Hoops – גם בטוויטר!

בשעה טובה האתר מתרחב לפלטפורמה נוספת!

הטוויטר של הופס יהיה extension ישיר של האתר, ויכיל את אותו סגנון תוכן. עוד מאותן המחשבות/תחזיות/ניתוחים שאתם נהנים לקרוא כאן כל יום – רק ב140 תווים או פחות. מסוג הדברים הקטנים שחשוב לנו להגיד, אבל לא נפתח כתבה בשבילם.

(ספוילר – בסביבות ה1 ביולי יתפרסם ציוץ על החתימה של רוז במינסוטה ל5 שנים שיכיל או לא יכיל כמה מילים גסות 🙂 )

בגמר הזה אני גם משתדל לצייץ live במהלך המשחקים, ככה שזה יכול להיות עוד משהו להשאיר פתוח בטאב ליד הבלוג החי:

אגב חווית הNBA בטוויטר מאוד מומלצת גם בלעדינו – ואני ממליץ לכל אחד ואחד להירשם ולעקוב אחרי כתבי הnba המובילים, גם אם הוא לא רוצה לפרסם. כאוהד, זה משדרג את החוויה בגדול.

למי שדואג למינימליות הפיד שלו, מבטיחים לא לחפור יותר מידי עם שטויות/retweetים/קישורים לכתבות –  יהיה מינימלי וענייני 🙂 .

בקיצור אין סיבה שלא תעקבו. למי שיש חשבון:

למי שלא – זה מאוד פשוט ומאוד מאוד שווה לפתוח. חג Finals שמח!

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
15 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אפלטון
אפלטון
05/06/2017 18:04:12

טוב, סיבה לפתוח טוויטר באיחור אופנתי של 3 שנים.

5שגיא נאור
5שגיא נאור
05/06/2017 21:16:00
הגב ל  אפלטון

כמוך כמוני

המשגיח
המשגיח
05/06/2017 19:10:34

מעולה

מנחם לס
05/06/2017 19:25:35

עומר, יש לי חשבון טוויטר. נכנסתי לטוויטר שלנו וכתבתי טוויטר במסגרת שנתנו לי, וחשבתי ששלחתי אבל זה לא נישלח. מה עשיתי לא בסדר?

דדי
דדי
05/06/2017 20:11:42
הגב ל  מנחם לס

מנחם, אני נותן לך שבוע עד שיסגרו לך את החשבון בגלל קללות.

מנחם לס
05/06/2017 19:33:25

משהו שאני עושה לא עובד בסדר.

אנא שלח לי מסר (אולי גם אחרים צריכים)
1. איך ניכנסים לטייויטר הוופסאונליין (מה כותבים בכתובת האינטרנט להגיע לשם)
2. איך מוסיפים מסר (אני הלכתי ל"טוויט" למעלה מינין ושלחתי מסר והוא הופיע בטוויטר שלי לא של הוופסאונליין.

אל תשכח שהמבוגרים בינינו הכל בשבילהם זה עולם חדש.

דדי
דדי
05/06/2017 19:54:24
דובי
דובי
05/06/2017 20:12:19

למה הכוונה כשאתה כותב שיצורפו קללות לחתימה של רוז במינסוטה?
היחיד שמתעניין בוולבס זה זעפרני והוא מתורבת מדי בשביל לקלל.

אסף
אסף
05/06/2017 21:59:49
הגב ל  דדי

דדי בשם הכרסתנים שבינינו, נטעת בנו תקווה לקריירת כדורסל מחודשת…

דורון האסטבן
דורון האסטבן
05/06/2017 22:15:06
הגב ל  דדי

🙂 בייבי דיוויס דערק(_מסתיר ת'כרס אך רואים בתנועה) וילאמס

יניב
יניב
05/06/2017 22:31:05
הגב ל  דדי

גדול דדי

חזי
חזי
06/06/2017 2:42:30

חייבים לעשות אפיקציה של הופס!זה יהיה שדרוג עננק!