אירועי דיומא – 04.05.2017 / רועי ויינברג

 


כדורגל:

ליגה אירופית – חצי הגמר (משחק ראשון):

22:05-סלטה ויגו-מנצ'סטר יונייטד. המארחת באה למשחק הזה אחרי ניצחון מתבקש מול גרנדה, כשהם פגשו את גנק וקרסונדאר בשלבים המוקדמים. ויגו של הליגה לא מרשימה ובמקום ה-11, אבל באירופית הם נראים אחרת. הם יהיו אתגר ליונייטד, שבאה אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ולפני משחק חשוב מול ארסנל (ועוד אחד מול טוטנהאם, כשבין לבין הגומלין). הקבוצה של מוריניו לא הפסידה המון זמן אבל לא מרשימה במיוחד, ובמשחק הראשון הם לא הרשימו גם מול אנדרלכט.

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 30:

19:40-הפועל חולון-מכבי קריית גת. קרית גת כבר ירדה לליגה השנייה רשמית. לעומתם, חולון במקום השני ויכולים לנצל את המעידה האפשרית של אילת כדי לטפס למקום הראשון וליצור פער של נקודה. אין מצב שהם יוותרו על זה, במיוחד בבית.

20:00-הפועל אילת-הפועל ירושלים. משחק מעניין בין 2 קבוצות רותחות. אילת עם 7 ניצחונות רצופים כשההתקפה שלהם מעולה ואפיק ניסים מזכיר ניצוצות מעברו. הם פוגשים את ירושלים שהפתיעה לאחרונה את חולון ומתחילה לטפס בליגה אחרי פתיחת עונה מגומגמת ומנומנמת, כשהם אולי ישיגו יתרון בפיינל פור. מה שיעמוד לטובתה של אילת הוא המאזן הפנימי ביניהן העונה (0-2 למארחת) והכושר הטוב של וויל דניאלס, האיש השישי של העונה בליגת העל. יהיה מעניין.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

    1. מתן, הלכת לפיינל פור, תסתכל על ההצלבה קודם. נצחונות של ירושלים, והיא בסבירות גבוהה במקום הרביעי בהצלבה עם יתרון ביתיות (אולי מול הרצליה, עם כארם משעור שרק יחזור מהפציעה). הפסד, ויהיה לה קשה יותר להבטיח ביתיות. הפלוס היחיד בתרחיש של הפסד הוא שכאן יגדל הסיכוי שלה לפגוש את מכבי ת"א בהצלבה…

  1. מי היה מאמין שמכבי תהיה היריבה המעודפת על קבוצות הפליאוף ?
    ומקצועיות נכון להיום היא אכן המעודפת …..לפחות כל עוד גאדלוק לא חוזר.
    המשחק באילת יהיה מעניין מאד ואני הולך על אילת.
    חולון תנצח דו ספרתי קל .
    סלטה -יונייטד משחק מעניין ….אפילו מאד כל תוצאה אפשרית בטח בויגו ….תחושה שלי להיום 1-2 סלטה…..אה ונראה לי שגם אילת תעדיף את נוקיה ….בייחוד אם הטבלה תישאר כפי שהיא …שכן אילת לא תרצה את ירושלים….בירושלים.
    ובכלל ירושלים בארנה בהחלט יכולה ללכת עד הסוף.
    מכבי כפי שהיא נראית היום לא יעזור לה דבר גם לא הביתיות ….אולי אם לברון יתאחד עם בלאט ….בצהוב.

    1. מכבי מתחה את נהריה , קבוצה מדהימה מכבי .
      איך דון שימון הצליח להעלים דוח שיכרות של שני פלטי מתיק דריסת
      גל בק.
      קבוצה והנהלה מדהימים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט