בלעדיך אני חצי בן-אדם / יונתן שגב

ברוכים הבאים למשחק השני בסדרת גמר המערב 2017! אם אתם כאן, ואם תהיו כאן ב-4:30, הזמן שבו מרבית האנשים ישנים עמוק, כנראה שאינכם בכלל צריכים לקרוא את מה שכתוב כאן.

אך בכל זאת, אקדים: לפני יומיים חזינו במשחק הראשון בסדרה, שנגמר 113-111 לטובת הקלגסים (גיא?) מקליפורניה. לסיפור המשחק הזה נגיע מאוחר יותר, אבל דבר שמאוד חשוב לדעת – ואם אתם לא יודעים אותו אני מניח שגם לא תהיו פה ב-4:30 – הוא שקוואי לאונרד, ה-סופרסטאר של ס"א, ואחד מחמשת השחקנים הטובים בליגה, נפצע (יש שיגידו נפצע ע"י) ויעדר הערב מן המשחק. זוהי מכה אנושה לסיכוייה של הספרס לגנוב משחק באורקל ארינה, בטח הלילה, מה שכמובן אם הם לא יצליחו לבצע באחד מארבעת המשחקים, הם ימצאו עצמם צופים בגולדן סטייט מעפילה לגמר ליגה שלישי ברציפות מהטלוויזיה.

 4:00 – סאן אנטוניו ספרס (0) – גולדן סטייט ווריורס (1) – שידור בערוץ הספורט

 

 

הבה ניגש לניתוח המשחק הראשון בהרחבה. ראוי לציין, שאשתמש בכמות מינימלית של מספרים, ומרבית הניתוח יתבסס על עיני בלבד. לכן, אתם בהחלט רשאים לחלוק על אבחנותי.

ס"א ספרס, לפחות עד הרגע שבו קוואי לאונרד נפצע, נתנה נוקאאוט מנטלי וכדורסלני לסגנית האלופה. הם הכריחו איבודים, הצליחו להתמודד עם הקלעים של גולדן סטייט בצורה יחסית סבירה (והוציאו את קליי תומפסון לחלוטין מהמשחק כידוע) ובעיקר שיחקו התקפה שוטפת. המוציא לפועל העיקרי היה לאונרד מן הסתם, שקלע 26 נק' ב-23 דק' בלבד, והוא גם היה זה שיצר את המיסמאצ'ים בפיק אנד רול והנאת הכדור הספרסית – שהייתה די מרשימה לפרקים. הם שמרו על הפרש קבוע של כמעט 20 נק', שנבע יותר מהצד ההתקפי של המגרש מזה ההגנתי, עד, כמובן, לפציעה של לאונרד. דבר נוסף שראינו הייתה הופעת וינטג' נוספת של עמנואל ג'ינובילי המרבה בכאלו באביב הזה. הגארד הארגנטינאי הוותיק היה נהדר בשני צידי המגרש, כולל דברים שלא רואים בסטטיסטיקה – המרשימה בפני עצמה – כמו עמידה בכדי לסחוט עבירת תוקף, אקסטרה פאס הכרחי, ועוד.

ג'ינובלי גם היווה דוגמא קלאסית לשחקן שלקח את המומנטום הנהדר שהספרס צברה משני המשחקים האחרונים נגד הרוקטס לסדרה הזו. המשחקים האלה ללא ספק השפיעו על הקבוצה – ועל ג'ינובילי בפרט – וכך ראינו הפרש של 25 נק' לטובת הפופוביצ'ים אחרי פחות מרבע שעה נטו של כדורסל. כל זה היה טוב ויפה עד…

ברגע שהוא יצא, בנוסף לחסרונו של טוני פארקר (שאמנם היה יכול להיות עול בהגנה, אך היה יכול לייצר הרבה בצד הצבעוני יותר של המגרש), כמעט כל היכולת ההתקפית של ס"א נזרקה שאולה, בנוסף לאי-יכולת בסיסית לעצור את ה"בליצים" – ריצות – המפורסמים של גולדן סטייט היה ברור כיצד המשחק הזה יגמר מהר מאוד. אז אפשר להגיד שגולדן סטייט לקחה את המשחק הזה בחסד – או בזכות, אם המהלך של זאזא היה מכוון – ואפשר להגיד שלא, אך אין ספק שברגע שקוואי יצא, הלוחמים לקחו את ההזדמנות בשתי ידיים והצליחו לסגור פער לא קטן בזמן מוגבל.

סטף קארי היה מצויין, ובניגוד לדוראנט, 40 הנק' שלו הורגשו באופן מאוד דרמטי וללא ספק הוא היה הברומטר של הלוחמים במשחק הזה. קרי הוביל דבר שאני אוהב לקרוא לו "אפקט מכבי" – על שם מכבי ת"א  בכדורסל עד ל-2014/15  – שבו קבוצות פשוט מאבדות את עשתונותיהן בגלל היריב, נלחצות ומאבדות כדורים טיפשיים. לפרקי המומנטום שהיו לגולדן סטייט בסוף הרבע השלישי זה היה ממש נראה בדיוק כך. עם זאת, ללא קליי תומפסון ודריימון גרין המשימות יהיו יותר קשות.

אין עוד הרבה מה לומר על המשחק הזה, שכמובן ללא שחקן ההגנה של השנה בפוטנציה יהיה קשה שבעתיים עבור הספרס, אבל היי – בפעם האחרונה שהם שיחקו בלעדיו – מול יוסטון – זה נגמר ב-40 הפרש, אני בטוח שהם יחתמו על עשירית מזה.

 

 

לפוסט הזה יש 332 תגובות

  1. ההתקפה הפרועה של פופוביץ הצבוע יכולה להצביע על יאוש ואי אמונה ביכולת שלהם ללא קוואי אבל הספרס כמו הספרס ייצאו מזה בכבוד, לא עם נצחון אבל גם לא עם תבוסה

        1. הקאבס הם לא הספרס, הם צריכים שיתנו להם להרביץ חופשי כדי לשחק "הגנה", ובלי זה הם לא יכולים לגרד עצירות נגד הווריירס גם כשהם נראים כמו שנראו במשחק הראשון(ועדיין סיימו עם 113 נקודות) אם זה יקרה או לא נצטרך לראות העתיד(או לא, הסלטיקס והספרס עדיין כאן בינתיים)

          1. עבור 100 פוזשנים:
            במשחק 1 בין הספרס לגולדן סטייט שרקו לספרס 23.7 עבירות.
            בפיינלס בשנה שעברה שרקו לקאבס 22 עבירות,
            לגולדן סטייט 22 עבירות.

          2. 1) אתה לא מבין את הפירוש של להרביץ חופשי. זה מאוד פשוט. הם מרביצים ולא שורקים להם עבירות על זה.

            2) עכשיו ברור למה כל הטענות שלך כאן לא רלוונטיות? ברור למה שוויון מוחלט בכמות העבירות שנשרקו לא רלוונטי? ברור למה זה שהקאבס תקפו הרבה יותר את הצבע לא רלוונטי?

          3. בטח שרלוונטי.
            מי שהרביצו חפשי היו דווקא גולדן סטייט.
            משחק 4, פעם אחר פעם, לברון לקח את הכדור לסל,
            ובכל המשחק הוא קיבל רק 4 זריקות עונשין.
            קליבלנד "הרביצו" יוצר?
            לכן גם נשרקו נגדם יותר עבירות מאשר נגד הת'אנדר סיבוב לפני.

          4. גיא, אין לי כח לעוד ויכוח על שכתובי ההסטוריה שלך. אנחנו מודעים להטיה והעדפה שלך ואין לי זמן לענות לכל הנתונים שאתה עושה להם צ'רי פיקינג שכלל לא קשורים לנקודה. אם אתה רוצה לדבר, קודם תעבור על ספר החוקים בסעיפים הנוגעים לעבירות(כן, זה לא רק על שחקנים עם הכדור שמקפיצים לעבר הסל(מטורף אני יודע)).

          5. זוכר את הסרטון של לברון עם קרי שהבן של הביא אתמול? אתה יודע מה נשרק שם? אתה יודע כמה עבירות כאלו הקאבס ביצע במהלך הסדרה וכמה כאלו נשרקו?

            'מי שהרביצו חפשי היו דווקא גולדן סטייט.'

            די ברצינות, תפסיק לשקר

          6. איש, דרך נהדרת להוכיח נקודה.
            אין לך מה לומר על התוכן, אז תכתוב על הכותב.
            גולדן סטייט שומרים באגרסיביות שלא נופלת מזו של שום קבוצה.
            אבל כנראה מהעגלה, קשה לראות כמו שצריך…

          7. "הסרטון של לברון עם קרי שהבן של הביא אתמול"
            בו נדבר על צ'רי פיקינג…
            כשאתה לא אוהב את מה שאתה קורא, אז מי שמולך שקרן,
            שיהיה לך לבריאות.
            נראה לי שטוב אם נסכים שאני לא אגיב לשטויות שלך, ושאתה תתעלם משלי.
            לילה טוב.

          8. גיא, התוכן שלך מתעלם מהנקודה שאני מדבר עליה ואינו קשור אליה והסברתי לך למה. מי שמתעלם מעובדה מוזרה זו הוא אתה. אין שום טעם שאכתוב עוד משהו על התוכן הזה.הנתונים שהבאת פששוט אינם קשורים. אתה מתמקד בסוג אחד של עבירות ומשווה בין עבירות שנשרקות כאשר מדובר על עבירות שלא נשרקו. אין מתאם בין כמות העבירות שנשרקו וכמות העבירות שלא נשרקו.

            ברור לך העניין עכשיו? כן או לא?

            זה נחמד לשים אותי על העגלה אבל אני לצערי לא אשמח טיפה או ירווח לי מזה שהווריירס יקחו אליפות או הקאבס או מי שלא יהיה השנה(באמת . אין לי השקעה רגשית פליאוף השנה בכלל השנה שעברה שברה את האמונה שלי בהגינות של הליגה(סוג של קש ששבר את גב הגמל)).

            אבל זה מאוד מצחיק שאתה עושה בדיוק מה שכרגע התלוננת שאני עושה כלפיך.

            אגב הוספת את יוסטון ואת הווריירס של 2015 לרשימת השנואות שלך עכשיו שאתה יודע שהורי וגרין שיחקו בהן?

          9. גיא, זה לא צ'רי פיקינג, זה פשוט דוגמה זמינה. אתה מוזמן להסתכל על קרי במשך כל הסדרה ולראות את אותו הדבר. עבירות של הקאבס שלא נשרקות. אחרי זה אם אתה רוצה אתה יכול גם לעבור לקליי.

          10. איש, בלתי אפשרי להתווכח עם הטענה שלך כי כרגע היא בלתי אמפירית בעליל ומבוססת על צפייה ותחושות בלבד (אלא אם כן תשב עם שופט ותיחשב עבירות שלא נשרקו לאורך סדרה. בהצלחה). עד אז, זה בגזרת השערה שעלתה לך בזמן צפייה במשחקים בהיותך אוהד לא כל כך אובייקטיבי. להביא סרטון בודד או שניים להמחשה פשוט לא רלוונטי פה (הסתכלת בכלל על עבירות שלא נשרקו לצד השני?).

          11. הסיבה אגב שציפיתי שתעלם היא שהתגובה 3.1.1.1.10 הוציאה את כל הרוח מכל הטענות שלך, וברור שזה לא בגלל שאמרתי תפסיק לשקר, כי הרי אני אומר תפסיק לשקר בכל תגובה רביעית שלי(בדרך זו או אחרת). תפסיק לשקר אגב, גם אינו פסים אישיים, ואני די בטוח שאתה יודע את זה.

          12. יותם יקירי, כל שעליך לעשות הוא לקרוא את ספר החוקים של הnba, ולצפות בהגנה של הקאבס על קרי בסדרת הגמר. אתה תראה בדיוק על מה אני מדבר.

            תעשה את זה ותחזור אלי או שתעשה כמו כל האחרים שהצעתי להם לעשות זאת בשביל להווכח במציאות ואל תצפה ותמשיך לזרוק טענות של 'אתה סתם אומר טענה בלתי אמפירית '. שזה קצת מצחיק אגב בהתחשב בזה שציינת בדיוק איך היא כן אמפירית למעשה, אבל אין לך רצון או כוונה להווכח באמפיריות זו. תכלס, לא מאשים אותך שאתה לא רוצה לעשות זאת אין לך שום דבר להרוויח מזה חוץ מסבל ושנאה מאנשים שרוצים לחיות בבועה הנחמדה של הספורט היה הוגן. אני אגב גם לא אביא לך נתונים אמפירים אלו כיוון שגם אז תמצא תירוצים ומטען שהמתודיקה שלי פסולה, או שהנתונים לא מדויקים וכו'.

          13. בתכלס אבל יותם צודק (בלי קשר למניע זה או אחר שיש או אין לו). עד שלא יושבים משחק אחרי משחק ועוברים מהלך מהלך אז זו טענה לא מבוססת.

          14. וכן, הסתכלתי גם על עבירות בכיוון השני, והיו גם כאלו. אבל ההבדל בכמויות הינו עצום וההבדל בהשפעה על צורת המשחק של הקבוצות הינו ענק. והסיבה שהסדרה נשפטה כמו שהיא נשפטה נובע מהוראות שהשופטים מקבלים ישירות מהליגה על איזה דגשים לשים בשיפוט ואיזה סוג של עבירות להקפיד לשרוק ואיזה לא. לא מדובר במקריות.

          15. בגלל זה ציינתי שכרגע ההצגה שלך היא לא אמפירית וכמו שהבנת היא אכן יכולה להיות כזו.
            האמת שאין לי שום אג'נדה בוויכוח הזה, ורק מעניינת אותי שאלה אחת – מדוע אתה צופה? בהנחה ואתה מאמין שהכול "מכור" ו"מתוכנן"?

            גם בעיניי השיפוט בליגה רחוק מלהיות טוב, פשוט בסדרה ההיא באמת לא זיהיתי מגמתיות (עדות צפייה שגם היא לא יכולה להכריע ויכוח בנושא).

          16. אני לא חושב שהכל מכור ומתוכנן. אני חושב ונראה לי שיש הרבה הצדקה וראיות לזה ש:
            The NBA is rigged for drama

            לפעמים זה יוצר בזיונות נוראיים

            ואתה חושב שאם אציג את זה בצורה אמפירית מישהו באמת יטרח לעבור על זה?
            אני מבטיח לך שלא בעיקר הודות לשתי סיבות(יש עוד פחות משמעותיות)
            1) אף אחד לא יהיה מוכן לעבור על זה כיוון שהזמן הנדרש בשביל להווכח בנתונים הוא באמת בלתי נסבל.
            2) הbias הקיים אצל האנשים הינו מכשול בלתי עביר. לא סתם אנשים פה אפילו לא טורחים לנסות להבין את הטענה שלי אלא ישר מנפנפים. אם תביט על נושאים פוליטים מקטבים תוכל לראות דוגמה טובה לזה.

          17. מתן, כל מה שהבנתי שזו דרך מאוד מוזרה לומר שאנחנו צודקים או מעופפים או בקטע של אופניים (אני לא בטוח)

        1. פיצוי על הגמר האחרון. צדק להם ולליגה על מה שהליגה עשתה. אבל אני לא מצפה שתבין. אתה רשאי לשנוא אותם כמה שאתה רוצה, זה לגיטימי ביותר עם היריבות שלכם איתם.

        2. ולהבהרה על הספורטיבי מה שהליגה עשתה להם היה לא ספורטיבי נצחיון מתקן יתקן את העוול (כביכול, לא באמת לגמרי מדובר בקבוצה אחרת אחרי הכל)

          1. לא ברור לי מה ספורטיבי בקבוצה שגמרה את התחרות בליגה.
            המאזן הטוב בהיסטוריה פלוס שחקן טופ 3 בליגה.
            אין לי טענות לא לגס ולא לדורנט, שניהם פעלו באופן לגטימי וחןקי, אבל ספורטיבי ומעניין, זה לא.

          2. סליחה p, הם לקחו אליפות אחת? חצי אליפות? הגיעו לגמר?

            לא? אז אולי קצת הקדמנו עם האבחנה הזאת? כשהם יקחו אליפות סע חופשי תשפוך הררי מילים נהרות מילים מה שתרצה, עד אז… הם עוד לא עשו כלום.

          3. אורטון

            א) החיקוי של פיני לא משכנע, תוסיף עוד 30 כוכביות.

            ב) אין כאן שום עניין של צדק, ועליונות לא מתגלה במגרש משחקים עקום

          4. סבבה, נחכה.

            בינתיים תסביר לי למה פו פו פו אנד פו זה מה שראוי. ואיך אתה עדיין מתיימר להיות אובייקטיבי ולמה סאן אנטוניו צריכה "להענש" על אליפות שהגיעה (נניח, לא מסכים) לג"ס שנה שעברה?

          5. אה, תאמת, זה סתם הלצה, בשביל שסומסום יצא צודק ויוכל לזעוק I told you so לנצח נצחים. ברור שהספרס לא צריכים להענש על זה. מצטער על ההטעיה בעניין.

  2. – הנקודות של דוראנט ברביעי הורגשו מאוד (קלע איזה 8 אם 10 רצופות) כדי למחוק את ההפרש
    – לא הרבו לדבר על ההתקפה הקריטית של המשחק בפיגור 3 קארי מחטיא שלשה לוקח כ"ח התקפה ומעביר לדוראנט תוך כדי נפילה וקם מהרצפה כדי לקבל הזדמנות 3 ולהשוות. ג'ינובילי פספס (קצת התעצל או היה עייף) פעמיים את הכדור ולדעתי זה עלה להם במשחק. לא פעם ראשונה שקארי עושה כאלו דברים וזה מראה על נחישות וחוסר ויתור (https://www.youtube.com/watch?v=cTjlBfTeTcA)
    – במשחק הראשון עקבתי לראשונה אחרי הבלוג החי וזה סיוט רק בגלל הקללות והויכוחים המיותרים. כמו שאומרים "קחו חדר במלון" – תפתחו צ'אט באתר אחר אם אתם רוצים לריב אחד עם השני (או שתתחתנו). עדיף כבר לראות את האמריקאים בפסקי זמן מתלהבים מהמצלמה

  3. סיכוי טוב שאעדיף להשלים שעות שינה. הסדרה שהכי סקרנה אותי הפכה בגלל בריון גרוזיני לסדרה הכי לא מעניינת והכי צפויה. הנבא הולכת להפסיד צופים רבים הלילה וכתוצאה מכך גם הרבה הכנסות מפרסומות כי אנשים רבים חושבים שאין טעם לראות. הם צריכים למצוא פתרונות נגד הבריונות הזאת.
    כל כך כואב לראות את קוואי, השחקן שהכי מלהיב אותי בחוץ בגלל שחקן בריון דרג ג.
    גולדן ב25 הפרש במינימום.
    ברכות לאוהדי גולדן על העלייה לגמר.

    והנה זאזא הבריון חכם על כאלה שנמוכים ממנו בחצי מטר
    https://www.youtube.com/watch?v=kjQX6RjmK2E
    הרס את גמר המערב, הרס.

      1. כן אבל לא העבירה עצמה הטרידה אותי כמו העמידה המאיימת בפוזה של ערס צעצוע כשהקטנציק שוכב על הרצפה חסר אונים. שילך על אנשים בגובה שלו. ערס מצוי.

        1. שוב וכשלברון(לדוגמה, תקף עבור בערך כל מי שאינו שחקן ווריירס) עושה את זה אז אף אחד לא אומר שהוא בריון ערס מצוי וכו'

          1. עוד דוגמה גרועה והשוואות בין פלופר גרוע לשחקן קשוח..

            לברון זה השחקן שמקבל הכי הרבה עבירות ומכות שלא נישרקות במהלך המישחק.

          2. אורטון, לא יפה לקרוא ללברון פלופר ולזאזא שחקן קשוח

            לברון אכן מקבל הרבה עבירות ומכות שלא נישרקות, אבל בהחלט לא הכי הרבה והוא גם מבצע עבירות שלא נשרקות בחלק העליון של הליגה (במיוחד עבירות תוקף שם יתכן שהוא דווקא כן הכי)

  4. תודה רבה יונתן.
    יש לי תחושה בשנים האחרונות שהלוחמים חייבים להיות לפעמים עם הגב לקיר כדי להתעורר. אין מצב שהמשחק האחרון לא ניער אותם והלילה אני מאמין שהם יעלו במוד רצחני.

  5. חבל שפציעה משמעותית כזאת תהרוס לנו את הסדרה המעולה בפוטנציה הזאת. מתי כבר נזכה לראות את גולדן נגד הספרס כמו שצריך?

    1. כרגע נצטרך בעיקר לקוות שקוואי יחזור למשחק שלוש והלאה

      ושנה הבאה עם פול(סתם, לא באמת ,אבל הם ימצאו איזה פוינט איכותי למלא את החלל) יהיה אפילו יותר מעניין

  6. איפה כל החכמים שהראו לנו את המאזן של ס"א בלי קאוואי (בעונה הסדירה + משחק 6 ביוסטון) ושאמרו שאולי עדיף לס"א בלעדיו..?

    לא רק שדוראנט דוחה, הוא גם מזליסט. השחקן היחיד שיכול לעמוד מולו שווה בשווה בסדרה היחידה במערב שיכלה להזיז לג"ס נפצע (תודה לזאזא), וזה אחרי שמחצית שלמה קאוואי עשה ממנו צחוק..

    לפחות נראה אותו חוטף מלברון (לא אומר שקליבלנד ינצחו, אומר שלברון יגרום לדוראנט לסבול)

    1. אני בהחלט מבין למה יש כאלה שאינם אוהבים את דוראנט אבל אני לא חושב שאפשר להיות אובייקטיבי ולומר שהוא לא שחקן אדיר. חיה רעה. מפלצת! ובאופן אישי השחקן האהוב עליי אחרי קוואי ולילארד.

      1. לא אומר.
        הוא באמת שחקן מדהים. השתמשתי במילה "דוחה", לא בגלל יכולות הכדורסל שלו, אלא בגלל החלטה אחת שלקח.

    2. עד הפציעה של קוואי דוראנט היה עם 14 נקודות 4/11 מהשדה (חטף שני גגות ומורי ואלדרידג') אז הוא לא היה מצויין עד אז אבל קוואי גם לא עשה ממנו צחוק.

  7. זה נכון שנטעם שלה סדרה נפגם ואין חשק בגלל בריון עלוב

    מצד שני אל תספידו לגמרי את המשחק היום , אלה עדיין סאן אנטוניו עם הניסיון ועם המאמן שיכול לשלוף מהכבוד הפתעות

    1. אחי, קליי, קרי, דוראנט, גרין – זה פשוט גדול על הסאן. גם עם קוואי הם היו פייבוריטים אבל עכשיו זה כבר חסר סיכוי קלוש שבקלושים. אינשאללה אקום בבוקר ואראה שהספרס ניצחו אבל זה כבר מופרך.

    1. באמת ככה נשמע בעניך ילד בן 16? אתה גר בארץ?
      אני בכלל לא מאמין שהוא כזה צעיר עם יכולות כתיבה כאלו משובחות

      1. + 1000 קשה להאמין שחלק מהכותבים המדהימים כאן לא סיימו תיכון, ודווקא הם אלו שהרבה פעמים נותניםאת הטון הענייני והבוגר ולא נסחפים באווירה של עצבים.

  8. הם הכריחו איבודים -> הם כפו איבודים

    בבקשה בבקשה…. בבקשה יפה עם דובדבן על הקצה העליון

    כנ"ל לגבי זריקות

    אגב משום מה אנשים לא מעריכים(/מתעלמים) את העניין שכל קבוצה אחרת(במקום הווריירס) עדיין הייתה מפסידה את המשחק (אפילו שקוואי נפצע).

          1. אוקיי בסדר, צודק. מן הראוי להוסיף למשפט זה את המילה כנראה.

            אבל הקטע החשוב כאן באמת הוא להפסיק להגיד הכריח זריקות איבודים וכו'

  9. אחד המשחקים המגעילים בהיסטוריה שחקן נכנס מתחת לכוכב היריבה בכוונה כדי לפצוע אותו, והספרס משתמשים המון ביכולת האישית של קוואי ליצור לעצמו נקודות,היכולת שלו לקרוא קווי מסירה היא קריטית נגד גולדן סטייט ושיתקה את כל ההתקפה שלהם. עד הפציעה הוא השחקן הטוב במגרש הספרס ריסקו השפילו והורידו על הברכיים את הלוחמים, עד שהגאיורגי בחר להוריד את קוואי (אף אחד לא קונה את שני הצעדים האלה קדימה, פרט למטרת פציעה, הוא ניסה לפצוע את קוואי כבר בעבר עם לפיתת היד). פופ למרות הקסמים שהוא עושה הוא עדיין מאמן הוא הצליח להוציא מעל ומעבר מהקבוצה בלי קוואי. גולדן סטייט הנוכחית מחזיקה את הסגל המלוכלך בליגה זה ממש לא הילדים הטובים שלפני שנתיים, גרין עם הבעיטות לאזור הרגיש (חלק מתנועה כמו שהלוחמים טוענים מעניין אותי איך באימונים אף שחקן לא נפגע מהבעיטות האלה והיחידים שנפגעים זה היריבים) אותו דבר לגבי זאזא.

  10. תודה יונתן בן ה 17.5
    מפתה לא לקום אבל אופטימיים שכמונו, נקום ונקווה לנס.
    לא מאמין שאני בעד ממלכת הרשע של ס״א אבל כן, כי קמה ממלכה רשעה הימנה

        1. בכל שנותי כאוהד, היו רק 3 קבוצות שממש לא סבלתי –
          הלייקרס של 2002,
          הספרס של אמצע העשור הקודם,
          וגולדן סטייט במהדורתה הנוכחית.

          לא הייתה לי בעיה עם שיקגו (למרות 93'),
          לא הייתה לי בעיה עם יוסטון (שאין קבוצה שהאכילה אותנו יותר קש מאשר יוסטון),
          וגם לא הייתה לי בעיה עם גולדן סטייט גרסת 2015 (ואפשר בקלות למצוא תגובות שלי שמחמיאות לקבוצה, ולקרי באותה שנה).

          לא "עושים לי את זה", הבואנים, ההורים, הגרינים והזאזות של הכדורסל.

          1. 1) לא סותר שזה עדיין בחירה שלך

            2) גם ב2015 היה שם אחד בשם גרין (שנמצא ברשימה שלך)

            3) וכשיהיה איזה גרין(או הורי) כזה בסאנס שיביא אותה לאליפות הוא יהיה השחקן האהוב עליך(או לפחות שחקן שאתה אוהב)

          2. הלייקרס והספרס הוציאו ממני הרבה יותר אמוציות, אולי בגלל שסקרמנטו והסאנס שיחקו כל כך יפה.
            גולדן סטייט לא מעוררים אותה כמות שנאה, סתם חבורה של יהירים

  11. ביכולת שהם שיחקו עד הפציעה של לאונרד אין להם מה למכור נגד לברון החדש שהתחיל לקלוע שלשות באחוזים יפים . קליבלנד לדעתי פייבוריטית נגד גולדן. דווקא סאן אנטוניו לדעתי הם במצאפ פחות טוב

  12. תודה, יונתן.

    על הנייר –
    גולדן סטייט. ובקלות.
    אבל יש לי תחושה שהלילה יהיה אחד מאותם לילות בהם אלדרידג' מזכיר לכולם שלפעמים הוא יכול להיות אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגה.
    ובמקרה כזה,
    הנק' שלו, + הנחישות של שאר הקבוצה (לצד המון מזל) יכולים להספיק לניצחון דחוק.

    או במילים אחרות –
    …wishful thinking

  13. הם צריכים התעלות של אולדריג גאסול מילס וקצת גינובלי ואולי מהספסל מישהו יפתיע , למען הצדק אולי תהיה הפתעה היום ונגיע ב 1-1 לטקסס דלאונרד חוזר לנקמה . אין מה להאמין לו שהוא אמר שלדעתו זאזה לא התכוון . הוא לא האמין לעצמו שאמר את זה באותו רגע בראיון . הוא כנראה פשוט שחקן וגם בנאדם לא בכיין שיאשים

          1. אולי פיספסתי אבל אני לא זוכר שהוא פעם הלך לשופט והתלונן על שריקות כמו 99.9% משחקני הליגה. שחקן הוגן. צחוק הגורל שדווקא הוא נפגע מחוסר הגינות.

  14. אני לא מאמין שג"ס הפכה אותי לאוהד הספארס. הם לא יוותרו בקלות, ואני בטוח שנראה הלילה את דייויד לי הרבה יותר.

    1. +1
      * הגולדן בויז שוברים במדד המגעילות והנחיתות את כל ה"כוכביות".

      רק חבל שאחרי מישחק אחד הסידרה הפכה לגמורה עוד ליפניי שהתחילה.

  15. מה שחשוב זה שהם ינצחו את השניים הבאים, כאן בס"א. עם קוואי. זה המבחן. ואתם זוכרים איזה הצגה נתנה כאן ג"ס בפעם שעברה שהיה משחק כזה. האמת זה מפחיד…

  16. 0-2 זה אומר שיצטרכו לנצח 4 משחקים ברצף בשביל לנצח ב 6 משחקים בסדרה 4-2 במשחק 6 בבית , משחק 7 באוריקאל יהיה קשנ שוב לנצח כמו קליבלנד. המון אנרגיות הם יצטרכו וזה נראה קשה ביותר

  17. מכיוון שאולדריג' הופך פתאום לשחק המפתח (והמטרה) של הספרס פופוביץ' חייב למצוא לו דקות מנוחה כדי שיגיע טרי לדקות המכריעות, במידה ויהיו כאלו.
    פטי מילס גם חייב להתאפס על הקליעה שלו כי הוא היה חלש מאוד במשחק הראשון.
    אני חושב שאצל ג"ס הכדורים יצללו פנימה יותר בקלות אחרי הסרת החלודה מהמחשק הראשון.

  18. בוא נאמר את זה בלי להתבייש: ג"ס קבוצה מאוסה ומשחקים בה שניים מהשחקנים המלוכלכים בליגה (ולא בקטע טוב), דריימונד ופאג'וחיה

  19. עדיף שקוואי ינוח ויחלים כי אחרי המשחק הזה יש מנוחה ארוכה עד למשחק הבא.
    מאמין שיהיה משחק צמוד עד הסוף. מקווה לראות יותר את קייל אנדרסון ודיוויד לי.
    תודה רבה על הפריוויו

  20. כמה עובדות קטנות שיש מי ששכח :
    1. ס"א השנה 8 : 1 בלי קוואי, כולל החיסול של יוסטון במשחק השישי שהכריע את הסדרה.
    2. אני מאחל לקוואי רק בריאות , ושיופיע למשחק 3 . הוא באמת דמות מופת , חוץ מהיותו שחקן גדול. אף פעם לא אומר מילה לשופטים , וגם לא יצא נגד זאזא כמו שעשה הפלאח. ותהא אשר תהא התוצאה הלילה , נקווה שיחזור למשחק 3 . הסדרה רחוקה מהכרעה , לפחות מבחינת כמות המשחקים שנותרו.
    3. למי ששכח , והזכירו את זה לפני , זאזא פצע לא כל כך מזמן את דוראנט והשבית אותו ליותר מחודש. זה היה מכוון ? אז בבקשה לקחת דברים בפרופורציה. פציעות קורות.
    4. דקות ספורות לאחר הפציעה של קוואי סטף התרומם לקליעה ואולדרידג' נכנס לטריטוריה שלו באופן דומה . רק שסטף לא נחת לאולדרידג' על הרגל. תריצו באינטרנט ותמצאו .
    ולמה יש לי הרגשה שאם זה היה הפוך וסטף היה חו"ח נפצע ולא קוואי , התגובות פה היו מתונות לאין שיעור , ורבים לא היו מגיבים כלל ?
    כי בג"ס "זה בסדר" שזה יקרה – יש להם 4 כוכבים אז לא נורא שאחד ייפצע . עדיין יש תחרות .
    לא ראיתי אפס קצה מהתגובות וההתלהמות שיש כאן כשהורפורד דרך על מוריס והשבית אותו באירוע חמור בהרבה.
    אז לכל המתלהמים – תגידו לעצמכם ביושר איך הייתם מגיבים אם סטף היה נפצע ומושבת מהרגל של לה-מרכוס.

    לעצם המשחק – בראשון ג"ס הסירה את החלודה . אני מקווה שיראו להם את הסרט מה ס"א עשתה לרוקטס במשחק השישי בלי קוואי , ושהם ילחצו על הדוושה מהפתיחה .

    1. הסעיף הראשון הוא מיותר לחלוטין וחסר משמעות

      'לא ראיתי אפס קצה מהתגובות וההתלהמות שיש כאן כשהורפורד דרך על מוריס והשבית אותו באירוע חמור בהרבה.'

      לא הייתי קורא לזה ארוע חמור בהרבה, אבל לא ראית כי לא היה.

      1. הסעיף הראשון נועד להזכיר מה יכולה ס"א לעשות גם בלי קוואי . היא בנויה קבוצתית , ויכולה לשחק היטב גם בלעדיו. כמובן שחסרונו הוא אבידה גדולה לס"א .
        לגבי הדריכה של הורפורד על מרקיף מוריס לני 3 שבועות – אתה מוזמן לצפות . כך נראית דריכה במכוון .

        https://www.youtube.com/watch?v=AsnvfKG1JRU

        1. הוא מיותר כי מלבד המשחק מול הרוקטס הנתון הזה במשחקים ברמת חשיבות וברמה זניחה למה שקורה עכשיו.

          מצטער, ארוע חמור בהרבה זה הגזמה

          1. אתה צוחק ? תסתכל שוב. הורפורד הושיט את הרגל קדימה בתנועה מאולצת אולי איזה מטר שלם . כמעט עשה שפגאט . ועשה את זה עם הפנים למוריס.

          2. לא ברור לי איך הטענה הזאת שונה מהטענה של החברה שטוענים 'תסתכל זאזא עשה עוד צעד וקוואי זרק פיידאווי '

    2. הורפורד אשם.
      ועדיין, הוא בא מרחוק וקפץ לעבר הזורק, מכאן שהרגל שלו המשיכה קדימה לעבר מוריס.
      אם מראש הוא היה קרוב יותר אל הזורק אני מאמין שהרגל לא היתה הולכת כל כך קדימה

  21. אגב גיא, רק שתבין. אין שום בעיה עם השנאה שלך, תשנא מי שאתה רוצה כמה שאתה רוצה. אבל תהיה מודע לזה ואל תהיה צבוע בקשר לזה או בגלל זה.

    אתה שונא את הווריירס ולא מצליח לראות איך זה משפיע עליך ועל הדברים שאתה כותב בעקבות זאת.

    הללל הינו ארגון מטומטם מבחינתי, אבל הם לפחות מודעים לעצמם ולא מציגים מצגות שווא שהם אובייקיבים לגבי מושא השנאה שלהם.

    אתה צריך להבין שאתה בעיקר משקר לעצמך.

  22. ג"ס מתחילה לשבור שיאים של גועל. יש כאלה שיאהבו את האלימות של זאזא כי זה"אולדסקול" וכדורסל קשוח של "גברים" ויש כאלה שיאהדו את המעבר של kd והפיכתם של הווריורס לקבוצת כוכבים שקונה כל מה שמסוגל לנצח אותה סתם כי הם אוהדי מכבי. שניהם ביחד- מעטים

    1. ויש כאלה שמסמפטים את גולדן סטייט עוד מ 2013 ולמרות שלא אהבו את החבירה של דוראנט עדיין אוהבים את הטוטאל בסקטבול שלהם

  23. ish אתה אפס מאופס חלאה שמשתלח בשפה מתנשאת ובוטה עם טיעונים של מירי רגב.
    לא מבין איך גדולי הכותבים כאן מיתייחסים אליך.
    לך תעשה חמוצים.
    איכשהוא יש לי הרגשה שאתה עושה איירבול מהשלוש

      1. אתה לא שם לב שכל הזמן צצות פה מוטציות של רנדי אורטון , שהוא עצמו offspring של פיני הטרול מוואלה ? אין כל בדיקת IP , ואפשר כל פעם להמציא כינוי חדש ולכתוב טינופת ממוחזרת

        1. *-
          המבוגר האחראי היתעורר!

          עכשיו בימקום לדבר על כדורסל הטרולים התחילו לריב על מי קבוצה יותר מלוכלכת הסלטיקס או הגולדן בויז.

    1. האמת שהיום אני כנראה באמת עושה. איירבול מהשלוש, כבר עשרה חודשים לא נגעתי בכדור בגלל פציעות.

      מכיר מקום לשחק בו באזור רחובות?

  24. טוב, פתחנו פור יפה לקראת הלילה/בוקר. מספר היעד 1254, אם אפשר, קצת פחות שנאה.

    בהצלחה לכולם, המקלדת בצד הזה נשרפה, ולא תעבוד יותר היום.

    בן של, אני סוגר משמרת ומעביר אליך אחריות.

      1. כי להתבכיין שוב ושוב ושובעל דירוג עוצמת הקונפרנסים זה ממש ממש בוגר וממש לא הרדידות של וואלה….

        יאללה…..

        Put on your big boy pants and talk REAL basketball!!!!

        1. אני מת על האתר הזה, משוגע על כל הטוקבקים, עד שזה מגיע לתינוקים שמתבכיינים ונעים מדעות קדומות.

          אתם יודעים מה ההבדל בין הבעת דעה לכפיית דעה?
          אני אוהב דעות שונות, אבל אם אתם מכריחים את כולם לחשוב אותו הדבר אז גם האתר המיוחד הזה יאבד את הייחוד שלו, אי של שפיות, איכות ומתינות. אז אם זה כך בכתבות ובטורים למה לאחרונה כשאני עובר לטוקבקים ככל שאני יורד, כך יורדת רמת האינטליגנציה.
          חבר'ה, תרפו מהשטויות ותדברו דברים על רמה!!!!

          דרך אגב, לא יודע איך נבחרים האנשים שכותבים טורים, אבל נעשתה עבודה מדהימה, כל כותבי הטורים כאן ב-hoops מדהימים!!!!

  25. לא מבין מה לעזאזל קורה פה בתגובות בימים האחרונים? מנחם סדר בבקשה התגובות זה חלק מרכזי באתר ואי אפשר כבר לקרוא אותן.

  26. מה ביקשתי? רק דם.
    שיזרקו הכל מהעונשין. לא רוצה משחק רוצה מכות.
    תהנו כל עוד אתם יכולים נבלות כי בעוד כמה ימים בטקסס יגיע העונש.

    1. תודה.

      היה משהו יותר טוב… לינק לערוץ ביוטיוב ששידר את המשחק בקצב מהיר ואיכותי יותר.

      יש פער בערך של דקה…. הבלוג החי פה הופך ללא רלוונטי כמעט 🙂

      קלטתי את הפער רק במשחק האחרון שראיתי דרכו.

  27. תסתכלו איפה גאסול ולמרפות מקבלים כדור. ליד קו השלוש איזה כוסיות אלוהים.
    גאבול מביך ולמרפות חלש

  28. מה הוא מכניס את דייויד לי הנמוך כגבוה היחידי? הוא חייב לנסות לשחק עם שלושת הגבוהים יחד כמה דקות ולראות מה יקרה. אבל הוא לעולם לא יעשה זאת. יותר מדי עקשן.

  29. מנחם אין לנו גבוהים. אתה לא מביא שום יתרון שלך כגבוה אם אתה רך מידי בשביל להיות פיזי ולקבל כדור קרוב לסל.
    מוזמנים לראות איך למרקוס "מתמקם" ותופס עמדה יותר קרוב לקו השלוש מאשר לאמצע.
    תילחם לקבל כדור קרוב לסל ימתחנגל!

  30. לא!!!! אחרי שקוואי נפצע לגלות שגם ish "איירבול" פרש פצוע!!! לאאאא!!!
    רק חסר שהייט "לא מסוגל לקלוע צעד וחצי גם אם חיי תלויים בזאת" אשברי יפצע….
    יש מייל ויש גם שם.
    לא טרול ולא נעליים רק נטו סלידה מהתגובות שלכם וההישתלחויוית בכותבים הותיקים כאן.והכל למה? כי לברון נתן את ההופעה הכי גדולה בסדרת גמר אי פעם…
    לכו תעשו חמוצים.

  31. איפה הבכיינים שיתלוננו על המערב הקשה?
    ושאלה: האם יצא ללוחמים לשחק סדרה שלמה נגד קבוצה עם סגל מלא? (רמז : לא).

    חם מהתנור :הייט אשברי וish פלוץ ניגשים לדראפט

  32. למה השניים האלו ביחד עם הממזר מעולם לא רואים משחקים?
    דרך אגב פרט טריוויה פיקנטי : הבן הממזר מקום שלישי בין קולעי הנקודות בליגה לבעלי פירקוצלה.
    וכאן נסיים.

  33. הספרס לא יכולים לשים סל . למה??? כי מי שאמור לסחוב אותם כסייד קיק של קוואי עאלק פשוט שחקן רך עם אופי עלוב זה למה.
    אתה דוחה אותי למרקוס. הייתי משחרר אותו בסוף השנה חינם ומחתים במקומו איזה קצב סטייל פאסוליה שלפחות יפצע את היריבה.
    אתה פשוט עלוב למרקוס.
    גאסול אתה מביש בנאדם.
    מי אמור ליצור לעצמו או לאחרים מצב קליעה? מילס? מאנו? נו באמת….

    1. הלוואי שהייתי אוהד איזושהיא קבוצה כמוך.. לקנא. מצד שני תןצלהם קצת הנחה, הם בלי פוינט גארד והשחקן הכי טוב שלהם נפצע. חוץ מזה כושלאמא של גס, לא סובל אותם.

  34. לא נעים לי. זה התעללות בגופה והביסה היא דלמרקוס וגאסול לא מסוגלים לעשות שום דבר וגרין לא מסוגל לשים את הכדור על הרצפה אז יוצא שכל רוח הלחימה של הילדים לא ממש עוזרת

  35. חברים,

    בטוחני שכל המגיבים לטובת הספרס אומרים בעצם: "רק בגלל הפציעה של לאונארד המשחק נראה ככה…"

    אז חברים, התשובה היא אולי. גם אם זה נכון, זה לא כל ההסבר.

    1) זוכרים מה היה במשחק 6 מול יוסטון, במשחק חוץ? היה טבח. בלי קוואי.
    2) זוכרים מה היה במשחק הראשון של יוסטון, בבית של הספרס? יופי. זה היה עם קוואי.

    זהו החלק שמדבר על הספרס.

    עכשיו ניקח גם את העובדה שהלוחמים עשו 8-0 ובאו קצת שאננים ובפרט אחרי מנוחה ארוכה מדי… באו לא בפוקוס מספיק. ונכנסו רע למשחק הראשון.

    היום הם באו הרבה יותר חדורי מוטיבציה ומרוכזים. העובדה היא כמות השלשות והאחוזים הטובים לעומת האחוזים הבלתי הגיוניים שהיו במשחק הראשון.

    תרצו לקבל זאת, סבבה. לא תרצו, זה גם סבבה. אבל אלו עובדות.

    1. עוד פעם הטענה שהספרס בלי קוואי טובה יותר היא אוולית, אתה יודע שקוואימיצר לעצמו 66% אחוז מהזריקות מול ממפיס, התלות בקוואי של הספרס היא מוגזמת אני לעולם לא זוכר בספרס שחקן שהיו תלויים ביכולת שלו ליצור ולהגן כל כן, אף אחד לא טוען שנספרס טובה יותר מגולדן סטייט ,מספיק לראות את האחוזים בווגאס על הקבוצות, מה שנטען הוא שגולדן סטייט פצעה את כוכב היריבה בכוונה (מספיק לראות את הצעד המיותר שעשה זאזא לאחר שכבר סיים לחסום אף אחד לא קונה את הטיית הראש) ובכך הרסה את התחרות וגנבה את המשחק הקודם. אני פשוט נגעל מהמשחק היום, שאיבד את כל העוקץ שלו בלי אחד השחקנים הטובים בליגה (במשחק הקודם הוא היא השחקן הווב במגרש, הוא התעלה לחלוטין על שני MVP של השלוש שנים האחרונות) היכולות ההגנתית שלו לקרוא קווי מסירה ולשתק את השחקן היא נדירה, והיכולת ליצור לעצמו זריקות היא סופר נחוצה לספרס.

      https://youtu.be/0LrUoQbsmEg הצד הנוסף שפאצוליה עשה היה כדי לפצוע ושום סיבה אחרת

        1. שוב תגובה שלא קשורה למציאות שיורדת לפסים אישיים, אתה לא רואה בעיניים אוביקטיבויות כיוון שאתה יושב על העגלה? אתה באמת נהנה מה״משחק״ שהולך הערב? תראה לימצגובה אחת שאיכלה לשחקן של גולדן סטייט להיפצע

          1. השנאה שלך ושל שאר השונאים כאן הינה הדבר שלא קשור למציאות. אתה בונה תיאוריות שלמות למציאות ולכוונות של אנשים בהתבסס עליה.

            אני מאוכזב לחלוטין שקוואי פצוע ומחמיץ את המשחק והייתי מת לראות את הסדרה הזאת עם הרכבים מלאים ובריאים של שתי הקבוצות.

            אבל אתם חבורת צבועים שמתייחסים לפציעות רק כשזה נוגע למה שמקל על הווריירס. זה הדבר המעצבן כאן.

            ראה תגובה 80

        2. עוד פעם אתה מסיק מ1 על כולם, צצחיל להסתכל במשקפיים אוביקטיביות, אי אפשר להתייחס לתגובות שלך בהגיון.

  36. בא לי להקיא לו על הפרצוף. כל כך מת שיעוף מהספרס.
    כזה רך איפפפפ. שפת גוף של לא רוצה להיות פה על הפרקט.
    תעיף אותו מהמגרש תכניס את ברטאנס לפחות ילחם וישרוט יתרח עקשן.
    גאסול הגעת לשפל נשמה. יותר גרוע מזה אין

  37. ברור שגולדן סטייט לא תמשיך באותו קצב… 144 נקודות למשחק? אני בספק.

    נראה כאילו רבע שלישי הלוחמים ילחצו על הדוושה כדי לשמור על ההפרש, וברבע האחרון יורידו קצת הילוך גם כדי לתת מנוחה לכוכבים וגם כדי לא "לקבור" את הספרס. בשביל הריספקט וכדי לשמור את ה"אש" למשחקים 3-4 בחוץ.

  38. ששני המאמנים יורידו את החמישיות הראשונות לספסל. המשחק גמור.

    מקווה שפופ לא יתפתה לעלות את קוואי למשחק 3.
    יש לו עוד קריירה מפוארת לפניו.

  39. קמתי ,פתחתי תיק תק סידור של המשחק באינטרנט.ראיתי שמונה דק מהרגע הראשון ולא הייתי מסוגל לזה.חזרתי לישון ואחרי חצי שעה קמתי לעבודה.
    אני כל כך מתוסכל צריך שהמשחק נראה…אחרי שבמשחק קודם המשחק היה אצלנו בכיס הקטן של הג'ינס.
    לא מסוגל לראות את התוצאה בסוף..זה יחרבן לי את ההופעה בערב בוודאות

  40. הספרס חייבים להשאיר את בימונס בקיץ.מתפנה 14 מיליון מגינובילי שכנראה יפרוש גאסול בשלב הזה של הקריירה גם לא שווה את ה 15 וחצי מיליון שהוא מרוויח

  41. למען האת זה היה צפוי לגמרי.. אפילו אם קוואי היה משחק הווריורס ישחטו את הספרס גם בסאן אנטוניו וגם עם קוואי … כוחנו מתוסכלים מהפציעה שלו אבל עדיין זה לא תירוץ להפרש כזה גדול במחצית

  42. ולקטע המעניין של הלילה מגיק הבטיח וקיים הלייקרס אהובתי שמרו על הבחירה אני עדיין לא מתלהב מבול, פילדלפיה עם בחירה 3 ו5 חייבת להגיע לפלייאוף העונה.

  43. מה הקטע של פופוביץ בלייבש את ברטאנס??? הבנאדם היה לא רע בכלל במהלך העונה ולפרקים נראה לא פחות מנהדר ב2 מצידי המגרש. פופ יא עקש תן צאנס.
    מהעדיף את הכוסית מאורגון? תסתכלו באיזה קלות מוציאים את העולב הזה מהצבע. אפילו לא דוחפים אותו ..דריימונד פשןט צועק עליו ואומר לו צא יילד כאפות ולמרשה יוצאת ובמבט מושפל ומתנצל.
    רק בגלל הרוח הספרס נראית ככה. אם הגו טו גאי שלך נראה כאילו הוא נקלע בטעות למגרש זאת התוצאה

  44. הספרס השפילו את הלוחמים.ואז הגיע זאזה…והטענות של חסרי ההבנה והיכולת ….העגלה נוסעת אין עצור….דרך אגב הקאבס הרבה יותר טובים ללא לברון וקיירי זה ידוע…

    1. מסכים.למרות שבסדרה הזו אני לא לטובת הספרס[נגד יוסטון הייתי] אני נהנה מכל רגע שלו כאן.באמת אל תשתנה לעולם

    1. הכל תלוי בדוראנט.
      אם דוראנט מסכים לוותר על כמה מיליונים,
      לא תהיה לגולדן סטייט שום בעיה להשאיר את איגודלה.
      אם דוראנט מתעקש על מקסימום,
      אז איגי יכול לקבל רק מינימום או MLE (לא הבדל כזה גדול)

  45. ברטאנס עשה ב5 דקות יותר מהלכי האסל מאשר למרקוס עשה כל הפלייאוף.
    אני מתקשה להיזכר בשחקן ספרס ב20 השנים האחרונות שכאב לי בעינים יותר מלמרשה.
    יותר מראשו הסלובני או מסאמקי ווקר, יותר מהמאהב הג'ינגי של פופ מאט בונר.

  46. לגבי הלוטרי – אני ממש לא מתמצא בשחקני מכללות אבל אם הייתי הלייקרס הייתי מפחד לקחת את לונזו בול. עם אבא כזה פסיכופט יש פה סיכוי לא רע לפלופ.

  47. אני מעדיף את ג'ואל אנתוני בצבע יותר מלמרשה…
    לדעתי מכאן אין לרדת.
    ברטאנס צריך לשחק הרבה יותר. גם פורבס.
    כולי תפילה שהפציעה ברגל של פסוליה לא רצינית ושהוא יחזור למשחק הבא בריא רק בשביל להיפצע בצורה יותר חמורה

  48. ואן גנדי וג'קסון סוגרים את השידור עם חיקוי של צוות שידור מירוץ אופניים בריטי. אם הם יתחילו לדבר על מאפים ויינות דיויד דפילד יהיה גאה.

  49. גיא כל השנה צחקת על הלייקרס
    ברגע האמת מג'יק את סילבר דאגו להנדס את הכדורים
    אני לא זוכר קבוצה שבחרה 3 פעמים רצוף בבחירה ה 2
    מה שמצחיק/עצוב זה יגמר בלונזו בול ….

    1. אולי פעם שלישית גלידה?

      רק דבר אחד משמח אותי בבחירה ה-4 של הסאנס –
      אני יודע שהסיקסרס יורידו מהמדף את השחקן שעתיד להיפצע…

        1. הלוואי שלנו היה GM שיודע לבחור כמו פורטלנד.
          מקולם (בחירה 10), לילארד (בחירה 6).
          אפילו לאנרד ב-2012 סביר, בהתחשב בעובדה שחוץ מגרין (שאותו כולם החמיצו), לא נבחר אחריו שחקן משמעותי.

  50. החלטתי לישון בלי לשים שעון, פתחתי את העיניים באופן טבעי בזמן המחצית, ראיתי את התוצאה והמשכתי לישון.
    זאת היתה הדרך הכי טובה להעביר את הלילה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט