משחק 7 ומשחק 1 בערב שכולו זכרון/ MBK

שבוע טוב לכל הגולשים והגולשות

שוב יום ראשון שיכול להיות חגיגה גדולה יהיה יום ראשון נוגה. בפוסט שפורסם בשבוע שעבר בערב יום הזכרון לשואה ולגבורה היו לי לא מעט חששות שהתבדו. הפוסט עבר בצורה חלקה ורמת הדיון והתגובות הייתה איכותית.

הערב הוא יום הזכרון או בשמו המלא – יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה 

יום הזכרון מתקיים במדינת ישראל החל משנת 1951 ומעוגן בחוק החל משנת 1963 http://main.knesset.gov.il/About/Occasion/Pages/MemorialDayLaw.aspx

אני בטוח שזה יום לא קל לרובנו. תמיד עולה הזכרון של השכן , האב , האח , הבן או החבר לספסל הלימודים שלא שב.

עצובה גם הגישה של חלק מהפולטיקאים לעניין החללים ובכלל הנוכחות שלהם בטקסי הזכרון הפכו לעניין מאוס בעייני הציבור.

בכל מקרה מחר הוא ערב יום העצמאות ה – 69. ככה המדינה התוססת שלנו עוברת בהנף יד מעצב משכול לזיקקוי דינור , ממוות לבמות , פטישים בראש , ספריי קצף ואיך לא מנגלים אפופי עשן בכל מרפסת שמש.

ובמעבר חד לארץ הפסים והכוכבים – ל- Memorial Day , כילד אני זוכר היטב את גמר 1985 והמשחק בו הלייקרס חטפה תבוסה הגארדן הישן משחק שנקרא – טבח יום הזכרון ( 114-148 לבוסטון , הלייקרס ניצחה את הסדרה ). טבח ביום הזכרון ? משחק גמר של ה NBA ? ביום הזכרון ?

ה Memorial Day מצוין ביום שני האחרון של חודש מאי (השנה ב-25 במאי) לאחר שהקונגרס האמריקאי העביר חוק המבטיח חופשת סוף שבוע ארוך לכל החגים הפדרליים.

את יום הזיכרון לחללי המלחמות מציינין על ידי ביקור בקברים ובאנדרטאות הזיכרון. בשעה שלוש אחר הצהריים (לפי שעון החוף המזרחי) כל אזרח מתבקש להקדיש דקה לזכר המתים הדגל האמריקאי יורד לחצי התורן אבל …..

עם השנים החג הפך למסיבה אחת גדולה של סיילים ,מבצעי מכירות והיום הלא רשמי של פתיחת הקיץ . תאמינו לי שהקמפיינים והסיילים של יום הזכרון זה משהו בלתי נשכח , הגעתי לפני כמה שנים יומיים לאחר יום הזכרון ולא הבנתי למה לעזאזל אין ליוויס בחניות ומה הקשר ליום הזכרון ?!

נוצר מצב בארצו של הדוד סם שיום החופש וסוף השבוע הארוך הפכו ליום מטורף של בילוי עם המשפחה כולל אירועי ספורט שמתקיימים כסדרם ( מרוץ האינדי , משחקי ליגת הבייסבול וכמובן שלבי הפלייאוף של ה NBA וליגת ההוקי )

לא נותר לי אלא לאחל למדינה שבעוד 50 שנה יום הזכרון יהיה זכרון רחוק של תקופה קשה ועם בוא השלום והאווירה המזרח תיכונית את להבות התופת יחליפו להבות המנגלים וקערות החומוס אם לא נאמין זה לא יקרה לנו

ביום כזה אין לי ראש לכדורסל וגם לא למה שמשודר בדרך כלל בטלווזיה , אני מתכוון לצפות שוב בסרט לילה אחד באנצרייה שמתאר זוית מעט שונה לאסון השייטת מ 1997

ועם מעבר חד הלילה משחק הראשון בחצי גמר המזרח ומשחק 7 היחידי בסיבוב הראשון , איך יכול יהיות שבמזרח מתחיל הסיבוב השני לפני שבמערב הסתייים הראשון ? למה קליבלנד וטורונטו שסגרו עניין כבר ביום חמישי וראשון שעבר ישחקו ביום שני בעוד בוסטון תארח את וושינגטון כ 36 שעות לאחר שהבטיחו ניצחון בסדרה ומה לא שיחקו כדורסל בשבת ?? הפתרונות לליגה

בוסטון סלטיקס (0) – וושינגטון ויזארדס (0) 20:00 אין שידור

משחק לא רע בכלל בשעה נוחה שתעשה טוב לליגה בעיקר לצופיה בסין ובאירופה

בוסטון מגיעה לסדרה הזו לאחר סדרה לא פשוטה מול שיקגו , 5 מ 6 משחקים היו עם ניצחון לקבוצת החוץ שיקגו כמו הסאנס ב 1993 הייתה המועמדת ראשונה השניה שפתחה עם 0-2 בבית. למזלה הרב ולחוסר מזלו של רונדו הוא גמר את הסדרה ובוסטון ניצחה 4 משחקים ברציפות.

וושינגטון ניצחה את אטלנטה 2-4 כששמרה על הבית ולקחה את משחק 6 בחוץ ג'ון מיי מאן וול נתן סדרה מהסרטים מול ההוקס

הסדרה העונתית הסתיימה ב 2-2 כשהיה המון אקשן בין הקבוצות כולל חילופי מהלומות והמון דם רע ( תנו לנו עוד מזה )

2 הקבוצות הותיקות נפגשות הפעם ה 4 בפלייאוף ולראשונה מאז 1984 ( 6-9 לבוסטון 1-2 בסדרות )

בוסטון מגיעה לסדרה עם המון אנרגיות , הם יצאו מבור רציני מול הבולס ואייזה תומאס מתגבר על הטרגדיה האישית שלו

וושינגטון מנצחת כשהיא רצה וכשג'ון וול הוא לא היחיד שמגיע למשחק

גיים 1 הוא משחק טריקי ומי שתגיע יותר מפוקסת תיקח אותו

בוסטון תמשיך לנסות ולקבל תפוקה מתומאס ולשחק הגנה חזקה ,השינוי של גרין בחמישה עבד מצויין עבור סטיבנס אבל מול וושינגטון זו סדרה חדשה אבל סטיבנס הוכיח שהוא מסוגל לעשות אדפטציות וזה חשוב מאוד בעיקר בסדרה

וול מגיע לפלייאוף הזה רעב , הוא נעדר ממנו בשנה שעברה ועכשיו יש לו הזדמנות להגיע לקדמת הבמה . וושינגטון עם חמישייה סבירה אבל עם ספסל אוי אברוך

בוגדנוביץ וג'נינקס ינסו לספק את הסחורה

היתרון של בוסטון יכול להיות הורפורד שצריך לתת תפוקה רצינית מול מוריס/גורטאט

וושינגטון צריכה משחקים בסקור גבוה ואת ביל בשיאו

הימור ? וושינגטון ב 3

לוס אנג'לס קליפרס (3) – יוטה ג'אז (3) 22:30 אין שידור

משחק 7 היחידי בסיבוב הראשון כשהפרס הצפוי למנצחת הוא מקל עם שערות המכונה סוויפ מגולדן סטייט

הקליפרס שאיבדה את בלייק גריפין בסדרה הגיעה עם המון אופי ולקחה את המשחק הקודם שנערך אתמול בבוקר שעוננו , שוב לליגה פיתרונים לגבי שעות המשחקים

הלילה גיים 7 ישוחק בפעם ה 127 בתולדות הליגה ( 25-101 לקבוצת הבית ) , הקליפרס במאזן 3-3 והג'אז במאזן 2-2 מעולם לא שיחקו גיים 7 האחת מול השנייה

הסדרה החלה עם גובר שנפצע שניות ספורות בתוך משחק 1 ועם פציעה של גריפין שגמרה לו את העונה ( שוב )

4 מתוך 6 משחקים בסדרה הסתיימו עם ניצחון של קבוצת החוץ

באמת וללא ציניות לדעתי המנצחת של הסדרה צפוייה לעוף בסוויפ מול גלדן סטייט בעיקר קליפרס נטולת גריפין

הממוצע בסדרה הוא 98.8 מול 98 לקליפרס , סקור מזרחי משהו

הקליפרס שאין לה באמת קהל פנאטי ותומך תנסה לעשות את המקסימום ממה שיש לה ויש לה מעט . להוציא פול רדיק בחזקת נעלם בסדרה

הלילה LA זקוקה לפול בשיאו, קצת כואב על פול שאוטוטוטו מעביר קריירה בליגה מבלי להיות  בגמר ליגה או בגמר קונפרנס

יוטה ? צריכה ללכת על היוורד, לעצור את פול ולא לתת לו לנצח אותה . יוטה עמוקה יותר וג'ו ג'ונסון הותיק יכול לעזור לג'אז לנצח ?

מה יהיה ?

נגד כל ההיגיון  – יוטה ב 3

מנחם לס

בעל האתר ועורך ראשי
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
283 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
אהרון שדה
אהרון שדה
30/04/2017 10:54:46

תודה מיידן מתחבר מאד לרוב מה שכתבת (למעט עניין הפוליטיקאים …הם כמובן מאוסים אך כנבחרי ציבור חובתם להיות נוכחיים בטקס וכמובן רגישים ).

במעבר חד.
בוסטון -וווישנגטון המצ אפ המסקרן מאד תומאס /וול יכריע כנראה את הסדרה.
ל.א-יוטה …יש לי הרגשה שפול ייתן משחק רצחני ….אך ג'ונסון מסוגל להכריע בסל ניצחון בבזאר.

מלובני
מלובני
30/04/2017 10:58:15

צריך לכבד את היום ולכן לא אצפה למרות השעות הנוחות ביותר

לדעתי קליפרס תנצח , שזה עדיף לגולדן לדעתי לקבל אותם בלי גריפין מאשר את יוטה , כל מקרה זה יגמר ב4-1 4-0 ,

וושינגטון-בוסטון משחק מרתק שאני מקווה שבוסטון תנצח

ori88
ori88
30/04/2017 10:59:20

תודה רבה, מידן, על פוסט מרגש וחשוב זה

אפלטון
אפלטון
30/04/2017 11:20:51

תודה מידן. יש לי כל כך הרבה מה להגיד על היום הזה (וימי האבל הלאומיים בכלל) ועל הפוליטיקאים הציניים אבל אני אתאפק כדי לכבד את מי שמרגיש את חשיבות היום הזה.
מצטרף לייחול שיום אחד האבל הלאומי יראה כמו זיכרון רחוק, ונדע לכבד ולהעריך את משפחות החללים 365 ימים בשנה, תוך כדי השגרה והמשך החיים.
איזאה תומאס הגדיר את זה הכי טוב בבחירה שלו לעלות ולשחק. אני דווקא בימים כאלו בוחר לראות את המשחקים, ולדמיין שיוסי, ומתן ואלעד יושבים יחד איתי. כמו שהם איתי בכל יום, ולא רק ביום אחד בשנה.

Angel eyes
Angel eyes
30/04/2017 11:23:51

אינגלס במהלך של 4 נק' פחות מעשר שניות לסיום מעלה את יוטה ליתרון 2. דאבל טים על פול/קרופורד והחטאה של השני תעחה את יוטה.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 11:26:49

כשפוליטיקאים לא מגיעים לאירועים מהסוג הזה- איזה חוסר רגישות, אדישות וכו'. כשהם מגיעים- מה בכלל צריך פוליטיקאים באירועים כאלה. בקיצור הם צריכים להגיע ולהשתדל לדבר כמה שפחות שטויות(עניין שהם די מתקשים בו בפרט לאחרונה) אחלה פוסט ומי יתן שיום הזכרון הזה יהפוך לעניין רחוק ולא עכשוי וכאוב

captain beefheart
captain beefheart
30/04/2017 11:38:47

כל הכבוד על האומץ להשוות את יום הזיכרון שלנו לממוריאל דיי, ולשם שינוי לא להסתבלט על האמריקאים ולהראות ש"שלנו יותר גדול" אלא דווקא לזהות את התקווה לעתיד:

"לא נותר לי אלא לאחל למדינה שבעוד 50 שנה יום הזכרון יהיה זכרון רחוק של תקופה קשה ועם בוא השלום והאווירה המזרח תיכונית את להבות התופת יחליפו להבות המנגלים וקערות החומוס אם לא נאמין זה לא יקרה לנו".

מידן אני מוריד בפניך את הכובע ואחשוב על הדברים הערב, כשלא אראה שום משחק ואזכר בפרחים שנקטפו.

MBK
MBK
30/04/2017 17:32:09

תודה רבה קפטן

אלי לס
אלי לס
30/04/2017 12:24:00

"לא נותר לי אלא לאחל למדינה שבעוד 50 שנה יום הזכרון יהיה זכרון רחוק של תקופה קשה ועם בוא השלום והאווירה המזרח תיכונית את להבות התופת יחליפו להבות המנגלים וקערות החומוס אם לא נאמין זה לא יקרה לנו"
צר לי לאכזב אותך
לא יקרה גם אם נאמין. (אולי ביקום מקביל…😕)

תום
תום
30/04/2017 12:24:11

תודה על הפריוויו ששוב נופל על ערב זיכרון.

לגבי קליפרס – יוטה, אני מקווה שיוטה ינצחו, כי זאת קבוצה בעלייה שתרוויח ניסיון גם מלהפסיד ב4-5 משחקים לג"ס.
הקליפרס לעומת זאת קבוצה לפני שינוי דרסטי, שיימנע לדעתי רק אם באופן הזוי יצליחו לעבור את ג"ס (שום סיכוי בעולם). אין להם שום רווח בלנצח את המשחק הקרוב, גם ככה הם עומדים בפני קיץ בו כריס פול, גריפין ורדיק אחראים על עתידם ורוב הסיכויים שהולכים על בנייה מחדש סביב כוכב או שניים שיישארו.

בוסטון – וושינגטון, זכיתי להיות בגארדן במשחק האחרון ביניהן בעונה הסדירה בו ניצחו הסלטיקס.
היה משחק ברמה בינונית אבל עם אווירת פלייאוף, טכניות וטראש טוק.
לדעתי תהיה סדרה תענוג, כמו סדרות קלאסיות של פעם שכבר אין לנו היום.
היתרון של וושינגטון בחמישייה משמעותי, כאשר אין לבוסטון מאצ'אפ הגנתי טוב נגדה (בייחוד לתומאס),
ומצד שני לבוסטון יתרון משמעותי בספסל.
מאוד מעניין איזה מהיתרונות יבלוט יותר.
השכל הישר אומר שהקבוצה שתצליח למזער את היתרון של הקבוצה השנייה – בוסטון עם פתרון מאצ'אפ, או וושינגטון עם תפוקת ספסל משמעותית מבוגדנוביץ', ג'נינגס ואוברה – היא זו שתנצח בסידרה

ולדי קוגן
30/04/2017 12:31:54

הולך איתך בתחזיות. לא רואה את בוסטון מסתדרים עם וושינגטון, על מי אייזיאה שומר??

דה שוט
דה שוט
30/04/2017 13:34:45

פריוויו יפה.
לא צפיתי ביום השואה, ראסל נותר לבד והפסיד בבית.
לא אצפה גם הערב – מקווה שפול יעשה את העבודה.
בוסטון וויזארדז – אני עם ברוקס למרות שכל תוצאה תתקבל על הדעת.

שימחה ריף
שימחה ריף
30/04/2017 13:39:56

בוסטון לוקחת את המשחק הזה ,
סמארט ובראדלי יכולים לשמור יופי את וול וביל.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
30/04/2017 14:02:10

תודה מידן. כמו שאמרו כאן אתה כמעין המתגבר, ממשיך להפציץ טורים מימין ומשמאל למרות שנ תאומים קטנים.
המשחקים צמודים מדי, אין סיכוי לחזות מה באמת יקרה בהם. מה שלא יהיה ג"ס תצחק בסוף.

אסף
אסף
30/04/2017 14:14:00

הולך עם ההימורים של מידן, טוב גם לבראקט שלי,
במשחקים הערב לא אצפה .

סוסמעץ
סוסמעץ
30/04/2017 14:48:07

ביותר מדי מובנים, יום הזכרון הלאומי משמש כמכשיר המגייס ילדים כי "טוב למות בעד ארצנו" ומגש הכסף ותדע כל אם עבריה
ויזכור עם ישראל..
ובאותו זמן ממש, נבחרי ציבור מתעמתים עם הורים שכולים בכנסת ישראל.
מי יתן ונתאחד סביב מגיני הארץ הזו בדרכי כבוד וביושרה הראויה להם.

תודה מידן, יפה כתבת

סומסום
סומסום
30/04/2017 15:50:59

תודה על המילים, מידן.

רועי ויינברג
30/04/2017 15:55:43

מסכים עם שני ההימורים

תום
תום
30/04/2017 16:03:27

רועי במיוחד בשבילך, במאמר 13 התובנות של The Ringer לגבי הסיבוב הראשון של הפלייאוף:

11. Joe Ingles is awesome.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 16:22:01

פול מילסאפ יממש את אופציית היציאה שלו. כולנו ראינו את זה קורה- חוץ מהgm המפגר של אטלנטה. אחרי העונה הזאת אני במקום הבעלים מפטר חצי מהgm של הליגה

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 16:32:47

אני במקום בוסטון מחתים אותו ושולח את אמיר ג'ונסון לחזור לתפקידו המקורי כשוליית נגרים

גיא הרשע
גיא הרשע
30/04/2017 16:27:14

תודה, מידן.

פאקו
30/04/2017 16:40:53

תודה מידן.

Dotan
Dotan
30/04/2017 16:44:06

תודה מידן. פוסט מרגש ומעורר מחשבה.

שגיא נאור
שגיא נאור
30/04/2017 16:53:34

תודה, מידן. כמו ביום השואה, לא אצפה במשחקים הערב אבל אני לחלוטין לא שופט את מי שכן. גיא כתב על זה בצורה נוגעת מעוררת מחשבה לפני שבוע וזה לגמרי סובייקטיבי ולפי ההרגשה. מאמין שגם מי שכן יראה את המשחקים, היום הזה לא עובר לידו והשכול נוגע לכל אזרח במדינה.

לגבי המשחקים, הכי קליפרס זה לנצח כנגד הציפיות במשחק 6 ואז להפסיד בבית משחק 7. מקווה בשביל פול והקבוצה חסרת המזל הזו שכן ינצחו.

סלטיקס – ויזארדס. סדרה פתוחה לגמרי, הכי פתוחה מבין כל סדרות חצי הגמר. ברוקס יצטרך להיות יצירתי בניסיון לנצל את החסרון של תומאס בהגנה כי סטיבנס ינסה להחביא אותו בכל דרך, אולי תומאס ישחק יותר דקות עם הספסל ובשאר הדקות כנראה ישמור על פורטר.
שתי הקבוצות במצב די דומה – שתיהן מחפשות לעשות את קפיצת המדרגה אחרי שבוסטון זיימו ראשונים בקונפרנס והוויזארדס כבר עשו חצי גמר לפני שנתיים.

אני עם הוויזארדס.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 16:58:46

הולך עם מידן במשחק הראשון.
מהמר על הקליפרס בשני.

תודה על המילים המרגשות מידן.

MBK
MBK
30/04/2017 17:33:35

תודה רבה לכולם
ביום הראשון הבא חזל"ש

amitlahev
amitlahev
30/04/2017 17:54:03

אני שותף מלא לתקווה שלך שיום אחד באמת יהיה פה שקט. עד אז לצערי השכול ימשיך להרים את ראשו ביום הזיכרון ולהציף שמות חברים וקרובי משפחה שנפלו. המשפחות השכולות הן קדושות ולאף אחד אין זכות לשפוט אותן. החוב שלנו כלפי המשפחות זה להפוך את המקום בו אנחנו חיים למקום טוב יותר כדי שהן לא ירגישו שהם איבדו את היקר להם לחינם.
ובמעבר חד – פריוויו מצוין.
וושינגטון קבוצה עם ארס שיכול לגרום להרבה הרס אצל היריב. השאלה איך יתחברו ביום נתון ובגלל זה אני חושב שהסדרה תלויה יותר בהם. תומאס הולך לאכול מרורים מוול וביל. האקס פקטור בסדרה הם פורטר בוושינגטון והורפורד בבוסטון.

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 18:10:34

עצוב לי לא להיות בארץ ביום הזכרון. תודה על מה שכתבת מידן.

no funny shtuff
no funny shtuff
30/04/2017 18:34:36

מידן, רוב תודות על ההקדמה והפריוויו.

Idan
Idan
30/04/2017 18:53:11

תודה רבה מידן.

Kami
Kami
30/04/2017 18:53:47

אני בעד שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ובגדול אני בעד לראות משחקים כדי לקדש את החיים (כמו מה שאפלטון כתב) אבל כל שנה (וגם שבוע שעבר בקלאסיקו) יש את הממש מעצבנים ליד הבית שלי שצועקים הקולי קולות בגולים בימי זיכרון. וזה ממש ממש מגעיל בעיניי.

שליו
שליו
30/04/2017 19:52:47

יום הזיכרון…
אני לא צריך את יום הזכרון כדי להזכר, להתעצב ולפעמים לבכות. בשביל זה יש לי 364 ימים נוספים בשנה..
אבא שלי נהרג באחת ממלחמות ישראל ולא זכיתי שיהיה עמי ברגעים חשובים ומעצבים כמו בר מצווה , חתונה, ברית לילדי , לא יכולתי להתייעץ עמו בטרם החלטות חשובות בחיים וגדלתי בידיעה שאמי נשואה בשנית ולא יכולה לתת לי כסף כי היא עקרת בית והכסף אצל אבי החורג שיפנק את ילדיו.
בפסח גילו לאחיי איפה האפיקומן , אני היחידי מאחיי שעבדתי עבור הרישיון נהיגה וכחייל לא היה לי כסף לטורטית אלא אם כן עבדתי בחופשות.

השנה לא אתייפח וואכריח אשתי וילדים להתאבל איתי.
אני אצפה בטלויזיה ואראה כדורסל לא בגלל שאני מזלזל ביום הזה חלילה . היום הזה קשה לי מנשוא .אני אצפה בטלויזיה ואשחק עם ילדיי כי אני אני מתחיל להאמין …בי , במשפחה ובחיים.

יניב
יניב
30/04/2017 20:12:07
הגב ל  שליו

+100

אלי
אלי
30/04/2017 20:12:57
הגב ל  שליו

מילים חזקות.

אבו ראסברוק
אבו ראסברוק
30/04/2017 20:13:49
הגב ל  שליו

וואו, ריגשת מאוד

דקסטר
דקסטר
30/04/2017 20:27:23

שליו באמת ריגשת ומחזק אותך בבחירות שלך

גיא הרשע
גיא הרשע
30/04/2017 20:31:37
הגב ל  שליו

נוגע ללב. תודה על שבחרת לשתף.

עומר
עומר
30/04/2017 20:34:46
הגב ל  שליו

תודה על השיתוף!

amitlahev
amitlahev
30/04/2017 20:41:46
הגב ל  שליו

עצוב מאוד. ריגשת. מאחל לך ולמשפחתך את כל הטוב בעולם.

עגל
עגל
30/04/2017 21:10:36
הגב ל  שליו

+100
מי היה מאמין שנגיע בהופס לעומק כזה

גור גולן
גור גולן
01/05/2017 8:57:28
הגב ל  שליו

מילים מרגשות! מתחבר

אבו ראסברוק
אבו ראסברוק
30/04/2017 20:13:12

יש למישהו קישור?

אבו ראסברוק
אבו ראסברוק
30/04/2017 20:34:30
הגב ל  אלי

תודה

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:15:43

ו…. נגמר

אלי
אלי
30/04/2017 20:16:59

תמיד אהבתי את הפולני.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 20:18:07

חלאס אייזיאה. מועדון מחפשי הפלופים. איכס

אלי
אלי
30/04/2017 20:20:12

גועל נפש.
שני רק להארדן.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:19:41

איזו פתיחה רצחנית של המכשפים
לא יאומן

ולדי קוגן
30/04/2017 20:19:44

וושינגטון בטירוף

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:20:22

5-22 אחרי שש דקות

אורי הלוי
אורי הלוי
30/04/2017 20:22:21

תוצאה שקצת משקרת, בוסטון מגיעה לזריקות טובות אבל תומאס היחיד שקולע. בכל מקרה פתיחה מעולה לוושינגטון, רואים את המיסמאצ'ים שהם מנצלים מעולה, אבל הספסל עומד בגדר סימן שאלה.

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:22:47

בוסטון נמוכים בהרבה כמעט בכל עמדה
עזבו את הנקודות.
12-2 בריבאונד, אז אייזאה קלע כמה קליעות ברציפות, כמה החטאות וההפרש יעלה אם בוסטון לא יתחילו לקחת ריבאונד.

Ljos
Ljos
30/04/2017 20:25:27

עכשיו השן הלכה. מה עוד הפלייאוף הזה יקח מאייזיאה? הכלב וציפורן האצבע הזורקת?

חובב כדורסל
חובב כדורסל
30/04/2017 20:25:43

חברים יקרים,

מישהו יכול לצרף לי אתרים/לינקים לצפיה ישירה של המשחקים…?

אלי
אלי
30/04/2017 20:27:05
חובב כדורסל
חובב כדורסל
30/04/2017 20:28:51
הגב ל  אלי

תודה!

חובב כדורסל
חובב כדורסל
30/04/2017 20:30:45
הגב ל  אלי

אלי, אני לא מצליח לראות לינק למשחק עצמו…

אלי
אלי
30/04/2017 20:34:11

תכנס לעמוד המשחק….

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:26:12

איזה עבירת תוקף של אוליניק
גורטאט לוהט

אלי
אלי
30/04/2017 20:26:32

שוב פעם בעיית הריבאונד

ולדי קוגן
30/04/2017 20:29:59

קצב של משחק אולסטאר

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:30:05

איזה חוסר אונים…

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:31:28

השחקן שפיטר את בלאט משאיר את בוסטון במשחק.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:32:36
הגב ל  עמירם

מי זה?

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:34:17

פורק הכתפיים
רונדה ראוסי הגברית

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:35:22
הגב ל  עמירם

או
לונג שוט

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:36:58

האשם היחיד 🙂
זה לא בגלל שבלאט איחר לאימונים של הקבוצה וגרם לשחקנים לא לסמוך עליו.
זה הכל בגלל קלי ראוזי!

ולדי קוגן
30/04/2017 20:34:22

אם בוסטון חושבים שהם יעשו נגד וושינגטון מה שעשו מול שיקגו הם טועים

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
30/04/2017 20:36:03

+1
נכון שהסטטיקה תתיישר אבל המיסמצ' שיש בין החמישיות הפותחות פשוט לא יאפשר לבוסטון להגיע לשום דבר.

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:36:43

צודק 100%

על הסובוח
על הסובוח
01/05/2017 0:33:40

פחחחחח

אבי
אבי
30/04/2017 20:34:45

חברים,
הלינק באתר שאני רואה תמיד לא מאפשר לי לצפות…

מישהו יכול לעזור ולצרף לי כאן לינק שעובד?

תודה מראש!

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:36:10
הגב ל  אבי

Yoursportsinhd.com

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:38:52

ברגע שוול חוזר למשחק ההפרש יחזור ל20

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 20:39:17

הופה
סינגל דיג'יט

אבי
אבי
30/04/2017 20:40:04

היה עכשיו פאול תוקף ברור… וסל לבוסטון. איפה השופטים היו?

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:43:00
הגב ל  אבי

יאפ שיפוט ביתי טיפה, ממש רוצים משחק צמוד.

דינגו
30/04/2017 20:40:41

תודה על המילים המרגשות והנכונות.

AVI
AVI
30/04/2017 20:44:13

בוםםם איזה חזרה הפרש רק 3

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 20:44:26

הספסל של וושינגטון ייתן את המשחק הזה לאירים

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 20:48:24

והשיפוט הביתי. גנבו עכשיו כדור חוץ ונתנו זריקות על פאול לא בדרך לסל/זריקה

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:45:24

ת'אמת שאחרי הפתיחה החלשה של בוסטון ממש הזוי מה שהולך פה, הספסל של וושינגטון באמת חלש מאוד, במיוחד כשביל פשוט זורק בלי למסור כל התקפה שנייה.
חייבים את וול על המגרש.

ולדי קוגן
30/04/2017 20:45:31

סקוט ברוקס לא לומד. אותה טעות שהוא היה עושה עם דוראנט וראס הוא עושה גם עכשיו. למה וול או ביל לא על הפרקט כל הזמן?

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
30/04/2017 20:46:16

הספסל של וושינגטון צריך לעשות רק הגנה – אפילו לא לנסות לזרוק לסל אלא למשוך 24 וזהו ולקוות שהספסל של בוסטון לא יקלעו מולם. זה די מביש איך שהם משחקים

יאיר
יאיר
30/04/2017 20:49:22

לסדרה הזו בוסטון לא חיכתה שני משחקים בשביל לחזור…

אבי
אבי
30/04/2017 20:49:46

שיט… איזה חוסר מזל לוושינגטון.

עמירם
עמירם
30/04/2017 20:50:14

הורפורד קוראים לו? לא לאמביר בטעות?

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 20:50:36

ועכשיו פציעה של מוריס. כאוהד הקאבס אהיה יותר ממרוצה אם בוסטון תיקח את הסדרה

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
30/04/2017 20:51:00

כמה מזל יש לסלטיקס.

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 20:52:02

הפציעה של מוריס נראית חמורה

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
30/04/2017 20:52:40

אם מוריס לא בחוץ אני לא רואה את בוסטון לוקחת את המשחק הזה עם ה6/8 לשלוש אין מצב שזה לא מתיישר במחצית השנייה

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 21:01:31

כנראה שלא…

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 21:02:07

מה הקשר בין מה שקרה למה שיקרה?

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 20:52:45

כנראה שלא…

Ljos
Ljos
30/04/2017 20:55:24

הורפורד לקח קשה את הקרייבייבי של מרקיף למילסאפ.

AVI
AVI
30/04/2017 21:00:04

בבוסטון לא רוצים להוביל

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 21:00:38

תומאס מתחיל להתחרות בהארדן חזק. אבל הוא לא יאסוף כזה הרבה הייטרים כי הוא נמוך וחמוד(הכול יחסי) ואין לו זקן

אלי
אלי
30/04/2017 21:00:43

איכס אייזיאה

שימחה ריף
שימחה ריף
30/04/2017 21:01:14

מת על וול שחקן מרהיב

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 21:04:34

אם היתה לו קליעה מהפרימטר הוא היה הפוינט גארד הטוב בליגה

אלי
אלי
30/04/2017 21:02:42

יש בבוסטון כמה שחקנים מגעילים, סמארט וקראודר בראש

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 21:07:02
הגב ל  אלי

נה בדיוק מגעיל בהם, רק שאדע

no funny shtuff
no funny shtuff
30/04/2017 21:03:10

יופי של משחק עד עתה

יאיר
יאיר
30/04/2017 21:06:53

מה עם הגנה?! זה פליאוף זה?!!!

Ljos
Ljos
30/04/2017 21:14:38
הגב ל  יאיר

סוף סוף משחקים כדורסל גם בפלייאוף, ואתה מתלונן?

אבי
אבי
30/04/2017 21:08:30

לא מגזימים שם עם ההמשכיות…? זה כבר מתחיל להיות ממש מגעיל הקטע הזה ששחקנים קודם דוחפים את הגוף למשוך עבירה ואז זורקים…

הארדן, תומאס ושות.

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 21:10:00
הגב ל  אבי

השופטים מודעים על זה לא פחות מאיתנו

אבי
אבי
30/04/2017 21:11:26
הגב ל  מנחם לס

זה שהם מודעים זה נחמד… אבל ממשיכים לשרוק את זה בכל פעם.

אני לא אומר שאין המשכיות… אבל צריך לדעת גם גבולות.
אחרת א"א לנצח משחק ככה. כי גם אתה ממלא את השחקן שמולך בעבירות, וגם אתה מקבל זריקות חופשיות.

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 21:08:49

הצעד הראשון של וול הוא כל כך מהיר שקשה לעשות נגדו משהו

עמירם
עמירם
30/04/2017 21:12:34

המסקנה היחידה מהמחצית הזאת היא שטורנטו היחידה שיכולה להתמודד עם קליבלנד, לפחות עד שנראה מחצית בין קליבלנד לטורנטו.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
30/04/2017 21:16:05

האתר של נייט סילבר נותן לוושינגטון 3% יותר מקליבלנד להגיע לגמר

https://projects.fivethirtyeight.com/2017-nba-predictions/?ex_cid=rrpromo

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 21:17:26
הגב ל  THE KING RUSSELL

ונותן להילארי קלינטון את נשיאות ארה"ב. הגיוני בסך הכול

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
30/04/2017 21:19:54

הגיוני שהם ממקמים את קליבלנד יותר נמוך או יותר נכון הכי נמוך רק בגלל כשלון בבחירות?

עמירם
עמירם
30/04/2017 21:19:21
הגב ל  THE KING RUSSELL

101% שקבוצה מהמערב תגיע לגמר, רק אומר 🙂
וזה הזוי שגולדן סטייט זוכים ב69 אחוזים ועדיין סן אנטוניו מעל לסלטיקס ולרפטורס בסיכוי לזכות.

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
30/04/2017 21:20:52
הגב ל  THE KING RUSSELL

קליבלנד עם הכי פחות סיכויים להגיע לגמר הזוי

רועי ויינברג
30/04/2017 21:22:02
הגב ל  THE KING RUSSELL

אהבתי את 538, אבל כל התחזיות של הבחירות גרמו לי לאבד אמון לחלוטין באתר הזה.

עמירם
עמירם
30/04/2017 21:23:01
הגב ל  THE KING RUSSELL

ת'אמת שממש לא הזוי
הקבוצה במאזן שלישי מעל לחצי עונה.
סטטיסטיקה לא מאמינה בזה שללברון יש כפתור שהוא יודע להפעיל בזמן הפלייאוף..

אבי
אבי
30/04/2017 21:17:07

שאלה גדולה מאוד מה יהיה עם מוריס שנפצע…

אם הוא לא חוזר – זה חיסרון ענק לDC

AVI
AVI
30/04/2017 21:18:50

הימור חברים מי מנצח את המשחק אחרי שראיתם את המחצית הראשונה
וכנראה שמוריס לא יחזור והספסל מתחיל להצתמצם ..

מה דעתכם למחצית השניה<<????

אבי
אבי
30/04/2017 21:21:24
הגב ל  AVI

נראה שהמשחק יהיה צמוד, בוסטון לדעתי תתחיל להשתלט על המשחק ככל שיתקדם, כיוון שמוריס הוא גבוה חשוב לוושינגטון – בפרט שהספסל לא תורם הרבה בפלייאוף עד כה.

רועי ויינברג
30/04/2017 21:20:53

(לא ראיתי, רק מהצצה בבוקס סקור):

מרצ'ין גורטאט במחצית עם 6 מ-8 מהשדה.

בסדרה מול אטלנטה? 18 מ-39 מהשדה. ב-6 משחקים.

עמירם
עמירם
30/04/2017 21:25:30

כן, זה לא הדבר היחיד שקרה, מרצ'ין גם העוגן ההגנתי, ברגע שהוא יצא בוסטון הלכו למשחק פנים שוב ושוב וחזרו למשחק.
והוא גם העוגן בריבאונד התקפה שנעלם ברגע שגורטאט יצא.

כרגע הוא ווול השחקנים הכי טובים על המגרש אבל הספסל של וושינגטון ממש ממש חלש.

אבי
אבי
30/04/2017 21:30:54
הגב ל  עמירם

עמירם,

מבחינת חלוקת נקודות, דווקא וושינגטון הרבה יותר "מאוזנת".

גורטט 14
ביל 13
וול 13
פורטר 9
אוברה 10
מוריס 5

בסלטיקס

תומאס 19
אולינק 12
ברדלי 8
סמרט 6
קרואדר 6
הורפורד 4
רוזייר 4

עמירם
עמירם
30/04/2017 21:38:45
הגב ל  אבי

אוברה השחקן ספסל היחיד של וושינגטון שנותן תפוקה והוא קלע זריקות פנויות לחלוטין לשלוש…

עמירם
עמירם
30/04/2017 21:28:23

בעצם גם אוטו פורטר שיחק מעולה בהגנה ובריבאונד
וושינגטון התחילו עם 10-0 בריבאונד
ועכשיו זה 25-17.

תום
תום
30/04/2017 21:37:09

כפי שכתבתי בתגובה 9, וזה די טריוויאלי אבל נכון, מה לעשות:
הסידרה תקום ותיפול על ההבדל בין ההפרש שהחמישייה של וושינגטון תייצר, להפרש שהספסל של בוסטון יצליח לקזז.

אבי
אבי
30/04/2017 21:38:02
הגב ל  תום

לא לקחת בחשבון פציעה של שחקן חשוב כמו מרקיף מוריס 🙂

תום
תום
30/04/2017 21:46:16
הגב ל  אבי

🙁

AVI
AVI
30/04/2017 21:40:07

סוף סוף נשבר המנחוס בוסטון מובילים

עגל
עגל
30/04/2017 21:41:06

אם זה הולך להאסל ולמלחמה הקבוצה הביתית תנצח

גלעד
30/04/2017 21:46:25
הגב ל  עגל

אבל המכשפים הם קבוצת רבע רביעי חזקה מאוד

אבי
אבי
30/04/2017 21:46:39

מתחילה ההתפרקות של וושינגטון?

לביא
לביא
30/04/2017 21:48:45
הגב ל  אבי

קצת לא הוגן אחרי הפציעה. פציעה של שחקן פותח, בטח כזה שיצר את עיקר המי מצ' היא פגיעה מנטלית לא פשוטה. מקווה שיצליחו לתפוס את עצמם בידיים.

ולדי קוגן
30/04/2017 21:47:37

וושינגטון השאירו את הראש בחדרי הלבשה

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 21:47:56

אין כלל שאלה שאייזיה תומאס הוא הטוב שהיה אי פעם מתחת ל-1.80 מק'

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 21:48:51

הורפורד זורק עם יד עקומה אבל הכדור ניכנס ישר

עמירם
עמירם
30/04/2017 21:50:51

תומאס השתלט על המשחק.

ולדי קוגן
30/04/2017 21:51:34

בוסטון בזון פסיכי מהשלוש היום

no funny shtuff
no funny shtuff
30/04/2017 21:51:57

בוסטון **קבוצה**

השרת
השרת
30/04/2017 21:52:36

חייב לציין את ניהול המשחק המצויין של סטיבנס

ולדי קוגן
30/04/2017 21:52:49

15 מ-31 מהשלוש לירוקים

לביא
לביא
30/04/2017 21:53:22

רק אני מתקשה להתרשם? המהפך של בוסטון הגיע ישר אחרי היציאה ל מוריס, וושינגטון בירידה מנטלית בוסטון בעליה.
הכל
בגלל
פציעה.
אוף.

נקווה שוושינגטון יאספו את עצמם.

עמירם
עמירם
30/04/2017 21:54:46

הדבר הכי מעודד מהמשחק הזה הוא שגם לקליבלנד אין אף שחקן שיכול לעצור את אייזאה.
מטורף ששחקן בגובה 1.75 עושה את מה שהוא עושה במשחק כזה חשוב.

זלזלתי קצת מוקדם מדי בבוסטון, מקווה לראות רבע רביעי של משחק שבע עם תומאס על הפרקט לפני שהפליאוף הזה נגמר.

רן הנרגן
רן הנרגן
30/04/2017 21:58:17

המאמן של ושינגטון מסתכל על הקבוצה שלו מתרסקת מנטלית ולא עושה כלום

גלעד
30/04/2017 21:59:08

כלכך מעצבן שפציעה תכריע את המשחק הזה.
מקווה שהוא יחזור להמשך הסדרה

נתן גולד
נתן גולד
30/04/2017 22:00:30
הגב ל  גלעד

זה נשמע כמו תירוץ. מרקיף מוריס לא כל כך משמעותי בשביל הקוסמים.

לביא
לביא
30/04/2017 22:01:13
הגב ל  נתן גולד

לפציעה באמצע משחק יש השפעה מנטלית לא פשוטה

גלעד
30/04/2017 22:03:03
הגב ל  נתן גולד

לא משנה כמה הוא לא משמעותי שחקן חמישייה שחסר משנה את כל המשחק מעבר להשפעה המנטלית.
לדעתי הוא גם השחקן השלישי בחשיבותו בקבוצה בפלייאוף הזה

נתן גולד
נתן גולד
30/04/2017 22:19:26
הגב ל  גלעד

בעיניי מול בוסטון גורטאט הרבה יותר חשוב ממנו. כשגם פורטר חשוב מאוד בשביל המאץ אפ(אבל משחק על הפנים)

Ljos
Ljos
30/04/2017 22:08:24
הגב ל  גלעד

אי אפשר פשוט לדחוף את מרכוס לחמישייה במקומו? מי ידע? זה לא שהתאום עסוק בזמן הזה של השנה.

גלעד
30/04/2017 22:09:22
הגב ל  Ljos

הטיסה מדטרויט לבוסטון..

Ljos
Ljos
30/04/2017 22:13:59
הגב ל  גלעד

בקטנה.
במקומם הייתי נמצא בכל משחק של האח השני, מחכה להזדמנות לקפוץ.

נתן גולד
נתן גולד
30/04/2017 21:59:41

בוסטון משחקת פשוט נהדר. כיף לראות קבוצה שורטת ולוחמת.

עגל
עגל
30/04/2017 22:01:09
הגב ל  נתן גולד

היא שורטת ונלחמת וניזונה מהקהל אבל זה משחק שכונתי מדי.
לאורך זמן אי אפשר לשחק ככה

גלעד
30/04/2017 22:06:02

מקווה שברוקס ווול יצליחו למשוך את המכשפים מהבור שנפלו אליו

גלעד
30/04/2017 22:10:30

קבוצת רבע רביעי אמרתי? הנה ריצת 8-0

עמירם
עמירם
30/04/2017 22:14:02

וואו יש לנו משחק!!

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 22:14:22

ג'ייסון סמית' הוא אחלה לוחם. איפה היה בוגדנוביץ עד עכשיו'?

עגל
עגל
30/04/2017 22:15:22

בוגדנוביץ' עושה עכשיו בי"ס לבוסטון

גלעד
30/04/2017 22:17:07

טוב הבוגדנוביץ' הזה…

יאיר זעפרני
30/04/2017 22:17:18

הורפורד פשוט שחקן ענק

נמרוד
נמרוד
30/04/2017 22:19:03

+1
נותן פלייאוף מצוין עד עכשיו

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 22:17:47

איך אני אוהב את מייק ברין!

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 22:18:03

הזריקה של הורפורד? הכל לא נכון בה מבחינה ביומכנית, מלבד דבר אחד: הכדור ניכנס

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 22:19:11

ולדי, זוכר שחשבנו שאין מצב שבוסטון יוצאים מהבור?

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
30/04/2017 22:20:14

וושינגטון 11/20 מהקו

מישהו
מישהו
30/04/2017 22:20:31

הצופים צריכים לקבל אחוזי נכות על זה שצופים בזריקות של הורפורד.

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 22:21:31

אחוזים לא נורמלים מה-3

נתן גולד
נתן גולד
30/04/2017 22:21:52

איזה הנעת כדור של בוסטון. פשוט תענוג

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 22:22:02

קראודר בוודאי מעל 50% מה-3 . אולי 60%

גלעד
30/04/2017 22:23:08
הגב ל  מנחם לס

6/8 היום

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 22:23:52

ג'ייסון סמית' כל כך חשוב לוושינגטון אבל ברוקס לא נותן לו דקות. זוכרים את נוקיוני הארגנטינאי? הוא אותו סוג של שחקן

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 22:24:09

א ג'ייסון סמית' כל כך חשוב לוושינגטון אבל ברוקס לא נותן לו דקות. זוכרים את נוקיוני הארגנטינאי? הוא אותו סוג של שחקן

ולדי קוגן
30/04/2017 22:26:09

טוב המשחק גמור. בוסטון לא מחטיאים כלום

גלעד
30/04/2017 22:31:05

יאפ.
יאללה משחק 7

יאיר
יאיר
30/04/2017 22:29:57

יופי של אנרגיות של הסלטיקס. כל כך כיף לראות. תחשבו מה היה קורה אם לשחקנים שלהם היה גם כשרון

לביא
לביא
30/04/2017 22:30:42

המשחק הזה על בראדלי. מחזיק את ההגנה כל המחצית השניה והשלשה הזו עכשיו. וואו

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
30/04/2017 22:32:24

האמת שלבוסטון אין סיבות ליותר מדי לאופטימיות. הם במשחק אדיר ועדיין הוויזרדס בעניינים עד שתי הדקות האחרונות וזהבמשחק לא מבריק של וואל כשוושינגטון משאירים 9 נקודות לפחות מן הקו ועם השוק מהפציעה של מוריס. לא מעודד יותר מדי.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/04/2017 22:38:28

באותה מידה אפשר להגיד שגורטאט במשחק ענק, כנ"ל פורטר ובראדלי, למרות מס' נק' גבוה, לא קלע באחוזים טובים.

נוסף על כך, משחק גדול יכול להכניס הרבה שחקנים למומנטום חיובי. כמו שקרה לבוסטון במשחק 5 מול שיקגו ולאחריו ההתפוצצות במשחק 6 בחוץ.

ואל תשכח – הם פתחו עם 16-0 ל-DC והיו בפיגור שיא של 17 הפרש.

בשורה התחתונה – מלבד הפציעה, שום דבר לא אמור לעודד או ליצור פסימיות. הם שיחקו טוב. וזה למה הסטטיסטיקה שלהם כזאת.

נמרוד
נמרוד
30/04/2017 22:41:44
הגב ל  יונתן .S.

מסכים עם יונתן, לא אוהב שמנתחים משחקים בצורה של "שיחקנו גרוע ועדיין זה רק 2 הפרש אז יהיה בסדר משחק הבא"

קודם כל יש את נושא הבריאות של מוריס והדבר השני שמשמעותי לדעתי זה ששוב (בהמשך לסוף הסדרה מול הבולס) אייזיאה עושה מה שהוא רוצה, וכשהוא חודר לסל הוא קולע/סוחט פאול/ מוציא החוצה לשלשה פנויה כמעט בכל חדירה, הוויזארדס לא הראו לזה פתרונות היום ולא הגנו טוב על הפיק&רול. אם ימשיכו ככה אז אין סיבה שהסלטיקס לא ימשיכו לקלוע באחוזים טובים

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
30/04/2017 22:53:16
הגב ל  יונתן .S.

לא מסכים לגבי גורטק – הוא לא קלע יותר מדי זריקות ווירטואזיות או עשה דברים מאוד קשים – זו הייתה תוצאה של הרכב שיהיה לבוסטון קשה מאוד להסתדר איתו. לגבי פורטר אני מסכים הוא היה במשחק מאוד טוב שלו. גם בוגדנוביץ' היה עם כמה זריקות מדהימות. ועדיין קשה לי להאמין שיום כזה מהשלוש יחזור על עצמו – נכון שחלקו יכול להיות מוסבר על ידי הגנה שהימרה יחסית על השלוש ועדיין זה היה הרבה יותר מזה 19/39 זה בהחלט מעבר להתקפה טובה של אייזאה שהיה מצויין ואכן יהיה קשה לעצור אותו. – ועוד דבר לזכות בוסטון הוא כיסוי נהדר על וואל. ועדיין אני חושב שבוסטון בבעיה – במיוחד עם מוריס חוזר במשחק הבא.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/04/2017 23:33:54

גורטאט לא קלע סלים קשים? אני לא אכנס לזה…בוסטון "בצרות" כמו ש-DC בצרות, עקב החוסר עומק שלהם.
מי שהצליח לנצל את היתרונות שלה לאורך זמן בסדרה תנצח בסוף. זה די ברור לכולם.
אל תשכח – בוסטון גם חזרה מפיגור של 17 הפרש. מגיע להם שאפו על זה. במצב כזה הפלייאוף, המאזן של הקבוצות הינו 84-8.
ואיך הם חזרו? הספסל. לא בהכרח רק הקליעות.
אין מה לנתח זאת יותר מדי – אף אחת מההקבוצות כרגע לא ביותר צרות מהקבוצה השנייה מולה. רק אם מוריס יחסר, אז וושינגטון בבעייה.

גלעד
30/04/2017 22:32:35

זו הייתה שריקה מעצבנת

ליאור
ליאור
30/04/2017 22:33:10

יש קישור לגאז'-קליפרס?

עגל
עגל
30/04/2017 22:40:03
הגב ל  ליאור
אורי נוימן
אורי נוימן
30/04/2017 22:33:50

קישור לקליפרס מישהו?

יוסי
יוסי
30/04/2017 22:34:05

יאללה יוטה!! תנו בראש….

עמירם
עמירם
30/04/2017 22:34:50

אני לא יודע מי ניצח את המשחק הזה יותר, אייזאה או המאמן.
המשחק נגמר ב38-38 בריבאונד אחרי 10-0 בהתחלה ו25-17 במחצית.

כל הכבוד לבוסטון על המלחמה!

אבי
אבי
30/04/2017 22:38:17
הגב ל  עמירם

עמירם, אני חושב שללא הפציעה של מוריס, המשחק היה נגמר על חודו של סל, אם לא לכיוון וושינגטון.

ברגע ששחקן חשוב בחמישיה נפצע במהלך משחק – זה מיד גורם לשיבוש התוכניות, האנרגיה של השחקנים וכו'.
ולמרות הפציעה, הם היו במשחק עד הדקות האחרונות. 2-3 החטאות פחות, וזה היה אחרת.

השאלה האם הפציעה הזו תכריע את כל הסדרה או לא…. זו שאלה גדולה שנצטרך לעקוב אחריה. בדומה לפציעה של רונדו.

Von
Von
30/04/2017 22:42:45
עמירם
עמירם
30/04/2017 22:46:11

רודי פוטר על משככי כאבים מאוד חזקים היום, יהיה מעניין!

עגל
עגל
30/04/2017 22:46:13

דיאנדרה מתחיל לעבוד.
להשאיר נקודות בצד השני

יונתן .S.
יונתן .S.
30/04/2017 22:46:15

משחק גדול של בוסטון. אני לא אקח מהקבוצה את התושייה והלחימה שלהם, אבל אני כן אציין שכמו בסדרה הקדומת, הכל החל להשתנות במשחק ברגע שמוריס נפצע ויצא. אני לא אגיד שלבוסטון לא היה סיכוי לנצח את המשחק גם אם מוריס היה במשחק, כי בעיניי זה מגוחך להביא להסקות כאלו. אולם, המומנטום שבוסטון התחילה לבנות בדיוק באותה נק' התחיל לגדול באופן חריג מששם והלאה, כשהשיא היה כמעט בכל הרבע ה-3, בו הם נראו בזון מדהים בשני צידי המגרש.
אני מתאר לעצמי ש-DC יתנו מענה בהתאם במשחק 2, אבל וב נשאלת השאלה – האם עוד סדרה של בוסטון תושפע מפציעת שחקן של היריבה? בשידור החוזר וההתמקדות על כף רגלו ניתן היה לראות סיבוב חריג של הקרסול ואני מניח שלא הוציאו עוד עדכונים על רגלו, בגלל שבאמת נדרש לאבחן את החומרה בצילום וייתכן שהם יעדיפו לעשות MRI ולא רק רנגטן. בכל מקרה, פציעה של מוריס משנה לחלוטין את המומנטום של הסדרה והולכת להקשות אף יותר על DC. הם יכלו להקשות איתו על בוסטון בריבאונד ולנסות להוציא את קראודר/הורפורד/ג'ונסון החוצה ולפנות יותר את הצבע לחדירות של ביל & וול.

נקווה שמוריס יוכל לחזור לסדרה, כי הפציעה הזאת משפיעה באופן גדול על וושינגטון והיא עלולה למנוע מאיתנו לראות סדרה טובה הולכת ל-7 משחקים.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/04/2017 22:49:40
הגב ל  יונתן .S.

וחשוב לציין עוד דבר – הספסל של בוסטון נתן מענה גדול היום וזה של DC נתן מענה הולם וסביר לכמות שהספסל הזה מסוגל לתת בממוצע.
אם הספסל של בוסטון ימשיך להיות אפקטיבי והספסל של DC לא יהיה כזה, הלחץ יהיה גדול יותר על חמישייה שייתכן ותהיה חסרה את הסקורר המוביל שלה, לאחר וול וביל. ולא לשכוח שהוא גם אגרסיבי ומסוגל לשמור טוב את קראודר והורפורד.

וזה רבותיי – גם משמעותי.

אבי
אבי
30/04/2017 22:49:50
הגב ל  יונתן .S.

מסכים איתך לגמרי.

בגלל שהספסל של וושינגטון לא תורם מספיק (בטח לא כמו הספסל של בוסטון), הרי שגם איבוד שחקן חמישיה חשוב הוא כבר יותר מדי.

ייתכן וזו נקודת מפנה בסדרה – בדומה לפציעה של רונדו.

עצוב אם זה מה שמכריע סדרות….

נ.ב – רודי גובר נראה ממש לא במיטבו עם הרגל. נראה לי שבהמשך המשחק הוא יוצא ונראה את קליפרס מנצחים ועולים לשלב הבא – רק כדי לקבל בראש סוויפ מהלוחמים.
אפילו אין להם מנוחה יותר מדי… כבר מחרתיים.

עמירם
עמירם
30/04/2017 22:51:31
הגב ל  יונתן .S.

לדעתי זה פחות הפציעה של מוריס ויותר המאמן.
המאמן של וושינגטון ניהל את המשחק בצורה מוזרה, הלך להרכבים נמוכים במקום להמשיך לדחוף עם כמה שיוצר כוח וגובה.
לא החזיר את וול או גורטאט כשבוסטון התחילו להכנס לזה, לא קרא לפסקי זמן, היה ממש חלש.
הלך עם התוכנית דקות המתוכננת שלו בלי שינויים.
לעומת בראד סטיבנס המאמן של בוסטון שראה מה קורה עם ההרכב הנמוך שלו והכניס שלושה גבוהים בהרכב והתחיל לטחון פנימה.
וזה כל ההבדל, המאמנים. אחד מקובע ואחד פתוח ומבצע שינויים תוך כדי תנועה.

עמירם
עמירם
30/04/2017 22:53:29
הגב ל  עמירם

המאמן של וושינגטון הראה את החולשה שלו ברבע הרביעי, וושינגטון צמצמו ל5 עם הגנה חזקה ועצירות והגיע הזמן שלו בתוכנית והוא ישר החזיר את וול וגורטאט מבלי להתחשב בזה שההרכב על המגרש מצמצם את ההפרש מ15 ל5.

פשוט הפסד של מאמן.

יונתן .S.
יונתן .S.
30/04/2017 23:06:20
הגב ל  עמירם

קל לכם להגיד את זה, אבל עד אותה נק' הצמד הזה הוא זה שנתן את המשחק הטוב ביותר אצלם. נוסף על כך, כמה אפשר להתלונן על מאמן כאשר הוא ניסה להכניס את קבוצתו למשחק והעדיף לבזבז 3 (!) טיימאאוט'ס ברבע השלישי כדי להסביר ולתכנן כל פעם מחדש איך לשמור את שחקני הסלטיקס. בנוסף, אין לו כמעט סגל שאפשר לסמוך עליו על המגרש וכמובן שאסור לשכוח שאתה לא יכול להתכונן מראש לשחק בשיטת משחק כששחקן שלך נפצע.

בוסטון היו בזון מטורף היום. כמובן שזה היה גם על וושיגנטון, כי מדובר על קבוצה שבנורמה היא קולעת טוב בכל מקרה. ואם זאת, בערב כזה, אני לא מתכוון לבוא בטענות לברוקס. נראה איך הוא יגיע למשחק הבא ואז נדבר. כרגע הביקורת, בעיניי לפחות, צריכה להיות ממותנת יותר.

עמירם
עמירם
30/04/2017 23:22:35
הגב ל  יונתן .S.

נכון,אי אפשר לשרוף את ברוקס על המוקד אבל הפציעה לא השפיעה על התוצאה יותר מאשר ברוקס.
זה לא הגיוני שהשחקן הרביעי או החמישי בחשיבותו נפצע והקבוצה מפסיקה לקחת ריבאונד.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 22:49:48

פול עצבני…

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 22:50:05

סליחה על השאלה הלא קשורה: מישהו יודע למה דיאו שוחרר מהספרס?

עמירם
עמירם
30/04/2017 23:00:05

פינו משכורות לאלדרידג'
הבחור הרוויח 6.5 שנה שעברה

שי אבן צור
שי אבן צור
30/04/2017 23:02:03
הגב ל  עמירם

חבל
שחקן כמו דיאו זה פלוס ענק. כ"כ חכם

עמירם
עמירם
30/04/2017 23:02:57

פופ אמר שהוא אחד השחקנים הכי חכמים וקבוצתיים שהוא אימן, לדעתי זה היה בימים האחרונים.

אורי הלוי
אורי הלוי
30/04/2017 23:00:42

לפנות מקום בשכר לגאסול.

עמירם
עמירם
30/04/2017 23:02:09

אורי הלוי צודק!
התבלבלתי עם העונות!

מנחם לס
מנחם לס
30/04/2017 22:50:51

דיאו בחמישייה של יוטה. בינתיים שיפוט קצת ביתי. כבר הושיבו את גובר על פאולים.

גלעד
30/04/2017 22:51:56
הגב ל  מנחם לס

לא היה ספק על 2 הפאולים של גובר

יונתן .S.
יונתן .S.
30/04/2017 23:07:27
הגב ל  מנחם לס

והוא גם צבר אותם, כי אולי הוא גם פחות חד מאז הפציעה השנייה בסדרה (!) ברגל?

ייתכן…

עגל
עגל
30/04/2017 22:59:01

יוטה הגיעו ראשונים ל-20 ולכן יפסידו

גלעד
30/04/2017 23:28:35

אולי אם הקליפרס יפסידו ריברס סוף סוף ילך

עגל
עגל
30/04/2017 23:33:15

מחצית התקפית כזאת חלשה כמו של הקליפרס לא ראיתי כבר הרבה זמן
וג'ורדן חייב את הקריירה שלו לכריס פול

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 23:39:56

אינגלס לג'נד!

עגל
עגל
30/04/2017 23:56:02

אגדה בחייו

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
30/04/2017 23:41:00

יש מצב שהוא לוקח את לוואר בול באחד על אחד

גלעד
01/05/2017 0:04:06

עבירה רביעית על גובר
וואו

יאיר
יאיר
01/05/2017 0:07:50

המהלך של דיאו זו מהות הקליפרס בפוזשן אחד. עושים את העבודה יפה, שומרים היטב במלוא המאמץ ובשנייה האחרונה חוטפים מהלך של ארבע נקודות

נתן גולד
נתן גולד
01/05/2017 0:09:55

זה נורא לראות את הקליפרס. הם מפורקים כבר, צריך רק לעשות את זה דה פקטו.

דרור
דרור
01/05/2017 0:11:20

מה הדיאטה של בוריס דיאו? גם אני רוצה

נתן גולד
נתן גולד
01/05/2017 0:17:06
הגב ל  דרור

קוראסון חמאה ובייקון כל שעה עגולה

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2017 0:14:35

איפה רדיק?

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2017 0:17:55

נקווה שריברס יפטר את עצמו. אחרת הוא ימשיך לאמן

תום
תום
01/05/2017 0:18:13

מדהים שיוטה מובילים ב20 כשהייוורד וג'וג'ו ביום קליעה רע

נתן גולד
נתן גולד
01/05/2017 0:19:50

אין אמונה, אין אחווה, אין ביחד. קבוצה של אגואים נפרדים ללא שום קשר אחד עם השני.

the comedian
the comedian
01/05/2017 0:20:08

פיגור 20 במשחק בית בסטיפלס סנטר זה הלייקרס או הקליפרס? קשה להבדיל…

nba
nba
01/05/2017 0:20:30

היוורד גונסון ביום לא משהו ורודי 4 עבירות לא משחק כל המשחק

Smiley
Smiley
01/05/2017 0:21:31

לא יאמן שככה הקליפרס מגיעים למשחק 7. עושה רושם שאין להם בכלל תכנית משחק.

מצד שני, אולי זה יוטה שפשוט גורמים להם להיראות כל כך רע.

חנן
חנן
01/05/2017 0:25:11

משחק מזעזע של הקליפרס! שום דבר במשחק שלהם לא מראה שזה משחק 7. אולי הם מעדיפים ללכת הבייתה ולא לחטוף סוויפ משפיל מגס….

תום
תום
01/05/2017 0:25:35

לא לא, הקליפרס עושים זאת בזכות עצמם.
יוטה יכלו כבר להיות ב30 הפרש

the comedian
the comedian
01/05/2017 0:27:04

מישהו רוצה להגיד מילות פרידה לפול פירס?

נתן גולד
נתן גולד
01/05/2017 0:31:56
הגב ל  the comedian

הוא אמר שהוא עדיין לא בטוח פורש.
היחיד בקליפרס שאפשר להגיד עליו שיש לו משחק טוב.

Smiley
Smiley
01/05/2017 0:30:17

מוקדם בשביל הג'אז ללכת לבידודים

ולדי קוגן
01/05/2017 0:31:31

יאללה קליפרס, לפרק. שלא תעזו להמשיך עם הניסוי הכושל הזה

דרור
דרור
01/05/2017 0:31:39

פירס אמר שהוא פורש? אחד השחקנים האהובים עליי.

תום
תום
01/05/2017 0:31:52

רק בארה"ב הקבוצה הביתית בפיגור 15 במשחק שביעי והקהל מבסוט בטירוף כי מחלקים בורגר עוף חינם לכולם

דרור
דרור
01/05/2017 0:32:07

עוד יצאו בזול הקליפרס מהרבע הזה

החבשי
החבשי
01/05/2017 0:32:16

אבל וכריס פול הוא הרכז הטוב בדורו,אז למה הוא לא עובר סיבוב ?
בסופו של דבר כריס פול הוא רכז שתוקע את ההתקפה של הקליפרס כשהוא מכדרר עד סוף שעון ..אבל המדיה חולה עליו אז לא ישמיצו אותו לעולם ..

נתי
נתי
01/05/2017 0:53:05
הגב ל  החבשי

מה לך ולכדורסל לך לרוץ מרתון

דרור
דרור
01/05/2017 0:33:41

פירס תמיד טוב כשהכסף על השולחן. הבורגר עוף נראה קטסטרופה.

תום
תום
01/05/2017 0:34:52
הגב ל  דרור

גם אלה שרוקדים בקהל

נתן גולד
נתן גולד
01/05/2017 0:33:53

אני מקווה שזה המשחק האחרון של ריברס בתור מאמן

תום
תום
01/05/2017 0:36:19

אולי גם אוסטין ריברס רוצה שאבא יעזוב. יש לו כמה החטאות מזעזעות היום

רן הנרגן
רן הנרגן
01/05/2017 0:38:09

פתאום, לקראת המחצית, הקליפרס הבינו שאם הם מנצחים הם "זוכים" לשחק מול ג"ס. הם החליטו שלהפסיד 4 משחקים ברצף יהיה מביך יותר מאשר להפסיד סידרה במשחק השביעי….

נתן גולד
נתן גולד
01/05/2017 0:38:42

תאכלס לג'אז עדיף היום בלי גובר.

תום
תום
01/05/2017 0:38:51

וואו גובר עם 5.
לא בטוח שלג'אז יהיה גבוה לסיים את המשחק איתו

Smiley
Smiley
01/05/2017 0:39:28

נראה כאילו החליטו ביוטה שהם ינסו לעשות את צמוד

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
01/05/2017 0:41:17

מה שלום המיותר שלווין מאק? מצא עבודה צדדדית? די-ליג?

the comedian
the comedian
01/05/2017 0:45:11

מתדלק את הקלנועית של ג'ו אינגלס

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
01/05/2017 0:51:40
הגב ל  the comedian

טרנטה אבל לפניך…

the comedian
the comedian
01/05/2017 0:52:54

זה המוטו

דרור
דרור
01/05/2017 0:41:36

גם אני עושה לייאפ על פלטון

על הסובוח
על הסובוח
01/05/2017 0:42:22

הקליפרס חרפה של קבוצה. כריס פול נהדר אבל אין לו שם כלום לידו. שיחבור לתפלץ מאוהיו

תום
תום
01/05/2017 0:46:39

ורק ג'מאל קרופורד לא שמע שלקליפרס אין על מה לשחק

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
01/05/2017 0:49:49

אינגלס mvp. חייב לקבל חוזה מקס בקיץ

אלי
אלי
01/05/2017 0:50:18

אינגלס מצוין.

Etayle
Etayle
01/05/2017 0:51:47

דיאנדרה ג'ורדן כזה שומר פח .

דרור
דרור
01/05/2017 0:52:13

למה פירס בחוץ?

תום
תום
01/05/2017 0:52:41

פייבורס בחוץ, גובר עם 5 עבירות.
אין מי שישמור על דיג'יי – הגיע הזמן להאק-א-ג'ורדן עד לשריקת הסיום

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2017 0:54:45

אם הקליפרס מפסידה (והיא תפסיד) אז כמו שיקגו – היא תתפרק ותצטרך להתחיל מחדש (עם מאמן חדש)

תום
תום
01/05/2017 0:59:39
הגב ל  מנחם לס

קל להגיד, אבל עם איזה נכסים היא תבנה מחדש בדיוק?
למה מבחינתם לא לנסות להשאיר את פול במקסימום שהם יכולים לשלם לו?

מנחם לס
מנחם לס
01/05/2017 0:57:16

פול, בלייק, רדיק וקרופורד לא יהיו שם בעונה הבאה

דרור
דרור
01/05/2017 0:57:29

למה הוא לא מנסה איזה שמירת לחץ משהו? מה יש להפסיד?

Smiley
Smiley
01/05/2017 0:57:46

כנראה שמישהו בNBA הוריד הוראה לעשות את זה צמוד

נתי
נתי
01/05/2017 0:58:36
הגב ל  Smiley

בתור אחד שרוצה קליפרס אני מסכים לצערי

על הסובוח
על הסובוח
01/05/2017 0:59:49
הגב ל  נתי

זה קלאסי באן בי אי – בידור לפני ספורטיביות

דרור
דרור
01/05/2017 0:57:54

הייורד ענק, שחקן.

תום
תום
01/05/2017 1:03:00

אינגלס גדול!
לדעתי פול היה על גבול הלבעוט בו בעודו שוכב

אלי
אלי
01/05/2017 1:03:17

לא רבים שמים לב להגנה החכמה של אינגלס.

Smiley
Smiley
01/05/2017 1:06:51

הג'אז צריכיםלהניע כדור ורק בסוף ללכת לאיזה בידוד

תום
תום
01/05/2017 1:07:25

פול ודוק לא מפסיקים לבכות לשופטים. איכס

על הסובוח
על הסובוח
01/05/2017 1:09:03
הגב ל  תום

שיתאחדו עם הבכיין הגדול מאוהיו

נתי
נתי
01/05/2017 1:10:21

שמישהו יסביר לגורדן שכדאילו להחטיא את השנייה

על הסובוח
על הסובוח
01/05/2017 1:11:44

תענוג. ביי ביי לתועבה שנקראת הקליפרס

Smiley
Smiley
01/05/2017 1:13:26

איך פול פירס החליט לסיים את הקריירה בקבוצה המצחיקה הזו???

היה צריך להישאר בסלטיקס עד הסוף במקום ההרפתקאות שלקח

תום
תום
01/05/2017 1:13:37

פול פירס במשחקו האחרון עם דמעות בעיניים.
כריס פול נראה כאילו במשחקו האחרון בקליפרס לפי הבריחה לחדר ההלבשה

Gary hobson chicago
Gary hobson chicago
01/05/2017 1:14:47

עכשחו נדרש הסבר מדוע יש כאלו שחשבו שמכבי הבינונית תצליח השנה והקליפרס ינצחו את המערב?
על סמך איסה הגיון התבססו הטענות הללו ?

גו ג'ו אינגלס
גו ג'ו אינגלס
01/05/2017 1:19:25

אינגלס כוכב עליון
2 הלבנים הכי טובים אינגלס והיוואד (לא כמו אינגלס)
אם לא נחשיב את נוביצקי לאב..
יופי יוטה,דיאדרה משלם את מחיר הבטחותיו לשווא לדאלאס