מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

 

1. "אני כמעט בטוח שמייקל ג'ורדן הרגיש פעם כמוני" – דמיאן לילארד

"כדי לנצח את הווריורס אתה חייב להיות OBSESSED. אין דרך אחרת. הם כל כך טובים שיש להם תשובה לכל דבר. מה שמתסכל היא העובדה שאתה יודע שכדי לעבור דרכם לא תהיה ברירה אלא למצוא דרך לנצח אותם בעתיד." – דברי דמיאן לילארד שבממוצע בארבעת משחקי ההפסד הוא קלע 27.8 נק', הישג לא רע כלל וכלל.

אחרי דקה של דומייה הוא אומר למראיינו כריס היינס מ-ESPN: "אני כמעט בטוח שמייקל ג'ורדן הרגיש אותו דבר בתחילת שנות ה-90 כשדטרויט  ניצחה אותם שוב ושוב". ואז הוא הוסיף: "לא שאני משווה את עצמי למייקל. אני לא. אבל הגלגל מסתובב ודברים משתנים. כל מה שאתה יכול לעשות זה לשחק הכי טוב שאתה יכול ולקוות לטוב."

לפורטלנד ישנו גרעין מצויין לבנות עליו עם לילארד, סיג'יי מקולם, והסנטר יוסוף נורקיץ'. צריכים רק סבלנות, והרבה מזל.

2. שאלה ללארי בירד: מה עכשיו? לעשות טריד על פול ג'ורג?

Year Age Base Salary Cap Hit Dead Cap
2014-15 Contract details by year 23 $15,925,680 $15,925,680 $91,572,660
2015-16 Contract details by year 24 $17,120,106 $17,120,106 $75,646,980
2016-17 Contract details by year 25 $18,314,532 $18,314,532 $58,526,874
2017-18 Contract details by year 26 $19,508,958 $19,508,958 $40,212,342
2018-19

אופציה של שחקן

Contract details by year 27 $20,703,384 $20,703,384 $20,703,384
2019

שחקן חופשי

Free Agent Year 28 UFA

Contract Notes:

  • 2018 Player Option

אינדיאנה הפסידה 0-4 לקאבס. אינדיאנה הפסידה את הגדולה שהיתה לה עם רג'י מילר ושות' (למרות שלגמר ה-NBA הם לא הגיעו כי מייקל, ולפניו הבד-בויס, ופה ושם הניקס) ומאז היא נמצאת בכיתה שאקרא לה "בינונית – פלוס". לארי בירד לא הצליח להרימה לרמה של מיאמי ועתה קליבלנד במזרח, והשאלה היא "ומה עכשיו?". ישנן ארבע דרכים למלא את  הרווח בין "הפייסרס" ו-"טרייד".

הפייסרס____________________טרייד על פול ג'ור'ג הקיץ הזה.

4 אפשרויות:

  1. חייבים לעשות, ויעשו
  2. חייבים לעשות, אבל לא יעשו
  3. לא חייבים, אבל יעשו
  4. לא חייבים, ולא יעשו.

אופציה ראשונה: חייבים לעשות טרייד, ובאמת יעשו טרייד עוד הקיץ!

רק אם פול ג'ורג' יעשה את ה-ALL NBA TEAM (חמישייה ראשונה) הפייסרס יוכלו להציע לו יותר כסף (הרבה יותר; נסו 80 מיליון) מכל קבוצה אחרת והוא יהיה שלהם, אבל הסיכויים שהוא יעשה את החמישייה הראשונה עם שחקנים כלברון ג'יימס וקווין דוראנט בתפקידו הם קטנים ביותר. על הפייסרס לפעול עתה, ובאגרסיביות, ולקבל עליו הכי הרבה שהם יוכלו כי אחרי העונה הבאה ישנה לו אופציה לעזוב.

אופצייה שנייה: אולי 'חייבים' לעשות, אבל לא יעשו!

לעשות טרייד על פאול ג'ורג' היא הודאה בכשלון, ומוכנות להתחיל הכל מאפס. בעל הפייסרס הוא בן 80 (הרב סימון) והאחראי שלו על הכדורסל הוא בן 62 ושמו לארי בירד. אולי אם היו צעירים יותר היו מוכנים להפשיל שרוולים ולהתחיל הכל מאפס. מצד שני לארי בירד יודע שפאול ג'ורג'ים הם לא שחקנים שגודלים על עצים וכשיש לך אחד כזה, לא תוכל למצוא אחר ברמתו להחליפו. אז הזקן ובן גיל הביניים המתקרב לשלבי זיקנה יעדיפו לצפות לבחירת דראפט טובה ולבנות על ג'ורג' ומיילס טרנר.

אופציה שלישית: לא חייבים בכלל, אבל יעשו!

מי שראה את פרצופו של לארי בירד ראה תמונה שניתן להשתמש בה להגדיר את המילה "ייאוש". לארי לא חייב לעשות דבר; הפייסרס הם קבוצה טובה ששיחקה לא נכון, ומה שהיא באמת צריכה זה מאמן חדש, לא שחקנים חדשים. אבל לארי בירד לא יסלח להם. הוא יאמר לעצמו "אם לא הצלחתי עם השחקנים האלה – ובעיקר פאול ג'ורג' – אחליפם באחרים היודעים כיצד מנצחים."

אופציה רביעית: לא חייבים לשנות דבר ולא ישנו!

3. סמארט לג'ימי באטלר: "מאד קל למצוא אותי, אם זה מה שאתה רוצה!"

ג'ימי באטלר אמר אחרי התקלה עם סמארט במשחק הרביעי ביניהם (סלטיקס ניצחה 104-95) הוא "A great actor, acting tough. It's what he does. But I don't think he's about that [life],"

סמארט:

"I laugh at that," Smart said, per MassLive.com's Jay King. "This is about Celtics vs. Chicago Bulls, not Marcus Smart vs. Jimmy. I ain't gotta sit here and say this and that, I'm this, I'm that. I ain't that type of guy. My actions speak louder than words. It ain't hard to find me. So. But right now I'm focused on my teammates and this series."

הוא המשיך:

"I ain't gotta talk about what I am about. I could show you, but I'm not going to tell you," Smart added, per Forsberg. "So like I said, it ain't hard to find me. And you heard him, he said, 'I don't think Marcus Smart's about that life?' Last time I checked, if you're going to say somebody ain't about that life, you should know, right?"

*

*

4. מג'יק שולח מסר שלא משתמע לשתי פנים לשחקני הלייקרס:

(אילו הייתי אוהד לייקרס – GOD FORBID! – הייתי מעדיף שיביא איזה שחקן חופשי טוב במקום כל הבירבורים שלו. הייתי רוצה קצת אקשן. בדיבורים אין למג'יק 'חיים של מומי' מתחרה!)

 

*

5. המאמן פרד הויברג: "אייזיה תומאס עושה 'צעדים' בכל  התקפה"

*

*

6. תשובה לביקורת של הויברג על אייזיה תומאס ב-"JUMP"

*

*

 

7. גרג פופוביץ' השאיר טיפ של $5,000

 

גרג פופוביץ ידוע כ-"MENSCH" האוהב לתת טיפים גבוהים במקרים מיוחדים, ולפעמים סתם ככה.

'פופ' ביקר במסעדת McEwen’s Memphis הידועה בייניה הטובים, ופופ הוא שתיין יין ידוע. החשבון היה $815.75

 

 

הסיבה לא ידועה. המלצר חשב בתחילה שהוא שכח לשים נקודה אחרי ה-50 אבל פופ אמר "IT IS ALL YOURS!"

*

8. "THE STARTERS" מאמש

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 43 תגובות

      1. דיאנדרה ג׳ורדן. אבל רק כי בשביל צעדים צריך, אתה יודע, לכדרר. יש שמועות שראו אותו פעם מוריד כדור לקרקע, מישהו אפילו השיג צילום! אבל זה כל כך מטושטש שאי אפשר להוכיח שזה לא מזוייף או סתם תמונה שלו לוחץ ידיים למארק קיובן.

    1. אם אתה שונא מישהו, תמיד תפרש את מה שהוא עושה בתור דבר רע.
      טיפ גדול-רברבן.
      מחצה זקנה כביש- בונה על ירושה.
      מציל דולפינים גוססים- הומופוב.

  1. אינדיאנה של רג'י דווקא כן הגיעו לגמר, הפסידו ללייקרס של שאקובי. מאוחר יותר הם עשו טעות גדולה שהחתימו את אייזיאה תומאס כמאמן במקום את ריק קרלייל ובזבזו כמה שנים של סגל מצוין.

    אם יש סיכוי להשאיר את ג'ורג' ולהכניס אותו לתלם כחלק מהקבוצה (כמו שהיה לפרק זמן מסוים תחת המאמן ווגל) זה יהיה מצויין לפייסרס. אבל זה יצריך מאמן אחר, שקט בחדר ההלבשה ועבודה קשה ומאומצת של הצוות המקצועי. למרבה הצער מאז 2014 הפייסרס הולכים בכיוון ההפוך

  2. ואני חושב שג'ורג' יכול להיבחר לכל אחת משלושת החמישיות כדי להיות זכאי לבונוס המיוחד. עדיין בעיה – לברון, קוואי, דוראנט ויאניס בטוח לפניו. אפילו אם אנטוני דייויס נחשב כסנטר (מה שלגמרי לא בטוח) עדיין יש מאבק לא פשוט עם דריימונד, באטלר וגורדון הייוורד על שני המקומות שנשארו

  3. 2 החתמות שיכולות להדיר שינה מכולנו, חובבי הכדורסל. כריס פול ופול ג'ורג' באוקלוהמה או טרייד של ג'ורג' בקליפרס. ווסטברוק לא יעשה את הטעות, לדעתי, ויעזוב את הת'אנדר. נקווה שיקום הטריו החדש והמחודש הזה, כאשר פול עדיין לא כזה רחוק מהשיא. ובמיוחד ראסל שהוא כעת נמצא בשיא ופות ג'ורג' שכרגע לפניו. גם הוספת קבוצה לנ.ב.א. בשם סיאטל סופר סונינקס. יתקבל בברכה או אפילן קבוצה קנדית חדשה- אדמונטון, מונטריאול או אוטוה וכמובן ונקובר הישנה, את מהערים הכי יפות באמריקה הצפונית. DorS

      1. ראסל צריך לעבור לעמדה 2 כאשר כריס פול הרכז ופול ג'ורג' פאוורד, ביחד עם אדמס ורובנסון.
        יכול לעבוד מצוין ויכול להתחרבש

  4. שמע, מכל ה-10 עד 15 סופרסטארים שיש ליגה, איזה גארד היית מצוות עם ווסטברוק, וויד? קובי לפני הפרישה? רק מוביל כדור שיכול להוריד מהמעמסה של ראסל בהחזקת הכדור יכול לשחק איתו. אפילו רדיק או ריי אלן לפני הפרישה מתאימים. אבל כשאתה חושב על סופרסטאר קרוב לשיא, את איזה גארד היית שם ליד ווסטברוק? הוא חייב מוביל כדור בנוסף אליו. אחרת זה יהיה כמו הימים של קובי, אחרי שאק ולפני גאסול. לפיכך אני חושב שכריס פול הוא הגארד הסופרסטאר הכי מתאים לאוקלוהומה. הכי CP3 לא יעזוב לת'אנדר וראסל גם לא יעזוב בעצמו. כך שנשארו עם האולסטארים ופחות מכך. כך, פול ג'ורג' שיהיה בעונה לפני סיום חוזה יכול להתאים עצמו לראסל. בערך כמו קיירי ולברון, שמשחקם ומצבם הכי קרוב למצב של ראסל ופול ג'ורג'. לטעמי זה השידוך הטוב ביותר שיביא ויקרב את ראסל לאליפות בלי דוראנט שדפק לו ברז.

  5. 1. בירד צריך ללכת הביתה ולתת למחליף שלו:
    .א להחליף מאמן ב. לעשות טרייד על ג'ורג' ג. לבנות מחדש את כל הקבוצה

    2. אייזה לא עושה צעדים מכיוון שהצעדים בליגה בוטלו אי שם ב- 2013

    3. הידיעה על פופ זולה ומיותרת. הוא הרוויח את הכסף הזה ביושר. מגיע לו

    1. 1+ על 3. זה מעשה ממש נחמד מצידו ואין שום כמות של שתייה לא תגרום לכך שהוא ישים טיפ של פי כמה וכמה מסכום החשבון בלי שמלכתחילה הוא חשב על זה

  6. מי שאוהד את ראסל ווסטברוק והת'אנדר חייב לרצות ולקוות שהקריירה שלו תהיה דומה לקריירה של קובי. עם הקבוצה הנוכחית גם אם הוא ישחק ברמה של ג'ורדן (מייקל אמר שהוא השחקן הנוכחי האהוב עליו, בעיקר בגלל שראסל באייר ג'ורדן אבל גם בגלל בקשר החם מאוד בינהם. מייקל בא לנאום לכבוד ראסל באיזה טקס באוקלוהומה), עם הצוות המסייע הנוכחי, עד שלא יבואו סקוטי פיפן והוראס גראנט הוא לא ייקח, לצערינו, אליפות.

    1. הוא מספיק טוב, והשלד שיש שם גם לא רע בכלל, כך שבהחלט אפשר לעבוד על השלמת הקבוצה לקונטנדורית רצינית. זה עכשיו בעיקר תלוי בהנהלה. אני גם חושב שהמאמן שהם הלכו עליו, לא מספיק טוב. כי נראה שהשנה הזאת ניתן היה לנהל את העניינים יותר טוב ולהוציא יותר מאותה חבורה. המיוחד אחרי שהביאו את גיבסון ומקדרמוט.

      1. זה תלוי גם בראסל אם ישחק בצורה יותר חכמה ולא יכריח יותר מדי זריקות קשות ולא ישחק יותר מדי סוליסטי.
        יש בקבוצתו כמה וכמה שחקנים שאינם נגרים אלא שחקנים איכותיים שהוא יכול לשתף אותם יותר ממה שהוא עושה.
        כל זה אינו סותר שכדי להיות בצמרת הגבוהה ביותר היא צריכה להתחזק.

        1. מה שראסל ווסברוק צריך זה שחקן טוב מאד לידו. שחקן שראסל יאמין בו ויתן לו כבוד, יסמוך עליו ויסלח לו על פיספוסים.
          כיום בגלל הבינוניות של השחקנים באוקלהומה, כל מסירה שהמקבל לא קלע ממנה, בעיקר אם זה איירבול או איבוד כדור, הוא לא יקבל מראסל כדור ב 10 דקות הבאות, כי ראסל יחשוב שעדיף שהוא יזרוק מעמדה רעה מאשר הקולגה שמחטיא מעמדה טובה.(כי זה מה שטוב לקבוצה).
          אם יהיה לידו מן פול ג'ורג' כזה או ג'בארי פרקר, משהו ברמה גבוהה, הם יכולים להיות צמד קטלני ולהצעיד את אוקלהומה קדימה.

  7. הכל עניין של טיימינג.
    פול ג'ורג' היה ה-אחד האידאלי בקבוצת המדף של הקליפרס, ובדיוק באל.איי שהוא כל כך רוצה לחזור אליה, אחרי שנים בשדות התירס. היה מעמיד שם חמישיה אדירה ממש, בשני צדדי המגרש.
    טו לייט.

      1. אכן. השאלה היא כמה הוא באמת יוכל להשפיע עם יד אחת…

        הביטחון של הסלטיקס חזר. תומאס מתגבר ומצליח להשפיע היטב על המשחק. הביתיות חזרה. בוסטון מצאה הרכב שמצליחה לפתוח פערים גדולים כבר ברבע ראשון ואז עולים עם אותו הרכב ברבע 3 ועושים את אותו דבר…

        מה הסיכוי שהוא מצליח (אם בכלל) לגרום להם להחזיק משחק צמוד עם סיכוי לניצחון?

        1. כנראה שלא גבוה, סלטיקס עלו על הגל בסדרה מצד שני הבולס יכולים לחשוב שעם רונדו הם ניצחו 2 בחוץ ככה שהכל זה עניין של איך המשחק יתפתח, אם הסלטיקס שוב יברחו בהתחלה זה לא ייגמר טוב.

  8. גם אוקלוהומה סיטי ואינדיאנפוליס אינן ערים חשובות כמו ל.א או ניו יורק, או מיאמי ושיקאגו. אלה ערים פחות מרכזיות ופול גורג', לדעתי, יותר מישמח לשחק עם ראסל. ראסל יכול לתת קריירה נפלאה, חבל שההכרה לגדולתו האמיתית קרתה אחרי עזיבתו של דוראנט. עונת טריפל דאבל כזאת לא ראינו עשרות שנים ויכול להיות, שמלבד ווסטברוק, גם לא נראה בעתיד הנראה לעין.

  9. לדעתי בסוגיית ג'ורג' אינדיאנה חייבת לעשות עליו טרייד ועכשיו, לא בטוח כמה הוא רוצה להישאר שם והוא מנייה בערך גבוה כרגע ,זה הזמן להרוויח עליו ולהתחיל לבנות מחדש, מה עוד שגם אם הוא יישאר זה לא שאפשר לשכנע בקלות כוכבים לבוא לשדות התירס של אינדי . חבל לבזבז עוד עונה על סיבוב ראשון בפלייאוף.

    1. אם הוא נבחר לאחת מחמישיות העונה, אינדיאנה תוכל להציע לו העלאת חוזה של 70 מיליון דולר בסוף העונה הבאה.
      זה סכום כסף שמאוד קשה לוותר עליו, גם לשחקן NBA בכיר.
      אז מבחינת ג׳ורג׳ אני חושב שזה הדבר היחיד שיקבע אם הוא יישאר או לא.
      מבחינת אינדיאנה – השאלה אם להציע חוזה כזה בכלל. אם הם לא מתכוונים לעשות זאת, אז כן – כדאי לעשות עליו טרייד כבר עכשיו מן הסתם.
      אבל אנשים קופצים מהר מדי לאופציית ה״יאללה לפרק ולבנות מחדש״, כאילו זה משהו פשוט.
      כדי לבנות מחדש קבוצה צריך שהרבה מאוד דברים יסתדרו נכון, הרבה מזל, תזמון ואסטרטגיה.
      לפעמים, פשוט להשאיר את השחקן הכי טוב שלך וכל פעם להחליף את החלקים סביבו עד שמשהו תופס, יכול להוביל להצלחה מהירה יותר

  10. אם אני בוסטון אני מנסה בכל כוחי להביא את פול גורג בתמורה לבחירת הדראפט של ברוקלין + איזה שחקן שתיים מהמחליפים. בפעם האחרונה שגורג שיחק בקבוצה מזרחית עם חמישיה חזקה שסיימה במקום הראשון במזרח, הוא גם היה הכי קרוב להדיח את לברון ב-7 שנים האחרונות בצד הזה של הבראקט. הוא גם בדיוק בגיל המושלם לחלון הנוכחי של בוסטון.

  11. תודה על המעורב המצוין.

    ליליארד צודק. יפה שהוא מצליח להסתכל על זה ככה.
    פול ג'ורג' חייב לעוף. הבנאדם הוכיח את עצמו ככישלון מנהיגותי.
    הויברג יצא עלוב נפש למדי. איך אתה מצפה ששחקנייך יעריכו אותך אם זה מה שאתה בוחר להתבכיין עליו אחרי הפסדים?
    הפלח אדיר, כרגיל.

  12. IT עושה צעדים? מי לא עושה צעדים בנבא. אני יושב במשחקים של הבן שלי בקטסל וכל פעם שהשופט שורק על צעדים אני צועק עליו "בנבא לא שורקים על דברים כאלה".

    ליליארד חי בסרט. בסרט שהוא מעין MJ שנמצא בקבוצה צעירה שמשלמת שכר לימוד ואוטוטו תהיה גדולה ותיקח אליפויות. חבוב, זה לא עובד ככה.

  13. בנוגע לפול ג'ורג'. אני חושב שטרייד עם הקליפרס בתמורה לקליפרס יעשה טוב לשתי הקבוצות. גריפין עדיין צעיר אך מועד לפציעות וג'ורג' כוכב על בהתהוות ואולסטאר כבר עכשיו. ברור שגריפין כרגע שווה פחות מפול ג'ורג' אבל עדיין, קבוצה עם כריס פול וג'ורג' תעשה הרבה צרות. מצד שני, כמו שכבר כתבתי, ג'ורג' יכול ללכת לעיר דומה יחסית לאינדינאפוליס, כמו אוקלוהמה או אפילו פורטלנד (בתמורה לליאירד או אפילו במקום מקולום וכמה נגרים) וזה יעשה טוב לשתי הקבוצות. מבחינת הקליפרס, גריפין פצוע והם במצב 3-2 לרעתם. הם כנראה לא יגיעו לגמר הכללי או אפילו לגמר האזורי, וכעת הגיע הזמן לחשב מסלול מחדש. להשאיר את דיאנדרה ולעשות טרייד על גריפין. עדיף לשחקן שהוא פורוורד או אפילו גארד גבוה.

  14. The creepiest douchebag in the history of american sports, and the stupidest douchebag that ever walked the face of the earth, also known as Bi.ll Wa.lton is the envoy on behalf of the us regime of the Sino-American relations

  15. 1. לפורטלנד יש בסיס טוב עם ליליארד, מקולום ונורוקיץ. הבעיה שהם תקועים עם החוזים של קראב (שפתאום נראה כי הוא לא מצדיק את החוזה שלו) וטרנר (שבכלל לא מובן איך הציעו לו את זה).
    2. הפייסרס צריכים להחליט אם הם עושים מקצה שיפורים בגל או הולכים על כל הקופה עם טרייד על ג'ורג' (שאני לא בטוח שיקבלו תמורה כל כך טובה מהלייקרס).
    הייתי משדרג את הצוות מסייע (שלום אליס והשארה של סטיבנסון) כי אם טרנר, יאנג ואפילו טיג יש קבוצה לא רעה. ומקווה שלאחר עונה טובה (2017-18) ג'ורג' ישתכנע שיש עתיד בפייסרס. אם לא, באמצע העונה טרייד על ג'ורג'.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט