שלושה משחקים יש ל-NBA להציע לנו הערב, בלילה כל-מערבי; ראסל ווסטברוק ינסה להציל את קבוצתו מהדחה בטקסס (אולי שילמד את רוברטסון לקלוע עונשין, זה יהיה עזרה (אסיסט) אמיתי לקבוצה). לא רחוק משם, באותה הטקסס, הספרס יקוו להחזיר מעט מומנטום במשחק מכריע ביותר שאם גרג פופוביץ' לא יצא עם ידו על העליונה בו, יכולה לקרות רעידת אדמה בסדר גודל של הדחה של המועמדת לאליפות בסיבוב הראשון. את הלילה נסיים בלוס אנג'לס – כשל.א נטולת גריפין תנסה לנצח בביתה את יוטה עם גובר.
3:00 יוסטון רוקטס (3) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6)
יוסטון מובילה 1-3 בסדרה
מי שמכיר תלמידים בכיתה י"א, או זוכר את תקופתו כאחד כזה, יודע שדווקא כשהפלייאוף מגיע, מגיעות גם ה"בגרויות". לכן, יש קושי רב בקימה בשעות לא-שעות למשחקים וקשה לי מאוד להרשות לעצמי להוריד את הרגל מהגז מהבחינה הלימודית. לכן, כשאני מוצא את עצמי לא מתנחם בתקצירים (מורחבים או לא) בלבד, מדובר באירוע לא כל כך שגרתי.
מדוע אני מספר לכם את זה? מכיוון שהמשחק האחרון בין יוסטון לאוקלהומה סיטי היה בדיוק אירוע שכזה, ולכן יש לי הרבה יותר כלים לנתח את המשחק שיהיה הערב, כי כידוע, ההבדל בין תקציר מורחב למשחק הוא בערך כמו ההבדל בין הדברים שהפוליטקאים אומרים לאמת.
אז כמה נקודות ברשותכם:
אני לא יכול שלא להתחיל באנדרה רוברטסון. אין לי ניסיון של שנים אחורה וההיסטוריה שלי בצפייה ב-NBA נראית לעין, אך לא ראיתי תופעה שכזו. גארד פותח ב-NBA, הקולע מהעונשין באחוזים שילד בחטיבת ביניים בישראל היה מתבייש בהם. אין לי הסבר לזה. כשרואים את דיאנדרה ג'ורדן או אנדרה דראמונד, רואים את הידיים הגדולות והמגושמות, הפורם (form) המזוויע (לא ששל אנדרה מושלם, כן?) וחוסר השליטה בגוף. אבל אצל רוברטסון? אין לי מושג איך הוא כל כך חסר רגש. מהצד השני, הגנתו על הארדן? פרייסלס.
אם כבר נגענו בזה, ההבדל בין הארדן לווסטברוק. אין שאלה מי היה השחקן הטוב יותר בליל ראשון. ווסטברוק הציג את הופעתו הרגילה, בעוד שהארדן לא היה במשחק עד דקותיו האחרונות. 16 נקודותיו של הארדן משקרות; הוא עשה פחות מכך. עם זאת, הוא לא הכריח את המשחק עליו, וחיכה בסבלנות, ניסה להגיע לקו העונשין – כרגיל. כמות הזריקות שהייתי קורה להן "מוכרחות" ע"י הארדן יכולה להיספר על כף יד אחת (ואף אולי פחות מכך) וזה לא מובן מאליו בכלל. ווסטברוק לעומת זאת… נכון, הוא קלע טוב יותר, והוא כן היה במשחק, אך בהתקפות האחרונות זריקותיו היו פשוט מגוחכות. שלוש זריקות מקו השלוש בדרגות "קשות באופן מוגזם" עד "בלתי אפשריות" – שאחת מהן אף נכנסה – סגרו את הסיפור של אוקלהומה באופן סופי, ובעיקר הרגיש לי כמו יריקה בפרצוף של חבריו לקבוצה.
הצוותים המסייעים + ננה. האם הצוות המסייע של אוקלהומה באמת פחות טוב משמעותית? התשובה היא כן, אך גם ברור שהוא לא מנוצל במלואו. כן, לא הייתי לוקח איתי את אלכס אבירנס, אנדרה רוברטסון, אנס קאנטר (הגנה!) ויקטור אולדיפו וטאג' גיבסון כצוות המסייע שלי לאליפות. אך עדיין, הרבה פעמים הם לא מקבלים את הכדור היכן שהם צריכים אותו; מה רוברטסון יעשה עם הכדור על השלוש, גם אם הוא פנוי. למה שאברינס יוביל את הכדור? ולמה שטאג' גיבסון לא יהיה שותף פעיל יותר בפיק-אנד-רול ופחות בפוסט אפ מול שחקנים הגובהים ממנו? כמובן, קטונתי, אך נראה לי שהת'אנדר בונים על ווסטברוק יותר מידי ולא מנצלים את החוזקות של כל השחקנים.
מהצד השני ביוסטון יש שיטה ברורה, יש קלעים ק-ט-ל-נ-י-י-ם שמנוצלים כמה שאפשר ולו וויליאמס הוא ג'אמאל קרופורד צעיר יותר. ננה? איני יודע האם זה היה טירוף של פעם אחת, או שהוא מציג יכולת כזו במהלך כל הסדרה – ובשביל זה אני יכול לבדוק את המספרים, אך נראה שהוא הצליח לנצל כל מיס-מאץ' קטן, כל מתפרצת, כל כדור תועה. בהחלט הופעה יוצאת מהכלל.
כל זה מוביל אותי למסקנה שכפי שצפינו, יוסטון גדולה על OKC. והיום הם ישלימו 4-1 צודק בהחלט. יוסטון ב-8
4:00 סאן אנטוניו ספרס (2) – ממפיס גריזליס (7)
תיקו 2-2 בסדרה
מארק גאסול שמר לממפיס על הבית עם סל חשוב ביותר וגם על המומנטום, אך בשביל לחולל סנסציה – או לפחות הפתעה רצינית – הקבוצה של דיוויד פיזדייל צריכה לעשות את הצעד הנוסף – לנצח את ס"א בביתה. היא מגיעה לס"א אחרי שבפעם האחרונה שבה היא יצאה משם, אותו המאמן אמר דברים משמעותיים וקשים, שמעניין מאוד האם יהיה להם אפקט על השיפוט הלילה.
ובכל זאת, האם ממפיס יכולה לנצח הערב? ואם כן מה הם צריכים לעשות בשביל כך? גרג פופוביץ' בטח יגיד שממפיס פשוט צריכה לקלוע יותר מס"א וכנראה שהם מסודרים, אבל אנסה לתת קצת יותר אינפורמציה מזה.
קודם כל, הניצחון צריך להגיע דרך ההתקפה ולא דרך ההגנה. בכל ארבעת המשחקים הספרס קלעו באחוזים טובים, והכוכבים נתנו את התרומה שלהם. למעשה, במשחק האחרון (שאומנם היה עם סקור גבוה מהאחרים, אך למרות זאת) קוואי לאונרד קלע 44 נק', באחוזים מצויינים וזה לא הספיק. בשני ההפסדים שלהם, הגריזליס קלעו בפחות מ-40% מהשדה, ובניצחונות, אף על פי שהספרס קלעו אף הם באחוזים גבוהים יותר, הדובים קלעו יותר קרוב ל-50% מהשדה, הבדל משמעותי.
אך בכל זאת, יש כאן קבוצה עם שאיפות ממול, שכנראה יהיה קשה מאוד לממפיס לנצח והאמת? המשחק הזה תלוי כמעט לחלוטין במצב הרוח בו יצאו הספרס מחדר ההלבשה. אם הם יבואו לפרק (20 תעשו 30, 30 תעשו 40 – ש.מזרחי), אני מאמין שהם יכריעו הערב את הסדרה. אם הם יבואו שאננים – זו תהיה בעיה. כמובן, כאן יש דגש על הצד ההגנתי.
אז מה יקרה? אני מאמין ששני המשחקים הללו היו בשביל לשמור על הכבוד של ממפיס, שבהחלט נשמר. אך היום, הילדים הגדולים יגיעו לשחק. ס"א בבלאו אאוט.
5:30 לוס אנג'לס קליפרס (4) – יוטה ג'אז (5)
הסדרה בשוויון 2-2
כל שנה חוזר הניגון. כל שנה אנחנו מדברים על כך, נזרקים רעיונות, מעולות תהיות מדוע זה לא היה כך בעבר, עושים קולות לניסיון לחתירה לפתרון, ובסוף אנחנו שוכחים מכך ולא עושים עם זה יותר מידי.
לא, איני מדבר על שלום במזרח התיכון בכלל ובמדינתנו המעניינת בפרט, אלא על הפציעות ב-NBA.
זו סדרה שעברה טלטלות רבות בגלל הנושא, כשבהתחלה נראה היה שהג'אז יפסידו ללא המועמד הבכיר לתואר "שחקן ההגנה של השנה" ואח"כ נראה היה שהדברים התאזנו עם פציעתו של גריפין, ובסופו של דבר חזרתו של גובר נתנה לג'אז את הניצחון שהם היו צריכים בכדי להשוות את הסדרה, לתפוס את המומנטום ואולי אף לנצח את ל.א נטולת הכוכב שלה. כי איך שלא תסובבו את זה, כמה שתשנאו או לא תשנאו אותו – בלייק גריפין הוא שחקן כדורסל מצוין, ובלעדיו הקליפרס קבוצה משמעותית פחות טובה. כמו כן, גם אוסטין ריברס נעדר מהסדרה וגם זה משמעותי.
גם סדרות אחרות – בוסטון-שיקגו כמובן (אם אתם שואלים אותי היינו מפסידים גם ככה, אך אקח את התירוץ הזה), פורטלנד – ג"ס – מושפעות מהנושא, אך לדעתי זו הסדרה שבה הפציעות – ורק הן – יכולות לקבוע לבדן את גורלן של הקבוצות; אחת תישלח לים אחת והשנייה תיגרס ע"י ג"ס.
האם הניצחון לפני יומיים וה"יתרון המספרי" יספיק לג'אז בכדי לנצח את הקליפרס בביתם? סביר מאוד להניח.
מי הקבוצה הטובה יותר? איני יודע, בכנות. מצד אחד, למרות שמאוד נהוג לזלזל בהם, הקליפרס היא קבוצה נהדרת ומלאת כישרון. כריס פול ודיאנדרה ג'ורדן הם אחד מצמדי האלי-הופים הטובים בהיסטוריה, יש להם חבורת קלעים מצוינת והרבה יצרני נקודות. מהצד השני יוטה – קבוצת ההגנה הטובה בליגה – לא פראיירית בכלל וגורדון היוורד הוא כוכב ואנדרייטד ללא כל שאלה. חבל שאנחנו לא באמת יכולים לבחון את השאלה הזו, אך כמובן, קשה להניף אצבע מאשימה על המצב ופשוט נישאר מתוסכלים.
עם זאת, אין זה אומר שהסדרה גמורה, והניצחון האחרון של הג'אז לא היה מאוד מרשים, לכן יכול מאוד להיות שגם היום נראה את אותה התוצאה.
יהיה מעניין.
יוטה. רק כדי להוכיח נקודה. ב-2 הפרש.
ערב טוב לכולם!
ולדי קוגן
25 אפר 2017 20:54:19הלוואי שיוטה תיקח. לצערי יוסטון יסגרו היום את הפינה, וממש לא רואה בלואואאוט של הספרס.
ברבור שחור
25 אפר 2017 20:59:55פריוויו משובח ללילה צפוי…מאמין שקוואי יטריף את כולם
אשך טמיר המקורי
25 אפר 2017 21:11:13פריוויו מופלא.
זה הזמן של הספרס להתחיל לספק קבלות.
דה שוט
25 אפר 2017 21:34:10בשלושת המשחקים האחרונים אוק סיטי הובילה בחצי השני בהפרש דו ספרתי. הלילה הם ינצחו ויחזירו את הסדרה לצ׳ספיק למשחק 6.
רועי ויינברג
25 אפר 2017 21:39:31אחלה פריוויו, איתך בכל שלושת ההימורים.
שחקנים שסיימו פלייאוף עם טריפל-דאבל:
אוסקר רוברטסון, 1961/62 – 28.8 נקודות, 11 ריב', 11 אס' במשחק והדחה בסיבוב הראשון בסוויפ.
ג'ייסון קיד, 2006/07 – 14.6 נקודות, 10.9 ריב', 10.9 אס' והדחה בסיבוב השני (12 משחקים בכל הפלייאוף).
ראסל ווסטברוק, 2016/17 – 35 נקודות, 11.3 ריב', 12 אס'. מרחק 2 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מלהבטיח פלייאוף טריפל-דאבל במקרה הסביר שהוא מודח היום.
captain beefheart
25 אפר 2017 21:48:24מצטער שאני חופר יותר על הכתיבה כאן מאשר על התכנים, אבל אין ברירה.
זה תלמיד תיכון שכותב ככה? מאיפה הבאת אותם מנחם? זה שמנא וסלתא מה שהולך פה.
רהוט, מצחיק, קולח, עשיר, מדוייק בשפה ובכלל תענוז. אני פשוט נמלא עליצות לנוכח הידיעה שלא כל צעירי ישראל עילגים המה.
Kami
25 אפר 2017 23:09:17לגמרי! רק שסיימתי לקרוא קלטתי שבהתחלה היה איזשהו משפט שקשור לבגרויות
האווי לאסוף
25 אפר 2017 23:14:16+1
yonatan segev
26 אפר 2017 01:31:45תודה רבה, אין לך מושג כמה תגובות כאלה נותנות רצון להמשיך לכתוב!
גיא א
26 אפר 2017 02:23:49+1
המשגיח
25 אפר 2017 21:51:59תודה יונתן!
נראה לי שראסל נותן היום הצגה בדרך למשחק 7.
ערן
25 אפר 2017 21:54:11תודה רבה על הפריויי, אני זוכר שלפני בערך 7 אני גם ניסיתי להטט בין עבודה לבגרויות. בהחלט משימה לא פשוטה
יוסטון-אקלוהומה – אחת מהסדרות היותר טיםשיות שיצא לי לראות בשנים האחרונותЖ מר טריפל דאבל משחק שכונה כאשר מגיע לטריפל המיוחד שלו, ובעוד הזקן מהצד השני קולע באחוזים לא טובים, ובכלל ומשמעותית פחות מוסר מהעונה הרגילה. למרות זאת לו וגורדון נותנים הרבה אש מהספסל ומצילים את יוסטון שדווקא הצלפי בחמישה לא פוגעים כלל(אריזה, אנדרסון)
ספרס-גריסליס – אני לא מאמין שהספרס שאננים, אלא שהם לא מספיק טובים. הם מגיעים לזריקות טובות אבל זה ממש לא מספיק. גרין כבר שלושה פליאופים חושף בהתקפה, למרכוס אנמי, ואם כל אהבתי ללנארד זה מאד גבולי מול קבוצה נושכת כמו ממפיס. אולי הספרס תעבונה סיבוב, אך לדעתי היא מלאה בחורים כמו אוהל בצבא.
קליפרס-יוטה – האם מישהו כבר בדק מה המספר הגבוה ביותר של שחקני אולסטאר בפליאוף? כי נראה לי שהקליפרס מנצחים בהליכה. יוטה תנצח לדעתי
Smiley
25 אפר 2017 22:11:26יוסטון-OKC: הת'אנדר חייבים למצוא פתרון בדקות בהם ווסטברוק נח. אני חושב שקאנטר הוא האופצייה (גם ככה לא משחק הרבה בגלל ההגנה) כי הוא שחקן מטרה (כל עוד שחקן אחר מ-OKC יוכיח שאינו מוגבל). יוסטון מרגישים בנוח כי הספסל שלהם בכושר שיא והמחליפים הם ההבדל שנותן ליוסטון את אותה הרמה לאורך משחק שלם.
ס"א-ממפיס: הגריזליס הפתיעו אותי שהשוו את הסדרה. אני חושב שס"א יתעוררו היום בדרך לניצחון בשני המשחקים הבאים.
קליפרס-יוטה: פציעות הם חלק מהמשחק, אם תרצו או לא, אין מה לעשות ויש להתמודד איתן. דווקא השנה הפציעה של גריפין לא קשורה למשחק וזה פשוט חוסר מזל. יוטה חייבים לנצל את היעדרותו כאשר הנשק היחדי שנאר לקליפרס זה כריס פול (האומלל ששנה אחרי שנה אוכל קש).
bobby
25 אפר 2017 22:12:44תודה על הפריוויו!
מקווה שיוסטון ייזכרו שצריך להיכנס לקצב כבר במחצית הראשונה.
כמו שדה שוט ציין, אוקלהומה כבר 3 משחקים שולטים במשחק עד הרבע הרביעי, כשיוסטון איכשהו מצליחים להתקמבק ולכפות משחק צמוד. אי אפשר יותר לבנות על זה,
ואני מאמין שעם הדחיפה של הקהל בטויוטה סנטר, והמוטיבציה מכך שיוכלו לנצח את הסדרה, הם כן יצליחו להיכנס לקצב כבר במחצית הראשונה. מקווה שהם רק לא יהיו בתפקיד אוקלהומה וישמטו יתרון ברבע האחרון..
יאללה יוסטון!
מאמין שהספרס ינצחו את ממפיס,
ובניגוד לציפיות, לדעתי דווקא הקליפרס ייקחו את יוטה.
מנחם לס
25 אפר 2017 22:16:47הבעייה של רובסון היא כפולה. אחת קשה מאד לטיפול והשנייה קלה, ואני לא מבין מדוע היא לא מטופלת.
1. אין שאלה שלרובסון ישנה בעייה ניאורולוגית-מנטלית בקשר לזריקה מהקו. בכל זריקה אחרת – כולל שלשה – אין לו בעייה. הכל נורמלי. אני לא פסיכולוג וכמובן אין לי הוכחות אבל אני מוכן להתערב שהוא נושא בתוכו איזו שהיא טראומה הקשורה לזריקה מהקו (כמובן שזה מצוץ מהאצבע אבל אני מדבר על טראומה מסוג של איום "אם לא תקלע את הפאול, נהרוג את אמך ואביך" – איום שהוא האמין בו כי היה ילד בן 11, והדבר ניכנס אל תוך נפשו כטראומה. היא וזוזרת בכל זריקה. בעייה כזאת יכולה להיות מטופלת ע"י שוק חשמלי, היפנוזה, ואני בטוח שישנן דברים נוספות. זוהי לא בעייה שתיפטר ע"י אימון או שינוי סוג הזריקה.
2) הבעייה השנייה נראית לי כבעייה שלא שייכת לראשונה ואני לא מבין מדוע היא לא מטופלת. זווית הזריקה שלו היא אולי הגבוהה ביותר שראיתי. כתוצאה – כדורו עף בקשת גבוהה בצורה מוגזמת ביותר, דבר שמאריך את המרחק בין יציאת הכדור מידו ועד הטבעת. לדוגמא – אם תבקשו משחקן הקולע 90% מהקו עם קשת שגובה הקצה שלה (הגובה המקסימלי שהכדור מגיע אליו) הוא 3 מ' מהכתף, לזרוק קליעת פאול אבל עם זווית יציאה גבוהה יותר כך שהכדור יעלה 4 מטרים מגובה הכתף, אחוז הדיוק שלו יירד מיד.
רובסון זורק את הכדור הגבוה ביותר מכל השחקנים שראיתי אי פעם. זה דבר הניתן לתיקון ע"י אימון. פשוט תנו לו להתאמן בקליעת פאול בסל שמעליו יבנו גגון בגובה 3.10 מ'
עגל
25 אפר 2017 22:21:49מנחם רוברסון זורק בצורה נוראית מכל טווח, לא רק מהעונשין אלא גם מהשלוש.
הוא פשוט לא יודע לזרוק נכון. אולי ניתן עוד לתקן את זה, לא יודע.
THE KING RUSSEL
25 אפר 2017 22:35:31זה לא נכון הוא עם 7מ14 ל3 בסדרה(רובן ככולם כנראה פנויות כי הארדן "שומר" אותו)
מנחם לס
25 אפר 2017 23:27:51עגל הוא קלעי טוב מאד מה3. אחרת הוא לא היה משחק
עידו גילרי
25 אפר 2017 23:46:03יש לו 26% בקריירה מחוץ לקשת. איך לומר בעדינות… טוב זה לא.
Yuval
25 אפר 2017 23:49:29מעניין אותי כמה זה נפוץ ששחקן חמישייה בפלייאוף מחזיק אחוזי שלשות גבוהים מאחוזי עונשין
תום
25 אפר 2017 22:17:38תודה על הפריוויו.
לא ידעתי שאוסקר רוברטסון בצוות המסייע של אוקלהומה 😉 (שגיאה מן הסתם).
לצערי יוסטון ינצחו היום לדעתי.
ספרס ינצחו אבל לא בבלואאוט. מה שכן – אני במקום פופ שם את קוואי על זאק רנדולף. היחיד שיכול אולי להתמודד איתו.
יוטה בתקווה ינצחו ויסגרו את הסיפור במשחק השישי בבית. הגיע הזמן לשבור את הכלים בקליפרס, ושפול יגיע לקבוצה מתאימה (ספרס, באקס??)
yonatan segev
25 אפר 2017 23:51:47מי נראה לך לימד את ראסל לעשות טריפל דאבלים 🙂 תוקן.
תום
26 אפר 2017 01:10:56תודה.
Go bulls! 😊
ינון
25 אפר 2017 22:18:17סקירה נהדרת- מצטרף למחמאות.
מסכים שהעומס שיש היום לתלמידים בכיתה י"א הוא עצום (ואני אומר את זה בתור מורה שמגיש לבגרות בלשון).
כשאני הייתי בגילך (ב-2002), כמעט ולא היו לי בגרויות, מה שאפשר לי לצפות במונדיאל ביפן ודרום קוריאה שהתקיים בשעות היום (המשחק המאוחר היה ב14:30), והייתי אחד מהבודדים שלא התבאסו מהשעות של המשחקים (ומזה שלא היה מונדיאל מדהים עם שיפוט שערורייתי, אך לא זה העניין).
עגל
25 אפר 2017 22:20:01תודה יונתן.
לדעתי היום יוסטון סוף סוף יתחילו את המשחק כמו שצריך ולא יתנו לראסל להשתולל.
הצוות המסייע של ראסל לא בא לידי מיצוי, בשנה הבאה הם יהיו לבטח יותר מסוכנים. השנה זה תורה של יוסטון, סורי.
ס"א תחזור לעצמה היום.
לא יודע מי תעלה בין יוטה לקליפרס, מקווה שזו שתהיה בריאה יותר ומסוכנת יותר בסיבוב הבא
ויסקונסין
25 אפר 2017 22:34:52פריוויו משובח ומוצלח, ועונה גדולה ליונתן שגב.
captain beefheart תתנצל מיד על ההתנצלות!
תגובתיך כייפיות ביותר,
הרבה כבוד לממפיס שהיה זילזול רבתי בה לפני (חוץ מקדוש אחד)
לוחמת וקשוחה, מת על זה שמארק מקרקס את פאו (גם פאו),
וללא טוני אלן, עם מאמן שלא דופק חשבון.
הייט-אשברי
25 אפר 2017 22:46:14מקצועית לא איכפת לי מי תעלה מולנו לחצי הגמר – הקליפרס או הג'אז.
שתיהן לא אמורות להערים קשיים גדולים.
אבל מבחינת השמירה על השחקנים שלנו שלא ייפצעו , אני מעדיף את הג'אז. הם קבוצה איטית יותר , ואין להם יריבות-עבר מולנו . הקליפרס לעומת זאת יותר תזזיתיים וקשוחים , גם בהיעדר גריפין , הם יתאבדו על המגרש מולנו, ואני לא רוצה לראות מישהו אצלנו נפצע.
לצערי קליפרס תנצח בבית .
גם ב-2 האחרים תנצח הלילה הביתית – יוסטון ( לצערי) וס"א .
לביא
25 אפר 2017 22:51:59דווקא יוטה עם גובר בצבע והיל על קרי עשויה להקשות עליכם לא מעט. לא ברמת סכנת הדחה אבל ברמת מוקש מעצבן. נאמר כך, כשקליפרס בלי גריפין ויוטה בלי כוח משמעותי בעמדות הפוורד, הנשק המרכזי של חצי הגמר צריך להיות דוראנט.
גו ג'ו אינגלס
25 אפר 2017 22:47:28ג'ו אינגלס הMVP האמיתי: אלוף ב4 יבשות אוסטרליה אירופה
אסיה.. ויתר על התאר למען שקוואי לברון הארדן
והצ'יטה (שרק דואגת לאוכל שלה ומזניחה את הגורים
אך בתקשורת כמובן שמדבר אחרת, עלאק איכפת לי)
לא ידעו את טעם אליפות אירופה עם פריחת הדובדבן,
הוציא את עצמו שה4 לא יתייאשו.
בעד יוטה,
הטילים הברקים שווה 10 משחקים
Gary hobdpn chicago
25 אפר 2017 23:06:55Thnx fpr nice pteview.
We will prewaile
שי אבן צור
25 אפר 2017 23:33:04יונתן, אתה פשוט קנון!
אתה ממש צודק לגבי ווסטברוק. הוא חייב לנצל את החוזקות של חבריו!
הסדרה הזאת ביאסה אותי לגמרי במה שקשור אליו.
המאסטר בסרט "נמר דרקון"(מומלץ ביותר) אומר לתלמידה "חדות אמיתית מושגת ללא מאמץ"
המשפט הזה מתאים לראסל בול! הוא כ"כ מתאמץ והוא כ"כ לא חד…
חבל חבל חבל.
גו ג'ו אינגלס
25 אפר 2017 23:38:291+ ושבחים ליונתן קדימון מלמד ומעשיר,
הצ'יטה עדיין מחרב.
Mbk
25 אפר 2017 23:50:29יונתן
אני תמיד בחרתי ב NBA הייתי מתזמן רגילות ליוני רק בשביל לא לפספס את מייקל ( הרווחתי את הסדרות של 97 ו 98 )
גם על חשבון היום שעברתי סיווג בטחוני , הגעתי עם עייינים אדומות וקרעו לי את הצורה בתחקיר …
אחלה פריוויו
תשקיע בלימודים שלא תצא חציל
דה שוט
25 אפר 2017 23:57:43מילה על האק-א-רוברסון
אני דווקא מבין את ההחלטה של דונובן לא למהר להוריד את רוברסון לספסל. רוברסון לא קלעי כל כך גרוע ו-2 מ-12 היו בהחלט דבר חריג, אפילו במונחים שלו. צריך לקחת בחשבון את הפיתוי – יש כאן אפשרות להשיג נקודות קלות בקלאץ' – לא דבר של מה בכך. הסטטיסטיקה אמורה להתיישר והיה סיכוי יותר מסביר שרוברסון יקלע עוד כמה נקודות, שהיו יכולות לגמור את המשחק. חבל שכך קרה, גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית, כי רוברסון הוא נשמה אמיתית, נותן פלייאוף נהדר, בי היחידים באוק' סיטי שמספק תפוקה יציבה בהתקפה וכמובן הצליח להוציא את הארדן מהסדרה (בערבון מוגבל כמובן, אחרי הכל מדובר באחד משלושת שחקני ההתקפה הטובים בליגה).
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 00:30:13רוברסון 42% מהקו העונה!!
זה לא כל כך גרוע אלא מחריד,במיוחד לשחקן בגודל שלו ולא בגודל הווארד דראמונד דאדרה וכו'
דונובן עשה טעות חמורה כשהשאיר אותו וזה עלה לתאנדר בהפסד וכנראה בהדחה הלילה.
nba
26 אפר 2017 01:04:23הניחושים להיום :
יוטה מנצחת
סאן אנטוניו מנצחת בקושי אחרי משחק צמוד
יוסטון מנצחת בקושי אלרי משחק צמוד
בזי
26 אפר 2017 01:37:41עם כל אהבתי לסן אנטוניו וללנארד, אני בעד ממפיס ולו בגלל וינס קרטר.
בא לי לראות אותו זוכה באליפות.
no funny shtuff
26 אפר 2017 02:44:51הקלידו את התגובה כאן…
no funny shtuff
26 אפר 2017 02:46:09אוקלהומה
סאן אנטוניו
יוטה
בדוק, חתום ונצור.
no funny shtuff
26 אפר 2017 03:08:19מישהו יודע איך מעבירים בליג פאס ערוץ שידור?
עם כל הכבוד לקלייד דרקסלר..
ספלאש
26 אפר 2017 03:34:40צריך להיות בצד למעלה משהו כמו home ואושר להחליף לaway לפעמים
גאפר
26 אפר 2017 03:18:52https://www.youtube.com/watch?v=jz1Vnpss194
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 03:21:16שיפוט ביתי בטויוטה סנטר
ויסקונסין
26 אפר 2017 03:23:44http://eplstreams.club/na.php?id=0041600165&feed=4&cam=0
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 03:30:31בהצלחה לשני הצדדים.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 03:37:382-2 בסדרה יהיה מצוין.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 03:46:343-2
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 03:38:48איזו?
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 03:44:22הנה שוב זה קורה,ויקטור בתור פוינט גארד וראסל במנוחה,התאנדר מתקשים לקלוע
דה שוט
26 אפר 2017 03:50:22חוץ מראס, רק אברינס בא לשחק. רוקי עם ביצים
דה שוט
26 אפר 2017 03:56:23גורדון לו וננה – איזה כוח אש על הספסל. סימני חיים אצל אולדיפו. הכל הולך קשה היום facing elimination
ויסקונסין
26 אפר 2017 03:57:13פירוש לממזר: להפטר משני המיידופים ראסל האגואיסט
שמשחק יפה בשכונה, לא איכפת כמעט מהשאר,
הוא חייב לשקר בתקשורת
והארדן בחלק מהמשחק סוחט פאולים שלא מצדיקים עבירה.
ויסקונסין
26 אפר 2017 03:58:40ננה קיבל מגע של זהב נוצץ בכל נגיעה בכדור,
קאנטר שישחק בכורדיסטאן או דעאש, טיפש גם בהתקפה
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 04:03:27סופסוף הזעטוטים של ראסל דורשים את הכדור בלי לשקשק
מקווה שלא נתבאס שוב בסוף והתאנדר יצאו מטקסס עם ידם על העליונה
ויסקונסין
26 אפר 2017 04:04:18הציטה והזקן משחקים יפה, יש בם יותר טוב מאשר רע עדיין
51% 🙂
מנחם לס
26 אפר 2017 04:07:29ווסטברוק עשה עכשיו ביוק מה שהארדן עושה כל הזמן
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 04:07:34בברלי מעצבן אותי!!
ויסקונסין
26 אפר 2017 04:09:11בברלי לא יכול ליהות שעשיתי עבירה גסה, העולם והצופים טועים
משקפיים על חשבוני
מנחם לס
26 אפר 2017 04:10:06(ז"א דוחף בזרוע הלא זורקת)
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 04:11:34ראסל שהוא רוצה לשחק הגנה הוא יכול להיות בדרגה של הטובים ביותר
הבעיה שהמשחק שלו מבוסס על אנרגיה והוא כנראה מעדיף לא לבזבז את זה בהגנה
ויסקונסין
26 אפר 2017 04:11:46וגם דורך / שם רגל
ויסקונסין
26 אפר 2017 04:16:07הארדן בסל כמעט מ3/4 מגרש בסיום המחצית,
קרב יריות בין 2 הכוכבים, אף קבוצה לא מוותרת ונלחמים,
השומרים של הארדן לא נופלים בפח/או שמשחק טיפה יותר הוגן,
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 04:17:36http://eplstreams.club/na.php?id=0041600155&feed=1&cam=0
nba
26 אפר 2017 04:20:11קדימה ממפיס ! קדימה דובים !
אפלטון
26 אפר 2017 04:27:19עוד מחצית שבה הת'אנדר שולטים בקצב אבל הרוקטס בשליטה במשחק. ההגנה של הת'אנדר נהדרת, במיוחד שרוברסון ואדאמס על המגרש. אדאמס אנדרייטד בשמירה על הצבע בגלל שהוא לא חוסם המון אבל עם מיקום מצוין ויודע בדיוק מתי לצאת ומתי לשמור מהלוב. באמת שניטרלו לגמרי את הפיקנרול של הארדן עם קפלה. ננה מנוסה וחזק יותר בגלל זה החלטה מצוינת של דאנתוני להצמיד את ננה להארדן. בכלל ניהול משחק מצוין של דאנתוני עד עכשיו בסדרה.
רק שהרוקטס יתחילו לקלוע משלוש כדי לפתוח את המשחק כבר
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 04:33:09קוואי החטי עונשין!
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 04:33:24ָהחטיא
דה שוט
26 אפר 2017 04:34:15השחקנים של אוק סיטי לא מצליחים להחזיק את הכדור בידיים. הלחץ הורג אותם
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 04:38:08הרוקטס מחטיאים בכמויות מסחריות
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 04:40:41איך בברי לוקח ריבאונד התקפי על 3 שחקנים של אוקלהומה לא מובן לי
nba
26 אפר 2017 04:41:20ממפיס כאלה קשוחים , קבוצת פלייאוף זה הם
גיא הרשע
26 אפר 2017 04:43:05ממפיס ממררים לספרס את החיים.
חייבים, אם לא לאהוב – אז לפחות לכבד, את הקבוצה הזו.
שעיה
26 אפר 2017 04:46:05ביזיון
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 04:47:22שריקה מגוכחת חייבים לשנות את החוקים לא הגיוני ששחקן קופץ על המגן ומקבל מהשופטים מתנה של נקודות מהקו
nba
26 אפר 2017 04:49:49גם מי שלא אוהב אותם יכול להעריך
הרבה פרשנים אמרו שיהיה 4-0
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 04:49:59ל ננה יש לוק של מפיק תקליטי צ'ילאאוט. שריריי מרגוע
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 04:51:26נראה יותר כוכב פורנו
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 04:53:56לא סותר.
בלילה… וביום…
no funny shtuff
26 אפר 2017 04:50:31ראסל משחק כמו mvp
דה שוט
26 אפר 2017 04:50:32יאללה ראסל ! איזו חוויה !!!
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 04:52:31תאנדר ,בחייאת תעשו שיהיה לי חשק להמשיך לראות פלייאוף!
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 04:52:43הלילה אני עם הצ'יטוס. מי יתן ויתן לנו גיים 6.
אסף
26 אפר 2017 04:52:44גמורים,זקנים, אין להם מה למכור איכשהו שצריך הצמד מאנו את טוני יהיו שם בשביל הספרס…
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 04:53:41ווסטברוק לוהט אבל אוקלוהמה לא מריצה שום מהלך פרט לאחד שגם
לא קורה בתכיפות (פיקאנדרול של ראסל) כשווסטברוק על המגרש פשוט מגוכח,וזה אשמתו הישירה של דונבון.
nba
26 אפר 2017 04:53:45סאן אנטוניו תירק דם עד שתעבור את ממפיס אם ץעבור
אסף
26 אפר 2017 04:57:59הקבוצה הכי פחות מוערכת בליגה בערך ממפיס
nba
26 אפר 2017 04:54:36ועוד הם בלי טוני אלן שומר אדיר
שעיה
26 אפר 2017 04:55:26הארדן חלאה שלא תאומן. השופט זימבר אותו עכשיו
no funny shtuff
26 אפר 2017 05:02:571+
מחפש את השריקה באובססיביות
דה שוט
26 אפר 2017 04:56:16וואו ! תנו פרס לשופט הזה
שעיה
26 אפר 2017 04:56:20האק רוברטסון. דונובן לא מחכה ושולח אותו לספסל
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 04:57:37חחח..
הארדן הזה כייס עם תעודות (תעודות שהוא כייס כמובן מהארנקים שלך השופטים)
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:00:16ווסטברוק מדהים מחטיא שתיים מהקו לוקח ריבאונד התקפי וקולע שלושה. ננה הופך את אדאמס לבדיחה.
לייבה
26 אפר 2017 05:00:30איך אפשר לאהוב את יוסטון. אנטי כדורסל איחס .
אפלטון לך לישון
אפלטון
26 אפר 2017 05:01:00בואנה. לא מבין מה אתם מדברים. השופטים ששוחטיים את הרוקטס הערב. כל שריקה הולכת לאוקלהומה בלי קשר למציאות.
אפשר לחשוב שהם משחקים נגד הספרס
לייבה
26 אפר 2017 05:03:14תגיד יא קשקשן, ארדן הדוחה מזנק על שחקנים כדי לקבל תוקף . צריך לקבל תוקף כל התקפה. לך לישון אתה והקבוצה הדוחה שלך הלוואי תחטפו 4-3
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 05:05:35את מי שוחטים השופטים כל 4 המשחקים האחרונים? את התאנדר
היום לפחות רואים שפיטה נורמלית ,השופטים לא קונים את ההתחזות של הכייס הפלופר
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:04:25השופטים מתעללים ביוסטון היום. אני לא מבין את ווסטברוק הוא רואה שהרוקטס קלטו שהוא לוהט ושולחים עליו דאבל טים תן לשאר השחקנים לנצח אותם.
דה שוט
26 אפר 2017 05:02:31ראס חייב לצאת לנוח. אין ברירה
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:02:38נהנתי ממפיס (הרבה כבוד) והפופים,
ובנתיים חילופי הובלות לפחות 7 פעמים 77-72 לווסטברוק
שנכנס לזון מטורף ברבע 3
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 05:02:48לאוק' רבע רביעי של עונה לפניה
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 05:03:20סופסוף הפלופר והכייס נתפס על חם !!
השופט-GOAT
לייבה
26 אפר 2017 05:04:07הארדן מסוג השחקנים שמבריח קהל מהיציע
לייבה
26 אפר 2017 05:04:40איך אפשר לאהוד תזקן המגעיל
אסף
26 אפר 2017 05:05:12הספרס ברבע איפוס ידיות מחוץ לקשת, למי שעוד מתגעגע לכדורסל קבוצתי מומלץ לצפות בממפיס-ספרס
לייבה
26 אפר 2017 05:05:56אפלטון לא מעיז להגיח פה חוטף בראש כל פעם שמצייץ
אפלטון
26 אפר 2017 05:08:57פשוט מתאפק לא להגיב למגיבים דוחים שמנסים להוריד כאן את רמת השיח. תאמין לי שזה קשה
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:10:36זה לא לעניין, חבר.
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:06:51אוקלהומה חייבת עונה הבאה מוביל כדור מהספסל
מנחם לס
26 אפר 2017 05:06:51שני קרבות טובים בשני המשחקים
לייבה
26 אפר 2017 05:07:55די כבר עם השריקות לעבירה לשלוש. זה דוחה. שונא את יוסטון ואת מי שאוהד את הזבל הזה
מנחם לס
26 אפר 2017 05:08:08רק עכשיו הספארס ברחה ב-7 נקודות לפני החצי
no funny shtuff
26 אפר 2017 05:08:41עוד פעם מתנה ליוסטון עם שריקת הפאול הזו לשלוש. נמאס לגמרי.
דה שוט
26 אפר 2017 05:08:45וואו ! איזו שריקה ? לו דוחה כמו הזקן
Rocky1
26 אפר 2017 05:10:33לינק לס"א ממפיס מישהו?
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 05:10:33פאקקקקקק
no funny shtuff
26 אפר 2017 05:11:57בברלי עם 17+
הארדן עם 9-
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:11:57יש מצב לתת לוויליאמס וגורדון את "השחקן השישי" במשותף?
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:11:59אני מאשים את דונבון כל השנה השחקנים לא יצרו לעצמם גם בפלייאוף הם לא יכלו, כל העונה הם נשענו בצורה חסרת תקדים על ווסטברוק.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:12:01כנופיית כייסי משרוקיות מסתובבת לה ככה חופשי בארנות.
אני מציע לכל המגיבים לשים עין על התיקים שלהם.
לייבה
26 אפר 2017 05:14:38לא הבנתי אתה חובב את הזקן נראה לי
סומסום
26 אפר 2017 05:12:02פיזדייל צודק. הורגים את הקבוצה שלו בכמה שריקות קלושות.
בכל מקרה, אחלה משחק וסדרה, ממנהרת הזמן, וינס, גאסול, פארקר, מאנו.
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 05:12:02שוב זה קורה ואחריזה עוד יגידו שהצוות המסייע של ראס סבבה והוא כופה את עצמו על המשחק הההההבלים
אני בשוק שהוא סחב אותם למקום ה6
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:14:43זה ביצה ותרנגולת כל השנה ווסטברוק סירס אותם במרדף אחרי ההיסטוריה, איך בפלחחאוף הם יוכלו ליצור לעצמם?
לייבה
26 אפר 2017 05:16:15קשקשן
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:14:00http://eplstreams.club/na.php?id=0041600155&feed=1&cam=0
מטורף ביוסטון, חגיגה בסאן אנטוניו
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 05:14:40פשוט לא יאמן
ראסל יוצא למנוחה ב7 + וחוזר שהקבוצה במינוס 5
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:17:08השופטים מזמן לא כיכבו כך, לפי התגובות הכניסו לסחטני עבירות
מצד שני הקצת שראיתי בסאן אנטוניו בהחלט שיפוט ביתי
טוב דפקו את הספרס שנים בשיפוט ועכשיו מאזנים
לייבה
26 אפר 2017 05:17:45הזקן סוחט עבירות מגעילות גם כשהוא יושב בספסל?
לייבה
26 אפר 2017 05:19:45בברלי בכל מדינה אחרת יושב מאחורי סורג ובריח עם פרצוף כזה של קרימינאל
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:20:26רותח ביוסטון.
לייבה
26 אפר 2017 05:21:45מביא נאחס לך לישון
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:22:20למה לעזאזל ווסטברוק זורק כל כך הרבה מה-3??????
לייבה
26 אפר 2017 05:22:58לך לישון אני רציני אתה נודניק
ברלה
26 אפר 2017 05:27:43תנוח חבר. זה לא וואן פה
no funny shtuff
26 אפר 2017 05:24:50השופטים איבדו את זה לגמרי
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:25:16שיפוט מכור הליגה רוצה שיוסטון תפסיד לא זוכר שיפוט כזה הזוי המון שנים.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:30:07קונספירציה !
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:25:24לא היה פאול של גורדון על ראסל לא נגע בו
דה שוט
26 אפר 2017 05:30:03היה של הארדן
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:27:09יאללה צ'יטוס !
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:27:37הזוי, מה שקורה על הפרקט בדקות האחרונות.
דה שוט
26 אפר 2017 05:29:22דרקסלר בכיין
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:30:28התקפה 6 ברציפות ששחקן נשלח לקו. 3 פעמים לכל קבוצה.
לייבה
26 אפר 2017 05:31:30ברוכים הבאים לפלייאוף ראשון שלך חחחחחח
לייבה
26 אפר 2017 05:30:33ברלה ברלה צא החוצה אמא ואבא קוראים לך
ברלה
26 אפר 2017 05:34:31הכל בסדר איתך??
תרים טלפון לחברה האלה, אולי הם יוכלו לעזור לך
http://www.eran.org.il/?ArticleID=55&CategoryID=194
אלי
26 אפר 2017 05:30:59הפרשן של יוסטון מגעיל אותי. לא אומר מילה על העבירות ההזויות שהארגון מקבל בכל מהלך שני אבל נגד הפאול שאברינס קיבל הוא ניתר כמו חיה פצועה.
אלי
26 אפר 2017 05:31:25*שהארדן מקבל
סומסום
26 אפר 2017 05:33:31יש גם שידור של TNT, עם רג'י מילר. יותר לעניין.
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:31:47אדאמס עונה שעברה בסוף הפלייאוף נראה כאחד מעשר הסנטרים הטובים בליגה, הונה הייתי בטוח שהוא יהיה בעונת פריצה במקום זה הוא נראה כלא מתאים לענף.
לייבה
26 אפר 2017 05:32:43עבר לפורנו
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 05:33:38ווסט החטיא 7 זריקות רצוף
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:36:528 מ-11 לווסטברוק + 16 זריקות עונשין, כשווסטברוק לא זורק ל-3.
5 מ-17 מהשלוש.
זה מטריף. בלילה בו כל כך קל להגיע לקו העונשין,
למה לזרוק כל כך הרבה שלשות???
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:36:53הזוי ועוד איך במיוחד המסירה הנוראית של אודילפו ליציע,
עבירה 5 לווסט,
התוצאה עדיין יכולה להתהפך במשחק ההפכפך
קאנטר ואודילפו לא שווים כפכף
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:36:57הקלידו את התגובה כאן…
שעיה
26 אפר 2017 05:38:43ווסטברוק נראה תשוש
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 05:39:37עכשיו אוקיסי עושים האק. איזה דבר יפה, אסתטי, מדהים ואלהי זה ההאק
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 05:40:41ווסט עם 9 החטאות ברצף
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:41:23שאק נראה לידו כקרי 2/19 מהקו אפילו הנכדה שלי קולעת טוב ממנוץ
שעיה
26 אפר 2017 05:42:07אוקלהומה זורקים בלוקים
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 05:43:221/12 בזריקות האחרונות של ראס
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:44:06ווסטברוק ברבע אחרון נוראי
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:44:13טוב ברצינות, זה ה MVP הכי גרוע אי פעם.
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 05:46:21אתה בסה"כ ממזר
סומסום
26 אפר 2017 05:47:31חוץ מה-MVP שזרק כדור מאחורי הגב בקלאצ' של גיים 7 בפיינאלס.
ואז החטיא את כל 4 הקליעות האחרונות, שכ"א מהן היתה מביאה אליפות.
וחטף את סל הנצחון על הפנים.
אז כן, זה ה-MVP הגרוע אי פעם.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:51:04הטרלה מאוד גרועה.
עדיף להפסיד 4-3 מאשר 4-2 בבית לגרמני נגוע בשפעת העופות, אחרי המעבר הכי פאתטי בזמנו.
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:52:33זה יפה שאתה מודה שללברון הגיע לקחת את ה-MVP של 2011…
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:54:38התבלבלתי..
זה באמת משנה ?
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:59:10כמה MVP יש לו מבלי לקחת אליפות ?
גיא הרשע
26 אפר 2017 06:02:552 עם, 2 בלי.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:52:58מה גם שאני מבין שגם אתה מאלו שמעדיפים לא לעבור סיבוב ראשון, העיקר לא להפסיד בגמר. כאמור מאוד תחרותי והגיוני…
סומסום
26 אפר 2017 05:59:18דווקא לא, אני לא מאנשי ה"מייקל הוא 6 מ-6". לא, הוא 6 מ-19.
אבל תסכים איתי שבתחרות שפתחת, על ה-MVP הגרוע אי פעם, יש קייס גם להוא, "ששינה את חוקי המשחק". והוריד באופן עקבי את היעילות שלו בפלייאוף. באופן עקבי, משחק הרבה יותר גרוע בפלייאוף.
כולל הרויאל-צ'וק בפיינאלס, ובמיוחד בגיים 7.
יש קייס, לא?
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 06:03:55תגיד אתה רציני ?
זה בדיוק אותו הגיון של ה "ג'ורדן 6/6" !
עדיף להפסיד בגמר כמו קארי, מאשר לקחת MVP כמו לברון, ולא להגיע בכלל לגמר.. !
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 06:07:26שלא לדבר על ראס שלא עבר סיבוב..
בקיצור.. אתה לא ממש עקבי עם ה "היגיון ג'ורדן 6/19" שלך…
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 06:16:22ואגב, אני די זוכר שלא לפני הרבה זמן כן היית מאנשיי ה"6/6", אני זוכר גם שהצגת את זה כאיזו דוגמא ל "שלמות", איפשהו באמצע הדרך אנשים טובים (ביניהם החתום מטה) דאגו להסביר את הנושא באדיבות סבלנית.
סומסום
26 אפר 2017 06:19:076 מ-15, מיי באד.
נו בחייאת, זה לא אותו דבר בכלל, אבל אין לי כוח להתייגע עכשיו. יש משחק בסן אנטוניו.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 06:21:50כן, אין לך כוח…
מה לא אותו דבר תגיד לי ???
זה בדיוק אותו דבר !
עדיף להיות MVP שמפסיד בגמר ב 7 משחקים, מאשר MVP שמפסיד סיבוב ראשון בסוויפ ג'נטלמנים ! כנ"ל לגבי לברון..
זה הבייסיק של ההיגיון חביבי !
סומסום
26 אפר 2017 07:52:20אתה זוכר פשוט רע.
לא רק שאני נגד ה-6 מ-6, מתחילת הדרך צחקתי על הניסיון להציג את זה כמו, קליעות מקו עונשין. ויש לי רשימת השגות על גדולתו של ג'ורדן, שלא היו מביישות את ISH בכבודו ובעצמו.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 08:08:00לא, אני לא…
ויפה מצידך לענות לי אחרי שעה וחצי..
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 08:14:52אבל עכשיו כשעברת צד, ומבין שחשוב יותר להגיע כמה שיותר רחוק, אתה מוזמן לנסות להסביר לי, איך העובדה שקארי הפסיד הכי רחוק שאפשר להגיע (משחק 7 בגמר), פחות טוב מזה שלברון הפסיד בגמר האיזורי לפאקינד דוויט "סופט" האוורד… הוא אפילו לא הגיע לגמר…
כרגיל .. זה יפה לראות איך הרטוריקה שלך נכשלת שוב שוב.. ממש כאילו ההגיון שלך הוא האויב הכי גדול שלה…
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 08:22:11וטורקוגולו… חחח
סומסום
26 אפר 2017 08:31:11קודם כל, אתה שוב מייחס לי דברים שלא רק שלא אמרתי – אני האויב שלהם. שאני אתן יד לטענות "מייקל 6 מ-6, לברון רק 3 מ-7"? מגוחך. תבדוק, עושה רושם שיש לך יותר מדי זמן פנוי.
שנית, מה אתה חוזר ללברון פתאום?
אתה באת לכסח את ראסל. כמו כל אוהד חדש של גולדן סטייט, משום מה אתם גם שונאי אוקהלומה, יעני אתם "בצד של דוראנט". בסדר.
אתה אומר על ראסל בתגובה 127 – זה יהיה ה-MVP הגרוע ביותר אי פעם.
וזה קצת מגוחך, אתה מנסה לגמד את העונה האבסורדית שלו.
אז אני מחזיר לך בקטנה – תבדוק איך נראה היום ה-MVP של קארי. ולא סתם, פה אחד! הראשון אי-פעם!
נכון, נתנו לו אחרי העונה הרגילה, הוא היה באמת חלל-חיצון.
אבל היום? אחרי הצ'וק הגדול בהיסטוריה? וקארי במיוחד? להזכיר לך שוב את הרצף, מ-89-89? את המסירה נוסח ג'ייאר סמית' מאחורי הגב במאני-אמני-טיים? זה MVP די גרוע הייתי אומר. לא?
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 08:44:18פסיכי על כל הראש..
בורח ללברון ??? הקייס של לברון הרבה יותר טוב משל ראס..
מילא ליפול פעם אחת לתוך החוק השחור של ההיגיון של עצמך, אבל לא להבין גם כשמסבירים לך ?
קארי MVP שהגיע למשחק 7 בגמר, כל עניין ה "רצף", "89 -89" "מסירה מאחורי הגב", זה שטויות… מה שאתה בעצם אומר, זה שעדיף להפסיד בסיבוב הראשון, או ב גמר איזורי, מאשר בגמר, וזה בדיוק המקום בו הטיעון של 6/6 של ג'ורדן, שאתה טוען שלא תופס לגביך, נופל בו !
ציטוט שלך כפרה : ההשוואה שלך בין ג'ורדן לקארי…
"כמו להשוות זהב ויהלום, שוקולד ושמפניה. כאילו, מה הטעם.
אז בטח יש אלף דרכים מדידות להשוות. ובטח שום דבר לא יכול להתחרות ב-mj. זה 6 אליפויות ב-6 סדרות גמר, דמיוני. ועוד אלף ואחד סטטיסטיקות מגוונות. ואין שום ספק שכשחקן שלם, ג'ורדן הוא החבילה האולטימטיבית בכל צדדי המשחק ובשני צדדי המגרש. קארי לא יהיה ב-100 הגדולים בשורת קטגוריות חשובות. פה לא תהיה באמת תחרות.
אבל מה? שניהם קוסמים. שניהם מעל המשחק. והאמת, יש רגעים של קארי שאני אומר, הוא אפילו יותר WOW מג'ורדן. כאילו, ג'ורדן נקרא אלוהים, אבל הוא היה הבנאדם הכי טוב מכולם במשחק, המקסימום של בנאדם. קארי? זה מעל המשחק ומעל בני אדם. הוא באמת פייה."
זה פשוט קל מדי…
סומסום
26 אפר 2017 08:58:00לך תעבוד עבור טראמפ. ואני לא הראשון שאומר לך את זה.
אתה לוקח טקסט (מאוד יפה, לטעמי), שבו מישהו מסביר למה קשה להתמודד, מבחוץ, עם המושלמות-לכאורה של ג'ורדן. ומחיל אותו עלי?
זה אלף-בית בדמגוגיה. או נכשל גדול בהבנת נקרא.
ואשר לקארי – מה לעשות, דברים משתנים. הרי זו היתה הסוגיה שהצגת (עלק סוגיה) –
ה-MVP שייזכר כגרוע בהיסטוריה.
אז ככה: קארי, עד לפלייאוף, היה MVP זהב נוצץ. אחריו, עד ימינו אנו, ולעתיד?
תואר MVP מאוד משעשע.
ותבדוק – גיא יוכל להוסיף כאן –
קארי הוא כוכב-העל, שבאופן עקבי היכולת שלו יורדת בפלייאוף. משמעותית. גדולים אחרים מעלים רמה – קארי מוריד.
ואני יודע שסטפן הקטן יקר לך כבן, לכן אתה מגן עליו בטירוף, אז אשתדל לא להעליב אותו יותר מדי. יום טוב.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 09:07:28ראן, סומסום ראן ! חחח… תשמע.. אתה באמת גנב דעת !
רק לפני רגע, ממש פה למעלה..: "לא רק שאני נגד ה-6 מ-6, מתחילת הדרך צחקתי על הניסיון להציג את זה כמו, קליעות מקו עונשין"
ו "אתה שוב מייחס לי דברים שלא רק שלא אמרתי – אני האויב שלהם. שאני אתן יד לטענות "מייקל 6 מ-6"
אז הנה הבאתי לך ציטוט שבו אתה די מייחס חשיבות בלשון המעטה ל 6/6 של ג'ורדן, אני אצטט לך מתוך הציטוט :
"ובטח שום דבר לא יכול להתחרות ב-mj. זה 6 אליפויות ב-6 סדרות גמר, דמיוני." , ו "ג'ורדן נקרא אלוהים, אבל הוא היה הבנאדם הכי טוב מכולם במשחק, המקסימום של בנאדם."
ועכשיו אתה טוען שוב פה למעלה : – "ויש לי רשימת השגות על גדולתו של ג'ורדן, שלא היו מביישות את ISH בכבודו ובעצמו."
יותר מזה…
כאמור.. פשוט קל מדי.
סומסום
26 אפר 2017 10:28:11אני כנראה מתוחכם מדי עבורך, או שאתה כהרגלך מנסה להסיט את הדיון ע"י עיוות.
אני הצגתי את חוזקת הטענה, למה ג'ורדן נתפס כאלוהי המשחק, ה-"100" המושלם. כשבתוך זה, כמובן, יש את טענת ה"6 מתוך 6" שאוהבים להציג.
הדבר הזה – כתבתי – סימן רף של "מושלם", שאיש לא יוכל לעבור, לעולם.
בלי להתעלם מהעובדה שאכן, הוא היה החבילה השלמה.
האם זה אומר למשל שאני מקבל את הטענה המשלימה, "לברון רק 3 מ-7 ולכן הוא לוזר", או איך שלא מנסחים את זה? בולשיט! אתה יכול למצוא, כאן ממש, בלי סוף פעמים שבהם אני – אני, לא הדעה המקובלת! – יצאתי כנגד ה"6 מתוך 6".
אז אתה לא מבין מה ההבדל בין הצגת טענה – לא שלך, אלא טענה רווחת, ואפילו למצוא את ההגיון מאחוריה – לבין מה שאתה מאמין בו?
נסה לתרגל את זה. זה נקרא, לשטוח טיעונים משני הצדדים, להציג את היריעה כולה – ולבחור בצד אחד (אם אתה בוחר).
סומסום
26 אפר 2017 10:34:03אבל יותר חשוב:
יש לך טכניקה, לא בלתי ניתנת לזיהוי, אבל אובססיבית, להציף את הצד השני, ובמיוחד את הקורא התמים, בעניין לא קשור –
כדי לשנות טמפו. להעביר את ההתבחבשות לצד השני, ויאללה בלגן.
מה עשית כאן?
טענת טענה על ראסל.
עניתי לך בקארי.
כדי לא להתעמת על החולשה של קארי – הלכת, מהעכוז, והבאת את מייקל ג'ורדן, כדי לעשות עיסה-בסיסה מהכל.
מה קשור מייקל ג'ורדן? מה קשור לברון, שבהמשך הכנסת אותו? דיברנו על ה-MVP "הכי גרוע אי פעם", ראסל או אולי קארי. מה קשורים אלה?
לך ז לא משנה. אתה מכניס עוד לתוך הסיר. וואם אפשר לתת ציטוט, על ג'ורדן וקארי, להסיט עוד פעם, ועוד פעם, עד שלאנשים עם פחות סבלנות – כולם בערך – אין כוח.
אז גם לי כבר אין כוח לצאת ל-wild goose chase שאתה אוהב לשלוח את האחרים אליו. ואנשים עוד עונים לך ברצינות. סבבה. אתה צודק, תמיד, בכל. הבנו.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 10:58:27למה לא.. תמשיך לענות שוב אחרי שעה וחצי.. יופי של מחזוריות.
"דווקא לא, אני לא מאנשי ה"מייקל הוא 6 מ-6". לא, הוא 6 מ-19." – זה עוד ציטוט שלך מלמעלה… ובטח שום דבר לא יכול להתחרות ב-mj. זה 6 אליפויות ב-6 סדרות גמר, דמיוני." – וזה ציטוט מ
על מי אתה חושב שאתה עובד ???
אני מעוות ? אני מציג בדיוק מה שכתבת, ומה שכתבת היה השוואה ש ל ך !, ולא של אף אחד אחר !
מישהו השווה את ג'ורדן וקארי ל "זהב ויהלום, שוקולד ושמפניה" ?…
בשום מקום לא נרמז, אפילו שאתה מציג פה דעה אחרת שהיא לא שלך, ועוד מציג אותו כ "הבנאדם הכי טוב מכולם במשחק, המקסימום של בנאדם." – ואחרי זה טוען שיש לו "השגות לגביו שלא היו מביישות אחרים שמבקרים אותו תמידית…"
אבל כך עוד אחד שלך, ושלי : מה שנקרא…"לא נגענו…"
אני :"לברון יותר שלם יותר טוב יותר דומיננטי ועוד הרבה תארים אחרים מג'ורדן.
למה לפחד ללכת עד הסוף ?.."
אתה : "כי MJ העמיד רף של שלמות שאי אפשר לנגוע בו. ועוד עם ה"6 מתוך 6 בסדרות גמר" (וכמובן, מתעלמים מזה שהוא פשוט לא הגיע בהרבה עונות לגמר בכלל. אבל ה-6 מ-6 הזה נעשה עוד סימן היכר של שלמות)."
אני : "אם כך אני אקח את ה 11 של ביל ראסל.
מ.ש.ל
וזה 6 מ13 לא 6 מ6 – כל סדרה היא סדרת גמר בשבילך, אם הפסדת בה…"
עגל : "שלמות עאלק…"… חחח (וזה אני צ ו ח ק ע ל יך )
סומסומיקו חבריקו, כדי שתוותר, אתה רק יוצא יותר ויותר חומוס.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 11:11:49אתה מיתמם… ואתה יודע למה, אתה לא עד כדי כך טיפש…
אבל אני שוב אסביר למקרה שכן..
אתה טענת שקארי ה MVP הכי גרוע אי פעםבגלל שהוא שבק בגמר, שזה בדיוק הטיעון שמשתמשים בו נגד לברון, ומה הוא לא גדול – המאזן גמרים שלו, והסיבה שמייקל עלה היא כי הסכמנו, (אחרי שלמדת מחכמי האתר) ש ה 6/6 הזה הוא אשליה, ולהגיע לגמר זה הישג יותר גדול מליפול בסיבוב ראשוון או גמר אזורי, שזה בדיוק היתרון של קארי כ MVP על MVP אחרים שגם לא לקחו אליפות באותה שנה, למשל – לברון (לא הגיע לגמר) והצ'יטה (עף בסיבוב ראשון בסוויפ ג'נטלמנים) שזה בכלל בושה להזכיר אותו באותה שורה עם קארי.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 11:16:46ואני מוכן להפנות לדו שיח הזה כל אחד מהאתר, שיחווה את דעתו עליו, ואם למישהו יש השגות בעניין לגבי כל אחד מהטיעונים שלי, אני אשמח להתדיין איתו על כך.
סומסום
26 אפר 2017 05:45:19סדרה מכוערת.
והיסטורית. אחריה יהיו חייבים לעשות רביזיה בכל מה שקשור לקליעות עונשין. גם ה"לחפש מגע" והמוב של הארדן, וקודם כל ההאק-א. זה לא כדורסל מה שקרה שם.
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:46:24המשחק הלילה היה ללא ספק קשה לצפייה.
אני מקווה שיתעוררו, סילבר והחברים.
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:47:03האק אה שאק זה מגיל נגד שאק לא הייתה ברירה גם אם זה הוא מעך וכתש את הליגה,עם זאת חייבים להודות שזה מגוכח ששחקן כדורסל לא מצליח לקלוע מהקו זה מיומנות בסיסית
למר מנחם היקר
26 אפר 2017 05:47:56מגעיל
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 05:47:10קליעות עונשין מסכים.
האק הא לגיטימי לחלוטין. גארד שלא מסוגל לקלוע מהקו..
דה שוט
26 אפר 2017 05:50:39+ 1
אפלטון
26 אפר 2017 05:52:47הסדרה מול הקליפרס היתה הרבה יותר מגעילה עם ההאק א ונמשכה לאורך כל המשחקים בין הווארד לג'ורדן. זה היה מגעיל.
שימוש בהאק אה למשך 2 דקות במשחק זה עוד סביר והגיוני. ובאמת עזר ליוסטון בניגוד לטיפשות של מקהייל לעשות את זה ברבע שני של המשחק ולהוציא את כולם מהקצב.
סומסום
26 אפר 2017 06:03:39אתה זוכר את מי אני אוהד, אז אני מדבר גם מהפוזיציה.
אבל זה באמת איום ונורא לצפייה.
לטעמי כל פאול מכוון מהסוג הזה, שישרקו כמו באירופה. קליעות וכדור.
אבל אם זה יותר מדי, אפשר לשנות באופן מדורג. אסרו האק-אה רק ב-2 דקות אחרונות לרבע? שיעשו איסור, בכל הרבע הרביעי. ונראה איך זה עובד.
שעיה
26 אפר 2017 05:45:39ווסטברוק נתן את כל מה שיש לו אבל החברים שלו לקבוצה פשוט ביזיון. כל אחד חד מימדי. כולם ביחד יכולים להרכיב שחקן אחד סביר.
אפלטון
26 אפר 2017 05:47:15עוד לא גמור
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:48:16טריפל דאבל כפול לראסל בהחלטות שגויות,
היה לו בידיים והוא הרס הכל,
רבע הזוי ומטורף, רובטסון וננה ואדאמס בהגנה גדולה
רובטסון עונשין שאחותי קולעתיותר
גיא הרשע
26 אפר 2017 05:49:22יוסטון צריכים לקוות שהסדרה בין הספרס לממפיס תגיע ל-7 משחקים.
הם חייבים את המנוחה, בגלל שהארדן לא נראה כשיר ב-100% (אפילו לא קרוב).
אפלטון
26 אפר 2017 06:03:42בשלב הזה של העונה אף אחד לא כשיר ב-100%. כל עוד אפשר לעלות על המגרש משחקים ונותנים את הכל. צריך לתת קרדיט להגנה של אוקלהומה ששמרו אותו נהדר ולתת לו קרדיט שידע לקחת צעד אחורה וסמך על החבריםנבמקום להפוך את זה לקרב ראש בראש כדי להוכיח נקודה, מה שאוקלהומה קיוו שיקרה.
גיא הרשע
26 אפר 2017 06:05:12ברור שאתה צודק,
וזה לא נכתב כתירוץ.
אבל אם אתם פוגשים את הספרס בעוד יומיים, או בעוד שבוע –
טבלת הסיכויים שלכם לסדרה משתנה דרמטית.
אסף
26 אפר 2017 05:52:47לא תגיע, נראה שהספרס העלו חצי הילוך ,בעיקר הגנתית
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:53:32ווסטברוק כן גמור בהחלטותיו (ולא בלהטוטיו)
השגויות, מגיע לו לעוף, אגואיסט.
דה שוט
26 אפר 2017 05:53:42יוסטון חזקים יותר ממה שהם נראים. אוק נתנו פייט טוב. יוסטון יגיעו לגמר המערב. ברכות למנצחים.
לייבה
26 אפר 2017 05:54:11מסקנות – מי שאוהד יוסטו זה לא אוהד כדורסל. איזה גועל
כדור הרעם
26 אפר 2017 05:56:11Mvp mbp mvp
אין ספק ראסל השחקן המועיל ביותר. הוא סחב על גבונאת אוקלהומה להישג מרשים. אין כמו הדחה בסיבוב הראשון.
אחלה mvp
ויסקונסין
26 אפר 2017 05:58:59כבוד לננה המפתיע ביותר, נסיון פלייאוף שווה
אפלטון
26 אפר 2017 06:00:08טוב, נגמרה סדרת הכנה קשה. הגנה מעולה של אוקלהומה שתכין את הרוקטס לקרב מול ההגנה הכי טובה בליגה בסיבוב השני.
לאוהדי אוקלהומה יש הרבה מה לשמוח לקראת העונה הבאה.
הם חסרים אולי שתי חתיכות כדי לחזור להיות קונטנדרים ויש להם צוות מסייע נהדר לשנים קדימה שקיבלו ניסיון פלייאוף והשתפשפו.
ווסטברוק צריך לעשות חשבון נפש רציני עם עצמו ומאמין שיעשה את זה בקיץ כשהכל ירגע.
לדעתי המרדף לריבאונד הוא מה שהרג אותו בסוף. הוצאת אנרגיה מיותרת ומעייפת כשצריך להוציא אותה במקומות אחרים. חלוקת אנרגיה בעייתית שלא השאירה אוויר לסופי המשחקים.
עדיין כל הכבוד על עונה היסטורית. שחקן ענק
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 06:02:47http://www.12up.com/posts/4820805-quiz-even-diehard-lebron-james-fans-can-t-pass-this-lbj-nba-playoffs-quiz?a_aid=41147
כדור הרעם
26 אפר 2017 06:04:12.ווסטברוק לא יעשה שום חשבון נפש, שכלית הוא לא מסוגל לזה גם אם היה רוצה.
הוא משוכנע שהוא כליל השלמות, זה העולם שדפוק בראש.
ווסטברוק יעשה חשבון נפש, אולי אולי, רק אם מישהו גדול וענק וחזק יקשור אותו על גבו ברגליים מפושקות ויוריד לו את הביצים בלי הרדמה עם סכין לוהטת לאט לאט.
ויסקונסין
26 אפר 2017 06:05:38ווסטברוק לא ישר עם עצמו, הלוואי ויעשה חשבון נפש, נראה שלא,
כמו המשחק המטופש מחד, ומאידך המשחק הענקי שלו,
זה פשע כדורסלני
טוב שאיני אוהד שלהם.
סומסום
26 אפר 2017 06:08:34אוקלהומה הוציאו מעצמם את המקסימום העונה.
לא יכלו להגיע יותר גבוה מ-6, כל הקבוצות מעליהם הרבה יותר מצוידות.
ולא לקחת יותר ממשחק, על גבול השניים, בסדרה עם יוסטון.
ועל ראסל אין צורך להוסיף.
וכל זה אחרי מכה אנושה, שהיתה אמורה למוטט אותם קומפלט (נסו להיזכר לאן הגיעה מיאמי כשלברון עזב, וזה עוד ב"מזפח").
אסף
26 אפר 2017 06:11:44מסכים עם כל מילה שלך סומסום, השאיר את אוקלהומה במחוזות הרלוונטיות העונה וזה מרשים שלעצמו.
"יש יפות ממנה בליגה אך אין עקשניות כמוה". במשחק המקביל הדובים מסרבים להכנע.
אפלטון
26 אפר 2017 06:33:33סומסום בזה אני לא מסכים איתך.
יש להם סגל ששווה הרבה יותר ממה שהוא מראה.
שונא את כל ההכפשות האלה על ווסטברוק כי הוא שחקן אדיר ונדיר שבחר להאריך חוזה בקבוצת הבית.שלו אחרי שתקעו לו וואחד ברז.
אבל פסטיבל הטריפל דאבל פגע בהם כקבוצה. סגנון המשחק ויוסאג' של 41%- הכי גבוה בהיסטוריה של המשחק פגע בכולם. בטח שזה לא היה תוך תצוגת יעילות מרשימה.
אם היו מתעסקים יותר באיך לעבוד נכון כקבוצה במקום איך קבוצה עובדת בשביל שחקן אחד הם היו הרבה יותר טובים במהלך העונה ובטח שבפלייאוף.
מקווה שכבר שנה הבאה נראה אותם מוכיחים את זה.
דה שוט
26 אפר 2017 08:23:30+ 1
נתן גולד
26 אפר 2017 09:27:55+100
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 06:09:17הלאה. היה ונגמר יהי זכר העונה ברוך. וזכר הפלייאןף…. אה פחות.
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 06:09:57ממפיס חוזרת בגדול
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 06:13:30הקבוצה הזו בשינויים קלים ,במיוחד בהבאת שחקן או 2 מנוסים וחיפוי לראסל כמוביל כדור יכולים להגיע רחוק
יש שם חומר צעיר ומוכשר שהמעמד אולי טיפה גדול עליהם ואני בטוח שזה רק יחשל אותם
לגבי ראסל-כל מי שמבלבל במח על שהוא אגאויסט ולא שווה MVP הם אנשים שכנראה לא הבינו שקודם כל זה על העונה הרגילה ולא על הפלייאוף
דבר שני הם שיחקו נגד הקבוצה השלישית בטיבה בליגה (והם שיחקו שווה בשווה למרות התוצאה הכללית)
דבר שלישי ,תראו את הפלוס מינוס שלו בסדרה ותבינו שהקבוצה שלו משמיטים יתרון כל פעם שהוא יוצא לנוח
בסופו של דבר בעוד 40 שנה לא יזכרו את הסדרה הזו,לא יזכרו מי האלופה,לא יזכרו 97% מהשחקנים בעונה הזו ובדור הנוכחי אבל כן יזכרו את ראסל ווסטברוק…כמו שזוכרים את אוסקר
וראסל ישיג את הטבעת המיוחלת אני כמעט בטוח!
אז רספקט קודם כל לשחקן עם הלב הגדול ביותר שמשחק את המשחק בשבילו קמים באמצע הלילה רבים למשחק כדורסל והוא שווה את הפרס ללא ספק בכלל
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 06:17:43לייק היט
לירון
26 אפר 2017 07:34:44דבר ראשון, גם במהלך העונה הרגילה היו לו לא מעט משחקים שחירב
דבר שני, לקום בלילה לראות את ראסל עושה דברים נפלאים רק כדי לראות אותו מחרב עם אחוזי קליעה מזעזעים, ראש בקיר? למזוכיסטים בלבד
גיא הרשע
26 אפר 2017 06:13:38ג'מייקל גרין זה שיחוק ענק של ממפיס. זה שחקן שמרוויח פחות ממיליון לעונה.
אלמקייס ללייבה וכדור הרעם
26 אפר 2017 06:15:15תתפלא כדור הרעם, גם זה לא תמיד יעזור, באותו רגע הוא
יגיד לך כן, ואחכ יחזור לסורו, בעל נסיון
ללייבה המגיב המגעיל טיפול כזה יכול לעזור
אפשר להגיע אליך לייבה האוכל באוזן השלישית
אפלטון
26 אפר 2017 06:15:54סן אנטוניו הקלאצ' זו תאווה לעיניים. קרח בוורידים
אלי
26 אפר 2017 06:21:00כשאני רואה את קוואי בפלייאוף הזה אני מקבל פלאשבקים מהגדול מכולם, בשני צידי המגרש.
אפלטון
26 אפר 2017 06:24:48הפיידאוואי שלו אולי הכי יפה בליגה, אין מה להגיד. שחקן שאי אפשר שלא להעריץ
אלי
26 אפר 2017 06:26:08הכי יפה בליגה זה עדיין של וויד. סורי.
גיא הרשע
26 אפר 2017 06:21:02לברון נתן את סדרת הפלייאוף הכי מאכזבת שלו בפיינלס של 2011 .
שנה אחר כך הוא חזר שחקן שונה. צמצם את כמות הזריקות שהוא לוקח מה-3, צמצם את כמות הפול אפס, והתחיל (סוף סוף) לשחק מהפוסט, כאשר בפלייאוף 2012 הוא קולע 7 נק' למשחק יותר מבפלייאוף 2011, ובאחוזים טובים יותר.
זה היה אחרי 8 עונות בליגה.
ווסטברוק כרגע, אחרי 9 עונות בליגה.
שחקן כזה אמביציוני, כל כך מוכשר, בהחלט מסוגל להחליט לנסות ולהשתפר.
אני משוכנע שאם הת'אנדר יצליחו להוסיף לקבוצה שחקן יוצר נוסף, ואם ווסטברוק יחליט לשנות קצת את סגנון משחקו (בעיקר את בחירת הזריקות), ויסכים לשחרר מעט מהשליטה שלו בקבוצה –
הת'אנדר בקלות יכולים להיות קונטנדרים כבר בשנה הבאה.
סומסום
26 אפר 2017 06:31:58אתה מנסה לשפץ מטוסים, כשיש שם כבר חללית.
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 06:41:00לברון שיחק בפוסט הרבה לפני. ונתן סדרות פלייאוף מופלאות ב2007 ו2009. והוביל קבוצת נגרים למקום הראשון בליגה דברים שראס בחיים. לא יעשה אז לעשות את זה כאילו הוא נולד ב2012 זה פשוט מגיוחך
גיא הרשע
26 אפר 2017 06:52:35http://bleacherreport.com/articles/1751682-evolution-of-lebron-james-post-game
בקיץ שאחרי ההפסד ב-2011 לברון החליט שהוא עובד על המשחק בפוסט. השיפור במשחקו היה מיידי, ואדיר.
אלי
26 אפר 2017 06:28:26וואו מילס…
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 06:29:10דק' מטורפות של פטי מילס
אסף
26 אפר 2017 06:32:01ופה חלק מהעניין, בלי הגעה לפלייאוף אף כוכב לא היה שוקל להגיע,
כרגע יש סיכוי שזה יקרה ואת השארת הקבוצה רלוונטית לא ייקחו מראס. קוואי לאונרד שם סימני קריאה אם למישהו היה סביב היכולת שלו לקחת קבוצה על הגב, הבומרנג האוסטרלי מילס ממשיך את קפיצת המדרגה שלו העונה גם בפלייאוף.
אלי
26 אפר 2017 06:33:25זה לא להאמין שכריס פול לא הגיע אף פעם אפילו לגמר אזורי. בספק אם יגיע השנה.
אלי
26 אפר 2017 06:33:57זה לא להאמין שכריס פול עדיין לא הגיע אף פעם אפילו לגמר אזורי. בספק אם יגיע השנה
סומסום
26 אפר 2017 06:37:12שום סיכוי השנה, ולגמרי לא בגללו. נותן עונה גדולה.
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 06:37:59כשאינגלס ללא נקודות ליוטה אין ממש סיכוי…
אלי
26 אפר 2017 06:41:43הוא היה עם 2 נקודות עד 2 הדקות האחרונות במשחק הקודם…
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 06:41:38http://eplstreams.club/na.php?id=0041600175&feed=1&cam=0
נתי
26 אפר 2017 07:12:33די נו זה 5 נגד 4 שיוציא כבר את פול פירס הבנאדם פגר
אלי
26 אפר 2017 07:21:59תקראו לי כשיהיה גול
bobby
26 אפר 2017 07:30:32בוקר טוב לכולם (או בעצם לילה טוב לחלקיכם..).
מדהים שחוץ מהמשחק הראשון בסדרה, אוקלהומה הצליחו לאורך כל המשחקים, כולל הלילה, למנוע מיוסטון את משחק ההתקפה השיטתי שלהם, ולכפות משחק צמוד נוסף עד הרבע האחרון.
עם כל הכיף והשמחה מכך שיוסטון עברו סיבוב (בסך הכל בפעם השלישית מתוך 10 סיבובים ראשונים מאז שעברו לטויוטה סמטר ב-2004), אי אפשר שלא להיות מודאג לקראת הסיבוב הבא –
ב-2 הניצחונות האחרונים זה כאילו יוסטון של שנה שעברה שיחקו, ולא של השנה, כאשר הארדן נראה לא מאופס כלל וכלל, ולולא יכולת סחיטת העבירות שלו, היינו נמצאים בבעיה גדולה הלילה.
מצד שני – היו מי שאמרו שנחיה ונמות מה-3. הסדרה הזו הוכיחה שהקבוצה יכולה לנצח גם בימים רעים מהשלוש, וזה חשוב מאוד כי הספרס/ממפיס ודאי לא יאפשרו שלשות קלות.
אגב, עם כל האהבה של לרוקטס ולהארדן, ווסטברוק באמת ראוי ל-mvp.
אם בעונה הבאה יחזקו את הקבוצה שלו במוביל כדור נורמאלי שיכול לחפות עליו כשהוא נח, ועוד איזה פורוורד סביר שיעמיק את רוטציית הגבוהים, אוקלהומה בהחלט יוכלו לדבר חזק בפלייאוף.
נתי
26 אפר 2017 07:30:49חבורה של סמרטוטים בקליפרס
כבר פעם שביעית בערך בסדרה שהכדור האחרון שלהם והם מצליחים להחטיא ולקבל סל במתפרצת
נתי
26 אפר 2017 07:33:07הכול שם רקוב מהשורש אם לכריס פול יש אייקיו גבוה כמו האייקיו הכדורסלני שלו הוא חייב לברוח מהמקום הזה
סומסום
26 אפר 2017 07:48:30ניו יורק, ניו יורק.
וזה גם המקום היחיד בערך שמי שהתרגל לחיים באל.איי, יכול לעבור אליו. או לשיקאגו עם די-ווייד ובאטלר, יכול להיות מעניין.
גיא הרשע
26 אפר 2017 07:54:46מה עשה לך המסכן???
הוא כבר סבל פעם מסטרלינג כבעלי קבוצה,
עכשיו אתה שולח אותו לדולאן???
סומסום
26 אפר 2017 07:56:45תגיד לי אתה לאן יעבור.
ולא סן אנטוניו, אתה לא עובר לשם מחיים באל.איי, זה לא הגיוני.
גיא הרשע
26 אפר 2017 07:58:52אתה חושב שמטרופולין גדול חשוב לו יותר מהישגים?
סומסום
26 אפר 2017 08:00:41גם וגם.
אתה יכול להרכיב קבוצה תחרותית בניו יורק.
דובי תיכף יבוא ויצחק בייאוש אבל כן, בטח. הסיבוב האחרון של כרמלו, חבר שלו, ופורזינגוד, ספסל לא רע כבר יש. אתה צריך שוטר עם קבלות וזה אחלה שלד.
אלי
26 אפר 2017 07:57:34ספרס. מת לראות אותו עם פפוביץ'.
סומסום
26 אפר 2017 08:01:33זה האידאל כמובן. לא רק התקפית, תהיה להם הגנה משוגעת.
הייט אשברי
26 אפר 2017 07:48:08לכל מי שהתווכח למעלה בנושא ראסל וה- MVP – קצת התבלבלתם.להזכירכם , התואר ניתן על העונה הרגילה . אם היו רוצים שהוא יכלול את ההופעה של השחקן וגם יהיה ושפע מהרקורד של קבוצתו בפלייאוף , היו בוחרים לפני סדרת הגמר. ולסדרת הגמר עצמה יש MVP לסדרה.
ראסל הוא ה-MVP של העונה הרגילה – ואני מקווה שלא יהיה אחרת . אם המתחרה העיקרי שלו ייבחר זו תהיה תעודת עניות לליגה וכתם על הבחירות.
הייט אשברי
26 אפר 2017 07:48:43צ"ל "וגם יהיה מושפע"
אלי
26 אפר 2017 07:54:15אינגלס אחד החכמים.
המשגיח
26 אפר 2017 07:55:18התעורר בזמן רדיק
גיא הרשע
26 אפר 2017 07:56:18ג'ו ג'ונסון ממשיך להטביע את חותמו על הסדרה (ולהטביע את הקליפרס…)
המשגיח
26 אפר 2017 07:56:35איזה מלך האינגלס הזה
יושי
26 אפר 2017 07:56:46משחק ממש כיפי לצפייה
עגל
26 אפר 2017 07:57:18בוקר טוב מאוהד יוסטון שלא היה מודאג אפילו לרגע
אלי
26 אפר 2017 07:58:33ווסטברוק שחקן טוב מאוד, אבל לא שחקן שאתה מפחד לשחק מולו.
נתי
26 אפר 2017 07:57:57איך לעזאזל מזריקת סוף שעון יוטה לוקחים ריבאונד התקפה לשלשה פנויה זה קורה רק אצל קליפרס
א.ב
26 אפר 2017 07:58:27איזה פייט, שתי הקבוצות לא נשברות
peger
26 אפר 2017 07:59:01דיאנדרה ג'ורדן פשוט אפס 0 אחד גדול. כמות הריבאונדים שיוטה לוקחים עליו בהתקפה פשוט מביכה
א.ב
26 אפר 2017 08:04:54הוא די לבד שם, סביבו רק גמדים שלא סוגרים את השחקנים שלהם. אם גובר מרחיק אותו מנסח יוטה ימשיכו לקחת ריבאונד התקפה.
בלי קשר, איזה מכות הוא חוטף בהתקפה. מוגזם.
א.ב
26 אפר 2017 08:05:44מנסח= מהסל
נתי
26 אפר 2017 07:59:52סוסמום מגיע לו טבעת.
סן אנטוניו
אחרי הארגון,הגיאמ והמאמן הגרועים בליגה מגיע לו פיצוי
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 08:03:59כריס פול עם קאווי יכול להיות מעניין
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 08:19:49אני לא מבין מה כל הקטע הזה שזורקים "שחקנים לא רוצים לשחק עם ראסל"
מהיכן ההפלצות האלה תגידו?
היחיד שברח כמו שפן זה דוארנט החלש אופי שהלך להיות שחקן רוטציה נחמד בג"ס
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 08:56:49והארדן, ורג'י ג'קסון
סומסום
26 אפר 2017 08:06:42כתבתי למעלה, כריס פול בסן אנטוניו זה match made in heaven.
אבל אני לא רואה אותו עובר מחבורת הבננה, של לברון-ווייד-כרמלו, למקום הזה בטקסס, שאין לו מושג איפה הוא על המפה.
IDO
26 אפר 2017 08:07:152 הקבוצות ראויות שתפסדנה
IDO
26 אפר 2017 08:09:39מי הרכז ביוטה? אתם יודעים? הם יודעים? מה הולך שם?
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 08:09:53לכל החברה שלא צורכים תקשורת אמריקאית נספר שראסל ווסטברוק זכה בתואר הMVP על פיSB NATION
http://www.thedreamshake.com/2017/4/21/15378112/russell-westbrook-nba-mvp-james-harden-vote-tracking
גיא הרשע
26 אפר 2017 08:10:21כל 5 נקודות ההפרש בעקבות 2 רב' התקפה של הייוורד ב-2 הדקות האחרונות.
דה שוט
26 אפר 2017 08:14:19ברמה הטקטית – ראסל חייב לנוח 5 דקות ברביעי. בכל הסדרה (למעט משחק 1) הוא פנומן 3 רבעים ואז קטסטרופה ברביעי. הערב, לבד, הוא הפך מינוס 11 לפלוס 6 ברבע השלישי.
ברמה האסטרטגית – ראסל, דונובן ופרסטי צריכים לחשוב יחד. אי אפשר להמשיך כך, אף שחקן לא ירצה לשחק ליד ראסל. הערב החברים שלו היו צל של כדורסלנים, פוחדים לגעת בכדור, פוחדים ליזום, לא מסוגלים לחשוב בשביל עצמם (כמו במסיבת העיתונאים). היחידים שהעזו היו דווקא הרוקים – גרנט ואברינס. אני לא יודע אם ראס הפך אותם לכאלה, אבל הוא בטח לא עשה מהם יותר טובים. חבל. יש שם חומר טוב.
סומסום
26 אפר 2017 08:16:32חבל על כריס פול, באמת. פשוט תקוע בקבוצה הלא נכונה, שהיה לה חלון אחד קצר לאליפות, שנסגר ברבע אחד מול המחליפים של יוסטון, משחק 6. לפני שגולדן סטייט נעשים מפלצת, ובעונה של בלאט, שאפשר היה להכות גם את הקאבס.
זהו, נגמר הפרויקט של הקליפרס. גם אם איכשהו יתעלו וייקחו את הסדרה הזו – יהיה לא נעים לראות אותם בסיבוב הבא.
גיא הרשע
26 אפר 2017 08:18:46נגמר ברגע בו התברר שגריפין גמר את נעונה.
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 08:20:24נגמר עוד לפני שהתחיל…
רשע, מה עם איזו תודה קטנה ?
גיא הרשע
26 אפר 2017 08:21:53?
הממזר של סטוקטון
26 אפר 2017 08:28:36לא משנה כרגע.. תכלס אני מעדיף את הקליפרס בסיבוב השני.
נתי
26 אפר 2017 08:24:34ולא רגע לפני.ב3 שנים האחרונות לא היה להם פליאוף אחד נטול פציעות משמעותיות.
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 08:23:11זה מצחיק שהרבה יורדים על ראסל אבל מהללים את כריס פול
שחקן שלא הגיע מעולם לגמר האזורי למרות שסביבו בנו קבוצת חלומות!
א.ב
26 אפר 2017 08:31:35כנראה לא ממש חלומות.
כדאי גם לזכור שלפני פול זו הייתה קבוצה של 30 ניצחונות והשינוי היה חד.
השנה הגיל השיג אותם ואין להם ספסל, אני עוד לא הצלחתי להבין איך אין להם sf, נשגב מבינתי איך לא מצאו אף בינוני שיחתום שם.
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 08:55:29תשווה את פול בקלאץ' (לא רק היום) מול ראס בקלאץ'. לא כוחות
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 09:13:53אהה אז הקלאץ' שלו ממש עוזר להם כן?
הוא יכול לדחוף את זה לתחת כי זה לא שווה כלום כשהקבוצה שלו בקושי עושה משהו בפלייאוף לאורך שנים
שעיה
26 אפר 2017 08:22:27קליפרס סיימו את דרכם עם הסגל הנוכחי
שעיה
26 אפר 2017 08:23:27באלמר שילם 2 ביליון על התענוג הזה
IDO
26 אפר 2017 08:24:10איזה עצבים. קליפרס הפסידו!!
סתם למי אכפת… (:
p
26 אפר 2017 09:22:46לי
הקיסר החבשי
26 אפר 2017 08:25:44טוב אחרי שהתאנדר עפו אני בעד יוטה (אלא אם כן רונדו יחזור למשחק 6 ויעברו את הסלטיקס)
THE KING RUSSELL
26 אפר 2017 08:36:55הלוואי שגורדון היוורד יגיע לאוק' בקיץ שחקן שמקבל כדור ומשחרר אותו בצורה יעילה שזה מה שצריך ליד ראס
בגדול יש 3 שחקנים גדולים שעומדים לפני חוזה פול ג'ורג שאני לא רואה אותו מגיע בשום צורה והוא פשוט לא מתאים בליק גריפין שעם כל הפציעות מי צריך אותו וגורדון הייורד שזה נשמע חלום שהוא ישחק ליד ראס
חזיר יבלות צעיר
26 אפר 2017 08:54:21אף שחקן משמעותי לא יבוא לאוקלהומה בקיץ.
אסף
26 אפר 2017 10:10:05היוורד מצא בית חם וטוב שהוא הכוכב העיקרי בה, למה לו ללכת?
נתי
26 אפר 2017 08:27:25התברר עכשיו שהדברים של דמיאן לילארד הוצאו מהקשרם
הוא לא אמר שפורטלנד ינצחו 4-2
הוא אמר שהם יצליחו להוביל 4-2 באחד המשחקים
עידו גילרי
26 אפר 2017 08:42:27הדברים שלילארד אמר אכן הוצאו מהקשרם אבל הוא כן אמר פורטלנד ב-6. (העובדה שזו הייתה שאלה של המראיין בבדיחות הדעת אם זה יהיה בלייזרס ב-6 משחקים או 7 הושמטה משום מה).
נתי
26 אפר 2017 09:40:41טוב לדעת.שיערתי שמשהו חסר כי לילארד לא נראה כמו אחד שסובל מחוסר מודעות
bobby
26 אפר 2017 09:07:53גדול!
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
26 אפר 2017 09:08:15🙂
הייט אשברי
26 אפר 2017 09:04:19יופי . מתאים לי שהג'אז יעלו .
ראשית, כפי שכבר כתבתי , יוטה קבוצה יותר "נקיה" וסיכוי יותר טוב שנסיים את הסדרה מולה בלי פציעות .
שנית , גובר חזר ויוטה בהרכב מלא , כך שייגמר מלאי התירוצים על כך שיש קבוצות עם פצועים מולנו .
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
26 אפר 2017 09:13:31האריה מתלבט אם הוא רוצה אנטלופה או צבי ארץ ישראלי
דה שוט
26 אפר 2017 09:37:56חחח + 1
עגל ומלבד זאת אני סבור שיש לפרק את ג"ס
26 אפר 2017 10:26:30אתה יודע, הדם של האנטלופה יכול להכתים לאריה את הפרווה
הייט אשברי
26 אפר 2017 10:33:10אני מניח שעד שהאריה לא יחליט שהוא עוקר לעצמו את הציפורניים והדיניים , וגם מטיל לעצמו מום באחת הרגליים , לא תהיה מרוצה.
הייט אשברי
26 אפר 2017 10:34:07צ"ל הציפורניים והשיניים
סומסום
26 אפר 2017 10:36:09לדייק: חבורה של זאבים טלואים, מול אריה אחד.
וצירפו את מנהיג הזאבים הטלואים מהלהקה השניה.
אפלטון
26 אפר 2017 09:21:39תיקון האוטוספלר למי שלא מאוהדי המפלצת הצהובה:
#נקייה= תמימה
#פציעות= הפסדים
אסף
26 אפר 2017 10:08:37יוטה לדעתי יעשו לכם הרבה יותר צרות מאשר הקליפרס הייט, קבוצה קשוחה ,עמוקה ומנוסה שיכולה למשוך אותכם ל-6 משחקים לפחות (סוג של עוד ממפיס).