מה כל קבוצה יכולה ללמוד מהיום ה-39 של הפלייאוף? / רועי ויינברג

גולדן סטייט-קליבלנד.

גולדן סטייט: הדבר החשוב ביותר שגולדן סטייט עשתה בתחילת המשחק היה להכניס את קליי תומפסון לעניינים. הם הלכו עליו בדקות המוקדמות וזה השתלם להם כשהוא קלע שלשות בטיימינג מצויין וחיסל לא מעט פעמים ניסיונות קאמבק של קליבלנד. הוא סיים עם 22 נקודות וזה משחק הפלייאוף הטוב ביותר שלו השנה, ושיפור גדול מה-3 ל-14 של המשחק הראשון.

נוסף על כך, הם הצליחו להרגיע את האיבודים. אחרי 13 במחצית הראשונה הם איבדו רק 7 במחצית השנייה, וזה נתון לא מרשים (20 איבודים) אבל העובדה שמרבע לרבע הם איבדו פחות להוציא הרבע האחרון היא משהו טוב. גם העומק שלהם בלט לטובה מול קליבלנד שהתעייפה לחלוטין, אבל זה עוד כמה פסקאות.

דבר שפגע בהם היה בעיית העבירות של גרין. קליבלנד הצליחה לשחק הרבה יותר טוב כשהוא לא על המגרש וגם במשחק הראשון הוא נאלץ לשבת מחשש שיקבל יותר עבירות ולא יוכל לשחק ברגעים החשובים באמת, וזה משהו רע שיכול להיות הרסני מבחינת המשחקים בקליבלנד. קרי החליף את התפקיד שלו בהתקפה בצורה טובה עם 11 אסיסטים (לצד 4 אסיסטים שניים) ו-11 ריבאונדים, אבל הם יותר טובים כשחבר חמישיית ההגנה הראשונה לשעבר משחק.

השילוב של גרין ודוראנט אפשר להם להחביא את קרי בהגנה באופן די טוב וזה משהו משמעותי – כל פעם שאחד מהם בא אחרי חסימה על קרי עם האורך שלו זה פוגע בשיטת המשחק של קליבלנד מהשנה שעברה ועובד טוב. ככל שגרין משחק יותר יש לגולדן סטייט שני שחקנים שיכולים לחפות בצורה טובה בהגנה ולא רק אחד, אז הוא צריך להמנע מהעבירות המיותרות הללו.

קליבלנד: הסיפור של המשחק הזה די דומה לראשון – קליבלנד מצליחה לסגור את ההפרש כל פעם ולהשאר בפער סביר, אבל מתישהו הווריורס הכניסו רצף שלשות שגמרו את הסיפור. הפעם זה לא נראה כאילו יש חוסר מאמץ של קליבלנד אלא פשוט חוסר אנרגיה – הספסל שלהם היה רע מאוד ולברון שיחק הרבה ב-3 הרבעים הראשונים (32.5 דקות מ-36). העייפות הזאת השפיעה לרעה ועלתה להם בהפסד.

נוסף על כך, הם צריכים הרבה יותר מאירווינג שהיה היום עם 8 מ-23 והזכיר את דווין וויד של גמר 2014. האלופה (היוצאת?) צריכה את אירווינג של הגמר שעבר, שנותן איום קבוע ליד לברון עם 25 נקודות באחוזים טובים כל משחק. הוא התקשה מול האורך והחילופים של גולדן סטייט שתמיד שמו מישהו עליו.

הם למדו מהמשחק הראשון עם קריאת המהלכים, השילוב של לברון ליד גבוה יחיד והחלפת השומרים על דוראנט (ריצ'רד ג'פרסון, שאמפרט, לברון ועוד שמרו עליו במהלך המשחק), וגם עם מניעת הנקודות מקרי באמצעות השליחה שלו לקו העונשין מספר רב של פעמים בשלושת הרבעים הראשונים. אבל נגמר להם הדלק באמצע, וניהול יותר רחב של הרוטציה היה תורם להם הרבה.

יתר על כן, אני חושב שאין סיבה שקווין לאב יזרוק כל כך הרבה (23 פעמים, הכי גבוה ב-2 הקבוצות). במחצית השנייה היו לו הרבה החטאות מתחת לסל, ויכול להיות שלתת יותר דקות לטריסטן תומפסון על חשבונו היה צעד חכם. תומפסון נתן משחק סביר יחסית ומתן יותר קרדיט לו ולצ'אנינג פריי יכל להשפיע לטובה בשני צדדי המגרש.

עכשיו הסדרה עוברת לקליבלנד, ומאוד מעניין לראות איך היא תשפיע על הקליעה של השחקנים המשלימים. יום נוסף של 2 מ-16 משותף לקורבר, וויליאמס ופריי והקאבלירס יכנסו לפיגור 3-0. אם הם יצליחו למנוע מגולדן סטייט לקלוע יותר מדי שלשות ולרוץ, יש להם סיכוי להשוות את הסדרה לפני החזרה למפרץ. זאת השאלה הגדולה ביותר.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 124 תגובות

  1. דברים שלמדתי:

    -קיירי ארוינג בחיים לא היה יכול להוביל קבוצה בפלייאוף.

    -עצם זה שלברון הביא טבעת לגבוה כמו טומפסון ומאמן כמו טירון לו זה נס.

    מסקנות:
    *
    לברון לא יכול להיסתמך על יכולת של אף אחד מהנחותים בסגל הזה, הוא יהיה חייב להיכנס לזון מההתחלה ועד הסוף כדי שהקאבס ינצחו.

    1. אהבתי לשמוע שלמדת….
      לדעתי עבורך ללמוד זה לא פחות.מאליפות עבור כספי .
      אבל אל תדאג לברון יקח אליפות גם השנה , הוא היחיד שיכול להוביל קבוצה לאליפות.לאחר פיגור 4:0 .
      קליבלנד ינצחו 5:4 אתה וכל קטני האמונה תאכלו את.הכובע ….
      אהה ב 4 נצחונות זה נגמר ?
      מי אמר …אם הדוק יכול לשנות.את.תחזיתו מעכשיו לעכשיו הליגה יכולה לשנות את החוקים כדי שהטוב בעולם :
      השחקן המאמן הנשיא והמלך ינצחו ויקחו אליפות.

  2. גם אחרי המשחק הזה יצאת בתחושה שעדיין לא ראינו את ג"ס במלוא כוחה, וזה מה שמפחיד. קרי סיים עם טריפל דאבל אבל אחוזים לא טובים יחסית אליו ו8 איבודים, למרות שאפשר לציין שרוב ההחטאות והאיבודים הגיעו במחצית הראשונה והוא השתפר משמעותית בשנייה, מה שהיה גורם משמעותי לבריחה שהקאבס כבר לא חזרו ממנה.
    גרין כמו שציינת שיחק כמות מועטה ש דק', וגם ששיחק היה עסוק בלנסות לא לעשות עבירות, כך שגם ממנו ניתן לצפות ליותר.
    קליי סוף סוף היה נהדר אבל מה שמעניין זה שבמשחק הקודם כשהיה חלש זרק 16 זריקות, והיום רק 12 ביום כזה. היה אפשר לחפש אותו יותר.

    לגבי ההקאבס לו צריך להיות יצירתי לדעתי. אני דווקא חושב שTT היה חלש מאוד היום, ו4 ריב' יעידו על כך, בנוסף אליו גם סמית' היה חושך משחק שני ברצף.
    עכשיו שני אלה כן יכולים להרים את רמתם עם האנרגיות בבית ולחזור לעצמם ואולי שווה לתת להם צ'אנס. אבל לא הייתי שולל אפשרות של הכנסת שאמפרט לחמישייה אולי אפילו על חשבון TT. זה ייתן ללברון אופציה לשמור על גרין, מה שיהיה פחות מתיש בשבילו (הוא לא מסוגל לשמור על דוראנט כ"כ הרבה ולהיות דומיננטי בהתקפה כמו שהוא רגיל) ושאמפרט היה יחסית בסדר עם KD.

    לו הגיע למשחק השני במטרה לשחק כמה שיותר סמול, כשמגי נכנס הוא הגיב מיד עם הכנסה של פריי מה שגרם למגי לרדוף אחריו\ אחרי ג'פרסון על קשת השלוש ולקלוע רק סל אחד. אני במקומו מנסה את TT אולי דווקא בתחילת הרבע השני כשדיוויד ווסט על המגרש והוא יוכל להיות דומיננטי בריב' מולו אם יבוא באנרגיות וככה לברון אולי יישאר עם יותר אוויר

    1. מסכים בקשר ללברון ושאמפרט. יכול להיות שגם קורבר במקום ג'יי אר שווה ניסיון כמישהו שאסור להשאיר פנוי

      1. +100 לפוסט ולתגובה

        להכניס את TT עם המחליפים של גולדן נשמע טוב…ביחד עם פרי ולברון אולי זה יתן להם אפשרות להאט את המשחק ולסחוט עברות בר'

  3. תודה רועי.
    חוסר האוויר של לברון היה מאוד בולט. שמתי לב גם לאכזבה שלו מעצמו ומחבריו כאשר עשו טעות, בבחינת: זו לא קבוצה ש"מותר" לנו לטעות מולה. אנחנו חייבים לשחק מושלם כדי רק לתת לעצמנו סיכוי.

  4. קליבלנד לא ינצחו משחק אם לא יתנו כקבוצה את הטוב ביותר שלהם בהגנה ובהתקפה כשכל הסגל צריך לתת את הטוב ביותר. אין להם סיכוי לנצח, גם לא בקליבלנד, אם לא כולם יתנו לפחות 100% מעצמם.

    1. כנראה שלא הבנת דבר קטן אך חשוב :
      יד בקליבנד שחקן שדאג במו ידיו להרוס כל סיכוי שקליבלנד תהיה קבוצה.
      העיף שחקנים העיף מאמנים ודאג שמי שיקבע הוא שחקן אחד ולא אף.אחד אחר .
      לא נשיא לא מאמן לא שחקן אחר.
      אם יש מישהו שמגיע לו לצאת עם סוויפ מהגמר כתעודת הוקרה על פועלו אז זה רק הוא .

  5. רועי למה ציינת אותו כחבר חמישיית ההגנה לשעבר? עוד לא התפרסמו החמישיות החדשות (למיטב ידיעתי) ולכן כרגע החמישיות של שנה שעברה נחשבות

  6. הקאבס חייבים לשים את שאמפרט על דוראנט. Tt ופריי? זה נבלה וזה טרפה – קרדישיאן אתמול עם פאקינג 4 ריב' ו0 חסימות (הקאבס בכלל רק עם חסימה אחת של הקינג מול 7 של ג"ס בעיקר בזכות דוראנט) ופריי שחקן גבוה ואיטי, בלי פיזיות ובלי ריבאונד. הקאבס עשו אתמול הרוב נכון ולברון לא מסוגל להרבה יותר (מה הציפיות? 40 נק' ו20אס'?) מנוחה של הקינג תגמור את המשחק לפני שהתחיל. לאב עם משחק יוצא דופן לטובה (לא בהגנה) ייתקזז במשחק הבא עם היכולת החלשה של קיירי אתמול וגם אם הקאבס יעשו הכול נכון עדיין כנראה שיפסידו אם כי בבית הם לא יובסו. ככה זה כשקבוצה של 73 ניצחונות מצרפת את הדבר הכי קרוב שיש ללברון

  7. ולגבי ההתקפות המוגזמות על שחקני המשנה – תמיד במשחקי חוץ קשים הרוב הולך על הכוכבים ככה שאין לי מהם ציפיות הרבה מעבר למה ש(לא) תרמו. אני כן חושב שהם מסוגלים ליותר מבחינה הגנתית

  8. היה משחק מעולה למרות שהייתי בעד קליבלנד. משחק ממש טוב כמו שצריך, עם משחק פיזי כהלכתו. השיפוט היה יותר ביתי מלא ביתי אבל ככה זה ואין מה להתלונן. לברון לא מקבל את השריקות שלו ומצד שני דריימונד גרין זו עבירה מהלכת, הוא שחקן הגנה מצוין, אין ספק, אבל משחק במגע תמידי ועושה המון עבירות. בנוסף הוא אסון שמחכה להתממש אם יקפוץ לו הפיוז.

    פריי ו TT רכים שאין דבר כזה. מקבלים כדור מתחת לסל ובמקום להטביע עושים הטעיה ומנסים לייאפ רכרוכי.
    כדי שלקליבלנד יהיה סיכוי פריי וקורבר חייבים לספק נקודות, אה כן, וגם דרון וויליאמס(עם משהו כמו 0 מ-9 מהשדה).
    שאמפרט נתן דקות של הגנה טובה על KD אבל אין מה לצפות ממנו לנטרל את דוראנט או משהו כזה. KD וקרי היו מעולים שוב בכל המובנים, במיוחד יש לציין את ההליכה לריבאונד התקפה של קרי.

    לברון הוא יחיד ומיוחד ואנחנו צריכים להיות מאושרים לראות אותו בלייב. זה לא יהיה עוד הרבה זמן . . .

    אה שכחתי, כשקרי לקח את לברון לטיול מתחת לסל – הוא עשה דאבל עם הכדור (תפס אותו וכך הקפיץ את לברון).

    1. חייב להודות שאני מסכים איתך.לפחות ב2 המשחקים הראשונים מאוד מאוד נהנתי לראות את לברון בלייב ואני אהיה עוד יותר מאושר לראות אותו עוד 2 משחקים… 🙂

  9. סליחה, אבל ממי שהשווה את קרי הלילה לוויד ב2006 אני מצפה שיביא סרטון שמראה את כל הפעמים שהאוויר עשה עליו פאול.

    1. https://www.youtube.com/watch?v=xHkeGqB5nls

      0:42 נשרקה עבירה לג'יי אר.
      1:33 אולי הכי עבירת "רוח רפאים".
      2:52 עבירה על ג'יי אר (אם כבר, היה אמור להיות ההפך).
      3:31 הקפצה כפולה שלא נשרקה (הסל על לברון).

      ועזוב את השריקות המגוחכות שהוא קיבל,
      מי שהשפיע יותר היו העבירות של גולדן סטייט לפני שלשות:

      2:12 קליי עם עבירה ברורה לפני שלשה של איגודלה.
      2:28 זאזא עם עבירה על ג'יי אר לפני השלשה של דוראנט.
      7:00 זאזא, שוב, לפני שלשה של קרי.

      1. 1) בצדק, לא נתן לא מקום לנחות
        2) זו בהחלט עבירה רק שהיא גם בהחלט לא צריכה להיות בזריקה
        3) וואוו, כמה שאתה מוטה(מצטער אני לא יכול לומר זאת אחרת)
        4) נכון, והקשר לעבירות מומצאות שלא היו הוא? (אני יכול גם להביא לך את הקישור למשיכה שלברון עשה שלא נשרקו במשחק לאזן אם אתה רוצה.)

        רגע עברנו עכשיו לטענות על שיפוט ביתי חורג מכל גבול שמכר את המשחק לווריירס?

        5) תצטרך להסביר לי איך זה ששני שחקנים של הקאבס נתקלים אחד בשני(סמית מועד על הרגל של קיירי) זה עבירה של קליי
        6) נכון, עבירה של זאזא, אבל א) איך זה קשור וב) אני יכול למצוא לך אותו הדבר שהקאבס עושים כל הזמן
        7) טיימסטמפ שגוי לא ראיתי אבל לא בלתי סביר שנכון (אם כי היו במשחק מקרים שהתלוננו על חסימה נעה של זאזא שהיו שגויים) בכל מקרה ראה סעיף קודם

        1. (5) אולי העבירה הכי ברורה –
          קליי פשוט דוחף ומפיל שחקן קאבס,
          ואתה עוד כותב שאני מוטה…

          לתרץ ב-"גם קליבלנד עושים את זה" זה משעשע,
          אבל זה עדיין רק תירוץ.

          לגבי העבירות, אני חולק על דעתך.
          אולי השופט שבקרבנו יוכל לתת לחוות דעה.

          1. אחד מאיתנו מפורשות בעד הקאבס. אותי באמת שלא מעניין.
            היכולת שלך לראות את קליי דוחף לרצפה את סמית כאשר סמית נופל כתוצאה ממעידה* על הרגל של קיירי היא סימפטום שמאשש את העניין היטב.

            תהייה בבקשה, אין כאן תירוץ של גם הקאבס עושים זאת, יש כאן הפרכה לטענה שלך שהקאבס מקופחים בתוצאה הכללית בגלל מהלכים אלו.

            זה שאתה חולק על דעתי ידענו קודם כשפירסמת את התגובה שגרסה שבכל אירועים אלו דבר כלשהו כנגד הקאבס, ומכך בכל מקום שאטען אחרת מן הסתם שתחלוק על דעתי.

            *אולי אני משתמש במעידה לא נכון, הכוונה היא לtrip

          2. חידון אובייקטים
            הביטו בסרטון הבא
            https://youtu.be/kMVM9JFhLTA

            1) היכן ישנה משיכה של לברון
            2) היכן יש צעדים של קיירי
            3) מה השטות הכי גדולה של גרין

            * השאלה היכן לא נשרקת חסימה נעה של הקאבס לא נשאלה מחמת הגינות כלפי זמנם של הצופים

            ** התגובה הינה 23% הטרלה

      1. מה זה גם אני? רק אתה, התגובה הייתה אליך, לא יודע למה גיא נתפס אליה.

        דברים שלא שרקו במשחק הראשון זה מאוד מאוד רחוק מוויד 2006. הייתי מצפה שאוהד מיאמי ידע את זה טוב מאוד. כאילו ברצינות, פאנטום פאול זה טרייד מרק של הסדרה ההיא.

  10. אני עדיין מתעקש שכסגל קליבלנד לא נחותה מג"ס. ההבדל הוא שיטת משחק אחת שמתבססת על בידודים וקבלת החלטות של 2 שחקנים לעומת קבוצה שלא קוראת תרגיל אחד אלה נעים בסינרגיה ויודעים לקרוא את ההגנה. בקיצור קבוצה אחת מאומנת על ידי מאמנים והשנייה על ידי שחקן. ג"ס קראו את ההתקפה הצפויה של הקאבס וראו המון וידאו. הם יודעים שבסוף לברון מתנהל ב3 מצבים. האחד הוא כניסה חזקה לסל שם או מסיים או מוסר בעיקר לפינות או שהוא עושה סייז אפ ועולה לקליעה (כשהמגן רחוק ממנו) או שהוא מעיף את המסירות cross-court המהירות שלו בשנייה ששחקן מגיע לפינה. הווריורס כבר מוכנים אליהם וחיו מצויין עם הכניסות של לברון כל עוד גרין או העזרה מגיעה ממש ליד הסל. כמה הוא יכול להיכנס לסל ולקלוע? 10-12 פעמים במשחק? זה נראה כאילו הווריורס רוצים את לברון אגרסיבי ותוקף אבל בניגוד לשנה שעברה לא מקפלים את ההגנה אלא נותנים לו לנסות לסיים. זה עבד בגמר של שנה שעברה עם בוגוט כששיחק. השנה זה גם עובד עם דוראנט וגרין ואפילו זאזא. כל עוד הקאבס לא חוזרים להכות בריבאונד התקפה השיטה הזאת מתאימה להם כי אחרי 3 רבעים נגמר האויר.

    אני מאוד אופתע אם קליבלנד לא חוזרת עם לפחות משחק אחד מ2 בקיו ארנה. קיירי עוד לא התפוצץ, לאב נראה טוב יותר השנה, ג'יי אר שאמפרט קרובר ווילאמס לא שכחו לשחק כדורסל. לטעמי אם לו חכם הוא מכניס את דרק ווילאמס לחמישייה במקום טריסטין לשמור על דוראנט ושם את לאב בסנטר. איפה הוא כל כך אכזב כשקיבל דקות השנה? הוא אתלטי וארוך וישחרר את לברון לשמור על דריימונד. לפצ'וליה אין יתרון כלשהו על לאב

    1. הרושם שקיבלתי מהמשחק של וויליאמס שהוא אחד כזה שלא דופק חשבון. לא אחד שירעדו לו הרגליים אם יפתח עכשיו במשחק גמר. אני איתך ששווה לנסות אותו. זה לא שיש להם מה להפסיד.
      פחות מסכים איתך לגבי הכישרון ולגבי תוצאות המשחקים בקליבלנד, אבל זה בקטנה. 🙂

      1. דרק וויליאמס לחמישיה בתפקיד שומר של דוראנט. המממ.
        באיזה שלב בקריירה, דרעק הראה איזשהו רמז לכישורים שיאפשרו לו לעמוד במטלה הקטנה והחביבה שחשבתם להטיל עליו?
        או שהוא פשוט היה אינטנסיבי ואקטיבי ולוחמני בשניות ששיחק ששכנע אתכם?
        היי, תתעודדו, הוא נבחר שני. אתם לא הראשונים.

        1. אני חושב שזה פחות מאמץ מדוראנט, ושהיכולות ההגנתיות של לברון יבואו יותר טוב בתור מישהו שעוזר בהגנה ולא שומר על הגו-טו-גאי

  11. לגיא,
    רוב המקרים שהבאת הדעה שלך לגביהם הזויה ומופרכת כמו שאיש כתב לך כבר.
    ואכן היו גם שריקות שלא היו צריכות להשרק לשני הצדדים, היתה "עבירה" של דוראנט על תומפסון בתחילת הרבע השלישי כשתומפסון מעד בלי מגע של דוראנט.ועוד אחד בשבילך:

    https://www.youtube.com/watch?v=4RhL3QB1HZs

    תבדוק מי נוגע אחרון בכדור ולמי הביאו השופטים את הכדור
    מה שאני בסך הכל טוען זה שלא היו פה טעויות יוצאות דופן לצד אחד אבל כנראה שלא תשתכנע אם הבאת דוגמאות הזויות כמו שהבאת…

    1. או שלא הסתכלת בסרטון בעיון,
      או שלא הורדת את משקפי האוהד שלך.
      זאזא הוא חסימה מטיילת כל הזמן.
      העבירה של קליי הייתה 100% עבירה, והפרשנים דברו על העבירה שלא נשרקה בזמן השידור.
      והעבירות שקרי זכה להן, במיוחד בהתחשב בעובדה שהקאבס לא זכו לשריקות דומות,
      זו ההגדה של שיפוט ביתי.

      1. תסלח לי גיא אבל אתה זה שצריך להוריד את משקפי האוהד שלך.
        פעם ראיתי בך מישהו אוביקטייבי אבל אני חייב להגיד בצער שהרושם הזה נגוז כלא היה.

          1. זה אפקט מצטבר.כרגע זה החד צדדיות שאתה רואה דברים לטובת הקאבס לדוגמא. אבל גם בדיונים קודמים אתה נוטה להעלות טיעונים ונתונים שמשרתים בדיוק את מה שאתה רוצה לומר ומתעלם בהפגנתיות מדברים שסותרים את הטיעון שלך. מעבר לכך יש לך נטייה להגיב למה שנוח לך ולא לגופו של הנושא הנידון.

          2. איך זה דוגמה ל-
            "אתה נוטה להעלות טיעונים ונתונים שמשרתים בדיוק את מה שאתה רוצה לומר ומתעלם בהפגנתיות מדברים שסותרים את הטיעון שלך"
            ???

            איש כתב
            "סליחה, אבל ממי שהשווה את קרי הלילה לוויד ב2006 אני מצפה שיביא סרטון שמראה את כל הפעמים שהאוויר עשה עליו פאול"
            ואני הבאתי, את מה שלדעתי, משמש דוגמה.
            לא הייתה התעלמות מכלום.

            אני לא מתיימר להיות שופט כדורסל,
            ולכן כתבתי –
            "לגבי העבירות, אני חולק על דעתך.
            אולי השופט שבקרבנו יוכל לתת לחוות דעה."

          3. תעשה עם זה מה שאתה רוצה. אני רק אומר לך את ההרגשה שלי והיא מבוססת על כמה וכמה דיונים איתך + דיונים שלך עם אחרים.

          4. צר לי להסכים עם דובי ועידו. אני מאוד אוהב את הכתיבה שלך והדעות שלך. בשלבים מסוימים בשנה שעברה היית ה MVP של האתר. אבל, לאחרונה התגובות קצת מתלהמות.
            אולי הפסקה קטנה, להרגעת הרוחות תעזור. אתה אדם מאוד רציונאלי, קח את זה כפידבק.

        1. למה בצער?? כל אחד מאיתנו בסופו של דבר מוטה למה שהוא יותר מתחבר ואין אחד שהוא אובייקטיבי לחלוטין.אני למרות שאני יודע שגיא מוטה לכיוון קליבלנד בדרך כלל הוא יחסית לכולנו די אובייקטיבי.

          1. עידו,
            אתה כותב על דיוני העבר,
            ולא מעט מהם סבבו סביב דעתו של איש שהסדרה בעונה שעברה הוכרעה על ידי השופטים.
            לא קראתי תגובה שלך המתייחסת לעניין.
            אז זו בהחלט הזדמנות מעולה –

            לדעתך, הסדרה בעונה שעברה הוכרעה לטובת הקאבס על ידי השופטים?

          2. ודרך אגב לדעתי (לפחות אני לא ראיתי) עד היום לא הגבת עניינית לטענות שלו להטיה, ואני מדגיש לטענות שהוא העלה (לא משנה שאני לא חושב שהן היטו את הכף).

          3. כאשר רשמתי את כמויות העבירות שנשרקו, את כמות הפעמים בהם שחקני הקבוצות הגיעו לעונשין, ואת כמות הפעמים שהם הגיעו לעונשין ביחס לכמות הפעמים בהם הם תקפו את הצבע,
            התגובה שקבלתי היא שכל אלו לא רלוונטיים.

            ואז זה הופך ל-"לך תוכיח שאחותך לא זונה".
            איש טוען שכמות העבירות שלא נשרקו על קרי כאשר זה היה ללא כדור,
            היא כזו שהכריעה את הסדרה לטובת הקאבס.
            לדעתי, מי שטוען טענה שכזו, חובת ההוכחה עליו.
            אני לא מכיר ניתוח של פליי ביי פליי של הסדרה כולה, כזה שנעשה על ידי גורם אובייקטיבי ובקיא,
            כזה המצביע על כמה עבירות לא נשרקו על כל אחד מהשחקנים.

            באיזו דרך עניינית אחרת יכולתי להגיב לטענותיו של איש?

          4. גיא הנתונים האלה באמת לא רלבנטים לטענות שלו וזה רק מחזק את הטענה שלי.
            עכשיו אני יודע שהוא יכול להיות קריפ(ט)י וכבר אין לו כח לחזור אליהן כל פעם מחדש מכיוון שהוא נתקל רק בזלזול ולא בתשובות ענייניות. לי בהחלט יש קילומטרז' גבוה בדיונים האלו גם בערוצים אחרים אז לטובת הדיון אני אציג לך שוב את עיקרי טענותיו כדי שתוכל לענות אליהן:
            1. הליגה נותנת הנחיות ספציפיות לשופטים לפני כל סדרה ולפני כל משחק בפרט באיזה דברים להתמקד. על מה לשרוק ועל מה לא לשרוק.
            2. העובדות בשטח מעידות שהשופטים קיבלו הנחיה לא לשרוק על מגע במעבר החסימות.
            3. חוסר היכולת לעבור באופן רגיל בחסימות מנע באופן לא ספורטיבי מהווריורס להציג את משחק ההתקפה הרגיל שלהם.

            זהו עכשיו אתה מוזמן להביע את דעתך (אני לא לוקח דמי תיווך). ISH אתה מוזמן לתקן אותי.

          5. וואו, טחנו את זה עד דק.
            מה הן אותן עובדות שמעידות שהשופטים קבלו הנחיה לא לשרוק על מגע במעבר החסימות?

          6. נו , מה אתה רוצה ממני אני רק המתווך.
            אני רק יכול להגיד שבספירה לא מקיפה שאני עשיתי בשני משחקים בגמר העונה שעברה ספרתי 15 כאלו (בשניהם יחד). חלקן היו בוטות (משיכת חולצה, תפיסת יד) וחלקן פחות ברורות ונתונות לויכוח. מצד שני זה גם לא הקיף את כל המהלכים.

          7. לחזור כל פעם מחדש?

            כבר שנה שאנחנו חגים באותו מעגל אינסופי של התנצחות,
            ואפילו פעם אחת לא ניתן גיבוי עובדתי לטענה –
            "העובדות בשטח מעידות שהשופטים קיבלו הנחיה לא לשרוק על מגע במעבר החסימות."
            (אם החמצתי את אותו גיבוי עובדתי לטענה, אני מתנצל. ואני אשמח שוב לראות את אותו גיבוי עובדתי)

          8. אני מודה שאני לא אובייקטיבי, אני גם מציין זאת לא פעם במפורש.
            אבל כאשר אני כותב תגובה על דעתי אודות השיפוט,
            אתה "מתנפל" עליי.
            לפחות ניסיתי להראות מהיכן מגיע הטיעון שלי שהשיפוט הלילה היה ביתי.
            (דרך אגב, מעולם לא התיימרתי להיות בר סמכא בתחום השיפוט בכדורסל)
            במשך שנה שלמה, אנחנו חגים סביב הנושא,
            ואני לא ראיתי ניסיון לאשש את הטענה עם גיבוי עובדתי.

          9. אני לא הולך לנהל את הדיון בשבילו אבל אתה מבין שגיבוי עובדתי הוא בעייתי פה?
            בכל מקרה עזוב, אתה לא מעונין להקשיב. עד ממש לאחרונה אתה לרוב ניסית לטעון לאובקיטיביות ואף בחרת לציין את משקפי האוהד של מגיבים אלו ואחרים ולהעלות אותם על כל מיני עגלות.
            אני לא מתנפל עליך אלא מציין את איך הדברים מצטיירים בעיני כי הייתה לי הרבה הערכה לדברים שאתה כותב (ועדיין יש) אבל אני מרגיש שלא ניתן לקיים איתך דיון נטול הטיה.

          10. עידו,
            מאז תחילת העונה אני כותב הכי במפורש שיש שזווית הראייה שלי היא של אוהד.
            שאני חובש כרגע משקפי קאבס, ושאני רשמית על עגלת הקאבס (גם כתבתי שיש לי עדיין רגל על הבימבה ששמה הסאנס…)
            ה-2 היחידים עליהם כתבתי שהם "על העגלה" של גולדן סטייט הם הבן הממזר (חלק מהדינמיקה של הדיון אתו),
            והייט (נטו ציניות).
            בו זמנית אני בהחלט משתדל להיות אובייקטיבי ככל שאני מצליח,
            ולהימנע ככל האפשר מ-"הייטריות".

            אם גיבוי עובדתי הוא בעייתי במקרה של הטיעון של איש,
            אז כאשר תחת כל פוסט רענן צומחת תגובה הטוענת שהליגה נתנה את האליפות לקאבס,
            ללא גיבוי עובדתי,
            אז מי שחושב אחרת צריך לשתוק?

          11. איך בדיוק אתה קורא לזה שיש חוק בספר חוקים ושמעשית הוא אינו מיושם כלל? איך אתה קורא לזה כאשר אתה מבחין בכך שחוק אינו מיושם במעשי? האם זה פשוט דמיון שווא כאשר אתה מבחין שמפירים חוק מסוים סביבך כל הזמן והאכיפה לא מיושמת?

      1. קשה להספיק להגיב לכל כך הרבה חזיתות…

        אז כן, אין ספק שטעויות נעשו, גם לחובת גולדן סטייט.
        זה לא משנה את דעתי שסך הטעויות המצטבר לרעת הקאבס (בעיקר ברבע השלישי) בהחלט מצביע על שיפוט ביתי.

        למען הסר ספק –

        אני לא חושב שגולדן סטייט ניצחו בגלל השיפוט.
        אני לא חושב שהשיפוט "מוטה"
        (להבדיל מלא מעט טענות על התערבות הליגה בתוצאות הפלייאוף בעבר).
        וגם הקאבס נהנו משיפוט ביתי לא פעם בעבר.

        1. עם ניסוח כזה אין לי בעיה להסכים. שיפוט ביתי הוא לא משהו שלא רואים הרבה למרות שעדיף שיהיה תמיד שוויוני לא תמיד זה קורה
          רק שלתגובותיך הקודמות היה צליל שונה לחלוטין

          1. הצטברה כאן לא מעט ביקורת על תגובותיי היום…

            אז הטון הנלווה לתגובותיי הוא טון של אוהד.
            אני משתדל למתן אותו, אבל זה לא קל…
            (בעיקר כאשר ממול יש את הקלע מס' 1 ב-NBA, הקלע מס' 2 ב-NBA, ואת שחקן ההגנה מס' 1 ב-NBA. אהה, כן, ויש גם עוד קלע מוכשר שהוא גם מגן נהדר.
            כאמור – לא קל…)

        2. אם אתה לא חושב שהשיפוט מוטה או שהווריירס ניצחו בגלל השיפוט אז על מה התלונה? שהשיפוט לא טוב? יש מישהו שלא חושב ככה?

          אגב, לא אמרת שהעבירה של מגי על לברון הייתה צריכה להיות פלייגרנט? אתה עדיין חושב ככה?

          1. הציטוט המדויק מספר החוקים:

            If contact committed against a player, with or without the ball, is interpreted to be unnecessary, a flagrant foul–penalty (1) will be assessed.

            הציטוט הקודם הוא מההסברים לחוקים ב-NBA.COM.

            מגי בכלל לא הלך על הכדור –
            כל שחקן אחר היה נמרח על הפרקט.

          2. קודם כל הזזת קורות יפה. שנית, עכשיו אתה כבר מצחיק, על בסיס המילים האלו כל פעם ששחקן תוקע את הרגל שלו בשל אחר וכל תפיסה של שחקן בשחקן אחר כאשר הכדור אינו באזור זה פלייגרנט. גם כל זה אתה יכול לומר X בכלל לא הלך על הכדור.

          3. איש, שאלה ברצינות.
            אתה טוען שגיא מוטה (לגיטימי, הוא מודה) וטוען שאתה אובייקטיבי ו"אותי באמת שלא מעניין."
            עכשיו השאלה. לא זכור לי שרשמת בכלל דברים לטובת קליבלנד/לרעת ג"ס. גם אם כן, אני מניח שהם מזעריים ביחס לתגובות ההפוכות, או לחילופין שהתדיינת ככה עם אוהדי ג"ס.
            עכשיו, אם אתה טוען שרק קליבלנד היא ה"פושעת" וכל הטעויות לטובתה, זה די מבטל את האובייקטיביות, לא?

            ספויילר, כנהוג בהתכתבותינו בעבר, כנראה שגם זה יסתיים ב"נסכים לא להסכים" 🙂

          4. לרוב אין לי צורך לכתוב דברים בעד הקאבס ונגד הווריירס כיוון שבדרך כלל מישהו כבר דאג להגיד אותם לפני(אוהבי קאבס ושונא ווריירס הם לא בדיוק ציבור לא מיוצג כאן באתר) ואני לרוב עצלן מכדי לחזור על דברים שאחרים כבר אמרו, ואני גם לא טיפוס של תגובות X+

            אני אכן לא טוען זאת. אבל מה צפוי שאני אגיד בשביל להזיז את מד המציאות לכיוון האובייקטיבי בתגובה לתגובה שמייצגת עמדה שכל העוולות הן כנגד צד אחד. אם שמת לב היו שם כמה נכון שציינו שאכן ההחלטה שם קיפחה את הקאבס.

          5. "אוהבי קאבס ושונא ווריירס הם לא בדיוק ציבור לא מיוצג כאן באתר"
            אז אומר שאוהבי הווריירס ושונא הקאבס הם לא בדיוק ציבור לא מיוצג כאן באתר.
            הייתי מונה, אבל יש כ"כ הרבה שאני בטוח אשכח. יש להם אגודה שלמה אגב (הליגה להאדרת לברון). הם עושים עבודה נפלאה בלהציג כל פלופ או עוולה לטובת הקאבס שהייתה או לא הייתה.

  12. שכשמצרפים את דוראנט לאחת הקבוצות הטובות בליגה, אין מה לעשות נגדם.

    הבנתי שאחוזי הרייטינג גבוהים בהרבה מהממוצע, זה בגלל שהאמריקאים מטומטמים, הם נהנים לראות גם את "נבחרת החלומות" קורעת את הצורה לאנגולה.

    כואב הלב.

  13. מת על אוהד הצלחות. זה מעלה חיוך ממזרי על ההתרסה
    והטיזיניג לאוהדים המכרוכים שחלקם רוצים שנסבול כמוהם.
    איני חייב לאף קבוצה כלום.
    זה פלייאוף קשוח אז לא נורא אם קרי עושה טיפה הארדן
    אחרי שלברון זרק אותו לרצפה עונה שעברה.

    1. תודה.. 😉

      אבל באיזשהו מקום, דווקא בגלל שאני לא אוהד "אמיתי", אני מעדיף שהקבוצה שאני בעדה תנצח יפה וביושר. אין לי שום "אינטרס" להחליק לה כשלים, רמאויות או טעויות.
      ולעניין, רבות כבר דובר על המהלך הזה, ואני ממש מקווה שבפגרת הקיץ ידונו בו מחדש כך ששחקנים (והזקן בראשם) לא ינצלו את החוק הזה באופן מחפיר.

      1. אם כי גם יש משהו במה שאתה אומר. זה קצת דומה למה שאמרו על ההצגה המגעילה של ראמוס בגמר ליגת האלופות – עשו עליו פאול רגע לפני כן, וזו הייתה הדרך שלו לקבל אל השריקה מהשופטים.

  14. אני לא יודע מה הקאבס למדו שהם יצליחו לתקן. הם משחקים נגד קבוצה שמתקיפה גלים-גלים בכלי נשק שונים והם כמו ,שהכוצ\תרת שלי הגדירה אותם "TOO GOOD"

  15. תודה. כפי שמנחם ציין, לברון והקאבס למדו בדרך הקשה שגולדן סטייט היא הדבר האמיתי ועוד צפויה להשתפר, כך שאם הם רוצים להתמודד איתה דרוש שינוי רדיקאלי.
    אם הלוחמים ימשיכו להיות דומיננטיים ולטאטא את הקאבס (להערכתי זה מה שיקרה), לברון צריך לקדם שינוי אמיתי בסגל.
    למשל, להטריד את קווין לאב (שערכו אחרי הפיינלס די גבוה) ואת טריסטן (ביחד משחרר להם 40 מיליון שכר), ולמצוא דרך להיפטר גם מגייאר ופריי (עוד 20 מיליון). ואז לעשות מה שצריך כדי להביא סופרסטאר אחד דרך טרייד (כמו באטלר או פול ג'ורג) יחד עם מחליפים סבירים וזולים, ולהחתים סטאר נוסף בשוק החופשי (בלייק גריפין).
    רביעייה של קיירי, באטלר, לברון ובלייק למשל, שתעבוד קשה כל העונה ותתחבר, תוכל להוות יריב ללוחמים.
    ברור שאלו מהלכים מסובכים שדורשים לוליינות פיננסית והרבה שכנועים, אבל לדעתי זה הכיוון היחיד הרלוונטי אם הפרשים רוצים לנצל את בערך שתי העונות שעוד יש ללברון בטופ.

    אם נמשיך את הפנטזיות (אני לא צריך שתכתבו לי שהסיכוי לכך נמוך, אני מבין את זה) אז חוץ מהלוחמים והפרשים יהיו עוד שתי קבוצות על. בוסטון עם ג'ורג/באטלר, והספרס עם כריס פול.

    ואז תהיה לנו שנה לפנים שקבוצות בינוניות כמו שיקגו והקליפרס בונות את עצמן ונוצרות עוד מפלצות עם 3-4 אולסטארים בשיאם.

  16. הקאבס יכולה ללמוד משני המשחקים האחרונים דבר מאוד פשוט, הווריורס עם דוראנט פשוט גדולים עליהם.
    אני מאמין שהם כן יצליחו לגרד ניצחון צמוד באוהיו, ואולי בנס עוד אחד, אבל במצב הנוכחי אין להם סיכוי לנצח 4 מה5 הנותרים.

    אז מה עושים? או שפונים לדרך המלוכלכת (דאלבדובה כבר לא כאן, אבל זאזא כן!), או שמבינים שהמשחק שלהם יותר מדי צפוי שבלוני ולא מספיק חכם, ומביאים לשנה הבאה צוות אימון אמיתי, ולא מאמן שיהיה יס-מן של לברון (ובטח שלא אחד אדיש שיירמס תחת לברון כמו בלאט).

  17. קליבלנד חייבים להעיר את ארווינג הוא ממש לא אגרסיבי ופסיבי מדי. לברון ענק אבל הוא חייב את מה שקיירי נותן בהתקפה כי אחרת כל הנטל עליו.
    בנוסף, גם הספסל של קליבלנד לא ממש נכנס לסדרה. וויליאמס כשומר לדוראנט זאת אופציה טובה לכמה דקות אבל לא למשחק שלם.
    אצל ג"ס היה משחק מאוד מפוזר במחצית הראשונה ועדיין הם שמו 60 נקודות ויתרון. המדהים הוא שהם עדיין באותן רוטציות ועוד לא שינו יותר מדי.
    ליווינגסטון היה מצויין היום התקפית והגנתית מהספסל.

  18. כל מה שאני לומד עם כל יום שעובר זה שבא לי לעשות סומסום ולהיעלם.
    ליג פאס לא תקבל ממני כסף עד שחרפת דוראנט תימחה מפני האדמה.

  19. 1+ אפילו גיא יכול לטעות, זה תהליך שכולנו עוברים, אני מודה
    בטעויות שלי, לעיתים גם אחרים, צריך לכבד את הדעות של דובי
    וגילרי, וגם לשים לב לעצמנו אם אפשר ללמוד ולתקן.
    אני מאד מאד אוהב את גיא, האהבה הראשונה שלי באתר,
    אהבה אפלטונית שרק הלכה והתגברה.
    באהבה ובתודה

  20. וואו פיספסתי את כל האקשן.

    גיא – הלילה אני מסכים שהיו לא מעט שריקות ביתיות. אבל באופן כללי כל הדיון הזה רק חיזק את הטענה המקורית שלי שיש לבטל את האקטיביזם השיפוטי ב-NBA. אם 2 אנשים אינטיליגטים עם קילומטרז' כה גדול לא יכולים להסכים על חוק הפלגרנט אז מבינים כאן משהו… כשחוקים כתובים בצורה קריפטית ללא דיקדוק אז כל שופט או חבורה שיפוטית יכולה לעשות דין לעצמם. כל המשחק הזה היה מלא דוגמאות של חוסר עיקביות שיפוטית ושל שופטים שנעים בתוך תסריט המשחק. אנחנו כבר מזמן לא במקום שהליגה שורקת בעיקביות על שום חוק.

    דבר נוסף שמטריד אותי זה שזהו המשחק השני בו שחקן של הקאבס באופן מופגן נוחת על הקרסול של קווין דוראנט אחרי הזריקה (וגם אולדרידג' עשה אותו הדבר בסיבוב הקודם). זו אותה התנועה בדיוק שזאזא עשה כשקוואי נפצע. העיקר להתפוצץ על השחקן הזר/לבן ולקרוא לו מלוכלך…(כי אוליניק הוא ממש החונק מבוסטון). אם אתם לא יודעים במה מדובר זה כשדוראנט עלה לשלשה כשהיה 69-68. שאמפ זינק אליו ודאג גם לשלוח רגל לקרסול בסיום. למזלו הרגל רק שיפשפה אותו. לא אתפלה אם הקאבס יפצעו את קארי ודוראנט בהמשך הסידרה. נכון שנשרקה עבירה רגילה אבל הליגה צריכה בדיעבד להעניש על כאלה.

    1. מסכים איתך ללא ספק לגבי הניסיון פציעה קנס של מיליון דוחר והרחקה אוטמטית יעשה את העבודה,לא משנה מה הייתה הכוונה של השחקן משחק מסוכן. לגבי המאצאפ בדיוק כמו שידעצי בתחילת הסדרה:
      ״איך דרום בדיוק משחק בסדרה הזאת? פריי היה שחקן ספסל והחסרונות שלו ידועים לכולם?
      איך בדיוק ניתן לשמור על הלוחמים? כשגרין קולע באחוזים כאלה מחוץ לקשת? השמיכה קצרה מדי וזה רק בפן ההתקפי בפן ההגנצי הם פשוט מדהימים אם גרין שפורח בהגנה.
      קליבלנד יהיו חייבים את קיירי ולברון בכושר שיא כדי לנצח, הם מתבססים הרבה יותר על בידודים (שקולעים אותם באחוזים מדהימים), אצל הלוחמים יש את סטף שיכול להתפוצף בכל רגע נתון (עילוי התקפי), את דוראנט הבלתי עציר את קליי 37 נקודות ברבע , ואת גרין שיכול לתפוז משחקים וגם בספסל הייתי נותן להם את הייתרון (הרכב המחליפים של קליבלנד עם לברון מדהים התקפית אבל לא יכול לשחק הגנתית נגד הלוחמים).
      לאב בשנים האחרונות נרמס על ידי הלוחמים למרות השיפור בהגנה אני לא בטוח שהוא יכול להגן בפיקאנדרול והחולשה של קיירי בהגנה ידועה לכולם יותר מדי שחקנים להחביא נגד קבוצת ההתקפה הכישרונית בהיסטוריה). נוסיף על כך את דוראנט שיכול ליצור נקודות מכלום ונקבל קבוצה בלתי עצירה.
      הפרשי הכישרונות גדולים מאוד ללוחמיפ ולא התייחסתי בכלל למאצאף הנוראי של הקאבס מולם.
      קיירי- סטף הייתרון ברור לסטף שמסוכן הרבה יותר בלי הכדור
      תומפסון מול סוללת הקלעים של קליבלנד הייתי לוקח אותו בלי לחשוב פעמים (איזה שחקן יכול להגן בסוללת הקלעים?)
      דוראנט לברון הייתרון הולך ללברון כמובן שמפעיל את הקבוצה דוראנט עדיין שחקן של 25+ נקודות בערב שקליבלנד צריכה למצוא לו תשובה.
      גרין לאב 80-20 לטובת גרין שפשוט מותאם לשתק שחקנים כמו לאב, אני בכלל לא מדבר על ההשפעה ההגנתית של השניים לקבוצה)
      תומפסון הוא באמת נקודת זכות לקליבלנד,לברון וקיירי עונה שעברה נזקקו למשחקי שיא שבארנס החטיא בסיטונאות העונה השמיכה פשוט קצרה מדי יתרון הכשרון העצום הייתרון הברור במאצאף יעשו את שלו). 4-2 ללוחמים בתקווה שאני טועה.״
      הדבר היחיד שטעיתי בניבוי הוא כמה חלש תומפסון יהיה חשבתי שהוא יהיה הסנטר של הפלייאוף אבל הוא חזר להיות השחקן הרך של העונה הרגילה

    2. מעניין מאד ג'ון, אני גם בעד דרק וילאמס, כי ראיתי את השילוב
      שלו בקאבס, לא יודע איך יסתדר עם דוראנט.
      באשר לשיפוט הלוואי וזה היה מדע מדויק, זה נראה קשה לשפוט
      נכון, מקווה שיציבו חוקים יותר ברורים כמו שהצעת.

  21. מה לברון יכול ללמוד מהיום ה 39?

    זה הטעם של הדייסה שאתה בישלת.
    אתה התחלת בסופר טים (ובבקשה אל תבלבלו לי את המוח עם בוסטון כסופר טים ) ואתה תטעם איך זה מרגיש.

    אין שום דרך שהקאבס יוצאים מזה וההסתברות הגבוהה ביותר כרגע היא לסוויפ. כי קליבלנד נותנת את כל מה שיש לה.
    ואם לברון איכשהו יוצא מזה לא רק שהדיון על הגדול ביותר מתעורר שוב לחיים אלא שהוא יטה אפילו לטובתו.

    1. קליבלנד נותנת את כל מה שיש לה?

      קורבר עם 28.6% מהשדה. וויליאמס עם 0 מ-9 עד עכשיו. פריי עם 1 מ-5, תומפסון עם 4 נקודות ו-2 ריבאונדים למשחק. כל אלה הרבה מתחת לרמה הרגילה שלהם, ואני חושב שהם יכולים להוציא מעצמם יותר

      1. כן. קליבלנד נותנת את כל מה שיש לה.
        אתה נותן לי נתונים של שחקנים שוליים וזאת ההוכחה שהחמישייה של קליבלנד באה מוכנה.

        אני גם יכול לתת לך את הנתונים של גרין , קליי במשחק הראשון, איגודאלה וכו. לא אלה רלוונטיים ולא אלה של קליבלנד.

        לא כולם יכולים להיות ב 100 אחוז ואחד בא בהכרח על חשבון השני.

        תסתכל על המשחק לא על הבוקס סקור.

        מי שגרם להם להיראות ככה אלו גולדן סטייט ולא.
        גם אני אקלע 0 מ 17 מולם מה זה אומר שלא נתתי הכל? זה אומר שאני לא טוב מספיק!

        1. תומפסון שולי? הוא הסנטר הפותח שלהם! מכל החמישייה של קליבלנד רק שני שחקנים משחקים טוב והשלושה האחרים על הפנים בדיוק כמו הספסל

  22. גיא שלא תישבר רוחך, אתה אולי לא מצליח להיות אובייקטיבי כמו שהיית רוצה אבל תמיד תענוג לקרוא אותך ואפילו התגובות הפחות אובייקטיביות יוצרות דיון פורה.

    אגב, אני עם הווריורס ואני לגמרי מסכים איתך על חלק מהטענות על השיפוט כולל הפלייגרנט (כמו אמר ואן גנדי בשידור – ״זה לא פלייגרנט רק כי לברון כל כך חזק״).

  23. +1 לרועי, הבעיה שאם הם ישתפרו (דרון וילאמס וטריסטן מרגיזים ואני
    אוהד את הקבוצה שמנגד), יתכן ו ג"ס ישתפרו בהתאם,
    לברון לא נרגע ולא מוותר

  24. מאוד לא אוהב לסגור סדרות בדרך כלל, אבל הפעם אחרוג ממנהגי ואומר שהיא סגורה הרמטית, הכי הרבה 4-1.

  25. הנה העניין, אם קיירי קולע 30, אז הוא ולברון מקזזים את קרי ודוראנט והופכים את הסדרה לשאלה של האם לאב + TT + מחליפים יכולים לנצח את קליי + גרין + מחליפים.

    זה כל הסיפור. קיירי פשוט הורג את הקאבס

    1. קיירי היה איום ב2 משחקי הגמר הראשונים שנה שעברה. אפילו יותר גרוע מהשנה. לי ברור שיתפוצץ לפחות פעם אחת בקליבלנד. אני חושב שקליבלנד תנצח לפחות משחק אחד כי מבחינת קליעה לברון עדיין לא התפוצץ ל 35 נקודות. קיירי יכול להתקרב ל30 ולאב נראה אתמול יותר נינוח וכמו בלייק גריפין חייב להתחיל ברבע הראשון לצבור נקודות. הקאבס הוכיחו בקריסטמס שלמרות משחק מעולה של דוראנט יש להם לא מעט כלים להאט את הווריורס. הברומטר חייב לחזור להיות קארי. זה השחקן הכי לא מובן בכל הליגה שמבחן העין מאוד מטעה לגביו. אתמול הוא קיבל שריקות רגילות שכל שחקן מקבל אבל על קארי זה נראה מוזר כי בדרך כלל מאפשרים עליו הרבה מגע. אם אני קליבלנד אני מכריח את השופטים לקבוע כמה פיזיות מותרת עליו. הרי לא ישרקו כל התקפה. קארי מלא בלחץ לכפר על שנה שעברה וכל האינדיקציות מראות שאת ה18-20 זריקות יעשה בכל מקרה. אם מורידים לו את האחוזים בלי לשלוח אותו לקו (הts% שלו היה מצויין אתמול בגלל זה)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט