אירועי דיומא – 26.04.2017/מתן גילור

כדורגל:

ליגת העל – מחזור 32

19:45 בית"ר ירושלים-מכבי פתח תקוה – שידור בערוץ ספורט 1 (54). רק נקודה בודדת מפרידה בין הקבוצות במאבק על המקום השלישי, שמבטיח השתתפות במוקדמות הליגה האירופאית. י-ם תגיע אופטימית אחרי תוצאת התיקו 1:1 מול מכבי ת"א. פ"ת הפסידה למכבי והיא סופרת כבר 6 הפסדים ברציפות. בסיבוב הקודם ניצחה י-ם 1:0.

 

לה ליגה – מחזור 34

20:30 ברצלונה-אוסאסונה – שידור בערוץ ONE (50). ברסה מגיע אחרי ניצחון גדול במדריד, מה שמעניק לה את ראשות הטבלה (משחק חסר למדריד). אוססונה קרובה מאד לליגה השניה, אחרי התיקו 2:2 עם ספורטינג חיחון. בסיבוב הקודם ניצחה ברצלונה 3:0.

21:30 לגאנס-לאס פאלמאס. לגאנס רק 4 נקודות מעל הקו האדום, אחרי ההפסד 1:2 לויאריאל, ותרצה להתרחק ממנו. ללאס פאלמאס לא נותר יותר מדי על מה לשחק העונה. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בתיקו 1:1.

21:30 ולנסיה-ריאל סוסיאדד. ולנסיה במקום ה-12, אחרי הפסד למאלגה 0:2, ודי נגמרה להם העונה. סוסיאדד חזק במאבק על המקום השישי אשר מוליך לליגה האירופאית, אחרי הניצחון 0:1 על לה קורוניה. בסיבוב הקודם ניצחה סוסיאדד 2:3.

21:45 דפורטיבו לה קורוניה-ריאל מדריד – שידור בערוץ ONE (50). לה קורוניה קרובה מאד להבטיח עוד עונה בליגה הבכירה, למרות ההפסד לסוסיאדד. מדריד ירדה למקום השני, אל עדיין תלויה רק בעצמה. בסיבוב הקודם ניצחה מדריד 2:3.

 

פרמיירליג – מחזור 28 (השלמה)

21:45 ארסנל-לסטר – שידור משולב בערוץ ספורט 1 (54). ארסנל מגיעה למשחק אחרי שביום ראשון העפילה לגמר הגביע. היא חייבת את הנקודות כדי לחזור למאבק על מקום בליגת האלופות. מצבה של לסטר השתפר מהותית בשבועות האחרונים, אבל היא טרם הבטיחה את הישארותה בליגה. בסיבוב הקודם סיימו הקבוצות בתיקו 0:0.

21:45 מידלסבורו-סנדרלנד. הסיכוי של הקבוצות לשרוד בליגה נמוך מאד. מה שבטוח הוא שניצחון היום הכרחי לשם כך. בסיבוב הקודם ניצחה מידלסבורו 2:1.

22:00 קריסטאל פאלאס-טוטנהאם הוטספר – שידור משולב בערוץ ספורט 1 (54). טוטנהאם לגמרי במאבק האליפות והפער בינה לבין צ'לסי עומד על 4 נקודות בלבד. פאלאס התרחקה קצת ממאבקי התחתית, בזכות הניצחון על ליברפול, אך גם היא זקוקה לנקודות כדי להבטיח סופית את ההישארות בליגה. בסיבוב הקודם ניצחה טוטנהאם 0:1.

 

גביע גרמני – חצי גמר

21:45 באיירן מינכן-בורוסיה דורטמונד – שידור בערוץ ספורט 2 (53). חצי גמר הגביע מביא לנו את הדר קלסיקר. שתי הקבוצות הודחו בשבוע שעבר ברבע גמר ליגת האלופות. באיירן המשיכה לתיקו בליגה אבל הדבר לא מסכן את האליפות שלה. דורטמונד ניצחה וחזרה למקום השלישי ששווה השתתפות בלשב הבתים של ליגת האלופות גם בעונה הבאה.

 

כדורסל:

ליגת העל – מחזור 29

21:05 מכבי קרית גת(24:4)-מכבי תל אביב(11:17) – שידור בערוץ הספורט (55/555). אולי שתי הקבוצות בכושר החלש בליגה. מכבי ת"א, למרות חמשת הפסדי הליגה הרצופים, עדיפה בהרבה וצפויה לנצח את הקבוצה שכבר ירדה ליגה. בסיבובים הקודמים ניצחה ת"א 67:91 בבית ו-103:79 בחוץ.

יורוליג – רבע הגמר (משחק 3) / רועי ויינברג:

19:30-אפס איסטנבול-אולימפיאקוס. ההתקפה המאוזנת של איסטנבול הביאה לה יתרון ביתיות בסיום משחק שני מותח שנגמר על הבאזר בניצחון חוץ ביוון. העבודה של המארחת מתחת לסל חשובה אחרי שזה היה גורם מפתח במשחק הראשון, והעדרו של לוקה מיליניטוב (מאולימפיאקוס) ישפיע מהבחינה הזאת בצורה משמעותית. טיילר האניקט בסדרה מעולה עם 16 נקודות ו-9.5 ריב' במשחק, אבל לאולימפיאקוס יש שחקנים טובים משלה בכל העמדות (ספנוליס ופרינטזיס, בין היתר) והיא לא תוותר בקלות.

21:15-דרושפאקה-ריאל מדריד. דרושפאקה יכולה לסיים את הסיפור במשחק הזה ובמשחק הבא אחרי שהם ניצחו במדריד. הטורקים נהנים מכושר טוב של בראד וונהמייקר ו-וויל קלייבורן לצד שאר הקבוצה, בזמן שבריאל היחידים שראויים לציון משני המשחקים הראשונים הם גוסטבו איון וסרחיו יול. החזרה של מרקוס סלוטר בסדרה, אחרי שפספס את רוב העונה הסדירה בגלל פציעה, גם היא משמעותית ונותנת פייט לא רע לגוסטבו איון. משחק שיקבע לאן הסדרה תלך.

 

 

טניס:

ברצלונה (500) – סיבוב שני

אתמול התקיימו 7 מתוך 16 משחקי הסיבוב השני. היום יתקיימו 9 הנותרים.

אנדי מארי(1)-ברנרד טומיץ'. טומיץ' ניצח בסיבוב הראשון את בראון.

אלברט מונטנס- פליסיאנו לופז(16). מונטנס ניצח בסיבוב הראשון טת גרסיה לופז.

אלברט ראמוס וינולאס(10)-קספר רוד. רוד ניצח בסיבוב הראשון את אלבוט.

רוברטו באוטיסטה אוגוט(6)-יאן סטורף. סטורף ניצח בסיבוב הראשון את הרברט.

פיליפ קולשרייבר(12)-יון צ'אנג. צ'אנג ניצח בסיבוב הראשון את איסטומין.

רפאל נדאל(3)-רוג'ריו דוטרה סילבה. סילבה ניצח בסיבוב הראשון את אוליבו.

דויד גופין(5)-ניקולוז בסילשווילי. בסילשווילי ניצח בסיבוב הראשון את דניאל.

פאבלו קוואבס(11)-קארן חצ'אנוב. חצ'אנוב ניצח בסיבוב הראשון את בלוצי'.

ג'ו סוזה(15)-הורסיו זבאלוס. זאבלוס ניצח בסיבוב הראשון את ג'ירלדו.

 

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

אליפות העולם – רבע הגמר

אתמול נפתחו כל ארבעת משחקי רבע הגמר. בקרב המסקרן ביותר, בין רוני אוסליבן לדינג ז'ונווי, הסיני נמצא בשליטה מלאה במשחק, והוא מוביל 10:6. דינג שיחק בכמה רמות מעל הרוקט, שנראה כאילו לא מצא את משחקו אתמול. גם ג'ון היגינס ממשיך להיראות מצויין, הפעם מול קיירן ווילסון הצעיר, ונמצא כפסע מחצי הגמר עם 11:5. במשחק בין מארק סלבי למארקו פו, אלוף העולם ממשיך להראות דומיננטיות ומוביל 6:2, בעוד פו נראה כאילו הוא עדיין תחת המעמסה הרגשית של משחקו מול רוברטסון. גם בארי הוקינס נראה בהתחלה מצויין נגד סטיבן מגווייר, אלא שהאחרון הצליח לצמצם את הפיגור ל-5:3, ולהשאיר לעצמו סיכוי סביר היום. כל ארבעת המשחקים ייחתמו היום. שידורים ביורוספורט לאורך היום החל מ-12:00 (לינקים לכל המשחקים, גם לאלו שלא משודרים ביורוספורט, אפשר למצוא כאן). משחקי היום:

12:00-מארק סלבי-מארקו פו

12:00-קיירן ווילסון-ג'ון היגינס

16:30-רוני אוסליבן-דינג ז'ונווי

16:30-בארי הוקינס-סטיבן מגווייר

21:00-מארק סלבי-מארקו פו

21:00-בארי הוקינס-סטיבן מגווייר

 

אופניים / דוד "פאקו" סעדה:

הטור של רומנדי – קטע 1

בקטע הפרולוג של אתמול זכה האיטלקי פאביו פלינה לפני אלכס דאוסט ואלכסנדר אדמונסון. אף אחד מהפייבוריטים הכבדים לא ממש כיכב בקטע. כך כריס פרום הגיע 29 שניות מאחורי הזוכה, וריצ'י פורט עוד 5 שניות אחריו.

קטע 1 של היום הוא כבר עניין הרבה יותר רציני. זהו קטע בן 172 ק"מ עם חמש פסגות מדורגות, כשהמסיימת היא כבר מכסחת רגליים רצינית בדרגה 1. פרום, פורט וכל הפייבוריטים אמורים כבר לקחת את העניינים לידיהם כבר מהיום. שידור ביורוספורט 2 החל מ-17:00 (אפשר לראות כאן).

 

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה רבה .
    הייתי מציין עוד את חצי הגמר המסקרן בצרפת בין מונקו המוליכה לפ.ס.ז סגניתה שהיא גם הטרפליסטית בשנתיים האחרונות.
    העונה בליגה ניצחון ותיקו למונקו אך פ.ס.ז ניצחה 1-3 בגמר גביע הליגה בתחילת החודש.

  2. וואו! ה-143 שסלבי עשה עכשיו (הכי הרבה בתחרות עד כה) היה אחד הדברים הפסיכיים שראיתי.
    הוא כבר ניצח את הפריים, ומוביל בגדול, אבל הקלירנס הזה היה לפנתיאון של הסנוקר. לא היה לו שום מיקום עם הלבן, אדומים צמודים לדופן, והוא פשוט הכניס מכה אחר מכה בלתי אפשרית עד שניקה את השולחן.
    חובה לראות!

    1. שמע מה שהוא עשה לפו זה התעללות ממש.
      פו לא פראייר אבל מול סלבי של היום הוא נראה ילדון.
      במשחקונים החארונים זה הייתה באמת תצוגת הסנוקר הכי גדולה שראיתי בשנים האחרונות, כדורים ארוכים,צמודים לדפנות,בנוסף כמה סנוקרים לפנתיאון,פשוט וואו.
      איך שהוא נראה היום אין לאף אחד סיכוי מולו.

  3. האמת שסלבי אכן נראה מצויין ופייבוריט לזכייה כרגע. אני לא רואה את רוני עובר אותו במידה והוא בכלל יעשה קאמבק מהסרטים היום.
    אתמול הוא לא נראה טוב בכלל……

      1. דינג בהחלט שלט והכתיב את הקצב שלו ממה שראיתי אתמול. לרוני קשה לשבת הרבה ודינג היה מאוד נינוח במשחק שלו.

  4. בראבו רוני.
    איזה ניקוי גדול. וגם צחוקים על הדרך. שיחק משוחרר לחלוטין – ואיזה אדום לפתיחה!
    וזה כשהוא שני משחקונים מהפסד.
    יצא לי טוב להיות בבית היום 🙂

  5. זהו, נגמר גם פה. רוני הפסיד למעשה את המשחק בסשן הלילה אתמול. אהבתי את החיבוק והנשיקות לדינג – רוני תמיד יודע לפרגן ליריבים.

    1. צריך לומר שגם דינג שיחק היום טיפה פחות טוב מאתמול, וגם הוא נתן לרוני לא מעט הזדמנויות (כמו בפריים הלפני אחרון, זו שרוני ניצל).

  6. בינתיים בטורניר ברצלונה בטניס האיצטדיון המרכזי נקרא על שמו של נדאל ונדאל חונך אותו כמו שצריך עם ניצחון ומעבר לשלב הבא.
    עכשיו קצת מוזר העניין, כלומר אין ספק שאם למישהו מגיע מגרש על שמו זה נדאל עם ה9 הזכיות שלו שם אבל בעודו משחק? קצת מוזר העניין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט