פריביו יום חמישי הענק – פותחים את גמר ה-NBA! / דור בלוך

חיכינו לזה שנה שלמה המתח נבנה, הקבוצות מכירות אחת את השניה, היטב, האופן שבו ההיסטוריה תזכור את הגיבורים מונחת על כף המאזניים, סוף סוף זה קורה!

מכבי תל אביב נגד בני הרצליה משחק מספר 3!

סתם…

אחרי פלייאוף שהיה איך נאמר, פחות ממלהיב, נפגשות שתי הקבוצות שנפגשו גם בפעמיים הקודמות לגמר שלישי ברציפות, כאשר הן יודעות שהאופן שבו נזכור את הקריירה של לברון ג'יימס, את שנות השיא של קארי ותומפסון, את המעבר של דוראנט, את דריימונד גרין, את ג'אבל מגיייייייי (!!!) תלויות בתוצאות 4-7 המשחקים הקרובים, אז ללא תוספות מיותרות, בואו ניגש לאקשן!

גולדן סטייט ווריורס – קליבלנד קאבלירס (4:00):

קבוצות שנצחו במשחק מספר 1 נצחו 49 מתוך 70 משחקי הגמר של ה-NBA, זה נשמע כמו נתון מבטיח עבור הקבוצה שתנצח הערב, שמדגישה את חשיבות המשחק, זה גם מסתדר עם התפיסה הרווחת לפיה אם אתה קבוצת החוץ הסיכוי הכי טוב שלך לגנוב את הביתיות הוא משחק מספר 1, והדברים נכונים שבעתיים הפעם כששתי הקבוצות מגיעות אחרי תקופת מנוחה משמעותית שמעלה חששות מסויימים אף לחלודה.

אבל לברון ג'יימס הפסיד את משחק מספר 1 בלא פחות מ-5 הגמרים האחרונים שלו וחזר על מנת לנצח את ה-3, ככה שאי אפשר לסמוך על הנתון הזה הערב. באופן כללי אם הסדרה של השנה שעברה לימדה אותנו משהו הוא שלא ניתן לסמוך על מסורת וסטטיסטיקה כשמדובר בהתנגשות כוכבים בסדר הגודל שנגלתה לפנינו, או במילים אחרות, כאשר לברון ג'יימס על הפרקט.

תזכורת הפרקים הקודמים – לפני שנתיים עם דיוויד בלאט כמאמן וללא קיירי ולאב הפצועים, קבוצת יורוליג מחוזקת בלברון ג'יימס עמדה על סף סנסציה כשהובילה 1-2 בסדרת הגמר, הו אז שלף סטיב קאר את הדום סקווד, עבר להרכב נמוך עם גרין ב-5 וגולדן סטייט לא הסתכלה עוד לאחור כשנצחה את הסדרה 2-4, וחזרה לעונה היסטורית נוספת שבה נפצה את שיא הנצחונות לעונה של שיקאגו.

בגמר היא פגשה שוב את אותה קליבלנד, הפעם יחסית בריאה, אבל גולדן סטייט שלטה בעניינים ועלתה ל-1-3, לפני שדריימונד גרין איבד את עשתונותיו והורחק ממספר 5. קליבלנד עשתה את הבלתי יאומן והפכה את הסדרה, כאשר גרין נותן משחק 7 ענק, אבל לא יכול לקיירי ארווינג ולברון ג'יימס שנתנו סדרה לפנתאון. אחת הסיבות להפסד הייתה הבינוניות של קארי אבל אף יותר מכך, האריסון בארנס שקלע באחוזים מזעזעים מחוץ לקשת והקאבס פחות או יותר שמרו 5 על 4 ככל שהסדרה התקדמה מה שסייע להם להתמודד עם כח האש העדיף של גולדן סטייט.

לעונה הזאת חזרה גולדן סטייט מחוזקת בקווין דוראנט, כאשר לכולם ברור דבר אחד – אם גולדן סטייט לא תיקח אליפות זה יהיה כתם על דוראנט והקריירה שלו עד כה תיצבע בצבעים של אופרטיוניזם כושל. אליפות? והכל יישכח. זאת אמריקה כן?

הווריורס מגיעים לגמר עם מאזן פלייאוף מושלם, כשהם נהנים מהפציעה של קוואי במשחק מספר 1, לולא היא אין ספק שהסדרה הזאת הייתה נראת אחרת. הקאבס מגיעים אחרי הפסד אחד בלבד, שנראה כאילו הקאבס לא מאוד מעוניינים להגיע במאזן מושלם לגמר. בכל מקרה שתי הקבוצות מגיעות אחרי מנוחה ארוכה כך שהפוטנציאל לסידרה אינטנסיבית שריר וקיים.

ההימורים תזיזיתיים מאוד על הסדרה הזאת, הווריורס אומנם פייבוריטים ברורים בלאס וגאס, אבל אפשר למצוא הימורים של פרשנים רציניים שנעים בין 0-4 לג"ס לקליבלנד ב-5. ועוד כדאי לזכור שב-10 הגמרים האחרונים, המהמרים צדקו רק ב-5 כשפספסו עם האנדרדוג של ההיט ב-2006, הסלטיקס ב-2008, המאבס ב-2011 ההיט ב-2012 והקאבס ב-2016.

אז זה כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת המשחק ועכשיו נשאר רק לספור את השעות עד 4:00, עונה שלמה שהייתה כמעט מיותרת הכינה אותנו לרגע הזה ועכשיו הוא פה, שיהיה כדורסל מעולה, שלא נסבול מפציעות רבות מדי, שאף אחד לא יפוטר מהעבודה בגלל עיניים אדומות וחוסר ריכוז כללי אחרי לילה ללא שינה, שהילדים יקומו בדיוק בזמן לשריקת הפתיחה, ולעזאזל שלברון יובס ללא תנאי!

הימור: ג"ס ב-12.

לפוסט הזה יש 810 תגובות

  1. סוף סוף זה מתחיל.הלב כל כך רוצה גולדן סטייט אבל אין לי תחושות טובות.זה משחק של קליבלד היום[יצחו 2-4 בסדרה].הכנתי את עצמי נפשית כבר לאליפות של קליבלנד כדי לא להתעצבן ולקחת ללב כמו שנה שעברה.
    תודה רבה דור

  2. הראש אומר המפלצות מהמפרץ הלב רוצה קליבלנד. זה המשחק לגנוב.

    אחזור על המנטרה שלי כמו תקליט שבור הסדרה תלויה בקיירי, הוא האקס פקטור. הוא חייב לנפק משחקים מצויינים לאורך רבעים שלמים ואז יש סיכוי לשמירה על התואר.
    אם עוד שבועיים נשמע שקיירי או לאב או קורבר או JR, מועמדים לMVP זה אומר שהקאבס בתמונה. לברון לא יוכל לבד נגד המפלצת רבת הראשים. חובה שיהיה עוד כמה שחקנים שיתנו תצוגות הירואיות. והמזל של קליבלנד שיש כל כך הרבה שמסוגלים פשוט להתפוצץץץ.
    ראו,
    קיירי
    לאב
    קורבר והידית, בשילוב ראיית המשחק של לברון.
    JR כנ"ל
    טריסטן תומפסון ריבאונד
    יש תקווה!!!
    ששמעתי על המעבר לפני כשנה, כתבתי פה שהענין נגמר והאלופה נקבעה ואפשר לארוז את החבילות, כיום באופטימיות אולי טפשית משהו, אני רואה תקווה, אני רואה טבעת באופק.

    1. הניחוש שלי –
      "ולעזאזל שלברון יובס ללא תנאי!"

      כמי שמקורו במזפח (מזרח אירופה…) –
      אמונות תפלות זה זורם בדם.
      ואין טוב יותר מניחוס שכזה…

  3. זה בסך הכל משחק עלוב, עשר חבר'ה רבים על כדור כתום וזורקים אותו לטבעת. אין שום סיבה שזה אמור לפגוע לי בלימודים ובעבודה.
    לעזאזל, על מי אני עובד.

  4. אחרי כל הניתוחים והמאצ' אפים וכו' וכו' בסוף היום התמרור אזהרה הכי גדול של הלוחמים הוא משחק מס' 1 נגד הספארס.
    הם לא יכולים להרשות לעצמם להתחיל בשאננות כזאת ובנון שלנט שהם מפגינים הרבה פעמים כי אם הם יופיעו ככה גם היום לברון ינצל את ההזדמנות לגניבת הביתיות.
    הם חייבים להגיע מפוקסים מההתחלה הגנתית, לעלות בטירוף ובהתקפה לשחק באחריות גם אם החלודה תגרום לכך שהכדורים פחות ייכנסו בהתחלה

  5. היות והפייבוריטית שלי כבר בבית (הספרס) ואין לי חיבה יתרה לאף אחת מהשתיים אז שיהיה כמה שיותר משחקים וכמה שיותר צמודים כפיצוי על עודף הבלואאוטים בפלייאוף הזה. רצוי להתחיל כבר היום עם זה אז שיהיה גולדן סטייט ב-4

  6. קליבלנד ב9!
    ההמתנה השתלמה וסוף סוף הגמר הזה מתחיל, אפשר לדבר על התחרותיות שנהרסה, מצד שני זה אחד הגמרים שאני הכי מצפה להם למרות שהקבוצה שלי לא משחקת בו. וכדי שהעניין הזה ישמר גם לשנים הבאות, הדבר הכי גרוע שיכול לקרות זה איזה 4-0 או 4-1 קל ללוחמים. כי שנה הבאה נקבל את גולדן עם עוד שנה של ניסיון, ואת לברון עם עוד שנה ברגליים.. נצחון של קליבלנד לעומת זאת לא סתם את הגולל, בדיוק בגלל הסיבות שכתבתי.

  7. זהו, נפל הפור והאסימון. אחרי דעיכה והתבטלות הגיע הזמן להקים מייד את מועדון ללל לתחיה.
    די שבענו כתבות על הסיפור הלברוני, וכמה שהוא כזה מאמי מתחת למסיכת האייפ. וזה שהוא תורם לכולם ונאמן לאשתו ואומר שלום לדוור בבוקר בנוסח טרומן שואו.
    השחצנות שלו בשנים עברו היא כתם קשה. רק 6 טבעות יסירו את הכתם הזה ואז אפשר יהיה להתחיל לדבר עליו ועל ג'ורדן באותה נשימה. יש גבול לכל תעלול.
    לפיכך אני מייחל לשביקה שלו. הלילה, מחרתיים ואם אפשר אז גם בארבעה משחקי הפסד (אבל שקיירי ולאב ינצחו לקאבס שלושה בשביל העניין).

    1. + 100
      אני מייחל לא לשביקה אלא שהלוחמים ישתקו אותו.
      מצד שני אני נולדתי לשלום שרק יגיע. אז וואלה לא נראה שזה יקרה מתישהו לפני גיל 40 שלו.

      1. לא באופן אישי חלילה אבל חבורת הללל מזמן לא רלוונטית…..

        מי שלא מסוגל לראות את הסך הכולל של לברון על כל המשתמע מכך בנוגע לכדורסל נטו מראה פחות או יותר את רמת ההבנה או הידע שלו בהופס.

  8. אני כותב בקטן 2:4 לקליבלנד. רק מהסיבה שאם הלוחמים ינצחו אז כולם ירצו לשחק כמותם וזה שינוי גדול מדי בשבילי בעקרונות המשחק. שלשות זה נחמד ( וגם קליבלנד ימח שמם זורקים מהטווח בלי הכרה ) אבל זה לא כל משחק ההתקפה בכדורסל והלוואי והשיטה הזו תפסיד

    1. חביבי השנה היא 2017 ולא 2015, המהפכה כבר הושלמה, והלוחמיפ הם אפילו לא הקבוצה שזורקת הכי הרבה מהטווח הזה, וקליבלנד זורקים יותר מהם.

  9. תודה דור.
    קשה לי להאמין שתהיה אדישות אם כבר תהיה התלהבות יתר אז יכול להיות שנראה הרבה עבירות על הטעיות פאמפ שיצננו משהו את האווירה.

  10. סוף סוף איזה שבוע ארול של צעפייה זה היה. מקווה רק שהלוחמים יעלו בשיא העוצמה ולא אדישים כמו נגד סן אנטוניו במשחק ה1.

  11. כמו כולם גם אני כותב מהלב ולא מהראש, אבל בכל זאת:

    אני חושב שהוכח כבר יותר מפעם אחת (ורק בגמר הקודם ראינו את זה שוב), שבמעמדים האלה הכישרון הטהור חשוב מאד. אבל הרמה המנטלית חשובה עוד יותר.
    וזה בדיוק המקור לכל התחזיות הסותרות. כי אין ספק שג"ס היא הקבוצה המוכשרת יותר (הרבה הרבה יותר…), אבל גם אין שום ספק שקליבלנד היא הקבוצה עם החוסן המנטלי הגבוה יותר (הרבה הרבה יותר…).

    ג"ס הפסידו את הגמר בשנה שעברה בגלל קריסה מנטלית ברגעי האמת, וזו לא היתה קריסה חד פעמית. הם בקושי הגיעו לגמר, וברמה הפרסונלית, הכוכבים הגדולים שלהם סובלים מחרדת ביצוע משמעותית בפלייאוף – אם לאב וקיירי לא היו נפצעים, אז בכלל לא בטוח שג"ס היתה מצליחה לקחת את האליפות.
    השחקן היחיד שמפגין חוסן מנטלי ראוי לציון בג"ס הוא כמובן גרין. הבעיה היא שגרין הוא שחקן מוכשר, אפילו מאד, אבל הוא לא שחקן על.
    ובדיוק בשביל זה ג"ס הביאו את דוראנט! רגע, מה…? אם יש שחקן שהפער בין היכולות שלו לחוסן המנטלי שלי יותר בולט לשלילה מהספלאש ברודרס, זה דוראנט. להזכירכם, בעונה החולפת הוא היה הכוכב הגדול בקבוצה שקרסה מול ג"ס….

    לעומת זאת, בקליבלנד התגבשה קבוצה שהיא אולי לא הכי מוכשרת בעולם (היא כמעט הכי מוכשרת…), אבל יש לה חוסן מנטלי מרשים. במיוחד לשני השחקנים הכי חשובים שלה (עם כל הכבוד ללאב, כן?)

    אז אם אתם חושבים שהכישרון מנצח, אז אתם בטוחים שג"ס הולכים לנצח בקלות, אבל אם אתם מאלו שמאמינים שהחוסן המנטלי חשוב יותר, אז אתם כבר מתכוננים לריפיט….

    1. לא כל כך ברור לי איך הם סובלים מחרדת ביצוע אם מול OKC הם נתנו בראש ברגעי האמת. וגרין היה חרבנה לגמרי מולם. כאילו זה מצחיק שאם הקאבס מנצחים את הלוחמים אז הם גיבורים אבל אם הלוחמים מנצחים את OKC אז למה לייחס את זה (אתה כותב שהם "בקושי הגיעו לגמר בדיוק באותה המידה היית יכול לכתוב על הקאבס שהם "בקושי לקחו את האליפות ורק זריקה מקרית של קיירי סידרה להם בפוקס ובמזל וכו' וכו')

      1. מאד פשוט.
        קודם כל, עצם זה שהם בכלל הגיעו לכזה בור מול OKC מעיד על בעיה רצינית.
        וחוץ מזה, להזכירך ג"ס של השנה שעברה היו קבוצה היסטורית. היו כאלה שרצו כבר להכתיר אותם לקבוצה הגדולה בהיסטוריה. אז זה שהם הצליחו לנצח בסוף את OKC, זה היה MUST מבחינתם. זה לא מעיד על חוסן מנטלי יוצא דופן. אם הם היו מפסידים לOKC, הם היו מוכתרים כנראה ללוזרים היסטוריים.
        לעומת זאת, לפי כל התחזיות המוקדמות קליבלנד היו אמורים להיות שטיח אדום לרגלי ג"ס (כמו שהם באמת היו במשך חצי סדרה), אז נכון הם זכו באליפות בקושי, אבל דווקא זה מעיד על החוסן המנטלי שלהם, כי הם, בתור הקבוצה *הנחותה* מבחינת כישרון, הצליחו לנצח את הקבוצה ההיסטורית שלש פעמים ברצף, מתוכם פעמיים בחוץ.
        ולגבי הזריקה של קיירי אני חייב להגיב – כי זה נוגע בדיוק בתמצית הטענה שלי.
        ברור לחלוטין שקארי שחקן מוכשר בצורה קיצונית, ולמרות שקיירי הוא שחקן מדהים הכישרון שלו לא מתקרב אפילו לזה של קארי.
        ובכל זאת, בדקות האחרונות של משחק 7, ההגדרה המילונית של money time, קארי לא הצליח לפגוע בכלום והוסיף איבוד כדור רשלני (ומכריע). אגב, הוא לא היה היחיד. שתי הקבוצות לא הצליחו לקנות סל במשך כמה דקות. לעומת זאת קיירי קלע שלשה (והוסיף כמעט אסיסט ללברון). זה בדיוק ההבדל בין כישרון לחוסן מנטלי….

        1. מדהים איזה לוליינות פרשנית אתה מצליח לעשות בשביל להוכיח את מה שאתה כותב.
          OKC עשו שח-מט לפופ הגדול ולקבוצה עם 67 ניצחונות בעונה הסדירה אם אני לא טועה.. הייתה להם את אחת הקבוצות הכי מוכשרות ומאוזנות עם ספסל מצויין ורעב להוכיח ועם שתי שחקנים בטופ 10 של הליגה. עם מאצ' אפ אדיר על ג"ס מבחינת אתלטיות ועם מאמן שהצליח להתאים את עצמו. אם אתה קורא לזה לוזריות סבבה.
          אני כן חושב שללוחמים יש בעיה מנטלית קשה אבל מהצד השני מאוד קשה להם לשחק כשהם לא עם הגב לקיר. זה חוזר על עצמו בסדרות שונות וכשהם מקבלים כאפה הם מתחילים לשחק הרבה יותר טוב. לא חושב שלהוביל 3-1 בצורה שהם עשו את זה עשה להם טוב.
          וכן אני מסכים שקרי נחנק במשחק 7 אבל גדולים ממנו כבר עשו את זה לפניו במשחקים מכריעים ועדיין נחשבים כגדולים ביותר (מג'יק קובי)

          1. אתה אמיתי?

            אני לא חושב שיש מישהו אחד בפלנטה שלא מסכים שהבעיה הגדולה של ג"ס זה המנטליות.

            זה לא אומר שהם לא קבוצה גדולה, או שהם לוזרים. אם הם היו מפסידים לOKC הם היו סופר לוזרים.

            ואיך בדיוק אתה מגדיר את ההופעה שלהם בשלושת המשחקים האחרונים בפלייאוף האחרון?

          2. אז כשהם מנצחים שלושה משחקים אחרונים עם תצוגות מצויינות הם … השלם את החסר. וכאשר הם מפסידים הם לוזרים. לוגיקה חדשנית.

        2. דווקא אם היו מפסידים לOKC הם היו יוצאים הרבה פחות לוזרים מאשר הדרך בה הפסידו בגמר, OKC הייתה פשוט גדולה עליהם ותפורה בדיוק למאץ אפ נגדם ועד השביקה של דוראנט וראסל קרעה להם את הצורה, לעומת זאת נגד הקאבס הלוחמים הם אלה שהיו הדומיננטיים עד ה3-1 וגם היו להם 2 משחקים בבית לסגור את הסיפור, הרבה יותר "לוזרי" מסתם להפסיד לקבוצה חזקה שמותאמת בדיוק נגד הסגנון שלהם. אבל לא צריך לקפוץ למסקנות על סמך פלייאוף אחד, לכל שחקן היו את השביקות שלו ורגעי השפל בקריירה, גם ללברון זה קרה לא פעם ולא פעמיים, ככה שמוקדם לקבוע איזו קבוצה יותר חסינה מנטלית או לא.

  12. תודה רבה על הפריוויו.
    הופתעתי לטובה לקרוא פריוויו אובייקטיבי לחלוטין, באמת שאפשר היה לוותר על המשפט האחרון. אישית רק הוריד טיפה מאיכותו של הפריוויו.

  13. איזה צנוע דוראנט, ממש בגין קטן. מוכן לותר על חוזה מקס כדי להשאר בג"ס. מכבי זה כלום לעומת מה שילדי הקוקיות מהמפרץ עושים לליגה

  14. קורא מכאן לסומסום למחול על כבודו ולחזור לשתף פעולה בבלוג החי. הבן הממזר יקבל אותך בזרועות פתוחות.

  15. אני חושב שהגיע הזמן להקים באופן רשמי את עמותת הללל הרשמית:

    הליגה להמלכת לברון.

    בעיון פשוט נראה שהצד שתומך ומעריך את לברון איכותי {ימני} וגם לא מעט מצוות הכותבים.

    אולי עוד אכתוב פוסט על זה.

    1. אין דבר כזה איכותי ימני.
      שלא לדבר שמי שמתהדר בשמו של הגדול מכולם לא יכול להלל את לה-פלופ.

      הנ"ל יושר לצלילי "מי יבנה יבנה בית בת"א :

      מי יעיר את הללל בפורום הדוק
      מי יבנה בובות וודו ויעשה לנו מתוק
      כולנו בללל חברים בזה המסדר
      כולנו בללל מריעים לדלונטה המפואר.

  16. פריוויו לפנים דור!!!
    יש לי הרגשה שהגמר הזה יתעלה על זה של שנה שעברה. ההימור שלי כרגע הוא הווריורס ב-7. והלילה אני הולך עם אלו שחושבים שקליבלנד תפתיע באורקול. אני חושב שבפנים הווריורס רוצים רק אחד מהתסריטים הבאים. 4-0 חלק ומשכנע ששם אותם בדרגה אחת סוף סוף עם הבולס ההם. או 4-3 אחרי שיפגרו 3-1 או 3-0. ה-3-1 הזה הפך לכזה קלון עליהם במקום לפליאה על איך הקאבס התרסקו לפיגור 1-3 מלכתחילה שאני בטוח שבלב של חלקם יש כמיהה להתרסקות/ היחנקות של הקאבס…וחגיגה על הגופה שלהם כפי שעשו הראבס לווריורס שנה שעברה. אני גם חושב שהסיכוי שנראה הרחקה מאוד נמוכה. אני חושב שזו הולכת להיות סדרה אלימה ופיזית. רק שהשנה עם זאזא ווסט וגרין הווריורס לא מפחדים מזה בכלל (רוצה לראות את האומץ של לברון לדרוך מעל דיוויד ווסט. ווסט מסיים לו את הסדרה באותו הרגע…)

    לגבי מה שכתבתה על 2015 אני מחזיק בראייה אחרת של אותו הגמר.
    קליבלנד של 2015 לא הייתה קבוצת יורוליג בכלל וגם הייתה עם קיירי כמעט עד סוף משחק אחד ואת לאב לכמעט 4 משחקים בתחילת הפלייאוף. הסיפור על לברון שיחד עם מתיו דלבדובה בלבד דרס את המזרח ולקח את הווריורס ל-6 הוא אגדה ESPNית. קליבלנד טחנה את הווריורס הרזים בריבאונד עם מוזגוב, תומפסון ולברון ברמה שאיפשרה לה לנצח או להישאר במשחקים בהם קלעו באחוזים מזעזעים. גם של לברון שסיים פלייאוף עם האחוזים הגרועים בקריירה. ג'יי אר ושאמפ יחד עם דלי נתנו הגנה מהסרטים למרות שהסריחו מהשדה.

    מתישהו כשהווריורס הבינה את המץ' אפים וסיימו לנגב את החלב מהשפתיים אחרי משחק 3 הם הפכו את התוצאה וניצחו את הקאבס די בקלות. הקאבס שכבר נותרו ללא כוחות עברו לטקטיקות של השארת כל מי שהוא לא תומפסון או קארי לזרוק מבחוץ וסגרו את הצבע. הווריורס בתגובה עברו להרכב המוות ואיגי עשה אימון קליעות שנתן לו את ה-MVP הכי לא מוצדק (בעיני) בכל הזמנים של הגמר… לברון עשה דברים מדהימים בגמר ההוא וכמעט סיים בטריפל דאבל. אבל בדיעבד המספרים שלו יותר דומים לראסל ווסטברוק מלמייקל ג'ורדן.

  17. לוחמים בדו ספרתי גדול בדרך ל-4:0 או 4:1,
    קליבלנד מפחידים, אבל עדיין לא ראינו את ג"ס האמיתית. הערב דוראנט יעלה הילוך, סטף טוב כבר כמה משחקים ונקבל גם הפתעה קטנה – קליי בכושר קליעה. זה יהיה יותר מדי בשביל הפרשים העייפים.

      1. הליין של וגאס הוא לא הערכה מי ינצח אלא באילו יחסים הוא ירוויח הכי הרבה מהימורים של אנשים. זה הליין היחידי שקובע!

        1. חח מה זה משנה אם אתה מרוויח פי 9 יותר או כמה שזה לא יהיה אם אתה מהמר לטובת מקליבלנד מאשר אם לטובת גולדן סטייט ברור שזה לא 50 50

  18. גנבים, הלכתי כל היום עם מחשבה שהקאבס לוקחים היום
    שידרתי וכולכם לקחתם ממני טלפטית, תתביישו.
    זה מצוין לג"ס אהובתי, זה יעיר אותם וקר יבוא גם אלונקה
    למגרש. לברון לאמפחד ממשחקי חוץ
    בזמנו מייקל היה מנצח בחוץ יותר (לפחות עונה אחת)
    גם לברון, יאאלה קאבס תנצחו ואז הלוחמים יתעוררו

  19. וואי איזה כיף. מחכה כבר למשחק ב 4. חייב להגיד שאני דיי ניטרלי. את לברון אך פעם לא אהבתי, למרות שהשנים האחרונות הוכיחו שהוא שחקן גדול, מצד שני מזלזלי המזרח שרואים רק צד אחד וזה שאני מחבב את קיירי ולאב גרמו לי להיות בעדו שנה שעברה. השנה אין לי קבוצה שאני מעדיף כל כך. ג"ס קבוצה סופר מוכשרת, והתחברתי למה ששי כתב על דוראנט ולכן פחות מתבאס מההחלטה שלו. קליבלנד לעומת זאת כבר זכו באליפות שלהם ולכן לא נורא אם לא יזכו. בקיצר אני מניח שפשוט אהיה בעד מי שישחק הכי טוב?
    הכי חשוב שיהיה מותח

  20. לא יאומן!!
    כמה אפויי הבנה שהגיעו עד לוגאס והחליטו שהמלך אנדרדוג.

    כולם עוד ינגבו את הקאפקייק מהפנים, זה הולך להיות יותר קצר ומשפיל ממישחק 7 .

  21. טיי לו אומר שלברון ישמור על הקאפקייק. אם זה אכן יקרה- טעות מרה דוראנט זריז ממנו וללברון ייגמר בשלב מסויים החמצן ורמת קבלת ההחלטות שלו תזכיר את זו של ראס. אני שם על דוראנט את ג'יי אר/שאמפ שיוכלו להתמודד עם הזריזות שלו והפרשי הגובה לא קריטיים- דוראנט שחקן פוסט אפ בינוני

  22. ענק דור, פריוויו מעולה.
    תחזית שלי לסדרה (בהינתן שלא ישנתי בכלל):
    *קווין לאב יוכיח אחת ולתמיד שהוא לא שייך לרמות האלה ("סתם אחד" דיבר על זה, מנטליות).
    *לברון ג'יימס יוכיח שהוא לא ווינר וייחנק בקלאץ' (טוב, שתיתי גם משהו בקטנה הלילה). זה יותר משאלת לב.
    *קליי יוכיח שיש לו ביצים של בת יענה.
    *4-2 לג"ס.
    *קאבס מתחרטים שלא השאירו את דלבדובה. (דרון ויליאמס לא יכול לשמור עליי).
    *טריסטן תומפסון יגמור את הסדרה עם 6 ריב' התקפה בממוצע למשחק.
    *חולצת הללל (למען הסר ספק – "הליגה להשמצת לברון") תימכר במאות ותממן לחברי המועדון קיץ בתאילנד.
    היום ג"ס ב-22.
    אה, כמעט שכחתי…22% מחוץ לקשת ללברון בסדרה.

  23. אחח איגי איגי, איפה היית כששיחקת ביחדעם אייברסון בפילי.
    רק דאנקים ושואו טיים היה לך בראש באותו זמן.

  24. עוד פעם גרין … להירגע חביבי זה הגמר…
    הווריורס התקפית מניעים את הכדור אבל לא מצליחים להכניס סל קל.. במיוחד פאצולה שפעמיים במקום ללכת אל הסל מעדיף למסור כמו אהבל..

  25. לברון צריך אך ורק לחדור. לא להפסיק.
    יש לגולדן סטייט הרבה חמאה בצבע.
    ומה גם שהוא לא כזה קלעי ענק מבחוץ.

  26. עם דוראנט בחמישיה במקום בארנס, לברון לא יכול לנוח בהגנה.
    דוראנט גורם לו לעבוד קשה, או להראות שהוא לא שומר.

  27. אהלן חבר'ה שי ושי מאורקל פה!!!
    איזה טירוף פה באולם!!
    משחק מצויין בינתיים ולברון ודוראנט הולכים ראש בראש כול הכוח!!

  28. לי יש תחושה שקורבר יהיה נקודת החולשה של הקאבס + כרגע לאב צריך לשחק עם המחליפים ולא לברון שלא נח כל הרבע

  29. רבע מדהים. מה המאזן של ג"ס מהשלוש?

    חוץ מזה אם הקאבס לא יעשו עבודה יותר טובה בריבאונד ובloose ball situations לא יהיה להם סיכוי. הם צריכים להוריד את קצב המשחק הם לא יוכלו להתמיד בקצב הזה.

  30. זו מלחמת עולם שלישית בין שתי הקבוצות האלה.
    אי אפשר להחזיק באינטנסיביות הזו סדרה שלמה ואפילו לא משחק שלם . . .

  31. בשתי הדקות האחרונות ההתקפה של הלוחמים השתחחרה ונכנסה לקצב הרגיל שלה. הנתון הזה בתוספת שליטה בריבאונד התקפה ייתן להם את הפריצה בהמשך.
    בקליבלנד המשחק מבוסס אך ורק על 3 הגדולים, היתר לא מהווים חלק מההתקפה. יהיה בעייתי בהמשך.

  32. הספסל של גולדן סטייט מביך.
    הוא משאיר בכוונה את קליי בלי דוראנט וקרי כדי שיכנס לעניינים התקפית.

  33. לברון נראה עייף מאוד – כמה לו יכול לטחון אותו על המגרש??
    היה פעם מישהו שלא יצא משחק שלם?

  34. טישפות להושיב את קארי ודוראנט יחד על הספסל !
    פשוט טיפשות שאין שני לה תאחד מהם חייב להיות 48 דקות על המגרש

  35. אני לא מבין למה בראון לא מכניס את קרי ודורנט בחזרה כשלברון נח. זו הזדמנות מעולה לברוח ולשים עוד לחץ על קליבלנד

  36. כולם מתלוננים פה על זה שקרי ודוראנט נחים אבל זה מה שגודלן סטייט כל השנה וזה נתן לווסט ולקלארק את הדקות היפות שלהם על המגרש.
    וההפרש בינתיים 7 אז הכל בסדר.
    זה הרכב שנותן פוש בהגנה ובינתיים אין שלשות לקורבר אז הכל בסדר.

  37. הלוחמים משחקים הרבה יותר פנימה.
    אמנם הם עם 9 ניסיונות מה-3 לעומת 10 ניסיונות מה-3 של הקאבס,
    אבל ללוחמים יש עד כה 38 ניסיונות זריקה מה-3, לעומת 27 בלבד של קליבלנד….
    שליטה מוחלטת בריבאונד התקפה

    1. פשוט בכושר לא טוב בפלייאוף הזה עד כה, חוץ מזה ובלי קשר קצת קרדיט ללאב שבאמת הפך לפקטור הגנתי בפלייאוף הזה

  38. השדר הבא שאומר (בסוג של הפתעה) בעת שדוראנט מכדרר וחודר לסל:
    "הוא 7 פוטר שמכדרר כמו רכז!"

    צריך להיות מפוטר.

  39. תומפסון הורג אותי מה זה !! מה קרה לו ?
    מחטיא קליעות קלות מתחת לסל ושלשות פנויות.. הוא חייב להתאפס ולא תתחיל לפעול עליו תדמית של לוזר בגמרים..

  40. למרות שההפרש לא גדול, זה לא נראה טוב לקליבלנד.. קיירי ולאב לא מצליחים לייצר לעצמם מספיק נקודות וגם הקלעים לא פוגעים. מפיל יותר מדי עומס על לברון.

  41. בקצב הזה דרור ייגמר 30 לגולדן לא מבין את זה. ולברון בקושי נח. רוב הספסל של קאבס לא רלבנטיים לרמות האלה.

  42. זוכרים את הסצנה מ"ברוס הכל יכול" שהוא מזיז את כל המכוניות בפקק הצידה ונוסע חופשי?
    אז קווין דוראנט כל התקפה היום

  43. לכל המתלהבים מדוראנט, רוצה להזכיר שהוא עושה את זה בקבוצה שיש לו בה המון עזרה, ולמעשה לא צריך להתמודד עם דאבל טים כדי לקלוע, כי יש לו כל כך הרבה קלעים.

    1. צודק! מרגיש כמו 20 הפרש
      השאלה מה זה אומר על המחצית השנייה.. אולי נראה קליבלנד אחרת ואז יש משחק? או הרמת הילוך של ג"ס שתסגור אותו?

  44. דוראנט מול האריסון בארנס
    זה ההבדל של גולדן סטייט
    אם תומפסון והליי אפים בפנים זאת מחצית של 25 הפרש קליבלנד יכולה לצאת מעודדת מהמחצית

    1. אם ואם, אם דרון וויליאמס וקורבר מגיעים למשחק וקולעים את המבטים הפנויים ואם קליבלנד הייתה לוקחת ריבאונד הגנה הם היו יורדים הפלוס 8

  45. הלוחמים שולטים במשחק וזה עוד כשהשלשות לא נכנסות. מאמין שבחצי השני השלשות ייכנסו ואז זה יהיה גיים אובר.

  46. הקאבס יוצאים לקלעים ומשחררים את הצבע. נראה מה יעשו בחצי השני. אבל כמו כל הקבוצות נגד ג"ס, נראה שאין להם מספיק כוח אש.

  47. מה ראינו בחצי הראשון :
    1. לקליבלנד אין הגנה.
    2. הם עדיין במשחק בגלל התקפה חלודה של ג"ס
    3. לברון לא יכול לבד, וההגנה עליו גם מתישה אותו.
    4. אם היה נבחר MVP לפי המחצית הזאת , זה היה דוראנט.
    5. הריווח של ג"ס תאווה לעיניים . אבל הם חייבים לצאת מההחטאות הרבות במצבים חפשיים.

    הערה לרועי – אם למשחק של ג"ס אתה קורא מקולקל , איך תקרא לזה של קליבלנד ? ברור מה ההעדפה שלך , אבל צריך גם לראות נכון .

  48. טיירון לו צריך לשנות אסטרטגיה לחצי השני
    לסגור את הצבע לדוראנט, להביא עזרה חוץ מהשומר של קרי ולהסתמך על זה שקליי ושאר הקלעים לא מתפקדים

    1. גרין לא שיחק כל הרבע הראשון בגלל עבירות וברבע השני הוא נזהר לא לקבל עוד אחת . מאמין שיהיה יותר דומיננטי מחצית שניה

  49. תומפסון נוראי.

    מה אתם רוצים מקרי? הוא בן אנוש לא חייזר. נראה לי שלא משנה מה הוא יעשה ומה הוא ייתן, אתם תגידו שהוא חלש. הוא בסך הכל לא כופה את עצמו על המשחק ומשחרר לדוראנט שחם היום.

    אם תומפסון לא יחזור לעצמו ללוחמים יהיה קשה מאוד.

  50. שוב, לכל המתלהבים מהטיילת בצבע של קליבלנד, או מדוראנט, כשיש כל כך הרבה קלעים טובים על המגרש, מאד קשה לסגור את הצבע. קליבלנד נשארים עם קרי ותומפסון ולא סוגרים, כי הם מפחדים מגשם של שלשלותש

  51. 1. אל תזלזלו בקליבלנד, ברבע הרביעי הולך להיות משחק פיק אנד רול לקיירי כל מהלך.
    2. כמה אנשים אומרים שהמשיכה של דוראנט היא צעדים, אז כנראה שלא צפיתם באייזאה ובקיירי עם הכדור.
    מבחינת צעדים לברון עושה אותם הרבה, מחליף רגל ציר מתי שבא לו.
    פשוט תהנו ותפסיקו לחפש מי אשם ומי מרמה.
    יש לנו פה שתי מפלצות מפוצצות סטרואידים אז על צעדים נתלונן?
    3. ההגנה של קליבלנד הזויה טיפה, נראה שהם הקשיבו יותר מדי לכתבים באיאספיאן והם חושבים שלעצור את קארי יותר חשוב מלתת לדוראנט דאנק אחרי דאנק.

  52. ג"ס הגיעו יותר מוכנים. הריבאונדים בהתקפה, ההגנה הקטלנית, הפדיחות בהגנה של הקאבס, דוראנס מוצא כביש מהיר לטבעת בכל התקפה. משהו גרוע מאוד בהכנה של לו.

  53. כשהלייאפים יכנסו…
    זה כבר היה יכול להיות 18 הפרש כמו כלום.

    ושוב אומר- גרין חלש מאד בשני הצדדים– זה לא ימשיך ככה להרבה זמן.

  54. מי שיורד על קרי לא מבין כדורסל. הוא לא מנסה לנצח לבד אלא מכניס את האחרים למשחק – בפרט את דוראנט, שפורח לידו . הפחד המשתק מסטף משאיר אותו בטיילת של קליבלנד פעם אחר פעם .

  55. קליבלנד בחרו לנסות ולמנוע את השלשות של גולדן סטייט,
    גם במחיר נק' קלות בצבע.
    2 השלשות של קרי הגיעו או עם שמירה, או אחרי רב' התקפה.
    הבעיה האמתית של קליבלנד זה 12 – 1 לרעתם באיבודי כדור,
    7 – 11 לרעתם ברב' התקפה,
    מה שמוביל ל-61 זריקות של גולדן סטייט, 43 של הקאבס.
    זו הסיבה להפרש
    (לקאבס הלילה אחוז אפקטיבי גבוה משל גולדן סטייט. למרות הטיילת.)

    1. ג"ס החטיאו ברבה מאוד מבטים פנויים בחצי הראשון , כולל משלוש . לא הייתי נותן את הקרדיט על זה להגנה של קליבלנד.

    2. אם אתה רוצה הבדל עוד יותר מהותי בין הקבוצות , הוא נמצא באסיסטים . 20 לגולדן מול 10 לקליבלנד. ההבדל בין קבוצה לבין אוסף שחקנים.

  56. במשחק העונה קליבלנד היתה בפיגוק 13 9 ק' לסוף וני' ב1
    בגיים 7 במחצית גס מובילים ב7 ובסיום מפסידים ב4.

    לג"ס היו 18! פוזשנים יותר מקליבלנד וזה רק 8 ז"א שכל פוזשן (שהגיע לזריקה לסל) של קליבלנד שוה 1.209 לעומת של ג"ס ששווה0.98

  57. להזכירכם שבעונה הקודמת במשחק הראשון הספסל של גולדן סטייט הביס את קליבלנד.

  58. התחלה מאוד לא אקטיבית של קליבלנד, במקום לשחק על הבידודים הרגילים שלהם הם מוסרים, הם לא דולגן סטייט, שיחזרו כבר לבידודים של לברון וקיירי ויחזרו למשחק.

  59. דוראנט הגיע לסדרה הזאת ולכן היא גמורה. הוא השחקן הכי טוב בעולם היום . אני לא מתרשם מהתארים של לברון. הוא סוף סוף ב ש ל ובלי ההפרעה של ראסל הוא שולט סוף סוף

    1. דוראנט הצטרף לקבוצת ה73-9 במבחן האישי הוא בכמה רמות מתחת ללברון, לדוראנט יש את סטף תומסון וגרין לידו.

      1. לברון לא יזכה בשום תואר יותר. מי שישלוט בליגה בשנים הקרובות זה השחקן הכי טוב בעולם קווין דןראנט. גם לברון לא השיג תואר עד שהצטרף למיאמי והוא חייב את התארים שלו לוויד ריי אלן וקיירי. לא אומר שהוא לא שחקן טוב הוא מעולה אבל הוא פחות טוב מדוראנט

  60. קליבלנד משחקת כמו בשכונה ,איזה שיט מחכה ללו אחרי הסדרה הזאת אם הוא לא מראה קצת מנהיגות של מאמן ,חחחחחחח

    1. לאב לא יכול לשחק מול גרין ממש הוא מכניס לו את החציל כמו שמומי אומר לקאבס יש מאצאפ מהגיהנום נגד הלוחמים.

  61. כשקרי לבד על קשת השלוש זה מרגיש כמו משחק מחשב מהניינטיז
    שלוחצים קונטרול+K והדמות של הרע מתה (הנסיך הפרסי!)

  62. אני בעד הוורירס, אני נהנה אבל לפני שמשחק מספר 1 נגמר מחריזים כאן על מותה של הסדרה..

    1. ראינו חזרות ברבע אחד גדולות מ15 נקודות.
    2. ראינו הרבה פעמים שאין דמיון בין משחק 1 למשחק 2

  63. ג"ס כבר באמצע השלישי עברו למוד-גרבג'-רבע-רביעי
    רק שלא יתחרטו על זה– ברגע שה- rhythmמשתנה מאד מאד קשה לחזור אחורה.

  64. אני מסתכל על המשחק השוטף של ג"ס ושואל את עצמי מה הם היו עושים מול שאקיל.
    הוא היה אוכל אותם לאט לאט. השאלה איזו הגנה היתה לקבוצה של שאקיל (אורלנדו)

  65. מה שיפה בגרין
    שעל כל שחקן אחר בליגה הוא היה מוסר את זה

    אבל שזה לברון הוא לוקח את זה אישית
    ומשפיל אותו עם השתיים והבונוס מהקו

  66. אני באמת שואל אנשים באמת נהנים מהמשחק הזה? זה הפלייאוף המשמים המשעמם ואפור שאני זוכר מאז ומעולם. לברון ענק ככל שיהיה לא יכול להתמודד מול קבוצה בל כך עמוקה כל כך כישרונית, במעבר של דוראנט הלוחמים הקימו שושלת ל4 שנים הקרובות

    1. אני נהנה לצפות בגולדן סטייט
      הליגה עברה מעידן של דרמות לקומדיות
      לברון לבד לא יכול לעשות כלום והוא במשחק טוב היום היו סימני שאלה סביב דורנט וקארי אחרי הערב אין שום סימן שאלה

  67. רק מזכיר לקליבלנד שגולדן סטייט זו לא טורנטו/אינדיאנה.
    מולה לא חוזרים מבור כזה………

    שיתחילו להתכונן למשחק הבא.

  68. ההבדל בין הקבוצות פשוט. קליבלנד צריכה יום מצויין של לברון וקיירי.
    ג"ס יכולה להסתדר גם עם יום חלש או בינוני של שניים מהקווארטט.

    1. הקטע זה לא רק שניהם זה האופי של הקבוצה, אם זה קליי אולי הצלף הכי צנוע בליגה שלא אכפת לו מכמות הזריקות שלו, אם זה גרין בצד ההגנתי, אם זה קרי שמשחק ללא כדור בצורה מושלמת ונותן לכולם לפרוח. דוראנט הצטרף לאחת הקבוצות הכישרוניות בהיסטוריה וגמר את הליגה זה פלייאוף כל כך משעמם אוי ואבוי לליגה אם הוא יגמר בבלואוט. הליגה תאבד כל כך הרבה צופים ששמו את כל יהבם כל הגמר אחרי הפלייאוף המשמים הזה

  69. חלק ממה שכיף בקרי זו הילדותיות שלו והזריקות האלו משלושת רבעי המגרש.

    אבל אמרתי כל השנה- אם הוא לא זורק אותן (לפחות 2 במשחק) האחוז קריירה שלו עף למעלה בכמה אחוזים טובים ושובר שיאים (כולל את זה של קר).

    אבל YET AGAIN, זה חלק ממה שכיף בו 🙂

  70. העבודה שגולדן סטייט עושה בהגנה הרבה יותר מדהימה אותי ממה שהיא עודה בהתקפה.

    כניסה לקווי מסירה, הגנה אחד על אחד, אגרסיביות, אפילו קרי לא פרייאר בכלל.

    חוץ מאת לברון את שיתקו את כל קליבלנד.

  71. מצחיק התגובות שמציירות את לברון כמו מעטים מול רבים זה שבא להציל את הליגה הטוב הצדיק. כאילו הבן אדם פשוט חרא חבר לקבוצה (ואני לא מתייימר לשפוט אותו כאדם בהיעדר כלים מתאימים לכך) בנה לעצמו סופר טים ועוד להציג אותו כגיבור – פשוט פטאת. עוד מעט נשמע תגובות על הקיפוח שלו בשריקות.
    אה והוא עוד יכול לקחת את הסידרה הזו בדיוק כמו שנה שעברה

  72. בהתקפת הזהובים קליי וגרין (חוץ מעכשיו) לא קולעיפ,
    נשארו סטפן (אני מאוהב) ודוראנט שקלילות כזו מזמן לא נראתה.
    2 מתקיפים קורעים את הקאבס

    1. חברה לא להשתחצן.זה רק משחק 1.שנה שעברה השתחצנתי ויצאתי עם לב שבור בסוף הסדרה.אני נהנה מאד היום אבל זה רק משחק 1

  73. מעניין כמה אליפויות היו לדוראנט אם בגיל 24 הוא היה מצרף כמה חברים ובונה קבוצה.
    כן אני טוען שלברון רימה את המערכת וחבל שדוראנט לא עשה את זה קודם בעצמו.
    ולא ווסטברוק והארדן צעירים זה לא בוש ווייד שכבר זכה באליפות.

    1. אוקלהומה הייתה לא פחות כישרונית ואפילו יוצר ממיאמי אל תבלבל את המוח,זה כזה מגוכח להשוות את מיאמי לקבוצה שדוראנט הצטרף אליה קבוצת ה73-9. שלא תבין לא נכון גם לברון לטעמי עשה מעשה פחדני (ושמחתי כל דקה בקרייה שהספרס הנחילו להם) אבל דוראנט לקח את זה כמה צעדים קדימה, כשהצטרף לקבוצת ה73-9 לקבוצה שהפסידה משחק 7 בגמר לקבוצה שהוא הפסיד לה ב5 דקות האחרונות.

      1. אבל אוקלאומה במזרח, והיא כמעט הדיחה את הקבוצה עם המאזן הטוב בהיסטוריה…

      2. כן, אבל
        1. דוראנט לפחות ניסה עם ווסטברוק, לברון ברח הרבה יותר מהר
        2. דוראנט השחקן הכי טוב על המגרש ובלעדיו אני לא חושב שגודלן סטייט מובילה עכשיו אז כנראה שהם צריכים אותו למרות העונה הסדירה היפה שהם עשו שנה שעברה.
        3. כישרון בלי ניסיון לא יתן לך אליפות באן בי איי, ובגלל זה לברון התחבר לווייד, לדוראנט לא היה מורה כמו ווייד.
        4. דוראנט לא עשה מהלך מלוכלך, הוא הלך לקבוצה שרוצה אותה וכזאת שמשחקת בצורה שמתאימה למשחק שלו.

        1. מהלך מלוכלך ממש לא? מהלך פחדני כן קבוצת ה73-9 זוהי ששמה שעברה דיברו עליה כטובה בהיסטוריה עם הMVP הבלתי מעורער עם גרין המגן האימתני, בעלת צלף 37 הנקודות ברבע עם ספסל של איגודלה מו ספייטס ולווינגסטון שהצטרף אליה אחד השחקנים הטובים בעולם. לקבוצה שהוא הפסיד לה ב5 דקות האחרונות של משחק 7. לאוקלהומה היה סגל כישרוני לקחת אליפות במשך כמה שנים.

    2. באמת מעניין מה היה קורה אם לדוראנט היה איזה רכז טופ 3 ומועמד ל-MVP שעולה מהספסל. אולי גם איזה PF עם קליעה טובה ונוכחות אימתנית בהגנה.
      אה רגע זה היה

    1. יש ימים כאלו לקלעי…

      והחלק המדהים בסיפור הזה, שגם ביום כזה שלו – הם מובילים ב20+ על קבוצה שדרסה בדרך לגמר.

  74. לא מבין את לו. במחצית הראשונה כשהיה צריך להאט – הלכו על התקפות של 5 שניות. במינוס 22 נזכר להאט את הקצב ולשחק התקפות ארוכות?

  75. לקליבלנד ישנן שתי סיבות להמשך המשחק (הגמור) – להכניס את קורבר ופריי למשחק ולא לתת לקליי תומפסון אף סל קל. שיבוא למשחק 2 בלי ביטחון
    על מי אני עובד, הוא מסוגל לשים 60 נ"ק במשחק הבא

  76. עוד יגיע איזה רבע מטורף שלו, או באמצע העונה ואולי במשחק
    השלישי, בינתיים עושה הגנה מעולה,
    ידעתי שסטפן שהתבגר יבוא מאופס, קליי עוד לא

  77. לכל מי שיורד על קליי – הוא נותן הגנה מעולה. בהתקפה אפשר לנצח גם בלעדיו , ובמשחקים הבאים גם היד שלו תשתפר.

  78. הקאבס עוד יכולים לקחת תסידרה,
    לא מתנשא כי אני מנוסה,
    2 מתקיפים בלבד לדאבס זו עובדה שהספיקו לקרוע.

  79. 1. גולדן סטייט בהכנה מטורפת על טריסטן תומפסון למשחק הזה, ניטרלו אותו לגמרי.
    2. הספסל של קליבלנד לא הגיע למשחק.
    3. הגנה מעולה של גולדן סטייט
    4. לקליבלנד אין שום קלי הגנתי להתמודד עם ההתקפה של גולדן סטייט

    ומבחינתי הנקודה הרביעית היא הכי בעייתית, לא רואה כרגע איך ההגנה של קליבלנד תשתפר, אין להם מספיק אתלטיות או אורך.

    1. מסכים עם נקודה 4.
      בשנתיים הקודמות לקליבלנד היתה הגנה רצחנית מבחינת קצב ואינטנסיביות. עכשיו נראה שאין להם, כמו שלא היתה להם כל העונה. הסדרה לחלוטין בידיים של ג"ס. אם הם לא ישבקו האליפות שלהם.

  80. התחרות היחידה שהייתה להם היא עדיין ה שלושה רבעים הראשונים שקוואי היה בריא.
    לא להאמין.

    אפילו כמות התגובות בבלוג החי אז היו כמעט כפולות מהיום.

  81. תוציא אותם, 4דק 20 הפרש וחוטפים לך כדור שנראה שאתה לא
    מאופס, קואץ לברון תוציא ותשמור כוחות למשחק הבא

  82. עוד שנתים שלוש יבואו אנשי המספרים וחובבי הסטטיסטיקות ויספרו לנו איזה תותח לברון. 28 נקודות ,15 ריבאונדים ושמונה אסיסטים…
    כנראה שמייקל הוא כבר לא יהיה…

  83. הסדרה רחוקה מלהיות גמורה . זה רק משחק אחד. אבל זה בידיים של הלוחמים . אם ג"ס תשחק טוב , הסדרה תהיה שלה. קליבלנד צריכה לשחק מצויין , ולקוות לאיזה דאוס אקס מכינה. רק שגרין לא יראה את חיבתו לאשכים של לברון .

  84. קליבלנד לא כולל הביג3: 24 נק', (3-15 משלוש)
    גולדן סטייט לא כולל הביג 3: 43 נק'

    קליבלנד חייבת את הצוות המסייע חד יותר למשחקים הבאים… ולו במשחק עם כזאת תרומה מהספסל לא משתף את פריי.. לא ברור

  85. כל הדיבורים על לברון הטוב בהיסטוריה וכאלה. ובכן, במשחק כזה, מול קבוצה כל כך חזקה, השחקן הטוב בהיסטוריה אמור לקלוע 40.

      1. באמת צריך להסביר מה אתה מצהיר ליריבה ולחבריך לקבוצה במשחק של סביב 40 נק בגמר מול יריבה עדיפה?
        אם זה עדיין לא ברור אז תסתכל על ה 38 נקודות של דוראנט וההרגשה שזה נותן.

  86. זה לא נראה טוב, נקווה שישתפר בהמשך. קאבס מוזרים – איפה פריי? למה שיחקו מהר? נקווה שתהיה סדרה. לאב קטסטרופה למרות הריבאונדים. שמפרט ודרון בכלל לא ברמה. קאבס בצרות. ולברון פשוט לא שמר היום. לילה טוב.

  87. 4 איבודים 31 אסיסטים, ודוראנט שפשוט עושה הכל בכזאת אלגנטיות. ואז אתה מנסה לעשות עליו דאבל טים וקארי משחיל לך שלשות לגרון

  88. כולה גיים 1, ואם יש משהו שלמדנו זה שבלואו אאוט לא מספרים כלום על המשך סדרה. אבל זה נראה לא רע בכלל..

    שולח אנרגיות חיוביות ל ידית של קליי.

  89. למה צריך קהל כשיש את האמהות של קארי ודוראנט
    אמא של דוראנט היא אישה מאוד מאוד מרשימה.
    כיף לראות אותה שמחה בקהל,
    וכיף להקשיב לה בראיונות, כנות שלווה ואהבה זה מה שהיא משדרת.

  90. הקאבס איבדו היום בצורה קיצונית וגס לקחו המון ריבאונדים לא אופייניים ובקושי איבדו, במשחק הבא קליבלנד בטח ינסו להאט את הקצב גס זרקו היום 106 פעמים, שום דבר לא גמור וקליי חייב להתעורר על עצמו דחוף לא כל יום דוראנט יקלע 38 וקרי עוד 30

  91. רק משחק אחד, אסור שהלוחמים ייכנסו לשאננות כי אז המשחק הבא בוודאות של הקאבס.

    הקאבס יצטרכו למצוא פתרונות לדוראנט שהם לא לברון. ג'פרסון היה סביר עליו ואני לא מבין למה שומפרט לא שמר עליו יותר. לברון חייב לשמור על שחקן אחר של הלוחמים(גרין לדעתי) כדי שהוא יהיה פנוי לנהל את משחק ההתקפה של הקאבס.

    הקאבס צריכים לפתוח משחק הבא עם: קיירי, סמית, ג'פרסון, לברון ולאב כשלברון שומר על גרין וג'פרסון על דוראנט. הם חייבים לבוא עם אנרגיות של אנדרדוג בשביל לנצח את המשחק הבא והסדרה הזאת.

    1. כל הרכב שלאב ב5 = מוות מקרי. לאב לא מצליח להאט את קרי(לא מדבר על לעצור), ומי ישמור על הצבע בהרכב הזה?
      אולי 2015 יעבוד , המון בידודים וטריסטן נלחם על הריבאונד בצבע , מצד שני זכור איך נגמר 2015

      1. לברון ולאב ישמרו על הצבע. תומפסון חשוב מאוד לקאבס אבל הם צריכים להסתנכרן למאץ' אפ עם דוראנט. לברון על דוראנט משחק שלם זה לא מה שהקאבס רוצים היות ושומפרט נראה לא מאופס בהתקפה ולא נראה שלו מאמין בו יותר מדיי נראה שהפתרון היחידי זה ג'פרסון.
        אני מסכים שהקאבס צריכים לבוא במוד 2015 שזה מוד של אנדרדוג הרבה מלחמה, הגנה והקרבה.

  92. כולם מהללים את דוראנט, אבל סטפן קרי הוא הסיפור האמיתי והכוכב האמיתי של המשחק הזה.

    צריך לראות איך קליבלנד סגרה אותו היום כדי להבין את משמעות צירוף המילים "כוח הרתעה"
    כל כך פחדו מהשלשות שלו שסגרו אותו והתעלמו מהטיולים של דוראנט לסל.
    אלמלא קרי דוראנט לא מטייל ככה.
    וכשסגרו את דוראנט או לשבריר שנייה הרפו מקרי, קרי הפציץ מהשלוש.

    1. בגלל זה אני טוען ללא הרף שקרי השחקן הכי משמעותי של הלוחמים ולא גרין, דוראנט וכו'
      עצם העובדה שהוא על המגרש, כל ההגנה עסוקה בו. השפעה אדירה על המשחק.

    2. זה ברור לחלוטין אבל זה מה שמאפשר לדוראנט להראות סוף סוף את האיכויות שלו . שניהם ה mvp של המשחק הזה עם יתרון קל לדוראנט

    1. ולמה אתה רומז, לחזרה אפשרית ומהפך של קליבלנד?
      בהחלט יכול להיות, הסדרה לא גמורה בכלל.

      אבל להזכירך עונה שעברה העיפו את גרין באופן לא צודק, קרי נפצע שתי פציעות משמעותיות בתחילת הפלייאוף, והכי חשוב לברון לקח המון סמים.

    1. עד 91', דטרויט היו מאכילים אותו מרור על בסיס קבוע,
      כאשר בלט משחק 7 ב-91', אז הבולס הפסידו ב-19 הפרש.

      חוץ מזה, בעונות האליפות, אני זוכר הפסדים ב-20+ רק לסופרסוניקס ולקאבס.

          1. פייי.. איזו צלילה. עד שנגמר החמצן. אתר מדהים, בסקטבול רפרנס.

            הידעתם? בעונת 85-86 שיקגו בולס הגיעו לפלייאוף עם מאזן שלילי 30-52 (!!) והפסידו לסלטיקס בסיבוב הראשון 3-0 עם המשחק המפורסם של 2 ההארכות ("היום ראינו את אלוהים מחופש ל.." וכו').

          1. איזה עמה אתה…

            תסתכל טוב על התמונה שלי, ותראה שם, על רקע שחור, אותי, במצנפת לבנה..

            למה אתה חושב לא הוספתי גראווטר…?

          2. חחח צודק, אני באמת חייב להחליף מספר במשקפיים. אבל אני בכל זאת שם לב שהיא קצת התבלתה לך עם השנים ורצוי לחדד מחדש.

  93. אלף אוהל בית זה בית גימל זה גמל גדול…

    פאסט פורוורד…

    כף זה כן ולמד

    למד….

    לללללללללללללללללללללללללללללללל!!!!

  94. לשם ההשוואה של הטריו של כל אחת מהקבוצות, אצל קליבלנד, לברון, ארווינג ולאב, קלעו ביחד 67 נק', הורידו 39 ריב', ומסרו 11 אס'.
    אצל הוורויורס דוראנט, קרי ותומפסון קלעו 72 נק', הורידו 17 ריב' ומסרו 24 אב'.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט