NBA Cares וראיון בלעדי עם אדם סילבר / הברון מקריית אקרון

“NBA CARES” – היא תוכנית גלובאלית שליגת ה-NBA יצרה במטרה לענות על צרכים חברתיים שונים בקהילות שונות. התוכניות השונות, של המשימה הזאת, שירתו מטרות חברתיות שונות במשך כ-4 מיליון שעות של עבודה בשטח, ויצרו 1,089 מקומות (היום בחטיבת הביניים של ווסטלייק באוקלנד, קליפורניה נחנך מרכז הפעילות הזה, וביום חמישי הבא בקליבלנד ייחנך מקום מס' 1,090 בפרויקט), בהם ילדים ומשפחות יכולים לחיות, ללמוד או לשחק בקהילות שונות מסביב לעולם. הליגה יוצרת קשר עם יותר מ-12 מיליון בני נוער, כול שנה, ומעוררת השראה לשחק ולחנך על פי הערכים של משחק הכדורסל.

הפרויקט הזה עובד באופן בין לאומי, ומוכר על ידי תוכניות רווחה לנוער שונות, המספקות חינוך, פיתוח של בני הנוער ומשפחותיהם, מטרות בריאותיות, ומספק גם מלגות וקרנות שונות, במטרה לחזק את הקהילות ואת בני הנוער. כך, שבאופן טבעי, בתור מישהו, העובד בעמותה חינוכית, התחברתי מאוד לפרויקט ורציתי ללמוד איך הליגה הטובה בעולם, מצליחה להפעיל תוכניות חינוכיות ולשנות חיים של בני הנוער, גם כאן באוקלנד, קליפורניה.

הגעתי לחטיבת הביניים של ווסטלייק, באיחור קל, ובחדר המרכזי, זאזא פצ'וליה נתן נאום חוצב להבות לחבר'ה הצעירים, אמר להם שהם צריכים לזכור שבשביל להיות השחקנים שהם היום, החבר'ה של הווריורס עבדו מאוד קשה, והתאמנו כול יום, ולפעמים כמה פעמים ביום. הוא סיפר, שבגאורגיה אין הרבה ארגונים חברתיים, הפועלים לשנות חיים של חבר'ה צעירים, והוא גאה להיות חלק מהתהליך שה-NBA מובילה כאן בארה"ב, ושגם הוא מפעיל רשתות חברתיות כאלה בגאורגיה.

לאחר הנאום שלו, אחמד ראשאד, שדר הכדורסל המפורסם, שהנחה את האירוע, העביר את כולם לחדר בו נערך טקס גזירת הסרט למרכז הפעילות והלמידה החדש בחטיבת הביניים. הסרט, נחתך על ידי זאזא פצ'וליה והקומישינר של הליגה, אדם סילבר. חוץ מזאזא, באירוע נכחו גם ג'אוול מגי, איאן קלארק, פטריק מקאו ודמיאן ג'ונס, שחקני הספסל של הלוחמים מאוקלנד. מלבדם, כיבדו את האירוע ליבי שאף, ראש עיריית אוקלנד, ליסה בורדרס, נשיאת ה-WNBA, בוב מאיירס, הג'נרל מנג'ר של הווריורס, ועוד.

רגע השיא מבחינה אישית שלי, היה ראיון קצר, שערכתי עם הקומישינר של הליגה, ובו דיברנו על הפרויקט "כדורסל ללא גבולות (BWB)", אשר מגיע לארץ בחודש אוגוסט הקרוב. הופס, בתור אתר ה-NBA, המוביל בישראל, קיבל זכות גדולה לייצג את ישראל במהלך האירוע, וזה משהו אשר נרחיב עליו בהמשך, לאחר שנסיים עם המנה העיקרית של חודש יוני – המשך משחקי סדרת הגמר.

ניפגש ביום ראשון, אוראקל, 6 בערב שעון פאסיפי. ועד אז, שבת שלום, מאדם סילבר, וגם ממני, הברון מקריית אקרון, שבסה"כ נהנה כאן בקליפורניה.

 

 

לפוסט הזה יש 24 תגובות

    1. *קאפקייק בנוסח גולדן בויז עם רוטב פאצ'ולהה שמדיף ריח רמאות
      ורכות שעוד תגיעע בזמן הכסף.

      תודה לשי הכתב המצוין!
      אני מצפה לראיון הראשון עם לברון אחריי הניצחון במישחק הבא…

  1. שי כל הכבוד לך, בשיא הרצינות, אתה נותן כאן עבודה עיתונאית מקצועית ביותר, וזה לא מובן מאליו. רואים את ההשקעה הענקית והשעות הרבות שאתה מקדיש לזה.
    אתה נותן המון כבוד להופס כאתר כדורסל והרבה גאווה לכולנו.

  2. מעולה !
    המשחק מתחיל ב 5 שעון פסיפי
    ה BWB הוא ארוע כדורסל מרשים שיתקיים בוינגט ,הופס יהיו שם ואנחנו מתכננים קיץ לוהט

  3. אכן מציע למנהלים להרחיק את המשתמש רנדי אורטון. הוא מוזיל את רמת הדיונים הגבוהה כאן, ונראה שפשוט מדובר בטרול לברון מהזן הנמוך ביותר.

    1. זה שנורטון לא שונא את לברון לא אומר שהוא מוזיל את הדיונים. להך אתה אלו שמוזילים את הדיונים עם השנאה החולנית ללברון.

  4. שי כל הכבוד, על המקצועיות ועל ההשקעה!

    ללל – תרגיעו עם נורטון, הבנו כבר את הקטע. נקסט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט