וושינגטון ובוסטון ב- 2-3. סיקור פלייאוף יום רביעי / עמית טבול

וושינגטון ובוסטון ב- 2-3. סיקור פלייאוף יום רביעי / עמית טבול

2 משחקים שוחקו הלילה. 2 הקבוצות הביתיות ניצחו ועלו ליתרון 2-3 בסדרה.

 

וושינגטון וויזארדס 103 (3) – אטלנטה הוקס 99 (2)

וושינגטון חזרה הביתה לאחר 2 הפסדי חוץ וכצפוי ניצחה שוב בבית. קל זה לא היה. אטלנטה נהנתה מתצוגות שיא של שרודר ומילסאפ ולא ויתרה עד הרגע האחרון.

בתחילת המשחק ביל ומילסאפ נתנו את הטון כל אחד בקבוצתו. העניינים מתגלגלים בצורה די קבועה: וושינגטון יוצרת יתרון קטן, לא מצליחה להגדיל אותו ואז אטלנטה מצמצמת ואף עולה ליתרון קל עד לבריחה הבאה של המכשפים. הרבע הראשון מסתיים ביתרון 2 לאטלנטה.

דקות טובות של בוגדנוביץ' והאלי הופ מדהים של וול למוריס מחזירים את היתרון לוושינגטון 5 וחצי דקות לסיום הרבע השני. שרודר מגלה את נפלאות הקליעה מה-3 ומשחיל דאון טאונס ללא החטאה. להזכירכם מדובר על אחד החודרים הטובים בליגה, כך שאם הוא ישדרג את הקליעה הוא הולך להיות מיס מ'ץ לכל שומר. פורטר סוף סוף דומיננטי בסדרה ויחד עם וול, ביל ומוריס מוביל את וושינגטון ליתרון נקודה במחצית.

ברבע השלישי פורטר ממשיך לקלוע. 2 דקות בתוך הרבע שלשה שלו מעלה את הוויזארדס ליתרון 7. בצד השני אטלנטה מציגה לראווה את פרינס שממשיך את הסדרה המפתיעה שלו עם קליעות, אסיסטים והמון האסל. סלים קשים של מילסאפ וקליעות של הארדווי משאירים את אטלנטה בחיים ומשווים את התוצאה 5 דקות לסיום הרבע השלישי. וול מכדרר סמוך לקשת השלוש, חודר דרך האמצע ומועך את הגנת אטלנטה עם דאנק מהדהד. הרבע מסתיים ביתרון 4 לוושינגטון.

הרבע הרביעי נפתח ו-2 הקבוצות עדיין חזק בעניינים. 2 דקות מתחילת הרבע אטלנטה בפיגור 3 עם הזדמנות להשוות אבל קלדרון מאבד את הכדור לג'נינגס שרץ ל-2 קלילות ומחזיר ל-5 הפרש. לאחר מכן אותו ג'נינגס חותך את ההגנה של אטלנטה ומשאיר לבוגדנוביץ' אסיסט מהסרטים. קלי אוברה ג'וניור מקבל כדור בפינה מאחורי קשת השלוש ומוצא את עצמו פנוי לחלוטין. הוא לא מתפתה לזרוק, מתקדם לסל ללא הפרעה ודופק דאנק חופשי לחלוטין כשהווארד, שנמצא בבעיית עבירות, בוהה בו ומקים עמדת צילום. המחדל מוביל ליתרון 9 לוושינגטון. מילסאפ ממשיך לקלוע סלים לא הגיוניים ושרודר בזריקה קשה על הבאזר של ה-24 מצמצמים ל-3, 6 דקות לסיום. שרודר קובר את השלשה החמישית שלו במשחק (4 הראשונות ללא החטאה) וההפרש שוב עומד על 2, 1:08 לסיום. וול מכדרר ומכדרר, מקבל חסימה טובה, קולע מחצי מרחק ללא הפרעה ומעלה את וושינגטון ליתרון 4, 47 שניות לסיום. מאותה נקודה שתי הקבוצות לא מצליחות לקלוע והוויזארדס מנצחים, שומרים על הבית ועולים ליתרןו 2-3 בסדרה.

בוושינגטון ביל היה ענק עם 27 נקודות (11 מ-22 מהשדה, 1 מ-9 מה-3), 5 ריב' וגם היה מצוין בהגנה עם 3 חסימות ו-3 חטיפות. וול סיים עם 20 נק', 6 ריב' ו-14 אס', פורטר 17 נק', 5 ריב' ו-2 חטיפות.

באטלנטה שרודר הוביל עם 29 נקודות (10 מ-18 מהשדה, 5 מ-6 מחוץ לקשת), 11 אס' ו-2 חטיפות, מילסאפ 21 ו-11 ריב', הארדווי 15, פרינס 10, 6 ריב' ו-4 אס'.

 

בוסטון סלטיקס 108 (3) – שיקגו בולס 97 (2)

לאחר 4 ניצחונות חוץ הגיע ניצחון ביתי ראשון בסדרה. התסמונת הפוסט רונדואית של שיקגו ממשיכה במלוא עוזה. השוורים לא מסוגלים לנצח אף משחק מאז הפציעה שלו.

הפתיחה הייתה דווקא של השוורים שעלו ליתרון 4-12 בעיקר בגלל יכולת קליעה רעה של בוסטון (החטיאו את 8 הזריקות הראשונות שלהם מחוץ לקשת). לקראת סיום הרבע בוסטון קלעה 3 שלשות רצופות וסיימה את הרבע ביתרון 3.

המשחק המשיך להיות צמוד ברבע השני והשלישי כשווייד משתלט על העניינים עם יכולת נהדרת. זה לא הספיק לשוורים משום שאייברי בראדלי שיתק את באטלר שהגיע רק פעם אחת לעונשין וגם אז עמד על 0 מ-1 (במשחק הקודם הוא הקים שם מאהל). אקס הפועל ירושלים היה מצוין גם בהתקפה וסיים עם שיא פלייאוף אישי: 24 נקודות. יחד עם הורפורד במשחק אול אראונד משובח ותומאס עם משחק סולידי, נראה שהסלטיקס הם פשוט יותר מדי עבור שיקגו נטולת רונדו.

שיקגו נשארה צמודה גם ברבע הרביעי. 5 דקות לסיום המשחק ווייד ולופז חטפו כל אחד עבירה טכנית תוך חצי דקה. זה התניע ריצת 5-20 של בוסטון שעלתה ליתרון 15. שיקגו הגיעה עד 9 הפרש אך לא מעבר.

בבוסטון תומאס (5 ריב', 4 אס') ובראדלי (6 ריב') קלעו 24 כ"א, הורפורד 21, 7 ריב' ו-9 אס', אוליניק 14 ו-5 ריב'.

בשיקגו ווייד עשה הכל עם 26 נק', 11 ריב' ו-8 אס', לופז (6 ריב', 4 אס', 3 חסימות) ובאטלר (8 ריב', 6 אס') 14 כ"א, כנען 13.

Amitlahev

אבא במשרה מלאה, רואה חשבון, שופט כדורסל בדימוס, מכור לפנטזי, גיטריסט בהרכב ובשעות הפנאי (שאין לי) זורק מלא שלשות :)
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
29 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
27/04/2017 9:45:53

משום שבראדלי ביל שיתק את באטלר ?
תודה רבה

THE KING RUSSELL
THE KING RUSSELL
27/04/2017 9:47:21
הגב ל  THE KING RUSSELL

אם זה אקס הפועל כנראה התכונת לאייברי ברדלי
לא משנה ותודה רבה רבה על עוד יום של סיקור מעולה

amitlahev
amitlahev
27/04/2017 10:18:10
הגב ל  THE KING RUSSELL

אייברי בראדלי כמובן. תוקן. תודה רבה

ori88
ori88
27/04/2017 9:48:45

תודה רבה !
אם בוסטון לוקחים את הסדרה, הם יכולים בהמשך להוות איום כלשהו על לברון ?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
27/04/2017 9:51:15
הגב ל  ori88

בוסטון יכולים לעוות איום רק לעצמם.

חגי
חגי
27/04/2017 9:53:25
הגב ל  ori88

קודם שיעברו את וושיגנטון, שאני לא רואה את זה קורה

תום
תום
27/04/2017 9:54:02
הגב ל  ori88

הם יצטרכו לעבור בדרך את וושינגטון (או בסיכוי נמוך יותר אטלנטה).
לא ברור בכלל שזה קורה.
הגנתית, לבוסטון יש בעיה קשה נגד וול וביל כשאיזאיה על המגרש.

bobby
bobby
27/04/2017 9:50:51

תודה על הסיקור!

התחזית שלי להמשך הסדרות –
אטלנטה ישוו ויגררו את הסדרה ל-7 משחקים, אך וושינגטון ישמרו על הביתיות ויעברו לסיביב הבא,
בוסטון ישלימו רצף של 4 ניצחונות בשיקגו ויתקדמו גם כן לשלב הבא.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
27/04/2017 9:54:47

שיקאגו אכזבת העונה בכל מיקרה מי שבנה אותם צריך לעזוב

Berch
Berch
27/04/2017 10:05:26

תודה רבה על הסיקור

סומסום
סומסום
27/04/2017 10:10:47

הסדרה של וושינגטון ואטלנטה מתבררת צמודה משחשבנו, ורחוקה מלהיות סגורה. ההוקס כל הזמן שם, במרחק נשיפה.

שיקגו התמוטטה ברבע האחרון. וגם השופטים עזרו לזה, הום-קוקינג מפואר.
כשאיזיאה תומאס מסיים עם 1 מ-10 מהשלוש, ובכל זאת עם 24 נקודות, ברור לך שמשהו קרה שם. נכון: 11 מ-11 מהקו, חמש מתוכן בקלאצ' של הרביעי.
די-ווייד חטף על ההתמרמרות הזו טכנית ברביעי. רובין לופז הוסיף עוד טכנית, על המהלך הזה, בקלאצ', שלא נשרק נגד קראודר – אלא נגד לופז!
https://twitter.com/_MarcusD2_/status/857427799132565505

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/04/2017 13:10:03
הגב ל  סומסום

בהחלט מוזר ביותר

גיא הרשע
גיא הרשע
27/04/2017 10:14:13

תודה, עמית.

שיקגו קלעו הלילה ב-50% מהשדה.
בוסטון ב-43% מהשדה (ו-9 מ-40 מהשלוש).

אז איך בוסטון ניצחו?
קודם כל, הם עשו פחות שטויות. 6 איבודים בלבד לבוסטון במשחק .
שיקגו, להבדיל, איבדו את הכדור 16 פעמים.
אלמנט נוסף שהייתה לו השפעה ניכרת על המשחק –
הרב'.
בוסטון אפשרו לבולס רק 5 רב' התקפה הלילה, בעוד שהם סיימו את המשחק עם 8 רב' התקפה משלהם.
2 הגורמים ביחד גרמו לכך שבעוד בוסטון זרקו 88 פעמים לסל, והלכו לקו העונשין 23 פעמים (וקלעו את כל 23 הזריקות!),
הבולס הסתפקו ב-74 נסיונות קליעה, ו-17 זריקות מקו העונשין.

וכאשר לקבוצה 14 נסיונות קליעה פחות מליריבתה,
אז קשה, קשה מאוד לנצח.

חזי
חזי
27/04/2017 11:21:00

השיפוט היום כמה פעמים נטה באופן ברור לבוסטון כשבצד אחד שורקים ובצד השני לא שורקים.

תום
תום
27/04/2017 11:44:37

אולי הליגה התעצבנה מההערה המטופשת של הויברג על הצעדים של תומאס והחליטה לשרוק יותר – אבל נגד שיקגו.

אפרופו מהלכים לא חוקיים – עוד מישהו שם לב שגורטאט תיפקד כמפלסת שלג ולא כשחקן כדורסל?
״חסימה נעה״ זה אנדרסטייטמנט…

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
27/04/2017 12:20:25
הגב ל  תום

בפרט בדאנק המהדהד של וול. אין ספק מאחורי כל מהלך גדול עומד מובינג סקרין גדול

Smiley
Smiley
27/04/2017 12:58:48

1. וושינגטון עושה לעצמה את החיים קשים אבל בסופו של דבר השיגה את ה-W. כל הכבוד לבודנהולצר שפשוט מוציא מאטלנטה את המרב עם הכלים שעומדים לרשותו.
2. אני חושב שנגמרו הניסים לשיקגו, במיוחד שמדובר בקבוצה שאי אפשר לדעת איך היא תקום בבוקר. היום האקס פקטור היה בראדלי שבנוסף להגנה גם נתן 24 נקודות, וזה אומר שגם וויד או באטלר צריכים לעבוד בהגנה.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/04/2017 13:11:55

תודה על הסיקור.
לדעתי אטלנטה תשווה במשחק הבא ותגרור את הסדרה למשחק 7.
בשיקגו זה יותר בעייתי, אבל אני מהמר שהם גם ינצחו, בטח אם רונדו חוזר לשחק.

דור
דור
27/04/2017 13:33:03

עבירה ברורה של קראודר על לופז. ההתייחסות של הויברג למהלכים של תומאס היתה נכונה לחלוטין. תומאס שגם ככה ניחן בזריזות מטורפת פשוט עושה צעדים/משיכה המון פעמים מה שנותן לו יתרון ענק בקרוסאוברים ובשינוי קצב

יונתן .S.
יונתן .S.
27/04/2017 14:01:44

תודה על הסיכום עמית.

כמה נק' לגביי הסדרות:

בוסטון VS שיקגו:

1 – ציפייה ומציאות.
הסדרה הזאת לחלוטין אינה נראית כמו שהיא הייתה אמורה להראות. קרו כאן 2 מקרים שלא היו צפויים להתרחש והם בהחלט ערערו את מאזני הכוחות הצפויים בסדרה פעם אחר פעם.
המוות של אחותו של תומאס, גם אם אנשים פחות ירצו להאמין בכך, השפיע כנראה על היכולת של הקבוצה לרומם את עצמה ולהתעסק באופן נעים ושגרתי במשחק. לשיקגו מגיע המון כבוד על כך שהיא הצליחה להשיג לעצמה את ה-W בשני המשחקים הראשונים, אבל קשה להאמין שלא הייתה שם גם נפילה מנטאלית שעזרה בכך.
על אף זאת, בין אם הרוב ינטו להאמין להשפעה זאת ולכמות ההשפעה שלה, בסופו של יום הבולס היו ביתרון 2-0 בסדרה לאחר שתי הופעות מצויינות מצידו של רונדו, שהפך באותו רגע לאקס-פקטור בסדרה. גם אם הסלטיקס יכלו לעשות יותר, זה לא משנה. והבולס אולי יכלו לסיים את הסדרה הזאת גם בסוויפ ראשון בהיסטוריה של מדורגת 8 על 1#, מאז עידן הסדרות ב-7 משחקים. אבל אז נכנס לתמונה המקרה השני שלא היה צפוי – פציעתו של רונדו. מעטים המקרים שיכלו למנף את המומנטום בסדרה לכיוונה של בוסטון לאחר המפלה המקצועית והמנטאלית שהם היו בה, אבל דווקא מקרה כזה קרה והריי לנו ההשפעה שלו. אפשר להגיד הרבה דברים על הסדרה, אבל לפתח דיון של "מה היה קורה אם..?" אינו חכם לטעמי. אפשר לשער איך הדברים היו מתנהלים לולא אותם תקריות היו קורות, אך בפועל זה המצב האמיתי וכעת אין איך לדעת יותר מה יכול היה להתפתח מהסדרה הזאת ללא אותן השפעות, כי רונדו כבר לא יחזור להיות בריא ב-100 אחוז בפלייאוף ותומאס, למרות העובדה שהוא נראה מאוזן יותר נפשית, כנראה עדיין חווה איזושהי פגיעה במנטאליות שלו.

2 – השפעה של שחקנים גדולים, נגד השפעה של עומק קבוצתי.
בין אם נרצה להודות בכך או לא, קשה להתווכח עם כך שהסדרה מוכיחה לבוסטון עובדה די ברורה – בפלייאוף, אילו שהם בעלי ההשפעה הגדולה ביותר בסדרה על קבוצתם הם הסטארים. וויד, רונדו ובאטלר יכלו ביחד לבצע דבר שלא היה צפוי בעיני רבים לאחר עונה קטסטרופאלית מבחינתם, כאשר מולם ניצבת קבוצה מאוד עמוקה וכשרונית. אם בוסטון תעפיל לשלב הבא, יהיה מעניין לראות איך אותה טענה תשפיע גם בסדרה הבאה שלה.

3 – גיבור לא צפוי (?).
אני אישית ראיתי את משחק 5 בתור מוקד התעניינות בשני שחקני אלפא שבחרו לשים את עצמם בעמדת הסייד-קיק בתחילת העונה והלילה האחרון הם העלו את רמת משחקם ובלעדיהם אין לדעת איפה קבוצתם הייתה. מדובר על וויד והורפורד. תומאס ובאטלר עדיין הצליחו לתת לא מעט לקבוצתם ביום גרוע מבחינתם וזה די צפוי מהם. השאלה היא מה נקבל מהם בהמשך הסדרה. משחק טוב נוסף לאחד מהם עשוי להכריע לא מעט את היוצרות בסדרה.

4 – השפעת היתרון הקבוצתי על הסדרה. יתרון ברור יש לכל אחת מהקבוצות על השנייה בסדרה. שיקגו לוקחת ריבאונד הרבה יותר טוב מבוסטון. הסלטיקס, לעומתם, קולעים הרבה יותר טוב מהם. בפועל, ככל שהסדרה מתקדמת, ההשפעה של אותם יתרונות מטשטשת והערב ראינו את המצב הקיצוני ביותר עד כה, כאשר שיקגו קלעה טוב יותר מבוסטון והסלטיקס הצליחו לקחת מס' זהה של ריבאונדים במשחק לזה של שיקגו ואף לקחו יותר ריב' התקפה מהם. זה דבר נוסף בעיניי שמראה עד כמה הסדרה הזאת לא ממש צפוייה.

נק' אחרונה למחשבה לפני שעוברים הלאה…

5 – משמעות התוצאות הלאה.
אני מאמין שכרגע, לא משנה מה תהיה תוצאת הסדרה, בוסטון הפסידה בקרה אחד משמעותי במיוחד בשבילה.
לאחר ההופעות שאנו רואים עד כה, אני מתקשה להאמין שההנהלה הלא מובנת של שיקגו תסכים לפרק את התלכיד שלה בקבוצה ולא תנסה להריץ אותו לעוד שנה אחרונה. אפשר גם להבין אותם, אך במידה והחלטה כזו תתבצע ע"י ראשי הבולס, בוסטון הפסידה אולי את ההזמדנות הכי טובה ונכונה שתוכל להיות לה בקיץ לשדרוג מאסיבי – זאת בביצוע עסקה עם הבולס על ג'ימי באטלר. אני חושב שהסדרה הזאת כבר עכשיו משנה הרבה בסדר העדיפויות בקבלת ההחלטות בקיץ של שני הצדדים ואותי יהיה מעניין לראות לאן זה יוביל את כל אחת מהן. חשוב גם לציין – ברור לכולנו שאם בוסטון תרצה להיות טובה יותר, היא תצטרך לבצע שדרוגים. אחת האופציות היא להשתמש בבחירה שלה בדראפט הקרוב. נק' שחשוב לציין היא שלמרות הכשרנות העצומים בדראפט, נשאלת השאלה "עד כמה יתאים להביא גארד אקספלוסיבי נוסף לצד תומאס?". יש לנו כרגע 3 דוגמאות טובות לבאק-קורט דומיננטי בליגה ומה ההשפעה שלו על הקבוצה שלו:

קרי & תומפסון בווריורס
וול & ביל ב-DC
לילארד & מקולום בבלייזרס

ממה שאני למדתי מכל צמד בפלייאוף הנוכחי הוא שחובה על לפחות אחד מהאנשים בצמד להיות גם טוב בצד ההגנתי (כמו למשל, וול ותומפסון). במידה וזה לא קורה (כמו עם הצמד בפורטלנד), לא יהיה פשוט להתקדם במעלה הפלייאוף, עם כל הדומיננטיות שתהיה לאותו צמד התקפית. לכן, עקב העובדה שתומאס יכול לתרום באופן גבוה רק בצד אחד של המגרש, שדרוג שלטעמי יהיה נכון לידו יהיה שחקן שלם יותר ולא רק דומיננטי התקפית. רבים מחשיבים את פולץ כמגן טוב. השאלה היא אם הוא, בתור רוקי שעשוי בכח גם לפתוח לצידו של תומאס, יהיה מסוגל לקחת בכל ערב את הגארד הדומיננטי יותר של היריבה בהגנה? וזאת שאלה שבעיניי תצטרך להשאל בבוסטון לקראת הדראפט.

וושינגטון VS אטלנטה:

1 – ההתפתחות של שרודר. השחקן האחרון בהוקס שסיים משחק פלייאוף עם 25 נק' + 10 אס' היה פיסטול פיט באפריל 73'. שרודר הוא כרגע השחקן המצטיין של ההוקס בפלייאוף והוא, ביחד עם מילסאפ, סוחב קבוצה מאוד מוגבלת ל-6 משחקים (לפחות) את DC המוכשרת. יצא גם דיווח בו נאמר ששרודר מתכוון להתאמן בקיץ עם כמה רכזי עילית מהליגה, ביניהם וול וקיירי (אם אני זוכר נכון). כמו שזה נראה כרגע, חשוב מאוד שבקבוצה שרוצה להתקדם רחוק בפלייאוף יהיה לפחות גארד אחד דומיננטי בשני צידי המגרש. גם עם ההוקס יפסידו את הסדרה, המומנטום והניסיון החיובי ששרודר צובר בפלייאוף הזה (עם זה עוד נסיון במעמד, מנהיגות, או שינוי תפישתי והפיכה למוביל העיקרי בקבוצה) יכול לתרום לה המון לעתיד.

2 – אי של חוסר יציבות. קשה להתווכח עם העובדה שלאורך הפלייאוף איננו רואים שניתנת תרומה יציבה לוול וביל מהשחקנים סביבם. ללא היכולות הסגוליות של הצמד הזה, הם היו בצרות כרגע. עובדה שקל לציין לטובת הטענה הזאת היא שללא הופעה של השניים במיטבם, הקבוצה הפסידה להוקס. במשחק 3 ביל לא היה מאופס, כאשר במשחק 4 וול לא נראה במיטבו, למרות משחק טוב.

במידה ובוסטון ו-DC מעפילות לשלב הבא, יהיה מעניין לראות את צמד הקבוצות הללו אחת מול השנייה ולראות אצל מי שאר השחקנים יצליחו להתעלות יותר לאורך הסדרה.

3 – ההדרדרות של האוורד בהוקס. בעיניי זה פשוט מצער שאטלנטה לא מסוגלת לקבל יותר תרומה מהסנטר שלה. מלבד משחק אחד טוב, האוורד לא הביא את עצמו מספיק לידי ביטוי בכדי שיוכל גם להפוך לאקס-פקטור משמעותי בסדרה. אם רק הוא יכול היה להתעלות טיפה יותר ולעזור לשרודר ומילסאפ (שנותנים את סדרת חייהם), אפילו רק בלהיות דומיננטי יותר בהגנה, הקבוצה הזאת הייתה במקום אחר לגמרי. וחבל….וול וביל עושים לא מתקשים מספיק מולו והוא, בכשרון הגלום בו, יכול להשפיע במו ידיו על הכרעת הסדרה הזאת. אך כפי שזה נראה כבר, כנראה שהוא לא מסוגל יותר להשפיע בבאופן יציב על משחקי הקבוצה. וזה חבל מאוד, בעיקר בצד ההגנתי.

אבי
אבי
27/04/2017 14:22:44
הגב ל  יונתן .S.

מסכים איתך לגבי סעיף 1.
גם אני טוען שההשפעה של המוות הפתאומי השפיעו הרבה יותר ממה שאנשים נוטים לחשוב. וזה לא היה רק על תומאס (שאיך שהוא התעלה בצורה מעוררת השראה וכבר במשחק הראשון נתן 33 נקודות למרות ההפסד) אלא כל הקבוצה. כשהמנהיג שלך יושב על הספסל ובוכה, אין מה לעשות – האנרגיה יורדת.
ואז באה הפציעה של רונדו… והנה התוצאה הפוכה.

מעניין יהיה לעקוב אחרי פול גורג', אם יקרה מהלך כלשהו שהוא יגיע לסלטיקס – הקבוצה תשדרג את עצמה משמעותית.

לגבי סעיף 3
מי שינתח את הסדרה הזו בצורה קרה, אמור לכאורה לקבל תוצאה כי אטלאנטה יכולה עדיין לעבור את DC.
ולהלן ההסבר הקצרצר –
ב-2 המשחקים הראשונים, DC ניצחה את ההוקס בהפרשים חד ספרתיים ובמשחקים צמודים ברובם. וזה כאשר מילסאפ עדיין לא נתן תפוקה מספקת.
במשחקים הבאים, אטלאנטה ניצחה בהפרשים גדולים יותר מאשר נוצחה (משחק ראשון 18 הפרש, משחק שני 10 הפרש).
ואז במשחק החוץ… שוב היה משחק צמוד שנגמר ב-4 בלבד. ולא היה רחוק שגם ינצחו.

מהאמור עולה, כי אטלנטה בבית טובה יותר ואמורה לנצח גם את משחק מספר 6. ואז יהיה לה עוד סיכוי אחרון לקחת משחק חוץ.
מספיק שדוויט הווארד יעלה טיפה את התפוקה ההגנתית וההתקפית שלו, ושהשאר יעשו את מה שעשו עד כה… כדי להשאיר את הניצחון של ההוקס.

נמשיך לצפות ולעקוב 🙂

יונתן .S.
יונתן .S.
27/04/2017 15:50:48
הגב ל  אבי

מסכים איתך לחלוטין אבי.
אציין רק שאיני אמרתי שוושינגטון יעלו בוודאות. עם זאת, אני מאמין שבגלל יתרון הביתיות, ייתכן והם יסיימו כנראה בשלב הבא, כי אני גם חושב שהסדרה הולכת ל-7.

הטענה שלי האמת דומה יחסית לשלך – אם האוורד יצליח להביא את עצמו יותר לידי ביטוי, הקבוצה הזאת הייתה בהחלט מסוגלת להחולל מהפך.

המשמעות של שחקני המשנה בסדרות יכולות להיות עצומות, כי הרוטציות בד"כ קצרות יותר.

סומסום
סומסום
27/04/2017 14:07:48

הננס המעופף.
מישהו יכול לסבר את עיני, איך הוא ממריא ככה?
זה כדורסל פוסברי, נכנסים לסל עם התעופפות בילט-אין, יבוא סל, יופי, לא יבוא, יש עונשין:
https://www.facebook.com/hoopsil/posts/1509826855725080

סומסום
סומסום
27/04/2017 14:08:52
הגב ל  סומסום
אבי
אבי
27/04/2017 14:25:30
הגב ל  סומסום

או יבוא סל + עונשין… 🙂

תשמע, מגיע לו צל"ש שעם הנחיתות הפיזית המשמעותית שלו ביחס לשחקני NBA הוא הגיע לאן שהגיע.

מצחיק שהוא מקבל שכר נמוך משמעותית ממה שהוא שווה.

עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
27/04/2017 15:04:42
הגב ל  סומסום

שחקן כזה קטן, אם הוא לא יכנס כניסות התאבדות על המגינים, אין לו סיכוי בנבא.
אקספלוסיביות פלוס קורדינציה מושלמת, כל הכבוד לו

דינגו
27/04/2017 15:29:34
הגב ל  סומסום

רק אני רואה פה פלופ מארץ הפלופינג?
בהילוך איטי רואים איך הוא קופץ קדימה ואז מעוות את הגוף ימינה למטה, יען כי קיבל כאפה מהזקן של מירוטיץ', במקרה קולע את זריקת ההתאבדות – אבל בעיקר מקבל שריקה+זריקות?
אני מת על תומאס (כמו כל מי שפחות מ-1.75 מ' וצופה ב-NBA), אבל זה מהלך מסריח לא פחות מתפיסת היד של המגן ע"י הארדן.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
27/04/2017 14:51:30

אני עדיין חושב שאטלנטה יקחו את הסדרה. ישוו בבית ויגנבו את האחרון בחוץ.

יונתן .S.
יונתן .S.
27/04/2017 15:56:14

מעניין לראות שקבוצה שהייתה דומיננטית כל כך ברוב העונה בביתה (DC) נראית כרגע פחות מאיימת בביתה מאשר יריבתה.

עד כה, אטלנטה יותר מרשימה אותי, אבל אני חושב שזה ככה, בגלל שהציפיות שלנו ממש לא היו גבוהות ממנה. זה דומה לאותו הסיפור עם שיקגו מול בוסטון. וכנ"ל גם למילווקי.

העובדה הזאת, בצירוף הניתוח הרגעי שתמיד מבצעים על סמך המשחק האחרון מביאה לכל התפישה השגוייה הזאת.

למזרח לא הגיעו לפלייאוף קבוצות חסרות מעוף, מלבד שיקגו, שרובנו (כולל אני) לא ניתחנו לעומק את ההשפעה והמשמעות של החזרתו של רונדו על אופן המשחק שלהם. כי הם נראו טוב במשחקים האחרונים שלהם בעונה הרגילה (מצד שני, קשה לנתח את המשחקים האחרונים, שלרוב אינם ספורטיביים, ולקחת אותם ברצינות לקראת הפלייאוף).

אני אשמח לראות את אטלנטה עוברת, בתור אוהד בוסטון, למרות שאני יכול להבטיח לאוהד האובייקטיבי שלא משנה מי תעלה משם, תהיה סדרה עצבנית – מדובר על שתי היריבות שבוסטון פיתחו מולן הכי הרבה עצבים בעונה הרגילה, אז יהיה בוודאות מעניין. ואני אישית לא אחשוש מלהגיד שכל אחת מאותן סדרות הולכת ל-7.

אבל…נחכה ונראה מה יהיה.