מכתב ממנחם לגולשים – בקשת תרומה לאתר – *עדכון* הגענו ליעד, תודה לכולם

 

הי לכל הגולשים (אנשי הצוות כבר קיבלו הודעה זאת)!

שי גולדנברג שלנו הוא שליח הסוכנות באקרון אוהיו. הוא החליף בתפקידו את יובל שחם. בהיותו אוהד כדורסל מושבע הוא – כמו יובל לפניו – הפך לכתב צוות מצויין שלא נלאה מללכת למשחקי קליבלנד קאבס בכל הזדמנות, וכבר זכינו ליהנות מכמה וכמה סיפורים חיים מאולם קליבלנד.

הצלחנו להשיג אקרדיטציה מה-NBA עבור שי לכל המשחקים בין קליבלנד וגולדן סטייט. זוהי סידרה שפתאום כל העולם רוצה להיות בה, ואנחנו גאים עד בלי די שה-NBA מכירה בנו עכשיו כאתר NBA רציני ביותר ומוביל בישראל. כמובן שבכל המשחקים בקליבלנד הוא יהיה, אבל הוא החליט שהוא אורז את תיק הגב הקטן (כמו תלמידי חטיבת ביניים) שבו שליחים מסתובבים בעולם ועולה על מטוס לסן פרנציסקו לשני המשחקים  הראשונים. אחריהם הוא חוזר הביתה למשחקים 3 ו-4 (אקרון היא בערך 30 מייל מקליבלנד; הוא עושה את הדרך אפילו כשהלייקרס מגיעה לקליבלנד!).

למשחק 5 בסן פרנציסקו הוא כבר לא יצטרך לטוס כי לברון ושות' יזכו עד אז בסוויפ 0-4! (אני מקווה שבזה לא הברחתי תורמים פוטנציאלים יותר מדי רבים…).

אבל ביתר רצינות, משחק 5 אני בטוח שיהיה, אבל שי לא יוכל לטוס פעם שנייה. ישנו סכוי שעידן עופר יקבל חופש במשחק החמישי ואני אשתדל להעביר את האקרדיטציה של שי לעידן, אם זה יהיה אפשרי (לי ישנם יחסי ידידות מאד מיוחדים עם קטי, הבוסית של כל המדיה הבינלאומית), ואם יהיה משחק חמישי, ואם הוא יקבל חופשה, ואם אצליח לסדר לו אקרדיטציה, הוא יטוס לסן פרנציסקו למשחק 5, ושי כמובן יהיה במשחק 6.

אם קווין דוראנט וסטפן קרי זקוקים למשחק שביעי בבית – הם ייאלצו לשחק ללא נציג הופס באולם.

זה כבוד עצום והישג עצום להיות נוכחים אישית לפחות בארבעת המשחקים הראשונים, ואם יהיה צורך אולי נהיה בחמישי, ובטוח נהיה בששי!

עם כל ההקדמה הזאת עתה הגיע הזמן לבקש תמיכה מהגולשים (וכמובן אנשי הצוות, שרבים ממנו כבר פעלו).

שי הוא "שליח", ואני לא יודע אם אתם מודעים כמה הסוכנות משלמת להם. מה שאהבתי אצל שי היא העובדה שהוא החליט בעצמו לטוס על חשבונו למשחקים 3 ו-4! ידעתי מיד שההוצאה תהיה בסביבות 500-600$ לפחות. זה כסף שהוא הוציא בכל מקרה על המשחק, אבל החלטנו לנסות לעזור לו.

אנחנו מבקשים ממתנדבים לעזור ב-20 ש"ח אם זה אפשרי. כמובן שלמי שקל לשלוח טיפונת יותר, זה מאד יוערך. ברגע שנגיע לסכום הדרוש נודיע מיד להפסיק לשלוח את התרומות, ובמקרה ויישאר עודף, נשמור אותו להזדמנות הבאה.

הדרך הפשוטה ביותר לשלוח תרומה היא דרך PAY PAL. אני מציע לכל אחד שאין לו חשבון PAY PAL לפתוח אחד, כי היום PAY PAL היא הדרך הפופולרית ביותר בעולם לשלוח תשלומים על כל קנייה או הוצאה. ההרשמה לחשבון ב-PAYPAL.COM היא קלה ביותר ולא עולה מאומה. עליך רק לרשום את מספר כרטיס האשראי שלך, ותוך כמה דקות יש לך חשבון PAY PAL שיישרת אותך כל ימי חייך בכל ארץ בעולם ובכל סוג של CURRENCY. אם אתה שולח 20 ש"ח לשי דרך PAY PAL הם מזכים אותו ב-$5.41. חשבון PAY PAL ניבחר כבטוח ביותר מכל סוגי התשלומים ע"י ה-AMERICAN BETTER BUSINESS BUREAU ואני ממליץ על הרשמה בכל מקרה, באם אתם שולחים תרומה לשי או לא.

שתי דרכים לשלוח תרומה:

1. אם יש לך (או אתה פותח) חשבון PAY PAL אתה ניכנס לאתר שלהם, לוחץ על "SEND MONEY" ואז השימוש בכרטיס האשראי שלך שולח את התרומה בשקלים. לשאלה "למי לשלוח את הכסף" אתם רושמים

shlichim@jewishakron.org

PAYPAL מחייב את השולח ב-2% עמלה על העברת הכסף.

 

2. לאלה שאין חשבון PAY PAL ולא מעוניינים להשיג חשבון, ניתן להעביר את התרומה לטיסתו לחשבון הבנק שלו בישראל:

שי גולדנברג, בנק אגוד, קרית אונו, מס' חשבון 01116353

אני מודה לכולם בשם אתר הופס,

מנחם

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 139 תגובות

  1. רעיון יפה, אני רואה את זה כתרומה בכלל על כל התוכן האיכותי שאנחנו מקבלים פה מאנשים העושים זאת בהתנדבות.

    חוץ מזה, מציע לתרום את העודפים בשם קהילת הופס לעמותה כלשהי המקדמת כדורסל או ספורט בכלל לנוער במצוקה או משהו בסגנון.

  2. את המקבל לא את השולח. לשלוח 20 ש"ח יעלה לשולח 20 ש"ח לא גרוש יותר.

    שי – אני שמתי קצת וישים עוד $100 אם תיתן ל CUPCAKE להחזיק שלט שאמר. I AM CUPCAKE.

    במחשבה שנייה בתור שליח הגירה של הסוכנות היהודית אם תצליח לגייר איזה קורבר או ג'יימס תוכל לקבל על זה הוצאה עסקית!

    1. עידו יקירי עד שקיבלנו אקרדיטציה למשחקי הגמר אתה רוצה שיעיפו אותנו בבושת פנים?? 🙂 מבטיח לדבר עם KD זה מה שבטוח! מבחינת הסוכנות, זוגתי ואני שליחים קהילתיים, כלומר עובדים בקהילה היהודית באקרון וקנטון, אוהיו, שליחי עלייה (הגירה) זה משהו שכבר לא קיים בסוכנות ובגדול אין עידוד עלייה יותר מדי מאסיבי!

    1. תודה רבה תמיר, מבטיח להביא תמונות וסרטונים מהשטח, כמובן גם שאעלה לייב, אני מתכוון לחיות את האווירה, להגיע מוקדם. יש גם דיבור על מפגש הופס בארץ ושאעלה בסקייפ לשאלות ולהראות לכם את האווירה.. תצפו לעדכונים!

    1. לא צריך אשראי בינ"ל למיטב הבנתי, אתה שולח כסף במטבע שאתה רוצה (שקלים) וזה ממיר לדולרים..

  3. בוקר טוב.

    העברתי עכשיו 40 ש"ח בהעברה בנקאית ישירות לחשבון שלך בבנק איגוד , שי .
    יש לי גם פייפל , אבל :
    1. אני כבר בעבודה , ופרטי החשבון אצלי בבית .
    2. אני לא מבצע העברות לכתובת באוהיו 🙂 . מילא אם זה היה בקליפורניה.

    וברצינות – יוזמה יפה , ואני מרגיש שאני מחזיר במשהו על ההנאה הרבה שיש לי מגלישה באתר וקריאה של הפוסטים ( טוב- לא כולם… לא כולל טרולים ).

    1. לא נתת אימייל או פרט אחר

      אגב, אתה מבאר שבע? היתה מסעדת חומוס בעיר העתיקה שנקראה איש טבח שמו
      יקרה מדי . . . נסגרה

  4. שלחתי בפייפאל.
    אם צריך עוד קצת כסף נא לא להתבייש ולבקש.
    זה מרגיש כל כך נכון לתרום קצת בחזרה על כל התרומות של הצוות לגולשים

  5. חברים אני מנסה להגיב לכול אחד באופן אישי כי התרומה שלכם היא פשוט מדהימה מבחינתי. אין לכם מושג כמה זה גורם לי אושר לדעת עד כמה אתם מעריכים את המסקרים כאן בשטח. זה בכלל לא מובן מאליו.
    אני חושב שחשוב שתדעו עד כמה זה מוערך.
    אני מצרף לכם גם קישור לגוגל שיט שפתחתי שבו אני עורך את התרומות שלכם (שימו לב שכתבתי שמות ותאריך ככה שכול אחד יכול לזהות את עצמו, אבל זה בראשי תיבות), ככה שאם מישהו חושב שלא שמתי לב או שלא קיבלתי משום מה את התרומה שלו, אנא תפנו אליי למייל (shaygold20@gmail.com). אני מודה לכם מקרב לב. אתם יכולים לראות שם גם את השורה התחתונה, כרגע מהתרומות המדהימות שלכם אני עומד על 303.55$, שזה פשוט מדהים. הכנסתי לתוך החישובים שלי גם את הכספים שאני מקבל בפייפאל וגם את החשבון בנק הישראלי. אני מתכוון לעצור את התרומות אליי ב-500$ שיספיקו לכיסוי הוצאות הטיסה והנסיעות שלי. אני לא חושב שאתם צריכים להשתתף בהוצאות המזון שלי, ולשמחתי יש לי חברים שאני מתארח אצלהם בסן פרנסיסקו ככה שבאמת אני מנסה לצמצם את ההוצאות עד כמה שאפשר! שוב, מדובר בחוויה מדהימה, הגשמת חלום מטורפת שעולה על כול מה שיכולתי לצפות, ובזכותם היא הפכה לחוויה מדהימה בלבד, ללא שאצטרך לחשוב על הוצאה כספית שהייתה כבדה עליי. אתם מדהימים. תודה רבה, שי (הברון מקריית אקרון), שמחכה כבר לסקר עבורכם מהשטח!!!
    הקישור לגוגל שיט:
    https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-mL8C_MA2kZUXq70zxL9Kv_0tpAjHg3HiQwxC29uEBQ/edit?usp=sharing

  6. מגיע לך כל סנט!
    נקווה שבבוקר תגלה שכבר הגענו לסכום הרצוי ואף יותר (מקסימום תפרגן גם לזוגתך גיחה לגמר הנבא…)

  7. נשלחו לחשבון הישראלי 97 ש"ח, כסכום בחירות הדראפט של החמישייה מהמפרץ (ותודה לזאזא ודריימונד ש"תרמו" 77 מתוך ה-97).
    יש לך מזל שלא הלכתי לפי החמישייה של הפרשים, אז היית זוכה ב-29 ש"ח בלבד (פחות מדריימונד אחד בודד!).

    1. אני הלכתי על מספרי החולצות (הסכום של חמישיית קליבלנד), וחסכתי – KD אחד כבר שווה כמעט את כל החמישיה שלהם.

  8. תרמתי 30 – למעט המספר של סטף, נקווה שזה יהיה ממוצע הנק' של כל אחד מהרביעיה הגדולה של הלוחמים בסדרה הזו.

    1. זה כל הרעיון, שאנחנו מצליחים לשרוד ואפילו לשגשג בלי להכניס את הלכלוך המיסחרי לאתר.

      1. אם זה יעזור לממן את האתר, אני בעד. לא חייבים לשים 20 פרסומות בעמוד + פופאפים מפלצתיים, אני מניח שאפשר למצוא דרך בה יהיו פרסומות ועדיין ישאר מקום לתוכן

    2. חוץ מפרסומות בדמות כתבות ל-NBA (אני בטוח שהרבה אנשים הפכו למכורים בזכות האתר), אין כאן כלום.

      אני לא 100% נגד (בערך 98%…), אבל מבחינה משפטית זה יהיה קצת כאב ראש, וכרוך בעבודת ניירת שאני לא בטוח שמנחם רוצה להתחיל להתעסק איתה.

      ככל שתהיה בעיה בעתיד לממן את אחזקת השרת (אתם זוכרים איזה איטי היה פעם האתר?), אני מניח שפשוט נכתוב פוסט מיוחד ונבקש את עזרת הגולשים.

      בסופו של דבר היופי באתר הוא שזה אתר של כולם. זה מה שעושה אותו כל כך מוצלח.

    3. פרסומות זה לפתוח תיק מס הכנסה ותיק מע"מ ,להוציא חשבוניות מס למי שמשלם עבור פרסומות, לדווח על הכנסות בכל חודש ולשלם מקדמות ומע"מ, ולהגיש דוח שנתי בכל שנה לגבי מה שהיה בשנה החולפת (ולשלם לרו"ח שיעשה את כל זה).
      זה גם להתחיל לבדוק מה הוצאה מוכרת ואפשר לקזז מול ההכנסות למס הכנסה, ואילו הוצאות כוללות מע"מ ואפשר לנכות את המע"מ מול המע"מ שהתקבל מהמשלמים עבור פרסומות.
      נשמע מסובך? זה אכן ככה.
      עדיף בלי.
      וזה עוד לפני שנכנסתי לאם אני בעד או נגד פרסומות באתר.

  9. שמחתי סוף סוף לתרום את חלקי לאתר (50 שקלים, אבל גם זה משהו), אחרי שנים שאני נהנה ממנו. מבחינתי, אם יהיה עודף, אפשר לתרום אותו לטיפול פוסט טראומתי לסומסום או להייט אשברי, בהתאם לתוצאות כמובן

  10. . הופס הוא פרויקט מופלא שבא מאהבה נטו לספורט. אני כבר מבוגר ומבוסס יחסית אבל רב הכותבים הם חברה צעירים שכותבים מאהבה ורצון לחלוק חוויות ויהיה נהדר אם יהיה לנו כתב שם. אני תרמתי קצת ויהיה נהדר לשלוח לשם את שי. יהיה נהדר אם תשלחו לו גם שאלות לשאול או דברים שאתם רוצים שהוא יסקר

  11. שמתי טיפה יותר שי, תודה מראש על הסיקורים, תיהנה. בעודף תקנה ללברון טישו תעשייתי לנגב בו את הדמעות.
    הופס הוא האתר בסקטבול הטוב ביקום!!

    ואם יישאר הרבה עודף תטוס לסאן אנטוניו לשכנע את מאנו שלא יפרוש. תודה.

      1. אז לברון לא טייל לגמר?
        בחיי שהחברה פה מבלבלים אותי, סיפרו לי שהוא טייל לגמר בלי התנגדות

  12. חברים, אני בהלם!!!
    הלכתי לישון לפני כ-6 שעות שהיינו על 303$, וקמתי עכשיו למבול של תרומות. קודם כל אני מבקש ממכם, באהבה גדולה, להפסיק ולשלוח תרומות. הגענו לסכום הדרוש ולדעתי אף מעבר לכך, בשל העובדה שאת מה שאנשים העבירו בארץ אני אוכל לראות רק מחר. רק מהפייפאל, עוד בטרם עברתי על כלל התרומות, אני רואה שאנחנו כבר ביעד שקיוויתי שנגיע אליו!! פשוט מדהים!! אני מבטיח לכם שאין לי כוונה להשתמש בכסף ששלחתם לשום דבר מעבר לכיסוי ההוצאות. כלל העודף, שאחשב מחר באופן סופי ואכתוב כאן פוסט תודה כללי (פלוס הודעות שאני שולח באופן אישי לכול אחד ממכם שתרם), יועבר או לעידן במידה והוא יטוס למשחק 5, או לצוות האתר לשימוש באירועים או פרויקט, לפי החלטת הצוות. שוב, כבר מעכשיו, תודה לכולכם, הפכתם את החוויה שלי לעוד יותר מדהימה! אני גאה כול כך להיות חלק ממשפחת הופס!

    1. ראיתי רק הרגע אחרי ששלחתי את הכסף.
      בכל מקרה הייתי שם גם אם הייתי רואה. אין מצב שעושים פה איסוף ואני לא אשתתף.

  13. וואי, ראיתי את ההודעה לבקשה בבוקר בדרך ללימודים, ועכשיו שחזרתי ובאתי לשלוח כבר הגענו ליעד..
    כל הכבוד למשפחת הופס, ונאחל לנו משחק 7 שמח

  14. גם אני פספסתי את המועד. אשמח לתרום בפעם הבאה. כל הכבוד לכל העושים והכותבים, האתר מושקע ומושך את תשומת הלב ל NBA ובכלל.
    יישר כוח, וקדימה גולדן סטייט!!! 🙂

  15. מושחתים נמאסתם.
    אין לכם בושה.
    חבורת אוכלי חינם, שנוררים, גונבי דעת!!
    מי אתם שתבואו בבקשות, תחזרו על הפתחים, תרמו לאנשים לעשות משהו שהם לא רוצים???
    יודעים מה? תקפצו לי.
    לא מעניין אותי שכבר הגעתם ליעד, לא מעניין שעברתם אותו, לא מעניין לי את הצ'ופצ'יק של הקומקום.
    אני מעביר 50 ש"ח עכשיו, כשאני כבר יודע שביקשתם להפסיק, ומצידי תיחנקו עם הכסף.
    ככה תלמדו להפסיק לשתות לי את מעט הזמן הפנוי שיש לי עם 10 פוסטים חדשים ביום, עם לשלוח סיקורים חיים מהמגרש עם ראיונות בלעדיים עם שחקנים, וסלפי עם צ'ארלס בארקלי.
    חולרות.

    1. 🙂 אנחנו נהנים להתאכזר לזמן הפנוי של כלב הערבות דינגו.
      🙂 ל73 (ניצחונות) -74 בתגובות. קרעתם, דקסטר נקם בך.
      10+ לכל התורמים

  16. פיספסתי את המועד לצערי הרב… בהחחט אשמח מאוד לתרום .. הדבר הכי חשוב הוא שהקהילה ל הופס מאוחדת ומוכנה למטרה 🙂
    יאללה שיבוא הגמר כבר

    1. ההפרש בהחלט יעבור למנחם ולטובת פעילות האתר! לא לוקח שקל לכיס מלבד החזר ההוצאות של הביקור באוקלנד וסיקור משחקים 1 ו-2..
      ללא ספק אחד הרגעים המרגשים בחיים שלי וזה בזכות האתר המדהים הזה והקהילה הנהדרת שלנו!

    2. תודה פטיש, אבל הוצאות אחזקת האתר הן הנאה בשבילי. אני לא אדם אמיד כלל וכלל החי על תקציב די הדוק הכולל
      1. ביקור שנתי בישראל
      2. אחזקת האתר

      אחזקת האתר היא עבורי הנאה, והדרך שמצאתי להעביר בכיף את שנות הגימלאות, וטוב לי שאני יודע שאני גם משקיע כדי שזה יקרה.

      אחרי האתר עובר למומי (מידן), רון טחן, גיא רוזן, יאיר זעפרני ורועי ויינברג. הם צעירים שבוודאי יכניסו שינויים רבים בפורמט, בטכנולוגיה, ומי יודע מה עוד.

      כל זאת יקרה אחרי."אנא כורדי" שאוהב את האתר כפי שהוא. אבל כמובן שאני לא טרח זקן ואם תהיה הצעה שאני והעורכים נחשוב שהיא יעילה – נלך עליה.

      1. היי, מנחם.
        קודם כל תודה רבה. לא יצא לי הרבה זמן לומר וזה לגמרי לא מובן מאליו.
        זה תלוי לאן רוצים לקחת את זה.
        אפשר לעשות קמפיין בהד סטארט, משהו פשוט עם חבילות כמו טי שירט סטיקרים וככה לחשוף עוד אנשים לאתר הנפלא הזה.
        יש אנשים שיחשבו שאולי זה ממסחר אותו והשאלה אם יש צורך.
        אם זה יאפשר תחזוקת שרתים, פלטפורמת מובייל ביקורים תכופים יותר במשחקים, נראה לי שאנשים יהיו לגמרי בעד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט