פרק ג' בטרילוגיה יוצא לדרך – משחק מס' 1 – ווריורס – קאבס / הברון מקריית אקרון

כוחם במספרים – וכרגע המספרים אומרים 1:0 ללוחמים על הפרשים

לאחר מסע מפרך ומרגש כל הדרך מקריית אקרון שבאוהיו, דרך קליבלנד, לדטרויט, והגעה לאוקלנד בלילה, ונסיעה על גשר הזהב של סאן פרנסיסקו, הגענו לרגע המיוחל – משחק מס' 1 יוצא לדרך וגמר ה-NBA מתחיל!

הגעתי 4 שעות לפני המשחק לאולם האוראקל ארינה, ואספתי את האקרדיטציה שלי, עליה מודפסות אותיות מתוקות: "ALL GAMES". חלום. יחד עם אישור המדיה גם קיבלתי מזכרת נחמדה ביותר בדמות תיק גב אדידס של ה-NBA FINALS.

תיק גב, מתנת…
#I'm Here

נכנסתי לאולם, והתרגלתי לצבע הצהוב, כול הכיסאות מלאים בחולצות עליהם נכתב: " ALL GOLD EVERYTHING", הלוחמים מכוונים לזהב, ולאליפות ה-NBA של 2017.

שי לב, הלא הוא יוסי ברקלי, הצטרף אליי לכוס קפה, ומשם הלכנו לפרקט ועלינו ללייב בדף הפייסבוק בפעם הראשונה. כשעתיים לפני המשחק כשלברון ג'יימס מתחמם יחד עם שחקני המשנה של הקאבס ומהצד השני ג'אוול מגי מחזק כמה ברגים במוחו המרתק.

שי את שי, עסקני הופס
מלך גם באוקלנד, לברון ג'יימס

הלכנו לאכול, ומה אני אגיד לכם האוכל מעאפן פה. הם לוקחים 7$, שזה 3 פחות ממה שעולה לי בקליבלנד, אבל אין מה להשוות בין הרמה כשפה אתה מקבל מק אנד צ'יז ועוף בלוי לעומת הקייטרינג המפנק ב-Q.

הלכנו לחדר ההלבשה, חמושים במיקרופון ובמצלמה, ופגשנו שם את דריק וויליאמס, שכבר מכיר אותי מפעמים קודמות והוא הקדיש לנו כמה מילים.

שי פינק בתמונה שתראו את הברון בפעולה

לא היו עוד קליינטים לשיחה בחדר הקאבס, שנראה ככה.

בחדר ההלבשה של הלוחמים, דיברתי עם שון ליווינגסטון, שהבטיח לי דיבור לאחר המשחק, כי הוא מיהר למקלחות. ג'אוול מגי ישב שם ולא התייחס לסביבה. אז המשכתי למסיבת העיתונאים עם הקומישינר של ה-NBA, אדם סילבר. רציתי לשאול אותו לגבי ה- BWB(פרויקט "כדורסל ללא גבולות"), שמגיע לארץ הקודש באוגוסט הקרוב, אך למרות שהרמתי יפה את היד, לא קיבלתי את רשות הדיבור.

אז חברתי לשי חזרה על הפרקט ועלינו ללייב אחרון לפני שהצפנו למקומות שלנו, בתקרת האולם, ממש ליד דגלי האליפות של ג"ס מ-1946-47, 1955-56, 1974-75 וכמובן 2014-15, הלא היא פרק א' בטרילוגייה, שלשמה התכנסנו כאן היום.

בזמן הזה גם הספקתי לקבל לפיתה יפה מהמאבטח, שלא שם לב לאישור על צווארי, והפריע לי לצלם את אליל ילדותי, הילד הרע, אייזיאה תומאס, שישב לשולחן עם גרנט היל וקני סמית'.

שניים מגיבורי ילדותי: גרנט היל, ואייזיאה "המקורי" תומאס
"האמת" – פול פירס

בהתחלה היינו בטוחים שאנחנו הולכים לשבת יחד על כיסא בודד, שזה מה שהקצו לנו משום מה, אבל העבירו אותנו למקום אחר, שתי שורות למטה מאיפה שהיינו אמורים לשבת, ויכולנו לשבת אחד ליד השני.

לאחר שירת ההמנון על ידי סולן להקת TRAIN, תושב המפרץ, והצגת השחקנים המרשימה – יצאנו לדרך!

רבע 1

חמישיות:

קליבלנד – קיירי אירווינג, JR סמית', לברון ג'יימס, קווין לאב וטריסטן תומפסון.

ג"ס – זאזא פצ'וליה, דריימונד גרין, קווין דוראנט, קליי תומפסון וסטף קרי.

הרבע הראשון היה מרתק. הקצב היה מאוד מהיר, שתי דקות ראשונות ללא סלים מצד שתי הקבוצות, הוכיחו שיש פה המון התרגשות, וששתי הקבוצות מחפשות את הדרך שלהן להשתלט על המשחק.

שלשה של ג'יי.אר מצד אחד וסל של זאזא מהצד השני היו הסלים הראשונים שנקלעו עבור הקבוצות.

שי ואני ישבנו בתקרה יחד עם כול המשוגעים! תענוג. עוד נחזור לאוהדים של ה-DUB NATION בהמשך.

יושבים ליד הדגלים של אליפויות הלוחמים
נשיא אומת הדאב, אריק הגברבר

השופטים החליטו לפלפל את העסק, והדביקו עבירה שנייה מוקדמת לדריימונד בעבירת תוקף!

אנדרה איגואדלה עלה ישר להחליף את גרין ועל המהלך הראשון שלו שם דאנק, שהוריד את הקבוצות לפסק זמן ראשון ב- 12-12.

שתי הקבוצות התחילו להיכנס לעניינים, עם נקודות יפות מצד לצד של לברון, המוציא לפועל היחיד מבחינת הקאבס, כשמנגד, קווין דוראנט היה הלילה האיש של הלוחמים. וואו איזה היילייט הוא סיפק לנו ברבע הראשון. לברון נזרק לרצפה על ידי דוראנט שמטביע בעוצמה. 20-17. לדוראנט כבר 10 נק'.

ג'אוול מגי, שעלה מהספסל, הצליח למצוא את הטבעת בהטבעות יפהפיות, בזו אחר זו, והעלה את גולדן סטייט ליתרון של 24-22. על זה, לברון, החזיר לו דאנק פוסטר על הפנים וחזרנו לתיקו – 24-24. לברון הגיע לעבודה עם 11 נק'.

באמצע הרבע, הבנתי שאנחנו הגענו לקרב ראש בראש: דוראנט – ג'יימס. שני הכוכבים המדהימים האלה, לא הפסיקו לספק מהלכי כדורסל מעולם אחר, והיה נדמה שאנחנו בפתחו של משחק צמוד, שיכול ללכת לכאן או לכאן, בהתאם ליכולת של האולסטאר, שידו תהיה על העליונה.

אבל אז התערב MVP אחר, סטף קרי. הוא הגיע, סוף סוף, עם שלשה כמו שהוא אוהב והעלה את התוצאה ל 27-24 ללוחמים. מהצד השני, גם לקליבלנד יש רכז אולסטאר נהדר. קיירי גם כן הגיע למשחק עם צעד וחצי יפה מאוד. סטף עם שלשה שנייה ברצף מעלה ל29-26 אחרי שמגי חסם יפה את טריסטן.

הרבע הראשון היה משופע בשריקות הזויות של השופטים.

בסיום הרבע, גולדן סטייט הצליחה ללחוץ טיפה יותר על הגז, ואנדרה איגואדלה סיכם את הרבע עם שלשה עם הבאזר והרבע הסתיים ביתרון 35-30 ללוחמים מאוקלנד.

19,596 אוהדים צהובים של גולדן סטייט היו הלילה באוראקל וזה מה שהיה לאוהד שמאחוריי, אריק שמו, למסור לכם בארץ…

מרבית הנקודות של ג"ס ברבע הראשון: דאנקים – 22 נק' בצבע לעומת 8 של קליבלנד. קשה מאוד מול הלוחמים, איך אמר שי לב, אתה צריך לבחור את הרעל שלך נגדם – היום קליבלנד ניסו להגביל אותם מהשלוש ברבע הראשון והשאירו אותם על 3/7, אבל מהצבע ג"ס הרגו אותם.

וכך, כשמצד אחד רק לברון ולברון, ושאר קליבלנד לא יודעים איך לאכול, ומהצד השני דוראנט וקרי מכתיבים את הטון, משחק חלש של דריימונד וקליי, ותפוקה יפה מהספסל של איגי וג'אוול, יצאנו לדרך לרבע השני.

רבע 2

לברון ג'יימס לא ירד מהמגרש, וגם ברבע השני הוא שיחק 9:36 דקות. שאר החברים לא נכנסו לעניינים. קיירי אמנם קלע 8 נק' אבל בניהול משחק לא משהו בכלל, ורק קווין לאב עם 9 ריבאונדים ברבע, היה איזו שהיא נקודת אור קטנה. בקליבלנד לא שיחקו כדורסל במשחק הראשון של סדרת הגמר. רק לברון ג'יימס נראה בפורמה וכל השאר לא פה. גולדן סטייט ניצלו את זה לריצה כשהמובילים הראשיים באנרגיות הם איגי ומגי.

קורבר, שכל מטרתו מבחינת הקאבס הוא לקלוע את השלשות שלו ולרווח את המשחק, לא הצליח היום, אולי התרגש מההופעה הראשונה בגמר, וסיים משחק נוראי מבחינתו עם 0 נק' בכמעט 20 דקות של כלום. 0/3 מהשלוש. זה היה משחק ממש מפוזר – עם אחוזים נוראיים מהשדה של שתי הקבוצות (40-38 באחוזים לטובת ג"ס). אצל הלוחמים היה להם דוראנט אחד רעב – שמישהו יביא לו קאפקייק!

קיירי עוד הצליח לקרקס שלשה עם עבירה, לא הגיונית בעליל, וקליי תומפסון הגיע למשחק בשעה טובה והעלה ל-10 הפרש.

גולדן סטייט הצליחו לייצר מומנטומים בקלות יחסית עם המון דאנקים שהדליקו את הקהל, וקליבלנד לא ידעה מה לעשות. בסיום המחצית הראשונה: 60-52 ללוחמים.

עם איבוד בודד ו-20 אסיסטים, שתורגמו ל42 נקודות בצבע – אפשר לומר שזה היה כל הסיפור. כשמנגד, רק לברון וקיירי נמצאים על המגרש.

הרבע השלישי

יצא לדרך בלי שהשחקנים התחממו בהפסקה בכלל! חריג לכבוד הגמר…

KD עם שלשה העלה את מאזנו ל-26 נק' וזאזא פצ'וליה עם מהלך לא הגיוני של סל עם הקרש בקפיצה אמנותית לאחור, העלה את ג"ס ל-13 הפרש. ההפרש הגדול ביותר הערב, נכון לאותה נקודת זמן.

קליבלנד נראו חסרי אונים מול הקצב של הלוחמים מאוקלנד ולא הצליחו לייצר מהלכי כדורסל.

סטף קלע והעלה את גולדן סטייט ליתרון שיא של 15 נק', שהצריך את לו להזעיק פסק זמן.

הקהל הצהוב דחף את הלוחמים שלו, ונראה שלקליבלנד פשוט אין מענה.

סטף קלע את השלשה השלישית שלו והלוחמים כבר עלו ליתרון 18. מומנטום קטלני. קליבלנד ישנים בעמידה. אין משחק מבחינתם. וסטף מתרגם את זה לשחיטה. כבר 21 הפרש.

זאזא לא הגיוני קולע שוב עם נפילה אחורה. לברון ג'יימס מתבאס וקולע דאנק של עצבים. שוב, 15 הפרש. וירדנו לפסק זמן נוסף.

דבר חשוב שאני חייב להגיד על איך שהמלך היה נראה הלילה. הוא נראה עייף ולבד. יש שם בעיה ברוח אצל קליבלנד. נראה שהם מתוסכלים, ולא מצליחים להרים אחד את השני. הלוחמים כנראה שברו את רוחם!

גם כשגרין וקליי במשחק בינוני-מינוס, בלשון המעטה, בכול זאת נראה שהלוחמים גדולים בכמה מידות על הפרשים מקליבלנד.

סטף קרי חזר מפסק הזמן עם השלשה החמישית שלו. 78-60 ללוחמים.

לברון ניסה לבד להציל את המולדת וצימק ל-16 הפרש. ריצה של קליבלנד עם ריצ'רד ג'פרסון, שצימק ל-14 הפרש וג'יי.אר סמית' ל-12. 80-68. מעניין, לרגע.

KD צינן את ההתלהבות של הקאבס עם 2 משלו. 82-68. עוד 2 מהקו של הטרנטולה ואנחנו שוב ב-18 הפרש, כשהוא כבר עם 30 נק'.

סטף עם השלשה המפורסמת שלו, כשהוא רץ מהר ובולם חזק מעבר לקו השלוש, העלה ל-21, 87-68. שלשה 6 של סטף.

דריימונד גרין עם הנק' הראשונות שלו הערב העלה ל21 הפרש. העסק נראה גמור וטוב מאוד מבחינתם של המארחים. ודקה וחצי לסיום הרבע ה-3, לברון יורד לנוח (בשלב הזה התלבטתי האם יחזור,  או שקואץ' לו יאפשר לו מנוחה כי המשחק הזה אבוד). 22 הפרש ללוחמים. דוראנט יורד לנוח גם כן.

הרושם המרכזי שלי מהערב הזה הוא שקליבלנד לא מצליחים לשחק כדורסל. כל פעם שחקן אחר מנסה לקחת הכדרור ולקלוע מחצי מרחק, בין אם זה המנהיגים – לברון וקיירי, ובין אם המחליפים (די-וויל, שאמפרט).

גרין השתמש בחוסר הכדורסל של הקאבס לשלשה נוספת משלו ואנחנו ב-24 הפרש. קיירי דווקא קלע שלשה יפה שצימקה ל-21 לפני שסטף כמעט קלע מ3/4 מגרש. בסוף הרבע השלישי. 93-72 ללוחמים. 21 הפרש.

אפשר היה להרגיש שבסוף הרבע השלישי קליבלנד הניפה דגל לבן, על משחק 1 לפחות.

בסוף הרבע השלישי, כשמסתכלים על מאזני הקבוצות אפשר לראות מגמות ברורות שמסבירות קצת את הבדלי הרמות:

אסיסטים – אולי הנתון המעניין ביותר – ג"ס עם 26, קליבלנד עם 13 (7 מתוכם של לברון).

נק' בצבע – 50 מול 26 לטובת הלוחמים.

איבודים – קליבלנד עם 16 (!), ג"ס רק 4.

נק' בהתקפה מתפרצת – ג"ס עם 20, קליבלנד רק עם 7.

וכך, על אף שקליבלנד קלעו יותר שלשות וגם הגיעו יותר לקו העונשין, העליונות של ג"ס מורגשת היטב.

רבע רביעי

לא ברור למה אבל לברון חזר לפרקט ופתח את הרבע הרביעי.

אצל ג"ס משחקים איאן קלארק, דייויד ווסט, קליי תומפסון, גרין ואנדרה איגואדלה. כול שחקני הספסל מעורבים ברוטציה של הלוחמים, לעומת שחקני הספסל של קליבלנד שפשוט לא מספקים את הסחורה. צ'אנינג פריי יצא מהרוטציה, גם דריק וויליאמס לא רואה פרקט וכמובן שגם דונטיי ג'ונס וג'יימס ג'ונס.

דריימונד העלה ל-22 הפרש. לברון ג'יימס מנסה הירו-בול אבל זה לא הלך.

מהלך שמתאר את המשחק של קליבלנד היטב היה, כשדרון וויליאמס מסר כדור פשוט ללברון ג'יימס וזה הלך לאיבוד.. לא היום של קליבלנד. נקודה!

ברבע האחרון כבר לא נשאר הרבה מה לדבר על כדורסל, אז מיקדתי את העדשה של המצלמה אל אזור הסלבס – ג'יי.זי וריהאנה, כבר עבדו שם על דואט – Kings are made of Cupcakes.

Bitch Better Have my… Hard Knock life. for Cavs – ג'יי.זי וריהאנה

בתאכלס, היה מתסכל לראות עד כמה גולדן סטייט יותר דומיננטים מהקבוצה מאוהיו. ארסנל בלתי נדלה, בלתי מתכלה, בלתי ניתן לעצירה. ולמלך, אין תשובה. ללא צוות מסייע. הביג טרי, שלא היו גרועים היום מבחינת היכולת שלהם כשלישייה, לא יצליחו להתקרב אפילו לריפיט. אולי אפילו יחטפו גם הם את המנה של המטאטא כמו שאר קבוצות המערב, שפגשו את הלוחמים בפלייאוף.

לברון עוד קלע ועלה ל-28 נק', כשהוא משחק 37 דקות, הרבה יותר מקרי ודוראנט עם 31 דקות משחק. אסיסט יפה של דוראנט לדאנק של גרין סימן את הנק' ה-100 של הלוחמים הערב. 100-78.

דרון וויליאמס, כמה חושך שהוא היה במשחק הגמר הראשון שלו, החטיא שלשה, והוא וקורבר באמת נראו רע מאוד הלילה. שאמפרט נזכר שהוא יודע להכניס את הכדור לסל, ואנחנו שוב ב-20 הפרש.

הקצב של המשחק היה סוג של גארבג' טיים מתמשך, והמשכתי ליהנות מ-KD. דוראנט עם שלשה – 32 נק', 8 אסיסטים, 8 ריבאונדים. איזה שחקן.

במצב הזה אפשר היה להבין את האוהד של גולדן סטייט, שלא התבייש לבקש מג'יי.זי שיעשה איתו סלפי.

4:06 לסיום, העסק גמור, אבל רוב האוהדים של גולדן סטייט נשארים ולא עוזבים, אני אוהב לראות את זה.

וואו, דוראנט עם עוד שלשה. 38 נק' כבר.108-87.

קליבלנד סיימה את המשחק עם דרון וויליאמס, קייל קורבר, דריק וויליאמס, דונטיי ג'ונס וריצ'רד ג'פרסון על המגרש, שדווקא גולדן סטייט משאירה על המגרש את גרין, קליי, דוראנט, ליווינגסטון ואיאן קלארק, אולי כדי להשפיל את קליבלנד עד עפר.

2 דקות לסיום, מייק בראון העלה את מאט בארנס, מקאדו, ומקקאו למגרש. המשחק נגמר, הגיע הזמן להיפרד ממשחק 1. מבחינת כדורסל הייתה פה קבוצת כדורסל נהדרת, שעושה מה שהיא רוצה, ומולה שיחקה קבוצה, שמבוססת יותר מדי על הכוכבים שלה וללא שיטת משחק או רוטציה. קואץ' לו יצטרך לחשוב טוב טוב איך הוא מצליח לשנות את העסק, כדי שלא יחזור לאוהיו בפיגור 0-2, בדרך אולי לסוויפ.

תוצאת הסיום: 113-91 ללוחמים, שעולים ליתרון 1:0 בסדרת הגמר. יום ראשון, יעלו ל2:0? או שמא, קליבלנד יצליחו לחבר את הפאזל של עצמם ולהשוות… נראה ונחיה!

חגיגת קונפטי בצהוב – אללה מכבי!

ראויים לאזכור:

גולדן סטייט לוחמים –

1) קווין דוראנט – איזה משחק גמר ראשון במדי הלוחמים היה לבחור. 38 נק' (14/26 מהשדה, 7/8 מהקו ו-3 שלשות), יחד עם 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים. היה השחקן הטוב במגרש.

רעב לתואר ובקצב הזה מועמד לMVP הגמר, אבל עוד מוקדם

2) סטף קרי – ככה בדיוק רוצים לראות את סטף קרי כלל אוהדי ג"ס השנה. 28 נק', מדד פלוס הגבוה במשחק של +20, 10 אסיסטים, 6 שלשות, ו-6 ריבאונדים עם 3 חטיפות ורק 2 איבודים.

חיים של סוניה

3) דריימונד גרין – פתיחה מהוססת של השחקן החשוב במערך של הלוחמים לא הפריע לו לחזור לעצמו במחצית השנייה ולסיים עם 9 נק', 11 ריבאונדים, בלוק, 2 חטיפות ו-2 אסיסטים, והמון הגנה מצויינת על לברון.

4) זאזא פצ'וליה – קלע סלים שגם הוא לא חלם שיקלע וסיים עם 8 נק'.

קליבלנד פרשים – 

  1. לברון ג'יימס – 28 נק', מדד פלוס מינוס הנמוך במגרש (22-), בעיקר בשל העובדה שהוא שיחק 40 דקות במשחק כה חלש של האלופה. 15 ריבאונדים, 2 בלוקים ו-8 אסיסטים אבל גם 8 איבודי כדור.
על הלברון לבדו לא יעבוד הפעם

2. קיירי אירווינג – 24 נק', עם 3/4 מהשלוש, אבל רק 2 אסיסטים.

3. קווין לאב – הצלע השלישית בביג טרי גם עשה עבודה סבירה, בעיקר בכדורים החוזרים וסיים עם 15 נק' ו-21 ריבאונדים, יחד עם 3 חסימות.

לאחר המשחק

איזה שונה זה כל עניין העיתונאים במשחק הגמר. חדרי ההלבשה מפוצצים בעיתונאים, ואתה ממש צריך לעלות על צוותים מקצועיים שבאים עם עוזר צלם, ומקליטי אודיו כאלה ואחרים. מזל שאני ישראלי נדחף והצלחתי להביא כמה סרטוני וידאו יפים של שחקנים שונים, ואפילו להשחיל שאלה לאהובו של שאקיל אוניל – ג'אוול מגי.

חדר ההלבשה של הקאבס

חדר ההלבשה של הווריורס

מה אני אגיד לכם, חלום!

החוויה פה באורקל היא פסיכית לחלוטין, האולם רותח ומלא באנרגיות משוגעות!! אני מקווה שבמשחק 2 נראה קליבלנד שונה, מאוזנת יותר, כזאת שאולי יכולה לעשות את מה שאף קבוצה, כולל היא עצמה, לא הצליחה עדיין לעשות השנה: לנצח את הלוחמים בפלייאוף. אם היא אכן תצליח במשימה הלא פשוטה הזאת, הסדרה הזאת תיפתח לכיוונים מעניינים ביותר. מבחינה אישית, אני היום למדתי את האולם, ואת החדרים השונים, ואני מרגיש שבסיקור משחק 2 כבר אהיה לי קל יותר למצוא עוד יותר סיפורים מעניינים עבורכם הגולשים הנאמנים של הופס.

וכשהגעתי לסוף הכתבה פתאום קלטתי שאפילו תמונה אחת של מעודדת של הדאב ניישן לא צילמתי. שערורייה. נתקן זאת בפעם הבאה.

ובינתיים, ד"ש מאוקלנד, בואכה סן פרנסיסקו על המים, נתראה ביום ראשון!

נתראה במשחק 2 – יום ראשון!

 

לפוסט הזה יש 106 תגובות

  1. תודה ענקית
    אני תקוע בצימר בצפון הרחוק, קליטה לא מספקת לצפיה בלייב…. חיכיתי לזה כמו צמא במדבר

    תודה על הסיקור המצוין. תמשיך להינות בשביל כולנו 🙂

  2. תודה על הסיקור!
    כמה הערות
    הגנה: ג"ס באו מוכנים.
    התקפה: ג"ס מנגנת. ברבע השני היו כמה החטאות שלומיאליות מתחת לסל, והיה נראה שאם יימשכו ככה קליבלנד עוד תתאפס. זה עבר מהר…
    לברון: תסכלו אותו כמו שצריך, כל השומרים עשו עבודה סבירה. אגואדלה, שעלה יחסית מוקדם, ובעיקר דוראנט – כמעט כל פעם שקיבל את לברון בחילוף לברון החטיא. הרבה מהלכים של לברון הוא פשוט הסתבך ביער, עם 9 מ-20 ו-8 איבודים. קלע את הכמות הרגילה שלו, אבל מדד +/- של 22-. את התסכול אפשר לראות מהקו, 8 מ-12.
    דוראנט: איך אפשר לשמור על דוראנטולה?! ובהגנה עשה עבודה מעולה.
    קארי: ואוו. כמה שלשות במעבר מעמדות בלתי אפשריות, אחוזים נהדרים. ואסיסטים. תענוג
    תומפסון: חושך… מה עובר על הבחור?
    ובעיקר, לפגוש את אלופת המערב זה לא טיול. כבר לא דורסים את בוסטון, לא מכים עלובה אחרת. תחושה אישית: המשחק לא היה שונה במיוחד אם במקום ג"ס היתה מעפילה יוסטון, ס"א, אפילו הקליפרס היו נותנים פייט חזק לקליבלנד.
    השאלה הגדולה: האם קליבלנד תתאפס לקראת משחק 2, ואז תפסיד בהפרש יותר קטן, או שתתפרק ואז ייגמר בהפרש מהדהד.

    אה, ומי בדיוק יכול להסביר מה הלך בין דוראנט וריהאנה??

  3. תודה.
    האם למישהו יש הסבר לגבי פריי? משחקן רוטציה מרכזי למצב בו הוא לא מקבל דקות אפילו בזמן זבל? יש לי הרגשה שיש פה משהו מעבר לכדורסל. או פציעה שלא רוצים לספר עליה או עניין משמעתי או כל הסבר אחר שהוא לא "שיקול מקצועי יבש".

    1. טירון לו הוא פשוט מאמן שמביך את המעמד,

      לא ראיתי הכנת ניהול נפל שכזאת בגמר נבא מאז הימים של דויד בלאט בליגה.

  4. 1. קליבלנד לא תשתנה, כך היא בנויה כקבוצה: מלך אחד, להטוטן מדהים וסביבם עבדים נרצעים. אין תכנית משחק, אין באמת קבוצה. רק הירו בול.

    2. תודה על סיקור מדהים שממש נותן להרגיש את עוצמת החוויה.

    3. אמרתי סוויפ ואמנם מאד מאד מוקדם לצאת בהכרזות, אבל זה נראה כרגע די סביר.

    4. חשוב להזכיר את ההגנה המעולה של קליי, גם אם הוא לא קולע כפי שהתרגלנו ממנו.

    5. ג'אבבללללל מקקקקקגגגגגייייייי!!

    1. קליבלנד הרבה יותר טובה ממה ששיחקה היום ויש להם סגל מצוין עם כוכב על ועוד שני כוכבים רציניים ועוד כמה שחקנים נהדרים שהיה להם יום רע היום.

      קליבלנד מסוגלת לשחק צמוד לג"ס ולהיאבק על האליפות ומסוגלת גם היא לתת התקפה והגנה מעולים.

  5. פ-נ-ט-ס-ט-י !
    דורנט נתן משחק מעולה אבל הריצה הגדולה של ג״ס הגיעה בדקות הטובות של קארי
    מייק בראון מרשה לעצמו לוקסוס של קארי דוראנט על הספסל יחד הוא צריך להבין שזה הגמר
    הרבע הראשון היה מטורף והמשחק הלך ודעך בהמשך
    יחסית גודלן סטייט היתה באחוזים סבירים מדאון טאון ופספסה לא מעט ליי אפים
    נראה קל מידי
    תודה על הסיקןר !

    1. בהחלט הגמר, אבל צריך לזכור שזה סדרה של הטוב מ7 ולא משחק אחד…הוא צריך לחכות לרגעים קריטיים יותר

      חוץ מזה הדקות של הספסל ברבע השני והרביעי (איגי,קלארק ווסט ושון) היו לא רעות בכלל!
      הדקות האלה של הספסל היו כל השנה וגם בשנתיים האחרונות גולדן סטייט דבקה בשיטת המשחק ששיחקה כל השנה גם ברגעים החשובים

  6. תודה רבה, סיקור מעולה וכיף גדול.
    ניסיתי לקום אבל הסדרה לא מספיק מעניינת אותי.
    מה שכן מלקוות ששני הצדדים יפסידו, חזרתי לתמוך בג"ס. נראה שדוראנט התבגר והשתלב יפה במערכת של ג"ס – בעיקר מהבחינה האווירתית.
    מגיע לו להנות קצת לאחר כל השנים הקשות בזוגיות עם האיטונג.

    בינתיים נראה כמו שיחזור של 2014 – הקבוצה המפסידה חוזרת לנקום ולפלופ וחבורתו מתפרקים לגורמים במהלך הסדרה והופכים מקבוצה לחבורת בודדים מדוכאים.
    הגנה אין להם כל השנה, ההתקפה שלהם לא תיראה כמו שנראתה בפלייאוף כשהיא משחקת מול הגנת ג"ס, הבידודים ישובו להפוך למופע האיבודים, התלונות והאחוזים הגרועים של האיש שהכי כיף בעולם לצפות בכשלונו.
    שרק ימשיך כך

    1. נ.ב: מזכיר לכולם שוב, הסניף הצפוני עושה עבודה נהדרת וכולם מוזמנים גם מחר לבוא ולקחת חלק במאמץ המלחמתי נגד השיקוץ בסדרת הגמר.
      כל ההכנסות הולכות לצדקה ונכנסות ישירות לקופה הקטנה שכתוב עליה "פוסיקט" במשרדינו.

      http://imgur.com/BJ2JF20

        1. כן, יש!
          הילדים דוקרים במרץ ומטמיעים את ערכינו בגיל צעיר.

          למי שלא יודע היכן אנו ממוקמים, המושב השיתופי נמצא בפינה קטנה בעמק יזרעאל, בין שדה יעקב לטבעון.
          הוא מתרחב במהרה וכבר יש לנו מועדון נוער, מועדון קשישים לשונאים וותיקים (יניב ומומי פותחים שם פרלמנט כל שישי בבוקר), חוגי בית בנושאי כישופים, סדנאות שיקויים בבניין המועצה המועברות ע"י יואל, וכמובן מתחם מעוצב הכולל ריקודים על עמוד, שולחנות סנוקר ובורקס העגלה.

          https://i.imgur.com/PgG5y4D.jpg

  7. תודה נהדר.
    הקאבס החזיקו מעמד רבע וחצי אבל בלי שום עזרה מהספסל והגנה בוא נגיד את האמת- מביכה,.אין להם חצי סיכוי.
    גולדן סטייט ניצחו לא במשחק גדול אלא בדברים הקטנים, ריבאונד התקפה, שמירה על הכדור והגנה על הצבע.
    כמובן שדוראנט במשחק פשוט ענק וסטפן קרי במשחק כמעט מושלם.
    הצהובים גדולים על הליגה ב3 רמות, פשוט מבאס הקטע שדוראנט עשה. הרס לי את הכיף כמעט היחידי שעוד נשאר לי בספורט.
    שנה הבאה ליג פאס רק לפוטבול.

      1. ולראות את דוראנט עושה זאת זה יותר כיף?
        לדרוס זה בכל מקרה לא כיף לצופה הנייטראלי, למרות שאלה שאוהבים את המזרח נראה לי שנהנו לראות את הסלטיקס דורסים את הלייקרס במשחק השישי ב-2008 ב-39 הפרש, גם אם אינם אוהדי בוסטון.

    1. אהלן מתן, שמע אווירה פסיכית! הקהל באוקלנד רועש מאוד, יותר מבקליבלנד! נותנים יותר עבודה מהקהל של קליבלנד אני מוכרח להודות. שי ואני גם ישבנו עם הגרעין הקשה של האוהדים, שלא מפסיק לצרוח כול המשחק וזה משהו שמזכיר יותר את העידוד בארץ, אתה יודע, עם יותר קללות ושירים, שזה משהו שלא ראיתי אצל הקהל של קליבלנד.
      אני כן חושב שהקהל של קליבלנד יהיה בטירוף במשחקים 3 ו-4..

  8. במילה אחת ואוו, בכמה מילים אספר שנרדמתי ממש לפני שריקת הפתיחה וכהרגלי בשנים האחרונות נכנסתי להופס בבוקר כדי לקרוא מה היה. נכנסתי לסיקור שלך והתאפקתי לא לגלול עד הסוף, הרגשתי כאילו אני רואה את המשחק. הכנסתי אותי לדרמה ולאווירה. תודה לך על הסיקור הנפלא.
    שמח על הניצחון בעיקר בשביל דוראנט שבא לי שיזכה באליפות הזאת יותר מכל החבר'ה האחרים על המגרש.

    1. איזה כיף לשמוע. אני שמח שיכולת ל"ראות" את המשחק דרך הסיקור שלי, אין תענוג יותר גדול מזה!

  9. נהדר! איזה חוויה אדירה. היה משחק של 50 הפרש בערך… ג״ס שיחקו הגנה מצוינת בהתקפה יש מקום להשתפר – כל הזמן החטיאו לייאפים. האיבודים זה הנתון לחלוטין שניצח את המשחק. דרך אגב הנוכחות של דוראנט אל מול לפלופ מוסיפה לתחרותיות חבל על הזמן! סוג של סדרה חוזרת על 2012

  10. על איזה הכנה של טיירון לו אתם מדברים, כשג"ס קלעו לפחות 15 סלים תוך 6 שניות מתחילת ההתקפה.
    כלומר 15 פעמים קליוו לא השכילו לעצור התקפה מתוכננת, קצרצרה שהסתיימה בסל של דורנט או סטף קרי.
    התופעה של ההתקפות הקצרצרות והיעילות האלה לא צנחה אתמול מהשמיים. זה כלי רצח מוכר של ג"ס.
    כל מוחות הכדורסל העולמיים עמדו לעזרת טיירון לו. משאקיל אוניל ועד שימי ריגר. ובכ"ז, הוא לא מצא הגנה יעילה לזה.

  11. דוראנט וקרי נגד לברון. לא פייר, הם צעירים ממנו והם שניים. כל השאר שחקנים נהדרים אבל דמויות משנה. דוראנט עוד יהיה טוב יותר, היום הוא פספס הרבה קטנות. משחק 2 ייגמר באמצע הרבע השני.
    הנה כמה אמירות מופרכות ששמענו תחת כל עץ רענן מאז משחק 7 אשתקד, שהגיע הזמן לשים להן סוף. אני עושה זאת בכוונה מוקדם ולא בעוד כמה משחקים ויצאתי נגד האמירות הללו כל השנה :
    1. קיירי טוב כמו/יותר מקרי.
    2. דוראנט נחנק מול לברון.
    3. דוראנט צריך לבוא מהספסל (!)
    4. גרין השחקן החשוב ב-ג״ס.
    5. המזרח לא חלש.

    1. כמו שאני רואה את זה – לברון ענק, הגדול בדורו, אבל יש תחושה שהפעם זה גדול עליו והתחילה מלחמת הדיאדוכים.

    2. ביום שבו סיים מייקל עם הבולס המזרח הפך למזפח. הוכחה מהשנה:

      במהלך העונה הלוחמים פגשו על בסיס קבוע את שלושת המועמדים ל-MVP. את מי פגשו הקאבס בדרך? אולי את פופאי ג'ונס ובימבו קולס באיזה קיוסק.

      1. +1000
        כמה שזה נכון.

        חמישות העונה של השנתיים האחרונות כולם מהמערב +לברון

        לפני שנתיים הלוחמים עברו על כל חמישיית העונה בדרך לאליפות

        בשנים האחרונות המזרח פשוט מבזה את עצמו..חבל שלא מצאו פתרון לבושה הזאת

    3. דה שוט – 1 , 2 ו-5 – אתה צודק ב-100% .
      לגבי סעיף 3 – אמרתי לקראת סיום העונה שדוראנט וקרי צריכים לשחק ככל שניתן בנפרד. אני חייב לומר שלפחות היום טעיתי. והבנתי מה ההיגיון לשחק עם שניהם . אפשר לכסות אחד מהם , אבל כששניהם על המגרש ביחד, ובכושר קליעה, צריך לרחם על הקבוצה ממול . אם סוגרים את סטף, הוא לא כופה זריקות אלא מרווח את ההתקפה , ומשאיר את החארים חופשיים. זה היה גם בשנה שעברה, אבל יש הבדל אם האריסון בארנס נשאר חופשי , או אם KD .
      ואם נצמדים יותר ל-KD , סטף מעניש מבחוץ או בחדירה.
      אם היה לקליבלנד עוד שומר ארוך וטוב … רק שאין לה.
      לגבי סעיף 2 – אתה טועה. גרין עדיין השחקן החשוב ביותר של הלוחמים . כי אין לו תחליף . איגי כבר קצת זקן ולא יכול לשחק ביעילות 30 דקות פלוס, ובכל מקרה לא מגן על הצבע כמו גרין . ההגנה הפנטסטית היום היא קודם כל שלו . לא סתם הבריחה קרתה אחרי שהוא חזר , כשקליבלנד פשוט לא הצליחה לקנות סל.

      1. ה"א – קודם כל ברכות. עמדתם לגמרי בציפיות, טיול נינוח והפגנת עליונות מוחלטת, כולל משחק רע בהתקפה של קליי (תקופה רעה) ושל גרין (קורה). ניתחת היטב את התצוגה של הדואו סטף-KD מאתמול. אני חושב שההבדל הגדול בין ראסל לסטף (מלבד האיכויות השונות) הוא העובדה שסטף לא כופה את עצמו על המשחק ונותן למשחק לבוא אליו. דוראנט הוא אותו דוראנט והוא גם הסיבה שלא הלכתי לישון באמצע הרבע השלישי. אני מוכן לצפות גם באימון קליעות מצולם שלו.
        אתה לא היית היחיד שקרא לפצל בין השנים ובזמנו זה נראה לגיטימי, אך גם אז היה מוזר לי ולאחרים (סומסום) לחשוב על סיטואציה שהשחקן טופ-3 בליגה (עם לברון וסטף) יבוא מהספסל. כולם אומרים עליו שהוא פחדן כשבא לקבוצת 73:9 וזה נראה הדבר הנכון לומר, רק שוכחים שבתור סופר מגה סטאר, צריך גם סוג של אומץ והרבה ביטחון עצמי בשביל לבוא לקבוצה של 73:9 שרצה במערכת כל כך מתואמת, ולנסות להשתלב בה, מבלי לאבד את הגישה של הכוכב (18 זריקות בחצי הראשון, אפילו באוק' סיטי הוא לא זרק כל כך הרבה). KD רק ישתפר בפלייאוף הזה – הטוב עוד לפנינו.
        לגבי גרין – כאן אני לגמרי חולק עליך. מנסים להדביק לו כל מיני "דברים שלא רואים בסטטיטיקה" וכד' אבל יש 20 שחקנים בליגה שאם תחליף אותם בגרין הערב (ובכלל, כשהדואו בכושר כזה) – תקבל את אותה התוצאה, אם לא יותר. היום הוא היה נוראי ושיחק מעט דקות יחסית. הסל הראשון שלו בא כשהמשחק היה גמור וגם הוא היה שילוב של פוקס עם פאול תוקף (תפס ללברון את היד). תאר לך שבמקומו היה משחק אחד היוגו-סרבי-קרואטים שמסתובבים בליגה (שלא לומר פורזינגיס), או סתם גריפין, גיבסון, לאב, איבקה, אולדריג', ואפילו אחד הילדים מפילדלפיה. לא ספרתי כוכבים כמו יאניס, קאוואי או AD. התוצאה הייתה כל כך שונה ?
        בקיצור – הוא שחקן אדיר, אבל קצת אוברייטד, לטעמי.
        בהצלחה מחר ! קיידי לא יפספס עוד כל כך הרבה לייאפס כמו היום.

        1. דה שוט – אני מדבר על ההגנה של גרין . זה הלחם והחמאה שלו . בהתקפה הוא היה פושר מאוד היום – בזה אתה צודק. אבל תריץ שוב את סרט המשחק ותראה איך הוא אימלל את שחקני קליבלנד שנכנסו לצבע ואיך הבריחה של הלוחמים קרתה בדקות האלה.
          כבר אמרתי בעבר – גרין לא השחקן הטוב ביותר בשורות הלוחמים . אבל הוא השחקן החשוב ביותר שלהם, כי אין לו תחליף . הם איבדו את האליפות בשנה שעברה במשחק ההשעיה שלו , משחק 5. איתו באורקל זה היה מסתיים בטבעות .

          1. וכמובן אף אחד מהשחקנים שציינת לא מגן ברמה שלו – שילוב של שמירה בצבע , חטיפות , חסימות , ריבאונדים וראית משחק.

          2. + 1
            הוא אכן המגן הטוב בליגה, תענוג לעיניים, אבל בהתקפה לא תדע מה תקבל ממנו. מעבר לכך, כשהוא גרוע, לפעמים מנצחים, כשהוא מתעלה ואחרים חלשים (משחק 7), זה לא מספיק. בלי קשר, תאר לך איך ג"ס היו נראים עם PF עם קליעה מחצי מרחק או יכולת לייצר נקודות בפוסט (ראה הרשימה לעיל). בכל מקרה, אני לגמרי בעדו, רק חושב שסטף ו-KD הם הכוכבים של הקבוצה הזו (וסטף היה הכוכב ב-הא הידיעה של עונת האליפות).

          3. תראה – עם סטף בהילוך נמוך ונזהר מפציעה חוזרת , קליי חיסל לבדו את הת'אנדר במשחק 6 בשנה שעברה ( אני וידע שזה כואב לך ). בלי דוראנט , הלוחמים זכו לפני שנתיים והיו קורבים כחוט השערה לעשות ריפיט בשנה שעברה.
            תעבור על כל משחקי הלוחמים בשלוש העונות האחרונות בהם גרין לא שיחק ( לא היו הרבה כאלה ) . תגלה מקבץ הפסדים יוצא דופן. כי היעדרו יוצר חור ענק מאחור ..

          4. מה שהתכוונתי לומר – הלוחמים היו יכולים לקחת אליפות גם השנה בלי אחד מהשלושה – סטף , קליי ודוראנט . ואל תיתן לחולשה הה תקפית של קליי להטעות אותך . אם הוא היה ה- GO-TO-GUY עכשיו , הוא היה קולע אחרת כי הוא לא היה חלוד כל כך . וגם היה משקיע טיפה פחות בהגנה.

            אבל בלי דריימונד אין אליפות . נקודה .

          5. מסכים לגמרי הייט, גרין זה המפתח להגנה של גולדן סטייט, לפעמים נראה שהוא באיזה 3 נק" שונות במגרש במקביל, הגנה אזורית של איש אחד ,שני רק להנפלד בזה 🙂

    4. מסכים עם הכל חוץ מסעיף 4.

      נהוג לחשוב שהשחקן הכי טוב בקבוצה הוא גם המנהיג שלה. לרוב זה נכון, בטח אצל לברון, אבל יש יוצאים מן הכלל. במקרה של ג"ס, גרין הוא הלב והנשמה של הקבוצה – זה שמפמפם את כולם, מזרים את הדם, ודואג לעצבן את היריב באופן קבוע. ההשפעה הפסיכולוגית שלו הן על הקבוצה שלו והן על הקבוצה היריבה היא קריטית.

      ועד כמה שאני רוצה לראות את ג"ס מנצחים, אבל לא ככה. אני רוצה מאבק קשה ומותח. אחרת זה מאכזב.

      ובכל מקרה מלקחי העונה שעברה, בואו נחכה ל- 3:1 (או 3:0?) ואז נראה מה יקרה. לא פותחים את השמפניה לפני הנצחון הרביעי.

      1. בשנה שעברה היה ליקוי מאורות, צירוף מקרים נדיר ונירטיב "חזרת המלך" שכתב את עצמו. אם תרצה – מין מציאות פול אוסטרית שכזו, שהכל חייב להיות עם משמעות. לא יקרה השנה; אל תצפה. לגבי סעיף 4, ראה תשובה לעיל.

        1. ההשוואה הטובה ביותר שאני יכול לחשוב עליה לגבי גרין היא ביל למבייר או דניס רודמן. לא בצורת המשחק, אלא בהרס שהם היו גורמים ליריבה – גם בהגנה וגם בהתקפה. הם פשוט הצליחו לחרב כל משחק מסודר של היריבה.

          כך אני רואה את גרין ואת חשיבותו לקבוצה. לא במדדים של נקודות, דקות או אפילו ריבאונדים. אלא פשוט בכאוס שהוא זורע במגרש. המשחק הכל כך קליל לכאורה של דוראנט ושל קרי מושג בין השאר בזכות נוכחותו של גרין במגרש.

          גם אני חושב שג"ס תנצח, אבל אני מעדיף לכסוס ציפורניים ולשמוח בסוף, מאשר לחגוג באמצע ולגמור כמו שנה שעברה.

  12. אחלה סיקור
    בקשר לקולות הנשמעים פה בתגובות, אולי זה עוד קצת מוקדם מדיי. גם שנה שעברה ג"ס נצחו בראשון, בהפרש ניכר, וראינו מה היה בסוף.

    1. רק שרק באחת מהשלוש הקבוצה שלו היתה האנדרדוג- בסדרה. בשנה שעברה. וזה הצריך שרשרת אירועים יוצאת דופן כדי שהוא יזכה.

        1. בין אם אתה מדבר על הניצחון בגמר על הת'אנדר , או על הספרס , הם לא היו אנדרדוגס באף אחד מהמקרים . אולי עם סיכויים שווים מול הספרס , אבל בוודאי לא כמו עכשיו .

          1. רק ב-2011 עד 2013, כשהייתה לו ביתיות, הוא לא היה אנדרדוג.

            ב-2007 הוא פגש שושלת בשיאה, ב-2014 קבוצת כדורסל נהדרת שהייתה לה ביתיות (וגם שם היה מרחק מזגן אחד מלנצח את המשחק הראשון), ב-2015 הייתה לו חצי קבוצה והשנה גולדן ניצחה 16 משחקים יותר בעונה הסדירה.

            אם זה לא אנדרדוג, אז מה כן?

    2. הוא ניצח 3 מתוך 6 סדרות שבהן הפסיד את המשחק הראשון בגמר.
      הפעם השביעית שבה הוא הפסיד את משחק מספר 1 בגמר הייתה היום לפנות בוקר עד כמה שידוע לי.

  13. יפה מאוד. היה שווה לתרום 😉

    קרי ודוראנט- הדואו ההתקפי הטוב בהיסטוריה.
    סטף דומה למגנט עצום, הוא רק עומד על קשת השלוש מבלי לזוז וכל ההגנה של הקאבס, כמו אבקת ברזל, נוטה לכיוונו. קשה מאוד יהיה לעצור את שניהם. צעד ראשון בנושא- טיירון לו הולך למרפאת שיניים ועוקר שן בינה, מניח אותה מתחת לכרית ובלילה מבקש מפיית השיניים שתעלים את אחד מהשניים.

  14. אחלה סיקור,אני מאוד מקווה שיהיה שינוי דרמטי בסדרה והיא תהפוך לתחרותית, זה נראה כמו הדרים טים נגד אנגולה או משהו, אני רוצה סדרה תחרותית,נראה לי שהיא לא יותר מדי לבקש מגמר ה נ.ב.א . אחרי שש שנים רצופות,אני שוקל לוותר על ליג פאס בעונה הבאה, מה הטעם?

  15. סיקור מעולה ומעורר קנאה כאחד, כיף גדול תמיד לקרוא את המסקרים מהמגרש של כתבי האתר, בטח ובטח מהגמר.
    גולדן סטייט ניצחו את המשחק בהגנה היום חד וחלק, כפו המון איבודים וניצלו אותם לסלים קלים במעבר או במגרש הפתוח. תענוג לראות את ההגנה הקבוצתית הזו בראשות גרין כאשר גם תומפסון שלא פוגע ממטר נותן את הגוף שלו ולא מזייף בהגנה .
    נק' נוספת מעבר כמובן ליכולת של דוראנט וקארי היא הספסל של הלוחמים שנתן הרבה יותר מזה של הקאבס.

  16. מבחינת הגנה – ראינו הערב, שהיחידי שיכול להקשות על לברון בחדירות-הרכבת לסל, זה KD. יש לי תחושה שלא נעים לו להפריע ללברון ושלאט לאט הוא מתרגל לעובדה שהגיע הזמן שלו לעקוף את הנמסיס שלו. הלוואי שנראה אותו שומר על לברון יותר, הוא ארוך, זריז ובעיקר חכם – נמנע מ"להציל" את לברון עם עבירות ונותן לו לזרוק מעליו. יאללה בראון – תן לו לשמור על אל בי ג'יי.

  17. הורג אותי איך כל פעם מחדש מספידים אחרי משחק אחד. לברון גמור, קיירי = גל מקל, לב = ליאור אליהו.
    בחייאת, זה כל כך עניין פסיכולוגי, קליי דוגמא מצויינת לכך.
    היה 2 דקות שדוראנט היה בדרך למטה (כשירד ל12 הפרש) , מספיק היה עוד 2 דקות כאלה, דוראנט היה כושל לבד, והמשחק היה נראה אחרת. 2 שלשות של קורבר שהיו נכנסות והרבה היה נראה אחרת.

    ב"ה, ג"ס יקחו, אבל אל תופתעו אם המשחק השלישי יהיה שונה מאוד (המשחק ה שני יהיה דומה לדעתי.. )

  18. כיף לקרוא את הסיקור. אני מציע קצת לעצור ולחכות עם הכתברים. נכון היה נוקאאוט וקבוצה שלא נראית שייכת למעמד, אבל מנסיון העבר הסדרה הזו בכלל לא קרובה לסיום, בין אם מדובר בכדורסל שיילמדו הלקחים, קשה לי להאמין שנראה עוד משחק כל כך נרפה מTT , אני מאמין ששאר הצוות של הקאבס גם ישתפר ותהיה תחרות משמעותית, גם לדאבס יש עוד הרבה מקום לשיפור – קליי בעיקר התקפית ועוד. פרט לכדורסל עצמו לצערי אני גם לא רואה מצב שאחרי פלייאוף ועונה כזו נוראית הליגה תאפשר מצב של בלואאוט גם בגמר, לא מדבר על הרחקות והתערבות בוטה כמו בשנה שעברה , אלא על שריקות קטנות שיוצרות מגמה. חוץ מזה שעדיין מייק בראון לא היה צריך לעמוד באתגר כלשהו.

  19. סהכ הלוחמים עושים מה שהם יודעים הכי טוב ..רבע שלישי להעביר הילוך והולכים לסטף יותר….זה מפרק קבוצות

  20. "הלכנו לחדר ההלבשה, חמושים במיקרופון ובמצלמה, שנרכשו לסיקור משחקי הגמר ויוחזרו למדפי חנות המוזיקה ממני "קניתי" את הציוד, מיד לאחר משחקי הגמר. "

    הישראלי המכוער – עצוב

      1. בכל אופן הורדתי מהכתבה, רציתי קצת לשעשע. אגב, טוקבקיה שלילית זה משהו שאני לא מצליח להבין.. אתה לא מכיר אותי, ולא יודע מי אני. הבאתי ציוד כדי להעשיר עוד קצת את החוויה של הסיקור. להכניס "ישראלי מכוער" לנושא, בעיניי, זה קצת הלקאה עצמית. חבל שבמקום להתרכז בסיקור בחרתם להתמקד על משפט אחד שכתבתי על מנת לבדר ותו לא.

        1. שי,אחלה סיקור,יחד עם זאת גם לי השורה הזאת מאוד הפריעה. לא מנסה חלילה לנגח אותך ישירות אבל זאת אחת ההתנהגויות הכי ידועות לשמצה של ישראלים בצפון אמריקה ומוציא שם רע לכולנו. כשמישהו מספר לי פנים אל פנים את מה שתיארת,לא משנה לי מי זה אני מיד מביע את הגועל שאני חש מההתנהגות הזאת. אגב, גם אם המוכר בחנות הציע לך זה לא עושה את זה בסדר ואתה יודע את זה.

        2. שי יא תותח ! זה הוסיף מאוד וזה גאווה שאתה מסתובב עם מיקרופון עם דגל ישראל וכזה של הופס
          ראיתי את המשחק עם אנשים מהצבא והם אמרו בטח יש מלא תקשורת ישראלית אש אמרתי יש תקשורת אחת במשחק וזה מהאתר הופס ואמרתי זו בגאווה רבה

    1. יאללה .. גם כן מכוער..

      תבקר בשירותים אחרי שאתה מסיים צהריים גדולים של שבת, תכיר גם את הישראלי המסריח והמטונף .

      תחיה דקה בארה״ב, בין ‏אם מוצא חן בעיניך או לאו, השיטה המסחרית בארה״ב עובדת ככה לא אחת ועושה יופי של כסף מהנושא ..

      קוסקו, מענקיות הרשתות המסחריות, מחייבת כל ספק 10% החזרות, כשהסטטיסטיקה שלהם מראה מקסימום של8% החזרות ועושים מאות מליונים על שני האחוזים הנותרים ..
      ב8% האחוזים מהמחזירים הפוטנציאליים קבוצת הישראלים קיימת ואני ביניהם, ישראלי מכוער .. והאחוז קטן !

      כמו בכותרת .. יאללה דחוף מים קאקר שונא עצמו ומחפש באגים בבדיחות, גם עם מעט חסרות טעם (אחרי הכל הכותב הנפלא אוהד קליבלנד 😉)

  21. מי כמוני יודע כמה קשה להשיג את כל מה שהשגת. המגן דוד על המיקרופון רעיון נפלא. שי, אתה עושה מעל ומעבר. צילומים באיכול טובה והעברת את ההרגשה מהאולם. אני מכיר את האווירה. טוב שזכית וכל פרוטה שהשקענו בך מוחזרת לנו עשרת מונים!
    נקווה רק למשחקים יותר צמודים בהמשך.
    לי היתה הרגשה חזקה שזה יקרה ולכן שיניתי את 'הנבואה' ל-1-4, דאבס.

  22. 2 המשחקים הראשונים שנה שעברה נגמרו בהפרש של 50 נק' לטובת גולדן-סטייט. לא שזה המתכון לאליפות של הקאבס, אבל רק אומר…

  23. תודה רבה. למרות שראיתי פעמיים את המשחק עדיין קראתי את הביקור ונהנתי מאוד. אני גאה להיות חלק מהקהילה הזו שמוציאה כאלו פוסטים איכותיים ותגובות שלרוב הם ענייניות שקולות ובאופן יחסי סבלניות.

  24. ברון – סיקור מעולה! שי משקיע כל כך הרבה מאמץ ומחשבה בסיקור שלו – שאפו ענקי וזכינו כולנו שזו הרמה של הסיקור.

    ובכמה מילים הסיכום שלי-

    לא כוחות.

    בכדורסל נטו לא תהיה פה סידרה. קליבלנד חייבים לנסות להוציא את הלוחמים מאזור הנוחות שלהם, זה אומר להרביץ.

    לא רואה איך בלי משחק מאוד אגרסיבי שקצת תוקע את גלגלי השיניים קליבלנד יתקרבו.

  25. הי מוש השור ועפר,

    זה מצער שאתם בוחרים להכתים את שמו של שי בצורה כזו. במיוחד הסגנון בו עפר השתמש הוא פוגעני ולא לעניין.

    אם יש לכם ביקורת יש דרכים אחרות להביע אותה. אם אכפת לכם מאיך שהישראלים נתפסים בעולם, אולי תארגנו מגבית בשביל ששי יקנה את הציוד במקום להחזירו?

    או אולי תבקשו בצורה מכובדת מכולנו להמנע מלקנות דברים, להשתמש בהם ואח"כ להחזיר אותם לחנות ותנמקו למה אתם חושבים שכך צריך לעשות?

    לכולם – די נשבר מתגובות מתלהמות ופוגעניות, זה אתר קטן עם קהל משתמשים קטן וכולם כאן מאהבה למשחק.

    אם אתם לא מסכימים אם משהו שבנאדם כתב או עשה לא צריך לקטול את הבנאדם באופן אישי, זה לא מוסיף ולא עוזר לאף אחד.

    יש כאן ילדים בני עשרה שקוראים את התכנים ואת התגובות.

    סלחו לי על החפירה אבל זה לא פעם ראשונה שאני קולט כאן תגובות פוגעניות באתר.

    שי – חזק ואמץ ותמשיך בעבודה הנפלאה שאתה עושה.

  26. שי, תודה רבה על הכתיבה המפנקת שלך חבר.
    פיספסתי המשחק הראשון משום שקפצתי לביקור מולדת, ובהזמנות לחוות ברנינגמן ישראל, שהיה מדהים ואכן ״כצעקתה״ ומנע ממני את משחק 1.

    תודה הופס, לכותבים ולמגיבים .. האהבה שלכם, שלנו למשחק המדהים הזה יוצרת דינמיקה כיפית להיכנס לאתר הזה פעם אחר פעם ..
    תודה .

    מנחם, שאפו כרגיל ! ושוב תודה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט