מעורב הופס ליום ראשון: האם הלייקרס תשבור את כל הכלים? /  מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: האם הלייקרס תשבור את כל הכלים? / מנחם לס

1. בעזרת הגולשים הפכנו לאימפריה!

מאמר ראשי ב-ESPN:

The 2017 Finals showcased the NBA's international reach

כך מתחיל המאמר:

Two hours before Game 3 of the NBA Finals, Shay Goldenberg started roaming around Quicken Loans Arena to scout spots for a live shot near the crowded floor. There were no producers or photographers to help him — he needed only to whip out his Zoom Q2n camcorder and custom-made microphone. As the only Israeli reporting inside the arena, he knew an audience 6,000 miles away back home would be watching.

"A lot of fans are waking up in the middle of the night," said Goldenberg, who lives in Akron, Ohio, as an emissary working for a Jewish nonprofit group. "I am bringing them an angle different than what they can see on TV."

Goldenberg writes regularly about the NBA for a Hebrew-language basketball site. His fans paid for his flights to cover the first two games of the Finals in Oakland.

"For me, it's the cherry on top," he joked.

2. האם דני איינג' מנסה ליצור קבוצת פוטבול?

תראו איזה בחירות דראפט מחכות לסלטיקס! (לאלה הזקוקים להסבר, אם ממפיס ב-2019 הם 9+ (בוחרים בין 9 הראשונים), הסלטיקס מקבלת את הבחירה שלהם של הסיבוב הראשון. אם לא, הם מקבלים את הבחירה שלהם ב-2020 אם הם 7+ (בין 7 הראשונים בבחירה), ואם לא אז הם מקבלים את הבחירה של ממפיס סיבוב ראשון ב-2021 לא משנה היכן ממפיס בוחרת.

זה מספר כמעט לא מתקבל על הדעת של בחירות דראפט.

מה בדיוק דני איינג' מנסה לעשות? הכנסתי כמה תגובות מ-678 התגובות למאמר ש-95% מהן הן נגד דני איינג' עם שתי טענות:

  1. הוא בוחר דראפט גרוע (אברי בראדלי היתה פגיעה אמיתית יחידה שלו)
  2. הוא בוחר שחקנים כאילו הוא מנכ"ל של קבוצת פוטבול. לך תדע: אולי כמורמוני, הוא רוצה לאסוף שחקנים כמו שהגברים המורמונים אוספים נשים (תפשו לפני שנה אחד שהיה נשוי ל-19 נשים)

אחרי שהיינו בטוחים מאז הלוטרי שבוסטון סלטיקס בוחרת במקרל פולץ, פתאום כל העניינים השתנו. אם הוא באמת עושה טרייד עם פילדלפיה, ונותן להם את הבחירה הראשונה, הוא מקבל את הבחירה השלישית שלהם ואת הבחירה הראשונה שלהם של 2018.

כמובן שזה לא DONE DEAL ומאומה לא בטוח (that may not be the case) אם כי היום זאק לאו מ-ESPN טוען שהדיל כבר נעשה (will absolutely get done).

בואו ניתן מבט בהסטוריית בחירות הדראפט של דני איינג' שנה-שנה מ-2010:.

 

ב-2008 הוא נבחר למנהל השנה ב-NBA. זה היה אחרי האליפות שהסלטיקס לקחה. אם תסתכלו על הטבלה שמעל, תראו שהוא לא מקבל יותר מציון "מספיק בקושי" (בימי בישראל "בלתי מספיק" היה הציון הגרוע ביותר ואחריו "מספיק בקושי"; מין "D" במערכת הציונים האמריקאית, כשאחריו בא ה-"F" – ניכשל)

הנה כמה תגובות של אוהדי סלטיקס (שהיה די קשה ללקט להדביק מהטוויטר)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 181 תגובות

  1. הביקורת על איינג' בכל הנוגע לדראפט מוגזמת.

    את מי הוא היה צריך לבחור במקום בראון?
    לא ראינו אפילו שחקן אחד מהמחזור שלו, שבשנה שעברה היה טוב משמעותית ממנו.
    ובפלייאוף, בראון הראה שיש לו "את זה".

    טרי רוזיר הראה השנה התקדמות רצינית (בעונתו הראשונה הוא היה נורא), אבל כבחירה ה-16, הוא בהחלט בחירה סבירה.

    ומרכוס סמארט ב-2014. כמה ביקורת העבירו על איינג'.
    הוא מוכיח שאיינג' צדק –
    שחקן שתפור על הסגנון של בוסטון, שחקן של מאני טיים.

    אם יש משהו שבוסטון הראו –
    זה שיש להם סבלנות.
    השחקנים בהם הם בוחרים מקבלים את הזמן הנדרש להתפתח.
    אני לא אופתע אם השנה נראה התקדמות מהותית גם אצל בראון.

    תודה על המעורב, מנחם.

    1. הקבוצה הזאת עמוקה מידי ומלאה בשחקנים שמצטיינים בכמה דברים אבל מלאים בחסרונות בשאר. או שהם חןר בהגנה או בהתקפה או בריבאונד או בקליעה. הם משחקים נהדר יחד מאומנים אבל לגמרי אובראצ'יברס

      אני חושב שאיינג' לא נכשל טוטאלית בדראפט אבל גם לא הצליח מאוד. השנה הייתי לוקח את מרקיז כריס לפני ג'יילן בראון כי כשיש לך את קראודר ובראדלי על חוזים נחמדים לא עוזר שבחירה שלישית משתעממת על הספסל. יכל לעשות טרייד דאון בשביל לקבל סנטר הגנתי טוב ולבחור את כריס מאוחר יותר.

      אפילו אומר שאני חושב שג'מאל מורי וכנראה באדי הילד יהיו טובים מג'יילן בראון כי לפחות בשנתיים הבאות שהם קריטיות להתפתחות של ממהיג וכוכב הראשונים מקבלים דקות משחק בהובלת הקבוצה וג'יילן הוא סוג של רול פלייר שבא ונעלם לפי הצורך. אילו היה מגיע לקבוצה שבאמת זקוקה לו אולי היה עוקף אותם (אני מאלה שמאוד מחזיקים מהכישרון הגולמי של ג'יילן). אם אכן דנבר תפתח עם ג'מאל מורי שנה הבאה הוא הולך לתת קפיצה. דנבר הפעם כנראה תגיע לפלייאוף במערב. באדי ממש לפני קפיצה כפי שהראה בסוף שנה שעברה אחרי המעבר.

      1. זה לא שאני טוען שהוא יודע לבחור כמו הספרס…

        אבל אני מבין את ההיגיון.
        לווינג דפנסיבי תמיד יהיה שוק. על אחת כמה וכמה לכזה שנתן דקות טובות בפלייאוף.
        אין חוזים לא סחירים כרגע בבוסטון. באקלים הנוכחי זה הישג לא מבוטל.

        1. הביקורת העיקרית על איינג' בדראפט האחרון זה 2:
          1.שאף אחד לא החזיק מבראון ולפי כל המוק הוא היה נשאר פנוי גם בבחירות הנמוכות יותר של בוסטון וסתם איינג קפץ ובזבז בחירת טופ 3.
          2.היו לו מיליון בחירות דראפט והציפייה הייתה שהוא יעשה איזשהו טרייד על לפחות חלק מהבחירות ואילו הוא נרדם בשמירה.

          אני בכלל יותר ויותר מתחיל לחשוב שאיינג' הוא הינקי למתקדמים.צובר עוד ועוד בחירות דראפט בשביל הפוטנציאלוההבדל בינו לבין הינקי שלמזלו יש לו קבוצה טובה עם מאמן מעולה שמצליח להוציא יותר מהשחקנים שלו וכך לא כל כך שמים לב לזה.

          1. למזלו?
            איינג' בנה קבוצת אליפות, ואחרי שפג תוקפה הוא בנה קבוצה שהגיעה שוב לגמר המזרח.
            איזו עוד קבוצה למעט הספרס הצליחה להעמיד 2 קבוצות פלייאוף שונות תוך זמן כל כך קצר?
            תראה רק את היסטוריית הטריידים שלו –
            ברוקלין, דאלאס, אייזה תומאס.
            זה מלמד שהוא יודע מתי לשחרר (פירס + גארנט, רונדו), ומתי לקנות בזול (תומאס).

            בקשר לבחירות הדראפט "המבוזבזות", אנחנו לא יודעים מה קבוצות אחרות הציעו לוף אם בכלל.

            השורה התחתונה –
            יש את הקבוצה של העונה שעברה + מקום לשחקן מקסימום חופשי + שורת נכסים יוצאת דופן + שורת בחירות דראפט אטרקטיביות.

            זה לא מזל. זה ניהול טוב.

          2. סורי,אני עדיין מייחס את זה ליותר מזל מאשר לניהול מבריק.
            אני חושב שהוא הלך בדרך של הלוטרי אחרי שהוא פירק את הקבוצה של 2008,והיה לו יותר מזל משכל.אתה יודע מה גם אם אני הולך איתך ומדובר במנהל הכי מבריק בליגה(או לפחות ברמה של ביופרד/פופוביץ. כל מה שראיתי ממנו זה שהוא העמיד קבוצה טובה אבל לא מסוגל לעשות את המהלך הקטן הדרוש להפוך קבוצה טובה לקבוצה שבאמת מתמודדת על אליפות.תירוצים יש מפה ועד השמיים,כל תגובה של יונתן מסבירה ברציונל מאוד מאוד נכון למה איינג' צדק שהוא לא עשה טרייד,או למה איינג' צדק שהוא כן עשה טרייד.אבל שורה תחתונה בליגה שיש לך אפשרות להכות על הברזל אתה לא מחכה לעתיד בזכות בחירות דראפט שיגיעו.
            נ.ב אם הטרייד מתקיים ופילי בוחרת בפולץ אני מאמין שהיא תהיה קבוצה יותר טובה מבוסטון בטווח של 3 שנים(בהנחה שאין פציעות וזה וואחד הנחה)

          3. למזלו וחצי. אם רונדו לא היה שובר את האצבע, הם היו עפים בסוויפ בסיבוב הראשון לקבוצה שסיימה במקום השמיני.

            הטרייד של קנדריק פרקינס תמורת ג'ף גרין עלה לסלטיקס באליפות.

      2. ושום מילה על סקאל לביסייר…
        לוקח אותו לפני גילן בראון במאה אחוז מהמקרים.
        אחרי שראיתי ממנו חודשיים ברצף הוא לדעתי שני רק לסימונס באפסייד שלו.
        כבר השנה עמד על ממוצעים קרובים מאד ל20,10 פר 36 דקות.

    2. אני גם רואה את טרי רוזייר כניצחון, אני זוכר שביום שאחרי אותו דראפט מישהו כתב (לא זוכר איפה אבל לא פה) שאיינג' הצליח לקחת מישהו ששווה את הבחירה ה16 בבחירה 28 ומישהו ששווה בחירה 28 בבחירה 16. הזמן הוכיח שאיינג' צדק ורוזייר הפך להיות שחקן הרבה יותר טוב מהאנטר

    3. אני כותב זאת אחרי 144 תגובות:

      זה סגור.

      פיחלדלפיה בוחרת בפולץ.
      לייקרס בלונזן בול
      בוסטון בג'קסון

      בוסטון רצתה את ג'קסון ממילא כי היא הולכת על אייזיה תומרס כל הדרך, אז ע:י ההחלפה עם פחלדלפיה היא זכתה בבחירת דראפט גבוהה ב-2018

  2. done deal
    בחירה ראשונה לפילדלפיה(פאלץ)
    לבוסטון הולך בחירה שלישית השנה , בחירת סיבוב ראשון של הלייקרס שנה הבאה וושל סקרמנטו בעוד שנתיים עם הגנות לטובת פילדלפיה על לפחות אחת משתי הבחירות

  3. תגיד מנחם אתה רציני? פילדלפיה רוצה את לונזו בול???
    הטרייד בוצע כבר , פאלץ בפילדלפיה ברגעים אלה ממש , הוא השחקן שהסיקסרס בוחרים.
    אין להם שום רצון בלונזו בול , עם או בלי אבא שלו

    1. לפי ספורטס אילוסטרייטד, מתרקם דיל בו פילדלפיה נותנת לסקרמנטו את הבחירה. בוסטון בוחרת את ג'קסון. לייקרס את פוקס. סקמנטו את פולץ.

      1. אם זה המצב פילי גאונים הקינגס פחות.
        פילי אוהבים מאד את מונק שלדעתי סיכוי טוב שיהיה הכי טוב מהדראפט הזה.. הם יבחרו אותו בחמש ובעשר ישיגו שחקן נוסף כבר השנה מדראפט יותר חזק.
        לגבי הקינגס אם זה נכון והם אוהבים את פולץ אני מאמין שהם ישיגו לפחות בחירת דראפט סיבוב ראשון נוספת, כי יש להם המון קאפ ספייס ועבור קבוצות שיכולות ורוצות פרי איגנט זה יהיה קסום.

        1. זה פשוט לא נכון ולא קרוב למציאות.
          פילי לא אוהבים את מונק , זה ידוע כבר חצי שנה שבראיין קולנג'לו מאוהב בפאלץ וזה השחקן היחיד שהוא אוהב.
          פילי לא הביאו היום את אמביד ובן סימונס במיוחד לוורקאאוט של פאלץ כדי לתת אתה הבחירה למישהו אחר.
          פילי לוקחים את פאלץ ב 1000 אחוז

    2. מה שאתה אומר מרגיע אותי. מקווה שאתה צודק.
      לדעתי בחירות 5,10 > 1 בדראפט של השנה.
      ההבדלים בין בחירות 1-8 לא כאלה גדולים.

  4. אני לא מבין בחוקי דראפט, אבל כל העסקה בין בוסטון לפילי נראית לי מוזרה. לא עדיף/אפשרי שבוסטון תבחר את מי שפילי רוצה (נניח בול), פילי תבחר את מי שבוסטון רוצה (נניח ג'קסון, בהנחה שהלייקרס לא יבחרו אותו), ואז יטרידו? מה הבעיה בתרחיש הפשוט הזה?

    1. כי הטרייד אפשרי עכשיו , לא בטוח שהוא יהיה אפשרי בעוד יומיים , יכול להיות שמישהו יתן הצעה אחרת.
      לא בוסטון ולא פילדלפיה רוצים את לונזו בול , סיקסרס רוצים בוחרים את פאלץ , בוסטון רוצים את ג'קסון או טאטום.
      אחד מהם בטוח יהיה שם.

    2. כי בוסטון רוצה גם את הבחירה של פילדלפיה בעונה הבאה כדי להסכים. אחרת היא מאיימת שהיתה בוחרת בפולץ.

  5. דראפט מלהיב.
    טעות ענקית של הקינגס תיהיה לעשות טרייד אף.
    יש המון כשרון בעשר הבחירות הראשונות ככה שתי בחירות משמעותית שוות יותר מאחת.
    אני אישית מתלהב מאד דווקא משחקנים שלא בטופ טרי כרגע.
    חוץ מדניס סמית וניטלקינה כל העשריה הראשונה לדעתי וואו כולל מרקנן שהוא אנדרייטד קצת.
    אני מאד חם על קיילב סווניגן. לא ברור בכלל איך הוא לא טס למעלה במוקים. 18.5 נקודות באחוזים מעולים כולל סביב ה45 אחוז מהשלוש, 12.5 ריבאונד, כמעט שתי חסימות ושיפור מטורף בשנת הסופרמור.
    אני מוכן לקחת אותו בעשר למרות שבמוקים הוא בן 30- ל40 כרגע.

      1. נמוך.. לא במיוחד 6.9 לפוורורד עם מוטת ידיים של7.3 לא כזה נמוך.
        וכמו ששפר כל אספקט במשחק שלו הוא ישפר גם את ההגנה.
        זה שהמשחק שלו הוא יותר אולד סקול סבבה ועדיין ריבאונד זו היכולת שמתרגמת כמעט אחד לאחד בנבא.
        ריבאונדר כזה עם שחרור נהדר מהשלוש ואחוזים מדהימים יהיה לפחות שחקן שישי שביעי בקבוצה טובה.
        זה שווה לוטרי גם בדראפט הזה.

  6. איינג' לגמרי רוצה לבנות קונטנדרית ל-2020 עם כל הבחירות שיש לו
    הורפורד כבר לא יהיה בתכניות, אבל מה שכן, איינג' בונה על זה שהדיינסטי שיש לגולדן סטייט עכשיו יגמר עוד 3-4 שנים ואז הוא יוכל להתמודד בגמר, כי כרגע אין לו סיכוי. מאותה סיבה הוא גם לא יהיה לחוץ להחתים דג שמן בקיץ כמו באטלר או הייווארד.

  7. אם אין לאיינג' איזה דיל מוכן עבור מישהו כמו אנתוני דייויס, הוא פשוט הג'נרל מנג'ר הכי דביל שראיתי מאז בילי קינג.

  8. זה די ברור שקולאנג'לו הראה לאיינג' מאיפה משתין את הדג.
    אחרי הלוטרי הבעלים של בוסטון אמר שהם יעשו טרייד על הבחירה הראשונה רק בשביל ה SECOND COMING

    וכל מה שהם קיבלו זה את בחירה מספר 3 (וזה ווש כי כבר הייתה להם בחיר מספר אחד בדראפט הזה) ואת הבחירה של הלייקרס בשנה הבאה אם היא נופלת בין 2-5 , במידה שהלייקרס יהיו 1 או 6 ומעלה אז הבחירה חוזרת לפילדלפיה ובוסטון מקבלים את הבחירה של סקרמנטו ב 2019

    1. אני לא חושב שאתה מבין את הקטע. איינג' רוצה את ג'קסון לא את פולץ. אם הוא יכול לבחור את השחקן שהוא רוצה ועל הדרך להרוויח בחירת דאפט או שתיים למה לא?
      השאלה היא אם ההעדפה שלו את ג'קסון על פני פולץ לבוסטון הנוכחית מוצדקת, בזה אני לא בטוח.

      1. זאת בכלל לא הנקודה , יכול להיות שאיינג' רוצה את טאטום ,זה לא משנה.
        הכוונה שלי היא שאחרי הלוטרי יצאו קולות מבוסטון כולל הבעלים של הקבוצה שהבחירה הראשונה שווה כל כך הרבה שיהיה בלתי אפשרי לעשות עליה טרייד .
        ויכול להיות שבסוף כל מה שקיבלו בתמורה זה את הבחירה ה 12 ב 2019

  9. איינג' באמת מוזר, אבל כנראה שזה חלק מטרייד שהוא מנסה לעשות. מקווה שהוא לא יקבל כאן נשיכה בתחת כי מכל מה שראיתי עד עכשיו פולץ הוא היחידי שבאמת יכול לצאת סטאר כבר בחוזה הרוקי שלו. אם זה בשביל טרייד על באטלר אני מבין ומסכים

  10. So he's going to keep acquiring picks until he retires so he has no pressure to win

    זה המשפט היותר מהותי בקטע על איינג' . אני חושב שזה מטופש לאסוף בחירות דראפט של המקומות הראשונים ולבנות על 2020 .
    אני חוזר ואומר , שלבנות קבוצה מנצחת לא יכול לבוא רק מהדראפט . צריך גם טרייד של שחקנים מהטופ .
    אליפות אחרונה ב-2008 , ואליפות קונפרנס אחרונה ב-2010 – זה מה שבוסטון ואיינג' יכולים להציג. לקבוצה עם מסורת כמו בוסטון זה מעט מדי .
    אבל – כמו שנאמר במשפט הראשון – אפשר תמיד לומר שאתה בונה לעתיד…

    1. אומר אוהד של קבוצה שמשנות ה70 בנתה לעתיד ורק ב2015 זה עבדץ או של הקבוצה שיש לה 2 MVP ועוד שני אולסטארים ובעצם מכריחה את כול השאר לבנות לעתיד?
      ואגב אתה צודק שזה מעט מדי אליפות קונפרנס אחרונה לקבוצה עם מסורת כמו בוסטון איזה מזל יש לכם שאין לכם מסורת

      1. אתה לא עונה לעניין . דני איינג' "בנה לעתיד" גם לפני שנתיים ושלוש , ואז לא היה תירוץ של ג"ס. מה היה אז התירוץ ? שלברון עוד לא פורש ?
        ובכלל , הנימוק שלא רוצים להתחרות היום על התואר כי יש קבוצת על אחת ( או שתיים ) הוא מטומטם . אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד , וצריך בהווה לעשות את מירב המאמצים לבנות קבוצה טובה ככל שניתן .

        אגב – בג"ס לא "בנו לעתיד" משנות ה-70 . וגם לא מה-80 או מכל זמן אחר . הם ניסו לבנות קבוצות איכותיות . רוב הזמן הם נכשלו , וזה קודם כל לחובת ההנהלות שקיבלו החלטות שגויות . אבל אני לא זוכר תירוץ של בנייה לעתיד.

        1. קודם כל כן, גם האתגר של לברון ועוד שני אולסטארים כשהקבוצה בנויה אידיאלית עבורו זה אתגר גדול מדי עבור רוב הקבוצות (לטעמי בסדרה של שבע קליבלנד מפסידה רק לגולדן סטייט).

          שנית כל בתיאוריה הכל יכול לקרות אבל לחשוב שיקרו דברים משמעותיים מספיק כדי להפיל את שתי הסופר טימס ולא רק אחת מהן זה לפנטז ועדיף לשמור על מה שיש ולא להמר אול אין כשהסיכוי קלוש כשבכל מקרה רוב השחקנים שמצמידים לבוסטון בטרייד הם לא שחקנים חסרי בעיות מהבחינה המנטלית (פול ג׳ורג׳ והאובססיה ללייקרס, ג׳ימי באטלר והשחצנות הבלתי מוסברת שלו שראו אותה כשהוא וויד השליכו את הבעיות של הקבוצה על הרול פליירס וקאזינס שאני לא רואה סיבה להוסיף) ובוודאות לא יהפכו את בוסטוןן ליותר מהמועמדת הרביעית לאליפות שתכלס זה להתקע באותו מקום רק בלי יכולות עתידיות.

          ולגבי גולדן סטייט והניסיון ליצור קבוצות טובות בעבר, מבחינתי ההבדל בין לנסות לבנות קבוצות איכותיות ובין לשמור אופציות לעתיד הוא סמנטי כשבפועל בשתיהן אין הצלחה בזמן הנוכחי, זה לא מפתיע שחוץ מrun TMC לא היו הרבה קבוצות במפרץ מאז ולא רק שהם לא הצליחו הם הימרו יותר מדי ומישכנו את העתיד ככה שלא הייתה להם אפילו תקווה

  11. הרשימה של בחירות הדראפט , דווקא משכנעת אותי שאיינג בוחר טוב פלוס . יש לו ברשימה רק בחירה אחת גבוהה בשנה שעברה . הוא בחר בבראון בחירה די טובה מאחר ודראפט שנה שעברה היה חלש.
    אם כן מה ההסתייגות שלי?
    אוסף הרבה בחירות לא ממיר אותם לשחקנים ותיקים לשדרוג הקבוצה.
    בוסטון נהפכה ליעד לא רצוי לשחקני קולגים. אתה לא בא לשחק בבוסטון , אתה רק חלק של asset
    בעקרון אני לא אוהב להחליף בחירה ראשונה , עוד זכור לי שאורלנדו ויתרה על כריס וובר וחליפה ל-3 , זה נגמר רע . אני הייתי מעדיף את פולץ ועושה טרייד על תומאס , תמורת עוד בחירת דראפט. תומאס שחקן טוב עם בעיית הגנה רצינית שלא באשמתו הוא פשוט נמוך. הוא לא מתאים לקבוצה שרוצה ללכת רחוק.
    הייתי מחליף אותו ואת ברדלי , וחותר לקו של פולץ ובטלר (תמורת בחירות דראפט). מוסיף או מנסה להוסיף את הייוורד בשוק החופשי.
    שולח גם מרכוס סמארט בטרייד נניח לדטרויט בחירה 12 ואז לוקח עוד גבוה מוכשר.
    בקיצור המהלך לא נראה לי.אלא אם כן יש המשך דרמטי שעוד נשמע עליו.

    1. למה הטרייד על הבחירה הראשונה נגמר רע עבור אורלנדו?
      פני היה התאמה נהדרת עבורם והם קיבלו שלטש בחירות דראפט גבוהות בנוסף. זה שהם לא השתמשו בהן כמו שצריך זה כבר סיפור אחר.

      1. מאוד פשוט עם שאקיל שכבר היה בקבוצה וכריס וובר.הם היו טורפים את הליגה. אורלנדו היתה לוקחת כמה אליפויות ושאקיל לא היה בורח מקבוצה כזו.
        גם 8 בחירות דראפט לא מצדיקות ויתור על שחקן כמו כריס וובר. רכז שינהל את העסק לא בעיה להשיג. תמיד יש בליגה הרבה רכזים טובים.בפרט קבוצה חזקה מאוד משיגה די בקלות רכז טוב לפחות.
        הבעיה לך תוכיח שזה מה שהיה קורה.

  12. אז תמונת הדראפט מתחילה להתברר.
    1. בוסטון מעבירה לפילי בחירה ראשונה – פילי לוקחת את פולטס (לפי ההתרגשות של אמביד בטוויטר הם מחכים לו בהתלהבות גדולה. פילי סגורה בעמדות החשובות בכדורסל ויש לה את רוברט קווינגטון שיעניש כל דאבל טים. אם קווינגטון מסוגל לזוז ל2 (לא סגור שכן) פילי תשחק עם פולטס קווינגטון סימונס סאריץ ואמביד. לא רע… רק בריאות.

    2 לייקרס לוקחים את בול או ג'קסון. מאוד אופתע אם יקחו את פוקס אלא אם כן הם גם בדרך לטרייד (סקרמנטו?). האם מג'יק יגנוב לבוסטון את ג'קסון ויכריח איתם טרייד על בול? לא ידוע. נראה לי שאוהדי הלייקרס יהיו בסדר עם בול או ג'קסון.

    3. הסלטיקס יתפללו לג'קסון. אם לא, יפתיעו וידלגו על בול כדי לקחת את טייטום. הם חייבים ווינג יוצר וג'קסון מתאים יותר בגלל ההגנה ומזה שלא צריך כדור. אבל טייטום בנוי לשחק את ה3-4 לפי הצורך.

    4. פיניקס יקחו את בול אם נשאר על הלוח בנס מבחינתם או יבחרו בטייטום. אני מאמין שפוקס חזק על הרדאר אבל הם לא בטוח ימצאו שוק חזק לבלדסו בעל היסטוריית פציעות וחוסר יציבות. הם כנראה ישאירו אותו ופוקס לא הגיוני במצב כזה. אם בול תפוס ילכו כנראה על טייטום שמשאיר את דווין בוקר לשחק SG.

    5. סקרמנטו צריכה להישאר בדיוק היכן שהיא. הבלאגן עובד לטובתה. בוודאות או פוקס או טייטום אצלה. אם היא בוחרת בפוקס/טייטום היא יכולה להשלים את החסר בבחירה 10. אני מאמין שהסיכוי שיהיה לה ווינג טוב בבחירה 10 גבוה מהסיכוי שישאר לה פוינט גארד בכיר ב10. לכן כנראה ילכו על פוקס. אם בדרך נס פוקס מתגנב מעלה ובול נלקח עי הסאנס אז טייטום יהיה הבחירה והם יתפללו שדס"ג או נטליקינה יחליקו ל10 (קשה לי להאמין). מה שהם יכולים לעשות זה להחליף עם דאלאס בין 9 ל10 כי דאלאס יכולה בכיף להינות מגבוה ולקבל משהו בתמורה מסקרמנטו שמחזיקה כמה נכסים נחמדים. סקרמנטו תוכל לקבל pg במקרה כזה שבחרו בטייטום. בניגוד לחברי זיו מאוד אופתע עם סקרמנטו תיקח את מונק כדי לצוות אותו עם הילד.

    השאר כרגע מעניין אבל פחות משתנה. זה נראה שהמג'יק ילכו על השחקן הכי טוב שנשאר בעמדות 1 ו3. מינסוטה דלוקה על אייזיקס והוא נותר תקוע שם בכל המוקים. הניקס יקחו את הסקורר הכי טוב שנותר (סמית' ג'וניור או מליק מונק) ודאלאס מתלבטת בין דס"ג מרקונן ונטליקינה. יש מצב שסקרמנטו בבחירה עשירית תיקח את ווינג (אננובי/ג'סטין ג'קסון) לפני כל הסנטרים שהיא לא צריכה.

    1. ג'ון אתה יכול להסביר מה עובר לאיינג' בראש? למה מבחינתו עדיף לעשות את הטרייד לפני הדראפט ולהסתכן בזה שלייקרס יקחו את ג'קסון? למה לא לבחור קודם את פולץ ואז להטריד אותו?

      1. לדעתי הוא ניסה לגשש גם אצל הלייקרס. כנראה יש החלטה שרוכבים עם תומאס. אני חושב שהוא הבין שווינג טוב יהיה לו בכל מקרה גם ב3. או ג'קסון או טייטום יהיו פנויים. אולי הוא מתכנן לשלב את ג'יילן בראון בחמישייה כSG אם בראדלי לא ימשיך כשייסיים חוזה. אולי הוא בונה על גבוהים טובים יותר שיגיעו אליו בדראפט הבא (דראפט גבוהים יחסית חלש יחסית. ואולי יש כאן מהלך מורכב יותר כגון אינדיאנה או שיקגו שרצו את ווינג בחבילה תמורת הכוכב שלהם. בא נאמר שרב הנסתר מהגלוי כרגע

        1. 1. הטרייד הוא הבעת אמון בקו האחורי של הנוכחי של הסלטיקס.
          תומאס – בראדלי -סמארט ורוזייר.
          ****** בוסטון הולכת לתת לאייזאה חבילת שכר אדירה בקיץ הבא ?!? ? ********
          2. הטרייד מנכה כ-1.5 מיליון שכר ויאפשר הצעת מקס להייוארד ( בטוח שישנם דרכים אחרות וטובות יותר לנכות 1.5 מיליון אבל מילא….)
          3. פילי שיחקו אותה (יותר נכון קולנג'לו בזכות הירושה של הינקי) – הם זכו בלוטרי בבחירה 5 והחליפו עם סקרמנטו (3) הוסיפו את הבחירה שקיבלו על MCW וזכו לבחור שנה שנייה בבחירה 1 בדראפט. והקטע הגדול יהיה שאם אלוהי הלוטרי יאהב אותם בשנה הבאה הלייקרס זוכים בלוטרי – בוננזה.
          4. איינג' תקוע עדיין בין כאן ועכשיו לבנייה. בפרואר האחרון הוא הפיל את הטרייד עבור באטלר בגלל בחירה של ברוקלין והאופצייה לזכות בלוטרי ובסוף שזכה בלוטרי הוא יורד בבחירה.
          5. אובססיה לבחירות דראפט ( אולי הוא צריך עוד כמה לשפר ביצועים)

          1. לגבי באטלר. אני די בטוח שאיינג' הציע לשיקגו את הבחירה הראשונה והם רצו יותר. אולי 2 בחירות לוטרי שיש להם עכשיו יספקו להם את מה שצריך.
            אם הכיוון הוא ללכת על עכשיו (מה שלדעתי הכיוון הנכון) אז באטלר אידיאלי לבוסטון לדעתי גם לצד הייוורד וצריך לעשות הכל כדי שיגיע לשם.

    2. מסכים לגבי ההישארות של סקרמנטו במקום. לא מסכים לגבי היגיון הבחירה. הקינגס צריכים לקחת אחד מבין טאיטום ואיזאק ולקחת את הגארד הטוב ביותר שישאר. ההפרד ברמת האיכות בין הסמולים הוא יותר גדול בהרבה . כמו כן יותר קשה להשיג סמולים מעולים מאשר רכזים. אלה אם מישהו מהרכזים הוא ברמה אחרת לדעתם מכל האחרים…

      1. מי הרכז שיתאים בבחירה 10? מי הרכז שאתה רואה בשנתיים הבאות (גם בהנחה שרכזים זקוקים ליותר זמן להתאקלם) שיבחר בדראפט שנראה טוב יותר ממה שיש כעת ומה הסיכויים להשיג אותו? מי בשוק החופשי הוא בעל סיכוי סביר להגיע לסקרמטו שינהל להם את המשחק ויקח על עצמו את נטל הקליעה מהקו האחורי? אם אתה מאמין שזה מונק ושהוא ישאר בבחירה 10 אז בסדר. מבין את החשיבה. אם אתה חןשב שטרייד על בלסו או חתימה עם ג'רו הולידיי הוא הפיתרון אז גם בסדר. אני פשוט רואה שהדראפטים הבאים משופעים בווינגים ואני לא השתכנעתי שטייטום הוא כזה פרוספקט two way. המצדיק.

        לגבי אייזיק זה כיוון מעניין. אני מאלה שחושבים שהוא גניבה כבחירה שביעית אבל ספציפית בסקרמנטו שרק קיבלה פריצה מסקאל ותהיה מלאה בגבוהים וקלעים אבל עם פוינט גארד סביר מינוס אייזיק ילך לאיבוד. אילו אייזיק היה משחק השנה עם לונזו או בקנטאקי עם רכז ומאמן שמבינים מהו הוא היה בחירה ראשונה או שנייה. יש לו מהלכים מטורפים לגובה שלו ונתונים וכישרון שנשפכים. אבל הוא חייב מאמן ורכז שמבינים את זה ונותנים לו לפרוח. הוא שנה או שנתיים רחוק מלהיות מנהיג (אולי לא יהיה אף פעם).

        שוב. אין לי מונפול על האמת וזו פשוט צורת החשיבה שלי כרגע. אין באמת דרך מראש לחזות את הכימייה והיחסים שיווצרו בקבוצה. אני טעיתי ועוד אטעה בעתיד.

        1. טעית ועוד תטעה אבל אתה כותב נהדר…, מאד רגיש :]
          אני את חואן אוונס וסוניגן מאד אוהב.
          ככה שאם חסר מישהו בעמדה עשר הייתי מנסה להשיג אותם.
          אין לי בעיה להשאר עם לאוסון שנתן סוף עונה יפה מאד להביא את תאודוסיץ ולבחור בחואן אוונס
          או אפילו להחתים מחדש גם את לאוסון וגם את קוליסון אם העמדות האחרות יותר חזקות בדראפט.

    3. לגון תאמין לי , צריך לקחת את הניתוחים שלך לפרק מבוא בהסתברות.
      במיוחד ללמד כמה מנגרים איך להחליט החלטות

  13. סלטיקס 2014: 25 ניצחונות.
    סלטיקס 2015: 40 ניצחונות.
    סלטיקס 2016: 48 ניצחונות.
    סלטיקס 2017: 53 ניצחונות.

    האמת היא, פשוט קשה לי להבין את כמות הביקורת לה זוכה איינג'.
    זה לא שהיה לו שחקן על ברור ששיפר את הקבוצה והפך אותה לקונטנדרית (ע"ע קרי, דוראנט, לברון).

    בשנה שעברה הסלטיקס ניסו להביא את דוראנט, ויכול להיות שהם היו מרחק ג'רי ווסט אחד מלהצליח.
    השנה, שוב יש לקבוצה תשתית נהדרת. הם מרחק טרייד טוב אחד, החתמה בשוק השחקנים החופשיים, מלהיות קונטנדרים.

    קשה לבקש מ-GM יותר.

    1. +1
      הכול מוכן לטרייד גדול. מקווה שהוא יעשה את זה.
      קראודר, בראדלי, סמארט והבחירות שנה הבאה בעד כוכב על.
      הבעייה היא, מי הם רוצים?
      דייויס זה חלום אבל ניו אורלינס לא יוותרו עליו.
      פול ג'ורג' רוצה לייקרס
      באטלר יכול להתאים להם לדעתי.
      לא יודע, על מי לדעתך כדאי להם ללכת?

      1. אנתוני דיוויס בכל מחיר, ויש להם הרבה.
        או קליי תומפסון. עיסקה נדיבה שתיתן לגולדן סטייט עומק והמשך אחרי השושלת.

      2. באטלר בטרייד, מילסאפ בשוק השחקנים החופשיים.
        לדעתי, זה הופך אותם לקבוצת הגנה מפחידה, ולקונטנדרית אפשרית.
        השמות הבאמת גדולים – דייויס,דוראנט וכ"ו,
        אין מהם כרגע בשוק.

        אבל אני למדתי שאצל בוסטון אי אפשר לדעת. איינג' לא מפחד ללחוץ על ההדק כשצריך,
        ובו זמנית הוא גם לא "טריגר הפי".

        כאוהד סאנס מתוסכל, אני חייב להודות –
        אני מקנא.

        1. מסכים שעד מהנקודה הזאת בוסטון נמצאת במצב הטוב ביותר מכמעט כל הקבוצות,מזל או לא מזל שורה תחתונה אתה צודק.העניין לאן מכאן.לי יש הרגשה שאיינג' לא יעשה את הצעד הנוסף בשביל להפוך לקונדוטרית אמיתית. כמו שכתבתי לך למעלה.תירוצים יש מפה ועד השמיים,יונתן יכול לתת לך הסבר לכל אחת ואחת מהחלטות שלו.אני לתחושתי אין לאיינג' עד המשהו הנוסף שיהפוך את בוסטון לקונדוטיורית אמיתית ומה שאתה תראה בשנים הבאות זה את בוסטון עומדת במקום,בונה על כל בחירות הדראפט הבלתי נגמרות שלה ואז שהיא תתעורר היא תגלה שקבוצות אחרות עקפו אותה בסיבוב

        2. גם אני חושב כמו יניב. נוכל לבחון את זה שוב בקרוב . נראה אם בוסטון תשתמש בכלים הרבים שלרשותה להביא שחקן טופ 10 או טופ 15 . אם היא תעשה את זה – סימן שאיינג' רציני . אני כאמור בספק.

        3. אם איינג' מצליח להביא את דיוויס הוא יצא המנצח הגדול. אני פשוט לא רואה כזו חבילה אטרקטיבית עבור הפליקנס.
          הוא יצטרך לפרק את בוסטון עבור דיוויס וזה לא כדאי

      3. אין סיב לפליקנס לוותר על דיוויס, בטח שעוד לא ראו איך הניסוי עם קאזינס עובד.
        הפליקנס גם צריכים החתמה אושתיים טובות כדי להגיע רחוק, בהנחה שדיוויס וקאזינס זה שילוב מנצח.

  14. הזכיה של פילדלפיה בבחירה מס' 1 בדראפט הזה, כשלעצמה, תסמן ניצחון גדול לפרוסס של סם הינקי.
    אם הסופר-טים של דוראנט וגולדן סטייט ואובדן התחרותיות אומר דברים לא טובים על הליגה (עכשיו גם תבוא נכונות "לוותר" על שכר כדי לשמור על הקבוצה מתחת לתקרה הלא קיימת, בזמן שהכוכבים מקבלים את ההפרש ממקורות אחרים כמו חוזי פירסום) –
    מה שקרה עם פילדלפיה הרבה-הרבה יותר חמור. משתלם לשחק עבור הפסדים מכוונים במשך תקופה ארוכה.

        1. דבר שאני מצדד בו בערך מאז הזכייה של וילנובה במכללות שנה שעברה, יש לו את האופי הספרסי ללא ספק. ואני מאמין שפופוביץ' וצוותו יזהו את זה ויגנבו אותו בבחירה שלהם

  15. בתור אוהד פילי היה לי מאוד קשה עם הפרוסס, אבל בפרספקטיבה דל היום מה בדיוק ההבדל בין פילי לבין נניח, מיניסוטה או הלייקרס? מיני קיבלו בחירות דראפט גבוהות אפילו יותר מפילי (להזכירכם בחרה רק פעם אחת ראשונה את סימונס). היא קיבלה את וויגינס (בחירה 1 מהקאבס), קא״ט, דאן וכו ועדיין לא הגיעה לכלום וגם השנה לא נכנסה לפלייאוף, אז למרות שלא הצהירו על טנקינג- זה מה שעשו בפועל. הלייקרס זה עוד יותר מביך. בחרו את רנדל ב 6, את ראסל ב 3 (לפני פילי) ואת אינגראם ב 2 וגם השנה בוחרים לפני פילי, אז מסתבר שטה קינג יש גם בהוליווד. כך או כך, למרות הגועל נפש של הינקי זאת טקטיקה נכונה. אני מזכיר עוד שאמביד נבחר בכלל 3, אוקאפור 3, סאריץ׳ (ונואל זה״ל..) 6 ורק סימונס 1 כך שגם אי אפשר להגיד שהטנקינג הביא להם את הבחירות הראשונות

    1. קודם כל ראסל נבחר 2 גם. הבעיה עם הינקי זה לא הטנקינג אלא הדרך שבה זה נעשה.זאת הייתה יריקה בפרצוף של הליגה,העניין עם הינקי שסביר מאוד להניח שגם בלי הטקטיקה המגעילה של לזרוק כל שחקן שמראה חצי ניצוץ של כדורסל חיובי ולקחת במקומו עוד בחירת דראפט וזה בשביל להישאר גרועים זה העניין.
      כל קבוצה שנמצאת בתחתית בסופו של דבר בונה על הדראפט העניין זה שיחד עם הדראפט אתה מנסה לבנות משהו,גם הלייקרס וגם מיניסוטה וגם פיניקס ניסו לעשות משהו(לא בהצלחה אבל ניסו)הינקי אפילו לא ניסה.
      מה שאותי משגע שגם בלי להתנהג בצורה הזאת הוא היה מגיע לאותה תוצאה,כי לא פשוט בכלל להקים קבוצה חדשה שתרוץ בצמרת וסביר להניח שפילי הייתה נשארת בתחתית עם פחות או יותר אותם בחירות דראפט רק היא הייתה נראת לפחות כמו קבוצת כדורסל

        1. בדיוק מה שהקרייתי רשם ורק נוסיף שלהזכירך בתחילת העונה אנחנו אוהדי הלייקרס עוד פינטזנו אפילו על פלייאוף לאור הפתיחה הטובה

          1. זה לא משמח אותי לרשום את זה –
            על מי אנחנו מנסים לעבוד???

            להשבית שחקנים בריאים זה האימא ואבא של הטנקינג.
            אז כשעושים זאת למשך כמה חודשים זה בסדר?
            זה כמו להגיע לבית משפט אחרי שנתפסת גונב אלף שקל עם הטיעון
            "תראו את דנקנר, הוא גנב מיליארדים. מה אתם רוצים ממני??"

          2. אתה מפספס את הנקודה
            הסאנס הלייקרס עשו את זה כשהם הבינו שהעונה אבודה וגם זה היה בסוף מרץ. פילי במשך שנים באה במחשבה של "אנחנו מפסידים לא משנה מה" כבר בנובמבר, וזה קרה לא פעם ולא פעמיים.
            אדרבא, הלייקרס לא חתכו את ראסל כשהם הושיבו אותו בחוץ, פיניקס לא העיפו את בלדסו כשהם ספסלו אותו. אבל כשיש לך את mcw שלפני הטרייד עוד היה שחקן לגיטימי – הם העיפו אותו תמורת שקית תפוצ'יפס.

          3. לא מנסים לעבוד על אף אחד.אני בהחלט רואה הבדל שקבוצה מתחילה את העונה מתוך מטרה להיות תחרותית ואז ברגע שהיא מבינה שאין לה סיכוי והדרך היחידה שלה זה דרך הדראפט אז היא מוותרת על העונה(לא מצב אידאלי ואפילו די מגעיל אבל לגיטימי)לבין קבוצה שמראש מוותרת על כל סיכוי להיות תחרותית,אוספת שחקנים מדי ליג,רק בשביל שהיא תהיה בטוח הכי גרועה ותזכה בבחירת דראפט גבוהה.שוב זה בדיוק העניין של להשתין מהמקפצה.
            אתן לך דוגמא נוספת,אני פשוט משתגע מהעובדה שנתנו לקאטר לארח מונדיאל.עכשיו תבוא ותגיד לי תמיד המארחות נתנו שוחד אפילו גרמניה ב2006 ושלא נדבר על רוסיהב2018,ההבדל זה שבקאטר פשוט לקחו את כל אוהבי הכדורגל ושמו עליהם ז***.לא מעניין אותם שלקאטר אין מסורת ואפילו לא נבחרת,לא מעניין אותם שהם מעבירים את זה לחורף.למה כי הם קיבלו מספיק שוחד בשביל לעמוד על המקפצה ולהשתין על כולם.
            אז אני לא מאשים את הינקי בשוחד או משהו כזה אלא פשוט מבחינתי זה אותו דבר ,הזריקה על כל אוהדי המשחק מראש ובלי בושה.

        2. מי שרוצה דיון רציני, שלא ישווה את מה שהסאנס עשו בעונה שעברה למה שהלייקרס עשו.
          על התוצאה הסופית דורון היה אומר……קארמה.

          1. דנג, מוזגוב, ובמשחקים האחרונים גם יאנג –
            כולם יכלו לשחק, כולם הושבתו.
            במה זה שונה מהטאנקינג של הסאנס?

            אהה, כן. כשהם אמרו שזה בשביל לתת דקות לצעירים, הם התכוונו לזה…

          2. stop making sense יניב.

            משווה שחקנים זבל להשבתה של בלדסו והושבה של בוקר…

            שבועיים לסוף העונה הלייקרס "הובילו על הסאנס" עם מאזן גרוע יותר.
            הכל היה בידיים שלהם, והכל היה לגיטימי.
            אבל הלייקרס לא בקטע הזה, וכנראה גם קארמה לא.

          3. דדי, אלו לא השחקנים שעושים טנקינג. זה המועדון.
            לא הייתה הוראה "עכשיו תלכו ותפסידו!".
            גם לא בשורות הסאנס.

            אבל גם הסאנס, וגם הלייקרס, השביתו שחקנים בריאים.
            לגבי בלדסאו לפחות יש את התירוץ של פציעה לפני שהושבת
            (אם היסטוריית הפציעות שלו?
            ההשבתה היחידה שאני מסכים אתה).

            ודרך אגב, בוקר לא הושבת.
            78 משחקים הוא שיחק בעונה שעברה, 35 דקות למשחק.

          4. כן, בוקר בדיוק לא הרגיש טוב במשחקים האלה בשבועיים האחרונים של העונה.
            ועוד לא דיברנו על צ'אנדלר וברבוסה.

            סורי, לא יכול לנהל איתך דיון רציני כשאתה משווה את הדברים שהסאנס עשו להשבתה של שני שחקנים מהגרועים בסגל כבר באמצע העונה, ומתעלם מכל מה שקרה בשבועות האחרונים.

            לפחות קארמה שמה לב.

          5. בוקר החמיץ משחק אחד בלבד בשבועיים האחרונים של העונה.
            משחק חוץ באטלנטה.
            זה היה אחד מ-2 משחקים בלבד שבוקר החמיץ ב-66 המשחקים האחרונים של העונה.

            ודדי, להבדיל ממך, אני לא מכחיש שהסאנס ביישו את עצמם.
            כתבתי את זה לא פעם במהלך החודש האחרון של העונה.

            וכן, הקארמה שמה לב. כנראה שזה לא סתם שהלייקרס אחת מ-3 הקבוצות הגרועות בליגה…

  16. תודה מנחם, מעורב מעולה. נראה שהטריד רשמי ופילי תבחר ראשונה ותרכיב שורה של שחקנים מסקרנים שאם ישארו בריאים יוכלו להתחרות בגדולות של הליגה עוד 4-5 שנים. מעניין לדעת מה קרה מאחורי הקלעים בבוסטון. כולם היו בטוחים שהוא יכל לקבל את ג׳ורג׳/באטלר בדד ליין ועכשיו הוא מקבל את הבחירה השלישית ועוד בחירת לוטרי שנה הבאה או בשנה שאחרי. יש בבוסטון המון נכסים שבטח יתפתחו לשחקנים משמעותיים עוד 4 שנים אבל עד אז הורפורד כבר יהיה הרבה מעבר לשיא שלו וסיכוי לא קטן שגם אייזיאה יתקרב לשם. בעיניי זה פחות מה איינג׳ חבר בדראפט אלא מה הוא לא עשה עם הבחירות שלו..

  17. חשוב להבין לגבי הליגה: אתה לא יכול לבחור לפי מה ששחקנים עשו במכללות. הסגנון שונה החוקים שונים האתלטיות שונה והגובה שונה. נכון שדריימונד אייזיה באטלר ואיזה יוקיץ' מידי פעם צצים. בסוף זה משחק של הסתברויות ופיספוסים ברמת המוסר העבודה (גרין ויוקיץ' היו שמנים ולא מובילים כשגרין היה ללא קליעה. תומאס היה שחקן מאוד נמוך כך שלא היה תקדים לשחקן בגובהו שהפך לכוכב).

    כרגע רכזים נמוכים הם במגמת ירידה. כריס פול ולאורי הם אחרוני המוהיקנים. כולם מחפשים מינימום 3"6 שיכול להתחלף בשמירה בשתי עמדות הגארד. רובם או סופר אתלטים או בעלי קליעה שמכריחה שמירה צמודה. כל הווינגס המצליחים בליגה סופר אתלטים. מי הוינג הלא מאוד אתלטי שמככב בליגה כרגע? זו העמדה הכי אתלטית בהיסטוריה בעידן הזה. אלכס אינגליש משנות ה80 היה היום קייל אנדרסון. האם טייטום וג'בארי זה הרף התחתון באתלטיות כדי למצוא ווינג תותח? כרגע נראה שכן. לתשומת ליבם של חובבי ג'וש הארט וג'סטין ג'קסון. שחקנים טובים אולי כן. כוכבים? כנראה שלא.

    בשנים הבאות נראה כמה ריאקציות לווריורס. gmים שיראו את הצרות שמיניסוטה ממפיס ודנבר נתנו לווריורס עם 'בולי בול' עם גבוהים שמענישים את 'הרזים' מהמפרץ. הניסיון של okc משנה שעברה עם קנטר ואדמס אומנם הפך לזיכרון רחוק עבור האוהדים אך לא למאמנים ולמנהלים. קבוצות ינסו גירסאות משלהם כמו הפליקנס (זוכרים את ההם שהיו אמורים לעשות צרות לג"ס?). העניין הוא שבפלייאוף הווריורס חשפו את הקלפים שלהם והחלו להריץ באדיקות את הפיק אנד רול 1-4 כשדוראנט ב4 ודריימונד ב5. קרי הרג את לאב האיטי יותר פעם אחרי פעם. ושהקאבס עשו בליץ הם גילו מה יותר קטלני מגרין בסיטואציה של 4-3: דוראנט באותה הסיטואציה.

    אם ה4 וה5 שלכם לא יכולים לשמור בפיק אנד רול חבל על הזמן. ועם הקבוצות ינסו להעניש את הווריורס בפוסט אפים ידי המשוטים שלהם יגיעו משום מקום כפי שעשו ללאב ותומפסון והעזרה תקח מיד את הכדור. וזה לא רק הווריורס. כל עוד מותר לשמור אזורית ואסור לשחקן פוסט אפ יותר מ5 שניות עם הגב לסל והווינגים הם בעלי ידיים ארוכות וחזקות, הפוסט אפ הוא כלי מינורי בווליום שניתן לחזור עליו.

    זו הסיבה שמיניסוטה הולכת לחטוף את אייזיק על חשבון שחקנים נוצצים יותר. זו הסיבה שסקרמנטו לא מפחדת להבין שקולי סטיין ולבריסייה זה הקו הקדמי שלהם. זו הסיבה שגם הניקס מבינים שפורזינגס הוא בסוף 5 ולא 4. זו הסיבה שפילי מכינה הרכב חזק עם אמביד בחוץ (סאריץ ב5 סימונס ב4 וקווינגטון ב3) ומנסה להעיף את שאירת הסנטרים שלה.

  18. דני איינג' הראה לכולם כשהוא בנה את האלופה של 2008 עד כמה יש לו קילר אינסטינקט כGM. אם הוא חושב ששווה לו לקבל בחירת דראפט של פילדלפיה בעתיד הלא רחוק – זה אומר משהו על מה שהוא חושב על העתיד של פילדלפיה….כשרואים את כמות הדקות של אמביד וסימונס אפשר להבין את זה. ולא – זה לא יפה לצחוק על אחרים. זה עצוב ואפילו טראגי. אבל זה מה שמאפיין בן אדם עם קילר אינסטינקט – הוא מנצל את החולשה של האחרים. רד אאורבך הגדול ידע לעשות את זה, ועכשיו המבחן של איינג' – האם קוין מקהייל עשה לו טובה כשהקבוצה של 2008 נבנתה, או שהמוח של איינג' הוא המפתח.

    כך או כך, הסלטיקס היו מספיק טובים להגיע לגמר המזרח השנה, עם קבוצה שיש בה סופרסטאר אחד. בשנה הבאה ג'יילן בראון, מרכוס סמארט וטרי רוז'ייר יהיו טובים יותר. העתיד הוא עכשיו. כך שסביר יותר שאיינג' בונה חבילה שתאפשר לו להביא את מה שצריך כדי לאתגר באמת את קליבלנד ואת גולדן סטייט. כלומר – בחירת הדראפט העתידית של פילדלפיה היא מה שתאפשר לו להמשיך לבנות את העתיד של הסלטיקס אחרי הקבוצה הגדולה הנוכחית שהוא בונה. מה שהוא ישיג בשביל מי שהוא הולך לבחור בתור מספר 3 – זו התמורה האמיתית שצריך לדבר עליה. זה הקץ'.

    1. בדיחה עצובה.

      באיזה חבילה דמיונית יש למה שאיינג' קיבל עכשיו מפילדלפיה יותר ערך ממרקל פולץ או הבחירה הראשונה בדראפט באופן כללי ?

  19. צהריים טובים.

    רק לפני שאצליח אני חייב לציין ש:
    1. אני שמח מתגובתו של יניב שטען שאני יכול לתת הסבר לכל דבר שאיינג' ביצע בימים האחרונים. אני יודע שבאותה נשימה זה גם יכול להתפרש כ-"תירוצים", אבל אני מסתכל על זה בבחינה חיובית.
    2. מזל שיש כאן אנשים שיכולת הניתוח וההבנה שלהם גבוהות, כמו עידו, גיא וג'ון. הם לא ישר מפנים אצבעות או מגיבים ממקום רגשי, אלא מנתחים את הסיטואציה שהתרחשה.
    אז בנימה זו, אני מעריך הרבה מהאנשים כאן ואת דעותיהם.

    ועכשיו ל-"תירוצים":

    רשמו פה את הרוב, אז רק ארשום תמצות לפני כן למה שבעיניי חשוב:
    1. לא כל בחירה גבוהה תתפתח נכון במצב כמו בבוסטון. השלב הראשון בדרך כלל מאוד קשה ויכול דווקא לפגוע בחלק (מיליצ'יץ') או לתרום להם בהמשך (קאווי, באטלר, בראדלי..).
    2. פולץ בעיניי יכול להיות כוכב, אבל חשוב לציין שאין סביבו קונצנזוס כמו שהיה סביב סופרסטארים וודאיים לעתיד, כמו KAT, AD וג'ון וול.
    הוא כנראה בעל הכי הרבה כישרון ואיכות ברורה לעין (כמו גם מימדי גוף), אבל זה לא בהכרח אומר שהתקרה שלו גבוהה משל פרוספקטים אחרים. בעיקר כשמדובר בלונזו וג'קסון.
    3. רק יום לפני הדיווח על הטרייד GM אנונימי טען שג'קסון הוא מסוג השחקנים שאיינג' אוהב. אם כך זה המצב ובאפשרותו לקחת אותו בבחירה 3 ולקבל בוודאות עוד בחירה, אז למה לא?
    4. עומס בעמדות הפורוורד הוא סיבה גרועה לטעון איתה שג'קסון לא טוב לסלטיקס – עמדות הגארד של בוסטון פי כמה יותר עמוסות. והן מכילות שחקנים טובים יותר כרגע מעמדות הפורוורד.
    5. לא יודע כמה שמו לב, אבל כרגע הליגה מובלת ע"י וורסטיליות, אתלטיות וקליעה. מתוך ה-3 תכונות הללו, רק קליעה ניתן לשפר פלאים. את השניים האחרים לא בטוח שאפשר לשנות. ג'קסון מביא את 2 התכונות הראשונות לשולחן כבר משנתו הראשונה וכרגע הוא שחקן ה-Two Way הכי טוב בדראפט.
    6. למה סיבה 5 חשובה? כי כרגע בכדי לבסס קבוצה טובה בליגה אנשים מסתכלים על גולדן סטייט ומבינים שנדרש מהן להקים רוסטר וורסטילי ככל שניתן, בעיקר מעמדות הפורוורד – כרגע, אלו הפורוורד שמובילים קבוצות קדימה לאליפות ולא הרכזים. אגב, גם לאורך היסטוריית הליגה הרכזים הם הדמות הכי פחות דומיננטית בכלל קבוצות האליפות ויש הכי פחות דוגמאות של אלופות עם הרכז השחקן הכי טוב שלהם.
    7. מי אמר שזה לא מהלך לקראת טרייד עתידי? בוא נחכה ונראה מה יקרה…
    8. לבוסטון יש רק עכשיו מקום לחוזה מקסימום תחת התקרה שלהם. בחירה במקום הראשון הייתה מונעת מהם זאת בכמיליון וחצי דולר.

    אז אלו הנק' החשובות בעיניי שציינו כאן כבר לפני כן ועכשיו אגיד עוד 2 חשובות בעיניי:

    1. הצורה בה רובנו שופטים בחירות דראפט מגוחכת בעיניי. אנשים רואים זאת רק ב-2 צורות: פוטנציאל שקיים לפני הבחירה לפוטנציאל ממומש אחרי 4 שנים. צריך להבין שנייה שגם הבחירה הראשונה עלולה לא לממש את רף הפוטנציאל שלה אם היא תמצא את עצמה בסיטואציה שלא נכונה להתפתחות שלה. במקרה כאן, ייתכן שאיינג' האמין שזאת אפשרות ריאלית עם פולץ בקו האחורי העמוס בקבוצה. אולי הוא הסיק שזה מהלך שמשפיע על השחקנים באותם עמדות ויםגע בכימייה מאחורי הקלעים. אי אפשר לדעת. מה שכן, כרגע זה נראה הגיוני, אבל אם עוד 4 שנים פולץ יהיה כוכב, אז כולם יקפצו על איינג' ויחטאו במה שנקרא – פרזנטיזם (שיפוט העבר על סמך העובדות והנתונים שקיימים בהווה). אני מציע לאנשים לא לקפוץ ישר ולטעון כמה המהלך טיפשי, אלא ננסה להבין מהו ההגיון מאחוריו. כי קל לשפוט את המהלך עוד 4 שנים כשתוצאות קיימות. יותר קשה להסתכל על זה מהמקום שאיינג' חוות האנליסטים שלו היו בה.

    2. למה כולם ישר חורצים פה גורלות לפילי ובוסטון? אני מציע לחכות שנייה ולהפסיק להיות מוזנים מהתקשורת, שצריכה לעשות לעצמה כסף, ולחכות לראות אם מדובר כאן על מהלך ראשון מתוך סדרת עסקאות עתידיות שייתכן מאוד שכבר חשבו עליהן מראש.
    אני לא אגיד שזה נכון, אבל לטעמכם לא היה נראה הגיוני גם לערוך את הטרייד בערב הדראפט ולבחון את הפרוספקטים באופן רגיל כמו עד עכשיו? למה הטרייד נעשה כל כך מוקדם? אולי באמת מתוכנן עוד מהלך שאמור לאפשר לקבוצה שתקבל את הבחירה מבוסטון לבחון בעצמה פרוספקטים ובכל להרגיש יותר בנוח לבצע את העסקה?
    אי אפשר לדעת…לכן אני אומר – בוא נחכה ונראה מה יהיה.
    וכמובן שאסור לשכוח עוד דבר – בסופו של יום, הבחירת דראפט היא הרבה יותר קריטית לפילי מאשר לבוסטון. לפילי יש פחות אפשרויות להשתפר מבוסטון ובנוסף לכך, היא לא צריכה שהשחקן יהיה טוב מהשנייה הראשונה בכדי להצליח. נניח, אם בפילי פולץ חלילה הופך לבאסט, ייתכן שפילי נתקעת שוב שלב בהתקדמות שלה. בבוסטון לעומת זאת, מצב כזה לא ישפיע עליה המון, כי יש לה עדיין קבוצה טובה ודרכים נוספות להשתפר. הלחץ על הצלחת השחקן מהדראפט פחות גבוהה וכמו שטענתי למעלה – לפעמים בטווח הרחוק זה תורם מאוד לאותו שחקן.
    אני יכול להגיד שמתוך הסתכלות רגשית בלבד כאוהד של הקבוצה שגם אותי הטרייד כרגע מבאס. רבים יודעים כאן שאני מעריך את הכישרון של פולץ ומאמין שהוא יגיע רחוק, אבל אני חושב כמו גיא ושכרגע נכון כבר לסמוך על איינג' במה שהוא עושה (אוקיי, בבחירות אתם לא חייבים לסמוך עליו עדיין, אבל בעסקאות באופן כללי הוא כן הצליח בשנים האחרונות ולטעון שפעם אחר פעם מדובר במזל זה לא בהכרח נכון בעיניי. אולי מהלך אחד, שניים. אבל הוא הרים בתוך 4 שנים את הקבוצה מחדש לעמדה בה היא בעלת הכי הרבה אפשרויות להשתפר מכל קבוצה אחרת בליגה. הם בעיקרון כמעט קונטנדרים, אבל עדיין בבנייה – כמה זה כבר קורה?). אני יודע שאנשים אומרים שהגיע הזמן שבוסטון תבחר כבר נתיב, כי בסוף הם יפלו באמצע והם יצאו קירחים משני הצדדים. אבל, כבר חזרתי ואמרתי זאת לאורך העונה שמהקיץ הקרוב ועד הקיץ הבא אנחנו נראה את הקבוצה מבצעת מהלכים, כי זה המצב שהיא רצתה להיות בו. אז הנה המהלך הראשון ואני מרגיש די בטוח לטעון שהוא גם לא יהיה האחרון.

    וסתם נק' למחשבה – בניית קבוצה טובה בליגה היום נעשית ע"י מציאת תכונה מסויימת שמנסים למקסם אותה, אך בו זמנית לבצע זאת ע"י שימוש השחקנים וורסטיליים ככל שניתן.
    לדוגמא – הווריורס בחרו לעשות שימוש בקליעה מקו ה-3 כתכונה שהם ממקסמים, כאשר הם דאגו לבנות את הקבוצה סביב הרעיון הזה ע"י כמה שיותר שחקנים וורסטיליים שיודעים לבצע זאת + עוד תכונות (גרין גם קולע וגם שומר טוב בעזרה. תומפסון שומר טוב וקלעי טוב. קרי בעל כדרור ויצירת מצבים טובה וגם קליעה…).
    לצד זה, בספרס עושים זאת פחות או יותר באותה צורה, כאשר הם מנסים להקים קבוצה בה כולם מוסרים טובים ובעלי משמעת עצמית בהגנה.
    אז ניקח את התיאוריה הזאת ונסתכל על בוסטון – מה הם עושים?
    אז כאן, לטעמי, הם מנסים להקים קבוצה שבה הוורסטיליות בהגנה היא ה-תכונה החשובה. אמנם תומאס פוגע המון באפשרות הזאת, אבל לדעת הקבוצה הוא שווה את זה. ובכל מקרה, קשה יהיה לבנות חמישייה שלמה שתהיה טובה באותה תכונה (זאזא ובוגוט לא היו קלעים מצויינים, אלא השלימו את החסר החמישיה ויצרו בה איזון כללי. זאזא פחות, אבל עדיין…עם דוראנט בתוכה זה כבר לא כזה קריטי).
    אם נסתכל על זה ככה, כרגע לג'קסון יש הכי הרבה פוטנציאל להשפיע לטובה בקבוצה כמו בוסטון. הוא פורוורד עם פוטנציאל Two-Way אדיר כבר עכשיו והוא מוסיף עוד איכות לביסוס התכונה שרשמת – וורסטיליות בהגנה. לצד זה, ובשונה מבראון כרגע, הוא כן יודע ליצור לעצמו מצבים, אבל מה שכן מפריע לי הוא שיכולת הקליעה שלו טעונה מאוד שיפור וזהו הדבר שהכי הלהיב את אוהדי הסלטיקס בפולץ. בסופו של יום, כרגע לפחות, אולי ג'קסון לא משלים את החסר בבוסטון כמו שפולץ יכול היה לעשות, אבל הוא ממשיך למקסם את התכונה הכי חשובה בבניית הקבוצה כרגע כאנטיתזה לקאבס והווריורס והיא וורסטיליות בהגנה. (וכן, אם מישהו מודאג מכך, זה אפשרי שבראון וג'קסון יוכלו לשחק גם יחד. או בעמדות 3 ו-4, כאשר ג'קסון באחרונה. או בעמדות 2 ו-3, כאשר בראון בראשונה).

    1. איינג מנהל טוב אבל בוחר גרוע, כמובן שלטרייד היו השפעות על תקרת השכר אפשרות לתת לשחקן שיגיע חוזה מקסימום, אבל למה לוותר על הבחירה ה1 לאחר שהצהרתם כמה היא חשובה וגם בשביל חבילה ירודה כזאת (אוי ואבוי לאיינג עם הלייקרס יזכו בבחירה הראשונה שנה הבאה יתלו אותו בגארדן הישן), הסיבה היחידה שאני רואה לטרייד כזה הוא תכנון לטרייד על כוכב על.
      2. ורסטליות הגנתית? מה לגבי החלק ההתקפי איך בדיוק גקסון מסוגל לשחק עם בראון בהרכב,איך בדיוק הקבוצה תפתח את ההגנות וכשאיזייה תומאס בהרכב האופציה הזו יורדת מהפרק (קרי מגן הרבה יותר טוב ממה שהוא מוצג),אני לא מדבר בכלל על כך שהפוטנציאל רחוק מאוד מזה של קוואי לאונרד אלא שקוואי הוא מקרה נדיר שזכה להיבחר על ידי הארגון הטוב בליגה שטיפל בו בכפפות משי איך בדיוק בבוסטון עם העומס על עמדה 3 גקסון מסוגל להתפתח?
      3. יותר מדי שחקנים דומים בסט הכישורים יש אצלכם, מפתיע אותי שאיינג לא קולט את זה עדיין.

      1. האמת ברוך שזה פשוט מאוד –

        תומאס גם לא מגן נורא כמו שעושים ממנו. הקבוצה יותר החביאה אותו בהגנה מאשר שהוא זלזל בשמירה, כי היא בנתה עליו באופן קיצוני בהתקפה ובשביל שחקן עם מגבלת גובה כמו שלו (שכך נדרשת ממנו יותר אנרגיה להגיע לסל ולעבור שחקנים מאשר הארדן או ווסטברוק) + הוא פשוט מאוד נמוך מהשחקנים שהיו מולו בהתקפה לא פעם.
        בכל מקרה, ציינתי את תומאס, כי חיסרון בהגנה שלו בלבד, לצד 4 שומרים טובים לא אמור לפגוע יותר מדי. בעיקר אם לבוסטון יהיה כבר רים פרוטקטור.

        לצד זה, ג'קסון לא קולע טוב ממש, אבל יש לו פוטנציאל להשתפר בנושא. על בראון אמרו אותו הדבר והיום הוא בעמדה אחרת, כאשר ג'קסון יודע ליצור לעצמו מצבים בהתקפה יותר טוב מבראון – כל זה כאשר הוא לא קלעי טוב כל כך. ואכן יש שחקן שג'קסון מאוד דומה בטייפ הזה שלו אליו וזה ג'ימי באטלר. סתם מציין פשוט…

        והאם איינג' לא קולט את העומס בסט הכישורים?
        ברוך, אני לא מבין לאן נעלמו עכשיו כל הטענות שאין לבוסטון הגיון לבחור את פולץ, כי העמדות גארד בבוסטון מפוצצות.
        בוא נחשוב שניה – הוא בנה מהר מאוד קבוצה טובה, לאחר פירוק טוטאלי ופעם אחר פעם הוא ניצח בטריידים, עד כדי כך שיש דיווחים וודאים שמנג'רים לא רוצים כל כך לבצע איתו מהלכים מבלי לעשוק אותו מנכסיו. אז אולי, רק אולי, יכול להיות שהוא עושה זאת והוא אכן צובר נכסים לקראת מהלך עתידי?
        בוא ניתן לו הזדמנות ולא ישר נשפוט אותו על המהלך הזה. יכול מאוד להיות שיש הגיון מאחוריו ובגלל שאנחנו לא חשופים לכל הנעשה מאחורי הקלעים קשה לנו עדיין לראות זאת.
        סבלנות.

        ואגב – כן, לאיינג' אין רקורד משובח בדראפט, אבל זה כי מחשיבים לו המון בחירות בתקופת השושלת האחרונה (שאכן היו רעות מאוד), אבל גם ככה קשה לפגוע בהן באזור הזה. כמה כוכבים כבר יצאו באזור הזה של הדראפט בשנים האחרונות? לא הרבה בכלל….גם לא שחקני רוטציה.
        ומאידך, כשהוא בחר יותר גבוה הוא בכלל לא חיפש את הכישרון הכי טוב, אלא בדיוק כמו שטענתי – השחקן שהכי יתאים למרקם שהם מנסים לבנות בקבוצה. וורסטיליות בהגנה. בראדלי, סמארט, בראון, רוזייר. כולם בסגנון הזה. יש לו אג'נדה מסויימת והוא הולך על פיה ולאחר שלכמה שנים הוא ניסה ללכת על הכישרון הכי טוב בעמדה שהוא היה בה (סאלינג'ר, פאב מלו, מרשון ברוקס, ג'אחואן ג'ונסון…מזעזע אני יודע…). הוא החליט לפעול חכם יותר וללכת דווקא על שחקנים שהבחירה בהם בטוחה יותר לגביי קטגוריה מסויימת שמעניינת אותו והיא ההגנה. והריי לנו בשנים האחרונות שזה עובד לו טוב יותר, אבל אנשים עדיין בוחרים להעלים מכך עין, כי אף אחד מהם לא יצא סטאר. זאת שטות בעיניי, כי ככה לא מודדים יכולת בחירה בדראפט, אבל זוהי דעתי ואני מבין למה אתה חושב אחרת.

    2. הכוונה שלי בתירוצים זה שאמנם הטיעונים שאתה מביא הגיונים מאוד ורציונלים מאוד אבל בסופו של דבר כל עוד איינג' לא עושה משהו עם כל העושר שיש עליו זה תירוצים.הכל הגיוני ונכון ומחושב אבל שורה תחתונה אתה צריך לקחת סיכון בשביל להצליח.יכול להיות שאיינג' באמת יעשה את המהלך שיביא את בוסטון למעמד חדש אבל נכון לעכשיו אני מתקשה לראות את זה.איינג' מאוהב כנראה בעתיד ובפוטנציאל וכמו שאתה כותב לא פעם ולא פעמיים.שהמטרה שלו היא להיות סן אנטוניו שכבר 20 שנה נמצאת בצמרת ללא שנות תחתיח,אבל אני לא רואה א5ת זה קורה ויותר מזה אם הוא לא מנצל עכשיו את מה שיש לו ומקים קבוצה שתתחרה על אליפות,אני מחזיק בדיעה שגם עתיד לא יהיה לבוסטון(לפני שלוש שנים נדמה לי הרצנו דיון באתר מי תיקח אליפות לפני מי בוסטון או לייקרס,אז רשמתי שהלייקרס ואתה יודע גם עכשיו למרות מה שנקרא היתרון האדיר של בוסטון אני עדיין חושב שזאת תהיה הלייקרס)

      1. יניב, אני מבין למה התכוונת ואני באמת מבין את זה ומסכים איתך.
        בסופו של יום, אנחנו לא חשופים לכל השלבים בתוכניות של איינג', אבל לא סתם אנשים רואים בו מן "נחש" בליגה. יש סיכוי שבאמת הוא מכין את עצמו לקראת מהלךכים נוספים, כאשר דווקא הברור ביותר הוא תקרה וודאית להחתמת כוכב בקיץ מבלי לנתק שום שחקן מהרוטציה תמורת המרווח הזה = חיזוק וודאי לקבוצה במצב כזה.

        ואחזור על מה שאני זוכר שדנו בו רבות במהלך העונה וגם אני עדיין אמשיך לעמוד מאחורי זה – מהקיץ הזה ועד הקיץ הבא הוא הזמן בו בוסטון כיוונו לעשות מהלכים. הריי לנו מהלך ראשון. נראה לאן זה יתפתח.
        אחרי המהלכים לבניית השושלת ב-2008, אחרי הפירוק ב-2013, אחרי הטריידים על תומאס וירבקו ב-2015 ואחרי הבחירה בג'יילן בראון בדראפט 2016 – אני חושב שאפשר להגיד שאיינג' לא מפחד "ללכת על זה" ולהמר BIG TIME. נצטרך לחכות ולראות מה התכנון כאן.
        איינג' גם בדרך כלל מסביר את הרעיון מאחורי מהלכיו לשלל תוכניות רדיו בעיר, כך שגם ייתכן מאוד שנשמע את דבריו על כך בימים הקרובים (סיכוי נמוך יותר) או בהמשך הקיץ (סביר יותר).

  20. יונתן החשיבה שלך מעניינת. גם חבל שנשפוט משהו אם יש משהו נוסף שאנחנו לא יודעים עליו. על פניו אם הם בסוף הגיעו למסקנה שג'קסון הוא האיש ושחבל לערב ווינג בשוק החופשי שיקח חוזה מקסימום כי באותו כסף ניתן להביא את קאזינס או ביג מן בכיר אחר זה לגיטימי. מסכים לגבי הורסטיליות. אנחנו גם לא יודעים מה המחירים שעולים במשאים ומתנים בשביל באטלר או ג'ורג' והאם יש להם מידע מודיעיני על כוונותיו של היוורד.

    שום דבר לא פועל בוואקום. לגבי הקליעה של ג'קסון אני לא ראיתי בה מצב כזה בעייתי. הוא קלע 37% משלוש כשלרוב לא שיחק כלל בחוץ אלא כ4 שעולה להי פוסט או חותך לסל. אנחנו אחרי אימונים אישיים ואולי ראו משהו שם שהחליש את פולטס לעומת ג'קסון. מה שכן מסכים שכיום לסיטואציה יש חשיבות מאוד גדולה בטח כשאפילו נמושות בוחרות לעיתים פרוספקטים מבטיחים וקוברים אותם על הספסל. זמן משחק בין גילאים 19-22 כל כך קריטי להתפתחות. זו הסיבה שאני לא מסכים שהלייקרס ביצאו טאנקינג. הם הבינו שאולי ינצחו יותר עם הותיקים אבל דקות המשחק של ראסל ואינגרם הבוסריים שווה הרבה יותר מאשר הגעה ל34 ניצחונות.

    1. תודה על הפרגון.

      "הבעייה" כאן היא שלטעמי בוסטון דווקא מכוונת לווינג וורסטילי שמתאים לעמדות 2-3, כמו באטלר.

      וג'קסון וקראודר (שאני מתחיל להאמין שאיינג' רואה בו חלק משמעותי מהקבוצה ולא רק בגלל החוזה שלו) יחלקו את רוב הדקות בעמדה 4, כאשר הורפורד שוב ממשיך לשחק ב-5 עם זיזיץ' כמחליף שלו.

      במצב כזה אמנם הם לא יפתחו (בראון וג'קסון) אבל הם מהראדונים שיעלו מהספסל. והאמת שזה יכול להיות מעניין….הרכב שני של רוזייר, סמארט, בראון, ג'קסון וזיזיץ' היא חמישייה מאוד דינמית, אבל השם ישמור אותם מבחינת הקליעה…

      אגב – אם אני איינג', הייתי מנסה להשיג את רישאון הולמס מפילי תמורת רוזייר, שאני מאוד אוהב אותו, אבל הוא לא מקבל מספיק זמן בקבוצה. ככה גם תהיה להם אולי אפשרות נוספת בעמדות 4-5.
      אבל אחרי הטרייד האחרון אני לא צופה שזה יקרה כבר.

    1. שחקן עם כישרון ועדיף שלא יהיה בעמדה 4, לדעתי הם הולכים לבחור בדניס סמית' ג'וניור למרות שיש סיכוי שפרנק נטיליקנה ילקח על ידם

      1. אני אוהב משלושי פיצה, וקולע נחמד משלוש במשחקים בספורטק, זה יספיק להשלים BIG 3 עם פורזינגיס, רון בייקר ואני?

    1. דייויס חתום עד סוך עונת 20/21
      לוותר עליו מצביע על –
      א. שבץ מוחי של דמפס.
      ב. איינג' מחזיק במרתף ביתו את אחד מ-3 ילדיו של דמפס…

  21. אם אני ניו אורלינס ואיינג' מציע את כל הבחירות שלו, אני הולך על זה בלי לחשוב פעמיים.
    יכול להיות שגם עבור קצת פחות מזה, אבל לא הרבה פחות.

    1. איינג' בחיים לא ירכיב כזו חבילה עבור דיוויס. לא יבזבז עליו כזו כמות של בחירות, וכמו שאמרת האטרקטיביות של בחירה ראשונה כבר הלכה לו.

      בנוסף, הפליקנס משאירים את עתידם בידיים של קאזיס זה מתכון לפיצוץ

      1. בנוגע להאם הפליקנס יעשו את זה או לא אחן לי מושג, אבל איינג הציע בזמנו 4 בחירות דראפט על ווינסטלו…

  22. מה אם הלייקרס יחליטו להפתיע את כולם ואחרי שפילי יקחו את פולץ', הם יפתיעו עם ג'קסון מה אז דני איינג' ישלוף מהשרוול ייקח את בול אחרי שוויתר בעיקרון על פולץ'?

  23. לפי כל הניתוחים בו לונזו בול עוד יפול מחוץ לטופ 5 (גם בגלל שקבוצות לא ירצו לגעת בו בגלל האבא) – יכול להיות סיבה למסיבה לראות איך לוואר מגיב לנפילה הזו

    1. אבל מה שלדעתי באמת הולך לקרות בסיטואציה כזאת זה שפיניקס תיקח אותו ותעשה טרייד על בלדסו, או שהוא יגיע לסקרמנטו. בכל מקרה הוא יישאר קרוב לבית החם של אבא לאבר

  24. הסתכלתי על החוזים של ניו אורלינס. המנהל שלהם דפוק על כל הראש. הוא משלם לאחד סלומון היל יותר כסף ממה שסטפ קרי קיבל השנה. הוא הולא לשלם את הסכומים האלו בשלוש השנים הבאות. זה לא החוזה הרע היחיד שיש שם. קבוצה עם דיויס וקזינס בלי אף גארד מהשורה הראשונה ובלי דרך להביא אחד כזה בקיץ. למות

  25. זה סגור.

    פיחלדלפיה בוחרת בפולץ.
    לייקרס בלונזן בול
    בוסטון בג'קסון

    בוסטון רצתה את ג'קסון ממילא כי היא הולכת על אייזיה תומרס כל הדרך, אז ע:י ההחלפה עם פחלדלפיה היא זכתה בבחירת דראפט גבוהה ב-2018

    אז פילדלפיה מקבלת "A" ובוסטון מקבלת "A". הלייקרס? תלוי איזה שחקן ייצא מלונזו.

  26. למה שהלייקרס יוותרו על לונזו בול בבחירה מספר 2?
    הוא רכז מצויין..ההגנה שלו לא כזאת גרועה כמו שיש כאלה שרשמו…הקליעה שלו לא הכי אסטטית אבל הוא קולע באחוזים טובים…רק חייב לשפר את העונשין…

    1. נע דקסטר…שוב – בוא נחכה ונראה מה יהיה.
      גם בלי טרייד כרגע, צריך לראות מה ייצא מג'קסון ופולץ. היו כל כך הרבה מקרים שהשחקן הכי שלם מהדראפט לא נהפך לשחקן הכי טוב בסוף, כי קבוצות שבחרו נמוך יותר הצליחו לטפח את הבחירה שלהם כנדרש.

      קרי, תומפסון, באטלר, לאונרד, ג'ורג'….יש מלא דוגמאות.
      אז בוא נחכה ונראה מה יהיה. כרגע לכולנו זה לא נראה הדבר הכי הגיוני, אבל אנחנו לא חשופים עוד לכל המידע וגם לא יודעים מה ייצא מכל אחד מהם.

        1. דקסטר, בחייאת….שנינו יודעים שבוסטון תהיה רלוונטית.

          גם ככה לאלטרנטיבות במזרח אחרי שקיעת הקאבס רחוקות מאוד מלהיות מתחרות רציניות.

          אבל שוב, זה דיון סרק – נחיה ונראה פשוט

  27. למה באטלר ולא פול גורג?

    הדרך של בוסטון, לפחות בשנה הבאה, עוברת דרך קליבלנד עם לברון. מולו עדיף להציב את גורג. אבל להתחזק רק בגורג לא יספיק

    1. כי הוא רוצה ללכת לקבוצה האהובה של דקסטר.

      הוא יכול גם להשתכנע ולהישאר בבוסטון, אבל למה להסתכן ככה?

    2. האופציה הטובה ביותר לסלטיקס זה להביא את ג'ורג', הבעיה שהוא עושה קולות של "אני הולך רק ללייקרס" ולכן להנות ממנו רק שנה אחת זה הימור גדול מדי (אלא אם כן הפייסרס מקבלים מחיר נמוך).
      עכשיו נשאלת השאלה של היווארד על חוזה גדול או באטלר תמורת נכסים. אני חושב שתהיה העדפה של היווארד בחוזה עם שמירה על הנכסים לטרייד עתידי.

  28. הברכה הכי גדולה של איינג הפכה להיות הקללה שלו.
    מרבה נכסים מרבה דאגה גרסת ה נ.ב..א

    בגלל כל הנכסים האלו דורשים מהסלטיקס מחיר שלא דורשים מאף קבוצה אחרת.
    דמיינו רגע את המחיר של קאזינס לנו אורלינס לעומת המחיר שהיו דורשים מהסלטיקס.

    נוצר פה משחק הפוך- במקום שלסלטיקס יהיה מרווח תמרון גדול עקב הנכסים המרובים, שאר הקבוצות יודעות שהסלטיקס חייבת "להיפטר" מהם ולכן מעבירה את הלחץ אליהם.

    אני בטוח ב 100% שהיה אפשר לנצל את פולץ תמורת שחקן בקנה מידה אול סטאר שהה עוזר לבוסטון מיידית, אבל במקום זה יש להם עוד שחקן שרק אולי יפרח בעוד 3 שנים ועוד בחירת דראפט גבוהה שנה הבאה שלא יעשו איתה משהו.

    והתת מסקנה היא שיש גבול למספר הבחירות או הכנסים שאפשר לשחק איתם. לפעמים עדיף מרווח תמרון קטן יותר אבל להיות מדויק במה שרוצים ומכוונים מאשר מרווח תמרון גדול ולירות לכל הכיוונים

    1. בוא נחכה ונראה מה יהיה…אני עוד אחשוד שאתה מאמין שכלל המנג'רים בליגה הם אנליטים מבריקים כמו ביופורד, או דריל מורי.

      ובלי קשר – לבחירות תמיד תמיד תהיה דרישה.
      אני מאמין שקבוצה שצריכה לבנות את עצמה מחדש פתאום תעוף על הבחירות הללו מהר מאוד. פשוט צריך למצוא את הסיטואציה הנכונה.

      בכל מקרה, העיקרון מאחורי הנק' שלך מאוד מעניין בעיניי ואין ספק שיהיה מרתק לעקוב אחר ההתפתחויות בנושא הזה.

      1. חח לא הם לא..
        אבל הם מאוד מפחדים לעשות עסקאות עם איינג והולכים על בטוח ובגלל זה דוחפים לו מחיר מופקע.
        לדעתי אין לו ברירה והוא יהיה חייב לשלם יוותר מתישהו.

        ובאופן כללי מאוד אוהב את הסבלנות בתשובות שלך

        1. לחזק את הטענה שלך,
          אתמול דווח בכמה מקורות כולל hoopshype שהגורם המרכזי לעיקוב העיסקה הינו הפחד של קולנגלו לעשות עסקים עם איינג

      1. תנסו גם למסור את רון ארטסט כדי לסגור שם מעגל ובגלל שחסר להם משנה הבאה מנג'ר, אז תציעו להם גם את מיץ' קופצ'אק על הדרך.

    1. הלוואי שיגיע לליקרס.גם ווסטברוק יגיע לדעתי לליקרס עוד שנה.לדעתי יש לגורג סיכום עם לברון על 2018 ולכן הוא לא מבקש טרייד.ואומר שיעזוב את אינדיאנה רק בתום החוזה ב2018.
      הלייקרס יחזרו להיות רלוונטים יותר מהר ממה שמנחם חושב.
      דני איינג ימשיך לאסוף בחירות דראפט עד 2032.
      בוסטון לקחו 11 אליפויות בשנות התרפפו
      בשורה התחתוה יש להם בסך הכל אליפות אחת ב 30 שנים האחרונות

      1. כמובן אני מקווה שלברון לא יגיע לליקרס אבל זה נראה די סביר שהוא יעביר את שנותייו האחרונות בקריירה שם

      2. הפעם האחרונה שהלייקרס בחרו כוכב בדראפט בעצמם היה ב1982 עם וורת'י מאז העיסוק העיקרי שלהם כדי להגיע לקבוצות טובות הוא ללקק לכוכבים כדי שיגיעו אליהם.
        מנחם רחמן עם הלייקרס וכל עוד הם ינסו להגיע למשהו דרך הדראפט הם ייכשלו.
        ואגב חוץ מבשנות ה90 בכל עשור מלא שעבר בNBA מאס ההקמה של הליגה לבוסטון יש אליפות והיא הקבוצה היחידה שיש לה רק עשור אחד כזה.

  29. עכשיו לאינדיאנה יש בעיה חמורה שכמעט אף אחד לא מוכן לדבר איתם בגלל שכולם משבינים שזה השאלה לעונה…

  30. מאד כיף לקרוא אתכם בדראפט
    כיף שדדי איתנו,
    בכלל לדדי ג'ון יניב, גיא, זיו, סמיילי יונתן דקסטר ואחרים..
    יש אהבה גדולה לדראפט,
    יצא שירשור יפה מאד שמרווה שאספיק לקרוא

  31. *מרווה צימאון= מקווה 🙂
    מנחם כותב באהבה גדולה,
    לכן נולדים מעורבים נהדרים ותגובות יפייפיות וחכמות.
    תודה מנחם הבלתי נדלה
    ולמגיבים האינסופיים בידע וברעיונות חדשים.
    🙂

  32. יש רק שחקן אחד גדול שמשנה קבוצה בדראפט הזה ו!
    ……………………………………בסוף השנה ובעשור הקרוב אתם תראו כמה טיפש היה דני איינג' וכמה חכם היה מג'יק ג'ונסון .

    מנג'ר אמיתי מבין שיש לו חבורה של שחקנים בינוניים עד טובים שאיתם לא מגיעים לכלום וצריך להביא שחקנים גדולים ועכשיו ולא כשקבוצת הליגה הרגילה שלו תקרוס שנה הבאה כמו אטלנטה של לפניי שנתיים .

    ראיתי את כל הפרוספקטים לדארון פוקס יש גם כן פוטנציאל אבל אין לו קליעה ומסירה
    האחרים יכולים להיות כולם באסטים מלבד כדור אחד עם שניי אחים

    1. אתה לא היחיד שחושב ככה.
      דין האנליסט שאני עוקב אחריו שנים שלרוב פוגע טוב חולה על לונזו ברמות אחרות, הוא טוען שלונזו הרכז הכי טוב שהגיע לליגה שנים ופולץ מיד אחריו ולא בהפרש גדול.
      דין חזה את ההצלחה של, אמביד, נורקיץ עוד שהיה באירופה, קיילי אוברה, הוליס גפרסון ועוד כמה…
      כמו כן מאד לא התלהב מוויגינס ומרנדל ומהבחור הלבן של שיקאגו.

      בדראפט הזה דין גם מאד מחזיק ממרקנן ופחות מדניס סמית שהוא אומר שיהיה טוב אבל לא כוכב.
      מבין הסליפרים הוא מחזיק מטוני ברדלי, סווניגן וגוש הארט.

      אני חושב שלונזו יהיה טוב מאד אבל דווקא מתלהב יותר ממליק מונק, יש משהו במשחק שלו שממגנט אותי.
      לגבי פוקס אני מתלהב לייט ולא כל כך רוצה שיגיע לקינגס.
      הוא יהיה טוב והקליעה שלו תיהיה לפחות טובה ועדיין התחושה שלי שהקינגס יכולים להביא מישהו שיהפוך את הק\בוצה לקבוצה צעירה וואו וזה לא הוא. יותר בכייון של מונק ואיזיק.

      1. אבל וויגינס היה רוקי העונה ויש לו פוטנציאל ,
        כמו גם ג'וליוס רנדל שהוא שחקן עם שליטה טובה מאוד בכדור ומסה .

        אמביד נפצעיותר מפעם אחת לא ?

        לא מכיר את מונק .

        רובם שחקנים שייקח להם זמן להתפתח הם מתאימים לקבוצות תחתית בה המנג'ר רוצה להצדיק את ההשקעה ונותן להם להפציץ ללצבור סטטיסטיקות ולא להגיע לכלום …………………
        כך היה עם קיירי אירווינג [עד שלברון הגיע] למרות שהוא היה טוב בנבחרת האמריקאית .
        כך היה עם דוראנט שסיאטל ואוקלהומה אמרו לו אל תדאג תזרוק תזרוק .
        כך היה גם על לברון וכרמלו אנתוני וכל השחקנים האלה אכן היו בעליי יכולות פיסיות מיוחדות עם שליטה מיוחדת בכדור[קיירי ]

        יש עוד עשרות כאלה כל שנה הום לא מגיעים לכלום ראו טיייריק אוונס האגואיסט הטיפש.

        אלה לא שונים מי ששונה אלו שחקנים שיכולים להיות רול פלייארים או לונזו בול .

        מי ששוונה הוא אנתוני דייויס שהגיע עם איי קיו כדורסל מאוד גבוה הבנת משחק של שחקן בוגר ויכולת להשפיע על המשחק עם הגנה משחק קבוצתי חסימות וקריאת משחק …………….כמובן שזה לא הספיק לג'נרל מנג'רים הטיפשים והם הפכו אותו לסוליסט של בידודים כמו כל הכוכבים הטיפשים האחרים .
        אז כתוצאה דייויס השתפר מאוד באחד על אחד הקליעה הפכה לאוטומית וכמובן שההגנה הכח הריבאונד והחסימות הלכו ונעלמו .

  33. שחקן שאני אוהב והוא ממש סליפר הוא גואן אוונס.
    מזכיר מאד את דארן קוליסון רק משודרג: חוטף נהדר בהגנה, ראית משחק יותר טובה ומשחרר כדור לשלוש הרבה יותר מהר. מסיים פחות טוב מקוליסון מתחת לטבעת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט