הלילות של אירופה כאן אחרי שבועיים לסיכום (כמעט) כל ההצלבה

הלילות של אירופה כאן אחרי שבועיים לסיכום (כמעט) כל ההצלבה

היי לכם,

טיימינג הוא תסריטאי לא רחמן שבונה קונפליקטים נפשיים ומסובכים שלוקחים אותך אל הקצה. והנה אתה צעיר ויש צה"ל באופק אבל אתה מאוד רוצה לטייל קצת בחול, לראות מה יש מחוץ לד' אמותיך, צה"ל אומר שזה בסדר וטיסה בתאריכים האלה ותיהנה ואל תשכח מעיל וכובע צמר ואתה שמח ומאושר רק כדי לגלות שהטיול שלך נופל על ההצלבה שסוף סוף הגיעה לאחר 30 מחזורים ארוכים.

אז אחרי שבועיים באירלנד אני כאן שוב, בוכה על פלייאוף שנשפך ופונה לסכם שלוש ושלושת רבעי סדרות אחריהן עקבתי מתקצירים ומאירועי הדיומא של האתר אותו כותבים צוות עם כושר התמדה ומוסר עבודה של ספר מוּסר ליטאי אם לא של הסאן אנטוניו ספרס. תודה לכם יקירי על החיפוי והגיבוי. מעריך עד מאוד.

 

סדרה מספר אחת: ובה צסק"א עושה סוויפ לפיינל פור באופן מאוד דומה לעונה שלה

בדומה מאוד לעונה הסדירה גם כאן צסק"א פתחה חזק התקשתה קצת בהמשך וסיימה כמנצחת. מה היה בסדרה? שלשה משחקים:

ניצחון ביתי 90:98

עוד אחד בבית צמוד בהרבה: 82:84

ואחד בחוץ כדי לגמור עניין 90:88

קצת סטטיסטיקה: מילוש תאודוסיץ' עם 17 נקודות 5.7 אסיסטים ו2 ריבאונדים  ננו דה קולו עם 13.7 נקודות ג'יימס אוגוסטין קייל היינס אורון ג'קסון עם תמיכה של 8 נקודות כל אחד ארון מוסיף גם 4 אסיסטים ושימו לב: אנדריי וורונשביץ ים 10.7 ריבאונדים.

אצל הבאסקים רודריג בובאה ושיין לארקים עם 12.7 כל אחד, חסה בודינגר עם 11.7, טורקין שנגלייה עם 12.3 ואדם הנגה וג'ונת וויטג'מן עם 10.3 כל אחד. בגזרות אחרות לארקין, מהגיבורים הטראגיים של העונה מוסיף 5.7 אסיסטים ואדם הנגה ובובואה מוסרים 3.3, וויטג'מן עם 6 ריבאונדים.

כמה מילים על המפסידה: באסקוניה היא מאכזבות העונה ומקבוצות המבלבלות שבה. פתיחת עונה אדירה, מקום ראשון למשך שבוע משם חוטפים צלילה עד כדי איום בהדחה וחוסר מזל משווע כשבמאמצים תסיים במקום שביעי, מה שמביא למפגש עם צסק"א שגומרת שנייה. לגבי העונה הבאה, לארקיו חייב להשאר, ברנייני לקבל בעיטה והביתה והגרעין המוביל של הנגה, בובואה, שנגלייה וויג'טמן כדאי שיישאר גם הוא. קשה לי לראות את זה קורה ולא מעט קבוצות יעוטו על מדפי הבאסקים בקי,ץ אבל לשם על הקבוצה ללכת. וליבי ליבי שוב על לארקין, איזו עונה, איזו אכזבה.

מבט הלאה למנצחת: צסק"א עשתה את המוטל עליה אבל זה נראה עוד קצת חורק. צסק"א היא אלופת העור בלהשתין במכנסיים בפיינל פור, ועם היכולות ההגנתיות המוגבלות שלה בחצי השני של העונה זה עלול להתגלות כבעיה. הקבוצה צריכה לשפר את ההגנה ואת האסרטיביות הכללית, בל נשכח שיש סיכוי גבוה שהצמד המוביל לא יהיה שם בעונה הבאה והכל צריך להתחיל מהתחלה, כך שזו בהחלט הזדמנות שלא כדאי לשמוט.

בקיצור אם כן: המכונה הרוסית, בלי הרבה התנצלויות, העיפה את הבאסקים מהמצוק והתפנתה להכין מזוודות לטיסה לאיסטנבול.

צריך עוגן? אני עוגן! קייל היינס

 

סדרה שנייה ובה אוברדוביץ' שובר את הנאחס הקבוצה סוף סוף הגיע לעונה והפיינל פור השנה הוא ביתי.

ובכן ובכן, תראו מי הופיעה בדיוק למאני טיים. אחרי עונה רבת תהפוכות וחוסר הצלחה להתעלות התקפית הקבוצה שסיימה במקום הרביעי עשתה סוויפ על אחת מהקבוצות המוכשרות במפעל כשעל הדרך אוברדוביץ' מנצח לראשונה באואקה מאז שעזב. לא רע בסך הכל. מה היה בסדרה, שלושה משחקים:

משחק ראשון ובלואו אאוט ביתי 58:71

משחק שני וניצחון נאה 75:80

משחק שלישי ניצחון היסטורי בחוץ 79:61

 

קצת סטטיסטיקה:  ובכן נתחיל ברמה הקבוצתית, פנר קולעת 77 נקודות למשחק וחוטפת 68, מצוין ושיפור מהעונה הרגילה. ברמה האישית, בוכדן בוגדנוביץ' עם 19.3 נקודות בובי דיקסון ואקפה אודו עם 13.3 וניקולה קליניץ' עם 11. קוסטאס סלוקאס עם 5.7 אסיסטים תורם בחלק הארגוני של ההתקפה כשבגדנוביץ' מוסיף 4 אסיסטים. סדרת ענק שלו. יאס ווסלי אם שאלתם, עושה רק 5.3 נקודות אבל מוסיף 4.3 ריבאונדים.

בפאו מייק ג'יימס מוביל עם 14.7 קיסי ריברס מוסיף 13.3 סינגלטון עם 9.7. ניק קלאת'ס בסדרה מאכזבת וחלשה מוסר 4 פעמים, בורוסיס מוריד 4 עלובים ומסיים את העונה כאחד החוזים הגרועים בשנים האחרונות.

כמה מילים על המפסידה: שוב פאו הובלה על ידי הזרים המוכשרים שלה ללא טיפת עזרה מקומית. שוב זה לא מצליח. הרבה חושבים מה צריך לעשות באואקה לקראת העונה הבאה. האיש שהכי חשוב שיישאר: פסקוואל שהציל את העונה אבל התגלה שוב בקלקלתו: פלייאוף. ובכל זאת, אין טוב ממנו כרגע. ריברס ג'יימס סינגלטון וקלאת'ס שיישארו, הקבוצה חייבת רכז מקומי חזק, מה שקשה לאור הייצוא לNBA. כך או כך בורוסיס חייב לעזוב, ועמדות הגבוהים והרכז המחליף זועקות לחיזוק.

מבט הלאה למנצחת: איזו סדרה של השועל והחבורה מאיסטנבול. כדורסל נפלא, ההגנה הטובה במפעל והתקפה שסוף כל סוף התחברה בהנהגת בוגדנוביץ' שהזכיר למה הוא השחקן האירופאי הצעיר הכי טוב שיש ליבשת להציע (מחילה הורטל, אתה אהבת וחיי, אבל זה נכון). הרבה אופטימיות יש במחנה הטורקי, הפיינל פור יהיה ביתי והקהל המקומי הולך לעשות בלגן והרבה, המומנטום חיובי, היא כבר ניצחה את ריאל וצסק"א נוהגת לעשות במכנסיים. הקבוצה תחשוש יותר מקבוצה כמו אולימפיאקוס אבל היא עוד לא שם אז לא רלוונטי.

 

הפיינל פור ביתי

בקצרה: סדרה ענקים של פנר וגרועה של פאו שולחת את היוונים לחשבון נפש ואת הפרויקט של פנר למקום אליו שואפים שם כבר שנים: פיינל פור ביתי במומנטום חיובי.

 

סדרה שלישית ובה ריאל לומדת שבלאט במאני טיים זה לא פשוט אבל שדרושפאקה בסוף היא לא בדיוק אלופת אירופה.

מה היה כאן? ארבעה משחקים:

ניצחון ביתי חלק 75:83

הפסד ביתי מפתיע ומסבך 84:80

ניצחון והשבת הביתיות בחוץ 88:81

ניצחון ביתי ועלייה לפיינל פור 78:89

 

קצת סטטיסטיקה: את ההתקפה הוביל המאסטרו והMVP הצפוי סרחיו יול עם 18.5 נקודות, גוסטבו איון עם 14, אנתוני ראנדולף עם 10.8. תראו רגע מה עשה הילד לוקה דונציץ': רק עם 7 נקודות אבל עם 5.5 ריבאונדים ו4.5 אסיסטים. אול ראונד פלייר והוא גם מוביל כדור. באסיסטים, אגב, מוביל יול עם 5.8 בסדרה מצויינת ובריבאונדים מוביל איון עם 7.3 בסדרה נפלאה שלו.

בדרושאפקה: ווילבקין עם 14.3 זיזיץ' עם 12 והשמחה לאוהדי בוסטון, קלייבורן עם 11.5, ווילבקין הוסיף 3 אסיסטים במפגן מסירה חלש של הטורקים. ז'יז'יץ הוסיף 6.3 בהופעה מרשימה ומעודדת מאוד בפוסט סיזן.

כמה מילים על המפסידה: עונה אמביוולנטית להחריד נגמרת בכישלון הפרויקט. הקבוצה כנראה לא תהיה במפעל שנה הבאה, בלאט לא הצליח לבנות קבוצה בצלמו והכוכבים כנראה יעזבו או ימכרו. ההבדל  בין הניצחונות להפסדים: בראד וונמייקר, שקלע 21 בניצחון והרבה פחות בהפסדים. וזה הכישלון הגדול של דרושפאקה העונה, אי היכולת לשלב את כל הכישרון ההתקפי לתלכיד התקפי אחיד. ראינו הופעות גדולות לצד חלשות לכל אורך העונה ללא יציבות של אף אחד מארבעת שחקי ההתקפה המובילים. הנתונים הללו מעידים בעיקר על חוסר יציבות התקפית ועל שיטה שלא עובדת כל כך. סורי בלאט, ההערכה עדיין גבוהה, התוצאות פחות.

מבט הלאה למנצחת: מזל טוב, ריאל בפיינל פור מהמקום הראשון ואחרי שהעיפה את המוקש המכונה דורשפאקה. יש לה יתרון על כל קבוצה שתגיע לפיינל פור, היא במוד ההתקפי הטוב מכולם. יש לה שחקן בוער וסגל ארוך שנמצא שם רק כדי לעזור לו. בנוסף, יש לה מאמן (מאמן העונה שלי, אגב) ששבר המון סטיגמות על היותו שבלוני וחסר מקוריות ובעיקר בעיקר, יש לה הרבה רעב. מצב טוב סך הכל, מה נאמר. בפיינל פור עצמו היא תקווה למפגש טורקי רוסי שיעיף אחת ויתיש את השנייה.

ילד ילד
אול ראונד ילד

בקצרה: הקבוצה הטובה בליגה בפיינל פור ותבוא כפייבוריטית לכל סדרה וכנראה עם כתר של MVP. סיטואציית אול אין, בה כל דבר מלבד אליפות יהווה אכזבה.

 

סדרה רביעית שלא נגמרה עוד והיא אש אש אש.

סדרה נפלאה מלאת שמחת חיים ורגש מפגישה בין שתי קבוצות שרוצות להיות הסוס השחור של הפיינל פור, אחת שכבר לקחה אליפות באותו המקום ואחת שחולמת להגיע למעמד זה שנים. מה יש לנו בינתיים:

ניצחון ביתי למארחת 72:87

ניצחון חוץ מלא  של האורחת 73:71

ניצחון ביתי של הטורקים ומהפך 60:64

היווניים מצילים את העונה בחוץ 62:74

ועוד צפוי לנו משחק חמישי בבירת יוון.

 

סטטיסטיקה לבינתיים: שיתוף פעולה התקפי נפלא של כל האדומים אותו מוביל ספאנוליס הענק והטוב עם 15.8 נקודות. עוזרים לו פרינטזיס עם 12.5 וגרין עם 10.3. נספר לכם בשמחה גדלה שכל הקבוצה מלבד אחד קולעת מעל 2 נקודות, וככה רבותי, ראויה קבוצת כדורסל להיראות. בטור האסיטסים, ספאנוליס הענק עם 6 בריבאונדים פרינטזיס עם 6.8. ועוד ניגע בשניהם בהמשך.

אצל הקבוצה טורקית המשמחת והלוחמת גם כל השחקנים (מלבד אחד) קולעים מעל שתיים. את הנהר השוטף מוביל תומא הורטל שהוא כבר לא עתיד אלא כאן ועכשיו עם 12.7 נקודות, ועוזרים לו בראון עם 12.4 דסטון עם 10.9 והאניקט עם 9.7. את האסיסטים מוביל הובטל עם 5.6 ואת הריבאונדים דנסטון עם 6.4. עוד נספר שכל הקבוצה, כולל כל הקבוצה, מסרה אסיסט או לקחת ריבאונד בסדרה עד כה, נתון התקפי מופתי.

כמה מילים על המארחת: הרבה יותר קשה ממה שהיוונים ציפו. הם הצליחו לצאת מהבור שנקלעו אליו ולהעביר את ההכרעה הביתה, אבל פייבוריטים הם כבר לא. היתרון הגדול הוא ההססנות שהפגינה אפס במשחק האחרון כשהיה לה הזדמנות לסגור עניין, והיוונים יבנו על ההססנות הזו שוב. זה ההבדל הגדול בין הקבוצות, קבוצה אחת היא צעירה המובלת בידי כוכב צעיר, והשנייה היא וותיקה מובלת על ידי אחד מאגדות שנות האלפיים באירופה. אגב, השחקן הזה, לצד פרינטזיס הוא מה שמבדיל בין אולימפיאקוס לפאו. צמד מקומי מוביל בכל הקטגוריות ומנהיג את הקבוצה שלו עם קצת עזרה מחו"ל, ככה בדיוק צריכה קבוצה אירופאית להיות בנויה.

 

כמה מילים על האורחת: יופי של סדרה נותנת אפס שמצדיקה את התואר הסוס השחור שהוענק לה. הורטל בסדרה נהדרת עשה סופית את קפיצת המדרגה, ותרשמו יקירי, עוד שנתיים שלוש הוא הרכז המוביל ביבשת. הקבוצה צריכה להתגבר על הידיים הרועדות ולבוא להילחם על כל פיסת פרקט ביוון, היא בווין-ווין סיטואיישן והלחץ כולו על המארחת.

בקיצור: הסדרה הכי כיפית בסיבוב הראשון עם שתיים מהקבוצות הנפלאות ביותר של היבשת. אל תחמיצו את המשחק החמישי, הוא ביום רביעי ויהיה כיף חיים.

עושים כיף בסדרה

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. ריאל, צסק"א ופנרבחצ'ה בהחלט היו 3 הקבוצות הטובות העונה באירופה (פנרבחצ'ה למרות שקירטעה חלק מהזמן), ו-3 שסומנו שיגיעו לפיינל פור.

  2. ראשית תודה רבה ..מקווה שנהנת ובהצלחה בגיוס.
    כמה תובנות שלי.
    1. המפסידות.
    אף אחת לא כישלון ..החמרת רבות עם באסקוניה שנתנה יופי של עונה סדירה וגם פייט של ממש לצסקא…אמנם 3-0 אך כולם חד ספרתיים וממוצע 4 הפרש…ההבדל לפעמים הוא חוט השערה וכל הסיפור הוא מעידה ביתית מול פאו ובעיקר המעידה הביתית מול קובנה ששמה אותה שביעית ולא שישית או אפילו רביעית אז הכל יכול היה להראות אחרת…בכל אופן כישלון זה לא גם ביורוליג בתחזית פתיחת העונה לא תנו להם יותר.

    התייחסת לכישלון הפרויקט של דראשרפקה ..אם התכוונת שיווקית ניהולית והקריטריון הוא כרטיס לשנים הבאות כנראה שאתה צודק.
    אך מקצועית לדעתי זו הצלחה ואפילו כבירה ..מדובר בקבוצה הכי לא מנוסה במפעל בשנה ראשונה…שגדולות ממנה לא ידעו איך לאכול את העונה העמוסה ..עם שחקנים חסרי ניסיון ביורוליג …ורק מאמן בעל שם ..והיא שהייתה כבר בקבר מגיעה לטופ 8 וגם שם נותנת פייט יפה .
    שאפו לבלאט .

    פאו נשיא משוגע אך עשתה את שלה.

    2. מסופקני אם יול ייבחר לשחקן העונה לדעתי יהיה זה דווקא דה קולו .

    3. לאסו ..מאמן העונה …כאן מחלקים את הפרסים אם בכלל אחרי הפיינל פור ..זה מבחנו של לאסו בדיוק כמו פאסקוול שהוא מאמן שיטתי טוב אך פחות מצליח בנוקאאוט …בלאט הקשה עליו בכלים פחותים בהרבה..לא בטוח שיתמודד עם השועל.

    4. אולימפיקוס -אפס 2-2 האמנתי שהיוונים ישוו (אחרי שראיתי את משחק 3 ) 2 הניצחונות של היוונים הם דו ספרתיים והם בבית ..קשה לי להאמין שהאם לא יעפילו …אגב בסדרת רבע הגמר 2013 ניצחה אולימפיקוס 2-3 אך אז כל קבוצה שמרה על הביתיות (ואולימפיקוס הלכה עד הסוף).

    5. אם אכן כך יקרה נקבל שחזור בפעם השנייה בהיסטוריה של פיינל פור בדיוק כמו פיינל פור 2015 עם ריאל ,צסק"א פנרבחצה ואולימפיקוס הפעם הראשונה קרתה ב 2012 ששיחזרה את 2009 עם פאו ,צסק"א ,ברצלונה ואולימפיקוס.
    אלא שבניגוד ל 2012 הפעם נקבל שיחזור מלא ומושלם של שני משחקי חצי הגמר …ריאל -פנרבחצ'ה וצסק"א -אולימפיקוס.
    אחרי סדרת רבע הגמר האחרונה אשתדל כהרגלי בקודש לנתח את הפיינל פור ואני מקווה להמשיך ולהתמיד בסדרת התחזיות שלי שהצליחה מאז 2014 (לפחות ) לחזות נכונה את האלופה (ולמיטב זיכרוני גם את העולות לגמר).
    להשתמע וגיוס נעים ושקט

    1. כרגיל, כיף שאתה מגיב בפירוט כה רב.

      לתת לד קולו ולא ליול זה חוסר צדק ספורטיבי משווע, דה קולו חווה עונה בינונית בסטנדרטים של שנה שעברה, היה פצוע חלק מהעונה, הראה ומגבלות גדולה ללא מילוש לידו ובעיקר לא הצליח להביא את צס'"א למקום בו היית אמורה להיות, המקום הראשון.
      יול בעונת שיא הוביל צוות מסייע לא מהטובים ביבשת ועם ילד בן שמונה עשרה בחמישייה בחצי השני של העונה אל המקום הראשון. הוא השחקן הכי מרשים השנה, בטח בגזרת הרכזים, שהם הכוכבים הגדולים של המפעל.

      ללאסו מגיע כי הוא הצליח לקחת את המקום הראשון וכי, לדעתי, הוא הראה שינוי גדול בדרך בה הוא מנהל קבוצה. הרוטציות הקבועות נמחקו, אותו ילד מלמעלה קיבל יותר ויותר דקות הוא בנה רוטציות שונות שעבדו מצוין והוא שרד מבחן לא פשוט בטופ אייט מול קבוצה שעל הנייר היית אמורה להיות גבוהה יותר. אןברדובית חווה עונה רגילה בעייתית עם הרבה פציעות ובעיקר עם חוסר יציבות התקפית גדול. הפרס מוענק על העונה כולה ולדעתי לא מגיע לו, בטח שהוא השיג את המקום הרביעי במחזר האחרון על חודם של ניצחונות והפסדי אחרים ולא בזכות עצמו. אולי למאמן אולימפיאקוס מגיע יותר.

      .לגבי הכישלונות, פה הכל יחסי, פחות מעניין אותי איפה מיקמו את באסקוניה בתחילת העונה כמו שמעניין אותי האופן שבו העונה שלה התנהלה. היה לה חצי ראשון מדהים בו מסע הרכש שלה בקיץ התברר כבינגו וחצי שני רע בהרבה בה היא אבדה לא מעט מהמאפיינים שלה. זוהי אכזבה בעיני. בל נשכח שזוהי קבוצת פיינל פור מהשנה שעברה מחוזקת בשתי יוצאי NBA ובמאמן מעוטר.

      דרושאפקה… פה שזה מסובך יותר. ראה, הבעיה שלי עם דרושאפקה היא שהם הציגו עונה לא הגיונית. שום יציבות בכמעט שום קטגוריה שום איזון בין בית לחוץ הרכבים משתנים המון הירו בול… היה אפשר להוציא שם הרבה יותר ולדעתי הציפיות גם היו גבוהות בהרבה.

      תודה שוב.

  3. עוד נתון מעניין
    9/14 משחקים חד ספרתיים .
    6/14 עד 5 הפרש
    3/14 עד 2 הפרש.
    הפרד ממוצע קצת פחות מ 8 .
    ביתיות לא משחקת עד כה 7/14 הלכו לקבוצות הבית .
    כמו למשל במזרח הנ.ב.א
    מזרח : 11-11
    מעניין שבמערב זה שונה.
    7-13 ביתיות.

  4. תודה לביא
    הסדרה של פנרבחצ'ה הייתה עם יתרון ביתיות של פאו
    אוברודיביץ ניצח פעמיים ביוון ופעם נוספת בטורקיה
    משחק שלאחריו שחקניי פאו חזרו באוטובוס לאתונה כעונש

  5. לביא, התגעגענו… ברוך שובך
    הערותיי על סדר היום:
    צסק"א-באסקוניה – הסדרה הצפויה ביותר. הבאסקים איבדו לחלוטין את הקצב בחצי השני של העונה, והפייט שהם נתנו היה נחמד, אבל לא היה שלב שהניצחון של הרוסים בסדרה הוטל בספק. ברניאני כבר קיבל בעיטה הביתה, ולמזלם של אוהדי ירושלים, "הועד לשיקום שחקני כדורסל איטלקים שלא תורמים אבל יש יורובאסקט בקיץ ע"ש סימונה פיאנג'יאני" סיים את מכסת ההחתמות שלו לליגה עם ג'נטילה. לארקין נתן עונת בכורה טובה בכדורסל האירופי ואני מאמין שדווקא הוא יישאר בבאסקוניה. האנגה (שהיה כבר סגור בברצלונה בקיץ), ווויטמן יעזבו לדעתי לקבוצה גדולה או לפחות עשירה יותר. על בובואה הייתי מוותר, אבל זה עניין של טעם אישי. צסק"א עשתה בדיוק את המוטל עליה ולמזלה הרב סיימה במקום השני מה שימנע ממנה להיפגש עם פנר כבר בחצי הגמר. כתבתי את זה בסיכום ואני אכתוב שוב, אם צסק"א תפסיד את הגביע זה יהיה על איבודי הכדור הרבים של הכוכבים שלה. תאודוסיץ' ובעיקר דה-קולו חייבים לשמור טוב יותר על הכדור. מול אולמפיאקוס (בתקווה) אין את מרווח הטעות שיש נגד קבוצה כמו באסקוניה.

    פנר-פאו- תצוגת מופת של השועל הסרבי. פנר הראשונה בהיסטוריה להשלים שלושה סוויפים רצופים בסדרת רבע-גמר, הראשונה לעשות סוויפ ללא יתרון ביתיות ועוד. נקודת המפנה של הסדרה היתה במחצית השניה של המשחק הראשון, פנר עצרה את פאו (באואקה,כן?) על 16 נקודות במחצית. מהרגע הזה היתה תחושה שהיוונים קצת איבדו את האמונה בכך שהם יוכלו לגבור על הטורקים. סדרה אדירה של ז'ליקו והלהקה בכיכובו של בוגדנוביץ' (שאגב היה מזעזע במשחק השלישי). פאו איכזבה מאוד מאוד.

    ריאל-דרושפאקה- אז נעבור לרגע המכונן של הסדרה הזו- משחק מספר שתיים, לוקה דונצ'יץ' לאחר דקות רעות פורץ בבכי על הספסל ומתקשה להירגע. הוא לא חזר למשחק יותר ודרושפאקה גנבה את יתרון הביתיות. למשחקים 3-4 כבר הגיע דונצ'יץ חד ומוכן. עוד 7-8 שנים כשהאיש יהיה כוכב NBA נהנה להיזכר ברגע הזה- https://www.youtube.com/watch?v=krKTwN-kde0. ריאל עשתה את העבודה למרות הפנצ'ר והראתה את העליונות שלה במשחקים שלוש וארבע. לגבי דרושפאקה אני חולק על ההגדרה של העונה ככישלון- למרות הכסף הרב, הטורקים בנו קבוצה יחסית צנועה במושגים של יורוליג, הם לא הלכו על כוכבי על ומלבד וונאמייקר, אף שחקן לא היה שחקן משמעותי ביורוליג קודם לכן (קלייבורן עוד השאיר את דן שמיר בליגה בעונה שעברה). הטורקים לא ראויים למקום ביורוליג כי אין להם קהל, אבל דווקא הבניה של הקבוצה היתה חביבה ומחושבת. אתמול ראיתי שדוגוש (נותנת החסות של דרושפאקה והיורוליג) חתמה על חוזה אימוץ עם פנר לעונה הבאה, דבר ש"מבטיח" את איבוד המקום ביורוליג לדרושפאקה, השאלה הגדולה מבחינתנו היא איך האירועים הללו משפיעים על התכניות של בלאט. ריאל בבעיה כיוון שהיא הולכת לפגוש את פנר הביתית כבר בחצי הגמר. ריאל קבוצה לא פחות טובה מפנר, אבל בבית ועם אוברדוביץ' רעב במיוחד, ריאל תצטרך דברים מיוחדים כדי לעבור את הטורקים. המפתח בעיניי יהיה להדביק עבירות לאודו ולנצל את הקו הקדמי העמוק מאוד מאוד של ריאל, אבל נגיע לזה לפני הפיינל-פור.

    אולמפיאקוס- אנאדולו- אחלה של סדרה. אף קבוצה לא מצליחה לנצח פעמיים בבית שלה ובמצב שנוצר, אני מתקשה לראות את אפס מנצחת פעם נוספת באולם השלום והאחווה. ספאנוליס ופרינטזיס אכן אדירים ומגיע להם עוד פיינל-פור משותף. יהיה לי חבל אם אנאדולו תגיע לפיינל-פור כי היא מסוג הקבוצות שקשה לי להאמין שתצליח להפתיע בביקור הראשון שלה אחרי הרבה שנים. עם זאת, אנאדולו נתנה את העונה הטובה ביותר שלה זה שנים וגם אם היא תפסיד במשחק החמישי, שמירה על השלד תהפוך אותה למועמדת משמעותית לפיינל-פור בעונה הבאה.

    רק טוב

    1. גרשון כפרה עליך, תודה גדולה על התגובה הזו. הנה החיסרון הגדול בלא לראות משחקים…. הסצנה עם דונציץ מדהימה. עשויה להזכר לשנים. וככלל כל התגובה הזו. סחטיין.

  6. גרשון בגדול אהבתי ומסכים בעיקר עם דראושפקה.
    לא חושב שיש לאפס /אנדולו סיכוי במשחק מכריע בתאונה.
    למרות שהם 1/4 בפלייאוף העונה….
    אך אם הם יגיעו אל תבטל מראש את הסיכוי שלה …יש להם מספיק תקדימי עבר להסתמך עליהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט