הוויזארדס חזרו לחיים והווריורס שמרו על הבית ביום חמישי הגדול / דור בלוך

הוויזארדס חזרו לחיים והווריורס שמרו על הבית ביום חמישי הגדול / דור בלוך

וושינגטון וויזארדס (1) 116 – בוסטון סלטיקס (2) 89:

מתח אמיתי לא היה לנו הלילה בוושינגטון, ששומרת על מאזן מושלם בבית בפליאוף הזה, וחוזרת לחיים בסדרה הזאת. אחרי שני משחקים ראשונים צמודים כאשר השני הולך להארכה הפעם וושינגטון גמרה את הסיפור ברבע הראשון הודות לריצת 0-22 שקבעה יתרון 12-34, ומשם בוסטון אפילו לא עשתה מאמץ לנסות ולחזור למשחק.

לאור חוסר המתח הספורטיבי הקבוצות עברו לבושידו, כאשר השופטים נאלצים לשרוק 8 טכניות ולקבוע 3 הרחקות בסה"כ על פני המשחק. כבר בעונה הסדירה עפו ניצוצות בין השתיים והלילה זה התפוצץ. מאהינמי וירבקו קיבלו טכניות כפולות בשלב מוקדם, ואוברה התפרץ על קלי אוליניק, מהשחקנים המלוכלכים בליגה, אחרון שהאחרון זרק אותו לריצפה עם חסימה בלתי חוקית. גם המאמנים לא תמנו ידם בצלחת וחטפו טכנית כל אחד.

האינטנסיביות של וושינגטון הפעם הייתה במקום כאשר המארחים שולטים בריבאונד (38-50), מגנים מצוין על תומאס ומגבילים אותו ל-13 בלבד, 7 מהן מהקו, כפתה 16 איבודים על בוסטון, ובעיקר העמידה פער גדול באחוזים מהשדה (35-47) וכך לא אפשרה לבוסטון לחזור בשום שלב.

עבור בוסטון קרודר קלע 14 והורפורד שממשיך עם הפליאוף המצוין שלו הוסיף 16. בצד השני ערב קליעה קטסטרופלי מהשלוש של החמישיה של וושינגטון (וול 1 מ-5, ביל 1 מ-4), פינה את הדרך לבוגדנוביץ' שעלה מהספסל וקלע 4 מ-7 מהשלוש בדרך ל-19 נקודות וגם 10 ריבאונדים. וול הוביל את קבוצתו עם 24 ו-8 אסיסטים כשפורטר מוסיף 19 משלו.

גולדן סטייט ווריורס (2) 115 – יוטה ג'אז (0) 104:

אז לשתי הקבוצות יש ממה להתעודד במשחק הזה. הווריורס משיגים את המטרה שומרים על הבית ועולים ל 0-2, במשחק שבו יוטה לא באמת הצליחה להתקרב במחצית השניה לאיים על היתרון של המארחים. יוטה מתעוררת לחיים בעיקר בהתקפה אחרי משחק ראשון שהיה צמוד רק למראית עין, במשחק הזה יוטה כבר הייתה יריבה ראויה לווריורס ובהחלט הקשתה עליה לפרקים כשהיא מוצאת את ההתקפה שלה לראשונה בסדרה הזאת. מלבד חרדת פציעה של דיימונד גרין הווריורס מסמנים כאן וי גדול.

ואין להתפלא על כך, במשחק שבו גולדן סטייט קולעת 45% משלוש, ושולטת בריבאונד (39-47) יהיה מאוד קשה לנצח אותה, בוודאי בבית.

דיברנו על זה שיוטה מצאה את ההתקפה של הוזה אומר שהיא מצאה את גורדון הייורד. 33 נקודות של כוכב הקבוצה אפשרו לה להישאר בפער חד ספרתי לפרקים ארוכים של המשחק, אבל שווה להתעכב לרגע על שורה סטטיסטית של הכוכב השני של הקבוצה – רודי גובר. הסנטר קלע 16 והוסיף 16 ריבאונדים, לכאורה שורה מרשימה, אבל לפרקים הוא היה פסיבי מאוד, סיים עם 6 עבירות, ושיחק הגנה מאוד לא אינטילגנטית. יש שם פוטנציאל גדול אבל יוטה צריכה ממנו יותר על מנת לאתגר את הקבוצות הענקיות בליגה.

בצד השני דוראנט עם 25 ו-11 ריבאונדים וקארי עם 23 הובילו את הווריורס כשכל אחד מהם גם מוסיף 7 אסיסטים. גרין סיים עם 21, 4 חטיפות, 6 אסיסטים ו-7 ריבאונדים, אבל גם 4 איבודים בשורה סטטיסטית אופיינית ומשוגעת.

וזה נכתב לפני המשחק:

אני יודע שזה מבלבל, אבל תאמינו לי כי בדקתי, היום יום חמישי, ורק כדי לוודא בואו נקבל את בואו בשיר!

והלילה, וושינגטון תארח את בוסטון במשחק לחיים ולמוות מבחינתה אחרי שהפסידה בשני משחקים צמודים ומרובי נקודות, לסלטיקס שאחרי סיבוב ראשון לא מרשים תופסים פתאום מומנטום, כאשר בצד השני השל היבשת הווריורס ינסו לעשות 0-2 מול הג'אז העקשנים, אז בלי תוספות מיותרות בואו ניגש לאקשן!

וושינגטון וויזארדס (0) – בוסטון סלטיקס (2):

וושינגטון וויזארדס חוזרת הביתה, והיא בהחלט רשאית להרגיש מאוכזבת אחרי שני משחקים צמודים שבהם היא הובילה לאורך חלקים נרחבים מאוד רק כדי להפסיד לסלטיקס ולחזור הביתה עם הגב לקיר ועם הרבה מאוד לחץ.

ואני חייב לומר לכם, אני חושב שהסלטיקס האלה הם קבוצה בעליל בינונית שבה יש מאמן שעושה פלאים, פוינט גארד אחד שהוא השחקן המיוחד בליגה בקילומטר, ושלל פורוורדים בינוניים להפליא, אז איך לכל הרוחות הוויזארדס מאפשרים להם לקלוע מעל 120 נקודות למשחק?! באיזה קטע?!

איך יכול להיות שאל הרפורד שהיה בינוני זה לא מילה לאורך כל העונה דופק עליהם סביב ה-70% למשחק ומספר דו ספרתי של ריבאונדים? באיזה קטע בוסטון קולעת עליהם מעל 50% למשחק בשני המשחקים?

ואיך יכול להיות שהם לא מצליחים להעמיד משחק אחד שבו שני הכוכבים שלהם קולעים באחוזים סבירים?! במשחק הראשון וול קלע 1 מ-5 מהשלוש, ובמשחק השני הגדיל בראדלי ביל לעשות וזרק 1 מ-9 משלוש, קואצ', יש לי רעיון, תן למישהו פאקינג אחר את הכדור!

אז כפי שבוסטון הוכיחה לנו בסדרה מול שיקאגו בהחלט אפשר לאתחל סדרה אחרי שני משחקים, אבל זה עוזר שהפוינט גארד הפותח של היריבה נפצע (טפו טפו חמסה חמסה) וושינגטון חייבת לעשות את זה הלילה אם היא רוצה להישאר בחיים.

חוץ מזה כמו שרועי תיאר נפלא בטור שלו יש פה קרב מצ'אפים מעניין ביותר. כשמוריס וגורטאט יחד בוסטון חייבת את אוליניק לצד הרפורד כדי להתמודד. כאשר מוריס יורד כל ההרכבים שוושינגטון ניסתה עד כה היוו חיסרון משמעותי מול בוסטון, כאשר גורטאט בודד בצבע, ומנגד וושינגטון לא נהנתה מהתועלת ההתקפית שהרכ כזה יכול לספק. הציוות הזה מאפשר לבוסטון לשחק עם 3 גארדים, ואז הם יכולים להחביא את תומאס טוב יותר בהגנה, וזאת נקודת מפתח עבורם.

הלילה, אני אהמר כמו לרוב כאשר אין יתרון איכותי ברור – הקבוצה שצריכה יותר את הנצחון תנצח.

הימור: וושינגטון ב-8

גולדן סטייט ווריורס (1) – יוטה ג'אז (0):

אל תטעו לגבי תוצאת המשחק הראשון ( 94-106), גולדן סטייט שלטה מאופן מוחלט במשחק, ויוטה לא באמת התקרבה מאז הרבע הראשון, ואולי חשוב יותר מבחינתם של הווריורס – זה קרה במשחק שבו יוטה הצליחה להאט את קצב המשחק, אבל שימו לב שמספר הנקודות יכול להטעות.

מול גולדן סטייט לא מספיק להאט את קצב המשחק, צריך גם למנוע מהם לרוץ ואת זה הג'אז לא הצליחו לעשות (6-29 בנקודות ממתפרצת לווריורס), גם כאשר הספסל של הווריורס ביום בינוני בעליל, ואף שחקן לא נכנס לקצב קליעה יוצא דופן, כך שיש כאן בעיקר חדשות רעות עבור יוטה.

זה גם היה משחק שבו גובר לא הסתבך בבעיית עבירות, אבל ההתקפה של ג'אז פשוט הייתה קטסטרופה, אולי זאת העובדה שהמעמדים האלה חדשים עבור גורדון היוורד אבל הג'אז לא יוכלו לנצח כשהכוכב שלהם קולע 12 נקודות ב-2 מ-9 מהשלוש. אפשר לומר שההימור של הג'אז לפתוח עם ג'ו ג'ונסון לא ממש צלח, אבל בפני יוטה עומדת אותה דילמה יסודית שעמדה בפני כל קבוצה ששיחקה מול הווריורס בשנתיים האחרונות – האם אתה הולך גדול ואז מסתכן שהדת' ליינאפ יהרוג אותך או הולך נמוך ומקווה שיהיה לך דיי כח אש כפי שעשתה קליבלנד בשנה שעברה.

מה תנסה יוטה לעשות הלילה?

את אותם הדברים אבל לאט…

הימור שלי, זה לא יעבוד ואנחנו בדרך לבלואו אווט נוסף.

הימור: הווריורס ב-20

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
395 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
tripledouble
tripledouble
04/05/2017 12:28:00

יופי של פריוויו. לוושינגטון אין יותר מדי ברירות חוץ מלתת את הכדור לוול וביל וכדאי מאוד שהפ יתעשתו במהירות (במיוחד ביל שהוא בגדר נעלם בינתיים) אחרת הסדרה תברח להם. אני צופה היום ניצחון משכנע שלהם, כפי שציינת הם הובילו לפרקים ארוכים בבוסטון כשהשיפוט היה מאוד ביתי והדביקו עבירות לגבוהים שלהם על ימין ועל שמאל, זה לא יעבוד לבוסטון ובמיוחד לאייזאה ב2 משחקיפ הקרובים. אני גם לא מבין למה לא משתמשים בבוגדנוביץ יותר, במשחק ה1 הוא הוביל ריצה מרשימה ברבע האחרון. בקשר למשחק ה2, אין מה לדבר עליו. גס ב5 רמות טובה יותר.

ולדי קוגן
04/05/2017 12:54:49

אכזבת דור. מה זה השירים הבררה האלה? לגבי התחזיות מסכים עם כל מילה.

סתם מישהו
סתם מישהו
04/05/2017 20:52:59

+1

avri
avri
05/05/2017 10:57:30

מסכים לעניין המוזיקה. דור, לא יודע אם תאמין לי או לא אבל עד היום לא שמעתי ולא שיר אחד של סטטיק ובן אל. בגללך נתתי לזה צ׳אנס. אז יש דברים שלא סולחים עליהם דור – הוצאתי אותך מהירושה.

תום
תום
04/05/2017 13:31:24

תודה דור.
מס׳ תהיות מבודחות ומחשבות לא קשורות שצברתי:

1. מי מבין התאומים ישחק היום – מרקיף או מרקוס?
https://theringer.com/2017-nba-playoffs-markieff-marcus-morris-twins-conspiracy-corner-ea07a7499f8c

2. משחקי 1 על 1 בשכונה שהייתי רוצה לראות:
– וול vs ווסטברוק (על מגרש שלם)
– קארי vs אייזאיה תומאס

3. משחק 2 על 2 שהייתי רוצה לראות:
– קיירי ולברון vs קארי ודוראנט

tripledouble
tripledouble
04/05/2017 14:16:13
הגב ל  תום

הייתי משלם הרבה כדי לראות 2 על 2 של קיירי ולברון נגד קארי ודוראנט. שיתחילו לעשות את זה באול סטאר במקום המשחק המיותר שם!

רועי ויינברג
רועי ויינברג
04/05/2017 17:49:27
הגב ל  תום

עוד מעט אתה תראה את קיירי ולברון vs כל גולדן סטייט

תום
תום
04/05/2017 17:58:16

זה כבר לא כוחות 🙂

אנונימי בפיטה
אנונימי בפיטה
04/05/2017 13:48:11

בוסטון סוגרת היום עניין עם 3-0 !!!!!!!
האקס פאקטור הרציני בסדרה (למעט הורטפורד ואייזיה – קל) הם סמארט הבולדוג אוליניק ורוזיר .
כל בר דעת יודע שבפלייאוף נבחנים הספסלים !

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/05/2017 9:35:32

לא היית אפילו קרוב!
וושינגטון לא פחות טובה מהסלטיקס ואולי יותר טובה והייתה קרובה לנצח בבוסטון.

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2017 14:05:53

דור נגעת בנקודה חשובה. זה שהג'אז שיחקו לאט לא עזר להם בגלל שהווריורס רצו על כל איבוד או החטאה. כדי להאט באמת הם יהיו חייבים לצמצם את האיבודים למינימום ואת הזריקות לשלוש כדי למנוע ריבאונדים ארוכים שהופכים למתפרצת.

מיקי
מיקי
04/05/2017 17:45:48

נכון מאוד – ע"ע מה שהספרס הצליחו לעשות מול יוסטון במשחק מספר שתיים, אך המשימה קשה יותר מאחר והלוחמים טובים מיוסטון, ויוטה, בדרך כלל, פחות טובים מהספרס. מישן (אולמוסט) אימפוסיבל.

אבי
אבי
04/05/2017 19:40:47
הגב ל  מיקי

יש שני הבדלים מהותיים בדוגמא:

1) גולדן סטייט טובה משמעותית מיוסטון. גם הגנתית, גם התקפית.
היא לא סובבת סביב שחקן אחד בלבד, וגם לא שניים. יש לה ארסנל גדול יותר.
2) הספרס טובים יותר מיוטה, מנוסים יותר ועם מאמן איכותי יותר פי כמה….

ניתן להשוות את עצם העובדה כי מדובר ב-2 סדרות "דומות" באופיין… שקבוצה אחת התקפתית ואחת הגנתית. אבל הפערים הם יחסית גדולים.

שימחה ריף
שימחה ריף
04/05/2017 14:13:19

מאמין שיהיה משחק צמוד בין בוסטון לוושינגטון, לא אפול מהרגליים אם שוב נקבל הארכה. יש לי הרגשה ששוב בוסטון יהיו עם ידם על העליונה.

גולדן סטייט על עוד ניצחון קליל

אבי
אבי
04/05/2017 23:35:23

לפי מה שקראתי מקודם, ברדלי לא ישחקן הלילה בסלטיקס.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 0:00:27
הגב ל  אבי

למה לא?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/05/2017 9:36:46

ההרגשה שלך הייתה שגויה לחלוטין!!!

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
04/05/2017 15:12:35

תודה דור. יום חמישי שוב גדול בזכות האיכות ולא בזכות הכמות 🙂
וושינגטון חייבת נצחון והיא תשחק אגרסיבי ואני מאמין שתצליח לחלץ ניצחון בבית. הם חייבים להתקיף את איזיאה על ידי בידודים מתחת לסל (סטייל קליבלנד מול קרי) וחיפוש השחקן הפנוי כשתבוא העזרה. כבר מההתחלה על מנת להדביק לו עבירות.
כדי לנצח יוטה חייבים להאט את . . . הריבאונדים נופלים רחוק . . . להריץ את המגינים ב-. . . לבדוק מחדש את האנליטיקס . . . לחץ בחצי מגרש . . . שיקול דעת בתנועה בפרימיטר . . . זריקות פתוחות . . . שמירה כפולה על . . . עזרה בחסימה בוויק סייד . . . לקחת ריבאונד בהתקפה . . . לא לרדת מ-35% מהשלוש . . .

בעצם אין להם מה לעשות

Beba
Beba
04/05/2017 20:02:08

יפה, עגל, אהבתי את הניתוח של מה יוטה יכולים לעשות. קבוצה סימפטית אבל ללא סיכוי של ממש אפילו לדגדג למפלצת.
לגבי וושינגטון – הייתי מוריד את מי שזה לא יהיה שאייזיאה שומר עליו לפוסט ומתחיל משם כל התקפה, ייגמר בסל/פאול/דאבל טים שאפשר לנצל. זה כזה פשוט.

עגל
עגל
04/05/2017 21:57:38
הגב ל  Beba

זה גם מה שאני חושב, זה פשוט מאוד (לפחות נשמע כזה) והם צריכים לעשות את זה כבר מהדקה הראשונה

דה שוט
דה שוט
04/05/2017 22:48:08

+ 1
ניתוח טוב של האפשרויות של יוטה. שופט אגרוף היה מסיים את הסדרה הזאת עם הפסד טכני ב-3:0

רועי ויינברג
רועי ויינברג
04/05/2017 16:24:18

יופי של פריוויו, איתך בתחזיות.

דרך אגב, אוהבי סטטיק ובן-אל (והקולקטיב) מוזמנים לשמוע:

https://www.youtube.com/watch?v=gJ8vaN7DKT0

עגל
עגל
04/05/2017 17:54:35

המפיק שלהם הוא מאמן מכבי תל אביב בעברו?

Berch
Berch
04/05/2017 18:07:39

וושינגטון באמת מאכזבת. הגיע הזמן לשיחת מוטיבאציה בפולנית.
אצלנו במשפחה זה תמיד עובד! 🙂
תודה על הפרוויו

Berch
Berch
04/05/2017 18:08:51

אגב, לא כתבת באיזה שעות המשחקים
(פחחחחח… כאילו שאני יכול לראות……)

עגל
עגל
04/05/2017 18:24:06

סלטיקס – וויזרדס – 03:00
יוטה – ג"ס – 05:30

שימחה ריף
שימחה ריף
04/05/2017 19:18:08

חדשות טובות לגולדן סטייט, אוני פארקר סיים את העונה

גיא הרשע
גיא הרשע
04/05/2017 19:29:33

פשוט דיכאון עם כל הפציעות.

דן
דן
04/05/2017 19:46:42

comment image

:(((((((((

the comedian
the comedian
04/05/2017 20:09:27

אני מאמין שיום אחד יגלו שסטטיק הוא בן אבוד של שימי תבורי

נתן גולד
נתן גולד
04/05/2017 20:16:16

פציעה נוראית. איזה באסה!!

למרות זאת אני חושב שבסדרה אפשרית מול הלוחמים הספארס לא מאוד נפגעים כי פארקר לא יכול לשמור על אף אחד מקרי, תומפסון או דוראנט ולכן מילס עדיף מול הלוחמים. אבל לפני הסדרה מול הלוחמים קודם הם צריכים לעבור את יוסטון וזה יהיה להם קשה מאוד בלי פארקר.

מנחם לס
מנחם לס
04/05/2017 20:22:05
הגב ל  נתן גולד

פציעתו נותנת לסימונס המצויין הזדמנות לשחק

מנחם לס
מנחם לס
04/05/2017 20:19:14

נהניתי מהכל מלבד השירים המוזרים.

שמייקל
שמייקל
04/05/2017 21:13:48

שאלה למביני עניין…מי מנצח, מג'יק,לארי,מייקל,דאנקן וכארים או דריק רוז, ברנדון רוי, גראנט היל, טרייסי מגריידי וראלף סמפסון? פני הארדווי ויאו מונג על הספסל.

סומסום
סומסום
04/05/2017 21:16:16
הגב ל  שמייקל

אצל מי דארקו מיליצ'יץ'?

ג'ון סינה
ג'ון סינה
04/05/2017 21:23:28
הגב ל  שמייקל

לברון

שםטוב
שםטוב
04/05/2017 22:48:20
הגב ל  שמייקל

תלוי עם צי גבלדובה משחק…
זה שובר למייקל את הרגליים ,למגיק את השיניים ,ללו אלסינדור אותו אתה מכנה גבאר מוציא את העיניים וללארי הוא שובר את הגב ….
אהה ואחרי כל אלו אדם סילבר מסדר למייקל טכנית.והוא מורחק …

עידו גילרי
עידו גילרי
04/05/2017 21:42:37

כדי לאזן קצת את הסדרה בין הווריורס לג'אז ג'ורג' היל ישב בחוץ הלילה בתירוץ של פציעה בבוהן.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 0:01:03

לול, שיעברו לשחק ליוטה במצב אוטומטי של 2-0

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 0:05:19

רפרפתי על מה שכתבו היום, מדהים איזה שטויות רשמו כאן בבוקר.

נתחיל בזה שאנשים מתרצים את "אי ההתקרבות" שלהם לבלוג החי, בטענה שרמת השיח שם מאוד נמוכה, אבל מהסתכלות ממה שקרה כאן בבוקר, ובכלל בבקרים הרמוכה שם לא יותר גבוהה, והייתי אומר אף יותר נמוכה, מה שאומר שכנראה הסיבה אחרת.. שיהיה להם לבריאות..
"הבלוג החי פתוח, והיד רושמת"

הדבר הכי מהותי בשגיאה של ההסתכלות במסלול הקל של לברון וקליבלנד אל מול המסלול הקל של גולדן סטייט, הוא שבכלל משווים ביניהן..

מבלי בכלל להיכנס לאיזה קבוצה יש מסלול קל, אני טוען שההשוואה לא צריכה להיות ביניהן, כי הן לא עומדות על אותה ספירה בעונה הרגילה.. לגולדן 67 ניצחונות.. לקליבלנד 51.. לכן כדי להבין עד כמה המסלול של לברון נוח במזרח לעומת המערב, צריך להסתכל בעיניים של קבוצה עם אותו מאזן, למשל.. יוטה שגם לה 51 ניצחונות.

המסלול של יוטה – סיבוב 1 קליפרס. סיבוב 2 גולדן סטייט… סיבוב 3 ס"א/ יוסטון.. כל זה בלי יתרון ביתיות לכל אורך הדרך…

המסלול של קליבלנד – סיבוב 1 אינדי. סיבוב 2 טורונטו סיבוב 3 בוסטון/וושינגטון… כל זה עם יתרון ביתיות כמעט לכל אורך הדרך ואולי גם לכל…

שתי קבוצות עם אותו מאזן, ומסלול כל כך שונה…

במציאות כזו במזרח, אפשר לנוח, לתזמן ולהריץ הרכבים שונים, לזרוק משחקים ומאמנים, אפילו לזרוק את המקום הראשון אם רוצים…

המצחיק זה שאותם אנשים שמבטלים את ההבדל הזה כלאחר יד, הם חלק מאותם אנשים, שהאק הא שאק, ודברים כאלו, טורדים את מנוחתם, בטענה שזה פוגע בספורטיביות, והם כתבו פוסטים שלמים על המפגעים הספורטיביים האלו.. ז"א – כמה קליעות עונשין למשל, של כמה שחקנים בודדים, מפריעים להם יותר מהבדל תהומי במסלולים של קבוצות שעשרות הפסדים מבדילים ביניהם.

רביד אראל
רביד אראל
05/05/2017 2:18:10

אולי די עם לנסות להשוות את הדרך של קליבלנד לדרך של גולדן סטייט? זה מאוס ומיותר.
ויכול להיות שהדרך של קליבלנד לגמר יותר קלה משל גולדן סטייט (למרות שכנראה גולדן סטייט תגיע לגמר אחרי שני סוויפים לפחות) אבל נחשו מה הייט והבן הממזר? החיים לא פיירים ולכן גולדן סטייט בקונפרנס הקשה יותר (לכאורה) וקליבלנד בקל יותר ועם זה צריך להסתדר.
הרי בסופו של דבר לקבוצות בפלייאוף כמו בחיים יש נקודות פתיחה שונות וכמו שאני בטוח שאתם לא בוכים על הזדמנות מקצועית שפספסתם או חלום ילדות שנגנז בגלל היותו לא אפשרי הייתי מצפה שלא תבכו על הדרך היותר קשה של הקבוצה שאתם אוהדים לטובת היריבה.
ולסיום קצת כדורסל, בבית של המדורגת 2 באיזור מסוים עלו 4 קבוצות לפלייאוף ואחת במקום ה10 או ה9 ואילו בבית של המדורגת מספר אחד בקונפרנס מסוים עלו 2 קבוצות לפלייאוף כששלושת הקבוצות האחרות אפילו לא ניסו לשחק בחצי השני של העונה.
אז אם אתם רוצים שוויון מוחלט במקומכם במקום להתלונן על הדרך של לברון בפלייאוף הייתי מתחיל מלהתלונן מזה שהקבוצה שלכם משחקת בבית הכי קל בNBA (וזה מאוד קשה כשיש בבית אחר בליגה את פילי והנטס) ויש לה כל שנה 12 משחקים קלילים מול הקבוצות המחרידות (בינתיים) הלייקרס, הסאנס והקינגס.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 3:09:16

ברשותך אני אתייחס רק לעניין ה "קצת כדורסל"..

אני חושש שא הבנת את המהות של מה שנכתב. זה בכלל לא נכתב מנקודת מבט של גולדן סטייט, אלא מנקודת מבט של כל קבוצת פלייאוף במערב, גם אם אתה למשל אוהד יוטה או קליפרס או יוסטון או ספרס, אתה רשאי לראות את עצמך מקופח…

ברור שגם עניין הבתים אינו פייר, וכבר כתבתי הייתי מוריד את המשחקים ל58 (משחק בית וחוץ מול כל קבוצה) לא רק בשל עיקרון השיוויון אלא בשביל למנוע פציעות, וליצור יותר עניין, ובנוסף מאריך את הסדרות כדי לפצות על הפסדים כספיים.

ובכל זאת פער של 16 הפסדים בין מקום 1 במערב למקום 2 במזרח, אתה לא מסביר בדמגוגיית בתים, מה שכן, על הספרס ויוסטון שנמצאות עם ממפיס ודאלאס בבית הכי קשה בליגה בהחלט סובלות מזה, ועדיין קבוצה שמנצחת 73 בעונה שעברה , ו67 עונה לפני ואחרי אומר דרשני.

לסיכום, אם אתה חושב שלא צריך להתלונן ולשנות את הפער הכי ספורטיבי שיכול להיות בין קבוצות, שלידו דברים כמו האק הא שאק, חסימות נעות, צעדים, פלופים וכולי מתגמדים, אז סימן שלא צריך לשנות כלום.. כיח כמו שאמרת "החיים לא פיירים…"

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 3:20:54

וגם התעלמנו מהעובדה שלגולדן יותר משחקים מול קבוצות הפלייאוף של המערב עם מאזנים יותר טובים, מאשר קליבלנד.

לסיכום 2 שלא מופנה אליך, אלא יותר כללי – מילא לא לרצות לתקן את הבעיה, אבל להגיד שהיא לא קיימת – זה מה שגורם לנושא הזה להיות ממש מאוס…

רביד אראל
רביד אראל
05/05/2017 10:20:30

קודם כל העובדה היא שלא אוהדי יוטה או יוסטון הם אלו שמתלוננים באתר על הדרך הקלה של קליבלנד אלא אוהדי גולדן סטייט.
חוץ מזה אני בהחלט חושב שאין מה להתלונן על הבעיה ואין מה לשנות הרי עוד שנה או שנתיים המצב ישתנה באופן טבעי (הרי אין יותר מדי שושלות בNBA) ובינתיים אנחנו קצת מפספסים את תור הזהב הנוכחי של שתי קבוצות שכבר הרבה זמן לא הגיעו למעמדים האלו והן בעצם ההוכחה למה שאמרתי.
לסיכום אפשר לראות את המצב הזה בתור בעיה ואפשר שלא ובכל מקרה האחראים לפי דעתי על המצב הם השחקנים הטובים שמעדיפים לשחק במערב ולא במזרח (לפי הטופ 10 שלי יש בערך 3 שחקני טופ 10 במזרח לעומת 7 במערב).
וחוץ מזה מעולם לא כפרתי במצב כמו שיש חוקים ונסיונות של הליגה להפוך אותה לתחרותית יותר (שזה לאו דווקא אומר שוויונית יותר) כך יש קבוצות שמצליחות לממש את הפוטנציאל שלהן או להביא שחקנים יותר טובים מקבוצות אחרות כדי להפוך לטובות יותר.

האח האבוד של אינגלס
האח האבוד של אינגלס
05/05/2017 0:19:52

1+ לממזר שמוכיח שיוטה מקום 5 במערב שווה ללברון במזרח,
סליחה לברון קורע ת'סדינים בנחירות עזות,
משול לשנת החורף של הדובים, כל פלייאוף המזרחי כל שנה,
עד הגמר,
משחק ילדים המזרח, לעומת הקושי העצום במערב.

האח ה19.5 של אדאמס
האח ה19.5 של אדאמס
05/05/2017 0:28:12

2+ לממזר, היכן האח ה19 הנחמד של אדאמס מהשנה שעברה?
🙂
לברון כל שנה גומר את הגיוס ויוצא לטיול במזרח הרחוק,
עכשיו בקופנגן, אי טרופי מדהים בדרום תאילנד,
שותה בננה אננס שייק, מעורב בשיירים של טורונטו
פירורים של אינדיאנה (הקבוצה הכי טיפשה והמאמן הכי טיפש)
עם קוקנט מילק בוסטון או פתאי מוושינטון.
החיים במזרח, בטן גב על ערסל מאד יפים,
עד הגמר

הממזר הירושלמי
הממזר הירושלמי
05/05/2017 0:29:01

וושינגטון מנצחים הערב
אל תשאלו מאיפה אני יודע

דקסטר
דקסטר
05/05/2017 0:52:24

לא יודע מה קרה שדווקא הממזר של סטוקטון הפך לאחד המגיבים השפויים.. אני מרגיש שאני ביקום מקביל.
אולי באמת קרה פה משהו מאז הפוסט של מידן

בכל מקרה:
1. לברון שחקן ענק והסטורי
2. המזרח חלש
3. שני המצבים אינם סותרים אחד את השני ויכולים להתקיים בכפיפה

אבל בואו נאמר שכנראה גם אם היינו שמים את הווריוס במזרח והקאבס במערב עדיין היינו זוכים לגמר ביניהן.

מה שכן ההבדל הוא שלברון לא היה עולה 6-7 פעמים רצוף גם בגלל היריבות וגם בגלל שאי אפשר להיות בהילוך ראשון כל העונה במערב ולצפות לסיים במקום ה 2. כפי שהממזר הזכיר, 51 נצחונות שווים למקום 4-5 והדרך משם הרבה יותר ארוכה לפיינלס, שלא לדבר על זה שאי אפשר לקחת 6-7 משחקי מנוחה באמצע העונה.

יניב
יניב
05/05/2017 0:58:18
הגב ל  דקסטר

+100

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 3:10:51
הגב ל  דקסטר

"לא יודע מה קרה שדווקא הממזר של סטוקטון הפך לאחד המגיבים השפויים.." – אני אשמח לקבל הסבר ל "הפך"… ולמה ומתי לא הייתי..

האח מהיקום המקביל של מידן
האח מהיקום המקביל של מידן
05/05/2017 1:00:28

1+ 🙂 לרבים מכם

האח מהיקום המקביל של מידן
האח מהיקום המקביל של מידן
05/05/2017 1:09:32

101+ ליניב דקסטר והממזר 🙂
סומסום הטוב, אנחנו חייבים כי אז לא יהיה שיח,
אלו רק דעות שונות, ולדעתך משונות, ואולי אתה צודק
ברב דבריך, בזה אני חושב אחרת,
במזרח השמש זורחת
במערב שוקעת
שקיעות לדעתי יותר יפות,
ואולי זריחות גם נאות
ובכל זאת שקיעות הכי מדהימות.
שנהנה מהמשחקים.

אחד שחושב שהוא מבין
אחד שחושב שהוא מבין
05/05/2017 1:10:20

אני לא בטוח בכלל שלברון עובר את אוקלהומה של העונה שעברה ואת יוסטון של העונה. סביר להניח שלא.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 2:33:37

רק את גולדן סטייט של העונה שעברה ואת אוקלהומה של ווסטברוק הארדן ודוראנט. הגיוני בסה"כ

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 3:46:29

מה שבטוח זה שהוא לא עובר את גולדן סטייט עם דורנאט ו או קיי סי עם דוראנט באותה עונה..

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 1:17:29

תשנה את השם לאחד שחושב שהוא מבין אבל באמת? לא הוא לא מבין

אחד שחושב שהוא מבין
אחד שחושב שהוא מבין
05/05/2017 1:31:20
הגב ל  THE KING RUSSELL

אין לאוהד של ראסל זכות לחוות דעה על הבנה של מישהו אחר.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 1:47:51
חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 1:48:24

קישור לבוסטון

רביד אראל
רביד אראל
05/05/2017 2:00:26

המשחק מתחיל עוד שעה?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 2:10:03

יאפ

רביד אראל
רביד אראל
05/05/2017 2:18:48

אז אני אאלץ לוותר 😓

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 1:56:21
אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 2:40:18
ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:19:18

וול בפלייאוף עלה לרמה הגבוהה ביותר של הסופרסטארים נראה אם הוא יוכל להמשיך כך, ההשפעה של ברוקס על שחקנים היא כל כך חיובית שזה מדהים.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:21:52

מה שוול עשה עכשיו היה הזוי

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:22:32

אייזיאה לא בעניינים בינתיים

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:24:12

אני חייב לציין שהנאת הכדור של בוסטון שנייה רק לזו של הווריורס, כיף לראות כזה כדורסל

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:28:18
הגב ל  tripledouble

בחיים לא.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:29:39
הגב ל  אלי בולס

בחיים לא מה?

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:24:30

האם וול הוא הרכז ששומר הכי טוב בליגה?

Koala swag
Koala swag
05/05/2017 3:24:39

חזרתי מערב פוקר עם חברים. אלכוהול סמים (בעיקר קלים). אפילו הרווחתי קצת.
אישתי לא מרשה לי לראות טלוויזיה בחדר והיא עוד פאקינג ישנה עם אטמים וכיסוי עניים. תאמינו לי ישן עם מומיה. עדין לא מרשה לראות בחדר.
עם זאת בזכות הלינקים המושלמים באתר הזה אני עכשיו שוכב במיטה, רואה בפלאפון (כמו אפס) עם אוזניות.
וכל המאמץ הזה למרות שאני יודע שארדם עוד 5 דק.
תודה לקהילה מושלמת של הופס!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/05/2017 9:45:36
הגב ל  Koala swag

גם סמים קלים יכולים להזיק למוח וגם הם יכולים להביא להתמכרות ולהגיע ליותר קשים.
מי שמכבד את עצמו כאדם לא נוגע בכל הסמים האלו שאין בהם כל תועלת והם לא באמת נותנים דבר טוב כלשהו.

Koala swag
Koala swag
05/05/2017 14:32:39

הרשה לי לגחך. אלכוהול הרבה הרבה יותר גרוע מסמים קלים. ואפילו מחלק מהסמים ה״קשים״ הנקיים.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:24:40

clear path foul

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:26:27

זה חייב להיות הוא תפס אותו בחולצה ועצר 2 נקודות בטוחות, אין לי ספק שבבוסטון לא הייתה נשרקת עבירה רגילה, תעקבו היום אחרי החסימות נעות. מעניין אותי למה בוסטון לא לוקחת פסק זמן ריצת 10-0 לוושינגטון.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:28:42

בראד סטיבנס היה ביקום מקביל כנראה, אחרת אין לי הסבר למה הוא קרא לפסק זמן רק עכשיו.

עגל
עגל
05/05/2017 3:29:40

סטיבנס התעורר מאוחר עם המפולת

Avi
Avi
05/05/2017 3:29:47

אונס קבוצתי
29-12 לוושי
תמשיכו ככה אלופים

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:30:23

ניהול משחק איום שעלה לבוסטון במשחק כבר ברבע הראשון, אני בדרך כלל אוהב את העבודה של סטיבנס אבל הוא יצא פשוט מטומטם, למה לו לקח טיימאוט לפני וחיכה עד סוף ריצת ה17-0

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:30:26

ממש לא ברור למה סטיבנס חיכה, היה צריך לקחת אחרי 8 או 10 נק רצופות, לא לחכות לריצת 17-0 של הוויזארדס.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 3:30:29

הוא ממש ממש אוהב לשמור את הטיים אאוט במשחק הודם זה בהחלט עבד לו ובסוף המשחק היו לו 4 טיים ממש בדקות האחרונות

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:32:08
הגב ל  THE KING RUSSELL

אפשר לצבור טיים אאוט מהרבע הראשון?

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:33:44
הגב ל  THE KING RUSSELL

אין שום סיבה בעולם לא להשתמש בטיימאוט אני לא מאמין שפה ללא השיפוט הביתי הם יצילחו לסגור 20 הפרש למרות הייתרון הברור במחליפים, סטיבנס עלה לבוסטון במשחק היום שכנראה הפך לגארבז.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:31:30

כיף לראות שפורטר עושה עוד דברים חוץ מהגנה ושלשות מהפינה.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:31:32

השאלה מה יקרה עכשיו, גם במשחקים הקודמים וושינגטון פתחו בסערה ונחלשו

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:32:16

הספסל של וושינגטון בעייתי, בוא נראה איך זה יראה היום.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:32:36

פעמיים צעדים ברבע אחד?!?!

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:33:14

ריצת 20-0. הזוי.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:33:46

מהינמי יכול להיות משמעותי מאוד כי לא היה להם מחליף לגורטאט ומהינמי נותן הגנת טבעת מצוינת, גם למפגש עתידי אפשרי עם הקאבס

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:34:41

4/4 משלוש לקוסמים,

Avi
Avi
05/05/2017 3:35:29

החמצה ראשונה של תומאס מהקו
זהו גמד קטן אחותך לא תעזור לך עוד

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:37:19
הגב ל  Avi

אני מעריך שהוא גבוה ממך

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 3:40:43
הגב ל  Avi

תגובה של מגיב בוואלה ספורט כדורגל

Avi
Avi
05/05/2017 3:37:10

39-17
הללויה
רבע אדיר

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:37:45

מת על וול

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:37:55

סטיבנס לא מצליח להכין אותם טוב לרבע הראשון אין שום סיבה בעולם לחטוף ממוצע של 40 נקודות ברבע הראשון בסדרה.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:38:01

אחרי סיבוב ראשון של משחקים צמודים ברובם, חוזרים למסורת של שנה שעברה עם בלו אאוטים על ימין ועל שמאל.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:38:01

אני בעד הוויזארדס אבל באסה אם נקבל עוד בלואו אאוט

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:39:12

+1

עגל
עגל
05/05/2017 3:39:47

רבע ראשון נוראי לבוסטון, אין הגנה לחלוטין.
אבל השלשות לא ימשיכו ליפול ככה ובוסטון אוהבת לצמצם הפרשים כאלה, ביחוד בתחילת המשחק

trusttheprocess
trusttheprocess
05/05/2017 3:39:54

רבע ענק של תומאס
כמעט הצליח לעשות 0 0 0
זה קשה יותר מטריפל דאבל

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:40:02

רבע של 5/6 משלוש, איבוד אחד מול 6 של הסלטיקס, הוויזארדס באנרגיות של מאסט ווין.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:41:39

בדרך כלל ביל היה משחק עם הספסל אבל הוא עם 2 עבירות, נראה איך תיראה הרוטציה של ברוקס

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:44:31

בוגדנוביץ לא ראה את הסרטונים של מנחם על ההיזיטיישן מוב של תומאס

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 3:44:44

וול מדהים. אם רק היה יודע לנצח משחקים…

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:45:10

איך תומאס נכנס ככה בין ענקים שנראים כמו עמודי חשמל שהוא עובר אותם מדהים

עידן
עידן
05/05/2017 3:46:21

עוד פעם מכות

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:46:22

מישהו פה איבד את הראש

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:46:26

אוברה הביתה

Avi
Avi
05/05/2017 3:46:31

מכות במשחק תביאו אמבולנס
איזה פצצה

עומר
עומר
05/05/2017 3:46:34

וושינגטון התחילו חזק בכל משחק! הבעייה אצלהם זה שהספסל משחק. נראה איך יתקדם המשחק

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 3:46:44

יאללה מכות

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:46:54

חייבים להרחיק את אוברה מהמשחק

עגל
עגל
05/05/2017 3:47:40

או, סוף סוף מכות
🙂
התחזיות היו נכונות

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 3:47:57

אוברה בטח יורחק… מחסל לקוסמים את הסדרה

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:48:21

עוד אחד מהשחקנים המגעילים בבוסטון

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:48:22

אוברה מטומטם אבל אוליניק עשה מהלך מסריח

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 3:48:30

אוליניק המגעיל

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:48:38

יצא ערס אוברה

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2017 3:49:16

ALL TIME NBA…
סוף סוף…
הגחיע הזמן

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 3:49:40
הגב ל  מנחם לס

+100

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 3:49:17

כמה בחוץ נותנים על דבר כזה על פי התקנון היבש ?

עומר
עומר
05/05/2017 3:49:19

אוברה יורחק בטוח. קלי אוליניק מומחה בפרובוקציות, פציעות ומשחק מלוכלך 🙂

רביד אראל
רביד אראל
05/05/2017 10:24:43
הגב ל  עומר

הפכת את אוליניק לברוס בואן אחרי שני מקרים… יחי ההתלהמות!

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 3:49:20

אל תתפלאו אם בוסון מנצחים היום כן היום

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2017 3:49:44

אוליניק הגזים קצת בנפילה אחורה. פלופינג

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:49:58

אבל לא מגיע לא יותר מהרחקה מהמשחק הזה, אוליניק גם קצת הגזים בתגובה

לביא
לביא
05/05/2017 3:50:47

נורא. בדיוק מה שבוסטון רצו. כל המומנטום נעצר, ושחקן יצא.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 3:50:54

האירים המסריחים יעלו לגמר. זהו זה פצעו את מוריס ועכשיו יגרמו להרחקה של אוברה בשלב הבא הם פוצעים את לאב וקיירי, גורמים להרחקה של לברון ועולים לגמר. איכס×3

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:54:51

בדיחה טובה

עידן
עידן
05/05/2017 3:51:07

אוברה הורחק

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 3:51:50

הדביל עוד מחלר כיפים שהוא יוצא הדיוטטט

עגל
עגל
05/05/2017 3:53:45

תשימו לב שאוברה רץ לדחוף ממש חזק, נכון, אבל הידיים היו לצד הגוף. הוא לא בא להרביץ

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:54:28
הגב ל  עגל

הוא רץ עם אגרופים סגורים, אם לא היה שופט ביניהם א י בטוח שהיה משתחרר לו איזה אחד

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:54:44
הגב ל  עגל

כן, זה נראה יותר רע ממה שזה היה באמת בגלל הריצת אמוק של אוברה והזינוק לאחור של אוליניק

עגל
עגל
05/05/2017 3:54:58
הגב ל  עגל

תיקון – הוא בא לדחוף, לא להרביץ עם האגרופים

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 3:56:43
הגב ל  עגל

אין פה שאלה היה חייב להיות מורחק, אבל סטיבנס איבד את המשחק בניהול משחק איום, וושינגטון בקיץ חייבת לחזק את הספס, יש לה את אחת החמישיות הטובות בליגה.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 3:57:56

עם חידוש חוזה לפורטר לא יישאר הרבה מקום

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 3:54:03

הוא עשה את זה שוב, השופטים לא שרקו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 3:54:23

אוילניק עם הכי הרבה איקסים על ה קת של הכתף.

עידן
עידן
05/05/2017 3:58:08

חחח

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 3:57:33

הורפורד זה בלון שמחכה להתפוצץ, כמעט ולא לוקח זריקות לא נוחות

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 3:58:07

אני לא אתפלא שלמבירד רודמן ותומס נמצאים מאחרי הקלעים ומתדרכים את בוסטון (למרות היריבות הישנה)

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 3:59:27

שיפוט ביתי

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 4:01:21
הגב ל  THE KING RUSSELL

לא נורא אחרי השטויות שהלכו בבוסטון

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 4:00:13

פורטר לא בהכרה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 4:00:27

המשחק גמור, עד עכשיו הפלייאוף מאכזב מאוד !!!

nba
nba
05/05/2017 4:01:17

וושינגטון קבוצה טובה יותר כל הסדרה שולטים הלוואי יעברו אותם מגיע להם

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 4:01:49

סוף סוף הפנימו בוושינגטון את מה שכולם חשבו ומנחם כתב פןסא הפ אחרי פוסט הפ על אייזיה

עומר
עומר
05/05/2017 4:02:31

וושינגטון טובה יותר בתחילת המשחקים. בגלל שהחמישיה שלה באמת חזקה. אבל לבוסטון יש הרבה שחקנים באותה רמה גם בספסל וזה היתרון שלהם. הרבה שחקנים בינונים\טובים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 4:04:13
הגב ל  עומר

דווקא וושינגטון ידועה ברבים כקבוצת רבע רביעי.

עומר
עומר
05/05/2017 4:07:51

אני מדבר רק על המשחקים בסדרה הזאת.
ואכן ברבע הרביעי משחקת שוב החמישיה הפותחת בוויזארדס.

עגל
עגל
05/05/2017 4:02:43

סוף סוף וושינגטון הקשיבו לעצות שלנו והתחילו לשחק על איזיאה.
2-3 סלים רצופים של פורטר עליו
(לאיזיאה 2 עבירות אז הוא "שומר על עצמו" יותר מהרגיל)

עידן
עידן
05/05/2017 4:04:34

מה קרה לערץ הספורט השנה?אם זכרוני אינו מטעה אותי בשנים קודמות מחצאי הגמרים האיזוריים הם היו משדרים את כל המשחקים עד סוף הפלייאוף.השנה הם משדרים רק משחק 1 מבין 2 כל יום מחצאי הגמר האיזוריים.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 4:07:07
הגב ל  עידן

לא ברור האמת, התחילו טוב בסיבוב הראשון כששידרו 3/4, 2/3.

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 4:10:23
הגב ל  עידן

אני חושב שהם שידרו את כל הגמרים האזוריים, לא חצאי הגמר

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 4:07:30

הנה תלמד בראד סטיבנס, מתי צריך לקחת טיים אאוט

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 4:08:54
הגב ל  tripledouble

לגמרי איך אומר ההשיר ברקע תרגם

Do not let me down

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 4:11:27

מגיע לגורטאט לקבל איזה פוסט אפ, שניים במחצית. הוא עושה עבודה גדולה שלא נכנסת לסטטיסטיקה. חייבים להאכיל אותו מדי פעם.

עגל
עגל
05/05/2017 4:12:38

נכון
בעיקר שהוא מפעיל לחץ על הורפוד, שהוא חיוני מאוד לבוסטון במיוחד היום

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 4:13:09

וושינגטון עושים האק א תומאס…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 4:16:00

ההרחקה של אוברה ממש גיים צ'יינג'ר..

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 4:20:31

לא מספיק שהסלטיקס מאבדים 10 כדורים (סמארט 6!!) הם מפסידים בריב 23-14 ובגלל זה הם זרקו 16 זריקות פחות, שזה די מטורף.

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 4:22:39

זה הזוי

tripledouble
tripledouble
05/05/2017 4:24:14

המבחן האמיתי של וושינגטון יהיה במשחק הבא

עגל
עגל
05/05/2017 4:26:10

סיכום מחצית:
בוסטון באחוזים נמוכים מהשדה, נמוכים מאוד מהעונשין, מפסידים 22-14 בכ"ח, מפסידים 10-4 באיבודים, איזיאה לא משחק את המשחק הרגיל שלו, הגנה נוראית ברבע הראשון, סבירה בשני

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2017 4:28:52

הסקאוטרים של הספרס שמו עין על הזקן הפולני שטיפס על הכסאות במופע המחצית.

עגל
עגל
05/05/2017 4:34:15
הגב ל  no funny shtuff

חחח רמטל
בעוד שנה מציעים את התפקיד לג'ינובילי

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 4:38:24

אייזאה כנראה נתקע בשירותים…

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 4:39:45

איפה היה אייזה

עידן
עידן
05/05/2017 4:45:19

לפלופ ביל

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 4:46:25

וול מדהים, זיהה את החילוף של ברדלי על מוריס והרים לו להאלי הופ קלל

עגל
עגל
05/05/2017 4:46:56

מסירת אמן לאלי הופ של מוריס
דיוק אדיר ממרחק גדול

עידן
עידן
05/05/2017 4:50:20

הורפורד עדיין יש לו מנטליות של אטלאנטה
גון וול תענוג של שחקן.אחרי לברון הוא היום השחקן הכי טןב במזרח

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 4:51:16

יכולת החסימה של וול מזכירה את וייד, לא זוכר עוד גארד חוסם ככה

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 4:56:23

קובי?

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 5:06:52
הגב ל  אלי בולס

קובי לא קרוב בכלל לווייד, קובי בשיאו עם חסימה למשחק, לוייד יש 6 עונות עם יותר מזה. וול כבר עם ממוצע קריירה גבוה משל קובי ובפלייאוף הזה הוא עם חסימה למשחק.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 5:21:17

לאף גארד בהיסטוריה של הnba אין חסימה למשחק בממוצע קריירה. וויד עם 0.9, מייקל עם 0.8 וול עם 0.6 וקובי מאחור עם חצי חסימה למשחק ורק עונה אחת בקריירה עם חסימה למשחק

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 5:23:21

ובכלל לקובי אין מספרים מרשימים בהגנה יש לו פחות חסימות, חטיפות וריבאונדים מלברון

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
05/05/2017 10:21:57

ברור שלקובי יהיה פחות ריבאונדים וחסימות מלברון כי הוא יותר נמוך מלברון ושיחק בקו האחורי. גם למייקל ממוצע דומה של כ"ח למשחק (קצת יותר מקובי).
בחטיפות ההשוואה במקום. מייקל למשל הוא אחד החוטפים הטובים ביותר בכל הזמנים עם 2.2 ביחס ל-36 דקות בעונה הסדירה ו-1.8 כשלקובי 1.4 ו-1.3 בהתאמה. ללברון 1.5 ו-1.5. בחסימות ללברון הממוצע קצת פחות ממייקל למרות היתרון בגובה (לוייד כאמור אף גבוה קצת יותר ממייקל).

עגל
עגל
05/05/2017 4:54:45

"בראד סטיבנס הוא היורם הלבן שיושב על הספסל ומגרד בפדחתו בלי לדעת איך להוציא את קבוצתו מבור הצואה שהיא נמצאת בו"
מנחם לס מחר בבוקר

עידן
עידן
05/05/2017 4:56:08
הגב ל  עגל

,lol

עידן
עידן
05/05/2017 4:55:16

מכסיקו תשלם על גון וול

לביא
לביא
05/05/2017 5:05:25

אני כל כך שמח בשביל בוגדנוביץ', אחד הכישרונות האירופאים הכי גדולים בשנים האחרונות וכבר היה נדמה שייקבר לשארית הקריירה במזבלה של ברוקלין. טוב לראות אותו משחק טוב כל כך במשחק פלייאוף בקבוצה מובילה.

עידן
עידן
05/05/2017 5:07:50
הגב ל  לביא

+1
גם אני שמחתי שהוא עזב את ברוקלין לקבוצת פלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 5:05:30

מקווה שהמשחק במפרץ יהיה מעניין הרבה יותר מהשיעממון הזה

עגל
עגל
05/05/2017 5:06:14

אין מה לצפות

עגל
עגל
05/05/2017 5:07:49

איזיאה תומאס היה היום השחקן הגרוע ביותר של בוסטון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 5:08:21

תומאס היה צריך להניח את השן מתחת לכרית ולבקש ניצחון בגיים 3.

עידן
עידן
05/05/2017 5:12:10

ממזר אתה מספר 1 פה.גורם לי לצחוק עם היציאות שלך.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 5:16:03
הגב ל  עידן

זה היה נטו ניתוח מקצועני.. סמיילי

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2017 5:13:02

עידן עופר, אתה במשחק, נכון?

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 5:16:32

טכנית ראשונה בקריירה לסטיבנס?

שגיא נאור
שגיא נאור
05/05/2017 5:22:09

הלוואי שהסדרה הזאת תלך ל-7 משחקים, גם כדי להציל קצת את הסיבוב השני שמסתמן כדי יבש וגם כי יש כל כך הרבה דם רע בין הקבוצות שזה פשוט כיף לצפיה, מזכיר סדרות מפעם.

לביא
לביא
05/05/2017 5:24:46

אני בהחלט רואה איך כל קבוצה שומרת על הבית וזה הולך לשבע

אבי
אבי
05/05/2017 5:30:14

חברים, אפשר בבקשה לינק למשחק של גולדן סטייט (עם איכות טובה) ?

תודה 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 5:32:48
אבי
אבי
05/05/2017 5:34:27

תודה רבה!

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 5:42:39

השחקן שהרס את התחרות בNBA ובמערב בפרט,קווין דוראנט
פשוט בלתי נסלח המהלך הפחדני הזה!
המהלך של לברון נראה מהלך לגטימי לידו

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 5:43:11

+100 קאפקייק כבר אמרתי

אבי
אבי
05/05/2017 5:48:24

כולם ידברו, אבל הוא יקח טבעת…. בחור חכם 🙂

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 5:51:50
הגב ל  אבי

אולי הוא יקח טבעת אבל יזכר לעולם כספוסטאר עם האופי הכי חלש בהיסטוריה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 5:53:57

את האב טיפוס ואם כל המעברים משווים עכשיו לג'ורדן…

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 5:56:30

1000 +

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 5:56:46

בא לא נשכל למה(רמז הטבעת ה3 על האצבע)

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 5:58:08

אז הכל עניין של טבעות…

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 5:58:51

והאחרונה . אמן .

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:01:37

ההשוואה של מיאמי אז לגס היום מגוחכת מעיקרה

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:05:14

אני לא משווה ביניהן.

דוראנט פעל בעולם שבו מעבר כזה כבר היה קיים (לברון)

לברון פעל בעולם שבו מעבר כזה לא היה קיים (או לפחות רחוק מאוד)

אז מי הפחדן מוג לב ?

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:06:00

ולברון הגיע מקליבלנד המחורבנת ודוראנט מקבוצה שהייתה מרחק כמה אי' )גם שלו) מלהדיח את גס

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:07:59

לברון גם חזר לקבוצה שעמדה בסימן שאלה עם מאמן רוקי מישראל גם אם KD יחזור ורק שלא יעשה את זה זה בכל טופן לקבוצה של ראס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:08:21

קליבלנד היתה בגמר.

לברון עזב קבוצה שזכה ב2 אליפויות והגיע ל 4 גמרים.. זה הרבה יותר ממה שדוראנט עזב..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:11:14

סטיב קר גם היה רוקי..

לברון נטש את מיאמי כי הבין שהוא כבר מצץ ממנה את כל מה שאפשר.

אם הוא היה זוכה באליפות ב 2014 אני משער שהוא לא היה נוטש את מיאמי.. הבן אדם חייב להם 6 טבעות..

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 6:12:31

המהלך של לברון בזמנו נראה מהלך מסריח אבל לא דומה בשום צורה למהלך שעשה דוראנט!
מיאמי נבנתה במהלך שהזכיר את המהלך של בוסטון (הם לא היו הקבוצות שניצחו 73 משחקי עונה)
ג"ס היו כבר קבוצה היסטורית בלעדיו ,הקבוצה הכי טובה.
היחידים שהיו יכולים עליהם במידת מה היו התאנדר שגם הובילו בגמר המערב 3-1
במקום לחזור ולנסות לתקן הוא החליט להצטרף אליהם ובכך לפרק את הקבוצה אולי היחידה ש/היית יכולה להתחרות בהם במערב!
אתה לא יכול להשוות בין מעשה לברון למעשה דוראנט בשום מצב

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:17:39

ברור שהם לא דומים, אבל אני כן יכול להשוות ביניהםן ברמת העקרון.

הענין הוא שאת המהלך של דוראנט אני יכול להשוות למהלך שהיה לפניו.

את המהלך של לברון אני לא יכול להשוות לשום מהלך שהיה לפניו.. הוא הראשון.. פורץ דרך..

סמי
סמי
05/05/2017 6:19:14

גם אוקיסי של דוראנט הייתה..

קליבלנד של 2007 הייתה בגמר בגלל לברון, אם לא הוא זאת הייתה קבוצה של מקום ראון בלוטרי.

לברון הצטרף לקבוצה שעפה בסיבוב הראשון בפלייאוף, דוראנט הצטרף לקבוצה שהפסידה ל"אלופה עם כוכבית".

לברון הצטרף לווייד והביא איתו את בוש, דוראנט הצטרף לקארי, ת'ומפסון וגרין (שאנשים יחליטו לבד מי עדיף..)

שניהם דוחים, והלוואי ותצא איזשהי אלופה שהיא לא ג"ס או קליבנד, אבל המעבר של דוראנט הרבה יותר מגעיל משל לברון

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 6:21:49

בוסטון היו הראשונים לבנות קבוצת כוכבים
ואומר את זה אחד שלא ממש סובל את לברון ,ככה שאני בכלל לא משוחד

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:22:44

בוא נגיד שהמעבר של דוראנט יותר מכוער למרות התקדים של לברון, והמעבר של לברון הוא "רק" השני הכי מכוער ופחדני בהיסטוריה, אז עדיין אני לא מבין איך משווים את השחקן עם המעבר השני הכי פחדני בהיסטוריה לשחקנים הכי טובים אי פעם ???

נאה דורש נאה מקיים…

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 6:28:10

ההשוואה הגיעה בעקבות החזרה "הביתה" והבאת הטבעת המיוחלת +הניצחון על הקבוצה ההיסטורית והחזרה מ3-1
אני עדיין חושב שהוא במקום ה5-7 בהיסטוריה ואם הוא לוקח השנה הוא בהחלט ימוקם בשלישייה המובילה

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:31:20

רק ננסה לחשוב ביחד מי השחקן הכי טוב ששיחק ליד לברון? המ המממממ

המועמדים שלי דוניאל מרשל(מי?) זיראונס אילגאוסאקס, בובי גיבסון, מו וויליאמס ואנדרסון ורז'או.

בקיצור כלום אחד גדול
באוק' ראס איבקה וויטרס שכ"א מהם היום מוביל מי פחות מי יותר את הקבוצה שלו

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:35:33

נראה לך באמת שהוא היה חוזר "הביתה" אלמלא הסוויפ ג'נטלמני שהוא קיבל מהספרס, הצ'ק הפתוח מגילברט, ובחירת דראפט ראשונה ? תחשוב שוב..

אז מה שאתה בעצם אומר לי זה שהישגים מוחקים את המהלך השני הכי פחדני בהיסטוריה…

אבל קובי לא עשה מהלך כזה.. גם לא דאנקן.. לא ג'רי ווסט, לא קארי לא עוד כל שחקן אחר שהוא לא דוראנט, אז לפי זה תדרג קודם אותם, הרבה לפני לברון.. כי הם לא נהגו בפחדנות כמוהו, גם אם היא רק השניה הכי גדולה בהיסטוריה.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:38:37

אז שלברון גם יילך לבית זונות=בושת הזה אבל דוראנט עולה עליו בעשרות מונים

רביד אראל
רביד אראל
05/05/2017 10:30:38

השחקן הכי טוב ששיחק עם לברון בקליבלנד היה שאקיל…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 5:46:00

פיהוק אחד גדול כל הפלייאוף הזה (ולא בגלל השעות)

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 5:47:43

אם גורדון הייורד ינצח משחק אחד בסדרה(היפותטית , כמובן) הוא חותם שנה הבאה בגולדן?

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 5:48:15

אין מה להשוות לעונה שעברה(קאפקייק הרס)

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 5:48:56

לא זוכר קבוצה כל כך טובה עם יתרון כל כך מובהק על האחרות (אפילו לא לייקרס 2000 ובטח שלא פילדלפיה 83), דוראנט מדהים.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 5:49:59

פעם ראשונה בחיי אני הולך להיות בעד לברון בגמר
ולו בשביל לראות את הפרצוף העגמומי של דוראנט

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 5:58:10

גם אם דוראנט יקבל טבעת לפחות שלא יקח ושלברון יגרום לסופט מן הזה להשתין

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 6:03:00
הגב ל  THE KING RUSSELL

שיעשה כבדרך כלל…לשלשל כל פעם שהוא פוגש את לברון

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
05/05/2017 5:53:58

המתח היחיד במשחק הזה זה אם דוראנט יקלע יותר מהייורד. הימרתי על זה

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 5:57:35

יוטה אחת מהקבוצות החלדות בפלייאוף ללא גורג היל, הלוחמים אבל מפחידים ללא קדר לא רואה מי שיכול להתמודד איתם יותר מדי כישרון בקבוצה אחת. לגרין יש זריקה כזאת מכוערת מזכירה לי הדיפת כדור ברזל אבל היא נכנסת.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
05/05/2017 5:57:54

הדבר היחיד שעוד לא נידון עד דק זה הכיעור של הריקוד של המעודדות באורוקל אז בכבוד לעבודה

Ghost Rider
Ghost Rider
05/05/2017 5:59:29

אין לי מושג איך אפשר לנצח את הווריורס

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 6:01:04

גובר , מתחת לסל , פחד לנסות להטביע כשמקגי לידו והוציא החוצה .

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 6:01:09

קווין דוראנט כזה שחקן מדהים, הצעד הראדון בגובה הזה עם הקליעה והשליטה בכדור בלתי עציר, עילוי התקפי נדיר שפשוט כיף לראות, לדעתי הוא טוב מקרי בסך הכולל (קרי גם עילו התקפי).

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 6:12:32

דוראנט אתלט מדהים ובזה הוא ללא ספק עולה על קרי . כמובן שהגובה והמסה מוסיפים לו גם יכולות חדירה , קליעה מעל המגן וכמובן ריבאונדים .
ולמרות כל זאת קרי שחקן יעיל מדוראנט וזה שהסגנון של ג"ס מתאים לו הרבה יותר . אם לדייק , בדמותו וצלמו נבנתה הקבוצה.
אם חס וחלילה נגזר על אחד מהם להיפצע ולהחמיץ את המשך הפלייאוף , עדיף לג"ס שזה יהיה דוראנט ולא סטף .

Rocky1
Rocky1
05/05/2017 6:02:57

הסדרה הכי מיותרת בפלייאוף

אלי בולס
אלי בולס
05/05/2017 6:07:18

גרין איפס את היד מתחילת הפלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 6:07:22

חבל על הזמן לכו לישון, גרין מדהים הגנתית ומתא את הקליעה בפלייאוף נגמר הסרט.

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 6:07:35

גרין!!!!!!!
מה נסגר איתך בנאדם???!!!

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 6:07:57

דריימונד השנה DPOY . אם ימשיך לקלוע כך אולי יהיה בשנה הבאה MVP

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:10:44

השחקן הכי הכי חשוב במערך של גס כיחיד זה דריימונד

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:11:40
הגב ל  THE KING RUSSELL

גם עם צבא הצייצנים של סטף חושב אחרת

אבי
אבי
05/05/2017 6:12:53
הגב ל  THE KING RUSSELL

בכל רבע, בכל משחק יש מישהו חדש שנותן ערך מוסף. שזה מה שמיוחד ואיכותי בקבוצה הכל כך מוכשרת הזו.

פתאום מגי עולה מהספסל ונותן אנרגיות ומשנה משחק.
דוראנט פצוע? לא נורא… קליי ואיגודאלה יעלו רמת משחק.
על סטף אין מה לומר… הוא עושה את העבודה שלו.

פשוט מדהים.

אבי
אבי
05/05/2017 6:10:53

משחק שלם של גארבג' טיים. כמה כוח אש יש ללוחמים… פשוט מדהים.

ומנגד, יוטה עם סקור של מכבי תל אביב במשחקים האחרונים 😉

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 6:11:36

גרין עם 4 שלשות ברבע הראשון!
ג'אבל פשוט ספקטקולרי. ג"ס התחזקו גם בעמדה 3 וגם בעמדה 5 העונה

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 6:19:13

רק על איך שגולדן סטייט בנו את מקגי השנה –
עם המון סבלנות, והבנה שמדובר בשחקן עם המון פוטנציאל,
מגיע לקר מעומדות ל'מאמן העונה'.

אף אחד אחר לא נתן לו הזדמנות.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
05/05/2017 6:22:55
הגב ל  גיא הרשע

הוצאת לי את המילים מהפה (זה נכון גם לקלארק ולמקאו) – וזו הסיבה שאני מעדיף את סטף על לברון – ולדעתי לא רק אני אלא גם שחקנים כדיוויד ווסט שהעדיף ללכת ללוחמים.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 6:25:51

?
קר הוא המאמן של גולדן סטייט.
לו הוא המאמן של הקאבס.

מה הקשר ללברון?

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
05/05/2017 6:27:10
הגב ל  גיא הרשע

לא לצאת לתקשורת עם אמירות חסרות סבלנות – לתת לשחקנים לידו להתפתח להתאים את סגנון המשחק שלו אליהם. למשיך?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 6:31:49
הגב ל  גיא הרשע

לא חסרים שחקנים ששמחו להגיע לקאבס.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
05/05/2017 6:32:11
הגב ל  גיא הרשע

להגיד שלו הוא המאמן של הקאבס – נראה לי שזו קצת התממות…

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 6:35:47
הגב ל  גיא הרשע

אפשר לתת ללברון קרדיט על לא מעט –
מאמן הוא לא.
גם לא GM.

הוא ללא ספק אחד השחקנים שלוקחים הכי רחוק את כוחם כשחקנים
(אישית, אני חושב שהלחץ שהוא הפעיל בסופו של יום יהיה ההבדל בין אליפות לסגנות)

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
05/05/2017 6:45:51
הגב ל  גיא הרשע

חייב להגיד שלא חשוב על מה, תמיד כיף לדון איתך 🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:25:38
הגב ל  גיא הרשע

נראה לי שזו היתה המלצה של איגי.

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 6:27:16
הגב ל  גיא הרשע

100%

עמירם
עמירם
05/05/2017 6:16:08

מבקרים את דוראנט כאילו ללברון לא היו שני כוכבים צמודים בכל אחת מ8 בעונות האחרונות וספסל ארוך משל סאן אנטוניו.
הבחור עם 6 סוויפים רצופים בסיבוב הראשון ועוד רגע 7 גמרים רצופים, והמשחקים מול טורונטו לא היו תחרותיים.
ולא המזרח לא חלש, לברון פשוט אוהב קבוצות עם כוכבים.

ממש לא אכפת לי מאיפה דוראנט הגיע ולאן, שיעשה מה שבא לו, הוא לא הרס לי 8 עונות של כדורסל עם קבוצות של חברים.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 6:19:00
הגב ל  עמירם

+ מיליון

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:21:40
הגב ל  עמירם

עונה שעברה בזמן של הפלייאוף הייתה לי עבודת גמר ומתחילת הסדרות ישבתי כמו חולה נפש וראיתי את כל המשחקים של אוק' (אולי זה מה שדפק לי ת' ציון) והשלמתי שינה מפה ומשם היה כיף ותענוג צרוף של כדורסל פוזשן אחרי פוזשן
מלחמה
ואת זה הוא הרס

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 6:28:20
הגב ל  THE KING RUSSELL

באסה לך

עמירם
עמירם
05/05/2017 6:21:48
הגב ל  עמירם

חוץ מזה דוראנט נותן את העונה ההגנתית הכי טובה שלו באן בי איי, אז הוא באמת השתפר בזכות ההליכה לקבוצה הזאת, אז תמשיכו לבקר את דוראנט כמה שבא לכם ולהתבכיין אני אהנה מהשחקן המטורף הזה ולא אחפש את מי לשנוא.
במקום לבקש שדוראנט ישחק בקבוצה פחות טובה אתם צריכים לבקש שקבוצות אחרות יעלו את הרמה.
והבאקס עם חתימה של עוד קלעי יכולים לתת לקליבלנד חתיכת סדרה

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 6:24:39
הגב ל  עמירם

"ולא המזרח לא חלש, לברון פשוט אוהב קבוצות עם כוכבים"

"אני אהנה מהשחקן המטורף הזה ולא אחפש את מי לשנוא"

דיכוטומי משהו…

עמירם
עמירם
05/05/2017 6:27:52
הגב ל  גיא הרשע

אני ממש לא שונא את לברון
העונה בפלייאוף מה שלברון עושה לא ראיתי בחיי.
ואני נהנה מקליבלנד ממש.
רק ניסיתי להסביר שדוראנט לא עשה ושם דבר שלא עשו לפניו.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 6:33:27
הגב ל  עמירם

עם זה שהמעבר של דוראנט לגיטימי –
אני יכול רק להסכים.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:25:08
הגב ל  עמירם

חוקי השכר בליגה לא מאפשרים לקבוצות כאלה להתקיים
זה סופר מגה סופר סטאירם במחיר מציאה
פשוט קונסטלציה נדירה שאין לה תקדים דומה בהיסטוריה של הליגה

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 6:35:01
הגב ל  THE KING RUSSELL

חוקי השכר בליגה פרוצים . יש BIRD RIGHTS , תקרת שכר שמטפסת מאוד , וגם אין איסור לחרוג מהתקרה . בסך הכל משלמים קנסות . קטן על על בעלים עשירים אם הם חושבים שזה יכול להביא להם אליפות .
ע"ע דן גילברט .

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 6:18:30

עכשיו גם את גרין אי אפשר להשאיר לבד על השלוש
איפפפ כושלדודה שלהם הקבוצה הזו

נתן גולד
נתן גולד
05/05/2017 6:21:36

קישור?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:24:08
הגב ל  נתן גולד
ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2017 6:26:06

קרי בשלושה לא מעולםהזה

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 6:30:05

גרין ומקגי על הספסל , אז גובר ניצל את זה כדי סוף סוף לקלוע מתחת לסל .

עמירם
עמירם
05/05/2017 6:32:39

כן הוא גם דחף את ווסט במהלך הזה, גובר עם דחיפות ברורות עם הידיים כמעט בכל מהלך שלו על המגרש.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 6:36:34
הגב ל  עמירם

גם השופטים רוצים קצת תחרותיות…

עמירם
עמירם
05/05/2017 6:35:27

סופסוף הייוורד מתעורר.
עוד יהיה לנו משחק הבוקר!

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 6:35:58

הסלאמפים האלה במהלך המשחק זה החולשה היחידה שלהם

עמירם
עמירם
05/05/2017 6:40:05

אם תשים לב זה קורה לרוב כשאיגי לא קולע.
בסלאמפ הזה איגי עם החטאה של זריקה חופשית מהשלוש ודוראנט עם שתי זריקות מהשלוש, דוראנט פשוט עוד לא במשחק ובכלל עוד לא בפלייאוף.

לגולדן סטייט עוד יש עבודה לפני שיהיה להם סיכוי מול הרכבת של לברון.
בלי דוראנט בכושר טוב קארי ותומפסון שוב יבלעו בתוך האגרסיביות של קליבלנד.

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 6:48:01
הגב ל  עמירם

נכון
זאת הסיבה שאני לא שותף לדעה שהאליפות שלהם זה done deal.
סלאמפים כאלה מול קליבלנד יעלו להם במשחק

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:51:45
הגב ל  עמירם

היפוטתי אבל אני מהמר על ג"ס גם בלי דוראנט.

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 6:56:04

קרי וקליי עוד צריכים להוכיח שהם מסוגלים לספק את ה A GAME שלהם גם בפיינלס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:59:13

שזה כמו להגיד על לברון לפני הגמר מול אוקייסי, אחרי איבוד האליפות לדאלאס..

בגלל זה זה הימור…

ואליפות 1 כבר יש להם.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 6:38:50

חמש משש לגרין מהשלוש

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 6:40:59

התאנדר היו יכולים להיות ג"ס 2
כאשר היה להם ביד את הארדן,דוראנט,ראס,ואיבקה!!
רק בגלל הקמצנות של הבעלים (הארדן) הכל החל להתפרק
תארו לכם ג"ס מול התאנדר במידה והכל היה נשאר כמות שהוא

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 6:44:26

אתה צריך 5 כדורים בשבילם

3 בשביל הארדן דוראנט ו ראס
כדור נגד כאב ראש למאמן
וכדור 5.56 אחרי שהכדור נגד כאב ראש לא יעזור..

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
05/05/2017 6:44:38

האגו היה חונק את יושבי האולם למוות.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:47:03

אוק' שילמה פחות 4.4 מיל' להארדן ואם היו נותנים לו את המקס זה היה עובר את חוקי השכר של הליגה וגורר קנסות וכו' והממזר הלך ליוסטון

http://www.haaretz.co.il/sport/basketball/1.1851436

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
05/05/2017 6:49:41
הגב ל  THE KING RUSSELL

כתבה מעולה על העברה של הארדן

http://sports.walla.co.il/item/3028613

עמירם
עמירם
05/05/2017 6:48:22

בלי ה5/7 של גרין המשחק בפחות מ10
יוטה לגמרי יכולים להכניס את המשחק הזה לרבע רביעי מותח.
מצד שני יש מצב שההפרש יחזור ל20 בתחילת הרבע השלישי והחמישייה שפותחת את הרבע הרביעי אצל גולדן סטייט תגמור את זה וקארי ינוח עוד רבע רביעי.

מה שכן ניתן לישם לב אליו הוא שיוטה מרביצים לקארי בכל פעם שהוא לא מוביל את הכדור בהתקפה, כל הכבוד להם על זה.

קלמנטה
קלמנטה
05/05/2017 7:03:21
הגב ל  עמירם

שתי אופציות:
1. לא ראית את כל גולדן סטייס כל העונה
2. אתה אנטי-גולדן סטייס

מאד פשוט. מרביצים לקארי שהוא בלי כדור כל העונה כולה.
(למען האמת? בכל הליגה עושים את זה ולאף אחד לא שורקים. רק לאנשים עם כדור ולא משנה על מה. במיוחד אם קוראים להם הארדן. בעייה של השיפוט לא של השחקנים).

אבל להגיד כל הכבוד ליוטה על משהו שכולם עשו לקארי כל הזמן?
נו נו.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:03:05

הייט,
TAX זה מס, לא קנס.
קנס הוא סוג של ענישה –
ומה שהקאבס עושים, וקבוצות נוספות עשו ויעשו (כולל גולדן סטייט בעבר, ובשנה הקרובה), הוא לחלוטין תקין, כשר, ולפי הכללים שידועים לכולם.

המשפט –
"קטן על על בעלים עשירים אם הם חושבים שזה יכול להביא להם אליפות .
ע"ע דן גילברט ."

זה לקחת את העובדות, ולשכתב אותן כך שיתאימו לאג'נדה שלך.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:04:54
הגב ל  גיא הרשע

הציטוט המלא:
"בסך הכל משלמים קנסות . קטן על על בעלים עשירים אם הם חושבים שזה יכול להביא להם אליפות .
ע"ע דן גילברט ."

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 7:10:19
הגב ל  גיא הרשע

קנס או מס.. פספסת את הקונטקסט..

"חוקי השכר בליגה לא מאפשרים לקבוצות כאלה להתקיים
זה סופר מגה סופר סטאירם במחיר מציאה
פשוט קונסטלציה נדירה שאין לה תקדים דומה בהיסטוריה של הליגה"

נראה לי יותר חשוב לתיקון..

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:17:25
הגב ל  גיא הרשע

אתה נתפס למילה ומתעלם מהתמונה הכללית הנכונה שציינתי . מס או קנס – מה זה משנה ? משנה שזה עולה כסף . המס הוא כמו קנס למי שחורג.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:23:35

המס הוא לא כמו קנס. הוא רגולציה.
זה משמעותית שונה.
אתה טוען שגולדן סטייט לא שילמו, ולא ישלמו מס?

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:33:27
הגב ל  גיא הרשע

מה זה משנה ? משנה שזה נועד להרתיע בעלים שלא יחרגו . תקרא לזה מצידי גביית מותרות , או מה שבא לך .

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:23:11
הגב ל  גיא הרשע

וציינתי את גילברט כי קליבלנד חורגת בגדול . והשנה כמדומני גם פורטלנד. ג"ס לא חורגת . אולי בשנה הבאה. .

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:28:09

אני לא זוכר תגובות כאלו שלך,
כאשר בשנה שעברה הייתם במקום השלישי ברשימת משלמות המס.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:32:03
הגב ל  גיא הרשע

ג"ס לא חרגה מהתקרה גם בשנה שעברה . היחידה שחרגה היתה כמובן קליבלנד , ובהרבה – 30 מיליון דולר בערך , אם זכור לי טוב.
יש לך נטיה ללכת לזוטות ולהקניט , גם כשאתה יודע שמה שאני כותב נכון .

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2017 7:06:21

אז מה? פתאום יש משחק בג"ס!!!

קלמנטה
קלמנטה
05/05/2017 7:08:22

קארי פשוט לא מקבל כבוד מהשופטים.
הורג אותי.

הפאול עליו חייב להיות 3 זריקות
אם הארדן מקבל זריקות על הרבה הרבה פחות מזה.

הארדן מרגיש מגע, ואז נזכר לקפוץ ולביים זריקה
כאן קארי ממש עלה עם המגע

מנחם לס
מנחם לס
05/05/2017 7:08:33

בדקה ההפרש גדל מ-5 ל-12

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:10:24

עכשיו , אחרי כניסת איגי , זה ה- SBDS . ישר רואים איך מתחילה ההגנה הרצחנית והחטיפות

שימחה ריף
שימחה ריף
05/05/2017 7:11:54

להקיא מהקבוצה הזאת ומהאוהדים שלה

כריסטופר מולטיסנטי
כריסטופר מולטיסנטי
05/05/2017 7:13:46

רק אלוהים יודע איך דנטה אקסום נבחר טופ 5 בדראפט

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:14:17

דוראנט ביום קליעה חלש .

עמירם
עמירם
05/05/2017 7:17:23

גרין פשוט ענק.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:18:23

גרין כוכב המשחק . הוא מדהים . ב-2 צידי המגרש.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 7:19:52

שאפו לג'אז. אינטנסיבים בלי הפסקה.

עמירם
עמירם
05/05/2017 7:20:38

גרין לא על הפרקט
2 איבודים(כמעט שלושה)
הייוורד עם שתי זריקות פנויות.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:21:21

חוץ מגרין ג"ס מאוד בינונית היום

עמירם
עמירם
05/05/2017 7:23:41

ההתקפה של גולדן סטייט נראה מאוד לא מסודרת כשגרין לא במשחק, יוטה עם הגנה מעולה.
קארי יצטרך לתת עוד שתי קליעות כאלה והמשחק גמור, כן זה קצת עצוב.

Etayle
Etayle
05/05/2017 7:30:06

"רק" 10

עמירם
עמירם
05/05/2017 7:30:53

אני לא יודע אם זה פשוט המאצ׳אפ אבל קליבלנד נראים הרבה יותר מתואמים ומאיימים מגודלו סטייט כרגע.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
05/05/2017 7:31:55
הגב ל  עמירם

זה המצ' אפ

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 7:32:18
הגב ל  עמירם

אין מה להשוות בין יוטה לטורונטו.

1 קבוצה מאומנת עם אופי, השנייה לא.

עמירם
עמירם
05/05/2017 7:33:48

אם ככה אני מאוד מקווה שגודלן סטייט יפסידו פה משחק אחד או שניים, כי יוטה פשוט נלחמת, ומגיע לה.

עמירם
עמירם
05/05/2017 7:35:01

המאמן של יוטה עושה טעות, לא לשחק עם היוורד מול החמישייה הזאת בתחילת הרביעי זה מסוכן מאוד.

Etayle
Etayle
05/05/2017 7:36:15
הגב ל  עמירם

היוורד לא יכול לשחק 48 דקות

עמירם
עמירם
05/05/2017 7:39:30
הגב ל  Etayle

זה נכון, אבל התכנון זמנים צריך לאפשר להיוורד לשחק מול החמישייה ההגנתית הזאת בתחילת הרבע הרביעי.
ולתת לג׳ונסון לחפור כשזאת א וקארי על המגרש.

Etayle
Etayle
05/05/2017 7:35:20

אני פשוט אוהב את קליי, איזה שחקן.

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:41:34

טורונטו עם מאזן 51 – 31 העונה.
יוטה עם מאזן 51 – 31 העונה.

לטורונטו מאזן 8 – 8 מול 8 הראשונות במערב העונה.
ליוטה מאזן 8 – 8 מול 8 הראשונות במזרח העונה.

וב-2 המפגשים העונה בין יוטה לטורונטו, טורונטו ניצחו.

אבל –
"אין מה להשוות בין יוטה לטורונטו.
1 קבוצה מאומנת עם אופי, השנייה לא."

למה לתת לנתונים להפריע לאג'נדה…

עמירם
עמירם
05/05/2017 7:44:37
הגב ל  גיא הרשע

לא חושב שיוטה יותר טובה מטורונטו אבל יכול להיות שהמצ׳אפ של טורונטו מול קליבלנד לא טוב, למרות שלדעתי זה באמת פסיכולוגי.
אבל כמו שכתבתי, קליבלנד נראים כרגע יותר טוב מכל הליגה,

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:46:25
הגב ל  גיא הרשע

להזכר לך שיוטה שיחקה בהרכב טלאים לאורך כל העונה ?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:48:36

כבר שכחת את הפציעה של לאורי?

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 8:13:03
הגב ל  גיא הרשע

ביוטה זה היה שניים , שלושה וארבעה בו זמנית

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 7:50:09
הגב ל  גיא הרשע

אתה זה שעושה עניין מ "קבוצות עם ההגנה הכי טובה" בליגה..

ובנוסף אתה זה שאמרת וכתבת שנתוני אסיסטים לקבוצה מעידים על רמת אימון…

בשני המפגשים טורונטו ניצחו ? פששש, והקבוצה שלך מאריזונה ניצחה את הספרס וקליבלנד..

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:51:51

איך שאתה אוהב להתפלפל במקום לנסות ולבדוק את התגובות שלך…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 7:56:34
הגב ל  גיא הרשע

דבר ראשון מה רע בלהתפלפלפל ??

דבר שני אתה כתבת את כל הדברים האלו…

אז מה בדיוק יש לי לבדוק ?

יכול להיות שאענה בסיקור מאוחר לתגובה שלך כי אני במעבר בין מחשבים..

שיהיה בוקר טוב !

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 8:05:34

להתפלפל זה סבבה.
רק שכל מה שאתה כותב לא מראה איך יוטה>טורנטו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 8:12:27

אלו לא דברים שאני כתבתי, אלו דברים שאתה כתבת…

עומר
עומר
05/05/2017 12:32:28
הגב ל  גיא הרשע

+1000

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:44:25

האליפות כרגע על המאזניים …
אין כזאת בלי דריימנוד.

אבי
אבי
05/05/2017 7:45:25

נקווה שזה לא משהו רציני….

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:46:44

גדל עליי השנה, גרין.
אין עוד שחקן כמוהו ב-NBA.
הוא נותן את ההגנה הכי חזקה, והכי חכמה ב-NBA.

אלי לס
אלי לס
05/05/2017 7:44:42

נראה לא טוב…

אריק
אריק
05/05/2017 7:46:11

יששששששששש אינשאלהה קרע את הרצועה הצולבת

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:47:05
הגב ל  אריק

אפס . לך תתלה את עצמך .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 7:51:45

הגזמת לגמרי הייט..

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 8:10:20

לא הגזים בכלל!

רביד אראל
רביד אראל
05/05/2017 11:03:38

100+ לממזר

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2017 7:47:33
הגב ל  אריק

פיי.. איך מאשרים לדפקטים כמוך להגיב פה?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:48:01
הגב ל  אריק

אין שחקן שאני אי פעם אאחל לפציעה שלו.

על אחת כמה וכמה שחקן כמו גרין, שנותן 100% הכל שנייה שלו על הפרקט.

אבי
אבי
05/05/2017 7:49:09
הגב ל  אריק

אריק, אתה חתיכת דרעק.

אליפות צריכים לחגוג דווקא כשמנצחים קבוצות עם סגל בריא.
ולא מאחלים לשום שחקן להפצע.

גועל נפש.

ori
ori
05/05/2017 7:57:47
הגב ל  אריק

ata zeve l

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2017 7:46:19

Oh shit..

אריק
אריק
05/05/2017 7:50:04

אני רוצה שיפצע כי אני לא סובל את האישיות שלו,לא בגלל שזה יפגע בגולדן.

אבי
אבי
05/05/2017 7:52:44
הגב ל  אריק

אתה חתיכת חרא של בנאדם.

לא מאחלים לשום שחקן להפצע.

no funny shtuff
no funny shtuff
05/05/2017 7:50:47

דריימונד על הספסל. נראה בסדר.

אבי
אבי
05/05/2017 7:51:16

לפי איך שגרין מחייך על הספסל… הוא נראה בסדר למשחק הבא.

שוב, נראה כך (לפחות לעין שלי). את המשחק הזה הלוחמים כנראה מנצחים בכל מקרה.

אבי
אבי
05/05/2017 7:52:15

רק דיברתי והוא כבר חוזר למגרש.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
05/05/2017 7:53:17

אין אוטוריטה על הספסל של גולדן, ולא אכפת לי כמה גרין רוצה לחזור.

אריק
אריק
05/05/2017 7:54:02

לא נורא נמשיך להתפלל שירד על אלונקה

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 7:57:47
הגב ל  אריק

אני מאמין שאם גרין היה משחק בקבוצה שאתה אוהד הוא היה השחקן האהוב עליך

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 8:05:31
הגב ל  אריק

אתה אשפה!

אריק
אריק
05/05/2017 7:55:17

דריימונד גרין אנטישמי לידיעתכם..אני סהכ שונא חזרה את מי ששןנא אותי

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:59:03
הגב ל  אריק

אידיוט . מה קשור אנטישמי ? בטח הצבעת ביבי או בנט.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
05/05/2017 7:59:06
הגב ל  אריק

כמה שטויות אתה כותב יא-רבאק

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 7:56:39

הייט, אני מבין אהדה,
אבל הבוקר הגזמת.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:57:11
הגב ל  גיא הרשע

במה הגזמתי ?

גיא הרשע
גיא הרשע
05/05/2017 8:01:18

גם אם התגובה שעליה הגבת מקוממת ומגעילה –
אין הצדקה לתגובה שלך.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 8:02:23
הגב ל  גיא הרשע

למי שמאחל לשחקן להיפצע מגיעה תגובה כזאת

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 8:12:18
הגב ל  גיא הרשע

שטויות במיץ
לקקות כאלה לא דופקים חשבון!

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 7:56:46

הייוורד דחף את איגי לפני השלשה שלו . השופטים רוצים קצת מתח.

אריק
אריק
05/05/2017 8:00:02

הייט אשברי אתה הרבה יותר גרוע ממני..זה לגיטמי שמפורסם יקבל נאצות אבל אני אדם פרטי שלא עשה לך מאומה

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 8:01:19
הגב ל  אריק

אם אתה מאחל לשחקן להיפצע זה מגיע לך .

Etayle
Etayle
05/05/2017 8:00:50

הבעיה של גולדן זה שהם כ"כ טובים שהפרש 7 אצלם נראה כמו פיגור

אבי
אבי
05/05/2017 8:01:06

אני לא אוהב את הזריקות של דוראנט…. יותר מדי זריקות רעות והחטאות.

הוא צריך לשחק יותר על הטבעת ופחות מקילומטר.

Etayle
Etayle
05/05/2017 8:09:11
הגב ל  אבי

אלו רק נראות זריקות רעות , תראה תאחוזים שלו . על הזריקות של קרי שלא פחות "רעות" לא אומרים ככה.

אריק
אריק
05/05/2017 8:02:15

עלק הצבעתי לקיסר הנהנתן..בבחירות האחרונות הצבעתי לזהבה אחרי התלבטות אם לתת את קולי לדב חנין

עמירם
עמירם
05/05/2017 8:04:53

אלה לא היו גולדן סטייט בסוף.
קארי לא זרק כמעט בכלל, יופי אז הם ניצחו כי נתנו לדוראנט את הכדור בכל התקפה אבל אלה לא גולדן סטייט.

אריק
אריק
05/05/2017 8:05:03

כולה איחלתי לו לצאת לחופשה בתשלום מוקדמת לא איחלתי לו למות

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 8:06:24

דקה לסיום היה מאוד אינדיקטיבי מה הבעיה עם דוראנט . סטף היה מחוץ לקו השלוש כמעט חופשי , היסס ולא זרק כי רצה להיות נחמד וקבוצתי עם דוראנט . הוא מסר לו , ודוראנט החטיא זריקת פוסט פשוטה יחסית . לצערי הוא הפוך מקלאץ'.

Etayle
Etayle
05/05/2017 8:07:54

איזה היסחפות החטיא זריקה טובה , הם רצו לגמור את השעון וזה עבד.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 8:17:41
הגב ל  Etayle

לא היסחפות . זה קרה פעמים רבות במהלך המשחק . וגם לאורך העונה כולה עם דוראנט על הפארקט ג"ס לא משחקת את משחק ההנעה הרגיל ואת הריווחים , אלא משחק של בידודים .
את ההצגות הטובות ביותר, שהזכירו את השנתיים הקודמות, ג"ס נתנה בתקופה שדוראנט היה פצוע . ההירארכיה היתה ברורה , וסטף חזר להיות לא אנושי .

דה שוט
דה שוט
05/05/2017 8:23:36

דוראנט נתן קלאץ׳ גדול בשנה שעברה, כולל ג׳אמפר קטלני בסוף משחק 1. הוא נחנק במשחקים 6-7 במסגרת ליקוי המאורות הכללי באוק סיטי אז. הוא ייתן לכם קלאץ׳ גם השנה. בלעדיו ג״ס לא היו מנצחים את קליבלנד. תן לו קצת יותר כבוד. לא תצטער.

Etayle
Etayle
05/05/2017 8:06:43

ראיתי את המחצית השנייה , זה לא היה קרוב , הכי נמוך 7 רוב הזמן 12 /13 לא קרוב.

רן הנרגן
רן הנרגן
05/05/2017 8:14:08

אני, רק שאלה.

אפשר לזרוק את זה שמכנה עצמו אריק מהאתר?

אריק
אריק
05/05/2017 8:24:48
הגב ל  רן הנרגן

לא סתם קראת לעצמך נרגן,מלא תלונות כרימון

Etayle
Etayle
05/05/2017 8:15:21

וגורדון היוורד במחצית שנייה(מה שראיתי) פנטסטית .

אריק
אריק
05/05/2017 8:22:40

תתבישו שלכם גסי רוח.זכותי להביע את תקוותיי מבלי לספוג עלבונות אישיים.דיקטטורים במסווה של ליברלים.ורק גיא והבן הממזר זכורים לטוב

Etayle
Etayle
05/05/2017 8:28:37
הגב ל  אריק

"תקווה" , אני גם חושב שהתגובה של הייט היתה קצת קיצונית , אבל אם תמשיך לכתוב תגובות תת רמה אל תתפלא שאנשים יגיבו בהתאם , וכן לאחל לשחקן קרע בצולבת זה תת רמה.

קלמנטה
קלמנטה
05/05/2017 8:36:46
הגב ל  אריק

הלוואי שהשבוע תקרע את הרצועה הצולבת שלך.
חמורבי.

אריק
אריק
05/05/2017 9:00:12
הגב ל  קלמנטה

התקווה החדשה שלי: שדריימונד גרין יתן לך ברכייה לאשכים שתוביל לעקרות. גם תסבול,גם לא תתרבה וגם דריימונד יורחק להמשך הקריירה מהנבא.שלוש ציפורים במכה

שי אבן צור
שי אבן צור
05/05/2017 9:45:37
הגב ל  אריק

עכשיו אתה מבין מה זה ל"קוות" לדברים כאלה?
תשתפר תהיה אהבל

חסוי
חסוי
05/05/2017 13:37:25
הגב ל  קלמנטה

קלמנטה מעז לדבר ההייטר הכי גדול בכל תולדות הופס כל שני וחמישי קללות למגיבים אחרים רק כי הם מגנים על לברון עדיף שבאמת אל תגיב חתיכת אידיוט.

קלמנטה
קלמנטה
05/05/2017 14:22:24
הגב ל  חסוי

חתיכת או שלם?

אסף
אסף
05/05/2017 10:13:43

הבשורה של הלילה מוושינגטון…. נמצאה האבידה על הספסל העונה לשם בוגדאנוביץ'. הלילה הוא היה האקס פקטור של המכשפים.

Berch
Berch
05/05/2017 10:47:45

מתחתית הדף… תודה על הסיקור

עומר
עומר
05/05/2017 12:30:29

אין איזה קשה במערב. כל כך תחרותי, ג"ס בלי מאמן סובלת כל הדרך לסוויפ

Ghost Rider
Ghost Rider
05/05/2017 13:36:26

הסטטיסטיקה של החמישיה של גולדן מפחידה, 5 אסיסטים לכל אחדמ מ4 כוכבים, וזה ביום שוראנט מחטיא את כל ריקות ה3 שלו. הקבוצה הזו הורסת את הליגה. וכנראה תהרוס אותה לעוד שנים רבות.

כל השוואה בין בלרון לדוראנט והמהלך שלהם מגוחכת, בכל מקרה אם אתה לא שונא לברון פסיכופט כמו כמה מהגולשים הבולטים באתר.

Ghost Rider
Ghost Rider
05/05/2017 13:40:35

והמצב כל ך גרוע שהייט אשברי מתלונן על דוראנט, אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב. קבוצה מדהימה, אוהדים חסרי מודעות וליגה שהולכת לעזאזל בגלל שחקן אחד והבחירה שלו.

סומסום
סומסום
05/05/2017 13:50:03
הגב ל  Ghost Rider

+1.
"השלכות קטסטרופליות לליגה", כתב על זה הכותב ששכחתי עכשיו את שמו, עם המעבר.
זה המעבר, שהתאפשר גם בגלל האופי של דוראנט, גם בגלל חוזה נמוך במיוחד של קארי, כיפוף תקרת השכר (שאיננה קשיחה), ואז באים גם "המתנדבים בעם" בשכר מלאכותי ונמוך – כדי לסתום את החור שהיה אמור להיפתח בשמיכה הזו.
ואל תתרגש מהייט-אשבורי, הוא נעשה מכביסט זחוח להדהים, שמשחק אותה איזה סוציאליסט בנשמה, "נבוא צנועים ונצא גדולים". עבורו – כל דבר שקשור לגולדן סטייט הוא קדוש, כל דבר שקשור ללברון ג'יימס – טמא. שינאה תהומית ללברון ג'יימס, מרגע היוולדו. איש חילוני-ליברל שהפך לפנאט דתי, שיעי ממש.
גם לא מהבן הממזר – מי שהיה אוהד לברון, והפך לשונאו המוצהר, עם פרשת בלאט, לכן הוא מצטרף עכשיו לגולדן סטייט, ועושה פוזות של אוהד, "איזו קבוצה! איזה כדורסל!". זה מלאכותי. גם אל תיכנס איתו לוויכוחים – הוא נוהג לענות לך בחזרה בשאלות יעני מתחכמות, כדי שתתעייף. לא תצא מזה שום תועלת.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
05/05/2017 13:55:20
הגב ל  סומסום

הפכת דרמה קווין עם חותמת , בייגלה . אתה בונה בהתרגשות היסטרית מגדלים פורחים באוויר.

Ghost Rider
Ghost Rider
05/05/2017 14:28:55

לא מתרגש, סתם מבואס ומקווה לנס ספורטיבי, סתם מבואס וקווה לנס ספורטיבי (שלא יגביע כתוצאה מפציעות חס וחלילה)