אירועי דיומא – 16.06.2017

טניס / מתן גילור:

טורניר שטוטגרט (250) – רבע גמר

שידורים ישירים בערוץ יורוספורט החל משעה 12:00.

טומי האס-מישה זוורב. דרבי על טהרת המקומיים. האס מגיע אחרי הפתעת העונה כשגבר על פדרר. זוורב מגיע אחרי עוד דרבי, הפעם מול הנפמנן.

תומאס בדריך(3)-פליסיאנו לופז. זה לא הלך קל, אבל בשמינית גמר בדריך על טומיץ. לופז הדיח שני צרפתים עד כה: סימון בראשון וצ'רדי בשמינית.

פיליפ קולשרייבר-לוקאס פוי(4). אחרי שהדיח את בגדטיס בסיבוב הראשון ואת ג'וסון המדורג 5 בשני, קולשרייבר המקומי ישחק מול פוי שגבר על יאן סטורף, גם הוא מקומי. כפי שכתבתי לפני המשחק מול ג'ורסון, גם הפעם ניצחון של המקומי לא תהיה הפתעה כלל ועיקר.

בנואי פייר-ג'רזי ג'נוויץ'. פייק הדיח את המקומי פיטר גוזוקזיק בשמינית. ג'נוויץ' קיבל תאברון מההדחה של המדורג 1 והדיח בעצמו את דימיטרוב המדורג 2.

 

טורניר דן בוס (250) – רבע גמר

מארין צ'יליץ'(1)-ואסק פוספיסיל. אחרי שהתקשה מול טיפסרביץ', צ'יליץ' פוגש במי שנחשב פעם לאחת ההבטחות הגדולות בסבב ומאז בעיקר מאכזב.

איבו קרלוביץ'(3)-דניאיל מדבדב. בדרך בדרבי המפציצים מקרואטיה מחכה לענק הרוסי שעלה מהמוקדמות.

אלז' בנדה(8)-ג'ילס מולר(4). סוף כל סוף משחק בין שני מדורגים ברביע נטול הפתעות.

ג'וליאן בנטו-אלכסנדר זוורב(2). בנטו כלל לא היה אמור להיות פה, אך עלה בתור המפסיד בר המזל. זוורב פיבוריט ברור להגיע לגמר ואלי העונה יראה את הקפיצה המצופה ממנו.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

טור דה סוויס – קטע 7:

קטע 6 של אתמול היה קטע טיפוס רטוב ומרתק. בקטע זכה דומניקו פוצוביבו, לאחר שתקף בעלייה האחרונה מקבוצת ה-GC, והצליח בהמשך לצלוח את הירידות הרטובות, ולהגיע מספר שניות לפני חבריו ל-GC. האיטלקי הקומפקטי הצליח לעלות לפסגת הדירוג, שברי שנייה לפני בן ארצו דמיאנו קארוזו. כעת תמונת ההובלה היא: פוצוביבו, קארוזו (זמן זהה), קרוייזוויק (13+), ספילאק (22+), פראנק (23+), סולר (35+) וקושטה (54+).

קטע 7 של היום, קטע הטיפוס האחרון של המירוץ, מתחיל בשווייץ ומסתיים בפסגה הגבוהה של המירוץ – הטייפנבכפרנר שבחבל טירול האוסטרי. צפוי לנו עוד קטע דרמטי במאבק בין רוכבי ה-GC, ודאי עבור רוכבים כפוצוביבו, שלא צפויים להצטיין בקטע הנג"ש הנועל.  שידור בספורט 2 החל מ-17:00 (אפשר לראות גם כאן).

 

 

גולף / עידו גילרי

US OPEN – סיבוב שני

היום הראשון היה שייך לריקי פאולר שקרע את המסלול בארין הילס עם סיבוב נקי מטעויות של 7 בירדיס ואף לא בוגי אחד. הוא מוביל כרגע בחבטה אחת על פול קייסי וזנדר שאפל האלמוני. בזמן שפאולר היה בקרוז-קונטרול הרבה מצמרת הגולף העולמית התקשו מאד ונשארו מאחור. ביניהם ג'ורדן ספית' שממשיך את התקופה הלא טובה שלו עם סיבוב של 1+. מצבו של ספית' עוד סביר ביחס לפייבוריטים אחרים שיצטרכו לעבוד קשה רק כדי לשרוד את החיתוך ולהגיע לסוף השבוע. רורי מקלרוי עם סיבוב מזעזע של 6+ וג'ייסון דיי עם 7+ מחריד לא פחות עלולים למצוא את עצמם בחוץ. בעוד שאלוף השנה שעברה -דסטין ג'ונסון ובאבה ווטסון חביב הקהל סיימו עם 3+ ויצטרכו להזיע ביום השני כדי להתקדם בדירוג. פיל מיקלסון בסופו של דבר הודיע על פרישה מהתחרות ואם תהיתם אז רוברטו דיאז המקסיקני שהחליף אותו דווקא שורד יפה בינתיים עם סיבוב של פאר.

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. הייתי מוסיף את משחק 4 שישוחק בספרד ,איטליה וטורקיה.
    באיטליה הסדרות ב הטוב מ7 ככה שונציה יכולה לעלות ל 3-1 בטראנטו .
    בטורקיה פנרבחצה מוליכה כבר 0-3 גם בסדרת הטוב מ7 ואם תנצח אצל בשיקטש תזכה בתואר.
    אך המשחק הגדול של היום הוא בולנסיה.ולנסיה סגנית אלופת היורקרפ ניצחה 64-81 במפגש הקודם מול ריאל ועלתה ליתרון 1-2 בסדרת הטוב מחמש מכאן שניצחון הערב יעניק לה תואר אליפות היסטורי אם איני טועה.
    התעלות של יול והחברים ויש לנו משחק 5 ומכריע במדריד ביום ראשון .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט