הקאבס נמצאת היום במצב טוב יותר משהיתה בדיוק לפני שנה / מנחם לס

 

היום, בדיוק לפני שנה, ובדיוק באותו מקום, המצב של גולדן סטייט וקליבלנד קאבס היה שווה: 3-1 לאורחים מהמפרץ.

אבל חוץ מזה הכל היום שונה.

אז, לפני שנה, גולדן סטייט ווריורס ניצחו את הקאבס והמצב היה 3-1. זה היה אחרי שהווריורס ניצחו את שני הראשונים בבית, והקאבס ניצחו את השלישי, בבית.

אבל את המשחק הרביעי בקליבלנד הווריורס ניצחו, ולא היו יותר מאלף אנשים בעולם כולו שהאמינו שלקאבס היה צל של סיכוי לנצח. אבל הקאבס הגיעו לגולדן סטייט, ניצחו את החמישי. חזרו הביתה וניצחו את הששי. ואז חזרו לאוקלנד לנצח את השביעי, ואת האליפות.

לפני שנה הווריורס טסו חזרה הביתה שמחים וצוהלים, ובטוחים ב-100% בנצחונם במשחק הבא.

היום, הלילה? איש מהם לא יצליח להירדם. שתי הקבוצות טסות מחר בבוקר מערבה, אבל בעוד שהקאבס קיבלו לפתע בטחון, תוחלת, תקווה, ואמונה, שחקני הגולדן סטייט פוחדים פחד מוות להפסיד את שלושת הבאים, ולהיכנס להסטוריה כקבוצה הלוזרית ביותר בהסטוריה מכל אלה שהגיעו לגמר.

אתם יודעים מה גולדן סטייט הפסידה הלילה?

היא יכולה היתה להיות אלופה עם רקורד של 0-16 שאף קבוצה ב-NBA לא השיגה אף פעם בפלייאוף. מאיגרא רמה הם נפלו לבירא עמיקתא. לכל השחקנים ללא יוצא מין הכלל רועדים ברגע זה הביצים. הם לא חושבים אפילו על לנצח; הם רק חושבים איך לא להפסיד שוב. הם מלאי פחד. מחשבות בלהה ממלאים את ראשם. מלהיות הטובים אי-פעם הם הפכו לקבוצה מלאה בעתה, חרדה, וסיוט.

רבותי, מלהיות ברומו של עולם הם נפלו לבור כזה שהם רועדים מפחד, וניזכרים בשמותם של לברון וקיירי אירוינג בחלחלה ופניקה. כן, הם עכשיו כולם בפניקה, תדהמה, וזעזוע כשהם רואים כדורים של קווין לאב, ג'יי אר סמית', לברון ג'יימס, וקיירי אירוינג, עפים ממרחקים וצוללים ב'סווישים' שאף פעם לא נפלו עליהם בקצב ובדיוק כזה.

אני בשלי: המזרחיים האלה הם גברים נועזים וג'דעים הרבה יותר מהמערביים האלה. לברון ג'יימס, קיירי אירוינג,  ג'יי אר סמית', דרון ויליאמס, טריסטן ת'ומפסון, ריצ'רד ג'פרסון, ואימן שומפרט הם עארסים עזיזים ופייטרים פי כמה וכמה משחקני גולדן סטייט

לברון נולד לאם חד הורית, עם סבל אמיתי בתור ילד. את עברו כולם יודעים ולא אחזור עליו. קיירי אירוינג נולד במלבורן, אוסטרליה, לאב שהיה שחקן כדורסל מקצועני, ואם שחלתה וניפטרה כשהוא היה בן 4. אביו חזר לארה"ב וגידל אותו עם דודתו – אחות אמו שניפטרה. לי היתה בת יתומה בת 4. אני יודע בדיוק את הסיוטים שילד בן 4 מרגיש כשהוא מאבד אמא.  כשהוא – או היא – מתגברים על הזעזוע, הם גדלים להיות חזקים, אמיצים, ונועזים ביותר, אם הם מקבלים מיד את האהבה והסיוע הנידרשים להם. דרון ויליאמס נולד וגדל בעיירה מוכת גורל, פרקסבורג, ווסט וירג'יניה. את מלחמתו וכעסו נגד העולם הוא מצא בהתאבקות, הספורט שהתמחה בו עד שהיה אלוף התיכונים של ווסט וירג'יניה. את הקריירה שלו ככדורסלן הוא החל בטורקיה, בשיקטאש. ג'יי אר סמית' נולד בגטו של פריהולד-בורו ניו ג'רסי. לאשתו ולו נולדה בת כשהאם היתה בחודש החמישי להריונה. היה זה נס רפואי שהיא נשארה בחיים. איש עדיין לא יודע אם היא תיגדל בצורה נורמלית ואיזה נזק מוחי קרה לה כשנולדה בגודל של כף ידו של ג'יי אר. ריצ'רד ג'פרסון נולד לזוג הורים מיסיונרים מכת JEHOVAH'S WITNESSES – כת שלא מאמינה ברפואה כי הכל הוא מיד אלוהים – והוריו עברו מעיירה לעיירה באריזונה ושאר מדינות מערב ארה"ב, כשפעמים רבות הוא לבדו בבית, צריך לדאוג לעצמו בגיל רך. אימן שומפרט נולד באוק פארק, אילינוי – סביון היא לא – אבל לא מצאתי פרטים על ילדותו.

את עברם של שחקני הווריורס איני מכיר, אבל אני יודע כמובן שסטף קרי וקליי ת'ומפסון גדלו בעושר, ואני יודע שאביו של קווין דוראנט נטש אותו ואת אימו בגיל צעיר, אבל יותר מאוחר חזר לחייו.

אולי אני טועה, אבל אילו חייב הייתי לצאת למלחמה, הייתי מעדיף את שחקני הקאבס לאחי לנשק מאשר את שחקני הווריורס.

מה שראיתי בפעם-אני-לא-יודע-כמה זה את סטפן קרי משתין במכנסיים במשחק חובה. במשחקים שהם לא מכריעים הוא משלשל שלשות, ומשחק עם מגן שיניו שכל העולם יראה. אבל הערב? הוא היה איום ונורא. 4 מ-13 ו-4 איבודי כדור. הוא חילק 10 אסיסטים אבל כשהוא שיחק ה +/- שלו היה הגבוה בשלילותו בקבוצה (25-), וסטיב קאר מאמנו נותן לו לשחק 38 דקות, בהם גם איבד את רצף קליעות הפאולים שלו. שון ליבינגסטון שהיה הרבה, אבל הרבה יותר טוב מסטפן קרי בכל – הגנה והתקפה – שיחק רק 19 דקות. בבלוג החי, באמצע המשחק, זעקתי לסטיב קאר במסר שלי שדייויד ווסט הוא אחד הגברים האמיתיים בווריורס, ושאלתי למה הוא לא משחק. קאר נתן לו רק 10 דקות, בהן הוא היה 3 מ-4 ל-6 נק'. מאט בארנס הוא העארס האמיתי של הווריורס, אבל סטיב קאר שכח ממנו לחלוטין. מלבד להתלונן לשופטים על כל שריקה, סטיב קאר לא עשה דבר טוב אחד.

אגיד לכם בדיוק מה יקרה ביום שני: הקאבס עולה למשחק עם רצח בעיניים. הם באים לתת  ה-כ-ל. הווריורס יעלו אף הם בידיעה ברורה שמוטב שינצחו את המשחק.

אני נבאתי שהסידרה תיגמר 0-4 או 1-4, ואני מאמין שהווריורס היא בעלת סכוי גדול יותר לנצח. אילו הייתי בלאס ווגאס הייתי שם כספי על הווריורס. אבל ביום שני – פתאום, אחרי שעד המשחק הערב הקאבס היתה קבורה בתוך בור צואה עד הצוואר – הכל השתנה. הכל יכול לקרות. אפשר לשכוח מכל מה שהיה  עד עתה ולקחת את המשחק כמשחק ראשון בין השתיים, עם יתרון ביתי לווריורס, שהיא – על הנייר – קבוצה טובה יותר מהקאבס.

אבל הקאבס היא קבוצה יותר גיימר'ית מהווריורס, ואם לפני המשחק היום לא האמנתי שלקאבס יש סכוי, עתה כל הלך מחשבתי השתנה. הווריורס יהיו פייבוריטים לנצחון, אבל בהפרש קטן.

והיה והקאבס תנצח את החמישי בחוץ…

והיה ואז יבוא נצחון במשחק הששי הביתי בו הקאבס תהיה פייבוריטית ברורה…

והיה ויבוא משחק שביעי כשהמצב הוא 3-3…

והיה והקאבס תנצח את השביעי כל עולם הכדורסל יתהפך על פניו.  הווריורס תיזכר לדראון עולם בכדורסל, והקאבס תיזכר כקבוצה הווינרית מכולן, ולברון וקיירי אירוינג יהפכו לאגדות שידובר עליהן גם עוד 100 שנה.

 

STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. GreenPF 39 6-16 1-6 3-4 5 9 14 3 2 1 3 4 -19 16
K. DurantSF 39 9-22 2-9 15-16 2 2 4 4 0 2 1 3 -22 35
Z. PachuliaC 16 2-2 0-0 2-4 2 1 3 0 0 0 0 2 -11 6
S. CurryPG 38 4-13 2-9 4-5 1 4 5 10 2 0 4 2 -25 14
K. ThompsonSG 34 4-11 4-10 1-2 0 3 3 2 0 0 1 3 -7 13
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. WestPF 10 3-4 0-0 0-1 1 1 2 0 0 2 1 2 -1 6
M. BarnesSF 3 0-0 0-0 0-0 0 1 1 1 0 0 1 1 -1 0
J. McAdooSF 3 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 1 0 0 0 -1 0
A. IguodalaSF 21 2-4 0-0 0-2 0 1 1 4 0 2 1 3 +9 4
J. McGeeC 6 1-1 0-0 2-2 2 0 2 0 0 0 0 2 -4 4
P. McCawPG 8 1-3 1-2 0-0 2 1 3 0 0 0 0 0 -7 3
S. LivingstonPG 19 5-7 0-0 0-0 1 1 2 2 0 0 0 4 -15 10
I. ClarkSG 5 2-4 1-3 0-0 0 0 0 0 0 0 0 1 -1 5
TEAM 39-87 11-39 27-36 16 24 40 26 5 7 12 27 116
44.8% 28.2% 75.0%
Cavaliers
STARTERS MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
K. LovePF 29 7-14 6-8 3-3 2 3 5 1 2 1 1 2 +18 23
L. JamesSF 41 11-22 3-8 6-10 1 9 10 11 1 0 2 2 +32 31
T. ThompsonC 36 2-3 0-0 1-2 4 6 10 5 0 0 2 4 +3 5
K. IrvingPG 41 15-27 7-12 3-4 3 4 7 4 1 0 3 4 +7 40
J. SmithSG 29 5-10 5-9 0-0 0 2 2 1 1 0 0 3 +14 15
BENCH MIN FG 3PT FT OREB DREB REB AST STL BLK TO PF +/- PTS
D. WilliamsPF 2 0-1 0-1 2-2 0 1 1 1 0 0 0 0 +0 2
R. JeffersonSF 22 2-4 0-2 4-6 1 2 3 1 0 1 0 2 +13 8
D. WilliamsPG 12 2-3 1-2 0-0 0 0 0 0 0 0 1 1 +3 5
I. ShumpertSG 12 1-1 1-1 2-4 0 1 1 3 1 0 1 3 +12 5
D. JonesSG 2 0-0 0-0 0-0 0 1 1 0 0 0 0 0 +0 0
J. JonesSG 2 0-0 0-0 0-0 0 0 0 0 0 0 0 0 +0 0
K. KorverSG 12 1-2 1-2 0-0 0 1 1 0 0 1 1 3 +3 3
C. FryePF DNP-COACH'S DECISION
TEAM 46-87 24-45 21-31 11 30 41 27 6 3 11 24 137
52.9% 53.3% 67.7%

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 300 תגובות

  1. מנחם אתה אלוף !
    יש פה ושם טעות בפוסט ( דרון ווילאמס הוא בחירה 4 בדראפט ושיחק בג׳אז הוא שיחק בבשקטיש בעונה המקוצרת של 2012 )
    אני בדעה שהלחץ הוא על גולדן סטייט ביג טיים וההפסד עלול להכניס את הקבוצה לסחרור
    אני בטוח שהמחזות של שנה שעברה נמצאים בחלק האחורי של המוח של כל מי שהיה שם בשנה שעברה
    המזל העצום שלהם זה KD הוא שחקן ברמה גבוהה מידיי והוא זה שינצח להם את גיים 5

    1. +1 בשביל זה הביאו אותו. וזה ההבדל מהקבוצה שנה שעברה. ג"ס מצויינת והייתה יכולה לזכות בתואר גם בשנה שעברה. עכשיו עם דוראנט יש לה גם את האיש לבידודים שכלום לא הולך והידיים רועדות לכולם. הוא וקרי ביחד בחמישיה זה פשוט יותר מידי כשרון, כך שהבידודים מספיק טובים עם שניהם ביחד להיות מהלך יעיל מאוד

  2. טקסט מביך…פסקה שלמה שמסבירה למה שחקני קליבלנד הם יותר ערסים ומפרטת את סביבתם ומשפחתם הקשות כטענה שזה נותן להם יתרון כפייטרים. היה עדיף לו לא נכתב

  3. מנחם אתה והאתר אגדה . אבלהרציונל שלך , אפססס , לא משהו .
    אתהמסוגל לחפון גוש של בוץ ולהסביר איך בעזרת אלכימיה הוא הולך להפוך לזהב.
    להתראות אחרי משחק 5 , בו תשכח את מה שכתבת כאן ותכתוב הפוך.

    1. תגיד לי, לא הבנת מהכתוב שאני מאמין שהווריורס תנצח כי זה משחק ביתי, והיא עדיין קבוצה טובה יותר? אבל הגאטס של הקאבס ושחקניה עלולים לגרום להפתעה שלעולם לא יפסיקו לדבר אליה. בעצם, הייט-אשבורי, אני לא מבין למה אני מבזבז עליך מילים. כבר 2:25 לפנות בוקר כאן, ואני לא מבין מדוע אני מגיב לך בכלל. אוקיי, להתראות ביום שני/שלישי.

      1. נו , שוין . אז אמרת . אני מכבד ומעריך אותך מאוד וגם את האתר שיצרת יש מאין . ואני ממש לא מתכוון לפגוע בך . אבל כשאתה כותב , אז לעיתים קרובות זה בסגנון חדשות הספורט מנוחתו עדן – כלומר פרובוקטיבי וצהוב. אני מבין את הצורך לעורר עניין וויכוח . אבל מה לעשות – אני גדלתי על הארץ וקורא עד היום אך ורק אותו ולא אף עיתונות צהובה.

          1. אני לא נעלב בקלות – אז אתה יכול לחשוב כך.
            בכל מקרה , אם היית מכיר אותי טוב על כל תחומי הידע שלי , היית חושב אחרת . אל תיתן ל- passion שלי בנושא ג"ס להטעות אותך.

          1. תשמע – אני , מסתבר , מיעוט הולך ונעלם במדינה שהולכת ומשתגעת . לפני 30 שנה , בוודאי 40 ו-50 , איש לא קרא לאנשים כמוני שמאלנים . אם דמוקרטיה ליברלית זה שמאל , אני גאה להיקרא כך .

  4. מנחם אני לא מסכים עם אף מילה שאתה כותב באתר.
    אבל עשיתי עליך גוגל וקראתי על עברך ופועלך ועד כמה תרמת לעולם הספורט.
    ואני רואה אותך כותב פה בלהט של בן 16.
    אני מעריך אותך ומאחל לך בריאות ואון.

    ואמן וקרי ייתן לך ביום שני בעיטה בתחת.

  5. הפעם האחרונה שכתבתי פה היתה לפני משחק 7 הארור . הסימנים הם אותם סימנים , סטיב קר וסטפן קרי. זה אותו מאמן מקובע שחוזר על אותן טעויות בניהול משחק, איחורים בחילופים והעלמת שחקנים ( קלארק ומאט בארנס ) . בתוך תוכי רציתי שבראון ימשיך עד הסוף , כמו שרציתי את וולטון שנה שעברה. דריימונד גרין בסדרת הגמר הזו הוא נזק אחד גדול . המון איבודי כדור, זריקות אבטיחים ממטר ועבירות ייאוש. בניגוד ללברון וקיירי , כשסטף קרי טוב הקבוצה תנצח. חד וחלק . אני רוצה להאמין שהוא יאסוף את עצמו ויתן הצגה ביום שני . גולדן סטייט זה סטף לטוב ולרע. לצערי, פצוליה הנגר שוב יעלה בהרכב לא יתרום דבר וייצא אחרי שש,שבע דקות. לשמחתי יש מספיק שחקנים בווריורס שיחפו על השחקן המיותר הזה ויכולים לסיים את הסדרה בנצחון גדול. אמן כן יהי רצון .

    1. לא ברור לי למה זאזא פותח בהרכב ולא ג'אבל מגי.

      ואני מסכים איתך לחלוטין קרי זה גולדן סטייו וגולדן סטייט זה קרי, הוא השחקן החשוב ביותר אצל הלוחמים, אם הוא יהיה טוב ננצח.

    2. +1, 3 דקות לסוף הרבע השלישי ואני מוצא את עצמי נדהם מול המסך כשאני מגלה שפאצוליה עדיין על המגרש. תחילת הרבע הרביעי מצמצמים ל11 או 10 הפרש לו ישר מכניס את לברון קר נרדם לא מעלה את דוראנט או קרי נשאר בלי מוביל כדור אמיתי וההפרש שוב טופח ל18. ההתעקשות שלו על הדקות המדויקות האלו כזאת מיותרת, ולא ברור למה מגי לא משחק יותר.

    3. מסכים שפאצ'וליה עושה בעיקר נזק אבל גם ג'אבייל מגי לא יעיל במיוחד בסדרה הזאת. לפחות פאצ'וליה מצליח להתמודד בחילופים על הגארדים של הקאבס.
      קר פשוט צריך לשחק יותר עם הרכב המוות ובדקות שגרין עם בעיית עבירות (ויש הרבה כאלה בסדרה הזאת) הוא צריך לשחק עם דייויד ווסט שנותן סדרה לא רעה.

  6. בואו נחזור לפרופורציות.
    ביום שכל השחקנים של הלוחמים מלבד דוראנט וליבינגסטון במשחקים גרועים. ביום שכל הקאבס תופסים יום מטורף מבחוץ ואירווינג ולאב עם המשחק בין הטובים שלהם בקריירה.
    ביום שהכול הלך בו לטובת הקאבס גולדן סטייט עדיין היו במשחק ברבע הרביעי.
    אם ביום כזה הקאבס לא מסיימים את המשחק בחצי המדהים שהיה להם זה רק מראה בעיניי את הבדלי הרמות בין הקבוצות.

    הלוחמים עדיין פייבוריטים והם לא יגיעו שאננים למשחק הבא כמו שהם הגיעו למשחק 5 בשנה שעברה ולכן המצב של הקאבס פחות טוב מהמצב שלהם שנה שעברה. אה, ושכחתי איזה בחור צעיר בשם קווין שמשנה עוד קצת את המצב…

    1. צודק!
      קשה לי להאמין ששוב קווין לאב יסיים את משחק 5 עם 1 מ-5 מהשדה, 3 ריבאונדים.

      (סמיילי של מי שרווח לו שזה לא 0 – 4…)

    2. מקבל הכל . רק אני לא מבין איך ההבנה שלך במוזיקה כל כך דלה. השרשור בלילה עורר בי הרהורים נוגים עד כמה הצעירים בינינו שלולי הבנה.

        1. 100 +
          אם כי לפחות חינכתי את הילדים שלי על מוזיקת שנות השישים והשבעים , והם מכירים אותה . אפילו היו איתי בהופעות .

      1. אני מכיר את המי טוב מאוד פשוט לא אוהב אותם.
        יש להם שיר אחד מצויין (won't get fooled again) ועוד כמה סבבה(מאחורי עיניים כחולות).

        העשורים של 60-70 הם העשורים האהובים עליי מבחינה מוזיקלית אבל להקה שהדבר הייחודי ביותר בה הוא תנועות מטומטמות וחסרות תועלת בנגינה על גיטרה לא זוכה אצלי לכבוד גדול במיוחד. בטח לא לכינוי אחת משלושת הלהקות הגדולות אי פעם.

        רק בסגנון שלהם בעשור שלהם אני מוצא עשר להקות טובות מהם:
        1- זפלין
        2- דיפ פרפל
        3- עשר שנים אחר כך
        4- בלאק סבאת'
        5- LOVE
        6- EAGLES
        7- פליטווד מאק
        8- CCR
        9- QUEEN
        10 – JETHRO TULL

        וזה רק בסגנון יחסית דומה לשלהם באותה תקופה שהם היו…

        1. תשמע – יש דברים שאפשר להשאיר לטעם אישי . לדוגמא , המודי בלוז הם בין ה-10 הגדולות שלי , למרות שרוב המבקרים והמומחים לא יחשבו כך , ואפילו ל- HOF המגוחך והנוטה לאמריקניזציה זולה הם לא התקבלו .
          אבל אני לא מצפה שאחרים יכללו אותם .
          מצד שני , יש להקות שאיש לא יחלוק עליהן . המי הם אחת מהן .
          בקשר לרשימה שלך , יש שלוש בלבד , אולי ארבע , שראויות למקום ב-10 הגדולות – לד זפ , דיפ פרפל ( בעיקר סימן 1 הפסיכדלי – הגלגול הרוקיסטי שלהם נופל בהרבה מלד זפ ) וקווין . ואולי גם פליטווד מאק שיכולה להתחרות על מקום עשירי . לכל השאר , שאת חלקן אני אוהב , אין מספיק משקל ורפרטואר להיכנס ל-10 .
          רשימת ה-10 , לאו דווקא בסדר זה :
          ביטלס, סטונז , המי , דלתות , דיפ פרפל , קינקס , לד זפ , פינק פלויד , מודי בלוז, , קווין .
          בעשיריה השניה – BS&T , ג'נסיס, פליטווד מאק , קינג קרימסון , אנימלס, אלאן פארסונז פרוג'קט , סופרטרמפ , CCR , סנטנה , ביץ' בויז .

        2. ונראה לי שאתה לא מכיר את המי . לעומת זאת אתה מזכיר כמה להקות איזוטריות . ככל שאני אוהב את TYA , היו להן רק 2 יצירות טובות 0 אחת מהן Love like a man , באמת אדירה ) , ועל זה לא נכנסים לעשיריה גם אם הם היו בוודסטוק. על Love אין בכלל מה לדבר – סתם גחמה שלך . גם האיגלס ובלאק סאבאת לא ראויים למקום בעשיריה הראשונה – גם לא בשניה. וג'טרו טול הם להקת נישה עם מוזיקה ייחודית , אבל עדיין נישה.

  7. קליבלנד קלעו 86 נקודות במחצית, זו הסיבה היחידה לניצחון. במחצית השנייה קליבלנד חזרה להיות "רגילה" בסדרנ, ולכן קלעה 51 נקודות בלבד. שיקום המלפפוןן שמוכן להמר שהקאבס יקלעו מעל 130 נקודות בחוץ. מנגד, גם ביום חלש של 2 כוכבים ובערב מלא אנרגיות של היריבה, ג"ס קלעה כמעט 120 בחוץ. במילים אחרות חברים, למרות הרצון ליצור דרמה, ג"ס יביאו איתם את המטאטא חזרה הביתה ו"יכבדו" את הקאבס מהפרקט. קצת מזכיר את הסדרה מול בוסטון רק בסדר קצת שונה: 2 הראשונים הלכו בקלות לירידה העדיפה, ו-2 הבאים היו צמודים כשאחד מהם ניצחה היריבה הפחות טובה.

  8. המשחק ה 5 ממש חשוב לגולדן , אם הם לא גומרים את הסיפור הם יכנסו לפאניקה מטורפת .. 3-2 ולחזור שוב לבית של קליבלנד בידיעה שאפשרות סבירה להגיע שוב סתם למשחק 7 תכניס בהם פאניקה מטורפת

    הם יודעים שאם הם מפסידים שוב מ 1-3 הם יגדרו כלוזרים הגדולים ביותר בהיסטוריה של כל ענפי הספורט .. עכשיו הלחץ עליהם לקליבלנד אין מה להפסיד תבוא לשחק משחורר אז אין כבר לדעת מה יהיה

  9. דוקטור למען השם איך הקאבס במצב טוב יוצר משנה שעברה, ללוחמים יש כוכב על ורוצח בשם דוראנט,ואת קרי לא מוגבל.
    השיפוט היה ביתי היום ופגע הרבה מהנאה של המשחק קליבלנד קלעו מכל נקודה+ הגנה רעועה של הלוחמים, ניהול משחק איום של קר.
    הטענה על המזרח החזק והפיזי לעומת המערב הרכרוכי היא מצחיקה.
    לברון בסדרת על נגמר המילים על הפנומן בן ה32 הזה, ארווינג השחקן המהנה בליגה השליטה בכדור שלו והסיומות ליד הסל הם תאווה לעיניים (למרות שהוא מגן נוראי). קרי במשחק איום, הפלוס מינוס של לברון +32 אחריו +18

    1. מומנטום.
      בשנה שעברה משחק 5 היה אחרי הפסד של הקאבס,
      השנה זה משחק אחרי ניצחון, כאשר ההפסד של השנה שעברה לא יכול שלא לשבת לשחקנים עמוק בראש.

  10. שיעור ראשון: לא דורכים על המלך בבית..

    -טומפסון העגלה תפס 10 ריבאונדים, לא ראיתי נס כזה מאז אליפות הכוכבית של הגולדן בויז ב-2014.

    28-15-8
    29-11-14
    39-11-9
    31-10-11

    -ה'עז' עם ממוצע של טריפל דאבל בגמר כשהוא עובר את 'קסם' מהלייקרס ומשפיל את ה'קאפקייק' עם הטבעה מהקרש(מהלך שניכנס לספייס ג'אם2).

    -ה'עז' עבר אתמול את ג'ורדן במיספר סלים בגמר,רק יומיים אחריי שהעיתונאים אפויי ההבנה רשמו שהקאפקייק מיתקרב לגדולה שלו.

    -גולדן בויז הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה???

    המלך הוביל אתמול חבורת נגרים ושבר את השיא הקבוצתי למיספר נקודות במחצית(86) ואת שיא השלשות(24) למישחק,
    תוך כדיי שהוא משפיל בעליונותו את סטפאני ושאר בנות הגולדן בויז שחושבות שהן צריכות לקבל את תואר ה-MVP.

    1. רנדי, זה מדכא לקרוא את התגובות שלך.
      קאפקייק???
      דוראנט קולע 34.3 נק' למשחק באחוזים פסיכיים.

      אולי "קאפקייק" זו מחמאה???

      ונגרים???
      קיירי הוא זה שסחב את הקבוצה,
      ולאב הראה שהוא אחד ה-PF הטובים בליגה.

      אולי גם "נגרים" זו מחמאה…

      1. גיאא, אני מאריך מאוד את הידע והסבלנות שלךך כלפיי טרולים כמו איש, אבל איכזבת אותי מאוד עם הכתבה האחרונה.

        שלא ירשמו פה בטעות שאתה אובייקטיבי.

        1. כבר שנה שנייה ברציפות שאתה מחמיץ את הניסיון שלי לכתיבה סטירית.
          (אבל יכול להיות שזה עליי. ניסיון הוא לא בהכרח ניסיון מוצלח…)
          לפחות השנה אתה לא מאיים באלימות.

          ואובייקטיבי?
          חד משמעית לא.
          כבר כתבתי מספר פעמים שאני אוהד גם את הקאבס.

          1. אוהד של הקאבס לא היה רושם דברים כאלה אבל אל תיקח את זה אישית…

            אתה מוזמן ליכתוב על היכולת של קיירי מבלי להוריד מהשיאים שלברון שובר בכל לילה וגם בלי להזכיר את היכולת שלו בתחילת הסידרה.

          2. רנדי,
            אני לא מאמין בלשנמך את היריבה –
            גולדן סטייט קבוצה מצוינת. ראינו את זה במשחק הקודם, אז למרות תצוגות של לברון ושל קיירי, גולדן סטייט ניצחו.
            אני גם לא מאמין בלשנמך את הקבוצה "שלי".
            קיירי רכז נהדר. העובדה שהוא לוקח כל כך הרבה על עצמו, ובהצלחה כל כך גדולה, מוכיחה את זה.
            זה גם מצביע על העובדה שלהבדיל ממה שהייטרים כותבים, שחקנים טובים מסוגלים להפיק מעצמם את המיטב לצד לברון בקבוצה.

          3. אני מסכים איתך, קיירי הוא רכז נהדר שלא היה במיטבו בשתיי המישחקים הראשונים.

            **
            אתה מוזמן להכניס למילון:

            'קאפקייק'-שחקן רך, שבאופיו לא מסוגל להיתעלות לבד בלי עזרה רצינית מאחרים.

            'עז'-השחקן הכי טוב בכל הזמנים,בניגוד לשאר השחקנים הוא שובר שיאים אישיים וקבוצתיים גם כשהקבוצה שלו לא מציגה יכולת טובה.

            'נגר'- שחקן שלא מראה יכולות בסיסיות בכדורסל כמו קליעה,ריבאונד ומסירה. במיקרים נדירים הוא יכול לעזור לקבוצה בפציעת שחקן היריב

            'גרוטאה'- בדומה ל'נגר' הגרוטאה לא מראה יכולות בסיסיות אך זה בד"כ ביגלל גילו המופלג כשליפעמים הוא כן מראה סימניי חיים.

  11. לכל הספקנים – ייגמר 20 במחצית במשחק 5. ג"ס למדו את הלקח שלהם בשנה שעברה וקיבלו תזכורת לפני כמה שעות. הכל בסדר, ורק שלא ישכחו להגיד תודה שברגעים כאלה יש להם אחד, קווין דוראנט…

  12. טוב, קודם כל משחק כמעט מושלם של קליבלנד אל מול משחק בינוני של ג"ס.
    אם קליבלנד צריכים לקלוע 24 שלשות ב53% כדי לנצח אז לא הייתי שם הימור כלשהו עליהם. המשחק הזה הוא אנומליה יותר מאשר איזה ניהול משחק מופתי או גרוע, או צ'וקריות של שחקן כלשהו.
    אם קליבלנד היו מנצחים במשחק בינוני שלהם הייתי יותר מאמין בסיכוי שלהם לנצח את המשחק הבא.
    אם אני אוהד המיניונים מהמפרץ לא הייתי מתרגש בכלל מההפסד הזה.

  13. בשנה שעברה טענתי די בבטחון שקליבלנד למרות 3-1 ינצחו את הסדרה.
    גם השנה זה אפשרי. ואגיד לכם למה ,הווריורס לא נראים כמו אלופים הם לא משדרים כח של אלופים. לא יודע איך להסביר את זה. אבל הם תמיד נראים לי אנדרדוג שבדרך זו אחרת נמצא בעמדה לנצח הכל.
    האליפות היחידה שלהם היתה במזל לכל אורך הדרך הם נצחו קבוצות שחסרו להן שחקן מפתח.
    מה חסר לי בקבוצה הזו , קודם כל איזה בריון שעוטף את הצבע, זה לא באופנה אבל עדיין נראה לי שלנצח בשלשות זה להתבסס על הרבה מזל.
    חסר לי גם אופי של קבוצה. לייקרס בוסטון, סן אנטוניו , דאלאס של נוביצקי בחיים ממצב של 3-0 לא יגיעו ל 3-1 . כי אילו קבוצות שידעו לדרוס ולכסח את היריב עד הסוף.
    וכן נזכרתי ,קאר לא משכנע אותי כמאמן. פט ריילי ממצב של 3-0 היה מכין את קבוצתו למלחמת עולם, ולא מתייחס במין אי אכפתיות למשחק.

      1. לקאבס יש הרבה כלים , הם לא מתבססים על שלשות. לברון, קיירי כלי ההתקפה העיקריים שלהם משתמשים בהמון חדירה לסל.לאב נותן המון עבודה בצבע.
        אם נסתכל ב 2 המשחקים האחרונים מצב הווריורס רע. נצחון בדקה האחרונה משלשה לא מהתקפה מתוכננת , ותבוסה במשחק הבא.
        אני במקומם מוגאג מאוד

  14. תודה על הפוסט, שלפחות מנסה להכניס עניין בסדרה הזו (לדעתי 4-1 בקלות). דווקא דרון וויליאמס מראה כמה הוא רך ומפונק כל דקה שהוא על המגרש. בחיי שכבר עדיף את דלבדובה שלמרות פערי הכשרון העצומים על הנייר לפחות נותן פייט

    1. דלבדובה עדיף בהרבה. דרון ווילאמס קפא בגמר הזה, לא היה מסוגל לעשות מהלך חיובי אחד. במשחק הזה היה לו פוקס לא נורמלי בחדירה לסל, וזה נתן לו את הבטחון לקלוע שלשה. חוץ מזה היה כמו רוח רפאים על המגרש

  15. כמו שכתבתי אחרי משחק 2
    still to good but there are crackas in the ship. .
    הסדקים התרחבו.
    1 סטיב קר בניגוד לבראון נוטה למשחק מערב הפרוע והאקדח שלי יורה טוב יותר.
    מה עם סדר והגנה?
    2 סטף נראה כמו ילד עייף שלקחו לו את הצעצוע.
    3 גרין משחק חזק אבל הוא מתפרע ומפריע.
    חייב לרסן את עצמו.
    4 דורנט היה בשבילי נקודת האור אשר הפגין קור רוח ווינריות למרות הבקורות בסיום משחקים.

  16. למישהו עוד יש ספק מי ה MVP ?

    אמנם לי ברור שג״ס יקחו את המשחק החמישי. המשחק היום היה אנומליה מצידם. תצוגת נפל של תומפסון שעד היום היה האקס פקטור לא תקרה שוב (על קרי אני דווקא לא בטוח). והשמירה של דוראנט גם תחזור לעצמה.

    מבחינת קליבלנד דווקא לא אנומליה. זו קליבלנד האמיתית כפי שכבר ראינו בסדרות המזרח ובשנה שעברה. הם פייטרים, עצבניים, ויש להם צוות מסייע שהגיע לעבוד.

    אבל אם נחזור ל MVP, אז יש אחד כזה על המגרש, שלא פוחד מכלום, שבגיל 32 משחק כמו בגיל 23 (בעצם יותר טוב), ושכשהוא בzone אז אף אחד לא יכול לעצור אותו.

    זהו לברון , ואם אכן יבחר, מה שקשה לי להאמין כי כולם מוטי הקבוצה המנצחת בבחירות כאלה, אז הוא יהיה גיבור טראגי.

    1. הוא גיבור טראגי כל החיים שלו.
      אפילו כתבתי על זה פוסט.
      תמיד מוציא מים מהסלע במקום לנצח בקלות.
      סוג של סיזיפוס (עם מיליארד דולר בבנק)

  17. דוקטור, עם כל הכבוד לווישפול ת'ינקינג שלך – זה לא יקרה.

    אפשר לומר שהקאבס "מצאו את עצמם" אבל זה גם לא יספיק וגם לא נכון. אמנם משחק אצלם השחקן הטוב בדורו בכושר שיא, אמנם קיירי מתעלה ומשובח, אבל התוצאה של משחק 4 משקרת. לכל מטבע יש שני צדדים וזה מה שאני ראיתי:

    הקאבס יצאו כמו מלוע של תותח, כעדר של לביאות פצועות. כולם באו למשחק הזה לתת את כל מה שיש להם ואין להם. ההשפלה במקרה של הפסד היתה בעיקר של לברון, ונראה שכולם רצו להילחם בשבילו. סטיבן איי – הנשק ההתקפי הטוב ביותר בגזרה המילולית – קבר אותו בשידור חי כשדיבר על אפשרות של סוויפ שני בגמר בקריירה שלו. סוויפ כזה היה כמו חץ ישר ללבו של לברון והיה קובר סופית כל ניצן של ויכוח על GOAT.

    אתה לא רוצה להפסיד אף משחק, אבל את זה במיוחד. הקאבס אכן הביאו את כל השרירים, הלב והראש למשחק ונתנו תצוגה מעולה של כדורסל. ועוד נגד קבוצה שיש הקוראים לה "מפלצת" (וזעפרני המהולל קורא לה "מכונה"). המספרים מדברים בעד עצמם, והשיאים שנשברו מכבדים את הקאבס.

    אבל זה כל מה שהם מקבלים ממשחק 4. בהחלט הצילו את הכבוד וכאן זה נגמר. גם אם ישחקו ברמה הזו במשחק הבא (והם לא) – הגביע יונף באוקלנד ביום שני.

    סטיב קר לא יכול להיות עד כדי כך טיפש כדי לא לשאול "מה קורה עם החדירות של קיירי?" ולטפל בזה לפני הכל. בשני המשחקים האחרונים הוא חטף משם 70 (!) נקודות. עם כל הכבוד לקיירי ויש כבוד – ברור ששם הדליפה ואת החור הזה יסתמו איכשהו.

    מערך הכוחות שבין שתי הקבוצות עדיין לא השתנה: שתיהן מצויינות, אבל לג"ס יש כוח אש הרבה יותר גדול. זה לבד ינצח את המשחק הבא. סטף קרי עשה V על משחק חושך אחד בפלייאוף וגם זה סביר שלא יקרה במשחק הבא, שאמור להיות ההכתרה בבית.

    ולגבי סטטיסטיקות: עזבו אתכם מהריצה ל-16:0 שלא תצליח. קבוצה אחת ניצחה שני משחקים בבית, גנבה ניצחון בחוץ וחוזרת הביתה לסגור את העסק.

    תאמרו: "הטפת לדוקטור ובעצמך דפקת ווישפול". אז להבהיר – עם כל תיעובי ללברון ועם כל חיבתי לג"ס – אשמח אם הפרשים ינצחו את הסדרה כי תמיד אעדיף דרמות ואגדות. אם זה יקרה – לברון יהיה רשמית סגן ה-GOAT ואני אתפטר מכל תפקידי בכפר ללל.

  18. אני במקום הלוחמים לא הייתי מודאג מדי. בחינה סטטיסטית פשוטה של תוצאות הקבוצה ב3 שנים האחרונות מלמדת אותנו שהווריירס קלעו 127 פעמים 115 נקודות ומעלה (ב48 דקות) וזה היה ההפסד השלישי שלהם במשחקים כאלו.
    בקיצור, כל עוד רמת ההתקפה של הווריירס תישמר (ולא נראה שלקליבלנד יש פתרונות בתחום הזה) , הסיכוי של קליבלנד להכות אותה שוב ובטח ובטח שלוש פעמים רצוף הוא על גבול האפסי

  19. משחק 5 הקרוב הוא בדיוק הסיבה שהביאו את דוראנט, לסגור את הסיפור. הפעם יש לג"ס יותר מדי כלים מכדי לקרוס. גם כשקארי מתחבא ולדריימונד קופצים הפיוזים, דוראנט יהיה שם לשים עוד ג'אמפר.

    בעונה הסדירה כשאין לחץ, קארי יכול להיות mvp עד מחר.
    אבל כשהכסף על השולחן, אני לוקח את קיירי אירווינג הרבה לפניו. איזה גיימר.
    ולברון של אחרי האליפות האחרונה משחק בחופשיות, בידיעה שהמורשת שכ"כ חשובה לו כבר הובטחה.
    טריפל דאבל בסידרת גמר, ומקפיץ לעצמו לדאנק דרך הקרש.

    בקיצור לברון וקיירי נראים כווינרים גדולים יותר, אבל ג"ס לא צריכים ווינרים כשיש להם כ"כ הרבה כישרון בקבוצה אחת.

    1. אפילו אני מסכים עם השורה התחתונה שלך. אבל נצחון במשחק ה-5 – אם יבוא – יחזיר את כל הסידרה למערבולת איומה.

  20. השופטים מכרו את המשחק , הגיע לנו לעשות סוויפ ולהעניש את הבבון לברון.
    לפחות מילסאפ מצטרף שנה הבאה לפי מה שהבנתי אם דוראנט וסטף יחתמו על חוזים נמוכים . כפרה עליהם איזה ווינרים איזה הקרבה !!!!!!

    1. ולהפסיד את ריקודי הבבון ,כאילו.ניצח את הסידרה?
      ההיפך תן לו לנצח משחק ולהגיע בחזרה לאוקלנד , ותן למנחם לכתוב טור שבינו למציאות הקשרים רפים ….
      זו כל ההנאה את הנקמה מגישים קרה….
      קבוצת הבבונים תחזור למפרץ כדי לקבל בראש ….
      מה טןב מזה ?

    2. המטומטמים באתר לא מפסיקים לקשקש. עכשיו הנסיך מהמפרץ עם ההברקה שלו "משחק מכור". שופט שמוכר משחק מסתכל אל 10 שנות מאסר בעיניים, ובסוף כל מכירה מתגלה.

  21. סטיב קר הוא האשם העיקרי במצב !
    את משחק 3 ג"ס גנבו בזכות תצוגת קלאץ' מופלאה של דוראנט בשילוב עם קריסה פיזית של לברון וקיירי. הרבה מזל היה שם (קורבר).
    הערב ג"ס הוכו בכל צד תחום של המשחק, בשני הצדדים.
    את משחק 2 ג"ס לקחו אם כי לא בהליכה. ברבע הרביעי עוד היה קרוב.
    משחק אחד היה ניצחון ללא תנאי.
    את משחק 1 ניהל בראון, את האחרים – קר.
    הבעייה העיקרית של קר היא שהוא פצוע !!! לא בריא במאת האחוזים ! מדוע זאת בעייה ? כי הוא מביא למגרש אנרגייה שלילית. השחקנים של ג"ס מאופקים מדי, נונשלנטים מדי – והכל מתחיל ממנו.
    פט ריילי, פיל ג'קסון ופופ היו שורפים כבר איזה מועדון.
    קר מאופק מטבעו, ואם תוסיפו על זה את הפציעה וההגבלה בתנועה – יש לכם משהו מאוד לא כריזמטי על הספסל.
    תגידו טיירון לו ?
    נכון.
    1. לברון הוא המאמן
    2. לו הוא באמת חיסרון גדול מבחינת קליבלנד (זכרו את האנרגיות שהיו שם בגמר של בלאט מיודענו, כששיחקו לברון ונס ציונה נגד ג"ס).

    1. בראון ניהל 13 משחקים וניצח בכולם בהליכה, מה שמחזק את הנקודה שלך לגבי קר. הוא ייקח אליפות ובמשחק הקרוב, אין לי ספק בזה. אבל בהחלט הוא זחוח מדי. מישהו העלה את האפשרות שהוא נהיה פוטהד ויש בזה משהו..

      1. מצד שני זו הרוח הקליפורנית 🙂

        מאמן בהיי מביא אליפות לגולדן גייט פארק. זה ממש ביל וולטון פוגש את צ'יץ' וצ'ונג

    2. לו הוא לא חסרון גדול.
      הוא היה ונשאר עוזר מאמן מצוין, גם אצל בלאט וגם אצל לברון.
      עוד כמה שנים ואולי תהיה לו קבוצה משלו (אולי כבר בשנה הבאה אם לפי השמועות לברון יעבור לאמן ב LA).

  22. כאוהד בוסטון, לברון הוא היחיד שגורם לי לסובב את הגב לשמש ולהעדיף מערבית (הגם שאת גולדן סטייט קל לי לחבב). הוא אפילו הצליח לגרום לי להעדיף את הספרס פעם אחת (זה אקסטרה מאמץ).

    עם זאת, המשחק שלו בסדרה מדהים. המשחק שלו היה מדהים גם במשחקי ההפסד. נראה לי שבמשחק הניצחון הוא שיחק אחרת מבמשחקים הקודמים בהם נגמר לו האוויר בסוף הרבע השלישי.

    בצורת המשחק של היום – הקבוצה קליבלנד הופיעה, ולברון איתה. אני לא טוען שלברון לא משפר את השחקנים סביבו בשגרה, אבל נראה לי שבד"כ הוא עושה זאת בצורה שלא מאפשרת להם לתת אקסטרה.

    מעבר לרצח בעיניים, נראה לי שהיה משהו בצורת המשחק של היום שהפך את קליבלנד לקבוצה, ולטעמי הם צריכים לנסות לבצע את זה באופן סדיר במהלך העונה. שלושה רבעים כל משחק וברבע האחרון יוכלו לנוח. אומנם אני לא צופה בהרבה משחקים במהלך העונה, אבל נראה לי שגולדן סטייט נחה ברביעי הרבה פעמים כי היא משחקת בעקביות.

    העקביות הזו מאפשרת לה להיות אימתנית גם בפלייאוף. וכל זה עם פחות זיעה. אני סבור שגם הקאבס יכולים, אבל משום מה רק איום ברמיסה של גולדן מוציא מהם את זה. חבל.

    היום היה להם יום מדהים שהצטרף לצורת המשחק שלהם, אך ימים מדהימים הם כאלה כי הם לא חוזרים כל יום. יש לי הרגשה שגם בלי היום המדהים, אילו היו עקביים, היו יכולים לתת פייט יותר טוב לגולדן סטייט שהיא בכל מקרה הקבוצה הראויה בעיניי לזכות באליפות ואופתע אם לא תעשה כן במשחק הבא.

  23. סוף סוף קיבלנו משחק שכונה בסדרה עם צביטות, נשיכות, טכניות והתבכיינויות.
    השופטים לא עזרו לאף קבוצה, אבל היו איומים עם טרחנות-מסכים, על כל נאד הם רצו למסך לבדוק מי הפליץ, ועצירת המשחק יותר מדי.
    בכל אופן היה משחק מהנה. אף על פי שהקאבס היו מצויינים, חוץ מלברון וקיירי גם ג'יי אר סוויש ולאב היו נהדרים, היה נראה כאילו בכל רגע הווריורס ילחצו על הדוושה, יקלעו 4 שלשות רצוף וילחיצו את הפרשים. אבל כידוע זה לא קרה.
    סטף הדהים אותי בפסיביות שלו, פשוט התחבא מתחת לשולחן.
    אני מסכים עם הביקורת על קר שהיה מאוד מקובע והשאיר את דוראנט וסטף יותר מדי זמן על הספסל בתחילת הרבע הרביעי, כאשר הווריורס צמצמו ל-11 וכמה התקפות לא הצליחו להוריד לחד-ספרתי עד שהקאבס שוב ברחו.
    משחק 5- אש.

  24. תובנות שלי לגבי המשחק:
    1. כן קליבלנד נראה כאילו מישהו שיגר אותם על טיל רקטי.
    2. גולדן סטייט לא הגיעו מספיק חדים למשחק.
    3. השופטים היו יותר מדי (!!!!!!!!!!!!!!!) מעורבים במשחק, ולא נתנו למשחק לזרום.
    4. קליבלנד קלעו באחוזים מטורפים מהם גם הרבה זריקות קשות – זה לא יחזור על עצמו.
    5. קרי, קליי, דרמונד ודוראנט, החטיאו ביחד לפחות 6-7 מבטים פנויים מה-3 – גם זה לא יחזור על עצמו.
    6. המשחק הבא ב-ORACLE.
    7. המסקנה המתבקשת: הסדרה תסתיים ביום שלישי לפנות בוקר, הלוחמים ב -13

  25. לא חושב שצריך לקחת מהמשחק הזה כל כך הרבה… זה היה די צפוי בסדרה כמו זו שזה לא יגמר ב4-0 קל. בסך הכול קליבלנד לקחו ביום מטורף שלהם משחק בבית. אני עדיין מאמין שג״ס יסיימו את זה בבית לאחר משחק סופר צמוד! אין ספק שאם יהיה 3-2 דבר שיכול לקרות הלחץ על ג״ס יהיה מטורף ועדיין לא בטוח בזה שהם יפסידו…

    4-1 כמו שהימרתי ואפטר החגיגות באולם יהיה בשדרות רוטשליד עם מצעד של ה-ללל עם אביזרים שנשארו ממצעד הגאווה

  26. גיא

    אפשר עוד פעם לעשות את הקטע שאתה מביא טענות על שיפוט בוידאו ואנחנו משווים דעות לגבי השריקות?

    זה היה כיף, בא לי עוד פעם

  27. Oak Park יופי של מקום. אחותי גרה שם עם משפחתה. זה לא העושר המופלג והמרוחק של הפרברים הצפוניים של שיקגו (וטוב שכך), אבל נחשב מקום מגורים מצוין ומאד מבוקש.
    עושה רושם שלשאמפרט היתה ילדות נחמדה.
    https://youtu.be/gPVBApRXyWE

    אחלה משחק היה. מעניין.

  28. הדבר הכי טוב בטורים של מנחם :
    אפשר לקרוא את הכותרת.ולרוץ.ישר לתגובות, הן תמיד מצוינות.
    את הטור כבר לא נשאר כוח לקרוא,יש קטע אלפ דואז בדופינה היום צריך לשמור כוח….. ואחריו אוסטפונקו האלפ ברולאנד גארוס ….
    תחרות צרחות בין לטביה לרומניה ….
    ולימים הקרובים צריך לשמור כוח לקרוא את הברון מחברון ..
    "זה שברח עם הכסף לערוץ הספורט " תגובה אדירה ,תגובת השנה של k700.

      1. שכח מזה ….להפעם:
        כשגנרל חורף מחרב את אוסטריה שלג ביוני אין מה לחפש בצרפת בפברואר אלא אם כן אתה בונה על סקי מיים ….
        אבל ליאור סופר אלוף עולם בסקי מיים יכול להסביר לך כי סקי מיים עדיף בפארק דום ולא באלפ דואז ….

        1. למה ? אני שם כל שנה ( או באיטליה ) . נכון – 2 החורפים האחרונים היו מוזרים למדי – התחילו מוקדם ( בנובמבר ) או בכלל לא , ונזכרו להופיע לתוך האביב . אבל בסקי שלי זה בכלל לא פגע . כמעט 100% של כיסוי מלאכותי ( בחורף לפני האחרון ) , ובזה של 2107 היה מלא טבעי כבר מסוף ינואר.

  29. 2 דברים שלמדתי מהשירשור הזה :

    1. חצי מהגולשים לפחות איבדו פרופורציות . תגידו – למה ציפיתם ? אפשר לחשוב שלפני סדרת הגמר חשבתם על סוויפ . היה אולי אחד כזה . בניגוד ליחס הימורים בווגאס, חצי פה חשבו שקליבלנד תיקח את הסדרה.
    ג"ס חוזרת הבתיה ביתרון 3 : 1 .בדיוק מה שצריך לסיים את הסדרה בבית מהר. אז מה ההתרגשות ? יהיה בסדר.
    2. סופית – רנדי הוא פיניטרול מוואלה . טביעות האצבעות מאוד ברורות למרות נסיונות ההסוואה.

        1. אשבריי, יכול להיות שאתה עובד פירסום של האתר וואלה???…
          אני מציע שתישאר שם גם בקבוע בימקום לבוא לפה ולפרסם אותם.

          *
          את תואר הטרול שלהשנה אפשר לחלק לשלוש לאשבריי, איש וסטף30.

      1. ועוד איך פיני . הוא משנה את הסגנון בכוונה . אבל :
        1. שניהם כל הזמן עם ה- GOAT שלהם .
        2. שניהם משנמכים את האחרים בקליבלנד כדי להאדיר את אלילם .
        משל האחרים תלמידי מכללה שאספו אותם מהרחוב .

      1. לאורך רוב המשחק קליבלנד הייתה טובה יותר. הניצחון היה בידיה אם היא לא הייתה משתטת בסיום המשחק.

  30. איזה טור הזוי.
    קראתי רק פסקה.ראשונה ועצרתי.
    יותר טוב מהמצב שנה שעברה?

    גרין הורחק עכשיו לא.
    דוראנט.
    קרי סחב פציעה כל הפלייאוף.

  31. אני עדיין מאמין בקאמבק של קליבלנד.זה לא יבוא רק עם כדורסל אלא בפסיכולוגיה. הכל תלוי במחצית הראשונה של משחק מס 5, אם תהיה צמודה.

    1. הקאבס, ובראשם לברון, יצטרכו לעשות משהו מיוחד על מנת לצלוח את משחק 5.
      האחוזים של גולדן סטייט יתיישרו,
      ואי אפשר לבנות על עוד ערב של 20+ שלשות.

      הדרך היחידה שאני חושב שיש לקאבס באמת להפתיע היא לנסות ולשחזר את מה שלברון עשה במשחק 6 מול הסלטיקס ב-2012.
      אז הוא תקף את הצבע, וגרם לגארנט ולפירס להיעלם.
      שחזור של משחק כזה, ויש להם סיכוי.

  32. משחק ענק של הקאבס. דוראנט משחק סביר+ (35 נקודות במעל 60% TS) כשקרי לא בכיוון. מקווה שנפסיק עם התגובות שקרי מתמודד ל-FMVP, זה פתאט.
    באוראקל הסדר ישוב על כנו, ואני מתקשה לראות תוצאה חוץ מניצחון ללוחמים. אני רק מקווה שהניצחון של הקאבס לא יגרום להם שאננות לקראת העונה הבאה. עדיין הם צריכים שינוי קיצוני ולהביא אולסטארים כדי ששנה הבאה יהיה מתח אמיתי.

  33. זה היה משחק מרתק. הלוואי ויהיו עוד כאלה ולכן אני עם הקאבס עד המשחק ה 7….. היה לנו הכל , מתח , אינטנסיביות וביצועים התקפיים מטורפים , סופסוף רואים ששתי הקבוצות לא חברות אחת של השנייה ובאו לנשוך בלי להתחשב בכלום – ככה בדיוק צריך להיראות משחק כדורסל כשכל הכסף על השולחן!!!! כן ירבו

  34. מי שחושב שקליבלנד יכולה לחזור מזה הוא פתטי בעיניי.
    צריכים לקרות כל כך הרבה דברים במשך 3 משחקים ברצף כדי שזה יקרה.

    סיכוי של 3%.

    1. בגדול צריך לקרות רק דבר אחד וזה איבוד העשתונות שלהם, אף אחד לא יודע מה יקרה אם המשחק בשני בלילה יגיע צמוד לדקות האחרונות ואם פתאום תהיה הפתעה? משם זה כבר כדור שלג

  35. מנחם, אני מבין את ההיגיון הפסיכולוגי במה שרשמת, ואם מתחשבים באיבוד היתרון של הווריורס שנה שעברה, זה בהחלט מחזק את הקייס של קליבלנד לתקווה שיקרסו שוב.

    אבל הווריורס של השנה הם פשוט טובים מדיי. לא שאני אומר שלא היו טוהים גם שנה שעברה, אבל בשנה שעברה הם היו סוג של ״בלון מנופח״, שכמעט והתפוצץ כבר בגמר המערב מול אוקלהומה, ובסוף האוויר ברח ממנו מול קליבלנד. לא יודע, עונת ה-73-9, מדהימה ככל שהייתה, השאירה לכל אורכה תחושה שמשהו לא מסתדר – לא יכול להיות שזו הקבוצה הטובה בהיסטוריה של הליגה.
    אבל השנה, עם דוראנט, הם עבדו נכון – לא רדפו אחרי שיאים בעונה הסדירה אלא דאגו רק להבטיח את המקום הראשון, ובפלייאוף הם פשוט עדיפים על כל יריבה, וכן – גם על קליבלנד.

    אם איכשהו, באורח פלא, סן אנטוניו או יוסטון היו מובילים 3-0 על קליבלנד אבל מפסידים את גיים 4, בהחלט יכול להיות שהיה אפשר לצפות לקאמבק היסטורי.
    אבל הווריורס לדעתי לא יחזרו על הטעויות משנה שעברה, מה גם שעם דוראנט הם פשוט טובים בהרבה..
    אפילו אם יפסידו את גיים 5, אני בהחלט רואה אותם סוגרים עניין ב-6, על אף החזרה לקליבלנד.

      1. שילוב של אפטר שוק, סדרות גמר אזוריות חד צדדיות וחסרות עניין, ולקינוח קצת לחץ בעבודה..
        תמיד נחמד לחזור, לקרוא וקצת להגיב 🙂

    1. אני מסכים בהחלט שווריורס יש את כל הסכויים כי הם קבוצה טובה יותר, אבל כתבתי בברור "והיה ו…" ואני אומר שוב: הוורורס תגיע תחת לחץ עצום. אם היא מפסידה את ה-5, כל הסיפור מתנה

  36. לכולם ברור למה ניצחון של הקאבס היה טוב.
    לקאבס, ללברון, לליגה, לזכויות השידור, לרייטינג, לכולם…
    אבל מישהו חשב פעם שאולי סוויפ לא היה אינטרס של הלוחמים:
    אולי זה לא כדאי להשפיל את לברון לדיראון עולם,
    או
    לשבור שיא שיעלה את רמת האגואים בקבוצה לרמה בלתי נסבלת, מצד שני, הרצון להשיג את הטבעת בבית אחרי הביזיון בשנה שעברה.
    והרצון של קר וקארי לעשות תיקון על משחק מס' 5

    כשחושבים על האינטרס של ג"ס לטווח של מס' שנים. ההפסד הזה לא כל כך רע.

    אני רוצה לתת 2 דוגמאות למה שיאים מסוימים מהווים בעיה לקבוצה:
    את שיא 73 הנצחונות מיותר להסביר
    אבל גם חשוב לציין את ההתפרקות של פילי ב-84 אחרי שנת הפו פו פו.

    1. גם אם מה שאתה כותב הוא נכון, אני מקווה שאף אחד מצוות האימון והשחקנים של הלוחמים לא באמת החליט לוותר על המשחק.
      אם יש משהו שאסור לעשות בסדרת פלייאוף, ובטח שלא בפיינלס, זה לוותר על משחק. גם לא ביתרון 3-0.

    2. גם לי הם טיפה מזכירים את פילדלפיה (קבוצה מצויינת שמפסידה בגמר ומוסיפה את אחד השחקנים הטובים בליגה), אבל בפילדלפיה של 1983 דוקטור ג'יי היה בן 32 ומוזס בן 33. הווריורס הרבה יותר צעירים

  37. אני קורא כאן המון תלונות על סטיב קר וגם היה לי ויכוח על זה לפני המשחק. זה בדרך כלל כולל טענות על קבעון בחילופים וזחיחות. אני אישית ממש לא שותף לדעה הזו.
    אני לא אוהב את נקודת המבט הרווחת שמאמן הוא סוג של קוסם השולף שפנים מהכובע. הוא בהחלט צריך להגיב למה שקורה על המגרש אבל לא פחות חשובה היא עבודת ההכנה.
    מהבחינה הזו יש חשיבות מאד גדולה למסגרת חילופים קבועה שבה השחקנים יודעים פחות או יותר למה לצפות. כמובן שמאמן לא יכול להיות נעול עליה באופן מוחלט. היו הרבה טענות על ההושבה של קרי ודוראנט יחד על הספסל אבל דווקא בדקות האלו דווקא היה סטטוס קוו וקר אפילו החזיר את קרי מוקדם מהרגיל ודי מוקדם במשחק הוא חרג ממסגרת החילופים הרגילה שלו.
    גם לגבי הזחיחות כבר אמרתי בעבר שזו לא זחיחות אלא רוגע. כלומר הוא משדר לשחקנים "בלי פאניקה". היה לזה חשיבות עצומה גם בהתמודדות של הקבוצה עם הפציעה של דוראנט וגם עם זו של קר עצמו.
    אני מודה מראש שאני מעריך אותו מאד כמאמן וייתכן שזה משפיע על שיקול דעתי אבל אשמח לשמוע טענות יותר ספציפיות מ: "קר מנהל משחק גרוע" או ש"הוא מאחר בחילופים". ( היום לדעתי הוא איחר בהוצאה של זאזא מהמשחק למשל).

    1. נראה לי שהטענות על ניהול משחק רצות פה על כל מאמן בנ.ב.א.
      אני מבין את ההיגיון של החילופים לפי רוטציה קבועה גם על חשבון מה שקורה במגרש. בעונה כל כך ארוכה יש חשיבות גדולה לתבניות הקבועה הזאת.
      אני כן מסכים עם אלו שטוענים שבמשחק מכריע כזה היה היה מקום לשקול לצאת מהתבנית אבל המנטליות האמריקאית שונה מהישראלית.

      אני חושב שמה שקר בעיקר צריך לעשות זה מה ג'קסון היה עושה בזמנו עם מייקל וסקוטי. הוא צריך לדאוג שתמיד קרי או דוראנט יהיו על המגרש ולא להיות בסיטואציה ששניהם נחים במקביל.

      1. אתה צודק שכל מאמן חוטף את הביקורת הזו בשלב זה או אחר.
        הטענה לגבי ההרכח של דוראנט או קרי בכל שלב על המגרש היא אחת הטענות המרכזיות נגדו טאני שואל למה? כלומר עם ההרכב של תחילת רבע שני ורביעי עושה עבודה סבירה פלוס ולא קורה מה שקורה בקאבס כשלברון בחוץ לדןגמא אז מה הבעיה לתת להם לנוח יחד? צריך לזכור שבדקות האלו נמצעים קליי וגרין על המגרש יחד עם איגואדלה. חוץ מזה אין חפיפה מלאה בין דקות המנוחה של שניהם כך שהדקות שאף אחד מהם לא על הפרקט אינן ארוכות.
        היום קר בהחלט חרג ממסגרת החילופים שלו כשכבר בתחילת המשחק עבר להרכב הסמול בול לאחר הפתיחה הרעה. הוא גם הכניס את קרי מוקדם יותר ברבע הרביעי.

        1. הדקות שקררי ודוראנט נחים ביחד זה הדקות שלברון נח.
          בערך ככה:
          דוראנט יורד דקה, שתיים לפני סוף הרבע הראשון
          סטף בסוף הרבע הראשון
          לברון לפעמים מקבל דקה בסוף הרבע הראשון או מתחיל את הרבע השני על הספסל.
          דוראנט חוזר 3 דקות בתוך הרבע השני אולי דקה אחרע לברון.

          בשורה התחתונה, כמעט 100% מזמן המנוחה של לברון סטף ודוראנט נחים במקביל. והרי כולנו יודעים שכשלברון נח המצב של הקאבס לא משהו, בלשון המעטה.

          1. ברמות האלה גם דקה או שתיים יכולות להתברר כהרבה מאוד.
            שחקן כמו קרי למשל שיכול בשתי דקות לקלוע פתאום 3 שלשות רצופות ולשנות מומנטום של משחק שלם.
            למה לא לנסות לעשות זאת כשלברון נח על הספסל?

          2. הבעיה היא שצריך לבקר את המאמן ולאנשים לא מסתדר שקארי ודוראנט בחוץ ביחד, גם אם בפועל הקבוצה לא נפגעת מזה.

  38. אני חושב שמשחק הזה ראינו סוף סוף את מלוא הפוטנציאל ההתקפי של הקאבס. הם ניצלו עד תום את זה שהווריורס לא הביאו את אותה אינטנסיביות של המשחקים הקודמים ואני חושב שכולנו ציפינו מתישהו להתפוצצות כזו שלהם.
    זה הופך את משחק חמש למאד מעניין.

  39. אדר לא שכחתי את הדיון על קיירי וסטף. פשוט עוד לא היה לי זמן להביא את הנתונים. נעשה את זה מתישהוא גם אם זה יהיה ביולי.

    1. בינתיים בשני המשחקים האחרונים קיירי מתעלל גם בתומפסון ומשבש לי את הטיעון…
      אבל במקביל סמית חוגג על סטף

      1. דרך אגב כתבת בפוסט של רועי שקיירי שמר את סטף 40 דקות טוב. לדעתי זה ממש לא מדויק. היו הרבה מאד דקות של שומרים אחרים וגם בגלל החילופים הרבה פעמים סטף מצא את עצמו מול שחקן אחר. בגדול אני חושב שכמעט כל הזריקות של סטף היו מול שחקנים אחרים ולא זכורה לי פעולה הגנתית טובה אחת של קיירי מולו למעט חטיפה בכניסה אחת לסל.
        סטף היה הרבה יותר סטטי מהרגיל ברבע הראשון . למיטב זכרוני הוא עבר את קיירי כמה וכמה פעמים ויצר הרבה מאד אסיסטים קלים לחברים שלו. או ניצל את הדאבל טים לאותה מטרה.

  40. תגידו לא מצחיק שכמחצית מאיתנו עברנו מוואלה כדי לברוח מפיני ובכל זאת גם פה רבים עוד מתעסקים בו?

    אולי מנחם זה פיני בוואלה, נותן עבודה כדי להגדיל את מכסת הגולשים בהופס חחחחח

  41. יאללה חברים וחברות האליפות היא שלנו !! יום שני זה הוא היום שהכריז על עצמנו כקבוצה הכי טובה בהיסטוריה.
    גם נגד כל הליגה והשופטים אנחנו ניקח על אפם וחמתם. אנחנו הקבוצה שכולם שונאים אבל אנחנו ווינרים בנשמה. גם המאמן שלנו הגדול בהיסטוריה .

  42. עכשיו קלטתי שלג"ס הרבה יותר השתלם (כספית) ללכת לגיים 5 מאשר לגמור את זה בסוויפ, חוץ מזה, אני חייב להודות שלפני המשחק פחדתי שדוראנט וקרי ינסו לקחת על עצמם יותר מדי ובכך יחרבו את המשחק של הדאבס, לשמחתי הם לא עשו את זה גם כשהיו בפיגור, אחרת ההפרש היה קופץ ל-30 ואף ל-40

  43. פיני מוואלה…זה שם שלא שמעתי הרבה זמן. באחריות שרנדי זה לא פיני. ביליתי מספיק זמן עם פיני כדי שאזהה מקילומטרים וגם גיליתי את זהותו האמיתית (ושכחתי אותה חצי שנייה אחרי). חוץ מזה השם של הבן אדם לא חשוב רק הטיעונים שהוא מביא…

    אני כבר תקליט שבור לגבי קליבלנד אז לא אחזור…בואו נגיד שלא הייתי מופתע. קשה ללמוד מהמשחק הזה להמשך… בואו נגיד שלא אתפלא אם ימשיך ל3:2… להגיד שללברון יש את אחד הסגלים הכי מוכשרים לא מוריד מרמתו בדיוק כמו דוראנט. מישהו העלה את הטיעון פעם באתר הזה (אשמח אם מישהו זוכר את זה) שאנחנו האוהדים אשמים במירוץ התחמושת. אנחנו שסופרים אליפויות וניצחונות כמדד היחיד ליכולתו של שחקן. וזה נכון בסוף… דוראנט וקרי לא הפכו אפסים וילדי שמנת בגלל משחק אחד ולברון לא הופך לאפס אם יפסיד.

    לגבי השיפוט… מה אגיד. ואפילו נניח שהיה גרוע לכל הצדדים. מי שקרא מה שכתבתי אתמול על שיבוץ. משחק 4 שנה שעברה היה לוהט וכלל איבוד שליטה על המשחק עם הסיפור ההוא של דריימונד מה שהוביל להרחקתו (לא לקפוץ ברור שדריימונד עשה את זה לעצמו). שופט הראשי במשחק ההוא היה מייק קלהן – לפני אותו משחק שאומנם ג"ס ניצחה אבל עלה לה באיבוד מומנטום רציני בסידרה.

    מה מיוחד במייק קלהן? נכון הוא היה השופט הראשי במשחק של אתמול.
    אבל ג'ון מה זה קשור? הוא קלע את הקליעות של קיירי ולברון? הוא החטיא במקום קארי? לא ואין צורך שתביאו את הטיעונים האלה. אין פה סיפור הזוי. רק מטריד. אבל כמה זה צירוף מקרים הרי כמה שופטים בכירים יש? לא הגיוני שישבצו אותו? התשובה היא 12.. רק מביא דברים שהעין רואה ולעיתים הנתונים מביאים…

    אז מבין 12 השופטים הראשיים ששפטו הפלייאוף מייק קלהן מדורג במקום האחרון בשריקת פאולים יחד עם מונטי מקצ'ן (37.9 למשחק לעומת 44 של סקוט פוסטר). מצד שני כשהוא שורק אז הוא במקום הראשון בשריקה לטובת הקבוצה הביתית 54.1% לטובת הקבוצה הביתית. שוב: האם באמת קיבל הוראה כלשהיא? ממש לא. המשבץ רק צריך להציץ ולראות נתונים לפני שיבוץ. אם הוא חפץ במשחק אגרסיבי הוא יודע למי לפנות…

    אז מייק קלהן. אז שנה שעברה הוביל את השופטים הראשיים בניצחונות הקבוצה הביתית עם 81% עם הפרש ממוצא של 14.1 (ממש הג"ס של השופטים). השנה דווקא ממש לא. כי שיפוט לא באמת יכול להכריע משחקים כשהם לא צמודים. אבל הם כן יכולים לתת יתרון לקבוצה שהסגנון שהשופט מאשר עוזר לה…

  44. סיכום של כמה נקודות שעלו לי במהלך המשחק ולאחריו-

    * יום כזה מהשלוש הוא מדהים בשלב מסויים הקאבס היו עם משהו כמו 14-24 , השלשות גם הגיעו ברגעים שצריך, וכל פעם שהלוחמים עוד רשרוש של חזרה הגיעה איזו שלשה שהרגיעה אותם, נכון שזה לא יכול לחזור אבל גם יום עם עשרה אחוזים פחות הוא מעולה והוא דווקא כן אפשרי .

    * לברון לברון לברון, היה נהדר אבל מי שגמר את המשחק היה אירווינג וגם לאב , משום מה לאב עם יום מדהים לא משמש יותר ברבע הרביעי.

    * קארי במשחק לא טוב, יכול לקרות אחרי שלושה משחקים טובים, אבל הדרך היא הבעייתית. לא יכול להיות שבמחצית יזרוק כל כך מעט לסל, יהיה פאסיבי ולא ינסה לעשות יותר כדי להתיש את קיירי מנגד. זה גם שייך לצוות האימון חייב לשנות דיסק בענין ההתקפה על אירווינג. בענין ההגנה עליו יש ימים שזה בלתי אפשרי היום זה היה יום כזה.

    * לפאצוליה אין מקום על המגרש , מילא היה תורם מבחינת כדורסל אבל הוא גם לא תורם והוא גם אלים.

    * גרין מראה שוב שעם כל הדברים החיוביים, כשהוא לא בשליטה הוא ממש פוגע בקבוצה. מדהים שעדיין הוא מתווכח על כל שטות מרשה לעצמו להעיף מרפק, מאבד כדורים ובמקום לרכז הוא מפזר, ברגע שהוא משחק כך הנזק גדול מאוד וראינו את זה הכי טוב בסדרה מול אוקלהומה בשנה שעברה. הוא חי מהאדרנלין, אבל חוסר השליטה עלול לגרום לנזק גדול.

    *גפרסון היה מאוד חשוב ולמעשה השחקן הכי משמעותי מהספסל, פרט אליו עדיין אין תרומה מספקת אבל כשהחמישיה משחקת כך אין צורך.

    * שוב התברר ללוחמים בעיה קשה עם עמדת הסנטר וגם הספסל פרט לליוינגסטון לא תורם.

    * שוב גיי, אר עם עבירה לא ספורטיבית על קארי שמשום מה לא התייחסו אליה.

    * שיפוט זוועתי ממש בלתי נסבל, לא מכריע אמנם אבל זה לא יכול להמשך. ועוד משהו שקשור לכל העצירות והצפיה – יתרון לקאבס הרבה מאוד דקות מנוחה וללברון שלא חייב ללכת כמעט לספסל בצורה כזו. וחוץ מזה מה שווה הצפיה במסך אם ההצגה של שאמפרט לא נענשת באופן מיידי והשופטים בוחנים טוב טוב האם הכביכול עבירה של קארי היא קליר פט..

    * לו לקח היום פסקי זמן חשובים שמנעו ריצה בשני מקרים מאוד משמעותיים.

    * קר חייב לדעתי לצאת מהתבנית שלו במשחק הבא שהוא ממש משחק שבע עבורם,. מגי היום בדקות רעות מאוד, פאצוליה לא תורם גם, ועם כל הכבוד לתבנית השמירה על דקות המנוחה של קארי 🍛 וקיי. די ביחד הגיע הזמן לצאת מהתבנית, היו היום דקות עם חמישיות רעות.

    * גם אם היו חמישיות טובות יותר עדיין ביום כזה מדהים של הקאבס לווריורס כמעט ולא היה סיכוי.

    * לכל מי שהספיד את הליגה והתחרותיות לשנים הקרובות אני מקווה שמבין שאין בזה הרבה. דמיינו מצב ששלשה של קורבר פוגע מבחוץ במשחק הקודם נכנסת במשחק הקודם, שקוואי, פארקר, גריפין, לי… לא נפצעים, שקליי ממשיך עם הכושר של הפלייאוף, הרחקה של גרין או שחקן אחר.. כלומר חכו עם ההכתרות.

  45. כמה ניתוחים על המשחק אולי הכי מכור שראיתי בחיים.

    וגיא, שאלת אותי פעם מתי השנה ספרת עבירות כאיזו הוכחה לשיפוט גרוע, כרגיל האשמת אותי שאני מאשים אותך בהאשמות שווא. אז היום…

      1. הקטע הזה שאתה סופר זריקות עונשין, ואם יש שוויון מסוים, אז זו הוכחה לשיפוט הוגן. היה לנו כבר השנה ויכוח כזה שגם שגיא נאור השתתף בו.
        ביקשת ממני להביא לך דוגמא מהשנה, כששאלתי "מה זה משנה מאיזו שנה ?" נעלמת… (כאילו שזה משנה מאיזו שנה)

        אז הנה קח דוגמא מהשנה…

        1. אתה צודק.
          להבא אני פשוט אדבוק בלכנות את כל טועני תאוריות הקונספירציה "בכיינים".

          אני צפיתי בדיוק באותו משחק בו אתה צפית,
          וגם אני ראיתי שיפוט רע במיוחד,
          כזה שבנוסף היה ביתי למדי.
          לא ממש שונה ממשחק 2.

          עכשיו זעקות השבר "משחק מכור! משחק מכור" –
          אפשר להתמודד אתן בזלזול,
          או שאפשר ולנסות לגבות את דעתי עם נתונים.

          ואתה לחלוטין מתעלם מהעובדה שאת נתוני נעונשין כתבתי כתגובה למי שציין את הקינגס ב-2002.

          1. גיא
            כבר עניתי לך לגבי זה:

            אתה טועה. השוותי את התגובה שלך(ושל אחרים) לשיפוט ברבע הרביעי של המשחק ההוא לתגובה שלך לרבע הראשון במשחק הזה.

  46. הכי מצחיק זה שאנשים מאשימים את גולדן שהיא מהשניה הראשונה לא בא עם רעל בעיניים וסכין בין השיניים למשחק כל כך חשוב, לעומת הקאבס שהיו פיזיים ונחושים מההתחלה, ובכל זאת איך שהוא הקאבס מצאו את עצמם עם 25 זריקות עונשין ברבע הראשון כשמצבת השחקנים של גולדן מפוצצת עבירות לפני תחילת רבע 2. עכשיו לך תנסה לעשות הגנה. לך תנסה ליצר ריצות בהתקפה נגד שריקות לעצירות מומנטום קטנות, ומפה כבר היה הרבה יותר קל לשופטים לשלוט במשחק מבלי שבסוף הסטט' תראה זאת. ואין ספק שיום הקליעה הפסיכי של קליבלנד עזר להם.
    ריפלי = בלוני החמצן של לברון ג'יימס.

    1. זה לא מספיק מה שאתה כותב. מה הטעויות שנעשו (לדעתך במכוון)?

      אני לדוגמה, זוכר פלייגרנט על לאב, שממש לא היה פלייגרנט.

      1. לך תראה את הרבע הראשון, תראה מי הקבוצה שמשחקת ביותר ברוטליות, ולא נשרקות לה עבירות, לעומת זאת הקבוצה ה "כבויה", "חסרת אנרגיה", "אין קילר אינסטיקנט" ועוד שאר שטויות של הכבשים פה, צוברת עבירות, וחוטפת עשרות זריקות עונשין על הראש ברבע ראשון. זה ניסיון ברור לגמור משחק. אני לא מתעסק בכלל בפליגרנטים, טכניות וכל העצירות טלוויזיה, שנועדו לתת ללברון לנשום חמצן. טוב שלא חיברו אותו לאיזה בלון.

        1. לא.
          כמוך, גם אני ראיתי את המשחק בשידור חי.
          אתה טוען שהשיפוט היה מוטה?
          תוכיח.
          עד אז אלו זעקות "אחותך זונה".
          ולי, נמאס מלנסות ולהוכיח את ההפך.

          נכון לכרגע,
          מה שאתה כותב נשמע כמו "אוי, אוי, אוי.."

          (אני לא זוכר תלונות דומות מצדך כאשר קרי זרק 10 זריקות עונשין ברבע ראשון במשחק 2)

          1. למה להוכיח כשאני פשוט יכול להשתמש בציטוט של מלפני רק כמה דק'… (25)

            "אני צפיתי בדיוק באותו משחק בו אתה צפית,
            וגם אני ראיתי שיפוט רע במיוחד,
            כזה שבנוסף היה ביתי למדי."

            היכולת שלך לסתור את עצמך היא עילאית.

          2. השיפוט בשלוש הדקות האחרונות של הרבע הראשון היה איום ונורא . העבירה של קארי על שאמפרט שלא הייתה, ספק שתי עבירות של איגודלה, קארי נכנס לסל מקבל בומבה , אין שריקה. דוראנט מאבד כדור גם בספק עבירה ובמתפרצת שאמפרט מפיל את קארי – גבולי . כל זה בזמן קצר מאוד .
            , רואים את זה קורה יותר מדי בליגה עם ריצות של קבוצות ביתיות. אבל חוץ מזה גם הלוחמים תרמו ואיבדו את הראש עם השטות של גרין בביניים ואבודים בהתקפה.

          3. ואי, זה ממש הפך להיות הגו טו ליין שלך. כל פעם שאתה לא רוצה לדבר על משהו פשוט תגיד שאתה לא רוצה לדבר עליו או אל תגיב במקום לזרוק 'אלו זעקות "אחותך זונה"'. זה לא מצייר אותך בתור צוודק אלא בתור מתחמק.

          4. בין שיפוט ביתי לבין שיפוט מכור יש פער עצום.
            אני משוכנע שאתה מודע לפער.
            והתגובה שלך? היא ניסיון הטרלה לא מוצלח.

          5. איש. פשוט שטויות.
            כאשר אני טענתי לבעיות בשיפוט הבאתי דוגמאות.
            אז כאשר אתם טוענים לבעיות בשיפוט,
            שוב אני זה שצריך להביא את הדוגמאות?

            עד עכשיו מי שמתחמקים זה אתם.

            וחוץ מזה,
            הגו טו ליין שלי לנושא הוא –
            "אוי, אוי, אוי.."

          6. גיא, עזוב, אתה לא קשור לענף.

            עכשיו בכלל לא מדובר על מכור או לא.

            ביקשת ממני דוגמאות למקומות שגולדן קופחה, נתתי לך ציטוט שלך שתומך בזה, וחוסך ממני את כל הטרחה של ללכת ולהביא איזה לינק לעבירה או 2.

          7. אבל בין שיפוט ביתי ובין שיפוט מוטה אין שום פער.

            ומה גילינו על הבעיות שיפוט שלך?

            זוכר מה יצא שאני?

            למה התחמק? הוא אמר בדיוק מה הפריע לו עם השיפוט. זה שאתה חושב שהדבר היחיד שנותן לזה ולידציה זה אם הוא יעשה קומפילציה של כל העבירות ויתן לשופט שאתה סומך עליו לאשר אותם, לא אומר שזה מה שנדרש. זה אולי מה שאתה דורש כסף לדון על זה אם אתה רוצה אבל זה לא התחמקות.

          8. איש,
            למיטב זיכרוני היה פלגרנט שלא נשרק,
            הקפצה כפולה שלא נשרקה.
            על 3 מקרים מתוך ה-7 עמית כתב שטעיתי,
            על 4 שהוא לא מסוגל להגיע להכרעה.

            יצא שאתה מתקשה להודות כאשר אתה טועה…

        2. כחלק מהביקורת על תגובותיי לאחרונה,
          אני אעשה משהו שלא קל לי לעשות.

          אשחרר.

          חושבים שהמשחק מכור?
          לבריאות.

          ערב נעים.

          1. מה שהכי מצחיק בכל הסיפור הזה שאיך שהוא תמיד נופל לנו הויכוחים האלו על יום שני, יום הפריוויו של גיא רוזן… מזל שהעונה נגמרה, כי אחרת היית מסיים את הפריוויו ב 2 בלילה. קונספירטיבי לגמרי..חחח

          2. כאילו.. אני לא מבין מה בדיוק אתה רוצה שאני אביא לך ?

            איזו עבירת קסם שמוכיחה את ההלך רוח המנשבת במסדרונות החלונות הגבוהים ?

          3. בן ממזר, שחרר.
            אני לא אשכנע אותך,
            ואתה לא אותי.

            אני עונה, לא נעים לי להתעלם מהתגובות שלך,
            ואני מחשיב אותך כחבר.

            אבל זה כבר הפך מדיון להתנצחות.

          4. גיא, אני מאוד מכבד את השופט עמית, אבל לא התרשמתי כשהוא הפריך את הטענות שלך, באותה מידה אם היית שואל אותו על העבירות היום, אני בטוח שהוא היה טוען שלא זה מה שהכריע את המשחק. קטע כזה של שופטים.. (לא שאני חושב שגם הוא מקבל סטיפות מסילבר מתחת לשולחן… פשוט לויאליות לקולגה)

          5. אני לא מבין למה אתה דורש ממני לשחרר…

            זה נשמע כמו סתימת פיות מנומסת…

            אני ביקשתי ממך לשחרר אחרי גיים 2 ? ההפך.. יש לך משהו לפרוק, תפרוק. זה המקום. הכיור או האסלה של מנחם.

        3. כמו כל אוהדי הצהובים. יודעים רק לבכות על השופטים כשלא הולך. כי אין סיכוי שקבוצתם פשוט משחקת פחות טוב, הרי היא הגיעה מהשמיים, מתת האל לאנושות.

    2. צריך להבין שהשופטים הם חלק מהביזניס ואם מנחים אותם לתת שיפוט ביתי זה מה שם עושים. גם אם יש צעדים או חצי מה זה משנה..רבע ראשון 4 שחקני חמישייה כבר עם 2 עברות…הכל לוקח

  47. מדהים כמה שהסדרה הזו היתה קרובה ל-2:2.

    לפני יום שני הייתי מציע לקרי לעדור שטח אדמה קטן מחוץ לביתו, לזבל קצת ולהשקות במשורה. ואז, להפשיל מכנסיו ולתחוב את שתי ביציו בתוך האדמה. לבקש מאיישה שתשקה מדי פעם עד למשחק.
    אולי יגדלו קצת הביצים.

  48. תודה למנחם על פוסט לפנתיאון!

    כמו בימים הטובים משתיק את כל הציניקנים,אוהדיי הכישלונות והבכיינים שהלכו ליבכות על השופטים בסוף המישחק.

  49. נראה לי כבר מעט הזוי איך אנחנו קושרים כתרים, ומנגד מבטלים לחלוטין את אחת הקבוצות לאחר כל משחק.

    האם מישהו חלם לפני הסדרה שגולדן-סטייט תוביל 3-0? האם מישהו חלם שבמשחק צמוד בקיו גולדן-סטייט תבצע כזה מהפך? האם מישהו חשב שלקליבלנד יהיה משחק עם כאלה אחוזים מהשלוש?

    אנחנו מייצרים פה שיח מאוד בעייתי כשכל משחק נראה כאילו השתנה כיוון הרוח.

    אותי מעניין לדעת איך היינו מתייחסים היום לג'ורדן שהגיע מול יוטה למשחק 6, שכלל גם הפסדים בבית.

  50. מה שהכי כואב לי זה שלפני המשחק, כבר דימיינתי, ממש יכולתי לחוש איך עוד חצי שנה – שנה אני נכנס לאולם הקולנוע החשוך בסינמטק (עשיתי מנוי מהכסף שחסכתי כשלא תרמתי לשליחת כתב אוהד קליבלנד של הופס לסקר לי משחק מכור.) כשהדלי פופקורן מתוק וגדוש באמתחתי, בינתיים הטריילרים רצים על המרקע בזמן שאני מתרווח, ואז… השקט הזה של לפנייי…

    וורנר בראדרס גאים להציג : "ספייס ג'אם 2"

    "אחרי 20 שנה את עוד מנגנת…"

    אני חושב שברגע הזה הייתי לגמרי מאבד כל יכולת שליטה מוטורית על הגוף שלי ופשוט מתגלגל מצחוק… כשהפופקורן עף לכל עבר.

    פוווווווווווווווווו…. אפילו עכשיו כשאני רק חושב על זה….חחח אני לא…חחח… מצליח… חחחח …. לנשום… חחחח

    בוראט היה הסרט הכי מצחיק שראיתי אי פעם. אבל זה היה מתעלה עליו עשרות מונים

    "הסוויפ."

    לקחו את זה ממני.

      1. זה בגלל שאתה קמצן !… 20 ש"ח נותנים בלוויה…

        כשאני נותן, אז אני נותן ביד רחבה 400 ש"ח (עלות המנוי) רציתי לתרום.

        אבל כאמור….

          1. חוץ מזה למה שאני אתרום למישהו שקורא לעצמו "הברון" ???

            הוא צריך לתרום לי. איזה מן ברון זה ??

            תאר לך שהברון דה רוטשילד במקום להקים את יקב בראשון לציון, היה משונרר פה כסף בשביל לקנות ירוק רפואי אותו היה מגלגל יחד עם JR והקרדשיאן בחדר הלבשה.. איזה פרצוף היה למדינה שלנו ?

          2. ז"א אם אתה קורא לעצמך "הברון" – אז תתרום

            ואם אתה קורא לעצמך "הממזר" – אז אתה לא אמור לתרום.

            אני מילאתי את חלקי בעסקה.

  51. אוהדי ג"ס – אתם כבר שני רמות מעל אוהדי הצהבת. כולה לא השגתם סוויפ ו16:0. שוד ושבר. ה-פ-ס-ד-ת-ם. זה בכלל לא אמור לקרות לכם, אתם הרי הטובים ביותר שעושים הכול מושלם. לא נתווכח על השיפוט אבל אפילו נניח וראיתם את אדם סילבר ויו"ר נייקי העולמית מעבירים כסף לשופטים. סו וואט. כולה קליבלנד צימקו את הסדרה ל3:1 ותנצחו כנראה "רק" 4:1. והבן הממזר משתגע משל אנסו את אמו. חלאס תירגעו

        1. אני חושב שבעולם המבולבל שבו אנו חיים, והצייטגייסט הלא מובן חשוב לי כמבוגר אחראי להוות איזשהו עוגן ערכי לנוער הצעיר שנוכח באתר.

          אני רואה זאת כשליחות ומקווה שמישהו מהסוכנות היהודית קורא את זה וממש שוקל בכובד ראש לשלוח אותי לסקר את גיים 5 בסאן פרנסיסקו.

          אתם מוזמנים גם לתרום לחשבון מספר 5574…………….

          1. אתה באמת דוגמא לדור הצעיר. הקללות שלך אתמול הראו לי איך להתמודד עם כישלון ! להאשים את האחר ואם אפשר גם לטנף את הפה. תודה לך ממזר אתה המאסטר שלי

          2. לפעמים חשוב להראות לנוער גם איך לא להתנהג, ולא רק איך להתנהג.

            לצערי העולם הפדגוגי עוד לא הבין את זה.

            כמו שאי אפשר כל הזמן לשחק הגנה אישית, כך גם אי אפשר לתת כל הזמן דוגמא אישית. לפעמים צריך גם לשחק דוגמא איזורית.

            או מאצ'אפ זון.

          3. אני משתדל לא להגיע למקומות האלו אלא אם ממש מתחשק לי.

            כמו במקרה עם ג'ימי ארנולד שעד היום אני אוכל את עצמי על זה שהייתי 2 מטר מהפרקט, ושיחקתי דוגמא אישית לאיך אוהד כבש מן השורה צריך לנהוג.

          4. הממזר אני באמת מעריץ שלך , אני חושב שאתה מצליח בעזרת שנינות שאין שני לה להראות כמה הצד השני צבוע .

  52. "דרון ויליאמס נולד וגדל בעיירה מוכת גורל, פרקסבורג, ווסט וירג'יניה. את מלחמתו וכעסו נגד העולם הוא מצא בהתאבקות, הספורט שהתמחה בו עד שהיה אלוף התיכונים של ווסט וירג'יניה. את הקריירה שלו ככדורסלן הוא החל בטורקיה, בשיקטאש"
    מאיפה הבאת את זה?!?! הבנאדם היה כוכב ביוטה, אול-סטאר ושחקן נבחרת אמריקאית.
    לפעמים כדאי לעשות איזו בדיקה, אפילו בויקיפדיה או לרשום שאתה לא בטוח.

  53. למה הברון בחיים לא מגיב באתר ?
    האם זה פייר שמישהו שכל השנה לא מגיב יקבל כרטיסים חינם לגמר האן בי איי ?

    1. זה גם לא פייר שהוא לא בא למפגשים באוזן בר.

      זה שאתה גר בקליבלנד יכול להוות תירוץ אולי פעם אחת, הנה עובדה שהדוק מגיע כל שנה כמו שעון, למרות שבינינו הוא די נתקע לנו בלו"ז אבל לא נגיד לו..

      גילוי נאות – אני אומר את זה משמועות. אני כשלעצמי לא הגעתי לאף מפגש..

      1. הממזר של סטוקטון – כמו K-700 – הן דמויות וירטואליות שלעולם לא נפגוש פנים אל פנים כי הם גבורים בלהתחבא מאחורי תגובות, אבל פנים-אל-פנים הם פוחדים לחטוף ממני שתי סטירות, אחת לכל אחד מהם, אם אי פעם יופיעו למפגש או לאוזן באר -. או שהם בגובה 1.48 מ' ושוקלים 200 ק"ג ומתביישים להיראות בציבור.. גם סומסום הוא מקרה מוחד אבל עדיין לא ירדתי לסוף היותו. הוא טיפוס שמעדיף להישאר עלום שם, זהות, או כל סימן היכר, כאילו שמישהו שם קצוץ מי הוא באמת

        1. בבקשה לא להשוות אותי לאוהדי לייקרס או קאפקייקס.

          אפשר לצחוק ולהתבדח, אבל צריך גם להציב גבולות.

    2. כי הוא מכסה את המשחקים של קליבלנד כל השנה ועושה את זה מצויין וברמה הכי מקצועית שיש. ושלא תחשוב שזה קל לנסוע כמה שעות לקליבלנד כל השנה ואז לכתוב סיקור, וכל זה בהתנדבות.
      לגבי הנסיעה לגולדן סטייט הוא בכלל קנה כרטיסים מכספו. אנחנו בצוות הצענו לתרום כדי לכסות על הטיסה שלו ושנקבל את הסיקור הכי טוב שיש.
      כל הטמעים וצרי העין (כן פומה, k700 והממזר) שלא זוכר מתי אמרו מילה טובה למישהו כאן יכולים לקפוץ. לפחות הממזר גם מנסה להצחיק מדי פעם כדי לתרום למוראל

  54. הודעה לציבור הרחב:

    כל היודע דבר על היעלמותם בטרם עת של חברי והוללי הללל מתבקש להתקשר לטלפון 0000-23-0000
    נ.ב. קרוב לוודאי שאיבדו עצמם לדעת ע"י חנק של אכילת כובע וקבלת חוקן בו זמנית.

    חברי האתר מתבקשים להתפלל להתאוששותם המהירה.

    בברכת:
    !!!THE KING IS BACK

  55. עכשיו סיימתי לראות את המשחק. וואו!
    אחד מהמשחקים המטורפים ביותר שאני זוכר, בטח בגמר!
    החצי הראשון היה כמו משחק אולסטאר, והרבע השלישי עצבני בטירוף..

    כמה נק' חשובות: גרין כנראה עדיין לא למד איך לשמור על הטירוף שלו בגבולות המותר, בלי לספוג פאולים מיותרים וטכניות. חבל.
    את המשחק היום גולדן הפסידה בהגנה (או בגלל ההתקפה המטורפת של הקאבס בחצי), אבל סטף חייב לקחת קצת יותר על עצמו. לא כל משחק הוא יכול להצחבא ואז לקלוע שלשות פתאום משום מקום,לפעמים, כמו היום, זה לא הולך כי הוא לא חם מספיק

  56. עדכון מהשטח:

    חברי הללל נמצאו שתויים ופוחזים בחצר האחורית של התחנה המרכזית הישנה בתל אביב בפוזה לא הכי מומלצת לדיווח….

    1. ענק תומ"ש גם אני הייתי משדר את עצמי. אני עד היום חי בתודעה (הכוזבת?) שאני שדר טוב בהרבה ממה ששודר בטלוויזיה… הבעיה היחידה היא שהייתי (גם היום) קולע 10-15 קליעות עונשין רצוף אבל ברגע שהיה צופה אחד לפחות הפכתי לשאק והכדורים קפצו על הטבעת.

      פוסט ממש חמוד שלך. פאבליק אנמי זה צאן נכס צאן ברזל….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט