הגברת השמנה מתחילה לשיר – ב-4 בבוקר קליבלנד-גולדן סטייט (IV) / רועי ויינברג

04:00-קליבלנד קאבלירס (0)-גולדן סטייט ווריורס (3)

מצב הסדרה: 3-0 לגולדן סטייט.

**********************

רועי, אתה עדיין בחור צעיר ואני, הדוק,  לא רוצה להכניס לך לראש עניינים מלוכלכים לפני הגיוס אבל לאס ווגאס חישבה (ופירסמה) שאם 'הגברת השמנה שרה הבוקר', העסק יעלה לגולדן סטייט ווריורס 20 – ספור אותם: אחד, שניים…עשרים – מיליון דולארים! (וזה רק ממשחק חמישי, אם יתקיים!)

סתם חומר למחשבה…

**************************

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו? משחק ראשון עם תצוגה נהדרת של קווין דוראנט וסטפן קרי שפתחו מבערים ברבע השלישי וסיימו את המשחק. משחק שני די דומה עם משחק נהדר של קרי (ודוראנט, לצד קליי תומפסון) כשהם מצליחים לברוח ולהשיג ניצחון מרשים נוסף. ואז הגיע משחק שלוש, לטעמי אחד ממשחקי הגמר הטובים ביותר של השנים האחרונות.

גולדן סטייט עלתה ליתרון של 10 נקודות ואיבדה אותו ברבע שלישי נהדר של לברון וקיירי אירווינג, רק בשביל לחזור בריצת 11-0 מהסרטים בשלוש הדקות האחרונות ולהעלות ליתרון הבלתי מחיק היחיד בתולדות הליגה. 126 קבוצות הובילו 3-0 בסדרה, כולן ניצחו. זה היה משחק מצויין וכולם צריכים לראות אותו, או לפחות את התקציר המורחב. עכשיו שתי הקבוצות, 48 שעות אחרי, נפגשות למשחק מספר 4 בסדרה. אחרי מה כדאי לעקוב במשחק הזה?

– הדקות של לברון. בשני המשחקים האחרונים עד עכשיו הוא שיחק הרבה יותר מדי בשלושת הרבעים הראשונים וברבע האחרון הוא, ושאר קליבלנד, פשוט קרסו. זה בלט בסיום משחק 3 ובמידה מועטה יותר בסוף משחק מספר 2, כשהאופציה השניה היא לתת לגולדן סטייט לברוח בכל פעם שהוא על הספסל (ב-2.5 הדקות בהן לא שיחק במשחק מספר 3, קליבלנד הייתה במינוס 12), מעניין מה הרעל הפחות מסוכן. אני חושב שהאופציה השנייה, של לתת לו לנוח, עדיפה, אבל הווריורס יכולים להפוך כל הפרש ל-15 בדקות בודדות.

– העבירות של גרין. דריימונד עם 4.67 עבירות במשחק (ועדיין איכשהו מצליח לשחק 31 דקות בערב) כשהוא נכנס לבעיות עבירות מוקדמות וזה משפיע לרעה על גולדן, למרות שהם מנצחים עד עכשיו. יותר דקות שלו כסנטר יוכלו לאפשר להם לתת אפילו יותר מנוחה לדוראנט וקרי ולשחרר עוד עומס מ-KD בשני צדדי המגרש. מצד שני, יכול להיות שהעבירות שלו מובילות למאמץ הנוסף של קרי בריבאונד (9.7 ריב' במשחק) ותומפסון בהגנה, אז מעניין מה יקרה.

– טריסטן תומפסון. הסנטר היה ראוי לציון לטובה בגמרים של 2015 ו-2016, אבל בגמר הזה הוא בחוץ לגמרי. 2 הקבוצות לא משחקות יותר מדי עם סנטרים טבעיים (TT עם 22 דקות במשחק, פצ'וליה ומגי ביחד עם 20) אלא עם הרכבים יותר נמוכים, והוא פשוט נראה כבד מדי ולא מתאים. עם הספסל הקצר של קליבלנד זאת בעיה, וזה מביא אותנו לא רע לנקודה הבאה:

– המחליפים של קליבלנד. הם לא פקטור בכלל בסדרה הזאת, ראשית קורבר ודרון וויליאמס שדי מאכזבים (בעיקר האחרון) ב-2 צדדי המגרש. שאמפרט נותן הגנה טובה כשהוא משחק אבל זה לא מספיק, עם כל הכבוד לגרסת הגמר של ריצ'רד ג'פרסון שהיא הגרסה הטובה ביותר של ריצ'רד ג'פרסון, הספסל שלהם יותר חלש מזה של 2016 ומזכיר את זה של גמר 2015 הפצוע וזה לא טוב מבחינתם. אם הם יצליחו להכניס אותם למשחק, יש סיכוי להמנע מהסוויפ.

– קליי תומפסון הוא עוד שחקן שגולדן סטייט יודעת להכניס למשחקים שלה די טוב. הם הולכים עליו בתחילת המשחק כדי שיהיה בקצב טוב לכל אורכו וזה משתלם להם, כי הוא נתן הצגות טובות במשחקים 2 ו-3 כשקלע מעל 25 נקודות באחוזים גבוהים. קליבלנד צריכה לשמור אותו טוב ברבע הראשון, אבל לא בטוח שיש לה את השומרים כדי להתמודד איתו, עם דוראנט ועם קרי בו זמנית.

אחרי הנקודות האלה, הגיע הזמן לדבר על המשחק עצמו. הקאבלירס מותשים. לברון עם 41.7 דקות במשחק. אירווינג עם 39.8. בגולדן סטייט אף אחד לא עובר את ה-39.7 והם באים עם סגל עמוק יותר. נוסף על כך שהם הרבה הרבה יותר טובים ושלא נראה שקליבלנד יכולה לבצע שינוי משמעותי ממה שביצעה לפני משחק 3 (מלבד, אולי, יום יותר טוב מחוץ לקשת של אירווינג, קורבר ולאב), ההרגשה שלי היא שגולדן סטייט תזכה היום באליפות ותהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמשלימה את הפלייאוף ללא הפסד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 882 תגובות

  1. כדורסל יוצא מן הכלל , אסתטי , חבורת הקלעים הכי טובה שריכזה קבוצה אחת , העונה הסדירה הטובה בהיסטוריה, ועכשיו הזדמנות לקבוצה הראשונה עם פלייאוף מושלם ו2 אליפיות ב3 עונות .

    ואי אפשר להגיד שלא היה להם תחרות , נגד השחקן אולי השני הכי טוב שדרך במגרש הכדורסל , או לפחות השחקן הכי דומיננטי בעשור האחרון שממש לא רוצה ללכת בסוויפ.

    יהיה מעניין ככה או ככה

    ותודה לרועי וכל צוות הופס על הסיקורים לפני ואחרי המשחקים(והבלוג החי שהיה יוצא מן הכלל משחק שעבר)

  2. במסיבת עיתונאים של "היום שלפני" שאלו את לברון על הדימיון בין ההחלטה שלו לשל דוראנט והוא ענה שזה שונה לגמרי בגלל תקרות שכר ויצירת סופרטים. הוא הוסיף שזה מצב נורמלי לשחקן שרוצה אליפות ושאם הוא יהיה מנהל קבוצה הוא ינסה להחתים את כל הטובים ביחד.
    לתומי חשבתי שזה מה שהוא עושה כבר כמה שנים…

  3. רועי, תודה על הפריוויו ועל כל ההשקעה לאורך השנה.

    לדעתי, הערב הסתיים בבלואואאוט לטובת הלוחמים. משפת הגוף של הפרשים בראיונות לקראת משחק 4, נראה שהם בהחלט ויתרו על הסדרה. למעט זאת, נראה שהכוכבים של קליבלנד התעייפו.

    מקווה שג"ס תוכרז הערב כראשונה בעלת פלייאוף מושלם, וכמובן, מהקבוצות הטובות בהיסטוריה.

  4. תודה רבה רועי
    אם נלך על מציאות ללא תיאוריות קונספירציה אז יש לנו סוויפ.
    שיעור בצניעות לשיקוץ
    כמה מליונים פחות בקופת הלוחמים
    אבל תהילת עולם על אליפות הסטורית ללא הפסד

    ושמחת בחגך והיית אך שמח

  5. דוקטור אתה מלך !
    20 מיליון קטן על גולדן סטייט
    מה זה לעומת טקס הכנסת המטאטא לפלופר ?
    יש דברים ששווים כל מחיר

    1. מסכים איתך מומי . השווי הכלכלי של ה brand גולדן סטייט וההילה שתיווצר סביבם אם יהיו הראשונים שינצחו בסוויפ אי פעם הוא הרבה יותר מ 20 מליון דולר הם מתחילים להפוך לאייקון וזה שווה מליונים (קח לדוגמא את המכירות של הנעליים של האייקון מייקל ג'ורדן שנדמה לי שקראתי איפה שהוא שאפילו כיום קרוב ל 20 שנה אחרי שפרש מוכר הכי הרבה יותר מכל הכוכבים הנוכחיים של הליגה). ועדין אני מסכים עפ הדוק שאין ספק שהמחשבה על ה 20 מליון תעבור שם למישהו בראש.

  6. בהנחה שהסדרה נגמרת היום, לברון (אם הוא מסיים עם 3 ריבאונדים ו-9 אסיסטים לפחות) וקרי (אם הוא מסיים עם 11 ריבאונדים ו-13 אסיסטים לפחות) יכולים להפוך לשחקנים הראשונים בהיסטוריה שעושים ממוצע טריפל-דאבל בגמר.

    לא קרה מעולם

        1. תלוי גם בגרין. כשגרין בבעית עבירות הוא משחק פחות וקופץ לריבאונד פחות וקרי קולט כ"ח כמו כל הסדרה בינתיים. אסיסטים זה תלוי אם קליי חם ואז מחלק יותר ואם הוא בעצמו חם והוא זורק יותר – יש לו גם שיא שלשות בפינלס להשיג. ולכן הערתי היא מה שכתבתי מקודם

  7. תודה, רועי.

    אחרי הקמבאק של הקאבס בשנה שעברה,
    אין מצב שגולדן סטייט לוקחים סיכון כלשהו.

    20 מיליון?
    זה כלום בהשוואה להוצאות על טיפולים פסיכולוגים שקמבאק #2 יגרום…

  8. תודה רבה רועי על הסיקור, ועל הסיקורים לאורך העונה.
    ודוק, אחרי החזרה מה-3:1 של שנה שעברה, מי שיעלה אפילו כזו אפשרות בג"ס, ייזרק מהביי ברידג' מיידית (אפילו לא מהגולדן גייט).

  9. אם אחרי 69 שעות מנוחה לברון נגמר באמצע הרבע השלישי, אז אחרי 45 זה יגמר הרבה קודם. לא רואה משחק צמוד.
    אולי קאבס יבינו ש-TT לא רלוונטי בסדרה. סגנון משחק כזה לוקחים כ"ח מתחת לגובה הטבעת ורחוק ממנה. לקרי יש במשחק אחד יותר מל-TT בכל הסדרה. ואם לא זה, מה בעצם הוא נותן?
    עדיף להם להזיז את לברון ל-4 (ככה מוציא הרבה פחות אנרגיות) ולהכניס את שאמפ, שהראה שהוא מתמודד עם דוראנט הכי טוב. זה גם יאפשר יותר חילופים אוטומטיים, כי סמית', שאמפ, לברון יכולים לשמור על כל אחד בחמישייה של ג"ס.
    אולי אפילו לנסות שסמית' פותח על קרי וקיירי על קליי.

    1. +1 על הרעיון היצירתי.
      תיקון קטן – סמית' לא יכול לשמור על אף אחד בסדרה הזאת.
      ובכל זאת – הרעיון להוריד את TT הוא באמת יפה ויצירתי אבל – וזה אבל גדול – עם לאב ב-5 ולברון ב-4 אין לך הגנה על הטבעת משום סוג מה שאומר שהתנועה ללא כדור של קליי וסטף, והחדירות של דוראנט – יסתיימו בקלות בקרש סל. אולי תחטוף פחות שלשות אבל יהיה אסון בצבע. אל תשכח ש-TT מעסיק את החבר'ה הגדולים של ג"ס. בלי קשר, שומפארט לא מהווה איום על הסל (מתי הוא נהיה כזה נגר ?) ובזה לא הוספת כלום על TT.
      בקיצור – לא נראה לי.

      1. TT לא פקטור. הגנה, התקפה או כ"ח. מי ששומר את הסנטר של ג"ס זה לאב כשהוא על המגרש, אז tt לא מעסיק אותם. גם בהגנה הוא לא מקבל מהם יותר מדי תשומת לב והם באים לעזרה.
        שאמפ לפחות יכול להיות פקטור הגנתי ולרווח את המשחק.
        tt זה תכנון המלחמה הבאה ברוח המלחמה הקודמת. אם בלאו הכי משחקים משחק ל.ר. לסגנון שלו, אז עדיף לוותר עליו.
        להמשיך ולעשות את מה שהביא לקאבס 3 הפסדים אחרי 3 משחקים לא נראה לי מתכון מוצלח ואני חושב שזה השינוי ההגיוני והמתבקש.

  10. משהו על הטיות משחקים וקונספירציות למיניהן: זה נשמע מאוד מגניב אבל מה באמת הסיכוי שדברים כאלה יקרו?

    נגיד שלגורמים כבדים ביותר יש אינטרס שמשחק כלשהו ילך לצד אחד. מה זה "כבדים"? נגיד אדם סילבר עצמו וכל בעלי הליגה (בעלי הקבוצות). נגיד שלכולם יש רצון עז שקבוצה X תנצח במשחק Y. יופי. עכשיו בואו נראה איך עושים כזה דבר.

    צריך ששלושה שופטים (ולכל הפחות הראשי) יקחו חלק במזימה/קנוניה. מעתה ועד עולם הם יהיו שותפי סוד לדבר שנחשב לפשע בל יכופר אם יתגלה. ובימים שקומי פותח תיבות פנדורה על טראמפ, היית סומך על שופט שבעוד שנתיים הוא כבר לא איתך ויכול לספר לכולם? כמה צריך לשלם לאחד כזה? האם זה שווה את הסיכון?

    אמנם הליגה יכולה להשפיע גם בלי השופטים, בעיקר באמצעות הרחקת שחקן מפתח ממשחק שלם. הפעם האחרונה שזכורה לי היתה עם אמארה סטודמאייר-כהן שהורחק בגמר המערב מול הספרס, ולך תדע מה היה קורה אילו…

    אבל דרך השיפוט? לא נראה לי בכלל.

    1. מה הסיכוי שכאשר ראש ממשלת ישראל לשעבר מתקלח הוא מחזיק את הסבון בשתי ידיים ?

      מה הסיכוי שבמכבי ת"א סל המועדון הכי מפואר בארץ וגם באירופה פעל בנק חשאי שעסק בהונאת פונזי, שמסתבר שהרבה כלבי שמירה של הדמוקרטיה ידעו עליו ובחרו לשתוק, סיבותיהם עימם.

      מה הסיכוי, וזה הכי מצחיק בעולם, תקשיבו טוב, כי זה הכל הלוגי הכי בסיסי לכל צועקיי הפייק ניוז – שמועמד לנשיאות ארה"ב מואשם בפייק ניוז, מסע הבחירות שלו מתכתב עם הפוסט אמת, אבל בסוף נבחר לנשיאות ארה"ב, משמע בן אדם שקונספירציות רוחשות סביבו כמו זבובים, ומואשם בעיוות האמת באופן תמידי ומהווה סמל מין קונספרטיבי הופך להיות האיש החזק בעולם…

      מישהו צריך שאני אסביר לו את זה יותר טוב ?

    2. ומה הסיכוי שהעיתון הכי גדול במדינה שמהווה ערוץ תקשורת קלאסי, ולא איזה בלוג "פייק ניוז" לכאורה, ומי שאמור להביא לך את האמת עד לפתח הדלת, ניסה לקנות ראש ממשלה מכהן בישראל ?

      1. את הנחיתה על הירח זייפו… מה הסיכוי? שיתוף פעולה הוא בעיה? מצחיק. אם יש אינטרס, ברור שהסיכוי קיים… ואחרת לא היו ממציאים את המילה הזו… קונספירציה… מילה שהומצאה לתוך מציאות אמיתית ולא דמיונית.

      2. הפוך, גוטה, הפוך. כשעיתון מנסה לסגור עסקה מסריחה עם ראש הממשלה לסגירת עיתון שהוקם כדי לשמש לחץ על ידיעות אחרונות, זה ראש הממשלה שקונה את העיתון, לא להיפך. שניהם מושחתים, זה ברור, אבל לי יותר מפריע העובדה שראש הממשלה שלי הוא כזה, מאשר עיתון

    3. כיצד הליגה יכולה להוציא שחקן ממשחק? הליגה לא יכולה, לא רוצה, ולא קבעה שום דבר אף פעם, מלבד באוף סיסון כמו ביטול ההעברה של כריס פול ללייקרס.
      הדרך היחידה היא דרך השופטים. ואם זה מתגלה, כל המעורבים ניכנסים לבית סוהר בין 7 ל-10 שנים. כששופט עושה זאת זה תמיד דרך ארגון פשע וזה ידוע רק לו ולפושעים, עד שזה מתגלה (סקרמנטו – לייקרס…)

    4. אני תמיד צוחק שהמילה קונספירציה עולה… חלקינו גדל על ווטרגייט חלקינו על הסדרה תיקים באפילה (גרון עמוק…). ברור שקומישינר לא יורד לחניון יחד עם הדירקטור של השופטים ומחליפים מעטפות. ברור שמחלקת השיווק של הליגה לא מרימה טלפון לסטיב ג'אבי ואומרת 'חבוב הרייטינג נהדר. תמשיך את הסדרה'. הצורה הכי אקטיבית שהליגה מתערבת בשיפוט זה או בשינוי החוקה (מה שבדרך כלל מאפשר לקבוצות הליגה להתכוונן לפני תחילת העונה) או בדגשים לשופטים שכוללים סרטוני וידאו ממשחקים ודגשים על מה להסתכל (המקור שלי בזה זה רוני נאן שהיה שופט בחיר ומדי פעם מתארח בפודקאסט של bballbreakdown). אבל יש גם נושא של התנייה. אם שפטתי בדרך קשוחה ושרקתי על כל עבירה ופתאום יצאתי מהשיבוץ לעומת אחרים שמאפשרים או שורקים אחרת מתקדמים הלאה זה מיד מיישר ארגון. זו תרבות ארגונית פשוטה. אם נתתי יתרון לקבוצות שחוזרות מפיגור ולא קיבלתי על כך הערה אני אזרום עם זה במשחק הבא. אולי לא הסברתי את זה מספיק טוב אבל חיזוקים חיובים ושליליים בונים התנהגות והחלטות ללא מסמך או שיחה רשמית.

      יש עניין אחר ובו צריך להגיד שהסיכוי לשפוט משחק המתנהל במהירות האור מאחורי עשרות חסימות ומגע בין שחקנים מקשה על השופטים לראות הרבה. כשיש משהו אקוטי לפי החןקה אז הם במוניטור. אבל אם לא כבר יש לי הרגשה ולא הוכחה (אני מחסה את עצמי מהתלבשות עלי של מתן aka שרלוק הופס הבלש המהולל) שיש שריקות סלקטיביות על בסיס השחקן והשם שלו. אין מצב שעין אנושית הבינה בזמן אמת אם איגי עשה על לברון עבירה בחטיפה הנהדרת שלו. אבל לאיגי יש ידים חד פעמיות בחטיפות ונתנו לו את החטיפה. כשלברון נכנס לסל ומעיף עם הכתף או המרפק הנגדי שחקן אחורה (הגאונות של לברון זה האחיזה בשני הידיים בכניסה כך שזה נראה אינטגראלי) ההנחה היא שמה שהעיף את השחקן זה הכוח של לברון. אגב קווין לאב נותן אחלה דחיפות במיקום לריבאונד התקפה.

      ובסוף כל זה יכול להיות שיש דברים שהקומיש מוחץ ללא הסבר רשמי ומפליל. לברון בעט לאיגי באשכים סטייל סטיבן אדמס. אף הערה רשמית של הליגה לא הגיעה. ג'יי אר לפחות פעם אחת (ראיתי עוד מקרה לא זוכר של מי במשחק 3) יצא לקליעה של דוראנט וסיים בנסיון לדרוך לו על הקרסול. עבירה רגילה ושום התייחסות. העיקר זאזא מלוכלך. קשה להתעלם מהתיחסויות סלקטיביות.

      הפיתרון שלי קצר מכל האכילת ראש מעל.
      1. חידוד החוקה. מה שעין אנושית לא מסוגלת לראות לא לשרוק. מה שקשור בניחוש כוונתו של השחקן להעיף.
      2. מספיק לפחד מטכנולוגיה. במקום המסך המטומטם הזה (לפחות בפלייאוף) שהשופטים יתקינו אוזניה עם חדר הבקרה של הליגה או עם שופט צמוד מסך עם גישה לכל המצלמות והזויות ופשוט ישאלו אותו מה קרה כאילו היה על המגרש בעצמו. הוא טיק טק יעשה כמה שניות אחורה וילחש לאוזנם מה היה. בלי לעצור ל3 דקות לסובב מסך וכל הטקס המיותר. גם בכלל ב2017 זה עולה כלום לליגה לחבר את השופטים לאוזניה שהם לא יצטרכו להתצטודד אחד עם השני. כך אתה גם מקליט את דבריהם ויכול לעשות בקרת איכות בדיעבד.

      1. בענין הטכנולוגיה והעזרה שהמצלמות נותנות. ברור שכדאי שיהיה שופט רביעי, שמתמחה בבדיקת הילוכים חוזרים. הוא לא צריך להיות על המגרש וצריך רק קשר עם המגרש ואוזניות. זה היה חוסך הרבה זמן ונותן תוצאות נכונות יותר. יש, הרי, שופטים מצוינים שגרועים בלקרוא את ההילוכים החוזרים ואינם יודעים לבחור את הצילום הנכון
        אבל.
        ההפסקות והטקסים של הפניית המסך קדימה ואחורנית נותנים אויר לשחקנים וזמן לשדר פרסומות נוספות. וזה שיקול מכריע, לדעתי, להמשיך את המצב הקיים
        בענין הקונספירציה, אני חושב שפרט ל 20 מיליון של ג"ס, זה חשוב לליגה שלא יהיה סוויפ, שתשאר מראית עין של תחרותיות, ושל יתחילו מספטמבר לדבר על המזפח ואיך אין סיכוי לאף אחד לנצח את ג"ס עד שנת 2023 ולמה לשחק בכלל.
        אני בתור קומישונר הייתי מעסיק צבא שלם של קושרים כדי למנוע סוויפ.

  11. אלוהי הכדורסל, צהריים טובים, במחילה ממך, אני מקווה שאני לא מפריע לך בסייסטה של הצהריים.

    אני לא פונה אליך הרבה, למעשה הפעם האחרונה שפניתי אליך הייתה בשנת 2001, ביקשתי ממך, מה זה ביקשתי, התחננתי שאלן אייברסון ינצח בסדרת הגמר את הלייקרס, זה לא קרה.

    לפני שנתיים לא פניתי אליך גם לפני שנה לא הפרתי את מנוחתך, הייתי בטוח שהניצחון נמצא בכיס, אולי הייתי צריך לפנות, חטאתי בחטא היוהרה.

    אני פונה אליך עכשיו בבקשה צנועה, בבקשה בבקשה תן לסטף קרי את תואר ה-finals mvp

    1. שאלה והצעה :
      1.אם סטף לא מקבל וגולדן לוקחים לדעתך זו אליפות עם כוכבית ?
      2.האם כדי להבטיח לסטף את התואר אתה מוכן לסכן במשהו את
      הנצחון בסדרה ?
      3.אם התשובה חיובית לשתי השאלות יש דרך יותר פשוטה מאשר התערבות אלוהית :
      תארגן את האוהדים האמיתיים לפנות להנהלה ולצוות האימון לא להלביש את דוראנט עד סיום הסדרה
      אם הם ייענו זה יהרג כמה קאפקייקס במכה :
      הקאפקייק לא יקבל פרס על פחדנותו
      תוכיחו פעם אחת ולתמיד שאתם לא זקוקים לקאפקייקס כדי לפרק כל יריב .
      יש עוד כמה הישגים שאני יכול למנות אם תהיה הענות .

    2. מעולה. הפרס הזה כ"כ מעצבן כי תמיד איכשהו הוא מאדיר מישהו אחד ע"פ השאר. אני לגמרי איתך בנושא וגם מקווה לזכייה של קרי, מה שכרגע לא נראה שיקרה.
      זכיות עבר של MJ, שאקיל, קובי, נוביצקי, לברון היו ברורות מאליו אבל לרוב הפרס הזה מעוות את המציאות כמו בזכיה של דאנקן ע"פ ג'ינובילי ב-2005, איגי לפני שנתיים, צ'ונסי ב-2004, פירס ב-2008, קוואי ב-2014..

  12. הדראפט מתחיל להסתבך לי.

    מידע יד שלישית אבל ממישהו שאני סומך עליו – שאיינג' מאד אוהב את בול.

    מידע וודאי – אחד מ 7-8 האנשים שיש להם מילה בתהליכי הבחירה של הלייקרס חושב שבול אובררייטד ואוהב את ג'קסון.

    והדבר הכי מעניין הוא בכלל משהו שפורסם ולא מהערוצים "החשאיים" – וזו העובדה שגם ג'קסון וגם פולץ (!) עושים וורקאאוט עבור הקינגס, מה שאומר שסקרמנטו חושבים שהם יכולים להטריד את 5+10 עבור בחירה בטופ 3.
    אני עדיין לא חושב שזה מספיק אטרקטיבי לבוסטון עבור 1, אבל אולי אם גם קולי סטיין יהיה בחבילה. אולי.
    בכל אופן הסוכן של פולץ לא היה נותן לו לעשות וורקאאוט עבור הקינגס אם לא היה להם בסיס לטרייד עבור בחירה טופ 3 – וכנראה שטופ 2.
    כנ"ל ג'קסון, למרות שבמקרה שלו זה לא חייב להיות טופ 2 (אבל בהחלט יכול להיות).

    1. אם בוסטון עושים טרייד כזה על הבחירה ה-1, הם מסמנים שהם הולכים עם תומאס לפרנצייז פלייר ולא בונים על עתיד עם פולץ'.

      1. נכון להיום לא מתוכנן לפולץ וורקאאוט עם הלייקרס (למרות שזה יכול עוד להשתנות).
        אם זה המצב והוא עושה וורקאאוט לקינגס ?
        אז כבר יש להם סיכום עם בוסטון שנתון לשיקול דעתם.
        אני מנחש שזה יהיה חייב להיות לפחות 5, 10, וקולי סטיין.

        1. אני לא רואה איפה האינטרס של הסלטיקס בטרייד כזה. לקבל שחקן עם פוטנציאל מוגבל ולא יציב ולהמר על עוד שני שחקנים שאין להם דקות ברוטציה עבורם. לא נראה לי סביר. אולי אם יש איזה אלמנטים נוספים שמערבים קבוצה נוספת ונכס משמעותי שמגיע אליהם.

        2. בול סירב ל-workout בסלטיקס.
          עוד דבר ויתור על בחירה 1 מראה שהסגל של הסלטיקס הוא לנצח בזמן הקרוב של 2-3 עונות (אם שחקנים מוכחים מהשוק החופשי) ולא לחכות להתפתחות (שאולי תבוא) של פרנצייז מהדראפט.

          1. לא נראה לי שבוסטון יבחרו בשחקן שכל כך נעול על קבוצה ובטח שזו הלייקרס. מה הם רוצים שחקן שיתבאס מהגעה…&3 נראה לי.

    2. גם ממה שאני קורא זה מורכב וזה סימן טוב ללייקרס. הם שמים את הקלפים צמוד לחזה. הם לא הרשו ללאבר בול להגיע ללוות את לונזו. הוא לבש נעלי אדידס ולא עשה סיבוב על הנעליים הנושאות את שמו. לונזו ניסה לשדר ביטחון וטען שהיה לו אימון מצויין אבל 'מקורות מהלייקרס' טענו שסה"כ היה טוב (לא יצאו הודעות מתלהבות). זה נראה שהם מוודאים שלא יתפוס תחת עליהם.

      ביל סימונס שדיבר בעבר עם מג'יק על הדראפט (לפני שקיבל את התפקיד יש לומר) טען שמג'יק אוהב שחקנים עם 'אש' כמוהו וכמו קובי. הוא פחות מתחבר לשאנטים הרגועים כמו לונזו. ובגלל זה ביל חושב שאם ג'וש ג'קסון יגיע לאימון ויראה את האש שהראה בקנזס יש מצב שמג'יק יקח אותו. מצד שני מבחינת סגנון משחק קשה להתעלם מהיכולות של לונזו וההתאמה הכדורסלנית.

      איינג' לא נראה לי שיקח חתול בשק שגם לא הסכים להתאמן אצלו. בעיני הסיכוי גבוה יותר שאיינג' יעשה טרייד על הבחירה מאשר יבחר בלונזו. השאלה מה יקרה אם איינג' יפתיע ויבחר בג'קסון האם הלייקרס מוותרים על פולטס? אם זה המצב פילי פותחת שמפניות (כמו שקרה עם אמביד רק שם זה היה פציעות שהפילו אותו ל3)

  13. אפרופו גברת שמנה
    ועם הקומישינר המושחת הנוכחי ,לברון יכול לחזור גם מ 4 :0.
    עד שזה לא גמור ,זה לא גמור .
    לא משחקים עם הפלופר .

  14. תודה רבה על הפריוויו, חושב כמוך שזה ייגמר היום בדרך לפלייאוף היסטורי של 16-0.

    הפסד מכוון? שום סיכוי.
    20 מיליון דולר זה כסף קטן בNBA, מייק קונלי מרוויח את זה בחצי שנה של עבודה, לעומת זה להיות הקבוצה שסיימה פלייאוף מושלם זה משהו שנשאר עם הפרנצ'ייז (וכמובן תורם כלכלית) למשך שנים.

  15. לא מאמין שג"ס יקחו מנוחה בגלל 20 מיליון דולר, לאא משחקים בדברים כאלו וזה יכול ליצור כדור שלג שלילי.
    גם אם ג"ס יפסידו זה לא יהיה בכוונה. מה זה 20 מיליון (למיליונרים ובעלים מיליארדר) מול מקום בהיסטוריה (16-0) ואליפות.

  16. גם לתחושתי הלוחמים מנצחים הבוקר ומסדרים לעצמם רדמפשן מהעונה הקודמת- פלייאוף ללא הפסד וסוויפ על האלופה.
    בכל אופן, בגלל שאני בעד גולדן סטייט בסדרה זו באופן רופף ובעיקר מקווה לזכיה של קרי ב-mvp ע"פ דוראנט, אני מקווה דווקא לניצחון של הקאבס, ככה שיהיה לנו עוד משחק.
    מה שכן, לברון ישאיר הכל על מנת שלא ירשם לו במורשת "סוויפ #2 בפיינלס", רק השאלה מה נותר בטנק של השאר ובעיקר של קיירי שהתראיין מאוד יפה במסיבת העיתונאים בסוף משחק 3. בכלל, מאוד יפה לשמוע איך החבר'ה האלו מתבטאים. נהניתי גם לשמוע את דריימונד גרין ואת הכבוד שנתן ללברון ולקאבס.

  17. משעשע לקרוא את כל הספקולציות על הדראפט.
    לאוהדי הסאנס, יש חיים קלים בהרבה –
    יש 2 גארדים מקנטקי על הלוח. אחד מהם ינחת באריזונה.
    (פוקס/מונק)

  18. אם מנתחים לעומק אין לקאבאלירס אמונה בעצמם אין להם גאות יחידה אין לשחקנים חשק להיהרג על המורשת של לברון , יש בהם שחקנים כבויים , חושב,שדייוויד גריפין הזכיר פעם את המונח קבוצה לא שמחה ופיטר את בלאט , ועדיין זו לא קבוצה שמחה להוציא את קיירי ולאב .
    כדורסל הןא משחק אנושי הגיוני , קוראים לזה מומנטים ,רואים זאת בכל משחק אנושי , הכדורים של שחקני קליבלנד לא נכנסו במשחק הקודם , ימשיכו לא להיכנס גם היום .
    לברון זיהה נכון שיש בעיה. רק לא זיהה כי מקורה הוא שיטת המשחק שהוא עצמו בחר ,ולא שינה אותה כשיכל .
    לטעויות יש מחיר וקרוב לודאי שהיום ניפרד ממורשת הלפלופ בדרך להעצמה מחודשת של הכדורסל כמשחק קבוצתי .
    דוד נגד גולית ,היום גולית יפול ולא יקום עוד !

        1. חשבתי שקליבלנד תנצח, ועד 2 הדקות האחרונות של משחק 3 עדיין האמנתי בזה.

          אבל להגיד על קבוצה של 67 ניצחונות בעונה (ו-39 הפסדים ב-3 שנים) שמחזיקה ביתרון הביתיות לכל אורך הפלייאוף, השחקנים שזכו ב-MVP בשלוש השנים האחרונות ו-4 מ-25 השחקנים הכי טובים בליגה שהיא אנדרדוג זאת בדיחה

          1. רועי היקר
            אני לא בטוח שצפית במונדובסקט 2010 .
            גולדן זו מבוססת על הנבחרת האמריקאית דאז שכונתה the c-team
            מאחר ולא נחשבה אפילו כנבחרת השניה בטיבה שארהב יכולה להעמיד .
            לקליבלנד יש את הכוכב הראשי של ה-a-team , כמובן שלא נאמר מיהו ,
            ועוד 2 שחקני b-team .
            כך , שעל הנייר אני לא חושב שעוד ב-2013 אם מישהו היה חוזה גמר NBA בין 2 הסגלים האלו , לא היה אומר שסגל 2 הוא אנדרדוג .
            זה מתבטא גם בבחירות הדראפט של השחקנים האלו .
            2 מדורגים 1 , 4 , 5 ,
            ( בחירות לחלוטין מוצדקות )
            מול 2,7,11,35 .
            יוצא שקליבלנד משחקת כפי שניתן לצפות מהסגל שלה , וגולדן מעל ומעבר לציפיות .
            בשורה התחתונה , בעונה הקודמת הסגל העדיף על הנייר ניצח וזה ממש לא הפתיע חלק מאנשי הכדורסל , למרות ה9-73 iכו .
            אני משער שאריה מליניאק לא ממש מוחזק פה אוטוריטה , אבל הוא ראה את זה לפני כולם .
            אני אפנה אותך לאמירה של IT המקורי שאמר כבר לפני כמה שבועות ,
            שבסיום העונה שעברה הוא היה משוכנע שקליבלנד סגרו את החלון של
            גולדן ושלברון הולך להשיג את ה-6 אליפויות שלו .
            הוא אמר שגולדן היו צריכים את KD יותר מש-KD היה צריך אותם ובלשונו , KD נתן להם חיים חדשים .
            אמרתי פה באתר בתחילת העונה כשהאוהדים השחצנים של גולדן התחילו עם הארס שלהם על KD ועל זה שגנבו להם את האליפות , שבסהכ ההבאה של KD נותנת להם סיכוי 50:50 מול קליבלנד , לא פחות ולא יותר . בלי קשר לוגאס , לא היה פה אנדרדוג מובהק , האליפות על השולחן . אני לא סוגר את הסדרה , אבל האבחנה הפשוטה שלי על התוצאה הנוכחית שקליבלנד התכוננו מצוין לסדרות במזרח , אבל ממש גרוע לסדרת הגמר .
            הם משחקים את מה שהצליח להם כל כך טוב בעונה הקודמת והתעלמו מזה שלגולדן יש את שחקן ה-ISO הטוב בליגה ויסלח לי קיירי , ושסטיב קר הוא מאמן לא שמרן , ושמר את הנשק הסודי שלו לסדרה הזו .
            אם קליבלנד היו שמים דאבל טים על KD , ומשאירים את דריימונד ו-AI
            חופשיים המשחקים היו הרבה יותר צמודים והיתה הרבה יותר תחרות .
            בשלב הזה של הסדרה זה כבר הרבה יותר קשה לעשות שינוי כזה .
            אגב , אחד משחצני גולדן התמרמר במהלך העונה על ה-stop and pop
            הזה . כל מי שמכיר במעט מי זה KD ומה הארסנל שלו , מודע למהלך הזה שהכריע לא מעט משחקים לטובת OKC ונבחרת US .
            חוסר ההכנה של קליבלנד נראה הכי טוב במהלך הזה .
            כל אוהד OKC ידע בדיוק מה הולך לקרות בשניה שהוא תפס את הריבאונד והתחיל להתקדם . למה אף שחקן של קליבלנד לא עצר את המהלך בפאול לא מובן . כשהוא הגיע לטווח , לברון שיודע בדיוק מה קורה חסר אונים , אם הוא אגרסיבי הוא הופך את זה בסיכוי גבוה למהלך של 4 .
            אם אכן גולדן סוגרים ענין בימים הקרובים , יש לקליבלנד כמה דפ"א לעתיד ולא נכנס לזה
            עדיין יש בי תקווה ש-KD יתעשת , יקשיב לאוהדים האלו ויעשה את הדבר הנכון החכם והצודק .
            איך אמר לי פעם חבר ששיחק בליגה הלאומית בזמן שעוד היתה הליגה הראשונה :
            "כשהקהל ממול לא רוצה שתצליח סימן שאתה שווה משהו .
            כשהקהל שלך לא רוצה שתצליח אתה במקום הלא נכון "
            חתמתי
            גרופי של דוראנט שלא מבין כלום .

          2. הבן השחור של סטוק – חשבתי שהספסל של קליבלנד יותר טוב והאמנתי שיחד עם לברון ואירווינג זה יספיק בשביל 4:2, במיוחד בהתחשב בקרי שראינו בשני הגמרים האחרונים וזה שרוב הקבוצות הטובות שמחתימות שחקן על צריכות עונה להתאפס לפני שהן לוקחות אליפות.

            yp – לפי השיטה הזאת החמישייה של ג'וני פלין (5), ויקטור אולאדיפו (2), דריק וויליאמס (2), אנטוני בנט (1) והאשים ת'אביט (2) עדיפה על זאת של גולדן סטייט? כולם פה שחקני טופ 5 ונבחרו יותר גבוה מכל גולדן סטייט להוציא דוראנט.

            אליפות העולם של 2010 לא כל כך רלוונטית. ב-2010 קיירי אירווינג היה בן 18. אנחנו ב-2017, וב-2017 יש להם 3 חברי חמישיית NBA כלשהי לעומת 1 של קליבלנד ו-4 שחקנים שבטופ 3 בעמדה שלהם. בקליבלנד יש אחד, אולי שניים.

            אי אפשר להגדיר אותם כגוליית או כקבוצה שהיא לא אנדרדוג. הם לא יוסטון של 1995 או ניו יורק של 1999 שהגיעו מתחתית הפלייאוף למעלה, הם המקום הראשון הבלתי מעורער בשלוש השנים האחרונות. יש להם את ה-MVP בק-טו-בק ועוד שחקן שהוא אחד מחמשת הטובים בליגה.

            תארו לכם שסן אנטוניו מחתימה את ראשיד וואלאס כשחקן שישלים את דאנקן אחרי גמר 2005, או את לברון מגיע לדאלאס ב-2012. זה לא הופך אותם לפיבוריטים? יכולתי ללכת על דוגמאות קיצוניות יותר (פיפן מצטרף לניקס ב-1995 למשל) וזה גם לא היה מגיע לאותה רמה – הקבוצה שניצחה 73 משחקים בשנה הוסיפה את השחקן שהיה הכי קרוב לנצח אותה בקונפרנס שלה והוביל עליה 3-1.

            הקבוצה הגדולה בהיסטוריה, כן, והמהלך שלו לגיטימי, אבל ברצינות – אי אפשר להגיד שהם אנדרדוג

          3. אתה חייב להפסיק עם השקר הזה לגבי ההופעות האחרונות של קארי בפיינל. ב2015 הוא נתן סדרה אדירה, וב2016 הוא היה פצוע, אתה יכול לשאול את גיא הרשע, הוא יותר אובייקטיבי ממני, הוא יספר לך למה אי אפשר לחזור מפציעה כזו לכשירות מלאה בפרק זמן קצר.

            לגבי התחזית שלך לשנה הנוכחית – זה נורא פשוט לא משנה איך שתסובב את זה – ספסלים, רקורדים, MVP כפול 2,..מה שאתה רוצה.. ברגע שאתה הימרת על הקאבס כאלופה, סימן שמבחינתך גולדן סטייט היא האנדרדוג שלך. ואתה צודק, זו באמת בדיחה.

          4. אוקיי הפסקה השנייה נכונה, אבל הם לא האנדרדוג המובהק. הייתי בדעת מיעוט בקשר לזה שקליבלנד פייבוריטית, אתה מוזמן לראות את התפלגות ההימורים פה לפני הגמר

          5. אני אשתדל לחזור למנהגי ולא להגיב אבל עד אז :
            לאיש:
            אני מנסה לא לעשות הכללות . יש פה מישהו שכבר כמה ימים אומר :
            "קארי הוא ה-mvp לא דוראנט . מי שלא מסכים איתי לא מבין כלום , וגרופי של דוראנט " . במקום אחר הוא מספר שהתפילה היחידה שלו לפני
            closeout game זה שקארי יהיה MVP , הוא אפילו לא מתפלל שהקבוצה שלו תנצח .
            הסבירו לי כבר שיש דבר כזה שנקרא טרול והייתי מתיחס לזה כך ומה רבה הפתעתי שלחלק מהתגובות האלו זוכה לחיזוק . כל כך הרבה טרולים יש פה ? או שזה מיצג משהו אותנטי ? אני כבר לא מדבר על הארס במהלך העונה שאין לי חשק לחזור עליו .

            לרועי : מעריך מאוד את טוריך דעותיך ומאמריך . יחד עם זאת , הדוגמא שהבאת מראה שלא הובנתי .
            הענין. של שנה זו או אחרת הוא לא רלבנטי . הענין הוא team usa .
            בכל הגדרה יחסית של שחקנים יש הרבה הטיה שנובעת מהעדפות אישיות , אהדה לקבוצות וכו . יש אנשים שכדי להוכיח כמה קליבלנד אנדרדוג , אומרים שסטף ו-Kd הם שחקני top 5 , יש כאלה שמוכיחים את ההפך שהרי שניהם לא נבחרו לחמישית העונה . אתה יורד לסוף דעתי ? הדבר הכי קרוב למדד אוביקטיבי שמצאתי , זה הרכב הנבחרת שמורכבת משחקני נבא , החמישיות וכו , כשמשקללים את חשיבות הטורניר , פציעות , זמינות וכו . מכאן גם ההתיחסות לa-team וכו .
            ניסיתי להראות שיש מתאם מסוים בין המיקום בדראפט לבין השיוך ל-a-team וכו . תקן אותי אם אני טועה , אבל לא זכור לי שמישהו מהשמות המגוחכים שהזכרת היה בנבחרת .
            לפי המדד שלי , לכל קבוצה יש a-team אחד , 2 b-team , ולגולדן יש c-team גבולי ( green ) וc-team לשעבר ( ai )
            לפי מדד זה בעונה הקודמת לגולדן לא היה a-team אלא 2 c-team גבוליים . ( בארנס )
            המסקנה : הנצחון של קליבלנד ב-2016 לא היה בלתי צפוי .
            ב-2017 גולדן איזנו את יחסי הכוחות , כך שאף קבוצה לא ממש אנדרדוג .
            הסיבה העיקרית שהסדרה עד כה חד צדדית וזה עדיין יכול להשתנות ,
            הכנה גרועה ביותר של קליבלנד , והכנה מעולה של גולדן .
            לא נעים להגיד , ואני בדרך כלל לא אומר דברים כאלו , השדרוג הכי גדול שקליבלנד יכולים לעשות בטווח הקצר זה להחליף את צוות
            האימון . במקומם הייתי מנסה לשכנע אחד מצמד הפרשנים .

          6. אוקיי, אבל אני חושב שלגולדן סטייט יש שני שחקני a-team השנה ושני שחקני b-team. לקליבלנד יש שחקן a-team ושני שחקני b-team, ולכן השנה הווריורס פייבוריטים.

            שנה שעברה אני מסכים שמבחינת כישורים אפשר להגיד שהיה שיוויון, אבל גולדן סטייט כקבוצה שניצחה 73 משחקים הייתה פייבוריטית

          7. אני חושב שאתה מחמיץ את זה שרוב האנשים האלו אינם אוהדים של הווריירס, וסתם מונעים מסלידה מהמעבר של דוראנט.

          1. רועי
            שוב סקאוטינג .
            Kd אחרי הפציעה זה שחקן אחר מאשר לפני .
            לפני הפציעה לוקח שחקנים לסל . שנים מוביל בזריקות עונשין שנשרקו ובזריקות עונשין שנקלעו .
            אחרי הפציעה נכנס לסל רק בנתיבים פנויים . נמנע ממגע . ירידה דרסטית בעונשין . משחק פנים מבוסס מידריינג אולי הקטלני ביותר מאז גורדן . קולע מעל שומר נמוך מצד שמאל . פיידאואי מצד ימין .
            הפציעה הכוונה לעונה האבודה . תהליך דומה לגורדן לאחר גיל 30 .
            כנראה פגיעה מסוימת בקפיציות מאותו שבר מאמץ ארור .
            שומר נמוך לא נראה לי רעיון טוב .
            להביא את טוני אלן בטרייד במהלך העונה היה כנראה יותר טוב .
            לא צריך את טוני אלן לשמור על הבארנסים .
            עדיף מגן טבעת לנטרל את שחקן הפנים האימתני זאזא .
            במחשבה נוספת , אולי בעצם הסיבה לכל התכנון הזה שהם חשבו שבגמר הם יפגשו את מאט בארנס .

        2. לרועי
          תענוג לדבר על כדורסל ולא על שטויות ולכן אני ממשיך את הדיון :
          פעם אחרונה שסטף היה בנבחרת הוא היה b-team וזה הנתון האחרון שיש לי . גרין באולימפיאדה היה באותו סטטוס של בארנס כך שc-team
          אצל ששבסקי קליי במעמד הרבה יותר גבוה מגרין ועם כל הכבוד לגרין ויש כבוד, זה נראה לי מוצדק לחלוטין .
          גם אם יש פה יתרון כלשהוא לגולדן , הוא אמור להיות מקוזז לחלוטין בהפרש בין לברון ל-KD כפי שנאמד עד הסדרה הזו . לא סתם אמרתי הכוכב הגדול של ה-ateam , יש גם דרגות בזה , בפרט לאור כושר השיא של לברון 2017 .
          התחזית שלי הפרטית היתה סדרה שהולכת ל-7 משחקים עם עדיפות קלה לקליבלנד לאור יחסי הכוחות של השחקנים .
          היו לי 2 ספקות ועדיין זה לא גמור עד שזה גמור :
          איך קליבלנד תשמר את סטף ו-Kd ?
          איך צוות האימון של גולדן ישתמש ב-KD ?
          לגבי 1 , חשבתי שיעשו דאבל טים על Kd , וישאירו את גרין וזאזא פנויים
          רוב אוהדי OKC יגידו לך ואפילו יכינו לך סקאוטינג רפורט , שקבוצות שלא עושות את זה חוץ מממפיס חטפו על הראש . הגורם העיקרי לזה שהקבוצה הזו הגיעה 4 פעמים לגמר המערב לא היה ראס וסליחה למי שנפגע .
          לגבי 2 , הגישה של הצוות של גולדן ל-kd במהלך העונה מאוד התמיהה אותי . חשבתי לעצמי , אתה מביא מלך סלים 4 פעמים להיות הריסון ברנס ? להיות אופציה רביעית בהתקפה ? ואז במהלך הסדרה עם יוטה פתאום הבנתי שכמו שלו הטעה את כל המזרח עם הכדורסל המוזר הזה , ופתאום בפלייאוף תבוסה אחרי תבוסה , קר שיחק מיינד גיימס עם קליבלנד . ההיררכיה ההתקפית תשתנה לגמרי בגמר מתוך תקווה שקליבלנד לא שמעו שהריסון ברנס בכלל בדאלאס .
          מה שקרה עד עכשיו בסדרה הוא שתוכנית המשחק של קליבלנד לא תואמת לחלוטין את הנוכחות של KD במגרש , הם רואים דברים שלא התכוננו אליהם , אין להם תשובות מן המדף וכתוצאה מכך כל ניהול המשחק של לו הוא אלתור , כולל ניהול הדקות וכו .
          זה לא אומר שהם לא יכולים לחזור לסדרה , ההגנה שלהם צריכה לעשות את ההתאמות , הם לא ינצחו את גולדן ב-shootout הם חייבים שגרין יהיה תואם ברנס ולא KD , אם גרין יקלע את השלשות …
          מבחינת גולדן הם ינסו לסגור ענין היום , אין להם שום ענין ספורטיבי לחזור לאוקלנד , זה עלול להתחיל מפולת שלגים . אני משער שהם ינסו לכפות קצב מהיר מאוד כבר ברבע הראשון כדי לפתוח הפרש ולרכוב עליו עד הסיום .
          המיסמאץ הכי גדול בסדרה עד כה הם צוותי האימון . זה מרגיש לי כאילו שהם רואים את KD פעם ראשונה בחיים , השחקנים לא ראו וידאו שלו , לגמרי קלולס . מוזר מאוד .

          1. מבחינת השיטה הזאת אתה צודק, אבל ב-2016 הרבה שחקני מפתח (כולל לברון וקרי) החליטו לא להשתתף באולימפיאדה: http://www.espn.com/olympics/basketball/story/_/id/15997733/stephen-curry-opts-skip-2016-olympics-rio-de-janeiro-cites-need-rest-knee

            לכן שיטה טובה לניקוד היא זאת של חמישיות ה-NBA. כעקרון המצביעים מצביעים ל-3 החמישיות ששחקן בחמישייה הראשונה מקבל 5 נקודות, בשנייה 3 ובשלישית 1. מי שיש לו הכי הרבה נקודות נכנס לחמישייה (במסגרת שריוני העמדות).

            לפי השיטה הזאת, לקליבלנד היו ב-2015 שש נקודות (לברון עם 5 ואירווינג עם 1) ולגולדן סטייט כמות זהה (קרי עם 5, תומפסון עם 1). ב-2016 לקליבלנד היו 5 נקודות (לברון) ולגולדן סטייט 9 (קרי בראשונה, גרין בשנייה ותומפסון בשלישית).

            ב-2017, קליבלנד עם 5 נקודות וגולדן סטייט עם 7 (דוראנט וקרי עם 3 נקודות כל אחד, גרין עם נקודה).

            מבחינת המצ'-אפ עצמו בגמר, אני מסכים שגולדן סטייט באה הרבה יותר מוכנה. זה נראה שבתור ארגון הם הגיעו לשיא ברגע הנכון. אני חושב ששומר נמוך על דוראנט היה יכול לעזור לקליבלנד מאוד כי ברגע שהם מונעים מגולדן סטייט שלשות יש סיכוי הרבה יותר טוב להתמודד מולם. אכן התפקיד שלו בפלייאוף הרבה יותר דומיננטי והוא לוקח משחקים על עצמו – משהו שהיה חסר להם שנה שעברה. כמו שאמרת, זה נראה כאילו הווריורס צעד וחצי לפניהם.

          2. רועי
            אני לא חושב שמישהו חשב שהפער בין לברון ל-KD הוא 2 נקודות .
            זו הבעיה בהכללות . אני לפחות חישבתי פער יותר גדול ויצא לי איזון עם יתרון מאוד קטן לקליבלנד , וממש לא חשבתי שיש פה אנדרדוג .
            כשאתה מדבר על שומר נמוך השאלה היא עד כמה ראית וניתחת את Kd . אני משער שלא הרבה , מאחר והבן אדם מלכתחילה היה בקבוצה לא מענינת , ובשנים האחרונות היה לגמרי מחוץ לראדאר .
            מאחר ובאופן לא מפתיע , השחקן שאני קמתי לראות בליג פאס ב-5 השנים האחרונות היה KD ואל תשאל למה , אני יכול לאמר לך שבכל 29 הקבוצות יש רק שחקן אחד שמסוגל לשמור עליו אחד על אחד וזה טוני אלן מממפיס . 2 שחקני ההגנה הכי טובים בליגה בשנים האחרונות קוואי וגרין לא מסוגלים להאט אותו שלא לדבר לעצור אותו . תבדק מי השחקן שקלע הכי הרבה על 2 אלו .
            לחשוב שקליבלנד פתאום ימצאו מן הגורן ומן היקב שומר אחד על אחד שיאט אותו ממש לא ראלי .
            הדרך הבדוקה להאט אותו זו שמירה כפולה מהדור הישן . אם אתה רוצה לשמור ככה גם על קארי , זה אומר שאתה חייב לתת ל-AI וגרין את השלשות . עדיף מן הסתם שהם יזרקו ולא סטף וKD.
            אתה לא יכול הרמטית למנוע שלשות , מה שאתה יכול לעשות זה לאלץ את הקלעים הפחות טובים לקחת אותן ולקוות שלא יתעלו .

            הבעיה היא שבעין אני רואה שקליבלנד אפילו לא עשו סקאוטינג על KD.
            זה נראה שהשחקנים שלהם לא יודעים איך הוא נראה , לא יודעים את מספר החולצה שלו , לא ראו מעולם וידאו של המהלכים שלו , אני פשוט לא מבין את זה . זו נראית קבוצה לא מתואמת הגנתית , אי קיו כדורסל כדורסל למעט לברון ירוד ביותר . אני ראיתי במשחקים עד עכשיו לפחות 10 מהלכים הגנתיים , ללמד בחוג אנטי כדורסל .
            אין שום טענה ללברון . לברון עושה מעל ומעבר אבל הצוות אימון שלו זרק אותו מתחת לאוטובוס כמו שאומרים .
            מה שמגוחך זה שכל הרשתות מתעסקות בשאלה אם היה צריך למסור לפינה או לחדור . צר לי שזה מה שהליגה הגיעה אליו בימינו .
            מה שאף אחד לא מתעסק , למה אף אחד לא עצר את KD במעבר .
            2 זריקות עונשין , מקסימום שויון . שלשה במעבר גולדן ביתרון והלחץ עליך כה גדול שיכול להיות שזה המשחק .
            בלי הכללות , רוב השחקנים בכדורסל הבנלאומי היו יודעים לעשות את הפאול הזה בלי לקבל שום סימון מהספסל .
            בשורה התחתונה זה היתרון האמיתי של גולדן שבגינו הם מובילים בסדרה , ובגללו KD חתם שם לצערי הרב .
            הם משחקים כדורסל .
            קליבלנד עד כה משחקים משהו דמוי כדורסל .
            יוסטון לא יודע מה משחקים .
            okc לצערי עברו מדמוי כדורסל לאנטי כדורסל .
            וכל זמן שהליד כדורסל יהיה בחמישיה הראשונה , והכדורסל יהיה בחמישיה השניה לא תהיה תחרות .
            לברון גיימס שמעולם לא היה כוס התה שלי , הוא שחקן היסטורי בעל חכמת משחק רבה שיודע כדורסל .
            אם הוא יצליח לגרום לקבוצה שלו לשחק כדורסל ולא על יד , היריבות המתהווה לא תהיה חד צדדית כפי שמסתמן עד כה .

          3. קוואי, גרין ולברון שומרים יחסית גדולים פיזית. אין משהו שקרוב לטוני אלן בליגה, אבל אני חושב שמול שומר נמוך יותר הוא יתפתה להכנס לסל וזה יעבוד בצורה יותר טובה ליריבה.

            קשה מאוד להאט אותו כי הוא אולי שחקן ההתקפה הכי טוב בעולם היום, אבל זה הדבר הכי טוב בהתחשב בכל מי שמסביבו.

  19. תודה רועי על עונה שלמה של פריוויואים וסיקורים מצוינים.
    מחר בבוקר זה יהיה הסיקור האחרון לעונה הזאת ויש לצוות המסקרים הנפלא מנוחה עד שלהי אוקטובר 🙂

    הימרתי על קליבלנד תוך תקווה להתבדות ואני ממש שמח שכך קורה.

    זה ייגמר בסוויפ כי המשחק האחרון שבר את הפרשים וכי הלוחמים רוצים את ה 0-16 וכי דריימונד רוצה להרוס אותם.

  20. תודה רועי, עבודה גדולה בפריוויואים וסיקורי שישי בלילה כל העונה. לא פשוט בכלל, במיוחד בפלייאוף שעשית בלוג יומי וכל זה כשאתה בכלל מתכונן לעלייה לתורה…

  21. יש מצב שהסדרה הזאת קצת מחזירה את דריימונד גרין לפרופורציות.
    קראתי לאורך כל השנה בלי סוף שהוא השחקן הכי חשוב של הלוחמים.
    אז כל הסדרה הוא מוגבל בדקות בגלל עבירות (בחלקן הגדול, מטומטמות. אבל זה חלק מהאופי הטוטאלי והבלתי מתפשר של דריימונד, לטוב ולרע) ועדיין הלוחמים נראים מעולה גם בלעדיו.

    העייפות של לברון – מעבר לכמות הדקות יש סיבה נוספת והיא סגנון המשחק והקצב הגבוה שהלוחמים מכתיבים. הקאבס הכריזו שהם ימשיכו לשחק את הסגנון שעבד להם כל השנה ולרוץ למרות שבמשחק 3 זה קרה הרבה פחות.
    הריצות הבלתי נגמרות האלה שוחקות ומעייפות הרבה יותר מאשר לשחק לאט, הרבה זריקות עונשין ועצירות, משחק פוסט מבוקר.
    אולי הלילה, לראשונה עם 48 שעות מנוחה, הקאבס ישנו טקטיקה ויאטו את הקצב בכל מחיר.

    היכולת של לאב לשלוט בריב במשחק השלישי מייתרת אפילו יותר את הצורך בטריסטן תומפסון, שבעצמו בכלל לא הצליח להיות דומיננטי בריב ההתקפה.
    יותר דקות של לאב סנטר או אפילו פריי שייתן ריווח נוסף, יכולות לעשות את ההבדל אצל קליבלנד.

    1. לגבי גרין, לפי משחק 5 ו 6 של הספרס מול יוסטון, קוואי רק הורס לס"א…

      את הריצה בסוף הם עשו עם גרין.

        1. הנוכחות שלו כנראה אחראית לכך שלברון החליט למסור לקורבר, ובכללי לא לתקוף את הסל בדקות האחרונות.

        2. ובכלל לא מתאים לך על סמך כמה משחקים לשפוט שחקן ועוד ב לבל הזה, מזכיר קצת את מה שעשית מההגנה של סטף באמצע העונה.

          1. תכלס אתה צודק, זה לר רציני להסיק לפי 3 משחקים שגם בהם הוא משחק מעל 30 דקות למשחק.

            לגבי ההגנה של סטף – הסדרה הזאת רק חיזקה אותי בטענה הזאת. אף אחד לא מדבר על זה אבל כל פעם כשסטף שומר על קיירי הוא חוגג. מול קליי קיירי מתקשה הרבה יותר.
            במשחק השלישי הזריקות של קיירי מול קליי אמנם נכנסו באחוזים גבוהים אבל קליי הכריח אותו לקחת המון זריקות קשות שהוחטאו בשני המשחקים הראשונים.
            אפשר ממש לראות בבירור שכל פעם שסטף שומר על קיירי הוא מחליט לקחת אותו בבידוד.
            ברור שכשקארי שומר על לברון הוא יתקשה מולו בפיזיות בפוסט אפ אבל אני לא חושב שיש סיבה שלברון יעבור את סטף בכזאת קלות בדריבל ללייאפ.

            עוד נקודה אחת. קארי נחשב שומר סבבה וארווינג לחור בהגנה אבל בזמן שקיירי שומר את סטף, סטף שומר על סמית. אני בטוח שהאחוזים שך ארווינג כשהוא נשמר על ידי סטף גבוהים מאשר האחוזים של סטף כשנשמר על ידי קיירי.
            אם הייתי יודע להוציא נתונים כאלה הייתי מציג אותם.

          2. אתה מדבר על העמדה הכי קשה לשמירה בליגה, והיום הרבה בגלל מה שגולדן עשתה בנידון, הרבה קבוצות משתמשות בגארד הכי טוב שלהם לשמירה על הפוינט הנגדי, ולא בהכרח בפוינט.

            קארי שומר סבבה ?

            תן לי בבקשה את רשימת הפוינטים ששומרים יותר טוב ממנו.

          3. אם הגארד הנגדי שומר את הגארד הכי טוב למה סמית לא שומר על סטף וקיירי את קליי?

            וול, פול, היל בעיניי טובים מסטף הגנתית.
            קיירי ולילארד, למרות התדמית הרעה, לא שומרים פחות טוב מסטף. זאת דעתי ולפי ראות עיניי.
            ושלא תבין לא נכון, אני מת על סטף. השחקן האהוב עליי בליגה מאז 2013 והסדרה מול הספרס ההיא.

          4. תעבור שוב על המשחקים ותראה שבהרבה התקפות הוא כן שומר את סטף גם בלי חילוף אחרי חסימה שאגב קצת מכניסה לפרופרציות את כל העניין הזה של שומר אישי.

            תסלח לי אבל הרשימה הזו חשודה ומאולצת בטירוף. וגם אם נזרום מה זה עושה את סטף ? למקום רביעי משותף ברשימת השומרים בפוינט ? נשמע שומר עילית…

            אז גרין אוברייטד, ולא צריך אותו בהגנה, וגם סטף חלש, ובכל זאת ההגנה מספר 1 בליגה. לא רע…

          5. אל תסלף, לא אמרתי שלא צריך את גרין בהגנה. אמרתי שלא כל כך בטוח שהוא השחקן הכי חשוב של הלוחמים.
            דוראנט, קליי, איגי – שלושתם שומרי על. גרין לא באמת מחזיק שם את ההגנה לבדו.

            בגלל התקפות המעבר הרבה פעמים שחקנים לא שומרים תמיד את השחקן שלהם, במיוחד כשהם לא נשמרים על ידו בעצמם. כלומר, נגיד דוראנט שומר את לברון אז בהתקפת מעבר של הווריורס כנראה לברון ישמור על דוראנט למרות שבפועל הוא שומר שחקן אחר.

            לגבי סטף – רצית שאציין את כל הפוינט גארדס בליגה? להגיד שגם רוביו וקמבה ווקר והולידיי ואריד פייטון לא נופלים ממנו בהגנה וחלקם עולים עליו?
            התמקדתי בטופ 10 של העמדה ואני לא חושב שסטף שומר יותר טוב מרוב הרשימה.

          6. אף אחד לא טען שגרין מחזיק את ההגנה לבדו. כן טענו שהוא השחקן הכי חשוב בגולדן (לי אין מושג וגם זה לא כל כך משנה), ולא הייתי שולל את זה רק בגלל סדרה מול קבוצה שאם היית נמצאת בקונפרס השני היית עפה מול גולדן בסיבוב השני, וס"א היריבה האמיתית היתה מחכה בגמר. ז"א כולה סדרה 1.

            זה לא קורה רק בהתקפות מעבר.

            כן.. רציתי שתציין את כול.., לא חשבתי שיהיו כל כך הרבה חשודים… אפשר לומר שכמעט כל גבר שחור בגובה 175-195 עונה לקלסתרון NYPD הזה… וריקי רוביו…

          7. קח את הטופ 10 פוינט גארדס בליגה – לעזור לך עם הרשימה?!
            הארדן, ראסל, וול, פול, קונלי, לילארד, היל, אייזאה, לאורי, קארי.
            הארדן וראסל ידועים כבדיחה בהגנה, תומאס חור ולילארד שומר רע.
            איפה סטף ברשימה?

          8. אם אני מחשיב את כל האספקטים של הגנה, כולל ריב', חטיפות, שמירה על נתיבי מסירה, הגנה קבוצתית וכ"ו – אני שם אותו שני, אחרי קונלי.

          9. טוב אני מצטרף באיחור אבל קיירי ולילארד אדר??????
            שניהם שומרים נוראים. תנסה לעקוב אחרי קיירי ותראה שמה שהוא קורא לו הגנה זה בעיקר תפיסת ידיים וחולצות.
            ולשאלתך הייתי שם אותו אחרי פול,וול והיל.

          10. כתבתי על הולידיי לפני זה, הוא באמת מגן טוב.

            אם קיירי היה מגן כל כך רע הוא לא היה שומר על סטף אלא על קליי ואם הוא על סטף האחרון באמת היה חוגג.
            כשאני רואה את סטף שומר על קיירי אני רואה את גלגלי המח של קיירי זזים והוא אומר ״הוא לא יכול לשמור עליי״.

            ביציאה מחסימות באותיות כולם תופסים כולם כל הזמן.

            אני מבקש בכל לשון של בקשה נתונים על אחוזי הקליעה של קיירי מול סטף ומול קליי בסדרה. אפשר גם להוסיף את האחוזים של סטף מול קיירי ומול שומרים אחרים בסדרה. חיפשתי בעצמי ולא מצאתי.

          11. ועידו, אם היית שם אותו אחרי פול, וול והיל כשאייזאה, הארדן, ראסל ולילארד נחשבים שומרים גרועים, איפה זה מעמיד את סטף ביחס לתפיסה לגביו?
            אני חושב שאם תשאל 30 מאמנים בליגה, לפחות 25 יעדיפו הגנתית את קונלי. קצת פחות אבל גם את לאורי. לדעתי.

  22. הגולדנים יבואו היום שאננים כי האליפות כבר שלהם למעשה. הלברונים יבואו לשחק על הכבוד. השלשות שלהם הפעם יכנסו. קליבלנד ב 11

  23. ***********
    דיווחים מהשטח:

    -החגיגות של אוהדיי הגולדן בויז כבר התחילו ,
    יואל והביצה מה-לללל הם אלו שאחראים למיצעד והחגיגה הגדולה ברחובות תל אביב.

    *
    *

  24. עצם זה שעד עכשיו טיירון לו לא ניסה לשנות כלום ברוטציה של הקאבס ובחמישייה הפותחת. מראה איזה סדרה שערורייתית הוא עושה כמאמן.

    הקאבס משחקים אותו דבר מה שהם שיחקו במשחק הראשון. הספסל פשוט לא פקטור והרוטציה נוראית. אין תרגילים מלבד יכולת העצירה העצומה של קיירי ולברון ופה ושם מעבר מתחת לחסימה של סמית.

    כשבמהלך השנה הקאבס צירפו את דרון וויליאמס, קורבר ואנדרו בוגוט לכולם היה ברור שלקאבס הספסל הטוב בליגה. אז אולי בוגוט גמר את העונה אבל עדיין מבחינת פוטנציאל הקאבס עדיין הספסל הטוב בליגה. מי שאשם בתפקוד של הספסל זה לו שלא נתן להם ביטחון בחלקם בקבוצה, שלא התאים את משחק ההתקפה של הספסל לסגנון של השחקנים ושלא יצר רוטציה יציבה ורחבה.

    בקיצור, טיירון לו הבייתה. למרות שעדיין נראה שלברון מחבב אותו וכל עוד לברון מחבב אותו לא חושב שמישהוא יראה לו את הדרך החוצה.

    1. לא בהכרח. סל של קורבר והמשחק של קליבלנד והרי לך הוכחה שהשיטה טובה.

      קליבלנד הם האנדרדוג בסידרה הזו. גם בשנה שעברה הם היו וזה לא מנע מהם לנצח.

      קליבלנד שיחקו טוב מאד. הכי טוב שיחקו בסדרה. לרוע מזלם ג"ס גם הם שיחקו היטב ורק סדרת שריקות או אי שריקות של השופטים שהוציאה אותם מריכוז ברבע השלישי היטתה את הכף לכיון קליבלנד.

      ברבע האחרון השיפוט חזר למצבו הרגיל והאוויר נגמר ללברון וקירי.

      עד היום ג"ס הגיעו מפוקסים לכל משחק ולכן קליבלנד הפסידו.

      1. אני ממש לא מסכים. חוץ מלברון ולאב וקיירי במשחק האחרון אף שחקן של הקאבס לא שיחק טוב. הספסל של קליבלנד לא פקטור ולו לא נותן לקיירי ולברון לנוח. לא היה שום ניסיון להפתיע את הלוחמים כמו לדוגמא שינוי החמישייה או שינוי שיטת המשחק. לא נעשו שינויים בצורת ההגנה כלפי הלוחמים משנה שעברה למרות צירוף דוראנט. בגדול נראה שהקאבס התכוננו לסדרה של שנה שעברה ולו לא פיתח את הספסל שלו מספיק טוב וכמעט ולא עשה התאמות בין משחקים. בעיניי זו ממש לא סדרה טובה של הקאבסבעיקר בגלל לו. סדרה מצויינת של לברון ולאב אבל לא טובה לקאבס.

  25. סויפ סויפ סויפ בדרך .. לברון מכין חיתולים לבית אבות …

    סטףףף MVP !!

    דורנט מי ישמע .. יגיד תודה שמקבל ט בעת … גולדן זה סטף וסטף זה גולדן .. ואם לא טוב לו…… שיחזור לאוקלהמה ! עם ווסט ברוק האפסס ..

    תיראו בסוף העונה איך סטף מקבל את החוזה הגדול … ודורנט מתחנן להשאר … חח .. לא לשכוח מי בעלהבית!!

    1. עזוב אותך מאנטוני דיוויס, מה הלוזר הזה יעזור לכם. קחו מכונת זמן, תחתימו את חאכים של 1994 שישלים את החמישייה ואת קובי של 2007 שיתן קצת אנרגיה מהספסל. יחד עם ג'יימס וורת'י של 1988 בתור רול פלייר אתם סגורים

    1. מי אחת משלוש הלהקות הגדולות מכולם?
      לאהוב את האנדרדוג בספורט זה רומנטי, לאהוב את האנדרדוג במוזיקה זה סתם מיותר. אני יכול לספור לפחות 30 להקות טובות מהם.

      1. גדולות מלהקת המי ? תסלח לי – ההבנה שלך במוזיקה אפסית . מעניין בן כמה אתה .
        טאונסנד, דאלטרי , אנטוויסל וקית מון – בשורה אחת עם הביטלס והסטונז.
        להקת המי חותמה על 2 מ-10 האלבומים הגדולים בכל הזמנים :
        טומי ו- Who's next . בנוסף , ההופעות החיות שלהן הן אגדה חיה.

        אגב – ההערכה את להקת המי היא לא רק שלי . אתה יכול להתווכח אם הם בשלישיה הראשונה, בחמישיה או בעשיריה. זו לא מתימטיקה טהורה. אבל פחות מזה ? ולהגיד שיש 30 להקות טובות או גדולות מהם ?
        אתה מזכיר לי את ריפ המילטון שטען אתמול שדטרויט שלו היתה מנצחת את ג"ס.

        1. טומי??
          אחד מהאלבומים הכי משעממים בהיסטוריה. בחייך, רק במפגש הרחובות הייט-אשבורי צמחו 20 להקות יותר מעניינות מהם.

        2. להקות גדולות מהם, מהראש ולא לפי סדר חשיבות (וללא להקות באמת טובות כמו afghan whigs)-
          ביטלס
          גרייטפול דד
          פינק פלויד
          Jethro tull
          הסטונס
          פליטווד מק
          דייר סטרייטס
          לד זפלין
          סנטאנה
          CCR
          קינג קרימזון
          The Band
          הדלתות
          רדיוהד
          REM
          קרוסבי סטילס נאש & יאנג
          פרל ג'אם
          דרק והדומינוס
          ג'פרסון איירפליין
          קווין
          הקלאש
          alice in chains
          סאונדגארדן
          Madness
          Sonic youth
          Pixies
          פיש
          נירוונה
          הכל עובר חביבי

          1. פארל ג'אם?
            וואו, זה כמו להכניס את כרמלו אנטוני לאחת מחמישיות בעונה – זה בדיוק מה שעשית עכשיו.

            מעניין איך אין כאן להקת מטאל אחת. מטאליקה? פנתרה? קאניבל קורפס (סתם).
            איפה כל מפלצות הבריטפופ ואלו שלפני בבירטניה? אואזיס, סטון רוזס, הסמיתס

          2. אין לך מושג ואין לך כל פרספקטיבה . עם המוזיקה של יותר מחצי הלהקות שציינת אתה יכול לנגב את הרצפה . להשוות אותן ל- WHO זה כמו להשוות את סאליירי למוצרט .

  26. תודה על הפריוויו! לדעתי היום קליבלנד ינצחו אם זה יגמר בסוויפ אני מאוד יופתע (לטובה). בכל מקרה גולדו סטייט פייבוריטית ברורה ואם זה לא יגמר היום זה יגמר במשחק 5 כמו שהימרתי בהתחלה.

    דרך אגב מי ה-MVP של הגמר עד כה? לפי דעתי אפשר להביא לדוראנט וקרי ביחד

  27. תודה רבה רועי על השקעה של עונה שלמה בפרייויו, בסיקורים, בחמים מהתנור ומה לא. אתה עושה עבודה סופר משמעותית באתר!

    לגבי המשחק הערב – לדעתי זה או שקליבלנד תנצח או שגולדו ייתנו להם כזאת תבוסה כואבת שהם ישכחו איך קוראים להם. בעיניי הכל תלוי בגישה של לברון למשחק. מתוך היכרותי עם האיש – יש מצב שהוא יוותר על הפייט

          1. צילמתי מסך את התגובה ושלחתי לחברים
            זה היה אחד הטובים
            בדיוק חזרתי ממגפה שהורדתי על מדינה באפריקה 😂😂😂

      1. חחחחחח. "מגפה". נו באמת, בקושי מגפונת. לא קרוב לימים הגדולים שלי באירופה עם המגפה השחורה.
        שם באמת הרגשתי גבר.

        אני אומר לך, לפעמים אני בכלל רוצה לעזוב את הכל ולחזור לזמנים יותר פשוטים, כשהרוח שלי ריחפה על פני תהום.
        אתה לא מאמין איזה טריפ זה.

  28. ופעם ראשונה ואחרונה שאני מזכיר את המונח כל הכבוד ולברון
    אבל כל הכבוד לו אם יפסיד בסוויפ השנה וישאר לבאה.

      1. דדי לגבי הדראפט..
        מאוד מעריך אותך אבל קח בחשבון ש 99 אחוז מהדברים שאנחנו שומעים הם מסך עשן. אף אחד לא מדליף מהכלים גדולים.
        על KD, לברון, קאזינס ועוד כל מיני טריידים פחות מרכזיים שמתבצעים כל שנה אתה שומע לאחר שהם קורים.
        עכשיו זה הזמן לבלף אחד את השני אבל במאני טיים כמעט כולם ישחקו בצורה שמרנית

        1. איך בדיוק זו הדלפה אם מה שאני שומע זה שיחה בין 2 חברים שאחד מהם גם חבר שלי, ולא לפרסום עד כדי כך שהוא אפילו לא אומר לי במי מדובר ???

          לא ברור לי על איזה בלופים אתה מדבר.

          1. אז גם החברים כנראה קיבלו מידע מוטעה.
            אני אומר כנראה כי זה רוב הסיכויים שזה מה שקרה.
            הם לא תמימים שם…

            בכל מקרה יש פה משחק טיפה יותר מורכב ולרוב כל הדיבורים על הדראפט הם סרק.

    1. איך ישאר ?
      הביאו לו מאמן לא טוב ולא מנוסה .
      הביאו לו שחקנים לא טובים ולא מנוסים ,שלא משחקים איתו מספיק זמן ביחד…
      לא רואה שום סיבה שישאר …

      1. לברון יחתום בסאנס או ביוסטון, פשוט כדי לראות איך גיא, עגל ואפלטון יגיבו… לדעתי הוא לא הולך לשום מקום, הקאבס ירעננו את הסגל. לא חושב שלו יעזוב, ואני לא בטוח שמאמן רציני ירצה להיות ס' של לברון, אז לא בטוח שלהשאיר את לו זו שגיאה.

        1. דדי מה אתה חושב על לונזו? אני לא תופס ממנו בכלל מרגיש לי כהייפ שיתפוצץ מהר מאוד, אני לא רואה קו אחורי הגנתית שלו ושל דיאנגלו נראה לי שילוב נוראי הגנתית, יש בכלל סיכוי שאיינג האידיוט יוותר על פולטס?

          1. כל מה שאני רואה וקורא – נראה לי כמו כישרון אדיר,
            המספרים שלו אפילו יותר טובים מפולץ.
            אבל זה לא שעקבתי אחריו כל השנה.

            ובכל זאת, עד שלא יוכח אחרת, אני מוכן לסמוך על כל החלטה שהלייקרס יקבלו.
            יש להם הרבה יותר מידע ונסיון, ועד עכשיו נראה שהם יודעים מה הם עושים בדראפט. ואם אחד האנשים החשובים שם בתהליך חושב שבול הוא אובררייטד – אני בטח לא יכול לבטל את זה…

          2. הגנתית זה לא נשמע כמו שילוב אידיאלי עם ראסל, אבל השילוב לא יכול להיות שיקול בבחירה כרגע.
            לוקחים את השחקן הכי טוב, ודואגים לשילובים ולאיזונים בהמשך הדרך.

            איינג' הוא תמיד וויילד קארד ושמעתי שהוא מאד אוהב את בול.

            אבל הכי מעניין לעקוב אחרי הוורקאאוט של פולץ בסקרמנטו.
            אם זה קורה, ואם אין לו וורקאאוט בלייקרס ?
            זה רק יכול לומר שיש לקינגס טרייד מוכן עם בוסטון.

        2. דדי חמודי אני לא מתרגש מהפטפטת שלך
          עד עכשיו לא פגעת עם הלייקרס.
          לא עם קופצאק לא עם קובי לא עם דאטוני ולא עם ג'ים באס אז תתקדם

          ואני לא פוסל את המקורות שלך אלא אני אומר שיש סבירות גבוהה שזה מסך עשן.
          למה נראה לך שמישהו שיש לו השפעה כזאת גדולה ישביע אותך במשהו שאתה לא יכול לעמוד בו?

          אזור חיוג עלק
          בוא אני אספר לך מה עומד להיות
          או שזה יהיה לונזו או שיבחרו בפולץ ויעבירו אותו בטרייד.
          בלי מקורות ובלי נעליים

          1. חחח.. לפני שניה הערכת את פועלו של לברון AKA דדי, עכשיו הוא לא פוגע ממטר.. חולה על הקרוסאובר שלך.

            זה לא יקרה, אבל הייתי מת לראות את לברון בלייקרס שנה הבאה.. זה יהיה להרוג 2 ציפורים במכה.

          2. מה לא ברור ב"תתקדם" ?

            התגובות שלי מכאן לא מיועדות לעיניים ולאזניים שלך. נקודה.

            מי שעקב, מי שמכיר – יודע, ועם הקבוצה הזו אני אמשיך להתדיין ולהביא דברים שלא ישמעו בשום מקום אחר, כולל כל הסתייגות שיש לי על מה ששמעתי.

            לא לכבודי לבזבז אפילו חצי שנייה נוספת על אנשים שפשוט לא קולטים מה נופל להם לידיים.

            next.

  29. גילוי קטן :
    לא רק לקליי יש טוסטר . גם לי יש . רק שאצלי הטוסטר לא חד-פעמי אלא חוזר לפני כל משחק . קוראים לו ריצה בפארק . מזה 3 שנים סיגלתי לעצמי קמיע קטן – אם אני רץ את סיבוב ה-5 ק"מ שלי יום לפני משחק של הלוחמים הניצחון מובטח . וזה עובד מצויין – אני מכריח עצמי לרדת לרוץ גם אם אני עייף וגם אם מזג האויר לא מתאים בדיוק (חם ולח – כמו הערב) , והדאבס מקיימים את חלקם בעיסקה.
    טוב – היתה חריגה מהנורמה ב-3 המשחקים האחרונים בסדרת הגמר בשנה שעברה. מה לעשות – גם אני לא יכול להתגבר על הרחקות ופציעות .
    אז לפני שעה עשיתי את סיבוב הערב, כמו תמיד. והסוויפ בפתח .
    להתראות ב- 04:00 .

      1. רועי – תמשיך לראות אותם – זה יביא לי הרבה נחת .
        מסתבר שאנחנו תמיד על מסלול התנגשות . אין קבוצה על הפלאנטה שאני מתעב יותר מה- red shite .

    1. איזה חי בסרט
      להגיד משהו ואז להסתייג ממנו זה בדיוק שווה לכלום.

      אז תמשיך עם הקבוצה המהוללת ,אני בינתיים מצהיר מבלי להסתייג לעבר קוראי הופס, ואני מרשה גם לקבוצת האנשים המיוחדת לשמוע- הלייקרס יעשו אחד משניים:
      לונזו בול
      יבחרו בפולץ ויעבירו בטרייד

  30. הי חברה, אנחנו בתל אביב, גרים בסאן פרנסיסקו, יש מקום לראות את המשחק בבאר הערב?? תודה על העזרה, go warriors!!!! 😉

  31. קראתי איפשהו שכל משחק בית מכניסה קרוב ל-11 מליון דולר בגמר. כלומר עוד משחק כזה שווה ערך השנתי של קרי. תרשמו כולם גולדן סטייט מפסידה בכוונה היום וגומרת את הסיפור במשחק הבא.

    1. תתקשר לשאול במייקס פלייס, זה על הים.

      ואתם לא נורמלים ! לבוא לכאן מ סיסקו בשלב הזה של העונה…

      1. תודה יא בן ממזר,
        בהחלט זה המקום שסבלנו יפה יפה במשחק 😉

        באנו מספר חברים לדגום המידברן .. (מדהים וברן ! )
        ונשארנו למשפחות וחברים לעוד תקופה קצרה ..

        היתה מחשבה לפגוש את הכשרונות והמוחות המבריקים, שמפרגנים חומר קריאה בנושא, באיכות הגבוהה ביותר ..

        כיף לקרוא פה קבוע ! מעניין, כתוב מעולה, התגובות .. תענוג .. גם ההייטרים ו״המפנחסים״.

        יש פה אהבה מטורפת של כולם לענף וזה העיקר .

        כל המגיעים לס״פ ולביי, ראו עצמכם מוזמנים אחר כבוד !

        שוב תודה בן ממזר וכולם .

  32. ככשימשון הגיבור עמד קשור לעמודים בהיכל של הפלישתים וידע שהפסיד הו קרא לאלוהים "עזור לי רק עוד פעם אחת"

    אני יוצא כאן בקריאה לאוהדי ס"א (כן דווקא אליהם שהכזיבו במשך כל הסדרה ולא עזרו כפי שהבטיחו)
    מאיר אריאל אייכה?!
    רק היום תנו לנו רק עוד ניצחון אחד וזהו!
    (ואחריו נבקש עוד 3 🙂 )

  33. כשלברון נכנס לסל זה נראה כאילו זה משחק של הגדולים מול הקטנים בשכונה. זאזא דחף אותו וזה לא הפריע לו בכלום לעשות +1

    1. +1
      עם כל הכוח והמהירות יש לו טאץ' לא נורמלי ועדינות עם הידיים בסיום.
      צריך להשוות עם מישהו בגודל ובכוח שלו, לדוגמא דריימונד גרין הבוק.

  34. לא סתם האוהדים של הגולדן סטייט הכי מאוסים, כל השנים האלה לא שמענו מהם מילה וגם שהולך להם הם בוכים על השיפוט.

    1. זו ליגה מושחתת.גם משחק קודם השופטים היו עם קליבלד.מקווה שיגמר מהר.גג במשחק 5.אין לי כול כבר לתגודות שיפוט כמו שנה שעברה

    1. לא מאמין בהטיית השופטים אבל רק שתדע, כמות הזריקות הם אינדיקציה להטיית משחק של השופטים לא כמות הקליעות…

  35. איזה רבע של הקאבס. סוף סוף גם השחקנים המשלימים בראשות תומפסוו משחקים כמו שצריך. ולמרות רבע כזה גדול לברון עדיין חא ירד לנוח, מה הקטע עם זה?

  36. עדיין הנצחון בסופו של דבר יהיה של גולדן סטייט, הם פשוט הרבה יותר טובים כל מה שהם צריכים זה 2-3 דקות

  37. מצד אחד אחד שורקים ללוחמים על כל חצי נגיעה ומצד שני נותנים לקאבס לפוצץ בלי מענה כדי שוב וחלילה קארי לא יכנס למשחק בטעות .
    אם הייתי אדם חשדן הייתי חושב שמישהו בליגה הזאת לא רוצה לראות סוויפ.

          1. אתה לא אוהד אוקלהומה, ולא אוהד כדורסל בכלל, סתם אוהד הצלחות, אין לך מושג בכדורסל ושמץ הבנה. ווסטברוק שחקן ענק.

  38. אם אני קר – כל שחקן שזורק חוץ מדוראנט מקבל קנס. די כבר עם הסוציאליזם הזה !!! גרין שבר את הטבעות. שקרי יכניס את עצמו למשחק. לא צריך לדאוג לו. תנו לדוראנט את הכדור וזוזו הצידה.

  39. אלון עידן על דוראנט –

    דוראנט. הנה השלב הפראדוקסלי: אני מתעב את המהלך שהוא עשה בקיץ, אני מאוד אוהב את האיש ואת הכדורסל שלו. דוראנט נותן פלייאוף מזהיר: את המשחק השלישי נגד קליבלנד הוא זה שניצח; הזריקות הנונשלנטיות שלו משלוש הן חוויה אסתטית כבירה; גם החדירות שלו לסל והיכולת לסיים מכל מצב הן תצורה עילאית של כדורסל (הסל שקלע על טריסטן תומפסון לפני השלשה על לברון – פשוט תענוג). הוא גם עושה רושם של אדם נחמד מאוד. ראיתי לפני כמה שבועות דוקו עליו. עולה ממנו תמונה של איש טוב, שמת על כדורסל ומשקיע את כל חייו במשחק. הוא לא ציני, הוא לא גרידי, הוא לא עושה מעצמו עניין גדול.

    כך שנוצר מצב מוזר: אני מתעורר באמצע הלילה, פותח טלוויזיה, מתענג על דוראנט – ובכלל על הכדורסל של גולדן סטייט – אבל כל הזמן מזכיר לעצמי: "אל תשכח שכל זה קורה בגלל החטא הקדמון, אל תשכח!". ואחר כך אני שוב מתענג על מהלכים שלו, ושוב מזכיר לעצמי שזה הכל פייק-באסקטבול. ובשלב מסוים – אזור חמש וחצי בבוקר – אני אומר לעצמי: די, תשכח כבר מהפייק הזה ופשוט תיהנה. וכמה שאני רוצה לשכוח. וכמה שאני רוצה ליהנות. וכמה שאני רוצה לאהוב את דוראנט עד הסוף. וכמה שאני רוצה שהוא יהיה השחקן הכי טוב בעולם, "הגדול מכולם", שסיפק "תצוגה הירואית". וכמה שאני רוצה, ככה אני לא יכול."

  40. תצוגה שיפוט בזיונית.. גולדן סטייט נראים כמו שבעים.. חייבים להתעורר כדי לנצח.. מצד שני הקאבס בתצוגה התקפית אדירה שלא נראתה כמותה

      1. פשוט נותנים לו לזרוק. זו האסטרטגיה של קליבלנד. דוראנט וקרי לא מתקיפים וזה מוציא אותם מהמשחק – בגלל זה הם גם לא שומרים

  41. אני חושב ככה: הקאבס מנצחים היום. ואז גולדן סטייט מנצחת ויהיה 1-4.

    אבל…אם…הקאבס מנצחת ביום שני? היא לוקחת אליפות שנייה ברציפות!

  42. חשבתי ללכת לישון ואז חשבתי לעצמי כמה מדהים יהיה אם גולדן סטייט יחזרו למשחק הזה?
    קליבלנד עם 30 זריקות עונשין ולא מחטיאים משלוש, זה יכול להיעצר בכל רגע וריצה אחת של 12-14 נקודות של גולדן סטייט והם במשחק
    ובם יכולים לעושת את זה בשתי דקות
    קבוצה משוגעת.

  43. אחרית הימים באמת כאן ועכשיו.
    אחרי הסידרה הזו ושקליבלנד יקחו אליפות יגיע המשיח.
    מה כבר נשאר 😉

      1. שבע דקות ראשונות במקום שקרי ודוראנט ייכנסו למשחק בטירוף של אליפות – הם נתנו לגרין ופאצ׳וליה לזרוק. פתאום הצד השני התעורר ועכשיו לקרי קשה להיכנס לקצב. גם דוראנט נרדם בהתחלה. למייקל וקובי זה לא היה קורה. הגדולים באמת באים לשחק תמיד תמיד תמיד. גם לברון

  44. הבעיה אינה הפרש 18 במחצית . ראיתי את ג"ס חוזרת מנחיתות גדולה יותר. פשוט הסטייט אוף מייינד שלהם היום היה בחצי הראשון לנמנם . המתח ירד לאחר ה-3 : 0

  45. אין לגולדן סיכוי לחזור כי הם לא יכולים לשמור. לא נראה לי שיש להם שחקן בלי 2 עבירות לפחות. קליבלנד הולכים לקלוע מינימום 140 נקודות

  46. בסופו של דבר כן השופטים עצרו כמה ריצות של גולדן סטייט אבל היתרון במחצית זו התפוצצות של קיירי לאב ולברון שכמעט ולא מחטיאים

    1. אתה לא יכול להיכנס לקצב לא בהגנה ולא בהתקפהכששורקים לך על כל דבר, ומנגד לא נותנים לך כלום.

      אנשים פה כבשים. רק לשים להם פעמון.

  47. קרי לא במשחק
    אני לא מדבר על ההתקפה אלא על ההגנה, והמדד הוא הכ"ח – עד כה יש לו 1 בלבד, בניגוד לממוצע בסדרה שהוא מדהים

    ודי כבר עם השיפוט

  48. העיוורים כאן יכלו לראות תצוגת מופת של קבוצה נגד כל הסיכויים אבל כל מה שהם רואים זה עוד כמה עבירות של גולדן סטייט, כאילו זה מה שעשה את ההבדל.

    ושוב, קליבלנד קלעו 17 מהעונשין, גולדן סטייט 14, זה בכלל לא מה שעשה את ההבדל במשחק הזה.

  49. מישהו שאל אותי אם אני ציני כשאמרתי שיש כאן רמה גבוה של כדורסל.
    רוצה לשאול אותי שוב ?
    מחצית יותר גדולה מהמחצית הראשונה של הספרס ב 2014

  50. השיפוט התאזן מאוד ברבע השני. בלי השיפוט 10-14 הפרש. עם כל זריקות העונשין שהקאבס החטיאו 25 הפרש. אבל מה שבאמת מדהים זה השלשות שלהם. לא יודע אם יש דבר כזה "יציבות קבוצתית" או שזה מאוד מקרי אבל כקבוצה הקליעה שלהם לשלוש לא הכי יציבה הסידרה.

  51. מחצית מגעילה.
    הסקור הזה גבוה מדי לכדורסל, זה מרגיש כמו סקור של אולסטאר במחצית שנמשכה כמו משחק כדורגל שלם.

  52. רק תראו איזו השפעה אדירה יש לקרי על המשחק, כשהוא בא לשחק הלוחמים מנצחים כשהוא לא נמצא על הפרקט באמת הלוחמים מפסידים ולא יעזור דוראנט גם עד מחרתיים.

  53. אתה לא יכול להיכנס לקצב לא בהגנה ולא בהתקפהכששורקים לך על כל דבר, ומנגד לא נותנים לך כלום.

    אנשים פה כבשים. רק לשים להם פעמון.

      1. למה בכיין אם הוא צודק? כל שחקן מהחמישייה של גולדן פלוס איגי וליוינגסטון עם 2 עבירות לפחות, קשה לשמור ככה

    1. זה ממש לא רק זה. גולדן סטייט פשוט לא הגיעו, אין הגנה, התקפה גם לא, וביום מדהים של קליבלנד זה ההפרש. השופטים זה משני, גם במשחק הקודם השיפוט היה בעייתי, וזה לא מה שעשה את ההבדל.

  54. שבע דקות ראשונות במקום שקרי ודוראנט ייכנסו למשחק בטירוף של אליפות – הם נתנו לגרין ופאצ׳וליה לזרוק. פתאום הצד השני התעורר ועכשיו לקרי קשה להיכנס לקצב. גם דוראנט נרדם בהתחלה. למייקל וקובי זה לא היה קורה. הגדולים באמת באים לשחק תמיד תמיד תמיד. גם לברון

  55. דה שוט אתה יותר קשקשן מפיני
    דוראנט ודוראנט ודוראנט ודורנאט בלה בלה בלה
    שחרר אנחנו לא באוקלהומה

  56. דה שןט,
    שיקגו הובילו 3 – 0 מול סיאטל ב-96',
    ואז במשחק 4 חטפו 20 הפרש.
    ג'ורדן היה חלש מאוד באותו משחק (30% מהשדה אם אני זוכר נכון)

    1. אין לי טענות נגד החטאות. ג׳ורדן וקובי מעולם לא ויתרו על זריקות. תמיד באו לעבוד בהתקפה. זה מה שעשה אותם גדולים. תמיד זרקו

      1. קרי זה סוג אחר של שחקן. אתה לא יכול להשוות אותו לאף אחד. לצורך העניין ג'ורדן וקובי לעולם לא היו מסכימים לקבל לקבוצה את דוראנט

    2. איזו נוסטלגיה… שון קמפ ופייטון. הייתי אז בעד סיאטל סופרסוניקס.
      שאני חושב על זה יש לי קטע עם מי שנחשבים לטובים ביותר בליגה. שנאתי את ג'ורדן ואת בריאנט ואת לברון.

  57. ברגע שלתומפסון יש בעיית עבירות גולדן סטייט בבעיה.
    אף שחקן אחר חוץ מדוראנט לא יכול להאט את קיירי.
    נקווה שתומפסון יבין את החשיבות שלו ולא יעשה עבירות על לברון בהתקפת מעבר, עבירה טיפשית לחלוטין.

  58. יניב, כבר לפני המשחק הלילה קרי היה 6 נק', ו10% אפקטיבי, פחות מדוראנט.
    נראה לי שהלילה הפער צמח מספיק בשביל לתת ניחוש מלומד לגבי זהות הזוכה בפיינלס MVP.

    והתגובה על ג'ורדן הייתה לאור ההצהרה ששיקגו לא היו נותנים משחק שכזה.

    1. בנית על היהודון מרתף יינות משובח.

      לפחות תזמין אותו לבירה כשהוא יקפוץ לביקור קונספירציות בארץ.

  59. שלוש שאלות, שייענו במחצית השניה:

    1. האם המאמץ שקיירי, לברון ולאב השקיעו במחצית הראשונה יגבה מחיר במחצית השניה, ויאפשר ללוחמים לחזור? אף אחד חוץ משלושת אלה וקצת JR לא שותפו…

    2. האם קרי יתעורר מהשינה העמוקה ויתחיל לשחק ברמה שלו?

    3. האם השיפוט יתאזן?

    אם 2 מתוך השאלות ילכו לכיוון של הלוחמים אז יש להם סיכוי…

  60. טיים אאוט טפשי ומסוכן. טיירון היה צריך לתת לקאבס לשחק, ושלשה היתה מחזירה הכל למקומו. עם הטיים אאוט הוא אומר לשחקנים שהווריורס התחילה בקאמבק.

    1. מנחם זה טיים אאוט שטיירון חייב לקחת, אם הוא לא לוקח וגודלן סטייט קולעים עוד סל אז יגידו שזה אשמתו.
      והוא כמובן תחת ביקורת די רצינית בימים אלו.

  61. גולדן סטייט עדיין פייבוריטים לנצח במשחק הזה מבחינתי. קליבלנד צריכה לתת 200% כדי להתמודד עם ה-100% של ג"ס, כבר ראינו שהם לא יכולים לעשות את זה במשך משחק שלם. השאלה היא רק אם ההפרש מהמחצית הראשונה יספיק.

    1. הייתי עושה טרייד.

      שגל גדות תציל את הלוני טונס, ושלברון יתחפש לוונדר וומן.

      משדרג את 2 הפרנצ'ייז.

  62. טוב עשה קאר ששלח את דריימונד החוצה לפני שזה נגמר בהרחקה.
    דוראנט מחזיק את הלוחמים בהתקפה די לבדו ברבע הזה.

      1. מה זה יעזור, אני לא אתקן את הבני אדם הטיפשים האלה, לא מבין למה כל כך חשוב לי להוכיח להם שהם מטומטמים. באמת מיותר. תהנו.

  63. יש תחושה כאילו כל רגע גולדן סטייט ישלשלו 3 שלשות רצופות. בינתיים הקאבס מחזיקים מעמד יפה מאוד, לא פשוט להוביל ככה כל המשחק..

    1. הבנתי את הטקטיקה שלכם, לבכות כמה שיותר כדי להאדיר אחרי זה את הנצחון הצפוי של גולדן סטייט. טיפוסי

  64. דרון וויליאמס עשה סל, כנראה שזה באמת המשחק של הקאבס ,
    שאמפרט לא יודע שלא מתעסקים עם גרוזינים גדולים? (איפה מומי שיסביר לו?)

  65. בלי קשר למשחק (קליבלנד משחק מדהים, גולדן סטייט משחקת רע, על זה אני מסכים), השיפוט היום מזעזע. איך שופט עומד מעל שאמפרט ופצ'וליה ולא מזהה את התפיסות יד הזאת?! וממש שני, איך מאבדים טכנית של גרין, רק כדי שהוא ישאר במשחק?!

  66. זה מי יום כזה שבו כלום לא הולך לך ולאחרים הכל הולך מצוין.
    קשה לי להאמין שהסדרה תיגרר למשחק מספר 6.
    אבל אחרי עונה שעברה אסור להיות שאננים, משחק הבא הלוחמים חייבים לעלות למגרש עם גרזן בין השיניים.

  67. לטעמי קליבלנד לא נתנה במשחק הזה איזה משחק עילאי הרבה יותר טוב מבמשחקים הקודמים.

    יותר משקליבלנד ניצחה הלוחמים הפסידו והשופטים עזרו

    1. אם אתה לא רואה איך הוא מחזיק אותו כל התקפה וקורא לזה דחיפה ברורה אתה גם צבוע. וזה בכלל לא קשור ליום המעולה של קליבלנד

  68. כמה שאני אוהב את דוראנט – אני אוהב את כולם אז לא אכפת לי שקליבלנד יעשו 3:2 זה רק יכול לעשות טוב לכולם. במקרה כזה – תארו לכם את הרייטינג של משחק 6 😱
    שבת שלום

  69. אז אין סוויפ .
    הבראקט שלי היה 4 :1 . ללוחמים , כשקליבלנד לוקחים את משחק 3 ומפסידים את 4 . רק הסדר התהפך .
    קדימה דאבס – לסגור עניין ביום ב'. הפעם לחגוג בבית .

          1. חחח . אני אתיאיסט מוצהר . אבל הלוחמים נותנים לי סיבה לעשות כושר גם כשאני מתעצל קצת . הריצות שלי משנות תוצאות של משחקים בדיוק כמו הטוסטר של קליי.

    1. נו ברור, נתנו להם להיכנס לבור ברבע הראשון והכניסו כת כולם לבעיית עבירות ואז דאגו לאזן קצת כשלאף אחד כבר לא אכפת

        1. עשו עליו בושידו כל המשחק . רק כך קליבלנד יכולה לנצח . אל תדאג – אי אפשר לשפוט כך באורקל . לא צריך טובות מהשופטים ביום ב' – מספיק שהשיפוט יהיה מאוזן . בכדורסל נטו אין לקליבלנד מה למכור מולנו.

          1. דיי נו אתם לא אובייקטיבים, אם כל השריקות שקרי קיבל היו מוצדקות לברון צריך לזרוק כל משחק לפחות 20 זריקות עונשין.

    2. גיא – צריך לראות מתי קיבלו את העבירות . קליבלנד שיחקה פיזי מאוד מהשניה הראשונה, והשופטים מילאו ב-10 הדקות הראשונות בעבירות כמעט רק את הלוחמים . כולם סיימו עם 2 עבירות כבר את הרבע הראשון . זה הופך את השמירה אחר כך לקשה בהרבה כשאתה יודע ששורקים לך על כל נגיעה.
      בלי קשר , קליבלנד תפסה יום מטורף מהשלוש לעומת יום רע של הלוחמים. זה לא יחזור במשחק 5 .

  70. הם טוענים שלא היה משחק גדול של קליבלנד, זה הכל השופטים…

    בסך הכל ב2 משחקים גולדן היו טובים בהרבה, באחד שווים, והיום קליבלנד פשוט כתשו אותם. בכל זאת אין סיכוי גדול לניצחון ביום ראשון. משחק טוב של סטף קארי והכל נגמר.

  71. קיירי הוא כזה גיימר. הייתי רוצה לראות אותו מנהיג קבוצה בעצמו.
    לברון ענק, סוף סוף תומפסון נתן משחק ואפילו דרון וויליאמס לא היה נורא. ההגנה של הקאבס הייתה מצויינת

    חוץ מדוראנט וקצת ליבינגסטון הלוחמים היו נוראים. קרי היה על הפנים וקר לא הגיב מספיק טוב. קליי תומפסון בכמה זריקות נוראיות שהרסו מומנטום.

    סוף סוף הקאבס מכריחים את הלוחמים להגיב נחכה ולמשחק 5 לראות מה תהיה התגובה

      1. ארווינג סקורר על, השאלה אם הוא מסוגל לקחת קבוצה על הגב שלו ואם שחקנים ירצו לבוא לשחק איתו.
        1. בפעם הקודמת קליבלנד לא ממש הצליחו אבל נעשה לו הנחת שחקן צעיר.
        2. כרגע לברון הוא מקור המשיכה וקיירי בעיקר סקורר שלא ממש מחלק אסיסטים.

  72. מקווה שמשחק הבא קר יצא מהקיבעון המטומטם שלו להושיב את דוראנט וקרי ביחד כל כך הרבה זמן. היה רגע בתחילת הרביעי שירד ל11 ומשום מה אחרי הפסק זמן הוא לא החזיר אותם, זה היה הסוף.

  73. וקצת יותר ברצינות –
    אני לא טוען שהשיפוט היה טוב. הוא היה רע.
    אבל כל טענות הקונספירציה עפו מהחלון אחרי הפיאסקו עם גרין.

  74. כל הרביעייה המרכזיץ של הלוחמים ביום זוועתי, שיפוט ביתי מובהק, ויום חולני של קליבלנד מהשלוש. לא יחזור על עצמו במשחק הבא

  75. הקאבס תפסו יום משוגע מבחוץ. ועדיין, זה יותר קרוב למה שהם קלעו כל הפלייאוף מאשר במשחקים הקודמים בסדרה.
    גם ביום יותר שפוי מבחוץ הם יכולים לנצח את משחק 5 ומשם הכל באמת פתוח.

  76. הייט, השפוטים שרקו על מגע –
    אז הקאבס נכנסו לצבע,
    והיחיד מגולדן סטייט שניצל בחוכמה את מגמת השיפוט היה דוראנט.
    לא סתם הוא הגיע לקו 22 פעמים.
    קרי להבדיל?
    9 מ-13 הזריקות שלו היו מהשלוש.

    1. גיא – אני לא אומר שג"ס הפסידו היום בגלל השופטים . הם פשוט הגיעו שאננים ולא מרוכזים , נישאים על גלי האופוריה מהניצחון בקודם .
      וקליבלנד תפסו יום מדהים משלוש .
      אבל כשממלאים אותך בעבירות מוקדם , זה מקשה אח"כ לחזור.
      ולברון והשופטים בכלל תופעה – שורקים לטובתו על כל נגיעה בו – לא רק היום . מצד שני, ראית אותו אין פעם צובר לפחות 3 עבירות בחצי ראשון של משחק? או 4 לפחות לפני תום רבע שלישי ? לא מקרי.

          1. ודרך אגב, ה-"סטאר טריטמנט שלברון מקבל,
            זהה לזה שדוראנט מקבל –
            2.5 עבירות בממוצע לכל אחד מהם בפיינלס.

  77. סיכומון :
    קליבלנד הראו כוח אש נדיר.
    לברון ענק.
    קיירי בעל היכולת האישית הגבוהה בליגה.
    דוראנט סקורר-על, צריך להיות יותר דומיננטי.
    קרי בא שאנן, חשב על דברים אחרים (FMVP אולי)
    קר פישל בגדול, לכל אורך הדרך, הכנה וניהול.
    לאב טוב מגרין.
    משחק חמש יהיה אש !

    1. דה שוט – אתה מוציא כרגיל את דוראנט בזול .
      גם היום הוא חגג על ההתמקדות בסטף , שעשו עליו בושידו בלי בושה.
      ולאב היה חולם להיות שחקן טוב מגרין .

    1. למה?
      כאשר יש מי שהשווה את המשחק הלילה למשחק ב-2002,
      אז ברור שלכמה עבירות נשרקו וכמה פעמים כל קבוצה הלכה לעונשין יש משקל.

      1. גם אם קבוצה אחת תזרוק 30 פעם והשניה 10 זה לא אומר כלום על השיפוט. וגם עם לברון חודר 20 פעם במשחק זה לא אומר שלקאבס צריכים להיות יותר זריקות עונשין.
        מה שחשוב זה אם השריקות נכונות ועקביות.

          1. אני לא יודע אם מכור או לא מכור, אני יודע שברבע הראשון קליבלנד קיבלו זריקות על כל נשיפה, הכניסו את כל הסגל המרכזי של גס לבעיית עבירות ובמיוחד את השומרים הכי טובים שלהם שזה קליי גרין ואיגי ומנגד גס לא קיבלו דבר וחצי דבר. בהצשך זה באמת התאזן, אבל כשמשחקים במגרש עוין בחוץ ונכנסים לבור כזה בשלב ככ מוקדם זה גורם להיסוס של צד אחד ואקסטרה ביטחון ומומנטום לצד השני. אני לא לוקח דבר מהקאבס ששיחקו מעולה והפציצו מכל בלטה אבל הביזיון ברבע הראשון נתן להם בוסט לא נורמלי להמשך.

          2. אני לא מאמין בשיפוט מכור . מעולם לא האמנתי בתיאוריות קונספירציה . אבל יש השפעות על השופטים בתת מודע . גם של ביתיות ורעש קהל , גם של כוכבים שמקבלים יותר הגנה , גם של תדמיות ( גרין למשל ) , גם של נטיה לאזן שריקות ולבצע כתוצאה מכך טעויות . ומעל לכל , קבוצות שהן יותר פיזיות מקבלות יתרון כשהן משחקות בבית .

          3. השיפוט היה מעצבן אבל לשני הכיוונים לרוב, יאללה שחררו ,קליבלנד ניצחו בגלל משחק התקפי משובח וכי השלשות הפעם צללו פנימה .
            כאוהד נייטראלי בעיקר התאבסתי עוד יותר על ההפסד של קליבלנד במשחק הקודם שאולי היה מושך את הסדרה הזו למקומות אחרים מבחינת רמת העניין. אגב קיירי בשתי תצוגות שהזכירו את הגמר משנה שעברה.

      2. אתה טועה. השוותי את התגובה שלך(ושל אחרים) לשיפוט ברבע הרביעי של המשחק ההוא לתגובה שלך לרבע הראשון במשחק הזה.

  78. דוגמא ליום שג"ס לא פוגעים מה-3 ולדעתי לא באו מוכנים מנטלית (בכל זאת, יתרון 3-0).
    קליבלנד התנפלו על הווריורס מהתחלה ולפחות סיימו את המשחק האחקון בבית עם ניצחון.

    מאמין שמשחק הבא זה יגמר

  79. אני נהניתי, לפחות קליבלנד לא עפו בסוייפ ולא הפסידו בבית .. ועכשיו? 3:1…
    נ.ב: אוהדי גס באתר ומחוצה לו (לצערי ראיתי את המשחק עם 5 כאלה) זה החבורת כוסיות (מזל שקרמר לא פה בשבת ,הוא היה עושה לי סרט על שימוש במילה שמתארת את איבר מינה של האישה..)ילנניות הכי גדולה שראיתי בחיים שלי. היום הבן לקח את הבכורה בשורת תגובות התבכיינות על השיפוט שהייתה חסרת תקדים. הייט אוהב את ה who אז היא לא יכול להיות כזה גרוע..

  80. שמונים נקודות במחצית ו50 ברבע אין לזה קשר לשופטים. יש קשר ליום מיוחד של קבוצה אחת בתוספת להגנה שאננה בצד השני

  81. דה שוט תמיד מוציא את דוראנט בזול כי דה שוט הוא ביץ' של אוקלהומה.

    כל היכולת של דוראנט נסמכת על היכולת של קרי במגרש.

  82. הודעה לציבור הרחב:

    כל היודע דבר על היעלמותם בטרם עת של חברי והוללי הללל מתבקש להתקשר לטלפון 0000-23-0000
    נ.ב. קרוב לוודאי שאיבדו עצמם לדעת ע"י חנק של אכילת כובע וקבלת חוקן בו זמנית.

    חברי האתר מתבקשים להתפלל להתאוששותם המהירה.

    בברכת:
    !!!THE KING IS BACK

כתיבת תגובה

סגירת תפריט