מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1. מסקנות, דיעות, השערות, וקונסקוונטיות מחצי יום של ישיבה בבית חולים

לאשתי החליפו ירך לפני שבוע. היא קיבלה ירך חדשה – כדור וכיפה – הכל טיטניום במשקל של 1.1 ק"ג (היא כבר בוכה על המשקל שעלתה וכשאני אומר לה שזה בגלל המתכת היקרה הוא צורחת עלי שאני לא מבין כי "מה שקובע זאת השורה התחתונה") והיום היה יום הבדיקות להבטיח שכל חלקי החילוף  במקום ושהיא לא  תיקח צעד ימינה שיפנה שמאלה. הכל בסדר ברוך השם. אבל כאתה יושב ללא WI-FI בקומה בה היו הבדיקות והכל כל מה שנשאר לך לעשות זה לחשוב ולסכם מה עבר עליך בימים האחרונים. המחשבות תמיד חוזרות ל-NBA אם אני רוצה או לא, וכך רשמתי בעט כמה הירהורים שעברו במוחי, ללא סדר הגיוני או כרונולוגי, סתם מחשבות על הפלייאוף עד עתה.

1.אני מאמין שלברון נשאר השחקן מס' 1 ב-NBA, והיום קאווי לינארד הוא השחק השני בטיבו (למרות הצהרתו של פופ שלינארד הוא 'השחקן הטוב ביותר ב-NBA'). ה-31.2 נק' שלו ב-58% למשחק הם סתם חתימה סטטיסטית למה שרואות עיני. על המקום השני ישנה לו תחרות עם קווין דוראנט אבל נראה לי שאילו התחלתי קבוצה היום (לא לפי עמדות) הבחירה שלי היתה 1. לברון, 2. לינארד, 3. דוראנט, 4. סטפן קרי, 5. ג'ון וול.

2. הקבוצה הנמצאת במצב הגרוע ביותר מכל קבוצות הפלייאוף היא שיקגו בולס.  היא היוותה אכזבה איומה כששיחקה כמו קבוצה מבוגרת מדי, הרוסה מנטלית, נטולת מאמן, סדר, ושיטה. כששחקן חבול ומבוגר כמו דוויין ווייד עולה בחמישייה, משחק 31.7 דק', והתוצרת שלו היא 15.1 נק' למשחק עם 5.0 ריב' ו-4.0 אס'. איש לא יודע לאן הקבוצה הזאת הולכת או באה. ג'ימי באטלר היה טוב מאד ורע מאד וכל דבר ש-BETWEEN. איש לא יודע מה הסיפור עם המאמן הויברג, ולאן הקבוצה הזאת הולכת או באה. כנראה שנצטרך לחכות עד סיום הפלייאוף לפני שתהיה רוח בעיר הרוחות.

3. הקבוצה הנמצאת במצב קרוב מאד למצבה של שיקגו היא הקליפרס, אם כי מצבה יכול להיות טוב יותר אם, אחרי הכל, כל שחקניה חוזרים לשחק לניסיון נוסף.

4. אחד השחקנים שאיכזבו אותי יותר מכולם היה דיאנדרה ג'ורדן. לשחק 32.9 דקות למשחק וליצור רק 15.4 נקודות? ה-14.4 ריב' שלו הם המינימום המצופה מהשחקן שהחל לקבל מוניטין של "אחד הסנטרים הטובים בליגה". אוי ואבוי לליגה הזאת את זהו הסנטר הטוב ביותר שלה. ישנם היום לפחות שני חיוורים אירופאים טובים ממנו (אחד מהם הוא רודי גובר שהלוואי וקווין דוראנט היה מכניס לו הערב סטירה על הדחיפה המכוערת שלו ברבע הרביעי)  וכמובן שמבין האמריקאים הייתי לוקח את קאזינס לפניו, ועוד 3-4 חיוורים אמריקאים, לא כולל את דייויד לי שנזכרתי בו פתאום.

5. הפלייאוף הזה הביא כנראה את הסוף לתקוות הקלושות שעדיין היו שלדווייט האוארד נשאר כדורסל רציני בגופו, מוחו, ונפשו. מה שנשאר לו הן 8.2 נק' מסכנות ב-26.2 דקות מאד אפאתיות וחסרות כל אתלטיות, התלהבות או מחץ.

6. אכזבה גדולה מאד עבורי היווה סטיבן אדאמס שהתחיל את הפלייאוף כגדול, וסיים בקול ענות חלושה. והוא ואניס קנטר פתחו כגדולים ממש. קנטר לא שיחק מספיק ואולי עם ראסל ווסטברוק קשה לכל סנטר להתבלט, אבל לסיים פלייאוף עם 8.0 נק' למשחק עם 6.8 ריב' ב-32.4 דק'? אז אם הוא לא קלע ולא לקח ריבאונדים, מה הוא עשה על המגרש ב-32.4 דק' כל משחק?

7. אייזיה תומאס וג'יימס הארדן נתנו משחקים ענקיים, אבל הם שחקנים עם שתי יכולות בלבד: זריקה מה-3, וחדירה. אני מאמין שהסיפור של שניהם כבר ניכנס לפלטאו, ומעתה נראה ירידה קלה אבל רצופה ומתמשכת ביכולתם עד סוף הקריירה שלהם. סליחה, אולי לא בדיוק ביכולתם, אלא עלייה ביעילות השמירה עליהם. זה כבר החל לקרות, ואני מאמין שראינו אותם ב-PEAK לפני כמה ימים, ומעתה נראה את שניהם הרבה פחות יוצרים כי ההגנה האישית והקבוצתית (עם שחקן המגיע לעזרה) עליהם כבר נמצאת בשיפור, ותמשיך להשתפר ככל שהפלייאוף יימשך. מעתה ועד סיום הסיבוב השני ג'ון וול יעפיל על אייזיה תומאס, וקאווי לינארד יתעלה  על הרב ג'יימס הארדן. ב-NBA לוקח לאיטיים זמן ללמוד, אבל הם לומדים, ומוצאים פתרונות. רק לשחקנים סופר מוכשרים או חזקים כמו מייקל, לברון או שאקיל, אין פתרונות אפילו אם אתה יודע למפרע מה הם הולכים לעשות. קווין דוראנט יכול להתווסף לרשימה כי נגד 2.06 המנתר אחורה לג'אמפ בדיוק מפליא אין הרבה מה לעשות.

8. הקאבס לא סתם ניצחו את הפייסרס. הם השפילו אותם, ואולי המושפל הראשי היה לארי בירד כי זאת הקבוצה שהוא יצר וגידל. למעשה, הקאבס סיימו לבירד את הקריירה ב-NBA. היום כבר לא בטוח כלל אם הוא התפטר, או שהוא התבקש להתפטר. את לארי בירד לא מפטרים כמו שאת גרג פופוביץ' לא  ניתן לפטר. הם פיגורות גדולות כמו המשחק עצמו. אבל לפי אתר החובבים שלהם אין כלל שאלה שלארי לא התפטר ככה סתם בעצמו כי הקבוצה איכזבה אותו.

9. לפייסרס קיימות שתי אפשרויות: להתחיל לבנות קבוצה חדשה מסביב פול ג'ורג', או לתת לו ללכת ולהתחיל בנייה אמיתית מאפס. נראה שבפייסרס מוכנים להתחיל הכל מחדש ללא ג'ורג', מסביב הסנטר מיילס טרנר, ולא להשוות את הכסף שיוצע לג'ף טיג בשוק החופשי, ולנסות למצוא סידור עם איזו שהיא קבוצה בקשר למונטה אליס ואל ג'פרסון.

10. הת'אנדר עשו עונה מצויינת בהתחשב בעובדה שקווין דוראנט עזב. אבל בפלייאוף נגד יוסטון, פתאום הובהר כמה קצר הוא הרוסטר של אוקלהומה-סיטי. עם ראסל ווסטברוק, דאג מקדרמוט, ויקטור אולדיפו, ואנס קנטר ישנם ארבעה צעירים, אבל מלבד ראסל כל אחד מהאחרים מוגבל מדי בעשיית רק דבר אחד או שניים טוב מאד. זה לא יספיק. השואו של ראסל היה תענוג לציפייה, אבל עונה נוספת כזאת תהרוס אותו (ואת קבוצתו). שלא כשיקגו, הת'אנדר יכולים לבנות קבוצה טובה מאד אם יצליחו להביא שני שחקנים שניתן לסמוך עליהם עם יד טובה מהפרימטר.

11. קבוצה נוספת שחייבת להתפרק ולהתחיל מחדש היא הקליפרס. לא משנה כמה טובים השמות שישנם לה, אבל העובדה היא שהם לא מגיעים לשום מקום, והסיבה לא מעניינת עכשיו. השורה התחתונה היא שהקליפרס לא עברה את הסיבוב הראשון בפלייאוף. הבוסים חייבים להחליט שמשום מה – ולא צריכים להיות בעלי אמונות טפלות – הקבוצה הזאת לא מצליחה לנצח. אתם יודעים מה? בואו נסכים שישנו דבר כזה, וקללה רובצת על הקבוצה הזאת. מה שעלול לקרות הוא שהשחקנים בעצמם יחליטו שזה הדבר הטוב ביותר לעשות כי כריס פול, בלייק גריפין, וג'יי-ג'יי רדיק יכולים לעבור לקבוצות אחרות והקליפרס יכולים רק לעמוד ולהסתכל. לדעתי צריכים להאיץ בהם לעשות זאת ולא לנסות להשאירם עם חוזים נפוחים. הפתרון מאלוהי הכדורסל היה מעבר לסיאטל עם שם חדש ומאמן חדש, אבל זה לא יקרה לצערנו.

12. אני חשבתי שהבאקס מוכנים לעשות את הצעד הגדול קדימה. הצורה שהם הפסידו לרפטורס הוכיחה לי שג'יאניס אנטטוקונמפו הוא צעיר מוכשר ביותר אבל אין לו את האישיות, הכריזמה, והמנהיגות להיות האדם הראשי בקבוצה גדולה. הבאקס  לא יגיעו רחוק בפלייאוף מבלי להביא שחקן  טוב מאד – כוכב – שהוא שוטר טוב מרחוק ובעל כושר מנהיגות. ישנם כמה וכמה כאלה בשוק החופשי ולפני שבוע או שבוע וחצי כתבתי עליהם.

13. ממפיס עשתה הכי טוב שהיא יכולה. היא נתנה לספארס כמה רעידות אשכים רציניות. אבל כדי לעשות את הצעד קדימה היא חייבת להביא שחקן נוסף רציני ולקוות שצ'נדלר פרסונס יבריא ויתחיל לשחק ברמה שפעם הראה לנו.

14 כל מה שפורטלנד צריכה זה להתבגר בשנה. יש לה את כל מה שצריך לעבור לשלב השני בפלייאוף. חסרה להם שנת ניסיון, ועוד שחקן טוב אחד – גבוה עם יכולת קליעה מרחוק.

15. דוויין קייסי עושה טעויות חמורות כל הזמן. הוא חייב ללכת.

16. הפתעות חיוביות מאד עד עתה היו ג'ון וול, סימונס מהספארס, ג'בל מגי מהווריורס, אריק גורדון (מלבד המשחק האחרון נגד הספארס), נורמן פאול (אבל קייסי לא נותן לו מספיק דקות), דני גרין, ננה, וכמעט כל שחקני הקאבס. אני מוכן להגדיר אפילו את משחקם של לברון, קווין דוראנט, וקאווי לינארד כהפתעה חיובית.

17. הגמר שוב יהיה הקאבס נגד הווריורס. הקאבס נראים לי כקבוצה המתקרבת לשיאה בעוד שהווריורס עומדת במקום. אילו התערבתי, הייתי שם את כספי על הקאבס שנראית לי טרייה, רעבה, ומוכנה לקרב האמיתי, בעוד שהווריורס נראית לי שחסר לה משהו. פתאום בא לי: אין לה גובה כשרוני תחת הסל. זוהי נקודת החולשה שלהם, והערב רודי גובר הראה את חולשת הווריורס תחת הסל.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

  1. תודה רבה מנחם, עשית לי את הבוקר לבוקר נפלא וכיפי אחריי משחק משעמם. אני חושב שגם יוסטון שרבים הכתירו את מאמנה, "למאמן העונה", ראויה לביקורת במידה רבה.

  2. תודה רבה מנחם. מעורב מצוין.
    בנוגע להארדן – הוא גם מוסר מעולה.
    דווייט הווארד פשוט לא מאד רוצה לשחק כדורסל, לדעתי, ופשוט נשאר בגלל הכסף. חבל.
    אוקלהומה וראסל צריכים להחליט מה הם רוצים להיות. ללא שינוי עקרוני באופן שבו הקבוצה מתנהלת על הפרקט, גם שינוי ברוסטר לא יעזור.
    גם בקליפרס הדברים לא באמת עובדים, ואם כולם ימשיכו כרגיל פשוט יבזבזו עוד שנה. הפירוק לא נטול סיכונים אבל אם באלמר רוצה להגיע להישגים אין ברירה אחרת.

  3. אדאמס פשוט התרגל במשך עונה שלמה לתת את הריבאונדים לווסטברוק. מקווה שהעונה הזאת לא הרסה את ההתקדמות של הסנטר הצעיר שיכול להיות טופ 5 בעמדה שלו אם הוא יפתח קצת קליעה ומובים בפוסט.

      1. הבעייה היא שבמקום להיות הפייטר שהוא ולהיאבק על כל כדור הוא קודם כל מסתכל אם ווסטברוק ליד הכדור כדי לוותר עליו ורק אחר כך הולך עליו בכל הכוח. וזה עוד בלי לדבר על תרגילים בהתקפה שמיועדים לנצל את היתרונות שלו.

  4. תודה .
    ההרהור היחיד שלי הוא איך ייתכן מצב שכזה שעוד לפני תחילת הפליאוף סליחה העונה לכולם ברור הגמר הצפוי .
    היום ספק אם הקאבס תאבד משחק בדרך.
    וספק רב עם 2 הקבוצות יחד יפסידו יותר מ 3 מפגשים עד הגמר ביניהן.
    פעם הנ.ב.א הפכה מבחינתי למפלט ספורטיבי אחרי עוד צלחת של מכבי ..מי היה מאמין שבארץ אף אחד לא ידע מה קורה ולעומת זאת בנ.ב.א שעמום אחד גדול לפחות עד הגמר.

      1. תמיד היו קבוצות על בנ.ב.א. אין בעיה עם קבוצות על. השחקנים הטובים כם רוצים לשחק יחד בסופו של דבר.
        ההבדל הוא שפעם אפשרו לקבוצות הפחות מוכשרות לשחק פיזי ולהילחם וככה לצמצם פערים.
        ברגע שביטלו שם את החלק הזה במשחק שנקרא הגנה, גמרו את התחרותיות והספורט.
        עצוב אבל הכדורסל האמיתי היום משוחק באירופה הפחות מוכשרת ומעניינת.

        1. תן לי בבקשה עשור מהעת המודרנית באן בי איי, יותר תחרותי מהעשור הנוכחי.

          אני אחסוך לך – אין.

          .

          1. זכותך לחשוב ככה אבל אני לא מסכים איתך.
            לדעתי כל עשור ב 30 שנה האחרונות היה תחרותי יותר מהעשור הנוכחי.

            המזרח בדיחה עצובה כבר לפחות 5 שנים ולדעתי אף יותר מכך. המערב בהיחלשות מתמדת.

            קבוצות רבות אימצו לליבן את גישת הבוא נפסיד כמה שיותר בשביל הדראפט.

            כפי שרשמתי לפני כמה ימים, שנה שעברה הספרס ניצחו 67 משחקים, זה אחד הרקורדים הטובים בהיסטוריה, רק הבעיה שחצי מהזמן הם היו עסוקים בלתת לשחקנים המובילים שלהם לנוח וכולם מדברים על זה שהם נחלשו ביחס לעבר.
            זה בעיני מעיד משהו על הליגה הרבה יותר מאשר על ההישג של הספרס.

            יש בעיה של תחרותיות בליגה.

            אני לא חושב שזה באשמת השחקנים עצמם, לדעתי הם נהדרים. הביקורת שלי היא כלפי הליגה עצמה והחוקים שהיא יצרה שמגבילים את היכולת של השחקנים לשמור. ואני לא קונה את סיפורי ההגנה האזורית. הגנה אזורית היא לא המצאה של הכדורסל המודרני. מעבר לזה הגנה אזורית היא הגנה טקטית שקל לפרק באמצעות תרגילי נגד טקטיים. בטח ברמות הגבוהות.

            לא כל הקבוצות יכולות לרכז אצלן את מרבית הכישרון וזה לנצח יהיה ככה, אבל כשאתה מבטל להן את האפשרות לשחק פיזי אז מה הטעם לנסות בכלל?

  5. מנחם, תודה רבה על המעורב.
    מסכים אתך לגבי הבנייה מחדש שנדרשת באינדיאנה וקליפרס.

    פול ג'ורג' ל-OKC יכול להביא שינוי משמעותי.

    מזל של גייל, שיש לה אותך שדואג לה …
    רפואה שלמה!

  6. מנחם – לגובר יש פתרונות אם באת מנסים . ג"ס הראתה את זה ב-2 המשחקים הראשונים . היום רופפו עליו את השמירה.
    ובכל מקרה לקליבלנד אין סנטר כזה .

    1. בדיוק. באמת אולי סנטר ממש טוב זאת בעיה בשביל ג"ס, אבל לקליבלנד אין משהו כזה. TT הוא לא רע בכלל, אבל הוא ממש לא גיים צ'יינג'ר. הבעיה של ג"ס זה שהיא באה לקחת את הגביע מלברון, והוא לא הולך לוותר עליו בקלות, ויש לו סגל מעולה. אז בסופו של דבר זה יוכרע בניהול המשחק גם על המגרש וגם על הקוים (לדעתי יש יתרון כאן לקליבלנד), וביכולת ההגנתית (לדעתי יש יתרון לג"ס). בכל מקרה היתרונות שציינתי הם קטנים. שתי הקבוצות בטופ של הטופ בכל המימדים.

  7. רק בריאות לך ולגייל דוק.

    מבחינת מה שכתבת על ה-NBA:

    אני חושב שהכיוון הכי טוב מבחינת שיקגו הוא לבנות מחדש על בסיס הצעירים שיש שם (דנזל ולנטיין, בובי פורטיס) ועוד תרומה בטרייד על באטלר (בין אם הבחירות של בוסטון או דנבר). קבוצה שהרבה יותר מתאימה לפרד הויברג ולשיטת משחקו, כשרונדו נשאר.

    דיאנדרה לא אכזב לדעתי. הוא לא שחקן כדורסל כל כך טוב, בעיקר בחור גבוה שהיה לו מזל שנפל על אותה קבוצה עם כריס פול. זה כל מה שהוא מסוגל לו בהתקפה.

    אני חושב שהגריק פריק יכול להוביל את הבאקס קדימה. הוא רק בן 22 ויחד עם מידלטון, ברוגדון, ג'בארי פרקר הפצוע ות'ון מייקר שהראה המון פוטנציאל ולדעתי יהפוך לשחקן הגנה אדיר, הם יכולים להגיע לגמר המזרח בעוד שנה או שנתיים.

  8. כריס פול חייב לעזוב את הקליפרס אם הוא רוצה סיכוי אמיתי לטבעת אליפות.
    הספרס הכי מתאימים לו.
    לא יודע אם זה יכול להסתדר מבחינת שכר אבל יש לי הרגשה שגם ביוסטון זה יכול לעבוד מצוין.

      1. תחושת הבטן שלי שדווקא לצד שחקן דומיננטי כמו הארדן שייקח מפול את נטל הקליעה ולהיות השחקן המוביל, פול יוכל להתרכז במה שהוא הכי טוב בו שזה לנהל משחק, ביוסטון יש הרבה קלעים טובים שהוא יכול לתפעל היטב.

  9. מה שלברון יודע ביד שמאל קיווי עוד לא למד בשתיי ידיים.

    פוופ חייב את רוב הקריירה ליכולת האימון של העציץ ד'אנתוני.
    הספרז לא עברו את הסיבוב השני כבר 3 שנים ועדין אין להם סיכוי בהמשך בלי פרקר.

    1. אני לא מצליח להבין למה בארץ לא אוהבים את פופוביץ'?
      כבר שנים שאני קורא טוקבקים ששוללים את יכולת האימון שלו וטוענים שהכל מזל.
      ומה שהכי מצחיק אותי בזה זה שהספרס כבר שנים ארוכות הקבוצה הכי מאומנת בליגה. (הכי מאומנת, לא בהכרח הכי מוכשרת)

      20 שנה באותו מועדון, בכל שנותיו שם הקבוצה קונטנדרית. 5 טבעות אליפות. יש מעט מאוד מאמנים בהיסטוריה עם רקורד כזה. קצת ריספקט לאיש.

      ואגב, כל מאמן באשר הוא צריך כישרון בקבוצה כדי לקחת אליפות. כפי שכל שחקן טוב ככל שהיה לא יקח אליפות מבלי שהיה שחקנים טובים סביבו ומאמן שיודע לחבר את הדברים ולגרום להם לעבוד.
      זה המהות של ספורט קבוצתי.

      1. אתה צודק! השינאה באה מעיקר מאוהדי פוסטר של סטיב נאש וקובי,
        אבל איאפשר להיסתנוור מהעובדות שהוא בירידה בשנים האחרונות גם ביגלל שאין לו את דאנקן האפור.

        לדעתי הקבוצה הכי גדולה שלברון ניצח היא הספרז של 2013 שלא מתיקרבת לשום יריבה שהייתה לג'ורדן.

        אפשר רק לדמיין לאן לברון היה יכול להגיע עם מאמן כמו פופ בתחילת הדרך.

  10. כולם אומרים שהקליפרס צריכים לפוצץ הכל ולבנות מחדש, אבל זה לא עובד ככה משתי סיבות:
    1. פול, גריפין ורדיק אדונים לעצמם פחות או יותר. זו לא החלטה של הקליפרס (ההחלטה היא רק אם לנסות להשאיר אותם).
    2. לא מגיעים להחלטה "לפוצץ" בלי להבין מה קורה אח"כ – יופי העפתם את כולם, עכשיו מה? איזה כלים יש לקליפרס לבנות שלד חדש? מה הסיכוי שהם יצליחו להרים משהו ברמה של השחקנים הנוכחיים שלהם? (לדעתי נמוך מאוד)

  11. תודה על המעורב.
    חולק עליך בעניין יאניס – כמו שרועי כתב, הוא בן 22, גיל שבו רוב האנשים לא מצופים להחזיק על הכתפיים פרנצ'ייז אלא יותר לחמם פיצה במיקרוגל. חכה שנתיים-שלוש ואז נוכל לומר אם יש לו את היכולת המנטלית הזאת. בכל מקרה מילווקי צריכה להיות די מרוצה ממה שעשתה בפלייאוף הזה ועם עוד קצת ניסיון וחיזוק במקומות הנכונים, תהיה פקטור משמעותי בליגה.

  12. 4. גאסול ו…גאסול עדיפים על דיאנדרה

    6. תפקידו של אדאמס זה לעשות בוקס אאוט כדי שווסטברוק יקח כדור חוזר.

    8+9 הקאבס ממש לא השפילו את הפייסרס, ניצחו ארבעה משחקים בהפרש כולל של 14 אם אני לא טועה…אני לא רואה סיבה לפרק את הפייסרס, צריך להחליף את אליס שמזמן לא האליס של ג"ס וצריך מישהו יותר טרי ממנו. אני לא רואה את מיילס כשחקן שאפשר לבנות עליו מועדון שלם בניגוד לפול ג'ורג'.

    10. ראסל לא יזכה בכלום אלא אם ילמד שמשחקים עם ארבעה חברים וספולדינג אחד ולא חבר אחד וארבעה ניצבים שצריכים לשמור בשבילו.

    11. הקליפרס בהחלט מיותרים בעיר של הלייקרס וצריכים לעבור לסיאטל. הייתי מעיף את כולם בטריידים אם זה היה אפשרי או סיין נ טרייד.

    12. נניח ג'בארין פארקר?

    13. ממפיס זקנה מדי עם קרטר, זיבו ואלן…הם צריכים כבר פיליפינית שתסעד אותם.

    17. מזל שגם לקאבס אין גבוה כשרוני שיוכל להפריע לג"ס

  13. לקליפרס אין אפשרות אמיתית לבנות מחדש.
    הם בעצם חייבים לתת לפול את ה 205 מיליון שלו, לעשות טרייד עבור מלו, ןלהתפלל שבלייק ישאר או לפחות ילך לקבוצה שתסכים לסיין אנד טרייד.

  14. אני ממש לא מסכים לגביי הארדן. לדעתי הוא גם הרבה יותר מקלע/חודר וגם עדיין לא הגיע לשיא שלו. קאווי באמת הפתיע אותי השנה ביכולת שלו ליצור מצבים לעצמו ואפילו לאחרים, וברור שמבחינה הגנתית אין בכלל מה להשוות, אבל אני עדיין חושב שהוא שחקן הרבה פחות 'פתיר' מהזקן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט