חם מהתנור: קווין דוראנט ה-MVP של סדרת הגמר / רועי ויינברג

לאחר שגולדן סטייט זכתה היום (ג') באליפות, קווין דוראנט פורסם כשחקן הזוכה ב-MVP של סדרת הגמר. ב-5 משחקים דוראנט קלע 35.2 נקודות למשחק (הראשון מאז שאקיל ב-2001/02 שעובר את ה-35 הנקודות למשחק בגמר) ב-55% מהשדה, 47.3% מהשלוש ו-92.6% מהעונשין. הוא הוסיף 8.4 ריבאונדים, 5.4 אסיסטים, 1.6 חטיפות ו-1.6 חסימות במשחק.

דוראנט השלישי בהיסטוריה (אחרי מוזס מלון ומג'יק ג'ונסון שעשה זאת כרוקי) שזוכה בפרס בעונה הראשונה שלו עם קבוצה. מצטרף ללברון, קארים ומוזס כשחקנים שזכו ב-MVP עם קבוצה אחת וב-MVP גמר עם אחרת. נוסף על כך, הוא השחקן השלישי בהיסטוריה (יחד עם צ'מברליין וג'ורדן) שזוכה בפרס MVP של סדרת הגמר ו-4 פעמים בתואר מלך הסלים והשחקן ה-16 בהיסטוריה שזוכה ב-MVP וב-MVP גמר.

*

דטרויט (45-37) בודקת את העניין בשוק סביב כוכביה, רג'י ג'קסון ואנדרה דרומונד. ג'קסון העונה עם 14.5 נקודות ו-5.2 אסיסטים במשחק ואילו דרומונד עם 13.6 נקודות ו-13.5 ריב' בממוצע בשורות הקבוצה שלא עלתה לפלייאוף ב-2016/17.

*

שמועות טוענות כי גורדון היווארד, האול-סטאר של יוטה, מעוניין להצטרף למיאמי היט (41-41). היווארד, שחקן חופשי בקיץ, קלע העונה 21.9 נקודות (47.1% מהשדה, 39.8% מהשלוש) עם 5.4 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק.

*

אטלנטה צפויה לבחור ביג-מן עם בחירת הסיבוב הראשון שלה השנה.

*

רודי גיי הודיע שיצא מחוזהו ויהיה שחקן חופשי בלתי מוגבל. העונה גיי קלע 18.7 נקודות עם 6.3 ריבאונדים למשחק במדי סקרמנטו לפני שקרע את הרצועה בברכו ופספס מעל 50 משחקים.

*

דווין וויד צפוי לממש האופציה בחוזהו ולהמשיך בשיקגו ב-2017/18, אחרי פגישה "חיובית" עם הנהלת הבולס. העונה, MVP הגמר לשעבר קלע 18.3 נקודות ב-43.4% מהשדה.

 

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 167 תגובות

  1. אחת מתצוגת הMVP הגדולות בהיסטוריה, שחקן מדהים בלתי עציר ובצדק, כל סל שלו היה כמו סכין בלב לקליבלנד (התצוגה היום הייתה מדהימה) כולם יודעים שהוא עומד לקלוע ואין יותר מדי לעשות עם הגובה הצעד הראשון ויכולת הקליעה המדהימה שלו.

    1. זה נכון. השלישי שעושה 50-40-90 בסדרת גמר, כשלפניו היו מג'יק (שזרק פעמיים מהשלוש וקלע שלשה אחת) וצ'אנסי בילאפס (שקלע 21 נקודות למשחק וזרק קצת יותר מ-3 שלשות במשחק, הרבה פחות מדוראנט).

  2. KD Aka 'Cupcake after the game "everyone doubted us, we were only given a 99% chance of winning game 5 and an 87% chance coming into this to win it all"

    "if you guys thought this was easy then you try joining a 73 win team, it's not easy"

    The 'Cupcake' continued and said "I can't believe I won and it only took me joining a 73 win team that I lost and choked to"

  3. מגיע לו, סדרה ענקית שלו .מה שהזוי בעיניי שזה לא השיא שלו. יש לו עוד איפה להשתפר, איפה ללמוד. ושנה הבאה נראה קווין דוראנט טוב יותר

    1. ואם לברון היה קולע באותה רמה מהקו היו שני שחקנים כאלו באותו הגמר. עם קליעה אחת מעל 90% (זרק 37 פעמים מהקו) לברון היה מגיע ל-35.6 נק'.

  4. מי שחושב שדוראנט לא יוותר על כמה מיליונים בקיץ כדי להשאיר שלמה את הקבוצה שאיתה סוף סוף לקח אליפות ובנוסף MVP של סדרת הגמר – שיחשוב שוב.

    1. אפילו אם הוא יקח מקס', אני יכול לראות את ליבינגסטון ואיגודלה חותמים על חוזי מינימום בשביל עוד אליפויות. היחיד שבאמת סביר שיעזוב כי יקבל הצעה ענקית במקום אחר, לדעתי, זה איאן קלארק

      1. ולמה שליווינגסטון יסכים להצעת מינימום?!
        הוא שחקן ששווה *המון* יותר מזה.

  5. בוקר טוב.
    אני לרב לא מגיב כאן אז קודם כל, תודה לכל העושים במלאכה.
    אתם פשוט מדהימים. אין מילים.

    לגבי ההישג, מה שהיה צריך לקרות ב90% קרה.
    אין הפתעות, אין אכזבות.
    קווין דוראנט תמיד היה מספר2 בליגה והוא עדיין כזה.
    תרומתו למשחק ההתקפה של גולדן סטייט היא עצומה ובלעדיו, לדעתי, לא היה לדאבס סיכוי.
    התצוגה שלו בסדרה הייתה מדהימה ובמיוחד במשחק הלילה.

    לברון עשיין טוב יותר, לדעתי כמובן ולדוראנט יש עוד דרך בכדי לעקוף אותו.
    אם לברון היה עושה את המעבר ללוחמים, קהילת העולם לא הייתה מםרגנת לו לא על האליפות, לא על המ.וי.פי ולא. על מספרים מדהימים.
    הוא היה זכור לדראון עולם .

    קווין דוראנט עשה מהלך שלכאורה הוציא אותו גדול אבל עבורי, הסדרה הזו רק הזכירה לי איזה לוזר בלתי נתפס הוא.
    אולי הלוזר הגדול בהיסטוריה או לבטח אחד מהגדולים.

    שוב תודה לכל המשקיעים, המגיבים ומנהלי האתר הכיפי הזה.

    יום מהמם לכולם ועונת מלפפונים מהנה

      1. +1.

        זאת האליפות הראשונה שאני ראיתי שהיא בגדר "לסמן V ולעבור הלאה".
        אין בה הישג של ממש. ההישגים הם כמובן הדרך המרשימה, אבל לא עצם האליפות עצמה.

          1. ברור.
            זאת לא הנקודה שלי.
            אני לא רואה באליפות הזאת הישג, אלא המינימום ההכרחי.
            ההישגים שלהם זה הדרך ואליפויות ברצף.
            זה מה שמצופה מקבוצה שהפרה את האיזון בליגה(עובדתית, אין לי טענות).
            היא עד כדי כך יותר טובה.
            בתחילת העונה אמרתי לחברים שיש יותר סיכוי שג"ס לא תפסיד אף משחק בפלייאוף מאשר שתפסיד את האליפות.
            אז טעיתי, היא הפסידה משחק, אבל כרגע זה בוגרים מול תיכונים. לא כוחות

    1. לא יודע אם דוראנט לוזר אבל בהחלט אפשר להסכים שלעבור לקבוצה עם 4 כוכבים זה בהחלט בחירה קלה.
      אין לדוראנט בעיה לחתום גם על חוזה מינימום. בשלב הזה הכסף הגדול יגיע מפרסומות.

    2. בס"ד
      דוראנט היה חייב לעזוב את אוקלהומה. כמה אפשר כבר לשחק עם ווסטבורק שלא מאפשר לך להוציא לפועל את יכולותייך כשאתה מספר 2 בליגה? אין מתסכל מזה.
      כמובן שאם עוזבים ואחרי תסכול מחוסר ביטוי היכולת כדאי לדוראנט עצמו ללכת למקום עם הכי הרבה סיכוי לביטוי עצמי+ זכייה באליפות וזה גולדן.
      מישהו היה עושה אחרת בעבודה שלו?
      לא הולך למקום עם הכי הרבה יכולת ביטוי, הנאה, והתנאים הטובים ביותר?
      וכיוון שזו מסקנתו האישית של כל אחד מה רוצים מדוראנט?!

    3. לא מסכים לחלוטין עם התגובה שלך. במשך שנים דוראנט שיחק עם ראסל. ראסל הוא שחקן שנפלא לצפות בו אבל הוא זה שמנהל את המשחק. מנהל משחק טוב דואג שהשחקן הטוב ביותר עם אחוזי הקליעה הטובים ביתור יזרוק את רוב הזריקות. היו אין ספור משחקים שראסל שהוא קלעי נחות בהרבה לדוראנט סיים עם יותר זריקות מדוראנט והרבה פעמים באחוזים מגוכחים. ראסל גם מאבד הרבה כדורים יש לו נפילות ביכולת והוא בסופו של דבר סופר אנוכי. אפילו שחקן מדהים כמו דוראנט לא הצליח לקחת אליפות לצידו. אי אפשר לקחת מדוראנט את מה שעשה בסדרה הזו כשלצידו פוינט גארד מפרגן כמו סטף שהוא 180 מעלות מראסל מבחינת אנוכיות. הוא קלע קליעות סופר חשובות קליעות קלאץ והכל בהמון איכות עם אחוזים אדירים שמאפיינים אותו. הוא לא השחקן השני בליגה הוא השחקן הטוב בליגה כבר שנים . הוא לא פחות טוב מלברון בכל פרמטר של המשחק : חדירות לסל ריבאונד ויכולת מסירה. הוא הרבה הרבה יותר טוב מלברון בתכונה הכי חשובה לשחקן וזה יכולת קליעה. קליבלנד היא קבוצה אדירה זה לא רק לברון. מי שהמציא את שיטת ההתחברות לכוכבים זה לברון שלא הצליח לקחת שום אליפות לבדו עד שבסוף עשה את מה שדוראנט עשה הפעם. התחבר לכוכבים אחרים. אני לא ממעיט בערך של לברון הוא שחקן אדיר כייף לראות אותו ובטח אחד הטובים בהיסטוריה אבל דוראנט טוב ממנו. אין שום כוכבית על האליפות הזאת דוראנט ניסה במשך שנים לאלף את ראסל אבל ראסל לא ניתן לאילוף. אז הוא הלך. אין שחקן שמגיע לו יותר טבעת מדוראנט בליגה הזו . זה צדק הסטורי מה שנעשה פה הלילה.

  6. דוראנט שחקן מדהים. מה שטוב בו הוא, שהוא לא אנכי. הוא לא מוסר טוב כמו לברון אבל כמעט ולא פוגע בשתף המשחק. גולדן סטייט וגם קליבלנד ידעו היום לנצל את השחקן הפנוי והחם. קליבלנד השתמשה בסמית ותומפסון וגולדן סטייט באיגודלה

  7. דטרויט עושים בשכל אם הם מפרקים תקבוצה , אין להם כלום .
    אני אומר ללברון שיצטרך עלינו לפליקנס , יחד עם דיוויס קוזינס , נפרק תליגה .
    יש הרבה דיבורים עדיין על כך שרוביו יעבור מימיני , מקווה שאיך שהוא יגיע עלינו

      1. כן אני יודע אבל הוא יותר טוב ממה שנוכל להשיג בשוק , החוזה שלו גם מצויין ,אולי צריך לבדוק עם רג'י ג'קסון גם , המטרה של דאמפס צריכה להיות לפנות מקום בתקרת השכר , חייב להעיף חוזה אחד לפחות אסיק , מור אגיטסו ואפילו אולי היל

        1. לדעתי אתם צריכים לעשות מה שאפשר להשאיר את הולידיי ולתת לקבוצה הקיימת לרוץ קצת עם תוספות של קלעים בכנפיים. השאלה מה יהיה עם סולומון היל, חוזה גרוע שיהיה קשה להיפטר ממנו, אבל אם הוא יוכל לממש את הפוטנציאל הוא תוספת מעולה ומה שנקרא-שחקן דבק טוב. מעניין מה השוק על באטום, הייתי נותן עליו מבט רציני.

          1. טוב שכח מבאטום. אין לכם 20 מיליון וגם אם היה לא שווה. נמשיך לחשוב, דווקא אחת הקבוצות המעניינות של הקיץ.

          2. בגדול ג'רו מתאים בול למה שאנחנו צריכים אבל מבחינתי הוא אכזבה , למרות הכשרון שיש לו אף פעם לא ראיתי ממנו תרומה אמיתית לקבוצה , בנוסף הוא ידרוש חוזה מוגזם והסטוריית הפציעות שלו מדיאגה ,היל דווקא הראה בסוף העונה יכולת לא רעה שיפר את הקליעה מבחוץ וגם למד לחדור לתוך הצבע מצויין , אם באמת הוא ייצב תקליעה שלו לגמרי אז מצאנו תסמול שלנו , צריך למצוא טרייד למור ואסיק בעיקר , מה אומר על טרייד אסיק ודיאלו תמורת גורדון

    1. הזכרת את דטרויט, וזה מעלה אצלי את התאוריה הבאה (גיא/גילרי/ish וכל אוהד סאנס אחר, אשמח לשמוע את דעתכם):

      נגיד שבדראפט איכשהו פולץ, בול ופוקס לא בשלושת המקומות הראשונים. שווה לפניקס לבחור את הרכז הטוב ביותר הפנוי ולהטריד את בלדסו וצ'נדלר לדטרויט תמורת דרומונד ואיזה סטנלי ג'ונסון?

      חמישייה של פוקס, בוקר, SJ, כריס ודרומונד יכולה להיות לא רעה בכלל

  8. לברון הוא הראשון ליצור סופר טים כשירד למיאמי. אז לכל מי שמתלונן ועדיין מתבכיין על זה כדאי שיפתח את העיניים טוב טוב… לכל מהלך יש תגובה ולכן לדעתי עוד נראה כמה קבוצות בעתיד הקרוב שיהיו סופר טים עד שהליגה תתעורר ותעשה משהו לגבי זה.
    המועמדות הבאות ליצור סופר-טים לדעתי הן :
    הספרס (פול-לאורי)
    הפליקנס
    ובעתיד הרחוק יותר אולי הלייקרס

    הליגה חייבת להתעורר

    1. אני לא מבין למה ממשיכים להגיד שהוא הראשון.
      ווילט עבר לשחק עם ווסט וביילור.
      מלון עבור לשחק עם הד"ר (מיד אחרי שהאחרון הפסיד בגמר).
      גארנט ואלן חברו לפירס.
      אפילו בולס שצרפו את מלך הריבאונדים וחבר חמישיית ההגנה.

      1. שיקגו לקחו את רודמן כאשר אף אחד בליגה לא היה מוכן לגעת בו אחרי הצרות שעשה בספרס (והשמועות שהיגעו משם על התנהגותו).
        גם הבולס חששבו לפני שלקחו אותו ובסוף הבינו שמקצועית זה הפתרון.

        1. שני סופרסטארים חוברים לסופרסטאר שלישי.
          אין ספק שהשלישיה של מיאמי הייתה בלבל גבוה יותר, אבל להגיד שלברון התחיל את זה זה לא מדוייק

          1. לברון לא התחיל את זה כמו שדוראנט לא התחיל כלום. ועדיין, כמו שיניב אמר יותר הגיוני לראות את זה כעוד שלב בהתפתחות הסופרטימס של שנות האלפיים. דוראנט הסלים את ההחלטה של לברון ווייד ובוש שהסלימו את הסופרטים בבוסטון( שהגיעו בטריידים כן?)

          2. אני מקווה שזה לא יוצא שחצני או לא יפה כי זאת לא הכוונה: כתבת בתגובה לדברים שלי "מה שיניב אמר" על דברים שהוא אומר שאני אמרתי.
            זה קצת כאילו אני מתדיין עם עצמי…

            סתם משעשע 🙂

            ואכן זאת מגמה שמסלימה עם הזמן. אני לא רואה מעבר יותר משמעותי ממה שדורנט עשה, אבל כן פתח לבניית סופר טים פסיכיות כי אחרת פשוט לא יהיה אפשר לחשוב אפילו על אליפות

          3. תמיד יהיה משהו שלא חשבת גם על לברון זה לא היה נתפס בזמנו,אז נכון שעשו את זה קודם אבל לא השחקן הכי טוב בליגה שחובר לעוד סופר כוכבים ואחרי שחשבנו שיותר מזה לא נראה,בא דוראנט ושבר את זה.מה השלב הבא לא יודע אבל בטוח זה יקרה.

          4. אני באמת מנסה לחשוב איך משהו מתעלה על הMVP לפני האחרון שבדיוק נכנס לשיאו ונחשב כקונצנזוס כשחקן טופ-3 בליגה מצטרף לקבוצה שהרגע שברה את המאזן של העונה הסדירה (מהשיאים שחשבו שלא יישברו) והייתה רחוקה סל מריפיט.

            באמת מנסה לחשוב על משהו שיתעלה. שMVP מכהן ייצטרף לקבוצה שעשתה 3 אליפויות ברציפות?

            אשמח אם תצייר לי תרחיש ריאלי למשהו שאתה רואה בקרוב שיסלים את המגמה.

          5. גיא, אפשר להוסיף לפול גם את ג'ורג' ודייויס?
            חמישייה: פול, אירווינג, פול ג'ורג', לברון, לאב ודייויס

            אני יודע שכתבתי 6 שחקנים בחמישייה, אבל זה עדיין לא הדבר הכי מופרע שכתבתי בתגובה הזאת!

          6. מוזס מלון היה MVP מכהן. לכל הפחות, כמי שלא חי באותה התקופה, אני נוטה להאמין שהיה לו קייס לא רע לשחקן הטוב בעולם. (כמובן שזה לא חד חד ערכי כמו שאנחנו רואים השנה). אבל כרים שעבר ללייקרס די בודאות היה השחקן הטוב בעולם.

          7. וייד+לברון+בוש לא בהכרח טובים מאלן+פירס+גארנט. אמנם הרביעייה ול"ב+שאק טוב מהרביעייה אפ"ג+רונדו.

          8. תפסיקו לבלבל את המוח על מוזס מלון. סיפור לא קרוב בכלל רק בגלל שליוסטון לא היה כסף לשלם למלון. היו אדיבים איתו מספיק לתת לו לבחור לאן הוא רוצה ללכת (בגיל 32 אחרי פציעה) והלך לקבוצה בקונפרנס אחר.

          9. דוראנט היה טוב מקארי והמספרים מבטאים זאת היטב. הוא קלע ברגעים חשובים יותר מקארי והיה יציב יותר מקארי שהיה לא טוב במשחק החמישי.
            אמנם הסטטיסטיקה לא תמיד קובעת אך הרבה פעמים כן וכאן המספרים מבטאים את מה שהיה, שדוראנט היה השחקן החשוב ביותר של הווריירס.

          10. טעיתי בתגובתי הקודמת: שאק היה לפני שלברון הגיע למיאמי והיה השני בחשיבותו אחרי וייד (היה אז כבר לא מעט מעבר לשיא).

          11. למעשה מדובר בתגובה שלפניה כי תגובתי הקודמת (ביחס לפעם הראשונה שכתבתי "תגובתי הקודמת" והיא בתגובתי הקודמת לזו הנוכחית) נכתבה בטעות.

          12. ממוצע עשרת האסיסטים של לברון הוא עד כמה שידוע לי הוא שיא גמר לשחקן שאינו שחקן חוץ. לבירד בגמר 86' היה ממוצע של 9.5 אס' (גמר של שישה משחקים).
            השאלה מה הממוצע של לברון לכל הפלייאוף הזה. שיא הממוצע לפלייאוף לשחקן שאינו שחקן חוץ הוא תשעה אס' של וילט ב-67'.

          13. ניב, אני יודע שאתה לא אוהב את זה אבל ההשואה למקרה של מוזס מלון מתבקשת. זה נכון שהנסיבות היו שונות והמניע היה כספי אבל בכל זאת זה היה MVP מכהן (אפילו אם הוא בן 32) שהצטרף לפיינליסטית והתוצאה הייתה דומה.
            הרוקטס לא היו אדיבים ונתנו לו לבחור לאן ללכת מפני שהוא היה שחקן חופשי (מוגבל) ויכל לבחור באיזה קבוצה שירצה. הרוקטס כמובן לא יכלו להשוות את ההצעה האסטרונומית של פילי.

      1. P עד כמה שאני זוכר זה אתה זה שאמרת שהמעבר של דוראנט זה עוד שלב באבולציה.בראשית היו גארנט+ריי אלן שנחשבו כוכבים אבל לא בלבל הראשון והיו כבר בחלק השני של הקריירה חברו גם לכוכב שלא נחשב בלבל הראשון ויחד יצרו את הסופר טים הראשון של התקופה החדשה.אחר כך בא לברון ושידרג את המהלך כאשר בשיאו הלך וחבר לעוד 2 מגה סטארים שגם בשיאם(אפשר להתווכח קצת על בוש אבל הוא בזמנו היה לפחות טופ 10)ודוראנט זה שלב הבא .
        ולשם שינוי הסכמתי איתך אז וגם עכשיו אני חושב שזאת הדרך הכי נכונה להשוות בין המעברים.

        1. יש לך טעות רצינית ביותר: לומר שגארנט וריי אלן לא היו כוכבים ברמה הראשונה זה לא להבין בכדורסל בכלל: גארנט הוא מגדולי הפאוורים בכל הזמנים, מגדולי שחקני ההגנה בכל הזמנים ומהשחקנים המגוונים והחכמים ביותר; ריי אלן היה מגדולי הקלעים הטהורים בכל הזמנים.
          אמנם נכון שהם היו כבר בתחילת הירידה אך עדיין מהטובים ביותר בליגה וגארנט נבחר לשחקן ההגנה של השנה ולחמישיית העונה הראשונה ומועמד רציני לתואר "השחקן רב הערך ביותר"/"השחקן בעל הערך הרב ביותר" בעונה הסדירה.

          1. Enough is enough.
            The Boston super-team was built via smart trades, which is a very different story. Just a super smart gm doing his job, nothing special or problematic about it. Not the same as the current cavs/warriors super teams

          2. אני אוהד סלטיקס ואני כמובן לא חושב שהיה משהו בעייתי בטריידים שעשתה הסלטיקס כשהיא כמובן לא כפתה אותם.
            אני הגבתי לכך שכתבו שהשלישייה של הסלטיקס לא ברמה הגבוהה ביותר כשהיא כן כשמדובר בשילוב של אחד מהפאוורים הגדולים ביותר בכל הזמנים, אחד משחקני הפינה הטובים ביותר בליגה ובמקום היסטורי טוב גם אם לא כמו גארנט בפאוור, ואחד מהקלעים הטהורים הטובים ביותר בכל הזמנים.

      1. לא חושב שיש מישהו שאומר שדוראנט לא שחקן גדול. אים כאן טענות על הגדולה שלו כשחקן אלא על הבחירות שלו כספורטאי ומה שזה מייצג בשבילנו. לי אישית זה ביאס את הליגה, כמו שהיה מבאס.אם הנבואה של לברון על 1-2-3-4-5… היתה מתגשמת. רק ששם זו היתה נבואה שמתבססת על מציאות רעועה וקבוצה על הנייר.
        כאן זה משהו שאין לו אח ורע בכדורסל. וזה רע, אח.

        1. דוראנט שיחק נהדר, אבל עדיין, היה לו קל, הוא חלק את העומס עם שחקנים ועם קבוצה הרבה יותר טובים, הוא נדרש לעשות הרבה פחות מכל פרנצ'ייז פלייר אחר בליגה, לכן לברון ולא הוא ה MVP של הפיינלס.
          יכול להיות שהוא באמת שחקן גדול, אבל אנחנו כבר לא נדע. עד היום הוא לא הוכיח את זה.

  9. אישית, אני פשוט לא מסכים אם כל מי שמכנה את דוראנט "לוזר".
    35 נק' למשחק בפיינלס, 63.9% אפקטיבי!
    לא היה בתולדות ה-NBA שחקן עם 35+ נק' למשחק בפיינלס עם אחוז אפקטיבי גבוה כמו של דוראנט.

    זה לא לוזר. זה שחקן שנתן את הטוב ביותר שלו במאני טיים.
    ההפך מלוזר.

    1. זה מאני טיים, סבבה. אבל זו נבחרת ארה"ב. אם מלו קולע 40 נק' בגמר אולימפי בנבחרת הוא ווינר לדעתך? (אישית אני לא חושב ש kd לוזר בלי קשר)

    2. אין קשר בין שני המשפטים הראשונים שלך

      לוזר – בגלל שבחר לבוא לקבוצה היסטורית מפוצצת כישרון שכבר הייתה פסע מאליפות

      לא קשור בכלל למספרים שלו וליכולת שהציג בגמר

    3. אם "לוזר" = "מפסידן",
      אז אני לא רואה איך שחקן שהעלה את רמתו במאני טיים לשיאים חדשים,
      והוביל את קבוצתו לאליפות,
      יכול להיות "לוזר".

          1. גם אם היה מסיים עם 50,30,20 היו קוראים לו לוזר, זה לא קשור למספרים. כולם מסכימים שהוא נתן סדרה מופתית. לוזר זה בגלל המהלך.

          2. אז על הנקודה הזו נאלץ שלא להסכים.
            לטעמי, בדיוק כמו שלא הייתה לי בעיה עם המעבר של לברון למיאמי/לקאבס,
            ככה אין לי בעיה עם המעבר של דוראנט.

            אני רואה את זה אחרת –
            שחקנים הם כלי משחק בידיים של בעלי קבוצות ו-GMים,
            עד שהם מגיעים לשוק החופשי.
            אז זה הזמן היחיד שיש להם את הכוח לשנות את המסלול של הקריירה שלהם.

            אישית, אני מאוד מכבד שחקן שיש לו את האומץ להתעלם מהרעש שמסביב, ולקבל החלטה שתקדם אותו.

          3. אני אגב לא קראתי לו לוזר, רק ניסיתי להסביר על מה הביקורת.

            הנושא חפור כבר 10 חודשים עם מאות פוסטים ומיליון תגובות.
            לאף אחד אין בעיה שעזב את אוקלהומה, מה שהפריע זה שעבר לווריורס.
            היה עובר לסלטיקס, לוושינגטון, לקליפרס – אף אחד לא היה פוצה פה. אולי בקטנה היו אומרים שהגדולים מכולם עשו קריירה במועדון שבחר בהם כמו מייקל, מגיק, בירד ואחרים אבל גם זה היה זניח.

            אפילו שאני אנטי לברון – המעבר של דוראנט פחות לגיטימי בעיניי כי עבר מקונטנדרית לקבוצה היסטורית בלעדיו. עם כל הביקורת יל לברון, היתה לו קבוצה חרא. וחלק גדול מהביקורת היה על הדרך ןהשופוני וההחלטה. לא על המעבר עצמו.

  10. תתווכחו עם זה או לא- אם ג"ס תישאר ביחד וללא פציעות משמעותיות קווין דוראנט ייזכר היסטורית כשחקן גדול יותר מלברון. המנצחים כותבים את ההיסטוריה(בטח כשהם מוכרים כל כך הרבה חולצות)

    1. ובגלל זה הדיונים ההיסטוריים האלו מטופשים, על גבול ההטרלה.

      תנו כבוד לעבר. ואת זה אומר מישהו שמתגעגע תמיד לעתיד.

    2. גם אם הוא ייקח עוד 5 אליפויות אני בספק אם הוא ייזכר כגדול יותר מלברון. לברון הוא השחקן הכי שלם בהסטוריה והיחיד שיכול לקחת כל קבוצה (כולל פח האשפה המכונה קליבלנד 2004-2010) ולהפוך אותה לקונטנדרית. אפילו בסדרה הזאת הוא לא היה גדול מלברון, שסיים עם מספרים מפלצתיים והפסיד לקבוצה הרבה יותר גדולה משלו, ושבנויה הגנתית בדיוק כדי לעצור את הקאבס.

  11. קווין דוראנט היה ענק וזכה בMVP בצדק, ניצח לבדו את משחק 3, קלע היום את כל הסלים ששברו מומנטום לקליבלנד ואם קרי היה מפרגן לו טיפה יותר בסוף המשחק גם היה מסיים עם שיא קריירה בפלייאוף. לברון יכול להאשים רק את עצמו על היווצרות הסופר טים בג"ס, ו-ווסטברוק יכול לדפוק את הראש בקיר לשארית הקריירה שלו שלא אפשר לשום שיטת משחק נורמלית להתפתח באוקלהומה.

  12. בהחלט אחת מתצוגות ה-MVP הגדולות בהיסטוריה.
    נתן סידרה ענקית, בשני צידי המגרש, וסלי מומנטום קריטיים.
    והכי חשוב – השתלב מצוין במרקם הקבוצתי.

    הבעיה היחידה עבור ג"ס שהיא הפכה יותר מדי תלויה בו וגם שהיא איבדה את הנקודות של קליי, שהפך לשחקן משלים וסטופר הגנתי, סוג של איגודלה.

  13. דוראנט ישאר בג"ס גם אם זה יהיה בחינם.
    חלק גדול מהמעבר הזה היה בגלל מלחמה על נתח שוק בין נייק לאנדרארמור, נייק לא יכלה להרשות לעצמה עוד אליפות לקרי דבר שהיה מצמצם פערים בין אנדר ארמור לנייק
    מה שלא יקבל מג"ס יקבל מנייק …

    1. צדק בדבר 1… שגולדן מפלצת.. זה נו בריינר.

      להכניס לפרופרציות את המאזן גמרים של לברון – במערב הוא היה עף בסוויפ מול גולדן בסיבוב השני עם המאזן שלהם.

      חוץ מזה שהוא יצא שמוק – אתה נוסע לחו"ל, סבבה…

      לא יכולת לפרגן את המנוי ליג פאס למישהו… ?

      כשיחזור נגיד לו את זה בפרצוף.. סמיילי

    2. במה צדק ? שג"ס תהיה אלופה ? זו היתה התחזית של הרוב .
      בזה שהיאת לא תתקשה לזכות ? לא מדוייק שהיא לא התקשתה. לולא הפציעה של קוואי היא היתה מתקשה הרבה יותר בסדרת גמר המערב. וגם בסדרת הגמר היא הזיעה החל ממשחק מס' 3.

  14. עוד עונה נגמרה, שמח שזכיתי לראות את הדו קרב בין גולדן סטייט לקליבלנד .
    תודה רבה לכל העושים במלאכה שהנעימו לנו במשך כל השנה.

  15. דוראנט היה גדול, ענק. עשה הכל ביעילות מדהימה והרגליים לא רעדו לו.
    אמרתי כבר קודם – ג"ס היו צריכים את הקש שישבור את גב הגמל והם קיבלו אותו.
    קש ששוקל 1 טון.
    פצצה חודר בונקרים על צריף של דאע"ש. ואז עוד פצצה ועוד אחת ליתר ביטחון לווידוי הריגה. אין דבר כזה excessive force 🙂
    את דוראנט אני מבין לגמרי ומצדיק אותו. כמו שגיא אמר, כשנגמר החוזה היתה לו הזדמנות לקבוע את גורלו והוא עשה את זה.
    רק חבל על הליגה. אני מקווה שהעונה הבאה לא תהיה מבוזבזת כמו זאת (נהנינו אבל רק בגלל זה שאנחנו עכברי כדורסל ולא בזכות התחרותיות).

    לסיכום:
    1. מלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
    2. סומסום צדק.

    דבר אחרון – מה דעתכם להדפיס חולצות עם הכיתוב של שתי הנקודות 1, 2 לכמעלה, לחלוקה במפגש הקרוב?

    1. סומסום עוד לא צדק.צאו מהתזה הזאת אוטוטו הפכתם אותו לנביא שלכם.להזכירכם כל הויכוח עם סומסום הוא מה יהיה הלאה לא האם גולדן יזכו באליפות או לא.סומסום טוען שהליגה סגורה לחמש שנים הבאות וזהות האלופה ידועה לכל.אז האם סומסום צדק זאת נדע עוד שלוש שנים לפחות.אני לא מאמין שבתקופת הזמן הזאת כולם יפתחו רגליים ולא תקום סופר טים אחת לפחות שתתן פייט לגולדן.
      לגבי קליבלנד אז היא לא הייתה כל כך רחוקה מגולדן,היא צריכה שינויים בספסל שלה להעיף את קורבר ודרון ווילאמס(שהכי ביזה את המעמד בארנס נתן פיינלס אלוהי לעומתו)ולהביא 2 שחקנים שיתרמו לה גם בהגנה וגם בהתקפה(אפילו שזה יהיה קצת פחות טוב בהתקפה)וצריכה לבסס שיטת משחק שתבליט את קיירי לפרקים ממושכים יותר במשחק ולא להתבסס רק על לברון.
      זה 2 דברים שהם ממש לא בשמיים ואם קליבלנד משפרת אותם היא בהחלט יכולה להתמודד עם גולדן.

      1. אני לא נכנסתי לכל העניין של סומסום צדק או לא. פשוט אחלה סטיקר…

        בכל אופן, להגיד שקליבלנד לא הייתה רחוקה, נראה לי קצת מוגזם.
        כן, משחק 3 היה פספוס מבחינתה, אבל גם משחק 4 היה חריג ותופעה של פעם ב.
        שורה תחתונה היא הפסידה 4:1, ג"ס עשתה 16:1 בעונה ההראשונה שלה. הפערים כרגע ענקיים.

  16. תודה לכל העוסקים במלאכה על עונה שלמה רוויית יצרים.

    והחלמה מלאה ומהירה למנחם, מקווה שזה משהו קל, לפחות לא היה צריך לראות מערבית לוקחת אליפות.. המעורב של יום שלישי חסר לי מאוד…

  17. אוהב אתכם כל תומכי הקאבס ואפילו זה גואה. 🙂
    גם את תומכי ג"ס (מה אני אוהב את עצמי? )
    כולנו אוהבים את אותו משחק יפייפה,
    רק דעותנו שונות לעיתים.
    באהבה

  18. דורנט בחיים לא MVP !! איזה חארטה …
    MVפ זה לא על מספרים ..
    אם הולכים על מיספרים אז אפילו להברון האפס היה יותר טוב ממנו …

    ה MVP זה סטףףף.. רק סטף !

    דורנט זחל על 4 בשביל לבוא לגולדן .. לקבל טבעת .. וזה רק בגלל סטף..
    אל תשכחו מי ה MVP .. ושלא יעבדו עלכים !! סטף המלך ושדורנט ידחף.. חחח.. תגיד תודה שנתנו לך טבעת בגולדן .. חח

      1. רועי מה שלומך ?
        היה לנו דיון מענין לפני משחק 4 .
        עכשיו כשהאבק שקע , אם היית מגיע לסדרה נוספת כזאת , איזו תכנית משחק אתה מציע לקליבלנד ?

        1. הכל טוב, מה שלומך?

          בהנחה שיש עוד סדרה כזאת עם סגלים זהים, אני חושב שהשיטה של משחקים 3 ו-4 והרבע הראשון של משחק 5 עובדת לא רע: למנוע מגולדן סטייט את השלשות בכמעט כל מחיר ולנסות למנוע מהם לרוץ.

          זה אומר ששמים שומר נמוך על KD כדי שהוא יתפתה לזרוק לסל ורוב הזמן משחקים עם לברון כפאוור פורוורד. לברון או אירווינג כל הזמן על המגרש, ובהתקפה ממשיכים לנסות להניע כדור כשנותנים לכל שחקני הסגל דקות בניסיון לראות מי חם באותו יום.

          בכל מקרה, אני לא חושב שזה היה מספיק (אולי יחד עם ניהול נכון של פסקי הזמן, וכניסה של השלשה ההיא של קורבר). הם חייבים מחליפים יותר טובים ממה שהיה להם השנה.

    1. דוראנט היה השחקן החשוב ביותר של הווריירס והיציב ביותר שלא היהלא משחק אחד לא טוב והתעלה ברגעים החשובים יותר מכל השאר.

  19. למגיבים מתגובה 16
    אני מרשה לעצמי להגיב בתור אחד מ-2 האנשים היחידים באתר שהזדהו כל העונה כגרופיס של KD :
    אחד כינה עצמו מבין קטן
    שני כינה עצמו מבין קטן 2
    הצלחתם לגרום לי לפחות לצאת להגנתו של ראס:
    עכשיו לי ברור ונדמה לי שלרוב האוהדים האחרים גם , שהאין שיטה של OKC הוכתבה מלמעלה . ראס בהחלט מסוגל לשחק אחרת וראיתי את זה באותו מונדובסקט 2010 שבו גיליתי את KD .
    2 צוותי אימון שונים השתמשו באותה אין שיטה , ועכשיו אני מבין שמי שזה לא נראה לו , מצא את עצמו מחוץ למערכת הזו בדרך זו או אחרת .
    מערכת שיש לה בו זמנית 3 מגדולי הכשרונות בדור הזה ומצליחה לא להפיק מזה דבר , כנראה שהפגם הוא במערכת עצמה ולא בברגים שמרכיבים אותה .

    1. אני באמת לא מבין למה ווסטברוק יוצא האשם העיקרי.
      אין בי שום העדפה לאף אחד מהם. אני פשוט חושב שאומנם הסגנון הקבוצתי מטיב יותר עם דורנט מאשר עם ווסטברוק, אבל לא חושב שווסטברוק אשם בסגנון שהיה באוקלאומה יותר מאשר דורנט שגם מכריח בידודים לא מעט.
      אם ניקח את המרכיב הסתמי של אסיסטים, דורנט השנה מסר פחות אסיסטים בממוצע מאשר ב-2 מ-3 העונות האחרונות שלו באוקלאומה (כשהיוצאת דופן היא זאת שהוא נפצע בה אחרי 27 משחקים)

      1. אני אבהיר את עצמי :
        קווין לא הכתיב .
        ראס לא הכתיב .
        הארדן לא הכתיב .
        ברוקס לא הכתיב .
        דונובן לא הכתיב .
        מי נשאר ?

      2. אין לאסיסטים קשר לקבוצתיות. דוראנט מסר פחות אסיסטים השנה אבל היה הרבה יותר קבוצתי מאשר בשנים עברו כי הוא השתתף בקבוצה שהניעה כדור משחקן לשחקן ומה שמראה יותר מכל על הקבוצתיות הוא מספר האסיסטים של הקבוצה ובזה ג"ס נמצאת מעל כולם בפער. ווסטברוק הוא האשם העיקרי כי בתור הרכז של הקבוצה והדמות היותר אגרסיבית וקולנית בחדר ההלבשה הוא היה מכתיב הטון המרכזי בקבוצה והיא שיחקה לרוחו. דוראנט עוד ריסן אותו יחסית, ראו השנה וכשהיה פצוע ב2015 מה קורה כשהוא מאבד את הרסן לחלוטין.

        1. ל-3d
          מה שאני טוען הוא שאמרו לראס לשחק ככה , זה לא שהוא כפה את זה על הפרנצייז . הבטחתי פעם לכתוב פוסט שיציג את התובנות שלי בעניין .

          1. קשה לי לשייך את עצמי כאוהד של קבוצה כלשהי בליגה זרה במדינה שנמצאת אלפי קילומטרים מאיתנו. אני אוהד של שחקנים ודוראנט הוא המרכזי שבהם, אוהב מאוד את סגנון המשחק שלו ואת האופי הצנוע, אז כששיחק בOKC הייתי בעדם כמובן. עכשיו תפסתי טרמפ על העגלה 🙂

          2. 3d
            אני לתומי חשבתי שאני היחיד עם הרזומה הזה …
            לפי הכינוי שבחרת סברתי שאתה עדיין אוהד .
            בכל אופן לבעלי הרזומה הזה היום יום טוב …

          3. לא מדויק כי השחקנים הקבוצתיים מוסרים לא מעט אסיסטים, אך בהחלט לא כל מי שמוסר לא מעט אסיסטים הוא מאוד קבוצתי.

        2. בכוונה רשמתי "המרכיב הסתמי" כי ברור שזה לא הכי מכריע.
          אבל אם הוא כזה שחקן קבוצתי והגיע לקבוצה היסטורית מבחינת נקודות ואחוז סלים מאסיסטים, הייתי מצפה שהאסיסטים האישיים שלו יעלו גם כן.
          מצד שני, נראה שהוא בעצמו עדיין מבצע לא מעט בידודים וממעט לשחרר את הכדור בעצמו.

          1. יש פה איזושהיא מחשבה ששחקנים עושים על המגרש מה שבא להם , לפי גחמות וכו . זה פשוט לא נכון . רוב המהלכים מתוכננים מראש למרות שלנו זה נראה די אקראי . רק כשהמהלך המתוכנן משתבש וצריך לאלתר בא לידי ביטוי האלמנט האישי . תהיה בטוח שרוב הבידודים האלו נקראו עי המאמן וכו , שאר השחקנים מסתדרים בדגמים מסוימים כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה של המהלך .

          2. אם רוב ההתקפה לא עוברת דרך 2 שחקנים כמו בימיו באוקלהומה אז למה שהאסיסטים האישיים שלו יעלו? חוץ מזה הסתכלתי עכשיו והשנה היו לו 4.8 בעונה הסדירה לעומת 5 שנה שעברה, לא הבדל בשמיים. אין סיבה שהוא לא יבצע מדי פעם בידודים פה ושם כשההתקפה נתקעת, זאת אחת מהסיבות שג"ס מאוד רצו שהוא יבוא אליהם כדי שייצר סלים מכלום וזה בלט במיוחד בגמר כשההגנות מאוד אגרסיביות וקשה יותר להשתחרר מחסימות לשאר הקלעים בג"ס ולשחק את משחק המסירות הרגיל שלהם.

      3. לכמות אסיסטים אישיים בתקופתנו, אין שום קשר לקבוצתיות.

        אם סטוקטון היה משחק היום, הוא היה משחק לגמרי אחרת, אחרת הוא היה נחשב לבולהוג.

        1. וחייבים להגיד פה חד משמעית שקווין הפתיע בסדרה הזאת אפילו את תומכיו הגדולים ביותר .
          ללא ספק הכדורסל הכי טוב בקריירה שלו , ובפער .
          המשחק הלילה ( וזה ממי שראה אותו מאות שידורים ) המשחק הכי טוב בקריירה שלו .
          עד כה , הכדורסל האולטימטיבי שלו היה דווקא אצל ששבסקי .

        2. שוב בצד אחד יש קשר: כי שחקנים קבוצתיים מחפשים אסיסטים לא פחות מנקודות וממילא מוסרים לא מעט אסיסטים.

  20. אל נא תאמרו מבין קטן, אמרו מעתה – "מבין קטן-בינוני".
    הרחבה בהמשך, בינתיים מתפעל מהשנאה לדוראנט, שנתן 8 שנים מהחיים ל-okc והחליט שנמאס לו לשחק עם השחקן הנרקסיסטי ביותר בתולדות ה-נבא.
    אגב, לא ייאמן שיש כאלה שעדיין לא מפנימים שהם היו עדים לאחת מתצוגות ה-mvp הגדולות בהיסטוריה, בצמרת יחד עם התצוגות של ג'ורדן ושאקיל.
    אגב, מי שחושב שגולדן סטייט הייתה לוקחת בלי דוראנט את האליפות, מוזמן לרשת את שמי הקודם "מבין קטן".

  21. בס"ד
    דוראנט היה חייב לעזוב את אוקלהומה. כמה אפשר כבר לשחק עם ווסטבורק שלא מאפשר לך להוציא לפועל את יכולותייך כשאתה מספר 2 בליגה? אין מתסכל מזה.
    כמובן שאם עוזבים ואחרי תסכול מחוסר ביטוי היכולת כדאי לדוראנט עצמו ללכת למקום עם הכי הרבה סיכוי לביטוי עצמי+ זכייה באליפות וזה גולדן.
    מישהו היה עושה אחרת בעבודה שלו?
    לא הולך למקום עם הכי הרבה יכולת ביטוי, הנאה, והתנאים הטובים ביותר?
    וכיוון שזו מסקנתו האישית של כל אחד מה רוצים מדוראנט?!

  22. מי שחושב שהקבוצה של שנה שעברה היתה מספיקה מול הקליבלנד הזאת צריך שיעורי כדורסל בסיסיים.
    לא סתם קליבלנד ניצחו אותם 3 פעמים ברצף. לא סתם קארי וקליי לא היוו פקטור במשחקים האחרונים. קליבלנד הבינו איך לעצור אותם.
    ובכלל לברון הפך לכזו מפלצת! מרגישים שהוא שחרר מעצור נוסף

    דוראנט היה הכרחי!! לסדרה זו ובזכותו העיקרית הם ניצחו.

    צוחק מי שצוחק אחרון.. מי האהבל שיעז לבקר את דוראנט עכשיו??
    יש לו הכל! כולל מקום מובטח בהסטוריה ואחת הקבוצות הגדולות!!

    דוראנט יעשה מה שצריך כדי להשאיר את הקבוצה ביחד כי מה זה משנה כבר 35 מיליון לעונה או 30? אפילו הנינים שלו לא יצליחו לגמור את הכסף הזה..

    1. אין לי ספק שדוראנט יוותר על המקסימום, ו-"יסתפק" ב-31.8 מיליון בעונה הקרובה ("אובדן של 3.5 מיליון בשנה הבאה).
      וזה אומר שגולדן סטייט לא צריכים לוותר על זכויות הבירד של לווינגסטון ושל איגודאלה.
      מי שדרך אגב הולך לקבל יופי של משכורת, זה קרי.
      הוא זכאי לחוזה מקסימום של 205 מיליון ל-5 עונות.

      יהיה מעניין לראות מה יקרה הקיץ.
      אם דוראנט מוותר על ה-3.5 מיליון,
      בעלי הקבוצה משאיר את איגודאלה ולווינגסטון?

      בגלל שאם קרי לוקח את המקסימום,
      גולדן סטייט יעמדו על שכר של בקרוב 110 מיליון,
      עם 6 שחקנים חתומים.
      וזה אומר שהם בדרכם להפוך לאחת הקבוצות היקרות בהיסטוריה.

        1. גם אני חושב.

          השאלה המעניינת היא הגבוהים של גולדן סטייט.
          אני חושב שכל ה-3 עוזבים (זאזא, מקגי, ווסט),
          וזה אומר שגולדן סטייט צריכים לדוג "רודפי טבעות" כמה שיותר מהר –
          בגלל שההיצע שלהם לא גדול.

          1. ווסט לדעתי יפרוש או שישאר. מקגי בסיטואציה הכי טובה שהוא היה בה בקריירה ולפני העונה היה השחקן ה-20 של הווריורס במחנה האימונים, יהיה טיפשי מצידו לעזוב.

            יש שני "רודפי טבעות" שהראו שהם מוכנים לשחק על מינימום בקונטנדרית השנה – מו ספייטס ואנדרו בוגוט. שניהם יכולים להתאים לווריורס אם יחזרו לשם.

    2. הם הפסידו שנה שעברה כי קארי היה פצוע, והליגה דחפה את הראש שלה פנימה. בנוסף, קליבלנד של השנה, הרבה יותר טובה משנה שעברה, לאב היה הרבה יותר מחובר.

      1. הליגה לא דחפה אלא גרין הגיב באלימות לפרובוקציה וההרחקההייתה מחויבת. להפך, אם לא היו מרחיקים אז זה לא היה צודק!

        לגבי זה שקארי היה פצוע, בעונה הקודמת קיירי ולאב היו פצועים בקאבס ולא שיחקו כלל בגמר ועימם קליבלנד היו יכולים להתמודד על האליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט