סטיב קאר: "לא אחזור לאמן עד שימצאו מה היא הבעייה, וכיצד לפתור אותה" / מנחם לס

סטיב קאר סובל מכאבים עזים בגבו. הוא אמר לפני כמה דקות שהוא לא מתכונן לחזור לאמן "עד שימצאו REMEDY (תרופה; פתרון) לכאבי הגב ולסימפטומים האחרים המפריעים לי לתפקד כרגיל".

"הסימפטומים" הם כאבים וסיבוכים כתוצאה מניתוח גב שעבר לפני שנתיים שגרם – כנראה – לנזילה בחוט השידרה.

הוא הסכים שהבעייה הזאת עלולה לגרום לו לא לחזור לפלייאוף העונה הוא אמר:

"This is not going to be a case where I'm coaching one night and not coaching the next," Kerr said. "I'm not going to do that to our team, to our staff. We're hoping that over the next week or two, or whatever it is, I can start to make a definitive realization, a reduction, or just feel it that I'm going to do this or not."

קאר החמיץ את המשחק השלישי אותו אימן מייק בראון. גם קווין דוראנט עלול לא לשחק במשחק של הערב בגלל כאבים ב-CALF של הרגל התחתונה.

הוא לא הסכים לפרט את הסימפטומים המפריעים לו, אבל לפי רמונה שלבורן מה-ESPN, אחרי הניתוח התגלתה נזילה בחוט השידרה שלו הגורמת לו למיגרנות ובחילות. הוא טוען  ש"הסימפטומים" החלו מיד אחרי הניתוח אבל החמירו מאד לאחרונה. "עד לפני שבועיים-שלושה הצלחתי להתמודד עם הכאבים אבל לאחרונה הם גברו מאד ופריעים לי להתרכז, ואני לא יודע את הסיבה".

הוא גילה כבר לפני כמה חודשים שהוא משתמש במרחואנה להשככת הכאבים. הדבר מותר במדינת קליפורניה תחת חוק ה-"מרחואנה רפואית" ועתה בכלל הותר השימוש במרחואנה. "מה שאני מציע לכל אחד זה לעשות הכל כדי להימנע מניתוח גב. אל תרשו לאיש לפתוח לכם את הגב עד שניסיתם כל צורת ריהביליטציה אחרת".

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. בריאות לקר
    ותודה למנחם

    לגמרי צודק, ניתוח ובמיוחד בעמוד השדרה
    הוא אופציה לגמרי אחרונה.
    רופאים רבים ממהרים לאחוז באזמל ואדם חייב לקחת אחריות מלאה על בריאותו ואופן הטיפול שהוא מקבל.

  2. "הסימפטומים" הם כאבים וסיבוכים כתוצאה מניתוח גב שעבר לפני שנתיים שגרם – כנראה – לנזילה בחוט השידרה.
    נשמע כמו בעיות שיכולות להתפתח לדברים הרבה יותר גרועים מכאבים נזילה בחוט השדרה.. רק בריאות.

  3. אוי אוי, איש נהדר, שאני מחבב און אנד אוף דה קורט.
    שינסה דיקור. אופציה שיכולה לעזור, הכל, רק לא טיפול כירורגי במקום המסוכן הזה.

  4. ברגע כזה אתה מבין כמה שאתה אוהב את סטיב קר ואיזו קריירה אדירה הג'ינג'י הקטן הזה מחזיק על הגב: שלוש אליפויות עם הבולז ההיסטורית, שתיים עם ס"א, אחת כמאמן ועוד היד נטוייה. HOF שרק מחכה להכרזה.

    תהיה בריא מלך!!!!

    1. אני מאוד אוהב את קר, כשחקן בטח, כששמעתי שהוא מועמד למכבי ראשון אבל הם לא רצו אז הוא חתם בבולס נקרעתי מצחוק, כפרשן בopen court אבל hof הוא לא, בטח לא בתור שחקן. אולי כמאמן אם הוא ימשיך להצליח ולא יפרוש בגלל הגב.
      הרבה שחקנים זכו באליפוית אבל רובם ממש לא hof למרות שהסטנדרט ירד שם לאחרונה

  5. איך אתם מעריכים את ההשפעה של היעדרות מהמשך הפלייאוף (בסדרות הבאות) על הסיכויים של הלוחמים לזכות באליפות?

    1. מבחינת הקבוצה, ישנה אפשרות שהדבר ייתן אקסטרה מוטיבציה לשחקנים, ובנוסף, מייק בראון הוא מאמן בעל נסיון שמכיר את הקבוצה כאילו היה מאמן ראשי.
      ללא כל קשר, קאר הוא אדם מיוחד במינו שעבר הרבה בחייו (כולל רצח אביו בלבנון בעת שהיה נשיא האוניברסיטה האמריקאית בביירות) ואני מאחל לו בריאות ושיחזור לאמן ברגע שיוכל.

  6. כל כך מתבאס בשבילו. אילו הכאבים הכי נוראיים שאפר לדמיין והכי גרוע זה לא לדעת איך לטפל בזה. הבעיה עם כאבים מתמשכים כאלומשהם יכולים להפוך לכרוניים. הטיפול בכאב הוא אחד הנושאים הבעייתיים של הרפואה שמתייחסת לגוף כמו מכונה. יודעים איך לגרום לדברים לעבוד. אבל בכל מה שקשור לתחושות וכאבים, הרפואה המודרנית עדיין אובדת עצות.
    שירגיש טוב, אחד המאמנים הטובים בליגה ונראה כמו אדם מיוחד

  7. דיברנו הרבה על תומאס ואחותו והאם הוא היה צריך לשחק או לא.אני חשבתי שלא בעיקר בגלל הנראטיב האמריקאי שההצגה חייבת להמשיך והנה הגיבור הטראגי שבא ומשחק למרות האבל/הפציעה או כל דבר אחר.והנה מגיע קר שבאמת כנראה עשוי מחומרים אחרים ומודיע שלמרות שזה פליאוף והקבוצה עבדה כל השנה רק בשביל להגיע לרגע הזה ובכל זאת הוא מסרב לשתף פעולה עם הנארטיב האמריקאי של המאמן הגיבור שלמרות כאבי גב עזים ממשיך ומוביל את הקבוצה שלו לאליפות אלא אומר חברים הבריאות שלי מעל הכל.

    1. הוא נימק את ההחלטה שהוא לא מעוניין לחזור ולהעלם ממשחק למשחק ושזה רק יפגע בצוות ובשחקנים אם זה יקרה, לכן הוא מעדיף לחזור כשהוא יודע שהוא יופיע לכל משחק. החלטה חכמה.

    2. המועדון גם לקח את בראון שכבר אימן גם את לברון וגם את קובי בדיוק מהסיבה הזאת, שהוא יוכל להנהיג קבוצה של כוכבים אם יקרה משהו למאמן הראשי.

      1. נכון שלקחו אותו בקיץ בגלל החשש לבריאותו של קר. אבל המועדון לא לקח אותו בגלל שהוא אימן את לברון וקובי . אין אצלנו אגו-מניאקים שצריך לשלוט בהם. הוא נבחר בגלל הניסיון שלו בסדרות פלייאוף .

        1. רק לתקן , היו צריכים בקיץ עוזר מאמן ראשי אחרי שלוק וולטון קיבל תפקיד מאמן ראשי בלייקרס. העדיפו את מייק בראון על פני 2 מוענמדים אחרים בגלל הניסיון שלו כמאמן ראשי ובפרט בסדרות פלייאוף .

          1. בדיוק.
            אם אני לא טועה זה היה אתה (לא בטוח) שסיפק לינק לכתבה שהסבירה למה לקחו אותו ולא מאמן "גאון" התקפי או הגנתי.
            בגלל הניסיון שלו עם קבוצות פלייאוף בכירות, והדגש בכתבה היה על הניסיון שלו בטיפול עם כוכבים גדולים.
            אתה יכול למבח 'אגו מניאקים' אם אתה מעדיף

    3. יניב, האם הסתכלת בוידיאו? כלצווארו אדום ונפוח. הוא לא במצב גופני שהוא יכול לאמן אפילו אילו רצה. מצב שונה לחלוטין מזה של תומאס. תומאס יכול לשחק פיזית; קאר לא יכול לשבת על הספסל , להתרומם, לצעוק על שופטים ולשוחח עם שחקנים ולאמן פיזית.

  8. הרבה בריאות.אני מאד אוהב אותו כבן אדם.הכי חשוב הבריאות כל השאר לא שווה כלום כפי שלמדתי החודש על בשרי עם אבי.מזרח מערב וורירס לברון הכל שטויות.רק שכולם יהיו בריאים

  9. 1. דבר ראשון שיהיה בריא – אישיות מיוחדת.
    2. אי חושב שזה בעייתי לג"ס כי הוא המאמן בסופו של דבר ומה שעבד בעונה הסדירה (וולטון לדוגמא) לא ילך פשוט בפלייאוף. בראון מאמן ראוי אבל יש פה סימן שאלה גדול לגבי התפקוד שלו בזמנים שהדברים לא ילכו חלק.

  10. האם זה נכון שכדורסלנים רבים סובלים לאחר פרישתם מבעיות גב כרוניות, יותר מאשר ספורטאים העוסקים בתחומים אחרים?

    ובכלל, כמעט כל ספורטאי מקצועי נשאר נכה, בהגדרה רפואית, לאחר סיום הקריירה, גם כאשר פרישתו לא היתה כתוצאה ישירה מפציעה.

    לאחרונה פורסם על כדורגלן שפרש עקב ציעה, שתובע את הביטוח לאומי להכיר בו כנכה כתוצאה מתאונת עבודה.

    1. לא שמעתי אף פעם על סטטיסטיקה המאשרת את דבריך. מצד שני ישנה יותר ויותר סטטיסטיקה על בעיות מוחיות של כדורגלנים שנגחו אלפי נגיחות בקריירה. מה שעוזר הוא הכדור החדש שהוא קל הרבה יותר המגיע לראש עם מומנטום נחות מאשר בעבר עם כדורי העור הספוגים מים בגשם של אנגליה למשל.

  11. לדעתי הניצחון במשחק השלישי הוא של בראון ועם קר היו אולי מפסידים. הסבר: שבע וחצי לסוף כשפורטלנד ביתרון בראון הכניס את קרי ואחרי דקה פורטלנד לקחו פסק זמן בפיגור חמש משלשה ועוד כמה פעולות של קרי. אם זה היה קר אז קרי היה נכנס רק בגונג של שש דקות – הקיבעון הזה גם שנה שעברה הרס משחקים

  12. שיהי לו רק בריאות. טוב שהוא פינה את מקומו. לסבול ככה מול השחקנים זו הפרעה מיותרת שלא טובה לאף אחד. גם אף אחד לא צריך להתפתל מכאבים בטלויזיה. יש לו משפחה וילדים וזה סתם יכאיב להם

  13. ולחשוב שדיוייד בלאט כמעט היה העוזר שלו, היה מסיים עם טבעת והיום מאמן ראשי…
    בריאות לקר. מחזיק מהכדורסל שלו מאוד למרות הכישרון האדיר של הקבוצה שמקהה על ההישג המרשים שלהם והטיקי טקה בהתקפה.

  14. הלב כואב על קר.
    מאמן שאני מאד מעריך מקצועית
    אם לנצח את ג"ס, אז רק במישור הספורטיבי.

    אני מאד אוהב את המאמן הזה ואני חושש שאם האליפות תהיה תלוייה בבראון הוא יחרבן אותה כמו תמיד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט