חדשות הטניס – נאדאל הוא הפדרר החדש

חדשות הטניס – נאדאל הוא הפדרר החדש

השבוע בחדשות הטניס. אנחנו נופלים (211547) בפעם המי יודע כמה מידי הטניס המופלאות של נאדאל. עכשיו כבר 2500 נקודות מתוך 2500 נקודות אפשריות מהחיימר. אנחנו מרגישים מקרוב מה זה לעמוד מול הסארבים וחבטות הפורהאנד של דום טיאם. ונהנה מהצגת טניס של אהובת ליבי מלדיאנוביץ, אבל נפתח בכמה קליפים.

האם הטניסאי בקליפ הוא פדרר או נאדאל?

ראיתם מה זה? נאדאל מתקיף אחרי כדור עמוק ואז נותן אובר האנד בקהאנד…

האם ידעתם שנאדאל יודע לתת זווית של 30 מעלות מבקהאנד בריצה? יש על זה טרייד מארק של פדרר. אבל תראו בעצמכם . סגירה למערכה ראשונה בגמר

טורניר מדהים של נאדאל, אבל הפעם הוא מחפש להיות אגרסיבי, מעניש יריבים שהולכים אחורה במגרש בכדור דרופ קצר. ואפילו סרב וואלי, שהשם ישמור.

הנה תקציר המשחק מול נובאק. פעם טניסאי גדול, היום חומר של טופ 10 ביום טוב. נובאק ניסה לשחק טניס, נאדאל הזיז אותו קדימה ואחורה עלה לרשת וסגר עליו 6:2 בראשונה. ומייד שבר את השניה. נובאק חזר למה שהביא לו את הכסף והלך למשחק טחינה מהקו האחורי, רק שמולו עומד נאדאל. כן… זה נגמר ב 6:4 בשניה.

בגמר עלה מולו טיאם שמשחק השבוע שייך דווקא לו! לפני המשחק טיאם נשאל מה הוא יכול לעשות מול נאדאל שניצח אותו לפני שבוע במעמד הגמר של בארסה. טיאם אמר שכל מה שהוא יכול לעשות זה להביא את הטניס הכי טוב שלו ולשחק חזק. נאדאל אמר שהוא מחפש להיות אגרסיבי והוא שואב ביטחון מהנצחונות שהוא השיג עד כה בעונת הטניס.

טיאם אכן הלך חזק על נאדאל, ושמר על נאדאל מרוסן בקו האחורי. זה נגמר בשובר שיווין בראשונה. המאמץ המנטלי גבה את המחיר וטיאם נשבר מיד על המשחקון הבא ו 6:4 בשנייה.

מה שאני אוהב בטיאם זה ציר ההתקדמות שלו. לפני כמה שבועות בקדם עונה, כתבתי על טיאם שהוא שינה את הפורהאנד שלו והוא מרבה לתת כדורים ארוכים (יענו מכה בכדור חזק מידי), טיאם מאז FINE TUNED את היד שלו וכעת הפורהאנד שלו הוא אחת המכות המסוכנות בסבב.

משחק השבוע היה בסיבובים המוקדמים.  טיאם מול גריגור דמיטרוב. יהיו נקודות משחק. יהיו קרבות מפוארים אבל הכי חשוב אתם הולכים לשבת בדיוק 20 ס"מ מעל הראש של אחד השחקנים ולראות את קפיצת הכדור והעוצמה המטורפת של המשחק הזה, והפורהאנד של טיאם בפרט בזוויות הכי טובה שאפשר לראות טניס. COURT LEVEL

https://www.youtube.com/watch?v=TsCxIGJXyjo

 

בנשים… קריסטינה מלדיאנוביץ הצורפתית המושלמת, גם מוכיחה שיידי טניס וחוכמת משחק זה ה IN החדש של 2017. היא ניצחה את סבטה קוזניצובה שעצרה את הריצה של יוג'יני בושארד.  למלדיאנוביץ יש ידי טניס רגישות ומחשבה מהירה. היא מגיעה לכדורים קשים. אל הצד השלילי, הסרב שלה קצת מצחיק. כנראה הקוארדינציה של הידיים שלה לא משהו. היא צריכה להרים את יד ימין. ואז היא יכולה לזרוק את הכדור ביד שמאל ורק אז היא מצליחה להגיע לרוטינת סארב. כתוצאה… אפשר לדעת חצי שעה מראש איפה הכדור שלה הולך לנחות על פי הגריפ שהיא מחזיקה את הרקטה…  הסארב שלה דיי שביר, וחבל, סארב יותר עוצמתי היה עוזר לה לשמור על ההגשות ולנצח משחקים חשובים כמו… הגמר. (הגישה למערכה הראשונה 5:4 והפסידה 7:5)

אנחנו נראה את חצי הגמר! וניצחון

https://www.youtube.com/watch?v=FooYX95AcYQ

וואו, זה טורניר חיימר זה? במקום לראות משחקי התשה מהקו האחורי נאדאל עולה לרשת ומלדנוביץ מעלה את היריבות שלה לרשת. ואם אנחנו כבר בענייני אקסטרים של משחק רשת בואו נראה את הדבר האמיתי. טניס זוגות. ידי הטניס המושלמות של האחרים בריאן מול…. ניק ה"מעניש" קריוס וג'ק "המפציץ" סוק.

https://www.youtube.com/watch?v=y9ZLBblu-6E

נסגור באחת ההוט שוט הכי מופראות שנראו באחרונה…

היומן שלי מסביב לעולם מגיע לסיומו באחד המקומות המושלמים בעולם! AUNANG BEACH בתאילנד. הדבר הראשון שמבחינים בו זה שתאילנד כבר לא זולה בכלל… איפה הימים של שבוע ב 100 דולר? מצד שני אני בטיול עם המשפחה וכל דבר עולה לי 1000 באט. אבל לפחות יש… מגרש טניס בגסט האוס שלי! רק מה איפה אני אמצא יריבים בחופשה?

ביום הראשון נסענו דיני ואני למסע לאיים בודדים. זה עולה 1000 באט ומקבלים 4  איים בודדים יחד עם עוד כמה עשרות (מאות) שגם קנו את הסיור. אם לא בסירה שלי באחת מעשרות הסירות האחרות. כמובן שמתפתחת שיחה בין המטיילים, ואני חייב לחלוק עמכם את התובנות של העולם החדש. השאלה הראשונה ששואלים מטיילת זה מאיפה היא באה? הפעם במקום תשובות כמו קנדה, אנגליה וגו.. המטיילים הגיעו ממקומות כמו לונדון, ליאון, וונקובר, חווה ליד מלבורן (אני!! אני!!) , וגם מדריד. אני חושב שזה נפלא. מות הלאומיות ועליית הקהילתיות!  אחרי שעשינו סלפי באיים בודדים (גם זה חלק מהעולם החדש). הצגתי צ'אלנג' למטיילים. טורניר בינלאומי של טניס (או כדור נוצה.. ) . המפסיד קונה צ'אנג (50 באט) למנצח!

הטורניר נערך למחרת. טין טין מהקבלה אפילו הוציאה שלט החוצה לטיילת על טורניר בדמינגטון וטניס בינלאומי, וחברי האיים האבודים הגיעו כולם חוץ מהלונדונים. היום היה חם שזה משהו שעבד לטובתי ולטובת הבחור מאל סלבדור. בגלל ריבוי המשתתפים החלטנו בזוגות מכופלים, יענו 4 בכל צד. ו..בירה ראשונה. נחתי משחק שני. ובמשחק השלישי נבחרת מלבורן (אני ודיני) מול נבחרת מדריד. בום 4:0 לנו והספרדים מחליטים להעניש את דיני. רק מה שלא סיפרתי להם זה שדיני מחזיר כל כדור! התנאי שהוא עומד בצד של הפורהאנד. בירה שנייה ושלישית (אני צריך גם לשתות את הבירה של דיני כי הוא רק ילד). אני מזומן ישר למשחק בדמינגטון מול הנהג של המלון. שתוקע בי בייגלה אכזרי (איך נותנים טופספין בדבר הזה?). משחק הגמר מול אל סלבדור נגמר ב 5:4  ושיוויון בגלל שהתחילה HAPPY HOUR ושמו את הדיסק של SIA. איבדתי ספירה על הצ'אנגים.

טניס מביא אנשים ביחד. המגרש ב AUNANG שבקראבי. תאילנד. גם מאד מומלץ.

Image result for AO NANG BEACH

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. תודה רבה. אחלה כתיבה.

    אז חזרנו לשנות ה – 2000 ? שליטה של נדאל ופדרר בסבב ?
    מה קורה כאן ? הם היו אמורים להתפרק מזמן.
    איפה מארי ונולה ? איפה וורינקא ?

  2. אהלן, אני מחפש אתר טוב שניתן לראות דרכו את כל טורנירי הatp הבאים עלינו לטובה. אפשר גם בתשלום כל עוד בטיחותי. תודה.

  3. הכל סמים.וטור על טניס בלי להבהיר את זה זה פשוט חטא!!
    גם פדרר וגם נדאל פשוט מסוממים. כל הסבב מדבר על זה. יש לי חבר שניים בסבב. יום יבוא והכל יתפוצץ.

  4. תודה על המאמר! זכיתי לראות את נדאל בהרבה משחקים בתקופה האחרונה ונשאל בכושר מדהים! מעבר למה שהחזיק אותו בעבר הוא גם מראה אגרסיביות כמו שאמרת. הוא בכושר אדיר ואני מקווה שזה יוביל אותו לניצחון ברולאן ואולי אולי ווימבלדון אבל זה כמו פנטזיה שלי.

    ראיתי גם את המשחק של תום נגד דימיטרוב וחברים זה דור העתיד! אני אוהד של דימיטרוב מאז שהוא נכנס לבוגרים (אחרי שלקח שני גראנד סלאם בנוער). היה משחק אגרסיבי ומגוון ובסוף דימיטרוב יצא די פראייר.

  5. אין אין על נדאל. היחידי שיכול לגרום לי לראות טניס בימינו.
    מצפה לעונת חומר מושלמת ושכתוב עוד פרק בהיסטוריית הטניס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט