לפרק את סא"ס

לפרק את סא"ס

במחזור חיים נורמלי של קבוצה ב NBA יש תהליך של גדילה.

בהתחלה הקבוצה מסריחה. אז מגיעים כמה טאלנטים בדראפט ועוד איזה טאלנט מגיע מהשוק החופשי. הקבוצה מתפתחת לקבוצת פלייאוף. במידה והטאלנטים מתבגרים להיות סופרסטאר יש מצב להגיע לאליפות. ואז הטאלמנטים מתבגרים וצריך להתחיל את הכל מהתחלה. יש קבוצות שעולות יש קבוצות שיורדות ויש קבוצות שבשיא.

ככה זה בכל קבוצה נורמלית. אימפריות ב NBA לא יכולות להשאר בצמרת למשך יותר מכמה שנים רצופות. ואז יש את סאן אנטוניו ספרס.

ב 2003 הספרס לקחו אליפות עם השלישייה הגדולה. ב 2014 השלישייה הגדולה לקחה שוב אליפות.

ב 2015  כשעוד שיחקתי בליגה המקומית, וסאן אנטוניו חטפה יציאה בסיבוב הראשון מהקליפרס דיברתי עם מאמן הכדורסל האזורי שגם מכיר את פאטי מילס על סאן אנטוניו. פול אמר שעידן השלישייה הגדולה כבר עבר זה ברור כשמש שדאנקן פרקר וג'ינובילי כבר בדרך למטה וזה בדיוק הזמן לפרק ולבנות מחדש את הספרס ע"מ לתת לקוואי לגדול יחד עם כמה טאלנטים חדשים מהדראפט ועוד כמה יהלומים נשכחים מאירופה, כשקוואי יגיע לגיל 27-30 יהיו איתו מספיק כשרון להגיע הכי רחוק שהוא יכול. ככה כל קבוצה אלופה מתנהגת. וסופם של אימפריות ליפול.

עברה שנה דאנקן לא פרש אבל הגיע הגופה של אלדרידג' מפורטלנד והייתה ציפייה שיחליפו פיון בפיון והמכונה תמשיך להתגלגל כרגיל. העונה הרגילה נתנה תוצאה מעודדת, אבל כולנו יודעים שלא דין משחק בממפיס בפברואר כדין משחק באוקלומה במאי. מי שראה את אלדריג' ראה שחקן חד מימדי של מהלך אחד ולב שרחוק שנות אור מהנשמה של סן אנטוניו.

לקראת 2017 קברניטי סאן אנטוניו החליטו לרכז אצלם כמות כשרון שתשווה לזו שבקאבס וג"ס. קוואי (סופאר סטאר) אלדרידג' (אולסטאר) מאנו, פרקר לי ופאו (כולם לשעברים, אבל כדורסל יש להם) היו השלד לנבחרת של סא"ס. בשביל הליגה זה יותר מהספיק אבל בפלייאוף פתאום האין הגנה של פאו עדיין שם. חוסר הנשמה של אלדרידג' עדיין שם. פרקר נפצע , גם זו לא הפתעה גדולה. קוואי ולי שהתפרקו, זה מזל רע. אבל שאר השלד לא מסוגל לחתוך את החרדל לא מול ג"ס, ובטח שלא מול הקאבס. סא"ס של 2017 נראים כמו ההונדה CUV של אשתי. זה נוסע בשטח לא רע ,אבל, הוא לא ינצח את תחרות מלך הגבעה.

זמן לעשות את מה שהיה צריך לעשות ב 2015. להוריד פרופיל ולדוג עוד טאלנט צעיר שיביא את הספרס לשיאם בעוד כמה שנים.

אם אני ה GM אני מכין ערימה של כל החוזים. מסדר אותם על פי שנת הלידה. שם בצד את החוזה הראשון בערימה וממסגר!  ואז לוקח את כל מי שנולד לפני 88 וחותך …

 

2016-17 Team Roster
Player No. Pos Height Weight Birthdate Age Exp School
Kyle Anderson #1 G-F 6-9 230 lbs SEP 20, 1993 23 2 UCLA
Kawhi Leonard #2 F 6-7 230 lbs JUN 29, 1991 25 5 San Diego State
Dewayne Dedmon #3 C 7-0 245 lbs AUG 12, 1989 27 3 Southern California
Dejounte Murray #5 G 6-5 170 lbs SEP 19, 1996 20 R Washington
Patty Mills #8 G 6-0 185 lbs AUG 11, 1988 28 7 Saint Mary's (CA)
Tony Parker #9 G 6-2 185 lbs MAY 17, 1982 35 15 Paris, France
David Lee #10 F-C 6-9 245 lbs APR 29, 1983 34 11 Florida
Bryn Forbes #11 G 6-3 190 lbs JUL 23, 1993 23 R Michigan State
LaMarcus Aldridge #12 F 6-11 260 lbs JUL 19, 1985 31 10 Texas
Danny Green #14 G-F 6-6 215 lbs JUN 22, 1987 29 7 North Carolina
Pau Gasol #16 C 7-0 250 lbs JUL 06, 1980 36 15 Barcelona, Spain
Jonathon Simmons #17 G-F 6-6 195 lbs SEP 14, 1989 27 1 Houston
Manu Ginobili #20 G 6-6 205 lbs JUL 28, 1977 39 14 Bahia Blanca, Argentina
Joel Anthony #30 C 6-9 245 lbs AUG 09, 1982 34 9 Nevada-Las Vegas
Davis Bertans #42 F 6-10 210 lbs NOV 12, 1992 24 R

זמן בשביל הספרס להתחיל להתנהג כמו קבוצה נורמלית.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
58 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רועי ויינברג
21/05/2017 10:56:46

אין להם סיבה לעשות ריבילדינג. שנה שעברה עם עוד כוכב גדול מהפרי אייג'נסי וקוואי בריא הם יכולים לאיים על הספרס

רועי ויינברג
21/05/2017 10:56:57

צ"ל על הווריורס

גיא הרשע
גיא הרשע
21/05/2017 10:57:20

אם רק החיים היו כל כך פשוטים,
כל אחד היה יכול להיות GM…
(בעצם, אם פיל ג'קסון עדיין מקבל את ההחלטות בניקס, אז באמת כל אחד יכול להיות GM!)

לשנה הבאה, לספרס יש כבר חוזים חתומים על סף 95 מיליון.
אין דבר כזה "לחתוך" ב-NBA.
אם פאו בוחר לממש את החוזה שלו, הוא יקבל 16 מיליון.
פארקר, הוא יקבל 15.5 מיליון.
גרין – 10 מיליון,
ואלדרידג' 21.5 מיליון.

מה שאפשר לעשות, זה טרייד.
אני מנחש שהחוזה של אלדרידג' עדיין סחיר,
אבל כבר לא עבור שחקן מקסימום אמתי. המיד ריינג' מת.
פרקר ופאו?
אותם אי אפשר להזיז.
גרין לדעתי עדיין סחיר, אבל כמה תמורה כבר אפשר לקבל?

זה אומר שנקודת הזמן אז אפשר יהיה להתחיל בנייה מחדש היא 2019.

מקסימוס
21/05/2017 21:48:17
הגב ל  גיא הרשע

חחחח מה זה מת?!
אתמול הייתי בהלוויה

פינקי
פינקי
21/05/2017 11:04:35

מעניין אם בעולם שבו קוואי לא נוחת לפאצ'וליה על הרגל גם היית כותב את זה.
עם קצת יותר מזל ובריאות הסדרה יכלה בקלות להיות ב 2-1 לספרס.
לקראת העונה הבאה מה שהם צריכים זה עיבוי של הקו האחורי, ולתת דק' משחק לצעירים במהלך העונה.

IDO
IDO
21/05/2017 11:31:16
הגב ל  פינקי

מה יש לכם מפאצקולה? קוואי הגיע למשחק עם עקב חבול. הוא אפילו פספס משחק ביוסטון על זה…

הספרס תמיד היו בעייני חזקים בגלל הצד ההגנתי שלהם. אבל ברבאק.. פאו ולמרקש לא ממש חזקים בהגנה. ודני גרין ה D&3 כבר לא השחקן האמביוצזי שהיה ב 2014.

פינקי
פינקי
21/05/2017 12:39:49
הגב ל  IDO

אין לי שום דבר נגדו, אני רק אומר שמה שגמר לספרס את העונה היה יותר חוסר מזל מאשר בעיות בסגל.
נכון שעל הנייר הסגל נראה חלש, אבל אצל הספרס תמיד השלם עלה על סך חלקיו.
אני לא חושב שהמצב מצדיק בנייה מחדש, אולי רק כמה שיפוצים קטנים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/05/2017 11:11:26

לא מסכים, צריך בעיקר לקבל שחקן טוב על למרשה.
יש סביב קוואי אחלה קבוצה מגובשת של צעירים

אחד העם
אחד העם
21/05/2017 11:27:31

רכז עם רגליים (וול!!)
והם חזק במירוץ לאליפות.

אסף
אסף
21/05/2017 12:08:11
הגב ל  אחד העם

מסכים, צריכים ללכת בכל הכוח על ג'ורג' היל שתפור להם כמו כפפה ליד,
לא בטוח אגב שפרקר חוזר אחרי הפציעה שלו ובגילו…. יצטרכו למצוא דרך להביא עוד גבוה לדעתי במקום פאו שנראה שהסוס נגמר לו/ למרקוס מהערך שעוד נשאר לסחור בו שבעיקר נפגע מהפלייאוף הזה.

amitlahev
amitlahev
21/05/2017 15:49:59
הגב ל  אסף

לא הייתי הולך על ג'ורג' היל. הוא שחקן נהדר אבל נפצע כל שני וחמישי. הם אכלו מספיק קש מפארקר בכל הקשור לפציעות. יש לא מעט רכזים איכותיים ופחות פציעים.

IDO
IDO
21/05/2017 11:33:45

גם אני חושב שטרייד של למרקוס על PG זריז יחזיר את סא"ס למרוץ.
מה אם פוקס מהדראפט? פילי פתוחים לעסקה?

יאיר
יאיר
21/05/2017 11:45:13
הגב ל  IDO

פילי? ברור! תן להם 4 בחירות סיבוב 2 וקח את מי שאתה רוצה כולל אמביד.

Smiley
Smiley
21/05/2017 23:34:46
הגב ל  IDO

טרייד על למרקוס גורם לך לאבד את אחד ה-PF הטובים שעדיין יש בליגה. איך שלא מסתכלים על זה אולדריג' עדיין בשורה הראשונה בתפקידו.
נניח והוא הולך, מי יש למלא את החסר?

ולדי קוגן
21/05/2017 12:17:26

את כל החוזים הכבדים שלא צריך אפשר לזרוק לברוקלין בלי שום בעיה. אני הייתי מעדיף שהספרס יביאו את פול/לאורי ויתנו פייט אמיתי לווריורס.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
21/05/2017 13:53:39

די ולדי. לא התכוונת באמת נכון?

אוהד ס"א
אוהד ס"א
21/05/2017 12:43:09

פוסט קצת פשטני אבל מובן הכאב.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
21/05/2017 13:11:49

אם ישנו קונה ללמרקוס אולי זו ההזדמנות לעבור לסמול בול כחיקוי של קליבלנד (כי את ג"ס לא ניתן לחקות) – נפטרים מלמרקוס ומקבלים רכז ברמה (את וול לא יקבלו אבל משהו קרוב יספיק).
ואז קיווי הוא בן דמותו של לברון והשאר הם השאר. רק קיווי צריך להתקדם ביכולת היצירה שלו לשאר החברים כי הוא עדיין לא שם.

אחד העם
אחד העם
21/05/2017 13:34:16

היטבת להגדיר את הפער המרכזי של קוואי!

אסף
אסף
21/05/2017 13:37:44
הגב ל  אחד העם

ישלים אותו מהר, מדובר השחקן בעל מוסר עבודה שכל שנה משתפר בינתיים.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
21/05/2017 15:04:41
הגב ל  אסף

מוסר עבודה זה חשוב אבל יש גם את העניין הפעוט של כישרון

אסף
אסף
21/05/2017 16:51:57

גם מזה לא חסר לו (נכון הוא לא לברון או דוראנט מבחינת הכישרון הטבעי) אבל בהחלט יש לו גם מכך.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
21/05/2017 18:58:30

יש ובשפע. אל תגנוב דעת

אחד העם
אחד העם
21/05/2017 21:36:57
הגב ל  אסף

חד משמעית

יובל
יובל
21/05/2017 13:29:37

כבר ציינתי בעבר למרקוס לפילי תמורת בחירת דראפט בטרייד כלשהו עם צירוף חלקים נוספים, נניח סימונס עם כל האהבה אליו או אפילו בחירת סיבוב ראשון
בסופו של דבר ניסוי אלדריג' עלה ונפל ובסוף כשל.. חוץ מלמצוא רכז טוב בפרי אייג'נסי הם חייבים לסחור בלמרכוס תמורת פורוורד/סנטר יעיל בשני צידי המגרש בעיקר בהגנה
אם אני צריך לנקוב בשם אז נורקיץ' הוא האחד ואולי תמורת החזרת עטרה ליושנה יש איזשהו סיכוי למהלך כזה אפילו שהוא אפסי

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2017 19:36:07
הגב ל  יובל

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

לחם מטוגן
לחם מטוגן
21/05/2017 14:17:23

ששחקו נגד יוסטון חשבתי שלא יעברו אבל טעיתי והם המשיכו הלאה אבל התחלואים נמשכו ובאמת צריך להחליף מס שחקנים( גאסול, אולדריג, פארקר) אני סומך על פופ הפלח ששארו בטופ גם שנה הבאה. he is a great motivator. . כמו פרגסון שכוחם העיקרי הוא פסיכולוגי. לרצות את המאמן ולהוציא את המיטב🏀

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
21/05/2017 15:03:32

מוריה, למה ליד השם של ברטנס לא כתוב מאיפה הוא ומאיזה בית ספר הוא בא?
🙂

דובי
דובי
21/05/2017 15:11:00

תמיד יש את האפשרות שהפופ יגיד עד כאן ויפרוש עם ג'ינובילי

פינקי
פינקי
21/05/2017 18:24:42
הגב ל  דובי

האפשרות הזאת מאוד סבירה.
נראה לי שמאז שדאנקן פרש יש לפופ הרבה פחות התלהבות, ואני באמת חושב שהסוויפ המתקרב יהיה הקש ששבר את גב הפלח.

captain beefheart
captain beefheart
21/05/2017 17:00:14

לא מסכים.
ס"א, גם בעונה הזו וגם בקודמת, הגיעו הרבה יותר רחוק מכל הציפיות. וזה בדיוק הסיפור שלהם בעשרים השנים האחרונות. תמיד להיות בטופ. השביקה מול ג"ס מגיעה אחרי שני סיבובי פלייאוף מוצלחים ובאדיבות שתי פציעות קריטיות, מול הגלאקטיקוס הכי טוב בעולם שטיאטא שתי קבוצות קודם. מפה ועד "לפרק את סאן אנטוניו" הדרך ארוכה.הפלח רץ למרחקים ארוכים.

איתי
איתי
21/05/2017 18:20:44

לא לפירוק
כן לשלוח את למרקוס הביתה ולהביא מישהו חכם וכשרוני – דרך אגב כמעט בכל עמדה פרט ל 3 .

להשאיר את דיוויד לי , פאו ופארקר תקועים אבל אין מה לעשות

שאר השחקנים המשלימים טובים מאוד

צריך למצוא עוד ריבאונד והגנה על הטבעת – ועוד מוביל כדור

איתי
איתי
21/05/2017 18:34:05

אני היחיד שחושב שכריס פול תפור כמו כפפה ליד לסן אנטוניו?
תחשבו על זה – הוא רכז יוצר וקלעי מצוין, שומר נהדר וכמו כל כוכב של סן אנטוניו יש לו את התכונה הכי חשובה:
הוא מזדקן, מעבר לשיא וכולם מספידים אותו.
לא האנדרדוג המושלם לקבוצה?

גאון שיגעון
גאון שיגעון
22/05/2017 11:11:45
הגב ל  איתי

בנוסף:
שהוא בקבוצה תחת ששנים כבר לא מגיעה לציפיות שיש מהם.
והוא מסיים חוזה אחרי עוד פלייאוף מטריד עם פציעה של שחקן חמישייה.
שהוא ללא טבעת אבל ווינר.

בקיצור, הלוואי שיפתחו שוב שערי גן עדן.

מנחם לס
מנחם לס
21/05/2017 19:12:14

אילו קאווי לא נפצע, הספארס היו מנצחים על 25 וכל הדיבורים היו שונים. פופובץ' אף פעם לא "הורס" ומתחיל מחדש. הוא רק ממשיך בשושלת ע"י ש-3-4 הולכים ו-3-4 באים, והמצויינות נשארת.
מזל רע הרס ותם. עם טוני פרקר, קוייו לינארד, ודייויד לי היינו מדברים אחרת לחלוטין

עידו גילרי
עידו גילרי
21/05/2017 19:15:02
הגב ל  מנחם לס

מדויק. לא מבין איך כל פעם כולם רצים לפרק שם הכל.

אסף
אסף
22/05/2017 19:23:26

כולם חוץ מהספרס עצמם שלרוב גם מוכיחים לכולם שהם טועים.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
21/05/2017 19:42:25

*יש פיתגם שאומר שלא צריך לפרק קבוצה שמיתפרקת לבד.

-ג'ינובילי בחיתולים ופרש כבר בסוד ליפני 3 עונות.
-פארקר פצוע בכל עונה.
-קיווי בחיים לא יהיה כמו דאנקן האפור.

ופוופ כבר מרוגש רק מהאפשרות שתהיה לו לאמן את המלך בניבחרת.

גיא הרשע
גיא הרשע
21/05/2017 19:51:40

אתה בכלל ראית את המשחק הלילה?
או הספרס השנה בפלייאוף?
ג'ינובילי היה מצוין.
ויותר מכך, אם הספרס בריאים,
היה להם סיכוי לא רע בכלל לעבור את גולדן סטייט.
ומול הקאבס?
זריקת מטבע.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
21/05/2017 20:17:07
הגב ל  גיא הרשע

*זה בדיוק הבעיה פה שג'ינוביליי בגילו מוביל את קלעיי הספרז לסוויפ מביך,

מעבר ליכולת ופציעות , אין לקבוצה הזאת בכלל את האופי כדיי להיתמודד עם הקאבס ולקחת אליפות.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
21/05/2017 20:24:45

*סימנים מובהקים של קבוצה מיתפרקת:

-הכוכבים מיזדקנים בלי מחליפים ראוים.
-יש פציעות ואי יכולת לעלות רמה בפלייאוף מהעונה הרגילה.
-מאמן שבע שכבר אכל את הכל.

לבריאות למי שחושב שהספרז יקחו אליפות בקרוב..

אסף
אסף
22/05/2017 19:26:36

סימונס,קייל אנדרסון,מורי,מילס,ברטנס… קוואי עד פה נראה לי שדווקא יש פוטנציאל לחילופי משמרות של "המזדקנים".
פציעות יש בכל מקום , אפילו בקליבלנד יקירתך לפני שנתיים
(לאב וארווינג באותו פלייאוף).
הדבר היחיד שאני יכול להסכים רנדי הוא שפופ נראה קצת עייף מהצד,לא יודע עם שבע אבל מעט תשוש.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/05/2017 23:18:46
הגב ל  גיא הרשע

אתה לא מבין שרנדי אורטון הוא ילד כאפות?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
22/05/2017 9:50:22

**תעבורר לפה גאון ונעביר אותך בדיקות שתן.

חזי
חזי
21/05/2017 20:16:45

צריך לפנות מקום בתקרה לכריס פול!לדעתי גם אפשר להשתמש בדדמון יותר,כשהוא משחק הוא באמת מצוין.פשוט פאו נחלד\ש העונה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
21/05/2017 21:08:07

די כבר עם כריס פול. לא רוצה את הגמד המעצבן הזה בספרס.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/05/2017 23:19:07

מת עליך אשך. אתה אחד האחים וכל תגובה במקום.

מקסימוס
21/05/2017 21:49:55

גם לי יש תחושה שכריס פול הוא הולך לחתום על איזה חוזה וטרן של 4-5 מיליון ופרקר כמו כל נשמה טובה בסאן אנטוניו, יועיל בטובו לעלות מהספסל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
21/05/2017 23:33:10

מי שחושב שהולכים לאיזה תהליך בספארס טועה טעות מרה. שום דבר לא ישתנה וההתחנה של אולדריג' היתה השינוי הכי גדול שהיה ושיהיה בתקופה האחרונה בספארס.

אולדריג' לא הולך לשום מקום. החוזה שלו כבד והתפוקה שלו לא כמו בפורטלנד. אני חושב שזה מוגזם לבקש ממנו לשחזר אותה בקבוצה אחרת בסגנון אחר.

רכז – הבעיה הכי גדולה בקבוצה. אני הולך בכל הכח על מורי, לא משנה מה ולא משנה איך. הוא 1.94-1.96, ארוך עם דריבל מצוין, פלואטרים לא רעים בכלל, אתלט ברמה מאוד גבוהה ועל הזריקה יעבדו איתו שם כמו עם כל אחד אחר.
כריס פול לא יגיע לספארסף ובגיל 32 מה יש להביא אותו לקבוצה ככ זקנה? פשוט אין טעם. צריך רכז ובכלל שחקנים ל3-4-5 שנים קדימה.

הקבוצה צריכה ball handlers ושחקנים שיודעים לקלוע מרחוק.
יש בקבוצה הזו ככ הרבה כישרון גולמי עם הצעירים, זה משהו שרק צריך ללטש.
ברטנס – 2.08 זריז עם קליעה אוטומתית.
אנדרסון – אול אראונד שעושה הכל לאט אבל מכל דבר
סימונס – אתלט על שיודע להניע את הכדור וחודר לא רע בכלל (ויעבדו איתו בקיץ על קליעה).

ה best bet של הקבוצה, אם בכלל, הוא להביא שחקן אחד בכל הכסף.
אם רכז מגיע – מילס יילך. אם SG יגיע, יהיה פקק בעמדה 2 עם גרין וסימונס.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
22/05/2017 9:53:06

**
הייתם מתיםם ששחקן חכם כמו כריס פול יחתום בקבוצה האפורה שלכם..

תוך 3 שנים פוופ עוזבב ואתם מיתחרים עם סקרמנטו על הלוטרי.

Smiley
Smiley
21/05/2017 23:41:07

מה יש לפרק את הספרס?!?! הקבוצה הזו שנייה בליגה!!! שניה אחרי קבוצת העל מג"ס.
קבוצות רבות מהספרס לא הצליחו לנצח את ג"ס, אז זהו??? לפרק ולבנות מחדש.
לספרס יש אחלה קבוצה סביב קוואי לנארד (שהוא השחקן שלהם) ואולדריג' שהוא עדיין אחד ה-PF הטובים והיעילים בליגה (ברגע שהוא הולך איזה תחליף בדיוק יש לאולדריג'? אפשר להביא מישהו ברמתו?
השוק בNBA מוצף בPG ודווקא PF עם קליעה וגוף גדול קשה למצוא.
לספרס יש גם חבורת צעירים כשרונית עם מורי (לדעתי יכול להתפתח למציאה רצינית), סימונס ומילס (שלא כאלה צעירים), אנדרסון וברטנס.

עדיין ס"א הקבוצה השנייה בטיבה בליגה!!! מקום שני רק לקבוצת יוצאת דופן מהמפרץ. לא מפרקים כל כך מהר קבוצה כזו ובונים מחדש, זה ממש לא כזה פשוט בNBA.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
22/05/2017 0:27:27

סימונס ומילס בני 27.
בהתחשב בזה ששחקן NBA נמצא עדיין בשיא בגיל 30-31……………

IDO
IDO
22/05/2017 3:33:13

כל שפוטי ס"א:
אתם מסכימים שלא צריך לפרק ולבנות מחדש אבל כן מוכנים להיפרד מגרין, למרקוס, פאו ופרקר שזה 4/5 מהחמישייה.

אתם מבסוטים מהתוצאות אבל מבינים שאין שום תסריט שיביא לכם אליפות.

באיזה סרט אתם חיים? מה אתם דנבר???

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
22/05/2017 14:19:19
הגב ל  IDO

פאו ופארקר גם ככה עם עונה אחרונה בטנק.
גרין וג'ינובילי יישארו ויהיו שחקני חמישיה.

אסף
אסף
22/05/2017 19:33:06
הגב ל  IDO

לפחות 3 מהארבעה שמנית יעזבו בזמן הקרוב מפאת גילם:
מאנו,גאסול ופרקר שלא בטוח שחוזר מהפציעה הנוכחית.
למרקוס וגרין לא יעזבו על אף האכזבה מהם בפלייאוף הנוכחי.

חמי
חמי
22/05/2017 6:31:48

אני לא בטוח שפול יתאים לספרס כי הוא אוהב את הכדור אצלו לפחות חצי מהשעון ואצל הספרס הכדור זז יותר מהר אבל הוא שחקן אינטיליגנטי ואני מניח כשפופ יאמר לו לשחרר כדור הוא יקבל את זה.

ס"א אם אני לא טועה החתימו את הכוכב החופשי בזמנו ריצארד ג'פרסון שלא התאים לשיטה ותוך שנה שנתיים העבירו בטרייד ככה שאני מקווה לטובתם שיזדרזו עם הטרייד הזה כמו אז, אולי תמורת בלייק גריפין שיכול לתת להם יותר מלמרקוס רק שהוא כל הזמן פצוע בפלייאוף ואם פול חותם הוא בטח יתבאס ולא ירצה לעבור חח…פול ג'ורג' יכול להתאים גם בסמול בול הטרנדי או הייוורד גם אופציה נהדרת.

בסה"כ יש להם סגל נהדר ואין מה לפרק רק לשפצר קצת עם טרייד טוב והכל אפשרי עם קאווי שמחקה את קובי יותר ויותר עם הזריקות פייד הקשות שנכנסות בסוף והגנה נהדרת, הם בהחלט יכולים להיות איום על הלוחמים.

יניב
יניב
22/05/2017 15:10:16

In pop we trust
לטוב ולרע

הציפטר הנדירה
הציפטר הנדירה
22/05/2017 18:00:24

בינתיים הווריירס מפרקים את הספרס…