קווין גארנט עושה זאת גם בטיווי / מנחם לס

 

(עם ראשיד וולאס)

ללחם הבנאדם הזה לא ירעב.

הוא יושב לו על כורסת מהגוני מצופה בעור יקר מבראזיל עם מכנסי ג'ינס וחולצת טי, וצוחק במלוא קולו הרועם, והוא נראה כאילו שאין לו דאגה בעולם.

קווין גארנט זה עתה סיים קריירה נפלאה בכדורסל? נו פרובלם. בוגר התיכון הזה – אף דקה בחינוך גבוה – יושב מוכן ומזומן לעשות זאת גם בטיווי. הוא רוצה להראות לכולם שגם את מסך הטיווי הוא יכול לכבוש, רק תנו לו צ'אנס.

אתמול הוא ישב והתבדח עם הראפר לודאקריס. היום הוא וראשיד וואלאס מתגלגלים מצחוק כשהם מתבדחים על חשבון שחקני עבר, ומקרים טריוויאלים שחלק מהם נכונים, וחלק נראה לי כהמצאות שלהם. האמת והעובדה הם דברים פחות חשובים בתכניתו "AREA 21" ב-TNT בה הוא ממלא תפקיד של "SHOW-WITHIN-A-SHOW".

"לודה", הוא שואל את לודאקריס, "נניח שיכולת לדנקק. כיצד היית משתמש ב-AFRO שלך בהתקפה ובהגנה?".

-"בנאדם. אני הייתי חוסם עם ה-'FRO' שלי, מגן עם ה-'FRO' שלי, ומשלשל שלשות עם ה-'FRO' שלי"..

נתנו לקווין יד חופשית לקשקש מכאן ועד הודעה חדשה, ומסתבר שלשונו חלקלקה והוא אף פעם לא חסר מילולים, אמירות, דבובים, ומטבעות לשון. הוא מקשקש ומפטפט נון-סטופ כשהת'זאורוס שלו מפליא ממש מאחד שאחרי תיכון לא קרא (כנראה, ולדעתי) ספר אחד בחייו.

(ג'ורדן מדבר על 'החטיפה' של הקליפרס והחבאתו מהמאבריקס של קיובן)

הוא צוחק, מיילל, זועק, ומתייפח. אתה לא יודע אם מצחוק או מכאב. מה שאני כן יודע שהבנאדם מתנהג כאילו הוא נולד עם המיקרופון, וכאילו שהדבר הקל בעולם זה לקשקש ולפטפט כשיותר ויותר מיליונים נימשכים לשואו שלו שהחל כנסיון והפך ללהיט. השואו שלו הוא מין OFF THE WALL  גיבובי מילים ומשפטים, זיבולים ומילולים בינו לבין האורח שלו, כאילו השניים לא התראו כבר שנים והם ניפגשים פתאום בפארק, ומתחילים מין שיחת חולין בה הכל הולך והכל מותר, והלהג לעתים רציני על רומו של עולם, ולעתים כזה אווילי שהוא ואורחיו מתפוצצים מצחוק ונראים כאילו הם נהנים מהכסילות והבירבורים יותר מכל דבר אחר בעולם..

התכנית שלו משודרת בד"כ ביום שני אחרי ה-"INSIDE THE NBA" של TNT שהמנחה שלה הוא ארני ג'ונסון, ושלושת אורחיו הקבועים הם בארקלי, שאקיל, וקני סמית. גם הם מתבדחים וצוחקים כאילו הם חברים הנפגשים במספרה דאונטאון ומתחילים לדסקס הופס. אבל שם לפחות מדברים SERIOUS BASKETBALL. גם אצל קווין גארנט השואו מבוסס על 'הופס' ולפי מה שהוא טוען בחיוך הוא שזה "כדורסל רציני", אבל האמת היא שאצלו זה כאילו אורחיו מעשנים סיגרים, אוכלים דוריטו'ס טבולים בסאלצה חריפה, ושם הכל מותר והכל הולך.

(עם שאקיל)

טרנר בנה לקווין גארנט סטודיו פרטי באטלנטה, בכוונה לא בקירבת מקום ל-INSIDE THE NBA עם בארקלי ושאקיל והאחרים, ונתן לו רשות לפתח את ה-SPIN שלו בתכניתו עם כמה שפחות הוראות. "הבוס האומנותי"  שלו הוא מנהל "טרנר ספורטס" קרייג בארי שאמר לקווין שהוא מעוניין בתכנית "שתחבר בין  תרבות לספורט", ותאפשר לצופה "להרגיש הכי קרוב וטבעי שאפשר לספורטאי (הווה, או ספורטאי עבר) ולהכיר בו צדדים שהוא אף פעם לא רואה בריאיונות מהאיצטדיון או הפארקט".

קווין גארנט קפץ על המציאה כאילו הרעיון נוצר אקסטרה בשבילו.

התכנית אינה נטו הומוריסטית. היו כבר דיונים רציניים על אחריות הספורטאי בעניינים פוליטיים-חברתיים כפי שהיה לפני שבועיים כשאורחיו היו אייזיה תומאס (זה מהבד-בויז) וטשואן פרינץ, או הביקורת שקנדיס פרקר חייבת היתה להגן מפניה – כאילו – כשהודיעה שהיא בהריון. דובר כבר על עניין הלסביות ב-WNBA, והבעיות של ראז'ון רונדו עם חברי קבוצתו בשיקגו (דיון שהסתבר כמצוץ מהאצבע).

גארי פייטון אמר: "עם קווין גארנט אתה יכול להיות רגוע, ולא להרגיש שאתה יושב על קוצים כמו עם מראיינים אחרים. השיחה חופשית, ואתה לא בהרגשה שאתה עומד במבחן וכל מילה שתאמר תעבור אנליזה פסיכוטרפית". על השולחן מצוי "כפתור-קללות" שכל אחד יכול ללחוץ עליו ולעבור ל-MUTE כשהוא בסופר התלהבות וברצונו לפרוץ עם מילה בת ארבע אותיות. זה שלפעמים שוכחים ללחוץ על הכפתור זוהי כבר בעייה אחרת. גארנט מסביר שלפעמים הם רוצים ללחוץ על הכפתור, "אבל מחמיצים. גם במשחק לא כל כדור ניכנס".

 

(כפתור הקללות)

אורחיו הם בעיקר שחקני עבר (והווה) עם פרדוכסים, עיוותים, בעיות, והעיקר – פרסונליטי. מי כבר היה אצלו? בין השאר ראשיד וולאס, לטרל ספריוול, ג'ייסון ויליאמס, ספנסר הייווד, ביל ראסל, אלן אייברסון, קווין מקהייל, וכאלה. דיאדרה ג'ורדן סיפר על 'החטיפה' שעשו לו הקליפרס. סם קאסל דיבר על המאמנים הטובים ביותר שהיו לו. וכאלה.

גארנט אמר: "אני מחפש שחקנים שיש להם עור עבה. שיכולים לדבר מבלי לחשוש מתוצאות. כאלה שעשו שגיאות. שחקני עבר שיכולים לעזור לשחקני הווה. כאלה שיודעים מה באמת חשוב בחיים. אני מחפש אנשים שיכולים להלהיב ולתת מוטיבציה לשחקני עבר הזקוקים לזה ולשחקני הווה. אני מחפש אנשים שלוקחים את החיים בקלות ויכולים לצחוק על עצמם". לכן ראשיד וולאס הופיע כבר ארבע פעמים בתכניתו של KG ודיבר בגנות מושל מישיגן על בעיית המים של פלינט. בין השניים ישנה כימיה כאילו היו זו נשוי. הכל ביניהם טבעי ו-OUTRAGEOUS!

 

(משוחחים על בעיית המים בפלינט, מישיגן).

גארנט מדבר עם השחקנים על הכל: פוליטיקה, כסף, CHICKS, נשואין, בגידות. מי יכול לשמור על מי ומי לא יכול לשמור על מי. מי היו השחקנים המעצבנים ביותר בליגה, ומי היו הכי מצחיקים, הכי חברותיים, והכי  כיפיים.

שום דבר בתכנית אינו 'טאבו' כי לו – ולרוב אורחיו – אין יותר אחריות למה שהולך ב-NBA. הם לא מעליבים ופוגעים, אבל כשהם מרגישים צורך, הם מרביצים אותה ללא היסוס.

היתרון של התכנית שהיא מופיעה מיד ביוטוב, בטוויטר, בפייסבוק, ובכך היא הפכה לתכנית המובילה בספורט בכל ה-סושיאל-מדיה. לפי 'טרנר ספורטס' בוידיאו של יוטוב חזו כבר מעל 10 מיליון פעם, ולחשבון המדיה  היו קרוב ל-100 מיליון תגובות.

בניו יורק טיימס כבר החמיאו לקווין גארנט על ההגינות שלו בתכנית, ועל שמירתו על רמה תרבותית מקובלת והגונה, למרות הצחוקים והבדיחות. התכנית הופכת ל-"IN" הולך וגדל בקהילת ההופס האמריקאית והקנדית.

*

(עם אייזיה ופרינץ)

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. מנחם גילית לי את אמריקה.
    באמת זו נשמעת תוכנית שהייתי שמח לצפות בה (כמובן אם היה לי את הזמן לבזבז על שטויות).
    משהו כיפי ומצחיק, וגארנט הוא טיפוס צבעוני מספיק שלא יהיה משעמם.
    דדי היה אומר שזאת תוכנית מתאימה ליום כיפור

  2. קווין בעיקר מתמחה ב Skinny Jeans.
    ורק בשביל שיהיה ברור, ברגע שבארקלי עוזב את טרנר, סביר להניח שאין יותר תכנית, הוא הדבר הכי מצחיק ומבדר שיש.

  3. סחתיין מנחם
    לפעמים הוא נשמע מאולץ, מנסה לדבר כמו פאנק מהארלם ומוגזם, אבל בסה"כ תוכנית חביבה וצדדים שלא הכרנו באיש.

  4. ראיתי את התוכנית כמה פעמים, גארנט מדבר כמו אחד שלא סיים תיכון מהסיבות הלא נכונות ומרגיש שהוא מנסה להיוץ מאוד hood לפעמים, לא אהבתי בכלל.

  5. תוכנית על הפנים. בכלל, בלתי אפשרי לצפות בתוכניות של TNT . כל שני משפטים עוברים לפרסומות. האולפן הוא פרסומת. הטקסטים של ארני ג'ונסון ממומנים על ידי חברות מסחריות. ברקלי והחברים אוהבים להשתחצן בכספם וסגנון חייהם הראוותני. ברקלי בעיקר לא מעודכן ולא אומר שום דבר חכם. הם מתעלמים מכך שעיקר צופיהם שחורים מהעשירונים הנמוכים. להקיא עליהם. בושה.

  6. ראשית, כל תוכנית שיש בה לשון וולגרית אני נגדה.
    בכל מקרה התוכנית מצליחה מאוד וכל התלונות ללא קשר עד כמה הן מוצדקות לא ישנו זאת.
    אפילו בניו-יורק טיימס החמיאו לתוכנית, כך שהיא ככלל לא ברמה רדודה ונמוכה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט