אירועי דיומא – 12.05.2017 / דוד "פאקו" סעדה

כדורגל:

פרמיירליג – מחזור 37:

21:45-אברטון-ווטפורד (ספורט 2). משחק די חסר חשיבות. לאברטון שבמקום השביעי כבר לא נותר על מה לשחק. ווטפורד שבתחתית תבטיח הישארות רשמית בליגה, אם תשיג נקודות היום, אך גם אם תפסיד, צריך לקרות הרבה מאד כדי שתרד ליגה.

22:00-ווסט ברומיץ'-צ'לסי (ספורט 1). האליפות של צ'לסי הופכת להיות עובדה מוגמרת עם ההפסד האחרון של טוטנהאם. שלושה מחזורים לסיום, הכחולים יכולים לזכות בה רשמית עם ניצחון צפוי על ווסט ברומיץ' נטולת העניין.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 32:

16:00-הפועל חולון-מכבי ראשל"צ (ספורט 5). חולון איבדה קצת גובה בתקופה האחרונה, כפי שהיה צפוי שיקרה עם פציעתו מסיימת העונה של קאליף ווייט. עדיין, ההפסדים של אילת ומכבי ת"א אתמול עשו איתה חסד, כאשר ניצחון יבטיח לה את המקום השני, וגם המקום הראשון חזר להיות אופציה. ראשל"צ קטעה רצף נצחונות מצויין במחזור הקודם, עם הפסד הבית למכבי ת"א. האלופה כבר הבטיחה השתתפות בפלייאוף, ומשחקת בעיקר על שיפור המיקום. סיכוי מצויין שהמפגש היום ישוחזר גם בסיבוב הראשון בפלייאוף.

טניס:

טורניר מדריד (1000) – רבע הגמר:

13:00-קיי נישיקורי (6)-נובאק דג'וקוביץ' (2) (ספורט 1). אחרי שהתקשה מעט בשמינית, נולה עבר אתמול יותר בקלות את פליסיאנו לופז. היום תהיה לו משוכה יותר גבוהה בדמות קיי נישיקורי, שעבר גם הוא בקלות את דויד פרר הוותיק.

15:10-דויד גופן (9)רפאל נדאל (4) (ספורט 1). גופן ממשיך בכושר הטוב שלו העונה, כאשר עבר אתמול את ראוניץ', אלא שהיום הבלגי המסכן יפגוש שוב את המפלצת. נדאל ממשיך להעיף מדרכו בקלות את כל מי שמפריע לו על החימר, ואתמול עשה זאת לקיריוס האומלל.

17:30-פאבלו קוואבס-אלכסנדר זוורב (ספורט 1). זוורב, לאחר שעבר אתמול בנינוחות את ברדיך, יהיה פייבוריט היום מול האורוגוואי, שעבר אתמול את פייר הצרפתי.

22:30-בורנה צ'וריץ'-דומיניק ת'ים (8) (ספורט 3). צ'וריץ' ניצח אתמול די בקלות את אנדי מארי, הפתעה כנראה רק למי שלא עקב אחרי שני השחקנים העונה. ת'ים גבר במותחן על דימיטרוב. למרות פערי הדירוג, זה עשוי להיות משחק שקול למדי.

 

כדוריד:

ליגת העל – סדרת הגמר (משחק 1):

15:45-מכבי ת"א-מכבי ראשל"צ (ספורט +5). סדרת הגמר של ליגת העל בכדוריד נפתחת היום, ותהיה לה פייבוריטית אחת גדולה. מכבי ת"א היא הקבוצה הראשונה בליגה שעברה למודל מקצועני נטו. המשמעות היא שזהו תחום העיסוק היחיד של שחקניה (הם אף נדרשים לאישור מיוחד על לימודים), כאשר השכר בהתאם. התוצאה היא קבוצה שהייתה השנה גדולה על הענף, ללא הפסדים לאורך העונה, ובדרך הבטוחה לדאבל ראשון בתולדותיה. היריבה מראשל"צ היא אחת הקבוצות החזקות בהיסטוריה של הענף, וסיימה את הליגה במקום השני. גם שם מדברים על מעבר למודל מקצועני בשנה הבאה, אך עד אז היא תהיה האנדרדוג הברור בסדרה.

 

אופניים:

ג'ירו ד'איטליה – קטע 7:

קטע 6 של אתמול, עם הסיום המשופע, התנהל בשליטתה של קבוצת הבריחה מתחילתו. בסיום הקטע הצליח השוויצרי סילבן דילייה להקדים את ייספר סטויבן על הקו, ולזכות בקטע. לקטע לא הייתה כל השפעה על תמונת ההובלה, ובוב יונגלס ממשיך לאחוז בחולצה הוורודה, כשאחריו גראן תומאס (6+) וכל שאר רוכבי ה-GC בפיגור של 10 שניות.

קטע 7 של היום, בן 224 הק"מ, הוא כבר קטע שיותר מתאים למאיצים. אמנם לא מדובר כאן בקטע שטוח לחלוטין, אך סיומו השטוח יעודד מיאוץ המוני מהסוג שיתאים לגרייפל, גביריה או יואן. שידור ביורוספורט ב-14:15.

 

פאקו

ממונה על איזור 51 בהופס.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. הגיע הזמן להגיד משהו על רכיבת כביש בקוסטה ריקה.
    או לשאול איך מגיע מישהו מקוסטה ריקה לפלוטון המקצועני?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט