1. אוי ואבוי. ג'רי ווסט עובר לקליפרס
West, who spent the last six seasons as an executive board member with the NBA champion Golden State Warriors, would serve in the same advisory role with the Clippers, according to the officials.
Though his deal with Golden State runs through July, the Warriors gave the Clippers permission to speak with West, one executive
“Obviously, it’s attractive to him because he lives in the Los Angeles area and started his career as a player in L.A. with the Lakers,” one executive said. “This is the place for him to go because he’s looking for things to do still. He’s looking for another challenge.”
לפי יודע דבר המקורב מאד עניינים (ואולי נאמר לו ע"י בעל הקליפרס סטיב בלמר להתחיל לזמר לעתונאים), ג'רי ווסט ניפגש עם בלמר והמאמן/מנכ"ל/נשיא דוק ריברס כבר ב-30 למאי, והסכים להצעה להיות היועץ והמפקח על ענייני הכדורסל, ואז שינה את דעתו פעמיים, עד שהיום (יום חמישי) נתן את הסכמתו הסופית.
איש לא יודע כמה כסף בלמר משלם לו על כך. כנראה הרבה מאד. בלמר ידוע כאדם ש-LOSING הופך אותו חולה. הוא החליט שהוא עושה הכל לשנות את פני הקבוצה.
Dennis Wong, a friend of Ballmer from their days in college at Harvard who owns somewhere between one to four percent of the Clippers, was the first to reach out to West a few weeks ago about becoming an adviser for the team.
ההודעה על כך תבוא ביום שני, שבוע לפני ה-1 ביולי, התאריך בו כריס פול ובלייק ריפין יהפכו לשחקנים חופשיים בלתי מוגבלים.
2. כמה מצלצלין ירוויחו פול וגריפין בקליפרס, וכמה יפסידו אם יחליטו לעזוב
כריס פול חייב להודיע לקליפרס את החלטתו עד ה-29 ביוני. אם הוא מחליט להישאר בקליפרס, הוא יוחתם ל-5 שנים על סך של 205 מיליון. אם הוא מחליט לעבור לקבוצה אחרת – והספארס היא המדוברת ביותר – הוא יכול להשתכר מקסימום 152 מיליון לארבע שנים.
פול תיכנן להיפגש עם הספארס, הרוקטס, ודנבר נאגטס. בכל מקרה, החלטה לעבור מהקליפרס תעלה לו כמה מיליונים טובים כי לך תדע כמה הוא יהיה שווה לשנת כדורסל חמישית בעוד 4 שנים. בגילו? לא הרבה.
קומראדים, עכשיו זה רציני. ג'רי ווסט לקליפרס?
ג'רי ווסט היה שחקן הלייקרס עם אלג'ין ביילור ב-1960, מיד אחרי אולימפיאדת רומא. הוא לקח איתם אליפות ב-1972 כשהם מנצחים את הניקס בחמישה משחקים שבשניים מהם חזיתי מחמישה מטרים מהקו. תראו על איזו קבוצה אני מדבר:
oster[edit]
1971–72 Los Angeles Lakers roster | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Players | Coaches | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
קבוצה שסיימה 13-69, אחד הרקורדים הטובים בכל הזמנים כשג'רי ווסט ה-MVP שלה משך העונה, ובפלייאוף, כשהוא הסטף קרי והקליי ת'ומפסון של היום, בגוף אחד אז.
ג'רי ווסט הוא הלייקרס. אולי מג'יק ג'ונסון יכול להתגאות שהוא מייצג את כל מה שזה הלייקרס כמו ג'רי ווסט.
ועכשיו הסמל, האות, האמבלה והסימבול עובר לקליפרס? האייקון , העיטור, וכל הפיגורה של הלייקרס – שלא רק הביא לה אליפות ראשונה מאז שהקבוצה עברה ללוס אנג'לס, אלא עשה ממנה אלופה כמה פעמים כאחראי ונשיא של כל פעולות הכדורסל, והמוח שהביא את מג'יק ואת קובי ואת שקיל.
אני מדבר עכשיו בכל הרצינות: זה כמו ששימון מזרחי עובר מחר להפועל ת"א.
אני לא צוחק כשאני אומר שלבי כואב ודואב על מה שמרגישים עתה חברי מומי, דרקסלר, אלי לס, גור גולן, וכל עשרות חברי האחרים אוהדי הלייקרס, כולל הרב קסלמן מחב"ד גרינוויל, ואשתי גייל, אוהדת לייקרס דפוקה.
ג'רי ווסט הוא לא איזה פרייר חדש בשטח. הוא "OLD SCHOOL LAKERS". הוא כמעט אבן היסוד.
הלוס אנג'לס טיימס שאל בכותרת ענק:
Could Lakers icon Jerry West really go work for the Clippers?
האמת? הוא היה מעדיף כמובן להיות הבוס של הלייקרס, אבל מה לעשות שהבוסית של הקבוצה ג'יני באס העדיפה את מג'יק עליו?
הוא גר בלוס אנג'לס וכמה פעמים הביע רצונו לסיים את הקריירה בלייקרס. לך תדע מה קרה שם. אין לי מושג אם ג'יני פנתה אליו או שרצתה במג'יק מלכתחילה. כך או כך, היא יצרה יריב גדול מדי עליה ועל מג'יק
“Sometimes I thought in my life that maybe that might be something that I can revisit, or they would want me to revisit, but that didn’t happen,’’ West said recently when asked about his Lakers tenure on “The Dan Patrick Show.’’ “It kind of sent me a message that they wanted to go elsewhere, which was fine.”
אז מיד אחרי הבחירה של מג'יק, הקליפרס קפצה על המציאה.
“I’m very intrigued,” West said.
אילו הייתי דדי?
Every Lakers fan should be very afraid
למה? כי כוח גדול מהם בא לחסל אותם יותר משהם כבר מחוסלים. אני נתתי להם עד 2020 לחזור לרלטיביות. אני כבר מוסיף 3 שנים לנבואתי ומעתה התאריך החדש הוא 2023, ותאמינו לי שהשמועה תגיע אלי אפילו אם כבר לא אהיה כאן.
דדי, את האמת: כיצד אתה מרגיש כש THE MOST LEGENDARY FIGURE בקבוצה שאתה מת עליה, חותם עם היריבה העירונית (שכבר יותר טובה ממך), ומטרתו להפיל אותך, לשים עליך את המגף הכבד שלו, ואז לומר "הקליפרס הם המלכים של העיר לוס אנג'לס, ובקרוב של כל ה-NBA"?
זהו הג'רי ווסט העונד 7 טבעות – אחת כשחקן – שבנה שתי דיינסטי'ס: האחת של קרים ומג'יק והשנייה של קובי ושאק.
לפני מותו ג'רי באס אמר על ג'רי ווסט:
. “What he’s meant to the Lakers franchise over the past 40 years is immeasurable.”אני מוכן לשים כסף שג'רי ווסט משכנע את כריס פול ובלייק גריפין להישאר. כמו שהוא היה המתנגד היחיד בכל הווריורס לעשות טרייד של קליי ת'ומפסון, והיה אחד הראשונים שהחל מדבר על קווין דוראנט, ככה הוא ימשיך לפגוע 'בולים' בכל צעד שיעשה בקליפרס.
ורק לחשוב שהוא יכול היה לעשות הכל בלייקרס!
MJ234523
16 יונ 2017 07:21:24תודה מנחם.
לדעתי אם ווסט יצליח בקליפרס הצלחה זו תאפיל אפי על הקריירה שלו כשחקן
אסף
16 יונ 2017 17:58:50+1!
p
16 יונ 2017 08:10:06אם פול ובלייק עוזבים, זה נשמע כמו משימת התאבדות
לקבוצה אין נכסים ובקושי בחירות דרפט ( ריברס העביר המון כחלק מיכולתו הגרועה כgm).
אם נשארים, עדיין אין כמעט מקום בתקרת שכר ושום דרך לדגדג את ג"ס
אין צעירים שפותחו בקבוצה ( עוד כשלון של ריברס).
אם עוזבים, קליפרס אחת הקבוצות הגרועות וחסרות עתיד בליגה.
Wave bull bul
16 יונ 2017 08:24:59מל
עם כל הכבוד ללוגו הבן אדם נושק לשמונים
זה כמו שיבקשו ממך היום לערוך את ספורטס אילוסטרייוד
ידע יש לך אבל הגיל עושה את שלו. והגייל
אף אוהד לייקרס לא יזיל דמעה
והקליפרס בחיים לה יתרוממו מהבינוניות
זה לא בדי אן איי שלהם
מנחם לס
16 יונ 2017 16:58:17אם אני עורך את הופס, אז לערוך את ספורטס אילוסטרייטד זה גן ילדים
אלי לס
16 יונ 2017 08:33:28להשוות בינו לבין מג'יק ביכולת לבנות קבוצה זה בדיחה
מג'יק היה ענק בתור שחקן אבל התברר כמאמן ומנהל בינוני במקרה הטוב. ווסט היה שחקן ומנהל ענק ומאד חבל לי שהוא לא בלייקרס.
ועדיין נראה לי שבקליפרס הוא לא יחזור על ההצלחה. הכשלון טבוע שם בDNA
Berch
16 יונ 2017 08:34:20אם הוא ימשיך ברצף ההצלחות אז בגיל מאה בטח ישימו את הדמות שלו בתור הלוגו של הליגה….
🙂
Berch
16 יונ 2017 08:35:05ובקרוב ליין של נעליים למבוגר הספורטיבי….
Thedud
16 יונ 2017 09:16:48הם לא כאלה רחוקים תכלס אם הם מצליחים לשמור אפילו רק על פול
לדעתי הם הקבוצה שהכי קרובה לגולדן
לברון ווייד אנטוני הם יעדים אפשריים
גיא הרשע
16 יונ 2017 09:38:40אני מחזיק לו ולקליפרס אצבעות.
אני לא יודע על איזה קבר אינדיאני סטרלינג השתין,
אבל זהו. מספיק, הוא עזב, והגיע הזמן לשחרר את הקללה…
אשך טמיר המקורי
16 יונ 2017 15:50:26🙂
הייט-אשברי
16 יונ 2017 09:39:03Only time will tell
https://www.youtube.com/watch?v=5oBMDcLf6WA
גיא הרשע
16 יונ 2017 10:29:09הייט, בוקר טוב.
אני עדיין מחכה להסבר איך הנחה של לברון לקאבס בעונה שעברה הייתה מאפשרת לקבוצה להתחזק.
הייט-אשברי
16 יונ 2017 13:51:33גיא – הנה ההסבר :
קודם כל, אני כותב ממרחק הזמן , ואני בטוח שיש אפשרויות נוספות . אבל הנה חלק :
1. עוד לפני חיזוק – למה ויתרו על העלוקה האוסטרלית ? אני חושב שהוא היה תורם להם יותר מאשר דרון וויליאמס או קייל קורבר. מה שנחוץ לקליבלנד היתה הגנה חזקה , והם ויתרו עליה לטובת קונספציה של צלפי 3 גם אם הם לא תורמים כלום חוץ מזה .
2. דיוויד ווסט הגיע בקיץ שעבר ללוחמים בשכר מגוחך בחיפוש אחרי טבעת. למה קליבלנד לא ניסתה להביא אותו ? הסיכויים שלה להשנה לאחר שזכתה באליפות נראו טובים לא פחות מאשר של ג"ס . ודיוויד ווסט לוקח בהליכה כל שחקן ספסל של קליבלנד ותורם אספקטים שאיין להם , גם בהגנה וגם בפוסט בהתקפה.
כשאעבור על רשימת הוטרנים מחפשי הטבעת אמצא לך עוד חיזוקים מוצלחים יותר מאלה שהביאו גריפין ולברון . ואני חושב שנקודת התורפה בסדרה מול ג"ס היה הספסל של הלוחמים שלא תרם כמעט כלום . עם ספסל איכותי יותר היו יכולים לברון וקיירי לנוח יותר, ואולי זה היה עושה עבור קליבלנד את ההבדל .
3. בוא נעבור לדראפט . גם אם אין בחירות אפשר לעשות צעדים משמעותיים אם יש סקאוטינג איכוית. במקום ה-38 בחרה מילווקי את פאט מקאו , ספק שוינג גארד ספק SF אלמוני למדי . הלוחמים , ששמו עליו עין עוד קודם , ניצלו סיבות שקשורות לתקרת השכר במילווקי והעבירו אותו אליהם בטרייד. ג'רי ווסט התבטא אז שכל מי שלא בחר אותו מוקדם יותר עתיד להצטער. והוא צדק , כי מדובר ברוקי אמנם , אבל מגן מצויין ושחקן אתלטי , שרק צריך לשפר את הקליעה וקבלת ההחלטות ויוכל להפוך שחקן חמישיה בכל קבוצת NBA . ואכן הוא הוא כבר נתן השנה דקות איכותיות רבות מהספסל, כולל בסדרת הגמר .
שים לב – הוא על שכר של רוקי .
איפה היתה קליבלנד בדראפט ? בחרה איזה פלדר אחד במקום החמישים וכמה. בטח גריפין ולברון ראו בדראפט האחרון מטרד בלבד.
אם תרצה, אביא לך דוגמאות נוספות מה יכלו לעשות בקליבלנד בקיץ שעבר.
אם הדוגמאות לא הספיקו לך
עידו גילרי
16 יונ 2017 13:53:54איך כל אלה קשורים לשכר של לברון? ואיך הנחה שהוא היה עושה לקבוצה הייתה עוזרת אם הם גם איתה מעל התקרה?
הייט-אשברי
16 יונ 2017 20:34:34יכול היה לעשות הנחה גדולה . אם היה חשוב לו . ומי בדיוק אחראי לחוזה המפלצתי של TT ?
Smiley
16 יונ 2017 14:31:161. ענייני שכר – היה ברור שדלבדובה יקבל חוזה גדול (ולא פרופורציונלי לשחקן כמוהו אבל זו השיטה הקפיטליסטית) ולקליבלנד לא היתה שום סיה לתת לו את זה.
חוכמה שבדיעבד
2. לדעתי דיוויד ווסט לא אוהב את לברון ולכן לא הגיע לקליבלנד. מן הסתם חיים בג"ס יותר מפתים על קליבלד. ואני מניח שהיה כאן צוות משכע של ג"ס שעשה עבודה טובה.
לגבי הספסל של קליבלנד – חוכמה בדיעבד. בזמו החתמתו של קורבר ואף ויליאמס היתה החתמה טובה (כמו ששנה ראשונה חתכו את קליבלנד על הטרייד וויגינס-לאב שהתברר כטרייד מוצלח). והם אף החתימו את בוגוט שנפצע אחרי מספר דקות.
אל תשכח שלבוא להיכנס לקבוצה שרצה זה יותר קשה מאשר להתחיל עם הקבוצה את הענה. סה"כ קורבר וויליאמס היו רעים בסדרת הגמר אבל הצדיקו את החתמתם (גם כי לא היה בזמנו מישהו עדיף עליהם).
3. ימים יגידו עם מקאו בהחלט שחקן טוב או תוצר של המערכת (כי הרי גם לי ולך היה יותר קל לשחק עם 4 שחקני טופ). מקאו שחקן מוכשר וכמוהו לא חסרים דוגמאות שהצליחו ולא הצליחו (ובעיקר שומעים על ההצלחות כי פשלה עם בחירת סיבוב שני לא מעניינת אף אחד).
הבעיה עם מקאו שלדעתי הוא חתום על חוזה קצר (סיבוב שני) ושוב… בדיעבד היה עדיף אותו בסיבוב ראשון מסונדל ל-3 שנים, להבדיל מהבחירה סיבוב ראשון שנפצע.
הייט-אשברי
16 יונ 2017 20:36:00כל החוכמות הן בדיעבד. מי אמר שקל לקבל החלטות ? בשביל זה יש צוות הנהלה . בקליבלנד נכשלו .
גיא הרשע
16 יונ 2017 20:42:00הייט –
אתה אמרת שאם לברון היה נותן הנחה לקבוצה הם היו יכולים להתחזק.
אז אני שואל שוב,
איך?
נגיד ולברון היה מוותר על 20 מיליון, וללא "ההחלטה" שלו שתומפסון יישאר, תומפסון היה מקבל 5 מיליון פחות.
איך במצב כזה הקאבס יכולים היו להתחזק?
עידו גילרי
16 יונ 2017 23:41:07אתה פשוט לא מבין איך זה עובד. הקטנת חריגה במקום אחד אינה מאפשרת לך הגדלה במקום אחר כי אתה בחריגה. הסחבה שקליבלנד יכלו לחרוג נובעת מזכויות בירד שהיו להם על השחקנים שלהם. הם לא יכולים לחרוג בהחתמת שחקנים חופשיים מקבוצות אחרות.
גיא הרשע
16 יונ 2017 14:52:26הייט,
אתה כתבת במפורש שאם לברון היה מוותר על שכר, הקאבס היו יכולים להתחזק.
כאשר כתבתי לך שזה לא נכון,
התשובה הייתה, ואני אצטט:
"אתה אמרת…"
אז –
פשוט לא נכון.
הפיירול של הקאבס הוא 129,800,000 דולר. לברון הרוויח 33 מיליון. גם אם לברון היה מוותר על 20 מיליון משכרו, מצב הקבוצה מול שוק השחקנים והטריידים לא היה משתנה כלל.
גם פיי רול של 109 מיליון משמעותו שהקאבס נמצאים מעל תקרת השכר (94 מיליון בעונת 16/17).
לגבי שלל הטיעונים על התנהלות ההחתמות של הקאבס?
נתון לוויכוח.
אבל בכלל לא קשור לטיעון המקורי.
הייט-אשברי
16 יונ 2017 20:39:44דיוויד ווסט קיבל השנה 1.5 מיליון דולר . פאקינג 1.5 . קליבלנד לא יכלה לשלם את זה . תפתח את העיניים .
גיא הרשע
16 יונ 2017 20:44:47אתה מתחמק.
דייויד ווסט בחר לשחק בגולדן סטייט.
דרון וויליאמס בחר לשחק בקליבלנד.
השורה התחתונה היא שהקאבס לא נמנעו מלהוציא כסף.
איך הנחה שלברון היה נותן לקאבס הייתה מאפשרת לקאבס להציע לווסט יותר מווטרן מינימום?
גיא הרשע
16 יונ 2017 21:17:51פתאום אני קולט שכתבת "קליבלנד לא יכלה לשלם את זה".
גם בזה אתה טועה. קליבלנד בהחלט יכלו לשלם את הווטרן מינימום –
אין הגבלה על החתמת שחקנים על ווטרן מינימום, גם לקבוצות שחצו את תקרת השכר.
הייט-אשברי
16 יונ 2017 22:08:23אני לא מבין את הטיוען שלך . קליבלנד חורגת ממילא . אם היתה מקטינה קצת חריגה במקום אחד, היתה יכולה להגדיל אותה במקום אחר ולהישאר בחריגה דומה.
הייט-אשברי
16 יונ 2017 22:10:55גיא – פיספסת את האירוניה. בקשר לווסט הייתי צריך לשים סימן שאלה בסוף שתבין .
עידו גילרי
17 יונ 2017 00:22:10טוב אני רואה שהכנסתי את זה במקום הלא נכון.
הייט אשברי:
אתה פשוט לא מבין איך זה עובד. הקטנת חריגה במקום אחד אינה מאפשרת לך הגדלה במקום אחר כי אתה בחריגה. הסחבה שקליבלנד יכלו לחרוג נובעת מזכויות בירד שהיו להם על השחקנים שלהם. הם לא יכולים לחרוג בהחתמת שחקנים חופשיים מקבוצות אחרות.
p
16 יונ 2017 14:57:59סורי הייט, הוכחת שוב שאתה אומן הפייק ניוז.
שחררת הצהרה לא מבוססת המציאות, שנועדה רק להכפיש את לברון ( אגב, כשלברון הוריד משכרו במיאמי, כמו שעשו וייד ובוש, מה הייתה דעתך אז?) ואז שחררת תגובה ארוכה על מה קליבלמד הייתה צריכה לעשות בקיץ, שמעבר לדברים של חוכמה בדיעבד, כל קשר בין הדברים לקיצוץ השכר של לברון מקרי בהחלט במקרה הטוב.
הייט-אשברי
16 יונ 2017 20:36:30לא ראוי להתייחסות .
p
16 יונ 2017 21:13:43למה? כי שוב אין לך תשובה?
זרקת שטות ואין לך איך להצדיק אותה?
כתבת פה 4 תגובות. אין באף אחת סיבה הגיונית וראוייה איך קיצוץ בשכר של לברון היה עוזר לקליבלנד כמו שטענת.
מציבים לך הוכחות ועובדות ואתה ממשיך לא לענות לעניין ולהתחמק מהסיבה הפשוטה שברור לכל בר דעת שאתה טועה.
זה קלסי מהלך של טראמפ שאתה כ"כ מחבב.
רוצה שאני אמצא לך הקבלות מדוייקות לרטוריקה שלך ושלו או שהמראה שאתה מקבל מספיקה לך?
הייט-אשברי
16 יונ 2017 22:13:02כי אתה לא ראוי מבחינתי . לא כשאתה כותב לי פייק ניוז ולא כשהגבת לי בעבר בסגנון לא יפה בלשון המעטה. . אין לי עניין לנהל איתך דו שיח .
p
16 יונ 2017 22:21:17הסגנון שלי היה ראוי. ציינתי עובדות ותכונות אופי.
אתה זה שעבר לעלבונות של קקי וסרחון כמו שאתה עושה תמיד כשמציבים לך אמת בפנים שלא מוצאת חן בעינייך.
The truth hurts.
ועדיין נחזור על העובדות. טענת טענה ללא ביסוס. עדיין לא הבאת ביסוס.
מזמין אותך לרדת מהעץ בכבוד ולהודות שטעית. זה לא יוריד מכבודך הרב, אלא להיפך.
p
16 יונ 2017 22:24:56ומה הבעיה בפייק ניוז?
אני אכן מאשים אותך בזה ומזמין אותך לסתור זאת.
אני מצהיר כאן שאם תביא הוכחות לצידוקים לאמירה הזאת אני אודה בפה מלא שטעיתי.
מה הבעיה בזה?
שמייקל
16 יונ 2017 09:56:57והקליפרס לאינגלווד? כמו הפועל תל אביב לבאר יעקוב?
האווי לאסוף
16 יונ 2017 19:11:50הלו, מה יש לך נגד באר יעקב?
מבין קטן-בינוני
16 יונ 2017 10:22:05וואו, באלמר לא ייתן לפרק מהר את הקליפרס, ויש לו את המוטיבציה ואת הכיסים להשתפר.
כמו שאדם סילבר אמר (בערך), על שאר הקבוצות בליגה להשתפר עפ"י הרף של הלוחמים, ולדעתי ייתכן מאוד שנראה חמש סופרטימס בעונה הבאה.
1. הלוחמים – צפויים להשתפר בעייני אם לא יצוצו בעיות אגו (וזה אפשרי שיהיו, אין מצב שקרי לא שם לב ליחס שמקבל דוראנט). אם יתחילו לשחק קצת יותר על דוראנט, הוא יכול בקלות לעשות עונה של 30 נק' באיזה 70% TS.
2. קליבלנד – לברון, כאחד שרודף אחרי ג'ורדן, עובד ברגעים אלו ממש לדעתי על משהו גדול. הוא מבין שלנצח את הלוחמים הללו יסייע מאוד למורשת ההיסטורית שלו. עד עכשיו אי אפשר היה להטריד את לאב כי הוא היה חלק מקבוצה אלופה. נראה לי שנראה שינויים ברוסטר של קליבלנד, שיכולים לכלול את פול ג'ורג/באטלר ככוכבים שיסייעו מול דוראנט + כרמלו/וייד בתפקיד שחקן שישי אולטימטיבי. ואז לברון יהיה במצב הכי טוב עבורו, לכאורה אנדרדוג מול המפלצת מהמפרץ, בפועל חלק מהקבוצה עם הכי הרבה כישרון.
3. סאן אנטוניו – הקבוצה היחידה שיכולה להרשות לעצמה קצת חיסרון בכישרון לאור הפופ. אם יצליחו להביא את אחד ה-PG המובילים (לאורי, היל) הם ידברו חזק מאוד.
4. הסלטיקס – פול גורג'/באטלר/היוורד ועוד בחירה ראשונה שעולה מהספסל יעלו אותם לרמה של הגדולות.
5. הקליפרס – אני כבר הספדתי אותם, אבל המהלך עם ווסט הוא לא ליופי. הם ישאירו את הכוכבים ואם אפשר יהיה לנצל את היציאה הזמנית של פול וגריפין מהחוזה ואת העלייה בתקרת השכר כדי להחתים את SF נורמאלי כמו גלינארי למשל, הם סוף סוף ידברו חזק.
כך, יכול להיות מאוד שנקבל גמרים אזוריים ופיינלס צמודים ומותחים שיגיעו ביחד לאיזה 18-20 משחקים (לעומת 14 השנה) ואז כולם יהיו מרוצים.
כל זה יקרה אם הפסיכולוגיה של השחקנים תהיה שצריך להתאחד ולהתאגד מול האיום של הלוחמים, ולא להתפשר להמשיך באינרציה ובבינוניות היחסית.
מקווה שיתחיל מרוץ חימוש כזה בהקדם, כי אחרת פשוט נספור שיאים של הלוחמים.
גיא הרשע
16 יונ 2017 14:42:1330 נקודות ב-70% אפקטיבי, זה הישג יוצא דופן, קרוב לבלתי אפשרי.
אם שחקן עושה את זה, זו תהיה העונה האישית הגדולה בכל הזמנים, ובהפרש.
היחיד שהתקרב להישג זה סטפן קרי (15/16) שסיים את העונה עם 30.1 נק' ו-63% אפקטיבי.
חוץ ממנו, יש רק עוד 3 שחקנים שיש להם עונה של 25+ נק' ו-60%+ אפקטיבי:
לברון (פעמיים), בארקלי (פעמיים), מקהייל. באף אחת מאותן עונות הם לא חצו את רף ה-63% אפקטיבי.
למעשה, אין שחקן שחצה את רף 15 הנק' עם 70% אפקטיבי.
רן הנרגן
16 יונ 2017 15:54:00אתה מפספס את קיר. הדבר היחיד שמענין אותו בשלב זה אלו זכיות באליפות. תוארים אישיים לא נחשבים יותר בעינו. הוא השאיר לדוראנט את כל הבמה, הקליעות האחרונות והפרסים והתרכז בלארי. יש שיאמרו שלארי היה צמוד אליו בתהלוכה יותר מאיישה.
רן הנרגן
16 יונ 2017 15:54:16קיר = קרי. כמובן
שמייקל
16 יונ 2017 18:19:30קיר = דריימונד. כמובן
סלים ווארזה
16 יונ 2017 10:25:46פול יאלץ לרדת בשכר אם יעבור לס"א, אבל דומני שיש הבדלי מיסים משמעותיים בין קליפורניה וטקסס כך שזה לא יהיה כזה הפסד גדול.
("הפסד" עאלק – 150 מליון הכנסה…).
THE KING RUSSELL
16 יונ 2017 10:26:46כל הסופר טימס ובכלל השחקנים הגדולים והיעילים בליגה מגיעים מעמדה3
ולקליפרס אין 1 כזה. היה מביך לראות בסדרה נגד יוטה את האפריקני – משהו מבה אמוטה . שמסדרים לו פעם אחר פעם תרגילים ל3 מהפינה והקליעה שלו חלשה (רוב ה3 הפנויות הם בפינה בגלל שמביאים עזרה לP&R וכלל מדובר בזריקה קצרה )
ולעומת זה ביוטה גטרדון הייוורד קולע ביעילות מפתיע ואם כל הכבוד לגונסון, הייורד זה היתרון הבסיסי של יוטה על הקליפרס(בסדרה הספציפית הזו אפשר להעריך את התרומה של ג'ו ג'ונסון כמו זו של CP3 לקליפרס)
ואי לכך שוה לראות את הקליפרס נשארת בהרכבה הנוכחי כי יש תחושה שהיא בנויה נכון וגם ספסל מצוין רק שיפור בעמדה הזו הוא מחוייב המציאות בכדורסל "של רואי חשבון" של התקופה הנוכחית (קרדיט – לא זוכר למי) ואז אולי תתמש התחזית האגדית של מנחם.
(מלבד שהGM חייב לשקול(לפחות) לפטר את נמאמן. למרות שזה יפגע בו בעצמו)
רועי ויינברג
16 יונ 2017 11:40:50אחלה מעורב. טיפה משעשע שגם ג'רי ווסט וגם אלג'ין ביילור, שני סמלי לייקרס, עבדו בקליפרס.
לדעתי פול טועה אם הוא נשאר. סיכוי יותר טוב לטבעת יהיה לו בסן אנטוניו או אינדיאנה (ליד פול ג'ורג', סטיבנסון וטרנר יש פה אחלה קבוצה). למרות הכסף.
וסתם שאלה – יש (או היה) דמיון בין ווסט וגודריץ' לספלאש בראד'רס?
מנחם לס
16 יונ 2017 17:06:50היה דמיון גדול מאד אבל ככל שזכור לי, הם לא היו חברים
Smiley
16 יונ 2017 13:18:28אחת ההחלטות הטובות של הקליפרס כי הם צריכים מישהו שישים סוף לקבלת ההחלטות ההזוייה של ריברס בתור GM.
עידו גילרי
16 יונ 2017 14:23:20ללא ספק לג'רי ווסט מגיע המון קרדיט על מה שעשה בלייקרס, גריזליס, וגם בווריורס, אבל החלק שמייחסים לו בקבוצה של שנות ה-80 מוגזם. כשווסט קיבל את התפקיד רוב החתיכות כבר היו שם: קארים, מ'גיק, וורתי וגם ריילי ואפילו מייקל קופר. לא היה לו שום חלק בעסקאות שהביאו את שלושת הגדולים לקבוצה ולמעשה החלקים היחידים שהוא הוסיף היו אייסי גרין וביירון סקוט.
דדי
17 יונ 2017 14:05:44ממש לא נכון.
עידו גילרי
17 יונ 2017 14:15:12אז יאללה תקן אותי.
רן הנרגן
16 יונ 2017 15:49:15יש מצב שבלאט קיבל הצעה מנבא?
החיתוך הפתאומי לא ממכבי תא מרמז על משהו. לא סביר שזה בגלל מה שהצד של מכבי עשה.
יש מספר קבוצות שהוא עשוי להתאים להן. סקרמנטו למשל שנמצאת בתהליך בניה.
מישהוא יודע אם בלאט טס לארהב בשבוע האחרון?
מנחם לס
16 יונ 2017 17:08:25יש לנו כמה חברי צוות עם קשרים חזקים באל על
יונתן .S.
16 יונ 2017 18:31:40שלילי.
יש טענות שגורסות שייתכן שזה אף תירוץ בשביל לא לחתום בסוף במכבי ושלמרות הכל, הוא לא באמת רצה להגיע למכבי, אבל המשא ומתן התקדם בגלל שמכבי היו נואשים בצורה חסרת תקדים בכדי להביאו – כל כך נואשים עד שכל דרישה, מגוחכת ככל שתהיה, הם נענו לה בחיוב.
ומאידך, אני אישית לא יודע זאת ואני מסתמך על המקורות שקראתי זאת אצלם.
בכל מקרה, אם נשים זאת בצד, אני לא אתפלא אם בלאט באמת ינסה בשנה הבאה ללכת שוב ל-NBA. עדיף לו להגיע בתור עוזר מאמן. אני חושב שמלכתחילה הסיטואציה שהוא היה בה בקליבלנד לא תוכננה מראש וזאת הייתה קפיצה ענקית לאש. כיום, אולי הטבילת אש ועוד צבירת ניסיון באירופה יעזרו לו.
בכל מקרה, אני מחזיק לו אצבעות ומקווה בשבילו לטוב.
רועי ויינברג
16 יונ 2017 20:26:06מסכים שסביר שיגיע כעוזר מאמן. החלום זה גולדן סטייט, אבל גם לא אופתע אם באטלנטה, מינסוטה, או קבוצה אחרת שמחזיקה במישהו שהוא מאמן ומנג'ר ביחד.
Smiley
16 יונ 2017 22:09:39ברגע שבלאט יבין שזאת אופציה ריאלית ואף כדאית לו להיות ע. מאמן ולתקוע יתד חזק בליגה (ע"ע מסינה ואולי אף ספחיה) החיים שלו יהיו הרבה יותר קלים.
Smiley
16 יונ 2017 22:08:35בלאט עשה בשכל שלא קפץ שוב לבית משוגעים של מכבי.
קשה לי לראות אותם לא מתחילים להוביל לסחרור אחרי שני ההפסדים הראשונים. מדובר באנשים ש-40 שנה ישבו על הקווים ועל המאמן, אין מצב שבמשבר הראשון הם עושים "פרצופי יעקב שחר" מהיציע. ולמרות זאת הזמן יגיד אם הם באמת יתנו למאמן לעבוד.
בלאט – עשה בשכל, גם מבחינה מקצועית, נפשית וכספית. במיוחד שעדיין אופציית הNBA קורצת לו (ואפשרית) ולכ ן לא רצה לסנדל את עצמו לנכבי.
פה איתמר
16 יונ 2017 17:53:08מר לוגו הוא היועץ הכי טוב בהיסטורית בנבא.
הכי טוב להיות יועץ.
פה איתמר
16 יונ 2017 17:53:15הקלידו את התגובה כאן…
אשך טמיר המקורי
16 יונ 2017 20:16:40טור ענק
יונתן .S.
17 יונ 2017 00:36:00דיווח של זאק לואו מ-ESPN:
בוסטון ופילי ב-"שיחות רציניות" לגביי טרייד על הבחירה #1.
עוד נאמר שכרגע השיחות לא כוללות מעבר שחקנים, אלא בחירות דראפט בלבד.
אם זה קורה, אני לא כל כך יודע איך להגיב האמת…מצד אחד, איינג' יכול להיות נחש ערמומי במהלכים כאלה. מצד שני, לא נמאס כבר מכל הבחירות הללו?
אם זה באמת יוצא לפועל אני מאמין שבוסטון לא רוצה לבחור בפולץ ממילא, אלא בג'קסון. והבאה שלו עשוייה לדרוש מהלכים מצד הקבוצה, כי על המשבצת הזאת יעמדו קראודר, ג'יילן וג'קסון. וזה לא המצב שקיים בווריורס, שם ברור שגרין תמיד יהיה ב-4 (מקסימום 5), דוראנט יהיה תמיד בעמדה השנייה לצידו ואיגי כבר יחסית מבוגר ולכן יעלה מהספסל. וחשוב לציין עוד דבר – הם לא סקוררים או יוצרים לעצמם נקודות כל כך. וג'קסון גם כזה.
אני מניח שמהלך כזה הוא אבן דומינו ראשונה באפקט מתמשך של מהלכים מצד הקבוצה, כי לי אישית זה נראה כרגע לא אידיאלי להחזיק 3 שחקנים תואמים בסל היכולות שלהם בקבוצה אחת, כאשר המבוגר מכולם הוא רק בן 26.
נחייה ונראה מה יהיה
trusttheprocess
17 יונ 2017 01:33:52אמביד , סימונס , פולץ
סופר טים ל 10 שנים
גאון ההינקי הזה
פינגבק: קצת על בינה מלאכותית והשפעתה על ספורט – מולי | Hoops
דדי
17 יונ 2017 14:04:48"בין השניים אף פעם לא היו יחסי אהבה אחרי שג'רי ווסט, בגאוניותו, הביא את מג'יק ללייקרס."
ג'רי ווסט לא הביא את מג'יק ללייקרס.
מג'יק הגיע ללייקרס למרות שג'רי ווסט לא רצה לבחור בו.
ג'רי ווסט רצה לבחור בדראפט את סידני מונקריף, אבל הבעלים הכי גדול בתולדות הספורט בכלל – ג'רי באס – שבדיוק השלים את העסקה לרכישת הלייקרס, התנה את הרכישה בכך שהלייקרס יבחרו בדראפט את מג'יק – בניגוד לדעתו של הג'נרל מנג'ר ג'רי ווסט.
והשאר הסטוריה, כולל יחסים שאף פעם לא היו מדהימים ביניהם.
עידו גילרי
17 יונ 2017 14:17:41ווסט עוד לא היה ה-GM בתקופה הזו אלא המאמן.
דדי
17 יונ 2017 14:20:12ווסט היה זה שעשה את הבחירה.
עידו גילרי
17 יונ 2017 14:27:15איך אם הוא רצה את מונקריף? הסיפור שאני מכיר הוא שקוק היה זה שהחליט בסוף (למרות שהוא כבר סיכם על המכירה לבאס).
דדי
17 יונ 2017 14:34:36ג'רי באס התנה את קניית הקבוצה בזה שהם יבחרו בדראפט את מג'יק, בניגוד לדעתו של ווסט – האיש שעל פיו יישק דבר בלייקרס מבחינה מקצועית – שרצה את מונקריף.
באס אמר – או מג'יק, או שאני בחוץ.
ובגלל זה קנט קוק התערב, ומג'יק נהיה לייקר.
עידו גילרי
17 יונ 2017 14:38:05אני מכיר את זה אחרת. ווסט היה בכלל רק המאמן באותה תקופה (ובדיוק גם סיים את התפקיד). ביל שרמן היה בכלל ה-GM וקוק דרש שהוא יחליט על הבחירה למרות המכירה (ובאס לא התנגד). זה מה שקראתי בזמנו מתוך הספר על הבחירה במג'יק.
עידו גילרי
17 יונ 2017 14:51:10טוב הלכתי לחפש את זה:
http://www.espn.com/blog/los-angeles/lakers/post/_/id/39172/the-magic-coin-flip-book-excerpt
דדי
17 יונ 2017 15:37:03קודם כל, לעניין היחיד שרלוונטי לפוסט הזה – גם שם כתוב שג'רי ווסט רצה לבחור במונקריף. אז מה הבעיה ?
דבר שני, נראה לך הגיוני שבעלים חדש יתן לבעלים הישן לעשות את הבחירה מספר אחת בדראפט ?
או שהבעלים הישן יתעקש על זה ?
אני מכיר את הסיפור כבר עשרות שנים, אבל אתה יכול לחפש בגוגל אם ממש בא לך. יש בלי סוף כתבות על זה. באס רצה שואוטיים, ואיים שאם הלייקרס לא בוחרים במג'יק, הוא לא יקנה את הקבוצה.
עידו גילרי
17 יונ 2017 15:47:53אני אמרתי שיש בעיה?
למעלה טענת שמה שכתבתי לגבי חלקו המינורי של ווסט בבנייית הלייקרס של ה"שואוטיים" שגוי. אז אני מנסה לברר מה חלקו לדעתך.
עכשיו תאמין לי שחיפשתי ולא מצאתי עדות למה שאתה אומר אז אני אשמח אם תשתף.
דדי
17 יונ 2017 22:01:00יש בלי סוף עדויות על זה.
אני לא רואה טעם למלחמות גוגל בנושא, אבל הנה סתם אחד אקראי שמצאתי –
https://books.google.co.il/books?id=q7BbAgAAQBAJ&pg=PT30&lpg=PT30&dq=jerry+buss+insisted+select+magic&source=bl&ots=vjU4WaVWug&sig=KU3gQqBo2SrYqA9GiS1FpC6ll8U&hl=en&sa=X&ved=0ahUKEwjUxKS0wsXUAhVMXhQKHaoXDEwQ6AEIXTAJ#v=onepage&q=jerry%20buss%20insisted%20select%20magic&f=false
עידו גילרי
18 יונ 2017 00:08:39יופי, תודה.
אני לא מתכוון לנהל על זה מלחמת גוגל. לא אני ולא אתה היינו בעניינים כשזה קרה ואת הגרסה הזו עדיין לא שמעתי. אז תמיד טוב לשמוע עוד מקורות.
מה שכן אני עדיין לא מבין את הטענה שלך שלווסט חלק משמעותי בבניית השואוטיים לייקרס.
דדי
18 יונ 2017 01:10:21אה, אם יהיה לי פעם כח ניכנס לזה.
נכון לעכשיו רק היה חשוב לי להפריך את הטענה הלא נכונה של מנחם לגבי ווסט, כשהעובדה שהאמת היא בדיוק הפוכה עשויה להיות בדיוק הסיבה לזה שמג'יק לא רצה את ווסט בלייקרס עכשיו.
ושיהיה ברור – לי זה חבל מאד.
גם בגלל ג'רי, וגם בגלל שאני בטוח שהוא יגנוב לנו את ריאן – שהוא אחד הקולות המקצועיים הכי טובים וחשובים בפרונט אופיס של הקבוצה.