תם הטקס? הספרס נגד הלוחמים גיים 4 / עמית טבול

תם הטקס? הספרס נגד הלוחמים גיים 4 / עמית טבול

4:00: סן אנטוניו ספרס (0) – גולדן סטייט ווריורס (3)

Q(why)? Q(why)? 

אללי, אללי !

(גרג פופוביץ' מבכה את מר גורלו)

הכל הלך לפי התוכנית של פופ, בדיוק כמו שהוא אוהב.

הספרס הגיעו לגמר המערב כאנדרדוג מובהק לאחר היעדרות בת שנתיים מאותו מעמד.

אחרי שקרעו את יוסטון בחוץ הם הגיעו למשחק הראשון באולם המיליונרים. הטקסנים שלפו הרבה יותר מהר מהלוחמים, הסתערו עליהם הגנתית והתקפית במשך 28 דקות משחק כשהם מובילים בבטחה בפער שנע בין 20 ל-25 נקודות. הם הציגו קונצרט שהזכיר את משחק הפתיחה (תרתי משמע) של העונה נגד אותה ג"ס ואת הפתיחה של מיאמי בפיינלס 2014. קוואי לאונרד, אולי השחקן מס' 2 בליגה, היה בשיאו בהגנה ובהתקפה.

דא עקא (גיא!), הקרסול שלו זזה לאחר נחיתה על זאזא (שבינתיים קיבל איומים על משפחתו). הפציעה הזו טרפה את הקלפים ונתנה את האות לריצה של ג"ס שסגרה בהדרגה את הפער ובסוף גם ניצחה בהפרש זעום.

במשחק השני זה כבר ממש לא היה כוחות. הלוחמים קרעו את הספרס ב-36 הפרש. במשחק השלישי סן אנטוניו עשתה הכל ונשארה בתמונת המשחק אבל נגמר לה הכוח ככל שהשעון התקדם, ושוב הפסידה בהפרש דו ספרתי.

ללא קוואי, הספרס היא קבוצה בינונית שלא מתקרבת ברמתה לגולדן סטייט. 4 שחקנים של גולדן סטייט יכולים לקלוע 20 נקודות ומעלה בערב נתון לעומת שחקן וחצי בספרס: אולדריג' שמאכזב רוב הזמן וג'ינובילי שעושה קסמים ונראה שבגילו המופלג הוא עדיין נוסע בפול גז על אדי הדלק האחרונים שלו.

ההשוואה המתבקשת היא לבוסטון. הצרה הצרורה של הספרס היא שבניגוד לבוסטון נטולת איזיאה תומאס, שהצליחה קצת להמתיק את הגלולה המרה וניצחה בקליבלנד, לספרס אין דרך לכסות על ההיעדרות של קוואי משום שהוא מהווה את העוגן ההגנתי וגם ההתקפי שלהם. בבוסטון ההיעדרות של תומאס פגעה בהם התקפית אבל שדרגה אותם הגנתית + הבונוס שקיבלו מסמארט שהיה שם כדי לתרום מנת נקודות יפה במקום האיש הקטן-גדול.

קוואי צפוי להחמיץ גם את המשחק הקרוב. האם הלילה (5:00 שעון גאורגיה) נהיה עדים לשירת הברבור של הספרס לעונה זו שתסתיים בגולדן סוויפ באולמה הביתי? כנראה שכן. לספרס אין כוח אש להתמודד מול הארטילריה הכבדה של תותחני המפרץ. מי יקלע בסן אנטוניו? גרין שלא קולע בערך 3 שנים? גאסול שמתקשה בהגנה ובהתקפה? פטי מילס? אולי ג'ונתן סימונס המוכשר יכול לעזור אבל זה פשוט לא מספיק. בל נשכח שדיויד לי פצוע גם הוא.

בסן אנטוניו השלם גדול מסך חלקיו אבל במקרה הזה גם השלם לא מהווה איום על גולדן סטייט (מודה ומתוודה שגם עם פארקר, לאונרד ולי הימרתי על 2-4 ללוחמים) ולכן כל שנותר הוא לקוות שהספרס לפחות ישחקו כמו במחצית הראשונה של משחק 3.

ובכל זאת..

מה הספרס צריכים לעשות כדי לנצח?

הם חייבים להאט את המשחק, לשמור כמו מטורפים, לשחק חזק על אולדריג' וסימונס ולתת דקות מרובות לג'ינובילי. אם שלושתם ביום טוב של 20 נקודות פלוס, יש מצב לפייט מכובד במשחק ביתי עם סקור נמוך.

מה הווריורס צריכים לעשות כדי לנצח?

לא להיות שאננים, לשחק את המשחק המהיר שלהם ולחבל בכל אחד מהמפתחות לניצחון הספרס.

תחזית: 14 ללוחמים.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)

לפוסט הזה יש 228 תגובות

  1. פרידה כואבת מהספרס שהמרתי עליהם האלופים העונה, אבל השאיפה קרסה עם הרגליים של פרקר וקוואי יחדיו.
    שווה צפייה רק כי ייתכן שזה אולי משחק הפרידה של מאנו ….

        1. ראוי שתיתן לי קצת יותר קרדיט . אני מגיב רק בשמי – ולא תגובות הזויות כאלה. מסתבר שרנדי שיכפל את עצמו.

          1. +***

            הבדיחות של אשברייי זה מותג כמו סופר דרינק שאיאפשר לחקות!

            גם הוא יודעע טוב מאוד שהשחקן היחיד שיכול לחזור מפיגור 3 בפלייאוף נימצא במיזרח.

  2. וגם הניתוח שלך מדוייק. לא נורא, הם יחזרו בשנה הבאה (כמעט כתבתי "נחזור" אבל אני בכלל לא אוהד של ס"א, רק מעריץ של המועדון והשיטה. עוד לא מחלתי על הפיגוע נגד פיניקס).

  3. תודה עמית.
    אלמלא הניצחון של בוסטון, הייתי מהמר על הספרס.

    לדעתי ג"ס תגיע היום עם עודף מוטיביציה לסיים את זה כבר עכשיו, עוד לפני שלנארד חוזר לשחק.

  4. הווריורס חייבים לסיים את הסדרה היום לפני שמישהו יפצע. מעבר לזה שהדברים של פופוביץ חלחלו אל האוהדים הם חלחלו אל השחקנים. אני חייב להגיד שלא הייתי משוכנע לגבי הכוונה של אולדריג' להיכנס מתחת לדוראנט אבל אחרי המשחק הקודם סטף התלונן על דדמון והמהלך הבא:
    http://www.sportingnews.com/nba/news/stephen-curry-dewayne-dedmon-dirty-play-video-warriors-vs-spurs/90hu0q37iqkc1uj4q9exy7xi4
    זה כבר נראה הרבה יותר כמו ניסיון מכוון. אם המגמה הזו תימשך זה לא יגמר בטוב.

      1. אם תביא חסימות ספציפיות אוכל להתייחס. באופן כללי מהלך מלוכלך הוא מהלך מלוכלך. במקרה הזה בניגוד נניח למקרים המדוברים הנוספים בסדרה של אולדריג' ופאצוליה הכוונה נראית לי ברורה. הוא מסובב את הברך כך שתפגע באחורי הברך של קרי.

          1. מצטער אבל לדעתי המהלך הזה ספציפית לא מלוכלך. זה היה צריך להיות פאול תוקף אבל לא מהלך מלוכלך. בכל אופן אני לא רואה כאן כוונה לפצוע.
            קרי התלונן ובצדק כי זו הקריירה שלו על הקו. מהלך כזה יכול לסיים קריירה. הוא גם דאג לציין שדדמון לא שחקן מלוכלך והוא לא רוצה להרוס לו את השם.

    1. אני לא זוכר מי כתב את זה (אולי גיא?), אבל כבר נכתב פה שהשחקנים המלוכלכים של הקבוצות נוקמים במלוכלכים של היריבה לא דרך פגיעה בהם, אלא דרך פגיעה בכוכבים. כבר אז נכתב שההתנהגות של גרין וזאזא תעלה לקרי בבריאות.

      1. אני כתבתי את זה ונתתי דוגמה את הפציעה של ניימאר במונדיאל האחרון, שבאה כנקמה על המשחק הקשוח מאוד של ברזיל במשך כל המונדיאל, כמובן בחסות הקהל הביתי והשופטים. ניימאר שילם בגדול – וגם חבריו. קארמה.

    2. הכי מלוכלך שיש. ניסיון פגיעה ישיר בברך. בלי אולי ולא בטוח.
      הספרס היו תמיד קבוצה מלוכלכת. ולא נשכח את סטיב נאש
      והכל מגיע מפופ. הוא רוח המפקד. הוא הפך מנהגים מגונים למקובלים. כמו האק, מנוחה לכל הכוכבים ביחד, ומהלכים מלוכלכים אחרים. ובסוף הוא מתלונן

  5. אהבתי את הניתוח. אני לא אופתע אם נראה את הספרס משחררים עצבים ומשחקים מלוכלך, לאו דווקא לפצוע אלא פשוט להעביר מסר שהיום לא יהיו דאנקים וחגיגות. ג"ס ב-10.

  6. פריוויו מעולה לאחת הסדרות היותר מאכזבות של השנים האחרונות.

    בנושא אחר: פול מילסאפ שחקן חופשי. לדעתי, אם לא ישאר באטלנטה, הוא יכול להיות מצויין לקבוצה שצריכה מספר 2 או מספר 3. אוקלהומה יעד מעולה בשבילו, במידה פחותה גם פורטלנד (טיפה בעיה מבחינת משכורות)

  7. הלילה תסתיים הסדרה. ג"ס ירחמו וינצחו ב-7.
    לצערנו, בעקבות מפגש מקרוב עם הזרת של דדמון, דוראנט יסיים את הערב ב-San Antonio Hospital & Grill Bar

  8. לו היתי דני:

    לוקח את כל חבילת הבחירות ומנסה להחליף אותה בגבוה מהשורה הראשונה. דיויס מניו אורלינס, מישהו מפילדלפיה או טאונס ממינסוטה או מישהו ברמה שלהם.

    במקביל הולך כריס פול ונסה לשכנע אותו לבוא ומציע לקליפרס את איזיאה תומס תמורתו.

    בשאר הכסף מנסה להביא שחקן כנף חופשי

    הם שילמו השנה את שכר הלימוד. איזיאה לא יוביל אותם רחוק יותר בפליאוף. הוא לא משחק בתפקיד של גי גי בריאה בדאלאס.

  9. גולדן סטייט יותר מדי שאננים ומנומנמים בפליאוף הזה.
    כל הדרך עד לספרס הייתה טיול, במשחק הראשון שהיה אינטנסביות הם הגיעו לפיגור 25.. למשחק השני הם באו מוכנים לטרוף וזה מה שהם עשו, ואז במשחק השלישי הם חזרו לנמנם ולשחק בהילוך שני כל המשחק. למזלם עמדה מולם קבוצה פצועה שלא הצליחה לנצל את השאננות של הלוחמים.
    מקווה בשבילם שיפסידו היום כדי שיקבלו סטירה שתעיר אותם, ככה הם לא ינצחו מול קליבלנד שנמצאת בכושר הכי טוב מכל השלוש שנים של לברון שם(להוציא את המשחק אתמול).

  10. מעניין אותי אם הפציעה של לאונארד תשפיע איכשהו על הבחירות לMVP.
    עד עכשיו הטענה נגדו הייתה שהספרס קבוצה טובה גם בלעדיו, הסדרה הזאת הוכיחה שאין לטענה הזאת שום ביסוס אמיתי.

      1. אגב בשביל לסגור את הסיפור אחת ולתמיד לפי הדיווחים ראסל נבחר לMVP כך לפי הדלפה של ה SB NATION שכרגע אני לא מוצא את הכתבה.

        אגב בעונת 61-62 "עונת הטריפל דאבל" נבחר ראסל לMVP (:

  11. הספרס לא יכולים ללכלך על ג"ס כי ג"ס הרבה יותר קשוחים : זאזא וגרין יכולים ללמד את דדמון כמה תרגילים, גם סטף, קליי ודוראנט לא פראיירים. פופ חושב שמותר לו הכל.

  12. דיווח מה-NBA BUZZ גורס שאורלנדו מינו את ה-GM של הראפטורס, ג'ף וולטמן, להיות נשיא הפרנצ'ייז.

    כולם יהיו טובים יותר מרוב האניגן כרגע.

    ברכות על המינוי ובהצלחה.

    לפחות ווגל מאמין שהם "צעד אחד מלהיות מטורפים" – ע"פ דבריו.

  13. פריוויו נהדר, תודה אדוני השופט.

    מאמין שגם הלילה הווריורס יבואו שאננים והמשחק יתנהל כמו משחק 3. אולי פטי מילס יקיע סוף סוף לסדרה אבל מאנו לא יקלע שוב 20.
    מאמין שיהיה צמוד ויגמר חד ספרתי ללוחמים.

  14. תמשיכו לקשקש על משחק השלשות הרך והלא אטרקטיבי של קרי

    תראו באיזה כוח הוא נכנס לסל, תראו את הסיומות, תענוג של שחקן.

  15. האפטיות של תופמסון מדאיגה. בלעדיו, הסיכוי של ג"ס פוחת משמעותית. לדעתי, צריך להכניס אותו בכוח לכושר. שיזרוק 20 זריקות אם צריךץ

  16. היי חברים

    אפשר בבקשה לינק טוב לצפיה? הלינקים לעיל לא פותחים את המשחק 🙁

    כבר 6-7 דקות עברו ולא הצלחתי לראות…. מישהו?

  17. לא אהבתי את הגישה של קארי – פעמיים לא ירד להגנה אחרי זריקה ואיבוד. זאת לא גישה של קילר. שילמד מדריימונד שהיה צריך להקריב עבירה בגלל זה.

  18. קלי חייב להתאפס לקראת הגמר, זה לא רק האפס מחמש, זה איך שהוא נראה על המגרש.
    חוצמיזה, אני לא מבין למה דוראנט בקושי זורק.

  19. אהבצי מה שפופ עושה, הוא מגרה את בראון לשחק עם הילדים מולו, כאילו הסיכוי היחידי זה להגיע עם הפרש לא עצום למחצית\תחילת רביעי ואז לדחוף כמה שיותר ולקוות שהגולדנים יהיו לא מאופסים

    1. או שכמובן הוא פשוט רוצה לתת ניסיון למורי פורבס וסימונס שנראה בדרך הבטוחה לחוזה של 60 מיליון דולר באיזה אורלנדו\דטרויט\ברוקלין\פילי

  20. יכול להיות שקשה לצפות מהווריורס אינטנסיביות מקסימלית ב3-0 כשהספרס בלי קאווי, פארקר ודיוויד לי אבל לי הרפיון הזה מפריע בעין וקשה לעשות סוויץ לאינטנסיביות מלאה בגמר

    1. +100
      אני מרגיש ככה כל הפלייאוף עם הוורירס וזה מצחיק כי הם הולכים לסיים את הפלייאוף במערב עם 0-12 אבל יש מן אדישות במשחקים שלהם

  21. לברון הולך לפגוש בגמר שחקן רעב בגובה 2.06 שהולך למרר לו את החיים. זה כמובן הדדי, רק שלברון הוא השחקן הכי חשוב ביי פאר בקאבס, מה שלא ניתן לומר על דוראנט.

  22. צריך להשפיל את סן-אנטוניו היום .. שכל הקיץ יתיאשו על עונה הבאה .. הליגה סגורה !! סטף שלנו דורנט שלנו קיליי שלנו דרימונד שלנו .. רק צריך את אנתוני דיווס .. גולדן סטיט שלמות !!

  23. דזונטה חייב להכינס כל הקיץ לחדק כושר להעלות מסת שריר ולעבוד על הקליעה מבחוץ, שלשות ושרירים

    1. פורבס לא בטוח יישאר שנה הבאה, תלוי בבחריות דראפט במי שהם יביאו מאירופה, מאנו ופרקר הסאגה. בקיצור יהיה קיץ מעניין בס"א

  24. אני לא מבין מה קרה ללמרקוס בס"א. זה פשוט מפרנצייז פלייר ללוזר. הוא לא יוצלח, מאחד הפ"פ בטובים בליגה לשחקן טופ 50-60

  25. וגרין בתור שיקן שלא ממש שיפר את הכישורים ההתקפיים שלו כבר שלוש שנים אני חושד למוסר עבודה לא משו. איך זה שאין לא פלואטר מושלם איך זה שהוא העלה מסת שריר הכדרור שלו תקוע, הוא לא חיית עבודה וזה כ"כ חבל

    1. לא נראה שגס משחקת את המשחק השוטף שלה.
      אולי זה החיסרון של קר.
      עכ"פ א"א לנצח אימפריה (כמו שאנחנו רוצים להאמין שקליבלנד)
      רק מבידודים
      רק תשוו את המשחק הראשון ביניהם העונה למשחק השני(צריך לבדוק אם קר אימן בשניהם)

  26. מורי אכן חייב להוסיף מאסה אבל הוא בהחלט מראה ניצוצות והתאמה להיות חלק מהגרעין של הקו האחורי בספרס פוסט מאנו-פרקר.
    מסתמן כעוד גניבת דראפט של ביופורד את פופ.

    1. מתחבר לפוסט שעסק בלפרק את הספרס פה לפני כמה ימים, כן יצטרכו להיות שינויים בקבוצה אבל בהחלט יש על מה להתבסס בטח ובטח שלצעירים הללו מצטרף אחד קוואי לאונרד כשהוא בריא

  27. סויפ פורטלנד .. סויפ יוט ה .. סויפ סן אנטוניו ..
    ובזלזול… חצי כוח!!
    שומרים את הכוח לגמר ..

    סויפ על לביץ'.. הולך לבית אבות עם חיתולים …
    תשתחו לגולדן הקבוצה הכי טובה בהסטרויה ..
    16 – 0!!!! שלמות

  28. תומפסון בפלייאוף פשוט נוראי, מאבד כדורים, מהסס בזריקות, לא קולע מבטים פנויים לחלוטין, איפה השחקן שקלע 11 שלשות עם יד על הפנים במשחק הדחה שנה שעברה?

  29. מפנה את הבמה לדוראנט ,סטף וגרין…. כמות זריקות ירדה ,נראה מהוסס משהו, הלוחמים יצטרכו למצוא את הדרך להחזיר אותו בגמר
    (וגם את איגי וליווינגסטון שקצת יצאו מהעניינים והם כלים חשובים מול הספסל של הקאבס)

    1. מה שקרה זה שדוראנט תפס את המקום של קרי (שדרוג), קרי תפס את המקום של קליי (שדרוג), וקליי שונמך לדרגת איגי-פלוס.
      בסה"כ הקבוצתי זה עדיין שדרוג משנה שעברה

  30. עם נפלאה אמריקאים
    מאיפה התפתחה תרבות "המעודדות" הזאת? אלה אשכרה ריקודים ממועדון הפוסיקט של מומי, אבל כאן זה לכל המשפחה.
    אני מעדיף את האולמות הסוערים של יוון עם המטבעות הנזרקים (טוב בלי המטבעות)
    ואח"כ מדברים על יתרון הביתיות ואיך לשחקני הקבוצה היריבה רועדות הרגליים כשהם מגיעים לאולם ביתי. פחחחח, אולי רועד להם משהו אחר שם

    1. פשוט תפיסה אחרת לגבי מה זה ספורט. יש שאומרים שאצלנו לוקחים את זה יותר מדי ברצינות ואוהדים באים לספורט כמו למלחמה.
      אבל בשורה התחתונה, אולי מתוך הרגל, אני איתך.

    2. חחחח.
      הייתי צוחק בקול אם לא היו הורגים אותי אחרי זה.
      באמת שהאוהדים באירופה זאת רמה אחרת לגמרי, וכל קבוצה בנבא הייתה במינוסים עם אוהדים כמו ביוון או טורקיה.
      בכל מקרה רדיוס לביתר.

  31. אני לא מבין למה כולכם דואגים מקליי תומפסון, גולדן סטייט קולעת 117 נקודות בממוצע למשחק בפלייאוף ויוטה פורטלנד וסן אנטוניו הן קבוצות הגנה הרבה יותר טובות מקליבלנד, גם בפלייאוף כן.
    תומפסון הוא כוח הגנתי עצום וזה התפקיד העיקרי שלו השנה.
    זה לא משנה מי קולע אם קבוצה קולעת ב50 אחוזים ומגיעה ל120 נקודות.
    חוץ מזה, אתם שוכחים שקיירי הולך לשמור על תומפסון בגמר.

    1. כשקוואי שיחק (כלומר שהסן אנטוניו ספרס הייתה קבוצת הגנה)
      כולנו ראינו שגולדן לא יכלה לקנות סל שלושה רבעים

      אל תשווה את זה לכלי השבור והפצוע שנותר מהם

      1. שגיא, אמרתי שהן יותר טובות מקליבלנד.
        וזה נכון.
        קליבלנד נראתה טובה בהגנה אחרי שהם שחטו את היריבות על ידי השליטה של לברון בהתקפה, זה לא יקרה בגמר.

    2. וחוץ מזה, השנה קליבלנד בחרו לשחק בקצב גבוה יותר, יהיה גמר שונה מהגמרים הקודמים.
      ולדעתי אם לברון לא ישתלט על הקצב ויאט אותו אז לברון יגמר מה45 דקות למשחק שלו. זה לא הקצב של אינדיאנה טורונטו ובוסטון, גולדן סטייט משחק בקצב משוגע.

    1. יש מעט מאוד שחקנים שTT לא ינצח בריבאונד, זה צריך להיות מאמץ קבוצתי וגם אז טריסטן יקח לפחות 4-5 כדורים חוזרים בהתקפה.

    2. אבל כן, מבחינתי השחקן הכי חשוב בגמר הקרוב.
      טריסטן הפך משחקן שדיברו על החוזה שלו לשחקן שאף אחד לא חושב שהוא מרוויח יותר מדי, טריסטן נותן לך 5 זריקות יותר לפחות במשחק ואחרי שקורבר לימד אותו ואת לברון לזרוק הוא נראה כמו מפלצת מתחת לסל.

  32. שימי ריגר הורג אותי
    הזה שאיתו ברח לי השם אומר לו יש לנו שני צופים מברוקלין שמעדיפים לצפות בנו ולא בשידור האמריקאי תרצה למסור להם משהו?
    עונה לו כן שהם דפוקים בראש

    1. שיהיה ברור, בלי דוראנט גולדן סטייט מפסידים לפחות 4-5 משחקים בפלייאוף עד עכשיו בצורה ברורה.
      זה כל כך לא המשחק של גולדן סטייט, כל זריקה שלו מהמקום שלאף אחד אסור לזרוק היא כמו שירה באוויר.
      והשקט שלו מרשים מאוד השנה.

        1. מקווה שפופ לא יוריד אותו מהמגרש הערב, משחק לא טוב של מאנו שכבר אין לו דלק לשני משחקים טובים רצופים ועדיין מגיע לו את הכבוד הראוי על קריירה אדירה ופאקינג 4 טבעות אליפות לארגנטינאי החיוור והחכם הזה.

  33. 2 דק" שמייצגות את הסדרה הזו, הספרס רודפים ועושים קולות של מומנטום ואז באה ריצה של הלוחמים שמחזירה את כולם לקרקע

  34. לדעתי המהלך האחרון עם ליווינגסטון מראה איזה קבוצה זו גולדן סטייט
    אתם רואים מישהו פרט ללברון או קיירי מקבל כדור באמצע מגרש במהלך האחרון ברבע השלישי והולך לסל?

      1. לדעתי ליווינגסטון זרק מהעונשין
        אבל זה יכול היה להיות איגי שזה רק מחזק את זה.
        אני ממש מקווה שיתנו לדרון את הקרדיט בקליבלנד למהלכים דומים.

    1. כן מספר פעמים, הוא רכז מחליף בדיוק כמו וויליאמס, אם ראית אותו על המגרש ראיצ איך נותנים לו לנהל את ההתקפה, גולדן סטייט קבוצה מדהימה אבל היא משחקת נגד קבוצה פצועה (2 השחקנים שקיבלו את רוב הדקות בעונה הרגילה לא משחקים) מעניין אותי מה הספרס מתכוונים לעשות עם למרוקס אחרי הסדרה הערך שלו יהיה ברצפה.

    1. אתה משווה בכלל במשחק הראשון היו שתי קבוצות מצוינות קרובות לסגל מלא היום אנחנו רואים קבוצה אחת בסגל מלא משחקת מול מאמן/קוסם שמוציא מחבורת נגרים הרבה יותר מכל אחד אחר.

  35. פופ גאון הסדרה והמשחק אבודים הוא נותן לצעירים זמן פלייאוף שהוא כה משמעותי בעתיד, רק לראות את אנדרסון היום את סימונס בסדרה (היום הוא רע,אבל עבר שיפור עצום מהרוקי של שנה שעברה כמה שאפשר לקרוא לשחקן בגיל 26 רוקי)ולהבין כמה המגע של צוות האימון בסן אנטוניו משמעותי.

  36. סדרה שכולם חיכו לה במשך שנתיים וירדה לטמיון בגלל קרסול אחד…
    מעניין מי מבין הקריירות של השלישייה הוותיקה של הספרס תמשך ואת מי זכינו לראות בפעם האחרונה (גאסול,מאנו ופרקר אחרי הפציעה חוזר או לא)

  37. אני חושב שבסדרה הזאת לראשונה אני רואה השנה משהו שונה בקשר בין דוראנט לקארי, יש משהו בשליטה על המשחק שעוברת הרבה יותר חלק.
    ולדעתי זה משפיע על המשחק של תומפסון, האח שלו מפלרטט עם שחקן אחר, והביטחון של תומפסון ירד, שנה הבאה או כבר בגמר אולי נראה את הכל עוד יותר משתלב.
    מעניין לראות מה יקרה כשתומפסון יקלע קצת יותר כמו ה45 אחוז הרגילים שלו.

  38. האגדה העונה לשם מאנו ירדה מהמגרש … מדהים שגם בגיל 39, זה היה הדבר הכי יציב של הספרס בסדרה מרגע הפציעה של קוואי.

  39. יאללה עזבו שטויות והתבכיינות על הפלייאוף.

    מנו! מנו! מנו!
    אני עוד זוכר אותו באירופה עושה את הצעד וחצי שלו ילד איטלקי ארגנטינאי, מלווה אותי חצי מהחיים שלי.
    תותח על! שחקן נשמה שנותן הכל!
    דאנקים בגמר על הפנים של מיאמי!
    והכי חשוב הכל בהומור חיוך ותזמון.
    יש לי צמרמורת.

    1. מאנו נתן סוף מהסרטים אני לא מאמין שהוא יוכל לשחזר עוד סדרכה כזאת,אני חושב שאין אף אחד שלא אוהב את השחקן המיוחד הזה

  40. הכתבה על מאנו בespn מאוד מרשימה, דקה פר דקה ב10 השנים הראשונות שלו בליגה הוא שווה בתוצרת ללארי בירד, מטורף!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט