1. קוסם ועושה נפלאות שלא היה כמותו
חברי הצעירים, אני רוצה שתבינו שאתם חוזים בשחקן שבעוד 50 שנה יספרו עליו ניסים ונפלאות. אתם למעשה חוזים עתה בהיסטוריה. מה שאייזיה תומאס עשה הערב לא ניתן לתיאור. בשנת 1961 ראיתי שחקן נמוך כמוהו בשם בוב קוזי, ומה שהוא עשה נחשב אז לחלום. אז לא היו לי סרטים להראות את משחקו כליווי והוכחה לאמיתות הדברים בפוסט שלי. רק תתארו לעצמכם את הקושי שהיה לי אז אילו צריך הייתי לתאר את משחקו של אייזיה תומאס!!!
למזלי יש לי סרטון להוכיח שכשאני אומר שהוא הפוינט גארד הנמוך מתחת ל-1.80 הגדול בהיסטוריה, אני לא מגזים.
קוזי היה אז מה שאייזיה היה היום. אבל קוזי היה לבן עם קליעה מרחוק בעמידה. אם ישנו ישראלי אחד שחזה בבוב קוזי וזוכר את זריקתו מהפרימטר שירים ידו. אשמח לשוחח איתו.
אז ככה: אייזיה תומאס עולה על בוב קוזי בכל דבר מלבד – וזה בטוח – שליטה בכדור. בוב קוזי היה קוסם עם הכדור. אבל מה שאייזיה תומאס עשה הערב בוב קוזי אפילו לא קרוב היה לעשות.
השאלה הנשאלת היא מה עושה ממנו כזה נפלא? למה נמוכים אחרים לא מסוגלים לעשות מה שהוא עושה?
יתרון ברור אחד שלו הוא שהוא שמאלי. זהו יתרון גדול מאד לפוינט גארד. יתרון שני שיש לו יותר מאשר לכל פוינט גארד אחר שראיתי מאז ומעולם הוא היכולת להטעות אותך, ו'להרגיש' את העשירית שנייה בה השומר נמצא במצב הפוזה החלשה ביותר שלו להגנה. הוא גם מושיט את כתפו וסוכך על הכדור בכל רוחב גופו. יתרונו העצום הוא שהוא – כמו ג'יימס הארדן – קלעי נהדר מה-3 והמגן לא יכול להיצמד אליו או שזה סוף הסיפור. הצעד הראשון שלו גדול מאד לגופו הקטן, וראייתו המצויינת מוסיפה לו נידבך חשוב כשהוא רואה 'ומרגיש' כל דבר שקורה על הפארקט.
היתרון האחרון? הוא נמוך. מאד נמוך לשחק ב-NBA. מג'יק ג'ונסון התלונן פעם שכולם מדברים על כמה קשה לקווין ג'ונסון לשמור עליו, על מג'יק. ומג'יק ענה: "ומה בקשר אלי, 2.06 מ' שצריך לנסות לעצור גמד מהיר כברק כקווין ג'ונסון?"
אני לא מבין מדוע לא עושים היום מה שעשו פעם מרק ג'קסון או ג'ייסון קיד. כשנמוך שמר עליהם הם כידררו עם הגב לעבר הסל, שאר השחקנים פינו להם את השטח, והם הביאו את הגמד השומר עד לאזור השחיטה. עד אזור המוות ושם פשוט הסתובבו וקלעו מעליו. אולי למישהו מכן ישנה תשובה לשאלה הפשוטה הזאת. (ממש ברגע הזה צ'ארלס בארקלי ודומיניק וילקינס שאלו אותה שאלה ב-TNT)
היו ימים – למעשה עד תחילת העונה הזאת – שהפוינט גארד הגדולים בתולדות הסלטיקס דורגו כך:
- בוב קוזי
- נייט 'טייני' ארצ'יבלד
- ג'ו-ג'ו ווייט
- דניס ג'ונסון
- ראז'ון רונדו.
נכון להיום הדרוג הוא:
- אייזיה תומאס
- בוב קוזי
- . נייט 'טייני' ארצ'יבלד
- ג'ו-ג'ו ווייט
- דניס ג'ונסון
- ראז'ון רונדו
תגידו: "חכה, עוד אין לבנאדם אליפות!"
לי אין צורך לחכות. כדורסל הוא משחק קבוצתי. אפילו עם אפס אליפויות לסלטיקס לא היה פוינט גארד כאייזיה תומאס. זה שהיה להם ביל ראסל, לארי בירד, וריי אלן/קווין גארנט/ פול פירס – – זה כבר סיפור אחר!
*
*
2. סרטי הכדורסל הטובים ביותר (בחירה של חתומי 'אינסיידר')
האם SPACE JAM 2 הוא הסרט הבא המתוכנן של האחים וורנר שהביאו לעולם את SPACE JAM?
הניחוש שלכם הוא כמעט טוב כשלי (את ניחושי אני שומר לעצמי). בכל מקרה, "WARNER BROS" חתמו השבוע – כן, באמצע הפלייאוף והכל – חוזה עם לברון ג'יימס על "פרוייקט מיוחד".start developing projects for him. ללברון זה יהיה כבוד גדול כי מייקל ג'ורדן היה כוכב ה-SPACE JAM האורגינלי. ללברון כשרון משחק שרק האשך לא מסוגל להעריך, או יותר נכון, להבין. מי שראה את חלקו ב- Judd Apatow’s Trainwreck. מבין שלברון להוליווד נולד (כמו גם לדברים אחרים).
בדרך כלל מספרי 2 לא עובדים בהצלחה יתרה בסרטים (ישנם כמה יוצאים מהכלל) וייתכן ולברון ידרוש יצירה חדשה עבורו. עלינו לחכות עד סיום הפלייאוף לפני שנדע את התכניות. אבל אני זוכר כמה סרטים SEQUELS עם הסיפרה 2 שהיו לא רעים כלל וכלל לפי טעמי, ועל טעמי המשובח והבולט דובר כאן כבר מספיק. אז רק להזכירכם את MAD MAX2, TOY STORY 2, SUPERMAN 2, SPIDERMAN 2, TERMINATOR 2, STAR WAR 2, לורד אוף דה רינג 2 – – רוצים עוד או שזה מספיק? – ואגב, אתם יכולים עתה להבין את טעמי בסרטים! אז ללברון אין מה להתבייש להיות ב-SPACE JAM 2.
אז אם כבר מדברים על סרטי כדורסל, מעל מאה אלף חברי אינסיידר בחרו בסרטים הללו כטובים מכולם בהופס:
- HE GOT GAME (ריי אלן)
- SPACE JAM (מייקל ג'ורדן)
- HOOSIERS (ג'ין הקמן)
- COACH CARTER (סמואל ג'קסון)
- BLUE CHIPS (ניק נולטה)
- FINDING FORRESTER (שון קונרי ועוד; זהו הסרט הפחות "כדורסלני" מכולם ולדעתי לא מגיע לו להיות ברשימה)
על טעם וריח אין להתווכח, אבל לטעמי אחד הטובים ביותר הוא "WHITE MEN CANNOT JUMP!"
3. לבאר בול עוד יהפוך לגאון השיווק מס' 1 בעולם
*
אתמול הופיעה ידיעה ב-AP וברויטר ש- LiAngelo בול, אחיו של לונזו בול, קנה את זוג הסניקר הראשון של לונזו – חתום והכל – ושילם לאחיו $200 טבין ותקילין (גיא!) שזה המחיר שהאב קבע שהוא המחיר של הסניקרס "BIG BALLER BRAND".
ההזמנות החלו להגיע באלפים. כולם מאמינים שהסניקרס יהפכו ללהיט, וכל אחד רוצה זוג סניקרס, לפני שהטרוף ייגווע.
ת'אמת? אם הסניקר היתה מגיעה היום לגרינוויל הייתי קונה עשרה זוגות. זה עוד יהפוך ל-ITEM יקר מציאות.
4. טורונטו תנצח את הקאבס ר-ק אם תשחק סמול
(טאקר. שיעלה בחמישייה!)
כיצד טורונטו הצליחה בסיבוב הראשון?
ע"י הוצאת ג'ונאס ולאנצ'יונאס מהחמישייה, ונורם פאול ניכנס במקומו. נגד קליבלנד המאמן דוויין קייסי החליט לעלות את הליטאי שוב פעם בחמישייה.
במשחק איטי, משחק של חצי מגרש, קליבלנד תאכל את טורונטו 0-4. טורונטו חייבת לשחק סמול בול ולתת הרבה יותר דקות לקורי ג'וזף, פי. ג'יי טאקר, ונורם פאול. שאיבקה יהיה הגבוה היחיד. שיישחקו עם דרוזן, לאורי, טאקר, פאול, ואיבקה. ג'וזף יחכה להיכנס. את הליטאי שישכניסו רק לדקות בודדות פה ושם. בסמול בול לטורונטו יהיה סיכוי הרבה יותר טוב נגד לברון והקאבס!
5. לאן נעלם למרכוס אולדרידג'?
האם מישהו ראה אותו לאחרונה?
המשחק הראשון נגד יוסטון היה יותר מזוועתי עבור הספארס. הם הפסידו בבית אחרי בראז' של שלשות מכל הכיוונים כי יוסטון תהרוס אותם בסמול בול. הצורה היחידה שהפלח יגבור עליהם היא עם שני גבוהים תחת הסל, כי הגבוהים של יוסטון קלינט קפלה וננה משחקים רק אחד בתורו. כשאחד מהם לא משחק אז ריאן אנדרסון הוא 'הגבוה' השני, והוא לא משחק "גבוה"! הוא פאור פורוורד המשחק אשכרה סמול פורוורד עם ה-2.05 מ' שלו.
מה היתה הבעייה של הספארס? שגם פאו גאסול, ובעיקר למרכוס אולדרידג' נעלמו כמעט לחלוטין. דייויד לי הרבה יותר יעיל מכל אחד מהם, ומה גובהו? 2.05 מ', וזה עם סניקרס של 'המגפר' (זוכרים?).
בסידרה הראשונה הסבירו את "חולשתו" של אולדרידג' בהגנה הקשה של ממפיס. זה לא שהוא לא היה טוב; זה שההגנה נגדו היתה מצויינת. נניח. אבל מה יאמרו עתה נגד יוסטון?
אם הוא – אולדרידג' – לא מופיע היום ונותן משחק גדול נדע בוודאות שהוא שחקן טוב לעונה הרגילה, ותו לא!
גיא א
3 מאי 2017 07:30:37ראיתי את תומאס מקרוב פעמיים העונה. מדובר בנס מהלך על שניים שהשאיר אולם שלם בפה פעור. הגמד זה השפיל כל שומר גבוה ממנו בראש ואני עדיין זוכר אותו מפרפר את טאג' גיבסון וג'ימי באטלר כל הדרך לליי אפ קל שגרם לשניהם לתפוס את הראש בידיים בחוסר אמונה
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
3 מאי 2017 13:16:30אשריך
IDO
3 מאי 2017 07:56:277 דקות לסיום המשחק. איזייאה עולה לזריקה בחצי סיבוב מהשלוש… ורק רשת.
BIG SHUT OUT לבוסטון. ארגון הכדורסל הגדול באמריקה שלא החתים שום פרי אייג'נט מרשים ומעלה נבחרת של 12 שחקנים שכל אחד ראוי להיות שחקן חמישייה פותחת.
ובנוסף איזייאה תומאס הסתובב בכמה קבוצות אבל רק בוסטון ראו כמה הוא באמת, טוב.
רוזייאר בראדלי וסמארט שחקנים של חמישיית ההגנה של העונה (מ 1-3).
יש להם סיכוי לעשות את זה השנה!
נו מיינד
3 מאי 2017 17:26:0412 שחקנים שכל אחד מתאים לחמישייה? חחח ענק. כל אחד מתאים לmvp בטח התכוונת
סוסמעץ
3 מאי 2017 07:56:54אחלה מעורב, תודה
לגמרי מסכים לגבי עניין הגבוהים של ס.א
הייתי בטוח שכך פופ ייגש לסדרה ופשוט ינקנק אותם
מתחת לסלים, כמו פעם.
נראה אם תהיה שם איזו התעשתות.
להמרקוס יכול בקלות להשתלט על הסדרה
Berch
3 מאי 2017 08:30:06הרמתי את היד וכלום לא קרה
לא התקשרת, אבל לא נורא
כנראה ידעת שאני מחרטט
ואף פעם לא ראיתי את מיסטר קוזי מלהטט
תודה על התמונה של פי ג'יי טאקר
וגם המעורב בכללי היה מעניין 🙂
אשך טמיר המקורי
3 מאי 2017 08:50:03פוסט מעולה
למרקוס היה טעות. זה ברור, בדוק וחתום.
ולדי קוגן
3 מאי 2017 08:50:28אני לא מופתע שיש המון מטומטמים שרוצים את הנעליים של לונזו בול. הבנאדם עוד לא שיחק שניה וכולם בטוחים שהוא יהיה המייקל הבא. מפגרים.
לגבי אייזיאה, שחקן ענק אין ספק. הבעיה שהסלטיקס יחטפו כזו תבוסה מול קליבלנד שזה יהיה ממש לא נעים.
מתן גילור
3 מאי 2017 09:03:36תודה מנחם.
לא ממש הבנתי את השאלה. זו עבודה ידועה שמתוכנן ספייס ג'אם 2 עם לברון ג'יימס.
לדעתי, סרט ההמשך הטוב ביותר הוא הסנדק 2, שאף האפיל על המקור.
משחק מופת של פאצ'ינו ודה-נירו.
יניב
3 מאי 2017 12:28:16T2 , האפיל על המקור יותר
כריסטופר מולטיסנטי
3 מאי 2017 15:02:43Get out of town..
T2 מחווה מרגשת ויפה ל trainspotting, אבל זה אפילו לא בדיוק סרט, יותר כמו מוקומנטרי של 20 שנה אחרי ללא תסריט.
פאקו
3 מאי 2017 16:21:09הוא מן הסתם התכוון לטרמינטור 2.
דה שוט
3 מאי 2017 15:31:28הסנדק 2 קצת נמרח, עם כל הכבוד לפאצ'ינו ודה נירו הצעירים, שם הם עדיין לא תחליף לבראנדו. סרטי 2 שהאפילו על 1 הם רמבו ואינדיאנה ג'ונס (למרות ששם ה-3 הוא הטוב מכולם).
שגיא נאור
3 מאי 2017 19:42:34ואבא גנוב. קללל
מנחם לס
3 מאי 2017 16:51:01SPORTS HYPES u-SPORTING NEWS עדיין לא יודעים מה שאתה יודע
גיא הרשע
3 מאי 2017 09:28:56מתן כתב את שם סרט ההמשך האולטימטיבי.
בנוסף יש את –
צבע הכסף,
סטאר-טראק 2,
שובו של הנוסע השמיני,
וכמובן –
האביר האפל.
אבל סביר להניח שזה לא יהיה sequel,
זה יהיה remake.
בדרך כלל remake זה מתכון לכישלון.
אבל יש את המקרים בהם הבן עלה על האב –
חנות קטנה ומטריפה,
פלישת חוטפי הגופות,
אושן 11,
12 קופים,
ומה שלדעתי הוא הרימייק הכי טוב –
אומץ אמתי של האחים כהן.
האווי לאסוף
3 מאי 2017 11:01:11צבע הכסף אמנם נחשב המשך ל'אדי פלסון', אבל בצורה מאוד רופפת, ולא רק בגלל שלושים השנים שחלפו בין השניים. למעשה, חוץ מהשם הדמות, והעיסוק בביליארד, אין הרבה קשר עלילתי. יכול להיות שאני משוחד, אבל הראשון פשוט סרט נהדר, ובשני יש את הגמד המעצבן
גיא הרשע
3 מאי 2017 11:26:54אם נתעלם לרגע מהגמד המעצבן,
לראות את 2 הסרטים ברצף, ופשוט להתמוגג מניומן.
האווי לאסוף
3 מאי 2017 12:30:34השחקן האהוב עליי בכל הזמנים, כל סרט עימו זה עונג עבורי
חמי
4 מאי 2017 06:42:01תודה על אדי פלסון , לא היה לי מושג שקיים סרט קודם לצבע הכסף. כשגיא רשם צבע הכסף חשבתי מה?? איזה הזוי, זה לא סרט המשך ואז רשמת את השם 😁 אלך לחפש עם יש טורנט חח
פאקו
3 מאי 2017 12:12:58טרמינטור 2. סיקוול שהוא אחד מפורצי הדרך.
דה שוט
3 מאי 2017 15:43:00+ 100
משום מה שכחתי אותו.
מנחם לס
3 מאי 2017 16:52:48אבל אני לא שכחתי…
דה שוט
3 מאי 2017 15:34:23שובו של הנוסע השמיני – מצויין. ציינתי למעלה את רמבו ואינדיאנה ג'ונס, ההמשכים הטובים ביותר לטעמי (עם הסנדק 2 שהיה צריך להתמודד עם סרט 1 ברמה הכי גבוהה). אפשר להוסיף גם את האימפריה מכה שנית.
גיא הרשע
3 מאי 2017 15:46:10רמבו?
רמבו??
רמבו????
הראשון היה סרט מצוין עם אמירה חברתית,
כזה שנגע בעצב חשוף במרקם החברה האמריקאית.
ויש לו פס קול מקורי מעולה.
השני?
סרט פעולה/מלחמה שגרתי.
והמקדש הארור?
אתה משווה אותו לתיבה האבודה?
איך??????????????
(סתם……..)
(ברוח הפלייאוף החלטתי להדליק לפיד, לאסוף מהמחסן קלשון, ולהצטרף לשורת התגובות התלהמות…)
Ljos
3 מאי 2017 15:57:01לפחות בקשר לרמבו, אתה צודק.
הסרט הראשון התעסק ביוצאי מלחמות ואיך כל מה שנשאר להם בחיים זה PTSD (והיה רק מוות אחד, בטעות), והסרט השני הוא על כמה זה כיף לחסל את האויב ואיך ההיפים מפריעים למלחמה אמיתית (ויש 58 הרוגים).
המקדש הארור? אני אגן עליו עם חיי.
דה שוט
3 מאי 2017 15:58:37משחק הדמים סרט הרבה יותר איכותי מרמבו – על כך אין ויכוח. יש בו אמירה ואהבתי אותו מאוד. מסכים איתך.
אבל !!!
רמבו הפך לסרט קאלט בקנה מידה עולמי והכניס את השם הזה לתוך התרבות המערבית במעמד של מושג : עצמה, גבריות-מהסוג-הישן, אומץ, גבורה, הקרבה, הטוב המושלם, ועוד ועוד. סילבסטר סטלון הוא רוקי והוא רמבו.
שודדי התיבה האבודה הוא סרט מעולה והיה מרענן ומחדש בזמנו, אבל המקדש הארור עולה עולה עליו – הוא מצחיק יותר, שנון יותר וצבעוני יותר. תשווה למשל סצנות פתיחה או סצנות סיום ותקבל תמונה טובה.
דווקא בסדרה זו, השלישי, עם קונרי, הוא המצחיק והטוב מכולם.
פאקו
3 מאי 2017 16:22:56סצנת הארוחה במקדש האבוד – פרייסלס. אבל אישית בכ"ז אוהב אותו פחות טוב מהראשון.
דה שוט
3 מאי 2017 16:03:07לגבי התגובה "המתלהמת" – זה מצוין. אתה מרים את המשחק שלך בפלייאוף…
🙂
נו מיינד
3 מאי 2017 17:30:14איכותי, איכותי מדי
אוהד ס"א
3 מאי 2017 09:44:44א. ספייס ג'אם הוא סרט מעניין מאד לא בגלל איכותו (הוא חרא של סרט עם חרא עלילה ועבודת שזירת אנימציה ומציאות צולעת), אלא בגלל שיש בו המון רפרנסים מודעים וכאלו שאינם מודעים – ואני אשמח לכתוב על זה פעם פוסט – ננצל את חגיגות ה- 30 אי שם בפגרת הליגה
ב. אייזאה תומאס הוא שחקן מצויין. הוא אול סטאר לגיטימי, אבל לפני שנעניק לו כתרים ונכניס אותו להיכל ה- HOF של בוסטון ושל בכלל, יש לו עוד כמה הישגים להשיג.
בואו נתחיל עם לנצח את הסדרה הנ"ל.
ג. ולגבי הספרס:
שום דבר השנה לא יכול להפתיע לגבי הספרס. היא עדיין יכולה לקחת אליפות והיא יכולה לעוף בסוויפ מול יוסטון.
אבל צריך להפריד את הדיון בין הביצועים שלה (האומללים עד עכשיו בסיבוב השני) לבין למרקוס.
למרקוס הוא שחקן טוב מאד. הוא בדיוק השחקן שיכול להביא קבוצה לסיבוב השני כל שנה בפליאוף, כמו שהוא עשה בפורטלנד וכמו שהוא עושה בספרס.
הוא לא האלפא דוג. הוא לא המנהיג, הוא לא גורם ההשראה. הוא רק שחקן טוב מאד שקולע מצויין בחצי מרחק וקצת פחות מצויין בהגנה ובסגירה לריבאונד.
אם השאיפות של הספרס הן סיבוב שני כל שנה (כמו שהיה לפני עדין דאנקן), אז למרקוס הוא בדיוק השחקן הנכון.
אם השאיפות של הספרס להיות קונטנדרית ולקחת אליפויות היא צריכה לשאול את עצמה האם ה- 20M שהיא משלמת לו כל שנה עוזרים לה להשיג את המטרה הזאת או לא.
אני טוען שלא. אני טוען את זה עוד מהעונה שעברה. אני אמשיך לטעון את זה גם אם יקחו אליפות למרות למרקוס..
לטעמי, ריך לשחרר את למרקוס כדי לתת למועדון הזה אפשרות לצמוח מחדד. אין לספרס קו אחורי ואין לה ביג מן משמעותי. עד שזה לא יקרה דעתי המקצועית היא שאין למועדון הזה סיכוי להתקדם.
אשך טמיר המקורי
3 מאי 2017 10:04:47צודק. טים דאנקן הוא לא
מיקי
3 מאי 2017 16:23:10אף אחד הוא לא טים דאנקן. זו דרישה שאין הציבור יכול לעמוד בה.
אני לא חושב שלמרקוס הוא הבעיה של הספרס, ה-20 מיליון דולר שלו הם לא מעט, אבל הם לא מה שמעכב אותם. במיוחד בגלל שהיום לא צריך כל כך הרבה שחקנים גבוהים. אני לא בטוח שה-15 מיליון של פאו הם עסקה טובה יותר מה-20 של למרקוס. אפשר לטעון שאחד מהם אינו הכרחי.
ה-40 מיליון דולר שמושקעים בקו האחורי על שני שחקני עבר דגולים שהיום יכולים להשפיע על המשחק משך 20-25 דקות לכל היותר, וגם הן לא תמיד דקות טובות, ועל מחמיצן כרוני, הם הם עקב האכילס של הקבוצה כיום. היה צריך לעשות את השינוי כבר בשנה שעברה, אבל ניחא, לא בוכים על חלב שנשפך, אבל אם לא יהיה שיפור משמעותי (כריס פול כבר אמרתי? ג'ורג' היל? גם סטף וקיירי יתקבלו בברכה ;-)) לא נוכל להגיע עד הסוף
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
3 מאי 2017 13:19:55להיפטר מלמרקוס והזקנים ולבנות קבוצת שלשות סביב קוואי (לברון לעניים)
מיקי
3 מאי 2017 16:24:57לא יודע אם לעניים זה המושג – כוכב גדול (לברון, אבל גם הארדן) וצלפים מסביב. כרגע זה המתכון של כל מי שמצליח בליגה ואינו גולדן סטייט.
אופיר נ.
3 מאי 2017 09:47:39אלמלא המספרים הפנומנליים של ווסטברוק,
במדד של תרומה לקבוצה, והשגיות של הקבוצה,
IT הוא ה-MVP של העונה הסדירה, לפני ווסטברוק והארדן.
אפלטון
3 מאי 2017 10:09:32תודה מנחם.
לדעתי פופ דווקא לא צריך לחפור בצבע עם 2 גבוהים, אלא דווקא לעבור לסמול בול, כי אין לו ברירה מול יוסטון. אבל הוא כן חייב את אולדריג מתפקד טוב מעמדת הסנטר.
במשחקים בין הקבוצות בעונה הרגילה דווקא ג'ונתן סימונס וקייל אנדרסון עשו את ההבדל. הסוד מול יוסטון זה לחנוק את הארדן פיזית. כמו שאוקלהומה עשו ברוב הסדרה. להיתלות עליו ממש, גם אם הוא יקבל את ה18 הליכות לקו (והוא לא, בטח בבית של הספרס). זה לא יוציא אותו לגמרי מהמשחק אבל יתן לספרס את הכוח ברבע הרביעי שם קאווי עובר לשמור את הארדן אחרי שעייפו אותו כל המשחק.
הסמול בול של הספרס היה די יעיל מול הרוקטס במשחקים קודמים ומניח שנראה הרבה יותר ממנו.
דור
3 מאי 2017 10:12:59מתנצל מראש שאני מקלרל קצת את החגיגה, אבל אייזיאה תומאס, כמה שהוא שחקן ענק, עושה ה-מ-ו-ן צעדים ומשיכות של הכדור שלא נשרקות. רק תראו את הסרטון שערכו על מהלכים שלו נגד הבולס ותבינו לבד. זה מקבל חשיבות מיוחדת כשהוא משנה קצב, הוא מכניס את היד מתחת לכדור ומושך אותו קדימה תוך כדי לפחות שני צעדים ללא הקפצה. תוסיפו לזה את הזריזות המטורפת שלו והקליעה הנהדרת (על זה אין לי טענות) ולכן כמעט בלתי אפשרי לעצור את הכניסות שלו לטבעת
יונתן .S.
3 מאי 2017 14:30:06יש אמת בדברייך, אבל לא שורקים זאת בליגה.
הוא לא הראשון שעושה זאת וכרגע לא נראה שהוא יהיה גם האחרון.
כשגדולים ממנו כמו בראיינט,וויד ואייברסון עשו זאת, לא נשמעו כל כך הרבה טענות על כך. תומאס עושה זאת הרבה יותר, כי הוא קטן מימדים. אך עם זאת, זה לא משהו שנשרק בליגה. הוא אומר בעצמו – אני שיחקתי כך במשך כל חיי. כנראה שאם זה לא היה חוקי באופן כל כך ברור הוא גם היה מחוייב לנסות לכדרר אחרת במהלך השנים שהתפתח והגיע לאן שהגיע.
עידו גילרי
3 מאי 2017 14:45:28לא נשמעו כל כך הרבה טענות? אייברסון חטף טונה אש על הקרוסאובר שלו והליגה כמעט שינתה את החוקים בגללו (אולי הייתה צריכה לעשות זאת).
יונתן .S.
3 מאי 2017 15:01:56צודק. טעות שלי. בכל מקרה, הנקודה מובנת.
יש אמת בדברים הללו, אך כרגע החוק הוא זהה. זה לא נחשב בוודאות ללא-חוקי ולכן תומאס מנצל זאת.
זאת קבוצה שכולה מבוססת על UNDERACHIEVER'S. הם בונים על הדברים הקטנים, כי אין להם סטאר-פאוור כמו לקבוצות אחרות.
זה לא הדבר הכי יפה, אבל ככה זה כשאתה אנדרדוג. אתה לוקח את מה שיש.
Ish
3 מאי 2017 15:32:47טענות של 'זה בסדר איך שאנחנו מרמים זה רק בקטנה ולא באמת משנה שום דבר' מאוהד של קבוצה באזור בוסטון? נשמע לי מוכר מאיפשהו
יונתן .S.
3 מאי 2017 16:31:54מוזר….אני רשמתי משהו מסויים ומשום מה עדיין בחרת להגיד את מה שאתה חושב ולא להבין את מה שכתוב מילה במילה.
יש לך אפשרות מאוד ברורה לקרוא את מה שרשמתי ולהבין שאני אומר שהקבוצה מנצלת את מה שהחוקים של הליגה והמצב הנתון במגרש מאפשר לה, או שאתה תבחר לפרש זאת ע"פ התפיסה שלך, שנראית לי לא אובייקטיבית כלפיי הקבוצה.
אני יכול להודות שאני גם לא בהכרח אובייקטיבי בתור אוהד הקבוצה. אבל אני יודע לטעון גם דברים ביקורתיים כלפיה ואני לא חושב שהקבוצה הזאת "רמאית". לא בקטנה ולא בכלל.
עוד מעט תגיד לי שאתה גם חושב כמו מוריס ושהורפורד נקע לו את הרגל בכוונה. אפשר לבחור להיות רציונלי ואפשר להיות מוזן מקונספירציות שמוזנות מהסתכלות לא אובייקטיבית.
זאת קבוצה שלא מבוססת על סטאר-פאוור. אין להם מס' שחקנים שפשוט יכולים להשתלט על המשחק כשצריך, מלבד אחד שהוא בעל מגבלות פיזיות ברורות. לכן, הקבוצה הזאת בונה על משחק אגרסיבי (שהוא חוקי) ושיטת משחק שוטפת שמפתחת מצבי קליעה לשחקנים שעל המגרש, בעיקר מקו ה-3. כל הנפילות הללו והפציעות שראית היום? ממליץ להסתכל ולבדוק אם הן קרו בכוונה או לא. אני בספק שהעין האובייקטיבית תטען על כוונת תחילה. גם בבוסטון איבדו בסדרה שיניים ונפצעו ממכה כזאת או אחרת (בראדלי במותן למשל). לא נראה שאף אחד מהצדדים בוכה על כך.
אתה יכול להסכים או לא להסכים, זה לא באמת משנה לי. תבחר לראות את הדברים איך שאתה רוצה. אני מאמין גם שאם הקבוצה הייתה משחקת מלוכלך היינו רואים גל ביקורת גדול כלפיה, אבל למיטב הבנתי אין אפילו אדווה קטנה שבפיה לבשר דברים כאלו. יתרה מכך, אני יודע מה רשמתי ולא אמרתי שהקבוצה מרמה. עצוב בעיניי שקבוצה משחקת אגרסיבי, כמו שמשחקים הרבה בפלייאוף וגם צריך לשחק כך, ואנשים מחליטים שהיא מלוכלכת, כי יש לה שחקן שסוחט עבירות ועוד פלופר אחד (שגם הוא, נסכים שזה "בסדר" או לא – מבצע דבר חוקי). אפילו אם זה היה נכון (ואני לא מסכים עם זה בכלל), לא נכון להכליל קבוצה שלמה על סמך 2 שחקנים. לא אומרים שהווריורס מלוכלים על סמך דריימונד גרין אחד ובעיטות שנויות במחלוקת שהוא מבצע. אגב, וושינגטון שיחקה מאוד אגרסיבי מול אטלנטה ולא שמעתי תלונות על כך. למה עכשיו יש על בוסטון, כשהם אגרסיביים? השחקנים שלה בעצמם אומרים שהם צריכים להיות אגרסיביים יותר. ככה נלחמים בפלייאוף. ולא בכוונה של "הוצאת דם והעפת שיניים", אלא לחימה בלתי מתפשרת במשחק. אני בטוח שמחר בלילה ב-DC וושינגטון גם "ירמו וישחקו מלוכלך". מעניין אם גם אז נשמע תלונות.
ואגב – אם אתה משווה את זה למקרים שהיו מול הפטריוטס, אז אנחנו מדברים על שיח אחר לגמרי ולמיטב זכרוני, בשורה התחתונה, האליפות עדיין רשומה תחתם. כנראה שכמה שהקונספירציה נראית לגיטימית, היא עדיין רק קונספירציה. וגם כאן, אני לא מתכוון לנסות לשכנע אותך. תבחר להאמין במה שאתה רוצה. אני בוחר ללכת עם הצד המציאותי והרציונלי והוא ששום הישג עוד לא נלקח מאותה קבוצה.
דה שוט
3 מאי 2017 16:45:59אני בהחלט חושב שהורפורד נקע למוריס את הרגל בכוונה – כלומר – לא בכוונה בניסיון לנקוע, אבל כן נכנס בכוונה עם רגל שמאל למקום שעליו אמור היה מוריס לנחות. סמארט עושה זאת גם. המטרה היא לא לפצוע אלא להיכנס לקלעי לראש, שיחשוב על הנחיתה בזמן הזריקה וזה יסיח את דעתו בקליעות הבאות. לצערנו, תוצר הלוואי של משחק כזה הוא פציעות קרסוליים. תוסיף לזה את הפלופים והמשיכות של איזיאה ואת הפראות של אוליניק – ויש לך קבוצה מסוכנת, במובן הפיזי של המילה.
גם בירד ומק'הייל היו קשוחים – גדלתי עליהם – אבל הם לא פצעו אף אחד אף פעם. מרפק לפנים זה כואב ואפילו מקיז דם לפעמים, אבל לא משבית שחקן לאורך זמן ולא מסכן מפרקים רגישים.
אני מקווה שוושינגטון יראו משהו מהקשיחות של עירם – ויגיבו (בקשיחות, לא בפציעות, חס וחלילה).
יונתן .S.
3 מאי 2017 17:06:14אני מבין למה אתה מתכוון. זאת נק' מעניינת.
אני אישית חושב שאין נסיון מצד הקבוצה לפצוע אף אחד. גם צורת המשחק שלהם אינה מכוונת לכך. מצד שני, אני יכול להבין מדוע אנשים חושבים אחרת.
אגב – לגביי אוליניק יהיה לי קשה לטעון בעדו לאחר המקרה עם לאב בפלייאוף. רואים שהבחור נולד על אגרסיביות של הוקי קרח 😉
בכל מקרה, בפלייאוף נותנים לשחק ככה ולא נראה מצד השופטים שמשהו נעשה בכוונה. וושינגטון צריכים להעלות את רמת האגרסיביות שלהם, כי בוסטון לא יוותרו להם. יהיה מעניין לראות איך הם יגיבו לסלטיקס מחר בבית שלהם. אני מרגיש די בטוח כשאני אומר שהם יהיו אגרסיביים כמו בוסטון. ספציפית גורטאט ומוריס. השאלה היא אם נראה גם הפעם תלונות על כך, או שבגלל העדפות כאלו ואחרות הן ישקעו מתחת לשטח? נחייה ונראה.
דה שוט
3 מאי 2017 15:39:08+ 100
כתבתי על זה במקום אחר כאן באתר. 49 שניות לסיום הזמן החוקי (על מוריס), 30 שניות (וול) ו-14 שניות (גורטאט) לסיום הזמן החוקי – שלוש דוגמאות מצויינות בדקה אחת.
הלוואי שהיינו יכולים לראות אותו בסדרה מול קרי ותומפסון או מול בברלי. בלי ציניות.
יונתן .S.
3 מאי 2017 16:41:59רשמתי כבר במקום אחר באתר את דעתי על אותן עבירות.
השריקה מול גורטאט נכונה. לגביי השאר אני מודה שאני לא מתכוון להסתכל שוב, כי עייפתי כבר מלנסות לחפש ולהסביר לכל אחד האם זאת כן עבירה והאם זאת לא עבירה וכו'…
בסופו של יום, השופטים לא עיוורים. הם לפעמים יטעו ולפעמים לא. גם הם כנראה צופים בוידאו בכדי לזהות איך הם משתפרים בקבלת ההחלטות שלהם. אני מאמין שהם לא שורקים כל הזמן לתומאס, רק כי זה נראה כך, או כי השיפוט צריך להיות ביתי.
אתה יכול לבחור להאמין במה שאתה רוצה כמובן. אני לא אנסה לשכנע אותך. אבל זאת דעתי ואני מצדיע לבחור הקטן שהוא נותן פייט מול הגבוהים בצבע כל יום מחדש.
ולגביי בברלי וקרי – תומאס היה עם היד על העליונה במשחקים האחרונים מול כל קבוצה. בעיקר מול יוסטון. 38 נק' על הראש של הקבוצה ולא מעט מהן על ראשו של בברלי.
דה שוט
3 מאי 2017 16:46:49+ 1
שישקבב
3 מאי 2017 10:57:25White man cant jump סרט הכדורסל הטוב בהיסטוריה! בנוסף הוא גם סרט הפריצה של וודי הארלסון וווסלי סנייפס את ספייס ג'אם לא הייתי מכניס בכלל לרשימה סרט די עלוב בכל פרמטר..
avri
3 מאי 2017 12:08:53איזייה עושה המון דברים נהדר אבל לדעתי הגדולה שלו – והדרך בה הוא מבטל את חסרון הגובה שלו – זה שהוא יודע ליצור לעצמו ספייס מהמגן בדרך לסל. תראו שבהרבה מהחדירות שלו אין אפילו מצב לגג. זה קשור ליכולת שהייה באוויר, שליטה בגוף וחשיבה מהירה.
לגבי סרטים, ווייט מן קנט ג׳אמפ זה הפייבוריט שלי. ספייס ג׳ם זה סרט לילדים וממש לא צריך להכלל בדירוגים כאלו. לשים אותו ליד הוזיירס זה חילול הקודש.
amitlahev
3 מאי 2017 12:21:56תודה רבה על אחלה מעורב.
1.
איזיאה תומאס הוא קוסם. לך תבחר את הרעל מולו: שלשות, חדירות, מיד ריינג', עונשין, אסיסט לגבוהים…תענוג לראות אותו וגם האחוזים שלו גבוהים מאוד יחסית לגארד. הוא נותן תקווה לכל השחקנים שגובהם סביב ה- 1.80.
5. יש לי הרגשה שאולדריג' הולך להתפוצץ על יוסטון במשחק בקרוב…
etayle
3 מאי 2017 12:30:22הבעיה של למררוס שלספרס אין קו אחורי , הוא צריך את הספייס שמייצר לו הרכב אחרי החסימה , טוני פרקר לא עושה את זה . תראו איך הוא ודיימו שיחקו , הספרס במודל הנוכחי קבוצה לא טובה , הם חייבים רכז על , טוני פרקר (בינתיים) לא נראה ברמה .
יניב
3 מאי 2017 12:35:38אותי מעניין אם עוד כמה שנים כשמישהו יגיד אייזאה תומאס, הוא יצטרך לציין למי הוא התכוון
White men – סרט הכדורסל
T2 סרט ההמשך
למרקוס… מהלך שעד היום לא הוכיח את עצמו,
מישהו מהעכברים פה יכול להזכיר מתי פעם אחרונה הוא "התפוצץ" בפלייאוף במאני טיים?
אפלטון
3 מאי 2017 13:14:26על יוסטון גוד דאמיט. בכל פעם שהם נפגשו עד עכשיו
גיא הרשע
3 מאי 2017 13:20:15נראה לי שהוא קלע משהו כמו 90 נק' ב-2 המשחקים הראשונים ביוסטון בפלייאוף של 2014.
גיא הרשע
3 מאי 2017 13:18:43לא צריך להרחיק רחוק יותר משנה שעברה נגד הת'אנדר.
במשחק 1 הוא קלע 38 נק' באחוזים מטורפים.
ובמשחק 2 הוא קלע 41 נק' (גם באחוזים מטורפים),
כאשר באותו המשחק הוא קלע 13 נק' ב-3 הדקות האחרונות, מתוכן 6 נק' ב-36 השניות האחרונות (שלשה, ו-3 קלעות עונשין), והביא את הקבוצה למצב בו היה לה את הסיכוי לנצח,
אבל מילס החטיא בשנייה האחרונה.
דקסטר
3 מאי 2017 13:09:02דוק הייתי שמח להתיחסות שלך לסרטון בנוגע לתומאס הגמד מארץ הנפלאות.לדעתי יש משהו בטענה שתומאס מכדרר הוא על הגבול בין צעדים/למשיכה, וזה מה שנותן לו את השבריר שניה לזהות את הפוזיציה של המגן.אחלה מעורב וכן ירבו.https://youtu.be/UpRZUazIurw
יונתן .S.
3 מאי 2017 14:33:04אין מה לעשות בנוגע לזה.
זה מצב יחסית "אפור" והוא לא נחשב ללא חוקי באופן מלא.
לא שורקים זאת בליגה. לא לתומאס ולא לאף אחד אחר. זה נעשה כך כבר שנים וזה כנראה לא יפסיק גם עכשיו.
הויברג ניסה ללכת על "כל הקופה" וזרק זאת במסיבת עיתונאים ומאז כולם עפים על זה. בפועל, לא רק תומאס עושה זאת וגדולים רבים גם עשו זתא לפניו. זה בולט יותר אצלו, כי הוא יותר קטן מימדים, אבל שוב – אם לא שורקים זאת, מותר לו לנוע כך.
אוהד בוסטון אחר
3 מאי 2017 15:59:46כבר הגיבו על זה ב the jump ואם אני לא טועה זה היה במעורב שאחרי מסיבת העיתונאים של הויברג
יונתן .S.
3 מאי 2017 16:45:44צודק. גם אני ראיתי.
אבל זה לא משנה – אנשים ימשיכו לבוא עם הטענות הללו ואנשים ימשיכו לטעון כאן שאני או אתה "עיוורים" כלפיי המציאות ואנחנו טועים.
אי אפשר לשנות את העולם וחשוב להבין שאין שחור ולבן בחיים. אנשים יכולים לבחור להסכים איתך או לא, אבל דבר אחד הוא כן ברור ויהיה קשה להתווכח עליו – וזה שאין חוק שאוסר את זה.
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
3 מאי 2017 13:22:52תומאס הוא עילוי והוא עושה את כל מה שהוא יכול במסגרת החוק על מנת לשים את הכדור בסל או, אם לא הולך, לפחות לקבל על זה שריקה . . .
מנחם, הוא 10 ס"מ יותר נמוך מבוב קוזי !
נ.ב. ספייס ג'אם זו בדיחה, סרט ספורט, נו באמת.
רנדי אורטון
3 מאי 2017 14:20:07ספייס ג'אם זה הסרט האגדי שחינך את כל הילדים שג'ורדן זה אלוהים.
אין שחקן יותר מתאים מלברון לתפקיד הזה,
אם לא בוחרים בשחקן הכי טוב בליגה לאמויפי אז עדיף שיבחרו בתומאס כי מגיע לו יותר מווסטבריק והזקן.
asi
3 מאי 2017 15:21:20מעורב מצוין, תומאס הוא גם סיפור הוליוודי גדול. הלוואי שיסיים עם אליפות. קצת גדול עליו כרגע.
שםטוב
3 מאי 2017 16:17:50עכשיו השארת אותנו בלי תגובה….
שלשום כתבת שלבאר הוא אדיוט שהורס קריירה לבן .
מידן מיהר לקפוץ ולתמוך .
היו כאלו שכתבו מיד את ההיפך והוסיפו כי כל מי שחושב אחרת הוא רפה הבנה.
והנה קפצת היום עם ההיפך הגמור ממה שכתבת לפני יום יומיים …
אז איך אפשר להגיב?
שםטוב
3 מאי 2017 16:19:02נשאר רק לשאול :
איפה מידן ?
למה לא קפץ לתמוך בך שוב ?
מנחם לס
3 מאי 2017 17:02:36מיום ליום משתנים דברים. לפני שלושה ימים הוא הרס את בניו. אתמול,מסתבר, הוא הפך את הכל ל'הייפ' לא נורמלי כולם מדברים עליו. אגב, הידוע לכם שאביו היה שחקן פוטבול? בקבוצה של לונדון, ואח"כ בסגל של הניו יורק ג'טס.
עידו גילרי
3 מאי 2017 17:11:52גם כן שחקן. הוא ישב על הספסל של קבוצת ליגה אירופית והיה בקבוצת אימון של הג'טס לתקופה קצרה.
שםטוב
3 מאי 2017 22:31:43אז זהו שלא .
הוא לא הרס את בניו לפני שלושה ימים .
הוא קידם אותם תקשורתית.
אבל אם לא הבנת את הדרכים שלו זה בסגר ,אולי טעית ?
אתה יכול לבוא להגיד טעיתי ,הפתיע הדהים .
ראיתי את הדברים לא נכון .
אתה לא יכול להגיד דברים משתנים ,כי הם לא השתנו .
האיש ממשיך בדיוק באותה הדרך.
יש טענה שאני מעט חולק עליה שאומרת אין פרסומת שלילית.
אני יכול לתת דוגמא לפחות.למוצר אחד כזה שחטף פירסומת שלילית.
אבלבמקרה דנן הטענה הזו נכונה.
MJ234523
3 מאי 2017 21:05:04חברים אני מתפלא עליכם!
איך אף אחד לא כתב את הסרט – "מת לחיות 2" ?!!!
דדי
3 מאי 2017 21:51:45עובדים חזק על טרייד של מלו לקליפרס, למרות שאם יצא לפועל זה רק ביולי כי מעורב שם סיין אנד טרייד של רדיק.
מיקי
4 מאי 2017 00:32:02שחקן לוזר לקבוצה לוזרית – ההתאמה מושלמת!… ברצינות – נראה כמו צעד של אנשים שלא הבינו מה בעצם הבעיה שלהם, ולא קרובים אפילו לפתרון שלה.
איתי
3 מאי 2017 23:46:08אני חושב שאם אייזאה תומאס היה משחק בשנות התשעים הוא לא יכול היה לעשות מחצית מהדברים שהוא מצליח היום כי כל כניסה שלו לסל הייתה מסתיימת באובדן הכרה או גג .
במובן הזה אייברסון היה גדול ממנו בהרבה.
אינני מבין מדוע הליגה מחקה לחלוטין את כל משחק הגב לסל של גבוהים או נמוכים
ולחלוטין לא ברור לי איך לא משחקים עם גבוהים מתחת לסל יותר. יש כ"כ הרבה מיסמאצ'ים בין הקבוצות שזה זועק לשמיים
מליבו
4 מאי 2017 00:31:20הטרמניטר 2 אין ספק
trusttheprocess
4 מאי 2017 04:14:58אייברסון שחקן הרבה יותר טוב מתומאס , הפרשים עצומים.
אייברסון עם החוקים של היום היה קולע 40 נקודות למשחק עם TS טוב מאד.
תראו את העונה אחרונה של אייברסון בדנבר כשכבר היה בן 32 חצי מת , זאת העונה היחידה ששיחק כשהיה היה עדיין ברמה גבוהה אחרי שינוי החוקים.
תומאס נכנס לסל מישהו חצי מטר ממנו שורקים פאול , תומאס הוא פלופר שזורק את עצמו על שחקנים בצבע ומקבל שריקות כי הוא נמוך וקטן.
אייברסון היה נכנס לצבע בלי פיק אנד רול מקבל מכות על הראש, מופל לרצפה , לא מקבל שריקה ועדיין קולע את הסל.
שלא לדבר שתומאס יש ספייסינג מצוין עם קלעי שלשות מצוינים בכל מקום בעוד שלאייברסון היה את ג'ורג' לינץ' ואריק סנואו