אירועי דיומא – 07.06.2017 /מתן גילור

כדורסל:

ליגת העל – רבע גמר פלייאוף

*המלצת צפייה*19:35 (2)הפועל אילת(2)-(7)מכבי ראשון לציון(2) – שידור בערוץ הספורט (55/555). אחרי שראשל"צ היתה עדיפה בשלושת המשחקים הראשונים, דווקא אילת הראו לב של אלופים וכפו משחק חמישי. במשחק הרביעי אילת פתחה פער דו ספרתי בסיום הרבע השלישי, אבל רבע אחרון גדול של האלופה הוביל למשחק צמוד, בסופו אילת יצאה עם היד על העליונה, 94:91.

 

טניס:

רולאן גרוס (2000) – רבע גמר

שידורים בערוץ יורוספורט ויורוספורט 2 לעתים במקביל לעתים לסרוגין, החל משעה 12:35.

אנדי מארי(1)- קאי נישיקורי(8). אנדי מארי, אחרי עונת חימר מסוייטת, נכנס לעניינים בדיוק ברגע הנכון והוא משתפר משלב לשלב בטורניר. בשני הסיבובים האחרונים הוא לא שמט ולו מערכה בודדת. נשיקורי לעומתו החל את שמינית הגמר רע כשספג בייגל מורדסקו. היפני התעשת, ניצח את השניה והשלישית ואז הוסיף בייגל משלו.

סטניסלאס וואוורינקה(3)- מארין צ'יליץ'(7). סטן משחק מצוין וטרם הפסיד מערכה בטורניר. שמינית הגמר החלה לא פשוט עבורו מול מונפיס המקומי הקשוח, אבל אחרי ניצחון בשו"ש במערכה הראשונה הוא לא הביט אחורה והשתלט על המשחק. צ'יליץ' הספיק לנצח מערכה אחת ולהוביל בשניה על אנדרסון לפני שהדרום אפריקאי פרש.

רפאל נדאל (4)-פאבלו קרנו בוסטה (18). משחק לא רע. נדאל בכושר מעולה כידוע והפסיד 6 נקודות ב-2 משחקיו האחרונים, כשהוא לא הפסיד מערכה אחת. השור הספרדי שועט לעבר רולאן גארוס עשירי והוא פוגש את קרנו בוסטה שהרשים כשהדיח את מילוש ראוניץ' בשמינית הגמר ואת דימיטרוב קודם לכן, והוא לא יהיה שטיח. האם הוא יצליח להדהים את העולם?

נובאק דיוקוביץ' (2)-דומיניק ת'ים (7). משחק מרתק בין שני שחקני טניס מהטופ העולמי. נובאק טיפה הסתבך מול דייגו שוורצמן, אבל מלבד המשחק הזה שניהם לא הפסידו מערכה עד עכשיו. מעניין אם ת'ים הצעיר (23), אשתקד בחצי הגמר, יוכל להדיח את השחקן הדומיננטי ביותר ב-5 השנים האחרונות. מרתק.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הקריטריום של דופינה – קטע 4:

קטע 3 של אתמול הסתיים במפתיע בניצחונו של ההולנדי קואן באומן. הסיום השטוח של הקטע התאים למיאוץ המוני, אלא שהפלוטון התמהמה ברדיפה אחר קבוצת הבריחה, מה שלא איפשר למאיצים המובילים לתפוס את הבורחים. באומן השתתף בקבוצת הבריחה בעיקר במטרה להשיג נקודות עבור חולצת מלך ההרים, והניצחון שלו בקטע הפתיע אף אותו עצמו. תומאס דה גנט ממשיך להוביל את המירוץ, 44 שניות לפני אקסל דומונט, 1:03 דקות לפני דייגו אוליסי ו-1:09 דקות לפני כל מועמדי ה-GC.

קטע 4 של היום הוא קטע הנג"ש של המירוץ. זהו קטע בן 23.5 ק"מ הצפוי להיות בעל השפעה משמעותית על ההובלה. יהיה מעניין לראות אם כריס פרום חזר לכושר הנג"ש האימתני שלו, איתו היה אחד מהשענים המובילים בעולם. בטור של רומנדי לפני כחודש וחצי הוא לא ממש הראה כושר מרשים, אלא שהבריטי נוהג לבנות את כושרו לקראת הטור בצורה הדרגתית, כך שהיום הוא צפוי לתת תצוגה טובה יותר. מבין מועמדי ה-GC האחרים, אמור ריצ'י פורט להוות את התחרות העיקרית לפרום, בעוד ששאר המועמדים אמורים בעיקר לנסות למזער נזקים. עוד יהיה מעניין לראות אם אלוף העולם בנג"ש, טוני מרטין, חזר לכושרו מסוף העונה הקודמת. שידור ביורוספורט 2 ב-16:00 (אפשר לראות כאן).

 

לפוסט הזה יש 33 תגובות

    1. טוני מרטין מזנק ב-15:45. קונטדור ב-16:07. פרום ב-16:40. הבעייה שבגלל שהמירוץ עוד לא נפתח, לכל המתמודדים יש אותם זמנים כמו להרבה מאד אחרים, אז הפיבוריטים לא מוזנקים בסוף כמו שראינו נגיד בג׳ירו.

    1. אופס סליחה התכונתי להודות לדוקטור על כך שהוא מרשה לי להגיב כאן בכלל …
      אם מישהו התבלבל וחושב כי התודה שלי לדוקטור מתבטאת בפיגוע בטהרן אז הוא טועה , אני מצהיר בזאת כי לי או למיטב ידיעתי לדוקטור ולתודות אין שום קשר לפיגוע בטהרן ,זה סתם משהו שקראתי בואללה .

  1. למי שרוצה יש שידור חוזר של הדרמה מאתמול באמריקאס קרם. ערוץ 63 ביס.
    יאכטות מעופפות+רוחות חזקות= התהפכות

        1. היאכטה הניוזילנדית התהפכה. פשוט עלתה יותר מדי על הפוילים ואז קברו את החרטום בתוך המים כל כך חזק שהם התהפכו.
          גם במירוצים הקודמים של אותו יום היאכטות פשוט התפרקו מהכוח של המים והרוח.
          לא היו צריכים להפליג באותו יום. פחד אלוהים

  2. מה שאגסי עשב לנובאק זה קרימינלי!
    גרם לו לחשוב איפה טיאם ולבצע מהלכי טניס. זה כ"כ לא נובאק… תעמוד באמצע ותפציץ את הבקהאנד של טיאם!!!

  3. זהו, שבירה שנייה. נובאק לא יחזור מזה.
    אני די נדהם מהקריסה שלו. היה נראה בלצי עציר ברמה שאפילו שיא הסלאמים של פדרר הרגיש בסכנה, ומאז הוא בצניחה חופשית.
    איך אתם מבינים את מה שקורה לו?

  4. נובאק מנסה לקצר נקודות. סרב ראשון חלשלוש. מחטיא החזרות. דופק חבטות ראליס לרשת. זה כ"כ לא נובאק.

    מתי המשחק של טיאם וראפא? מחר?

  5. פורט מרסק את המסלול ומקדים אפילו את טוני מרטין. לא נראה שמישהו יצליח לעבור אותו. מעניין כמה שניות הוא יצליח להרוויח.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט