סוף הסיבוב הראשון? שיקגו, קליפרס ואטלנטה נלחמות על העונה הערב / רועי ויינברג

3 משחקים הלילה ב-NBA כשאטלנטה ושיקגו יארחו את וושינגטון ובוסטון וינסו לכפות על המדורגות הבכירות מהן משחק 7. נוסף על כך, יוטה תנסה לנצח בבית ולעלות לסיבוב השני מול הקליפרס נטולת גריפין.

*

2:30-אטלנטה הוקס (5)-וושינגטון וויזארדס (4)

מצב הסדרה: 3-2 לוושינגטון.

סדרה מלאת תהפוכות כשיש פער גדול בין התפקוד של כל שחקני שני הקבוצות בבית ובחוץ. במשחקים בוושינגטון ראינו את הצוות המסייע של ג'ון וול קולע באחוזים טובים בהרבה לעומת המשחקים בפיליפס ארינה, כשזה בולט במיוחד אצל בראדלי ביל (22 נקודות ב-39% מהשדה בחוץ, 26.7 ב-45% בבית) ומרצ'ין גורטאט (2 נקודות ב-25% מהשדה בחוץ, 11 ב-56% בבית).

הפעם, לצערם, הם משחקים בחוץ. וושינגטון הצליחה לנצח את המשחק החמישי כשהם עושים עבודה טובה בהגבלת ההשפעה של פול מילסאפ על חבריו לקבוצה, משהו שבלט בשני הניצחונות של הניצים ודבר שחשוב לעקוב אחריו גם הערב, לצד המאבק בלואו-פוסט: דוויט הווארד הוא עוד שחקן שיש הבדל תהומי בין היכולות שלו בבית ובחוץ, וכשהוא משחק מול הקהל הביתי יכול להיות שאטלנטה תלך אליו יותר וזה ישפיע לטובה מבחינתה.

מלבד זאת, שווה לראות איך ההוקס יתמודדו הערב עם וול וביל שמשחקים בנוחות יחסית וקולעים בלי יותר מדי הפרעה כל הסדרה. יכול להיות שהשילוב של קנת' בייזמור בחמישייה במקום טים הארדוואי ג'וניור יעזור ויתן לאטלנטה עוד סטופר מלבד טאורן פרינס, בחירת הלוטרי שנותן יופי של פלייאוף. גם פרינס, לצד קלדרון, מילסאפ והווארד, נראה אחר לגמרי בבית.

לפי כל זה, אני לא מאמין שההוקס ימצאו את דרכם החוצה מהפלייאוף היום. יהיה משחק די צמוד שיגמר בניצחון של אטלנטה הודות לשחקני הספסל היעילים, בדרך להפסד ביתי שלהם במשחק 7.

*

3:00-שיקגו בולס (8)-בוסטון סלטיקס (1)

מצב הסדרה: 3-2 לבוסטון.

מאז הפציעה של רונדו בוסטון נראית אחרת. גם כי שיקגו הייתה חייבת לשנות סגנון משחקה וחזרה להירו-בול של ימי תחילת העונה, בלי יותר מדי הצלחה בינתיים, וגם בגלל שהם עברו לסמול בול עם אל הורפורד כגבוה יחיד, רוב הזמן ליד ג'יי קראודר כפאוור פורוורד כשג'רלד גרין או מרקוס סמארט משלימים את החמישייה. ההרכב הזה נותן הרבה גמישות לבוסטון עם חמישה שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם, שלושה מתוכם (תומאס, סמארט והורפורד) גם לחבריהם לקבוצה.

וזה עובד כשההתקפה שלהם, שהייתה תקועה במשחקים הראשונים, השתחררה. אחרי שהם קלעו קצת פחות מ-100 נקודות במשחק בשני המשחקים הראשונים הם עם 105 בשלושת המשחקים שבאו אחריהם, כשהם מציגים כדורסל נעים לצפייה ומגוון מאוד. השילוב של טרי רוז'ייר וקלי אונלינק מהספסל תורם לא מעט כשבראד סטיבנס מנהל את המשחקים בחוכמה ומעלה אותם כשהוא צריך אנרגיות (רוז'ייר) או גובה (אונלינק).

בניגוד לבוסטון, שבאה לעיר הרוחות כשהמומנטום אצלה, שיקגו בבעיה. וויד ובאטלר מנסים לשחק לבד אבל זה לא מספיק כשכל השחקנים מסביבם נראים כבויים – מירוטיץ' וזיפסר לא פוגעים, לופז לא מצליח לעמוד בקצב ורק איזייאה כנען, שעלה מהספסל להחליף את רונדו, נראה כמו שחקן חמישייה מתאים. פרד הויברג צריך לעשות שינוי כלשהו ואולי נראה אותו בדמותו של בובי פורטיס, או כל סנטר נייד אחר שיכול לקלוע מרחוק ולסבך את ההגנה של הסלטיקס. גם הניסוי של ג'ימי באטלר כמוביל הכדור המרכזי ראוי בהחלט ויתכן שנראה דקות שלו הערב.

בכל מקרה, זה ה-משחק של הלילה. נכון שהמומנטום והסטטיסטיקה בצד של בוסטון, אבל לשיקגו יש את דווין וויד וג'ימי באטלר. השניים האלה לא מוותרים בקלות לאף אחד, אבל לאף אחד. לכן יהיה כאן יופי של קרב, אבל הוא יגמר בניצחון של בוסטון בהארכה.

*

5:30-יוטה ג'אז (5)-לוס אנג'לס קליפרס (4)

מצב הסדרה: 2-3 ליוטה.

הג'אז קרובים מאוד לסיבוב השני. הם ביתרון של משחק כשהמשחק הזה בבית ולראשונה מזה הרבה זמן עם סגל בריא, כשרודי גובר חזר מהפציעה ונראה טוב מאוד וגורדון היווארד חזר מקלקול קיבה טורדני. הם הצליחו להשליט את הקצב שלהם על הסדרה כשרק במשחק אחד, השלישי, 2 הקבוצות עברו את מאה הנקודות. זה סימן טוב עבור יוטה, אחת הקבוצות הטובות ביותר במשחק הזה בליגה.

לכן אין יותר מדי ברק או דברים כאלה בסדרה. זה משחק שיטתי מבחינת הג'אז, כשג'ו ג'ונסון פורח (18.2 נקודות למשחק בסדרה), גורדון היווארד מייצר נקודות וג'ו אינגלס הקסום עושה הכל על המגרש (4 ריב', 5 אס' ו-1.5 חטיפות במשחק). לכן גם בסדרה לא משהו של בוריס דיאו וג'ורג' היל הם יכולים לעשות upset ולהדיח מדורגת בכירה מהם.

אותה מדורגת צריכה לעשות שינוי כלשהו. כריס פול נותן סדרה טובה אבל ג'יי ג'יי רדיק (31.8% מהשלוש) וג'מאל קרופורד (11.2 נקודות ב-40% מהשדה) עדיין לא הגיעו לסדרה. הם ניסו לשחק עם ספייטס ליד דיאנדרה במשחקים 4-5, בהם גריפין בחוץ, אבל המשחק האיטי הזה משחק ישר לידיים של הג'אז. לא רק שהקליפרס לא מצליחה להשיג היתרון בריבאונד כשגובר כשיר, הם משתמשים לא מעט בהרכב מהיר שעושה עבודה טובה ומשיג נקודות קלות.

פתרון אפשרי יהיה השילוב של אוסטין ריברס ליד פול ורדיק, או פול וקרופורד, כשלוק ריצ'רד מבאה א מוטה פאוור פורוורד ודיאנדרה ג'ורדן סנטר. ההרכב הזה מהיר יותר ויכול להאיץ את קצב המשחק, מה שישחק לטובת האורחים כי המשחק האיטי פשוט לא עובד. אני מאמין שנראה משהו כזה, בין אם ריברס (ששיחק משחק אחד בלבד בסדרה ועדיין לא כשיר לחלוטין) או קרופורד משמשים כגארד השלישי.

בכל מקרה, לא סביר שהרכב כזה יקבל יותר מדי זמן ביחד, במיוחד אצל מאמן מקובע כמו דוק ריברס. לכן נראה עוד משחק של סקור נמוך וניצחון של יוטה, במשחק שאולי יזכר כאחרון של כריס פול במועדון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 254 תגובות

  1. חושב בדיוק הפוך בכל ההימורים
    אני חושב וושינגטון מסיימת סיפור ושני הסדרות האחרות הסתיימו במשחק 7.

    תודה על הפריוויו!

  2. תודה, רועי.
    יוטה נראית כמו ההימור הקל יותר הערב, ורחמים על כריס פול, שנותן סדרה מעולה ממש.
    אשר לשני האחרים – שום מושג.
    הסתברותית, אטלנטה פשיט היתה טובה "מדי" בסדרה הזו, ניצחה קל יחסית בבית ונשארה צמוד בכל האחרים = זה המשחק שהיא תחליק. סתם ניחוש, כן.
    לגבי שיקגו, זה יותר קשה מלחזות את מזג האוויר בעוד שנה מהיום. הכל אפשרי. מבלואו-אאוט מוקדם של הסלטיקס (עדיין זוכר את רבע הסבוטאז' עם 9 נקודות), ועד להצגה של באטלר-ווייד בפני הקהל הביתי. באמת, שום מושג. על הנייר זה בוסטון, במאמץ רב, ושופטים לא ביתיים.

    1. סומסום,
      לגבי אטלאנטה… הניתוח היבש מראה דווקא הפוך ממה שרשמת.

      בחוץ הם הפסידו בחד ספרתי את 3 המשחקים… כאשר במשחק האחרון זה נגמר ממש צמוד (4 הפרש).

      לעומת זאת, בבית הם ניצחו 18 במשחק מספר 3 ו-10 במשחק מספר 4

      לכן, הסבירות (וכך גם אני מנחש) שגם הלילה אטלנטה מנצחת והולכים למשחק 7.

      בברקאט של אמארה סטודמאייר, הוא הימר על כך שאטלנטה מנצחת ב-7 משחקים (אם אני זוכר נכון שזה אכן 7)…. 🙂

  3. מסכים איתך לגמרי לגבי אטלאנטה + יוטה.

    במשחק של שיקגו-בוסטון רשמת שתהיה הארכה. כלומר משחק צמוד. וגם פה אני מסכים איתך… אם כי, קיימת שאלה שלאף אחד מאיתנו אין עליה תשובה – והיא זו שיכולה לעשות את ההבדל בין שיקגו משווה ל-3-3 או שיקגו מנופה ב4-2
    השאלה הזו היא רונדו.
    לפי הפרסומים, הוא ישחק הערב. ראיתי גם וידאו שלו מתאמן עם חבישה על האגודל השבור (ביד הזורקת). וכן ניתוח מקצועי שאומר כי קשה מאוד לשחקן לשחק עם שבר במקום כזה. שכן בהגנה, כל הזמן שמים יד על השחקן שממול – ויש הרבה מגע במקום הכואב.
    כנ"ל נושא הזריקה שיהיה הרבה יותר בעייתי (זריקות לא מדוייקות, איבודים, מסירות שיכולות להתפקשש, כדרור לא מושלם ועוד).
    גם נושא הריבאונד והחטיפות שרונדו בדר"כ נותן עבודה טובה, יהיה לו קשה יותר.
    בוידאו הוא התאמן לזרוק עם היד השניה… אבל אני לא מאמין שבשבוע תרגול, ניתן לשנות יד דומיננטית ולהגיע לאחוזים טובים.

    לכן, הרבה מאוד תלוי מה יקרה איתו היום ואיך הוא יכנס למשחק.
    אם הוא יצליח להתעלות ולשחק אפילו 20 דקות ולתת אנרגיה ובטחון לחברים, וקנון ישלים אותו בחלק האחר של המשחק… בהחלט צפוי משחק צמוד עם יתרון קטנטנן לביתיים.
    משחק מסוכן 🙂

  4. יוטה תממש את הבטחתי ה(לא) בלתי נשכחת – הקליפרס לא יגיעו לכלום, לקראת מפגש עם הלוחמים.
    מחזיק אצבעות לשוורים.

  5. אם הקליפרס עפים היום, אין לכריס פול שום סיבה להישאר שם. גריפין מועד לפציעות ואי אפשר לדעת מה יהיה מצבו אחרי הפציעה. יש שם שחקנים טובים מאוד ומוכחים אך אם לאותו סגל היו קוראים הלייקרס ולא הקליפרס נראה לכם שהם היו כאלה לוזרים? (ואני מדבר על רוח המועדון ולאו דווקא על השנים האחרונות). לפול מגיע לקחת אליפות ועם הקליפרס הנוכחיים זה כנראה לא ייקרה. זה לא ייקרה גם בגלל המערב החזק. איך קבוצה כמו הקליפרס יתמודדו מול גולדן סטייט או אפילו הספרס. לכן צריך לחכות לראות איך ייגמר המשחק היום ואם הוא ייגמר בהדחה, כריס פול צריך לחשוב ברצינות על מעבר וחבירה לאולסטאר שישלים אותו.

    1. מסכים. אני חושב שאם הוא בא לספרס הם יכולים לאיים על הווריורס – סופר טים לכל דבר עם פול, אולדריג' וקוואי

      1. צריך להגיע לקבוצה כמו OKC, ווסטברוק ישחק כקאטר פנימה, אולאדיפו סמול פורוורד והוא מנהל משחק, גם קבוצה כמו יוטה יכולה להתאים בשבילו, רק שלא יעשה שטות וילך למזרח, כי שם רק מלך אחד שולט

          1. אם יש עדכונים חדשים לא ראיתי אותם, אך הקישור ששלחת לא רק חוזר על מה שאמרתי אלא למעשה מסתמך על הקישור ששלחתי…

  6. הולך על סיומן של כל הסדרות הערב (ובטוח אטעה).
    בתקווה שסיום הפלייאוף בשיקגו ובקליפרס יביא לאיזה שינוי ו/או בנייה מחדש ושדרוג הסגל (אצל הקליפרס גם בעמדת ה-GM).

  7. וושינגטון, בוסטון, יוטה

    מה שמשאיר יומיים פנויים ללא משחקים (יום א' ערב יום הזיכרון).

    הפלייאוף יתחיל באופן מעשי ביום שני..

  8. הגיוני להאמין שלא כל הסדרות ייחתמו היום.

    אני אישית אשמח לראות את התחזיות שרשמת מתקיימות וקשה שלא להאמין שהן גם נראות הגיוניות ע"פ הנתונים העכשויים בשטח.

    בשיקגו רונדו שוב לא ישחק והמשחק האחרון נלקח ע"י הסלטיקס לאחר שיא מועדון שלילי בקליעה מה-3. קשה לי להאמין שזה יחזור הערב. נוסף על כך, כבר 2 משחקים שהסלטיקס צמצמו את יתרון הריבאונד של הבולס וזה נעשה במהלך אמיץ ובר תושייה מצידו של סטיבנס כשהחליט ללכת עוד יותר לקיצון ולעלות בהרכב נמוך יותר, אך אתלטי ואיכותי יותר בקליעה. זה הביא לכך שלופז הופך לחלק בעייתי במגרש לבולס בלא מעט מקרים והבולט מכולם הוא הכיסוי על תומאס במצבי הפיק-אן-רול עם הורפורד ו-3 קלעים מסביבם, כך שקשה לצאת באסרטיביות לעזרה.
    ועדיין….הסדרה הזאת היא, אולי, הכי לא צפוייה לטעמי מסדרות הסיבוב הראשון. היא ברוב הזמן צמודה וגם כאשר יש הפרש גבוה הוא לרוב מצטמצם או מגיע מאוחר במהלך המשחקים.

    ביוטה הסדרה גם ירדה מנכסיה, כאשר גריפין נפצע וגובר חזר לשחק. כרגע אין לקליפרס מענה הולם בכדי לצמצם את תרומתו של ג'ו ג'ונסון וכל עוד שאר הכוכבים מתפקדים ללא קושי אמיתי מולם, נראה שהסדרה תלך לכיוונם של המורמונים.

    ואחרונה חביבה בעיניי – הסדרה של DC. כרגע זה נראה בעיניי כמו קבוצה צעירה בעלייה, שפחות יודעת איך לנצח משחקים ולהכריע אותם בצורה מיטבית (פרט לאחד בשם ג'ון וול) ונגדה משחקת קבוצת "צווארון כחול", וותיקה ומנוסה יותר במעמדים אלו, אך אינה מוכשרת כמו יריבתה. כרגע, אני חושב שדווקא אטלנטה מרשימה יותר בסדרה. וול וביל עושים מעל ומעבר בכדי לגרד כאן נצחונות ואטלנטה רקדה על המגרש בנצחונותיה בסדרה. לפי התוצאות שהיו במשחק 5, ההגיון אומר שוושינגטון לא צברו מומנטום חיובי כמו שאחרות במצב הזה צברו לעצמן (כמו יוטה, הספרס, טורונטו ובוסטון – כולן ניצחו ונראו הרבה יותר משכנעות ממנה בנצחונן במשחק 5 ובאו בטוחות יותר בעצמן לאווירה עויינת במשחק 6 בחוץ). אי לכך, אני חש שהסדרה תגיע ל-7 משחקים ומשם, כמו שרבים אוהבים להגיד – "אלוהים גדול…".

    1. יונתן, מאיפה המידע שרונדו לא משחק?

      דווקא מופיע שהוא כן ישחק.

      כמובן שלא נקבל את הרונדו הרגיל, בכל זאת שבר באגודל.
      אבל עדיין הוא מופיע בסגל.

      תוכל לתת מקור?

      1. אבי, ראיתי רק עכשיו את התגובה שלך. בכל מקרה, אור נתן לך מידע אמין. והאמת שזה לא מידע חדש. כבר אתמול בצהריים (שעון EST) הודיע הויברג שרונדו לא ישחק וכמו שראית מתגובתו של אור, ESPN העלו את הפרסום הזה מאותו הרגע.

    1. מתי בדיוק רונדו הפך להיות סופרסטאר? הסדרה הזאת הייתה נגמרת בסוויפ של בוסטון אם לא הטרגדיה של תומאס שללא ספק השפיעה על כל הקבוצה בשני המשחקים הראשונים.

      היום בוסטון בקלות.

  9. הימרתי על אטלנטה ב-7. כרגע זה נראה תרחיש סביר ביותר – מנצחת משכנע הלילה וגונבת את האחרון בחוץ מוושינגטון הרעועה מנטלית.

  10. יוטה – קליפרס – מרגיש כאילו הסדרה נגמרה כבר מזמן.
    האמת די התפלאתי להיזכר שהם עדיין משחקים 🙂

  11. מישהו פה חושב שcp3 צריך להיות בהיכל התהילה? לטעמי לא, למרות שטרייסי מקגריידי הציב רף מאוד נמוך לכניסה למועדון

    1. כן. אבל אני לא אובייקטיבי.
      אין ספק שיש את הצל של ההישגים הקבוצתיים, אבל מבחינת הישגים אישיים הוא לגמרי שם.
      בכל אופן, זה קצת מוקדם להתמקד בזה לדעתי.

    2. אחרי הביזיון עם מקגריידי אין שום דבר שמונע ממנו להיכנס לשם. לדעתי שחקן שמתיימר להיקרא כוכב ולא העפיל פעם אחת בקריירה שלו לגמר אזורי (או במקרה של מקגריידי- אפילו לא עבר סיבוב) לא צריך להיות שם.

    3. מקגריידי כן וכריס פול לא? באיזה עולם?

      בחיי שהבחירה במקגריידי להול אוף פיים זו בדיחה. בחור טוב, קלע טוב, שחקן טוב. הול אוף פיימר? כל שם שתזרקו יכול להיכנס להיכל עכשיו.

  12. רוצה להגיד קליפרס (בכל זאת, אוהד – של פול, פחות של הקליפרס), אבל לא באמת בא לי.
    כאילו בחייאת, יאללה לפירוק. רק לא לסבול את המאמן הזה. נותן פייט על המאמן הגרוע בליגה.
    עדיין לא הבין שפירס גמר את הסוס וכל רגע שהוא על המגרש מיותר.
    עדיין לא הבין שעדיף שפלטון מרכז מאשר שני הגאנרים הפרועים (קרופורד את נפוטיסט).
    שלא לדבר שבכל התקופה בקליפרס הוא לא פיתח אף שחקן. בטח לא מהדראפט, שאם לא העביר את הבחירה (כולל העתידיות לדפוק את מי שיבוא אחריו) פשוט ייבש שחקנים ולא נתן להם שנייה של הזדמנות.
    ומן הסתם שלא הביא SF. הכי קרוב היה ג'ף גרין וגם אותו הוא לא הצליח להשאיר.
    רדיק וקרופורד באופן שיטתי לא מגיעים לפלייאוף.

    לפרק לפרק לפרק. פול וגריפין יכולים לצאת.
    לא חושב שכדאי לגריפין לצאת. אולי יהיה לו יותר קשה למצוא קונים מאשר אם יחכה עוד עונה ויקווה לא להפתע בה.
    פול חייב ללכת בשביל עצמו ובשביל כל מי שאוהב כדורסל בערך.
    אני פשוט לא סגור על האופי שלו. משהו אומר לי שהוא יישאר בסוף. סתם הרגשה.

    יאללה לפרק!

    1. 2 שאלות שמעניין אותי לדעת מאוהד של פול, פחות של הקליפרס:

      – לאן הכי טוב לו ללכת?
      – אם הוא נשאר (ובלייק הולך), את מי להביא?

      1. אני מניח שסאן אנטוניו תהיה בשבילו אחלה מקום… לייד קוואי.

        זה גם ייתן תחרות כלשהי לגולדן סטייט שכרגע טובה יותר (לדעתי משמעותית) מהספרס.

      2. לטעמי בשביל כריס פול, המקומות המתאימים ביותר הם סאן אנטוניו או אוקלוהמה סיטי. לסאן אנטוניו הוא מתאים כמו כפפה. טוני פארקר יירד לספסל ובמידה שג'ינובילי לא יפרוש תהיה לקבוצה כוח אש מהספסל. אם כריס פול יעבור לת'אנדר זה יכול לעבוד כמו הפיסטונס של סוף שנות ה-80, דומארס ואייזאה. הוא ווסטברוק שחקנים מספיק טובים ומנוסים לשחק יחדיו בלי להרוס את זה כמו הסיפור עם דוראנט. אם בלייק הולך אפשר להעביר אותו בתמורה לפול ג'ורג'. כבר כתבתי על זה המון אבל עדיין זה יהיה טוב גם לאינדיאנה וגם לקליפרס,במידה ו-CP3 יחליט להישאר. גריפין בעל כישרון אך נפצע המון ואולי אם יעזוב לאינדיאנה בתמורה ל-PG13 זה יעשה טוב לשתי הקבוצות. פול סוף סוף ישחק עם סופרסטאר לצידו וגריפין ינסה להראות שהוא לא רק קפיצות לגובה ודאנקים מהדהדהים.

        1. דור,
          אני לא כ"כ מסכים איתך לגבי ההתאמה לאוקלוהומה.

          צר לי, אבל אף שחקן (סטאר או סופר סטאר) לא יכול לשחק ליד שחקן אנוכי וסוליסט.
          א"א לומר שאוקלוהומה עם שחקנים רעים… הוא פשוט לא גרם להם להיות טובים. זו אחת הסיבות למה דוראנט עזב.

      3. תיאורטית הספרס נשמע מקום טוב עבורו עם כי אני לא יודע איך זה יסתדר מבחינת שכר. אם הוא נשאר? שינסו להביא את פול גורג, ימלא להם את החור בעמדה 3 ויביא מישהו עם דם ווינרי לקבוצה המפסידנית הזו.

          1. לא צריך לקטול אותו על סמך הסדרה האחרונה, כשהייתה מסביבו קבוצה טובה הוא פעמיים הגיע לגמר המזרח ועשה את המוות ללברון של מיאמי.

      4. כמובן שספרס נשמע כמו ההתאמה הכי טובה.
        בעיקר בגלל המאמן. אני מבין שכולם אומרים את זה, אבל אני לא סגור כמה הספרס עוד מוכנים לעשות מפרקר שחקן ספסל. בכל אופן, זה יקרב אותם לג"ס, אם כי עדיין ג"ס עדיפה בהרבה. אחרי דורנט, כבר אף אחד לא יבוא אליו בטענות בחבירה לקונטנדרית בכירה.
        לדעתי אוקלאומה לא תתאים ואני לא רואה איך פול יילך לשם או איזה תמריץ יש לו.
        יוטה, דנבר ומינסוטה לדעתי יכולות להיות אופציות מעניינות לאוהדים כי הוא יוכל ליצור מהן קבוצות סופר מעניינות (גם ניו אורלינס אבל לא רואה איך זה עובד עם קאזינס).
        במזרח, אינדיאנה נראית כמו הקבוצה שיש הגיון להביא PG וגם לא מדכאת את הנשמה (ברוקלין אורלנדו ניקס וכו).

  13. אם הקליפרס מודחים, אני דווקא ממליץ לבלייק גריפין לעזוב.
    יש לו עוד הרבה מה לתרום לקונטנדרית. הייתי שמח לראות אותו בממפיס במקום רנדולף שירד כבר לספסל. יחד עם פרסונס בריא זו קבוצה טובה מאוד.

  14. כל הסדרות הולכות להסתיים היום. לחלק מהקבוצות המפסידות זה גם יעשה טוב- קליפרס למשל, ויחסוך מהם את ההשפלה בסיבוב הבא. גם שיקגו עם כל אהבתי אליהם צריכים לשנות את ההרכב הנוכחי ולבנות מחדש על כשרון צעיר יותר סביב באטלר.

  15. הקליפרים יפתיעו את כל העולם הערב, כולל את יוטה. אני מאמין בהם. בקשר לפירוק – היה צריך לקרות מזמן, הייתה גם הזדמנות, היו צריכים לתת לדיאנדרה ללכת. הוא לא הבעייה שם, אבל אפשר היה להכניס במקומו דם חדש.

  16. תודה רועי.

    אני לא סגור לגבי מה שאני רוצה שיקרה היום בסדרה בין יוטה לקליפס.
    מצד אחד, חבל לי על פול, אבל מצד שני, מגיע ליוטה להעפיל לסיבוב השני.
    נתראה בבלוג החי.

  17. שימו לב שאם סדרה נגררת למשחק שביעי הוא ייערך בלילה בין ראשון לשני כמו כן בתאריך זה בארץ מתקיים יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולכן הוא לא ישודר בארץ

    1. לפי דעתי כבר עונה הבאה. הוא היה מאוד דומיננטי בציבונה זאגרב והרבה חשבו שזה בגלל שהליגה נחשבת לפחות איכותית. לאחר מכן עבר לקבוצה של בלאט ביורוליג האיכותית והמשיך להיות עקבי. פחות דומיננטי אבל בהחלט נראה כמו שחקן שיכול לפתוח בחמישייה עם הורפורד. צעיר, זריז, גוף גדול עם יכולת ריבאונד מצוינת. מקווה שלא ישלחו אותו בטרייד כי בוסטון ממש זקוקים לשחקן כזה.

      לגבי יאבו וניידר, חושב שיאבו יישאר שנה נוספת בדי-ליג למרות שאני מקווה שיהיה חלק מהקבוצה. ניידר הוכיח שהוא יכול להיות חלק מהקבוצה (רוקי השנה בדי-ליג) במקום ג'יימס יאנג שייחתך מהקבוצה. נתנו לו 3 שנים והראה שהוא פשוט לא שייך לליגה.

      1. זיזיץ' יהיה בקבוצה בקיץ וגורם בהנהלה כבר צוטט על כך לפני כחודשיים.

        יאבוסלה ונאדר הם עדיין מועמדים מתנדנדים וזה תלוי ביותר מדי דברים. האם יהיה טרייד גדול בקבוצה, האם יישאר מקום בכדי להביא אותם, אם יישאר כסף בכדי להכליל בתקרה את השכר שלהם…

        אישית אני חושב שהקבוצה תחתים על החוזה רק את זיזיץ' ולגביי השניים האחרים, אם לא יהיה מהלך יוצא דופן, הם ייבחנו אותם בליגת הקיץ ובמחנה האימונים ומשם יוחלט כבר מה יקרה איתם.

    1. לא נשמע אבל שזה בא ממקום של לקיחת אחריות על הבנייה הלא מוצלחת של הקיץ, אם מישהו במקרה שאל.

      בכל מקרה, יהיה מעניין לראות אם הולכת להתפתח עכשיו נטייה להפנות אצבע מאשימה ל-GM ולא למאמן.

      1. הייתי רוצה. כבר יותר משנתיים אנחנו מחכים שיפטרו את הליצן שלנו ולא נראה שמשהו הולך לקרות בנידון.

        1. זה מדהים כמה השפעה יש להנהלות בנושא מיצוי הפוטנציאל של כלל הארגון ואולי רק בשנתיים האחרונות המעגל הרחב יותר שעוקב אחר הליגה התחיל להבין את זה.

          לחשוב כמה מועדונים היו במקום אחר לגמרי, אם הם היו מתנהלים נכון יותר…

          אני מניח אבל שלפיניקס יש כבר ניצנים של בנייה טובה. השאלה שהתשובה עליה מעניינת אותי היא מה היא באמת התקרה של בוקר. האם הוא יהיה ברדלי ביל (שזה גם מצויין) הוא שביכולתו להיות אף יותר מכך? ומי יהיה השחקן שיגיע לקבוצה בדראפט הקרוב ואיך הוא יתאים במרקם הקבוצתי? יהיה מעניין לעקוב.

    2. קווין פריצ'רד היה סבבה לגמרי בפורטלנד ההיא (למרות הבחירה באודן שעוד הייתה מובנת אז), אני מקווה שהוא לא יפוטר שוב בגלל נייט מקמילן. אחלה מינוי לתפקיד של מנג'ר במקומו

  18. אגב גם זו קי כבר הגיע ליוסטון אחרי שזכה באליפות בסין וכנראה יחתום שם בקיץ הקרוב.
    פתאום יחד עם קפלה, אונואקו וקי יש שם מצבת גבוהים צעירה מבטיחה. אולי אפילו עם דקר, אריזה ואנדרסון מורי יכול לייצר חבילת טרייד מעניינת ולהיכנס למירוץ אחרי ג'ורג'

  19. עכשיו כשלארי בירד התפטר, פול ג'ורג' חייב לעזוב. הם הולכי. לתהליך בנייה ועדיף לו, לטעמי, לעזוב לסלטיקס ואם יביאו כוכב בנוסף אליו, אז גם ללייקרס. עצוב שבירד עוזב, הוא היה אבן דרך בקבוצה כבר הרבה זמן. מתקופתו כמאמן ועד היותו הג'נרל מנג'ר. נקווה שזה יעשה טוב לאינדיאנה, שלא תיפול כמו פילדלפיה או הנטס.

    1. זו לא בחירה שלו, יש לו עוד עונה בחוזה ויכול להיות שהם ירצו שהוא ימשיך וינסו להראות לו שהם מסוגלים לשפר את הקבוצה סביבו.

    1. אחת האופציות היותר מעניינות שלו לדעתי.

      אבל זה לא יהיה שווה הרבה אם לא יהיה איזה קליבר שיעבור למזרח.

  20. אני רק אציין שלטעמי העובדה שבירד יתפטר היא כי הוא אינו רוצה להיות ה-GM שהעביר את ג'ורג' בטרייד. כי אני מניח שדי ברור מבחינתו שכל מהלך שהוא יעשה יציב אותו בתור המפסיד בעסקה.

    אגב, רק אציין שלטעמי ההתפטרות גם תורמת יותר ללייקרס, כי הגיוני שבמקום מסויים היה לסלטיקס טיפה עדיפות על הלייקרס במשא ומתן, עקב הקשר של בירד לבוסטון.

  21. הוויזארדס הגיעו כדי לסגור סיפור. למרות פתיחה מצוינת של האוורד עם 9 נק ו-5 ריב ב8 הדקות הראשונות, וושינגטון בשליטה אבל נראה אם הספסל שלהם יצליח לשמור על היתרון.

    1. משחקי 1 של קליבלנד-טורונטו ו סן אנטוניו-יוסטון יהיו בלילה בין שני לשלישי.במידה וכל הסדרות מסתיימות היום מתי יתחילו משחקי 1 של הוורירס-יוטה ובוסטון-וושינגטון?האם כבר ביום ראשון או בלילה בין שלישי לרביעי?

  22. אין לבולס מספיק כלים בהתקפה, וההגנה ברובה זה חור שחור. פשוט לא ברור לי הטרייד ההזוי באמצע העונה על טאג ודאג

  23. אייזיאה קאנן הוא אחד היחידים שיכול להתמודד עם המהירות של אייזיאה (והיחיד שמסתכל עליו בגובה עיניים…)

  24. מעניין איך הבולס מרגישים עם ההחלטה להחתים את וייד לשנתיים על 50 מיליון. אני בטוח שמיאמי מרוצים מההחלטה שלהם לגביו.

  25. ראינו את מילווקי וקליבלנד חוזרות מפיגור 20+ במוצית השניה, לא הייתי סוגר גם את המשחק באטלנטה. ריצת 7-0 להוקס.

  26. במשחקים הקודמים אטלנטה הגיעו לקו 30 פעם במשחק. במחצית הראשונההם זרקו רק 7 זריקון עונשין, ברבע השלישי כבר 8 זריקות. אם יצליחו להוריד את ההפרש לחד ספרתי ועם היתרון של הספסל על זה של וושינגטון המשחק עוד פתוח.

  27. וייד מחרב את הבולס, קשה לראות את אחד השחקנים האהובים עליי ואחד הגדולים בעשור האחרון נראה ככה, גמור.

    1. שיקאגו נראו רוב העונה, כמו שהם נראו בשלושת המשחקים האחרונים.
      וגם היו חלשים מנטלית.
      שני המשחקים הראשונים היו אשליה יחד עם פריחה של רונדו.

  28. יתרון 3 לושינגטון, כל המומנטום עם אטלנטה, שרודר רץ לליי אפ אבל וול עם צ׳ייס דאון בלוק, 5 שניות אחרי זה סל סופר קשה על מילסאפ ואז חצי מרחק ושוב הוויזארדס בשליטה. אולי המהלך של המשחק והסדרה.

  29. תהיה סדרה מרתקת בין וושינגטון ובוסטון.
    מצד אחד, אין איפה להחביא את תומאס – 2 לוושינגטון יש את אחד מצמדי הגארדים הטובים בליגה.
    מהצד השני, לבוסטון יש שמירת פרימטר מעולה + עומק,
    בעוד שוושינגטון כבר הראתה בעבר שכאשר המשחק לא מרווח, וול מוצא את עצמו לא פעם נתקע עם הראש בקיר + עומק, חסר מאוד בוושינגטון.

      1. חח אוסטין לא באמת מדיר שינה מעיניי.

        איזה מאצ'אפ ? דוראנט VS אינגלס ?

        שתיהן לא מהוות איום. אבל את הקליפרס זו מצווה לדרוס.

        1. תחשוב גם על פציעות . יש המון דם רע עם הקליפרס . מרוב תסכול הם יכולים לפצוע. אני מעדיף סדרה פחות מתוחה עם פחות פוטנציאל נפיץ לפציעות והרחקות.

          1. חשבתי על זה.. לא רואה שם מישהו 1 שעשוי מהחומרים האלו.

            להיפך – גרין וקארי רואים קליפרס נדלקות להם האישונים !

            BEAST MODE

          2. אני לא מדבר על התומאה הספורטיבית . ראשית, זו לא חוכמה לדרוס את הקליפרס . סתם צערי בעלי חיים.
            אבל מבחינת פציעות , פול יכול להיות עלוקה לא קטנה, ובתסכולו לפצוע את סטף .
            גם דיאנדרה מגושם מדי – הוא פצע את גובר בתחילת הסדרה הנוכחית. וגם ג'יי ג'יי וקרופורד אגרסיביים .

          3. אה מבוטה פצע את גובר, וזו היתה תאונה נטו.

            הקליפרס לא פוצעים – הקליפרס נפצעים…

            זה המצב צבירה שלהם בפלייאוף.

    1. כל ההייטרים אמרו גובר
      לא חכמה שבלעדיו נתגבר
      אז הנגנים מנגנים בהרכב מלא
      יש סופסןף מאצ'אפ שווה
      ועכשיו נמתין לתירוץ אחר

    2. מהמפרץ יצאה עגלה,
      והאווירה עליה זחוחה.
      רק מלברון הם מפחדים,
      אבל בכל השאר הם מזלזלים.
      כשיפגשו ת'זקן, תבוא תדהמה.

    1. יוטה מאבדים יותר. ובעיקר, התקפה פשוט רעה.

      הם זורקים מחצי מרחק באחוזים מסריחים, במקום להגיע לטבעת – ומקסימום לסחוט עבירות.

      כשעושים את זה פעם אחר פעם אחר פעם, גם ממלאים את היריבה בעבירות, וגם גורמים לציפוף הצבע – ואז אפשר להוציא כדור לקלעים מחוץ לקשת. למרות שהיום הם על הפנים מהטווח הזה.

  30. יוטה פשוט משחקת רע.
    מאבדת כדורים. בחירת זריקות טיפשית לחלוטין. חוסר יכולת לשמור על הכדור.

    כריס פול עם 4 עבירות כעת (אינגלס עם 5), צריכים לשחק על פול בכל הכוח עכשיו כדי לסחוט ממנו עבירות ולהושיב אותו על הספסל.

      1. כבר רבע וחצי שההפרש נע סביב 8-10 לקליפרס. זה לא מסמן טוב ליוטה.

        אם לא יקרה איזה שינוי מהיר שיגרום להם להאמין – הם יפסידו.

        אם היריבה לא הייתה קליפרס (מנטליות של לוזרים), הייתי אומר שהמשחק גמור… יש עוד מלא זמן כמובן, אבל אתה לא רואה שיפור כלשהו לא בניהול המשחק ולא בבחירת הזריקות.

  31. ריברס – בלי קשר לשלשות – בהגנה גדולה על הייוורד, כל המשחק.
    דיאנדרה – עם כל המוגבלויות – משאיר הכל על המגרש.
    CP3 לא רוצה ללכת הבייתה.
    ריברס יושב על השופטים מתחילת המשחק.
    יוטה -בינתיים – נחנקים ברביעי.
    עכשיו תבוא ריצה. האנג און…

  32. תהיו רגועים, בקצב משחק של יוטה… מספיק שהקליפרס נותנים סל-שניים כדי לשמור על מרחק סביר.

    הייתי מת שיוטה תנצח… אבל הם נראים רע מאוד היום.

  33. חחח. זאת ההגנה החונקת של הג'אז ? מילא שההתקפה לא מתקתקת. אבל להפסיד את זה בהגנה ? כך נותנים לריברס לזרוק חופשי ?

  34. לא הסנתי את הפסק זצמן של הקלחפרס. כאילו יש פסק זמן ארוך ריברס מתכנן תוכנית ואז עולים לשחק , ואז ריברס משנה 2 שחקנים בחמישייה שכולם כבר על המגרש…

    מה אמרת להם בפסק זמן? צה היץה הץוכנית?

  35. פול יוציא את הכדור יזרוק לשמיים בסוף שעון יפגע בראש של דיאנדרה ג'ורדן ישר לתוך הסל של הקליפרס על הבאזר
    סל עצמי ל 3 הארכה.
    מהלך קליפרסי טיפוסי שיכנס לספרים

  36. שיט ! משחק שביעי . נגיע אליו חלודים לגמרי . וגם לא יהיה משחק ראשון של הסדרה הבאה בחופשת יום העצמאות , אלא כשצריך לקום לעבודה.

    1. אשברי – תכינו את הקרח בחדרי ההלבשה של האורקל. נראה לי שהקליפרים באים, והם מוגבלים ואלימים מתמיד.
      🙂

    2. אי אפשר מצד אחד להתלונן על סיבובים קשים במערב, ואח"כ להתלונן על חלודה של סוויפים.

      גולדן יגיעו דרוכים.

    1. א. כי לקלוע שלשה חופשית מהפינה או אחרי ריבאונד זה קצת יותר קל מאשר ליצור לעצמך את המצב כשההגנה יודעת שאתה חייב שלשה.
      ב. כי גוגו היה ענק בקלאץ כל הסדרה.
      ג. היוורד היה עם איזה 3/9 לשלוש היום

  37. איזה דפוק הריברס הזה. ל"א שיחקו הגנה נהדרת עם גורדן והובילו 14, אבל הוא פחד מהאק אגורדן והוציא אותו וגרם למפולת של 11 נקודות.

  38. כל הכבוד למורמונים נמתחשבים האלה- לא נעים להם לנתח כשגריפין בחוץ אז הם מושיבים גם את גובר כדי שיהיה צדק. נראה מה הם יעשו במשחק 7.

      1. התחושות שלך לרוב מוטעות , ראה הערותיך להיום.
        מגוחך שמישהו ששוגה כל כך הרבה כותב כל יום מה כל קבוצה יכולה ללמוד.
        הטורים שלך הם ההוכחה שבימינו כל אחד יכול לכתוב ושיימצא העדר שיקרא אותו בשקיקה.

        1. ומי אתה בכלל שתעביר עליו ביקורת? במה תרמת לאתר או להבנה של הקוראים פה שאתה מבקר אותו? גם אם הוא טועה מדובר במאמצים אדירים והשקעה רבה, אז עד שאתה מוכרז כנביא ישראל הבא תשב בשקט.

  39. עוד סיבה לטווח הרחוק שעדיף לגולדן ניצחון של הקליפרס – מגדיל את הסיכויים של פול להישאר בארגון, ולא לעבור לספרס. אמנם סיכויים נמוכים אבל עדיין יותר גדולים מהסיכויים במקרה של הדחה בסיבוב הראשון מול יוטה עם יתרון ביתיות.

        1. די,
          אתה אוהד הפועל ירושלים –
          לסדר את שאר הליגה כך שזה יתאים הכי שאפשר לקבוצה שלך,
          זה לא הכי מכבי שיש?

          1. בוא אני אעשה לך סדר – הסיבה העיקרית (יש גם סיבות אחרות) שאני בעד גולדן היא שיש לה את הסיכויים הכי טובים לדפוק את לברון, שהייתי לגמרי בעדו, עד העניין עם בלאט (פטריוט גאה), ברגע שבלאט פוטר, עברתי לצד של גולדן, זה כל הסיפור.

            ועם סומסום יחליט לקפוץ לי עכשיו עם זעקות "לבאן, לבאן !!! = בלאט, אז רק אומר שתמיד שיחקתי את המשחק לפי ההיגיון שלו, לי אין סמלים אנושיים.

            אני בכיף חותם על כך שהספרס וגולדן יעשו על האליפות כל שנה, שבוע – שבוע. קוואי השחקן הכי אהוב עלי בליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט