סוף הסיבוב הראשון? שיקגו, קליפרס ואטלנטה נלחמות על העונה הערב / רועי ויינברג

3 משחקים הלילה ב-NBA כשאטלנטה ושיקגו יארחו את וושינגטון ובוסטון וינסו לכפות על המדורגות הבכירות מהן משחק 7. נוסף על כך, יוטה תנסה לנצח בבית ולעלות לסיבוב השני מול הקליפרס נטולת גריפין.

*

2:30-אטלנטה הוקס (5)-וושינגטון וויזארדס (4)

מצב הסדרה: 3-2 לוושינגטון.

סדרה מלאת תהפוכות כשיש פער גדול בין התפקוד של כל שחקני שני הקבוצות בבית ובחוץ. במשחקים בוושינגטון ראינו את הצוות המסייע של ג'ון וול קולע באחוזים טובים בהרבה לעומת המשחקים בפיליפס ארינה, כשזה בולט במיוחד אצל בראדלי ביל (22 נקודות ב-39% מהשדה בחוץ, 26.7 ב-45% בבית) ומרצ'ין גורטאט (2 נקודות ב-25% מהשדה בחוץ, 11 ב-56% בבית).

הפעם, לצערם, הם משחקים בחוץ. וושינגטון הצליחה לנצח את המשחק החמישי כשהם עושים עבודה טובה בהגבלת ההשפעה של פול מילסאפ על חבריו לקבוצה, משהו שבלט בשני הניצחונות של הניצים ודבר שחשוב לעקוב אחריו גם הערב, לצד המאבק בלואו-פוסט: דוויט הווארד הוא עוד שחקן שיש הבדל תהומי בין היכולות שלו בבית ובחוץ, וכשהוא משחק מול הקהל הביתי יכול להיות שאטלנטה תלך אליו יותר וזה ישפיע לטובה מבחינתה.

מלבד זאת, שווה לראות איך ההוקס יתמודדו הערב עם וול וביל שמשחקים בנוחות יחסית וקולעים בלי יותר מדי הפרעה כל הסדרה. יכול להיות שהשילוב של קנת' בייזמור בחמישייה במקום טים הארדוואי ג'וניור יעזור ויתן לאטלנטה עוד סטופר מלבד טאורן פרינס, בחירת הלוטרי שנותן יופי של פלייאוף. גם פרינס, לצד קלדרון, מילסאפ והווארד, נראה אחר לגמרי בבית.

לפי כל זה, אני לא מאמין שההוקס ימצאו את דרכם החוצה מהפלייאוף היום. יהיה משחק די צמוד שיגמר בניצחון של אטלנטה הודות לשחקני הספסל היעילים, בדרך להפסד ביתי שלהם במשחק 7.

*

3:00-שיקגו בולס (8)-בוסטון סלטיקס (1)

מצב הסדרה: 3-2 לבוסטון.

מאז הפציעה של רונדו בוסטון נראית אחרת. גם כי שיקגו הייתה חייבת לשנות סגנון משחקה וחזרה להירו-בול של ימי תחילת העונה, בלי יותר מדי הצלחה בינתיים, וגם בגלל שהם עברו לסמול בול עם אל הורפורד כגבוה יחיד, רוב הזמן ליד ג'יי קראודר כפאוור פורוורד כשג'רלד גרין או מרקוס סמארט משלימים את החמישייה. ההרכב הזה נותן הרבה גמישות לבוסטון עם חמישה שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם, שלושה מתוכם (תומאס, סמארט והורפורד) גם לחבריהם לקבוצה.

וזה עובד כשההתקפה שלהם, שהייתה תקועה במשחקים הראשונים, השתחררה. אחרי שהם קלעו קצת פחות מ-100 נקודות במשחק בשני המשחקים הראשונים הם עם 105 בשלושת המשחקים שבאו אחריהם, כשהם מציגים כדורסל נעים לצפייה ומגוון מאוד. השילוב של טרי רוז'ייר וקלי אונלינק מהספסל תורם לא מעט כשבראד סטיבנס מנהל את המשחקים בחוכמה ומעלה אותם כשהוא צריך אנרגיות (רוז'ייר) או גובה (אונלינק).

בניגוד לבוסטון, שבאה לעיר הרוחות כשהמומנטום אצלה, שיקגו בבעיה. וויד ובאטלר מנסים לשחק לבד אבל זה לא מספיק כשכל השחקנים מסביבם נראים כבויים – מירוטיץ' וזיפסר לא פוגעים, לופז לא מצליח לעמוד בקצב ורק איזייאה כנען, שעלה מהספסל להחליף את רונדו, נראה כמו שחקן חמישייה מתאים. פרד הויברג צריך לעשות שינוי כלשהו ואולי נראה אותו בדמותו של בובי פורטיס, או כל סנטר נייד אחר שיכול לקלוע מרחוק ולסבך את ההגנה של הסלטיקס. גם הניסוי של ג'ימי באטלר כמוביל הכדור המרכזי ראוי בהחלט ויתכן שנראה דקות שלו הערב.

בכל מקרה, זה ה-משחק של הלילה. נכון שהמומנטום והסטטיסטיקה בצד של בוסטון, אבל לשיקגו יש את דווין וויד וג'ימי באטלר. השניים האלה לא מוותרים בקלות לאף אחד, אבל לאף אחד. לכן יהיה כאן יופי של קרב, אבל הוא יגמר בניצחון של בוסטון בהארכה.

*

5:30-יוטה ג'אז (5)-לוס אנג'לס קליפרס (4)

מצב הסדרה: 2-3 ליוטה.

הג'אז קרובים מאוד לסיבוב השני. הם ביתרון של משחק כשהמשחק הזה בבית ולראשונה מזה הרבה זמן עם סגל בריא, כשרודי גובר חזר מהפציעה ונראה טוב מאוד וגורדון היווארד חזר מקלקול קיבה טורדני. הם הצליחו להשליט את הקצב שלהם על הסדרה כשרק במשחק אחד, השלישי, 2 הקבוצות עברו את מאה הנקודות. זה סימן טוב עבור יוטה, אחת הקבוצות הטובות ביותר במשחק הזה בליגה.

לכן אין יותר מדי ברק או דברים כאלה בסדרה. זה משחק שיטתי מבחינת הג'אז, כשג'ו ג'ונסון פורח (18.2 נקודות למשחק בסדרה), גורדון היווארד מייצר נקודות וג'ו אינגלס הקסום עושה הכל על המגרש (4 ריב', 5 אס' ו-1.5 חטיפות במשחק). לכן גם בסדרה לא משהו של בוריס דיאו וג'ורג' היל הם יכולים לעשות upset ולהדיח מדורגת בכירה מהם.

אותה מדורגת צריכה לעשות שינוי כלשהו. כריס פול נותן סדרה טובה אבל ג'יי ג'יי רדיק (31.8% מהשלוש) וג'מאל קרופורד (11.2 נקודות ב-40% מהשדה) עדיין לא הגיעו לסדרה. הם ניסו לשחק עם ספייטס ליד דיאנדרה במשחקים 4-5, בהם גריפין בחוץ, אבל המשחק האיטי הזה משחק ישר לידיים של הג'אז. לא רק שהקליפרס לא מצליחה להשיג היתרון בריבאונד כשגובר כשיר, הם משתמשים לא מעט בהרכב מהיר שעושה עבודה טובה ומשיג נקודות קלות.

פתרון אפשרי יהיה השילוב של אוסטין ריברס ליד פול ורדיק, או פול וקרופורד, כשלוק ריצ'רד מבאה א מוטה פאוור פורוורד ודיאנדרה ג'ורדן סנטר. ההרכב הזה מהיר יותר ויכול להאיץ את קצב המשחק, מה שישחק לטובת האורחים כי המשחק האיטי פשוט לא עובד. אני מאמין שנראה משהו כזה, בין אם ריברס (ששיחק משחק אחד בלבד בסדרה ועדיין לא כשיר לחלוטין) או קרופורד משמשים כגארד השלישי.

בכל מקרה, לא סביר שהרכב כזה יקבל יותר מדי זמן ביחד, במיוחד אצל מאמן מקובע כמו דוק ריברס. לכן נראה עוד משחק של סקור נמוך וניצחון של יוטה, במשחק שאולי יזכר כאחרון של כריס פול במועדון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
254 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
גור גולן
גור גולן
28/04/2017 13:07:55

חושב בדיוק הפוך בכל ההימורים
אני חושב וושינגטון מסיימת סיפור ושני הסדרות האחרות הסתיימו במשחק 7.

תודה על הפריוויו!

סומסום
סומסום
28/04/2017 13:14:15

תודה, רועי.
יוטה נראית כמו ההימור הקל יותר הערב, ורחמים על כריס פול, שנותן סדרה מעולה ממש.
אשר לשני האחרים – שום מושג.
הסתברותית, אטלנטה פשיט היתה טובה "מדי" בסדרה הזו, ניצחה קל יחסית בבית ונשארה צמוד בכל האחרים = זה המשחק שהיא תחליק. סתם ניחוש, כן.
לגבי שיקגו, זה יותר קשה מלחזות את מזג האוויר בעוד שנה מהיום. הכל אפשרי. מבלואו-אאוט מוקדם של הסלטיקס (עדיין זוכר את רבע הסבוטאז' עם 9 נקודות), ועד להצגה של באטלר-ווייד בפני הקהל הביתי. באמת, שום מושג. על הנייר זה בוסטון, במאמץ רב, ושופטים לא ביתיים.

אבי
אבי
28/04/2017 13:59:53
הגב ל  סומסום

סומסום,
לגבי אטלאנטה… הניתוח היבש מראה דווקא הפוך ממה שרשמת.

בחוץ הם הפסידו בחד ספרתי את 3 המשחקים… כאשר במשחק האחרון זה נגמר ממש צמוד (4 הפרש).

לעומת זאת, בבית הם ניצחו 18 במשחק מספר 3 ו-10 במשחק מספר 4

לכן, הסבירות (וכך גם אני מנחש) שגם הלילה אטלנטה מנצחת והולכים למשחק 7.

בברקאט של אמארה סטודמאייר, הוא הימר על כך שאטלנטה מנצחת ב-7 משחקים (אם אני זוכר נכון שזה אכן 7)…. 🙂

אבי
אבי
28/04/2017 13:18:19

מסכים איתך לגמרי לגבי אטלאנטה + יוטה.

במשחק של שיקגו-בוסטון רשמת שתהיה הארכה. כלומר משחק צמוד. וגם פה אני מסכים איתך… אם כי, קיימת שאלה שלאף אחד מאיתנו אין עליה תשובה – והיא זו שיכולה לעשות את ההבדל בין שיקגו משווה ל-3-3 או שיקגו מנופה ב4-2
השאלה הזו היא רונדו.
לפי הפרסומים, הוא ישחק הערב. ראיתי גם וידאו שלו מתאמן עם חבישה על האגודל השבור (ביד הזורקת). וכן ניתוח מקצועי שאומר כי קשה מאוד לשחקן לשחק עם שבר במקום כזה. שכן בהגנה, כל הזמן שמים יד על השחקן שממול – ויש הרבה מגע במקום הכואב.
כנ"ל נושא הזריקה שיהיה הרבה יותר בעייתי (זריקות לא מדוייקות, איבודים, מסירות שיכולות להתפקשש, כדרור לא מושלם ועוד).
גם נושא הריבאונד והחטיפות שרונדו בדר"כ נותן עבודה טובה, יהיה לו קשה יותר.
בוידאו הוא התאמן לזרוק עם היד השניה… אבל אני לא מאמין שבשבוע תרגול, ניתן לשנות יד דומיננטית ולהגיע לאחוזים טובים.

לכן, הרבה מאוד תלוי מה יקרה איתו היום ואיך הוא יכנס למשחק.
אם הוא יצליח להתעלות ולשחק אפילו 20 דקות ולתת אנרגיה ובטחון לחברים, וקנון ישלים אותו בחלק האחר של המשחק… בהחלט צפוי משחק צמוד עם יתרון קטנטנן לביתיים.
משחק מסוכן 🙂

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
28/04/2017 13:19:26

אטלנטה, בוסטון ויוטה

מיקי
מיקי
28/04/2017 13:52:37

יוטה תממש את הבטחתי ה(לא) בלתי נשכחת – הקליפרס לא יגיעו לכלום, לקראת מפגש עם הלוחמים.
מחזיק אצבעות לשוורים.

Dora's
Dora's
28/04/2017 14:45:18

אם הקליפרס עפים היום, אין לכריס פול שום סיבה להישאר שם. גריפין מועד לפציעות ואי אפשר לדעת מה יהיה מצבו אחרי הפציעה. יש שם שחקנים טובים מאוד ומוכחים אך אם לאותו סגל היו קוראים הלייקרס ולא הקליפרס נראה לכם שהם היו כאלה לוזרים? (ואני מדבר על רוח המועדון ולאו דווקא על השנים האחרונות). לפול מגיע לקחת אליפות ועם הקליפרס הנוכחיים זה כנראה לא ייקרה. זה לא ייקרה גם בגלל המערב החזק. איך קבוצה כמו הקליפרס יתמודדו מול גולדן סטייט או אפילו הספרס. לכן צריך לחכות לראות איך ייגמר המשחק היום ואם הוא ייגמר בהדחה, כריס פול צריך לחשוב ברצינות על מעבר וחבירה לאולסטאר שישלים אותו.

רועי ויינברג
רועי ויינברג
28/04/2017 14:52:31
הגב ל  Dora's

מסכים. אני חושב שאם הוא בא לספרס הם יכולים לאיים על הווריורס – סופר טים לכל דבר עם פול, אולדריג' וקוואי

תום
תום
28/04/2017 15:10:29

צריך להגיע לקבוצה כמו OKC, ווסטברוק ישחק כקאטר פנימה, אולאדיפו סמול פורוורד והוא מנהל משחק, גם קבוצה כמו יוטה יכולה להתאים בשבילו, רק שלא יעשה שטות וילך למזרח, כי שם רק מלך אחד שולט

מיקי
מיקי
29/04/2017 7:06:52

+10000

אורי הלוי
אורי הלוי
28/04/2017 15:00:46

רונדו לא ישחק הערב. נגמרה הסדרה.

אבי
אבי
28/04/2017 16:16:29

אורי, מאיפה המידע הזה….?

בכל מקום שאני קורא, רשום שהוא כן ישחק.

אורי הלוי
אורי הלוי
28/04/2017 18:02:52
הגב ל  אבי
אבי
אבי
28/04/2017 18:17:29

אורי, זה מידע לא מעודכן… שים לב לתאריך 27/4

יש עדכונים מה-28/4 שאומרים אחרת.

http://www.espn.com/nba/player/_/id/3026/rajon-rondo

אורי הלוי
אורי הלוי
28/04/2017 18:41:53
הגב ל  אבי

אם יש עדכונים חדשים לא ראיתי אותם, אך הקישור ששלחת לא רק חוזר על מה שאמרתי אלא למעשה מסתמך על הקישור ששלחתי…

ולדי קוגן
28/04/2017 15:10:13

מחזיק אצבעות ליוטה היום. אני גם מקווה ששתי הסדרות האחרות יגיעו לגיים 7, אין דבר טוב מגיים 7.

שגיא נאור
שגיא נאור
28/04/2017 19:14:26

חוץ מנצחון של יוטה (-;

לינק
לינק
28/04/2017 15:14:17

ניצחון מפתיע של שיקאגו

Smiley
Smiley
28/04/2017 15:33:44

הולך על סיומן של כל הסדרות הערב (ובטוח אטעה).
בתקווה שסיום הפלייאוף בשיקגו ובקליפרס יביא לאיזה שינוי ו/או בנייה מחדש ושדרוג הסגל (אצל הקליפרס גם בעמדת ה-GM).

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2017 16:20:01

וושינגטון, בוסטון, יוטה

מה שמשאיר יומיים פנויים ללא משחקים (יום א' ערב יום הזיכרון).

הפלייאוף יתחיל באופן מעשי ביום שני..

יונתן .S.
יונתן .S.
28/04/2017 16:52:38

הגיוני להאמין שלא כל הסדרות ייחתמו היום.

אני אישית אשמח לראות את התחזיות שרשמת מתקיימות וקשה שלא להאמין שהן גם נראות הגיוניות ע"פ הנתונים העכשויים בשטח.

בשיקגו רונדו שוב לא ישחק והמשחק האחרון נלקח ע"י הסלטיקס לאחר שיא מועדון שלילי בקליעה מה-3. קשה לי להאמין שזה יחזור הערב. נוסף על כך, כבר 2 משחקים שהסלטיקס צמצמו את יתרון הריבאונד של הבולס וזה נעשה במהלך אמיץ ובר תושייה מצידו של סטיבנס כשהחליט ללכת עוד יותר לקיצון ולעלות בהרכב נמוך יותר, אך אתלטי ואיכותי יותר בקליעה. זה הביא לכך שלופז הופך לחלק בעייתי במגרש לבולס בלא מעט מקרים והבולט מכולם הוא הכיסוי על תומאס במצבי הפיק-אן-רול עם הורפורד ו-3 קלעים מסביבם, כך שקשה לצאת באסרטיביות לעזרה.
ועדיין….הסדרה הזאת היא, אולי, הכי לא צפוייה לטעמי מסדרות הסיבוב הראשון. היא ברוב הזמן צמודה וגם כאשר יש הפרש גבוה הוא לרוב מצטמצם או מגיע מאוחר במהלך המשחקים.

ביוטה הסדרה גם ירדה מנכסיה, כאשר גריפין נפצע וגובר חזר לשחק. כרגע אין לקליפרס מענה הולם בכדי לצמצם את תרומתו של ג'ו ג'ונסון וכל עוד שאר הכוכבים מתפקדים ללא קושי אמיתי מולם, נראה שהסדרה תלך לכיוונם של המורמונים.

ואחרונה חביבה בעיניי – הסדרה של DC. כרגע זה נראה בעיניי כמו קבוצה צעירה בעלייה, שפחות יודעת איך לנצח משחקים ולהכריע אותם בצורה מיטבית (פרט לאחד בשם ג'ון וול) ונגדה משחקת קבוצת "צווארון כחול", וותיקה ומנוסה יותר במעמדים אלו, אך אינה מוכשרת כמו יריבתה. כרגע, אני חושב שדווקא אטלנטה מרשימה יותר בסדרה. וול וביל עושים מעל ומעבר בכדי לגרד כאן נצחונות ואטלנטה רקדה על המגרש בנצחונותיה בסדרה. לפי התוצאות שהיו במשחק 5, ההגיון אומר שוושינגטון לא צברו מומנטום חיובי כמו שאחרות במצב הזה צברו לעצמן (כמו יוטה, הספרס, טורונטו ובוסטון – כולן ניצחו ונראו הרבה יותר משכנעות ממנה בנצחונן במשחק 5 ובאו בטוחות יותר בעצמן לאווירה עויינת במשחק 6 בחוץ). אי לכך, אני חש שהסדרה תגיע ל-7 משחקים ומשם, כמו שרבים אוהבים להגיד – "אלוהים גדול…".

אבי
אבי
28/04/2017 17:29:32
הגב ל  יונתן .S.

יונתן, מאיפה המידע שרונדו לא משחק?

דווקא מופיע שהוא כן ישחק.

כמובן שלא נקבל את הרונדו הרגיל, בכל זאת שבר באגודל.
אבל עדיין הוא מופיע בסגל.

תוכל לתת מקור?

אבי
אבי
28/04/2017 18:19:00
הגב ל  אור

תודה, אור.

באותו אתר היה רשום אחרת… מוזר
http://www.espn.com/nba/player/_/id/3026/rajon-rondo

יונתן .S.
יונתן .S.
28/04/2017 19:30:01
הגב ל  אבי

אבי, ראיתי רק עכשיו את התגובה שלך. בכל מקרה, אור נתן לך מידע אמין. והאמת שזה לא מידע חדש. כבר אתמול בצהריים (שעון EST) הודיע הויברג שרונדו לא ישחק וכמו שראית מתגובתו של אור, ESPN העלו את הפרסום הזה מאותו הרגע.

דה שוט
דה שוט
28/04/2017 17:27:54

שיקאגו ינצחו. לקח קצת זמן, הם למדו לשחק בלי רונדו.

אור
אור
28/04/2017 18:00:19
הגב ל  דה שוט

מתי בדיוק רונדו הפך להיות סופרסטאר? הסדרה הזאת הייתה נגמרת בסוויפ של בוסטון אם לא הטרגדיה של תומאס שללא ספק השפיעה על כל הקבוצה בשני המשחקים הראשונים.

היום בוסטון בקלות.

Dror2
Dror2
28/04/2017 23:19:11
הגב ל  אור

ב2010

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2017 17:51:35

הימרתי על אטלנטה ב-7. כרגע זה נראה תרחיש סביר ביותר – מנצחת משכנע הלילה וגונבת את האחרון בחוץ מוושינגטון הרעועה מנטלית.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
28/04/2017 17:53:05

יוטה – קליפרס – מרגיש כאילו הסדרה נגמרה כבר מזמן.
האמת די התפלאתי להיזכר שהם עדיין משחקים 🙂

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
28/04/2017 18:09:08

מישהו פה חושב שcp3 צריך להיות בהיכל התהילה? לטעמי לא, למרות שטרייסי מקגריידי הציב רף מאוד נמוך לכניסה למועדון

p
p
28/04/2017 18:14:21

כן. אבל אני לא אובייקטיבי.
אין ספק שיש את הצל של ההישגים הקבוצתיים, אבל מבחינת הישגים אישיים הוא לגמרי שם.
בכל אופן, זה קצת מוקדם להתמקד בזה לדעתי.

tripledouble
tripledouble
28/04/2017 19:02:08

אחרי הביזיון עם מקגריידי אין שום דבר שמונע ממנו להיכנס לשם. לדעתי שחקן שמתיימר להיקרא כוכב ולא העפיל פעם אחת בקריירה שלו לגמר אזורי (או במקרה של מקגריידי- אפילו לא עבר סיבוב) לא צריך להיות שם.

no funny shtuff
no funny shtuff
28/04/2017 19:59:29

מקגריידי כן וכריס פול לא? באיזה עולם?

בחיי שהבחירה במקגריידי להול אוף פיים זו בדיחה. בחור טוב, קלע טוב, שחקן טוב. הול אוף פיימר? כל שם שתזרקו יכול להיכנס להיכל עכשיו.

p
p
28/04/2017 18:12:30

רוצה להגיד קליפרס (בכל זאת, אוהד – של פול, פחות של הקליפרס), אבל לא באמת בא לי.
כאילו בחייאת, יאללה לפירוק. רק לא לסבול את המאמן הזה. נותן פייט על המאמן הגרוע בליגה.
עדיין לא הבין שפירס גמר את הסוס וכל רגע שהוא על המגרש מיותר.
עדיין לא הבין שעדיף שפלטון מרכז מאשר שני הגאנרים הפרועים (קרופורד את נפוטיסט).
שלא לדבר שבכל התקופה בקליפרס הוא לא פיתח אף שחקן. בטח לא מהדראפט, שאם לא העביר את הבחירה (כולל העתידיות לדפוק את מי שיבוא אחריו) פשוט ייבש שחקנים ולא נתן להם שנייה של הזדמנות.
ומן הסתם שלא הביא SF. הכי קרוב היה ג'ף גרין וגם אותו הוא לא הצליח להשאיר.
רדיק וקרופורד באופן שיטתי לא מגיעים לפלייאוף.

לפרק לפרק לפרק. פול וגריפין יכולים לצאת.
לא חושב שכדאי לגריפין לצאת. אולי יהיה לו יותר קשה למצוא קונים מאשר אם יחכה עוד עונה ויקווה לא להפתע בה.
פול חייב ללכת בשביל עצמו ובשביל כל מי שאוהב כדורסל בערך.
אני פשוט לא סגור על האופי שלו. משהו אומר לי שהוא יישאר בסוף. סתם הרגשה.

יאללה לפרק!

שייקה
שייקה
28/04/2017 18:23:08
הגב ל  p

2 שאלות שמעניין אותי לדעת מאוהד של פול, פחות של הקליפרס:

– לאן הכי טוב לו ללכת?
– אם הוא נשאר (ובלייק הולך), את מי להביא?

אבי
אבי
28/04/2017 18:26:12
הגב ל  שייקה

אני מניח שסאן אנטוניו תהיה בשבילו אחלה מקום… לייד קוואי.

זה גם ייתן תחרות כלשהי לגולדן סטייט שכרגע טובה יותר (לדעתי משמעותית) מהספרס.

DorS
DorS
28/04/2017 18:46:54
הגב ל  שייקה

לטעמי בשביל כריס פול, המקומות המתאימים ביותר הם סאן אנטוניו או אוקלוהמה סיטי. לסאן אנטוניו הוא מתאים כמו כפפה. טוני פארקר יירד לספסל ובמידה שג'ינובילי לא יפרוש תהיה לקבוצה כוח אש מהספסל. אם כריס פול יעבור לת'אנדר זה יכול לעבוד כמו הפיסטונס של סוף שנות ה-80, דומארס ואייזאה. הוא ווסטברוק שחקנים מספיק טובים ומנוסים לשחק יחדיו בלי להרוס את זה כמו הסיפור עם דוראנט. אם בלייק הולך אפשר להעביר אותו בתמורה לפול ג'ורג'. כבר כתבתי על זה המון אבל עדיין זה יהיה טוב גם לאינדיאנה וגם לקליפרס,במידה ו-CP3 יחליט להישאר. גריפין בעל כישרון אך נפצע המון ואולי אם יעזוב לאינדיאנה בתמורה ל-PG13 זה יעשה טוב לשתי הקבוצות. פול סוף סוף ישחק עם סופרסטאר לצידו וגריפין ינסה להראות שהוא לא רק קפיצות לגובה ודאנקים מהדהדהים.

אבי
אבי
28/04/2017 21:41:34
הגב ל  DorS

דור,
אני לא כ"כ מסכים איתך לגבי ההתאמה לאוקלוהומה.

צר לי, אבל אף שחקן (סטאר או סופר סטאר) לא יכול לשחק ליד שחקן אנוכי וסוליסט.
א"א לומר שאוקלוהומה עם שחקנים רעים… הוא פשוט לא גרם להם להיות טובים. זו אחת הסיבות למה דוראנט עזב.

tripledouble
tripledouble
28/04/2017 18:54:05
הגב ל  שייקה

תיאורטית הספרס נשמע מקום טוב עבורו עם כי אני לא יודע איך זה יסתדר מבחינת שכר. אם הוא נשאר? שינסו להביא את פול גורג, ימלא להם את החור בעמדה 3 ויביא מישהו עם דם ווינרי לקבוצה המפסידנית הזו.

שייקה
שייקה
28/04/2017 23:17:27
הגב ל  tripledouble

ראינו איזה דם ווינרי הוא הביא לסדרה האחרונה…

tripledouble
tripledouble
29/04/2017 1:40:30
הגב ל  שייקה

לא צריך לקטול אותו על סמך הסדרה האחרונה, כשהייתה מסביבו קבוצה טובה הוא פעמיים הגיע לגמר המזרח ועשה את המוות ללברון של מיאמי.

p
p
28/04/2017 19:10:52
הגב ל  שייקה

כמובן שספרס נשמע כמו ההתאמה הכי טובה.
בעיקר בגלל המאמן. אני מבין שכולם אומרים את זה, אבל אני לא סגור כמה הספרס עוד מוכנים לעשות מפרקר שחקן ספסל. בכל אופן, זה יקרב אותם לג"ס, אם כי עדיין ג"ס עדיפה בהרבה. אחרי דורנט, כבר אף אחד לא יבוא אליו בטענות בחבירה לקונטנדרית בכירה.
לדעתי אוקלאומה לא תתאים ואני לא רואה איך פול יילך לשם או איזה תמריץ יש לו.
יוטה, דנבר ומינסוטה לדעתי יכולות להיות אופציות מעניינות לאוהדים כי הוא יוכל ליצור מהן קבוצות סופר מעניינות (גם ניו אורלינס אבל לא רואה איך זה עובד עם קאזינס).
במזרח, אינדיאנה נראית כמו הקבוצה שיש הגיון להביא PG וגם לא מדכאת את הנשמה (ברוקלין אורלנדו ניקס וכו).

p
p
28/04/2017 19:11:31
הגב ל  p

העיקר שכבר ייקח אליפות!
השחקן שהכי מגיע לו בליגה

Care Bear
Care Bear
28/04/2017 18:46:39

אם הקליפרס מודחים, אני דווקא ממליץ לבלייק גריפין לעזוב.
יש לו עוד הרבה מה לתרום לקונטנדרית. הייתי שמח לראות אותו בממפיס במקום רנדולף שירד כבר לספסל. יחד עם פרסונס בריא זו קבוצה טובה מאוד.

יונתן .S.
יונתן .S.
28/04/2017 19:31:03
הגב ל  Care Bear

אין איך להביא אותו. כלכלית זה לא אפשרי.

tripledouble
tripledouble
28/04/2017 18:52:20

כל הסדרות הולכות להסתיים היום. לחלק מהקבוצות המפסידות זה גם יעשה טוב- קליפרס למשל, ויחסוך מהם את ההשפלה בסיבוב הבא. גם שיקגו עם כל אהבתי אליהם צריכים לשנות את ההרכב הנוכחי ולבנות מחדש על כשרון צעיר יותר סביב באטלר.

דה שוט
דה שוט
28/04/2017 18:53:27

הקליפרים יפתיעו את כל העולם הערב, כולל את יוטה. אני מאמין בהם. בקשר לפירוק – היה צריך לקרות מזמן, הייתה גם הזדמנות, היו צריכים לתת לדיאנדרה ללכת. הוא לא הבעייה שם, אבל אפשר היה להכניס במקומו דם חדש.

p
p
28/04/2017 19:12:24
הגב ל  דה שוט

היו צריכים לפטר את ריברס.
זה מה שיקרה אם פול ובלייק עוזבים בכל מקרה. רק מאוחר מדיי.

המשגיח
המשגיח
28/04/2017 19:13:11

תודה רועי.

אני לא סגור לגבי מה שאני רוצה שיקרה היום בסדרה בין יוטה לקליפס.
מצד אחד, חבל לי על פול, אבל מצד שני, מגיע ליוטה להעפיל לסיבוב השני.
נתראה בבלוג החי.

the comedian
the comedian
28/04/2017 19:15:54

שימו לב שאם סדרה נגררת למשחק שביעי הוא ייערך בלילה בין ראשון לשני כמו כן בתאריך זה בארץ מתקיים יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולכן הוא לא ישודר בארץ

the comedian
the comedian
28/04/2017 19:43:16

תוך כמה שנים לדעתכם אנטה זיזיץ' יגיע לבוסטון?

רועי ויינברג
רועי ויינברג
28/04/2017 19:57:50
הגב ל  the comedian

שנה הבאה הוא שם לדעתי

אבי
אבי
28/04/2017 21:43:52

אכן, רועי.

ראיתי מקודם את המשחק של דרושאפקה וריאל מדריד, ודיברו על זה תוך כדי משחק…

אור
אור
28/04/2017 19:59:54
הגב ל  the comedian

לפי דעתי כבר עונה הבאה. הוא היה מאוד דומיננטי בציבונה זאגרב והרבה חשבו שזה בגלל שהליגה נחשבת לפחות איכותית. לאחר מכן עבר לקבוצה של בלאט ביורוליג האיכותית והמשיך להיות עקבי. פחות דומיננטי אבל בהחלט נראה כמו שחקן שיכול לפתוח בחמישייה עם הורפורד. צעיר, זריז, גוף גדול עם יכולת ריבאונד מצוינת. מקווה שלא ישלחו אותו בטרייד כי בוסטון ממש זקוקים לשחקן כזה.

לגבי יאבו וניידר, חושב שיאבו יישאר שנה נוספת בדי-ליג למרות שאני מקווה שיהיה חלק מהקבוצה. ניידר הוכיח שהוא יכול להיות חלק מהקבוצה (רוקי השנה בדי-ליג) במקום ג'יימס יאנג שייחתך מהקבוצה. נתנו לו 3 שנים והראה שהוא פשוט לא שייך לליגה.

יונתן .S.
יונתן .S.
28/04/2017 20:31:00
הגב ל  אור

זיזיץ' יהיה בקבוצה בקיץ וגורם בהנהלה כבר צוטט על כך לפני כחודשיים.

יאבוסלה ונאדר הם עדיין מועמדים מתנדנדים וזה תלוי ביותר מדי דברים. האם יהיה טרייד גדול בקבוצה, האם יישאר מקום בכדי להביא אותם, אם יישאר כסף בכדי להכליל בתקרה את השכר שלהם…

אישית אני חושב שהקבוצה תחתים על החוזה רק את זיזיץ' ולגביי השניים האחרים, אם לא יהיה מהלך יוצא דופן, הם ייבחנו אותם בליגת הקיץ ובמחנה האימונים ומשם יוחלט כבר מה יקרה איתם.

אור
אור
28/04/2017 22:53:58
הגב ל  יונתן .S.

מסכים. הוא הכי חשוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/04/2017 20:11:08

וואוו, לארי בירד התפטר.

יונתן .S.
יונתן .S.
28/04/2017 20:27:53

לא נשמע אבל שזה בא ממקום של לקיחת אחריות על הבנייה הלא מוצלחת של הקיץ, אם מישהו במקרה שאל.

בכל מקרה, יהיה מעניין לראות אם הולכת להתפתח עכשיו נטייה להפנות אצבע מאשימה ל-GM ולא למאמן.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/04/2017 20:46:39
הגב ל  יונתן .S.

הייתי רוצה. כבר יותר משנתיים אנחנו מחכים שיפטרו את הליצן שלנו ולא נראה שמשהו הולך לקרות בנידון.

יונתן .S.
יונתן .S.
29/04/2017 1:01:29

זה מדהים כמה השפעה יש להנהלות בנושא מיצוי הפוטנציאל של כלל הארגון ואולי רק בשנתיים האחרונות המעגל הרחב יותר שעוקב אחר הליגה התחיל להבין את זה.

לחשוב כמה מועדונים היו במקום אחר לגמרי, אם הם היו מתנהלים נכון יותר…

אני מניח אבל שלפיניקס יש כבר ניצנים של בנייה טובה. השאלה שהתשובה עליה מעניינת אותי היא מה היא באמת התקרה של בוקר. האם הוא יהיה ברדלי ביל (שזה גם מצויין) הוא שביכולתו להיות אף יותר מכך? ומי יהיה השחקן שיגיע לקבוצה בדראפט הקרוב ואיך הוא יתאים במרקם הקבוצתי? יהיה מעניין לעקוב.

עידו גילרי
עידו גילרי
28/04/2017 21:11:05

לפי ESPN התוכנית היא שהואיתפוס את מקומו של בירד.

אפלטון
אפלטון
28/04/2017 21:33:00

טוב, עכשיו זה וודאי שהם הולכים שם לבנייה מחדש.
מלחמת הצעות על ג'ורג' תתחיל ע…כשיו.

רועי ויינברג
28/04/2017 23:22:17

מאוד סביר, הוא כבר בארגון.

אפלטון
אפלטון
28/04/2017 21:42:34

אגב גם זו קי כבר הגיע ליוסטון אחרי שזכה באליפות בסין וכנראה יחתום שם בקיץ הקרוב.
פתאום יחד עם קפלה, אונואקו וקי יש שם מצבת גבוהים צעירה מבטיחה. אולי אפילו עם דקר, אריזה ואנדרסון מורי יכול לייצר חבילת טרייד מעניינת ולהיכנס למירוץ אחרי ג'ורג'

Ljos
Ljos
28/04/2017 22:23:29
הגב ל  אפלטון

למרות חשד לצאת קצת פדנט – עד כמה שאני יודע השם דומה הרבה יותר ל-"ג'ו צ'י".

עגל
עגל
28/04/2017 22:36:26
הגב ל  Ljos

גוצ'י?!
זה מתאים לג"ס לא לנו,
יחד עם הרולקסים והפרוות

DorS
DorS
28/04/2017 21:48:52

עכשיו כשלארי בירד התפטר, פול ג'ורג' חייב לעזוב. הם הולכי. לתהליך בנייה ועדיף לו, לטעמי, לעזוב לסלטיקס ואם יביאו כוכב בנוסף אליו, אז גם ללייקרס. עצוב שבירד עוזב, הוא היה אבן דרך בקבוצה כבר הרבה זמן. מתקופתו כמאמן ועד היותו הג'נרל מנג'ר. נקווה שזה יעשה טוב לאינדיאנה, שלא תיפול כמו פילדלפיה או הנטס.

ארביד אראל
ארביד אראל
28/04/2017 22:47:59
הגב ל  DorS

זו לא בחירה שלו, יש לו עוד עונה בחוזה ויכול להיות שהם ירצו שהוא ימשיך וינסו להראות לו שהם מסוגלים לשפר את הקבוצה סביבו.

עגל
עגל
28/04/2017 22:35:37

פול ג'ור'ג ליוסטון.
קדימה זוז

שייקה
שייקה
28/04/2017 23:20:20
הגב ל  עגל

אחת האופציות היותר מעניינות שלו לדעתי.

אבל זה לא יהיה שווה הרבה אם לא יהיה איזה קליבר שיעבור למזרח.

Berch
Berch
28/04/2017 22:51:37

חוץ מהקליפרס והלוזריות המובנית שלהם שאר המשחקים אכן קשים לחיזוי….
תודה על הפרוויו

יונתן .S.
יונתן .S.
29/04/2017 0:58:02

אני רק אציין שלטעמי העובדה שבירד יתפטר היא כי הוא אינו רוצה להיות ה-GM שהעביר את ג'ורג' בטרייד. כי אני מניח שדי ברור מבחינתו שכל מהלך שהוא יעשה יציב אותו בתור המפסיד בעסקה.

אגב, רק אציין שלטעמי ההתפטרות גם תורמת יותר ללייקרס, כי הגיוני שבמקום מסויים היה לסלטיקס טיפה עדיפות על הלייקרס במשא ומתן, עקב הקשר של בירד לבוסטון.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:01:08

הבלוג שומם הלילה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 3:05:12

יום שישי את יודעת..

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:14:20

על אחת כמה וכמה..

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:03:50

הוויזארדס הגיעו כדי לסגור סיפור. למרות פתיחה מצוינת של האוורד עם 9 נק ו-5 ריב ב8 הדקות הראשונות, וושינגטון בשליטה אבל נראה אם הספסל שלהם יצליח לשמור על היתרון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 3:04:48
הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 3:12:36

ישתו לנו את כל הסופש עם הריוויו הזה.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:12:36

מתחמם באטלנטה. מוריס וגורטאט קמו מהספסל, רק שלא יעשו להם אמארה ודיאו

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 3:24:46

לשם שינוי, הסלטיקס פוגעים מבחוץ.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:35:24

המשחק של שיקגו מזעזע, הכל בידודים לבאטלר

עומר
עומר
29/04/2017 3:41:15

אטלנטה כרגיל לא יציבים, ואי אפשר לדעת איזה קבוצה נקבל מתי

עומר
עומר
29/04/2017 3:41:24

כמעט טובים בזה כמו הבולס

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:44:48

הוויזארדס פשוט רוצחים את אטלנטה במתפרצות, לא סתם הם קולעים 65% מהשדה.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:46:06

24 נקודות במתפרצות, יש סדרות שלמות שלא קולעים בהם ככה.

tripledouble
tripledouble
29/04/2017 3:45:57

השחקנים של שיקגו נופלים אחד אחרי השני 🙁

אלי
אלי
29/04/2017 3:46:59

הבעיה של שיקגו זה קודם כל ההגנה. מידיי הרבה שחקנים שאין להם מושג בתחום הזה, ובראשם זיפסר.

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 3:47:43

הסיכויים למשחק 7 כלשהו קטנים מרגע לרגע.

עידן
עידן
29/04/2017 3:53:55
הגב ל  גיא הרשע

משחקי 1 של קליבלנד-טורונטו ו סן אנטוניו-יוסטון יהיו בלילה בין שני לשלישי.במידה וכל הסדרות מסתיימות היום מתי יתחילו משחקי 1 של הוורירס-יוטה ובוסטון-וושינגטון?האם כבר ביום ראשון או בלילה בין שלישי לרביעי?

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 4:17:55
הגב ל  עידן

אם גם וושינגטון וגם בוסטון מנצחות הלילה, אז משחק מספר 1 של חצי גמר המזרח בין ה-2 יהיה כבר ביום א'.

עידן
עידן
29/04/2017 4:26:34
הגב ל  גיא הרשע

תודה גיא.מה לגבי אם יוטה מנצחים היום?מתי יהיה המשחק הראשון בין גולדן סטייט ליוטה?

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 4:31:28
הגב ל  עידן

יום א'.

ראש צב
ראש צב
29/04/2017 3:49:21

בסוף הקליפרס יפתיעו

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 3:50:25
הגב ל  ראש צב

הלוואי.

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 3:49:54

משחק נורא של ווייד.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:50:30

ההתקפה של הבולס זה עינוי לצפייה

tripledouble
tripledouble
29/04/2017 3:52:45

אין לבולס מספיק כלים בהתקפה, וההגנה ברובה זה חור שחור. פשוט לא ברור לי הטרייד ההזוי באמצע העונה על טאג ודאג

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 3:52:52
ראש צב
ראש צב
29/04/2017 3:54:34

הזיפסר הזה אחלה

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:54:42

באטלר מחליף את וייד והבולס רצים ל8-0. תומאס לא ממשיך לשבור את הטבעת

אלי
אלי
29/04/2017 3:57:03

אייזיאה קאנן הוא אחד היחידים שיכול להתמודד עם המהירות של אייזיאה (והיחיד שמסתכל עליו בגובה עיניים…)

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 3:57:30

מעניין איך הבולס מרגישים עם ההחלטה להחתים את וייד לשנתיים על 50 מיליון. אני בטוח שמיאמי מרוצים מההחלטה שלהם לגביו.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:00:46

תומאס עם 0-4 לשלוש, האחרים עם 8-12 בל תומאס עם 5 אס

tripledouble
tripledouble
29/04/2017 4:02:53

ככ צפוי שההוקס מתפרקים היום, מהקבוצות היותר חלשות אופי בליגה.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:10:54

ראינו את מילווקי וקליבלנד חוזרות מפיגור 20+ במוצית השניה, לא הייתי סוגר גם את המשחק באטלנטה. ריצת 7-0 להוקס.

ראש צב
ראש צב
29/04/2017 4:18:06

ו….לא. וול בא להרוג. ביל נותן תפורה ןמוריס נראה סביר

ראש צב
ראש צב
29/04/2017 4:18:28

*תפוקה

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:26:56

במשחקים הקודמים אטלנטה הגיעו לקו 30 פעם במשחק. במחצית הראשונההם זרקו רק 7 זריקון עונשין, ברבע השלישי כבר 8 זריקות. אם יצליחו להוריד את ההפרש לחד ספרתי ועם היתרון של הספסל על זה של וושינגטון המשחק עוד פתוח.

עומר
עומר
29/04/2017 4:31:32

שיקאגו מטמוטטים :/

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 4:35:35

אטלנטה נכנסים לרבע האחרון עם הרבה מומנטום.
עדיין נמוך, אבל הסיכוי למשחק 7 בחיים!

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:37:38

וייד מחרב את הבולס, קשה לראות את אחד השחקנים האהובים עליי ואחד הגדולים בעשור האחרון נראה ככה, גמור.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:39:46

1-10 מהשדה, 28-

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:40:28

עוד קאמבק גדול בפלייאוף הזה, אטלנטה במינוס 4

גיא א
גיא א
29/04/2017 4:44:35

נגמרה העונה. עכשיו רק נשאר להחליף מאמן, הנהלה ואת דווין וייד והכל יהיה סבבה

עומר
עומר
29/04/2017 4:47:20
הגב ל  גיא א

שיקאגו נראו רוב העונה, כמו שהם נראו בשלושת המשחקים האחרונים.
וגם היו חלשים מנטלית.
שני המשחקים הראשונים היו אשליה יחד עם פריחה של רונדו.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:49:54
הגב ל  גיא א

משחק הדחה מביך ברמות.

עומר
עומר
29/04/2017 4:46:03

וול מרשים!!

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:48:47

יתרון 3 לושינגטון, כל המומנטום עם אטלנטה, שרודר רץ לליי אפ אבל וול עם צ׳ייס דאון בלוק, 5 שניות אחרי זה סל סופר קשה על מילסאפ ואז חצי מרחק ושוב הוויזארדס בשליטה. אולי המהלך של המשחק והסדרה.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 4:57:51

וול מטורף!! שיא קריירה בפלייאוף 33 נק, 63% מהשדה, 8 אס, 4 חטיפות, 2 חסימות. מספרים לברוניים.

עומר
עומר
29/04/2017 5:03:54

+1
גם לקח את הקבוצה על הגב שלו שאטלנטה חזרו והיו בדרך להשוות

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 5:20:22

תהיה סדרה מרתקת בין וושינגטון ובוסטון.
מצד אחד, אין איפה להחביא את תומאס – 2 לוושינגטון יש את אחד מצמדי הגארדים הטובים בליגה.
מהצד השני, לבוסטון יש שמירת פרימטר מעולה + עומק,
בעוד שוושינגטון כבר הראתה בעבר שכאשר המשחק לא מרווח, וול מוצא את עצמו לא פעם נתקע עם הראש בקיר + עומק, חסר מאוד בוושינגטון.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 5:30:18
Koala swag
Koala swag
29/04/2017 8:34:41

תודה על קישור מושלם

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 5:57:20

רציתי את הקליפרס בסיבוב השני, אבל אני רואה שאוסטין ריברס חזר.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 6:26:26

ואני רוצה את הג'אז . למרות ה"מאצ'אפ" .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 6:30:44

חח אוסטין לא באמת מדיר שינה מעיניי.

איזה מאצ'אפ ? דוראנט VS אינגלס ?

שתיהן לא מהוות איום. אבל את הקליפרס זו מצווה לדרוס.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 6:35:30

תחשוב גם על פציעות . יש המון דם רע עם הקליפרס . מרוב תסכול הם יכולים לפצוע. אני מעדיף סדרה פחות מתוחה עם פחות פוטנציאל נפיץ לפציעות והרחקות.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 6:38:56

חשבתי על זה.. לא רואה שם מישהו 1 שעשוי מהחומרים האלו.

להיפך – גרין וקארי רואים קליפרס נדלקות להם האישונים !

BEAST MODE

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 6:44:50

אני לא מדבר על התומאה הספורטיבית . ראשית, זו לא חוכמה לדרוס את הקליפרס . סתם צערי בעלי חיים.
אבל מבחינת פציעות , פול יכול להיות עלוקה לא קטנה, ובתסכולו לפצוע את סטף .
גם דיאנדרה מגושם מדי – הוא פצע את גובר בתחילת הסדרה הנוכחית. וגם ג'יי ג'יי וקרופורד אגרסיביים .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 6:47:12

אה מבוטה פצע את גובר, וזו היתה תאונה נטו.

הקליפרס לא פוצעים – הקליפרס נפצעים…

זה המצב צבירה שלהם בפלייאוף.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 6:33:19

תשאל את גיא הרשע חובב המאצ'אפים . הוא יסביר לך

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 6:33:31

כל ההייטרים אמרו גובר
לא חכמה שבלעדיו נתגבר
אז הנגנים מנגנים בהרכב מלא
יש סופסןף מאצ'אפ שווה
ועכשיו נמתין לתירוץ אחר

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 6:40:21

נייס

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 6:41:30

אמרת גובר
אבל צרפתים תמיד בהנגאובר
להם זה אף פעם לא עובר
להיפך, רק גובר וגובר
GAMEOVER

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 6:36:06

תשובה לממזר

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 7:06:12

מהמפרץ יצאה עגלה,
והאווירה עליה זחוחה.
רק מלברון הם מפחדים,
אבל בכל השאר הם מזלזלים.
כשיפגשו ת'זקן, תבוא תדהמה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 7:08:45
הגב ל  גיא הרשע

לא השלכת את יהבך על הספרס ?

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 7:11:16

אני לא בקטע של להשליך את יהבי –
ההימור שלי היה בכלל על הקליפרס, אבל אז הקללה בעטה בגריפין.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 7:15:54
הגב ל  גיא הרשע

מה אני אגיד לך.. אלמלא הקללה..

אלי
אלי
29/04/2017 6:33:50

אינגלס השחקן הכי אנסלפיש בNBA

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 6:49:14

סחתיין לקליפרס על כך שהם לא מוותרים.

JA SUIS P
29/04/2017 6:59:20

היום לאות הזדהות עם הגולש P שאכפת לו מהקליפרס. כולנו P.

יאללה קליפרס תנו בראש

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 7:13:35
הגב ל  JA SUIS P

כולנו P

p
p
29/04/2017 10:26:35

=) =)

תודה רבה!

תמיכתכם עזרה!
לא הייתי בבלוג החי, ראיתי בליג פס כשקמתי..

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 7:02:53

חחח הג'ז כבר גוזרים רשתות

Mbk
Mbk
29/04/2017 7:06:55

אם וכאשר יוטה תנצח זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2011 שהסיבוב הראשון נגמר ללא סדרה שזולגת לגיים 7

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 7:16:43
הגב ל  Mbk

וזה יהיה חבל מאד אבל לא עושה רושם שיוטה מתכוונת לחזור לסטייפלס סנטר

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 7:13:26

4 איבודים לדאנדרה ב-3 דקות.

JA SUIS P
29/04/2017 7:18:17

יש משחק. CP הולך לשרוף את המגרש

JA SUIS P
29/04/2017 7:25:46

הקהל מורגב 100% מגברים לבנים זקנים. DIRTY OLD WHITE NECKS

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 7:27:39

איך אני אוהב שקבוצות מתגברות על פציעה שלמשחקן מפתח.

אלי
אלי
29/04/2017 7:29:24

לא יודע…
גם במשך העונה הם נראו טוב יותר בלי גריפין.

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 7:39:43
הגב ל  אלי

10-11 בלעדיו
22-40 איתו

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 7:30:32

1+

דה שוט
דה שוט
29/04/2017 7:28:48

יש !

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 7:29:44

יאללה קליפרס!!!
תנו לנו גיים 7
תשמחו את P
תשאירו את התחזית של מנחם בחיים

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 7:33:07

פול פירס שומר על ג׳ו ג׳ונסון – הכי 2008

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 7:35:41

איזה קצב קיבל המשחק!

אלי
אלי
29/04/2017 7:35:54

זה מקרי שיוטה נראית הרבה פחות טוב כשאינגלס לא על הפרקט?

מיקי
מיקי
29/04/2017 7:36:38
הגב ל  אלי

+10

אבי
אבי
29/04/2017 7:37:30

האיבודים של יוטה הורגים אותה. הם לא מצליחים לשמור על הכדור.

JA SUIS P
29/04/2017 7:38:49

+8. לא נראה לי שיש 200 נקודות במשחק הזה…

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 7:40:42

הכי קליפרס לאבד את זה

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 7:44:23

דאנדרה – 7 איבודי כדור, 3 מ-11 מהעונשין.
מדהים שהקליפרס מובילים…

אבי
אבי
29/04/2017 7:46:44
הגב ל  גיא הרשע

יוטה מאבדים יותר. ובעיקר, התקפה פשוט רעה.

הם זורקים מחצי מרחק באחוזים מסריחים, במקום להגיע לטבעת – ומקסימום לסחוט עבירות.

כשעושים את זה פעם אחר פעם אחר פעם, גם ממלאים את היריבה בעבירות, וגם גורמים לציפוף הצבע – ואז אפשר להוציא כדור לקלעים מחוץ לקשת. למרות שהיום הם על הפנים מהטווח הזה.

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 7:47:42
הגב ל  אבי

דאנדרה לבדו איבד יותר כדורים מכל יוטה ביחד.

אלי
אלי
29/04/2017 7:45:43

יוטה משחקת מפגר עכשיו

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 7:46:03

היחס בין כמות הנגיעות בכדור לאיבודים של דיאנדרה חסר תקדים…

JA SUIS P
29/04/2017 7:49:48

אני מוחה!!

JA SUIS P
29/04/2017 7:50:35

דיאנדרה יינצח לנו את המשחק בשלשה עם הבאזר!

אבי
אבי
29/04/2017 7:54:42

יוטה פשוט משחקת רע.
מאבדת כדורים. בחירת זריקות טיפשית לחלוטין. חוסר יכולת לשמור על הכדור.

כריס פול עם 4 עבירות כעת (אינגלס עם 5), צריכים לשחק על פול בכל הכוח עכשיו כדי לסחוט ממנו עבירות ולהושיב אותו על הספסל.

JA SUIS P
29/04/2017 7:56:28
הגב ל  אבי

אני חושב שבוריס דיאו לא מקרבל מספיק זריקות, אהל לא שמעת את זה ממני.
GO CLIPPERS

אבי
אבי
29/04/2017 7:59:43
הגב ל  JA SUIS P

כבר רבע וחצי שההפרש נע סביב 8-10 לקליפרס. זה לא מסמן טוב ליוטה.

אם לא יקרה איזה שינוי מהיר שיגרום להם להאמין – הם יפסידו.

אם היריבה לא הייתה קליפרס (מנטליות של לוזרים), הייתי אומר שהמשחק גמור… יש עוד מלא זמן כמובן, אבל אתה לא רואה שיפור כלשהו לא בניהול המשחק ולא בבחירת הזריקות.

אבי
אבי
29/04/2017 8:01:14
הגב ל  אבי

חוזר בי…

זה נגמר. הם פשוט רעים.

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 7:58:49

קליפרס שולטים
רק שלא יבעטו בדלי

מיקי
מיקי
29/04/2017 7:59:08

יוטה נחנקים

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:02:13

דרכם של הלוחמים לגמר המערב סוגה בשושנים

JA SUIS P
29/04/2017 8:02:22

סגירה!

מיקי
מיקי
29/04/2017 8:02:29

רדיק גמר את הסיפור. נראה מה יהיה בל.א

אבי
אבי
29/04/2017 8:06:53
הגב ל  מיקי

לא ראיתי 3 דקות….. פספסתי משהו?

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:02:39

אוסטין ריברס הגבר השתיק את האולם

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 8:02:53

אני חושב שאפילו הקליפרס לא מצליחים לאבד יתרון שכזה.

JA SUIS P
29/04/2017 8:04:05
הגב ל  גיא הרשע

רשע!

אלי
אלי
29/04/2017 8:03:42

אוהב יותר את יוטה כקבוצה, מצד שני מגיע לכריס פול לעלות.

דה שוט
דה שוט
29/04/2017 8:04:16

ריברס – בלי קשר לשלשות – בהגנה גדולה על הייוורד, כל המשחק.
דיאנדרה – עם כל המוגבלויות – משאיר הכל על המגרש.
CP3 לא רוצה ללכת הבייתה.
ריברס יושב על השופטים מתחילת המשחק.
יוטה -בינתיים – נחנקים ברביעי.
עכשיו תבוא ריצה. האנג און…

Mbk
Mbk
29/04/2017 8:04:22

יוטה הולכים לצאת הקליפרס

מיקי
מיקי
29/04/2017 8:05:18

למה גוגו לא משחק במצב כזה?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:07:17

כל כך תפור על הקליפרס לקחת את המשחק הזה ולהפסיד בבית.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:10:13

או סתם לשמוט את המשחק הזה.. LOL

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:09:16

אוי ואבוי
הנה זה בא

JA SUIS P
29/04/2017 8:09:16

שיט. לא סגירה…

שימי ריגר
שימי ריגר
29/04/2017 8:10:07

Hack a jordon .

אבי
אבי
29/04/2017 8:10:42

תהיו רגועים, בקצב משחק של יוטה… מספיק שהקליפרס נותנים סל-שניים כדי לשמור על מרחק סביר.

הייתי מת שיוטה תנצח… אבל הם נראים רע מאוד היום.

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:12:35

ריברס!!!!!!
השתיק את האולם פעם שניה

דה שוט
דה שוט
29/04/2017 8:13:05

the dagger in the heart

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:13:16

יחי הנפוטיזם !

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 8:13:34

2 שלשות גדולות של ריברס במאני טיים, כמעט וגורמות לי לסלוח לו על זה שהוא הבן של המנהלת…

שימי ריגר
שימי ריגר
29/04/2017 8:13:50

המנצח כאן נגד ווריוס נכון?

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 8:15:32

כן.

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 8:13:52

חחח. זאת ההגנה החונקת של הג'אז ? מילא שההתקפה לא מתקתקת. אבל להפסיד את זה בהגנה ? כך נותנים לריברס לזרוק חופשי ?

JA SUIS P
29/04/2017 8:14:14

לא הסנתי את הפסק זצמן של הקלחפרס. כאילו יש פסק זמן ארוך ריברס מתכנן תוכנית ואז עולים לשחק , ואז ריברס משנה 2 שחקנים בחמישייה שכולם כבר על המגרש…

מה אמרת להם בפסק זמן? צה היץה הץוכנית?

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:15:34

הנה זה בא!!!

דה שוט
דה שוט
29/04/2017 8:16:16

מי שקונה מנוי עונתי לקליפרס מקבל מנוי שח"ל בחצי מחיר

אלי
אלי
29/04/2017 8:16:29

לא מתאים לפול.

JA SUIS P
29/04/2017 8:16:42

לספסל את פול?

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 8:16:52

כל כך קליפרס…

Mbk
Mbk
29/04/2017 8:17:19

כריס פול נכנס למאני טיים חייבים להחליף את התחתון בחיתול

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:17:46
הגב ל  Mbk

חחחחח

JA SUIS P
29/04/2017 8:17:37

היווארד רוצח…

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:18:25
הגב ל  JA SUIS P

טעות.
קליפרס נרצחים קלאסיים

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:17:45

תנו לי הארכה באמא שלכם !

אלי
אלי
29/04/2017 8:17:50

ואווו….

שאפו לאינגלס על המהלך.

Mbk
Mbk
29/04/2017 8:18:13

פאק ! ג ו ר ד ו ן !

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 8:18:20

1:29 לסיום היה 10 הפרש.

דה שוט
דה שוט
29/04/2017 8:18:20

ויש גם 20% הנחנה לטיפול פסיכולוגי (עדיף פסיכיאטרי)

איתי
איתי
29/04/2017 8:18:24

כמה צפוי שפול יאבד

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 8:19:00

זה שיר מאוד אהוב עלי . הכותרת נכתבה על הקליפרס . כמובן שהעיר מתאימה .

https://www.youtube.com/watch?v=yp_QkUVZGPc

איתי
איתי
29/04/2017 8:20:14

חבל היו קרובים יוטה

Mbk
Mbk
29/04/2017 8:20:58

פול יוציא את הכדור יזרוק לשמיים בסוף שעון יפגע בראש של דיאנדרה ג'ורדן ישר לתוך הסל של הקליפרס על הבאזר
סל עצמי ל 3 הארכה.
מהלך קליפרסי טיפוסי שיכנס לספרים

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:28:30
הגב ל  Mbk

אף אחד לא היה נופל מהכיסא אם זה היה קורה 🙂

JA SUIS P
29/04/2017 8:21:05

תוגה לאלוהי המורמונים…. ששלח עלינו את יוטה…

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:21:20

מסכנים הקליפרס, עשו הכל כדי להפסיד.
לא הלך הפעם

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 8:22:34

שיט ! משחק שביעי . נגיע אליו חלודים לגמרי . וגם לא יהיה משחק ראשון של הסדרה הבאה בחופשת יום העצמאות , אלא כשצריך לקום לעבודה.

דה שוט
דה שוט
29/04/2017 8:24:25

אשברי – תכינו את הקרח בחדרי ההלבשה של האורקל. נראה לי שהקליפרים באים, והם מוגבלים ואלימים מתמיד.
🙂

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:26:10

אי אפשר מצד אחד להתלונן על סיבובים קשים במערב, ואח"כ להתלונן על חלודה של סוויפים.

גולדן יגיעו דרוכים.

Shir
Shir
29/04/2017 8:23:01

לפחות יהיה לנו משחק 7 אחד בסיבוב הזה

Mbk
Mbk
29/04/2017 8:23:30

גיים 7 הולך להיות מוזר וביזארי
הלוחמים עם עוד יומיים חופש …

הייט-אשברי
הייט-אשברי
29/04/2017 8:23:43

אם הקליפרס ניסו כל כך להפסיד את זה ולא הצליחו , אז כנראה שהמורמונים לא כזה שוס .

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:23:46

עדיף לקליפרס שגיים 7 היה נערך ביוטה ולא באל איי.

שימי ריגר
שימי ריגר
29/04/2017 8:24:02

כן מנחם לס show him some respect ….
דוק מאמן ענק חחחחחחחחח אתה בטח עכשיו עצבני

IDO
IDO
29/04/2017 8:24:26

ביום ראשון כולנו P!

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
29/04/2017 8:25:19

כריס פול עשה הכל מהכל …הפעם לא הצליח לו

IDO
IDO
29/04/2017 8:25:26

למה לתת את הזריקה האחרונה ל JJ שהיווארד והיל קלעו את כל הזריקות עד אז? למורמונים התשובות..

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 8:30:42
הגב ל  IDO

א. כי לקלוע שלשה חופשית מהפינה או אחרי ריבאונד זה קצת יותר קל מאשר ליצור לעצמך את המצב כשההגנה יודעת שאתה חייב שלשה.
ב. כי גוגו היה ענק בקלאץ כל הסדרה.
ג. היוורד היה עם איזה 3/9 לשלוש היום

אלי
אלי
29/04/2017 8:25:56

ובאורח פלא אינגלס עם 12+, הגבוה בקבוצה, למרות שלא קלע נקודה.

רן הנרגן
רן הנרגן
29/04/2017 8:26:16

איזה דפוק הריברס הזה. ל"א שיחקו הגנה נהדרת עם גורדן והובילו 14, אבל הוא פחד מהאק אגורדן והוציא אותו וגרם למפולת של 11 נקודות.

הקיסר החבשי
הקיסר החבשי
29/04/2017 8:27:56
הגב ל  רן הנרגן

עדיף על המהלך של בילי להשאיר את רוברסון ולהפסיד את המשחק

רן הנרגן
רן הנרגן
29/04/2017 8:27:08

יש כאן מישהוא שחושב שאחת משתי הקבוצות הללו תעבור את הווריארס בסידרה?

אלי
אלי
29/04/2017 8:28:15
הגב ל  רן הנרגן

לא.

שי אבן צור
שי אבן צור
29/04/2017 8:45:01
הגב ל  אלי

חחחח
ממש לא

עומר
עומר
29/04/2017 14:12:13
הגב ל  רן הנרגן

חחחח לא
המערב הקשה אבל, תחרותי מאוד

שגיא נאור
שגיא נאור
29/04/2017 8:32:34

כל הכבוד למורמונים נמתחשבים האלה- לא נעים להם לנתח כשגריפין בחוץ אז הם מושיבים גם את גובר כדי שיהיה צדק. נראה מה הם יעשו במשחק 7.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:37:41

הג'אז לוקחים באל איי.

רונן
רונן
29/04/2017 12:03:03

התחושות שלך לרוב מוטעות , ראה הערותיך להיום.
מגוחך שמישהו ששוגה כל כך הרבה כותב כל יום מה כל קבוצה יכולה ללמוד.
הטורים שלך הם ההוכחה שבימינו כל אחד יכול לכתוב ושיימצא העדר שיקרא אותו בשקיקה.

tripledouble
tripledouble
29/04/2017 16:52:23
הגב ל  רונן

ומי אתה בכלל שתעביר עליו ביקורת? במה תרמת לאתר או להבנה של הקוראים פה שאתה מבקר אותו? גם אם הוא טועה מדובר במאמצים אדירים והשקעה רבה, אז עד שאתה מוכרז כנביא ישראל הבא תשב בשקט.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:41:35

עוד סיבה לטווח הרחוק שעדיף לגולדן ניצחון של הקליפרס – מגדיל את הסיכויים של פול להישאר בארגון, ולא לעבור לספרס. אמנם סיכויים נמוכים אבל עדיין יותר גדולים מהסיכויים במקרה של הדחה בסיבוב הראשון מול יוטה עם יתרון ביתיות.

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 8:45:43

מזל טוב!
סופית הפכת למכביסט!
מגשי פיצה והכל…

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 8:51:07
הגב ל  גיא הרשע

אתה וסומסום עושים שבוע – שבוע ?

גיא הרשע
גיא הרשע
29/04/2017 8:54:32

די,
אתה אוהד הפועל ירושלים –
לסדר את שאר הליגה כך שזה יתאים הכי שאפשר לקבוצה שלך,
זה לא הכי מכבי שיש?

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
29/04/2017 9:01:12
הגב ל  גיא הרשע

בוא אני אעשה לך סדר – הסיבה העיקרית (יש גם סיבות אחרות) שאני בעד גולדן היא שיש לה את הסיכויים הכי טובים לדפוק את לברון, שהייתי לגמרי בעדו, עד העניין עם בלאט (פטריוט גאה), ברגע שבלאט פוטר, עברתי לצד של גולדן, זה כל הסיפור.

ועם סומסום יחליט לקפוץ לי עכשיו עם זעקות "לבאן, לבאן !!! = בלאט, אז רק אומר שתמיד שיחקתי את המשחק לפי ההיגיון שלו, לי אין סמלים אנושיים.

אני בכיף חותם על כך שהספרס וגולדן יעשו על האליפות כל שנה, שבוע – שבוע. קוואי השחקן הכי אהוב עלי בליגה.

עגל
עגל
29/04/2017 11:55:42
הגב ל  גיא הרשע

אז כל הסיפרוים על סטף קרי ששינה את המשחק היו סתם
אתה אוהד את קוואי ושונא את לברון.
c'est tout