1. טיירון לו ל-Joe Vardon of Cleveland.com: התקפה הסלטיקס קשה יותר להגנה מהווריורס (וגם ההגנה שלהם יותר טובה).
אתם לא מאמינים? היכנסו וקראו בעצמכם. הנה רק חלק:
The stuff they're running, it's harder to defend than Golden State's (offense) for me, as far as the actions and all the running around and all the guys who are making all the plays, so it's a totally different thing," Lue said. "Like, they hit the post, Golden State runs splits and all that stuff but these guys are running all kinds of (stuff). And Brad's (Stevens) got them moving and cutting and playing with pace and everybody is a threat."
או:
Defensively, they're a lot better. They don't have a lot of weak links to go to, to go at.
*
*
2. ריצ'רד ג'פרסון: לברון היה חולה במשחק מס' 3
ריצ'רד ג'פרסון אמר היום שלברון ג'יימס היה חולה במשחק השלישי. הווה אומר שצדקתי. בעייה נפשית היא לא מחלה? זאת אומרת שהדוק שוב צדק.
טוב, סליחה על ההתבדחות הקלילה.
לפי ג'פרסון ישנו איזה שהוא BUG שתקף כמה שחקני הקבוצה. זה יכול להיות פשפש, חרק, דיבוק, חיידק, או זיהום, וכנראה שלברון ודרון ויליאמס סבלו מה-BUG – שיהיה מה שיהיה – יותר מאחרים, אבל כולם שילשלו והרגישו, איך אומרים… חרא.
היי, יכול להיות שאם מרכוס סמארט לא קבר 7 מ-10 מה-3 לא היינו מרגישים או מדברים על זה בכלל, אם כי אני כמעט בטוח הייתי מדבר על כך.
3. "עניין משותף הדוק ביותר" בין גרג פופוביץ' וכריס פול
נאם טראם (@NAMR55) מדווח שכבר אתמול החלו "להתהדק הקשרים" בין גרג פופוביץ' וכריס פול.
כשכריס פול הגיע לקליפרס הוא לא חלם בחלום הזוועה הגדול ביותר שלו שהוא לא יצליח להגיע עם הקבוצה לפחות לגמר המערב ולו רק פעם אחת. אין הרבה מה להאשים כאן מלבד פציעות. לדוגמא המפגש נגד יוטה בסיבוב הראשון של 2017. בלייק גריפין נפצע במשחק השלישי והקליפרס הפסידו בשבעה משחקים.
בפני כריס פול עומד חוזה של 205 מיליון אם הוא יסכים לחתום עם הקליפרס והם יהיו מוכנים לשלם. לפי ESPN’s Zach Lowe פול עדיין לא החליט והקליפרס עדיין לא החליטו. מה שכן ידוע הוא שאם כריס לא חותם עם הקליפרס, הקבוצה היחידה המעניינת אותו היא סן אנטוניו ספארס, וגרג פופוביץ' מאד מעוניין בו. הספארס אוהבת מאד (גם אני!) את דג'ונטה מוריי, אך לדעתם הוא לא מוכן עדיין, וזקוק לעוד שנתיים-שלוש ניסיון להוביל קבוצה לאליפות, ולכן הקבוצה חייבת גשר בין טוני פרקר למוריי, וכריס פול הוא הגשר האידיאלי מכל הבחינות.
4. פול ג'ורג': "אני אשחק בלייקרס בעונה הבאה"
*
5. מה עושה מרקל פולץ בימים אלה? לוחץ פלדה
6. היום לפני 35 שנה נולדה הקריאה "BEAT L.A! BEAT L.A!"
7. היש מישהו בקאבס שיוכל לעצור את דוראנט?
לדעתי קווין דוראנט משחק עתה את הכדורסל הטוב אי פעם בחייו. הוא היום השחקן מספר 1 של הגולדן סטייט ווריורס, שהיא ללא ספק אחת מ-3-4 הקבוצות הטובות מאז ומתמיד.
השאלה היא אם ישנו מישהו בקאבס – אני מאמין שהקאבס בגמר זה דבר חתום – המסוגל לעצור אותו. בסים המשחק הרביעי סטף ישב לידו בחדר ההלבשה כשעיתונאי ראיין את שניהם. קרי אמר:
, This guy right here was amazingly efficient, doing what he does every single night and there ain't nothin' that anyone can do about it
דוראנט הוא שחקן מיוחד במינו. סגולי. שחקן שכמותו לא היה אף פעם. אני אומר "כמותו" – לא הטוב ביותר בגלל שחסרה לו רק תכונה אחת שהיתה למספר בודד של כאלה שאני מחשיב לגדולים ממנו – לחימה ללא ויתור עד הסוף. קילר אינסטינקט.
אבל לי נראה שבפלייאוף הנוכחי החשיבות של דוראנט יכולה להיות בזה שהוא כזה טוב שהוא לא יצטרך בכלל להגיע למצב בו עליו יהיה להילחם מלחמת חיים ומוות. זה היה אחרת בעונה שעברה כשהוא שיחק ב-OKC נגד אותה ווריורס. עד עתה, בכל משחקי הפלייאוף, לא היה צורך ב-'מלחמה'. הווריורס – בעיקר בגלל דוראנט – היו כה עליונים על כל אחת אחרת שהתכונה היחידה שאולי אינה אחת מהמצויינות שבו לא תצטרך לבוא לידי בחינה בכלל.
עם הקבוצה שישנה לו הוא זורק הרבה יותר מתחת לסל מאי-פעם: 26% מזריקותיו באות ממרחק של מטר מהסל והוא קובר 76% (כמובן שישנה גם שמירה עליו). 15% מזריקותיו באות מאחורי ה-5 מטרים ורחוק יותר, וגם אותן הוא קובר בדיוק של 70%!
בקיצור, הוא קולע 25.2 נק' ב-55.6% דיוק. הוא קולע 45.5% מה-3. אחוז הקליעה 'האמיתי' שלו הוא 67.3%, הגבוה ביותר בקריירה שלו. הווה אומר שהמשחק 'הקצר' שלו עובד, ה'בינוני' עובד, ו'הרחוק' עובד. הכל נראה שעובד עבורו ללא הבדל אם הוא קרוב לסל או רחוק ממנו.
מי שזוכר את המפגש האחרון בין דוראנט ולברון, מיאמי אמנם ניצחה אבל דוראנט האפיל על לברון כשהוא קולע בסידרת הגמר 30.6 נק' ב-54.8% קליעה.
הגמר עדיין לא החל, אבל עד הגמר, ב-12 משחקים, דוראנט היה הכי גדול שמאמן יכול לבקש משחקן להיות.
8. מג'יק מדבר על לונזו בול, ראסל, ואינגראם.
*
MJ234523
25 מאי 2017 07:07:18לקריאה נוספת של המעורב בפסקאות 1 ו 2 אנא הקש על הלינק…..
http://sports.walla.co.il/item/3067725
מנחם לס
25 מאי 2017 16:17:58אז מה אתה מנסה לומר בזאת? שההודעה הזאת "שייכת" לוואלנה? גם שם ישנם אידיוטים כמוך הכותבים ש"לקריאה נוספת של הכתוב נא ללכת ל
http://www.hoops.co.il/?p=96748
אתה מספיק זמן גולש באתר ואני מתפלא שלא גיליתי לפני זה איזה דביל אתה.
למה שלא תךלך לוואללה ותישאר שם?
MJ234523
25 מאי 2017 17:20:46מנחם יש לי המון כבוד והערכה אליך הן ככתב ספורט והן כבעל האתר ולכן לא אענה על התאוריה שלך לגבי.
לגופו של עניין:
מטרת הפניה ללינק הייתה להראות שאתה, ואתר וואלה NBA { המעולה אגב} ניזונים פחות או יותר מאותו מקור ואין בכך שום פחיתות כבוד.
דבר נוסף שראוי להרהור:
איך אתה מכנה דביל את מי שממליץ לעבור מוואלה לאתר הופס?
מנחם לס
25 מאי 2017 19:40:35מתנצל
MJ234523
25 מאי 2017 07:12:08אין לי מושג איך אתה מצליח לסקר את דוראנט. מאז המעבר שלו לג"ס, איבדתי כל עניין באשפה הזה.
דבר נוסף:
אתה כותב שהוא משחק את הכדורסל הטוב בימי חייו. הנתון כלל וכלל לא מרשים היות וכל הסיבה היא מחמת שלל הכוכבים שסביבו שרק מגדילים את האופציות של הפאק קייק.
Ohad
25 מאי 2017 12:59:58+100
חמי
25 מאי 2017 07:14:221. יופי אני שמח שאמר, שייתן לג"ס קצת מוטיבציה לפתוח ברגל ימין את משחק 1 אחרי שהבעלים שלהם פתח את הפה.
2. שיהיה בריא ויגיע לגמר כבר
3. מעניין מאוד איך זה יעבוד עם פול אצל פופ, אני מניח שהם מכירים ומעריכים אחד השני מאוד אבל השאלה היא האם פול אחרי קריירה ארוכה של אחזקת כדור ישחרר יותר אצל פופ…אם פופ מאמין שכן מי אני שאפקפק.
4. חבל שבלייקרס ולא בסלטיקס אבל כנראה רוצה שמש וכוסיות אז אפשר להבין.
6. היו מתים לשמוע את הקריאה הזו בפלייאוף אבל זה יקח כמה שנים
7. היחידי שאני זוכר שהפריע לדוראנט זה טוני אלן שנמוך ממנו אבל חזק ממנו ולא נתן לו להתקדם עם הכדור והוריד לו את באחוזי קליעה דרמטית, בהצלחה לקליבלנד….אולי דריק וויליאמס?
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 10:29:44האם אתה לא חושב שהכינוי לנקבות על שם אבר המין שלהן (על בסיס המילה הערבית לכך) הוא מגעיל ומכוער ואנטי מוסרי?
איך היית מגיב אם נקבות היו מכנות אותך על שם אבר המין שלך?
עידו גילרי
25 מאי 2017 10:30:56ואתה באמת לא רואה את האירוניה במה שכתבת? כי בשפת הקודש הכל הולך?
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 11:38:53יותר מצחיק שכבר ניסו להסביר לו את זה
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 14:38:33לכן צריך להסביר שהגסויות האלו שלא היו קיימות בעברית לפני החילוניות, הן מגעילות ומכוערות ולא לגיטימיות.
הכינוי לנקבות על שם אבר המין שלהן החא מגעיל ומכוער ולא לגיטימי בדיוק אם היה כינוי לזכרים על שם אבר המין שלהן.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 15:51:13צ"ל: "לך צריך להסביר…"
Ish
25 מאי 2017 16:11:281) וואוו, מעניין מאוד מה מקור נקבה במובן אישה בעברית
א) נֶקֶב – זכר
חור קטן
ב) נִקְבָּה – נקבה
1.נקרה; נקיק
2.מעבר תת קרקעי חצוב בידי אדם; מנהרה
ג) נִקְבָּהּ – נֶקֶב, שלה
חור קטן
או במילים אחרות:
האם אתה לא חושב שהכינוי לנקבות על שם אבר המין שלהן (על בסיס המילה העברית לכך) הוא מגעיל ומכוער ואנטי מוסרי?
אה, אתה לא. מעניין מאוד למה. למה באמת?
2) כל התפיסה שלך לגבי מילים גסות והשימוש בהן וכל קשר ביניהם ומוסריות הינו קשקוש חסר אחיזה במציאות. אתה משתמש היום במילים שפעם היו נחשבות גסות, ומילים שהיום נחשבות גסות עבורך, כבר היום אינן נחשבות גסות עבור אחרים ובעתיד כבר לא יחשבו לגסות כלל. ככה פועלת שפה אנושית, מילים משנות משמעותן ואת הקונוטציות שלהן עם השנים.
לדוגמה:
http://maarachot.idf.il/PDF/FILES/9/113649.pdf
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 18:02:18לאיש: עובדה שהמילה "נקבה" שהיא קדומה הרבה יותר לא נחשבת לגסה גם היום כי נקב יש בכמה מקומות בגוף ולא רק במקום המדובר, לכן לא מדובר במילה גסה ובוטה לעומת המילה הערבית שהכינוי המדובר מבוסס עליה והיא מתייחסת במפורש לאותו נקב מסוים מאוד ולכן היא כן מילה גסה.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 19:52:49טוב, התעלמת כאן לחלוטין מאיך שפה מתפתחת ומשתנה עם הזמן. אין לך מושג אם נקבה היה פעם נחשב גס או לא. כל מה שאתה יודע הוא שעבורך בסביבה בה אתה חי המילה נחשבת גסה. אתה מחפש תירוצים למדוע המילה כוסית הינה גסה יותר למרות שאין שום הבדל מלבד ההרגלים שלך בסביבה בה הינך חי, תוך כדי התעלמות גורפת מכך שיש אנשים רבים עבורם אין קמצוץ של גסות במילה והדעה שלך בעניין אינה לגיטימית יותר משלהם בשום אופן.
Ish
25 מאי 2017 22:04:16ואם לא ברור לך למה הטענה ש'נקב יש בכמה מקומות בגוף' היא בולשיט מוחלט, תשאל את עצמך למה בעצם לזכר שיש לו את כמעט כל הנקבים האלו לא קוראים נקבה.
הציפור הנדירה
26 מאי 2017 09:59:58ההגדרה הזו ראויה לדבריך כי אי אפשר להגדיר את שני המינים אותו הדבר!
ma
25 מאי 2017 13:52:37גדול!
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 14:31:52אין כאן כל אירוניה כי הכינוי הזה המגעיל והמכוער ועוד גסויות שבסלנג לא היו קיימות לפני שחילונים כאלו ואחרים הכניסו את האשפה המילולית הזו לעברית.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
25 מאי 2017 14:38:37לא הכל מושלם אפילו אצלנו החילונים
🙂
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 16:07:12הפוך מאפילו: הדברים האנטי מוסריים ביותר ושהכי מבזים את הנשיות ואת מעמד האישה ושיש בהם התייחסות לאישה כחפץ מיני יותר מהדברים האחרים, באו מהתרבות החילונית: הכינוי בבוטות גסה ע"ש אבר המין הלא זכרי, מועדוני הזימה, עתונות הזימה, פרסומות הזצמהאתרי הזימה, סרטי הזימה וכו'.
כל הדברים האלו לא היו קיימים בלי החילוניות והם הדברים שהכי מתייחסים לנשים כחפץ מיני. ואף נשים חילוניות רבות משתפות פעולה עם זה בהשתתפות בפרסומות ובסרטים כאלו, ורבות אחרות אף שלא משתתפות בזה, אך גם הן מתלבשות בצורה חשופה המבזה אותן כאדם וכאישה.
והמרתיח לא פחות הוא כשרב מדבר על כך שילדה צריכה להתלבש בצניעות מגיל 3, מתנפלים עליו כל מיני חילונים כאילו שיותר יפה לילדות ללכת ישוף עם חלקי בגדים.
גיא הרשע
25 מאי 2017 16:15:36השנאה שיש לך לתרבות החילונית גובלת בגזענות.
אם הייתי מחליף את המילה "חילוני" במילה "יהודי" בתגובה שלך,
ואז מתרגם, נגיד לצרפתית,
אז הימין הקיצוני בצרפת היו חותמים בשמחה על אותה תגובה.
אז רק שתדע –
בקרב דתיים יש בדיוק את אותה כמות של אונס, הטרדות, ושאר פשעי מין.
ההבדל?
החברה החילונית (סוף, סוף, ובאיחור לא אפנתי של כמה עשרות שנים) כבר פחות מסתירה ומטייחת את אותם פשעים.
מסתבר שכאשר מתייחסים לילדה בת 3 כאל אובייקט מיני ("כשרב מדבר על כך שילדה צריכה להתלבש בצניעות מגיל 3") זו החפצה של נשים בדיוק כמו כל פרסומת סקסיסטית.
Ish
25 מאי 2017 16:15:56כשרב מדבר על כך שילדה צריכה להתלבש בצניעות מגיל 3 הוא בעצם אומר שהוא רואה בה אובייקט מיני. זה מראה שכל מה שכתבת כאן על החברה החילונית תקף פי כמה וכמה בחברה שאתה מקדש כמכובדת ומוסרית. זו המוסריות של החברה שלך. אפס אחד גדול.
Tragic Bronson
25 מאי 2017 16:52:00אוי נו, תעשה לי טובה.
היחס לאשה ביהדות הוא מחפיר ושובינסטי לא פחות מה'עולם החילוני'
מותר לך להודות שהיהדות היא לא דת מושלמת.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 18:18:28לגיא: אני דיברתי על תרבות חילונית ותרבות דיבור חילונית לא על חילוני כאדם. כך שכל טענתל כלפי נופלת.
כרב אומר שצריך להתלבש בצניעות מגיל 3 זה כדי לחנך לצניעות ולא קשור לאובייקט מיני. ובכל מקרה לבוש צנוע הוא מכובד יותר בכל גיל.
גיא הרשע
25 מאי 2017 18:39:15זה משעשע/עצוב, איך כל כך בקלות קוטל את התרבות החילונית,
ואז מתנער מדבריך.
זה כמו שאני אכתוב שהתרבות היהודית שונאת נשים בגלל שחרדים בבית שמש תוקפים מילולית ופיזית נשים שלא עונות להדרות שלהם למה זה צנוע.
זה כמו שאני אכתוב שהתרבות היהודית היא אנטי ציונית בגלל שבמאה שערים תוקפים חיילים ושוטרים.
זה כמו שאני אכתוב שהתרבות היהודית מעודדת שחיתות בגלל שרב ראשי לשעבר נשלך לכלא.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 18:44:18זה שאתה אומר שבקרב דתיים זה אותו הדבר זה לא אומר שזה כך.
ההבדל הבולט בין הציבורים בולט במיוחד בקרב ילדים ונוער. לעומת החינוך החילוני שבו ישנה תופעה מתגברת של קטינים ואף ילדים שמתעסקים במין והגיל יורד, אין בחינוך החרדי ובחינוך הדתי-לאומי תופעה כזו. ואצל ילדים ונערים חרדיים ודתיים-לאומיים אתה מוצא את התמימות והתום והטוהר שצריכים להיות אצל ילדים ונערים כי מחנכים אותם בדרך החינוך האמתית ולפי תרבות אמתית ומוסרית ששומרת עליהם כפי שצריך (בתנאי כמובן שדרך החינוך וצורת החינוך הן בדרך החינוך הראויה והנכונה).
גיא הרשע
25 מאי 2017 18:52:36נוער שתוקף חיילים בשטחים,
ילדים שזורקים חיתולים על שוטרים במאה שערים.
זה לא חינוך ערכי.
אני חילוני במלוא רמח איברי.
הילדים שלי לא "מתעסקים במין",
והם גדלים על ערכים ברורים, עם דגש על מוסר,
כזה שלא מבדיל בין גברים ונשים, בין דתיים וחילוניים, בין בני לאומים שונים.
כמות הזלזול שיש לך נגד חילונים מקוממת.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 18:56:41לברונסון: זה שאתה אומר שהיחס לאישה ביהדות שוביניסטי לא אומר שזה כל.
למשל, שנה הלכה שהבעל מחויב לאהוב את אשתו כגופו ולכבדה יותר מגופו.
זה מתאים ליחס שוביניסטי?!
גדולי הרבנים בכל הדורות, שהם המייצגים את הדרך הדתית יותר מכל אחד אחר, הם דוגמה ומופת לכל התנהגות מוסרית וגם ביחס לנשים.
גיא הרשע
25 מאי 2017 19:13:06אז בו נתעלם מהעובדה שאישה פסולה לעדות, אסור לה לשיר, מפרידים אותה כאשר היא "טמעה", ואם חלילה בעלה נוטש אותה –
היא נשארת עגונה.
זה לא "מתאים ליחס שובניסטי". זו שנאת נשים.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 19:19:03לגיא: לא התנערתי מדבריי כי מלכתחילהדיברתע על ת
התרבות החילונית ולא על כל חילוני.
ולא כתבתי שכל החילונים כאלו אלא התייחסתי לתופעה שקיימת רק בחינוך החילוני והיא מתגברת ולא שייכת רק לקיצונים ביותר שבין החילונים, ולעומת זאת תוקפי השוטרים הם מהקיצונים יותר שבין החרדים והדתיים לאומיים.
גיא הרשע
25 מאי 2017 19:26:04העובדה שהחברה החרדית לא מתנערת מהאלימות נגד שוטרים, ונגד חרדים שהתגייסו.
העובדה שתוקפים נשים בבית שמש, והסביבה לא קמה לעזרת הנתקפות.
העובדה שמנהיגי ציבור שותקים כאשר אלו שאתה מכנה "קיצוניים" תוקפים חיילים.
כל אותן עובדות, הן מצביעות על כך שטיעון הקומץ הוא רק תירוץ לא מוצלח.
הציפור הנדירה
26 מאי 2017 00:03:00גיא, כל הבסיס של דבריך הוא שאין בורא לעולם ואין דברים רוחניים ואין קדושה.
דיני טומאה וטהרה הם לא לפי הבנתנו המוגבלת אלא עניינים רוחניים שמעבר להשגתנו.
אין איסור על נשים לשיר אלא האיסור הוא לעשות זאת בפני גברים כיוון שאסור לגבר להנות מדבר יפה שבאישה באישה שאיננה אשתו כי זה לא צנוע. ויש מופעים רבים של זמרות שומרות מצוות בפני נשים.
בזמן המחזור האישה טמאה בטומאת נדה ואסור אז לקיים יחסי מין בטומאה זו ואם אתה רוצה לדעת, הוכח מדעית שיחסי מין בתקופת המחזור מזיקים ולכן דיני טהרת המשפחה היהודיים תורמים לבריאות האישה ואף נמצא שהסיכון של סרטן צוואר הרחם נמוך הרבה יותר אצל יהודיות השומרות על טהרת המשפחה.
בעניין העגונות רבנים רבים פעלו רבות כדי לפתור את בעייתן ורבות הותרו מעגינותן. אם ביהדות הייתה שנאת נשים הרבנים לא היו פועלים כל כך הרבה למענן כמו למשל הרב עובדיה לאחר מלחמת יוה"כ שהתיר 900-800 עגונות.
וגם עובדת פסול האישה לעדות הוא מפני שלא מכובד לאישה להעיד בפני כולם והשקפת היהדות היא שכבוד האישה הוא לא להסתובב יותר מדי בחוץ בין כולם.
ובכל מקרה אם הייתה שנאה לאישה ביהדות לא הייתה יכולה להיות חובה על הבעל לאהוב את אשתו כמו את עצמו ולכבדה יותר ממה שמכבד את עצמו,
הציפור הנדירה
26 מאי 2017 00:04:51בעניין תקיפת שוטרים: אני דווקא קראתי שחרדים אחרים כן דיברו נגדם.
מתן גילור
25 מאי 2017 14:44:13האם אינך מבין מהיכן נובעת התיבה 'נקבה'?
אין דרך אחרת לפרש זאת זולת הייחוס לאיבר המין הנשי.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 15:54:59בהבדל אחד גדול: זה ברמז ולא בבוטות גסה כמו הכינוי המדובר.
בכל מקרה השתמשתי ב"נקבות" בגלל שלא מצאתי מילה אחרת הכוללת את כל הגילאים כי "נשים" לא כולל ילדות ונערות עד גיל 18.
עידו גילרי
25 מאי 2017 16:04:27ואתה לא רואה את האירוניה בכך שהשפה שלך בוחרת להכליל את כל בנות המין הנ"ל, כולל ילדות, תחת הביטוי הכה מרומז הזה? וואלה כזה רמז עדין לא ראיתי בחיי לקח לי שבוע להבין למה הכוונה.
Tragic Bronson
25 מאי 2017 16:06:12זה לא כזה מרומז.
והכינוי 'נקבה' מהווה ביטוי ישיר למעמד האישה ביהדות.
Ish
25 מאי 2017 16:17:14אין כאן רמז ואין כאן הבדל. שקר עלוב שנובע משבטיות ושנאת האחר.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 16:40:47זה בהחלט מרומז כי נקב יש בכמה וכמה מקומות בגוף, אך הכינוי המדובר מתייחס רק לנקב מסוים מאוד כי הוא על בסיס המילה הערבית לאותו נקב מסוים.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 16:43:15איש, איך זה קשור לשנאת האחר?!
יחס שלילי לתרבות דיבור מסוימת ולמילים מסוימות אין פירודו שנאה למי שחי בתוך התרבות הזו.
Ish
25 מאי 2017 17:05:54ישראל, אני רגיל שדתיים כמוך משקרים לי ולעצמם. אני גם רגיל שהם לא מבינים הסברים, אבל בכל זאת אתן לך הסבר, כי שאלת כל כך יפה. אתה אתה הופך בין סיבה ותוצאה בשביל להרגיש טוב עם עצמך. השנאה שלך אינה לתרבות המסוימת אלא לאנשים בה. אתה פשוט מוצא תירוצים למדוע אתה שונא אותם, ומתתמם שלמעשה אינך שונא אותם. תפסיק לשקר לעצמך יהיה לך יותר קל לחיות עם עצמך ואולי גם תוכל לשפר את המוסריות שלך שהינך כל כך אובססיבי לבקר אצל כל מי שאינו אתה או חלק מהציבור שאתה סוגד למכובדותו ומוסריותו על אף שהם ממש לא קיימים.
חסוי
25 מאי 2017 18:07:05איש, מבחינתו אין לו בעיה להשתמש במילה נקבה כי היא מושרשת בשפה העברית למרות שהמשמעות שלה היא זהה וזו הצביעות הכי גדולה.
ישראל, זה שאתה קורא לזה זימה אנחנו קוראים לזה הנאה וזה שאתם לא מסוגלים לשלוט על עצמכם למראה בחורה בלבוש חושפני זה לא הופך אותנו לכאלו ואגב יש המון אנשים שיגידו לבנאדם שדפק אותם "איזה זין אתה" אז יש שימוש לזה בשפה העברית גם כלפי גברים אתה יכול לבחור להיעלב מהמילה כוסית אל תכפה על אנשים אחרים להיעלב.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 18:14:47זה לא קשור ליכולים לשלוט או לא! זה עדיין לא מוסרי ולא לגיטימי ופוגע בנשיות ובמעמד האישה גם אם יכולים לשלוט.
חסוי
25 מאי 2017 18:16:48לדעתך, בעיניי זה אומר שאישה יכולה להתלבש איך שהיא רוצה ולא איך שהחברה מכתיבה לה.
חסוי
25 מאי 2017 18:21:47בכל מקרה היום החברה היא שונה משתמשים בגוף של דוגמנים שנראים טוב כדי למכור משהו לנשים ומשתמשים בגוף של דוגמניות שנראות טוב כדי למכור משהו לגברים בעיניי זה לא פוגע במעמד של אף אחד כי זו עבודה ובסופו של יום זו עבודה שמשלמת טוב.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 18:50:41לחסוי: כל זה בחברה שאתה חי בה שהיא בשחיתות מוסרית מובנית אז לא מבינים שאלו דברים אנאי מוסריים ולא שונה ברמת העיקרון מזנות כי גם זה למכור את הגוף תמורת כסף.
זה שיש בחירה חופשית איך להתלבש לא סותר שלהתלבש חשוף זהמגעיל ומכוער והזניית האישה ומעמד האישה
חסוי
25 מאי 2017 19:26:39שוב לדעתך, אף אחד לא מחייב אותך לחיות בצורה כזאת אבל אתה צריך לכבד אנשים אחרים שכן, כי בסופו של דבר מה שאתה קורא לו ביזוי, נשים קוראות לזה חופש, ומה שאתה קורא לו זימה אנשים אחרים קוראים לזה הנאה.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 18:07:10עם כל הכבוד לך ואין כבוד. אתה לא תחליט בשבילי אם אני שונא או לא. אני דיברת במפורש על התרבות החילונית ותא על החילונים, והתכוונתי בדיוק למה שאמרתי ואיני שונא את החילונים.
אתה יכול למצוא אצל הרב קוק דברים קשים נגד החילוניות את האהבהשלו לחלוצים החילוניים אינה מוטלת בספק.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 19:28:50לחלוטין אין לי כבוד לאנשים כמוך. אתה אדם צבוע חסר מוסר אנושי בסיסי. אני אומר שאתה שונא כיוון שגוף העבודה של התגובות שלך מייצר עדות חותכת לטענה זו. אולי אינך שונא חילוניים, אם כי אני בספק רב לגבי זה, אבל כפי שהצגת כאן בעבר אתה בהחלט שונא כל מיני אחרים.
אתה אינך הרב קו פעם אחרונה שבדקתי אז לא ברור לי מה הוא קשור לעניין אלא אם אין לך יכולת לחשוב בעצמך וכל דעותיו הם פשוט חזרה על השקפותיו של הרב קוק.
חמי
25 מאי 2017 17:22:54לציפור , לא הייתי בטוח אם התכוונת למה שכתבתי אבל נראה לי שכן. שמע אם בית המשפט מקבל את המילה כוסית כחלק מאוצר המילים ולא כמילה פוגענית מי אני שאתווכח. ואגב יש גם גרסה גברית, למה אתה כזה זין? Dick ועוד ועוד המתארים התנהגות שלילית עי השוואה לאיבר המין הגברי. אישית אני לא נעלב אבל זכותך להיעלב.
הציפור הנדירה
25 מאי 2017 19:13:24זה כי אתה וגם השופטים חיים בחברה של שחיתות מוסרית מובנית ולא יכולם להבין עד כמה זה אנטי מוסרי ולא לגיטימי. וראה תגובתי ל"חסוי" שתי תגובות לפני תגובתך זו שאני מגיב עליה.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 19:22:52זה מצחיק שאדם שחושב שלטבוח באלפי אנשים כדי שיאמינו באל הנכון זה מוסרי מטיף לאנשים על כמה זה לא מוסרי שלאנשים מותר להתלבש ולדבר בחופשיות.
תומר שור
26 מאי 2017 00:10:29די עם הצביעות. היהדות תופסת אשה כרכוש נקודה. וגם אם רבנים יפי נפש(במובן הכי טוב של המילה) ניסו לצמצם זאת, הרי שעדיין זו העובדה הבסיסית. כל ההבדל בין חברה חופשית ובין חברה שנשים הן רכוש וחסרות כל זכות בחירה. שלא לדבר כמו הלכות כגון נשים פסולות לעדות, אין ללמד נשים, וכמובן נשים דעתן קלה. כאשר אתה משתייך לדת שמחפיצה ומדירה נשים, בעיקר עדיף שתשתוק. או לחילופין שתתחיל לשאול….
הציפור הנדירה
26 מאי 2017 00:15:20זה מצחיק עד כמה אתה בור.
השיטה הכללית של היהדות היא לא לטבוח אלא יש בחירה חופשית לבחור בטוב או ברע ומי שבוחר ברע נענש באופן פרטי.
אך כשהיה חשש להרס הדת היהודית בגלל התפשטות עבודת האלילים פעלו כפי שאתה אומר, אך אלו היו פעמים בודדות.
Ish (פרש #2)
26 מאי 2017 00:32:24זה מדהים כמה אתה בור. ספר לי בבקשה מה קרה אחרי מעמד הר סיני כאשר כל העם החליט שהוא לא השתכנע שהוא ראה את אלוהים(כי הוא לא, זה לא קרה ואלוהים לא קיים). מה משה עשה כדי לשכנע את כולם שהם ראו מה שהם לא ראו?
שאלת בונוס. איך זה שונה מדאעש?
Ish (פרש #2)
26 מאי 2017 00:34:25מה שיפה אבל הוא שאתה אפילו לא טורח להכחיש שטח מסוג זה הוא אכן מוסרי מבחינת השקפת עולמך. כל הכבוד על ההגינות והיושרה כאן. כמו שאמרתי אתה אדם לא מוסרי.
ינון יבור
25 מאי 2017 16:35:53לא דרק וויליאמס. אבל אולי שאמפרט
MJ234523
25 מאי 2017 17:33:06איש, אני חייב לציין שההסבר שלך לישראל היו אחד הטעונים הדבילים \ לא קשורים \ שטחיים ששמעתי מעודי.
עצה טובה – אל תסביר בדברים שאין לך בהם שמץ.
שנית – פסיכולוגיה בגרוש היא מזמן תעודת עניות למגיבים למיניהם.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 19:35:42נו, יופי, עוד דתי נעלב
MJ234523
25 מאי 2017 23:45:27כנראה שדיברתי ברמה גבוהה ולכן אבאר את דברי בשנית:
בגלל שאני לא דתי, אני אף פעם לא אתיימר להבין בדת יותר מהדתיים, כמו שלא אחשוב לרגע שאני מבין בהופס יותר מהדוק או רועי
הציפור הנדירה
26 מאי 2017 00:19:43יישר כוח על תגובתך!!!
בדיוק כמו שזה מגוחך שאחד לא מבין ברפואה יביא דעתו בכניין רפואיין, או אחד שלא מבין בכל תחום אחר יביע דעתו בתחום זה, כך זה מגוחך שחילוני שלא מעניינים אותו החיים הדתיים ולא מכיר את מקורות הדת ולא יכולה להיות לו כל הבנה בהם, מביע דעתו בענייני דת ופסקי הלכה.
Ish (פרש #2)
26 מאי 2017 00:01:25א) האייקון שלך מספר אחרת
ב) כי היה כאן משהו שקשור בלהבין בדת? לא. אז מה זה קשור. אם אתה הולך להתלונן על תגובות של אנשים לפחות אל תכתוב תגובות שסובלות קשות מהתלונות עליהן אתה מתלונן.
ג) אם אתה חושב שמנחם ורועי מבינים כל כך הרבה בכדורסל מצבך עגום.
הציפור הנדירה
26 מאי 2017 00:40:29מה שמנחם שכח לא בטוח שתדע אי פעם.
כמי שקרא את מנחם במשך כמה וכמה שנים, הוא בהחלט מבין מאוד בכדורסל אמריקני וספורט אמריקני בכלל.
וגם רועי מבין בהחלט.
זה עדיין לא אומר שהם לא יכולים לטעות וגם אתה יכול לטעות לא פחות אם לא יותר.
Ish (פרש #2)
26 מאי 2017 00:47:42אני מבין שתרבות הסגידה לרבנים לא פוסחת על תבנית צריכת הספורט שלך. עם כל האהבה למנחם ורועי, וכל הקרדיט על העבודה וההשקעה שלהם כאן, מה לעשות שמבחינת הבנה בכדורסל עצמו ישנם הרבה מגיבים באתר שעולים עליהם. קשה לשמוע עבור אנשים מעריצי סמכות כמותך אבל נכון. איזה קלישאות שלא תביא לא ישנו את זה.
הציפור הנדירה
26 מאי 2017 00:22:19ואחרי זה מדברים בזלזול ויותר מכך ביחס לדת ובפסקי ההלכה על בסיס הבנתם בדברים שהם לא יכולים להבין בהם ואין להם בסיס להבנה בהם.
Ish (פרש #2)
26 מאי 2017 00:38:46דיברנו על מוסר לא על דת. כפי שאנחנו רואים, אם מדברים על יהדות כמו שלך אז הנקודות השקה שלה עם מוסר אכן מוגבלות ביותר. בכל מקרה אין שום צורך בסמכות של הדת בשביל לדבר על מוסר. הטענה שלך שאיננו יכולים לדבר על זה כי איננו מבינים מספיק ביהדות הינה קשקוש חסר תוכן.
the comedian
25 מאי 2017 07:14:58דג'ונטה מארי שחקן מאד נחמד אבל אני מאד אופתע אם הוא יוכל להוביל קבוצה לאליפות עוד שנתיים שלוש.אבל יהיה מאד מעניין לראות את כריס פול בספרס
מתן גילור
25 מאי 2017 07:17:33תודה מנחם.
לדעתי טיירון לו מנסה מחלמה פסיכולוגית בגרוש וחצי. גם הוא יודע יפה מאד שג"ס עדיפה על בוסטון התקפית והגנתית.
כריס פול בספרס יהיה מעניין.
אין מישהו בליגה שיכול לעצור את דוראנט. סביר להניח שסמית' ושמפארט יתחלפו עליו, כשבסיומי משחקים צמודים (אם יהיו כאלה) זה כנראה יהיה התפקיד של לברון.
דוראנט אמנם סופר יעיל כי ההגנה לא יכולה להתמקד בו וכי הוא שיפר את בחירת הזריקות, אבל לדעתי זה לא הכדורסל הטוב בחייו.
בכל מקרה, מבחינת ייצור הנקודות הוא אכן האפיל על לברון בגמר 2012, אבל אני לא חושב שהוא היה טוב ממנו בשקלול כל האספקטים.
ספלאש
25 מאי 2017 09:45:31אני לא חושב שלשים את לברון עליו יהיה חכם, אפילו לא רק לזמן קצר. דוראנט משחק הרבה על מהירות ותנועה ויעייף את לברון סתם.
יותר הגיוני שלברון שומר על גרין, ומוציא חלק מהעוקץ של החסימה של גרין לקרי, שהרבה התקפות של גולדן סטייט מתחילות ומתבססות עליה
מתן גילור
25 מאי 2017 10:25:06ואז את מי שומרים TT ולאב?
בפתיחה די ברור שלברון ישמור את קליי. מול חמישיית המוות כנראה שאת איגי.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
25 מאי 2017 13:07:56"סמית ושאמפרט יתחלפו עליו"
– התכוונת לסטיבן A סמית'? לאור העבר שלהם זה יכול להיות מאצ'אפ מאוד מעניין
מתן גילור
25 מאי 2017 14:23:26יותר בכיוון של תומאס A אנדרסון.
נתן גולד
25 מאי 2017 07:27:26עד עכשיו דוראנט לא התמודד עם שומר ראוי בשביל לקבל קרדיט על המשחק שלו. בחצי המשחק שקוואי שמר עליו הוא נראה פחות בלתי עציר.
השאלה היא אם דוראנט יכריח את לברון להיות השחקן ששומר עליו כי במידה וכן לברון יהיה עייף יותר בצד ההתקפי של המשחק וזה ישפיע מאוד על המשחק של הקאבס. אני מניח ששומפרט יקבל הרבה יותר דקות בסדרה הזאת כי אני לא מאמין שסמית יכול להאט את דוראנט.
שייקה
25 מאי 2017 07:38:58תודה
אני גם נוטה לחשוב שדריק וויליאמס ייתן קצת דקות על דוראנט.
ינון יבור
25 מאי 2017 16:51:15לדעתי הם יעשו את זה הרבה יותר חכם. במקום לתת ללברון לרוץ בחסימות, הוא יהיה האחרון בסידרת החסימות שדוראנט עובר, ויתחלף עליו כשהוא מקבל את הכדור. ככה הוא לא מבזבז אנרגיה ברדיפה חסרת משמעות, ובכל זאת הקאבס מציבים מול קווין את המגן החזק והמתאים ביותר
שייקה
25 מאי 2017 18:49:13מאוד מעניין. אם היית לו, היית שומר את זה לסוף המשחק כדי לנסות לשתק אותו לחלוטין במאני טיים, או כבר מההתחלה שלא ייכנס לגרוב…?
ספלאש
26 מאי 2017 00:27:03זה בלתי אפשרי. את החסימות ההתקפה קובעת ולא ההגנה.
פשוט מאוד השחקן של לברון יגיע לחסום בהתחלה ולא בסוף, אז איך לברון יתחלף עליו אחרון?
או שגולדן יחליטו לעייף את לברון ולהריץ את השחקן שהוא שומר עליו בחסימות, ויש להם לפחות 3 שחקנים שיכולים ורצים על חסימות כל משחק..
אחחח יהיה מעניין…
ינון יבור
26 מאי 2017 00:40:27זה סוג של שחמט בין המאמנים. אני בטוח שלו ינסה להגיע לתסריט שתיארתי, ומייק בראון לזה שאתה תיארת (אוו… יש לי צמרמורת רק מהמחשבה על מייק בראון עומד בדו קרב מאמנים בגמר. זה ממש לא פייר)
Berch
25 מאי 2017 08:03:05ממה שאתה אומר הברירה יחידה שנשארה היא לדחוף את דוראנט אל מאחורי הסל.
אז נדע אם הוא קולע משם כמו בירד או מטביע כמו דוקטור ג'ייי….
גיא הרשע
25 מאי 2017 08:17:46יפה!
https://www.youtube.com/watch?v=Ebx61XuFGX8
mem yud kuf yud
25 מאי 2017 08:10:27לאן נעלם הפוסט על לברון והסמים שהוא לוקח ???
עידו גילרי
25 מאי 2017 08:26:01לפח. זה היה fake news.
mem yud kuf yud
25 מאי 2017 08:30:51אם יש משהו שהוא לא פייק זה הסמים שלוקחים בליגה המושחתת הזו, כשלא מוצאים כלום זה רק אומר שלא רוצים למצוא.
עידו גילרי
25 מאי 2017 08:37:36יכול מאד להיות. אבל אל תנסה לעשות חדשות ממשהו שהוא לא אמיתי.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
25 מאי 2017 13:10:45גם את הבוזון של היגס לא מצאו במשך הרבה שנים למרות שחיפשו מאוד חזק
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 13:40:22כן, אבל איך פרסום שניתן לקנות ביסקוויטים משולשים שעילם גרוס צורך עם התה שלו היה פרסום רלוונטי למציאת ההיגס בוזון?
אפלטון
25 מאי 2017 08:16:55כריס פול וסן אנטוניו זה שילוב מושלם. לא רואה איך זה קורה אחרי שפול טרח לשנות את חוקי הcba כדי לקבל את הזכות לחוזה מקסימום ארוך במיוחד אבל לך תדע.
לגבי פול, אם זה נכון אז באמת הלייקרס תהפוך לקבוצה מעניינת, רק מה יהיה על אינגראם? אם אני אינדיאנה אני קופץ על ההזדמנות ולוקח אותו ועוד כמה תופינים בטרייד. למג'יק נראה שאין סבלנות והלייקרס יכולים לתת הרבה תמורת הקדמת פיתוח הקבוצה.
לגבי דוראנט. כמו שהוא בעצמו אמר. הוא רצה ללכת לקבוצה שלא תזדקק לו. הם יהיו קונטנדרין גם בלעדיו וכל הוא יכול לשחק כדורסל בלי לחץ. שחקן ענק שלא אוהב שכל האחריות עליו.
Ohad
25 מאי 2017 13:02:37אבל איזה אינטרס יש להקדים את הפיתוח של הקבוצה? גם ככה בעתיד הקרוב גולדן סטייט תשלוט במערב, אז למה לך לוותר על נכסים כשאתה יכול לקבל את פול ג'ורג' עוד עונה, ובינתיים לאפשר לוולטון לפתח את הצעירים בלי שום לחץ?
אפלטון
25 מאי 2017 16:33:33בגדול אין סיבה. אבל ללייקרס אין בחירת דראפט שנה הבאה וג'ורג' בעצם כופה טרייד על אינדיאנה במה שהוא אומר.
העניין העיקרי הוא שאינגראם וג'ורג' יושבים על אותה משבצת. קשה לי לראות את אינגראם משחק בכל עמדה אחרת חוץ מ 3 ולא רואה את ג'ורג' משחק בכל עמדה אחרת.
guy
25 מאי 2017 19:07:33לפי מה שזכור לי פול שיחק באחת העונות זמן לא מבוטל בתור פאוור פורוורד.
סלים ווארזה
25 מאי 2017 08:18:05טיירון לו בתפקיד פרנק ארוק.
עידו גילרי
25 מאי 2017 08:25:34למרות הכותרות שמנסים לייצר יש לא מעט בדברים של לו. הסלטיקס משחקים התקפה מאד יפה במשך כל העונה. רק שבגלל תומאס כולם מתעלמים מזה. גם הקאבס בהתאם התכוננו הגנתית בעיקר על איך לעצור את הגמד התזזיתי והיו מוכנים לחיות עם כל החיתוכים והתנועה של השאר.
עכשיו שתומאס נפצע לו צריך לשנות את כל ההכנה ההגנתית. ההשוואה לגולדן סטייט היא מוצדקת מבחינת כל התנועה בלי כדור ההבדל הוא כמובן ביכולת הסיום של השחקנים. אז לו לא טוען שבוסטון יותר טובה מהווריורס בהתקפה אלא שפחות קל לצפות מה הם יעשו.
הציטוט של הדברים לגבי ההגנה הוא סילוף. לו אמר את זה בהקשר של ההגנה של בוסטון אם ובלי אייזאה (ברור שכשהוא לא שם אז אין את מי לתקוף). הוא לא עשה שום השוואה להגנה של גולדן סטייט ואני חושב שלכולם ברור שההגנה של הווריורס הרבה יותר טובה.
שייקה
25 מאי 2017 08:27:41+1
אסף
25 מאי 2017 09:59:18+2 והכדורסל הקבוצתי של הסלטיקס לאורך כל העונה היה מאוד מרשים,
לא חושב שיש אחד שיכול לטעון שהם לא הוציאו יותר מסך החלקים שלהם העונה ביחס למקום אליו הגיעו.
רודני שטאקי
25 מאי 2017 08:57:27"I don't even think about them," Lue said of the GoldenBoys to a small group of traveling Cleveland beat writers following the Cavs' Game 4 win Tuesday. "We're just focused on Boston. The stuff they're running,
it's harder to defend than GoldenBoys [offense] for me, as far as the actions and all the running around and all the guys who are making all the plays, so it's a totally different thing."
רודני שטאקי
25 מאי 2017 09:28:40Warriors coach Mike Brown Aka "Mr Potato Head" has been thrust into the team’s head coaching position while Steve Kerr recovers from illness,, Brown is fairly comfortable in his new role.
“Calling timeouts, running plays, yeah man, this all feels pretty familiar,” Brown noted. “One thing though – when does LeBron show up to tell me I’m doing a bad job?”
יוסל'ה שוחמכר
25 מאי 2017 09:39:04דוראנט יכול לעצור את דוראנט. בעיקר במאני טיים.
שי אבן צור
25 מאי 2017 10:49:061+
אסף
25 מאי 2017 09:56:22ג'ורג' הולך לליקרס כנראה כמו שהוזכר כאן בגלל האטרקטיביות השיווקית להמשך הקריירה, מקצועית עד שהעסק בלייקרס יבשיל יש עוד איזה 2-3 עונות לפחות מה שאומר שלסיכוי לטבעת זה לא מקרב אותו יותר מדי .
פול מבחינתו חייב לעבור לספרס אם הוא עוד חושב ברצינות על סיכוי אחרון לטבעת ושם זה יכול לעבוד האמת, קוואי נטול אגו ביחס למעמדו ולדעתי הצמד הזה יכול למצוא הרבה מהמשותף.
דוראנט בכושר מטורף ומראה בדיוק מה הסיבה שהובא ללוחמים ,בעיקר לחודשים מאי-יוני כשהעסק נתקע התקפית וצריך מישהו שיחלץ את העגלה. נכון שזה לא תמיד זה הכי יפה לראות התקפה של שחקן וחצי שנוגעים בכדור אבל על היעילות של זה אי אפשר להתווכח במקרה הזה.
שחר
25 מאי 2017 10:03:38כמו שציינת דוראנט נותר הרגשה שחסר לו את הקילר-אינסטינקט והרוע הזה שרואים אצל קובי לברון מייקל וגם אצל שחקנים פחות גדולים. ה30נקודות בגמר שלו היו די אנמיות,רוב המשחקים מול ההיט לפעמים נגמרו כבר במחצית הראשונה ומשם הפכו לגארבג' שההיט שומרים על הפער בבטחה עד הסיום, הוא לא תרם מעבר באסיטים, ריבאונד או הגנה. אבל זה היה הגמר הראשון שלו ואני מאמין שהוא הרבה יותר שלם היום.
בכל מקרה לא הייתי רוצה לראות אותם זוכים כבר השנה, זה יהיה קל מידי.
אישית אני לא רוצה שמעבר כזה פחדני יתוגמל באליפות מיידית ועוד בלי מאבק רציני בדרך, למרות שזה נראה די בלתי נמנע כרגע.
IDO
25 מאי 2017 10:32:15אמן ואמן. מאחל לו שורה סטטיסטית של 2/11 מהשלוש
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
25 מאי 2017 13:19:12+1
אשמח אם לדוראנט תהיה טבעת אליפות אבל לא השנה, שיחכה עוד קצת.
בילבו באגינס
25 מאי 2017 20:14:45בכיינים נמאסתם
שי אבן צור
25 מאי 2017 10:53:15לו מתחיל את המלחמה הפסיכולוגית מון הלוחמים עוד לפני שהסדרה מול בוסטון הוכרעה. זה רק מראה כמה הוא מאמין לעצמו.
כריס פול לספרס נראה לי כמו בינגו.
פול ג'ורג' ללייקרס לא עושה לי כלום.
כמו שיוסל'ה שוחמכר אמר: "דוראנט יכול לעצור את דוראנט. בעיקר במאני טיים.". אמירה סופר מדויקת.
:גאפר
25 מאי 2017 10:59:41דוראנט שיחק אותה עם המעבר שלו… עשה מה שטוב בשבילו מבלי שלאומנות תהיה המניע…. פחדני אתם אומרים? צריך אומץ עלמנת לבצע מהלך שברור שכולם יבקרו אותך עליו… מלך.
אחד העם
25 מאי 2017 11:08:23כריס פול, לפחות בעיני, מעבר לגבעה.
מעדיף את ג'ון וול
גיא הרשע
25 מאי 2017 11:15:22יש סיכוי שגם פופ מעדיף את וול.
אבל יש הבדל קטן/גדול בין ה-2:
כריס פול שחקן חופשי, וול יהיה זמין בקיץ 2020
יניב
25 מאי 2017 11:29:21באמת נראה לך שוול זה שחקן שפופ ירצה???
הרי כל הקטע בספרס זה כמו ביחידה צבאית כולם בשביל אחד ואחד בשביל כולם אז וול שרק סופר את הדולרים שכל אחד אחר מרוויח(ואוי אוי אם זה יותר ממנו) יגיע לספרס ועוד ייאלץ להרוויח 2 $ פחות מקוואמי
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 12:14:38אתה חושב שיש מאמן או gm אחד בליגה שלא רוצה את וול אצלו בקבוצה?
יניב
25 מאי 2017 12:21:37מבחינת יכולות ברור שכל אחד ירצה את וול. מבחינת אישיות אני לא כל כך בטוח שזה הטיפוס שפופוביץ היה רוצה ככוכב אצלו
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 13:31:41פופוביץ' הסתדר יופי עם טיפוסים עם אישיות בעייתית יותר
יניב
25 מאי 2017 13:45:59וגם היו כאלה שהוא לא הסתדר.רודמן למשל.אבל אצל וול זה לא עניין של אישיות בעייתית הוא לא מצטייר כמישהו בעייתי אלא מצטייר כמישהו שעינו צרה על אחרים והצלחתו האישית חשובה לו יותר מהצלחה קבוצתית וטיפוסים כאלה לאור ההיסטוריה של הספרס פופוביץ לדעתי לא ינסה בכלל להשיג
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 14:06:04א) רודמן לא שיחק עבור פופוביץ' כמאמן
ב) אתה באמת משווה בין האישיות של וול ורודמן?
ג) קריאה מעניינת בנושא
https://www.google.co.il/amp/s/amp.reddit.com/r/NBASpurs/comments/16j8tx/a_chapter_from_dennis_rodmans_book_on_his_time_in/
ד) איך דוגמה אחת של עין צרה על אחר משתווה לשחקן בוגד עם אשתו של שחקן אחר?
יניב
25 מאי 2017 15:11:40א. צודק פופוביץ לא היה המאמן
ב. לא השוותי באישיות של שניהם סתם נזכרתי בדוגמא לשחקן סורר שפופוביץאו הארגון לצורך העניין לא הצליח לרתום להצלחת הארגון.
ג. בהחלט מעניין,טיפוס טיפוס היה הרודמן הזה,לדעתי חבל שהוא לא משחק בתקופה הזאת כי אז בכלל הטירוף היה עולה מבחינת המדיה.
ד.אני לא טוען שפופוביץ מחפש צדיקים,אני סך הכל טוען שפופוביץ מחפש אנשים שמתאימים לתבנית המועדון,וול שדרת אגב התמרמר גם על החוזה של רגי ג'קסון וגם על החוזה של ביל,שחשוב לו כמה הוא מרוויח לעומת אחרים ובכלל מצטייר כאחד שחשובה לו ההצלחה האישית שלו כדבר ראשון ורק אחרי זה הצלחה קבוצתית פשוט לא מתאים לתבנית של שחקן ספרס.
אני מניח שאם יגידו לו שהוא שחקן חופשי עכשיו והוא רוצה לבוא לשחק בספרס הוא לא יתנגד אבל אם למשל יתנו לפופוביץ בחירה בין פול לוול אז למרות שוול יותר צעיר פופוביץ יעדיף לעניות דעתי את פול.אתה יודע גם נגיד טרייד של למרקוס מול וול אני לא בטוח שפופוביץ לוקח
Ish
25 מאי 2017 15:30:12לא יודע כמה צריך לקרוא אל תוך המרמור של וול לגבי המשכורות. אם בכלל ניתן ללמוד מזה משהו, נראה לי שניתן ללמוד שוול לא מבין או לא אוהב את עקרונות השוק הקפיטליסטי. המרומור הזה הוא די מובן במובן האנושי. תאר לעצמך שבמקום העבודה שלך אתה מגלה פתאום שעובד שעושה פחות עבודה ממך מקבל משכורת גבוהה יותר ושהחברה המתחרה משלמת לאיזה בחור שעושה חצי ממך עשר אחוז יותר ממך רק בגלל שאין להם אלטרנטיבה טובה יותר והוא היה בעמדה טובה לדרוש מהם את זה. אתה לא תהיה ממורמר לפחות קלות?
בהחלט יש שחקנים מתאימים יותר ומתאימים פחות לסביבות עבודה שונות בNBA, אבל בסופו של דבר כשרון ויכולת הם דברים שכל קבוצה שרוצה להצליח צריכה (ברמה יותר חשובה מאופי (ולא חסרות דוגמאות לאלופות שנלקחו תוך כדי סיטואציות בין אישיות לא פשוטות)) ובעקבות זאת יש שורה של שחקנים שאם יש לך את האפשרות להביא לקבוצה שלך אין מאמן או gm אחד בליגה שלא ירצה אותם(וול הוא אחד מהם) עניין המחיר והתועלת לעומת מה שאתה נותן בתמורה הוא כבר סיפור אחר.
תום
25 מאי 2017 13:21:40בטוח שיש GMים כאלה.
יש לך ספק שיש GM-ים שלא רוצים את ווסטברוק אצלם בקבוצה?
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 13:26:46א) לא, ממש לא ברור לי
ב) וול וווסטברוק הם שחקנים ואנשים שונים, אז לא ברור לי איך זה קשור
תום
25 מאי 2017 13:32:32הקשר, לדעתי:
שני שחקנים אקספלוסיביים שמבחינת כישרון נמצאים בדרג הראשון בליגה בעמדה שלהם, אבל עלולים לפגוע באופי הקבוצה –
וול עם כל הדיבורים על שכר, הטינה כלפי ביל וכו׳.
ווסטברוק שלא ממש משפר את השחקנים סביבו ולוקח על עצמו הכל.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 13:48:23א) תראה לי איפה אצל וול זה בא לידי ביטוי על המגרש ואז יהיה טעם לדבר.
ב) ווסטברוק לא משפר את השחקנים סביבו זה מיתוס
גיא הרשע
25 מאי 2017 13:25:58לדעתי, ה-GMים של אלופת ה-NBA וסגניתה מסרבים בנימוס.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 13:29:18אם בכלל, רק משיקולים כלכליים
גיא הרשע
25 מאי 2017 13:42:37אתה חושב שגולדן סטייט מסכימים להחליף את קרי בוול?
אני די משוכנע שלא.
קיירי/וול זו שאלה מעניינת יותר.
הייתי בוחר בוול לפני קיירי בשביל להוביל קבוצה.
אבל בשביל לככב לצד לברון,
אני חושב שקיירי מתאים יותר.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 13:53:02החלפת קרי בוול זה לא הסנריו המדובר. כנ"ל לגבי קיירי
אגב, אני לא חושב שהווריירס לא נשארים קבוצה של 65 פלוס ניצחונות, במצב זה, אם כי הם ישחקו כדורסל שונה בהתקפה וההגנה שלהם תהיה מפחידה ביותר, ולא שעכשיו חסר לה יותר מדי.
גיא הרשע
25 מאי 2017 14:09:03באיזה סנריו ה-GM של גולדן סטייט או הקאבס מסכימים לטרייד עבור וול?
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 14:16:46לא דובר על טרייד
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 14:24:44ולפני שאתה שואל אז למה הכוונה. באיזה סנריו וול עובר בטרייד לספרס?
גיא הרשע
25 מאי 2017 15:08:02אלדרידג'?
אני לא רואה איך וושינגטון מוותרים על וול,
אבל זו לא הייתה השאלה.
"אתה חושב שיש מאמן או gm אחד בליגה שלא רוצה את וול אצלו בקבוצה?"
התשובה שלי לשאלה הנ"ל היא גולדן סטייט והקאבס.
ולא מחוסר כבוד לוול,
אלא בגלל שמדובר על 2 קבוצות עם רכזים שמתאימים לשיטת משחק שעובדת היטב.
Ish
25 מאי 2017 15:33:01ואתה חושב שאם הוויזרדס חותכים את וול הם לא לוקחים בלי למצמץ?
Ish
25 מאי 2017 15:34:35חותכים במובן בייאווט
גיא הרשע
25 מאי 2017 15:54:33בשביל שהוויזרדס יחתכו את וול הוא יצטרך לשלוף איזה "ארינאס"
(תרתי משמע…)
נגיד וקונים את החוזה שלו. הוא יקבל הצעות למקסימום בשוק החופשי מלא מעט קבוצות.
במצב כזה, גולדן סטייט בוחרים את דוראנט על פניו,
והקאבס, הם בכלל לא יכולים לתת לו הצעה.
אין לי ספק שאם וול היה שחקן חופשי, או אם קבוצתו הייתה מחפשת טרייד עבורו,
אז לא מעט קבוצות היו רודפות אחריו.
אני לא חושב שבנקודת הזמן הנוכחית,
קליבלנד וגולדן סטייט בין אותן קבוצות.
Ish
25 מאי 2017 16:23:22גיא אתה מעוות את השאלה. מלכתחילה התעסקנו כאן במצב היפוטתי שברור לכולם שהוא אינו ממשי כלל. אתה סתם מסבך ומנתח את הסיכוי שהוא יוכל להגיע לווקייקס או לקאבס במידה והוא יוצא מהוויזרדס שגם ככה כבר לא מתייחס לשום דבר מציאותי. השאלה היא פשוט אם הן יכולות לקבל אותו בלי קשר לתקציב בלי קשר למגבלות כלשהן האם הן חושבות פעמיים או שהן פשוט אומרות כן. ואני לא מבין איך במצב דמיוני לחלוטין זה אפשר לחשוב שהן לא.
פופאי
25 מאי 2017 18:57:50ISH, ברור שכל קבוצה הייתה רוצה את וול אצלה, כמו שגם כל קבוצה הייתה רוצה את פול אצלה. וזה נכון לגבי עוד הרבה שחקנים.
אם אפשר לצרף שחקן בסדר גודל כזה בלי טרייד ובלי מגבלות כלכליות, אז מה ההתלבטות פה?
השאלה בכלל הייתה לעומ פול, ובמקרה של הספרס עדיף את פול לדעתי, יותר מתאים לקבוצה וגם יש סיכוי שבגלל הגיל (32) יוכלו לתת לו חוזה ל3 שנים נניח, ולא 5 במקרה של וול.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 19:39:57תסתכל על התגובה של יניב שהגבתי אליה.
פופאי
25 מאי 2017 19:49:58לא נראה לי שהכוונה היתה שפופ לא היה רוצה בשום אופן את וול אצלו בקבוצה.. נראה לי שכולם יסכימו שזה היה עושה (כמעט) רק טוב העונה ובכלל, אלא שיעדיף באופן ברור להביא את פול אם הבחירה שלו היא בין שניהם
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 19:55:17תסתכל בהמשך התגובות ביני ובין יניב
פופאי
25 מאי 2017 20:07:40לגבי המשך הדיון אני מסכים איתך, וול יכול להיות נכס לכל קבוצה אם לא מכניסים חישובי עלות-תועלת. ובמקום פופ הייתי עושה בהחלט טרייד למרקוס – וול
מתר
25 מאי 2017 11:40:15בגמר 2012:
30.6 נק', 6 רב', 2.2 אס' לדוראנט
28.6 נק', 10.2 רב', 7.4 אס' ללברון
קשה להגיד שדוראנט העפיל על לברון
בנוסף, 25.2 נק' ב-55.6% היום ובגמר 2012 30.6 נק' ב- 54.8%, קשה להבין מזה למה היום זה הכדורסל הכי טוב שלו.
גיא הרשע
25 מאי 2017 11:48:38גם לדעתי זה לא נכון לכתוב שדוראנט היה טוב מלברון בפיינלס של 2012,
אבל צריך לציין את התמונה המלאה –
הוא לא רק קלע יותר נקודות מלברון, הוא גם עשה את זה באחוז אפקטיבי גבוה בהרבה –
61.1% לדוראנט, 48.6% ללברון.
אולי נכון יותר היה לכתוב שדוראנט שיחק לא פחות טוב מלברון באותם פיינלס.
ברוך רובין
25 מאי 2017 12:02:43הסטטיסטיקה של דוראנט הייתה מצויינת בגמר אך לברון העפיל עליו בסדרה גם במפגש האישי וגם במפגש הקבוצתי.
גיא הרשע
25 מאי 2017 12:21:15אין לי וויכוח עם הנקודה שלברון זכה בפיינלס MVP בצדק.
אבל הפלייאוף של דוראנט ב-2012 , לא רק הפיינלס, הוא אחד הגדולים ששוחקו.
אתה יודע לכמה שחקנים יש פלייאוף שכלל העפלה לפיינלס עם סטטיסטיקה של 28+ נק', 57%+ אפקטיבי?
קארים 1980, דוראנט 2012. זהו.
ובפיינלס, דוראנט העלה את רמתו.
דרך אגב, זו עוד סיבה שהפיינלס הקרובים סופר מעניינים (אם וכאשר הקאבס אכן יעפילו) –
גם קרי וגם לברון מציגים כרגע מספרים היסטוריים שעונים לקנה המידה של קארים ודוראנט:
32.3 נק', 61% אפקטיבי ללברון,
28.6 נק', 62.2% אפקטיבי לקרי.
ברוך רובין
25 מאי 2017 13:11:27שני שחקנים מדהימים ש״גונבים״ את ההצגה, עם זה בקליבלנד לאב שלא מקבל מספיק קרדיט מעיתונאים (השיפור שהוא עשה מדהים בפלייאוף), ועם זה גרין שפשוט שיתק את למרכוס לחלוטין,השחקן היחיד שלא הופיע לפלייאוף הוא קליי תומפסון.
תום
25 מאי 2017 13:25:20דוגמה נהדרת לכך שסטטיסטיקה היא לא חזות הכל.
אלא אם אתה מאמין שפלייאוף 2012 של דוראנט יותר גדול מכל פלייאוף בקריירה של אחד, מייקל ג׳ורדן.
גיא הרשע
25 מאי 2017 13:28:59דוראנט הפסיד. 1 – 4.
ברור שאין דרך לרשום "גדול יותר".
מה גם, שזה חיתוך מאוד סובייקטיבי של הנתונים.
אבל בו זמנית, אני לא מוצא סיבה להקטין את מה שדוראנט עשה.
שי אבן צור
25 מאי 2017 21:09:50ע"פ המספרים האלה לברון האפיל עליו ועוד איך.
אמנם דוראנט קלע שתח נקודות יותר אבל לברון לקח 4.2 ריבאונדים יותר ומסר 5.2 אסיסטים יותר.
אין מקום להשוואה.
חוץ מזה, דוראנט אולי סיים עם ממוצעים יפים אבל המספרים האלה משקרים – הוא לא היה שם כשהחום עלה. היחיד שתפקד היה ראסל.
גיא הרשע
25 מאי 2017 21:20:57ראסל נתן רק משחק אחד גדול בסדרה (משחק 4, אותו סיים עם 43 נק').
בשאר הסדרה הוא לא ממש היה שם –
במשחק 2, המשחק בו אבדו את הביתיות, ראסל סיים עם 10 מ-26 מהשדה.
ואת משחק 5, הוא סיים עם 4 מ-20 מהשדה.
למעשה, אחת הבעיות הגדולות של הת'אנדר באותה סדרה הייתה שראסל זרק יותר מדי –
לווסטברוק היו בסדרה 120 נסיונות קליעה,
לדוראנט היו 104.
הבעיה?
ווסטברוק קלע 44% אפקטיבי, דוראנט 61% אפקטיבי.
יותם פלדהיים
25 מאי 2017 13:13:04https://twitter.com/nbastats/status/867489758175535104?s=09
מישהו יכול להסביר את הגרף הזה?
גיא הרשע
25 מאי 2017 13:21:19מה יש להסביר?
מלכי ה-ISO, הקליבלנד קאבלירס.
הכי הרבה ISO, וביעילות הכי גבוהה.
תום
25 מאי 2017 13:35:37לפי ההסבר של עגל (ISO פחות יעיל), משתמע שאופטימלית קבוצה תרצה להיות בפינה השמאלית עליונה בגרף – מינימום מהלכי ISO, מקסימום יעילות.
לפי הגרף, כנראה שג״ס נמצאת במקום הטוב ביותר…
גיא הרשע
25 מאי 2017 13:48:59השנה בפלייאוף הקאבס קולעים 59.1% אפקטיבי,
גולדן סטייט 57.3% אפקטיבי.
זה לא "למרות" כמות מהלכי ה-ISO של הקאבס. זה "בגלל" –
הקאבס קולעים 59.3% אפקטיבי במהלכי ISO.
בנוסך, העובדה שהקאבס מצטיינים ב-ISO מאפשרת לשחקנים המשלימים זריקות נוחות יותר.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
25 מאי 2017 14:35:42אתה צודק שבאופן כללי עדיף להיות בפינה השמאלית העליונה.
אבל ברגע שהיעילות של מהלכי בידוד עוברת רף מסוים אין כבר צורך למעט בהם.
לכל הקבוצות בקו הגובה של דטרויט יכולות להגדיל את מהלכי הבידוד על חשבון מהלך אחר שהן פחות טובות בו (נניח פיק אן רול).
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
25 מאי 2017 13:27:13מהלך של בידוד הוא (בממוצע) פחות יעיל ממהלכים אחרים במשחק. אם הבנתי נכון את הגרף אז הוא מראה על מספר מהלכי הבידוד של כל קבוצה ובאיזו יעילות הם בוצעו
ככל שאתה זז יותר ימינה זה אומר שאתה עושה יותר בידודים וככול שאתה עולה למעלה אתה קולע אותם באחוזים יותר טובים.
הקאבס נמצאים בפינה הימנית העליונה מה שאומר שהם עושים הרבה מהלכים כאלה וקולעים אותם טוב.
עדיף לא לעשות בידודים אבל אם אתה עושה הרבה בידודים – לפחות תעשה אותם טוב.
גיא הרשע
25 מאי 2017 13:38:39כמו כל דבר בחיים,
השאלה היא "איך, כמה, ולמה".
בידודים יכולים להיות חלק מהמשחק הקבוצתי.
ברור לי שזה נשמע כמו אוקסימורון,
אבל במשחקם של הקאבס, הבידודים של לברון וקיירי הם אלו שמייצרים את משוואת ה-"תבחר את הרעל שלך".
הקבוצה כולה בנויה בשביל לנצל מיס מאצ'ים.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
25 מאי 2017 13:30:38אגב גיא ציר ה-X הוא לא חכם לדעתי, צריך להיות אחוז הבידודים פר 100 התקפות ולא פר משחק.
כדי לנרמל נכון את קצב המשחק שאצל כל קבוצה הוא שונה.
גיא הרשע
25 מאי 2017 13:39:53כמות הבידודים של הקאבס מאפילים על אלו של כל קבוצה אחרת. גם אם לוקחים בחשבון קצב.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 13:45:12אחרי זה לו בא ומספר לך על המורכבות של איך לתקוף הגנות של היריבות.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
25 מאי 2017 14:37:49לקבוצה כמו ממפיס, עם בידודים גרועים וקצב איטי, אם תיקח בחשבון פר 100 פוזשנים, מצבה יהיה עוד יותר גרוע (היא תהיה במקום נמוך ומוזז אפילו עוד יותר ימינה)
יותם
25 מאי 2017 18:20:04האמת שאותי הכי עניין קו המגמה היחסית ברור בגרף, ומה הסיבתיות שמובילה לו..
נראה שמלבד כמה סטיות (מינסוטה למשל), המאמנים די מכירים את השחקנים שיש להם ויודעים בערך לשחק בידודים בכמות שתתאים להם…
יותם
25 מאי 2017 18:21:06או לחילופין שככל שקבוצות עושות יותר בידודים אז הן משתפרות בזה? נשמע קצת יותר תלוש..
גיא הרשע
25 מאי 2017 18:42:33אתה צודק.
2 דברים שהגרף מלמד –
א. רוב המאמנים יודעים להשתמש/לא להשתמש ב-ISO בהתאם לכישרון בקבוצה.
ב. כרגיל, מינסוטה תקועים עם מאמן לא משהו…
The king russell
25 מאי 2017 14:22:50תודה דוק על עוד מעורב איכותי.
רועי ויינברג
25 מאי 2017 15:24:02מעורב נהדר. התגעגענו
אשך טמיר המקורי
25 מאי 2017 16:09:56אם קליף פול בספרס, האשך יורד לחצי התורן והתורן יורד לשנה ולא עולה אפילו לכבוד הגננת.
אשך טמיר המקורי
25 מאי 2017 16:10:55רוצה את רוביו אם כבר. ושאולדריג' יילך
דורון האסטבן
25 מאי 2017 16:21:55אחד המעורבים הטובים אי פעם,
מנחם כל נושא וסעיף פיצוץ!!
(הייתי מפרט אך חסר זמן)
תודה רבה מנחם הענק
פינקי
25 מאי 2017 18:00:40ג'ורג' מאכזב.
כמובן שמי אנחנו שנשפוט החלטות קריירה וחיים של אנשים אחרים, אבל הייתי מצפה ממנו להילחם על טבעת וללכת לקבוצה עם שאיפות אמיתיות.
זה שחקן שיכול להפוך כל קבוצת דרג ב' למועמדת לאליפות, וחבל שהוא הולך להתבזבז בלייקרס.
Ish (פרש #2)
25 מאי 2017 19:43:51אז אם הולכים לייצר קונטנדרית עם עוד כוכבים בקבוצה מבוססת זה פחדנות, ואם לא זה להתבזבז? אי אפשר לצאת טוב משום בחירת קריירה בפרי אייג'נסי היום.
פינקי
25 מאי 2017 23:35:48אני מעולם לא טענתי שחבירה לסופר-טים זאת פחדנות (מקסימום ויתור עצמי), אבל גם מי שכן, יגיד לך שבין הצטרפות לחגיגה של גולדן סטייט לבין הצטרפות לקרקס (במובן הרע) של הלייקרס יש טווח די רחב.
אבל בגדול אתה צודק, אף פעם אי אפשר לרצות את כולם, דוראנט הבין את זה והלך ועשה מה שבראש שלו.
ההבדל מבחינתי בינו לבין ג'ורג' זה שדוראנט הלך בשביל הישגים ספורטיביים וג'ורג' כנראה הולך בשביל הפרסום.
Ish (פרש #2)
26 מאי 2017 00:03:48זה לא היה מופנה אישית לתגובתך, פשוט הערה כללית שנבעה ממטען מצטבר.
Berch
25 מאי 2017 21:32:36מה שהולך בתגובות על המין הנשי פשוט תענוג
לא תענוג מיני
תענוג פילוסופי, היסטורי, סוציולוגי והיסטרי.
והשקל שלי לעניין – כל נושא הצניעות לנשים זו החפצה מינית.
זהו
וחוצמזה כדורסל
Ish
25 מאי 2017 21:54:58'כל נושא הצניעות לנשים זו החפצה מינית'
א) יאפ
ב) כאילו דה
ג) לך תסביר את זה לשטופי מח
רודני שטאקי
26 מאי 2017 01:57:48Cupcake Piping Troubleshooting: How to Pipe a Perfect Cupcake
Icing perfect cupcake is a skill that takes a little time, patience and effort to get just right, but once you get the hang of it, you're sure to become a cupcake master! If your cupcakes look a little less than ideal, check out our handy list of cupcake piping faux pas and the solutions on how to fix it.
TOO MUCH
TOO SOFT
THE SKINNY
BROKEN
Pipe too hard, too fast, too weak or too slow and you'll end up with wobbly or lopsided frosting swirls on top of your cake.
SOLUTION:
Simply pipe less swirls of buttercream. Ideally aim for around 2 – 3 rounds
Pipe a little more buttercream onto your cake.