חם מהתנור: קוואי כנראה יפספס את משחק 2 / רועי ויינברג

לאחר שנפצע במשחק הראשון בגמר המערב, בו סן אנטוניו הפסידה לגולדן סטייט, קוואי לנארד צפוי להחמיץ גם את המשחק השני בסדרה. לנארד, בפלייאוף עם 27.7 נקודות (52.5% מהשדה, 45.5% מהשלוש) ו-7.8 ריבאונדים במשחק, עובר בדיקת MRI כרגע בקרסולו הפגוע, בגינו פספס את המשחק השישי בסדרת חצי גמר המערב של הספרס מול יוסטון. נעדכן כשיהיו עדכונים נוספים.

*

אנדרה איגודלה, MVP הגמר לשעבר, יעבור בדיקת MRI בברכו הכואבת ובספק למשחק השני בסדרת גמר המערב בין הספרס וגולדן סטייט. איגודלה לא שיחק במחצית השנייה של המשחק הראשון.

*

ניו אורלינס צפויה לתת לדל דמפס ואלווין ג'נטרי ימשיכו בקבוצה בשנה הבאה, למרות שבשנתיים האחרונות הם לא הגיעו לפלייאוף. הפליקנס סירבו להגיב על הידיעה הזו.

*

קליבלנד חתמה על הסכם שותפות עם חברת הצמיגים Goodyear, שתהיה נותנת החסות של הקבוצה ב-3 השנים הקרובות. הקאבלירס הם הקבוצה השישית בליגה שחותמת על הסכם שיתוף פעולה שכזה עם חברה מסחרית, שיכנס לתוקף ב-2017/18.

*

בעלי מינסוטה, גלן טיילור, אמר שיש אפשרות שהקבוצה תעשה טרייד על הבחירה השישית תמורת בחירה נמוכה יותר (ותמורה נוספת כמובן).

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. מאוד מאכזב, רציתי לראות את 2 הקבוצות בכוח מלא, מקווה שיחלים עד המשחק השלישי, יהיה לו שבוע להתאושש עד אז.

  2. לפעמים פציעות בספורט מוציאות לי את החשק מכל הסיפור, כמו שזה נראה אין הרבה סיכוי שאראה את משחק 2.
    וניו אורלינס לא נורמליים. שפוט לא נורמליים. בסוף הם יאבדו את בוגי ואת דיוויס.

  3. המחצית הראשונה של המשחק אתמול הכניסה בי כל כך הרבה ציפיות, חבל שבגלל פציעה סדרה שיכלה להיות אפית הולכת לפח.

    נכון שזאזא לא שחקן הכי נקי שיש, ואני מבין את הכעס של פופ מלאבד את הכוכב שלך בשלב הכי קריטי של העונה, אבל אני לא מאמין שזאזא ניסה לפצוע אותו, כמו למשל מה שקרה עם אוליניק ולאב שנה שעברה, זה פשוט לא נראה ככה…

  4. פופ בריאיון סופר לוחמני נכנס בזאזה.
    זה לא אומר שהוא בהכרח צודק (לדעתי כן), אבל זה כן אומר דבר אחד – הדעה שלו יושבת עכשיו לכל שחקן של הספרס טוב בראש לקראת משחק 2.

    1. הגזמת בפראות. גם עך קוואי ג"ס טובים יותר באופן ברור ובעמדהשל קוואייש את דוראנט שהוא בסך הכל שחקן טוב יותר וגם מעולה בהגנה. ואין לספרס ממש יתרון בעמדה כלשהי ובגארדים יש לג"ס יתרון מוחץ.

  5. איך ההסכם ספונסרים של קליבלנד יראה מבחינת האוהדים?
    אני מניח שלא ישנו את השם ל קליבלנד גודייר קאבלירס או ישחקו עם הלוגו שלהם על הגופיה (או שמא אני מקווה?)

  6. אנחנו זועמים.
    חתיכת נבלה מטונפת ויצור טמא.
    סופית ורשמית זאזה זה השחקן השנוא עלי אי פעם. דרק פישר יורד למקום השני.
    אני שמח מאוד שפופ לא בוחל במילים. כי אין מה לשתוק פה.
    זאזה אולי לא התכוון לפצוע אבל הוא בטוח ידע שהוא עושה משהו מסוכן לכל הפחות כך שלמעשה הגבול בין לפצוע בכוונה ללשחק מסוכן ולהעמיד את היריב בסכנה רצינית לפציעה הוא מטושטש ממילא.
    מעבר לזה שמעתי שחלק כתבו כאן שהוא בכלל לא הסתכל היכן למקם את הרגל שלו בשביל לפצוע את קוואי. נו ו???
    ג'יילן רוז התבטא היום שאפשר לעשות את זה בקלות גם כשאתה מסתכל לכיוון אחר. רוז עצמו הודה שניסה לפצוע באותה צורה את קובי וגם הוא בזמן אמת עשה את זה כשהוא מביט לכיוון אחר.
    כל מי ששיחק כדורסל בחייו שלא לדבר על כל מי שהיה גאה בג'אמפ שלו יודע בדיוק שיש שטח מתחת לזורק שאסור לך להיכנס אליו. אתה חייב לתת לזורק מקום לנחות כמו שצריך. על הרגליים.
    כזורק אתה לא אמור לדאוג שיש תחתיך איברים או אנשים. נקודה.
    גם אם הגעת בריצה לקלוז אאוט לזורק אתה עושה עבירות עם שליחת הידים קדימה אבל השטח שנמצא מסביב לרגלים הוא כמו פרח מוגן עד שמגיע הזאזא התורן וקוטף אותו.
    בליגה בה מקדשים את שחקני ההתקפה יותר מאי פעם, ליגה בה הארדן נשלח לקו בעקבות התקרבות מוגזמת לזקן ויש פלופים על כל דרך ושעל, עבירה זזאית שכזאת מצריכה התערבות של הליגה. אבל לא באמת, מהסיבה הפשוטה שזאזה הוא בנזונה מיוחד שמשחק מלוכלך יותר מכל אחד אחר… בעצם יש לו פייט מהבועט המכאיב במערב.

    אשמח מאוד אם מחר הספרס יעלו לשחק חזק מאוד. לא לפצוע חס וחלילה אבל לשחק חזק ופיזי. כן כן לפוצץ.
    רוצים לעלות ל2 0 עם לכלוך אז בואו נסיר תכפפות.
    דוראנט אמר שזאזה לא ידוע כמלוכלך. כן ולמייקל ג'קסון לא היה איזה עניין עם ילדים… לא יודע אם לצחוק או לבכות. מה השלב הבא? דריימונד גרין הוא ילדה תמימה עם צמות?
    אשמח שמחר כל חסימה תהיה חסימה וכל מתפרצת תורד בעבירה חזקה. למה? כי אתם טינופות זה למה.
    קבוצה דוחה.
    לא מאמין שאני אומר את זה אבל עם כל הצער שבדבר בגמר אפשרי בין המלכה לגועל נפש הזה אני בעד המלכה.

    גם אם הגועל נפש האלה יעלו ל 2 0 ניתן להם גיהנום בטקסס.

    1. ענק אתה. הלוואי שבאמת תתנו להם גיהנום בטקסס. אבל לראות tirade כזה מאוהד הספרס זה שיא האירוניה. עם כל האהבה שלי לקוואי האוהד סאנס שבתוכי לא יכול שלא להגיד לך:
      Well ain't karma a bitch?

      1. +1000
        ממש כיף לראות את האוהדים של סאן אנטוניו סובלים ממשחק מלוכלך.
        נקמת דם סטיב נאש קטן עוד לא ברא השטן

      2. רציתי לכתוב משהו הפוך ממך אבל יש הרבה אמת בכך בואן ב4מת היה שחקן אגרסיבי על גבול המלוכלך…אבל עברו איזה 15 שנה מאז.. הרקורד של הספרס נקי וידועה כקבוצה ספורטיבית במיוחד

          1. לא רוצה להיות קטנוני – התיקול על נאש היה ב-14 במאי, 5 בבוקר, שעון ישראל.
            אבל כמו שעידו אמר. מי סופר…

    2. כל מי ששיחק – בעיקר קלעים – יודע שזו דרך להיכנס לקלעי לראש, לקראת הזריקה הבאה. שיחשוב על הנחיתה ולא על השחרור.
      אלא מה ?
      רובם ככולם של השחקנים לא עושים את זה וזאזא אכן מלוכלך וידע מה שהוא עושה. מה שכן, שחקן שעושים לו את זה (או חבר לקבוצה) צריך לסגור חשבון עם זה שעשה לו את זה, או בגלוי, או בסתר. ראיתי מקרים לא מעטים כאלה בעבר, בכל הרמות. אם החבר'ה של מוריס היו מפוצצים את אל הורפורד – היה בלאגן גדול אבל זאזא לא היה מעז לעשות לקאוואי את מה שעשה. אולד סקול, היום כבר לא רואים את זה יותר.

  7. וואו לא ידעתי ש פופ יכול להיות כל כך צבוע היפוקרטי.

    אם כל כך היה חשוב לו הספורטיביות, ההגינות והפייר פליי, הוא היה צריך לתפוס את ברוס בואן באוזן ישר אחרי הפעם הראשונה שהוא שלח רגל לא במקום, ולהגיד לו שבפעם הבאה הוא עף מהקבוצה.. במקום זה הם ישבו להם שניהם יחד על הכסאות עץ מתקפלים, לא מזמן, והעלו עוד גופיה לתקרה. אבל מה אתה יכול לצפות ממישהו שעסוק בללכלך על ההתנהגות של נשיא המדינה שלו, כאשר ההשפלות היומיומיות שהוא מעניק לעיתונאים שמשתכרים אלפית ממה שהוא הוא מקבל בתלוש החודשי, הן מן המפורסמות.

    1. נובמת , פופ עושה מה שהוא צריך כדי לשפר עמדות למשחק הבא. אם זה אומר לנסות לשכנע את הליגה לתת לזאזא פלייגרנט 2 אז למה לא? מעבר לזה הוא גם מכניס את הקבוצה להלך המחשבה הנכון של להחזיר להם.
      All in the game.

      1. קודם אם הוא רק מנסה לשפר עמדות חמשחק הבא,ולא באמת מאמין לעצמו, זה כשלעצמו בלתי ספורטיבי, ולכן צבוע, כמו שזאזא לטענתו ניסה להוציא מישהו מהמשחק, כך גם הוא מנסה להוציא את זאזא מהמשחק.

        אבל זה יותר מזה עידו, הוא בקלות יכול להרוס פה שם וקריירה של שחקן, על משהו שהוא לטענתם של רבים כולל אתה מאוד גבולי, ולכן הוא היה צריך לשקול מילים.

        ושוב, אם אתה באמת מאמין שזאזא מלוכלך, והספורטיביות מעל הכל וכל זה, אז איפה היית כששחקן שלך שבר חצי מהליגה ?

        נאה דורש נאה מקיים, אחרת אלו סתם מילים ריקות מתוכן וצביעות לשמה

          1. סבבה, אז כדאי שיענו לו על זה, ויראו לו כמה שהוא יוצא מגוחך.

            גם זה all in the game לא ?

            ולא הבנתי משהו, אתה טוען שאחרי כל הנאום פייר פליי הזה, הוא מנסה "להכניס אותם להלך המחשבה של להחזיר להם ?"

            ז"א, אתה חושב שהם ישחקו מסוכן משחק הבא, זה כבר באמת מטומטם מצידו.

          2. ורק שיהיה ברור, אני כן חושב שזאזא פצע בכוונה את המלאך של הליגה, אבל לך תוכיח, ואני מאוד אוהב את הספרס, אבל יש גבול לגלגול עיניים.

          3. מטומטם מבחינת כל מה שהוא אמר פה.

            אני לא חושב שהוא עשה את בשביל שהשחקנים יהיו פראים במשחק הבא, זה לא מה שאני בתור שחקן (כיתה א' 3 חתכתי את החרדל) הייתי מבין.

            זה נראה יותר כמו סגירת חשבונות של מי שפגעו לו בקודש הקודשים.

  8. חחח המאמן של בואן מדבר.

    אין ספק שהתסכול על שטעה בכך שלא הושיב את לאונרד אחרי הדריכה על הרגל של דיויד לי אוכל אותו. על הראש הגנב בוער הכובע.

    פופוביץ ממשיך בדרכו להפעיל לחץ על השופטים. מסתובבים ברשת לפחות שני סרטים שמראים את השחקנים שלו דוחפים רגליים מתחת לשחקני ג"ס במהלך המשחק כרגיל ללא כל תגובה של השופטים.

    1. +100
      ראיתי את התקציר של המשחק וראיתי את גינובילי אף גרגמל מנסה לעשות בדיוק אותו דבר לדוראנט, אבל אף אחד לא יגיד על זה כלום כי בצד השני עומדת "הסופר טים" שמאיימת להשתלט על העולם.
      ובכלל לשמוע את זה מפופוביץ עם הכסחן ששיחק אצלו בקבוצה… שיא הצביעות

  9. לא יאומן כמה ס"א אנטוניו בכיינים – הם והאוהדים שלהם. זה בדי אנ איי, לא יודעים להפסיד.
    1. הובילו 20 הפרש, איבדו את זה בריצה אחת – ומאשימים את זאזא (שעשה דבר מלוכלך וצריך להיות מושעה, בדיוק כמו אל הורפורד בתקרית עם מוריס).
    2. הובילו 3 הפרש, דקה וחצי לסיום, משחק צמוד – מה מנע מהם לנצח ?
    3. הקרסול של קאוואי היה כבר פגוע ורעוע – גם מהסדרה הקודמת, וגם מהדריכה על לי כמה דקות קודם לכן.
    4. בלי אותו קאוואי – הביסו ב-800 הפרש את יוסטון. בחוץ.
    5. ננה נפצע במהלך הסדרה נגדם והשאיר את יוסטון עם גבוה אחד בן 22 ! להזכירכם – אותו ננה ניצח לבד את אוק' סיטי במשחק 4 בחוץ.

      1. ועכשיו ברצינות – שניהם היו צריכים להיות מושעים. הורפורד עשה בדיוק – אבל בדיוק – את אותו הדבר. ד"א, לא שמעתי אז את מאיר אריאל זועק את זעקת הקוזאק הנגזל (או את פופ).

      1. סביר להניח שההפסד נבע מהיציאה של קאוואי.
        1. פציעות הן חלק מהמשחק (בתור אוהד אוק' סיטי יכולתי לבכות על פציעות מהבוקר עד הלילה).
        2. ג"ס רצה 18:0 בשלוש דקות ועשרים ושש שניות ! אולי, גם אם קאוואי היה משחק – ההפרש היה יורד, לאט יותר ? מי יכול להגיד אם כן או לא ?
        3. ג"ס התקיפו מתחת לכל ביקורת ורק התעלות של סטף וקיידי החזירה אותם למשחק. מה היה עושה קאוואי ? שומר על שניהם ?
        4. בלי קאוואי ס"א שחטה את יוסטון בחוץ ב-40 הפרש. לפי חישובים כמו שלך, ההפרש בין יוסטון ל-ג"ס צריך להיות משהו כמו 60 נק' (ברור שלא). אין "אם" בכדורסל (ובחיים בכלל). יש רק את מה שקורה.
        5. נאמר כאן כבר – אנסח כשאלה : לפופ אין שום חלק בפציעה של קאוואי ?

  10. אני במקום פופ מוותר על המשחק השני ושומר כוחות למשחקים 3,4 בסאן אנטוניו (ואולי גם שובו של קוואי). פיגור 2-0 זה ממש ממש לא סוף העולם, 2 נצחונות בבית והמומנטום מתהפך, ראינו את זה כבר במלא סדרות. אני חושב שבבית הספרס יכולים לנצח אפילו בלי קוואי או אם קוואי במינונים קטנים כדי לקבל אותו בגיא יחסית במשחקים המכריעים. זה בהנחה שב-MRI לא ימצאו משהו שמעבר לנקע.

  11. במונדיאל 2014 ברזיל שחקו בפראות מסוכנת, בחסות הקהל והשופטים. התוצאה – כניסה חמורה בגב של ניימאר כנקמה גמרה לו ולברזיל את הטורניר. פראות ובריונות מסוכנת גם לשחקנים בקבוצה שלך. זאזא עלול לגרום לפציעה של קרי או דוארנט (חמסה חמסה). מזל שאין ל-ס"א איזה בואן או הורי בקבוצה.

  12. אהבתי את מ"א גילרי והממזר לכל אחד יש משהו צודק
    גם אם בדעות מנוגדות
    ולמדתי על המרחב שמתחת לשחקן מ מ"א
    אין על החם מהתנור של רועי.

  13. דווקא הפעם הראיון של פופ לא נראה כמו מהלך מחושב לקראת המשך הסידרה, אלא יותר כמו התמרמרות של מאמן שיודע שנגמרה לו העונה.

  14. פופ צריך "להיכנס" גם בספסל שלו ששתי דקות קודם לכן "עזר" ללאונרד לסובב את הקרסול בפעם הראשונה.
    ולהיכנס גם בעצמו של שהשאיר את לאונרד על המגרש למרות שהוא סבל מכאבים ונראה אולי מסמן שהוא רוצה לצאת.
    ולהיכנס באלילת המזל שגרמה ללאונרד לסובב את הקרסול במשחק 5 מול יוסטון.
    לאונרד סוחב בברור פציעות בקרסוליים בפלייאוף הזה. המקום רגיש ומועד לפציעה.

  15. הכי מצחיק זה לקרוא איך שאוהדי גולדן סטייט מצדיקים את מה שזאזא עשה בכך שהם מביאים את בואן כדוגמה.

    סוף סוף האמת כמו שהיא –
    יש לכם קבוצה מלוכלכת כמו זו של הספרס ב-2007.

    1. איזה שרלטנות.

      אף אחד לא מצדיק. לא מדובר פה בכלל על הצדקה.

      מדובר פה על מאמן שלא רואה את הוואחד דבשת שלו. זה הכל.

      והשורה האחרונה שלך היא טרוליות לשמה.

      1. בן ממזר, זה אתם על העגלה שלא רואים את הדבשת –
        זאזא, וגרין. 2 מהשחקנים המלוכלכים בליגה.

        ו-"אף אחד לא מצדיק" ? ? ?

        קראת את התגובות???

        1. 3אם אתה מחשיב גם את בארנס

          הוא אוהד אוקלהומה.

          " יש לכם קבוצה מלוכלכת כמו זו של הספרס ב-2007." – ו הטרלה.

          הייתי מצפ]ה מאוהד הסאנס לדעת את ההבדלים, אבל כנראה שאתה מזמן עושה את הקניות לשבת בקליבלנד או שפשוט אתה לא מכיר את הספרס 2007.

          ט ר א מ פ

          1. בארנס עוד לא ממש שחיק.
            למה שאני אאשים אותו במשהו?

            זאזא וגרין, להבדיל – שיחקו.
            ולכלכו.

            אבל לך נוח ללכת עם "אנחנו פחות מלוכלכים מהספרס של 2007",
            אז שיהיה לך לבריאות.

            (לא אאשים אותך בעוות האמת. ממש לא טראמפ, אלא מקרה קלסי של עדשות משקפיים תכולות זהובות…)

          2. נוח לי ללכת ? זה מה שכתבת, אתה רוצה שאני אתייחס לדברים שלא כתבת ?

            ובהזדמנות אתה חייב להסביר לי את עניין הטראמפ/פוסט אמת.

        2. פשוט בדיחה ה״אוהדים של גולדן סטייט״, לקרוא את התגובות ולקבל שוק כל פעם מחדש, צריך להיות מפגר אידיוט דגנרט השלם את החסר כדי להבין שזאזא ניסה והצליח לפצוע בכוונה את כוכב היריבה וכך לפגוע אנושות בקבוצה היריבה (פשוט אסור להיכנס מתחת לרגליים צריך להשעות אותו לצמיתות) , הקבוצה נהייתה בלתי נסבלת ואני ממש לא מחסידיהפ של הקאבס או הספרס (עונה שעברה לאחר ההפסד בגמר קיבלו את הכוכב של היריבה המרכזית במערב העונה פצעו אותו).
          גולדן סטייט מחזיקה את שני השחקנים המלוכלים בליגה.
          להוסיף חטא על פשע הם עוד מתלוננים על הדרך הקלה של לברון לגמר מגוכח כבר אמרנו. אני אהבתי הרבה יותר את הקבוצה שמלפני שלוש עונות זאת שעשתה חיים קשים לקליפרס עם הקהל האוהד והחם ולא מה שנהיה מהקבוצה הזאת עם ה״קהל״ השאנן המתנשא והבכייני שלה, שהשתלטו על כל חלקה טובה מהקבוצה שמלפני שנתיים. לראות את הקהל של בוסטון כיום ולהבין כמה הוא דוחף את הקבוצה, לעומת הביזיון שהיה אתמול באורקל.

          1. בתור אחד שדווקא רוצה לראות את הספרס מנצחים אני שמח לדעת שאני אידיוט, דגנרט או השלם את החסר. באמת אני די עסוק לאחרונה בהגדרה עצמית אז תודה על העזרה.
            לגופו של עניין לדעתי רוב המהלכים האלה אינם מכוונים, למרות שהם באמת מסוכנים. בכדורסל של ימינו הגבוהים נקראים יותר מתמיד לצאת ולכסות זריקות מבחוץ ומקרים כאלו מתרחשים כמה פעמים בכל משחק כדורסל רק שברובם הזורק לא נוחת על הרגל. אז כן הליגה צריכה לשים על זה את הדגש אבל זה לא אומר שכל פעם שזה קורה זה מכוון.

          2. לא הייתה שום סיבה לקחת כמה צעדים קדימה ,חוץ מלנסות לפגוע בקוואי. נוסיף על כך את המקרה שמדובר בשחקן שניסה בעבר לפצוע בכוונה חלק מהשחקנים (לפיתת היד של קוואי…), הפציעה הייתה מכוונת חד וחלק, מאז שהספרס שדדו לסאנס את האליפות (האלופה אצלי היא הסאנס) לא ניגעלתי ככה ממשחק. המהלך של אתמול היה מהלך ברוס בואן טיפוסי (גם הוא לא היה שחקן מלוכלך לפי קווין דוראנט הוא פשוט התאמן להפוך לקראטיסט).

          3. תגובות ה'אני על העגלה של הקאבס ולא מסוגל להודות בזה בפני עצמי אז אני' האלה מצחיקות אבל כבר די נמאס מהן. תתמודדו עם מה שקורה אצלכם בפנים במקום לסובב את זה ולהוציא את זה עם בולשיט של תירוצים וטענות מופרכות.

          4. תגובות ה'אני על העגלה של הקאבס ולא מסוגל להודות בזה בפני עצמי אז אני מוצא כל תירוץ אפשרי לשנוא את הווריירס' האלה מצחיקות אבל כבר די נמאס מהן. תתמודדו עם מה שקורה אצלכם בפנים במקום לסובב את זה ולהוציא את זה עם בולשיט של תירוצים וטענות מופרכות.

  16. "ניו אורלינס צפויה לתת לדל דמפס ואלווין ג'נטרי ימשיכו בקבוצה בשנה הבאה, למרות שבשנתיים האחרונות הם לא הגיעו לפלייאוף. הפליקנס סירבו להגיב על הידיעה הזו".
    עוד עונה של דיוויס בדרך לפח….

    1. Ish אני על העגלה של כל אחת רק לא קאבס או הלוחמים . (בכל זאת אוהד הפועל ושתיהן זה קצת יותר מדי מכבי בשבילי)

  17. אני גם זוכר לפופ את משחק מס 1 בסאן אנטוניו מיאמי שלא הפעילו את המזגנים באולם וכל השידור הזהירו שזה יפגע במיאמי בגלל העומס היחסי של השחקנים שלה ואז ללברון נתפסו השרירים ברבע האחרון

    וגם את ההאק על דיאנדרה ושאק
    מאמן גאון והכי מלוכלך בליגה אחרי גיסון קיד

  18. 10 הערות בנושא:
    א. הפציעה היתה מכוונת

    ב. בליגה אידיאלית, פסוליה צריך להיות מורחק עד סוף הפליאוף

    ג. הליגה אפילו לא תרחיק אותו למשחק 1 (הפשע תמיד משתלם)

    ד. פופ צודק לגמרי. לא רק בגלל שזה היה מכוון אלא בגלל שזה מה שמאמן צריך לעשות בסדרת גמר. לשמור על השחקנים שלו, לגרום להם למוטיבצית שיא, לגרום נזק ליריב לא רק על המגרש ומחוצה לו.

    ה. יש לזכור שמחזיק שיא העולם ביללות על השיפוט הוא פיל ג'קסון ללא שום ערעור. שיא שאפילו פלו ג'ו לא מתקרבת אליו. הוא עשה מזה קריירה מופלאה (+להתחבר ל- GOAT ולשורת HOF).
    אף אחד לא חושב להצמיד לו כוכביות על זה.

    ו. מי שחושב שפופ הוא צבוע כי הוא שתק לגבי בואן והורי – צודקים

    ז. מי שזוכר היטב, יודע שבואן לא סיכן את בריאות השחקנים של היריבה בשנות האליפות של ס"א. שימת הרגליים מתחת לשחקנים התחילה אצלו בשנתיים האחרונות של הקריירה שלו שהוא כבר לא הצליח לשמור על היריב. אבל אין מה לעשות, זאת המורשת שהוא השאיר אחריו.

    ח. לגבי הורי, אין תירוצים חוץ מאשר זה הנדוש שהיינו מנצחים גם ככה.

    ט. פופ צודק כשהוא מוותר על קאווי במשחק 2. עדיף לנסות להציל את משחקים 3 ו-4.
    אבל זה בדיוק מה שהוא עשה במשחק 6 ביוסטון. הוא ויתר על קאווי כדי להרוויח אותו במשחק 7, אבל הקבוצה הפתיעה וקרעה את יוסטון לגזרים

    י. גם לגבי משחק 2, אני מאמין שהרכב נמוך מול הלוחמים בלי קאווי יכול להחזיק מעמד דקות ארוכות ואף להוביל בחלק מהזמן. הקושי של הספרס מתמצה ב- 2 נושאים:
    1) חוסר היכולת שלה להביא לידי ביטוי את העדיפות שלה בקו הקדמי
    2) האקספלוסיביות של הלוחמים שיכולה ליצור 20 נקודות פער ב- 3-4 דקות של הרכב לא מתאים על המגרש.

  19. בקיצור שמישהו יעיר את פאו גאסול מהתרדמת שלו כי זה הכרחי לזה שבכלל יהיה לספרס סיכוי למשחק צמוד הערב. צפי להרבה דק' סימונס ואנדרסון הלילה . והשאלה הכי חשובה בשביל שלספרס יהיה סיכוי למשחק צמוד -האם למאנו יש דלק לשני משחקים גדולים ברצף???
    ואחרי כל זה כל דבר מלבד 2-0 שהספרס בלי קוואי יהיה בגדר הפתעת ענק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט