פלייאוף – משחקי יום ב' ב-NBA , יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל / גיא רוזן

 

 

השעה 04:00 לפנות בוקר.
אני צופה במשחק של יוטה והקליפרס מהלילה על mute,
ובאוזנייות מתנגנים שירי יום הזיכרון.
באמצע הרבע השלישי, אז הקליפרס מפסידים את המשחק לג'אז,
הפלייליסט מגריל את השיר 'הנסיך הקטן'.
והמחשבה שרצה לי בראש (בכל פעם שהשיר מתנגן, כל יום זיכרון) –
גם אני הייתי בפלוגה ב'.
לא ציירתי לו ציור של עץ או כבשה.
אבל הוא היה חבר טוב,
והדבר שאני הכי זוכר אצלו זה החיוך הענקי שכל הזמן עיטר את פניו.
גם הוא, לא יראה עוד כבשה שאוכלת פרח.

לזכרו של אודי.

 

 

קליבלנד קאבלירס – טורונטו ראפטורס
(02:00 לפנות בוקר)
(משחק ראשון בסדרה)
FiveThirtyEight נותנים לקאבס 47% סיכוי לעבור את טורונטו.
ה-BPI של ESPN נותנים לקאבס יתרון – הם מעריכים את סיכויי הראבס לעבור את טורונטו ב-54%
וזה ברור מהיכן כל זה מגיע –
הקאבס היו בקושי קבוצה של 50% מאז האול-סטאר,
כאשר בישורת האחרונה של העונה הם מאבדים את ראשות המזרח.
ההגנה שלהם באותה תקופה הייתה אולי ההגנה החלשה בליגה.
מהצד השני יש את טורונטו –
הם צלחו בדרך מעוררת כבוד את פציעתו של לאורי בשלהי העונה,
ומאז צרופו של איבקה, הם בהחלט נראים כמו קבוצה שמסוגלת להדיח את הקאבס.
יש להם את היתרון הנדרש בעמדות הפנים,
יש להם את ההגנה הנדרשת
(החזיקו את הבאקס על 93.2 נק' למשחק),
ובשנה שעברה, גם לארוי, וגם דרוזן, הראו שיש להם את הסטאר-פאוור הנדרש.
הניחוש שלי לסדרה?
קליבלנד ב-5 משחקים. למרות דעת המומחים שצופים סדרה ארוכה.
יש כמה סיבות לניחוש –
קודם כל, ההתקפה.
112.5 נק' למשחק קלעו הקאבס נגד הפייסרס.
זה שיא מועדון של הקאבס לסדרת פלייאוף.
13.5 שלשות למשחק קלעו הקאבס נגד הפייסרס –
וזה למרות ש-2 מקלעי השלשות הטובים בקבוצה נתנו סדרה גרועה
(קורבר + ג'יי אר קלעו ביחד 12 נק' למשחק).
כשלוקחים בחשבון את 8 הימים בהם לקאבס היה את האפשרות להמשיך להחלים, להתאמן בסגל מלא, אולי לראשונה העונה, ולהתכונן ליריבה הבאה –
אז המסקנה שלי היא שהקאבס מגיעים לסדרה נגד טורונטו כפייבוריטים ברורים.
הניחוש שלי למשחק הלילה:
2 פקטורים משמעותיים לפני שריקת הפתיחה:
האם הקאבס צברו חלודה?
האם טורונטו יצליחו סוף סוף לפתוח סדרה כמו שצריך?
2 נתונים שצריך לקחת בחשבון –
מאזן כל הזמנים של טורנוטו במשחקי 1 בפלייאוף?
ניצחון אחד, 11 הפסדים.
הנתון השני –
מאז שלברון חזר לקאבס, מאזן הבית שלהם מול יריבות מהמזרח הוא 15 ניצחונות מול הפסד אחד. (ההפסד הגיע אחרי מנוחה ארוכה בין סדרות פלייאוף).
לדעתי, הקאבס יגיעו מוכנים למשחק הלילה,
ואולי יהיה צמוד במחצית הראשונה בגלל קצת חלודה –
אבל במשחק, לדעתי, הקאבס ינצחו (ויסיימו את הלילה עם 15+ שלשות).

 

 

סן אנטוניו ספרס – יוסטון רוקטס
(04:30 לפנות בוקר)
(משחק ראשון בסדרה)
3 – 1 לספרס על יוסטון העונה.
לכאורה ניתן לנחש שהספרס גילו עליונות על הרוקטס במפגשים הישירים העונה ביו 2 הקבוצות,
עד שלמדים שההפרש המצטבר ב-3 הניצחונות היה 10 נקודות.
זו סדרה שתהיה קשה במיוחד לניחוש –
מי ישמור על הראדן?
האם הארדן בכלל כשיר ב-100%?
האם קאוויי ימשיך לקלוע באחוזים לא אנושיים גם כאשר אריזה יהיה השומר שלו?
האם טוני פרקר ימשיך ברנסנס הצרפתי?
או שבברלי ידרוס אותו לפני כן?
הנחוש שלי למשחק הלילה:
לדעתי, זו סדרה של 7 משחקים. 2 הקבוצות סופר מוכשרות,
ל-2 הקבוצות יתרונות יחסיים אחת מול השנייה,
כאשר הקבוצה שתצליח למצות את יתרונה היחסי –
תנצח.

לספרס, הקבוצה הביתית יש יתרון גדול בעומק בעמדות הפנים. אלדרידג', גאסול, דדמון, לי.

הם נותנים לקבוצה שלוב מיוחד של קליעה, הגנה, רב', וחכמת משחק.

מהצד השני, יש את היתרון הברור של יוסטון בעמדות הגארד.

יש היכן "להסתיר" את הארדן (גרין. ודרך אגב, הארדן הראה בפלייאוף שהוא לא צריך שיסתירו אותו),

יש שומר שמסוגל למנוע מפרקר להגיע לטבעת (בברלי),

ויש עומק מרשים במיוחד –

לו וויליאמס ואריק גורדון, שמשחקים ברמה גבוהה במיוחד.

אני צופה משחק צמוד במיוחד, שבסופו זה שוב יהיה קאוויי שיכריע את ההתמודדות.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
269 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ולדי קוגן
01/05/2017 14:10:57

משחקים מעולים. מקווה שקוואי יראה לזקן מאיפה משתין הדג.

לביא
לביא
01/05/2017 14:29:14

אגב, מתי מכריזים על פרסי העונה הרגילה?

המשגיח
המשגיח
01/05/2017 14:41:52
הגב ל  לביא

26.6

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
01/05/2017 14:45:20
הגב ל  המשגיח

טחחחחחחחחחחחחח
טחחחחחחחחחחחחח

לביא
לביא
01/05/2017 15:18:33
הגב ל  המשגיח

אלוהים אדירים למה כל כך מאוחר?

Ish (פרש #2)
Ish (פרש #2)
01/05/2017 15:35:09
הגב ל  לביא

החליטו שהם מקנאים בכל הארגונים עם הטקסי פרסים. (ראה: הם בטח חושבים שיש כסף מלמכור זכויות שידור לקשקוש המדובר)

לביא
לביא
01/05/2017 15:50:38
הגב ל  Ish (פרש #2)

לבכות

Ljos
Ljos
01/05/2017 15:57:40
הגב ל  Ish (פרש #2)

מזמן לא השוו בין פרס ה-MVP לטקס האוסקר.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
01/05/2017 14:44:45

20 ומשהו ביוני

סומסום
סומסום
01/05/2017 14:46:00

תודה גיא. גם אני משוגע על שירי יום הזיכרון, זה באמת פטיש לא מוסבר. תן לי את החליל והמנדולינה בפתיח של להקת הנח"ל לשיר הרעות. כנראה דפקט של מי שחי פה.

אלה 2 הסדרות הגדולות והכי טובות של הפלייאוף, והן יגיעו ל-7 משחקים. בילוי נעים, ועם ישראל חי.

Angel eyes
Angel eyes
01/05/2017 17:16:43
הגב ל  סומסום

אכן הסדרות הפיקנטית יותר, אבל הסיכוי של הרוקטס לגנוב יותר ממשחק שניים נמוך מאוד. זאת עדיין לא קבוצה אלא הארדן וחבורתו. מול המכונה של הספרס זה לא יספיק.

אפלטון
אפלטון
01/05/2017 14:49:49

תודה גיא. אתה תמיד מצליח להעביר מסרים חשובים בפשטות וצניעות.
לצערי לא אוכל לראות את המשחק בלילה. מקווה שהרוקטס יגיעו מוכנים לקרב. הספרס יאפשרו הרבה מיד ריינג. משהו שהרוקטס אלרגים אליו, אבל זה הסיכוי שלהם לנצח בסדרה. הארדן יצטרך לפגוע את הסטפ בק שלו באחוזים גבוהים כדי להשאיר סיכוי לניצחון.

Mbk
Mbk
01/05/2017 14:51:08

תודה גיא
אני בוחר לחבר את הסיכוי שנתנו לקאבס להיות בגמר המזרח ולתת להם 101 אחוז
הקאבס פגיעים אבל טורנטו לא בדיוק החומר לעבור אותם
אני צופה פגיעה של יוסטון הלילה ,זה נשמע מופרך אבל עדיף לספרס להפסיד הלילה מאשר לפרק את יוסטון
דרבי טקסני לוהט בין 2 קבוצות ו 2 מאמנים כל כך מנוגדים

Smiley
Smiley
01/05/2017 14:57:39

2 ניצחונות ביתיים.
1. קליבלנד-טורונטו: סטטיסטיקות ומספרים זה יפה אבל כדורסל משחקים על המגרש ולא על הנייר. וב-2 מילים: לברון ג'יימס. כל עוד המפלצת פה (ולפי הסדרה מול אינדיאנה לא הולכת להיעלם) הסיכויים לטובת הקאבס, גם אם טורונטו עם סגל מרשים שעושה רושם יכול לעשות הפעם הרבה צרות (ושהם יקוו שלאורי יגיע סוף סוף לפלייאוף).
2. ס"א-יוסטון: אני הולך עם פופוביץ' שידע מה לעשות מול סוללת המפציצים של יוסטון. יש לו הרבה שומרים לזרוק על הארדן. דני גרין, סימונס, להפתיע עם מילס וקו ההגנה האחרון בדמות לנארד.
אני חושב גם שהספרס יהיו פיזיים ואגרסיביים מדי עבור יוסטון שיהיו זקוקים נואשות לימי קליעה מצויינים.
הספרס צריכים את גאסול במיטבו כי ליוסטון אין מאצ אפ איתו.

ברבור שחור
ברבור שחור
01/05/2017 15:33:59

ליוסטון אין הגנה ולספרס יש.
סדרה של 6 משחקים !

מיקי
מיקי
01/05/2017 15:34:04

תודה גיא. מסכים עם כל מילה.
קאבס – יהיה קל מהצפוי. טורונטו אמנם צלחו את הבאקס אחרי הסתבכות, אבל עדיין לא השתכנעתי שיש להם את מה שצריך כדי לנצח את לברון.
ספרס – יהיה קשה מהצפוי… היתרון של הספרס בצבע שווה שתי נקודות, והיתרון של יוסטון בקו האחורי שווה שלוש נקודות. בהנחה שהקו האחורי של הספרס לא יקלע באחוזים של 2014, ולפחות רוב הסדרה, הוא לא, אז הספרס יצטרכו להתעלות בהגנה כדי למנוע מיוסטון מטר של שלשות. אתגר משמעותי ביותר.

ברבור שחור
ברבור שחור
01/05/2017 15:34:32

לקאבס לא התייחסתי כי ברור שיהיה פה עוד סוויפ

שייקה
שייקה
01/05/2017 15:57:52

תודה גיא

די מסכים עם הניתוח שלך, למרות שהמשחקים לא יהיו טיול עבור לברון.

הצבע של הפרשים פתוח וטורונטו תמיד מנצלים את זה, בייחוד בבית. ובהקשר זה – מישהו יודע אם/מתי קליבלנד מתכננת להשתמש בשירותיו של טברס??

Berch
Berch
01/05/2017 16:20:58

תודה

תiמר
תiמר
01/05/2017 16:40:17

אני צופה שהאחוזים של הארדן בסדרה יהיו מזעזעים בגלל ההגנה של קוואי. מה שיהיה מעניין זה ההגנה של אריזה על קוואי

מעריץ חדש
מעריץ חדש
01/05/2017 17:31:50

אחלה מעורב! תודה רבה…

פאקו
01/05/2017 17:47:49

תודה רבה גיא. נהדר כרגיל.
538 גם חזו את הניצחון של הילארי.

היפכא מיסתברא
היפכא מיסתברא
01/05/2017 18:14:01
הגב ל  פאקו

אם תשאל אנשים פה תגלה שחלק לא מבוטל מהם משוכנע שהילרי נבחרה או לחלופין הם חיים את המציאות כאילו היא נבחרה.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
01/05/2017 18:17:59

נראה לי שכותבים את זה ב"א" – איפכא מסתברא

סוסמעץ
סוסמעץ
01/05/2017 18:07:41

גיא תודה
קשה לי להאמין שיוסטון לוקחים יותר ממשחק אחד
יש לי תחושה שהבלון הולך להתפוצץ ובגדול
הגבוהים של הספרס יעבדו
קוואי יראה לזקן למי באמת מגיע הMVP
וזה ממש לא יפתיע אותי אם זה יגמר בסוויפ מהדהד

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
01/05/2017 18:08:04

תודה רבה גיא

השנה הלכתי בניגוד לכל האינסטיקטים הטבעיים שלי והימרתי נגד לברון ונגד פופ

טורנטו -א' שנה שעברה חסרו את JV ונאלצו לשחק עם סקולה האנמי שנטחן עד דק. נכון שביומבו נתן הופעות מרשימות אבל הנחיתות בריבאונד בלטה מאוד (255 מול 210 בטוטל) ומה גם שביומבו פחות פונקציה התקפית.
ב' הגנת צבע – לדעתי (ומקווה לא לקבל קטילות מהחברים המבינים כאן) הייתרון העצום של לברון מגיע ממשחק אדיר במתפרצת ובמעבר – ובזה הוא אולי הטוב בהסטוריה וביכולת הבידוד שלו לסל או ליצירת מיסמצ' שבא לאסיסיט. ההגנה של הרפטורס יכולה לעמוד בזה כאשר יש להם שתי שחקנים מאוד קשוחים בפנים.
ג' טורנטו לא קבוצת שלשות גדולה מה שיקשה עליה לחזור מהפרשים גדולים אבל ההגנה של הקאבס לא טובה בצבע במיוחד כאשר פריי משחק החדירות של דרוזן יכולות להיות מה שיגלה את ההגנה במערומיה

יוסטון –
א' ראיתי את כל ההתמודדויות השנה של הטילים מול הספרס. אולדריג' יצטרך להיות במיטבו על מנת שהפרס יעברו – הוא יהיה חייב להוריד כל פעם את אנדרסון עד לטבעת כי זריקות החצי מרחק שלו טובות בעיקר כאשר אין עליו לחץ וזה לא קרה כמעט במשחקים השנה.
ב' פופ משחק כמעט תמיד חילופים אוטומטיים מול יוסטון (וגם מול ג"ס) יש כמה בידודים של הרדן שיהיה קשה לשרוד אותם – במיוחד על גאסול ועל אולדריג' שפשוט כבדים מדי עבורו. לי יכול להיות פיתרון טוב רק שהתקפית הוא פחות יעיל מהשניים הראשונים.

חג עצמאות שמח לכולם.

דה שוט
דה שוט
01/05/2017 18:12:35

על פניו הספרס חזקים וצריכים לקחת את המשחק. משום מה יש לי הרגשה שהטילים עדיין לא הראו את היכולת האמיתית שלהם בפלייאוף. אנדרסון ואריזה בחוב גדול, לו וגורדון בכושר מצויין (דבר והיפוכו, אני יודע), והזקן עדיין לא נתן הצגה. אני תולה חלק גדול מזה בהגנה הטובה של אוק' סיטי. הימור שלי ? הטילים מפתיעים.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
01/05/2017 18:43:55

תודה גיא. אתך בקטע של הקאבס- טורונטו לא יציבים התקפית והקאבס ירווחו מאוד את המשחק עם קלעי ה3 הנהדרים שלהם ולצד ראיית המשחק של לברון זה מתכון לסדרה בת חמישה משחקים. אין להם אף שומר ללברון- טאקר איטי מדי וקארול לא מגרד לו את הזנב לגבי 538 לפי האתר הנ"ל הילארי נשיאת ארה"ב וחייזרים שולטים בכדור הארץ(סטטיסטית לפחות)

Rocky1
Rocky1
01/05/2017 18:52:55

כל משחקי יוסטון-ספרס השנה היו לפני שלו וויליאמס הצטרף. הסקנד יוניט של יוסטון הולכת להרוג אותם.

אבי
אבי
01/05/2017 19:41:11
הגב ל  Rocky1

לא מדוייק. אם כי כעקרון אני מסכים (וגם לי זה קפץ לעין).

היה משחק ב-7/3/2017… כלומר לאחר מועד העברות. אחרי שלו וויליאמס היה כבר כשבועיים בקבוצה.
אז כן , אתה יכול לטעון שהוא עוד לא נכנס לעניינים ולא התחבר בשלב כ"כ מהר (טענה הגיונית) אבל להיות הוא היה.
אותו משחק נגמר ב-2 הפרש (כמו רוב המשחקים בין הקבוצות) – וזה היה משחק חוץ ליוסטון.

על כן, אני מסכים שזה מראה לכאורה שהמשחק יותר שוויוני משחושבים.

אממה? מדובר ב-2 קבוצות בעלות אופי שונה. אחת הגנתית מאוד. אחת התקפית. מי שתצליח לקבוע את הקצב, תנצח.
מה שבטוח – הולך להיות משחק צמוד… ואחלה משחק.

Rocky1
Rocky1
01/05/2017 21:32:08
הגב ל  אבי

צודק תודה על התיקון. הנחת העבודה שלי עדיין לא השתנתה.

אסף
אסף
01/05/2017 20:01:08

קאבס וספרס בחד ספרתי.

אפלטון
אפלטון
01/05/2017 20:07:51

אני מתחיל לפחד שעוד פעם מזלזלים בספרס בלי סיבה. אפילו זאק לואו שם את יוסטון מנצחים ב 6 משחקים. כמויות הניחוס פה עצומות. מרגיש כמו משחק בלואו אאוט של סן אנטוניו. אם יוסטון חושבים שהם ינצחו בשיטת דאנתוני בסדרה הזו, הם יבינו אחרת אחרי המשחק הזה. עדיין יקחו את הסדרה לטעמי, אחרי שיחטפו מכה כואבת הערב.

אסף
אסף
01/05/2017 20:47:33

אפלטון עם הספרס יידעו לטחון נכון פנימה עם גאסול-אולדריג'-לי
וכמובן משחק הפוסט הקטלני של קוואי הרוקטס בבעיה קשה.
בנוסף מילס- גרין וקוואי כמובן יכולים בהחלט להתיש את המזוקן ,
לדעתי ספרס בשישה מקסימום.

מלובני
מלובני
01/05/2017 21:54:44

באיזה ערוצים המשחקים משודרים ?

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
01/05/2017 22:44:05

לא אצפה הפעם אבל מתכונן להעלות הילוך בימים הקרובים
קדימה יוסטון.

פינקי
פינקי
01/05/2017 22:55:25

ספרס – יוסטון הסדרה הכי מעניינת בסיבוב, חוץ מסוויפ מהדהד, אין שום תוצאה שתפתיע אותי.
אם דאנטוני יצליח למצוא דרך יצירתית לגרום להתקפת השלשות שלו לתפקד מול ההגנה של הספרס (וזאת לא הגנת השכונה של OKC), הסדרה של יוסטון.
מהצד של הספרס, אני הייתי נמנע ככל שניתן מלשים את לאונארד על הארדן, זה מתכון לצבירת עבירות שאתה לא רוצה לכוכב שלך.
הייתי שם את גרין, ואולי מדי פעם את מילס, למרות הפרשי הגובה.
בהתקפה, כמה שיותר לשחק פנימה לגאסול ולמרכוס.

משיח
משיח
01/05/2017 22:57:41

לא רואה את טורנטו מפריעים יותר מדי לפרשים
יוסטון ספרס – מאוד מעניין נראה לי שיהיה צמוד לאורך כל הסדרה

רנדי אורטון
רנדי אורטון
01/05/2017 23:23:44

סוף סוף הצגת כדורסל ששווה ליראות באמצע הלילה בלי כבוד לדרבי הטקסאני שהגנה לא תהיה בו,

בטורונטו קורי יוסף יותר מאיים מלאורי,צריך לחשוש מאבאקה והקליעה שלו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/05/2017 0:01:13

מה שמו המלא של אותו אודי ומה היה תפקידו והיכן ומתי נהרג?

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 1:24:16

שואלים בבקשה, ולא תנו לי את הפרטים מיד ועכשיו
זו צורה נוראה לפנות בנושא רגיש כל כך,
אם אתה דתי אתה עושה רע מאד לחילונים כאן,
אם יתחילו לחשוב שחלילה הדתיים כמוך,
פשוט ישנאו את הדתיים.
כותב לך אמת,
כבד את משפחת ההופס, יש כאן כבוד ביננו,
לא מרגיש שאתה משפחה שלי,
בירד ראה שהוא לא טוב
ופיטר את עצמו,
לא רומז לך ללכת, תשאר ותלמד מהח'ברה כאן,
תתפתח ואז תכתוב.

p
p
02/05/2017 1:41:56

החמישייה המובילה (קרופורד במקום מבה א מוטה) של הקליפרס נתוני קריירה של עונה רגילה ופלייאוף:

http://i.imgur.com/soKVFmw.png

רנדי אורטון
רנדי אורטון
02/05/2017 1:53:31
הגב ל  p

אם היו חכמים בקליפרס היו מביאים את בוגי בטרייד ליפניי שגריפין ניפצע

p
p
02/05/2017 2:02:21

מעבר לעובדה שפול ובוגי יש ביניהם אולי את השנאה הכי גדולה בליגה, צריך להכנס קצת יותר לפרטים כדי להבין מה אתה מציע ואיך זה היה עוזר.
הנקודה של מה שהעלתי היא שפול מעלה את הרמה שלו בפלייאוף בזמן שהשאר למעט ג'ורדן יורדים ברמתם בפלייאוף.
כשרדיק וקרופורד פשוט צונחים. ירידה של 5% באחוז ל-3. 4% ירידה בeFG%. ואלו שחקנים שהדבר שהם מביאים למשחק זה קליעה וזריקה מרחוק.

קלייד דה גלייד
קלייד דה גלייד
02/05/2017 2:02:29

קישור מעולה לרפטורס -קאבס
http://sportspass.ca/live/nba/TOR-CLE-20170501/home

מאיר אריאל
מאיר אריאל
02/05/2017 2:07:01

טורונטו מביכה

nba
nba
02/05/2017 2:07:46

מישהו ראה את המהלך של קיירי ולברון ? וואו קליבלנד במודד פליאוףף

רנדי אורטון
רנדי אורטון
02/05/2017 2:07:49

איזה האלי הוופ לברון מתחיל לידרוס אותם

קלייד דה גלייד
קלייד דה גלייד
02/05/2017 2:07:49

קאבס פותחים בטירוף. מפוקסים.

רעש של התזה
רעש של התזה
02/05/2017 2:12:59

המשחק נפתח בקצב מעולה!

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 2:24:45

הספור פשוט: טורונטו לא טובה מספיק.

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 2:25:56

דאנק של שדומפרט בזרוע מכופפת!

אלי
אלי
02/05/2017 2:28:45

בינתיים אין זכר להגנה של טורונטו, ומצד שני קליבלנד נראית כמו קבוצה סופר הגנתית.

מסקנה? אי אפשר להסיק כלום ממה שאנחנו רואים עד עכשיו.

יהונתן
יהונתן
02/05/2017 2:30:28

מישהו יודע למה דריק ווילאימס עף מהרוטציה של קליבלנד? היה די טוב כשהגיע.

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 2:31:06

אחוז קליעה זוועתי לטורונטו

אוהד בוסטון אחר
אוהד בוסטון אחר
02/05/2017 2:31:38

שחקני טורונטו, שלא קוראים להם דה רוזן. לא מסוגלים לפגוע בכלום

אלי
אלי
02/05/2017 2:33:01

לא פגעו עד עכשיו במשחק הזה, אבל מסוגלים.

nba
nba
02/05/2017 2:35:52

גם המועדדות של קליבלנד מנצחות את טורונטו

nba
nba
02/05/2017 2:38:52

אם טורונטו מנצחת 2 משחקים בסדרה זה יפה

אלי
אלי
02/05/2017 2:40:05

אהבתי שרצים פה למסקנות אחרי רבע ושליש

אלי
אלי
02/05/2017 2:44:53

פריי לא יכול לעשות סל בפוסט גם על אייזיאה תומאס.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 2:45:00

הרבה מזל לטורנטו בריצה הזו – לא ברור לי איך הם נותנים לוויליאמס זריקה כל כך חופשית. גם הקאבס מהמרים על השלשות של טורנטו ובנתיים זה לרעת הקאבס

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 2:48:25

משחק מגעיל.
כל קבוצה מיידה שלשות.
אין משחק פנים לאף אחת.
איכס

חזי
חזי
02/05/2017 2:48:46

קישור למשחק?

אלי
אלי
02/05/2017 2:48:57

כשג'יי אר טוב קשה מאוד לנצח את קליבלנד. העניין הוא שזה קורה פעם ב5 משחקים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 2:49:45

רנדי אורטון אגב אתה רפה הבנה וחייב אשפוז במחלקי לשלולי הבנה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 2:50:17

אגב פטרסון שחקן כזה אפס.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 2:51:40

דהרוזן הוא הסופרסטאר הכי מוגבל בתולדות האנביאיי.
הוא ככ טוב במה שהוא טוב אבל גכ לא מאיים בשלשות.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
02/05/2017 2:53:35

ראיתי ביוטה ופורטלנד כוכבים יותר מוגבליים מימנו.
תחזור לישון אף אחד לא מכריח אותך ליראות כדורסל איכותי.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 2:55:26

אני מבין שיש אחלה טלויזיות במלון שלולי ההבנה בו אתה מתארח.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
02/05/2017 2:55:00

עוד חטיפה של המלך! היה לו גם דאבל טים מושלםף

אין שחקניי הגנה עם איקיו ברמה הזאת.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 2:56:02

רנדי יא נעדר הבנה, שלא תשפריץ מרוב התלהבות מהפלופר.

אלי
אלי
02/05/2017 2:56:19

טורונטו במשחק רע רק ב5 הפרש.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 2:57:55
הגב ל  אלי

למה משחק רע? הרבע הראשון היה רע השני מצויין

רנדי אורטון
רנדי אורטון
02/05/2017 2:58:09
הגב ל  אלי

המצב לא רע ,בד"כ לאורי ניכנס לבעיית עברות אחריי רבע אחד.

אלי
אלי
02/05/2017 3:03:43

נכון שהם קלעו ברבע השני יותר נקודות, אבל זה עדיין רבע רע מבחינת איכות הכדורסל.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 2:57:53

הם לא במשחק כזה רע.
המשחק לא זורם לכיוון שדהרוזן יכול לתרום בו יותר מדי.
כנל ולאנצונאס
פטרסון שחקן חלש

קליבלנד מכתיבה משחק גאנרים וזה מה שקורה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 2:59:25

פטרסון אתה אפס מאופס. פרוש לפורנו צאן ביחד עם רנדי אורטון.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
02/05/2017 2:59:47

לברון מוביל את הליגה עם חטיפות למישחק בפלייאוף

מעל כולם גם בהגנה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 3:01:36

אולי תשתוק כבר?

חסוי
חסוי
02/05/2017 3:13:57

אולי אתה תסתום כבר? אתה כל הזמן מז**ן את השכל אתה רואה שהוא לא מגיב לך אז אם אתה כל סובל אולי תלך לישון?

אלי
אלי
02/05/2017 3:01:40

איזה מהלך מביך של לברון

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 3:03:22

חבל שטורנטו לא ממשכים עם מה שהם התחילו מול הבאקס – חיתוכים כל דאבל אפ יכול להיות כל כך הרבה יותר קל עבורם

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 3:04:18

מזל שאחכ מתחיל המשחק האמיתי ולא באמת בזבזתי שעות שינה על הביזיון הזה.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
02/05/2017 3:05:54

אמרת ליפניי שעה שהמישחק גרוע ואתה ממשיך ליראות.

כניראה שיש לנו פה עוד אוהד מיתכחש של המלך.

גיא
גיא
02/05/2017 3:05:14

לא מבין את החגיגות ואת הזחיחות, לקנדים פשוט לא נכנסים זריקות מלבד לאורי דה רוזן וקצת איבקה. במשחקים בטורונטו זה ייכנס ובקלות

nba
nba
02/05/2017 3:05:31

לא כוחות מתי שקליבלנד מרגישה קצת שהמשחק קרוב היא מעלה הילוך ופותחת פער בקלילות

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 3:19:34

כרגע ההבדל הוא 8-3 באיבודים (טרונטו עם 8) ובריבאונד 28-23 לטובת הקאבס. אני לא בטוח שהקאבס מובילים בקלילות ולדעתי ייגמר הרבה יותר צמוד מה14 שיש עכשיו.

אלי
אלי
02/05/2017 3:34:50

טורנטו זוועה בהגנה בינתיים

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/05/2017 3:37:09

קאבס נהדרים… לא יאומן שעד לא מזמן האמנתי שפחי האשפה הקנדיים מסוגלים להדיח אותם

Smiley
Smiley
02/05/2017 3:37:35

ההגנה של טורונטו שערוריתית

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/05/2017 3:39:08

למכירה שטיח מזרחי ותיק במצב דרעק מינוס המעוניין יפנה לדווין קייסי

אלי
אלי
02/05/2017 3:40:14

העבירות האלו הם גועל נפש

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/05/2017 3:43:41

פסטיבל ההאק נמשך. פופ למה אבא שלך לא שם קונדום

איתמר
איתמר
02/05/2017 3:49:16

הקאבס נהנים

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 3:51:05

כשהספסל של הקאבס טוב,
הם כמעט ולא מפסידים.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 3:51:58
הגב ל  גיא הרשע

מתי יוצא לך לישון אי פעם?

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 3:56:19

דווקא היום לא התעוררתי בזמן…

Smiley
Smiley
02/05/2017 3:51:30

לא יודע מה תכנית המשחק של הראפטורס, אבל הם נראים ממש חסרי אונים.

שום שימוש בJV. לאורי שוב לא מוצא את עצמו

nba
nba
02/05/2017 3:51:33

קליבלנד הפייבוריטית לזכייה באליפות , הרדימו את כולם כל העונה והפרשנים נפלו בפח

אלי
אלי
02/05/2017 3:54:33

זה לא נראה טוב מבחינת טורונטו, בעיקר בהגנה, אבל לא הייתי ממהר להספיד אותם, יש להם מה למכור בהגנה, מדובר בסך הכל במשחק חוץ ראשון.

nba
nba
02/05/2017 3:57:27

אין להם מה למכור ב 7 משחקים , אם ינצחו 2 משחקים זה הישג

אלי
אלי
02/05/2017 3:59:25
הגב ל  nba

מוקדם מידיי בשביל לקבוע את זה.
קליבלנד לא משולמת, יש שם כמה שחקנים לא יציבים והגנה מאוד רעועה, וטורונטו לא הייתה במיטבה היום.

גיא
גיא
02/05/2017 3:57:39

הנה הזריקות לטורונטו נכנסות, ככה גם היה ברבע השני. יש לקאבס בעיה במשחק הזה ברבעים העוקבים

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 3:58:49

מצחיק שהקאבס רצים על כל שריקה לשופט – לא משנה מה טוב שעל סלים של טורנטו הם לא רצים לשופטים להגיד שמשהו שם לא חוקי.
ולא הייתי ממהר להספיק את טורנטו – פעם שנייה שהספסל משחק וזה לא נראה טוב עד עכשיו.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
02/05/2017 4:02:53

חוסר מזל לקבל את לברון בסיבוב השני,..

טורונטו היו צריכים להשקיע יותר בעונה הרגילה.

nba
nba
02/05/2017 4:04:49

לא מוקדם אין להם מה למכור נגדם

לברון מסתלבט עליהם

אלי
אלי
02/05/2017 4:11:02
הגב ל  nba

בהחלט מוקדם. לאנשים יש זיכרון קצר, כל כך הרבה פעמים סוגרים סדרות עוד לפני שהם התחילו ואחר כך הכל מתהפך.

המשחק הזה לא אופייני לטורונטו, הם קבוצת הגנה טובה יותר, וגם יותר מסודרת ואנרגטית התקפית.

שום דבר לא סגור.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 4:08:11

קורבר משחק במוד אטלנטה לא הפנים לגמרי את המעבר

סומסום
סומסום
02/05/2017 4:12:33

טיירון לו משחק עם הסטארטרים שלו, 20 פור, 5 לסוף.
על גבול הרשלנות המקצועית.

Smiley
Smiley
02/05/2017 4:16:53
הגב ל  סומסום

לא מובן, בטח שהספסל יעיל היום

Smiley
Smiley
02/05/2017 4:16:02

uncle drew!!!

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/05/2017 4:16:12

קיירידיקילס

גיא
גיא
02/05/2017 4:18:21

מתי מתחיל ספרס?

Smiley
Smiley
02/05/2017 4:19:04
הגב ל  גיא

1:30 או בגדול מיד אחרי שהמשחק יסתיים

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 4:19:42

20 הפרש, ויש המון מקום לשיפור.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 4:20:12

הסדרות של טורנטו צריכות להתחיל אוטומטית מ1-0 זה בזבוז זמן לצופים מה שקורה במשחקים פותחים בסדרות שלהם

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 4:22:13

1 – 12 זה באמת נתון מרשים!

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 4:29:36

אני מקווה שספרס – רוקטס יהיה יותר מעניין.

אש ומים
אש ומים
02/05/2017 4:29:36

הטיול במזרח של הקאבס צריך להתחיל מ3-0 או 3 סוופים
הרי אנחנו יודעים מה יהיה,טורונטו אטלנטה וושינטון הצחקתני
לברון נח ומכין את עצמו לגמר שם צריך להשקיע, המזפח,
גם בוסטון תובס

גיא
גיא
02/05/2017 4:31:22

איזה משחק מצויין של קליבלנד, יופי

אש ומים
אש ומים
02/05/2017 4:32:31

תודה גיא מידן רועי עמית (רשימה חלקית)
על הסיקורים והקדימונים המצוינים ביותר, כמו של גיא הנ"ל

nba
nba
02/05/2017 4:34:51

בניגוד לשיעמום של קליבלנד טורונטו פה יש סיכוי טוב לפייט רציני מצד יוסטון

אש ומים
אש ומים
02/05/2017 4:39:06

הספרס יוסטון אין סיכוי לחזות למרות יתרון קל מאד של הנסיון
הספרסי ופופ, אש
משוגע מי שמהמר (בכל מקרה אך בסידרה הזו בכלל)

עידן
עידן
02/05/2017 4:40:51

אין שידור לספרס-רוקטס בערוץ הספורט?

אש ומים
אש ומים
02/05/2017 4:42:12

חבל שאיני חוזה את הדברים בחיי כמו הסידרה המשעממת
של הקאבס, טוב שלא השקעתי בלצפות בשיעממון המזרחי
לפחות אינדי היה מעניין ותהפוכות, עד כאן

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 4:43:38

דקה ו-20 לתוך המשחק ופופ כבר לוקח פסק זמן????

גיא
גיא
02/05/2017 4:46:05

עם כל הכבוד ויש כבוד לשיטה המתוחכמת של סאן אנטוניו ופופוביץ', בכושר הזה, פשוט תנו לקאווי את הכדור, הוא נהיה מפלצת

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/05/2017 4:50:37

הארדן עם שיא כלשהו לגארד בפלייאוף. פשוט לא מגיע לנו כל היופי הזה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/05/2017 4:51:21

בזריקות עונשין כמובן

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 4:51:53

קוואי מכניס את חבריו למשחק למרות מבטים חצי פנויים

גיא
גיא
02/05/2017 4:52:23

יוסטון איז האב אפרובלם

מיקי
מיקי
02/05/2017 4:52:36

כמובן שאין שידור בערוץ הספורט…. לינק מישהו?

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 4:52:36

הפופ החכם התורן עכשיו הוא דאנטוני

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 4:52:47

קוואי על הזקן זה רעיון רע מאוד – זה מאוד מעייף וזה מתכון לצבירת עבירות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2017 4:54:56
יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 4:54:57

הספארס נראים פאתטיים.
יוסטון מגיעה למצבי זריקה ל3 בככ קלות

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
02/05/2017 4:55:48

אל תגידו לי.. טורונטו גנבה את הראשון ?…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
02/05/2017 4:57:15

לברון צריך 25 נק' כדי לעבור את כארים במקום השני בכל הזמנים בנקודות בפלייאוף

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 4:57:23
יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 4:58:51

מדהים.
אונסים אותנו

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 5:00:12

כרגע שום דבר לא הולך לספרס – לא מצליחים לשים לייאפ במתפרצת על הרדן – שאגב נותן עד עכשיו יופי של הגנה במשחק.

גיא
גיא
02/05/2017 5:00:34

זה יפה לראות את יוסטון, כאחד שלא זכה לראות את פיניקס של נאש ודאנטוני – נעים להכיר 🙂

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
02/05/2017 5:00:36

על הפנים מי ישורון?

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:01:29

דאנתוני כנראה כישף אותם בפיקחותו היוסטונית,
זה הוא "אשם לדעתי,
שערוריה 28-13 לננה בבית של פופ

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2017 5:02:28

הספרס עד עתה- קוואי וזהו.

הארדן בפתיחה מצוינת

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:02:49

הכין תוכנית אחרי שקרא את כתבי אפלטון, פרינגלס ענק

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 5:05:08

מצחקי איך שפאו מנסה לעשות הארדן רק שזה יוצא הרבה פחות אמין

עידן
עידן
02/05/2017 5:06:50

גולדן סטייט שינו את המשחק קליבלנד לזכותו של לו שינו לגמרי את משחקם והפכו לקבוצת שלשות. אפילו יותר טובים מהוורירס.סנטרים הפכו לשחקנים הכי שוליים בקבוצות המובילות..לקבוצות כמו טורונטו וסן אנטוניו אין סיכוי לקחת אליפות בלי שינוי הקו האחורי.אצל הספרס פארקר אף פעם לא היה קלעי שלשות וגרין לא פוגע מ 2014.אצל טורןנטן לאורי שובק תמידית בפלייאוף ודרוזן הוא שוטינג גארד בלי קליעה מבחוץ.שחקני על כמו דרוזן ובאטלר לא יכולים להגיע רחוק במשחק של היום בלי קליעה מבחוץ

גיא
גיא
02/05/2017 5:07:05

קאווי ללא החטאה??!!

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
02/05/2017 5:07:09

טבח עם

גיא
גיא
02/05/2017 5:09:07

חוזר על מה שאמרתי, עם כל הכבוד ויש כבוד לשיטה המתוחכמת של סאן אנטוניו ופופוביץ', בכושר הזה, פשוט תנו לקאווי את הכדור, הוא נהיה מפלצת

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 5:10:06
הגב ל  גיא

גיא יהיה לו מאוד לא פשוט יוסטון מצופפת בצורה מאוד טובה את הצבע.

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:09:12

אל חשש אפלטון יוסטון באו מאד רציניים עם הכנה טובה (לרבע 1)
נראה מה פופ ישלוף
ואם קוואי יקבל קבין אחד מווסטברוק (שהפוך לגמרי) לזרוק יותר
ולמסור פחות.

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2017 5:10:23

אם הסדרה תספק רבע מהדרמה שסיפקה הסדרה ההיא בין פיניקס של דאנטוני לספרס-דיינו.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
02/05/2017 5:10:56

במזרח משעמם
במערב כרגיל ,פרוע
והכי פרועה היא כמובן יוסטון שיורה מבחוץ כל מה שבא ליד

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 5:11:34

לו וויליאמס מהספסל הופך את יוסטון לקבוצה מפחידה.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 5:11:44

מעניין יהיה לראות עכשיו בדקות המנוחה של קוואי עד כמה התלות בו גדולה

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
02/05/2017 5:12:17

שיכניס את דדמון כבר שיהיה מי שיגן ומי שייתן אלי הופים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:12:37

לא שרהע וקצת מייצגים, אבל הכדורסל של הספארס כככככככ מיושן.
בצד השנימגמדים עם ידיים זריזות.

אם לא יעלו עם ברטנס אנחנו גמורים

אפלטון
אפלטון
02/05/2017 5:12:40

הרבע הכי טוב של יוסטון בפלייאוף. מפתיע כמות השלשות החופשיות שהם מקבלים

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 5:14:12
הגב ל  אפלטון

מרגיש מוזר לא לפתוח בפיגור דו ספרתי…

אפלטון
אפלטון
02/05/2017 5:23:30
הגב ל  גיא הרשע

כן, זה מריח כמו איזה טריק של פופ להרדים את יוסטון להמשך הסדרה. אחרת לא ברור לי מה הולך כאן עם ההגנה של הספרס.

יוסי ברקלי
יוסי ברקלי
02/05/2017 5:14:01

22 הפרש, תחילת השני
וואןן

no funny shtuff
no funny shtuff
02/05/2017 5:15:01

וואו.. איזו כתישה.

גיא
גיא
02/05/2017 5:15:06

ווואוו מה קורה פה?? בברלי!!

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
02/05/2017 5:15:12

אונס בטקסס

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
02/05/2017 5:15:25

מביך

אפלטון
אפלטון
02/05/2017 5:16:58

לא ברור מה שהולך כאן. מי שהכין את תוכנית המשחק של הספרס כנראה התכונן לאוקלהומה.
מהצד האופטימי לאוהדי הספרס- אם יש קבוצה שיכולה לאבד 20 הפרש ב5 דקות זו הרוקטס

גיא
גיא
02/05/2017 5:17:13

טוב מה שאני יכול להגיד, התלבושת של הדאנסרס של הספרס הכי סקסית בפלייאוף הזה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:17:29

אין למשחק גבוהים של הספארס זכות קיום אם אין הגנה על השלשות של יוסטון.
מדהים לכמה מצבי זריקה הם מגיעים.

והמהלכים הפאתטיים של חצי מרחק מ9000 מטר שכל הספארס זורקים.
המשחק הזה 2 פוזשנים מלהיות גמור.

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:17:56

מחר תנתחו ותסבירו (בתקווה) מה דאנתוני רקח שם,
ולמה קוואי נתן יותר מידי מסירות לחבריו ביום מחודד שלו

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:19:56

24 הפרש והיד עוד נטויה.

סומסום
סומסום
02/05/2017 5:20:31

העובדה שטורונטו מפסידה כל משחק ראשון בסדרה, כבר 11 פעם, היא לא סתם קוריוז מקרי. מסקנה פשוטה: דוויין קייסי. הוא פשוט לא מגיע מוכן מול הקבוצה היריבה. פעם אחר פעם אחר פעם, יריבה עדיפה או נחותה, זה לא משנה – טורונטו תמיד מג'עג'עת במשחק הראשון, לפעמים בצורה מביכה ממש. לזכותם – הם בד"כ ידעו לתקן.

IDO
IDO
02/05/2017 5:22:04

יוסטון היחידה שיכולה לעשות משהו מול ג"ס.

אוהדי הספרס … לכו לישון המשחק הזה לא יעשה לכם טוב.

IDO
IDO
02/05/2017 5:22:47

כמה לו ויליאמס דומה חיצונית לה רוזן. פשוט מבלבל.

ה MVP של המשחק עד כה

יהונתן
יהונתן
02/05/2017 5:22:54

מה שיא השלשות במחצית? פלייאוף ועונה?

סומסום
סומסום
02/05/2017 5:23:11

הלכתי בבראקט על יוסטון ב-6 משחקים, ונראה שהייתי זהיר מדי.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 5:27:56
הגב ל  סומסום

גם בבראקט שלי יוסטון עוברים את הספרס.
אבל עוד לא הסתיימה מחצית אחת בסדרה. קצת מוקדם להספדים…

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 5:25:02

מחר הטור שלי הוא על הצורך לפרק את ס"א, ולהתחיל מחדש. צעד ראשון? פופ הביתה. הוא יותר מדי שנים בעסק ואיבד את זה. כל מה שנשאר לו היא יכולת לצעוק על שחקנים. אבל פעם הם היו ניפגעים ונעלבים. היום הם לא שמים קצוץ. שיצרח.

עידן
עידן
02/05/2017 5:38:45
הגב ל  מנחם לס

מסכים איתך לגבי פופ.כמו שלשחקנים בכל ענפי הספורט יש תקופת זמן מוגבלת שבהם הם יכולים להיות בשיא(בדרך כלל עד שנות ה 30 המאוחרות).גם למאמנים יש תקופת זמן אמנם קצת יותר ארוכה שלאחריהן הם הופכים ללא רלוונטים.פופ אמנם לקח אליפות ב 2014 אבל השינוי שהווריירס הביאו לליגה ב 2015 הפכה את פופ ללא רלוונטי לכדורסל הנןכחי.הספרס חוץ מקאווי צריכים להחליף את כל החמישייה.פארקר של 2017 וגרין זה לא קו אחורי שמתאים לרמות הללו.אולדרידג הוא 4 בינוני בלי שלשות וגאסול בגילו המופלג או דדמון המוגבל הם לא אופציה משובחת לעמדה 5 שימו לב שכל 4 הקבוצןת שאמורות להיות בגמרים האיזוריים וורירס קאבס רוקטס וסלטיקס הם קבוצות שלשות מטורפות עם משחק פנים בינוני ומטה

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
02/05/2017 5:25:15

פאקינג איי איזה טבח. והארדו בכלל לא משחק. כל הכבוד דאנטוני. פופ יא עקשן שים את דדמון שתהיה הגנה

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:25:20

צודק כפרה ייגמר סוויפ של יוסטון.

גיא
גיא
02/05/2017 5:25:59

פחחחחח תירגעו מההכתרות הספרס אלופים בלצאת מבורות הם חזקים מנטלית! אנשים ראו רבע וחצי באמת מדהימים של יוסטון ומסתנוורים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:26:11

מנחם מה עם לברון הגמור וקליבלנד שצריכה בניה מחדש?

בטח כבר כתבת למגירה איך מסי צריך לפרוש ולמה רונאלדו היה צריך לעזוב את ריאל עם מוריניו.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 5:26:52

הייתי נזהר מתחזיות במשחק ראשון – כמה סדרות נפתחו בסערה ועברו מהפכים בשנתיים האחרונות??
הבעיה עם קבוצות של שלשות שזה יכול להיות טוטלי – גם הקאבס בבעיה הזו וגם יוסטון – לא סתם הם ניצחו את הת'נדר בהפרשים כל כך נמוכים.

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:26:54

משחק מעניין למרות האסטורנומיות בהפרש
הגנת יוסטון נראית חונקת בדיוק מתי שצריך, וברגעים שלא
מרפה ומשחררת,
התקפה מדהימה

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2017 5:27:36

קבוצה בחלושס, קורה.
טוב שחטפו את הכאפה על ההתחלה. חייב להגיד שאני לא מודאג להמשך.
גם יפסידו ובגדול – כמו שנראה – זה לא יהיה המשחק המייצג להמשך.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:27:50

אל תשכחו שיוסטון קולעת 11 מ23 מה3 והם בקצב לשבור את שיא השלשות במשחק. זה בלי קשר להגנה הגרועה שבם משחקים מולה.

גם אנחנו ניצחהו את אוקייזי בכונה שעברה ב900 הפרש בראשון ונגמר בהפסד.

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 5:27:54

אני מתחיל להאמין יותר ויותר שסוד ההצלחה ב-NBA תלוי בכימייה בען השחקנים, ואף אחד לא יכול לנבא אותה או לתכנן אותה. זה הכל עניין של מזל. כמו שקורה עתה ביוסטון שמשום מה חבורת שחקנים בינוניים (עם סופאר סטאר אחד) מצאה חידה לכימיה והיא משחקת הרבה יותר טוב מסכום חלקיה. זה א[לאנאימון וזה לא מאמן. זה כנראה בעיקר מזל.

גיא
גיא
02/05/2017 5:30:24
הגב ל  מנחם לס

למה לא מאמן? אחלה דאנתוני שבעולם

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 5:31:07
הגב ל  מנחם לס

וגם אופי שמוכן להתפשר

IDO
IDO
02/05/2017 5:32:46
הגב ל  מנחם לס

לו ויליאמס ואריק גורדון רחוקים מלהיות בינוניים

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 5:30:37

צריך לתת קרדיט גדול גם להגנה של יוסטון. מחצית עם הגנה נהדרת.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:30:45

הההדל הוא פשוט:
היום כל שחקן יכול לשמור 3-4 עמדות

יתרון הגובה בריבאונד לא כזה קריטי כי כל הזריקות גם ככה נופלות 900 מטר מהסל.

כדי לשמור על זריקה מה3 אתה יכול להיות מטר וסיגריה או 9 מטר.

מיקי
מיקי
02/05/2017 5:31:33

אי אפשר לנצח בנ.ב.א של 2017 עם אחוזים כאלה מהשדה. נכון שיוסטון ביום מעולה, אבל הספרס מחמיצים ללא הכרה ומכל מצב. לא צריך לפרק את הספרס, אבל בהחלט לתגבר את הקו האחורי, גם על חשבון הקידמי, ויפה שעה אחת קודם.

איל רדושקוביץ
איל רדושקוביץ
02/05/2017 5:31:42

הם איבדו את הראש לגמרי. מעצבן. מתסכל אבל שלפחות ישחקו הגנה וימסרו בהתקפה, ממתי פרקר הולך לאייסו? אלה מהלכים של 2014 קצת התבלבל הבחור

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:32:34

עורה קומה מנחם, הפרצופים הנאיבים (איך מלא הכנתי את עצמי לזה)
הזועפים של פופ,
יגרמו לך עונג
לפחות כמו האשך את לברון במחצית הראשונה מול אינדי
שהוא ממש כעס.
תגובה שהייתי כותב אם מנחם לא היה איתנו

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:33:28

איך לא 60 35 שערוריתי לספרס בפסק זמן

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:33:34

דני גרין הטמבל הזה כדאי שיתחיל לזרוק לסל כי הוא מיותר כמו רגב פאנן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2017 5:34:01

didn't go in the hole
הכדורים של הספרס לא נכנסים גם מ-3 ס"מ
חלושס כללי
לא נורא, קורה.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:34:52

30 הפרש והיד עוד נטויה.

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:35:52

אבורג'יני נהדר (יחי העם הזה) מול ברזילאי ענק

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2017 5:36:24

אולדריג' הוא דמפיט מוצהר. הייתי לוקח במקומו את גריפין או כל PF נורמלי אחר.

מיקי
מיקי
02/05/2017 5:37:12

קוואי. מילס, קצת ג'ינובילי. אף אחד אחר לא מסוגל לקנות סל, אפילו נונקונטסטד. איך אומר השיר:
"תביאו שלושה, תביאו ארבעה, תביאו ארבעה צלפים…"

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2017 5:38:37

גרין מקולקל. לא שווה לתקן, טוטאל לוס. צריך למכור לחלפים ולקנות חדש.

מיקי
מיקי
02/05/2017 5:42:24

אני חושש שאתה צודק. זה אפילו לא עניין של שווה לתקן, כנראה שפשוט אי אפשר לתקן.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
02/05/2017 5:38:51

איזה קומדיה של טעויות בסוף החצי. מזל שזה שלושים הפרש וזה בקושי מורגש

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:39:32

אני חושב שזו תצוגת הכדורסל הכי מביכה שראיתי בשנים האחרונות.

זה כמו ללכת לראיון עבודה חמשרת הייטק כשאתה לא יודע לחבר מחשב לחשמל.

מיקי
מיקי
02/05/2017 5:40:03

בזמנו היה דיבור על איזו בעיה בעיניים של גרין. לא יודע אם זה נכון או לא, אבל אם הוא היה רובה היה צריך לעבור איפוס כוונות. לא זוכר נפילה כזו ביכולת הקליעה של שחקן. מדהים

יהונתן
יהונתן
02/05/2017 5:40:45

יש למישהו קישור איך רואים את תשדיר המחצית של TNT? בליג פאס לא מראים

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:42:51

מזמן לא סובל את גרין גם כאדם ובעיקר כשחקן
כוכב אחד ענק +חכמה של מאנו הנהדר+ אבורג'יני
לא מספיקים לגמר המערב,
אולי זה הסוף של הספרס
(10 שנים חושבים כך וטועים)

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 5:43:08

ליוסטון ישנה קבוצה של שחקנים שמלבד הארדן, אף קבוצה לא היתה מעוניינת במיוחד באף אחד אחר, ואץ\ף שחקן חמישייה מלבד הארדן לא היה ניכנס לאף חמישייה בליגה, והכ"ז הם קורעים צורות על ימין ועל שמאל. קבוצת נגרים המנוהלת על ידי אמן, ובונה יצירות לפנתאון.

מיקי
מיקי
02/05/2017 5:50:42
הגב ל  מנחם לס

יכול להיות שצריך לחשוב מחדש על המושג נגרים – חשיבות הקליעה מבחוץ עלתה כל כך שאם אתה קולע מבחוץ ושומר בסדר אתה כבר "מספיק טוב", בעוד שגובה, הגנה בצבע ואפילו, רחמנא ליצלן, חכמת משחק, הן פשוט פחות חשובות היום. כמובן שמדובר במשחק אחד, ולא צריך להכליל, אבל לפחות הערב הזה הייתי מחליף את כל מי שלא קוואי או מילס בכל אחד מהנגרים האלה.

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2017 5:43:14

הספרס נראו נורא עד עכשיו, שוב סגנון הבידודים,מתקשה מאוד בפלייאוף וצריך להוות נורה אדומה, נגד ממפיס קוואי יצר 66% ממצבי הקליעה בISO, עם זאת חייב לזכור שסה רק משחק 1 ובשביל מנחם ובשביל האתר אני מקווה שהוא לא יפרסם את הטור הדי אווילי על לפטר את פופ וללכת לבנייה מחדש.

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2017 5:43:14

קמתי וראיתי שהספרס מובילים ב 20 הפרש. נו טוב, נתאושש
רק מהתגובות הבנתי פתאום כמה טעיתי
רצתי לבדוק שוב ושפשפתי את העיניים
😀

אפלטון
אפלטון
02/05/2017 5:43:37

טוב.באמת לא צריך להתרגש מהמחצית הזאת יותר מדי אבל מה שמפתיע אותי יותר מהכל בפלייאוף הזה עד עכשיו זו ההגנה של הרוקטס, בדגש על הארדן.
גף בזדלק, זה שהיה אחראי על ההגנה של ממפיס כל השנים האחרונות עושה עבודה אדירה ביחס לחומר השחקנים שיש לו. הארדן מתגלה כשומר מעולה על שחקנים גדולים וחזקים ממנו. הדבר שהכי עיצבן אותי בסדרה מול אוקלהומה זה שפרשנים התייחסו אל ווסטברוק כשומר טוב ממנו, בלי שום קשר למציאות.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
02/05/2017 5:47:55
הגב ל  אפלטון

ראסל שומר אדיר כשהוא רוצה
הבעיה שהוא זנח את הצד הזה של המקצוע בגלל שהוא מעדיף לשמור אנרגיה בהתקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
02/05/2017 5:55:57

הוא זנח את ההגנה בשביל הריבאונד ההגנתי, עם זאת ווסטברוק לעולם לא היה שומר אדיר הוא לא פעם ולא פעמיים נרדם בהגנה.

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 5:44:17

הקלידו את התגובה כאן…

גיא
גיא
02/05/2017 5:44:38

אני הולך לישון 🙁

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
02/05/2017 5:44:42

התאנדר פראיירים

(אוהד מתוסכל)

סומסום
סומסום
02/05/2017 5:48:56

אמרתי עונה שלמה, עדיף ממפיס-יוסטון, אוקלהומה-ספרז. גם מבחינת הסיכויים של ראסל. לא הקשיב לי משום מה ונלחם על המקום ה-6.

דה שוט
דה שוט
02/05/2017 5:55:17

+ 1

סומסום
סומסום
02/05/2017 5:54:40

הסיכוי הוא 1 ל-100 או 1 ל-50 במקרה הטוב. אבל אם יוסטון לוקחת השנה אליפות, זה יהיה במסלול אוקלהומה של ראסל, הספרז של פופ, גולדן סטייט הבלתי ניתנת להכנעה עם דוראנט, ו(כנראה) לברון הרשע בעצמו. אפילו יותר מרשים מאליפות 95. וכניסה מיידית של הארדן ודאנטוני לפנתיאון.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
02/05/2017 5:54:58

אני הולך לישון גם.

הספארס מאומנת למשחק של אמצע שנות ה2000.
היום הכדורסל הוא לא יותר מפיק אנד פופ וזריקה, ולפעמים גם פחות מזה.
קבוצות רצות וזורקות בלי הכרה.

השיטה של הספארס תעסוד תמיד נגד ממפיס כי היא תדע לשתק שחקן או שניים, אבל לא כל הקבוצה.
פתאום רים פרוטקטור במשחק כזה נראה כמו מברג במטבח של שף – פשוט אין קשר.

מול הפופ עומדות 2 אפשרויות:
1. להעמיד הרכב קלעים דומה – בו נפסיד ללא תנאי שוב
2. למצוא פתרונות הגנתיים לכל מצבי הזריקה הפנוים של יוסטון, גם במחיר של שינוי הרכבים.

משחק הצבע של קבוצות כמו יוסטון וגולדן סטייט קיים אך ורק כדי להיות מעין פתיון שמשתמשים בו כששחקן נשאר שם לבד. כל שאר הזמן, ברירת המחדל תהיה זריקה ל3.

אני בכלל לא מדבר על יום הקליעות המטורף של יוסטון.
גם ב30 אחוז פחות בקליעות אנחנו עדיין בצרות ועצם הבעיה היא הזריקות הפנויות.

אני תוהה מה לא עובד עכשיו שעבד מולם בעונה הסדירה אבל זו סהכ מחצית אחת.
מצד שני הם מיידים שלשות פנויות וקולעים די בקלות, בזמן שאנחנו הולכים על המיד ריינג' המיושן והלא אפקטיבי עם 2 שחקנים 2.11 ומעלה כבדים בתוך יער ידיים של גמדים.

זו לא התוצאה, אלא הדרך בה אנחנו הולכים בדיוק לאן שיוסטון רוצים שנלך.

מיקי
מיקי
02/05/2017 6:12:58

מסכים עם כל מילה.
הבעיה היא בבניה מחדש ביום שאחרי הטריו – הביאו מחליפים (גאסול, מורי, סימונס), ולא בנו קונספט חדש. בדיעבד, מי שהבין את זה מצוין, כהרגלו, זה לברון, שבנה סביבו קבוצת קלעים משובחת נוסח הארדן, וזה מה שצריך לעשות סביב קוואי ואולי עוד סופרסטאר אחד או שניים (כריס פול? אולי אולדריג')

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2017 5:56:08

אסור ליוסטון להירגע, בספרס צריך לתקוע יתד עץ בלב ולהניח שום וצלב, רק כדי להיות בטוח שהם מתים

אפלטון
אפלטון
02/05/2017 6:00:06

+1000000
ולשרוף את העצמות. Just in case

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:57:09

צודק סומסום.
הארדן שומר מעולה, זה הוכח לפני שנתיים, כאן באתר קמפיין
של אפלטון, שצדק, הארדן, כשרוצה, מפעיל הגנת פלייאוף טובה.

אפלטון
אפלטון
02/05/2017 5:57:59

כדי לנסות ולהבין את הטרנספורמציה שעברה יוסטון השנה שווה לקרוא את מה שהארדן כתב בפליירס טריביון, ואחר כך את מה שאריזה וגורדון כתבו עליו. רואים כאן תהליך התבגרות של סופרסטאר אמיתי. אוהדי אוקלהומה צריכים לקוות שראסל ווסטברוק ישב בבית ויקרא את זה.
https://www.theplayerstribune.com/james-harden-houston-rockets-2017-playoffs/

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 5:58:10

גיא חזה את זה בתחילת העונה, שאף אחד מאיתנו לא האמין.

דה שוט
דה שוט
02/05/2017 6:00:59

בברלי זה אמסטף

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 6:03:03

בתוך הארדן יש בגרות והוא יכול ליהות מנהיג קהילתי
קווין ג'ונסון ראש עיר, רק שיעזוב את הרדשאינים והעכוזים
ויהיה רציני, זה גלום בפונטציאל שלו, לתרום לחברה.
ווסטיטקברוק ילדותי ונוירוטי, ואת הדברים שהוא אומר בתקשורת
לא קונה אפילו במחיר קליפות גרעיני אבטיח.

יהונתן
יהונתן
02/05/2017 6:04:03

תיאוריה – משחקים תרגילים לגרין כדי שיחטיא ואז יחתכו אותתו מיידית.
אחרת מה נסגר?

הייט-אשברי
02/05/2017 6:07:51

לא כתבתי יותר מ-36 שעות בגלל יום הזיכרון . כעת אתייחס רק לסדרה שמשוחקת עכשיו . ס"א תעבור את יוסטון . כך חשבתי לפני שבוע וגם לפני יומיים . זו דעתי גם עכשיו.

הייט-אשברי
02/05/2017 6:10:10

בסדרה , כמובן – לא היום . הבאים ייראו שונה לחלוטין .

מיקי
מיקי
02/05/2017 6:16:43

השאלה במה הם יהיו שונים לחלוטין?
יוסטון יחזרו לאחוזי קליעה סבירים – בסדר, בוא נוריד להם 20 נקודות, יוצא 65-50. קשה לי לראות מאיפה הספרס מביאים עוד 20 נקודות כדי לנצח. בסוף זו מתמטיקה פשוטה קליעה לשלוש נותנת 50% יותר נקודות מקליעה לשתיים, וצריך לפצות על כך ב50% יותר פוזשנים, אתה מתחיל את המשחק בלרדוף אחרי היריב. אפשר אולי לגנוב ככה משחק או שניים אבל לא יותר לדעתי.

הייט-אשברי
02/05/2017 6:25:07
הגב ל  מיקי

ולמה אתה חושב שס"א תקלע כך במשחק הבא ? וגם את ההתקפה של הרוקטס אפשר להגביל הרבה יותר . אחרי שראיתי את הסדרה שלהם מול אוקלהומה הבינונית אין לי ספק בכך .
המחצית הראשונה של יוסטון לא תחזור יותר.

מיקי
מיקי
02/05/2017 6:53:17

אני חושב שההתקפה של ס"א תקלע יותר טוב במשחק הבא, אבל לא הרבה יותר טוב, ובעיקר – יותר טוב לשתיים ולא לשלוש. מסכים שיוסטון קלעו בינוני מול אוקלהומה, אבל התאנדר הרבה יותר אתלטיים ומהירים מהספרס, למעט קוואי וקצת סימונס. אני לא חושב שתבוסה כזאת תחזור, אבל עדיין לא רואה איך הספרס מנצחים 4 משחקים מתוך 7 ללא פציעה משמעותית או קריסה בלתי מוסברת של יוסטון. הם פשוט בנחיתות בסיסית

הייט-אשברי
02/05/2017 6:55:29

נמתין לבאים ונראה.

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 6:08:14

דאגתך אפלטון ששיטת דאנטוני לא תספיק התגלתה כמיותרת
לחלוטין לשמחתך,, איזה פרצוץ ושפת גוף זועמים שהספרס מצמצמים
ופסק זמן שדאנתוני תובע זועק, רק 30 הפרש,

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 6:10:44

השפלה ביתית ברמה כזאת היא דבר שייפגע בפופ יותר מאשר חושבים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2017 6:11:02

שמישהו יעשה ללמרקוס בדיקת דם. אני די בטוח שהוא אנמי

מנחם לס
מנחם לס
02/05/2017 6:11:09

ראיתי מספיק. עובד לפלייאוף הוקי

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
02/05/2017 6:11:38

אני חושב שיוסטון גומרים את כל הארסנל שלהם במשחק אחד ויבואו למשחקים הבאים עם מחסניות ריקות

nba
nba
02/05/2017 6:12:46

ערוץ הזפורט בושה יש להם 4 ערוצים ולא מסוגלים לשדר באחד מהם את המשחק פשוט עושים צחוק הלוואי שספורט 1 יקח להם את ה nba אצלהם הכל יהיה משודר

עידן
עידן
02/05/2017 6:34:19
הגב ל  nba

מסכים איתך לגבי ערוץ הספורט.התנתקתי מהערוצים בתשלום שלהם לפני חודש.שוקל להתנתק מהכבלים בכלל ולראות הכל דרך האינטרנט.צרלטון שגם מהם התנתקתי לפני חודש לפחות מלאים שידורים.

דובי
דובי
02/05/2017 6:38:56
הגב ל  עידן

רעיון מצוין. אצלי זה עובד כבר שנים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2017 6:13:29

כמה מסקנות בעקבות ההשפלה –

1. למרקוס זו טעות
2. גרין מת מהלך שהפסיק להלך
3. טעיתי בחיזוי הסדרה. ס"א ב-6 ולא ב-5.

מיקי
מיקי
02/05/2017 6:18:21

ע"ע שאלתי לאפלטון קצת למעלה – למה אתה חושב שהמשחקים הבאים יהיו שונים לחלוטין?
יוסטון יחזרו לאחוזי קליעה סבירים – בסדר, בוא נוריד להם 20 נקודות, יוצא 65-50. קשה לי לראות מאיפה הספרס מביאים עוד 20 נקודות כדי לנצח. בסוף זו מתמטיקה פשוטה קליעה לשלוש נותנת 50% יותר נקודות מקליעה לשתיים, וצריך לפצות על כך ב50% יותר פוזשנים, אתה מתחיל את המשחק בלרדוף אחרי היריב. אפשר אולי לגנוב ככה משחק או שניים אבל לא יותר לדעתי.

הייט-אשברי
02/05/2017 6:20:37

אני אמרתי מראש שהספרס בשישה . 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
02/05/2017 6:16:01

חייב לזוז לעבודה. מקווה שהספרס יסתדרו בלעדי

הייט-אשברי
02/05/2017 6:27:55

ביום העצמאות ? אתה מוכר פטישים ?

הייט-אשברי
02/05/2017 6:22:57

גם ד'אנטוני יודע שהוא ניצח היום . הוא בוכה כל הזמן לשופטים בשביל המשחק הבא.

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 6:27:51

עבודה נעימה לאשך ותודה על ההצחקות,
אנחנו לא נסתדר בלעדיך

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 6:32:02

עגל ואפלטון תגובה ל185 יפה מאד
אך זה נראה שגם את האפר של העץ פיזרתם עם אפרו של בן לאדן
במקום סודי
תראו איך יוסטון משחקים בכמה התקפות חשבתי שאני רואה
את גולדן סטייט בגירסה חדשה
ננה גרין החדש,
יש סיכוי לאליפות ללא פחד מהקאבס והדאבס

ויסקונסין
ויסקונסין
02/05/2017 6:33:50

רבע ש4 29 הפרש ומה שהספרס לא עושים ומשנים לטובה את
משחקם, יוסטון ישר מחזירים להם בדרך אחרת ועוצרים אותם
שוב ושוב

דה שוט
דה שוט
02/05/2017 6:39:01

יוסטון עומדים וזורקים סט-שוטס כמו בחימום (אפילו לא אימון). תנו קצת יותר כבוד להגנה של בילי דונובן.

גיא הרשע
גיא הרשע
02/05/2017 6:41:06
הגב ל  דה שוט

100% צודק.

הייט-אשברי
02/05/2017 6:44:05
הגב ל  דה שוט

מסכים . ואני חושב שהחל מהמשחק הבא ניתן גם יותר כבוד להגנה של פופ.
הבעיה של אוקלהומה בסדרה היתה שחוץ מראס האחרים התקשו לקנות סל , בפרט כשהוא לא היה על המגרש.

דה שוט
דה שוט
02/05/2017 6:47:30

אני גם חושב שההגנה של הספרס תשתפר, אבל אני לא רואה עם אילו כלים הם יתמודדו בהתקפה. משחק 2 יהיה אש, זה בטוח.

Rocky1
Rocky1
02/05/2017 6:55:43

מחכה בקוצר רוח לטור של מנחם: "הספרס גמורים וכו'"

דה שוט
דה שוט
02/05/2017 6:56:02

ברכות לעגל ולאפלטון, נתתם תצוגת תכלית. לדעתי יוסטון צריכים להתאבד על משחק 2, זה עשוי להיות עבורם משחק של סדרה.

אפלטון
אפלטון
02/05/2017 7:52:33
הגב ל  דה שוט

תודה, התאמנו חזק. שמח שיכולנו לעזור 😆. יאללה לים

עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
עגל שסבור שיש לפרק את ג"ס
02/05/2017 9:22:54
הגב ל  דה שוט

תודה תודה.
יוסטון יותר טובה ממה שהרוב חושהים
לא טובה ספיק השנה, אבל אנחנו תמיד מאמינים