בוסטון סלטיקס – קליבלנד קאבלירס, משחק רביעי, גמר המזרח / יונתן שגב

 

 

אחרי שגולדן סטייט הבטיחה את מקומה בגמר זו השנה השלישית ברציפות, הגיע תורה של הצ'ילבה המפורסמת שלה, האלופה, קליבלנד קאבלירס, להשיג בעצמה את הכרטיס המיוחל לאירוע המתחיל ב-1 ביוני. אני מניח שרובכם כבר חשבתם על כך, אבל אני מוכרח להעלות את המחשבה הבאה על כתב; לולא הניצחון האחרון של בוסטון בקוויקן לואנס ארינה ביום ראשון האחרון, אז יכול מאוד להיות שאחרי היום בלילה היינו מקבלים לא קבוצה אחת שהגיע לגמר ב-12-0 – דבר שלא קרה אף פעם בהיסטוריה (אני יודע שזה מעוות מכיוון שבעבר הסדרה הראשונה הייתה הטוב מ-5) – אלא שתיים! באותו הפלייאוף! זה היה יכול להיות סמלי ביותר עבור הפלייאוף המאוד לא צמוד שאנחנו חווים עד עתה. אך זה כמובן לא קרה, והתוצאה בסדרה היא (רק) 2-1 לקליבלנד, והיום נראה האם הסדרה הזו באמת נפתחת או שזו הייתה הרמת ראש זמנית למחצית אחת בלבד של הסלטיקס.

3:30 קליבלנד קאבלירס (1-10) – בוסטון סלטיקס (7-9) – 1-2 לקליבלנד בסדרה

אז מה באמת קרה שלשום בלילה. מי שהחליט לעזוב במחצית, או באמצע הרבע השלישי בטענה שהמשחק גמור, עשה החלטה רציונלית לחלוטין; קליבלנד, הנראים בלתי עצירים, בביתם, עם יתרון 20 נק', נגד בוסטון ללא אייזיה ת'ומאס של 2017 – שחקן של 30 נק' בממוצע למשחק, כשנשאר עוד פחות ממחצית לשחק.

ממני נבצר לצפות במשחק, אך מהתקצירים והסטטיסטיקה – כלים שלפעמים מצליחים לעזור לנו להיות אובייקטיבים יותר – סיפור המשחק לא היה כל כך מסובך, ונתון אחד – כמובן פרט למשחק המזעזע של לברון – עשה את ההבדל. זהו סיפורו של הכדורסל המודרני בכלל ושל המשחק הזה בפרט: השלשות. ככה: במחצית הראשונה, בה קליבלנד קלעה 66 נק' וירדה לחדרי ההלבשה ביתרון 16 נק', היא קלעה 14 שלשות לעומת 7 בלבד של בוסטון, כשברבע הראשון (בו קלעה קליבלנד 35 נק') 9 כדורים הנזרקו מדאון טאון מצאו את עצמם עוברים דרך טבעת המתכת הכתומה. במחצית השנייה היוצרות התהפכו, כשהסלטיקס קלעו 12 פעמים מאחורי הקשת וקליבלנד פעמיים בלבד! ברבע השלישי, בו הסלטיקס קיזזו את מרבית ההפרש, תוצאת השלשות הייתה 5-0 לטובת הירוקים. אך ראוי לציין דבר נוסף בנושא: מרבית הזריקות של קליבלנד היו פנויות או לא קשות מאוד, והגיעו אחרי התקפה זורמת. השלשות של בוסטון, כולל זו האחרונה שהכריעה את המשחק, נראה שלא היו אמורות להיכנס ומרביתן (לא כולל האחרונה) אף נזרקו עם שומר על השחקן הזורק.

האם כל זה מוריד מהערך של "ההיחנקות" של קליבלנד בכלל ולברון בפרט? האם משחק השלשות ישחק עוד פעם תפקיד כה משמעותי? האם לבוסטון ישנם כוחות לעצור את מטח השלשות של הקלעים באוהיו? האם סמארט חכם מספיק כדי להבין ש(כנראה) הוא לא יקלע שוב ב-7 מ-10 מזריקותיו מאחורי הקשת?

שאלות, שאלות ועוד שאלות.

אני חושב שאין למה להכביר במילים. כל שאר הדברים כבר נאמרו אני מניח, לכן זה היה עשרת הסנטים שלי.

 

שלשות. משמעותיות יותר מתמיד!

לפוסט הזה יש 346 תגובות

  1. בכל אופן, קיבלנו את הסלטיקס-ליקרס של ה-era הנוכחי ונצטרך להתמודד עם זה לחיוב- סדרת גמר אדירה, קבוצות על שיהיה כיף לשנוא בהמשך וכו', ולשלילה- פלייאוף משמים עם אווירת טורניר הכדורסל באולימפיאדה (די נחמד לצפיה, אך ברור מי יקח), ומקרים בהם קבוצות יעדיפו ששחקנים ינוחו אם הם לא 100% כי בכל מקרה אין סיכוי.

  2. Stephen A. Smith on Kevin Durant Aka "Cupcake" since he went to Golden State : "He's gotten more arrogant, more disrespectful & hasn't gotten smarter"

    Stephen A. Smith : "No one's had a bigger pass for not winning a championship than Kevin Durant. He's enjoyed a 10-year honeymoon"

          1. זה בסדר, הם לא קיימים

            כאילו זה לא באמת בסדר כי סטיבן, בלה.. בלה…קעע א. בלה. סמית..בללללעעעהקקךךךךך… אבל האחריות והבחילה על הצופה ושום יצורים דמיוניים שלא קיימים לא נפגעים (כולל במהלך הפקת התגובה הזו)

        1. שמעתי שוב את כל ה״תסכית״ הזה וסטיב איי סמית׳ פשוט קרע אותי מצחוק.
          הבחור הזה חי בסרט ועף על עצמו שאין דברים כאלה.

          1. א) אין לי מושג מה אמרת כרגע. מי זה אבי רצון ומה זה יציע העיתונות?

            ב) למה נראה לך?

            (אין לי אגב טלוויזה בבית ואני לא מחובר לכבלים או לווין)

  3. אחלה פריוויו. לדעתי סמארט במשחק טוב היום. אבל לברון ישתלט על המשחק עם ניהול משחק טוב ( נראה לי שבסדרה לא היה לו יותר משבע אסיסטים היום יהיה לו יותר גם קורבר לא הגיע עדיין לסדרה. הלילה הוא יהיה)

  4. תודה יונתן.
    גם אם קליבלנד תעלה בכל הרצינות הפעם היא תיתקל בבוסטון הרבה יותר energized ממה שהיתה במשחקים הקודמים. קל זה לא יהיה, אני צופה קרב

  5. לצערי הקאבס יגיעו חדים היום, יתקנו את מה שצריך לתקן מהמשחק הקודם…לברון יהנה ממשחק אדיר ויסיים עם 9 אסיסטים לפחות וניהול מחשק טוב.

    לא רואה שום סיכוי לבוסטון למרות רצוני….

  6. עדיף להיות מציאותיים מאשר לרדוף אחרי תקוות לא ריאליסטיות בעליל.

    האמונה שבוסטון תנצח שוב, בעיניי לפחות, שוללת כמה טענות שעשויות ללהתרחש בהחלט הלילה:

    1 – יידרש עוד משחק לא מרשים מלברון, או לפחות היעלמות טוטאלית של לאב או קיירי.
    2 – יידרש עוד שחקן שיתעלה בצורה פנומנאלית כמו שסמארט עשה במשחק הקודם + לפחות עוד 3 שחקנים שקולעים בצורה טובה ולא רק סבירה.
    3 – להאמין ששוב החיסרון של תומאס לא ישפיע בכלל על הסלטיקס בהתקפה. שחקן של כמעט 30 נק' למשחק. אני מתקשה להבין אנשים שקופצים ישר להסקת מסקנות על סדרה שלמה או עתיד שלם של מועדון על סמך הופעה אחת בלבד. אחת…!

    אני אישית מאמין שלברון לא יראה אנמי שוב. סמארט לא יקלע כמו שהוא קלע אתמול וקשה לי להאמין שמישהו בסלטיקס יבצע תרומה דומה לכך. ייתכן מאוד ששחקנים אחרים יתעלו (סמית' או קורבר? הורפורד או קראודר?) ואחרים ירגעו טיפה (לאב? אוליניק?) אבל בשורה התחתונה, אני לא רואה תסריט הגיוני לכך שבוסטון שוב מנצחים היום. החיסרון של תומאס + המוטיבציה שלברון יצבור מאותה הופעה חלשה, יביאו את הקאבס לחוף המבטחים.

    קליבלנד ראתה בלילה האחרון את הווריורס עולים אחרי סדרה לא קשה במיוחד, לאור הנסיבות שהספרס חוו. הם כנראה ירצו לסגור זאת כמה שיותר מהר ולא להתמהמה.

    הימור: הקאבס מובילים רוב המשחק בין ה-12 ל-24 ומנצחים בסוף ב-13, אחרי חצי רבע אחרון ששיחקו בו הספסלים.

  7. קליבלנד תנצח אבל אם העקביות של הפליאוף הזה תימשך אז מישהו בשורות הפרשים יפצע היום או במשחק הבא ויהיה בספק גדול לסדרת הגמר

  8. תודה יונתן.
    הארת עם זרקור על הנקודה הנכונה ממשחק מספר 3 אבל מעבר למספרים עצמם שהתהפכו ב-180 מעלות, השלשות שהקאבס החטיאו בחצי השני באמת היו ממבטים טובים וחלק לא קטן מאלה שהסלטיקס קלעו היו מזריקות מכדרור ושל קלעים לא טובים (כן סמארט, אני מדבר עליך).

    וכל זה הספיק לניצחון על הבאזר, משלשה מזליקית של ברדלי ואחרי הצגה של כמה שחקני משנה כמו ג'רבקו השחקן ה-12 בסגל וסמארט שפשוט נתן משחק נדיר.

    לגבי לברון – אני בטוח שזה הכל היה סטיט אוף מיינד שהוא יכול להעביר משחק בפסיביות והנצחון יישאר בבית.
    היום אני משוכנע שהוא יגיע אגרסיבי בהרבה, ילך לסל בלי סוף וישחק פוסט אפ על כל שומר מלבד הורפורד. הוא ילך לקו כמות דו ספרתית של פעמים ואחרי שהסלטיקס יסיאו עזרה עליו זה יהיה התפקיד של סמית, קורבר ולאב לדפוק את הזריקות הפנויות

    בשורה התחתונה, לצערי זה יהיה עוד בלואו אאוט בפלייאוף 2017.

  9. פתיחה לא מזהירה של קליבלנד, וגם אם המשחק יסתיים ב20 הפרש צריך להגיד שאפו גדול לבוסטון על שלא וויתרו על הסדרה לאחר ההשפלה במחשק 2 והמשיכו להילחם.

  10. אולי תפסיקו לבלבל את הביצים בקשר לשיפוט? מה הידע שלכם? כמה מכם רואים את המשחק בטלוויזיה גדולה בהיי דפינישיון?
    אז תסתכלו, תהנו, ותפסיקו לבלבל במוח

  11. מה שאני אוהב בבוסטון זה שזו קבוצה מאוזנת על כל שחקן.
    הם לא מפסידים שום איכות בחילופים. ומדי פעם יש שחקנים שמתפוצצים. היום זה קרואדר וקלי

  12. הקאבס יעלו לגמר אבל אני חייב להוריד את הכבע לאינג', לפני 3 שנים(קצת לפני המשלוח של ריברס ושלושת הסטארס) כתבו שהם והלייקרס באותה סירה (בזבל) מגיע לו מנהל העונה,וכייף לראות את לברון מושפל ( וואו כמה כייף זה) שהוא ונורטון ירדו אחד לשני

  13. לא נעים להגיד, אבל איזאה תומאס זה שחקן מיותר בבוסטון. טרייד עליו בהקדם. מושך יןתר מידי זמן בהתקפה וחור בהגנה.

  14. יש כאן איזה דביל בשם שעייה ואני יכול למחוק בלחיצת כפתור כל תגובה שלו, אבל לא שווה את המאמץ. ממילא אף אחד לא קורא אותו. בוודאי איזה ילדמפגר בן 16. אז אתן לו להמשיך להגיב

  15. K700 אני מת על הסלטיקס והספארס ,אתה יודע ….. ניהול נשמה אכפתיות ,ידה ידה ידה
    אני לא סובל את לברון ,העיקר שלא יזכה העונה ובשום עונה מהיום והלאה ואז הכל סילאן. שכח לקחת את מיץ החיזוקים שלו היום

    1. וואלה יואלברנקו, אנשים כמוך אני מכיר מהעבודה. כמו האנשים הכי גזענים שתמיד מחזיקים איזה שחרחורת בבית אז גם אתה יש לך פטיש על לברון. לא נורא , אף אחד
      לא מושלם יואלברנקן .

  16. בלי לברון קליבלנד את קבוצה של התקפת מעבר בלבד.
    ראן אנד בלגאן כמו שקיירי אוהב
    לפעמים זה עובד לכמה דקות

  17. הנה מה שמנחם כתב על k 700 לפני מספר חודשים: "רועי פירסם אתמול בחם מהתנור את הידיעה על הטרייד בין דנבר ופורולנד. היו כ-35 תגובות מצויינות שלא ציפיתי מרפי ובינוני ההבנה באתר.אולי אני צריך להוסיף דרגה של 'כמעט מבינים' כי רמת הידע עולה כאן שחקים, עד ש-K-700 מופיע ומוריד את הממוצע כולו בעצמו".

    1. דוד ידידי ,
      מכיוון שאני מעריך את פועלך ואת חנפנותך למנחם, ומכיוון שמטומטם גדול אתה כנראה, אומר לך בקצרה…
      בוא תלגום

  18. אחלה שחקנים יש לקאבס,פשוט לברון שולט שם (בקאבס)ואם הוא לא סוחב אף אחד לא יסחב ,מפחדים ממנו ,דמיינו מצב שאירווינג ולאב
    סוחבים אותם לאורך משחק שלם,במקום לברון ,הבן אדם יתעלף מרוב כעס.
    בכל קבוצה שהמלעונון עבר בה ,הוא סרס את השחקנים ששחקו איתו.

  19. חזרת K-700? אז בבקשה תנגב את פיך ותכתוב רק מילים מביאליק כי החלאתי לנקות את האתר. אגב, מה דעתך על לונזו?

    1. לונזו באסט רציני יהיה.
      שיתמקד בנעליים. איטי מידי ובלי חדירה . סתם הייפ.
      מנחם אני מנהל פה על מי שראוי לזה. יש פה כמה יבחושיפ שהשתן עלה להם לראש קצת

    1. אתה מת יל ליקוקים שם?יש עוד דברים שאתה רוצה לספר לנו?
      תפסה אותי איזה גרמניה אז כרגע תפוס. מבטיח למלא לך משאלות כשאתפנה יואלברנקו שלי

  20. כמה עצוב שחצי מהבלוג הוא תגובות של טרולים.
    מבין יותר ויותר את האוהדים שמגיבים רק על פוסטים ולא משתתפים בבלוג החי.

    1. יואלברנקו למה ככה? לפני שניה הזמנת אותי אליך למקום הכי פרטי וחשוך כדי ללקוק אותו (יש לך משהו לספר לפורום?) ועכשיו אתה כבר מקלל? דו קוטבי זה מקרא

  21. בוסטון צריכה להמשיך לשחק כדורסל קבוצתי עם תנועה ולא להיגרר למשחק הריצה של קליבלנד כי קיירי חוגג שם ולעומת זאת במשחק עומד, במיוחד בלי לברון, בוסטון (היום) משחקת טוב יותר

  22. כמה ביקורת כתבו כאן על בוסטון ועל סטיבנס.
    בוסטון אחלה קבוצה, סטיבנס מאמן מעולה.

    כמה מבלבלים כאן את המוח על השופטים.
    בולשיט.

    (ולא, אני לא טוען שהשיפוט הוא "בעד" בוסטון. פשוט נמאס לקרוא תגובות שלי מי שרואים קונספירציה בכל חור, מבלי באמת לראות מה מתרחש על הפרקט)

    1. הביקורת על סטיבנס זה על חוסר המוטיבציה והאמביציה שבוסטון נראיתה ב-2 המשחקים הראשונים. הוא גם היה נעול על איזייה הקטן.

      הוא מאמן XO ברמה הגבוה ביותר אבל קואץ' של נאומי מוטיבציה ברמה הנמוכה ביותר.

  23. רואה מאמצע רבע שני. אל הורפורד נראה כמו שחקן שהעלו מהנוער- ממש בהלם, בהגנה ובהתקפה.
    למי שלא ראה, איך לברון קיבל 4 עבירות כ"כ מהר??

        1. ההומריזם הלברוני שלך מתחיל לחצות גבולות. רוזייר אולי טיבל בפלופ אבל הייתה עבירה ברורה בשני המקרים. העובדה שלרוב לברון מקבל על עבירות כאלה כרטיס מעבר חופשי לא סותרת את העובדה שמדובר בעבירות.

          דווקא בשלשה של סמארט הייתה עבירה אבל לא היה צריך להיות שלוש זריקות כיוון שהעבירה הייתה אחרי הזריקה.

  24. אגב, מעניין לראות שלקבוצות כיום עדיף רכז לא דומיננטי בהחזקת כדור כמו פול, אלא דווקא שחקן כמו קרי שעושה תנועה. תומאס כדרר את עצמו לדעת ב-2 המשחקים הראשונים, וראינו איך זה נגמר. במשחקי החוץ, בלעדיו, בוסטון מניעה כדור ללא רכז דומיננטי, וזה מתבטא בתוצאה

  25. בדאנק שלברון פיספס בצורה מצחיקה כל כך, המסירה של לאב היתה מדהימה. הוא ראה את לברון רץ תוך כדי שלקח את הכ"ח

  26. סטיבנס עדיין מתלבט אם כדי להדביק לו את החמישית אולי כדי שישאר ויתן רבע רביעי מהסרטים כמו המשחק הקודם

  27. אחרי הטיפול שג"ס יעניקו לקאס בגמר, הראשונים יילכו ל"שוברים שתיקה" כדי לתת עדות בתור "לוחמים" שהתעללו חסרי ישע

  28. אחרי הדאנק שלברון החטיא:
    "כולם שונאים את הקוףףףףףףףףףףףף
    צמות אמן יא אפסססס"
    איך שקיירי נופל ומחזיק את הקרסול:
    "ישששששששששששששש"

    כן, בהחלט נמאס כבר

  29. איך זה אבל שתמיד כשקיירי בזון זה לא גורם לפתיחת פער משמעותי?
    לאיש תמיד הייתה השפעה מוגבלת על הקבוצה ועל ניצחונות.

  30. רבע שלישי חזק מאוד הגנתית של קליבלנד בו היא מחקה פיגור של 10 נ"ק ועלתה ליתרון 7.
    קיירי שיחק לבד בחצי השני של הרבע. כשהוא קולע מהשלוש אי אפשר לעצור אותו

  31. דבר חד על לברון שכדאי שגם שונאיו יידעו: הוא אחרון הקנאים. יש לו כל כך הרבה בט[חון עצמי שאין לו בעייה כשאחד כמו קיירי גונב לו את ההצגה. אראיתי זאת מספיק פעמים במיאמי כשהוא פירגן לווייד

    1. בניגוד לתקופה במיאמי שיצא לגמרי מהזון, קיירי ולאב היו שם גם במשחק הקודם וגם היום.
      וייד ובוש נעלמו עם לברון אם אני זוכר נכון

  32. עדיין בוסטון משחקת מצוין ותעיד על זה רשימת מחלקי האסיסטים – לכל השחקנים המובילים יש בין 3 ל-5 אסיסטים

    1. תסתכל על זה מחדש –
      זו הייתה עבירה של קראודר ששלח את הרגל לכיוון לאב.
      בחוקים החדשים זו עבירת תוקף.

  33. פעם ראשונה הפלייאוף הזה שממש יוצא לי לראות את הורפורד לפחות מנסה לקחת את המשחק אליו בדקות שהולך יותר קשה התקפית והדברים קצת תקועים בבוסטון

  34. גיא, אם תוציא את הלשון מחריצו של המלך, תגלה שהאחרון לא מפסיק לחפור לשופטים במה שלכל הדעות חייב לזכות אותו בטכנית

    1. במחצית הראשונה בהחלט נראה שהבעיה ממשיכה.
      הריצה של קיירי ברבע השלישי עם הסל מיד ריינג' שלו עצמו שיחררו אותו

  35. המשחק הזה רק שכנע אותי שצריך לקחת את פולץ.
    משחק טוב שחסר גארד שיתן מצד אחד סל שהכל תקוע ומצד שני שיתן נגנה חזקה

  36. בסופו של דבר בוסטון קיבלה הרבה בטחון להמשך אני מקווה שהם ייקחו את משחק 5
    בלי הכוכב שלהם כנגד כל הדיבורים

  37. לברון התאושש וחזר לעצמו,קיירי היה סנסציוני.
    אבל בשבילי הכוכב של המשחק זה קווין לאב – היה שם בכל המהלכים הקטנים בהגנה, לקח על עצמו את ההתקפה בחלקים רבים בחצי הראשון, היה פשוט מעולה כל הזמן.

    1. צודק לגמרי. לי יש תחושה שבעונה הזו לאב גידל איזה עמוד שדרה מול לברון וקיירי שמבינים את החשיבות שלו במשולש הזה.

  38. מקווה שהסדרה תחזור למשחק 6 בקליבלנד, שני המשחקים האחרונים נתנו טוויסט בעלילה, קליבלנד הייתה צריכה את השלישייה שלה במשחק ענק היום. רק תוהה איפה בוסטון היו במשחקים 1-2 בסדרה הזו לעזאזל???

  39. כששלושת השחקניפ הטובים בסדרה בקבוצה אחת(גם כשאיזיאה משחק) מפתיע שבוסטון נותנת כזה פייט. מוציאים 200 אחוז מעצמם.

  40. 2011 never again! גם כשהכול הולך הפוך הקינג לא בורח מהכדור, לוקח אחריות ומצד שני מפרגן לשחקן שנמצא בזון מטורף. Baby one more ring!

  41. כל הכבוד לבוסטון.
    נתנו את המקסימום שלהם.
    אבל ביום בו קיירי קולע 21 נקודות ברבע השלישי,
    זה פשוט לא מספיק.

    במבט קדימה, יש להם באמת עתיד מזהיר.

    1. עתיד מזהיר? יתכן.
      מצד שני, יתכן וזו עוד קבוצה כדוגמת אטלנטה, אינדיאנה שהיו בטופ של המזרח, נתנו קצת פייט ללברון והתפיידו בחזרה לבינוניות מינוס.

      1. להבדיל מאותן קבוצות –
        לבוסטון יש GM שכבר הראה שהוא יודע לבנות קונטנדרית,
        יש להם את הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב,
        יש להם גמישות כלכלית,
        ויש להם אוסף של שחקנים שברור שעדיין לא הגיעו לתקרת הפוטנציאל שלהם.

        מבין 4 הקבוצות שהעפילו לגמרים האזוריים,
        הם היחידים שאפשר לכתוב עליהם בביטחון (יחסי) שבשנה הבאה הם יגיעו חזקים יותר.

        היחידים עם מקום להחתמות משוק השחקנים החופשיים,
        היחידים עם חוזים סחירים,
        היחידים עם בחירת דראפט גבוהה.

        יהיה מעניין, בקיץ הקרוב בבוסטון.

  42. ה"א, אני אוהב את העקביות שלך. בג"ס זו קבוצה שמנצחת ביחד ומפסידה ביחס, אבל בקליבלנד מצילים את לברון… לא מוטה אג'נדה בכלל.
    אם לברון היה עושה את מה שקיירי עשה היום ולהפך, היית אומר שקיירי הציל אותו ברבע האחרון.
    השלישייה המובילה של קאבס נתנו יופי של משחק ואף אחד מהם לא הציל את האחרים.

    1. מתן – אולי החלפת אותי עם מישהו אחר. תמיד כתבתי שקליבלנד זה לא רק לברון , ושלאב וקיירי שחקנים ברמה הגבוהה ביותר.
      זה שלברון מתנהג כאילו הוא מעל כולם זה האגו שלו . אבל לבד הוא לא יכול. ראינו את זה במיאמי ורואים את זה עכשיו.

      1. לא החלפתי אותך עם אף אחד ולא ענית בכלל על מה שכתבתי.
        האם כתבת שהם הצילו את לברון?
        האם אי פעם כתבת את זה בהקשר של קרי בג"ס (ונשים בצד את זה שהוא קלע הרבה באחוזים טובים ובעיקר ברבע האחרון)?
        חוסר עקביות – זה מה שטענתי לגבייך ואני אוחז בדעתי.
        לבד אף אחד לא יכול. בגלל זה משחקים 5 על 5.

        1. כתבתי נכון . היום הם הצילו את לברון . הם נשאו בעיקר העול בהתקפה בחצי השני , אותו ראיתי ( לא ראיתי את הראשון ) . לברון קלע, אבל גם החטיא לא מעט בכניסות לסל , וגם איבד כורים במסירות לא טובות.
          לגבי קרי , הוא אף פעם לא שם את עצמו לפני הקבוצה. לכן גם לא חושבים שהוא ג"ס לבדו. לגבי לברון רבים חושבים כך , ובהתנהלות שלו הוא מעצים את זה.

          1. מי שמחזיק מעצמו גדול מכולם כולל המאמן וההנהלה ואוסף סביבו ו שחקנים לפי הזמנה , סופג בצדק ביקורת על משחקים שבהם הוא לא הכינור הראשון .

          2. ושלא יובן אחרת – לברון עדיין האולאראונדר הטוב ב- NBA ( לא הקלע הטוב ביותר , לא הריבאונדר או המגן הטוב ביותר, אבל השילוב בטוב ביותר של הכל ) .

          3. אני סתם סולד מהטרמינולוגיה. אפשר לטעון (בצדק מוחלט) שהיום הוא לא היה הטוב בקבוצתו. זה לא שהוא חרב את המשחק. בכל זאת נתן משחק טוב.
            וזה אגב מה שיפה בספורט קבוצתי. שהפעם קיירי הוא זה שהחזיר את הקבוצה מהבור ושחב אותה לרגעים המכריעים ולברון עשה את הקלוזר.

  43. הקליבלנד של המשחק הקודם שהפסידה עוד היתה בסדר
    אבל מבחינתי הקליבלנד של היום עם המשחק בידודים והאין ספסל חוטפת סוויפ בגמר.
    בתחרות קליעות אי אפשר לנצח את דוראנט וקארי.
    גם לא קיירי.
    בלי תומפסון עם 13 ריבאונדים קליבלנד נראת הרבה פחות מאיימת.

    1. כשהקבוצה בלחץ ואין לשחקנים ביטחון- הולכים לבידודים על הכוכבים. וזה עבד לא רע במשחקים 5 ו7 בסדרת הגמר

  44. כל הכבוד לבוסטון. עשו בדיוק מה שצריך לעשות נגד קאבס – לגרום להם ללכת לבידודים של לברון וקיירי. כשזה נכנס להם כל מה שנותר הוא להתבאס, למחוא להם כפיים ולנצח אותם במשחק 5.

    1. לא להביא עזרה על קיירי ביום כזה זה צעד חכם? לא הבנתי. קליבלנד עובדת בשיטת pick your poison : רוצה בידודים על שניים משחקני האחד על אחד הטובים בליגה ? קיבלת. תביא עליהם דאבל טים? קיבלת שלשות מפריי (המסופסל) וקורבר ומכל סדרן על הספסל של הקאבס. ממש לא השתכנעתי שזה הרעל הנכון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט