקר, וון, הוז, ווס ג'ונסון, 17, בחירות 2018, 2020 (לא מוגנות)
    של הבאקס, זכות החלפת בחירות עם הקליפרס ב 2018-
    2020, בחירת סיבוב 1 לא מוגנת של הקליפרס ב 2021.

  23. זה כבר כיס התנגדות ששולט בי: לא מסכים לפספס תגובה
    של ג'ון גם אם אין זמן, היצירתיות לא מספיקה לנבוע ממנו
    כמעיין טהור.
    (הבעיה שכוחות לא ידועים במוחי כופים עלי לא לפספס
    את דדי עגל אשך אפלטון שגיא דובי גיא הרשע, ברכך
    השרת והמשרת והשם הצנוע שמכריח אותי לקרוא אותם
    ועוד..

  24. שלום מנחם ולשאר הגושלים
    סליחה שאני ככה חורג מהנושא
    עלה במוחי רעיון:
    להקים בעונה הבאה ליגת פנטזי של האתר(ביאהו או ESPNׂׂׂׂׂ
    מה אתם אומרים?

    1. אני אענה בשם העורכים. בדרך כלל רועי היה אחראי לליגות הפנטזי של הופס אבל הצבא גונב אותו אז זה יהיה אחלה אם תיקח את זה עליך.
      תיצור קשר עם מנחם לפני שמתחילה העונה

  25. Boston, we have a problem

    דיווח ממארק סטיין (ESPN):

    הקאבס מנסים להרכיב טרייד על ג'ימי באטלר ומחפשים קבוצה שלישית שתעזור באספקט של נכסים ששיקגו תרצה.
    כרגע על הכוונת – פיניקס.

    אני מודיע מראש שאם הדיווח הזה אינו יותר מ-FAKE NEWS ויותר מכך, הוא עוד ייצא לפועל – הפעם באמת יכאב לי. באטלר הוא אחד השחקנים האהובים עליי וכמובן שהשיארותו בשיקגו הפחות רלוונטית הוא לא אותו דבר כמו מעבר לקאבס, הקבוצה העיקרית שבוסטון מתחרה בה במזרח – שם, יחד עם קיירי, הגיוני שגם יישאר הרבה זמן.

    אגב – רק מציין שבתוכנית של FIRST TAKE משבוע האול-סטאר, באטלר הכריז שהשחקן שהוא הכי נהנה לשחק איתו הוא קיירי אירווינג. משפט שנראה אז לא הגיוני להתגשם במציאות אולי בסוף כן יתממש.

    ובנימה אחרונה – משום מה כן יש לי תחושה שהדיווח הזה הוא לא יותר משמועה אסטרטגית של שני הצדדים.
    הקאבס מנסים לאותת לפייסרס שהם לא יחכו להם עם העסקה על PG13 – התסריט היותר ריאלי מבחינתי.
    הבולס מנסים לאותת לסלטיקס שאם לא יקרה איתם שום דבר, הם כן ימצאו פרטנר אחר למהלך על האול סטאר – התסריט הפחות ריאלי מבחינתי.

    1. מקווה בשבילך שזה לא ייצא לפועל אבל מי שמשתהה אוכל אותה.
      בוסטון חייבת לתרגם את הנכסים שלה לכסף אמיתי.
      אני עדיין חושב שגם קאזינס צריך להיות ברשימה של הסלטיקס.
      יאללה בקצב הזה תראו את הגב של פילי 😁

      1. אני חושב שהסלטיקס בסופו של יום יכולים נטו מהבחירות לבנות קבוצה טובה. אבל היא תהיה טובה אולי ב-2021. וזה אולי גדול מאוד….

        שוב, יש לי תחושה שמדובר פה או במהלך לחוץ מצד הקאבס / שמועה אסטרטגית בכדי לנסות להזיז בכלל משא ומתן אחר.
        הריי גם נאמר שזאת הקאבס שפנו אל שיקגו. זה יכול להיות הגיוני שהשמועה יצאה בשביל להניע את הפייסרס לרדת מהדרישות הראשוניות שהם הציבו לקאבס על PG13.

        עד כה אני מופתע מההתנהלות באוף סיזן. זה מרגיש שמרוב כל ההכנות כבר לעונה הבאה, הגמר היה לפני חודש +.
        בכל מקרה, יש המון קבוצות על קוצים כרגע (קינגס, קאבס, פייסרס, קליפרס…) ולפחות לפי הלך הרוח, דווקא הסלטיקס ממש מרגישים "נונשלנט". אני מדמיין בראש את איינג' מנהל משא ומתן עם קבוצות, כל אחד שנמצא בצד השני מתנשף מלחץ, אבל דני שומע ברקע מנגינת קיץ איטית ורגועה. "הכל טוב" הוא חושב. אולי הוא גם באמת יודע.

        נקווה שהוא באמת יודע.

        ודקסטר – גם הקבוצה שלך בשלב החלומות באספמיא. אם PG13 מגיע פתאום לסיטואציה טובה בקבוצה אחרת, אל תתפלא שהוא יישאר שם.
        בעיקר אם מדובר על הקאבס.
        אז רגע – הקאבס עלולים, באופן עקיף, לדפוק או את הלייקרס (ג'ורג') או את הסלטיקס (באטלר)? מעניין…

        ונסיים עם ההערה על קאזינס – לא תודה…בוא נראה קודם איך הוא יסתדר בשנת המאני טיים שלו בפאליקנס. אם גם שם הוא עושה שטויות אתה כבר לא תשמע את השם שלו הרבה.

  26. וואו!

    BREAKING NEWS: David Griffin out as Cavaliers GM after contract talks falter

    אני מניח שהרוב לא רואים בזה משהו מיוחד, אז תסתכלו על זה ככה – יש סיכוי שזה מהלך שיפריע לקאבס כרגע להתארגן על עצמם לקראת טרייד לחיזוק הקבוצה.

    אגב, נאמר שההיפרדות קרתה בגלל שהבעלים גילברט והמנג'ר גריפין הם בעלי חזון שונה לעתיד הקבוצה. בגלל שאני תמיד סומך על בריאן ווינדהורסט (כתג החצר של לברון ג'יימס מ-ESPN) להשיג את הלכלוך מחדר ההלבשה וההנהלה, אני מניח שמישהו נשמע יותר לעומק על העניין הזה.

  27. Woj with Paul George podcast:

    https://art19.com/shows/vertical/episodes/8c6dc8c3-2b5f-4961-820a-0a77e24ab54c

    https://audioboom.com/posts/6031132-the-chris-mannix-show-adrian-wojnarowski-joins-the-show

    Button line:

    "No matter who you are, no matter who has checked in or who potentially will check in, they’re gonna be told that Paul George is gonna play the season out and then he’s gonna go to the Lakers, that that’s his plan.”

    Its not mean hat he is coming 100%, but its decrease his trade value

    My final offer:

    28th,Black,Clarkson
    For
    George and cap fillers

    Some team want to rent? I'll take this bet

כתיבת תגובה

סגירת תפריט