משחק בודד הערב, כשוושינגטון מארחת את בוסטון.
*
03:00-וושינגטון וויזארדס (4)-בוסטון סלטיקס (1)
מצב הסדרה: 3-2 לבוסטון.
יש 3 קבוצות בסדרה הזאת: בוסטון, וושינגטון של הבית והוויזארדס של החוץ. וושינגטון של הבית היא קבוצה עם 2 ניצחונות משני משחקים והתקפה כיפית שכוללת פיור שוטרים כמו בראדלי ביל (53.6% מהשדה) ואוטו פורטר ג'וניור לצד שחקני ספסל שמשנים משחקים והרבה אנרגיות, שאפשרו להם להתפוצץ בשני המשחקים האלו ולהשתלט עליהם בשביל לנצח.
לצערה של אותה חבורה, יש גם את וושינגטון של החוץ. וושינגטון של החוץ היא קבוצת הגנה שלא מצליחה לעמוד בקצב של הסלטיקס, וגם ההתקפה שלהם לא משהו עם בראדלי ביל שמאכזב (37.7% מהשדה), נטייה לבעיות עבירות, ספסל שלא קיים ומשהו כבוי. לא מקרי שהם הפסידו בשלושת המשחקים, כשבכל אחד מהם הסיפור נגמר לחלוטין במחצית.
מעניין לראות איך הם יראו הערב, כשהם בבית ומשחקים עם הגב לקיר. הפסד והם עפים מהסדרה והפלייאוף, מה שהולך להבטיח הרבה אנרגיות הערב, ויש מצב שגם קטטה או שתיים. גם בוסטון לא במיטבה בחוץ בהשוואה לבית – אל הורפורד לא הצליח לקחת ריבאונדים או להשפיע בכלל על המשחק, בראדלי וקראודר לא קלעו ברמה שהם רגילים לה וזה השתנה בגארדן.
ההבדל, והוא בלט במשחק חמש, היה ניהול המשחק היותר חכם של סטיבנס. הוא עלה עם אמיר ג'ונסון בתהחלה והצליח למנוע מהוויזארדס לברוח (משהו שיהיה קשה יותר בבית), והשילוב של ג'יילן בראון מהספסל במשחק חמש היה מעולה. השילוב של בראון על המגרש, על חשבון ג'ונסון או גבוה אחר, תורם ומצליח להגביל טוב את וול וביל. ככה זה עבד בגארדן.
הסדרה הזאת מאוד לא יציבה. בוסטון מנצחת ב-10 ו-13 נקודות בלי יותר מדי תחרות, וושינגטון מנצחת ב-27 ו-19 נקודות ואז בוסטון מנחת בחזרה ב-21 נקודות. לא היה פה משחק צמוד או מחצית שנייה ששווה לראות, אבל יש לא מעט סדרות כאלו שבסופו של דבר מספקות מתח ומשחק 7 גדול. זה יכול לקרות, למרות שבוסטון כבר הראתה שהיא מסוגלת להתפוצץ ולנצח בחוץ מול שיקגו בסיבוב הראשון, עת ניצחה ב-22 הפרש. יכול להיות שזה יקרה הערב, אבל פה אין לסלטיקס מומנטום של 3 ניצחונות רצופים (ויריבה בריאה לחלוטין).
בשורה התחתונה, וושינגטון המארחת והוויזארדס שמשחקת בבוסטון הן 2 קבוצות שונות. אותם מדים אבל אנרגיות אחרות לגמרי, והם יכולים לתת שוב ריצת 0-16 כאילו כלום. אני מאמין שזה יקרה הערב במשחק חד-צדדי נוסף, שיגמר ב-20 הפרש לוושינגטון.
הציפור הנדירה
12 מאי 2017 12:07:57אם אייזאה יצליח לקלוע +60 נק' באחוזים טובים ועוד כמה שחקנים יתעלו והספסל האיכותי יהיה ביכולתו הטובה, אז הסלטיקס ישיגו ניצחון ברור, השאלה עד כמה ברור.
בכל מקרה צריך שהדברים האלו באמת יתקיימו.
לביא
12 מאי 2017 12:19:3060+
לא הגזמנו
Berch
12 מאי 2017 22:46:28ואם בוסטון יצליחו לקלוע יותר נקודות מהמכשפים נראה לי שהמשחק שלהם…..
דיברתי עלברבור שחור
12 מאי 2017 13:10:12+70
ולדי קוגן
12 מאי 2017 13:12:12יאללה וושינגטון. שיהיה לפחות גיים 7 בסדרה המעצבנת הזאת.
שימחה ריף
12 מאי 2017 13:12:40חושב שבוסטוו מצאו את הנוסחא לנצח את וושינגטון במשחק הקודם , נראה לי שהיום הם סוגרים סיפור.
גרשון רוקח
12 מאי 2017 13:13:43אחלה פריוויו.
רק הערה: בוסטון ניצחה את המשחק השני ב10, אבל רק אחרי הארכה… קשה לומר שזה בלי יותר מדי תחרות.
מסכים איתך שוושניגטון תנצח הערב ויהיה לנו אחלה של משחק שבע.
תום
12 מאי 2017 13:16:05סלח לי רועי, אבל או שלא עקבת אחר הסידרה או שהתבלבלת.
להגיד שכל המשחקים בבוסטון נגמרו כבר במחצית?
משחק 2 הלך להארכה!
ובמשחק 1 וושינגטון ירדו למחצית ביתרון 5.
למעשה גורל הסידרה הזו כנראה הוכרע במשחק 2.
זו היתה ההזדמנות של וושינגטון לגנוב משחק. עכשיו קשה לי לראות אותם מנצחים את משחק 7 בחוץ, אם בכלל יעמדו בלחץ ההדחה הלילה
רועי ויינברג
12 מאי 2017 13:21:11צודק, טעות שלי
Mbk
12 מאי 2017 17:45:09וושינגטון פתחה 0-16 את גיים 1
אורי הלוי
12 מאי 2017 17:57:30ומי ניצח?
Mbkמ
12 מאי 2017 18:05:44לא הבנתי מה אתה קופץ ? ומה אתה רוצה להשיג בשאלה האינפטלית שלך
ציינתי את הפתיחה של וושינגטון כדוגמא לכך שהמשחק לא היה גמור במחצית
בוסטןן ניצחה הודות לרבע 3 של 16-36
את מה שקורה בפלייאוף ,תוצאות והלך הרוח במשחקים אני זוכר בצורה מספיק טובה
אם אתה רוצה לדעת מי ניצחה במשחק לך ל nba.com
מרקו
12 מאי 2017 13:22:27הלילה הכל אפשרי. אם חייב להמר אז וושינגטון (או שזו בעצם משאלת לב. לא אוהב את בוסטון).
no funny shtuff
12 מאי 2017 14:56:06וושינגטון ב-24
עידן עופר
12 מאי 2017 15:08:53כל משחק בסדרה הזו גורם לך לחשוב שהנה, יהיה לנו ניצחון חוץ בסדרה הזו. מהמר שהפעם זה גם יקרה, בוסטון בחמש. תודה על עוד פריוויו נהדר רועי !
כדור הרעם
12 מאי 2017 15:48:39בוסטון מנצחת ב-45 נקודות הפרס היום.
ומעיפה את קליבלנד ולברון "משאית" ג'יימס ב-4:1 בסדרה.
מותר לפנטז פה נכון?
המשגיח
12 מאי 2017 17:01:50לא מתאים סיבוב שני בלי משחק מס' 7.
מהמר על עוד קצת מנוחה לריצ'ארד ג'פרסון וחבריו.
הייט-אשברי
12 מאי 2017 17:21:12ובוסטון אין של בית וחוץ ? בגלל שהיא ניצחה בחוץ את שיקאגו נטולת רונדו ?
כשיש קבוצות שמדשדשות שתיהן גם יחד במי אפסיים , אז כל אחת שומרת על הבית . וושינגטון תשווה הלילה.
רועי ויינברג
12 מאי 2017 17:26:05בפלייאוף:
בוסטון עם מאזן של 4 ניצחונות ו-2 הפסדים בבית, לצד מאזן של שלושה ניצחונות ו-2 הפסדים בחוץ.
וושינגטון עם מאזן של 5 ניצחונות ו-0 הפסדים בבית, לצד מאזן של ניצחון אחד ו-5 הפסדים בחוץ.
הייט-אשברי
12 מאי 2017 17:49:01תוריד את הסדרה עם הבולס , ועם מה תישאר ?
הבולס עם רונדו היו נפטרים מבוסטון בסוויפ . הם עשו את זה פעמיים בעיר השעועית ואז רונדו נפצע.
רועי ויינברג
12 מאי 2017 18:29:05אבל בלי הבולס אפשר לייחס את ההפרש ברמה ליכולת של וושינגטוו
no funny shtuff
12 מאי 2017 20:57:41הבולס עם רונדו היו מפסידים 4:2 או 4:3.
זו דעתי והיא שווה בדיוק לדעתך שעם רונדו היה סוויפ לשיקגו.
בוסטון רק היו צריכים להתאושש מההלם של הטרגדיה שפקדה את איזייה.
אסף
12 מאי 2017 17:30:00ריח של משחק 7 באוויר, מקווה שהלילה לשם שינוי הסדרה הזו תייצר משחק צמוד ראשון
Mbk
12 מאי 2017 17:50:13הפרס למנצחת של הסדרה השפלה מול קליבלנד
tripledouble
13 מאי 2017 01:30:53חחחח עצוב מה שקורה בקונפרנס הזה
אשך טמיר המקורי
12 מאי 2017 17:57:02אוי אלוהים קמתי לפני איזה שעה משנ"צ פסיכי, ורק עכשיו נזכרתי מה חלמתי בו!
שמודיעים שמצאו את אל הורפורד מת ליד מכוניתו! זוכר את התמונה – שוכב מת על הרצפה ליד הבגאז'! אוי אלוהים למה אני חולם על אל הורפורד ולמה חלום כזה ?! ממש הייתי בטוח שזה אמיתי לרגע
לארי חיים
12 מאי 2017 20:51:50מבחינת המטפורה היא אמיתית ביותר .
לדעתי ימצאו אותו מת ברגע שיעלה לחסימה אן לקליעה , לא מת לחלוטין ולא כולו ….רק החסימה והקליעה שלו …
אבל זה לא באמת הוא זה המאמן ההוא שטוענים שהוא גאון …
זה הוא שממית את השחקנים על הפרקט.
או גורם להם לשחק גרוע יותר משחקנים מתים .
למזלו המאמן היריב אחד סקוטי ברוקס
דואג שהשחקנים שלו לא ישחקו בכלל ….
מנחם לס
12 מאי 2017 18:36:26דבר אחד בטוח: משעמם לא יהיה!
no funny shtuff
12 מאי 2017 21:04:48http://www.hoops.co.il/?p=95599
סעיף 1..
סמיילי של הבן הממזר
שליו
12 מאי 2017 20:06:49אני חושב שהפלייאוף מאכזב עד עתה ברמתו .גם מיעוט משחקים צמודים לא מוסיף לעניין.
בוסטון ווישנגטון 2017 עם כל הכבוד ויש כבוד אינן קבוצות ראויות לגמר מזרח .אף אחת מהן אינה יריבה ראויה לקליבלנד ואף אם היו במערב לא היו מהווים יריבה ראויה לגולדן סטייט או סם אנטוניו.
גם סוכנויות ההימורים מבינות שאין תחרות נותנים לגולדן סטייט ולקליבלנד יחסי זכייה נמוכים יחסית .
מקווה שנגמר לפחות יהיה מעניין כי הפלייאוף לדעתי היה חלש עד עתה.
זו דעתי וכך אני מרגיש. אי אפשר להתווכח עם הרגשה. מניסיון.
no funny shtuff
12 מאי 2017 21:07:38מה עדיף, טורונטו של שנה שעברה? אטלנטה של לפני שנתיים? אינדיאנה של לפני שלוש שנים?
רועי ויינברג
12 מאי 2017 21:41:39אינדיאנה של 2013 ו-2014 הייתה קבוצה מעולה. השלישית הכי טובה בליגה (יחד עם אוקלהומה) באותן שנתיים.
מלובני
12 מאי 2017 21:25:29מה זה משנה ? בסופו של דבר במידה וקליבנד -גולדן יהיה סדרת גמר טובה ( ולא התחזית 4-0 /4-1 של סומסום ) כולנו נזכור את הפלייאוף לצורה טובה .
פשוט צריך לגמור את המשחקים האלה כדי להתחיל עם המנה העיקרית
יאיר
12 מאי 2017 22:10:00כל מי שמהמר על וושינגטון היום אינו אלא טועה.
no funny shtuff
12 מאי 2017 22:24:34מה לגבי מי שהימר על טורונטו מול אטלנטה בגמר המזרח? 😉
יאיר
13 מאי 2017 00:07:25כשעושים ברקט יש שתי אפשרויות: ללכת עם ההיגיון ואז לגלות ש2/3 מהאנשים הימרו כמוך או לנסות לחשוב על ההפתעות ולצאת גדול (בסיכוי נמוך). אני תמיד הולך על ההפתעות
יאיר
13 מאי 2017 00:07:46אבל ניצחון של בוסטון זה לא הפתעה.
עידו גילרי
13 מאי 2017 00:14:25לפי וגאס לפחות הוא כן (וזה מייצג פחות או יותר את הדעה הכללית).
עגל
12 מאי 2017 22:40:29גם אני מתפתה להמר על וושינגטון שתעלה במוד נקמה ותחסל בבית.
ואז אני נזכר מה קרה אך זה אמש כאשר יוסטון היתה באותה עמדה בדיוק ושבקה בשידור חי קבל עם ועדה.
האם יחזור הניגון גם היום?
איתי
12 מאי 2017 23:04:28ג'ון וול זה לא ג'יימס הארדן.
עכשיו שיוכיח
ובלי קשר, אישית אני מעדיף גיים 7 בבוסטון. יהיה משחק מרתק
tripledouble
13 מאי 2017 01:30:21גון וול לא יעול להרשות לעצמו לשחק היום כמו ששיחק במשחק האחרון, מקווה שיתעלה וייתן הופעה בסגנון שנתן מול אטלנטה במשחק ה6
מרקו
13 מאי 2017 02:57:17בוגדנביץ היה חולה היום ונטש במהלך אימון הבוקר.
ברוקס אמר שהוא ישחק. יש מצב שיגבילו אותו בכמות הדקות שישחק.
בהצלחה וושי!
yonatan segev
13 מאי 2017 03:03:02בוקר טוב לכולם, שיהיה לנו משחק מוצלח.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 03:09:29http://eplstreams.club/na.php?id=0041600206&feed=1&cam=0
מרקו
13 מאי 2017 03:23:17בינתיים וושי לא חדים כמו שהם בד"כ בבית
מנחם לס
13 מאי 2017 03:24:12לאס ווגאס שמה את ג"ס 1600-, הווה אומר אתה צריך לסכן 160 דולאר כדי להרוויח 10 דולארים נגד הספארס, שהם ב-10.5 נק' אנדרדוג
מרקו
13 מאי 2017 03:24:38צפוי
עומר
13 מאי 2017 03:25:26זה הסיכויים בערך
מרקו
13 מאי 2017 03:28:21אגב, קוואי אמור לשחק במשחק הראשון
עומר
13 מאי 2017 03:24:20משחק צמוד זה לא טוב לוושינגטון בבית
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 03:24:51רבע ראשון גרוע מאוד, משתי הקבוצות
Tragic Bronson
13 מאי 2017 03:26:47ג'ון וול כ"כ מהיר, מה זה היה?
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 03:28:18זה סטנדרטי כשהוא לא מתפשר
מנחם לס
13 מאי 2017 03:30:18האירופאי משחק
מנחם לס
13 מאי 2017 03:31:19מבקש שלא תכניסו ידיעות ככה סתם (בוגדנוביץ)
מרקו
13 מאי 2017 03:36:19Coach Scott Brooks said Bojan Bogdanovic (illness) will play in Game 6 on Friday.
He is under the weather and was sent home from shootaround this morning. The Celtics wore all black to this game and it was a hot topic for Brooks, so he had plenty of jokes about it. "I heard [Bojan] is wearing black," Brooks said. We could get a Bogie flu game, but he may be limited as well.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 03:37:42נכנסה שבת, אתה יכול לקחת הפסקה מלהיות שמוק.
(והוא כתב שבוגדנוביץ' צפוי לשחק)
מרקו
13 מאי 2017 03:38:11איזה אינטרס יש לי לדחוף פייק ניוז?
שעיה
13 מאי 2017 03:31:10המשחק הזה עושה לי דיכאון. פשוט עלוב
שעיה
13 מאי 2017 03:36:02אין הגנות ונגמר 22-17. מה זה אומר על ההתקפה? בושה לכדורסל
מרקו
13 מאי 2017 03:44:41וואוו בוסטון עם 25% מהשדה ועדיין צמודים לוושי. פספוס של וושי . יכלו לרסק אותם.
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 03:47:30הם מחזירים להם עם אחוזים מזהירים מהשלוש והעונשין
Tragic Bronson
13 מאי 2017 03:45:19לברון יושב בבית מול המשחק עם חיוך מאוזן לאוזן
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 03:48:05יותר סביר שהוא כבר נרדם
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 03:48:32הוא בכלל לא רואה את המשחק, הוא רואה כרגע הסנדק 2 או רמבו 3.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 03:50:16לוקח השראה מ המשחק האלמותי של ששון גבאי.
עומר
13 מאי 2017 03:50:02התקפה נוראית של 2 הקבוצות
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 03:51:00נראה לי שאם מישהו לא מראה רצון לנצח עד החצי אני פורש
גיא הרשע
13 מאי 2017 03:53:25כדורסל נורא.
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 03:54:13איפה?
(הכדורסל)
מרקו
13 מאי 2017 03:54:31ראיתי את כל המשחקים חוץ מאחד ופתאום אני שואל את עצמי למה לעזאזל??? גם ככה לברון יעשה מהמנצחת שפטים
מרקו
13 מאי 2017 03:57:40אולייניק עבירה 3, תומאס ואייברי ברדלי עם 2
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 03:58:47הם הרוויחו אותן ביושר
מרקו
13 מאי 2017 03:59:58גם גורטאט עם 3 . לא טוב. הוא מאוד חשוב לוושי.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 04:03:24לקליבלנד יהיו חיים קשים יותר בקונפרנס האירופאי.
מרקו
13 מאי 2017 04:04:58באמת. בלי ציניות.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 04:06:15בלי ציניות. באולמות באירופה אין מזגנים.
גיא הרשע
13 מאי 2017 04:08:54איך לא שרקו לעבירה של קראודר?????
גיא הרשע
13 מאי 2017 04:10:22זה רק מראה עד כמה המשחק של קליבלנד טוב יותר –
לברון היה נשכב על הרצפה, אוחז את ראשו, כאילו לפני רגע ירו בו…
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 04:11:18במובן הזה הסלטיקס יותר תחרותיים
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 04:09:45השופטים לא בפוקוס
עומר
13 מאי 2017 04:10:28כן שיפוט לא משהו במשחק לא משהו
מרקו
13 מאי 2017 04:10:38ריצת 10-0 בוסטון אם אני לא טועה
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 04:20:43Can't decide which is more dull, the game or the halftime show featuring some guy balancing on tubes
מרקו
13 מאי 2017 04:22:41חבל שהם לא מזמינים את הבחור הקשיש ששם כיסא על כיסא על כיסא על כיסא על כיסא עד אינסוףףף
מרקו
13 מאי 2017 04:34:54וושי 7 דקות משחק ללא סל שדה
יהונתן
13 מאי 2017 04:37:08קבוצת סקוט ברוקס טיפוסית
מרקו
13 מאי 2017 04:37:13ריצת 18-3 של בוסטון. רק נס יציל את וושי
גיא הרשע
13 מאי 2017 04:39:28זה מהפנט לצפות בחוסר האונים שבמשחקם של וושינגטון.
גיא הרשע
13 מאי 2017 04:46:14כמו כל דבר טוב בחיים, גם רצף חוסר האונים של וושינגטון נגמר,
והם שוב במשחק.
מרקו
13 מאי 2017 04:47:55אבל הם נראים רע. זה נס אם ינצחו אפילו שצמוד ואפילו שבבית.
יהונתן
13 מאי 2017 04:45:52ר\כאילו וושינגטון מופתעים שבוסטון רצים. הגנת מעבר מחפירה
אלי בולס
13 מאי 2017 04:47:41בוסטון קבוצה טובה יותר, אני חושב שהיא תקשה גם על קליבלנד, בניגוד למה שקליבלנד פגשה עד עכשיו, זו לא קבוצה של איש אחד, בוסטון מאוד מאוזנת ומשחקת חכם, אבל חוסר היציבות שלה בסוף תכריע את הסדרה.
מרקו
13 מאי 2017 04:51:48לא מאוהדי קליבלנד אבל קליבלנד יעשו מהם קציצות
אלי בולס
13 מאי 2017 04:53:46לא חושב. הבעיות ההגנתיות של קליבלנד לא נעלמו, היה לה קל מול קבוצות של שחקן וחצי במקרה הטוב. בוסטון לא יציבה, אבל בימים הטובים שלה היא יכולה לנצח את קליבלנד.
מרקו
13 מאי 2017 04:55:34אולי משחק אחד
מרקו
13 מאי 2017 04:57:42בכלל אם וושינגטון עשו על בוסטון ריצות של 16-0 ו 26-0 אני אפילו לא רוצה לדמיין איזה התעללות קליבלנד תעשה להם
אלי בולס
13 מאי 2017 04:52:43איזו צעידה של וול
גיא הרשע
13 מאי 2017 04:53:44רק 2 נקודות לספסל של הסלטיקס הלילה.
עידן
13 מאי 2017 04:54:41לא אוהד אף אחת מהקבוצות אבל מקווה שבוסטון יסיימו את זה היום ונתחיל כבר בסדורת גמר האיזוריות.
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:03:14עוד חזון למועד,
אבל יש לקליבלנד יופי של מאצ' אפ מול בוסטון –
אין שחקן בליגה ש-TT אוהב יותר לשחק נגדו מאשר הורפורד,
קווין לאב, גם הוא במיטבו מול הנגרייה של הסלטיקס בעמדות הפנים,
ולברון, הוא אחד הבודדים בליגה שגורמים לקראודר להראות חלש ואטי.
עידן
13 מאי 2017 05:09:44קליבלנד גם נגד בוסטון וגם נגד וושינגטון זו סדרה של גג 5 משחקים אז זה לא כזה משנה מי מהן תעלה העיקר שהסדרה הזו תסתיים כבר.הוורירס וסן אנטוניו זו סדרה של 1-4 אבל אולי עם פופ זה יהיה 2-4..
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:14:25ההימור שלי הוא סדרה של 7 משחקים במערב.
עידן
13 מאי 2017 05:16:03לא מאמין.אבל מצד שני אני חרא של מהמר אז רוב הסיכויים שאני אפול בתחזית שלי
מנחם לס
13 מאי 2017 05:26:05אם אתה צודק תוכל לעשות הרבה כסף בלאס ווגאס
מרקו
13 מאי 2017 05:05:42וושי מובילים. נס
אלי בולס
13 מאי 2017 05:07:56בראדלי שומר אגרסיבי, אבל בלי שכל
מרקו
13 מאי 2017 05:08:34סקור נמוך כאילו צופים ביוטה נגד ממפיסס , בנגוד לכל יתר משחקי הסדרה
מרקו
13 מאי 2017 05:14:49אין מה להגיד ברבע הזה סוף סוף וושינגטון משחקים בן זונה. מקווה שיספיק
דובי
13 מאי 2017 05:16:34מבאס לראות שתי קבוצות מקיזות דם עבור הזכות להישחט הגמר
מרקו
13 מאי 2017 05:17:25זה בסדר. הם מנסים לצבור נססיון לקראת העונה הבאה. בלי נסיון אין אליפות.
דובי
13 מאי 2017 05:48:24מצחיק להגיד את זה לאוהד ניקס. לפי כמות הניסיון שלנו האליפות סגורה לעשר שנים.
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:20:36בוקר טוב חברים מפארן שבערבה.
כמה בכי ונהי, כבר קמתם באמצע הלילה, עזבו את קליבלנד בצד לרכע. יש כאן שתי קבוצות שמנסות לעשות גמר קונפרנס אחרי לא מעט שנים. תהנו מצזה, לפחות קיבלנו הלילה משחק צמוד.
מרגיש שאייזאה עומד לעשות את זה שוב ברביעי אבל וול רותח בינתיים במחצית השניה.
מרקו
13 מאי 2017 05:23:32הרבע הזה כיף לצפייה בניגוד לכל יתר המשחק
מרקו
13 מאי 2017 05:25:29אם וושי ינצחו זה באמת יהיה נס. אני לא יודע מתי בפעם האחרונה בהיסטוריה קבבוצה הצליחה לנצח משחק עם 3 שלשות בלבד. נדמה לי שלא קרה כזה דבר לפחות 5 שנים.
נמרוד
13 מאי 2017 05:23:35הנחמה היחידה במשחק הזה זה המתח, רמה נמוכה
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
13 מאי 2017 05:24:07יהיה צמוד עד הסוף, רק שלא יגמר בהארכה, רחמים על השחקנים
לראות את איזיאה נופל מהרגליים למרות גובהו . . .
מנחם לס
13 מאי 2017 05:24:55אני אתכם כל הדרך אבל עובד על המעורב. רמה נמוכה? מה בקשר לשמירה המצויינת?
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:25:31הסלטיקס באמת שומרים מצוין
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:26:03גוטאט נהדר. לא רואים את זה בבוקס סקור,
אבל החסימות שלו, פעם אחר פעם משחחרות את מוריס לזריקות פנויות לחלוטין.
אם רק מוריס היה קולע…
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:26:34מישהו פעם ראה את הורפורד עושה הטעיה לזריקת שלוש ובמקום זה חודר מצד שמאל? תמיד ימינה. איך עוד לא הבינו את זה?
מנחם לס
13 מאי 2017 05:27:30הבנזונה הקטן הזה הוא משהו!
עידן
13 מאי 2017 05:27:43יופי אייזיה
נמרוד
13 מאי 2017 05:27:51IT!!
הוא גדול!!
מנחם לס
13 מאי 2017 05:27:51שוב פעם!!!!!!!!!!!!!!!
אורי הלוי
13 מאי 2017 05:28:33ענק הקטן הזה.
אלי בולס
13 מאי 2017 05:29:07איזה שחקן תומאס
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:29:49מרקו, בפלייאוף של השנה שעברה מיאמי ניצחו את טורונטו אחרי הארכה, עם שלשה אחת בלבד.
מרקו
13 מאי 2017 05:51:11וואלה? ממש מפתיע
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:29:58ביל מחטיא שלשה חופשית, וול מראה שאי אפשר לסמוך על הקליעה שלו ואייזאה מכה פעמיים. איזה תותח!
נמרוד
13 מאי 2017 05:31:43לפני הזריקה הזאת של ביל הוא היה עם 13/17 ל2 היום ו0/6 ל3, אין לי מושג למה ברוקס הלך על שלשה של ביל מהטיימאאוט
נמרוד
13 מאי 2017 05:32:37והנה הוא שם שלשה גדולה
מנחם לס
13 מאי 2017 05:30:43אשכרה אופנסיב פאול
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 05:30:45וויזרדס לא מסוגלים לקנות סל, לא משנה כמה הם יהיו פנויים, זה נגמר
אלי בולס
13 מאי 2017 05:31:31זה לא תוקף?
מרקו
13 מאי 2017 05:31:45זהו נגמר. אי אפשר לנצח כדורסל מודרני עם 3 שלשות. אין דבר כזה.
אמנם נשאר דקה וחצי אבל אין לוושי סיכוי. מקסימום אוכל כובע.
נמרוד
13 מאי 2017 05:34:07תומאס עם טעות גדולה, במקום לקחת טיים אאוט כשעשו עליו את הדאבל אפ איבד כדור והחזיר את הוויזארדס לעניינים ביג טיים
מנחם לס
13 מאי 2017 05:35:06הבעייה עם תומאס היא שהוא זורק גם כשהוא במצב הנותן לו סכוי קטן, כמו הפעם האחרונה נגד וול
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 05:36:00וזה שונה מהשתיים הקודמות שהוא קלע איך?
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 05:36:31מכל התוצאות בעולם..
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 05:38:12מי חסר כאן יותר קיירי או סומסום?
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 05:39:34אדם
אלי בולס
13 מאי 2017 05:37:27אחלה משחק.
מרקו
13 מאי 2017 05:38:22הקלידו את התגובה כאן…
עומר
13 מאי 2017 05:38:49איזה סל של הורפורד
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 05:38:5289 – 89
סילבר ממחזר תסריטים. אפילו בזה חוסכים שם.
נמרוד
13 מאי 2017 05:38:54איזה סל!
מהלך גדול של סטיבנס שנגמר בסל גדול של הורפורד
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:39:00המחצית הראשונה הייתה נוראית.
אבל הרבע האחרון ממש מבדר. זה הפך לאחלה משחק.
מרקו
13 מאי 2017 05:39:18יש כאן מישהו שכל הזמן משמיץ את הורפורד שהוא נעלם ברגעי האמת . לא זוכר מי זה. הורפורד הרגע כנראה ניצח להם את המשחק במאני טיים.
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:41:26לא כל הזמן. רק כשהוא פוגש את הקאבס (ולפני כן, ההיט)
מרקו
13 מאי 2017 05:40:04ואוווווווווו
nba
13 מאי 2017 05:40:11ווללללל
עידן
13 מאי 2017 05:40:12וואו גון וול
מנחם לס
13 מאי 2017 05:40:26לא יאומן!!!!!!!!!!
אלי בולס
13 מאי 2017 05:40:30אוברה צריך להיות על הפרקט בשביל הריבאונד
עומר
13 מאי 2017 05:40:30וואו שלשה של וול. אבל עדיין נשאר לבוסטון זמן, טירוף
נמרוד
13 מאי 2017 05:40:45וואוו
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 05:41:21פפפפפפפפפ
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 05:42:09עבירה זולה לסלטיקס בדרך
עידן
13 מאי 2017 05:42:26יש משחק 7
מרקו
13 מאי 2017 05:42:26טוב אני הולך לאכול כובע
nba
13 מאי 2017 05:42:31ישששש
נמרוד
13 מאי 2017 05:43:08חתיכת סיום קיבלנו, נקווה לעוד אחד בסגנון בגיים 7
עומר
13 מאי 2017 05:43:12איזה מתח בסוף!! אני הייתי בטוח שבמשחק צמוד וושינגטון יכנסו ללחץ. אבל הצליחו לנצח איכשהו
אלי בולס
13 מאי 2017 05:43:16ישששש
אלי בולס
13 מאי 2017 05:43:52משחק טוב ואגרסיבי, ביל היה השחקן הכי משמעותי על הפרקט היום.
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 05:44:43גיים 7
רק שיהיה טוב ממשחק זה עם סוף מותח באותה מידה
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:44:56וושינגטון ובוסטון שיחקו,
וקליבלנד היא המנצחת.
אם בוסטון הייתה מנצחת היום, היו לה 72 שעות עד למשחק מספר 1 מול הקאבס.
עכשיו יהיו למנצחת רק 48 שעות לפני המשחק הראשון מול הקאבס.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 05:46:42קליבלנד המפסידה מהמשחק הזה.
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 05:47:11כאילו שזה באמת משנה
עומר
13 מאי 2017 05:45:48סוף סוף קצת מתח, שני מהלכים מטורפים בסוף, סל נצחון. אחלה משחק אני מרוצה!
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 05:46:07לא משנה מי עולה, זה טוב לג"ס או ס"א.
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:47:28למה?
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 05:49:56כי אם אתה חושב לטווח ארוך, אז ג"ס ו ס"א כבר מתחילות את הסדרה ביניהן, בעוד שהגמר במזרח נדחה, מה שמאפשר פחות מנוחה לקראת הגמר הכללי, והמנוחה לקראתו יותר חשובה.
גיא הרשע
13 מאי 2017 05:52:05השאלה היא באיזו תוצאה יסתיימו הסדרות.
ההימור שלי הוא 5 משחקים במזרח, 7 במערב.
ואז הקאבס הם אלו שיגיעו עם כמות אופטימלית של מנוחה לפניי הפיינלס.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 05:57:09זה לא קשור לעניין. זה שבמזרח אין קונטנדריות ויש מנוחות זה דבר ידוע..
העניין הוא שעדיף לג"ס וס"א שהגמר המזרחי יתחיל כמה שיותר מאוחר, כי זה נותן לקליבלנד פחות מנוחה לקראת הגמר, גם אם הם יסיימו את הגמר המזרחי בסוויפ.
גיא הרשע
13 מאי 2017 06:04:02הפיינלס מתחילים בראשון ליוני. משחק 7 במערב יהיה ב-28 למאי,
משחק 5 במזרח יהיה כנראה ב-25 במאי, משחק 6 במזרח ב-27 במאי.
לדעתי, בכל מקרה לקאבס תהיה יותר מנוחה מאשר לאלופת המערב.
גיא הרשע
13 מאי 2017 06:04:55יותר משבוע מנוחה – זה יותר מדי.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 06:12:14אתה באמת לא מבין מה שאני כותב ?
מי אמר של ג"ס או ס"א תהיה יותר מנוחה ?
אבל זה בהחלט עוזר להם, במיוחד אם הסדרה ביניהן תתארך, שהגמר המזרחי יתחיל כמה שיותר מאוחר, כדי שיהיה לקליבלנד כמה שפחות זמן להתכונן אליהם, ולא מדובר רק במנוחות, אלא גם הכנה מקצועית של צוות האימון לאותו מא'צ'אפ.
גיא הרשע
13 מאי 2017 06:17:28שבוע מנוחה זה לא מספיק???
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 06:21:09גיא, אתה לא רציני..
זה נחמד שאתה חושב שבמערב יגיעו ל7 משחקים והמזרח 5 או 4, אבל מבחינה אובייקטיבית, כשאף אחד לא יודע מה יוליד יום, אז כן, קליבלנד היו מאוד שמחים להתחיל את הגמר המזרחי כבר עכשיו, ולא לחכות.. הרי כבר עבר איזה שבוע מהפירוק של טורונטו.. אז למה פה אתה לא שואל –
"שבוע מנוחה זה לא מספיק ???"
גיא הרשע
13 מאי 2017 06:44:24לא אני, ולא אתה, יודעים מה יילד יום.
הניחוש שלי, הוא שבטווח הארוך, הקאבס מרוויחים מהלו"ז.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 06:49:48עזוב.. אני יודע מתי מנסים לעבר אותי..
גיא הרשע
13 מאי 2017 06:53:12שיהיה בשעה טובה…
הייט-אשברי
13 מאי 2017 06:54:51גיא – כרגיל כותבים לך על דבר אחד ואתה עונה על דבר אחר . ברור שרוב הסיכויים שלקליבלנד יהיו יותר ימי מנוחה מאשר למנצחת המערב , בגלל שהסדרה במערב צפויה להתארך ליותר משחקים .
אבל משחק 7 של בוסטון מול וושינגטון יקזז קצת מכך , כי שסדרת גמר המזרח תתחיל מאוחר יותר מאשר אם בוסטון היתה מנצחת הלילה.
זה מה שכתב לך הממזר. זה הכל – ולא אף דבר אחר.
גיא הרשע
13 מאי 2017 07:02:30זה מה שהממזר כתב –
"לא משנה מי עולה, זה טוב לג"ס או ס"א."
דעתי שונה.
אם בוסטון היו מנצחים, אז המשמעות היא שהסדרה הייתה מתחילה ביום ב' –
זה אומר יותר זמן לבוסטון להתכונן ולנוח (72 שעות אחרי סדרה של 6 משחקים, מול 48 שעות אחרי סדרה של 7 משחקים).
בכל הנוגע לזמן המנוחה לפני הפיינלס –
במקרה כזה השאלה היא כמה משחקים ישוחקו בגמר המזרח.
הניחוש שלי שלקאבס יהיה שבוע מנוחה לפני הפיינלס.
וזה אומר שאם אני צודק, אז על אחת כמה וכמה טוב להם משחק 7 בין בוסטון לוושינגטון. בגלל שאם הסדרה הייתה מתחילה ביום ב',
אז זמן המנוחה היה גדל ל-10 ימים,
ובמקרה כזה, זו כבר הפסקה ארוכה מדי.
הייט-אשברי
13 מאי 2017 07:12:09דעתך תמיד שונה . גם ניואנס של רבע אחוז אתה ישר מבליט .
תסתכל על זה כך :
לדעתי גמר המזרח ייגמר בסוויפ ,עם סיכוי קטן ל-5 .
גמר המערב ייגמר ב-5 , עם סיכוי ל-6.
בוא נניח שגמר המערב יתמשך משחק או שניים יותר מגמר המזרח. זו התחזית שלי.
אם כך , אז הפתיחה המאוחרת יותר של גמר המזרח תוריד יום מעודף המנוחה של קליבלנד.
כל כך פשוט . למה לסבך ?
גיא הרשע
13 מאי 2017 07:17:28אף אחד לא מכריח אותך להתייחס לתגובותיי.
זה פשוט – מפריע לך בעין, אז תדלג הלאה.
אתה חושב אחרת?
סבבה.
אני לא זוכר מתי כתבת תגובה עניינית, ואני הגבתי ב-
"דעתך תמיד שונה . גם ניואנס של רבע אחוז אתה ישר מבליט"
"גיא – כרגיל כותבים לך על דבר אחד ואתה עונה על דבר אחר"
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 07:51:07הניחוש שלך לא רלוונטי.
אני בטוח שטיירון לו, לברון, גילברט, וגריפין אומרים לעצמם – "גיא חושב שהסדרה במערב תלך ל 7 משחקים, אז עדיף לנו גיים 7 בחצי גמר של המזרח".
הם רוצים להתכונן לפיינל מבחינת מנוחה, הם לא סופרים את המזרח, וגם אתה לא – מה זה משנה הרי כמה מנוחה היה לבוסטון, אם בשתי המקרים אתה מהמר שהסדרה תיגמר ב 5 משחקים… בנוסף המנוחה הזו תיתן להם יותר זמן צפייה בוידאו של 2 הקבוצות כמה שיותר והכנה ברמת צוות האימון והתאמו., מה שגם שיתן ללברון יותר זמן לצפות בכל סרטי רמבו הסנדק ורוקי…
מצחיק שאתה כותב ש "יותר משבוע מנוחה – זה יותר מדי" כשזה בדיוק מה שקורה עם קליבלנד עכשיו כשיש גיים 7 בחצי גמר המזרח..
הייט-אשברי
13 מאי 2017 07:52:10אולי זה בגלל שאני ממעט להגיב לפוסטים שלך , ולעומת זאת מוצא אותך לעיתים קרובות מגיב לפוסטים שלי ?
אני מוכן לא להגיב לך ושאתה לא תגיב לי . סגור ?
הייט-אשברי
13 מאי 2017 07:53:10מופנה לגיא , כמובן
גיא הרשע
13 מאי 2017 07:59:37בן ממזר,
כל מה שאנחנו עושים זה מנחשים –
להתיימר לדעת יותר מכך, זו יוהרה.
נראה לך שאני מנסה לתת עצות למשהו?
העצה היחידה האמתית שיש לי לתת,
היא שהיסטורית, מוכח מעבר לכל צל של ספק,
שלהמר על הבחירות שלי זו הדרך הקלה ביותר לאבד כסף…
האמת היא, אני לא מבין מה מציק לך.
אתה כתבת
"לא משנה מי עולה, זה טוב לג"ס או ס"א."
ואני כתבתי את ההפך.
ספקולציות זולות. שלי, ושלך.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 08:15:01כי לא כתבת את מתוך ניחוש, כתבת את זה כאקסיומה שאין לה שום קשר למציאות, תקרא שוב את תגובה 108 שלך, היא מתייחסת לטווח קצר, בלי כל המשמעויות היותר רחוקות, בנוסף התאוריה הזו מתבססת על סנריו שהוא אפשרי, אבל בסיכויים נמוכים (גיים 7 מערב + גיים 5 במזרח.. שים את הכסף שלך על זה אם אתה כל כך בטוח.. יתנו לך יחס טוב בכל מקום, ואני יודע שכסף זה לא העניין, אבל גם לקבוע בכזו נחרצות שקליבלנד המנצחת על סנריו שהאחוזים שלו יחסית נמוכים (אפילו מבחינה סטט') זה לא רציני) ואח"כ בדיון בינינו כתבת דברים הסותרים עצמם לגבי המנוחות.
בנוסף אפשר גם לכלול, את האפשרות הלא בלתי קיימת, שוושינגטון עוד עלולה לעלות, ולא היתה שום התייחסות למי מבניהן (בוסטון או וושינגטון) יש יותר סיכו לקחת יותר משחקים מהקאבס.
שבת שלום.
גיא הרשע
13 מאי 2017 08:20:14"וושינגטון ובוסטון שיחקו,
וקליבלנד היא המנצחת.
אם בוסטון הייתה מנצחת היום, היו לה 72 שעות עד למשחק מספר 1 מול הקאבס.
עכשיו יהיו למנצחת רק 48 שעות לפני המשחק הראשון מול הקאבס."
מתוך כל התגובה,
החלק "וקליבלנד היא המנצחת" זו דעה. כל השאר, נתונים.
זה מופרך לחשוב שיהיה לקליבלנד קל יותר מול קבוצה אחרי 48 שעות/7 משחקים, מאשר אחרי 72 שעות/6 משחקים???
שתהיה לך שבת בכיף!
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 08:25:24נו..זו הסתכלות צרה על הדברים… לטווח הרחוק קליבלנד מפסידה, אפילו בסנריו שלך.
אבל עזוב. רק בריאות ואחלה שבת.
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 08:28:18נשמט החלק הזה מהתגובה –
"יותר משבוע מנוחה – זה יותר מדי."
וזה מה שקורה לקליבלנד כשיש גיים 7 בחצי גמר במזרח… קצת סותר..
גיא הרשע
13 מאי 2017 08:46:00החלודה כבר מתחילה להצטבר אצל קליבלנד.
ואז השאלה היא,
אם הם כבר חלודים,
אז עדיף לפגוש קבוצה רעננה, או קבוצה עייפה?
הממזר של סטוקטון
13 מאי 2017 09:01:01אבל תמיד הדברים האלו באים 1 על חשבון השני.. אתה מיתמם
ומה זה "אם הם כבר חלודים"… אתה כותב את זה כאילו אין הבדל בין הרמות חלודה (טיעון שלך, לא שלי) בהפרשים של כמה ימים,(אגב, אני לא חושב אבל מצד שני מדגיש "עדיף לפגוש קבוצה רעננה או עייפה" – כאילו פה ההבדל זועק לשמיים.
ואם על פי טענתך שבוע לפני הפיינל זה יותר מדי מנוחה, אז אולי כדאי שיקבלו קבוצה "רעננה" כדי שיפסידו כמה משחקים ויגיעו משופשפים..
מרקו
13 מאי 2017 05:52:33+1
מרקו
13 מאי 2017 05:46:59וואוו הרבע האחרון היה שווה את כל הבזיון של שלושת הרבעים הראשונים. וויזארדס נראו גרועים ובכל זאת לקחו.. מטורף!!! מקווה שיקחו גם את השביעי. הם באמת נראו רע ואין לי מושג איך הם הצליחו לקחת את זה. וול יצא ענק!
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:47:11תענוג של דקות אחרונות עם הרבה מהלכים גדולים. הורפורד עם פוקס של הלייף עם הרליעה עם הקרש וול, וואו איזה שלשה מטר מהקשת.
רק לא בלואו אאוט בגיים 7.
מרקו
13 מאי 2017 05:48:31איזה בלואו אאוט? הולך להיות פיזי עם מכות רצח!!!
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:49:13את זה אמרנו גם כשהסדרה התחילה, זה לא עזר.
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:48:09וול גם מהלך הגנתי ענק בחסימה על אייזאה כשהקבוצה בפיגור 2.
דובי
13 מאי 2017 05:49:55אוטו פורטר אכזבה
נתן גולד
13 מאי 2017 05:55:52+10
חשתבי שהוא הולך להיות האקס פקטור של וושינגטון…
דובי
13 מאי 2017 06:01:31אולי תהיה לו הזדמנות מול קליבלנד
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:50:11כל הכבוד לוויזארדס, לא קל במשחק הדחה שכל העונה על הקו לתפקד ככה במאני טיים
שגיא נאור
13 מאי 2017 05:55:48עד הלילה הקבוצות שהגיעו למשחק הדחה היו 0-10.
אלי בולס
13 מאי 2017 05:50:56https://www.youtube.com/watch?v=DPs_z_HaA64
נתן גולד
13 מאי 2017 05:59:39שלשה גדולה של ג'ון וול בסיום נהדר למשחק פושר.
בוסטון ברבע הרביעי הלכה יותר מדיי על אייזיאה ופחות מדיי על בראדלי שהיה לו עוד משחק נהדר. בוסטון הפסידה את המשחק הזה דווקא דרך הספסל שהוא לרוב החוליה החזקה שלה.
ג'ון וול קלע סל ענקי אבל בריאיון הסיום כל מה שהיה אפשר לשמוע זה אני, אני, אני ואני. הוא לא יגיע רחוק עם גישה כזאת לדעתי עם כל הכבוד לכישרון העצום שלו.
דובי
13 מאי 2017 06:02:01בעיקר
דובי
13 מאי 2017 06:02:32בעיקר שלידו משחק אני אני אני שתיים
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 06:06:37מוזר הוא אחר I אחד ואחריו מקבץ של we
נתן גולד
13 מאי 2017 08:28:51התכוונתי לריאיון שהיה ישר אחרי הניצחון, על המגרש.
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 09:33:49אכן, וזה מה שהוא אמר בו
Ish (פרש #2)
13 מאי 2017 09:41:28https://youtu.be/RtgVAp8KLRg
הוא אכן עונה על שאלות שנוגעות ישירות בו בI, אבל בגדול אחר כך הוא מדבר בwe. סה"כ אנגלית תקנית ועניינית שעונה על השאלות ששאלו אותו.