הלילה 3 משחק בבלוג חי ובועט / מומי החציל

שבוע טוב לכל המאזינים ופלו ג'ו \ימים קשים עברו על עם ישראל בשבועיים האחרונים עם הפריווים של אם בי גיי אבל אין מה לדאוג הלילה מומי חזר והסדר ישוב על קנקנו

מומי חבר שלו ינקל שפילרמן סבל הרבה שנים ממיגרנות קשות כאבים וציפצופים המצב שלו היה קשה מאוד ,עבר את כל הרופאים בארץ יום אחד הגיע מומחה עולמי לכאבי ראש מצרפת אמר לינקל , תראה הפתרון בשבילך זה ניתוח לכריתת האשך התמיר ינקל שכבר לא יכל על הכאבי ראש האלה החליט ללכת על הניתוח

אחרי שבועיים השתחרר מאיכלוב כמו חדש , שאל את מומי איפה הכי טוב לתת בגדים חדשים למה הוא במצב רוח אש . מומי שלח אותו אצל ז'ורזט אחות סילבי שעובדת מוכרת בבוטיק בכיכר המדינה

שפילרמו ז'ורזט יש לה תביעת עין של נץ  היא משהו משהו ותדאג לך

נכנס שפילרמן לחנות ראתה אותו ז'וררט אמרה לו מה תרצה ?

אמר לה הייתי שמח לחולצה אמרה לו זורזט אתה מידה 44 עם צווארון 18 ואורך יד 17.5 . וואלה החלוצה ישבה עליו פיקס כמו חתן ביום כניסתו לכלא

אמר לה ומה עם מכנס ? אתה מידה 43 . הביא לינקל מכנס ישב עליו כמו ז'אן פול לגוטייה

ומה עם נעלים ? – אמרה לו אתה מידה 45 וחצי . שפילרמן נפל מהכסא הכל בול אמר יעשה לז'ורזט תרגיל . אני רוצה סט קומפלט חגורה , 4 תחתונים ו 4 זוגות גרביים

אין בעייה גרבים מידה 9 , חגורה 88 ותחתון לארג'

או !!! פה תפסתי אותך אני מדיום בתחתון

לא עיוני אתה מידה לארג' או שז'ורזט סוגרת החנות

אומר לך מדיום

עיוני , תיקח מדיום ילחץ לך על הביצים אתה יודע איזה מיגרנות וצלצולים זה יעשה לך ???

הלילה 3 משחק זה חתיכת שיא בשלב הזה של העונה

קליבלנד תנסה להוציא את המטאטא ולסגור עניין על טורנטו, וושינגטון תנסה לפתוח את הסדרה מול בוסטון ויוסטון ? ינסו לצנן את הדורבנות בדרבי טקסני לוהט.

22:30 טרונטו עופות דורסים (0) – קליבלנד פרשים (3)

איזה בושה וחירפה טורונטו , כמו בשנה שעברה שמרו על המעמד כקבוצה מס 1 בקנדה

דרוזן יצא קמצן רציני מאוד עם הצעה של 100$ למי שיעצור את לברון ? מומי לא נתקל במפגן כזה של קמצנות מאז ששאול הפרסי ישב על המרפסת עישן סיגרה בקומה שניה בבית באל איי פתאום קלט מטבע של 10 סנט בין המרזב לבין גג הרעפים . עשה מעשה ודפק נפילה . התחיל לצעוק לאשתו – מרגלית ! מרגלית !!!

מה שאול כפרה ? לא צריך שתכיני ארוחת ערב היום אני יאכל בבית חולים .

מומי לא אוהב אנשים שהולכים על ה-בזול ומצא פתרונות איך עוצרים את אבו-פלופ

פתרון ה 30 מיליון דולר – לשלוח את לברון עם חללית לכוכב ממנו הגיע

פתרון ה 2 מיליון דולר – מוציאים צוות אורגינל של משפחה איטלקית נורמטיבית מאזור ניו יורק עם תמונה וכתובת הם כבר עושים את העבודה.

פתרון ה – 4,874 דולר

משתמשים בכריס בוש בתפקיד נערת הפיתוי ( חינם )

הדוקטור מסדר אקרדיציה לאשך האורגינל , גור גולן והייט אשברי ( חינם )

3 כרטיסים במחלת תיירים לתל אביב לטורונטו ( 4257 $ )

בקבוק וויסקי מדיוטי פרי ( 57 $)

6 אלות בייסבול ,מסכות ולילה במלון ל 3 אנשים ( 440 $ )

דואגים שבוש חוזר לביקור בקנדה ויגיע לביקור ערב עם לברון ,ביינתים גור , האשך ואשברי יתחבאו תחת המיטה , בארון ומאחורי הוילון

לסימון של בוש ,אשברי ייצא מהארון ,אשך יצא מהמיטה חדור מטרה עם קפיץ בעין  וגור יגיח מאחורי הוילון ה-ללל ביום חג ישבור ללברון כל עצם ועצם בגוף

פתרון ה 100 דולר

דרוזן באישון לילה ישים 50 דולר בכיס של העוזר טבח וישים לו שקית של קרוביסלן בשובי 50 דולר ( יקנה בסניפים שונים של בתי מרקחת בעיר )

הטבח יכין ללברון חביתה מ 3 ביצים ו 6 בקבוקים של קרבוסילן פורטה . לברון עושה על עצמו כבר במעלית ולא יוצא מהבית שימוש עד משחק 6 ( רנדי אורטון נעדר מהבלוג חי )

דרוזן לא רציני בכלל קליבלנד מנצחת את טורונטו בקלות . אין מאץ אפ מול לברון שלועס את איבקה כמו מקל צ'ורוס בבופה של ארוחת בוקר במלון בקוסטה בראווה

קליבלנד לא ירדה מ 115 באף משחק ולברון מציג מספרים ששרפו למומי את החציל 36.3 למשחק עם 60 אחוז מהשדה . מומי רואה ולא מאמין

טורונטו לא בטוח שתגיע עם לאורי למשחק

מומי אומר חוץ מהביג 3 של קליבלנד אין איומים על טורנטו מצד שני הקנדים לא מצליחים להביא את ה A גיים שלהם

מומי מאמין שהגיעו מים עד נפש , קליבלנד ב 12

לברון מנסה מוב חדש על נערות טורונטו ???

וושינגטון מכשפים ( 1) – בוסטון סלטיקס (2) 1:30

משחק תענוג יערך הלילה בוושינגטון

מומי והחברים עשו על האש בחורשה ביום העצמאות

חיימון נהג התחנה באזור בדרום הלך לעשות פיפי בשיחים פתאום שמע קול שאומר לו פסססס 100 שקל בשיחים ?

חיימון שלא היה רועה בשדות זרות החליט ללכת על זה

עשה מה שעשה פתאום פרוזקטור וקולולו שוטר אומר – משטרה ! עצורים בשידול לזנות

עונה לו חיימון – סליחה אדוני השוטר אני פה עם אישתי

השוטר הוריד ראש אמר , וואלה סליחה תמשיכו לא ידעתי

ענה לו חיימון – עד שלא הדלקת את האור גם אני לא ידעתי שזו אשתי …

מוסר ההשכלה של הסיפור מומי לא ידע שהמזרח יכול להיות ככה קשוח סוף סוף הלכו מכות כמו שצריך . מומי חושב שאברה זה הביץ' של קווין לאב ששלח אותו לסגור חשבון עם קלי אוליינק . מומי אמר קלי וקלי הלכן מכות . סילבי ישר חשבה לתפוס את מומי על חם בערוץ אגו פלוס צופה בלוהטות ואגרסיביות 3

וושינגטון בבית מושלמים בוסטון היו מושלמים בחוץ לפני המשחק מול וושנגטון אבל קיבלו בראש ביג טיים במשחק 3

וושינגטון איבדו את משחקים 1 ו 2 שהיו כבר אצלהם ביד

הלילה הם משחקות על הזכות להפסיד בגמר המזרח המכונה מזפח

וושינגטון מגיעה בבעיה עם הספסל הקצר והשמעות שמוריס זה בעצם לא מוריס ( מה זה ? עזריאל וגבריאל ? מומי חושב שזה קונספיחארטה )

וול וביל הם המפתחות של וושינגטון ולעצור את אייזה תומאס ב' זה המפתח

מומי חושב שלשם שינוי יהיה משחק צמוד וושינגטון תנצח ב 7

האשך ייתן גיחה לוושינגטון ? עידן עופר יהיה שם הלילה

יוסטון רקטות ( 1) – סן אנטוניו דורבנות (2) 4:00

משחק תענוג צפוי לפנות בוקר

הארדן מזכיר למומי את שני זרקן צלם דוגמנות שהיה עולה אצל מומי במונית

זרקן היה חרמן לא קטן ועושה חתירה למגע עם הדוגמניות שהיו באות לעשות אצלו בוק

מומי היה נגעל מהבן אדם שהיה שולח היידים חופשי חופשי

יום אחד מומי שלח לבוק דוגמנות את טונג מיי פצצה תאילנדית יבוא אישי מתאילנד למועדון פוסי קט

זרקן היה לא פראייר עשה בוק פה בוק שם התחיל להתקרב ושלח יד למקום הלא הנכון לפני שהספיק לתת לחיצה על הצמצם טונג מיי הפכה אותו על הבטן ודאגה לפנק אותו עם המוט סלפי

יוסטון נתנו משחק מטורף בגיים 1 עם 22 שלשות ומשחק שכולם זרמו ושטפו

הספרס איזנו ל 1-1 ואיבדו את טוני פארקר שגם הוא חותר למגע עם נשים נשואות

במשחק 3 הארדן הגיע ועשה 43 נקודות אבל יוסטון גילו שיש להם בעייה

זה משחק של על הקופה עבור יוסטון . אין אופצייה אחרת חוץ מ W .הם צריכים את את כל הקבוצה בשיא עם 30 נקודות מינימום מהספסל ( בעיקר של לו ווילאמס ואריק גורדון ) סן אנטוניו יש להם את ה MVP השקט של הליגה קוואי לנארד שיכול לבד לחסל את יוסטון

הקבוצות משחקות חזק ויוסטון תקום ותיפול על השלשות . הארדן שכל הזמן מחפש להוציא פאולים משחק כשר אבל מסריח

מומי הולך על יוסטון ב 14 כי מגיע לנו סדרה עם גיים 7

מעודדות של יוסטון חוגגות לפני המשחק

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
586 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אסף
אסף
07/05/2017 11:49:13

היית חסר מומי! הולך איתך על 2 מתוך 3 בהימורים, לדעתי קוואי
במוד רצחני (שני רק ללברון ברמה) ויתרון המאסיביות יביאו לספרס ניצחון במשחק צמוד לקראת סוף הסיפור של יוסטון.

ori88
ori88
07/05/2017 11:53:14

נפלא !
מאמין שהספרס לוקחים. חזרו לעצמם. קווי לוקח להארדן את כל האויר.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/05/2017 11:59:07

אחד הגדולים, מההתחלה ועד הסוף

bobby
bobby
07/05/2017 11:59:10

תודה על הפריוויו יא מומי!

מסכים עם התחזיות.

לדעתי יוסטון בהחלט יכולים לאזן את הסדרה, בעיקר בזכות העובדה שכנראה הרביעייה של גורדון-אנדרסון-וויליאמס-ננה לא יסיימו שוב עם 12 נק׳ משותפות (!!!)
השאלה היא אם הניצחון יושג נטו בזכות יום קליעות אפקטיבי יותר, או שדנטוני יגיב לפופוביץ׳ וימצא דרך לנטרל את איום ה-2 גבוהים של הספרס (כגון – יצירת מהלכים שיגרמו להם להיכנס לבעיית עבירות, או משחק סמול).
לצערי, אני חושב שהניצחון יושג נטו בזכות יום קליעות סביר ויותר הליכות לקו, והכדורסל עצמו של יוסטון ימשיך להיות מעצבן.

ולדי קוגן
07/05/2017 12:03:47

פריוויו לפנים. ההימורים להיום-קליבלנד גומרת את העסק, וושינגטון מנצחים צמוד, ובתקווה הספרס מנצחים גם הפעם ומעיפים את יוסטון על טיל הביתה.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/05/2017 12:08:46

להלן תקציר האירועים מהלילה –

ספרס ניצחו ב-15 (רוקטס צימצמו בזמן הגירבוץ, היה כבר 25), ההפרש שהושג כבר ברבע הראשון.
דג'ונטה מארי הראה שהוא העתיד בפוינט בספרס, יוסטון שיחקו כמו עדר ללא רועה או רועה ממש מזוקן ומעפן.
ספרס היכו את יוסטון בנשק שלהם ושלשלו על ראשם ברד שלשות.
דני גרין עם 6-8 מהטווח, מאנו 3-5, סימונס 4-4 ובארטנס שעלה מהספסל כשהמשחק כבר הוכרע עם 3-4 ו-11 נקודות ס"ה.

דאנטוני עומד בדיבורו ומגלח גם את הגבות, הארדן מסיים את הלילה שיכור במועדון הפוסיקט סניף יוסטון עם מנדבוצ'קס בזקן, פטריק בברלי שהצטרף מדופרס לבילוי עם הארדן קם למחרת בבוקר מטושטש ועם כאב חד בתחת ומגלה שהוא חבוק עם סטיב הטרנסוויסט.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
07/05/2017 12:09:00

אבל שנה הבאה הם אלופים

מיקי
מיקי
07/05/2017 19:44:38

אשך, אתה גאון מטורף… אשרינו שזכינו…. נחנקתי מצחוק

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 12:53:42

אין כמו מומי!

(יש למומי מזל שהוא לא כתב דברים דומים על איך לעצור את גרין –
העגלונים היו מגיעים למונית שלך, שורטים את הצבע החדש,
גונבים את הטסות, מפנצ'רים את כל 4 הגלגלים, שוברים את השמשה, ומשתינים על הריפוד החדש!)

סוסמעץ
סוסמעץ
07/05/2017 13:08:04

+100
מסכים עם כל מילה

סומסום
סומסום
07/05/2017 13:12:58

"לסימון של בוש, אשברי ייצא מהארון".

If you're going to San Francisco
Be sure to wear some flowers in your hair

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 13:15:05
הגב ל  סומסום

אם הסתלקת מהדיון מהבוקר תודיע, כי אני עדיין מחכה לתשובה.

סומסום
סומסום
07/05/2017 13:22:04

איזה דיון? מי הסתלק?
הלכתי לעבוד קצת. איפה, בבלוג לילה? פה?
נו, תארוז לי כאן בפיתה. מה?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 13:24:25
הגב ל  סומסום

אני מזכיר.
דיברנו על איך הליגה יכולה למנוע ממקרה דוראנט לחזור על עצמו.
אתה טוען שבידי הקומישנר יש את הכח למנוע את זה אם רק ירצה. אני טוען שאין לו דרך מעשית לכך.
(מוזמן לחזור לתגובות אחרי הבלוג החי).

סומסום
סומסום
07/05/2017 13:29:12

אוקיי. אבדוק שוב את ה-CBA וחוקת ה-NBA, משום מה אני לא מוצא גירסה אונליין שלה. משוכנע שיש לו ולבעלי הקבוצות דרך משפטית למהלך כזה, אחפש.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 13:34:36

סומסום, במקרה הנ"ל, אתה טועה.

הנקודה בזמן, אז יכלו בעלי הקבוצות לפעול לשינוי הכללים זה בדיוני ה-CBA האחרון.
לעצור את דוראנט מלחתום איפה שהוא רוצה (ושמוכן להחתים אותו) זו הפרה ברורה של החוזה בין בעלי הקבוצות לבין ארגון השחקנים.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 13:35:54

ה-CBA הוא מסמך משפטי מחייב תחת חוקי ההעסקה בארה"ב. לכן אין לו שום דרך לשנות אותו חד צדדית.
ובשבילך:
http://3c90sm37lsaecdwtr32v9qof.wpengine.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2016/02/2017-NBA-NBPA-Collective-Bargaining-Agreement.pdf

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 13:42:21
עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 13:47:42

וגיא, בעלי הקבוצות ניסו לפעול בכיוון אבל כאמור ארגון השחקנים מאד התנגד.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 13:52:12

שאלת עלות תועלת.
ברור שארגון השחקנים התנגד לתקרה קשיחה.

אבל בדיוני ה-CBA הקודם (השביתה), השחקנים הסכימו להקשיח את התקרה בתמורה לוויתור של בעלי הקבוצות על קיצוץ חלקם של השחקנים.
כמובן שהם נענו בשלילה.

תום
תום
07/05/2017 13:52:45

רק בארה"ב – קפיטליזם סוציאליסטי =
מי שיש לו מספיק כסף, מותר לו להתאגד ולהגן על זכויותיו

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 13:54:38

גיא זה ממש לא נכון למיטב ידיעתי. תקרת קשיחה או משהו דומה הוא קו אדום שהשחקנים לא מוכנים לעבור בשום תנאי.
בבקשה תביא עדות לכך מאיזשהו מקור.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 13:58:30

אני אחפש. עבר קצת זמן מאז השביתה…

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 14:02:36
גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 14:18:03

For us, if we give on one, we have to have the other. It can't be just a total capitulation
(בילי האנטר)

לפני השביתה השחקנים קבלו 57% מההכנסות.
כשהמאמר שהבאת יצא, בעלי הקבוצות התעקשו עדיין של 47% לשחקנים.
בסופו של דבר, השחקנים מקבלים 50%,
וההקשחה היחידה בתקרת השכר היא הגדלה ניכרת של המס על קבוצות שחורגות במשך יותר משנה.

זה ברור שהאינטרס של השחקנים הוא תקרה שכר גמישה.
אבל –
באותו CBA, בעלי הקבוצות יכלו להתגמש בדיון על חלוקת ההכנסות, ולהתעקש על הקשחת תקרת השכר.

Hunter said if the owners are serious about a hard cap, he'll give it to them if players get 65 percent.

(רק להזכיר – זה מאמר מספטמבר, אז התגובות לתקשורת היו מיליטנטיות במיוחד)

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 14:35:07

נו גיא אתה מתחמק.
זה היה נכון גם לגבי השביתה של 1999 ועל ה-CBA שב-2004 או 2005.
השחקנים תמיד ראו בתקרה קשיחה קו אדום.
הציטוט של בילי האנטר לגבי הלתת ולקבל מתייחס לזה שהוא דורש מהבעלים לוותר על התקרה הקשיחה ומוכן לתת את הקיצוץ בשכר. עכשיו להגיד שהוא מוכן לתקרה קשיחה תמורת 65% זה בדיוק דיבורים לתקשורת כי הוא בעצם דורש מהבעלים לוותר על אחוזים מחלוקת השכר. תביא איזשהיא עדות לכך שהוא אשכרה הציע את זה במשא ומתן.
עובדה היא שגם בכל המגעים האלה הליגה גם הציעה משהו באמצע (הם קראו לזה flex cap) וגם לזה השחקנים התנגדו. בסופו של דבר הציטוט הרלבנטי הוא :
But Hunter said a hard cap is "highly untenable," referring to it as a "blood issue" to the players. He added the players were prepared to make a "significant" financial move, but they would only agree to give on dollars if they got a win on the system.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 15:07:41

אין לי וויכוח על כך שהאינטרס של השחקנים הוא תקרה גמישה.

אבל מספיק לראות היכן בעלי הקבוצות לא התגמשו (חלוקת האחוזים) בשביל לדעת מה היה חשוב להם יותר.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 15:12:23

די גיא מספיק עם ההתפתלויות.
ברור שהאינטרס של שני הצדדים הוא לעשות כסף (אף אחד לא חושב אחרת).
אתה טענת (ועשית את זה כבר הרבה פעמים) ש:
"בדיוני ה-CBA הקודם (השביתה), השחקנים הסכימו להקשיח את התקרה בתמורה לוויתור של בעלי הקבוצות על קיצוץ חלקם של השחקנים."
או שתביא עדות לכך שזה באמת קרה או שתפסיק לטעון את זה כל פעם מחדש.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 15:41:22

אתה עשית עבורי את העבודה –

For us, if we give on one, we have to have the other. It can't be just a total capitulation

היה משא ומתן על קיצוץ, ועל תקרת שכר. הבעלים קבלו כמעט 100% מהקיצוץ שדרשו,
ולא התעקשו על הקשחת התקרה.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 15:45:01

אתה ממשיך.
אני אחזור שוב. איפה בדיוק זה נותן אינדקציה לזה שהשחקנים הסכימו להקשחת תקרת השכר תמורת הויתור? זו הטענה שלך לא זה שהבעלים היו מוכנים להתפשר על הקשחת התקרה.
בבקשה תענה לענין.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 17:30:45

הציטוט של האנטר –
Hunter said if the owners are serious about a hard cap, he'll give it to them if players get 65 percent
לא תלוש סתם כך. הוא נובע מהשביתה של 98/9 ,
אז למעשה, אלו היו השחקנים שהציעו את מס המותרות.

http://amarillo.com/stories/101498/spo_LS0341.shtml#.WQ8s7tLyvak

אתה מתעלם מהמשמעות של תקרה קשיחה –
תקרה קשיחה משמעותה חוזים לא מובטחים, ויכולת השתכרות נמוכה יותר.
65% תחת תקרה קשיחה שווים ל-57% עם תקרה גמישה.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 17:44:12

הוא מאד תלוש. איך שני הדברים קשורים?
השחקנים הציעו את מס המותרות בגלל הדרישה לתקרה קשיחה וספציפית הרצון של הבעליה לבטל את חריגת בירד. זו הייתה הדרך כביכול להגביל את ההוצאות של בעלי הקבוצות.
אני בכלל לא מתעלם מהמשמעות של תקרה קשיחה ואני מודע לזה שהיא גרועה מאד לשחקנים. אבל אתה מתעקש לעוות את הדברים ולא מוכן להודות בזה שאתה מציג דברים לא נכונים כעובדות.
אז אני שואל שוב. יש לך איזו עדות לכך שהשחקנים הסכימו לתקרה קשיחה במו"מ של 2011 תמורת הויתור על קיצוץ חלקם בהכנסות?
אם כן בבקשה תביא אותה אם לא בבקשה תחזור בך מדבריך.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 17:56:27

אני לא מסכים אתך.
במפורש הציטוט הוא שהשחקנים לא מוכנים לוותר גם על אחוזים, וגם על תקרה גמישה.

ובאותו מאמר שאתה הבאת, כתוב במפורש שבעלי הקבוצות מאוחדים, ושהם לא יוותרו על הקיצוץ.

אני במפורש זוכר שקראתי אי אז שהשחקנים אמרו שאם לא היו מקצצים, היה על מה לדבר בכל הנוגע להקשחת התקרה.

המאמר שאתה צרפת, במפורש תומך בכך.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 18:27:22

אז אתה בוחר להסתמך על משפט אחד בראיון שאין שום עדות לכך שאי פעם עלה במשא ומתן כשבאותו ראיון האנטר אומר שהתקרה הקשיחה היא "בדם של השחקנים". כל העדויות שאי פעם ראיתי מעדידות שהשחקנים מעולם לא היו מוכנים להתפשר על תקרה קשיחה (בצדק זה מאד רע להם).
אבל עזוב את זה באות ומשא ומתן הבעלים הציעו פיתרון ביניים שבו העלו את התקרה למעל 60% ויש בה אלמנטים של תקרה קשיחה אבל גם מאפשרת את חריגות בירד. נחש מה השחקנים סירבו.
ורק לשם הדיון אתה אומר ש-65% קשיח זה כמו 57% גמיש. זה בתנאי שרוצים לשמור על אותה חלוקה. כמובן שהבעלים רצו לחתוך בהוצאות שעלו. עכשיו תשאל את עצמך איך הגענו ל-57% לשחקנים מהחלוקה המקורית שהייתה מתחת ל-50%? התשובה היא בגלל אותן חריגות בהסכם שאפשרו לעבור את התקרה ולנצל פרצות בחוקים. אז השחקנים הרוויחו מהם וגרמו לעליית החלק שלהם ל-57%. אז הבעלים יכלו למעשה לדרוש לשמור על אותה חלוקה ותקרה קשיחה (הם דרשו יותר מזה אבל נשים את זה בצד כרגע). כאמור במגעים הם נתנו הצעה של מעל ל-60% ואלמנטים של תקרה קשיחה שהשחקנים דחו.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 19:20:57

לא עידו,
אני מסתמך על ראיון ששמעתי עם פישר ואני חושב שהנרי אבוט.
לא הייתי מתעקש על סמך הקטע שאתה מצאת.
אני לא מוצא אותו כרגע, אבל אמשיך לחפש.

הבעלים רצו קיצוץ בחלק של השחקנים, ותקרה קשיחה.
השחקנים לא רצו קיצוץ, ורצו לשמור על התקרה הגמישה.
בסוף השינוי הגדול היה הקיצוץ.

נגיד והבעלים היו מוותרים על חלק מהקיצוץ?
אז הייתה היום תקרת שכר קשיחה יותר.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 19:45:38

המאמר מ-ESPN שהבאתי הוא רק אחד מרבים אם אתה רוצה אני יכול להוסחף דוגמאות מהניו-חיורק טיימס, פוורבס, SI ועוד.
אבל אתה שוב לא מתייחס לטענה המקורית שלך והיא שהשחקנים הסכימו לתקרה קשיחה בתנאי שלא יהיה קיצוץ.
וכן הבעלים הציעו קיצוץ חלקי ותקרה סמי קשיחה – זה המהות של הflex cap. השחקנים לא הסכימו וטוב שככה כי בטווח הרחוק הם היו יוצאים מופסדים (התחרותיות בליגה היתה מרוויחה).
http://www.nytimes.com/2011/06/22/sports/basketball/nba-and-players-union-remain-far-apart-in-labor-talks.html

סומסום
סומסום
07/05/2017 14:13:20
הגב ל  סומסום

קודם כל, הסמכות לכוח כזה של הקומישנר – קיימת.
החוקה כמובן היא המסמך העליון, והיא אומרת ככה:

סע' 24 a:
The Commissioner shall serve as the Chief Executive Officer of the League and shall be charged with protecting the ןntegrity of the game of professional basketball and preserving public confidence in the League.

ובהמשך, ס"ק i (i)
The Commissioner shall have the power to ** declare null and void any Player transaction made by and
between Members of the Association ** or by and between Members of the Association and any organization outside
of the Association.

זאת אומרת, סמכות – יש. אני אמשיך לחפש במורד התקנות.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 14:28:06
הגב ל  סומסום

שים לב שמדובר על members עסקה בין שחקן לקבוצה לא כלולה בזה והיא מחוייבת ל-CBA:
(f) The Commissioner shall have all rights and powers
accorded to him by any collective bargaining agreement.

סומסום
סומסום
07/05/2017 16:06:02
הגב ל  סומסום

אני לא מצאתי ב-CBA סעיף שמבטל או מתלה את הסמכות הבלתי מוגבלת הזו של הקומישנר, כאמור לעיל, "להכריז על בטלות כל מעבר שחקן מקבוצה לקבוצה".
אז מה שאתה אומר הוא בעצם – הסמכות הזו חלה רק על טרייד בין קבוצות, ולא על החתמת פרי אייג'נט, שחקן מול קבוצה? שאז אין לקומשינר סמכות כנ"ל?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 16:10:07
הגב ל  סומסום

מה שאמרתי באמת הוא שהסעיף שהבאת חל רק לגבי טריידים בין הקבוצות.
לגבי הסמכות שלו לבטל חוזים בשוק החופשי צריך לקרוא את ה-CBA בזהירות. כי אם כתוב ב-CBA שמותר לו לבטל חוזה בתנאי ש… אז הוא יכול. אני חייב לציין שלא הצלחתי למצוא במדוייק מתי מותר לו אלא רק לגבי חוזים במקרים של טריידים או פציעות. אני לא פוסל קיומו של סעיף שמתיר לו לפסול החתמה בגין חוסר ספורטיביות רק אומר שלא מצאתי כזה.

סומסום
סומסום
07/05/2017 16:59:17
הגב ל  סומסום

תודה רבה על המאמץ.
כנ"ל, לא מצאתי, אבל זה באמת חתיכת מסמך.
אלא שההגיון אומר שיש קייס ברמה העקרונית. כי אם על טרייד אפשר להגיד לא, הוא פוגע בתחרותיות – אז למה בעצם לא ניתן להגיד אותו דבר על חתימת פרי אייג'נט?
יבוטל החוזה, ישיבו השחקן והקבוצה אחד לשני את מה שהם קיבלו עד אותו רגע, שזה בערך טיסה וחצי והוצאות עבור הבורקס, ויחזרו על הפתחים של מקומות חדשים. שום אסון לא קרה ברמת הקבוצה החותמת והשחקן שהתקשר אליה (חוץ מעוגמת נפש קלה, ובורקס גרוע), ו"התחרותיות" – בהנחה שזה השיקול – ניצלה.
אגב, גם ביטול המעבר של כריס פול מעורר שאלה אחרת. איך הקומישנר פעל, מצד אחד בנציג הקבוצה (ההורנטס), כשהוא גם הקומישנר? זה בערך כמו ביבי, מנכ"ל ישראל היום וגם שר התקשורת. ניגוד אינטרסים מובנה. לא בקיא לגמרי באותה פרשה, נשמע לי על פניו תמוה – אם הלייקרס וההורנטס (היתה גם יוסטון?) הסכימו לדיל, איך בא סטרן "בשם הקבוצה", ובתפקידו כקומשינר, וביטל?

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 17:14:26
הגב ל  סומסום

כל התהיות שלך מתכנסות בסופו של דבר לשאלה מה זה בעצם ה"ליגה" ואת מי הקומישנר משרת. ברגע שזוכרים שהוא בעצם נמצא שם מטעם בעלי הקבוצות שהם הליגה הלכה למעשה מקבלים את התשובה לרוב השאלות.
לכן הקומישנר יכול להתערב בענייני תחרותיות כתוצאה מעסקאות בין חברים בליגה (דהיינו בעלי קבוצות) שיכולים לפגוע באחרים. כשזה מגיע להתנהלות מול השחקנים צריך לזכור שתחרותיות היא לא באינטרסים שלהם. לכן לדעתי לא קיים סעיף כזה ב-CBA כי הוא מתאר את ההתנהלות בין השחקן לקבוצה לא בין הקבוצה לליגה.
המקרה של כריס פול הוא אכן מאד בעייתי. קודם כל בוא נזכור שסטרן לא היה ממש ה"עלים" של הקבוצה אלא מינה גורם חיצוני עצמאי לתפקד כבעלים מטעמו. ראשית הסיבות שהליגה קנתה את הקבוצה קשורות לא מעט לכך שהם היו לקראת המגעים ל-CBA החדש ורצו להציג שני דברים: קשיים כלכליים של קבוצות (מה שהיה נכון לגבי ההורנטס בשעתו) ובנוסף הם רצו להימנע ממקרה כמו שהיה בסיאטל בסמיכות כל כך קרובה (למרות שלקבוצה בניו אורלינס אין ממש היסטוריה אבל זה PR ממש גרוע לעזוב ישר אחרי הרס מהוריקאן).
עכשיו גם ככה לקראת ה-CBA החדש קבוצה גדולה של בעלי קבוצות משווקים קטנים התלוננה על החוסר יכולת שלהם לשמור על תחרויתיות. כאן סטרן היה צריך לדאוג למאבקים בין הבעלים עצמם. כדי לא ליצור את הרושם של חוסר תחרוותיות משווע הוא מנע את העסקה שתעביר אותו ללייקרס (לדעתי לא בצדק). הוא לא עשה זאת בשם הקבוצה אלא בשם הבעלים (יעני ה"ליגה") אבל גם מתוך אינטרס להשאיר את הקבוצה בניו אורלינס בזמן שהוא מחפש קונה שגם יסכים להשאיר את הקבוצה בעיר.

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 17:42:24
הגב ל  סומסום

אני כבר לא זוכר את ה-CIRCUMSTANCES אבל עובדה שהקומיסיונר (דייויד סטרן) ביטל את החתמתו של כריס פול בלייקרס. אז יש לו סמכויות אבל אני לא בטוח בפרטים

אילן
אילן
07/05/2017 13:16:32

אין כמו מומי.
הכי חזק בחזיות אבל קצת פחות בתחזיות….
הספרס שולחים את אבו זקן לגילוח במכון שסילבי עושה שפם ובתי שחי ..
הספרס ב 10

ברבור שחור
ברבור שחור
07/05/2017 13:23:29

לצערי יוסטון ישוו את הסררה…במחשבון של פופ משחק כזה הוא להתשה בלבד…יהיה בלואואאוט

המשגיח
המשגיח
07/05/2017 13:46:04

ברוך שובך מומי. נהדר

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 13:48:57
הגב ל  המשגיח

אם כבר מדברים על לשוב אז מה איתך?

רועי ויינברג
07/05/2017 16:44:33

כל הזמן בפייסבוק

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 16:45:20

רון יודע על מה אני מדבר.

המשגיח
המשגיח
07/05/2017 21:41:36

אכן כן…

אני חושב שאחזיר את הפינה אחרי הפלייאוף

צביקה
צביקה
07/05/2017 14:13:41

אני חייב ניצחון של יוסטון כדי שהיה משחק 7 בס"א. זה יוצא ביום ראשון הבא בדיוק כשאני מגיע שוב לעיר וזה לא לעניין אם הם יגמרו את זה ב6.

bobby
bobby
07/05/2017 15:49:32
הגב ל  צביקה

וואלה, באמת ייצא לך קלאסי..
אם הספרס מנצחים הלילה, אני בהחלט מאחל שתזכה לראות את משחק 7 😁

אוהד ס"א
אוהד ס"א
07/05/2017 15:04:01

לא אוהב להמר, אבל ההרגשה שלי זה 3-1 לספרס היום

אוהד ס"א
אוהד ס"א
07/05/2017 15:04:19
הגב ל  אוהד ס"א

וזה לא אומר שלא יהיה משחק 7

פאקו
07/05/2017 15:11:06

נהדר מומי. תחזיות הגיוניות בהחלט.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
07/05/2017 15:53:44

מומי גדול כרגיל!
אני מציע למומחי החוזים לעזוב את ההתפלפלויות משום שאתם לא משפטנים ובוודאי מפסידים משהו.
השורה התחתונה היא שלסילבר קשה מאוד להשפיע על עסקאות, בודאי כמו החתימה של שחקן חופשי כמו שהיה דוראנט. הוא הודה בזה שהחתימה של דוראנט רעה לליגה ובאותה נשימה הודה באוזלת ידו לעשות משהו.
נקווה שהתחזיות השחורות של סומסום לא יתממשו.
רק לוק סקייוקר, אהההם, לברון, יכול לעצור את הצד האפל של הכוח.

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 15:55:32

סומסום עו"ד -בדוק.

יניב
יניב
07/05/2017 16:01:09

משעשע שגולדן סטייט לא זכו אפילו במערב במתכונת הנוכחית עדיין וכבר הם הצד האפל של הכוח ואילו לברון שכבר 7 שנים ברציפות מגיע לגמר הוא לוק סקיוקר.
מה שנקרא כל הכבוד לסומסום,שיחק אותה

הייט אשברי
הייט אשברי
07/05/2017 16:04:52
הגב ל  יניב

בייגלה גדול מהמציאות – הוא משנה אותה לפי הכללים שלו .

סומסום
סומסום
07/05/2017 16:20:53
הגב ל  יניב

לברון לא לוק סקייוקר, האופי שלו מגעיל (אבל הוא יותר יפה) – אבל הוא לא רחוק משם. באליפות האחרונה, ובטח בפיינאלס לפני. זה רק אתם שצובעים אותו בתור השטן. הנראטיב הקרוב למציאות הוא, שחקן על אחד (וכן, טיפונת עזרה), מול קבוצה "היסטורית", אוסף כוכבים. קליבלנד הקטנה עם השחקן השחור, "הגורילה", מול הדארלינג של אמריקה הלבנה, הצעצוע של עשירי ההייטק. זה הסיפור. לא הפוך.

ואתה טועה יניב. אתה פשוט מאשים את לברון שהוא יותר מדי טוב. מה זה קשור להתאחדות כוכבים שהורסת את הליגה?

מכיוון שזה כל פעם עולה, אני פשוט אעתיק מה שכתבתי הלילה:

קליבלנד נשענת כולה על לברון ג'יימס. הוא *חייב* להיות במיטבו, כל הזמן. בלעדיו – זו קבוצה שלא מנצחת משחק ליגה, ולא עושה פלייאוף. הקאבס מנצחים את טורונטו ואת אינדי בלי ארווינג ובלי לאב ברבע המכריע, למשל.
ולפני כן – להזכיר איזו קבוצה הוא הוביל לגמר, עם בלאט? כזו שלא עושה פלייאוף בארץ, ואולי יורדת ליגה.

לברון ג'יימס לא "הורס תחרות" בגלל שהוא שחקן כ"כ טוב. זה פשוט הוא, היכולת שלו. על מה אתם מאשימים אותו?

לעומת זאת, גולדן סטייט יכולה לוותר על דוראנט רבע עונה, ועדיין לדרוס את המערב. לחלופין, קארי יכול לא לפגוע בכלל, ואז יישלף תומפסון. ואם לא הוא – אז דוראנט. ואם לא הוא – אז גרין. לא שחקן-על אחד – ארבעה. ודוראנט בכלל הובא, קודם כל כדי להרוס את היריבה במערב.
*הצירוף שלהם*, תוך כדי חבלה ביריבה הגדולה מהמערב – הוא הרס התחרות.
אם זה היה רק קווין דוראנט, על תקן לברון ג'יימס, שמושך על הגב מין קליבלנד כזו, שלא מנצחת משחק בלעדיו – היה לכם קייס בהשוואה בין שתי הקבוצות והקונפרנסים. אלא שהוא לא. רחוק מכך.

והכי גרוע? כל העליהום על הכושון ג'יימס, הופך אותי לאיזה מין מליץ יושר שלו ושל הקאבס. אני רחוק משם, מצדי שהקאבס יפנו מקום היום במזרח, בכיף, ואתה יודע על מה הימרתי. אבל אתם תקועים על העגלה, כך שאין ברירה.

יניב
יניב
07/05/2017 16:29:37
הגב ל  סומסום

אני לא מאשים אף אחד בכלום.אני מדבר על פרופר תחרות שזה הנארטיב שאתה מטיף לנו שוב ושוב ושוב.ואז מה זה משנה אם זה שחקן אחד או קבוצה שלמה?
השורה תחתונה היא אותה שורה שזה חוסר תחרות.וזה הדבר שמשגע אותי כי אתה בתור אחד שמטיף לנו שהדבר הכי חשוב בשבילך בעולם זה התחרותיות מוכן להתעלם מהצד השני שבו אין תחרות בכלל ולמזל הליגה והאוהדים(לפי הנראטיב שלך) מזל שהיו כמה קבוצות בודדות במערב שהעזו לתת לו תחרות.
מעבר לכך לצייר את לברון וקליבלנד כמסכנים זה לחטוא למציאות.לברון קיבל(ואין לי על כך שום טענה) כל מה שהוא רצה ועוד,כל השחקנים שנמצאים בקליבלנד אולי פחות טובים מהשחקנים של גולדן סטייט אבל כל אחד ואחד מותאם בצורה מושלמת עבור לברון וצורת משחקו וזאת דרך אגב שקליבלנד משלמים מס(אני מניח שעל שחקנים לא מתאימים לא היו משלמים מס).
עוד דבר שאני פשוט לא מצליח להבין איך בליגה שמורכבת מ90% שחורים החלטת ששונאים את לברון כי הוא שחור???
אני בניגוד אלייך טוען מתחילת השנה שיש 2 קבוצות על-אחת במערב ואחת במזרח והגמר בינהם לא ייגמר בפחות מ6 משחקים כאשר אני באמת לא יודע מי תנצח.

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 17:47:29
הגב ל  סומסום

אם שחקני קליבלנד יכולים לשחק כמו במשחק האחרון, הם ינצחו את רוב קבוצות הליגה גם בלי לברון. אבל זה "אם" גדול מאד.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
07/05/2017 16:28:02
הגב ל  יניב

יודע מה אני חוזר להשוואה המקורית שלי – ג"ס זה הבורג the borg מסידרת סטאר טרק הדור השני, עם קפטן פיקארד.
מס' 1 של קפטן – קיירי איירוינג
היתה גם רופאה די חתיכה

יניב
יניב
07/05/2017 16:31:51

לא ראיתי את הסדרה הזאת אז אין לי כל כך מושג מה ההשוואה שלך אומרת

עידו גילרי
עידו גילרי
07/05/2017 16:37:34
הגב ל  יניב

בשלוש מילים :
Resistance is futile

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
07/05/2017 17:21:51
הגב ל  יניב

בדיוק (לגילרי)

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
07/05/2017 17:22:54
הגב ל  יניב

וגם, הם עשו לדוראנט assimilation

הייט אשברי
הייט אשברי
07/05/2017 16:03:34

מומי – סקירה גדולה

את לברון יעצור רק דלוונטה ווסט שיישב ביציע עם אמא לברון וילטף אותה מעדנות .

קליבלנד משלימה סוויפ
וושינגטון משווה .
וגם יוסטון – לצערי.

בייגלה – לאחר הסוויפ הלילה של קליבלנד אתה יכול לשלם את ההתערבות לזה שאיתו התערבת . או שבטח תמצא תירוץ כלשהוא .

יניב
יניב
07/05/2017 16:07:40

אני מבקש,אני זה שהתערבתי איתו.והכי מצחיק שההתערבות הראשונית שלי הייתה שלברון לא מפסיד יותר מ2 משחקים.סומסום התעקש על 5 ואני זרמתי.
כנראה שהגזמתי עם ה2

הייט אשברי
הייט אשברי
07/05/2017 16:12:01
הגב ל  יניב

אוקיי – שכחתי מי שהיה . נדמה לי שכתבתי אז שאני מוכן להצטרף להתערבות .
אם בייגלה היה צריך לשלם על כל שטות שהוא כותב הוא כבר מזמן היה פושט רגל .

סומסום
סומסום
07/05/2017 16:26:50

אוי, הזחוח שמשחק אותה היפי ליברלי מהחוף המערבי, הייט-אשברי, עלק עשיתי שאחטות עם הנדריקס ואכלתי דורה מכף היד של ג'ניס, "נבוא לגמר צנועים ונצא גדולים", "אנחנו הלוחמים", הדובר מטעם עצמו של הקבוצה, מכביסט של קבוצה שמעקרת את התחרות בליגה, בלי פיצה, מסתובב כאן בתחפושת המלך בחוטים של צביעות. עשה לי טובה, מר "בייגלה".

שימחה ריף
שימחה ריף
07/05/2017 16:29:22
הגב ל  סומסום

לפעמים זה מפתיע לגלות את הגיל של הייט, תמיד אתה מרגיש שאתה מדבר עם ילד בן 12

הייט אשברי
הייט אשברי
07/05/2017 16:55:42
הגב ל  סומסום

גולש ישנו כאן שמו סומסום
חוזה קונספירציות מכל תחום

משחק דרמה קווין ומדקלם שטויות המון
ומלא תמיד טענות כרימון

ואם תאמרו לו תירגע ותביא נתונים
הוא ישנה כיוון ויקפצו לו הפיסטונים

סומסום לבייגלה כמו ציץ לחוטיני
וכך ידידנו שולף כמו הודיני

נו מיינד
נו מיינד
07/05/2017 20:13:08
הגב ל  סומסום

אחי קח את הכדורים שלך… הפסדת בהיתערבות על שטות שאמרת. ביג פאקינג דיל.

שימחה ריף
שימחה ריף
07/05/2017 16:20:06

מבסוט על הוויכוחים שלכם, הכל בא מתשוקה אדירה לספורט הנפלא הזה . המשיכו כך

חסוי 2
חסוי 2
07/05/2017 17:20:46

+10

אשבריי שובר ומביךך פה את כל השיאים של הביצה וה-לללל משנה שעברה.

רועי ויינברג
07/05/2017 16:45:32

פריוויו מעולה. סוויפ לקליבלנד, 3-1 לספרס ו-2-2 לדעתי

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 17:51:54

מומי, כמה מהבדיחות שלך כתבתי לשמירה כי אני שוכח בדיחות ואת שלך חייבים לשמור למזכרת. אבל מה? ישנה קורלציה שלילית בין רמת הבדיחות ורמת הרוקדות. הבייביס שלך נמצאות בנפילה חופשית. אולי אתה צריך בדיקה אצל ד"ר קירשנבאום, רופא העיניים מרחוב מזל"ט בת"א. הוא בן 96, חצי עיוור בעצמו.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
07/05/2017 22:28:38
הגב ל  מנחם לס

מומי עזב את השטויות
עכשיו 100 אחוז סילבי

מוש השור
מוש השור
07/05/2017 18:16:14

סומסום, אני לא סובל את ג"ס עוד משנה שעברה וממש מתעב אותם אחרי המעבר של דוראנט. את לברון אני דווקא אוהב, מאוד. יחד עם זאת אני ממש לא חושב שיש אלמנט גזעני בשנאה אליו, בטח שלא כאן באתר. השנאה לדעתי נובעת מזה שהוא מאפיל על הרבה מגיבורי הילדות של חלק מהמגיבים.. ממש מבאס שבא מישהו שיותר טוב מאלה שגדלת עליהם. ממש מבאס שפתאום בירד הוא כנראה לא הסמול הכי טוב בכל הזמנים, ממש מבאס שבדירוגים שונים הוא עובר את מג'יק והכי מבאס שיש כאלה שכבר טוענים שהוא ברמה של מלך מלכי המלכים.. חוץ מזה הוא גם מעצבן, הוא אגואיסט, לא סותם את הפה ולא מתנצל והוא העיף אחד משלנו! כל הסיבות לשנוא אותו,כי מה שהוא עושה בתור כדורסלן בלתי ניתן להכחשה. לגבי ג"ס, אני חושב שאתה לוקח את זה קצת קשה מדי,זו הליגה ותמיד היו סופר קבוצות, זה שהם נראים מפלצתיים עדיין לא אומר כלום. תמיד יש פציעות,מאבקי אגו, דריימון גרין וקבוצות אחרות מסביב שלא יושבות בשקט. בסופו של יום הליגה יותר חזקה מהכל.

נו מיינד
נו מיינד
07/05/2017 20:17:45
הגב ל  מוש השור

הוא סתם בכיין עלוב. שחקן ענק ובכיין עצום. אנשים לא אוהבים ששחקנים שהיתרונות הפיזיים שלהם ככ גדולים ועדיין הם פלופרים ומציגי הצגות ומזילי דמעות תנין. התאוריות שלך חמודות אבל לא מחזיקןץות מים

מוש השור
מוש השור
07/05/2017 20:33:21
הגב ל  נו מיינד

פלופים זה משהו שהיה מאוד בעייתי אצלו בתחילת הקריירה והשתנה מאוד בשנים האחרונות, כמו שאמרתי, נראה שהאופי שלו לא מדהים בלשון המעטה. מצד שני אני מעדיף אותו על השחצנות הגדולה של חלק משחקני ג"ס ואוהדיה. לגבי היתרונות הפיזיים, הוא לא משחק מול ילדי גן פסיה, יש מפלצות אתלטיות שלא נופלות ממנו בליגה, הבנאדם שומר על הגוף שלו כמו פסיכי ואני יכול רק להריע לו על זה. השנאה הפתולוגית של חלק מהאנשים אליו היא משהו מתחום בריאות הנפש, בהסתכלות רחבה יש שחקנים שעשו או נחשדו בדברים הרבה יותר גרועים ממנו בליגה ומעולם לא הייתה אליהם כזאת שנאה (קובי,ג'ורדן,קיד,אייברסון ועוד ועוד)..

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
07/05/2017 21:13:13
הגב ל  מוש השור

אין כמוך מוש, התגעגענו

מוש השור
מוש השור
07/05/2017 21:41:50

תודה חמוד 😂😂

השרת
השרת
07/05/2017 22:13:58

+1

על הסובוח
על הסובוח
07/05/2017 23:54:15

דבר בשם עצמך עגלון

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
07/05/2017 21:46:19
הגב ל  מוש השור

איך בדיוק אתה מודד כמה שנאה הייתה לשחקנים?

עם כל הכבוד, לברון לא בדיוק הפסיק אף פעם עם הפלופים

על הסובוח
על הסובוח
07/05/2017 23:53:06
הגב ל  מוש השור

כל השחקנים שאתה מזכיר היו הכל חוץ מבכיינים, אתה רק מוכיח את הטענות כלפי לברון. והוא עדיין פלופר. כל אחד כאן נהיה לי מומחה בריאות הנפש מינימום.. דמגוגיה חלשה

מוש השור
מוש השור
08/05/2017 1:26:50

סבבה, אז תסדר לבת שלך להתחתן עם אחד מהם (מהמר כפייתי, מכה נשים, אסיר משוחרר וחשוד באונס), אני מעדיף בכיין.

סומסום
סומסום
08/05/2017 9:06:53
הגב ל  מוש השור

!word up

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
07/05/2017 18:39:19

תודה רבה מומי

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 18:45:11

כמה התגעגעתי יא מומי 🙂
קליבלנד-ראפטורס: לא מצליח להבין איך בכלל ניתן היה להעלות על הדעת מלכתחילה שהלטאות מסוגלות לתת פייט. אין להם את הכלים להתמודד מול לברון ושות', אין להם את האמונה ואין להם את אותו דבר חמקמק הקרוי רוח המועדון. פשוט אין. לברון יטאטא וינוח שבוע.
וושינגטון-בוסטון: ההימור שלי הוא ווישפול ת'ינקינג-וושינגטון. בדבר אחד אני בטוח-חהחה משחק אש!!!
רוקטס-ספרס: הפופ הראה שוב עד כמה הוא גדול. הוא שוב יתן להארדן לנצח אותו לבד. החבר'ה לא ישכחו להרים את הידיים למעלה כדי לא לחטוף עבירות. הם ייתנו לזקן לחדור. הוא יכול לקלוע די הרבה אבל הוא גם יחטוף כמה בלוקים. מעבר לזה הם יחנקו את כל האחרים. אריזה יקלע כמה שלשות מפול אפ ג'אמפרס? הם יחיו עם זה. הימור מושכל + ווישפול ת'ינקינג – הספרס חוזרים הביתה עם 1-3

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 18:46:09

חהחה=יהיה

Berch
Berch
07/05/2017 19:37:36

אין עליך מומי
הוצאת מים מהסלע
או עראק מהסטלה
תענוג 🙂

oofir
oofir
07/05/2017 19:47:19

קליבלנד – טורנטו היום ב22:30 שידור באתר של ספורט 5 בחינם,
נחמד.
תודה מומי על הסיקור המופלא.

the comedian
the comedian
07/05/2017 21:23:02
הגב ל  oofir

נחמד מאד מצדם אבל כמה כאב להם בכיס להעביר את השידור לערוץ 56?

חסוי 2
חסוי 2
07/05/2017 19:47:22

***************
**

מיבזק חם מהטוסטר:

https://www.youtube.com/watch?v=2ThV0LqQn90

*לברון מנצח את הגולדן בויז גם בנעליים.
*לברון ג'ימס עוקף בנקודות את קארים הג'אבר ואת ג'ורדן.
*אפילוו קיירי ארוינג מוכר יותר נעליים מהקאפקייק.

בחסות נייקיז והלבשת המלך$$

נו מיינד
נו מיינד
07/05/2017 20:18:53
הגב ל  חסוי 2

מי זה הגאון הזה? תנו לו פינה

עידן עופר
עידן עופר
07/05/2017 20:24:14

ענק המומי הזה !

no funny shtuff
no funny shtuff
07/05/2017 21:08:13

תודה מומי.

ערב משחקים מסקרן לפנינו- שתי הסדרות המעניינות של השלב משוחקןת עם אפשרות לשוויון.

קבוצת הכוכבים של קליבלנד עם לברון, קיירי, קווין לאב, והמחליפים המצויינים תנסה לטאטא את אחת הקבוצות המעפנות בהיסטוריה עם הגארד החנבעץ שכנראה לא ישחק כי נשברה לו ציפורן או משהו. למרות שדה-רוזן פתח נגריה בסדרה, יש לי תחושה שהראפטורס ינצחו- גם שעון מקולקל מוצא גרגר כשהתרנגולת שוכחת מה השעה.

אופיר נ.
אופיר נ.
07/05/2017 21:11:32

ברוך שובך יא מומי,
התגעגענו!
רואים שהחלטת לפצות אותנו לאחר שבועיים בהם מידן החליף אותך ללא הצלחה יתרה.

קליבלנד
וושינגטון
יוסטון

גל אל-איי
גל אל-איי
07/05/2017 21:37:52

לדעתי מידן עשה עבודה טובה אבל מומי יש רק אחד – תודה על הפריוויו המעולה, כמו תמיד.
אני בארץ לשבוע, ויהיה לי את התענוג לראות משחק עם שדרנים ישראלים. חוץ מקאבס-טורנטו יש מצב שאפשר לראות עוד משחק בערוצים החופשיים? ערוץ הספורט אצל אחותי בקיבוץ זה 55 בהוט? היא מחרימה שידורי ספורט ואני מקווה לשים לה חומר הרדמה בתה עם נענע כדעי שתוכל לתת לראות בשקט משחק.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
07/05/2017 22:27:21
הגב ל  גל אל-איי

סוף סוף מי שמבין עניין
עייוני אם יש מתנדבות בקיבוץ מומי בא לתת עבודה ושם לך לינק ישיר עם ד״ש

אסף
אסף
07/05/2017 22:25:51
הגב ל  החדש

אף אחד לא בחר את בראד סטיבנס . מפתיע

האקדוחן ממימד אחר של מידן
האקדוחן ממימד אחר של מידן
07/05/2017 21:53:13

פרס נבל למומי (השגיאה בכוונה לא שמומי רשע יש לנו רשע
אחד שאוהבים מאד, וחלילה מומי אחלה ולא נבל), גם על כל השנה.
הכתבה ממימד אחר קרעה אותי לחתיכות מצחוק.
מידן רב אומן בכתיבה
רב אומן בתגובות,
יש לי עוד הרבה במחסנית עליך.
באהבה אפלטונית אינסופית אליך,
דורון

שימחה ריף
שימחה ריף
07/05/2017 21:55:11

ערוץ הספורט חבורה של כלבים

שימחה ריף
שימחה ריף
07/05/2017 21:55:28

אפס מי שמשלם להם שקל

דורון האקדוחן ממימד אחר של מידן
דורון האקדוחן ממימד אחר של מידן
07/05/2017 21:59:11

מידן/מומי בין הכותבים הטובים בעולם
אגב, יש עוד כאלו באתר, לכל אחד יש סיגנון מיוחד
וכולם הכי טובים כל אחד בדרכו.
מומי כותב בסגנון נונסס פארודיה סאטירה חברתית מקומי
אם אתם לא רואים, הכי חשוב שהוא תמיד מצחיק
וגם מראה ידע כדורסלני מדהים.
אוהבים אותך מידן, יצירתי בטירוף.

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
07/05/2017 22:25:02

תודה רבה דורון !
תרגיע עם המחמאות שלא יעלה לאם בי גיי השתן לראש

tripledouble
tripledouble
07/05/2017 22:13:03

חחחחחחחחחחחחחחח גדול

no funny shtuff
no funny shtuff
07/05/2017 22:21:24

"אשך המופיע במערכה הראשונה, ייבעט עד סוף המערכה האחרונה" (יובל נעים בערב שירי משוררים, סטקיית אווזי, אזור 2017).

אסף
אסף
07/05/2017 22:48:57
הגב ל  no funny shtuff

תגובת דריימונד גרין : "בעיטות באשכים זה כל כך קיץ 2016"

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
07/05/2017 22:24:08

כואב לו באשכים ?
וואלק לא אמין הבחור אם היה חוטף אחד לאשך היה הולך לשבת בבלינסון לא במושבה
יצא שקרן אורגינל

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 22:43:33

חחחחחח

איתן בן דוד
איתן בן דוד
07/05/2017 22:56:33

הרגת אותי באופן סופי ומוחלט!

דורון האקדוחן ממימד אחר של מידן
דורון האקדוחן ממימד אחר של מידן
07/05/2017 22:06:12

מידן גמרת עלי עם ונייצקי, הילד הבעייתי, אני מפציר בך של מנחם
וגם אותי עם אנרגיות שליליות, הכל די גמר עלי
שנסעתי לטיול בטבע בשבת לא יכלתי להפסיק לחייך וגם להתפקע
זה קרה לעמית ועוד,
מרכין ראש לפניך מידן ולהשקעה העצומה שלך באתר,
באהבה בתודה ובברכה (ומזל טוב על ה2 רק בריאות),
אם היית יודע כמה מחשבות חיוביות וטובות היו עליך השבוע,
היית מבסוט או דורש 10000 שח משכורת חודשית 🙂

דורון האקדוחן ממימד אחר של מידן
דורון האקדוחן ממימד אחר של מידן
07/05/2017 22:09:37

אל תשכחו שהכותבים מפנים זמן יקר בשבילנו ועושים זאת
באהבה (ובחכמה ) ובהשקעה עצומה,
מגיעה להם לפחות תודה מאיתנו,
בעולם מתוקן היו מקבלים גם כסף, וזה כל הכותבים שלנו,
(אני רק מגיב זוטר)

tripledouble
tripledouble
07/05/2017 22:14:47

איזה פריוויו לפנים ימומי, קליבלנד כבר יכולה להתחיל לחגוג, הראפטורס מרוסקים.

דורון האסטבן מסביר למה הבריז
דורון האסטבן מסביר למה הבריז
07/05/2017 22:15:31

מחוסר זמן בתקופה האחרונה, לא הספקתי לקרוא הכל,
אז אמרתי לעצמי לא אכתוב בכלל, כי לכולם מגיעה כאן תודה
עצומה, אכתוב תודה לעמית טבול ושגיא נאור התותחים
ולא אספיק לכתוב לרועי ואפלטון התותחים,
זה לא פייר, העבודה שלקחתי על עצמי להודות לאנשים
(שגם השפיעה על אחרים להגיד תודה),
לא יכולה להתבצע כמו שצריך, אז הפסקתי ובאתי כויסקונסין
זו אולי מחשבה מטומטמת ולא נכונה שעברה לי בראש,
אך לא רציתי לפספס מחמאות לכותבים בגלל חוסר זמן.

אבי
אבי
07/05/2017 22:25:34

לינק למשחק של קליבלנד…?

תודה 🙂

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
07/05/2017 22:29:46
הגב ל  אבי
מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
07/05/2017 22:30:20

תודה לכולם על התגובות
מומי התגעגע לא פחות 👍

שעיה
שעיה
07/05/2017 22:42:05

טורונטו זה בושה לכדורסל

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 22:46:44

טורונטו נראית הרבה יותר טובה ללא לאורי. תמיד היה בי החשש הזה שלאורי רק מפריע שם.

מאוריציו
מאוריציו
07/05/2017 22:46:51

מתי אתם מהמרים שההתלהבות של טורונטו תיגמר והקאבס מפעילים מצב טורבו?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
07/05/2017 22:47:27
הגב ל  מאוריציו

אמצע הרבע השני גג

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 22:47:08

6-14 לקנדים

רועי ויינברג
רועי ויינברג
07/05/2017 22:47:11

טאקר פתח 3 משחקים מאוחר מדי

מאוריציו
מאוריציו
07/05/2017 22:48:10
הגב ל  Ish (פרש #2)

+1
גם אני חושב

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 22:52:25
הגב ל  Ish (פרש #2)

אני אהיה בשוק אם לא

נמרוד
נמרוד
07/05/2017 22:48:18

טורונטו משחקים חכם באיחור של 3 משחקים.

בכלל לא בטוח שזה יימשך כל המשחק היום אבל שוב אנחנו רואים שהפוטנציאל שם

מאוריציו
מאוריציו
07/05/2017 22:49:18

אחרי המשחק הקודם קייסי אמר שהם צריכים לשחק על הכבוד.
טורונטו קבוצה רכה ולא גאוותנית במיוחד.
מסקנתי: סוויפ

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 22:49:22

שעייה, טורונטו בושה לכדורסל? אתה הרבה לפניהם בבושה למין האנושי

שעיה
שעיה
07/05/2017 22:54:21
הגב ל  מנחם לס

הם בושה גדולה

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 22:50:10

קייל לאורי נראה הרבה יותר טוב עם חליפה

Mbk
Mbk
07/05/2017 23:02:36
הגב ל  מנחם לס

גדול

רועי ויינברג
רועי ויינברג
07/05/2017 22:51:18

פריי ולאב זה חכם מול ואלניוצ'אס. עכשיו, במקום טורונטו, הייתי משחק עליו בהתקפה (קליבלנד תכריח אותו לצאת החוצה בהגנה)

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 22:52:53

רועי, דאנטוני וספואלסטרה ניבחו למאמני השנה אבל ע"י ארגון המאמנים, לא הנבא, אז אני מכניס זאת למעורב

רועי ויינברג
רועי ויינברג
07/05/2017 23:06:44
הגב ל  מנחם לס

אוקיי, מגיע לשניהם. תודה על העדכון

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 22:51:54

ג'וזף הרבה יותר יעיל ממנו ועושה פחות שגיאות. תשאלו את שעייה ותראו שאני צודק

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:21:33
הגב ל  מנחם לס

שעייה, טורונטו בושה לכדורסל? אתה הרבה לפניהם בבושה למין האנושי

מאוריציו
מאוריציו
07/05/2017 22:53:52

לברון שיפר את הקליעה שלו בצורה מרשימה מאוד. בזכות האימונים עם אשטון קורבר? או סטטיסטיקה שתתיישר?

נמרוד
נמרוד
07/05/2017 22:54:29

התאמה יפה של לו ההכנסה של פריי, עכשיו קייסי צריך להגיב אם להשאיר את JV ולטחון כדורים אליו או שהוא מוציא אותו

שעיה
שעיה
07/05/2017 22:56:42

אין שום דרך שטורונטו לוקחת את המשחק. הם לא יותר מקבוצת לוטרי במערב

יואל
יואל
07/05/2017 22:58:19

http://vidi.tv/KURWALOL
HD בלי פאקינג פרסומות
הוצאנו מהנפטלין את מרקחת הסמארקים ,אנטי לברונית , "אצבעות שלובות"

Niv
Niv
07/05/2017 23:09:26
הגב ל  יואל

תודה
שידור באיכות של טלוויזיה

המשגיח
המשגיח
07/05/2017 23:24:44
הגב ל  יואל

תודה תותח

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:00:27

זאת הולכת להיות השפלה כואבת. משהו שלא נעים לצפות בו

יואל
יואל
07/05/2017 23:01:15

טיירון הזה מתאים ללברונית ,"אצבעות שלובות" (הבכיין)
"סנטר כפול" (טיירון)
טיירון הייה ילד כפות בבית הספר

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:01:38

הגנה מביכה של טורונטו

אבו ג'חנון
אבו ג'חנון
07/05/2017 23:06:21

רבע טוב מאוד של טורונטו, ביחס לעסדרה כולה, נגמר בשוויון. לא מבשר טובות

עומר
עומר
07/05/2017 23:07:37

שעיה בינתיים גם במערב בינתיים גס מובילים 3-0 על יוטה. טורונטו נראה לי מובילים על יוטה במאזן המשחקים העונה

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:10:52
הגב ל  עומר

גולדן סטייט וקליבלנד הן לא הבעייה.להן יש כישרון. יוטה לפחות עושים קולות של הגנה. במזרח קבוצות באות בלי תוכנית ולא משחקות הגנה.

עומר
עומר
07/05/2017 23:13:39
הגב ל  שעיה

עושים קולות אבל מפסידים בקלות את המשחקים עד עכשיו. היה לא פחות צפוי מי ינצח שראיתי את המשחק ביוטה.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
07/05/2017 23:07:46

דרוזן זורק מיד ריינג' חופשי ואייר-בול. איך הוא עושה 26.7 מיליון דולר בשנה מלבכות לשופטים?

עידן
עידן
07/05/2017 23:11:48

טורונטו שלישית במזרח.יוטה היא חמישית במערב ולשתיהן אותו מאזן.גם קליבלנד שבמקום השני במזרח עם אותו מאזן כמו יוטה

עידן
עידן
07/05/2017 23:12:41
הגב ל  עידן

תגובה לעומר

עומר
עומר
07/05/2017 23:16:26
הגב ל  עידן

הפרש המאזן לא כל כך משמעותי. כמו שאמרת על קליבלנד. טורונטו נצחו את יוטה בשני המשחקים ביניהם העונה

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
07/05/2017 23:07:56

האוהדים האלו בטורונטו שצועקים וויר נמבר וואן באמת מתכוונים לזה? או שברור להם שהם גם היום יפסידו והם סתם עושים רוח?

עידן
עידן
07/05/2017 23:07:59

המשחק הזה לא מעניין.על בסיס כתום זה השחור החדש אז Toronto is the new Atlanta.
מחכה כבר לשני המשחקים הבאים בין בוסטון לוושיגטון והספרס לרוקטס

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:08:05

לא להאמין שכך נראה חצי גמר פלייאוף.קבוצה מלאת כישרון מול קבוצה עלובה מבחינת כישרון שמשחקת הגנה של כדורסל נשים.

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 23:11:20
הגב ל  שעיה

אתה יודע מה המאזן של טורונטו העונה מול 8 הראשונות במערב?
8 – 8
בדיוק כמו המאזן של יוטה מול 8 הראשונות במזרח.

מצא את ההבדלים.

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:14:50
הגב ל  גיא הרשע

עזוב אותך סטטיסטיקה. הם באים לסדרה מול האלופה בלי שום תוכנית. בלי הגנה מחוייבת. לא מנסים להאיט את המשחק. גם החוקים של השיפוט הורגים את הקבוצות בלי הכישרון. הליגה היא בושה.

Mbk
Mbk
07/05/2017 23:15:54
הגב ל  גיא הרשע

די נו
זו סטיסטיקה יבשה ותפלה

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 23:20:02
הגב ל  Mbk

אז על משפט – "קבוצה עלובה מבחינת כישרון שמשחקת הגנה של כדורסל נשים" צריך לענות איך?

"לא נכון. בגלל שאני יודע!"

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:22:00
הגב ל  גיא הרשע

אתה רואה כישרון או הגנה אצל טורונטו? הם מסריחים את הפרקט

Mbk
Mbk
07/05/2017 23:24:08
הגב ל  גיא הרשע

מאזני עונה רגילה הם שווים כקליפת השום שמגיע אפריל
קליבלנד יכולה להרשות לעצמה 31 הפסדי עונה רגילה ושיוט לגמר המזרח
טורנטו הייתה בעייני רבים ( בעיקר לאחר הטרייד של איבקה ) כאלטרנטיבה מזרחית ראויה

גיא הרשע
גיא הרשע
07/05/2017 23:28:54
הגב ל  גיא הרשע

7 – 0 לקאבס מאז תחילת הפלייאוף.

7 – 0 לגולדן סטייט מאז תחילת הפלייאוף.

ועדיין, אלו תמיד יריבות הקאבס שהם קליפות של שום.
אני לא מוצא את ההבדלים בין איך שיוטה ופורטלנד התמודדו מול גולדן סטייט,
לבין איך שטורונטו ואינדיאנה מתמודדות מול הקאבס.

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 23:30:29
הגב ל  גיא הרשע

100ּ+ למידן ושעיה

רועי ויינברג
רועי ויינברג
07/05/2017 23:09:34

עידן עופר בשידור ישיר מהווריזון סנטר, המגרש הביתי של וושינגטון, בפייסבוק שלנו.

נמרוד
נמרוד
07/05/2017 23:15:08

דמארה קארול לא מקבל דק' בינתיים, אני תומך בהחלטה הזאת של קייסי אבל היא מאוד מעניינת גם לאוף סיזן

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 23:31:37
הגב ל  נמרוד

בדיוק חשבתי על זה. הפך לשחקן קצה ספסל

עידן
עידן
07/05/2017 23:17:04

נורמן פאוול השחקן היחיד שאני מחבב בטורונטו הייתי עושה טרייד על איאן קלארק בשבילו

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:17:54

שאמפרט שחקן בזוי ועלוב

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
07/05/2017 23:18:29

חייבים להודות שדרוזן גדול

עומר
עומר
07/05/2017 23:20:38

עכשיו בלי דרוזן ובלי לאורי

tripledouble
tripledouble
07/05/2017 23:21:14

שאמפרט עושה דריימונד גרין

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:23:00
הגב ל  tripledouble

שעייה, אתה כתבת שטורונטו היא בושה לכדורסל. אתה יודע מה? אתה בושה למין האנושי

Mbk
Mbk
07/05/2017 23:24:57
הגב ל  מנחם לס

עזוב מנחם
יש דברים חמורים יותר משעיה

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:36:40
הגב ל  מנחם לס

משהו לא בסדר עם התגובות. ם לא ניכנסות בסדר הנכון.

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:48:28
הגב ל  מנחם לס

אם זה נסיון להתנצלות אז אני מקבל את ההתנצלות

המשגיח
המשגיח
07/05/2017 23:26:10

קליבלנד פשוט מעולה

עומר
עומר
07/05/2017 23:27:16

טורונטו לא מסוגלים לשים זריקה מ3 כל הסדרה. פשוט פחד במה

אבו ג'חנון
אבו ג'חנון
07/05/2017 23:29:03
הגב ל  עומר

וגם הפסיקו לשמור….

אבו ג'חנון
אבו ג'חנון
07/05/2017 23:28:28

קאבס קבוצת התקפה חכמה (כשלברון לא מתחזר על הכדור)

Mbk
Mbk
07/05/2017 23:28:56

טורונטו אכזבת העונה
בשנה שעברה היא לפחות רשמה 2 ניצחונות על קליבלנד

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
07/05/2017 23:30:24
הגב ל  Mbk

ניצחונות מזויפים

עומר
עומר
07/05/2017 23:29:34

קליבלנד מרשימים. איזה התקפה, כמה מסירות. נראים כמו קבוצה אחרת מזאת של סוף העונה

ספלאש
ספלאש
07/05/2017 23:29:36

אין כמו יוטיוב
https://www.youtube.com/watch?v=ktuwq6r7K9g&spfreload=10
עד שחוסמים אותו..

ולדי קוגן
07/05/2017 23:29:44

טורונטו יש לכם את זה ביותר רכרוכי?

Etayle
Etayle
07/05/2017 23:29:49

הבארני האלה פשוט רכרוכיים.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
07/05/2017 23:29:59

קורבר….. אורגזמה הבחור הזה

tripledouble
tripledouble
07/05/2017 23:30:05

קליבלנד מלחיצים אותי, הם נראים ממש טוב. בינתיים בפלייאוף מרשימיפ יותר מהחבר'ה מהמפרץ לדעתי

אבו ג'חנון
אבו ג'חנון
07/05/2017 23:31:16
הגב ל  tripledouble

הם קבוצה עם הרבה נסיון מצטבר, יודעים מתי להרים את הקצב.

Mbk
Mbk
07/05/2017 23:35:00
הגב ל  tripledouble

זה והפחד מלברון
הוא נראה פאקינג טוב

עידן
עידן
07/05/2017 23:37:37
הגב ל  tripledouble

הם הפייבוריטים הברורים לזכייה באליפות.עזוב את השטיפות מוח של אוהדי לברון באתר שמסים לגמד את השחקנים שלידו ולהציג את לברון כסופרמן שמציל את המצב.לקליבלנד יש את הסדל הכי עמוק בליגה.בטח הכי עמוק מאז הלייקרס של שנות ה 80.חצד לברון 2 אולסאטרים איירוינג ולאס ועוד צוות מסייע של שחקני שלשות בכל העמדות כמו דרון וויליאמס גיי אר סמית קורבר פריי גפרסון שבגלל לא ברוטציה פלוס 2 שחקני הגנה כמו טריסטן תומפסון ושומפארט.קליבלנד הנוכחעת לוקחת את המזרחגם אם תחליף את לברון גיימס בשחקן כמו האריסון בארנס

tripledouble
tripledouble
07/05/2017 23:46:44
הגב ל  עידן

אני חושב שנסחפת קצת, לגולדן סטייט יש את הגרעין המרכזי של קבוצת ה73 ניצחונות פלוס קווין דוראנט, לברון הוא לא סופרמן אבל עצם העובדה שקיים ספק כלשהו שגולדן סטייט עלולים להפסיד את האליפות הוא לחלוטין בגללו, אם תחליף אותו בכל שחקן אחר בעמדה שלו גולדן סטייט משייטים לעבר התואר.

Smiley
Smiley
07/05/2017 23:30:45

1. נראה שהיחיד שהגיע לשחק אצל טורונטו זה ג'וזף (אולי בגלל שהוא קנדי).
2. עצוב לראות את דמראה קארול – משחקן מצויין לפני איזה שנתיים עם אטלנטה וחוה גדול לשחקן לא ברוטציה ואיבד את עמדת ה-SF שלו.
3. טורונטו חייבים לשחק יותר פנימה ל-JV

דרור
דרור
07/05/2017 23:31:02

מצ'עמם

MJ234523
MJ234523
07/05/2017 23:31:16

קורבר ענק!

וויליאמס כנ"ל

MJ234523
MJ234523
07/05/2017 23:32:02

תזכירו לי למה קייל לא משחק?

עומר
עומר
07/05/2017 23:34:31
הגב ל  MJ234523

נפצע בעקב במשחק 2

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 23:33:52

זה הולך להיגמר בבלואו אאוט(אם הקאבס לא יהיו רחמנים)

MJ234523
MJ234523
07/05/2017 23:35:33

מישהו מוכן להסביר לדרוזן שלא מסתבכים לאחר חטיפה ומשאירים את לברון לבד!!!

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 23:35:58

איזה איבוד של דרוזן…

Smiley
Smiley
07/05/2017 23:36:35

טורונטו צריכה שינוי בקיץ – הייתי אומר בעמדת המאמן וה-PG

עומר
עומר
07/05/2017 23:37:28
הגב ל  Smiley

מאמן בטוח. קייסי נכשל לגמרי בלט במיוחד משחק קודם

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:37:40
הגב ל  Smiley

המאמן קייסי חייב ללכת

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:40:16
הגב ל  מנחם לס

מי זה הרוקי של טורונטו? הוא שומר מצויין ונראה טוב מאד.

עומר
עומר
07/05/2017 23:41:31
הגב ל  מנחם לס

זה פאוול. והוא באמת טוב, נקודת אור אצל טורונטו

Smiley
Smiley
07/05/2017 23:44:22
הגב ל  עומר

פאוול לדעתי לא רוקי אלא שחקן שנה שנייה

עמירם
עמירם
07/05/2017 23:43:36
הגב ל  מנחם לס

אני יודע שזה לא מקובל לדבר על זה, אבל צבע העור שלו מגביל את האפשרויות של ההנהלה, תהיה ביקורת עצומה אם יפטרו אותו, בכל פעם שמפטרים מאמן אפרו אמריקאי התקשורת בארה"ב מדברת רק על זה שזה לא הגיוני שרוב המאמנים הם לבנים.
זה באמת לא הגיוני, כשאין שחקנים לבנים שהם מהטובים ביותר בליגה, אבל הביקורת הזאת מאוד מתסבכת את הדרך לפיטורים.

אני אישית אהיה מופתע אם יפטרו את קייסי.

ספלאש
ספלאש
07/05/2017 23:37:51

דרון נפצע קצת!
יאללה, עכשיו קליבלנד יחתימו עוד רכז..

Mbk
Mbk
07/05/2017 23:38:18

האשטון קוצ׳ר עדין משחק …

MJ234523
MJ234523
07/05/2017 23:39:31

קורברררררררררררר

א.ב
א.ב
07/05/2017 23:39:43

1. המתפרצת של לברון מהרגע הראשון, מנער את איבאקה כאילו איבאקה זבוב ומסיים בפינגר רול של בלרינה. אף אחד אחר לא יכול לעשות את זה.
2. מה לאורי לובש? הוא חושב שהוא שאפט?
3. דרון וויליאמס לא שומר גדול, הוא איטי מדי. זה נכון מול רוב הפוינט בליגה אבל נראה לי שמול חמישיה שניה שהרכז שלה הוא ליבינגסטון, וויליאמס אופציה לא רעה בכלל לשים עליו גוף.

עומר
עומר
07/05/2017 23:39:51

טורונטו נשברו לגמרי

על הסובוח
על הסובוח
07/05/2017 23:40:50

קליבלנד מעולים, מביאים עזרות בדיוק בזמן, יודעים למצוא את הקלעים החופשיים ובאופן כללי נראים בקצב טוב מאוד שלא מבוסס על יום של מישהו ספציפי. מנוולים. נשאר רק לעודד את הלוחמים..

איתמר
איתמר
07/05/2017 23:41:01

רחמים על טורונטו. קשה לצפייה

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:41:03

הורגים את דרוזן והשופטים בולעים משרוקית

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:43:43
הגב ל  מנחם לס

הקאבס משחקים טוב יותר ויותר ממשחק למשחק. לכן הם יהיו אלופי ה-NBA, והמזרח יתעלה שוב על המערב.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/05/2017 23:41:30

איך אפשר להשוות קבוצה בלי מאמן לקבוצה עם מאמן ?

ספלאש
ספלאש
07/05/2017 23:41:42

לא יאומן
בעצם כן, טורונטו נו

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 23:42:13

דרוזן חטף גג מקורבר
ראיתי הכל

גיא
גיא
07/05/2017 23:42:49

איזה מלך קורבר. "חסם" את דה רוזן חחחחח

Smiley
Smiley
07/05/2017 23:42:58

קיירי ארווינג שקט יחסית אבל יופי של שורה סטטיסטית עם 7 אסיסטים ו-4 חטיפות

קונאן הברברי
קונאן הברברי
07/05/2017 23:43:41

בילפו את כולם בעונה הסדירה הפאתטית והמיותרת באורכה מתברר.
רק מוכיח שכן קיים כפתור למוד רצח וזו קבוצה של רוצחים קשוחים וחסרי רחמים.
ריפיט ללא ספק

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:44:52

הוכחה נוספת לעליונות המזרח

על הסובוח
על הסובוח
07/05/2017 23:47:51
הגב ל  מנחם לס

אני חושב שזה שמקרון נבחר היום הוא הוכחה חד משמעית לעליונות המזרח

קונאן הברברי
קונאן הברברי
07/05/2017 23:48:50
הגב ל  מנחם לס

מנחם מה ההסבר שלך באמת לזה ששנים על גבי שנים רוב קבוצות הפוסיז מרוכזות במערב?
אני לא רואה אף אחד במפרץ חוץ מגרין שיעמוד באינטנסיביות וקשיחות כזו על כל פוזשן ולאורך זמן.

עידן
עידן
07/05/2017 23:49:19
הגב ל  מנחם לס

איזה עליונות.נראה לך קבוצה כמו טורונטו יכולה לסיים מקום 3 במערב.היא מגרדת את הפלייאוף מלמטה במערב

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:43:45

משהו דפוק בנבא

מנחם לס
מנחם לס
07/05/2017 23:45:24
הגב ל  שעיה

ומה בנוגע אליך?

מומימנחם לס
מומימנחם לס
07/05/2017 23:45:58
הגב ל  מנחם לס

מומי, האם השעייה הזה הוא שוב אלעד רבין?

Mbk
Mbk
07/05/2017 23:52:04

אם זה רבין אז אין לי מילים יותר
זה שעייה שחזר אחרי שנתיים בסיביר או השד יודע איפה
אני דווקא מחבב אותו

על הסובוח
על הסובוח
07/05/2017 23:46:27
הגב ל  מנחם לס

כמוהו כמוך

פומה
פומה
07/05/2017 23:46:46

כתבתי לפני תחילת הץסדרה כי טורונטו לא ינצחו. בלי מאמן …
ועדיין מאמן לא הגיע לשם ….
מה עם בלאט יש לו איזה חשבון קטן לסגור עם חרבון גריפין גילברט …
אולי לסגור לא המילה הנכונה לנוכיח נשמע טוב יותר ….

עמירם
עמירם
07/05/2017 23:51:47

ההגנה של טורנטו נראת כמו ההגנה של אינדיאנה, כל חסימה של קליבלנד משאירה שחקן חופשי לגמרי, או מתחת לסל או לשלוש.
טורנטו לא מוכנים לבצע חילופים מלאים ולתת ללברון לעבוד ב1-1
אני מעדיף את לברון ב1-1 על שחקן נמוך מאשר זריקה של קורבר, קלעי השלשות הכי מדוייק בליגה(פרט לעונה שעברה)
ובמקום לזלזל בטורנטו אפשר לבחור לתת את הקרדיט לקליבלנד ולברון, ההגנה שלהם מסודרת וההתקפה מאיימת, הם נראים מעולה.
אל תשכחו שטורנטו כבר במשחק רביעי מול הרכבת הזאת, ולברון שבר אותם לחלוטין עוד ברבע הראשון של המשחק הראשון עם ההטבעה הפסיכית הזאת.
טורנטו נראים שבורים נפשית, ללא מוטיבציה אמיתית להלחם.
כל הקרדיט צריך ללכת לקליבלנד.
הם הצליחו להכניס את קורבר ואת דרון ויליאמס לרוטציה והקרדיט מגיע למאמן ולשאר השחקנים.
קליבלנד הולכים לספסל ואין את הנפילות שהיו שנה שעברה.
אני מבסוט, יהיה לנו גמר מטורף, כנראה אחד משלושת הגמרים הכי מעניינים מאז ומעולם.

שי אבן צור
שי אבן צור
07/05/2017 23:51:55

הקוסמים האלה ממש מוצלחים. איך עושים את זה???

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/05/2017 23:53:43

כי הם מופיעים במזרח. כבר דיברנו על זה מיליון פעם !

שי אבן צור
שי אבן צור
08/05/2017 0:17:32

חחחחח

קונאן הברברי
קונאן הברברי
07/05/2017 23:54:23

היא נראית כמו הדבורה מאיה…
מעניין כמה פה בכלל מכירים 😉

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
08/05/2017 0:00:32

https://www.google.co.il/search?client=ms-android-sonymobile&biw=592&bih=59&ei=w4oPWcrKCYH6wALoxquwAw&q=quick+change+how+&oq=quick+change+how+&gs_l=mobile-gws-serp.3..35i39k1l3j0l2.8668.11352.0.12202.12.11.1.0.0.0.266.2223.0j2j8.10.0….0…1.1j4.64.mobile-gws-serp..6.6.1140…0i13k1j0i22i30k1j0i8i13i30k1.9PUishO0kFs

שעיה
שעיה
07/05/2017 23:53:44

תזכרו את משחק ארבע הזה כי בעוד ארבעה משחקים וואשינגטון/בוסטון יהיו באותו מקום. מזרח עלוב. הנבא בפרפורי גסיסה אחרונים

רנדי אורטון 2
רנדי אורטון 2
07/05/2017 23:55:14

פשוט מדהים ההשפעה של לברון על שחקנים מבוגרים!

קרובר בגיל 36 ניראה צעיר ב-10 שנים.

גיא
גיא
07/05/2017 23:55:42

מישהו מוכן להסביר מה קורה כרגע על המסך של ערוץ הספורט?

רנדי אורטון 2
רנדי אורטון 2
07/05/2017 23:55:51

ואפילו לא שמתי לב שדיק ג'פרסון לא משחק בפליאוף,

עוד זקן שלברון החזיר לחיים.

קאטו החכם
קאטו החכם
07/05/2017 23:57:27

כריס פול ללייקרס היה טרייד בין קבוצות (טרייד משולש אם אני לא טועה) לא החתמה של שחקן חופשי. בגלל זה –
כפי שנכתב כאן – בהתאם לסמכותו ולכאורה בשם האינטרסים של הליגה הקומישנר יכל ואכן ביטל את העסקה. זכות זו – שוב כפי שכבר נכתב כאן – איננה תקפה בחוזה בין שחקן חופשי לקבוצה. התערבות כזו פשוט איננה חלק מסמכותו של הקומישנר ובמידה ויתעקש סופה הבלתי נמנע להיפסל בבית המשפט. לכן צודקים 100% מי שכתבו פה שהשוואה (מבחינה משפטית גרידא) בין מקרה כריס פול ודוראנט היא פשוט לא נכונה.

לדעתי בניגוד למה שנטען פה על ידי מגיב מסוים שוב ושוב אם מסתכלים על העבודות אז החתימה של דוראנט בגולדן סטייט מרתקת ומשמעותית ככל איננה מייצגת שום מגמה. יתרה מכך היא אפילו לא תקדים, ואף יותר מכך בניגוד למיאמי של לברון-בוש-וויד לדוגמא ההחתמה הזו לא התבססה על נכונות של שחקנים להתפשר בשכרם.

מותר (ובעיני אף מומלץ!) לא לסבול את גולדן סטייט בגלל ההחתמה הזו, אבל כל הדיבורים על סוף התחרותיות בליגה וקריאה לצעדי חירום של הקומישנר הם לדעתי פשוט נטולי כל בסיס עובדתי.

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:06:20

+10000
אתה עלול להיכנס לקו האש של סומסום ובפלייאוף הוא לא לוקח כדורים ושבויים

Smiley
Smiley
08/05/2017 0:08:41

בזמן הטרייד הזה של פול ללייקרס, הקומישינר היה הבעלים בפועל של ניו אורלינס ולכן ביטל את העסקה

אבי
אבי
07/05/2017 23:58:19

קורבר… 16 נקודות ב-12 דקות. 4/6 ל-3. מה יש עוד לומר…?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
07/05/2017 23:59:44

קבוצה של קשישים מסוממים.

שים אותם על אופניים והם זוכים בג'ירו דה פראנס.

קונאן הברברי
קונאן הברברי
08/05/2017 0:02:46

ולנציונאס קופי רגנאר לוטברוק מהויקינגים

ספלאש
ספלאש
08/05/2017 0:03:33

למה טורונטו עוד משחקים? מה הטעם?

דה שוט
דה שוט
08/05/2017 0:04:46

טורונטו לא עוברים אף סדרה במערב. אפילו לא את הקליפרים פצועים.

ספלאש
ספלאש
08/05/2017 0:08:02
הגב ל  דה שוט

בטח בלי לאורי

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:07:30

פח אשפה המזרח הזה, חוץ מקליבלנד אף קבוצה שם לא עוברת בסידרה את הספרס, יוסטון וכמובן גולדן

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:08:37

קשה לי לכתוב את זה אבל נראה לי שאפילו הקליפרס המהוללים של הדוק עשויים להגיע שם לגמר איזורי

ספלאש
ספלאש
08/05/2017 0:11:14

אני במקום לברון מתחיל להתאמ ןעל זריקות ביד שמאל
בשביל הכיף

אבי
אבי
08/05/2017 0:13:28
הגב ל  ספלאש

LOL
הבחור שמאלי….

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:11:19

ההגנה של טורונטו עוצבה כך שלא תפריע לקליבלנד. השחקנים עומדים בעמדות אבל לא מפריעים. מרוב חוקי שיפוט הזויים, אי אפשר לשחק הגנה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
08/05/2017 0:11:50

לברון מתחפש בפלייאוף הזה לריי אלן. מדהים

גיא
גיא
08/05/2017 0:13:39

קליבלנד צריכים לקבל יותר קרדיט.
המזרח אמנם חלש מאוד, אבל גם את מקומות 4-8 במערב היא הייתה מטאטאת בקלות. במקרה הרע מנצחת ב-5 משחקים.

מומימנחם לס
מומימנחם לס
08/05/2017 0:19:01
הגב ל  גיא

המזרח חזק יותר מהמערב אבל רפי הבנה לא מבינים זאת.

תומר שור ליבפלד
תומר שור ליבפלד
08/05/2017 0:13:54

מתחילת הפליאוף קיירי ולאב עדיין לא זה
מעניין מתי יגיעו

Mbk
Mbk
08/05/2017 0:13:57

יש משחק ???

מומימנחם לס
מומימנחם לס
08/05/2017 0:15:13
הגב ל  Mbk

רק שימשיכו ככה!

מומימנחם לס
מומימנחם לס
08/05/2017 0:15:54

חוזר ואומר: טורונטו עדיפה ללא קייל לאורי

ספלאש
ספלאש
08/05/2017 0:17:50
הגב ל  Mbk

נו באמת.. קאבס רק נחים רגע

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
08/05/2017 0:16:33

איזה שריקה דהרוזן קיבל עכשיו

רנדי אורטון 2
רנדי אורטון 2
08/05/2017 0:16:48

איזה שיפוט בייתי
לברון חוטף את הכדור נקי מדה רוזן ונותנים לו פאול

מומימנחם לס
מומימנחם לס
08/05/2017 0:17:46

פיג'יי טאקר שומר נפלא ממש!

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:17:51

אם היו שורקים ללברון את כל החסימות בתנועה שהוא עושה כל התקפה הוא לא היה שורד את הרבע הראשון

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 0:20:40

מומי! אני חושב שהקב"ה הכניס את השם מומימנחם לס

מנחם לס
08/05/2017 0:45:47
הגב ל  מנחם לס

משהו שם לב איזו חתיכה היא נערת הניקוי של טורונטו (זאת שעם מטאטא מייבשת את הפארקט)? שימו לב!

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 0:52:51
הגב ל  מנחם לס

כשוולצ'יוס מנתר תמיד מישהו מחזיק בו במיכנס

דרור
דרור
08/05/2017 0:20:41

מה עם כל העבירות שהוא עושה בהתקפה עם היד שלא מכדררת? אפשר לפלס איתה שלג!

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:22:55
הגב ל  דרור

מה עם כל הדמעות שלו שגורמות לפרקט להיות סכנת נפשות על ממש?

חסוי
חסוי
08/05/2017 1:35:22

כמה אתה עוד רוצה לז**ן את השכל מדבר על דמעות של לברון כשאתה כל שנייה ממרר בבכי כמו איזה ילדה קטנה שלקחו לה את הצעצוע עדיף שאל תגיב אתה רק מוציא את עצמך עוד יותר פתטי.

דרור
דרור
08/05/2017 0:24:46

בואנה פאוול הזה…

אבי
אבי
08/05/2017 0:26:15

חולוניה בגג העולם… PJ עם שלשה… 🙂

(טוב נו, חולון הפסידה לנהריה… היו שמחים לטאקר בקבוצה)

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:27:02
הגב ל  אבי

איזה תותח!

Smiley
Smiley
08/05/2017 0:26:47

הראפטורס הבינו שבאמת אין מחר והם נלחמים על החיים

רנדי אורטון 2
רנדי אורטון 2
08/05/2017 0:29:19

בלי טאקר זה מישחק גמור.

חבל שאין במערב שחקנים ששומרים ברמה הזאת.

אבי
אבי
08/05/2017 0:31:50

מכיר בחור "נחמד" בגובה 2.03 בשם דריימונד גרין? 🙂

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:32:37
הגב ל  אבי

+10

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
08/05/2017 0:44:43

היה במערב עד לפני שלושה חודשים שאיזה קבוצת טנקינג החליטה לעשות יותר טנקינג

איתי
איתי
08/05/2017 0:34:03

איזה משחק של טאקר מדהים. טורונטו עושים את המקסימום חוץ מאיבאקה הסוציומט שלא מוסר לולנציונאס כלום.
ועדיין המשחק בידיים של קליבלנד. מדהים

נמרוד
נמרוד
08/05/2017 0:34:24

ורבע אחרון, חוזרים להירו בול

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:35:39
הגב ל  נמרוד

לפרקים נראה שהם משחקים כדור יד ומניחים כדור על קשת התשע מטר…

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:36:40

הכניסו את הגבוה עם יתרון הכישרון. נראה כמה זריקות יקבל. המאמנים הם חלק מהביזיון במזרח.

איתי
איתי
08/05/2017 0:37:33
הגב ל  שעיה

הוא צריך לקבל את כל הכדורים

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:38:30

המלך לא יכול לעצור את ולנציונס

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:38:35

עבירה בחסימה של לברון

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
08/05/2017 0:39:04

גמרתי על קורבר שוב

נמרוד
נמרוד
08/05/2017 0:39:21

אף מילה על החסימה לא חוקית של לברון

רנדי אורטון 2
רנדי אורטון 2
08/05/2017 0:39:38

חסימה ששווה 4 נקודות פשוט גאונות.

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:39:59

צריך להיזהר. השופטים אמורים לשנות את המומנטום שטורונטו יצרו

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:40:46

לברון עושה כל התקפה פאול תוקף בחסימות

חסוי
חסוי
08/05/2017 1:36:42

פאול בכל נגיעה יש לך את זה ביותר בכיין.

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:42:41

ולנציונאס מביך לפעמים…

גיא
גיא
08/05/2017 0:42:55

כל פעם שיש לטורונטו פוזיישן עם אפשרות להשוות או לעלות ליתרון הם מחרבנים במכנסיים

גיא
גיא
08/05/2017 0:43:25
הגב ל  גיא

ידעתי שבשניה שאשלח send הם יצליחו

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:43:29

למה דנטה ג'ונס לא פורש?

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:44:40
הגב ל  שעיה

זה כמו בנמל אשדוד, הוא מקושר ליור הועד

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:47:28

גדול

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
08/05/2017 0:48:07
הגב ל  שעיה

קאבס צריכים פרובוקטור למקרי חירום

גיא
גיא
08/05/2017 0:44:04

טורונטו חוזרים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2017 0:44:39

חמוד הקורבר הזה.

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:44:53

סוף סוף מפריעים לקליבלנד

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 0:47:05

שימו לה איזה חתיכה היא "נערת הניקוי" של טורונטו (זאת שעם מטאטא מנקה את הפארקט)!

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:48:29
הגב ל  מנחם לס

אלה ילדות בכיתה י

Smiley
Smiley
08/05/2017 0:47:16

דרוזן חייב להבין שצריך להניע כדור במקום לזרוק מבידוד מהתחלה. שיקבל את הכדור לאחד על אחד שלו אחרי שההגנהזזה קצת

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:50:53

בטורונטו עוד ידברו שנים על איך כמעט הצליחו להישאר במשחק ברבע האחרון

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:52:51

לטורונטו פשוט אין את מה שצריך בשביל לנצח אפילו משחק אחד…

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 0:56:03

האם כל החדשים באתר עברו בדיקה בטחונית אצל האשך?

עידן
עידן
08/05/2017 0:53:41

קיירי איירווינג איש המאני טיים של קליבלד עושה זאת שוב.
החדשות הטובות לא נצטרך לראות יותר את טורונטו השנה

Smiley
Smiley
08/05/2017 0:53:45

UNCLE DREW!!!

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:53:51

למי ששאל מה עם קיירי..

תומר שור ליבפלד
תומר שור ליבפלד
08/05/2017 0:54:02

רק רביעי לקיירי

גיא
גיא
08/05/2017 0:54:04

חיית קלאץ' האירווינג הזה

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:54:31

הגבוה קיבל שני כדורים התחלה ואז חזרו לדרוזן שסיפרו לו שהוא כוכב

Smiley
Smiley
08/05/2017 0:56:15
הגב ל  שעיה

מתי שצריך ללכת לסל הוא מוסר ומתי שצריך למסור הוא מעיף זריקה

Smiley
Smiley
08/05/2017 0:54:36

מסכן קורי ג'וזף, במשחק חייו רואה איך קיירי מסבסב אותו בדרך לניצחון

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 0:56:58

לא ברור לי איך כל מי שרואה את קיירי מכדרדר מול גוזף יודע שזה הולך להגמר בחדירה מאנו א מאנו ואין שום עזרה…. קבוצה כל כך בינונית..

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
08/05/2017 1:01:53

מאמן גרוע(שחקנים חסרי אופי בחלקם, אבל לא גרועים)

שעיה
שעיה
08/05/2017 0:57:54

המאמן של טורונטו הציר את הגבוה. לא עשה מספיק עם הכדורים שלא קיבל

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 0:59:03

אשטון קוצר לימד את הפלופר לזרוק מרחוק

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:00:08
הגב ל  tripledouble

יש אסכולה שטוענת שכל מי שמדבר סרה במלך הוא גזען. ראה הוזהרת

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:03:21

לול

Smiley
Smiley
08/05/2017 0:59:52

לברון יורה שלשות בפלייאוף הזה כאילו הוא סטף קארי

פינקי
פינקי
08/05/2017 1:00:19

Dagger
ביי ביי טורונטו

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
08/05/2017 1:00:54

לברון מתחפש לריי אלן. 49% לשלוש בפלייאוף

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:05:45

סטטיסטיקה משוגעת שסופה להתיישר

Smiley
Smiley
08/05/2017 1:01:00

איזו סטטיסטיקה. בכל הסדרה לברון מסיים כל משחק במעל 50% מהשדה

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:01:10

כמה הולך להגמר בגמר המזרח? 4-1, 4-0?

עידן
עידן
08/05/2017 1:02:32

4-0

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:03:43
הגב ל  עידן

זה מדהים אבל באמת לא נראה שבוסטון או וושינגטון מסוגלות לעשות יותר מטורונטו

פינקי
פינקי
08/05/2017 1:05:09

4-2
Celtic Pride

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:06:27
הגב ל  פינקי

🙂 גדול

איתי
איתי
08/05/2017 1:04:12

ושמרו עליו מצוין היום.

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:07:35

ערוץ הספורט משדרים 3/3, מגמה חיובית

עידן
עידן
08/05/2017 1:11:03
הגב ל  tripledouble

הם לא משדרים בוסטון-וושינגטון

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:12:55
הגב ל  עידן

צודק התבלבלתי, חבל דווקא המשחק המעניין ביותר (וגם הנפיץ)

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:12:56
הגב ל  tripledouble

החל מגמר איזורי הם משדרים כמעט הכל לדעתי אבל אם אתה לא מתכוון לצפות בשידור ישיר – הנה אתר באיכות מעולה שמעלה את המשחק כמה דק אחרי שהוא נגמר http://nbahd.net/

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:08:32

לא ברור למי הקהל של טורונטו מחא כפיים עכשיו

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:11:13

איזה מזרח בחיי, יורוליג טורונטו לא לוקחת

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:11:57

עוד שבוע מנוחה ללברון, הוא יכול להרשוץ לעצמו לא לרדץ מהפרקט בכלל ועדיין יזכה להתאוששות ראויה.

אבי
אבי
08/05/2017 1:12:08

8-0… קליבלנד עשתה היסטוריה.

Smiley
Smiley
08/05/2017 1:12:46

ברכות לטורונטו, לפחות נתנו סוג של פייט במשחק האחרון. קיץ של הרבה מחשבות בקנדה

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:14:21
הגב ל  Smiley

למעט 3-4 קבוצות, כולן צריכות לעשות חושבים כי אין להן למה לשאוף

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:23:50
הגב ל  Smiley

אין להם יותר מדי מה לשבור את הראש, משאירים את הסגל הקיים וזהו. לראשונה מזה הרבה שנים יש להם קבוצה שמצליחה לעבור סיבובים בפלייאוף, מעבר לזה זה כבר לא ככ תלוי בהם (אולי איזה פול גורג או באטלר יגיעו לשם למרות שאני לא יודע מה בדיוק מצב החוזים שם ואם זה יתאפשר)

Smiley
Smiley
08/05/2017 1:34:16
הגב ל  tripledouble

אני בספק על המאמן ומקווה שיקחו צעד אמיץ על לאורי

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:14:01

ייקח לי יומיים לייבש את המקלדת,
אחרי כל הבכי בבלוג החי הלילה…

טורנטו שיחקו טוב היום, גם בהגנה.
קליבלנד פשוט גדולים עליהם.

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:17:03
הגב ל  גיא הרשע

איך טובים? ברגעים המכריעים עשו טעויות קרדינליות ונתנו לקיירי להרוג אותם ולהוציא את הרוח מהמפרשים. היו בסדר. לא מריח ולא מסריח.

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:18:29

קיירי עשה להם בדיוק את מה שהוא יודע לעשות מול כל קבוצה ב-NBA.
ראינו את זה מול גולדן סטייט בפיינלס בשנה שעברה.

כאמור –
גדולים עליהם.

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:23:47
הגב ל  גיא הרשע

בלי להתייחס לרוחות הרפאים שאתה מעלה באוב מעונה שעברה, פוזשנים מכריעים, קיירי כבר התחיל לבעור והוא לוקח את קורי גוזף לאחד על אחד, אתה מביא עזרה או לא? אפשר להגיד שהם גדולים עליהם וזה נכון אבל טורונטו קצת אפסים מצד שני..

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:28:36

כאשר קורבר על הפרקט, בלילה בו הוא רותח,
וכאשר קיירי כבר עם 9 אסיסטים במשחק, אבל עם פחות מ-50% מהשדה,
זה לא מפתיע סוג הרעל שטורונטו בחרו.

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:34:17
הגב ל  גיא הרשע

תכלס גדולים עליהם, קבוצה מספר 3 במזרח ועדיין שווים מטאטא…

חסוי
חסוי
08/05/2017 1:41:00
הגב ל  גיא הרשע

גיא, בדיוק מה שאני חשבתי כמות הבכי שרצה פה זה משהו מטורף העיקר יודעים לבכות על הטיולים של קליבלנד אבל על הטיולים של גולדן סטייט לא ידברו מילה.

גיא
גיא
08/05/2017 1:14:41

איזה יופי של משחק, קיירי ווינר לברון GOT

רנדי אורטון 2
רנדי אורטון 2
08/05/2017 1:14:57

35-9-6

גמר מיזרחי שביעי ברציפות למלך!
מאז ג'ורדן לא היה שחקן מושלם כזה,

שעיה
שעיה
08/05/2017 1:16:25

הנבא זה גוויה לפני קבורה. המזרח כבר מטר וחצי באדמה. המנהלים והשחקנים בוזזים את מה שנשאר

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:18:10
הגב ל  שעיה

על מה אתה מדבר משחק 7 של שנה שעברה שבר את כל שיאי הרייטינג האפשריים

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:20:15
הגב ל  tripledouble

האמת היא שרוב הסדרות ממש לא מעניינות, במערב מתחיל להיות מעניין בדכ בגמר האיזורי. במזרח משעמם.
שנה שעברה היו תכלס 2 סדרות טובות, השאר – אפשר גם בתקציר.

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:27:27

אוקלהומה סא, אוקלהומה גס, קליבלנד גס, כל סדרה של טורונטו הייתה מלאה בהתפוכות ונמשכה 7 משחקים, מיאמי חזרה מפיגור 3-2 נגד שארלוט בחוץ עם הצגה של וויד, קשה לי להסכים עם הקביעה

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:30:01
הגב ל  tripledouble

אפשר גם להגיד את זה על בוסטון שיקגו או טורונטו מילווקי אבל קשה למצוא עניין בפלייאוף התחתון (;

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:31:35
הגב ל  tripledouble

חח אז אתה יכול להגיד על כל עונה שאין שום עניין עד הגמרים האזוריים.

אלירן
אלירן
08/05/2017 1:18:04

יש למישהו קישור למשחק של בוסטון?

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 1:18:55
הגב ל  אלירן

Reddit nba streams ותכנס לקישור הראשון שם הוא באיכות מעולה

ירדן שלמור
ירדן שלמור
08/05/2017 1:18:21

כולם מסכימים?? אם לברון לוקח את האליפות השנה מהחבורה של הקאקפייקס הוא הגדול מכולם

nba
nba
08/05/2017 1:20:10

לא מספיק לברון היה מפלצת עכשיו הוא גם קלעי עונשיין ושלשות ?

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:20:47
הגב ל  nba

ככה זה במזרח. בגמר הוא לא יקלע ככה

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:21:31

אתה ראית את הפיינלס של שנה שעברה???

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:25:41

ב-3 המשחקים האחרונים של הפיינלס,
לברון קלע 36.3 נק' למשחק, 50.6% מהשדה, 42.1% מהשלוש, 73.1% מהעונשין.
זה לצד 11.7 רב', 9.7 אס', 3 חט', 3 חס'.

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:25:23

כן והוא לא קלע ככה

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:26:15

שוב –

ב-3 המשחקים האחרונים של הפיינלס,
לברון קלע 36.3 נק' למשחק, 50.6% מהשדה, 42.1% מהשלוש, 73.1% מהעונשין.
זה לצד 11.7 רב', 9.7 אס', 3 חט', 3 חס'.

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:26:53
הגב ל  גיא הרשע

היו בסדרה 7 משחקים כמדומני

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:31:04

ובמאני טיים הוא העלה את הרמה.
זה די שולל את הטיעון "ככה זה במזרח. בגמר הוא לא יקלע ככה".

חוץ מזה, בכל הסדרה הוא עדיין היה עם 29.7 נק', 37.1% מהשלוש.

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:32:51
הגב ל  גיא הרשע

אני חושב שדווקא גולדן היא זאת שקרסה ואיפשרה לו להיות כזה טוב אבל בוא תגיד את המילה האחרונה ונגמור עם זה. לילה טוב

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:33:48
הגב ל  גיא הרשע

לילה טוב!

על הסובוח
על הסובוח
08/05/2017 1:26:19

למרות שהוא היה עצום. אבל לא כל שנה הקבוצה הטובה יותר תשבוק חיים

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 1:33:02

אנחנו נחיה ונראה.
לדעתי, הגרסה הנוכחית של הקאבס חזקה בהרבה מזו של השנה שעברה.

דרון וויליאמס הוא שדרוג אדיר לעמדת הרכז המחליף,
וכמו שראינו הלילה –
קורבר הוא חיזוק רציני.

Smiley
Smiley
08/05/2017 1:53:59
הגב ל  גיא הרשע

כמו שזה נראה הגרסה הנוכחית של לברון גם חזקה בהרבה משנה קודמת

יואל
יואל
08/05/2017 1:31:54

HD בלי פרסומות
http://vidi.tv/korvalol
אורטון ימקרוב תוציא את הלשון מהטוסיק של הלברונית

יואל
יואל
08/05/2017 1:36:58

gooooooo סלטיקס

שעיה
שעיה
08/05/2017 1:48:23

וואשינגטון זה בושה לכדורסל

יואל
יואל
08/05/2017 1:49:49

שעיה אתה ואורטון מלעונים ואוכלי בננות

Smiley
Smiley
08/05/2017 1:52:32

לשם שינוי הסלטיקס לא נתנו לוויזארדס לברוח ליתרון כמו שקרה במשחקים הקודמים. עושה רושם שתומאס והורפורד באו מוכנים מהתחלה

תום
תום
08/05/2017 1:54:42
הגב ל  Smiley

יותר קשור לעובדה שוול עם 0 מ5 מהשדה.
ביום בו החמישייה של וושינגטון לא בורחת (בינתיים), יש לסלטיקס יתרון גדול (דרך הספסל).
אבל אני לא מאמין שוול ימשיך ככה

עידן עופר
08/05/2017 1:58:41

איזה בוז לאוליניק.. השינוי של תומאס שומר את ביל ובראדלי את וול עשה את שלו. אחלה אווירה באולם.

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 1:59:32

כל הכבוד שקבלת אקרדחטציה! אתה אוצר לאצ

עידן עופר
08/05/2017 2:00:07
הגב ל  מנחם לס

תודה מנחם, הכל בזכותך:)

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 1:58:50

אני לא יודע למה, אבל משחקי המזרח אותי מהנים הרבה יותר ממשחקי המערב

עידן עופר
08/05/2017 1:59:39
הגב ל  מנחם לס

אולי כי יש יותר יריבות כמו בסדרה הזו של וושינגטון ובוסטון.

Smiley
Smiley
08/05/2017 1:59:34

רבע לא רע של בוסטון. שומרים על וול מחוץ לעניינים בזמן שתומאס פתח טוב

שעיה
שעיה
08/05/2017 1:59:37

ברוקס אימן את דוראנט, ווסטברוק והארדן ולא לקח אליפות. וואשינגטון צריכה ללכת לפירוק

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 2:00:44
הגב ל  שעיה

שעייה, לו רק ידעת איזה דביל אתה נשמע, אולי היית ממעט קצת להגיב

עידן עופר
08/05/2017 2:05:00
הגב ל  שעיה

כשכולם היו בני 21 ומטה אם אינני טועה.. לא המאמן הכי טוב בליגה אבל לא צריך לזלזל בו כל כך.

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 1:59:50

אוצר לאתר

עידן עופר
08/05/2017 2:02:04

מפתיע שהוא נותן לסטורנסקי דקות. דיברתי איתו כמה פעמים, אחלה גבר, יודע מה קורה במכבי והכל. וואו, תומאס לוהט.

Smiley
Smiley
08/05/2017 2:04:42

מישהו צריך לקבל את הדקות של אוברה

עידן עופר
08/05/2017 2:05:49
הגב ל  Smiley

על הסל ועבירה הזה השתלם לו.

שעיה
שעיה
08/05/2017 2:02:30

איזייה תומס תותח

עידן
עידן
08/05/2017 2:03:39

אייזיה בטירוף

Smiley
Smiley
08/05/2017 2:03:44

איזה גמד מעולם אחר!!!

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 2:08:40

למה גון וול לא על המגרש?

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 2:09:35

איסייה מדהים אותי בכל פעם מחדש, סוף סוף סטיבנס עשה התאמות, הבעיה של וושינגטון גון וול עדיין לא הופיע למשחק.

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 2:11:03

3 שלשות פנויות ו3 החטאות

עידן
עידן
08/05/2017 2:12:27

תודה לכל אלו שנתו את הקישורים למשחק

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 2:27:06

איזה אסיסט של וול לא ייאמן

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 2:27:42

אוניליק החטיא שני שלושות חופשיות לחלוטין, וול מצד השני באסיסט של הלילה.

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 2:29:41

וול שורף את הפרקט איזה שחקן

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 2:29:47

גון וול התעורר, ואיזה כיף לראות אותו.

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 2:29:59

לא סתם שמתי היום את ג'ון וול בחמישייה של ה-NBA שלי נכון להיום (במעורב ליום ראשון; לפניכם, רק תנו מבט) לפני הארדן ולפני ווסטברוק!

עידן
עידן
08/05/2017 2:31:26

גון וול השחקן מס 2 במזרח אחרי לברון גיימס.הוא יותר טוב מפול גורג באטלר דרוזן ועוד רבים אחרים

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 2:48:50
הגב ל  עידן

גם כיף לראות אותו משחק, הכל נעשה באסתטיות ולא בכוחניות כמו אצל לברון

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
08/05/2017 2:31:39

חוויה לראות את ג'ון וול משחק כדורסל. מגיע לו צוות משלים ברמה של קונטנדרית. the kid got game

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 2:34:05

הקלות שאיזייה נכנס בין ענקים וגורם להם להיראות כעמודי חשמל מדהימה אותי כל פעם מחדש,.

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 2:45:32

בטורונטו ידברו שנים על כך שעד עכשיו בסיבוב השני בפלייאוף הם היחידים שהפסידו בהפרש חד ספרתי (לא ראיתי את המשחק, יש גבול).
מחצית לא רעה בין בוסטון לוושינגטון. נקווה שישאר צמוד עד הסוף ללא הארכות מיותרות (בכל זאת, ספרס-רוקטס, אסור להפסיד שניה מהמשחק הזה).

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 2:49:57

וברצינות, תוצאה מאוד מאכזבת לטורונטו (מתי בפעם האחרונה קבוצה במקום השני טיאטאה קבוצה במקום השלישי, ללא התנגדות בכלל?).
הקאבס חזקים מאוד, לברון ביכולת שיא, ועדיין- איפה הכבוד שלכם?

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 2:55:44

וושיגטון לא מצליחם להגן לא בפיקאנד רול ולא בפרימיטר, הקאבס יחסלו אותם. לגבי בוסטון אין להם יכולת לקחת ריבאונד.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 2:57:16

גון וול בעוד אסיסט מהמם.

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 3:00:04

הקאבס יצטרכו להחביא את אירווינג וקורבר אם וושינגטון עולים, מצב שבו שניהם על המגרש כמו היום ברבע האחרון יגרום להם להרבה צרות.

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 2:57:28

עוד אסיסט לפנתיאון

דינגו
08/05/2017 3:01:40

לא היה צעדים בחטיפה של פורטר עכשיו?

דינגו
08/05/2017 3:02:10

וול סוגר את המשחק לבד.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 3:02:29

בוסטון חייבת בקיץ עוד שחקן יוצר.

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 3:02:42

איזו התפוצצות של הוויזארדס

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 3:03:24

ריצת 22:0 לוויזרדס אנד קאונטינג

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 3:04:03

נגמר המשחק בוסטון לא הגיעו לרבע 22-0. ושיב סטיבנס אובד עצות..

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 3:04:09

הוויזארדס בזון מטורף

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 3:04:19

גון וול מדהים.

דינגו
08/05/2017 3:04:42

ריצת 24-0 ועוד איבוד לבוסטון. מטורף איך דברים מתהפכים

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 3:04:43

ביזיון.

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 3:05:01

אין לי מילים הצגה מה שהולך פה

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 3:05:32

סטיבנס מאבד משחק 2 ברציפות כי הוא שוכח שיש דבר כזה שנקרא פסק זמן

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 3:05:34

26:0 טיים אאוט בוסטון (בוקר טוב, בראד).

ג'ון וול- שחקן על. איזו תצוגה עילאית!

עידן עופר
08/05/2017 3:05:46

סטיבנס עם קבלת החלטות גרועה ביותר שלא לקח פסק זמן, יש מצב גדול שהפסיד להם את המשחק. ג'ון וול הרים פה את התקרה, שחקן מרהיב.

אלי לס
אלי לס
08/05/2017 3:06:59

ג'ון וול תענוג לעיניים
רכז טהור שמבין את התפקיד שלו הכי טוב
ואיזיה תומאס מחפש את עצמו ולא מוצא…

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
08/05/2017 3:07:04

בדיוק כמו ההרגשה הזאת שפתאום כולם מגלים את הסדרת ספרים האהובים עליך. (וול)

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 3:32:49
הגב ל  Ish (פרש #2)

50 גוונים של אפור?

לא קראתי.

אוהד הצלחות
אוהד הצלחות
08/05/2017 8:43:47
הגב ל  Ish (פרש #2)

גם אני מרגיש ככה.
וול הוא תגלית שלי.

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 3:07:20

לא רואה את בוסטון חוזרים מזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 3:09:19

בראד סטיבנס מאכזב מאוד, הקבוצה שלו לא הצליחה למסור כל הרבע שחטו אותם בהגנה, והוא רגוע ושקט אני במקומו מוריד את כולם לספסל וצורח עליהם שהם מביישים את המדים הירוקים.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 3:10:21

הגנת המעבר כל כך חלשה וכשיש שחקן מהיר כמו וול זה שני נקודות בטוחות.

דינגו
08/05/2017 3:11:49

9 דקות לתוך הרבע השלישי, וושינגטון קלעו יותר זריקות ממה שבוסטון זרקו לסל כל הרבע…

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 3:13:22

וושינגטון קבוצה יותר טובה אילולא ההתעלות החולנית של תומאס במשחק ה-2 והשביקה הלא מוסברת של וושינגטון כבר היה 3-1 לטובתם

אלי בולס
08/05/2017 3:13:31

אחלה וושינגטון. יכולה לעשות צרות גם לקליבלנד.

אלי בולס
08/05/2017 3:18:00

מה יש לאוליניק למכור חוץ משלשה פנויה פעם בדור וחסימות מגעילות בפיק אנד רול?

tripledouble
tripledouble
08/05/2017 3:20:20
הגב ל  אלי בולס

פריקות כתפיים

אלי בולס
08/05/2017 3:24:19
הגב ל  tripledouble

לא ברור לי מה הבחור הזה עושה בNBA. לא בטוח שאני מביא אותו למכבי.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 3:19:16

9 איבודים כדור ברבע ה3 וניהול משחק איום של סטיבנס שוב שעולה להם בפעם ה2 ברצף במשחק ואולי גם בסדרה כולה, בוסטון חייבת שחקן יוצר נוסף סופר איזייה תומאס פשוט לא מספיק.

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 3:23:11

אייברי בראדלי מזכיר במקצת (בפנים) את ג'ורדן הצעיר (בסוף האייטיז).

אלי בולס
08/05/2017 3:23:18

צריך לומר שגם בשני המשחקים בבבוסטון וושינגטון שלטה במשחק במשך כמה רבעים, היא גם הובילה בשניהם בפער יפה, עקב האיכלס שלה זה הספסל וההתעייפות של וול במשחק השני.

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 3:25:40

בעיר השעועית יצטרכו לעשות חושבים טוב טוב אם זה המאמן שהם רוצים שיצעיד את הקבוצה הזאת בעתיד בעונה הסדירה הוא נראה נפלא, אבל בפלייאוף הכנה לקוייה מאוד למשחקים, ניהול משחק פושע, ואנמיות מוחלטת.

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 3:29:10

אני לא אוהב את אין מהינמי כי אני א מאמין שצרפתי יכול לשחק כדורסל ברמה הזאת (מלבד טוני פרקר שאביו אמריקאי), אבל הוא נותן אחלה משחק הערב

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 3:31:17
הגב ל  מנחם לס

בראד סטיבנס הוא לא מאמן NBA. הוא שקט מדי, סטואי, ואין לו כל כריזמה או אישיות. יושה שליו כשמובילים ב-20 או מפגרים ב-20. לעולם לא תדע לפי שפת גופו היכן הוא נמצא

אלי בולס
08/05/2017 3:31:28
הגב ל  מנחם לס

הוא לא בדיוק צרפתי, חצי אפרו אמריקאי וחצי הולנדי/בלגי.

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 3:32:56

פולס פירס צריך לנסות עוזר מאמן שנתיים ואז לקחת את הג'וב של מאמן הירוקים. הוא בדיוק מה שהם צריכים.

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 3:36:23

לבראדלי ביל יש ידית- חבל"ז (משתמשים במונח הזה עוד?).

יאללה, טיים דה גארבז'. עוד מעט המנה העיקרית

שעיה
שעיה
08/05/2017 3:37:27

וואשינגטון ובוסטון משחקות על כלום. שתיהן מקוות במקסימום לגנוב משחק אחד צמוד מקליבלנד ולקבל בסוף פידבק חיובי מלברון.

אלי בולס
08/05/2017 3:38:55

למה וול ותומאס משחקים בדקות האלו?

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
08/05/2017 3:41:20
הגב ל  אלי בולס

על מה אתה מדבר? תומאס לא שיחק כל החצי השני

שעיה
שעיה
08/05/2017 3:42:55

הקהל בנבא פשוט עלוב. הכרוז פתאום קורא everybody clap your hands ואז משמיעים סאונד של מחיאות כפיים. הקהל גם מצטרף בכפיים והכל בלי קשר למה שקורה במשחק

גיא
גיא
08/05/2017 3:45:46

למה ברוקס לא מוציא את וול?

גיא
גיא
08/05/2017 3:48:02

מה קורה לברוקס עם החילופים??

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 3:48:32

איזה נתון הזוי הראו עכשיו-

חוץ מ-1947 (השנה הראשונה של הנ.ב.א), הסיבוב השני בעונה זו הוא עם ההפרש הממוצע הגבוה ביותר (כ-17 נקודות הפרש).

מה עם קצת מתח?!

שעיה
שעיה
08/05/2017 3:59:12
הגב ל  no funny shtuff

אני לא מופתע

שעיה
שעיה
08/05/2017 3:58:37

יאללה עכשיו סוף סוף נראה קצת כדורסל. הספרס לגמרי מאמינים שהם יכולים להיות אלופים. גם יוסטון.

גיא
גיא
08/05/2017 4:05:02

הזמרת זייפה וואחד זיוף

עידן
עידן
08/05/2017 4:07:40

משחק שלישי להיום והכי מעניין מבחינתי

עגל
עגל
08/05/2017 4:12:50

יוסטון קלעה ראשונה ולכן היא תנצח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2017 4:12:57
עגל
עגל
08/05/2017 4:16:54

הנה עוד לינק:
http://www.247hd.pw/nba.php?extid=0041600234&view=home

הגיע הזמן להחזיר את הסדר בטקסס למקומו הטבעי

IDO
IDO
08/05/2017 4:24:15

מאריי הקטן רחוק שנות אור מהרמות האלו

שעיה
שעיה
08/05/2017 4:24:53

משהו חורק בסאן אנטוניו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2017 4:26:46

אי אפשר להישאר עם הרכב גבוה כל הזמן.

IDO
IDO
08/05/2017 4:27:13

יש משחק!

IDO
IDO
08/05/2017 4:27:39

וברגות לדאנטוני. מאמן השנה (בשיתוף עם עוד משהו)

עידן
עידן
08/05/2017 4:29:49
הגב ל  IDO

אריק ספולסטרה מאמן מיאמי

IDO
IDO
08/05/2017 4:32:08
הגב ל  עידן

ראוי ביותר!

IDO
IDO
08/05/2017 4:30:57

והנה הספארס עוברים לתוכנית B . כח ועוצמה!

גיא
גיא
08/05/2017 4:32:46

יש משהו בעונשין היום הארדן החמיץ 2 וגם קווי וג'ינובולי החמיצו

IDO
IDO
08/05/2017 4:33:58
הגב ל  גיא

חטף פיצוץ פיצוץ מאלדריד' בחדירה לסל. להלן תוכנית B

IDO
IDO
08/05/2017 4:33:13

עכשיו התור של דאנטוני להזיע… פאפ לוקח ממנו את כל אפשרויות המסירה. רק חדירות של הארדן… .
אם אנדגרסון לא יגיע היום לעבודה אני חושש לגורלה של יוסטון

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 4:34:29

הסדרה הזאת עוד תהרוג אותי, מקווה שזה לא טבח סא.

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 4:38:48

הספרס פיספסו הזדמנות לחזור למשחק..

שעיה
שעיה
08/05/2017 4:39:22

יוסטון באה מוכנה למשחק

IDO
IDO
08/05/2017 4:40:44

חמשת המצטיינים בצד של יוסטון:
הארדדן, לו, בברלי, גורדון, אריזה

בס"א
גאסול, דלגריד', פאטי, לאנרד, גרין וסימונס.

שימו לב שכבר עכשיו אין ליוסטון גבוהים.

IDO
IDO
08/05/2017 4:41:42

WELCOME BACK שעייה , התגעגעתי. גמרת את שנת הליגה שלך?

שעיה
שעיה
08/05/2017 4:47:12
הגב ל  IDO

תודה עידו. אני כאן עד שגינובילי מניף את הגביע

IDO
IDO
08/05/2017 4:42:32

התחזית שלי. ייגמר על הבאזר.
הקבוצה שתחזיק את הכדור בשניות האחרונות תנצח

עגל
עגל
08/05/2017 4:43:01

אריק גורדון הגיע למשחק

Mbk
Mbk
08/05/2017 4:43:08

מה יהיה עם הפלייאוף הזה
13 מ 14 משחקים בהפרש דו ספרתי
משחק של 10 הפרש זה כמו ניצחון על הבאזר

Mbk
Mbk
08/05/2017 4:43:39
הגב ל  Mbk

13 מ 14 בסיבוב השני …

שעיה
שעיה
08/05/2017 4:44:41

קוואי לנארד שחקן נפלא

IDO
IDO
08/05/2017 4:47:28

המוסקט של יוסטון זה עכבר או פנדה אפור?

Dan
Dan
08/05/2017 4:48:21

its a coyote if I'm not mistake (the one who always chases the roadrunner)

IDO
IDO
08/05/2017 4:49:48
הגב ל  Dan

קיוטי זה של הספארס. אבל מה זו החיה הזאת של יוסטון?

IDO
IDO
08/05/2017 4:49:03

קפלה שלישית.

עגל
עגל
08/05/2017 4:49:43

דאנתוני לא מפסיק ליילל שם על הספסל. אם היה משאיר את השפם לפחות היה יכול למלמל מתחת לשפם אבל ככה?!

אלי בולס
08/05/2017 4:50:22

וואו קוואי…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2017 4:50:34

קיוטי לאונרד !

עידן
עידן
08/05/2017 4:51:08

ננה גמר את המשחק.קפלה עם 2 עבירות.יוסטון עם הרכב ממש נמוך

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 4:52:43

למה הם זורקים משלוש?? שיפרקו אותם בפנים

IDO
IDO
08/05/2017 4:54:31

כדאי מאד שדאנטוני יתחיל להכניס בכח את אנדרסון למשחק אחרת זה גמור.

עגל
עגל
08/05/2017 4:54:44

כיף לראות את ג'ינובילי שעוד מעט יהיה בגילי עדיין משחק, חודר לסל ותורם (ועדיין עושה שטויות כמו פעם)

אלי בולס
08/05/2017 4:58:44

הייתה עבירת תוקף? לא ראיתי

IDO
IDO
08/05/2017 4:58:55

ג'ינובלי מחזיר את אנדרסון למציאות. כח ועוצמה

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 5:04:07

קוואי וגרים לא טובים היום בהגנה, הם מאבדים יותר מדי פעמים את השחקן שלהם בחדירה לסל, מדו בסכימה ההגנתית ברגע שאין ביג מן יעני גאסול או דדמון נפגם

עגל
עגל
08/05/2017 5:05:58

הארדן שחקן יוצר מהדרגה הראשונה. חותך את הגנה כמו חמאה ומוציא לקלעי בחוץ. מי שאומר שהוא משחק מכוער לא מבין כלום
(כשהוא לא עושה הצגות שלפעמים מוגזמות)

אלי בולס
08/05/2017 5:10:26
הגב ל  עגל

שבר את שיא האיבודים בNBA שהוא עצמו קבע בעונה הקודמת, רק מזכיר בשביל לשים את הדברים בפרופורציה.

עגל
עגל
08/05/2017 5:13:26
הגב ל  אלי בולס

זה נכון וזה לא טוב. אבל זה חלק משיטת המשחק. יוסטון בחרה בדרך אחת וטורונטו בחרה בדרך שניה שמובילה לפחות איבודים, השאלה היא לאיזו קבוצה כמכלול יש התקפה יעילה יותר

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2017 5:10:58

המחצית הזו הרגישה כמו משחק שלם

IDO
IDO
08/05/2017 5:11:14

53:57 הפרש זניח במחצית

עידן
עידן
08/05/2017 5:11:38

הספרס יצאו בזול במחצית הזו.רק 4 הפרש.משחק פתוח לגמרי עכשיו

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
08/05/2017 5:11:58

נתנו הערכה מה קרה לננה?

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 5:16:32

למשחק הלילה הוא כבר לא חוזר. מתיחה המפשעה.

מרקו
מרקו
08/05/2017 5:18:40
הגב ל  גיא הרשע

מה זה אומר מתיחה במפשעה? בעצם אולי עדיף לא לדעת…

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 5:21:26
הגב ל  מרקו

מתח את שריר מקרב הירך השמאלי.

בלשון עממית – מתיחה במפשעה.

עידן
עידן
08/05/2017 5:18:15

מתיחה במפשעה

אבי
אבי
08/05/2017 5:19:22

מתיחה במפשעה… לא יחזור היום

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
08/05/2017 5:20:48

תודה. זה יוצר מצב מאוד מאוד בעייתי לשמיכה המאוד קצרה שיש להם

עידן
עידן
08/05/2017 5:25:13

לדאנטוני יש את הארל שהיה מצויין בעונה הסדירה אבל בפלייאוף עקב קיצור הרוטציה לא משחק

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
08/05/2017 5:26:36
הגב ל  עידן

על זה אני מדבר – השיטה שלו מאוד מקשה על מצבים מעין אלו

מאיר אריאל
מאיר אריאל
08/05/2017 5:24:03

יצאנו בזול…
מה עוד צריך לקרות שלמרפות ישחק בפנים רבאקקקקקקק
העולם, אלוהים והקארמה רומזים לך בכל דרך אפשרית.
פארקר נפצע כלומר כולם צריכים להעלות רמה אז בוודאי שגם אתה כסייד קיק של קוואי. עכשיו יש לך את קאפלה ננה ואנדרסון שלא יכול לשמור אותי ולא שיחקתי כבר כמה שנים.
לך לסלללללל תחפור כבר . אבא שבשמים כמה אני צריך לסבול עם החרא הזה.
אני לוקח את דאנקן עכשיו בגיל 41 עם פיג'מה מהמיטה על הפוסי הזה.
כל הסלים והמיס מאצים שדאנקן היה מנצל ולועס תוך כדי תנועה למרקוס פשוט לא רואה. זה מתסכל.
ברוך הבא לסדרה מורי. אני מעדיף 8 איבודים שלו ברצף ולא עוד מסירה של מאנו. בכלל מסירה של מאנו זה יותר מחצי איבוד כדור.
מי יודע אולי הפופ הגאון מורנו ורבנו יזכר שיש לו גם גבוה שקולע מבחוץ ומשחק פי 2 מיליון יותר אגרסיבי מלמרשה.
תכניס אותו יא עקש…כן אין לו ניסיון פלייאוף אז מה.

תודה לאינדיאנה וטורונטו על הקושי הרבה שהן גרמו למלכה.
אגב אם אתם צריכים עורך דין שייצג אתכם שזאת באמת המציאות ולא סרקזם טהור תפנו לסומסום. סומך עליך גבר…

עגל
עגל
08/05/2017 5:27:53

ואני מעלה עכשיו את אולג'וואן מהיציע של הרוקטס והוא מפרפר לגמרי את למרקוס

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 5:27:59

צחקתי בקול

עידן
עידן
08/05/2017 5:29:08

אני חולה על התגובות שלך.תגיב יותר

עידן
עידן
08/05/2017 5:28:22

ננה נלקח לבית החולים

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
08/05/2017 5:33:23

הארדן משחק 4 אני רואה טוב? – הוא שומר על גאסול או שאני מדמיין?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
08/05/2017 5:40:12

הם תרגלו את העונה מול גולדן. הלך להם טוב – הפסידו..

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 5:33:32

יותר מדי איבודי כדור לילד בהתחלה

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 5:36:06

מה נהיה עם הפתיחות המסכזעות האלה של סא?

ברבור שחור
ברבור שחור
08/05/2017 5:36:37

אולדריג חייב ללמוד לדרוש את הכדור…אין מצב שהוא עם הארדן מתחת לסל ולא מקבל כדור

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 5:36:48

הארדן אכן שומר על גאסול וזה עובד לא רע

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 5:37:30

גמור

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 5:37:45

הארדן ענק איך שהוא כדרר אתנאולדריג

עגל
עגל
08/05/2017 5:41:03

הפציעה של הארדן לא נראית לי רצינית (היה מפחיד לכמה רגעים)

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
08/05/2017 5:42:17
הגב ל  עגל

בשנייה הראשונה היה נראה רע כי הוא לא אחד שמתבכיין אם זה לא קשור לזריקות.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
08/05/2017 5:44:41

יאללה לקפל תבאסטה

no funny shtuff
no funny shtuff
08/05/2017 5:45:04

משחק בנוהל הסיבוב הזה- בלואואאוט של 17+ הפרש

IDO
IDO
08/05/2017 5:49:30

למרקוס חייב שחקן כמו לילארד שידע לצרוח עליו שצריך. הוא בהלם היום!

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 5:49:35

שעור חשוב: שחקנים כהארדן לא ניפצעים כל כך מהר כי הם לא פוחדים מטאקלים. זה פשוט: או שאתה נותן את רוב המומנטום או מקבל את הרוב כי סכום המומנטום לפני ואחרי הוא שווה. אז ככל שאתה יותר מהסס אתה יותר ניפצע והארדן – כמו לברון – אף פעם לא מהסס.

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 5:51:17

סימונס הוא אחלה תוספת לספארס

מנחם לס
מנחם לס
08/05/2017 5:52:44

כשלינארד לא על הפארקט הספארס מאבדת חצי מיכולתה

IDO
IDO
08/05/2017 5:53:16

אנדרסון – זה ההבדל בין קריעה לתבוסה.

עגל
עגל
08/05/2017 5:53:18

ראיתי את האח של רון חולדאי בקהל

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 5:53:58
הגב ל  עגל

עמוס עוז?

IDO
IDO
08/05/2017 5:54:09

מאיר אריאל – מה זה התבוסתנות הזאת. המשחק פתוח לרווחה!

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
08/05/2017 5:54:35

סא לא מגיעים לקו השלוש בהגנה ויותר מדי טעויות בהתקפה, רבאק

ברבור שחור
ברבור שחור
08/05/2017 5:55:36

אולי ברבע האחרון האחוזים יתיישרו… ביצוע לא מספיק טוב לתוכנית המשחק שלהם

עידן
עידן
08/05/2017 5:56:57

שלשות רבותי שלשות.משחק קודם סן אנטוניו עצרו ליוסטון את השלשות אבל אי אפשר לעצור את זה סדרה שלמה.יוסטון מתחילים להפחיד אותי.הם קבוצת שלשות יותר טובה מהוורירס השנה ואחת הסיבות שהקאבס הפכו לקבוצה יותר טובה מהוורירס היא עניין השלשות.אין יותר מוזגוב יש פריי.אין יותר דלי יש די וול.קורבר הצטרף יש את קיירי סמית לאב ולברון פתאום נהיה קלעי שלשות מחונן.הכל התחיל מהפיטורים של בלאט למרבה הצער ולזכותו של טיירון לו

הייט-אשברי
08/05/2017 5:57:12

אפשר לרשום כבר שוויון . להתראות במשחק 5 , בו ס"א תשמור על הבית .

ברוך רובין
ברוך רובין
08/05/2017 5:57:21

הספרס חלשים מאוד היום

מאיר אריאל
מאיר אריאל
08/05/2017 6:00:18

הגנה בדיחה

IDO
IDO
08/05/2017 6:00:36

ונגמר – יוסטון עברו את ה-100. נחזור לעבוד.

עידן
עידן
08/05/2017 6:02:47

משחק פנים לא מביא אליפות יותר מאז שהוורירס שינו את המשחק ב 2015.בקבוצות המובילות הסנטר הוא השחקן הכי זניח בחמישייה כמו טריסטן תומפסון קאפלה ופאצוליה.כל הסנטרים המובילים של הליגה לא נכנסו לפלייאוף או עפו סיבוב ראשון

הייט אשברי
הייט אשברי
08/05/2017 7:09:44
הגב ל  עידן

חוץ מגובר

אלי בולס
08/05/2017 6:06:49

כמו במשחק הראשון, יתרון הקליעה של יוסטון ניצח להם את המשחק, כשהם באים במוד הקליעה שלהם הם יכולים לעשות צרות לכל קבוצה.

מאיר אריאל
מאיר אריאל
08/05/2017 6:07:21

כפיים לפופוביץ..
מנהל משחק כמו הביצים שלי.
אני לוקח את פיל גקסון של הפלייאוף על פני פופוביץ בלי למצמץ בכלל.

עידן
עידן
08/05/2017 6:08:02

מחר מקווה שהוורירס יעשו סוויפ ואז נקבל יום ספרס-רוקטס יום סלטיקס וויזארדז.משחק 1 כל לילה לפחות 4 ימים רצופים

עגל
עגל
08/05/2017 6:17:27
הגב ל  עידן

לא בטוח שטוב לג"ס לעשות סוויפ

עידן
עידן
08/05/2017 6:22:52
הגב ל  עגל

יש יתרונות בלא לעשות סוויפ כמו לא לבוא חלוד לסדרה הבאה אבל יש יתרוות כמו המנעות מפציעות מיותרות שיכולות לבוא אם הסדרה תתארך ויש פחות משחקים לדריימונד לעשות טכניות שירחיקו אותו ממשחק בגמר אם הוורירס יגיעו לשם

גיא הרשע
גיא הרשע
08/05/2017 6:16:52

למעט כמה דקות טובות ברבע השני,
היום הגנת הספסרס לא ממש תפקדה.

עגל
עגל
08/05/2017 6:18:33
הגב ל  גיא הרשע

נכון.
אני חושב שיוסטון קלעה ב-3 רבעים היום כמו בכל המשחק הקודם

אלי בולס
08/05/2017 6:56:52
הגב ל  עגל

לא חושב שאפשר להאשים את ההגנה של סאן אנטוניו. זו קבוצה עם קליעה מעולה, קולעים קליעות קשות ומהירות, זה יותר תלוי בהם מאשר בהגנה.

טראש טוק
טראש טוק
08/05/2017 6:25:09

מוריה איבדת את זה, לפרק את צהל, חייך בזבל כמה שתספר
סיפורים, הרי שחייך על הפנים,

טראש טוק למנחם
טראש טוק למנחם
08/05/2017 6:32:39

מנחם אתה מתאווה לדדי שעייה וקיי שיורדים עליך ונותנים לך בראש
האלו שמדברים יפה אתה לא שם קצוץ, וכל אחד הוא הרוח של רבין,
אז קח קצת: 40% מדבריך הם ללא הבנה
עוד 40 אתה קורא מאחרים. וגונב. נדלקת על ילדה בכיתה י שמנקה
חייך על הפנים, ואתה מוכר לנו סיפורים
אתה רפה הבנה,

טראש טוק למנחם
טראש טוק למנחם
08/05/2017 6:37:58

ומקנא בפופ ובפיל, בכל זאת מסור בריאות לגייל השפויה היחידה
בביתך, תצא גבר ותמסור לה, החלמה מהירה, גם לך, בכלל אתה קנאי
בכותבים האחרים, בקושי מפרגן. תרח

:גאפר
:גאפר
08/05/2017 6:41:06

טראש טוק- בתרגום חופשי זה זבל מדבר? או דיברי זבל? ומה זה אומר עליך שבחרת בשם כזה?

אסף
אסף
08/05/2017 7:45:00

אשך, שינית את דעתך לגבי ג'ון וול או שעדיין אתה חושב שהוא לא שחקן?

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
08/05/2017 8:43:48
הגב ל  אסף

ולגבי הארדן, אתה חושב שגם הוא לא שחקן?

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2017 15:48:41

שחקן מצוין. בהפקות של אוף-ברודווי.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
08/05/2017 15:48:10
הגב ל  אסף

האמת? לא יצא לי לראות אותו יותר מדי בפלייאוף הזה

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
08/05/2017 15:50:31

אתמול בלילה שניהם היו ממש טובים

Benny
08/05/2017 17:22:03

לצערי עקב עומס בלתי נחאה לא קראתי את הפריוויו בזמן לדמחתי בסוף לא שכחתי ונהנתי מכל שניה מתפקע פה מצחוק אין לי מושג מה יש לך בראש מומימומאיפה מגיעים כל הסיפורים האלה. הייתי איתך בתחזיות שהתגשמו בדיעבד ויש לי הרגשה שליוסון אין שום בעיה והגמר במערב יהיה לוחמים מול טילים. הם יותר טובים מסן אנטוניו בטח כשהדורבנות בלי פארקר… הפליאוף הזה הוא חויה משתדל חא לפספס משחק. במיגוד למה שחשבתי קודם הגמר הפעם פתוח לגמרי הקאבס פשוט מעולים ויש מצב שדוראנט ישאר גם הפעם בלי תואר למרות שעדין מבחינתי אם אני חייב לשים ז'יטונים אני שם על הלוחמים.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
10/05/2017 4:59:19

בדרה הזויה אני לא עומד במתח

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
10/05/2017 5:01:14

אתם 5 על 4 למה לא להכנס עם הכדור למה?

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
10/05/2017 5:08:51

וכל המהלך של יוסטון מתחיל מזה שאולדריג וגאסול לא חוסמים כמו שצריך למילס. קיביני.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
10/05/2017 5:12:39

קוואי עייף כלכך