מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

 1. TOTAL DOMINATION

היה פעם שומר בפתח תקווה ושמו היה אברהם שפירא. הוא אמר (כתב) על הנוער החדש של מדינת ישראל, "אתם נוער אתם? אתם חרא!"

הנה טיפונת הסטוריה:

על פי יוסי גמזו בספרו "אתם נוער אתם?!" (1958, הוצאת מסדה) אברהם שפירא זכור בין היתר כמי שאמר "אתם נוער אתם? אתם חרא!" (מטעמי לשון נקיה, הגרסה שנרשמה והשתרשה היא "אתם בררה!")

כותב יוסי גמזו בספרו בעמוד 4 – כה אמר אברהם שפירא…-

לא אחדל מלשאל והטיח:
אתם נער אתם? אתם … בררה!
..ואומרים כי לפתע החוירו
אז המון פרצופי בני-נער
באמר מר אברום שפירוא
ת'דברים שהואלתם לשמע.

אז אני אומר על  הספארס של היום, אתם קבוצה אתם? אתם חרא!

היכן הגאווה שפעם היתה לכם? היכן הכבוד העצמי? היכן הגאווה שבלהיות קבוצה של גרג פופוביץ'?

פעם כל משחק נגד הספארס היה עלייה על הר תלול בציפורניים בשעה שהם מכים בך, ונתלים עליך בציפורניים.

מאומה לא נשאר מהעבר המפואר שלהם. אני לא מאמין שטים דאנקן היה יושב בשקט במשחק כזה כשיוסטון – יוסטון הבינונית במקרה הטוב – עושה עליהם חוכא ואיתלולא. היחיד שמזכיר במלחמתו ובמאמציו את הספארס הגדולה הוא סימונס הצעיר. חוץ ממנו נאדה. אפס אפסים.

מלבד, כמובן, קאווי לינארד שהיה השחקן מס' 1 בליגה לפני משחק זה יחד עם לברון ג'יימס, והוא היחיד שלא איבד מכבודו גם אחרי משחק זה.

2. אולי לראשונה בתולדות ה-NBA: מאמן קונס שחקן על שניתר על FAKE PUMP

ייתכן מאד שלטיירון לו הזה ישנם אשכים גדולים ממה שנדמה לנו. לפני המשחק הערב הוא הזהיר את שחקניו לא לנתר על ה-FAKE PUMP של דרוזן עם וידיאו שהוא הראה לקבוצה שמראה ש-75% מההטעיות שלו הן FAKE PUMP. הוא הזהיר שכל "קניית" פייק פאמפ תעלה לשחקן שקונה אותו "A HUNDRED BUCKS".

בסיום המשחק היום כשהקאבס חוגגת 0-4 נגד טורונטו בנצחון 109-102 הוא הודיע לשחקן האחרון שהייתי מאמין שהוא הולך להתעסק איתו – JR SMITH – שהוא קונס אותו $100 על שעלה על הפייק פאמפ שהוא "קנה", ולכן חטף פאול שדרוזן קלע את שתיהן. לפי ה-CLEVELAND.COM "עיניו של סמית' נפתחו כלא מאמין, אבל הוא קיבל על עצמו את העונש בלי לומר מילה".

3. משפט המאה  (מפיו של דמאר דרוזן):

DeMar DeRozan Says Raptors Would've Won vs. Cavaliers If LeBron Was on Toronto

זה מה שהוא אמר – מילה במילה – לבן גוליבר מספורט אילוסטרייטד, והכל מוסרט בוידיאו:

http://bleacherreport.com/articles/2708335-demar-derozan-says-raptors-wouldve-won-vs-cavaliers-if-lebron-was-on-toronto

(טוב. לא התעצלתי והלכתי להשיג את הוידיאו בעצמי רק למקרה שיהיו כאלה שלא יאמינו ויתעצלו לחפש את הסרטון):

*

*

4. צ'ארלס בארקלי מכנה את הסידרה קאבס – רפטורס "הגרועה בתולדות ה-NBA" (מתי הוא ילמד לסתום את פיו, או שמישהו יסתום לו?)

*

 *

5. ג'ון וול: "אנחנו הולכים לנצח את הסדרה הזאת"

לא כשהוא היה בסערה המשחק אלא הרבה אחרי, אחרי שהתקלח והתלבש, ג'ון וול אמר ל- Ben Golliver of Sports Illustrated אנחנו הולכים לנצח את הסדרה הזאת. אנחנו שולטים במצב. אצלנו המומנטום והכל תלוי בנו. אני מרגיש שאנחנו היוצרים והבוסטון סלטיקס הם המגיבים, אז הכל תלוי בנו יותר מאשר בהם!"

מה שהוא לא זוכר הוא שהבוסטון ניצחה אותם בבית משך העונה, ופעמיים בסדרת הפלייאוף הזאת.

6. סטיב קר עבר "פרוצדורה" לעצירת הנזילה בחוט שידרתו

(חוט שידרה הוא לא כמו צינור השקייה של חברת פלסקו מקיבוץ גבת המייצרת אותם בהצלחה רבה לכל העולם)

סטיב קאר בדרכו ל-MODA CENTER שם עבר spinal cord leak procedure

נזילה בחוט השידרה היא לא בדיוק כמו נזילה בצינור ההשקייה של 'פלסטרו', שם בת אחותי שרון היא מנהלת ייצור. כשאצל בתי סיגל קרתה נזילה בצינור, הלכתי ל'פנצ'ריאדה' בכפר סבא וקניתי דבק דונלופ  וחתיכת גומי מיוחד תוצרת 'פלסטרו', וברבע שעה תיקנתי את הנזילה. זה קרה לפני שלוש שנים, ומהצינור לא נוזלת טיפה שחוקה אחת מאז. זה בדוק. אני בודק את הצינור בכל ביקור בארץ.

בחוט השידרה שבתוך עמוד השידרה זה קצת יותר מסובך, ונזילה היא הרבה יותר מסוכנת. גם התיקון קצת יותר מסובך.

בדרך כלל סותמים את הנזילה בשידרה ב-BLOOD PATCH העוצר את הנזילה, אבל משום מה אצל קאר זה לא עבד והיו צריכים לנסות פרוצדורה שונה שרק K-700 מבין אותה ויכול להסביר, אך הוא נעלם ואיננו, ואלי הידע עדיין לא הגיע.

אז חייבים להסתפק בידיעה מבעל הקבוצה ג'ו לייקוב שכולם "מקווים שהפרוצדורה החדשה תעשה את הטריק ושסטיב קאר יחזור לאמן לפני סיום הפלייאוף".

הנזילה אצלו החלה כתוצאה מניתוח גב שעבר לפני שנתיים, שכתוצאה ממנו ה-DURA מסביב חוט השידרה כנראה נדקרה וממנה קורית הנזילה. נזילה זו גורמת למיגרנות קשות, ורטיגו,  וסימפטומים אחרים.

"לי יש מושג ברפואה" אמר לייקוב, שהוא רופא במקצועו, "ולבעייה הזאת ישנם פתרונות. מה שלא ידוע למפרע הוא הזמן שכל אינדיבידואל מגיב לתיקון. זה יכול לקחת שבוע, חודש, חודשיים. כשהוא יהיה מוכן, הוא יחזור לקבוצה".

במילים אחרות, היום איש לא יודע אם זה יהיה בזמן לסדרה נגד קליבלנד.

7. גאון שיווק או בנזונה בר מזל? WHATEVER. הטירוף כבר השתלם!

יום אחד ייכתב ספר. אולי אפילו יהיה דוקומנטרי ב-30-30. תוך כמה שנים יקדישו הרצאה שלמה ללבר בול בלימודים ל-MBA באוניברסיטה הפתוחה מול 'לב הפארק' ברעננה. מה שקרה הוא שהבנאדם הזה שלא למד שיעור אחד בשיווק, וה-CLAIM TO FAME הגדול שלו הוא שהוא שיחק פוטבול מקצועני בקבוצה מצחיקה בלונדון (הוא השתתף גם בכמה משחקים של הג'טס כשחקן ספסל, לפי מה שקראתי), תפס את האומה כולה באשכיה, ומסרב לשחרר את הקשירה.

ישנה כאן אובססיה לנעל החדשה. היא נמכרת מעל המדפים ברגע שהיא מופיעה. מדוע היא לא "מופיעה"? כי המדפים רוקנו והמייצרת של הסניקר לא מצליחה למלא מהר מספיק את הדרישה המטורפת.

לבר לא מתכונן לעצור, ואין כל דרך לעצור אותו. הוא כבר הופיע ב-TODAY SHOW, ב-The Ellen DeGeneres Show, אצל ג'ימי קימל, בג'ואל אוסטין שואו, והוא מבוקש ע"י כולם. הרבה כותבים שזה חייב להפסק והרבה כותבים ואומרים שלא ניתן לסבול אותו יותר, אבל ככל שיותר אומרים זאת, הוא הופך למבוקש יותר ויותר עד שאנשים שוכחים שהכול הוא בגלל שהסניקר אמור היה – ועדיין – להיות נושא את חתימת  בנו לונזו בול.

היום דיברו על כך בשעת שידור המשחק של הקאבס בטורונטו – רוז וביליאפס – שהעסק עלול לפגוע בבחירת הדראפט של הבן כי קבוצות יחששו להפוך לקרקס בגלל השטיקים של האב.

אבל אם עד אז יהיו כבר כמה עשרות מיליונים בכיס, למי זה משנה?

האב כבר הסביר את המחיר המבוקש על הסניקר ($495) ועל חתימת החשבון הקובעת שאין "החלפה" או "החזרה" של הנעל No refunds on Lonzo Ball shoes. קנית? הלכה לך חצי אלפייה.  כשהוא התבקש להסביר את המחיר היקר מאד של הסניקר, גם לזה היתה לו תשובה: LaVar responds to outrage over shoe prices

וכך הטירוף הולך ונימשך לפני שאנחנו בכלל יודעים מי ייבחר בו. אם הלייקרס זוכה בעוד 9 ימים בבחירה 1-3 בלוטרי, הוא בוודאי ייבחר על ידה.

אמש בתכנית  The Tonight Show Starring Jimmy Fallon ג'ימי צרח "Shut up and go away and stop making us watch and listen to you." אבל כמובן שכל צרחה כזאת רק מגבירה את המכירות. וכמובן שעל טיב הסניקר עדיין לא ניכתבה מילה.

ב-'ספורטינג ניוז' כתבו את האמת המצחיקה:

It all might end up with his son, Lonzo, a talented, potential-laden NBA prospect, becoming both a star and a multi-millionaire, the center of a conglomerate of his own making, a brand beholden to no company and no other mogul, his own product instead of one handcuffed to Phil Knight or Kevin Plank and their brands.

או ש…(כך המשיך המאמר):

Or … it might end up with Lonzo becoming the biggest star to never shine off the court, because his father bit off more than he could chew and flew too close to the sun. Who thought he was a Bigger Baller than he actually was, in the one area that actually counted — not sound bites, ratings points or online clicks, but in the actual bank.

 

FTR BALL.png

Lonzo Ball's signature shoe (BigBallerBrand.com)

מה שעוד לבר עושה זה לקרוא תיגר על חברות מגה-ענקיות כ-NIKE ו-UNDER ARMOUR. מה שהן עושות עם מאות מיליונים של דולארים בפרסומת הוא עושה בדבר אחד: בחוצפה! וכמה שלועגים לו יותר, כך יותר מהר הנעליים מורדות מהמדפים. מה שהאבא עשה היה לא לעשות AUCTION בין החברות מי תשלם לו הכי הרבה, ובמקום הוא החליט לצפצף עליהן ולצאת לדרך בעצמו -האנטרפנור הראשון לנסות דבר כזה – וכולם כבר יודעים שלא משנה כיצד זה יסתיים, האבא כבר ניצח כי מספיק נעליים ניקנו, או הוזמנו עם כרטיסי אשראי, ואם אתם זוכרים אין "החלפות" או "ביטולים". הזמנת נעל? חצי אלפייה יורדת מחשבונך ואין כאן כל אפשרות לחרטה.

שאק מגחך עליו. אבל יש לי חדשות עבורך, שאק: אתה איש עשיר. אבל זה שחתם אתך על "חוזה נעליים" הוא עשיר פי עשרים ממך. לבר בול החליט שהוא יהיה האדם המחתים, לא החותם, ומי יודע אם הוא לא התחיל בכך TREND חדש לחלוטין לפיו בעתיד שחקני-על יפתחו 'קו' סניקרים חדש שלהם, ולא של נייקי או אדידאס.

מה שלבר עושה הוא דבר לא יאומן כליל: ללא כל ניסיון ב-NEGOTIATIONS, שיווק, או ניסיון בלהיות CEO או להיות יצרן, הוא עשה מעצמו הכל במכה אחת.

אני מוריד בפניו את הכובע.

כמובן שהבן לונזו (וכן אחיו) לוקחים סיכון ענק. אם העסק לא מצליח, אף חברה לא תחתים אותו כ-"עונש". אז יש לי שני דברים לומר בנידון:

  1. לונזו (ואחיו) לא החליטו דבר. האבא החליט עבורם.
  2. ודבר שני – כנראה שההצלחה כבר הוכיחה את עצמה.

איך אני יודע? כי מישהו כינה את הסניקר BBB (ביג בולר בראנד) הבלוף הגדול של הספורט (BBB logo a rip-off) ואת יוצרו “The worst thing to happen to basketball in the last hundred years."

מי אמר זאת? ג'ורג' רבלינג, מאמן כדורסל לשעבר, אבל היום אחד ה-EXECUTIVE החשובים של נייקי.

להיווכח ולדעת שלבר בול מפחיד את נייקי? לא יאומן כי יסופר!

 

 

8. ארגון מאמני ה-NBA בחר במייק ד'אנטוני ו'האיש שלי' אריק ספואלטרה כצמד "מאמני העונה"

לראשונה ארגון מאמני ה-NBA החליט לבחור את 'מאמן העונה שלהם. חוסר האמון שלהם בעיתונאים הגיע לממדים רציניים עם כמה מהבחירות האחרונות והם החליטו שהם יודיעו לעכברי הכדורסל על פני כל כדור הארץ מי באמת היה מאמן העונה.

הם לא יכלו להחליט בין השניים אז נתנו את התואר המכובד לשניהם.

ספואלסטרה לקח קבוצה שבורה ומרוסקת שחשבו שתהיה קבוצת לוטרי לרקורד של 41-41 וכמעט לפלייאוף עד המשחק האחרון בו שיקגו זכתה להיכנס ומיאמי לא. לא רק שמיאמי הפסידה את לברון; אחריו היא הפסידה את דוויין ווייד, ובכ"ז הוא העמיד יחידה לוחמת והפך שחקני קצה ספסל לשחקני חמישייה לגיטימיים.

מייק ד'אנטוני לקח קבוצה שאיש לא הסתכל לעברה והפכה לאחת מקבוצות ההתקפה היעילות לא רק העונה, אלא ליעילות שעלתה על כמעט כל מה שהיה בעבר. הוא העביר את ג'יימס הארדן לעמדת הפוינט גארד, ובצ'יק היא הפכה לקבוצה הקולעת 115.3 נק' למשחק, שנייה רק לגולדן סטייט. יוסטון הפכה לאחת מהפתעות העונה הגדולות, ומאחורי כל השיפור המפליא עומד לו מייק ד'אנטוני, שפוטר בבושה מהניקס.

אז מה, בניקס הוא פוטר כי הוא היה חסר מושג, ופתאום נעשה לנו  גאון?

או שזה הכל עניין של איזה שחקנים יש לך?

או פשוט משנה מקום משנה מזל כמו שאמרו חז"ל?.

9. הכירו שחקן לדראפט: זאק קולינס

.

מדי פעם אכניס שמות של שחקנים פחות מוכרים שייבחרו בסיבוב הראשון והשני בדראפט. אני מתחיל עם הסנטר של גונזגה, הפרשמן זאק קולינס.

גיל: 19

גובה: 2.13 מ'

משקל: 104 ק"ג

זאק סיים את התיכון בישופ גורמן בלאס ווגאס שם הוביל את בית ספרו לארבע אליפויות נבאדה רצופות בתיכונים. בשלוש שנים הראשונות הוא עלה מהספסל כי לפני היו שני הסנטרים סטפן זימרמן וצ'ייס ג'יטר (Stephen Zimmerman and Chase Jeter.). בשנת הסניור שלו הוא פרץ כמו נהר ענק הפורץ סכר שבור. הוא קלע 17.3 נק' עם 14.8 ריב' ו-6.4 חסימות, והיה ה-MVP של אליפות התיכונים של שנת 2015 כשהוא שובר את שיאי המדינה לתיכונים בריבאונדים וחסימות. הוא נבחר לנבחרת ארה"ב תחת גיל 18 באליפות העולם בדברקן, הונגריה שם סיימו במקום 8 מאכזב.

הוא בחר בגונזגה, אותה הוביל עד גמר המכללות אותו הפסידה לצפון קרולינה 65-71.

הופסהייפ בחר את בראד דוהרטי כשחקן אותו מזכיר זאק ביותר. שניהם 2.13 מ', אם כי זאק 'קל' מעט מדוהרטי שהגיע ל-NBA ב-4 ק"ג כבד יותר. דוהרטי קלע בשנת הפרשמן שלו ב-UNC שמונה נק' ו-5 ריב' ב-23 ק' משחק. קולינס קלע העונה לגונזה 10 נק' עם 6 ריב' ב-18 דק' משחק. זאק התעלה גם על דוהרטי בדיוק בשנת הפרשמן שלו – 67% לזאק נגד ה-56% של בראד. גם מהקו זאק התעלה על בראד 74% נגד 66%.

אני דווקא משווה אותו יותר לקווין מקהייל. שניהם גבוהים רזים (כאילו), אבל רזים חזקים עם מרפקים דוקרים כקלשונים בקיבוץ של עגל. הוא משתמש בסריות של PUMPS, פיבוטים (כמו שפעם קראנו לסיבובים ימינה ושמאלה, שמאלה וימינה – הסדר לא חשוב – עד שהוא מרגיש משוחרר), ויש לו הוק תאומי ממש לזה של מקהייל. וכמובן שהוא גבוה ממקהייל בכמה סנטימטרים טובים ויש לו ג'אמפ שוט טוב יותר מהג'אמפ המצחיק של מקהייל שהיה גורם לי להשתין במכנסי כשהייתי רואה אותו עולה לג'אמפ במדיסון סקוור גארדן, או בארדנס ההוא בעיר השעועית.

הייתי אומר שהוא הביג מן 'המוכן' ביותר לבוא מהמכללות מאז טים דאנקן, והוא בשלוש שנים צעיר יותר. הוא לבן-לבן, אבל לבן בנזונה שהוא MEAN-SPIRITED מהסוג של דריימונד גרין, אבל הוא עושה זאת בשקט ומבלי להפוך לאוייב הציבור. הוא לוחם ובעל רצון שאתה לא רואה הרבה אצל צעירים כמוהו.  הוא לא מתבייש, לא מתנצל, לא מנמק או מסביר. סתם מכניס לך מרפק שמטרתו לגרום סדק בצלע השלישית (או הרביעית; אין לו עדיפות מיוחדת) כשהוא נראה כילד הגבוה ביותר בהיסטוריה של מקהלות הכנסייה. עם פנים כשלו אף שופט לא ישפיל את עצמו לצפצף נגדו לטכנית כי הוא נראה כמו הנכד של האפיפיור. הוא לא חייב לבוא ל-NBA ולהפוך לשחקן פותח בחמישייה זו או אחרת. לזה יש זמן. אבל להפוך ל-X-FACTOR חיוור ונחבא אל הכלים הוא יכול להפוך מיד.

היכן ייבחר? 8-11 לחכמים; 12-15 ע"י החכמים שינצלו את הטפשות של אלה שויתרו עליו עד הלום.

10. הגיע הזמן לתת לג'יי ג'יי רדיק ללכת

ג'יי ג'יי נתן די והותר לקליפרס מאז הצלף הגיע לקבוצה המוזרה הזאת. הוא נתן להם את נשמתו בכל משחק, ותמיד – אוקיי, כמעט תמיד – היה הצלף מה-3 הנותן להם אוויר לנשימה בהובלה, ותקווה בפיגור. הוא נתן להם, באנגלית אומרים, INCREDIBLE SHOOTING מהפרימטר, תנועה נון-סטופית עם הכדור ובעיקר ללא הכדור, נתן להם הגנה הרבה יותר טובה משאתם חושבים, ותמיד היווה את הוותיק על הפארקט המביא ביטחון ושקט.

בכל שנותיו באוניברסיטת דוק הוא היה 'אוייב הציבור מס' 1' בגלל שהשחורים שנאו אותו כי הוא אכל את כל השחורים במכללות לארוחת בוקר, צהריים, וערב, והלבנים שנאו אותו כי הם קנאו בבנזונה הלבן יפה התואר הזה שאפילו במשחק של השחורים הוא עושה לכולם בית ספר. ובכלל, כשדוק משחקת נגד צפון קרולינה, ג'ורג'טאון, או לואיוויל, הסטודנטים הלבנים שלהן היו שונאים כל שחקן לבן מדוק אפילו היה הנכד של הנכד של הנכד של הנכד של הנכד של הנכד של הנכד של הנכד של הנכד של הנכד (הגענו כבר ל-2,000 שנה?) של ישו בכבודו ובעצמו.

אחרי 4 שנים בקליפרס הוא שחקן חופשי בלתי מוגבל ולדעתי הקליפרס לא צריכה לנסות אפילו לשכנעו להישאר. הוא יקבל הצעות לכסף גדול כי הוא השוטר המדוייק ביותר בליגה מה-3 ולקליפרס אין כל סיבה לנסות לשכנעו להישאר.

את שלו הוא עשה: קליעות באחוז גבוה מאחורי סקרינים בפרימטר (ככל שהצבע כהה יותר, כן הוא קלע מעל ממוצע הליגה מאותו מרחק) כפי שמראה הטבלה (תלחצו עם העכבר בצבעים השונים בטבלה ותראו את אחוזי קליעתו משם):

 

shooting chart for Redick this season.

בארבע שנותיו בקליפרס אחוזיו מה-3 היו 39.5%, 43.7, 47.2, ו-42.9%. הגבוהים ב-NBA. אבל בפלייאוף אחוזיו ירדו  ל-40% בשנתו הראשונה, ואז 39.8%, 35.5%  והעונה 34.6% – ירידה משמעותית. הירידה המשמעותית היתה אצל כולם, וחלק מ'האשמה' היא בהגנות המשופרות בפלייאוף, אבל העובדה היא עובדה, והעובדה היא שהקליפרס לא עשתה את גמר המערב איתו בארבע השנים האחרונות (לא שהיא עשתה את הגמר עם כל אחד אחר).

העונה חלק גדול מהאשמה רובץ על כתפי המאמן דוק ריברס כשהוא העמיד את רדיק שוב ושוב לשמור על WINGS גבוהים ממנו כמו ג'ו ג'ונסון, רודני הוד, וגורדון הייווארד. זה לא היה פייר לבקש ממנו לשמור עליהם, ולא על השוטינג גארדס של היוטה ג'אז, ואז באו ההאשמות על רדיק ש"ניכשל בשמירה". הוא לא נכשל. לקחו ממנו את ההזדמנות להצליח.

אז למה שירצה להישאר? למה שיירצו שיישאר? עם הקליבלנד קאבס הוא היה לוקח אליפות, אבל לקאבס יש את קייל קורבר והם לא צריכים את רדיק. ישנן שמועות  (Marc Berman of the New York Post ) שהקליפרס מדברת עם הניקס על "SIGN-AND-TRADE"  שלפיו הניקס תקבל את רדיק ועוד כמה שחקנים  כגון אוסטין ריברס ווסלי ג'ונסון (אבל זה כמובן תלוי בחתימתם של כריס פול, בלייק גריפין, ודיאנדרה ג'ורדן להישאר בקליפרס) עבור כרמלו אנטוני, אבל לדעתי זו ירייה למרחק גדול מאד לפגיעה). יותר מדי חלקים צריכים ליפול כאן במקום הנכון כדי שזה יקרה, אז עבורי זה בינתיים סצנריו היפוטתי.

שיילך לקבוצה שיכולה להשתמש בו, ושיכולה להעפיל איתו. הוא יהיה בן 33 כשיחתום את חוזהו הבא. אני הייתי רוצה מאד שזה יהיה במיאמי היט.

.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. מעורב אדיר מנחם. לוואר בול משך את בתשומת לה שלי אבל אני פשוט לא מצליח להבין למה הוא עושה את זה. אם הוא מחפש את הכסף אז מה שהוא עושה לא כזה דפוק אבל זה דופק את הקריירה של הילד שלו שגם ככה חלק מפחדים לגעת בו בגלל החולשות שלו. לגבי מה שוול אמר, בא לי להסכים אבל אני לא מהמר נגד אייזיאה, לא בסדרה הזו לפחות.

      1. מה שקוב אומר די נכון… אבל בכל מקרה אני ממש לא חושב שצריך להסחף בכל הקשור לעלילות לוואר בעיר הגדולה

        1. אבא מטורף או לא, אם לונזו יכניס את הכדור לטבעת גם יהיה מי שישלם לו הרבה מאוד כסף בשביל זה.אף קבוצה לא תדלג עליו בבחירת דראפט בגלל האבא, ואף קבוצה לא תעצור את עצמה מלתת לו חוזי ענק – שוב, אם לונזו רק יכניס את הכדור לטבעת.

        2. אבא מטורף או לא, אם לונזו יכניס את הכדור לטבעת אז גם נייקי וגם אנדר ארמור יפתחו את הארנק – ואם לא הם אז מישהו אחר יעשה את זה.

        3. אבא מטורף או לא, לפחות כרגע לונזו שחקן וטים-מייט נהדר. אין לו שום בעיות משמעת או בעיות עם מאמנים – הוא רק מראה כרגע לקבוצות איך הוא מנטרל נהדר את כל הרעשי רקע. המניות שלו רק עולות.

        4. אבא מטורף או לא, לוואר כבר עשה קופה על ההייפ שהוא יצר מסביב לבן שלו. שזה יותר ממה שהאבא של מרקל פולץ יכול להגיד.

        5. אבא מטורף או לא, אם לונזו לא יכניס את הכדור לטבעת בליגה של הגדולים, אז ההייפ המטורף שאבא שלו יצר סביבו יבטיח שאיזו קבוצה סינית מטורללת תשלם לו הרבה כסף.

        6. אבא מטורף או לא, לוואר גם מבין שמשני הבנים הבאים שלו כנראה לא ייצא הרבה. אם לונזו מפשל אז נסגרה הקופה. צריך לעשות קש-אין מההייפ כמה שיותר מוקדם ולצאת ברווח. וזה בדיוק מה שהוא עושה.

    1. בס"ד
      מה הוא מפסיד?
      אם יצליח אז הוא יהיה הבעל בית על הנעליים וריוויח פי כמה מאשר כשנייק מתווכים.
      הוא יעשה הרבה יותר כסף.
      אם לא יצליח לפחות הרוויח הרבה כסף ולא פשוט יעלם כמו הרבה פלופים ללא כסף

    1. אם ברק חוסיין אובאמה הכושל ובייחוד במדיניות החוץ וההתמודדות עם האיסלאם הקיצוני, יכול להיות נשיא, אז בוודאי שדונאלד ג'ון טראמפ יכול.

    2. למקהייל אמנם היה קליעת ניתור מצחיקה אך יכילה מאוד ואחת היעילות בתולדות הכדורסל. בארקלי אמר עליו שהוא שתי הנקודות הבטוחות ביותר במשחק.

      1. בארקלי לא התכוון לג'אמפ שוט שלו. הוא התכוון שכשהכדור מגיע למקהייל תחת הסל, אז הוא "שתי הנקודות הבטוחות ביותר בכדורסל"

  2. עניין הנעליים בסוף יוכרע כמה טוב יהיה לונזו בNBA. יש לו פוטנציאל מצויין ויכול להיות שהוא אישית מורעל על הכדורסל ולא יתן לרעש שאביו מייצר (שימו לב שזה בקטע המסחרי מול חברות הנעליים ולא בתחום הכדורסל) להפריע ברצינות שלו על המגרש – אם זה יעבוד ככה זה יכול להצליח.

  3. תודה מנחם.
    לגבי גיי גיי רדיק, לדעתי אם יש לה מספיק מקום בתקרת השכר, ניו אורלינס חייבת להביא אותו. הוא ייתן את הקליעה שכל כך צריכים שם, ויש מספיק שומרים מצוינים סביבו. חמישייה של הולידיי רדיק היל קאשינס ודייויס יכולה להיות מאוד מאוד מאוד מפחידה (בתנאי ותתחבר נכון)

    1. קשה לי להאמין שיהיה להם כסף להחתים אותו. הוא אמור לקבל 25 לעונה פחות או יותר, קאזינס, דיוויס והיל זה לבד 65 מיליון וזה בלי הולידיי שגם יהיה שחקן חופשי ויקבל בסביבות 18-20 מיליון.

  4. תודה מנחם על המעורב.
    לקרוא ליוסטון קבוצה בינונית זה לפספס את מה שיש שם – זו קבוצה די משוגעת שבה הארדן ההוא מהשקטין מצליח לשמור על גאסול בצורה לא רעה לתת 28 נק' ביום שהוא הולך 6 פעמים לקו ועם הסנטר המחליף שנפצע. הכי מזכירה את שיקגו השנה לך תדע מתי היא מתהפכת עליך…
    אני חושב שלקוואי היה לא פשוט היום עם הדקות הארוכות שהוא נאלץ לשמור על הזקן. לדעתי זה יכול להוריד את התפוקה שלו בההתקפה.

  5. הספרס באופן מסורתי מוותרים על משחקי פלייאוף (לפעמים גם עונה רגילה) כשרואים שלא הולך. מצג אחד זה מבאס ומעצבן לראות, ולמיטב זכרוני גם אין להם כמעט קאמבקים הירואיים, אבל כנראה זה חלק מזה שמאפשר להם לשמור על רמה כל כך גבוהה אורך כל כך הרבה זמן.
    וכן, זה קרה הרבה גם עם טימי

  6. לא מבין אותך מנחם, בקשר לברקלי. הוא כבר מזמן למד שכדאי לזרוק הצהרות מפוצצות, כי כולם מתרגשים, אבל בסוף שוכחים לו. אז אתה נופל פעמיים:
    א. פרסמת אותו, שזה כל מה שהוא צריך.
    ב. אתה עושה בדיוק את אותו הדבר.

  7. מי מייצר את הנעליים האלה? מי יודע מה האיכות שלהן?
    כשאתה קונה נעליים של נייקי, אדידס, אסיקס, וואטאבר – אתה יודע שקנית מיצרן מוכח וגם אם המחיר מופרז – סיכוי טוב שהנעל איכותית.
    אני קונה נעלי ספורט ב 15 דולר בכלבו המקומי – לפעמים טובות ומחזיקות שנתיים, לפעמים זבל ואני קונה אחרות אחרי חודשיים. הימור.
    אז מי יודע מה האיכות של נעלי ה 495$ ללא החזרה , חוץ מזה שהן נראות ממש טוב?

    1. זה בדיוק מה שגם אני חשבתי.
      מי בדיוק מייצר לו את הנעליים ,מאיזה איכות הם? והשאלה הכי הכי חשובה מי הדביל שהולך וקונה זוג נעליים ב500$ מבלי לדעת מה הם שוות
      אבל כמו שהייט כתב למעלה טראמפ הנשיא אז הכל אפשרי

    2. עד כמה שידוע לי כל הנעליים מיוצרןות בדרום קוריאה ע"י מגה-מפעל אחד עם כמה שלוחות, וכל שלוחה עושה מה שנייקי או אדידאס מבקשת. אבל בסיס הנעל בא ממקור אחד.

  8. תודה על מעורב גדוש, דוק.

    המהלך של לאוואר בול מעניין. הוא מאוד אינטרנטי, לבטל היררכיות, להגיע ישר מהקצה לצרכן. ומזכיר מה שעשו אמני היפ-הופ, ועוד קודם, מוזיקאים באנגליה – היום קוראים לזה "אינדי". לדלג על החברות הגדולות, לשווק בעצמך את המוזיקה הלוהטת (או מה שאתה מהמר עליו, שיהיה סחורה לוהטת), לחסוך את כל הפערים באמצע, להיות אינדפנדנט.
    זה ניסוי מעניין בשוק הזה של מגה-סניקרס, אני משוכנע שנייקי והיתר כבר עובדים על תוכנית נגד. מעניין איתו זה בטוח.

    1. זה לא בדיוק מהקצה לצרכן – מישהו מייצר עבורו את הנעליים.
      זה יותר כמו beats של ד"ר דרה – איכות זבל עם הרבה הייפ

    2. בדיוק כך. אם בסטפן קרי היה חושב על זה, הוא היה מפתח נעל משלו, מיוצרת בדרום קוריאה כמו כל הסניקרס, ויוצר בראנד משלו. למיחיקל יש בראנד משלו – 'אייר ג'ורדן' אבל לפי החוזה הוא קשור לנייקי באיזו שהיא צורה.

  9. מנחם לס – איך אתה מצליח להיות כל כך פורה ? כל הכבוד לך.
    יש סרט שיכול להסביר הכל – טראמפ, הסניקרס, הספינרים – הכל ! הסרט נקרא ״אידיוקרטיה״ (2006). מומלץ בחום.

    1. סרט מוצלח מאוד, אם:
      – מתעלמים מעד כמה הוא מרביץ לך באף את המסר שלו עם לימון שעוטף מטיל זהב ענקי.
      – מתעלמים מכך שהסרט מתייחס רק לאידיוטים נחמדים, מקבלים חברתית, אכפת להם אחד מהשני ומודעים לכך שהם לא חכמים, ומשאיר בצד את האידיוטים המרושעים וצמאים לכוח שלא מבינים את המגבלות שלהם.
      – מתעלמים מזה שעדיין אי אפשר להחליט אם מייק ג'אדג' (ביוויס ובאטהד, סיליקון ואלי, אופיס ספייס, המלך היל) הוא גאון או אידיוט משועמם.

  10. אם אחד האחים ירצה "למרוד באב" וללכת לאחד החברות הגדולות
    החברות הגדולות יקפצו עליו כמו נינג'ה
    פרסומת אחת בסגנון – אבא לא מבין כלום זאת הנעל הכי טובה
    נשמע לי כמו טלנובלה שמכניסה מיליארדים

    1. יפה. וכמובן, אז יתברר שהאבא תכנן גם את המוב הזה מראש, בתור פול-באק.
      אנחנו חיים בעידן הקרדשיאנז, אין מה לעשות.

  11. אתייחס לכמה נקודות במעורב הנפלא מנחם:
    1. וול צודק ! וושינגטון תעבור את בוסטון בעיקר עם וול וביל מחברים משחקים טובים יחד כמו הבוקר. וול טופ 3 מבחינת יכולות שחקנים בפלייאוף הזה עד כה יחד עם לברון וקוואי.
    2.הבחירה בדאנטוני לספולסטרה מוצדקת מעין כמוה, בלטו מעל שאר המאמנים, אם מיאמי הייתה נכנסת לשמינייה ספולסטרה היה ראוי לתואר בלעדית.
    3. אל תמהר להרוג את הספרס, אכן משחק קצת נרפה הבוקר אבל לא חושב שזה משהו שאפשר להגיד שמייצג אותם.

  12. מעורב נהדר מנחם, מודה שלא קראתי על הנעליים. כבר נמאס לי לשמוע על זה, בסהכ נעליים של שחקן שעוד לא שיחק דקה בליגה את מי זה מעניין?? אנחנו כאן בשביל הכדורסל.

    הייתי שמח לראות את רדיק במזרח, אינדיאנה ליד פול ג׳ורג׳ יכולה להתאים לו, גם ליד יאניס במילווקי יכול להיות מעניין.

  13. איזה פצצות על הבוקר עם השטיפה של הספרס ברוח אברהם שפירא (שכונה גם "זקן השומרים" בניגוד לד"ר מלכיאל זוארץ ז"ל שכונה "שפם השומרים").

    המפעל בגבת אגב שמו "פלסטרו".

    1. נכון, יפה שאתה מכיר את זקן השומרים. הסיפור מופיע גם בילקוט הכזבים שם מתואר על אסיפה גדולה עם כל הנוער, בה הם חיכו לנאום שלו הרבה זמן. ואז הוא עלה על במה קטנה, זרק להם שהם זבל, ירד והלך.

  14. אם לונזו יצליח, הנעליים ימשיכו להימכר.
    אם לונזו לא יצליח (בגלל שהוא לא כזה טוב) אז הם עשו מכה של עוד כמה מליונים על הדרך.
    Win win. כל הכבוד לאבא שהפך מים ליין

  15. 1. אני גם ממש מאוכזב מהספרס, אבל מצד שני לא ממהר להספיד אותם, הם עדיין הפייבוריטים שלי לנצח את הסדרה (ואז להפסיד למכונה מגולדן סטייט).

    2. אני אוהב את הקנס הזה של טיירון לו, מצד אחד זה סכום סמלי, אז זה נעשה בחצי חיוך ואין כאן פגיעה באגו, מצד שני זה מבהיר לשחקנים שצריך לשים לב לפרטים הקטנים האלה בהכנות למשחק.

    7. ארה"ב, ארץ של אידיוטים שימושיים (וסליחה מהאמריקאים שכאן, ברור שלא כולם כאלה…)
    נעלי ספורט זה לא משהו שקונים כי יש סביבן הייפ או כי הן נראות יפה, זה מתכון בדוק לפציעות.
    ומילא היה להן מחיר סביר, אבל להוציא 500 דולר על זוג נעליים מייצור מפוקפק, או 200 דולר על כפכפים, זה פשוט טמטום.

    8. לא חושב שמגיע לספולסטרה, מאמן העונה זה על כל העונה, לא רק על החצי השני שלה.
    ההיט כמדומני סיימו את החצי הראשון של העונה עם 25% נצחונות.

  16. כשכתבת על שאקיל ועל הבעלים של חברות הנעליים הזכרת לי את המשפט על ההבדל בין Wealthy ל- Rich:

    לברון ג'יימס הוא Rich. מי שחותם לו על הצ'ק הוא Wealthy

  17. מאמר מצוין מנחם.
    שאלה לכולם יש מישהו שלא מבןאס מהפליאוף ?.
    ראינו סדרות נפלאות במיוחד של בוסטון .
    אבל בשורה התחתונה הקאבס וג.ס כבר 0-15.
    ולא נראית הקבוצה שיכולה לכל היותר לקחת מהן יותר מ 2 משחקים.
    באסה …מוריד את החשק לקום בלילה למשחקים ..נחכה לגמר ודי …שגם הוא להערכתי יאכזב ולא ייערך יותר מחמש משחקים גג….לג.ס כמובן.

  18. למקהייל אמנם הייתה קליעת ניתור מצחיקה רך יעילה מאוד ואחת היעילות ביותר בתולדות הכדורסל. בארקלי אמר עליו שהוא שתי הנקודות הבטוחות ביותר במשחק.

  19. אם הבנתי נכון את הסיפור על "הקנס", אז טיירון לו הסביר בלהט לג'יי. אר למה אסור לו לקפוץ לפייק של דהרוזן. ואז ג'יי אר הארס אמר לו "אתה יודע מה, אני מתערב איתך שאני לא קונה את ההטעיה. אשלם לך 100$ על כל פעם שאטעה".

    1. נשמע שהבעיה של קר היא הרבה מעבר לפלייאוף הזה…. מקווה בשבילו שיחלים כל מה שמסביב לבעיות גב שלא לדבר על עמוד השדרה יכול להפוך לצרות צרורות בלשון המעטה

  20. מעורב משובח במיוחד שדורש כמה התייחסויות:
    א. לגבי הספרס, צודק. אין להם השנה את זה. הם יכולים לעבור את יוסטון אבל בזה זה ייגמר. כנראה זה מה שהם שווים (וכבר היו להם שנים גרועות יותר גם בשושלת של דאנקן)

    ב. אני כבר שנה צועק שסימונס צריך להחליף את גרין בחמישייה. לפופ יש את הקצב שלו. בחור שהוא פחות משנה שלישית בקבוצה לא רואה מגרש.
    אפשר להתפוצץ.
    רק להסתכל איך הספרס הפסידו את קורי ג'וזף. בובה של שחקן שלא ראה מגרש בספרס.

    ג. זאק קולינס – בחור נחמד מאד אבל אוברייטד. ההשוואות למקהייל או לבראד דוהרטי או אפילו לאזכר את טימי יעשו לו עוול. הוא בחור לבן וצנום שצריך להוסיף הרבה מאסה והרבה ניסיון לפני שיהיה פקטור בליגה. 3-4 שנים לפחות.
    לזכותו ייאמר שהשחקן המקביל לו בדרפאט הוא הפיני המעופף Lauri Markkanen שלא בא מליגת המכללות וייקח לו יותר זמן להסתגל.
    בתור ביופורד, אני מוכן לקבל את זאק (או את TJ ליף) בתמורה לבחירת דראפט 1 + דני גרין ופתוח להצעות. יש קונים?

    4. ומילה אחרונה על ג'יי ג'יי .
    למרות שאני מאד אוהב את השחקן הזה, ושהוא נתן את כולו לקליפרס.
    וכבר הייתי מת שהוא יגיע לספרס כשחקן חופשי כדי להושיע קצת את הקו האחורי האומלל שלנו
    אז הסתכלתי קצת בדף הסטטיסטיקות והופתעתי.לגלות שאת הפליאוף האחרון הוא סיים עם 9 נקודות במדד של 5- ,לעומת ממוצע עונתי של 15 נקודות ומדד של 6+.

  21. תודה על המעורב מנחם!
    לפי מה שראיתי – היה הייפ מאוד גדול סביב הנעליים ונתונים מאוד מטעים לגבי המכירה שלהם שבסוף הסתכמה בכמה עשרות בודדות של יחידות.

    אם האבא ימשיך להיות בתקשורת כמו בחודשים האחרונים – הוא יצליח לבנות מותג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט