הטריפל דאבל האחרון? ס"א ווושינגטון יחזרו לדרך הניצחונות? / יונתן שגב

שלושה משחקים יש ל-NBA להציע לנו הערב, בלילה כל-מערבי; ראסל ווסטברוק ינסה להציל את קבוצתו מהדחה בטקסס (אולי שילמד את רוברטסון לקלוע עונשין, זה יהיה עזרה (אסיסט) אמיתי לקבוצה). לא רחוק משם, באותה הטקסס, הספרס יקוו להחזיר מעט מומנטום במשחק מכריע ביותר שאם גרג פופוביץ' לא יצא עם ידו על העליונה בו, יכולה לקרות רעידת אדמה בסדר גודל של הדחה של המועמדת לאליפות בסיבוב הראשון. את הלילה נסיים בלוס אנג'לס – כשל.א נטולת גריפין תנסה לנצח בביתה את יוטה עם גובר.

 

3:00 יוסטון רוקטס (3) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6)

יוסטון מובילה 1-3 בסדרה

 

 

מי שמכיר תלמידים בכיתה י"א, או זוכר את תקופתו כאחד כזה, יודע שדווקא כשהפלייאוף מגיע, מגיעות גם ה"בגרויות". לכן, יש קושי רב בקימה בשעות לא-שעות למשחקים וקשה לי מאוד להרשות לעצמי להוריד את הרגל מהגז מהבחינה הלימודית. לכן, כשאני מוצא את עצמי לא מתנחם בתקצירים (מורחבים או לא) בלבד, מדובר באירוע לא כל כך שגרתי.

מדוע אני מספר לכם את זה? מכיוון שהמשחק האחרון בין יוסטון לאוקלהומה סיטי היה בדיוק אירוע שכזה, ולכן יש לי הרבה יותר כלים לנתח את המשחק שיהיה הערב, כי כידוע, ההבדל בין תקציר מורחב למשחק הוא בערך כמו ההבדל בין הדברים שהפוליטקאים אומרים לאמת.

אז כמה נקודות ברשותכם:

אני לא יכול שלא להתחיל באנדרה רוברטסון. אין לי ניסיון של שנים אחורה וההיסטוריה שלי בצפייה ב-NBA נראית לעין, אך לא ראיתי תופעה שכזו. גארד פותח ב-NBA, הקולע מהעונשין באחוזים שילד בחטיבת ביניים בישראל היה מתבייש בהם. אין לי הסבר לזה. כשרואים את דיאנדרה ג'ורדן או אנדרה דראמונד, רואים את הידיים הגדולות והמגושמות, הפורם (form) המזוויע (לא ששל אנדרה מושלם, כן?) וחוסר השליטה בגוף. אבל אצל רוברטסון? אין לי מושג איך הוא כל כך חסר רגש. מהצד השני, הגנתו על הארדן? פרייסלס.

אם כבר נגענו בזה, ההבדל בין הארדן לווסטברוק. אין שאלה מי היה השחקן הטוב יותר בליל ראשון. ווסטברוק הציג את הופעתו הרגילה, בעוד שהארדן לא היה במשחק עד דקותיו האחרונות. 16 נקודותיו של הארדן משקרות; הוא עשה פחות מכך. עם זאת, הוא לא הכריח את המשחק עליו, וחיכה בסבלנות, ניסה להגיע לקו העונשין – כרגיל. כמות הזריקות שהייתי קורה להן "מוכרחות" ע"י הארדן יכולה להיספר על כף יד אחת (ואף אולי פחות מכך) וזה לא מובן מאליו בכלל. ווסטברוק לעומת זאת… נכון, הוא קלע טוב יותר, והוא כן היה במשחק, אך בהתקפות האחרונות זריקותיו היו פשוט מגוחכות. שלוש זריקות מקו השלוש בדרגות "קשות באופן מוגזם" עד "בלתי אפשריות" – שאחת מהן אף נכנסה – סגרו את הסיפור של אוקלהומה באופן סופי, ובעיקר הרגיש לי כמו יריקה בפרצוף של חבריו לקבוצה.

הצוותים המסייעים + ננה. האם הצוות המסייע של אוקלהומה באמת פחות טוב משמעותית? התשובה היא כן, אך גם ברור שהוא לא מנוצל במלואו. כן, לא הייתי לוקח איתי את אלכס אבירנס, אנדרה רוברטסון, אנס קאנטר (הגנה!) ויקטור אולדיפו וטאג' גיבסון כצוות המסייע שלי לאליפות. אך עדיין, הרבה פעמים הם לא מקבלים את הכדור היכן שהם צריכים אותו; מה רוברטסון יעשה עם הכדור על השלוש, גם אם הוא פנוי. למה שאברינס יוביל את הכדור? ולמה שטאג' גיבסון לא יהיה שותף פעיל יותר בפיק-אנד-רול ופחות בפוסט אפ מול שחקנים הגובהים ממנו? כמובן, קטונתי, אך נראה לי שהת'אנדר בונים על ווסטברוק יותר מידי ולא מנצלים את החוזקות של כל השחקנים.

מהצד השני ביוסטון יש שיטה ברורה, יש קלעים ק-ט-ל-נ-י-י-ם שמנוצלים כמה שאפשר ולו וויליאמס הוא ג'אמאל קרופורד צעיר יותר. ננה? איני יודע האם זה היה טירוף של פעם אחת, או שהוא מציג יכולת כזו במהלך כל הסדרה – ובשביל זה אני יכול לבדוק את המספרים, אך נראה שהוא הצליח לנצל כל מיס-מאץ' קטן, כל מתפרצת, כל כדור תועה. בהחלט הופעה יוצאת מהכלל.

 

כל זה מוביל אותי למסקנה שכפי שצפינו, יוסטון גדולה על OKC. והיום הם ישלימו 4-1 צודק בהחלט. יוסטון ב-8

 

4:00 סאן אנטוניו ספרס (2) – ממפיס גריזליס (7)

 

 

תיקו 2-2 בסדרה

מארק גאסול שמר לממפיס על הבית עם סל חשוב ביותר וגם על המומנטום, אך בשביל לחולל סנסציה – או לפחות הפתעה רצינית – הקבוצה של דיוויד פיזדייל צריכה לעשות את הצעד הנוסף – לנצח את ס"א בביתה. היא מגיעה לס"א אחרי שבפעם האחרונה שבה היא יצאה משם, אותו המאמן אמר דברים משמעותיים וקשים, שמעניין מאוד האם יהיה להם אפקט על השיפוט הלילה.

ובכל זאת, האם ממפיס יכולה לנצח הערב? ואם כן מה הם צריכים לעשות בשביל כך? גרג פופוביץ' בטח יגיד שממפיס פשוט צריכה לקלוע יותר מס"א וכנראה שהם מסודרים, אבל אנסה לתת קצת יותר אינפורמציה מזה.

קודם כל, הניצחון צריך להגיע דרך ההתקפה ולא דרך ההגנה. בכל ארבעת המשחקים הספרס קלעו באחוזים טובים, והכוכבים נתנו את התרומה שלהם. למעשה, במשחק האחרון (שאומנם היה עם סקור גבוה מהאחרים, אך למרות זאת) קוואי לאונרד קלע 44 נק', באחוזים מצויינים וזה לא הספיק. בשני ההפסדים שלהם, הגריזליס קלעו בפחות מ-40% מהשדה, ובניצחונות, אף על פי שהספרס קלעו אף הם באחוזים גבוהים יותר, הדובים קלעו יותר קרוב ל-50% מהשדה, הבדל משמעותי.

אך בכל זאת, יש כאן קבוצה עם שאיפות ממול, שכנראה יהיה קשה מאוד לממפיס לנצח והאמת? המשחק הזה תלוי כמעט לחלוטין במצב הרוח בו יצאו הספרס מחדר ההלבשה. אם הם יבואו לפרק (20 תעשו 30, 30 תעשו 40 – ש.מזרחי), אני מאמין שהם יכריעו הערב את הסדרה. אם הם יבואו שאננים – זו תהיה בעיה. כמובן, כאן יש דגש על הצד ההגנתי.

אז מה יקרה? אני מאמין ששני המשחקים הללו היו בשביל לשמור על הכבוד של ממפיס, שבהחלט נשמר. אך היום, הילדים הגדולים יגיעו לשחק. ס"א בבלאו אאוט. 

 

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (4) – יוטה ג'אז (5)

הסדרה בשוויון 2-2

 

 

כל שנה חוזר הניגון. כל שנה אנחנו מדברים על כך, נזרקים רעיונות, מעולות תהיות מדוע זה לא היה כך בעבר, עושים קולות לניסיון לחתירה לפתרון, ובסוף אנחנו שוכחים מכך ולא עושים עם זה יותר מידי.

לא, איני מדבר על שלום במזרח התיכון בכלל ובמדינתנו המעניינת בפרט, אלא על הפציעות ב-NBA.

זו סדרה שעברה טלטלות רבות בגלל הנושא, כשבהתחלה נראה היה שהג'אז יפסידו ללא המועמד הבכיר לתואר "שחקן ההגנה של השנה" ואח"כ נראה היה שהדברים התאזנו עם פציעתו של גריפין, ובסופו של דבר חזרתו של גובר נתנה לג'אז את הניצחון שהם היו צריכים בכדי להשוות את הסדרה, לתפוס את המומנטום ואולי אף לנצח את ל.א נטולת הכוכב שלה. כי איך שלא תסובבו את זה, כמה שתשנאו או לא תשנאו אותו – בלייק גריפין הוא שחקן כדורסל מצוין, ובלעדיו הקליפרס קבוצה משמעותית פחות טובה. כמו כן, גם אוסטין ריברס נעדר מהסדרה וגם זה משמעותי.

גם סדרות אחרות – בוסטון-שיקגו כמובן (אם אתם שואלים אותי היינו מפסידים גם ככה, אך אקח את התירוץ הזה), פורטלנד – ג"ס – מושפעות מהנושא, אך לדעתי זו הסדרה שבה הפציעות – ורק הן – יכולות לקבוע לבדן את גורלן של הקבוצות; אחת תישלח לים אחת והשנייה תיגרס ע"י ג"ס.

האם הניצחון לפני יומיים וה"יתרון המספרי" יספיק לג'אז בכדי לנצח את הקליפרס בביתם? סביר מאוד להניח.

מי הקבוצה הטובה יותר? איני יודע, בכנות. מצד אחד, למרות שמאוד נהוג לזלזל בהם, הקליפרס היא קבוצה נהדרת ומלאת כישרון. כריס פול ודיאנדרה ג'ורדן הם אחד מצמדי האלי-הופים הטובים בהיסטוריה, יש להם חבורת קלעים מצוינת והרבה יצרני נקודות. מהצד השני יוטה – קבוצת ההגנה הטובה בליגה – לא פראיירית בכלל וגורדון היוורד הוא כוכב ואנדרייטד ללא כל שאלה. חבל שאנחנו לא באמת יכולים לבחון את השאלה הזו, אך כמובן, קשה להניף אצבע מאשימה על המצב ופשוט נישאר מתוסכלים.

עם זאת, אין זה אומר שהסדרה גמורה, והניצחון האחרון של הג'אז לא היה מאוד מרשים, לכן יכול מאוד להיות שגם היום נראה את אותה התוצאה.

יהיה מעניין.

יוטה. רק כדי להוכיח נקודה. ב-2 הפרש. 

 

ערב טוב לכולם!

 

לפוסט הזה יש 312 תגובות

  1. בשלושת המשחקים האחרונים אוק סיטי הובילה בחצי השני בהפרש דו ספרתי. הלילה הם ינצחו ויחזירו את הסדרה לצ׳ספיק למשחק 6.

  2. אחלה פריוויו, איתך בכל שלושת ההימורים.

    שחקנים שסיימו פלייאוף עם טריפל-דאבל:

    אוסקר רוברטסון, 1961/62 – 28.8 נקודות, 11 ריב', 11 אס' במשחק והדחה בסיבוב הראשון בסוויפ.

    ג'ייסון קיד, 2006/07 – 14.6 נקודות, 10.9 ריב', 10.9 אס' והדחה בסיבוב השני (12 משחקים בכל הפלייאוף).

    ראסל ווסטברוק, 2016/17 – 35 נקודות, 11.3 ריב', 12 אס'. מרחק 2 ריבאונדים ו-5 אסיסטים מלהבטיח פלייאוף טריפל-דאבל במקרה הסביר שהוא מודח היום.

  3. מצטער שאני חופר יותר על הכתיבה כאן מאשר על התכנים, אבל אין ברירה.

    זה תלמיד תיכון שכותב ככה? מאיפה הבאת אותם מנחם? זה שמנא וסלתא מה שהולך פה.

    רהוט, מצחיק, קולח, עשיר, מדוייק בשפה ובכלל תענוז. אני פשוט נמלא עליצות לנוכח הידיעה שלא כל צעירי ישראל עילגים המה.

  4. תודה רבה על הפריויי, אני זוכר שלפני בערך 7 אני גם ניסיתי להטט בין עבודה לבגרויות. בהחלט משימה לא פשוטה

    יוסטון-אקלוהומה – אחת מהסדרות היותר טיםשיות שיצא לי לראות בשנים האחרונותЖ מר טריפל דאבל משחק שכונה כאשר מגיע לטריפל המיוחד שלו, ובעוד הזקן מהצד השני קולע באחוזים לא טובים, ובכלל ומשמעותית פחות מוסר מהעונה הרגילה. למרות זאת לו וגורדון נותנים הרבה אש מהספסל ומצילים את יוסטון שדווקא הצלפי בחמישה לא פוגעים כלל(אריזה, אנדרסון)

    ספרס-גריסליס – אני לא מאמין שהספרס שאננים, אלא שהם לא מספיק טובים. הם מגיעים לזריקות טובות אבל זה ממש לא מספיק. גרין כבר שלושה פליאופים חושף בהתקפה, למרכוס אנמי, ואם כל אהבתי ללנארד זה מאד גבולי מול קבוצה נושכת כמו ממפיס. אולי הספרס תעבונה סיבוב, אך לדעתי היא מלאה בחורים כמו אוהל בצבא.

    קליפרס-יוטה – האם מישהו כבר בדק מה המספר הגבוה ביותר של שחקני אולסטאר בפליאוף? כי נראה לי שהקליפרס מנצחים בהליכה. יוטה תנצח לדעתי

  5. יוסטון-OKC: הת'אנדר חייבים למצוא פתרון בדקות בהם ווסטברוק נח. אני חושב שקאנטר הוא האופצייה (גם ככה לא משחק הרבה בגלל ההגנה) כי הוא שחקן מטרה (כל עוד שחקן אחר מ-OKC יוכיח שאינו מוגבל). יוסטון מרגישים בנוח כי הספסל שלהם בכושר שיא והמחליפים הם ההבדל שנותן ליוסטון את אותה הרמה לאורך משחק שלם.
    ס"א-ממפיס: הגריזליס הפתיעו אותי שהשוו את הסדרה. אני חושב שס"א יתעוררו היום בדרך לניצחון בשני המשחקים הבאים.
    קליפרס-יוטה: פציעות הם חלק מהמשחק, אם תרצו או לא, אין מה לעשות ויש להתמודד איתן. דווקא השנה הפציעה של גריפין לא קשורה למשחק וזה פשוט חוסר מזל. יוטה חייבים לנצל את היעדרותו כאשר הנשק היחדי שנאר לקליפרס זה כריס פול (האומלל ששנה אחרי שנה אוכל קש).

  6. תודה על הפריוויו!

    מקווה שיוסטון ייזכרו שצריך להיכנס לקצב כבר במחצית הראשונה.
    כמו שדה שוט ציין, אוקלהומה כבר 3 משחקים שולטים במשחק עד הרבע הרביעי, כשיוסטון איכשהו מצליחים להתקמבק ולכפות משחק צמוד. אי אפשר יותר לבנות על זה,
    ואני מאמין שעם הדחיפה של הקהל בטויוטה סנטר, והמוטיבציה מכך שיוכלו לנצח את הסדרה, הם כן יצליחו להיכנס לקצב כבר במחצית הראשונה. מקווה שהם רק לא יהיו בתפקיד אוקלהומה וישמטו יתרון ברבע האחרון..
    יאללה יוסטון!

    מאמין שהספרס ינצחו את ממפיס,
    ובניגוד לציפיות, לדעתי דווקא הקליפרס ייקחו את יוטה.

  7. הבעייה של רובסון היא כפולה. אחת קשה מאד לטיפול והשנייה קלה, ואני לא מבין מדוע היא לא מטופלת.

    1. אין שאלה שלרובסון ישנה בעייה ניאורולוגית-מנטלית בקשר לזריקה מהקו. בכל זריקה אחרת – כולל שלשה – אין לו בעייה. הכל נורמלי. אני לא פסיכולוג וכמובן אין לי הוכחות אבל אני מוכן להתערב שהוא נושא בתוכו איזו שהיא טראומה הקשורה לזריקה מהקו (כמובן שזה מצוץ מהאצבע אבל אני מדבר על טראומה מסוג של איום "אם לא תקלע את הפאול, נהרוג את אמך ואביך" – איום שהוא האמין בו כי היה ילד בן 11, והדבר ניכנס אל תוך נפשו כטראומה. היא וזוזרת בכל זריקה. בעייה כזאת יכולה להיות מטופלת ע"י שוק חשמלי, היפנוזה, ואני בטוח שישנן דברים נוספות. זוהי לא בעייה שתיפטר ע"י אימון או שינוי סוג הזריקה.

    2) הבעייה השנייה נראית לי כבעייה שלא שייכת לראשונה ואני לא מבין מדוע היא לא מטופלת. זווית הזריקה שלו היא אולי הגבוהה ביותר שראיתי. כתוצאה – כדורו עף בקשת גבוהה בצורה מוגזמת ביותר, דבר שמאריך את המרחק בין יציאת הכדור מידו ועד הטבעת. לדוגמא – אם תבקשו משחקן הקולע 90% מהקו עם קשת שגובה הקצה שלה (הגובה המקסימלי שהכדור מגיע אליו) הוא 3 מ' מהכתף, לזרוק קליעת פאול אבל עם זווית יציאה גבוהה יותר כך שהכדור יעלה 4 מטרים מגובה הכתף, אחוז הדיוק שלו יירד מיד.
    רובסון זורק את הכדור הגבוה ביותר מכל השחקנים שראיתי אי פעם. זה דבר הניתן לתיקון ע"י אימון. פשוט תנו לו להתאמן בקליעת פאול בסל שמעליו יבנו גגון בגובה 3.10 מ'

    1. מנחם רוברסון זורק בצורה נוראית מכל טווח, לא רק מהעונשין אלא גם מהשלוש.
      הוא פשוט לא יודע לזרוק נכון. אולי ניתן עוד לתקן את זה, לא יודע.

  8. תודה על הפריוויו.
    לא ידעתי שאוסקר רוברטסון בצוות המסייע של אוקלהומה 😉 (שגיאה מן הסתם).
    לצערי יוסטון ינצחו היום לדעתי.
    ספרס ינצחו אבל לא בבלואאוט. מה שכן – אני במקום פופ שם את קוואי על זאק רנדולף. היחיד שיכול אולי להתמודד איתו.
    יוטה בתקווה ינצחו ויסגרו את הסיפור במשחק השישי בבית. הגיע הזמן לשבור את הכלים בקליפרס, ושפול יגיע לקבוצה מתאימה (ספרס, באקס??)

  9. סקירה נהדרת- מצטרף למחמאות.
    מסכים שהעומס שיש היום לתלמידים בכיתה י"א הוא עצום (ואני אומר את זה בתור מורה שמגיש לבגרות בלשון).
    כשאני הייתי בגילך (ב-2002), כמעט ולא היו לי בגרויות, מה שאפשר לי לצפות במונדיאל ביפן ודרום קוריאה שהתקיים בשעות היום (המשחק המאוחר היה ב14:30), והייתי אחד מהבודדים שלא התבאסו מהשעות של המשחקים (ומזה שלא היה מונדיאל מדהים עם שיפוט שערורייתי, אך לא זה העניין).

  10. תודה יונתן.
    לדעתי היום יוסטון סוף סוף יתחילו את המשחק כמו שצריך ולא יתנו לראסל להשתולל.
    הצוות המסייע של ראסל לא בא לידי מיצוי, בשנה הבאה הם יהיו לבטח יותר מסוכנים. השנה זה תורה של יוסטון, סורי.
    ס"א תחזור לעצמה היום.
    לא יודע מי תעלה בין יוטה לקליפרס, מקווה שזו שתהיה בריאה יותר ומסוכנת יותר בסיבוב הבא

  11. פריוויו משובח ומוצלח, ועונה גדולה ליונתן שגב.
    captain beefheart תתנצל מיד על ההתנצלות!
    תגובתיך כייפיות ביותר,
    הרבה כבוד לממפיס שהיה זילזול רבתי בה לפני (חוץ מקדוש אחד)
    לוחמת וקשוחה, מת על זה שמארק מקרקס את פאו (גם פאו),
    וללא טוני אלן, עם מאמן שלא דופק חשבון.

  12. מקצועית לא איכפת לי מי תעלה מולנו לחצי הגמר – הקליפרס או הג'אז.
    שתיהן לא אמורות להערים קשיים גדולים.
    אבל מבחינת השמירה על השחקנים שלנו שלא ייפצעו , אני מעדיף את הג'אז. הם קבוצה איטית יותר , ואין להם יריבות-עבר מולנו . הקליפרס לעומת זאת יותר תזזיתיים וקשוחים , גם בהיעדר גריפין , הם יתאבדו על המגרש מולנו, ואני לא רוצה לראות מישהו אצלנו נפצע.
    לצערי קליפרס תנצח בבית .
    גם ב-2 האחרים תנצח הלילה הביתית – יוסטון ( לצערי) וס"א .

    1. דווקא יוטה עם גובר בצבע והיל על קרי עשויה להקשות עליכם לא מעט. לא ברמת סכנת הדחה אבל ברמת מוקש מעצבן. נאמר כך, כשקליפרס בלי גריפין ויוטה בלי כוח משמעותי בעמדות הפוורד, הנשק המרכזי של חצי הגמר צריך להיות דוראנט.

  13. ג'ו אינגלס הMVP האמיתי: אלוף ב4 יבשות אוסטרליה אירופה
    אסיה.. ויתר על התאר למען שקוואי לברון הארדן
    והצ'יטה (שרק דואגת לאוכל שלה ומזניחה את הגורים
    אך בתקשורת כמובן שמדבר אחרת, עלאק איכפת לי)
    לא ידעו את טעם אליפות אירופה עם פריחת הדובדבן,
    הוציא את עצמו שה4 לא יתייאשו.
    בעד יוטה,
    הטילים הברקים שווה 10 משחקים

  14. יונתן, אתה פשוט קנון!
    אתה ממש צודק לגבי ווסטברוק. הוא חייב לנצל את החוזקות של חבריו!
    הסדרה הזאת ביאסה אותי לגמרי במה שקשור אליו.

    המאסטר בסרט "נמר דרקון"(מומלץ ביותר) אומר לתלמידה "חדות אמיתית מושגת ללא מאמץ"
    המשפט הזה מתאים לראסל בול! הוא כ"כ מתאמץ והוא כ"כ לא חד…
    חבל חבל חבל.

  15. יונתן
    אני תמיד בחרתי ב NBA הייתי מתזמן רגילות ליוני רק בשביל לא לפספס את מייקל ( הרווחתי את הסדרות של 97 ו 98 )
    גם על חשבון היום שעברתי סיווג בטחוני , הגעתי עם עייינים אדומות וקרעו לי את הצורה בתחקיר …
    אחלה פריוויו
    תשקיע בלימודים שלא תצא חציל

  16. מילה על האק-א-רוברסון
    אני דווקא מבין את ההחלטה של דונובן לא למהר להוריד את רוברסון לספסל. רוברסון לא קלעי כל כך גרוע ו-2 מ-12 היו בהחלט דבר חריג, אפילו במונחים שלו. צריך לקחת בחשבון את הפיתוי – יש כאן אפשרות להשיג נקודות קלות בקלאץ' – לא דבר של מה בכך. הסטטיסטיקה אמורה להתיישר והיה סיכוי יותר מסביר שרוברסון יקלע עוד כמה נקודות, שהיו יכולות לגמור את המשחק. חבל שכך קרה, גם ברמה הקבוצתית וגם ברמה האישית, כי רוברסון הוא נשמה אמיתית, נותן פלייאוף נהדר, בי היחידים באוק' סיטי שמספק תפוקה יציבה בהתקפה וכמובן הצליח להוציא את הארדן מהסדרה (בערבון מוגבל כמובן, אחרי הכל מדובר באחד משלושת שחקני ההתקפה הטובים בליגה).

    1. רוברסון 42% מהקו העונה!!
      זה לא כל כך גרוע אלא מחריד,במיוחד לשחקן בגודל שלו ולא בגודל הווארד דראמונד דאדרה וכו'
      דונובן עשה טעות חמורה כשהשאיר אותו וזה עלה לתאנדר בהפסד וכנראה בהדחה הלילה.

  17. פירוש לממזר: להפטר משני המיידופים ראסל האגואיסט
    שמשחק יפה בשכונה, לא איכפת כמעט מהשאר,
    הוא חייב לשקר בתקשורת
    והארדן בחלק מהמשחק סוחט פאולים שלא מצדיקים עבירה.

  18. סופסוף הזעטוטים של ראסל דורשים את הכדור בלי לשקשק
    מקווה שלא נתבאס שוב בסוף והתאנדר יצאו מטקסס עם ידם על העליונה

  19. ראסל שהוא רוצה לשחק הגנה הוא יכול להיות בדרגה של הטובים ביותר
    הבעיה שהמשחק שלו מבוסס על אנרגיה והוא כנראה מעדיף לא לבזבז את זה בהגנה

  20. הארדן בסל כמעט מ3/4 מגרש בסיום המחצית,
    קרב יריות בין 2 הכוכבים, אף קבוצה לא מוותרת ונלחמים,
    השומרים של הארדן לא נופלים בפח/או שמשחק טיפה יותר הוגן,

  21. עוד מחצית שבה הת'אנדר שולטים בקצב אבל הרוקטס בשליטה במשחק. ההגנה של הת'אנדר נהדרת, במיוחד שרוברסון ואדאמס על המגרש. אדאמס אנדרייטד בשמירה על הצבע בגלל שהוא לא חוסם המון אבל עם מיקום מצוין ויודע בדיוק מתי לצאת ומתי לשמור מהלוב. באמת שניטרלו לגמרי את הפיקנרול של הארדן עם קפלה. ננה מנוסה וחזק יותר בגלל זה החלטה מצוינת של דאנתוני להצמיד את ננה להארדן. בכלל ניהול משחק מצוין של דאנתוני עד עכשיו בסדרה.
    רק שהרוקטס יתחילו לקלוע משלוש כדי לפתוח את המשחק כבר

  22. שריקה מגוכחת חייבים לשנות את החוקים לא הגיוני ששחקן קופץ על המגן ומקבל מהשופטים מתנה של נקודות מהקו

  23. ווסטברוק לוהט אבל אוקלוהמה לא מריצה שום מהלך פרט לאחד שגם
    לא קורה בתכיפות (פיקאנדרול של ראסל) כשווסטברוק על המגרש פשוט מגוכח,וזה אשמתו הישירה של דונבון.

  24. בואנה. לא מבין מה אתם מדברים. השופטים ששוחטיים את הרוקטס הערב. כל שריקה הולכת לאוקלהומה בלי קשר למציאות.
    אפשר לחשוב שהם משחקים נגד הספרס

    1. תגיד יא קשקשן, ארדן הדוחה מזנק על שחקנים כדי לקבל תוקף . צריך לקבל תוקף כל התקפה. לך לישון אתה והקבוצה הדוחה שלך הלוואי תחטפו 4-3

      1. את מי שוחטים השופטים כל 4 המשחקים האחרונים? את התאנדר
        היום לפחות רואים שפיטה נורמלית ,השופטים לא קונים את ההתחזות של הכייס הפלופר

    2. השופטים מתעללים ביוסטון היום. אני לא מבין את ווסטברוק הוא רואה שהרוקטס קלטו שהוא לוהט ושולחים עליו דאבל טים תן לשאר השחקנים לנצח אותם.

  25. נהנתי ממפיס (הרבה כבוד) והפופים,
    ובנתיים חילופי הובלות לפחות 7 פעמים 77-72 לווסטברוק
    שנכנס לזון מטורף ברבע 3

  26. אני מאשים את דונבון כל השנה השחקנים לא יצרו לעצמם גם בפלייאוף הם לא יכלו, כל העונה הם נשענו בצורה חסרת תקדים על ווסטברוק.

  27. כנופיית כייסי משרוקיות מסתובבת לה ככה חופשי בארנות.

    אני מציע לכל המגיבים לשים עין על התיקים שלהם.

  28. פיזדייל צודק. הורגים את הקבוצה שלו בכמה שריקות קלושות.
    בכל מקרה, אחלה משחק וסדרה, ממנהרת הזמן, וינס, גאסול, פארקר, מאנו.

  29. שוב זה קורה ואחריזה עוד יגידו שהצוות המסייע של ראס סבבה והוא כופה את עצמו על המשחק הההההבלים
    אני בשוק שהוא סחב אותם למקום ה6

    1. זה ביצה ותרנגולת כל השנה ווסטברוק סירס אותם במרדף אחרי ההיסטוריה, איך בפלחחאוף הם יוכלו ליצור לעצמם?

  30. השופטים מזמן לא כיכבו כך, לפי התגובות הכניסו לסחטני עבירות
    מצד שני הקצת שראיתי בסאן אנטוניו בהחלט שיפוט ביתי
    טוב דפקו את הספרס שנים בשיפוט ועכשיו מאזנים

  31. הפרשן של יוסטון מגעיל אותי. לא אומר מילה על העבירות ההזויות שהארגון מקבל בכל מהלך שני אבל נגד הפאול שאברינס קיבל הוא ניתר כמו חיה פצועה.

  32. אדאמס עונה שעברה בסוף הפלייאוף נראה כאחד מעשר הסנטרים הטובים בליגה, הונה הייתי בטוח שהוא יהיה בעונת פריצה במקום זה הוא נראה כלא מתאים לענף.

  33. 8 מ-11 לווסטברוק + 16 זריקות עונשין, כשווסטברוק לא זורק ל-3.
    5 מ-17 מהשלוש.

    זה מטריף. בלילה בו כל כך קל להגיע לקו העונשין,
    למה לזרוק כל כך הרבה שלשות???

  34. הזוי ועוד איך במיוחד המסירה הנוראית של אודילפו ליציע,
    עבירה 5 לווסט,
    התוצאה עדיין יכולה להתהפך במשחק ההפכפך
    קאנטר ואודילפו לא שווים כפכף

    1. חוץ מה-MVP שזרק כדור מאחורי הגב בקלאצ' של גיים 7 בפיינאלס.
      ואז החטיא את כל 4 הקליעות האחרונות, שכ"א מהן היתה מביאה אליפות.
      וחטף את סל הנצחון על הפנים.

      אז כן, זה ה-MVP הגרוע אי פעם.

      1. הטרלה מאוד גרועה.

        עדיף להפסיד 4-3 מאשר 4-2 בבית לגרמני נגוע בשפעת העופות, אחרי המעבר הכי פאתטי בזמנו.

      2. מה גם שאני מבין שגם אתה מאלו שמעדיפים לא לעבור סיבוב ראשון, העיקר לא להפסיד בגמר. כאמור מאוד תחרותי והגיוני…

        1. דווקא לא, אני לא מאנשי ה"מייקל הוא 6 מ-6". לא, הוא 6 מ-19.
          אבל תסכים איתי שבתחרות שפתחת, על ה-MVP הגרוע אי פעם, יש קייס גם להוא, "ששינה את חוקי המשחק". והוריד באופן עקבי את היעילות שלו בפלייאוף. באופן עקבי, משחק הרבה יותר גרוע בפלייאוף.
          כולל הרויאל-צ'וק בפיינאלס, ובמיוחד בגיים 7.
          יש קייס, לא?

          1. תגיד אתה רציני ?

            זה בדיוק אותו הגיון של ה "ג'ורדן 6/6" !

            עדיף להפסיד בגמר כמו קארי, מאשר לקחת MVP כמו לברון, ולא להגיע בכלל לגמר.. !

          2. ואגב, אני די זוכר שלא לפני הרבה זמן כן היית מאנשיי ה"6/6", אני זוכר גם שהצגת את זה כאיזו דוגמא ל "שלמות", איפשהו באמצע הדרך אנשים טובים (ביניהם החתום מטה) דאגו להסביר את הנושא באדיבות סבלנית.

          3. כן, אין לך כוח…

            מה לא אותו דבר תגיד לי ???

            זה בדיוק אותו דבר !

            עדיף להיות MVP שמפסיד בגמר ב 7 משחקים, מאשר MVP שמפסיד סיבוב ראשון בסוויפ ג'נטלמנים ! כנ"ל לגבי לברון..

            זה הבייסיק של ההיגיון חביבי !

          4. אתה זוכר פשוט רע.
            לא רק שאני נגד ה-6 מ-6, מתחילת הדרך צחקתי על הניסיון להציג את זה כמו, קליעות מקו עונשין. ויש לי רשימת השגות על גדולתו של ג'ורדן, שלא היו מביישות את ISH בכבודו ובעצמו.

          5. אבל עכשיו כשעברת צד, ומבין שחשוב יותר להגיע כמה שיותר רחוק, אתה מוזמן לנסות להסביר לי, איך העובדה שקארי הפסיד הכי רחוק שאפשר להגיע (משחק 7 בגמר), פחות טוב מזה שלברון הפסיד בגמר האיזורי לפאקינד דוויט "סופט" האוורד… הוא אפילו לא הגיע לגמר…

            כרגיל .. זה יפה לראות איך הרטוריקה שלך נכשלת שוב שוב.. ממש כאילו ההגיון שלך הוא האויב הכי גדול שלה…

          6. קודם כל, אתה שוב מייחס לי דברים שלא רק שלא אמרתי – אני האויב שלהם. שאני אתן יד לטענות "מייקל 6 מ-6, לברון רק 3 מ-7"? מגוחך. תבדוק, עושה רושם שיש לך יותר מדי זמן פנוי.

            שנית, מה אתה חוזר ללברון פתאום?
            אתה באת לכסח את ראסל. כמו כל אוהד חדש של גולדן סטייט, משום מה אתם גם שונאי אוקהלומה, יעני אתם "בצד של דוראנט". בסדר.

            אתה אומר על ראסל בתגובה 127 – זה יהיה ה-MVP הגרוע ביותר אי פעם.
            וזה קצת מגוחך, אתה מנסה לגמד את העונה האבסורדית שלו.
            אז אני מחזיר לך בקטנה – תבדוק איך נראה היום ה-MVP של קארי. ולא סתם, פה אחד! הראשון אי-פעם!
            נכון, נתנו לו אחרי העונה הרגילה, הוא היה באמת חלל-חיצון.
            אבל היום? אחרי הצ'וק הגדול בהיסטוריה? וקארי במיוחד? להזכיר לך שוב את הרצף, מ-89-89? את המסירה נוסח ג'ייאר סמית' מאחורי הגב במאני-אמני-טיים? זה MVP די גרוע הייתי אומר. לא?

          7. פסיכי על כל הראש..

            בורח ללברון ??? הקייס של לברון הרבה יותר טוב משל ראס..

            מילא ליפול פעם אחת לתוך החוק השחור של ההיגיון של עצמך, אבל לא להבין גם כשמסבירים לך ?

            קארי MVP שהגיע למשחק 7 בגמר, כל עניין ה "רצף", "89 -89" "מסירה מאחורי הגב", זה שטויות… מה שאתה בעצם אומר, זה שעדיף להפסיד בסיבוב הראשון, או ב גמר איזורי, מאשר בגמר, וזה בדיוק המקום בו הטיעון של 6/6 של ג'ורדן, שאתה טוען שלא תופס לגביך, נופל בו !

            ציטוט שלך כפרה : ההשוואה שלך בין ג'ורדן לקארי…

            "כמו להשוות זהב ויהלום, שוקולד ושמפניה. כאילו, מה הטעם.
            אז בטח יש אלף דרכים מדידות להשוות. ובטח שום דבר לא יכול להתחרות ב-mj. זה 6 אליפויות ב-6 סדרות גמר, דמיוני. ועוד אלף ואחד סטטיסטיקות מגוונות. ואין שום ספק שכשחקן שלם, ג'ורדן הוא החבילה האולטימטיבית בכל צדדי המשחק ובשני צדדי המגרש. קארי לא יהיה ב-100 הגדולים בשורת קטגוריות חשובות. פה לא תהיה באמת תחרות.
            אבל מה? שניהם קוסמים. שניהם מעל המשחק. והאמת, יש רגעים של קארי שאני אומר, הוא אפילו יותר WOW מג'ורדן. כאילו, ג'ורדן נקרא אלוהים, אבל הוא היה הבנאדם הכי טוב מכולם במשחק, המקסימום של בנאדם. קארי? זה מעל המשחק ומעל בני אדם. הוא באמת פייה."

            זה פשוט קל מדי…

          8. לך תעבוד עבור טראמפ. ואני לא הראשון שאומר לך את זה.
            אתה לוקח טקסט (מאוד יפה, לטעמי), שבו מישהו מסביר למה קשה להתמודד, מבחוץ, עם המושלמות-לכאורה של ג'ורדן. ומחיל אותו עלי?
            זה אלף-בית בדמגוגיה. או נכשל גדול בהבנת נקרא.

            ואשר לקארי – מה לעשות, דברים משתנים. הרי זו היתה הסוגיה שהצגת (עלק סוגיה) –
            ה-MVP שייזכר כגרוע בהיסטוריה.
            אז ככה: קארי, עד לפלייאוף, היה MVP זהב נוצץ. אחריו, עד ימינו אנו, ולעתיד?
            תואר MVP מאוד משעשע.
            ותבדוק – גיא יוכל להוסיף כאן –
            קארי הוא כוכב-העל, שבאופן עקבי היכולת שלו יורדת בפלייאוף. משמעותית. גדולים אחרים מעלים רמה – קארי מוריד.

            ואני יודע שסטפן הקטן יקר לך כבן, לכן אתה מגן עליו בטירוף, אז אשתדל לא להעליב אותו יותר מדי. יום טוב.

          9. ראן, סומסום ראן ! חחח… תשמע.. אתה באמת גנב דעת !

            רק לפני רגע, ממש פה למעלה..: "לא רק שאני נגד ה-6 מ-6, מתחילת הדרך צחקתי על הניסיון להציג את זה כמו, קליעות מקו עונשין"
            ו "אתה שוב מייחס לי דברים שלא רק שלא אמרתי – אני האויב שלהם. שאני אתן יד לטענות "מייקל 6 מ-6"

            אז הנה הבאתי לך ציטוט שבו אתה די מייחס חשיבות בלשון המעטה ל 6/6 של ג'ורדן, אני אצטט לך מתוך הציטוט :
            "ובטח שום דבר לא יכול להתחרות ב-mj. זה 6 אליפויות ב-6 סדרות גמר, דמיוני." , ו "ג'ורדן נקרא אלוהים, אבל הוא היה הבנאדם הכי טוב מכולם במשחק, המקסימום של בנאדם."

            ועכשיו אתה טוען שוב פה למעלה : – "ויש לי רשימת השגות על גדולתו של ג'ורדן, שלא היו מביישות את ISH בכבודו ובעצמו."

            יותר מזה…

            כאמור.. פשוט קל מדי.

          10. אני כנראה מתוחכם מדי עבורך, או שאתה כהרגלך מנסה להסיט את הדיון ע"י עיוות.

            אני הצגתי את חוזקת הטענה, למה ג'ורדן נתפס כאלוהי המשחק, ה-"100" המושלם. כשבתוך זה, כמובן, יש את טענת ה"6 מתוך 6" שאוהבים להציג.
            הדבר הזה – כתבתי – סימן רף של "מושלם", שאיש לא יוכל לעבור, לעולם.
            בלי להתעלם מהעובדה שאכן, הוא היה החבילה השלמה.

            האם זה אומר למשל שאני מקבל את הטענה המשלימה, "לברון רק 3 מ-7 ולכן הוא לוזר", או איך שלא מנסחים את זה? בולשיט! אתה יכול למצוא, כאן ממש, בלי סוף פעמים שבהם אני – אני, לא הדעה המקובלת! – יצאתי כנגד ה"6 מתוך 6".

            אז אתה לא מבין מה ההבדל בין הצגת טענה – לא שלך, אלא טענה רווחת, ואפילו למצוא את ההגיון מאחוריה – לבין מה שאתה מאמין בו?

            נסה לתרגל את זה. זה נקרא, לשטוח טיעונים משני הצדדים, להציג את היריעה כולה – ולבחור בצד אחד (אם אתה בוחר).

          11. אבל יותר חשוב:

            יש לך טכניקה, לא בלתי ניתנת לזיהוי, אבל אובססיבית, להציף את הצד השני, ובמיוחד את הקורא התמים, בעניין לא קשור –
            כדי לשנות טמפו. להעביר את ההתבחבשות לצד השני, ויאללה בלגן.

            מה עשית כאן?
            טענת טענה על ראסל.
            עניתי לך בקארי.

            כדי לא להתעמת על החולשה של קארי – הלכת, מהעכוז, והבאת את מייקל ג'ורדן, כדי לעשות עיסה-בסיסה מהכל.
            מה קשור מייקל ג'ורדן? מה קשור לברון, שבהמשך הכנסת אותו? דיברנו על ה-MVP "הכי גרוע אי פעם", ראסל או אולי קארי. מה קשורים אלה?

            לך ז לא משנה. אתה מכניס עוד לתוך הסיר. וואם אפשר לתת ציטוט, על ג'ורדן וקארי, להסיט עוד פעם, ועוד פעם, עד שלאנשים עם פחות סבלנות – כולם בערך – אין כוח.

            אז גם לי כבר אין כוח לצאת ל-wild goose chase שאתה אוהב לשלוח את האחרים אליו. ואנשים עוד עונים לך ברצינות. סבבה. אתה צודק, תמיד, בכל. הבנו.

          12. למה לא.. תמשיך לענות שוב אחרי שעה וחצי.. יופי של מחזוריות.

            "דווקא לא, אני לא מאנשי ה"מייקל הוא 6 מ-6". לא, הוא 6 מ-19." – זה עוד ציטוט שלך מלמעלה… ובטח שום דבר לא יכול להתחרות ב-mj. זה 6 אליפויות ב-6 סדרות גמר, דמיוני." – וזה ציטוט מ

            על מי אתה חושב שאתה עובד ???

            אני מעוות ? אני מציג בדיוק מה שכתבת, ומה שכתבת היה השוואה ש ל ך !, ולא של אף אחד אחר !

            מישהו השווה את ג'ורדן וקארי ל "זהב ויהלום, שוקולד ושמפניה" ?…

            בשום מקום לא נרמז, אפילו שאתה מציג פה דעה אחרת שהיא לא שלך, ועוד מציג אותו כ "הבנאדם הכי טוב מכולם במשחק, המקסימום של בנאדם." – ואחרי זה טוען שיש לו "השגות לגביו שלא היו מביישות אחרים שמבקרים אותו תמידית…"

            אבל כך עוד אחד שלך, ושלי : מה שנקרא…"לא נגענו…"

            אני :"לברון יותר שלם יותר טוב יותר דומיננטי ועוד הרבה תארים אחרים מג'ורדן.
            למה לפחד ללכת עד הסוף ?.."

            אתה : "כי MJ העמיד רף של שלמות שאי אפשר לנגוע בו. ועוד עם ה"6 מתוך 6 בסדרות גמר" (וכמובן, מתעלמים מזה שהוא פשוט לא הגיע בהרבה עונות לגמר בכלל. אבל ה-6 מ-6 הזה נעשה עוד סימן היכר של שלמות)."

            אני : "אם כך אני אקח את ה 11 של ביל ראסל.

            מ.ש.ל

            וזה 6 מ13 לא 6 מ6 – כל סדרה היא סדרת גמר בשבילך, אם הפסדת בה…"

            עגל : "שלמות עאלק…"… חחח (וזה אני צ ו ח ק ע ל יך )

            סומסומיקו חבריקו, כדי שתוותר, אתה רק יוצא יותר ויותר חומוס.

          13. אתה מיתמם… ואתה יודע למה, אתה לא עד כדי כך טיפש…

            אבל אני שוב אסביר למקרה שכן..

            אתה טענת שקארי ה MVP הכי גרוע אי פעםבגלל שהוא שבק בגמר, שזה בדיוק הטיעון שמשתמשים בו נגד לברון, ומה הוא לא גדול – המאזן גמרים שלו, והסיבה שמייקל עלה היא כי הסכמנו, (אחרי שלמדת מחכמי האתר) ש ה 6/6 הזה הוא אשליה, ולהגיע לגמר זה הישג יותר גדול מליפול בסיבוב ראשוון או גמר אזורי, שזה בדיוק היתרון של קארי כ MVP על MVP אחרים שגם לא לקחו אליפות באותה שנה, למשל – לברון (לא הגיע לגמר) והצ'יטה (עף בסיבוב ראשון בסוויפ ג'נטלמנים) שזה בכלל בושה להזכיר אותו באותה שורה עם קארי.

          14. ואני מוכן להפנות לדו שיח הזה כל אחד מהאתר, שיחווה את דעתו עליו, ואם למישהו יש השגות בעניין לגבי כל אחד מהטיעונים שלי, אני אשמח להתדיין איתו על כך.

  35. סדרה מכוערת.
    והיסטורית. אחריה יהיו חייבים לעשות רביזיה בכל מה שקשור לקליעות עונשין. גם ה"לחפש מגע" והמוב של הארדן, וקודם כל ההאק-א. זה לא כדורסל מה שקרה שם.

    1. האק אה שאק זה מגיל נגד שאק לא הייתה ברירה גם אם זה הוא מעך וכתש את הליגה,עם זאת חייבים להודות שזה מגוכח ששחקן כדורסל לא מצליח לקלוע מהקו זה מיומנות בסיסית

    2. הסדרה מול הקליפרס היתה הרבה יותר מגעילה עם ההאק א ונמשכה לאורך כל המשחקים בין הווארד לג'ורדן. זה היה מגעיל.
      שימוש בהאק אה למשך 2 דקות במשחק זה עוד סביר והגיוני. ובאמת עזר ליוסטון בניגוד לטיפשות של מקהייל לעשות את זה ברבע שני של המשחק ולהוציא את כולם מהקצב.

      1. אתה זוכר את מי אני אוהד, אז אני מדבר גם מהפוזיציה.
        אבל זה באמת איום ונורא לצפייה.
        לטעמי כל פאול מכוון מהסוג הזה, שישרקו כמו באירופה. קליעות וכדור.
        אבל אם זה יותר מדי, אפשר לשנות באופן מדורג. אסרו האק-אה רק ב-2 דקות אחרונות לרבע? שיעשו איסור, בכל הרבע הרביעי. ונראה איך זה עובד.

  36. ווסטברוק נתן את כל מה שיש לו אבל החברים שלו לקבוצה פשוט ביזיון. כל אחד חד מימדי. כולם ביחד יכולים להרכיב שחקן אחד סביר.

  37. טריפל דאבל כפול לראסל בהחלטות שגויות,
    היה לו בידיים והוא הרס הכל,
    רבע הזוי ומטורף, רובטסון וננה ואדאמס בהגנה גדולה
    רובטסון עונשין שאחותי קולעתיותר

  38. יוסטון צריכים לקוות שהסדרה בין הספרס לממפיס תגיע ל-7 משחקים.
    הם חייבים את המנוחה, בגלל שהארדן לא נראה כשיר ב-100% (אפילו לא קרוב).

    1. בשלב הזה של העונה אף אחד לא כשיר ב-100%. כל עוד אפשר לעלות על המגרש משחקים ונותנים את הכל. צריך לתת קרדיט להגנה של אוקלהומה ששמרו אותו נהדר ולתת לו קרדיט שידע לקחת צעד אחורה וסמך על החבריםנבמקום להפוך את זה לקרב ראש בראש כדי להוכיח נקודה, מה שאוקלהומה קיוו שיקרה.

      1. ברור שאתה צודק,
        וזה לא נכתב כתירוץ.

        אבל אם אתם פוגשים את הספרס בעוד יומיים, או בעוד שבוע –
        טבלת הסיכויים שלכם לסדרה משתנה דרמטית.

  39. Mvp mbp mvp
    אין ספק ראסל השחקן המועיל ביותר. הוא סחב על גבונאת אוקלהומה להישג מרשים. אין כמו הדחה בסיבוב הראשון.
    אחלה mvp

  40. טוב, נגמרה סדרת הכנה קשה. הגנה מעולה של אוקלהומה שתכין את הרוקטס לקרב מול ההגנה הכי טובה בליגה בסיבוב השני.
    לאוהדי אוקלהומה יש הרבה מה לשמוח לקראת העונה הבאה.
    הם חסרים אולי שתי חתיכות כדי לחזור להיות קונטנדרים ויש להם צוות מסייע נהדר לשנים קדימה שקיבלו ניסיון פלייאוף והשתפשפו.
    ווסטברוק צריך לעשות חשבון נפש רציני עם עצמו ומאמין שיעשה את זה בקיץ כשהכל ירגע.
    לדעתי המרדף לריבאונד הוא מה שהרג אותו בסוף. הוצאת אנרגיה מיותרת ומעייפת כשצריך להוציא אותה במקומות אחרים. חלוקת אנרגיה בעייתית שלא השאירה אוויר לסופי המשחקים.
    עדיין כל הכבוד על עונה היסטורית. שחקן ענק

  41. .ווסטברוק לא יעשה שום חשבון נפש, שכלית הוא לא מסוגל לזה גם אם היה רוצה.
    הוא משוכנע שהוא כליל השלמות, זה העולם שדפוק בראש.
    ווסטברוק יעשה חשבון נפש, אולי אולי, רק אם מישהו גדול וענק וחזק יקשור אותו על גבו ברגליים מפושקות ויוריד לו את הביצים בלי הרדמה עם סכין לוהטת לאט לאט.

  42. ווסטברוק לא ישר עם עצמו, הלוואי ויעשה חשבון נפש, נראה שלא,
    כמו המשחק המטופש מחד, ומאידך המשחק הענקי שלו,
    זה פשע כדורסלני
    טוב שאיני אוהד שלהם.

  43. אוקלהומה הוציאו מעצמם את המקסימום העונה.
    לא יכלו להגיע יותר גבוה מ-6, כל הקבוצות מעליהם הרבה יותר מצוידות.
    ולא לקחת יותר ממשחק, על גבול השניים, בסדרה עם יוסטון.
    ועל ראסל אין צורך להוסיף.
    וכל זה אחרי מכה אנושה, שהיתה אמורה למוטט אותם קומפלט (נסו להיזכר לאן הגיעה מיאמי כשלברון עזב, וזה עוד ב"מזפח").

    1. מסכים עם כל מילה שלך סומסום, השאיר את אוקלהומה במחוזות הרלוונטיות העונה וזה מרשים שלעצמו.
      "יש יפות ממנה בליגה אך אין עקשניות כמוה". במשחק המקביל הדובים מסרבים להכנע.

    2. סומסום בזה אני לא מסכים איתך.
      יש להם סגל ששווה הרבה יותר ממה שהוא מראה.
      שונא את כל ההכפשות האלה על ווסטברוק כי הוא שחקן אדיר ונדיר שבחר להאריך חוזה בקבוצת הבית.שלו אחרי שתקעו לו וואחד ברז.
      אבל פסטיבל הטריפל דאבל פגע בהם כקבוצה. סגנון המשחק ויוסאג' של 41%- הכי גבוה בהיסטוריה של המשחק פגע בכולם. בטח שזה לא היה תוך תצוגת יעילות מרשימה.
      אם היו מתעסקים יותר באיך לעבוד נכון כקבוצה במקום איך קבוצה עובדת בשביל שחקן אחד הם היו הרבה יותר טובים במהלך העונה ובטח שבפלייאוף.
      מקווה שכבר שנה הבאה נראה אותם מוכיחים את זה.

  44. הקבוצה הזו בשינויים קלים ,במיוחד בהבאת שחקן או 2 מנוסים וחיפוי לראסל כמוביל כדור יכולים להגיע רחוק
    יש שם חומר צעיר ומוכשר שהמעמד אולי טיפה גדול עליהם ואני בטוח שזה רק יחשל אותם
    לגבי ראסל-כל מי שמבלבל במח על שהוא אגאויסט ולא שווה MVP הם אנשים שכנראה לא הבינו שקודם כל זה על העונה הרגילה ולא על הפלייאוף
    דבר שני הם שיחקו נגד הקבוצה השלישית בטיבה בליגה (והם שיחקו שווה בשווה למרות התוצאה הכללית)
    דבר שלישי ,תראו את הפלוס מינוס שלו בסדרה ותבינו שהקבוצה שלו משמיטים יתרון כל פעם שהוא יוצא לנוח
    בסופו של דבר בעוד 40 שנה לא יזכרו את הסדרה הזו,לא יזכרו מי האלופה,לא יזכרו 97% מהשחקנים בעונה הזו ובדור הנוכחי אבל כן יזכרו את ראסל ווסטברוק…כמו שזוכרים את אוסקר
    וראסל ישיג את הטבעת המיוחלת אני כמעט בטוח!

    אז רספקט קודם כל לשחקן עם הלב הגדול ביותר שמשחק את המשחק בשבילו קמים באמצע הלילה רבים למשחק כדורסל והוא שווה את הפרס ללא ספק בכלל

    1. דבר ראשון, גם במהלך העונה הרגילה היו לו לא מעט משחקים שחירב
      דבר שני, לקום בלילה לראות את ראסל עושה דברים נפלאים רק כדי לראות אותו מחרב עם אחוזי קליעה מזעזעים, ראש בקיר? למזוכיסטים בלבד

  45. תתפלא כדור הרעם, גם זה לא תמיד יעזור, באותו רגע הוא
    יגיד לך כן, ואחכ יחזור לסורו, בעל נסיון
    ללייבה המגיב המגעיל טיפול כזה יכול לעזור
    אפשר להגיע אליך לייבה האוכל באוזן השלישית

  46. לברון נתן את סדרת הפלייאוף הכי מאכזבת שלו בפיינלס של 2011 .
    שנה אחר כך הוא חזר שחקן שונה. צמצם את כמות הזריקות שהוא לוקח מה-3, צמצם את כמות הפול אפס, והתחיל (סוף סוף) לשחק מהפוסט, כאשר בפלייאוף 2012 הוא קולע 7 נק' למשחק יותר מבפלייאוף 2011, ובאחוזים טובים יותר.

    זה היה אחרי 8 עונות בליגה.
    ווסטברוק כרגע, אחרי 9 עונות בליגה.
    שחקן כזה אמביציוני, כל כך מוכשר, בהחלט מסוגל להחליט לנסות ולהשתפר.
    אני משוכנע שאם הת'אנדר יצליחו להוסיף לקבוצה שחקן יוצר נוסף, ואם ווסטברוק יחליט לשנות קצת את סגנון משחקו (בעיקר את בחירת הזריקות), ויסכים לשחרר מעט מהשליטה שלו בקבוצה –
    הת'אנדר בקלות יכולים להיות קונטנדרים כבר בשנה הבאה.

    1. לברון שיחק בפוסט הרבה לפני. ונתן סדרות פלייאוף מופלאות ב2007 ו2009. והוביל קבוצת נגרים למקום הראשון בליגה דברים שראס בחיים. לא יעשה אז לעשות את זה כאילו הוא נולד ב2012 זה פשוט מגיוחך

  47. ופה חלק מהעניין, בלי הגעה לפלייאוף אף כוכב לא היה שוקל להגיע,
    כרגע יש סיכוי שזה יקרה ואת השארת הקבוצה רלוונטית לא ייקחו מראס. קוואי לאונרד שם סימני קריאה אם למישהו היה סביב היכולת שלו לקחת קבוצה על הגב, הבומרנג האוסטרלי מילס ממשיך את קפיצת המדרגה שלו העונה גם בפלייאוף.

  48. בוקר טוב לכולם (או בעצם לילה טוב לחלקיכם..).

    מדהים שחוץ מהמשחק הראשון בסדרה, אוקלהומה הצליחו לאורך כל המשחקים, כולל הלילה, למנוע מיוסטון את משחק ההתקפה השיטתי שלהם, ולכפות משחק צמוד נוסף עד הרבע האחרון.
    עם כל הכיף והשמחה מכך שיוסטון עברו סיבוב (בסך הכל בפעם השלישית מתוך 10 סיבובים ראשונים מאז שעברו לטויוטה סמטר ב-2004), אי אפשר שלא להיות מודאג לקראת הסיבוב הבא –
    ב-2 הניצחונות האחרונים זה כאילו יוסטון של שנה שעברה שיחקו, ולא של השנה, כאשר הארדן נראה לא מאופס כלל וכלל, ולולא יכולת סחיטת העבירות שלו, היינו נמצאים בבעיה גדולה הלילה.

    מצד שני – היו מי שאמרו שנחיה ונמות מה-3. הסדרה הזו הוכיחה שהקבוצה יכולה לנצח גם בימים רעים מהשלוש, וזה חשוב מאוד כי הספרס/ממפיס ודאי לא יאפשרו שלשות קלות.

    אגב, עם כל האהבה של לרוקטס ולהארדן, ווסטברוק באמת ראוי ל-mvp.
    אם בעונה הבאה יחזקו את הקבוצה שלו במוביל כדור נורמאלי שיכול לחפות עליו כשהוא נח, ועוד איזה פורוורד סביר שיעמיק את רוטציית הגבוהים, אוקלהומה בהחלט יוכלו לדבר חזק בפלייאוף.

  49. חבורה של סמרטוטים בקליפרס
    כבר פעם שביעית בערך בסדרה שהכדור האחרון שלהם והם מצליחים להחטיא ולקבל סל במתפרצת

    1. ניו יורק, ניו יורק.
      וזה גם המקום היחיד בערך שמי שהתרגל לחיים באל.איי, יכול לעבור אליו. או לשיקאגו עם די-ווייד ובאטלר, יכול להיות מעניין.

          1. גם וגם.
            אתה יכול להרכיב קבוצה תחרותית בניו יורק.
            דובי תיכף יבוא ויצחק בייאוש אבל כן, בטח. הסיבוב האחרון של כרמלו, חבר שלו, ופורזינגוד, ספסל לא רע כבר יש. אתה צריך שוטר עם קבלות וזה אחלה שלד.

  50. לכל מי שהתווכח למעלה בנושא ראסל וה- MVP – קצת התבלבלתם.להזכירכם , התואר ניתן על העונה הרגילה . אם היו רוצים שהוא יכלול את ההופעה של השחקן וגם יהיה ושפע מהרקורד של קבוצתו בפלייאוף , היו בוחרים לפני סדרת הגמר. ולסדרת הגמר עצמה יש MVP לסדרה.
    ראסל הוא ה-MVP של העונה הרגילה – ואני מקווה שלא יהיה אחרת . אם המתחרה העיקרי שלו ייבחר זו תהיה תעודת עניות לליגה וכתם על הבחירות.

    1. הוא די לבד שם, סביבו רק גמדים שלא סוגרים את השחקנים שלהם. אם גובר מרחיק אותו מנסח יוטה ימשיכו לקחת ריבאונד התקפה.
      בלי קשר, איזה מכות הוא חוטף בהתקפה. מוגזם.

    1. אני לא מבין מה כל הקטע הזה שזורקים "שחקנים לא רוצים לשחק עם ראסל"
      מהיכן ההפלצות האלה תגידו?
      היחיד שברח כמו שפן זה דוארנט החלש אופי שהלך להיות שחקן רוטציה נחמד בג"ס

  51. כתבתי למעלה, כריס פול בסן אנטוניו זה match made in heaven.
    אבל אני לא רואה אותו עובר מחבורת הבננה, של לברון-ווייד-כרמלו, למקום הזה בטקסס, שאין לו מושג איפה הוא על המפה.

  52. ברמה הטקטית – ראסל חייב לנוח 5 דקות ברביעי. בכל הסדרה (למעט משחק 1) הוא פנומן 3 רבעים ואז קטסטרופה ברביעי. הערב, לבד, הוא הפך מינוס 11 לפלוס 6 ברבע השלישי.
    ברמה האסטרטגית – ראסל, דונובן ופרסטי צריכים לחשוב יחד. אי אפשר להמשיך כך, אף שחקן לא ירצה לשחק ליד ראסל. הערב החברים שלו היו צל של כדורסלנים, פוחדים לגעת בכדור, פוחדים ליזום, לא מסוגלים לחשוב בשביל עצמם (כמו במסיבת העיתונאים). היחידים שהעזו היו דווקא הרוקים – גרנט ואברינס. אני לא יודע אם ראס הפך אותם לכאלה, אבל הוא בטח לא עשה מהם יותר טובים. חבל. יש שם חומר טוב.

  53. חבל על כריס פול, באמת. פשוט תקוע בקבוצה הלא נכונה, שהיה לה חלון אחד קצר לאליפות, שנסגר ברבע אחד מול המחליפים של יוסטון, משחק 6. לפני שגולדן סטייט נעשים מפלצת, ובעונה של בלאט, שאפשר היה להכות גם את הקאבס.

    זהו, נגמר הפרויקט של הקליפרס. גם אם איכשהו יתעלו וייקחו את הסדרה הזו – יהיה לא נעים לראות אותם בסיבוב הבא.

    1. זה מצחיק שהרבה יורדים על ראסל אבל מהללים את כריס פול
      שחקן שלא הגיע מעולם לגמר האזורי למרות שסביבו בנו קבוצת חלומות!

      1. כנראה לא ממש חלומות.
        כדאי גם לזכור שלפני פול זו הייתה קבוצה של 30 ניצחונות והשינוי היה חד.
        השנה הגיל השיג אותם ואין להם ספסל, אני עוד לא הצלחתי להבין איך אין להם sf, נשגב מבינתי איך לא מצאו אף בינוני שיחתום שם.

        1. אהה אז הקלאץ' שלו ממש עוזר להם כן?
          הוא יכול לדחוף את זה לתחת כי זה לא שווה כלום כשהקבוצה שלו בקושי עושה משהו בפלייאוף לאורך שנים

    1. הלוואי שגורדון היוורד יגיע לאוק' בקיץ שחקן שמקבל כדור ומשחרר אותו בצורה יעילה שזה מה שצריך ליד ראס
      בגדול יש 3 שחקנים גדולים שעומדים לפני חוזה פול ג'ורג שאני לא רואה אותו מגיע בשום צורה והוא פשוט לא מתאים בליק גריפין שעם כל הפציעות מי צריך אותו וגורדון הייורד שזה נשמע חלום שהוא ישחק ליד ראס

  54. התברר עכשיו שהדברים של דמיאן לילארד הוצאו מהקשרם
    הוא לא אמר שפורטלנד ינצחו 4-2
    הוא אמר שהם יצליחו להוביל 4-2 באחד המשחקים

    1. הדברים שלילארד אמר אכן הוצאו מהקשרם אבל הוא כן אמר פורטלנד ב-6. (העובדה שזו הייתה שאלה של המראיין בבדיחות הדעת אם זה יהיה בלייזרס ב-6 משחקים או 7 הושמטה משום מה).

  55. יופי . מתאים לי שהג'אז יעלו .
    ראשית, כפי שכבר כתבתי , יוטה קבוצה יותר "נקיה" וסיכוי יותר טוב שנסיים את הסדרה מולה בלי פציעות .
    שנית , גובר חזר ויוטה בהרכב מלא , כך שייגמר מלאי התירוצים על כך שיש קבוצות עם פצועים מולנו .

      1. אני מניח שעד שהאריה לא יחליט שהוא עוקר לעצמו את הציפורניים והדיניים , וגם מטיל לעצמו מום באחת הרגליים , לא תהיה מרוצה.

    1. יוטה לדעתי יעשו לכם הרבה יותר צרות מאשר הקליפרס הייט, קבוצה קשוחה ,עמוקה ומנוסה שיכולה למשוך אותכם ל-6 משחקים לפחות (סוג של עוד ממפיס).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט