אירועי דיומא + בלוג חי גמר היורוליג – 21.05.2017

כדורגל / דוד "פאקו" סעדה:

פרמיירליג – מחזור 38 ואחרון

17:00-צ'לסי-סנדרלנד (ספורט 4). מפגש קצוות לסיום העונה. צ'לסי הבטיחה אליפות, סנדרלנד ירידה, לא כוחות.

17:00-ליברפול-מידלסבורו (ספורט 2). אחד המשחקים היחידים שמשנים משהו היום. ליברפול התפוצצה בדיוק ברגע הנכון על ווסטהאם בחוץ, מה שהשאיר אותה במקום הרביעי תלוייה בעצמה במאבק על המקום לליגת האלופות. ניצחון ביתי על הלפני אחרונה, והיא שם (כשבמקרה הפסד של סיטי, היא תעפיל ישירות לשלב הבתים). לא הזדמנות שאפשר להחמיץ, או שמא כן, ליברפול?

17:00-ארסנל-אברטון (ספורט 1). ארסנל נזכרה להתעורר במחזורים האחרונים, ונמצאת נקודה מאחורי ליברפול. ניצחון שלה יחד עם מעידה של ליברפול יעלה אותה לרביעייה. כל תרחיש אחר, והיא תמצא עצמה מחוץ לרביעייה, בפעם הראשונה (והאחרונה אולי) בעידן ארסן ונגר.

17:00-ווטפורד-מנצ'סטר סיטי (פריצות בספורט 1). סיטי פחות או יותר סגורה ברביעייה הראשונה, אלא שבמקרה איבוד נקודות, היא עשוייה לאבד את המקום השלישי, המוביל ישירות לשלב הבתים בליגת האלופות. הפסד אף עלול להשאיר אותה מחוץ לרביעייה, לא תרחיש סביר בהתחשב בקבוצת התחתית שמולה.

17:00-האל סיטי-טוטנהאם (פריצות בספורט 1). טוטנהאם התעללה בלסטר עם 6:1 באמצע השבוע, כולל רביעייה של הארי קיין. הרביעייה העלתה את כוכב הקבוצה להובלת מלכות השערים, והעניין היחיד שנותר לה מול המארחת, שכבר ירדה ליגה, יהיה בלראות אם יבטיח את התואר בסיום העונה.

סרייה A – מחזור 37 (לפני אחרון)

16:00-יובנטוס-קרוטונה (משולב בספורט 4). יובנטוס, שזכתה השבוע בגביע האיטלקי, דחתה את חגיגות האליפות, כאשר הפסידה לרומא בשבוע שעבר. ניצחון צפוי היום יביא לה את הדאבל, בדרך אולי לטראבל. הקבוצה החלשה שממול נמצאת נקודה מתחת לקו האדום, וזקוקה נואשות לנקודות, אותן כנראה לא תקבל היום.

16:00-מילאן-בולוניה (משולב בספורט 4). מילאן שבמקום השישי תרוויח מאליפות צפוייה של יובה, מה שיקנה למקומה הנוכחי את הכרטיס לליגה האירופית. היא תצטרך ניצחון היום כדי להמשיך לאחוז בו.

21:45-לאציו-אינטר (משולב בספורט 4). לאציו מאוכזבת מההפסד בגמר הגביע באמצע השבוע. הקבוצה כבר בטוחה בליגה האירופית מתוקף מקומה בליגה (או כסגנית מחזיקת הגביע במקרה אליפות צפוייה של יובה), כך שהמשחק הזה לא ישנה לה הרבה. גם ליריבה המשחק לא ישנה הרבה, בקיצה של עונה מסוייטת למדי.

לה ליגה – מחזור 38 ואחרון

17:45-ולנסיה-ויאריאל (משולב ב-ONE). אחד משלושת המשחקים המשפיעים על הכרטיס האחרון לליגה האירופית. הצוללת הצהובה אוחזת ביתרון נקודה על סוסיאדד ובילבאו במקום החמישי, וניצחון שלה מול היריבה האדישה יבטיח לה את הכרטיס המיוחל.

17:45-אתלטיקו מדריד-אתלטיק בילבאו (משולב ב-ONE). אתלטיקו הבטיחה מזמן את המקום השלישי, והמשחק הזה לא אמור לשנות לה הרבה. הקבוצה הבאסקית שממול זקוקה לניצחון ולמעידה של ויאריאל, על מנת לעלות לליגה האירופית.

17:45-סלטה ויגו-ריאל סוסיאדד (משולב ב-ONE). המשחק השלישי במאבק על הכרטיס לליגה האירופית. סוסיאדד במצב הגרוע מבין שלוש הקבוצות, וזקוקה לניצחון ולמעידות של שתי יריבותיה. סלטה הודחה בחצי גמר הליגה האירופית, ואכזבה גם את אוהדי ברצלונה כשהובסה באמצע השבוע מול ריאל.

21:00-מלאגה-ריאל מדריד (משולב ב-ONE). הכינו את הקונפטי. ריאל מדריד מחצה באמצע השבוע את סלטה במשחק ההשלמה, מה שאומר שרק הפסד סנסציוני שלה היום יגרום לה להפסיד את האליפות. לא משהו שאמור לקרות, בטח מול יריבה שאמורה לקבל בונוס של מיליון דולר במקרה של אליפות לבלאנקוס, זאת כתוצאה מסעיף בחוזה המכירה של איסקו.

21:00-ברצלונה-אייבר (משולב ב-ONE). בארסה תזכה באליפות אם תנצח היום וריאל מדריד תפסיד למלאגה. אשרי המאמין.

 

כדורסל / מתן גילור:

ליגת העל – רבע גמר פלייאוף

*המלצת צפייה*19:00 (2)הפועל אילת(0)-(7)מכבי ראשון לציון(0) – שידור בערוץ הספורט (55/555). הפלייאוף נפתח עם משחק בין אלופת 2016 לפיינליסטית 2015. הפועל אילת סיימה את העונה עם מאזן 12:21 ומכבי ראשל"צ עם מאזן 16:17. במהלך העונה הושגו בין הקבוצות התוצאות הבאות 60:66 לראשל"צ במחזור הראשון, 94:88 לראשל"צ במחזור ה-12 ו-85:94 לאילת במחזור ה-23.  מוזמנים לקרוא את הקדימון של יאיר ואהרון לסדרה הזו.

 

יורוליג – גמר / רועי ויינברג:

*המלצת צפייה*21:00 פנרבחצ'ה-אולימפיאקוס – שידור בערוץ הספורט (55/555). גמר בין 2 קבוצות שאיש לא ציפה שיגיעו עד לכאן – אולימפיאקוס חזרה מפיגור מרשים מול צסק"א והראתה הרבה אופי ופנרחבצ'ה, לעיני הקהל הביתי, הרשימה מול ריאל מדריד בניצחון. שתי הקבוצות ניצחו אחת את השנייה העונה, כל אחת בבית.

המשחק הזה יפגיש בין שתי קבוצות ההגנה שהן אולי קבוצות ההגנה הטובות ביבשת, ומשלבות בין הגנה נהדרת על הטבעת (אקפה אודו בפרנחבצ'ה ואולימפיאקוס כקבוצה) ושמירה טובה על קו השלוש. כדורסל מצטיין לא יהיה פה, אבל הרבה קשיחות ולב. גם המצ'-אפ בין ואסיליס ספאנוליס ובוגדן בוגדנוביץ' הוא אחד ששווה לשים לב אליו, בין הרכז המנוסה ביבשת וכוכב במלוא תפארתו שרוצה הביא זכייה ראשונה לפנר. יהיה מעניין.

 

יורוליג – משחק על המקום השלישי

18:00 ריאל מדריד-צסק"א מוסקבה – שידור בערוץ ספורט 5 לייב (58). משחק בין שתי הקבוצות שנחשבות החזקות באירופה, אבל דווקא לא המשחק לו ציפו. בחצי הגמר הפסידה מדריד 75:84 לפנרבחצ'ה ומוסקבה הפסידה 78:82 לאולימפיאקוס.

 

טניס / מתן גילור:

טורניר רומא (1000) – גמר

*המלצת צפייה*17:00 נובאק ג'וקוביץ'(2)-אלכסנדר זוורב(16) – שידור בערוץ ספורט 3 (53). נולה מתחיל חזור לעצמו וניצח אתמול את דלפו ולאחר מכן ריסק את ט'יים. זוורב מראה שיש לו פוטנציאל גם על חימר.

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

ג'ירו ד'איטליה – קטע 15:

קטע 14 של אתמול הוכיח לכל העוקבים אחר המירוץ, שטום דומולאן כאן כדי להישאר. המוליך במירוץ הצליח להתגבר על התקפה של קינטאנה בטיפוס המסיים לביילה, כדי להגיב בהתקפה משלו לפני הסיום, שבה הותיר מאחור גם את זכארין ואת לאנדה על מנת לזכות בקטע. קינטאנה ההמום הצליח להגיע רק למקום הרביעי. בין נפגעי הקטע ניתן למנות את פינו ,ניבאלי (ממשיך להראות שהוא לא במיטבו) ומולמה. דומולאן המוביל כעת הגדיל את הפער על קינטאנה (2:47+), פינו (3:25+), ניבאלי (3:40+), זכארין (4:24+) ומולמה (4:32+).

קטע 15 של היום הוא קטע שטוח עם שתי פסגות מדורגות לקראת סופו. נראה כמו קטע התפור על קבוצת בריחה. שידור ביורוספורט ב-14:15.

 

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. תודה דוד. אין משמעות לסגנית מחזיקת הגביע במאבק על מקומות באירופה. אם אחת מהקבוצות שזכו בגביע העפילה לאירופה דרך הליגה אז הקבוצה הבאה בטבלת הליגה מקבלת את המקום האחרון.

  2. פנרבחצה אןלימפיקוס זה במשחק.
    למרות הווינריות של היוונים .
    השילוב של אובראדוביץ +הביתיות +העזרה מהחברים לשעבר סלוקאס ובמידת הצורך אנטיץ יעניקן את הגביע לטורקים ולראשונה מאז 2003 תהיה לנו אלופה חדשה ביבשת…אז הייתה זו ברצלונה שעשתה זאת גם בביתה שלה.

    ברכות גפ לריאל ויובה שיזכו היום באליפות ויתמקדו במפגש ביניהן שיכריע את הצמפיונס.

    לבסוף כדאי להכניס את הפליאוף בישראל שנפתח היום במפגש בין ראשון לאילת .

      1. מתן סליחה …פספסתי ….כנראה שיש הרבה דברים היום.
        כמובן כל הכבוד על הפינה הראשונה שאני גולש בבוקר….

  3. מקווה מאוד שריאל לא יפשלו היום! רוצים דאבל!

    גמר הטניס יהיה מצוין! זברב בכושר מעולה ונובאק אתמול נראה פנטסטי!
    המשחק של 3-4 ביורוליג יותר מעניין מהגמר😄

    1. טור קליפורניה נגמר אתמול. ג'ורג' בנט הניו זילנדי זכה בטור (אחרי הנג"ש המוצלח שלו).
      לא חושב שיש לניבאלי הרבה מה לחפש בקטע של היום. קטע הסטלביו הכפול בשלישי, שנגמר בירידה, הרבה יותר יעניין אותו (מחר מנוחה).

  4. הימורים על המנצח היומי בגירו.
    דומולאן 7 מ 10
    ניבאלי 8 מ 10
    ווסיל קיריינקו 6
    נאירו 3
    אנדרי אמאדור 4
    גורקה איזאגיר 5
    מיקל לנדה 7
    אדם ייטס 7
    ההיגיון קטע מותאם במיוחד לשען שיודע לטפס .
    כאלו יש כמה בגירו המועמדים הבולטים תום דומולאן קרויזינגר ניבאלי שיודע לטפס שען מצוין וגולש פנטסטי אבל לא בשיאו כרגע .
    מיקל לנדה מתוסכל מאותגר ובכושר .
    וכמובן יש סיכוי לבורחים

  5. בהיעדר פאקו עדכון מהג'ירו:
    ניצחון נהדר לבוב יונגלס אחרי עוד יום תחרות תזזיתי. רוב מועמדי ה-GC סיימו יחד עם יונגלס כשקינטנה עוד מצליח לגנוב כמה שניות בונוס בחזרה.
    ח"ח גדול לדומולואן שעצר את התחרות כשקינטנה התרסק באחת הירידות (רק נזכיר שכשהאופנוע הוריד את כל סקאיי +אדם ייטס בתחילת המירוץ מוביסטאר רק הגבירו את הקצב).
    המזל הנורא של אסטנה רק נמשך כשטנל קנגרט בהתרסקות נוראית עם תמרור על אי תנועה לקראת הסיום נראה כאילו סיים את חלקו במירוץ (למרות שזה לא ודאי).

  6. זוורב כתש את דג׳וקוביץ׳. 6:4 6:3, יליד שנות ה-90 הראשון לזכות במאסטרס.
    דג׳וקוביץ׳ לא נכנס עדיין לעונה, למרות שהוא נראה הרבה יותר טוב בשבוע הזה. חייב למצוא את היציבות.
    ונשאר רק לראות מה יצליח זוורב לעשות ברולאן גארוס… יכול להפתיע שם ולהגיע עד הסוף, למרות שלדעתי ב-5 מערכות נדאל גדול על כולם, וגם וואוורינקה יודע להתעלות בגראנד סלאמים

  7. סיכום מחצית: פנר במוד רוב המחצית. התקפית והגנתית. בוגדנוביץ' בא לחרוט את השם שלו על הגביע. ווסלי ואודו הם הדבר הכי טוב שיש לפנר מול אולימפיאקוס. גם ההגנה עובדת, ההגנה הבטוחה במפעל למי ששכח.
    בשתי הדקות האחרונות התרופפות הגנתית של פנר אולימפיאקוס מצמצמת בחסות המאסטרו ספאנוליס. 39:34 בהפסקה.

  8. 12 לפנר תחילת רבע רביעי. נראית בדרך הבטוחה לזכייה, למרות שלך תדע מה ספאנוליס מבשל.
    אין מילים לתאר את אוברדוביץ' הזה – אישיות מרתקת.

  9. הטורקים צוהלים 68-50, משחק של הגנות חזקות
    יש עוד לינק למישהו?
    מצליח עם של הולדן אך לינק 1 ללא קול ו2 אין אםשרות להגדלה,
    תודה על הלינקים לכולם

  10. לא כוחות. ליגה לא שיוויונית.
    זה מה שקורה שאוספים לקבוצה אחת את כל הכישרון. כמה בחירות ראשונות יש לאולימפיאקוס? כמה בחירות לוטרי? כמה בחירות סיבוב ראשון?
    חייבים לעשות משהו כדי למנוע סופרטימס כאלה בעתיד.

  11. הטורקים האלו יותר נחמדים מארודואן, למרות חיבתנו לספנוליס
    שהחטיא וניסה שוב ושוב,
    שולדברג משחק שם דומה להוא מהפועל ת"א מארוכי השיער.
    20 הפרש כמעט אז גילרי ועגל צודקים 🙂

  12. אולי אנת'וני בנט נחשב לבחירה הראשונה הראשונה הגרועה בהיסטוריה אבל הוא יוכל לכתוב בקורות חיים שהוא הבחירה דראפט הראשונה היחידה שבהיסטוריה שזכה ביורוליג

  13. מושלם פשוט מושלם אין לי מילים. משפחק מושלם שלםנר בלי שום טעות. הכל מדויק, הכל נכון, בשתי צידי המגרש. הרגה את אולימפיאקוס בהגנה וחתכה את ההגנה שלהם כמו חמאה. לא נפלו בשום רגע של המחצית השנייה, שלמות. איזו אלופה ראויה, 5:0 בפוסט סיזן אחרי עונה בינונית ומקום חמישי בלי ייתרון בהצלבה. כל כך מגיע להם

  14. ומהזווית הישראלית.
    2. קבוצות בלבד עשו 0-2 סוג של סוויפ עונתי על פנרבחצה.
    הראשונה היא ..
    .תאמינו או לא מכבי .כן תל אביב וזו לא בדיחה.
    השנייה זו דרושאפקה של בלאט .

    2. שחקנים עם עבר בליגה הישראלית שיחקו וזכו בתואר עם הטורקים.
    הראשון ג'יימס נאנולי בעברו באשדוד.
    והשני תאמינו או לא הוא האם וי פי יודו ( אודו ) שבעברו משחק שלם עם בני השרון לפני גמר השביתה בנ.ב.א בעונת 2012.

  15. תוצאה סופית: 64-80.
    בוגדאנוביץ'וקאליניץ'קלעו 17 נק', לואיג'י קלע 11, אודו עם 10 נק' ותשעה כ"ח ו-5 חס', וסלי ודיקסון קלעו 8 ועוד שלושה שחקנים קלעו 4 ו-3 ו-2.
    למפסידים: באריץ' הוביל עם 14 נק', מילוטינוב קלע 10, מנצאריס וספאנוליס (12-2 מהשדה והוסיף שמונה אס') קלעו 9, פריטזיס וגרין קלעו 7, עוד שלושה שחקנים קלעו 3 נק' (שחקן אחד) ושתי נק'.

  16. בשתי הקבוצות קלעו תשעה שחקנים. בפנר ארבעה שחקנים קלעו לפחות 10 נק' בסך של 55 ואצל אולימפיאקוס רק שניים עם סך של 24 שאר השחקנים של היוונים מצמצמים רק בכמחצית את ההפרש מ-31 ל-16.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט